طریقه مصرف ژل لوبریکانت

دوره مقدماتی php
طریقه مصرف ژل لوبریکانت
طریقه مصرف ژل لوبریکانت

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در ژل های آمیزشی

دوره مقدماتی php

نظری بدهید

 

آموزش های روابط زناشویی در مورد ژل روان کننده

 

طریقه مصرف ژل لوبریکانت

 

استفاده از ژل های روان کننده و لوبریکانت های مختلف یکی از راه های ساده برای افزایش لذت در روابط زناشویی است .

همان طور که از اسم آنها پیداست ، این ژل ها رابطه زناشویی رو روان تر و لغزنده تر می کنند و بخاطر همین بسیاری از زوج ها همیشه از ژل روان کننده به عنوان یکی از مهم ترین ابزار زندگی یاد می کنند .

 

بیشتر :

چرا باید حتما در کنار لوازم زناشویی ژل لوبریکانت داشته باشیم ؟

 

این خیلی مهمه که شما لوبریکانتی رو استفاده کنید که مناسب شرایط شما باشه چونکه بعضی از ژل ها با بعضی از روش های جلوگیری از بارداری مثل کاندوم رابطه خوبی ندارند و نباید همزمان استفاده بشوند .

امروزه برند ها و مدل های مختلفی در بازار پیدا میشوند که انتخاب کردن ژل مناسب ممکنه هر شخصی رو دچار سر گیجه بکنه ولی خوشبختانه میشه انواع ژل های لوبریکانت رو به سه دسته ی کلی تقسیم کرد .

بیشتر:

شش نکته در مورد ژل لوبریکانت

خرید لوازم زناشویی بدون خجالت

 

ممکنه که شما یا بدن همسر شما به هر نوع ژلی حساسیت داشته باشه .

معمولا ژل های مجاز موجود در بازار ایران ، از وزارت بهداشت مجور سلامت گرفته اند اما همان طور که هر فردی به غذای خاصی حساسیت داره ، ممکنه که فردی به ژل خاصی حساس داشته باشه ، هر چند که اون ژل کاملا بهداشتی و تایید شده باشه .

 

از اون جایی که در ایران بر خلاف کشور های دیگه نمونه های سمپل این محصولات تولید نمیشه ، شما باید اول ژلی رو که فکر می کنید کار شما رو راه میندازه بخرید و بعد اون رو تست کنید .

 

کافیه تا قبل از اینکه ژل مورد نظر رو بر روی آلت بزنید ، مقداری از آن را در دهان بر روی قسمت داخلی لب بزنید . اگر احساس ناراحتی و یا سوزش شدید کردید و پوست شما ملتهب شد ، بهتره که اون ژل رو کنار بذارید . اگر بعد از مصرف اون ژل احساسی خاصی در لب های خود نداشتید ، می توانید با خیال کاملاً راحت از اون ژل در روابط زناشویی خود استفاده کنید .

همانطور که گفتیم ژل های زناشویی به سه دسته ی کلی تقسیم میشوند :

معرفی فروشگاه

انواع ژل لوبریکانت روان کننده در اینجا

 

ژل های بر پایه آب یا Water-based lubricants از مشتقات آب گرفته شده اند برای همین در کنار تمام محصولات زناشویی (مثل کاندوم ) قابل استفاده هستند .

بعضی از این ژل ها بقدری با بافت های بدن سازگار هستند که متخصصین زنان و زایمان در هنگام معاینات واژن خانم ها هم از آنها استفاده می کنند .

خوبی دیگه ی ژل های بر پایه ی آب اینه که خیلی ساده از محل مورد نظر پاک میشوند .

البته این مدل لوبریکانت ها زود خشک می شوند و شاید لازم باشه در هنگام رابطه زناشویی چند قطره دیگه به محل مورد نظر اضافه کنید تا از رابطه ای کاملاً روان لذت ببرید .

بعضی از تولید کنندگان برای ایجاد تنوع در محصول ، مواد دیگری به این نوع ژل ها اضافه کرده اند که ممکنه به کاندوم آسیب بزند . به عنوان مثال محصولات شرکت ایموشن توضیحی در مورد قابل استفاده بودن یا نبودن این محصولات این شرکت با لاتکس و کاندوم نداده اند . همچنین در ژل های ایموشن از natural glycerin استفاده شده که ممکنه باعث ایجاد عفونت در واژن خانم ها بشود .

محصولات اینتیمکس همان طور که بر روی بسته بندی آنها درج شده ، بر خلاف محصولات ایموشن ، در کنار کاندوم هم قابل استفاده هستند . یعنی شما می توانید همزمان با کاندوم از این ژل ها نیز استفاده کنید .

بیشتر:

فروشگاه کاندوم در میوه فروشی !

 

این ژل ها نیاز به زمان بیشتری برای خشک شدن دارند اما به هیچ عنوان با سایر محصولات سیلیکونی نباید استفاده بشوند چراکه باعث ایجاد واکنش شیمیایی با سایر محصولات سیلیکونی میشوند ولی با کاندوم از جنس لاتکس مشکلی ندارند .

غلظت این ژل ها از لوبریکانت های بر پایه آب بیشتر است و میزان روان کنندگی آنها بالاتر است و به همین ترتیب تمیز کردن آنها هم سخت تر است.

با توجه به اینکه از مشتقات سلیکون ساخته شده اند قیمت بالاتری نسبت به ژل های معمولی بر پایه ی آب دارند .

طریقه مصرف ژل لوبریکانت

روان کننده های روغنی که برای اینکار استفاده می شوند معمولا شامل وازلین و ویتامین E می شوند .

استفاده از این روان کننده ها باعث آسیب رسیدن به الیاف کاندوم و پاره شدن آن می شوند .

غلظت این ژل ها بسیار زیاد است و تمیز کرد آنها نیز بعد از رابطه زناشویی کار زمان بری به حساب میاید. یادتون باشه که زن های زیادی به ویتامین E و وازلین حساسیت دارند برای همین استفاده از این نوع ژل در آمیزش جنسی زیاد توصیه نمی شوند .

 

حالا که میدونید فرق انواع ژل های زناشویی چیه ، بهتره که لوبریکانت مناسب شرایط خودتون رو انتخاب کنید و روابط جنسی در زندگی با همسرتون رو شیرین تر کنید .

در اینجا انواع ژل های آمیزشی را می توانید انتخاب کنید :

ژل های روان کننده

ژل های گرم کننده

ژل های تنگ کننده

ژل های محرک بانوان

ژل های تاخیری

تهیه و ترجمه : (( سایت رنگ زندگی ))

منبع اختصاصی پست : (( سایت رنگ زندگی ))

 

همکار عزیز کپی این مطلب بدون تغییر عنوان و فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

 

بیشتر:

 

نسل جدید کاندوم های تاخیری فیزیکی و گیاهی

ژل تاخیری

اسپری تاخیری

 آیا آب لیمو می تواند علت تاخیر در زمان پریود باشد ؟

 پاره شدن کاندوم و ترس از ابتلا به ایدز و بیماری های جنسی

خرید محرمانه محصولات زناشویی از فروشگاه AntiHiv.ir

 سوالات جنسی :آیا زن می تواند مرد را به بیماری جنسی برفک آلوده کند

آیا کاندوم خطر ابتلا به بیماری های جنسی رو کاملا از بین می برد؟

سوالات جنسی : جلوگیری از بارداری برای کسی که نمی تواند قرص مصرف کند

آیا خطرهای پنهان استفاده نکردن از کاندوم رو می پذیرید ؟

آیا درمان بیماری ایدز نزدیک است ؟

همکار عزیز کپی این مطلب بدون تغییر عنوان و فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

15 اردیبهشت 1394

07 شهریور 1393

02 مرداد 1393

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

همه لوبریکانت ها مشابه هم نیستند. لوبریکانت ها دنیایی متنوع از عطرها و امکانات دارند.

استفاده از ژل های روان کننده یا لوبریکانت های مختلف یکی از راه های ساده برای افزایش لذت در روابط زناشویی است. همان طور که از اسم آنها پیداست، این ژل ها رابطه زناشویی را روان تر و لغزنده تر می کنند و بخاطر همین بسیاری از زوج ها همیشه از ژل روان کننده به عنوان یکی از مهم ترین ابزار زندگی یاد می کنند.

همه لوبریکانت ها مشابه هم نیستند. لوبریکانت ها دنیایی متنوع از عطرها و امکانات دارند. هرچه امکانات بیشتری داشته باشند، سوال های بیشتری برای ما پیش می آید. آیا اشکالی ندارد این همه مواد مختلف که برایتان آشنا نیست را به واژن خود نزدیک کنید؟ چطور متوجه شویم احساس خوشایندی به ما خواهد داد یا نه؟ و مهم تر از همه آیا برای رابطه جنسی ایمن است؟. ما همه این سوالات و سایر ابهاماتی که ممکن است برایتان بوجود آمده باشد را از متخصصین پرسیده ایم. در ادامه هر آنچه نیاز است بدانید را برایتان آماده کرده ایم:

 

طریقه مصرف ژل لوبریکانت

به گفته دکتر امیر مرعشی متخصص زنان و زایمان، دو گروه کلی برای لوبریکانت ها وجود دارد، محلول در آب و محلول در روغن. ما علاقه ای به لوبریکانت های روغنی نداریم، چون ما می خواهیم در رابطه جنسی از کاندوم استفاده شود و لوبریکانت های روغنی را نمی توان با کاندوم استفاده کرد. به خصوص که لوبریکانت های روغنی باعث ایجاد ترک یا در نهایت پاره شدن کاندوم می شود که منجر به ابتلای شما به بیماری های مقاربتی یا بارداری ناخواسته خواهد شد. 

یکی دیگر از دلایلی که مرعشی استفاده از لوبریکانت بر پایه آب را توصیه می کند این است که، لوبریکانت های برپایه روغن مانند روغن نارگیل، PH واژن را تغییر داده و شما را در معرض عفونت هایی نظیر واژینوز باکتریال ( bacterial vaginosis) قرار می دهند.

 

لوبریکانت هایی که بر پایه آب هستند به راحتی و سرعت از واژن خارج می شوند. از سویی دیگر، لوبریکانت های روغنی باعث احساس چرب بودن در این ناحیه می شوند و بسیاری از زنان را مجبور به شستشوی این ناحیه می کند که کار اشتباهی است. استفاده از صابون برای واژن هر چقدر هم که ملایم باشد باعث تغییر PH آن می شود.

بنابراین، اگر می خواهید بعد از رابطه جنسی احساس بهتر و تمیز تری داشته باشید از انواع مبتنی بر آب آن استفاده کنید. راه دیگری که مطمئن شوید همه چیز مرتب است، ادرار بعد از رابطه جنسی است. با این کار باکتری های این ناحیه را تمیز کرده و خطر ابتلا به عفونت ادراری را از بین می برید.

 

بحث های زیادی درباره لوبریکانت های ارگانیک وجود دارد. لوبریکانت ها به عنوان مکمل طبقه بندی شده اند و زیر نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیستند،  بنابراین هر کسی می تواند یک سری مواد را در یک شیشه ریخته و اسم لوبریکانت رویش بگذارد. پس، خیلی مهم است که برچسب پشت آن را مطالعه کنید و مطمئن شوید، مجاز است. 

هرچه فهرست مواد تشکیل دهنده کمتر باشد، بهتر است. یک عنصر که واقعا باید مراقب آن باشید، الکل و هر چیزی بر پایه الکل است که معمولا به دو حرف OL ختم می شود. شما نیازی به الکل که یک ضد عفونی کننده است در لوبریکانت ندارید، چون باکتری های طبیعی تان را می کشد که منجر به ابتلا به عفونت مخمری یا تکثیر بیش از حد باکتری ها می شود. از این منظر هم می توانید ببینید، الکل پوست را خشک می کند، بنابراین مطمئنا باعث خشکی واژن تان هم خواهد شد، که دقیقا خلاف آن چیزی است که می خواهید.

 

دکتر مری جین مینکین (Mary Jane Minkin) متخصص زنان و زایمان و استادیار بالینی دانشگاه ییل، می گوید: من طرفدار چیزهایی که باعث ایجاد گرما در واژن می شوند، نیستم. چون احساس گرما می تواند خیلی به سرعت تبدیل به احساس سوزش شود، به خصوص اگر پوست حساس یا آلرژی به مواد فعال داشته باشید. به علاوه، اصطکاک رابطه جنسی می تواند منجر به داغ تر شدن ( به معنی واقعی کلمه ) واژن شود که برای برخی از افراد بیش از حد شدید است. 

از سوی دیگر، هیچ مشکلی با وجود کمی مواد خنک کننده وجود ندارد. بسیاری از زنان از آن ها خوششان می آید، اگر پایه آن مواد طبیعی مانند نعنا باشد که بسیار خوب است.

 

اگر به یک موقعیت خرید عمده برای لوبریکانت برخوردید، هرگز خرید نکنید. برای شروع توصیه می شود که هرگز به صورت کلی خرید نکنید، اول باید ببینید احساس خوب و راحتی دارید، بوی آن چطور است. از آن جایی که مهبل و واژن بافت بسیار ظریفی دارند، حتما باید مطمئن شوید که لوبریکانت مصرفی تان باعث تحریک این ناحیه ها نمی شود. بنابراین، بهتر است در ابتلا مقدار کمی خرید کنید و برای احتیاط ابتدا مقدار کمی از آن را روی قسمت داخلی بازو امتحان کنید تا واکنش پوست تان را بررسی کنید.

 

در ابتدا باید به این فکر کنید که لوبریکانت را برای چه چیزی می خواهید. مسلما زنانی که در دوران بعد از یائسگی هستند، استروژن کمی دارند و نیاز به لوبریکانت بیشتری خواهند داشت. ولی یک زن جوان پیش از یائسگی چه مقدار لوبریکانت نیاز دارد؟ من امیدوارم که همسرش به اندازه کافی او را تحریک کند تا بدنش به اندازه کافی روان کننده ترشح کند. اگر شما در دوران پیش از یائسگی هستید و دچار خشکی واژن شده اید، بهتر است با پزشکتان یا یک سکس تراپیست مشورت کنید، تا علت مشکل تان را متوجه شوید. به علاوه، قرص های هورمونی پیشگیری از بارداری هم می تواند باعث خشکی واژن و کاهش میل جنسی شود، بنابراین، بهتر است این موارد را با پزشک تان در میان بگذارید. بهترین روان کننده ترشحات بدن خود شماست، بنابراین بهتر است معاشقه را طولانی تر کنید.

ولی اگر مشکل کم شدن هورمون هاست، دکتر مینکین و دکتر مرعشی هر دو با مرطوب کننده های طولانی مدت مانند Replens موافقند که می تواند به شما کمک کند. می توانید در طول هفته چند بار از آن داخل واژن خود قرار دهید تا بافت واژن تان را بهتر نگه داشته و از رشد مضاعف باکتری ها جلوگیری کند.تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

تمامی آنچه که باید در مورد ژل لوبریکانت این ژل پرمصرف بدانید در این بخش از مجله نازوب گنجانده شده است با ما مثل همیشه همراه باشید و از محصولات پزشکی و جنسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

طریقه مصرف ژل لوبریکانت

 

ژل لوبریکانت : شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

استفاده از مواد لیز کننده برای رابطه جنسی … تقریبا یکی از مهمترین مشکلات در رابطه ی جنسی ،همین مسئله ی خشک و دردناک بودن واژنه.این که دلیل این قضیه چیه،بماند برای بعد.حتی اگه خیلی خیلی تحریک کامل و خوبی کرده باشین،باز هم بعد از چند حرکت ساده و معمولی به دلیل اصطکاک زیاد؛به مشکل بر می‌خورین.

 

 

 

احتمالا درست در همین لحظه است که شریک شما از سوزش اطراف واژن به شما شکایت خواهد کرد.ضمن اینکه در این حالت به علت تحریک همراه با سوزش کلیتوریس،ارگاسم به سختی صورت می‌پذیره.

یکی از ساده ترین و اشتباه ترین راه‌هایی که در این موقع به ذهن بعضی‌ها می‌رسه،استفاده از آب دهانه.صرف نظر از اینکه این حرکت تاثیر بدی در ذهن خانوم شما ایجاد میکنه، اینکه آب دهان حاوی باکتری‌هایی است که احتمال ایجاد عفونت و قارچ رو در درون رحم همسرتون به وجود می‌یاره.

 

همچنین در این حالت کاندوم هم نمی‌تونه یک اثر طولانی مدت و درست و حسابی داشته باشه.(چون غالبا پس از مدت کوتاهی ،کاندوم هم خاصیت لیز بودنش را از دست می‌دهد.)

 

ژل لوبریکانت: شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

 از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمیرساند و حساسیت ایجاد نمیکند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایی که ترشحات لزج کننده آنها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد .

 

 

 

پس چاره کار چیست؟

موادلیزکننده به منظور رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند.

مواد لیز کننده با سهولت دسترسی و همچنین آسان بودن استفاده از آنها رابطه جنسی را لذت بخش تر میکند. درهمان بار اول استفاده، از تاثیرماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد. با استفاده از اونها شما میتونین بدون مشکل و با هرسرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. بعبارت دیگر واژن اوهمیشه برای ورود آلت شما لیز و مرطوب خواهدبود.

 

 

 

مواد لیز کننده 3 دسته هستند:
1) لیزکننده‌های محلول در آب که اکثرا از جنس مواد قندی هستند.
2) لیزکننده‌های سیلیکونی (دربازار ایران وجود ندارد)
3) لیزکننده‌های روغنی (مانند وازلین)
هرکدام از این مواد خصوصیات و مزایای خاص خودشان را دارند.

بیشترین ماده لیزکننده مورداستفاده معمولا”موادلیزکننده محلول در آب(ژل‌های لیزکننده طبی)هستند. ماده اصلی این مواد برپایه آب است.این مواد نوعی مواد قندی هستند که به راحتی در آب حل می‌شوند. آنها نرم و لیز هستند و برخلاف لیزکننده‌های سیلیکونی باعث چسبندگی نمیشوند. بخاطروجود آب در ساختمان آنها بخوبی توسط پوست ومخاط جذب میشوند.

 

البته شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجددا” از آن استفاده کنید .
پیشنهاد می‌کنم جهت رقیق کردن این ژل ،هرازچندگاهی یکبار؛مقداری آب در محلی که قبلا ژل زدین ،بریزین.لیزکننده‌های محلول در آب برخلاف لیزکننده‌های روغنی (مثل وازلین) به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمیکنند.

 

معروف ترین نوع این مواد :
ژل لوبریکانت است.این ژل ،همون ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می‌زنن.این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.تاثیر استفاده از اون به حدی است که بعد از یکبار استفاده ،کاملا به اون معتاد می‌شین.

– هرگز از مواد روغنی بر روی کاندومها استفاده نکنید.

– رابطه و نزدیکی از مقعد (پشت) عوارض زیادی مانند عفونت های مختلف از دست دادن کنترل و … دارد

بعد از هر نزدیکی واژن رو یه دقت بشورین.ضمنا حتما قبل از نزدیکی حمام تشریف ببرین و یا حداقل از ناف تا زانو رو بشورین.این کار به سالن ماندن رحم همسرتون کمک می‌کنه.

 

طریقه مصرف ژل لوبریکانت

مطالب جذاب و مرتبط :

افزایش سایز آلت تناسلی به روش معتبر پنیمور

روش های مناسب ضد بارداری چیست

شب زفاف و مسائل مربوط به آن

بهترین روش تنگ کردن واژن

ترس دختران از اولین رابطه جنسی، شب زفاف

طریقه مصرف ژل لوبریکانت
طریقه مصرف ژل لوبریکانت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *