طریقه مصرف گینر ماسل تچ

دوره مقدماتی php
طریقه مصرف گینر ماسل تچ
طریقه مصرف گینر ماسل تچ



گینر مس تچ ماسل تچ یکی از محبوبترین مکمل های افزایش وزن (weight-gain) است . این مکمل توانسته عنوان بهترین مکمل افزایش وزن را در سال 2007 و 2008 به خود اختصاص داده . از رقیبان اصلی این مکمل می تواند به ترومس شرکت بی اس ان و پروکمپلکس گینر شرکت اپتیمم اشاره کرد .

از ویژگی های برتر این مکمل نگاه دقیق سازندگان به کیفیت افزایش وزن است که با 10 گرم آمینو های شاخه ای bcaa  ایم مسئله را به اثبات رساندن . افزایش میزان پروتئین به مقدار 53 گرم در هر وعده مصرف با آب و کاهش کالری به 860 واحد از دیگر ویزگی های این مکمل است .  در نوع خود انحصاری است . طعم مناسب و بسته بندی شکیل این مکمل هم یکی از ویژگی ها آن است اما در مقابل این همه ویژگی وزن پائیین ارائه این مکمل 2300 گرمی و قیمت بالای ان نسبت به رقیبان یکی از نقاط ضعف است که همه سلیقه ها را به خود جذب نمی کند .سدیم ، منیزیم ، فسفر ، آهن ، کلسیم ، مجموعه ویتامین ها گروه b از دیگر ویزگی های این مکمل است .

این مکمل با بهره گیری از فناوری میکرو که درجه بالای خالص سازی است مناسب برای مصرف با شیر است که کامل کننده ارزش غذایی این مکمل است . در جدول ارزش غذایی این مکمل بنگرید ، این جدول از دو قسمت سروینگ همراه آب و همراه شیر تشکیل شده است که مقدار بالا رفتم مواد اولیه در آن مشخص شده است .

طریقه مصرف گینر ماسل تچ

دوره مقدماتی php

چربی و کربوهیدرات استفاده شده در این مکمل از نوع زود هضم بوده و به چربی اضافه اطراف شکم تبدیل نمی شود ولی این امر به این معنی نیست که افراد با تیپ بدنی اندومورف هم می توانند از آن استفاده کنند.وجود کراتین مونوهیدرات ،آلاین ، آرژنین و گلوتامین به همراه 17 ویتامین و ماده معدنی تنها دلیل محبوبیت این مکمل نیست و محبوبیت این مکمل به دلیل بازه فوق العاده بعد از مصرف یک قوطی از این مکمل است .

ما به شما پیشنهاد می کنیم که مصرف این مکمل را طبق دستور مصرف تا 8 هفته ادامه دهید تا به بالاترین میزان بازده از این مکمل برسید . مقدار مصرف این مکمل با معیار 5 پیمانه در روز که 227 گرم می شود تعیین شده است .



مکمل مس تک اکستریم 2000 ماسل تک آمریکا محصولی متفاوت و فوق العاده برای رسیدن بالاترین میزان حجم عضلانی می باشد . حجم عضلات شما نشانه ی بارزی از ورزشکار بودن شما است . هیچ چیز بیش تر از عضلاتی ورزیده و شانه هایی پهن ، بازوانی بزرگ ، سینه ای قوی و پاهایی تنومند ، بدنساز بودن شما را نشان نمی دهد . اکثر بدنسازان به دنبال مکملی هستند که حجم آن ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد . گینر مس تک extreme ماسل تک محصولی است که به شما در هر شرایطی کمک می کند تا به وزن دلخواهتان برسید .
تیم تحقیق ماسل تچ آمریکا مکملی طراحی کرده است که مناسب برای هر فردی است که به دنبال افزایش وزن به مقدار زیاد است . مس تک اکستریم 2000 حاوی 80 گرم پروتئین ، بیش از400 گرم کربوهیدرات و 2000 کالری وزن دهنده به علاوه 8 گرم آمینو اسید شاخه ای ال لوسین ، 10 گرم کراتین و 20 نوع ویتامین و مواد معدنی می باشد . استفاده از ماکرونوترین در مکمل کربو پروتئین مس تک جدید ماسل تک برای بدنسازان و ورزشکارانی مناسب است که به دنبال عضله سازی و و افزایش قدرت عضلانی هستند بدون اینکه بدنشان چربی اضافه دریافت کند . مکمل Mass-tech اکستریم 2000 ماسل تک ، تمام چیز های لازم برای ساخت عضلات خشک ، افزایش قدرت و افزایش وزن به مقدار دلخواه شما را داراست .

مس تک اکستریم 2000 کمپانی ماسل تک ، از هر افزایش دهنده وزن دیگری در بازار پروتئین بیشتری دارد . با 80 گرم پروتئین خالص ( وقتی که با 16 oz شیر بدون چربی میکس شود ) بدن شما تمام توده های عضلانی لازم برای ساخت عضله و حجم مود نظرتان را دارا خواهد بود . برخلاف دیگر حجم دهنده های موجود در بازار ، mass-tech extreme 2000 تنها شامل پروتئین با بالاترین کیفیت و گرفته شده از شیر است که دارای بالاترین ارزش بیولوژیکی است .
مس تک اکستریم 2000 شامل پروتئین ایزوله وی 97% ، پروتئین ایزوله آبکافت شده ، پروتئین ایزوله وی و پروتئین وی غلیظ می باشد . مکملmass – tech ماسل تک حاوی 400 گرم کربوهیدرات ( وقتی که با 16 oz شیر بدون چربی میکس شود ) است که ترکیبی از کربوهیدرات ها به صورت چند مرحله ای است که باعث توقف سطح انسولین و افزایش باز پر سازی گلیکوژن ماهیچه می شود . این پروسه باعث می شود تا کراتین به عضلات بهتر برسد و بدن شما را در حالت آنابولیک و در نتیجه رشد عضله قرار می دهد .
فرمول جدید و کاملا علمی مس تک 2000 ماسل تک ، شامل 2000 کالری ( وقتی که با 16 oz شیر بدون چربی میکس شود ) و پروتئین وی با بالاترین کیفیت و ترکیبی از کربوهیدرات هایی که به راحتی قابل هضم هستند می باشد . در یک تحقیق دانشگاهی ، فرد مورد نظر با مصرف 2000 کالری به همراه رژیم غذایی پر پروتئین و تمرینات بدنسازی ، 6.8 پوند افزایش وزن داشته است . این فرمول به قدری پر قدرت است که شما فقط احتیاج به یک اسکوپ در روز دارید .
بر خلاف دیگر محصولات موجود در بازار ، مس تک اکستریم 2000 ، حاوی 10 گرم کراتین مورد تایید است که به افزایش قدرت و بازسازی ذخایر ATP که در طول تمرینات استقامتی کاهش می یابد کمک می کند .
هر اسکوپ از مکمل Mass-tech Extreme 2000 ( وقتی که با شیر بدون چربی میکس می شود ) شامل 17.2 گرم بی سی ای ای و 8 گرم عضله ساز ال لوسین می باشد . ال لوسین ماده ای مقوی است که نشان دهنده افزایش فعالیت mTor است و باعث تقویت پیوند پروتئین می گردد .
مس تک اکستریم 2000 شامل پروتئین وی ، پروتئین وی ایزوله 97% ، وی پروتئین ایزوله و وی پروتئین ایزوله آبکافت شده است که باعث جذب بالا پروتئین می گردد و به بدن شما اجازه می دهد تا به راحتی عضله سازی کند .
پروتئین به کار رفته در mass-tech 2000 کمپانی ماسل تک ، دارای تکنولوژی فیلتر چند دوره ای می باشد که باعث چربی کمتر ، لاکتوز و آلودگی کمتری نسبت به منابع پروتئین می شود .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.




در مدت ۸ هفته عضلات خود را ۲ برابر کنید! شاید در نگاه اول این جمله اغراق آمیز به نظر برسد اما توجه داشته باشید این جمله ازقول بنده نیست!

کمپانی معروف ماسل تچ این قول را به شما داده است و حتما میدانید اسپانسر بیشتر غولهای بدنسازی دنیا همین شرکت ماسل تچ میباشد.

 

طریقه مصرف گینر ماسل تچ

در هر سروینگ این محصول ۸۷۰ کالری نهفته است که شامل ۷۰ گرم کربو بعلاوه۴۰گرم پروتئین و ویتامینهای آ و س و دی و ای و همچنین مقادیری از انواع اسیدهای آمینه و گلوتامین و… میباشد.

mass tech مس تک

مکمل گینر مس تچ mass tech ماسل تک ماسل تچ مس تک یکی از بهترین کربوپروتئین ها می‌باشد که توسط شرکت ماسل تچ به تولید رسیده است با استفاده از مکمل گینر مس تچ mass tech ماسل تک ماسل تچ مس تک می‌توانید در طول روز کالری مضاعفی را به بدن خود رسانید و به این صورت افزایش حجم عضلانی خود را تضمین نمایید مکمل گینر مس تچ mass tech ماسل تک ماسل تچ مس تک دارای خواص آنابولیکی و مواد مغذی می‌باشد که عضلات شما را بارگیری نموده و از تخریب عضلات جلوگیری می‌نماید .
مکمل گینر مس تچ mass tech ماسل تک ماسل تچ مس تک را می‌توانید برای جواب دهی بیشتر همراه با سایر مکمل های این شرکت همچون نیتروتچ یا سل تچ مصرف نمایید و در مدت زمانی کوتاه اندامی منحصر بفرد و عضلانی بسازید .

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

طیف اسید های آمینه گسترده در پروفایل این محصول و میزان کربو هیدرات و پروتئین مناسب در این محصول خواص آنابولیکی و منحصر بفردی به آن بخشیده است .
مکمل گینر مس تچ mass tech ماسل تک ماسل تچ مس تک تضمین میکند تا ظرف مدت کوتاهی بدنی شما را متحول کرده و از این پس بتوانید تمرینات پر شدتی را دنبال کنید که متناسب با بدن عضلانی و پر حجم شما می باشد.

تهیه شده در پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ (ادکوان – Edcoan.ir)

سلام قیمت این مکمل الان تو بازار چنده؟
عوارضی هم داره؟

سلام 180تا 200 اگه اصلشو گیر بیاری نه

من 180 گرفتم . واقعا خیلی عالی بوده ، توی یکی دو هفته هم 2 کیلو اضافه وزن داشتم.

واقعاً فوق العادست مخصوصاً طعم توت فرنگیش من گین بولیک الیمپ گرفتم 250 جواب دهیش هم خوب وبد اما از مزش چندان راضی نبودم اما مس تچ فوق العاده و قیمت هم الان 150 تومن اما تازه 2 روزه شروع کردم و فکر میکنم انرژی خوبی هم میده

سلام وعرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم تشکر به خاطر سایت تکتون /جناب میخواستم بدونم مس تک وزن هم میده اخه من نیاز به وزن دارم

سلام به نظر من شما اگه وزن و حجم بیشتر میخوای مس تک بگیر جواب میده

سلام خوب هستید؟
میخواستم ببینم من یه پروتعین کربو برای افزایش حجم میخوام، این مکمل خوبه؟
ممنون

اره خوبه

با عرض خسته نباشید
میخواستم بدونم طریقه ی مصرف این مکمل چجوریه؟ یعنی در هر بار مصرف چند پیمونه رو باید داخل شیر بریزم؟ ممنون

سلام طریقه مصرف مس تک ماسل تک Tech روزهای تمرین 2 پیمانه همراه با 16 اونس آب یا شیر کم چرب میان وعده صبح 2 پیمانه همراه با 16 اونس آب یا شیر کم چرب یا آب میوه 2 ساعت قبل تمرین 2 پیمانه همراه با 16 اونس آب یا آب میوه نیم ساعت بعد از تمرین روزهای بدون تمرین 2 پیمانه میان وعده صبح 2 پیمانه میان وعده عصر همراه با 16 اونس آب یا شیر کم چرب کراتین سایتک 5 روز اول 4 وعده بعد صبحانه بعد ناهار قبل و بعد از تمرین یک قاشق چای خوری همراه با یک لیوان آب بعد از 5 روز دو قاشق چای خوری نیم ساعت قبل تمرین همراه با دو لیوان آب روزهای بدون تمرین یک قاشق چای خوری همراه با یک لیوان آب بعداز صبحانه

سلام می خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم و یه سوال داشتم که با این میزان مصرف مکمل مس تچ، بسته ۳/۲ کیلوگرمیش چند روزه مصرف میشه؟

به شما پیشنهاد می کنیم که مصرف این مکمل را طبق دستور مصرف تا ۸ هفته ادامه دهید تا به بالاترین میزان بازده از این مکمل برسید . مقدار مصرف این مکمل با معیار ۵ پیمانه در روز که ۲۲۷ گرم می شود تعیین شده است البته مس تچ هم بنا به نیاز روزانتون باید مصرف کنید هر سروینگ شامل ۵ پیمونه میشه که میتونید نیم ساعت بعد از تمرین یا بین وعده های غذاییتون بخورید
هر وعده از مکمل سری قدیم ۵ پیمانه بود که ۲۲۷ گرم میشود اما سری جدید در یک وعده ۵ پیمانه ای خود ۲۵۵ گرم مواد اولیه دارد . که مقایسه این دو محصول را بر اساس این تغییر در وعده انجام میدهیم .

در هر وعده از مس تچ جدید ۱۰۰۰ کالری وجود دارد ولی در مس تچ سری قدیم هر وعده ۸۶۰ کاری دارد که افزایش کالری در سری جدید یعنی افزایش وزن بیشتر
مس تچ قدیم ۵۳ گرم پروتئین در هر وعده دارد اما مس تچ سری جدید ۶۳ گرم پروتئین در هر وعده که نشانه خالص سازی تر شدن مس تچ جدید که با پیشرفت علم بسیار منطقی است را موجب شده .
مس تچ قدیم ۱۵۵ گرم کربوهیدرات دارد ولی مس تچ سری جدید ۱۶۸ گرم کربوهیدرات را در خود جای داده
به نسبت میزان آمینواسیدهای موجود در هر وعده این مکمل هم نسبت به سری قدیمی بیشتر شده است که برای افزایش کیفیت عضلات و بالا رفتن میزان جذب پروتئین به ماهیچه ها بسیار با اهمیت است .

مس تچ از قدیم نام آشنایی برای طرفداران مکمل های افزایش وزن بوده است و این شرکت امید دارد با بهره گیری از تکنولوژی جدید میزان رضایت مشتری و جلوگیری از تولید بی رویه نمونه های تقلبی از این مکمل را بگیرد که یک سیاست بسیار موفق است . از رغیبان اصلی این مکمل در حال حاضر می توان به ریل مس سری جدید شرکت گاسپاری و ماسل گین شرکت ماسل نوتریشن اشاره کرد .

سلام .خسته نباشید.اقامن بین گینر بی اس ان ترومس و پروکمپلکس الیمپ ومس تک گیرکردم.لطفاراهنمایی کنید.قیمتاشونم اگه میشه بگید.اگه گینرای دیگه ی خوبی هم هست بگید.ولی من این سه تاروخیلی تعریفشوشنیدم.مرسی.لطفاپاسخ بدید

ترومس یکی از قویترین مکمل های ورزشی در زمینه افزایش وزن مناسب برای تیپهای بدنی که نگاهی روشن برای پیشرفت بسوی آینده ای زیبا در بدنسازی دارند . شما با استفاده از این مکمل می توانید رشد سریع و متفاوتی از ماهیچه ها رو در دوره مصرف ببینید .
شرکت معتبر bsn در ترکیبی فوق العاده برای دوستانی که فکر افزایش حجم هستند رو به اسم ترومس وارد بازار کرده که البته سابقه درخشانی در گذشته داشته و هم اکنون هم طرفداران خودش رو در سراسر جهان داره .
ترومس به عنوان بهترین محصول پروتئینی در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ شناخته شده که با فراهم کردن تمام احتیاجات ماهیچه برای رشد دیگر حرفی برای گفتن بین رقیب ها نمی گذارد .

رها سازی انرژی با تاثیر ۸ ساعته با کمک از آمینو اسید نیتروژن
تامین کننده کامل پروتئین و کربوهیدرات کافی برای فعالیت کامل در روز یک ورزشکار
ترکیبی از ۷ پروتئین عالی در محصول
تامین کننده اسید آمینه ها ضروری بدن برا رشد بهتر ماهیچه BCAAs
ترکیبی مناسب از تری گلیسرید های مفید برای بدن و آزاد سازی سریع انرژی
تامین کننده کامل گلوتامین از نوع AKG برای رشد ماهیچه
استفاده از بهترین فیبر خوراکی
جذب طولانی (تا ۸ ساعت آمینو اسید آزاد می کند)
ترکیبی از ۶ نوع پروتئین را دارد
آنزیم خاصی برای مصرف و افزایش اثر دهی پروتئین ها دارد
حاوی آمینوهای ضروری و غیر ضروری و آمینوهای شاخه دار است
داری تری گلیسیریدهای با شاخه متوسط (MCT Oil) برای تامین انرژی است
منبع خوبی از فیبر است
حاوی پیتایدهای گلوتامین و گلوتامین AKG است
فاقد شرین کننده آسیارتام است
کالری ۶۳
چربی ۱۶ گرم
پروتئین ۴۶ گرم
کربوهیدرات ۷۶ گرم
کلسترول ۱۰۰ میلی گرم
یک مکمل بسیار مناسب جهت افزایش وزن و حجم
سرشار از کربوهیدرات و پروتئین
به همراه انواع اسیدآمینه ها

گینر مس تچ ماسل تچ یکی از محبوبترین مکمل های افزایش وزن (weight-gain ) است که در بین محصولات ماسل تچ هم فروش زیادی دارد . این شرکت نسخه های مختلفی از این مکمل را از ۵ سال پیش روانه بازار کرد که میزان فروش مکمل در همان ماه های اولیه هم بسیار بالا بود . این مکمل توانسته عنوان بهترین مکمل افزایش وزن را در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ به خود اختصاص داده . از رقیبان اصلی این مکمل می تواند به ترومس شرکت بی اس ان و پروکمپلکس گینر شرکت اپتیمم اشاره کرد .

از ویژگی های برتر این مکمل نگاه دقیق سازندگان به کیفیت افزایش وزن است که با ۱۰ گرم آمینو های شاخه ای bcaa ایم مسئله را به اثبات رساندن . افزایش میزان پروتئین به مقدار ۵۳ گرم در هر وعده مصرف با آب و کاهش کالری به ۸۶۰ واحد از دیگر ویزگی های این مکمل است . در نوع خود انحصاری است . طعم مناسب و بسته بندی شکیل این مکمل هم یکی از ویژگی ها آن است اما در مقابل این همه ویژگی وزن پائیین ارائه این مکمل ۲۳۰۰ گرمی و قیمت بالای ان نسبت به رقیبان یکی از نقاط ضعف است که همه سلیقه ها را به خود جذب نمی کند .سدیم ، منیزیم ، فسفر ، آهن ، کلسیم ، مجموعه ویتامین ها گروه b از دیگر ویزگی های این مکمل است .

این مکمل با بهره گیری از فناوری میکرو که درجه بالای خالص سازی است مناسب برای مصرف با شیر است که کامل کننده ارزش غذایی این مکمل است . در جدول ارزش غذایی این مکمل بنگرید ، این جدول از دو قسمت سروینگ همراه آب و همراه شیر تشکیل شده است که مقدار بالا رفتم مواد اولیه در آن مشخص شده است .

چربی و کربوهیدرات استفاده شده در این مکمل از نوع زود هضم بوده و به چربی اضافه اطراف شکم تبدیل نمی شود ولی این امر به این معنی نیست که افراد با تیپ بدنی اندومورف هم می توانند از آن استفاده کنند.وجود کراتین مونوهیدرات ،آلاین ، آرژنین و گلوتامین به همراه ۱۷ ویتامین و ماده معدنی تنها دلیل محبوبیت این مکمل نیست و محبوبیت این مکمل به دلیل بازه فوق العاده بعد از مصرف یک قوطی از این مکمل است .

ما به شما پیشنهاد می کنیم که مصرف این مکمل را طبق دستور مصرف تا ۸ هفته ادامه دهید تا به بالاترین میزان بازده از این مکمل برسید . مقدار مصرف این مکمل با معیار ۵ پیمانه در روز که ۲۲۷ گرم می شود تعیین شده است .

گینر الیمپ

کار آیی:

– حاوی بالاترین مقدار پروتئین در بین محصولات

– افزایش حجم عضلانی

– افزایش دهنده انتقال پروتئین

– مانع عکس العمل های کاتابولیکی و تجزیه عضلانی

طریقه مصرف گینر ماسل تچ

– تعدیل کننده مثبت ازت

– افزایش قدرت و جلوگیری از ضعف بدن

– افزایش استقامت در حین تمرینات سنگین بدنی

طرز مصرف:

روزانه ۱ الی ۳ وعده پیش از خواب، پس از بیداری و پس از تمرین مصرف کنید. یک وعده (۴۰گرم -۱۴۰ واحد سنجش برابر با ۷ قاشق سر صاف غذا خوری) را به ۱۷۰ میلی لیتر آب بیافزائید. برای افراد مبتلا به بیماری دیابت مناسب نمی باشد. از دسترس کودکان دور نگهدارید.

مقدار توصیه شده توسط الیمپ بوده اما با توجه به نیاز مصرف کننده می¬توان آن را در ۱۰۰الی ۲۰۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید.

تعریف عمومی :

پروتئین پرولانگ با غلظت زیاد در یک پودر جهت تلاش عضلانی شدید برای ورزشکاران عرضه می شود.

بهترین کیفیت کازئین میسلار و کنسانتره پروتئین وی که با کمپلکس ویتامین غنی شده است. این محصول جهت افراد فعال و ورزشکار که به رشد سریع حجم عضلانی نیاز دارند طراحی شده است.

به نظر من ترومس خوب من با ترومس خوب جواب گرفتم بچه ها اگه کسی استفاده کرده بگه

سلام دو سوال داشتم
اولی از کجا اصل این مکملو بگیرم و تفاوت اصل و فیکش چی هست
دومیش من ۱۹۷قدمه و وزنم ۷۵ کیلو ۲۴ کیلو کمبود وزن دارم میخام وزنمو بالا ببرم یه ده کیلو و چربی اضافه نشه میخام به والیبالم ضربه نزنه اگه میشه لطف کنید راه حلی واسه بنده اگه دارید اراه بدید ممنون

دوستان ۲۰ سالمه

بهترین زمان برای مصرف مکمل پروتئین چه زمانی است
شما می توانید از یک وعده غذایی سالم که هم انرژی لازم را تأمین کند و هم به رشد عضلات کمک کند استفاده کنید.این وعده غذایی می تواند سریع حاضر شود به عنوان مثال یک کاسه شیر و بلغور یا جو دوسر را میل کنید و مکمل پروتئین را هم مصرف کنید.یعنی روز خود را با یک وعده مقوی و مفید شروع کنید .

میان وعده و نهار

بین صبحانه و نهار اصولا” ساعت قهوه و چای می باشد.سعی کنید عادات غلط خوردن قند و نبات و شکر را حذف کنید.مهم این نیست که فقط جلوی گرسنگی را بگیرید بلکه چه چیزی بخورید مهم هست.مثلا” ۲ سفیده تخم مرغ و یا نصف شکلات پروتئین بار پیشنهاد خوبی هست.یک وعده غذایی خوب برای نهار می تواند حاوی کمی کربوهیدرات سالم و سبزیجات و کمی لبنیات و یک غذای حاوی پروتئین (مرغ،ماهی ،گوشت و سویا) باشد. بعد از ۱ ساعت از صرف نهار می توانید یک وعده پودر پروتئین مصرف کنید.

بعد از تمرین

یکی از مهمترین مسائلی که باید ورزشکاران به آن توجه کنند مصرف مکمل پروتئین یا ماده غذایی حاوی پروتئین بعد از تمرین است.چرا که عضلات شما برای رشد و ترمیم به پروتئین نیاز دارند.مهم فقط سخت تمرین کردن نیست، اگر عضلات شما تغذیه نشوند به جای پیشرفت نتیجه منفی خواهید گرفت.

شام و خواب

اگر رژیم کم کربوهیدرات دارید، در وعده شام بهترین گزینه پروتئین سبک و سالاد است.قبل از خواب هم یک لیوان ماست کم چرب میل کنید.ورزشکاری که شب خوب و به موقع بخوابد و یک تغذیه خوب قبل از خواب داشته باشد ۶۰% نتیجه بهتر خواهد گرفت .البته منظور از تغذیه قبل از خواب این نیست که شکم خود را پر کنید!

در خرید پودر مکمل به خوبی دقت کنید.اگر پودر کاملی را خریداری کرده باشید که دارای گلوتامین و آمینو اسیدهای ضروری و BCAA و HMB و… باشند کمک زیادی به ریکاوری عضلات در هنگام خواب کرده اید و سرعت تجزیه پروتئین را در بدن کاهش می دهید. برای یک ورزشکار حرفه ای در رشته های مثل والیبال ۲ تا ۳ بار در روز یعنی صبح ، بعد از تمرین، قبل از خواب مصرف پروتئین توصیه می شود.

در زیر مشخصات ۳ مکملی که مصرف آن در رشته والیبال شایع ‏تر به نظر می‏ رسد، بیان گردیده است.

ردیف
نام مکمل
دلایل احتمالی مصرف
توضیحات و عوارض احتمالی
۱
کافئین
بهبود عملکرد ذهنی
* این مکمل ممکن است موجب دهیدراتاسیون گردد.
* احتمال دارد مصرف آن با دلشوره و عصبیت فرد همراه گردد.

۲
کراتین
افزایش قدرت عضلانی
* ممکن است موجب افزایش وزن شود.
* در خصوص عوارض جانبی مصرف طولانی مدت آن، اطلاعات اندک است
۳
HMB
افزایش توان و قدرت‏ عضلانی
* قیمت آن بسیار بالا است.
*ممکن است موجب افزایش وزن شود.
* مطالعات در خصوص اثربخشی آن هنوز کامل نیست.

سلام.
من Mass -Tech Milk Chocolate گرفتم… اولین بارمه پروتئین میگیرم، استادم گفت ۲قاشق رو با حدود ۳ لیوان شیر مخلوط کنم،توش ۱دونه موزم بندازی چه بهتر! بعد صبحانه و بعد شام بخورم.قاشق داخلش بزرگه یا برای من که اولین بارمه بزرگ به نظر میاد؟ لطفا بگین اندازه قاشق داخلش چطوری باید باشه؟

سلام مصرف این مکمل را طبق دستور مصرف تا ۸ هفته ادامه دهید تا به بالاترین میزان بازده از این مکمل برسید . مقدار مصرف این مکمل با معیار ۵ پیمانه در روز که ۲۲۷ گرم می شود تعیین شده است شما میتونی همون پیمانه داخلش ۳بار در روز مصرف کنی

خیلی ممنون از کمکتون.

روزی دو تا سه وعده صبح و قبل تمرین و و بعد تمرین سعی کن قبل تمرین با شیر نخوری

خیلی ممنون مهران.

باسلام من قدم ۱۷۰وزنمم ۶۲کیلو میخام از این مکمل استفاده کنم میخواستم بدونم چطوری استفاده کنم ?تاحالا هم باشگاه نرفتم میتونم همینطوری استفاده کنم یا اینکه همزمان باشگاه رفتم استفاده کنم ودر ضمن از چه رژیم غذایی استفاده کنم با توجه به کمبود وزنم با تشکر از شما

سلام شما اول برو یه باشگاه ثبت نام کن بعد چند ماه تمرین کردن که اصول تمرین با وزنه یاد گرفتی میتونی از یه مکمل پروتئینی یا یه گینر استفاده کنی

سلام لطفا پاسخ بدین ممنون میشممم من ۱۷ سالمه یک ماهم میرم باشگاه وزن پایینه ب دلایل تیرویید و اصلا نمیتونم ب اونصورت وزن و حجم بگیرم میخاسم بدونم گین مس مناسبه یا خیر بعد یسوال دیگه اینکه دو کیلیوییش کافیه یا نه بعد از اتمام باز هم باید مصرف کنم چون ب دلایل مالی فک نکنم بتونم دوباره تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون اگ پاسخ بدین

باسلام خدمت شما میبایست ابتدا علت اینکه شما چاق نمیشوید مشخص شود خیلی اوقات مشکل خاصی وجود ندارد ولی بعضی از بیماری ها مانند پرکاری تیروئید می توانند عامل لاغری باشند. شما میبایست به متخصص تغذیه و متخصص غدد مراجعه نمایید هم نیاز به رژیم غذایی خاص و هم آزمایش برای بررسی عملکرد غدد بخصوص غده تیروئید داریدشما میتونی زیر نظر متخصص تغذیه از مکمل ها استفاده کنید

مکمل زینک برای کنترل قند خون و عملکرد هورمون های تیروئیدی می تواند موثر باشد.

ابتدا سعی نمائید با مشورت متخصص تغذیه یک رژیم پرکالری و پرپروتئین استفاد نمائید اما اگر غذای شما مناسب است بهتر است یک آزمایش تیروئید هم بدهید. اگر از یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان هم استفاده نمائید مناسب است.
پیشنهاد من به شما مولتی ویتامین ول من از محصولات وایتا بیوتیک است

با سلام اگر منظور شما مصرف ترکیبات اسیدآمینه و یا پروتئین مکمل باشد باید عرض نمایم مصرف اینگونه مکمل ها در مورد ورزشکاران با نظر تخصصی پزشک ورزشی و با دوز مشخص باید صورت گیرد

سلام
دوست عزیز با توجه به حرف خودشون که می گن ۸ هفته باید استفاده کنی و با توجه با سایز سروینگشون چندتا مکمل ۳٫۲ کیلویی باید تهیه کنیم واسه ۸ هفته؟

سلام سهیل جان مس تک سری جدید با وزن ۳۲۰۰ گرمی عرضه میشه برای مصرف ۱۵ روز برای ورزشکاران حرفه ای و ورزشکاران آماتور ۳۰ روز است .
افراد آماتور : روزانه ۱ پیمانه صبح بعد از صبحانه و ۱ پیمانه بعد از تمرین میل نمائید .
افراد حرفه ای : روزانه ۱ پیمانه بعد از صبحانه _ ۱ پیمانه قبل از تمرین و ۱ پیمانه بعد از تمرین
شما روزی دو پیمانه مصرف کنی حله اون دوزش واسه حرفه ای ها هست

مرسی لطف کردی
من اگه اینو برای دوره اول با کراتین Cell Tech به صورت مبتدی بخورم بیشتر جواب می گیرم یا گینرمو Mass Serious بردارم با همونcell Tech نوبت در روز بخورم؟ چون خوندم Mass Tech با Cell Tech جواب فوق العاده ای می ده از طرفی مقدارش کمه واقعا

سل تچ مثل کراتین یه دوره بارگیری هم داره ولی خوب همین دو تا رو بگیری عالی جواب میده من خودم ترومس با سل تچ گرفتم عالی جواب داد

سلام دوستم یه بار گرفته بود خیلی میگفت خوشمزه بود و خوب هم بهش جواب داده بود اگر چسبناک بودن مکمل خیلی زیاده باید به اون شک کرد چون مثلماً درصد کربو بالا رفته که دلیلی جز تقلبی بودن اون نیست

سلام اساتید محترم خسته نباشید من ۲۶ سالمه قدم ۱۸۳ و وزنم ۱۸۶ بدنی فیت دارم و بدون چربی اما میخام یکم وزن با حجم با کیفیت و بدون چربی بگیرم در نظر دارم یه سل تچ با یه مس تچ بگیرم میشه نظرتونو بهم بگین که ایا خوبه برام و اینکه چربی شکمی بهم نده و تقریبا چند کیلو بهم وزن میده و اگه استکم خوب نیست به نظرتون سل تچ را با چه مکملی استک کنم.سه سال هم سابقه تمرین دارم .ممنون

سلام ممنون از سایت خوبتون
من این محصول رو ۱۲۰ گرفتم
حالا میترسم تقلبی باشه
نظر شما چیه؟
باتشکر

تقلبیه مس تک ۲/۲ کیلویی قیمت فروش : ۱۸۵,۰۰۰ تومان به بالا هست

ممنون از راهنماییتون
ببخشید میخواستم بدونم عوارض مصرف این داروی تقلبی گرفتم چی هست؟

سلام نمیا چون داخل این مواد پروتئینی از کورتون ها هورمون ها استفاده میکنن عوارض استروئیدها داره مثل دوپینگ
عوارض خطرناک مکملهای غیرمجاز :
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان
بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند. فهمیدن اینکه چگونه این مکمل ها عمل می کنند و روی بدن تاثیر می گذارند ممکن است به ورزشکاران کمک کند تا راه های بهتری برای بهبود عملکرد خود بیابند.
عوارض جانبی استروئید
بدن سازان ممکن است استروئید های آنابولیک و آندروژنی را برای محکم شدن و تقویت عضله های خود استفاده کنند. بدن به طور طبیعی نوعی آنابولیک –آندروژنی به نام تستوسترون تولید می کند.
استروئید های آنابولیک-آندروژنی برای درمان های پزشکی به کار می رود و استفاده از آن ها در این صورت بلامانع است اما نه برای بدن سازی و استفاده از آن ها به بدن سازان به هیچ وجه توصیه نمی شود.
عوارض جانبی استفاده از این مکمل ها عبارت است از: بزرگ شدن سینه ها، ریزش موها، ناباروری مردان، زیاد شدن موهای بدن در زنان یا طاسی موهای آنان شود.
زنان و مردان بدن ساز هر دو درصورت استفاده از این مکمل ها ممکن است دچار آکنه شوند یا تومورهایی در بدن آن ها رشد کند ، سطح کلسترول خون آن ها افزایش یابد به لحاظ عاطفی خشمگین شوند و بداخلاق شوند و به استروئید اعتیاد پیدا کنند.
نوجوانانی که از استروئید استفاده می کنند ممکن است به اندازه ی کافی رشد نکنند.
افرادی که از تزریق استروئید استفاده می کنند بیشتر در معرض آلوده شدن با ویروس اچ ای وی و هپاتیت هستند.

سلام سایت بسیار جالبی دارید
دست مریزاد دارین
میخواستم یه پیشنهاد بدم شما که انقد اطلاع رسانی دقیق و حرفه ای دارید
چرا خودتون محصولات به فروش نمیرسونید
یا جایی رو میشناسید که معتبر باشه بشه ازشون تهیه کرد

سلام سن:۱۷ وزن : ۵۶ قد:۱۷۵ ایا میتونم از این مکمل استفاده کنم؟ اگه جواب شما خیر است لطفا بگید از چه گینری استفاده کنم که برای سنین زیر ۱۸ مناسب باشد روزانه ۴ تا ۶ وعده غذایی مصرف میکنم ولی نمیتونم وزن اضافه کنم تشکر از سایت خوبتون

ترو مس گینر خوبیه اینم خوبه

سلام دوسته عزیز زیر ۱۸ توصیه نمیشه. یه دکتر. تغذیه برو و مکملهای ساده مثل vm protein که کاملا بیضرره استفاده کن و تو غذاهاتم کربوهیدرات زیاد استفاده کن. این که چند وعده میخوری تو فکرش نرو باید انقدر بخوری که بیاری بالا البته نه هرچیزیو مواد مورد نیاز استفاده کن غذاهای الکی که بدرد نخوره رو ول کن بعداز هر وعده ی غذاتم بادامو اینچیزا بخور (مثله مارکوس رول)

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من ۲۴سالمه و قد ۱۷۰ و وزن ۵۱کیلو هستم. تازه باشگاهو شروع کردم و مربی بهم ماسل تچ رو با قیمت ۳۲۰تومن پیشنهاد کرده میخواستم بدونم این مکمل برای من خوبه؟ و اینکه قیمت خوبی بهم گفته یا نه؟

سلام چی ماسل تچ به شما پیشناهد کرده چه محصولی از شرکت ماسل تچ

سلام با عرض سلام من یه کارنیوار مس و کربو مکس و کراتین و گلوتامین و آلفا بول وزنم ۷۰ قدم ۱۸۰ میخواستم ببینم خوبه یا نه آیا میتونم کارنیوار مس و کراتین و گلوتامین رو قاطی کنم و با هم بخورم؟

نه مشکلی نداره گینر کارنیوار مس ماسل مدز

مکمل کارنیوار مس ماسل مدز مکملی فوق العاده برای بدست آوردن حجم خشک عضلانی می باشد.این مکمل با دارا بودن درصد مناسب پروتئین وکربوهیدرات باعث ساخت عضلاتی با کیفیت بالا می شود.این کربو پروتئین دارای ویژگی های خاصی می باشد که ما در این جا به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.
بالا و با کیفیت پروتئین و کربوهیدرات
پروتئین و کربوهیدرات زودجذب
بالا بردن مقدار اسید آمینه موجود در خون
بالابردن سنتز پروتئین و در نتیجه افزایش توده عضلانی
تعادل بین نسبت پروتئین و کربوهیدرات و در نتیجه کاهش درصد چربی بدن
اثر بخشی این محصولات فوق العاده سریع می باشد.
شرکت تولید کننده : Musclemeds آمریکا
وزن محصول : ۳ کیلو گرم
گینر چند خریدی

طریقه مصرف گینر کارنیوار مس ماسل مدز

۱۸۵ گرم از این مکمل را با ۴۷۵ میلی‌لیتر آب ترکیب کرده و به خوبی حل نمایید. روزانه دو وعده قبل و بعد از تمرین مصرف نمایید. در روزهای استراحت یک بار صبح و یک بار عصر مصرف نمایید.

کارنیوار مس رو ۲۴۰ خریدم

سلام. ممنون بابت سایت خوبتون. یه سوال داشتم این که ماسل تچ رو باید تنهایى مصرف کنم یا کنارش کراتین و گلوتامین هم مصرف کنم بهتره؟ سوال دوم من تازه باشگاه رو شروع کردم و نیاز به اضافه وزن دارم. لطفا دقیق بگین چطورى باید مصرف کنم. ممنون.
سن ٣٣ ، قد ١٧٨، وزن۶۵
لطفا یه نسخه از جوابتون رو برام ایمیل کنید. تشکر
Arash7007@gmail.com

با عرض سلام و خسته نباشید ، یه سوال داشتم : این پروتئین نیو ماسل تچ که ٣/٢ کیلوگرمه مطمئنید که قیمتش بین ١٨٠-٢٠٠ هست؟؟ من ٣٠٠ خریدم ، گرون خریدم؟

نه همین حول حوشه لابد تاریخ پست هم نگاه کن قدیمیه اون موقع ها بود یادش بخیر

سلام خسته نباشید بابت اطلاع رسانی دقیقتون

من۱۸سالمه قد ۱۷۶٫وزن ۵۲
از شیش سالگی کیک بوکسینگ کار میکنم.ونمیتونم وزن بگیرم.تازگیا مس تچ خریدم.با سوپر امینو۶۰۰۰
باشگاه بدنسازی نمیرم.باهمین کیک بوکسینگ مکملو استفاده میکنم.مربی بدنسازی بعد صبحانه و قبل و بعد تمرین و قبل خاب ی پیمانه ت ی لیوان شیر گفته.ایا درسته طریقه مصرف؟
و اینک تاثیر خیلی زیادی نداشته…

خوبه مصرفش آمینو هم صبح قبل و بعد تمرین بخور ولی قبل از تمرین شیر نخوری بهتره چون دیرجذبه تو حین تمرین شکمت درد میکیره سعی کن حرکاتی مثل شنا بارفیکس اینا داشته باشی

با سلام خسته نباشید خدمت استادای گلم من میخوام یه دوره با آمپول بزنم میخواستم از شما راهنمایی بگیرم قدم ۱۸۲ یا ۱۸۳ هستش وزنم ۷۱ ۱۸ سالمه یه دوره میخوام که واقعا حجم خوبی بگیرم الکی پولمو خرج یه چیز درجه یک بگیرم

حالا چرا گیر دادی آمپول بزنی فدات شم
چه اسراری داری سعی کن با پروتئین و مکمل بدنت رو فرم بیاری اینطور بدرد نمیخوره
اگه واقعا دیگه زده به سرت میتونی از پرپیونات استفاده کنی هفته ای دو تا به مدت ۶ هفته بعدشم پاکسازی کن

سلام خسته نباشین میخواستم یه دوره ور دارم تا الان دوتا دوره ور داشتم ولی زیاد راضی نبودم
میخواستم یه دوره مشتی ور دارم که دیگ ناراضی نشم ۱۸ سالمه قدم ۱۸۳ وزنم ۷۰
لطفا راهنماییم کنین
و
این که چجوری مصرفشون بکنم بهم بگین اگه زحمتی نی

با سلام
این مکمل گینر مس تچ نیو ۳/۲ اصلشو چجوری باید پیدا کرد؟؟
الان تو این آشفته بازار مکمل ها چجوری میشه اصل پیدا کرد به کسیم نمیشه اعتماد کرد خدایی انصاف نیس ۳۰۰ تومن پول بدی برا این مکمل ک مکمل فوق‌العاده ای هم هس بعد ببینی فیک بوده ظلمه ناموسا پولت به فنا میره همه کورتن هس تقلبی
نظر شما چیه چجوری باید تهیه کرد؟ ?

والا من خودمم یه بار خریدم هر چی آشغال بود فرستادن واسم اونم از یه مکمل فروشی اینترنتی دیگه اسمش نمیگم من که دیگه نمیخرم همون ۳۰۰ میام ۴ کیلو گوشت گوساله میگیرم با ماهی تخم مرغ همش تو یه ماه خوردم ۴کیلو افزایش وزن داشتم بهترم بود

سلام
مهدی جان آرژنین نمیدونی چه مارکی خوبه؟
اگه کسی استفاده کرده راضی بوده ازش بگه
راستی ترکیب ویتامین سی با آرژنین خیلی خوبه تعریفشو زیاد شنیدم

ارژنین الیمپ خوبه البته الان باید دنبال برندی باشی که اصل باشه
مصرف همزمان ویتامین C و آرژنین = افزایش نیتریک اکسید
http://edcoan.ir/archives/10216.htm

سلام من گینر ماسل جویس ۵/۵کیلو میخوام بخرم با کراتین fa یا mpمیشه راهنمایی بفرمایید برای تهیه این محصولات همراه باقیمت؟
ممنون

از یه نمایندگی معتبر بخر

سلام.من از این گینر خریدم.کراتین بتان کورت نوتریشنم خریدم.خواستم طریقه مصرف این دوتا با همو بدونم.لطفا جوابو به جیمیلم ارسال کنین ممنون میشم.و در ضمن همون برچسبی که بهش میگن لیبل شبنم روش نداره یعنی نشون دهنده اینه که تغلبیه؟؟؟پیمونه هم نداره.با پیمونه کراتینم که پنج گرمه بخورم؟

سلام مهدی عزیز،
مشخصات یه گینر خوب چی هست؟
خیلی فیک تو بازار اومده متاسفانه
و برند گینر خوب الان چی هست؟

سلام و خسته نباشید.من یه سوال داشتم
میخواستم گینر مس تک رو با کراتین شرکت اپتیمم استفاده کنم میخواستم بدونم چجوری و کی باید مصرف کنم ؟خیلی ممنون

سلام من با دوستم حدودا دو هفته قبل مکمل کربو پروتین ماسل تک ٣ کیلیویی رو به قیمت ٢۶٠ تومن خریدیم و مربی باشگاه طریقه مصرف رو گفت که یک پیمانه صبح یک پیمانه قبل تمرین و یک پیمانه بعدتمرین و یک پیمانه قبل خواب مصرف کنید و روزهای غیر تمرین صبح و قبل خواب الان با این روش جوابی نگرفتیم از نظر وزنی لطفا راهنمایی کنید چی کار کنیم تعداد پیمانه هر وعده رو زیاد کنیم؟

تعداد وعده هاش خوبه شاید اگه جواب نگرفتی مکمل تقلبی باشه یا تغذیت خوب نیست یا فشار تمرینیت بیش زا اندازست یا استراحت یا ریکاوری نداری چند وعده غذا مصرف داری دو روزی چند ساعت استراحت میکنی سه چند روز در هفته تمرین می کنیی
چهار چند ساعت تمرینت طول میکشه و…

آدرس فروشگاه برای خرید گینر مس ماسل تک لطفا
؟

سلام خسته نباشید
از کجا باید فهمید محصولی که خریداری شده اصل هستش؟؟؟
من این پروتئین رو گرفتم اما نمیدونم اصل هستش یانه؟!
لطفا راهنمایی کنید

سلام من این گسنر مس تچ ماسل تچ رو تهیه نمودم ۵٫۴۰۰گرمیه
طریقه مصرفش رو هم بهم گفتن روزی ۳۰گرم در ۵وعده از روز ینی:
یک وعده صبحانه
یک وعده یک ساعت قبل تمرین
یک وعده بلافاصله بعد تمرین
یک وعده ساعت ۹شب
یک وعده نیم ساعت قبل خواب
هر وعده هم ۳۰گرم با ۲۵۰ الی ۳۰۰میل اب مصرف شود
خواستم ببینم روش مصرفم درسته ؟؟
طوری ک خود شرکت زده شده ک روزی ۲۲۷گرم و در هشت هفته استفاده شود
حالا من اگ روزی ۵وعده ۳۰گرمی مصرف کنم میشه ۱۵۰گرم
اینطوری مصرف کنم جواب میگیرم یا حتما باید بقول خود شرکت روزی ۲۲۷گرم مصرف کنم یعنی ۵وعده ۴۵گرمی
ممنون میشم جواب بدین و کمکم کنین لطفا به ایمیلم ج بدین تشکر از سایت خوبتون ?

سلام من سه کیلویشو گرفتم مارک مس تچ ۳۰۰هزار تومن بنظرتون گرون نگرفتم؟ایا این گینر هم حساب میشه؟

خاهشا ج منو بدین اگه اصل باشه می ارزه این قیمت؟ همین یه ساعت پیش گرفتم ۹۱۳۲۷۷۲۵۳۸

من ۵/۵رو گرفتم ۳۰۰ از بندر گناوه
قیمت ۵/۵تهران هم میشه نهایتا۳۵۰
اگه اصل باشه نوش جونت اشکال نداره گرون یا ارزون بودنش

سلام داداش ممنون از سایت خوبتون
یه سوال دارم
طریقه مصرف سل تچ و مس تچ رو بگید زمان های مصرف رو هم بگید با تشکر از شما و همه ی دوستان سایت

سلام من یه گینر ماسل تچ ۵/۵خریدم با کراتین و گلوتامین ماسل تچ.اگه میشه راهنماییم کنید چطور مصرف کنم

دوستان مس تک ماسل تک ۳/۱۸۰ گرمی به شرط اورجینال ساکنین کرج در خدمتم
اینستاگرام پیام بدید @llnllr

این محصول تولید عمارات و امریکا داره نه؟

سلام من مکمل mass techجدیدو ۳۰۰هزار تومن گرفتم خواستم ببینم قیمتش مناسبه یا گرون گرفتمشه و از کجا بفهمم که اصله یا فیکه باتشکر از دوستان عزیز ممنون میشم جواب سوالامو بدین

با سلام بنده ۲۴ ساله هستم قد ۱۸۱ وزن ۶۸ میخواهم ۱۳ کیلو وزن اضافه کنم بنابراین مکمل ماسل تک اکستریم ۲۰۰۰ را خریداری کردم وزن ۱۰ کیلویی اش را ورزش هم اصلا نمیکنم اما نمیدونم چگونه باید استفاده کنم هر اسکپ این مکمل به من ۱۰۰ گرم پودر می‌دهد من روزانه ۲ بار ۱۰۰ گرم از این پودر را با نیم لیتر آب شیک میکنم یکی را در صبح قبل از صبحانه میخورم یکی را قبل از شام در بعد از ظهر ساعت ۱۷ میخورم اما نمیدونم آیا این روش درست است یا خیر روش صحیح استفاده از این مکمل برای من چگونه است من روزانه ۱ ساعت پیاده روی میکنم هیچ فعالیت دیگری هم ندارم

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است – آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد –


پاک کردن دیدگاه


تمامی حقوق مطالب برای “مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

طراحی : کلکسیون طراحی — پشتیبانی و اجرا : ایده نو

طریقه مصرف گینر ماسل تچ
طریقه مصرف گینر ماسل تچ
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *