طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی

دوره مقدماتی php
طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی
طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی

طب سنتی

نظر خود را بنویسید
11,176 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: بومادران یا علف هزاربرگ (در متون طب سنتی حزنبل) گیاهی است از تیره گل‌ستاره‌ای‌ها از سرده بومادران گیاهی است علفی و یکساله، دارای ساقه و شاخه‌های راست به ارتفاع ۲۵ تا ۶۰ سانتیمتر که در نواحی بحرالروم (مدیترانه) و غالب نقاط ایران می‌روید. این گیاه به رنگ سبز مایل به زرد با دمبرگ دراز و گلهایی مجتمع بصورت خوشه دراز در کناره برگها دارد. دانه اش تقریبا کروی و صاف است.

بومادران طبع گرم و خشک دارد و در اوایل بهار میروید. برای درمان تنگی سر معده بسیار مفید است. این سبزی برای کسانی که جوش دوران بلوغ میزنند بسیار مفید است.
هدف از آوردن بومادران در سبزی‎های روزمره‎ای که استفاده می‎شود این است که بیشتر با این سبزی خوب آشنا شویم و در برنامه غذایی خودمان بگنجانیم.
– اگر چنان‎چه عادت ماهانه خانم‎ها براثر سرمازدگی یا ترس نامنظم شد بعد از پاک شدن به مدت ۱۴ روز از دم‎کرده بومادران استفاده کنند. ۳ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوشیده به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دم‎کرده میل شود.
– مصرف بومادران لخته‌های خون در رگ‌ها را از بین می‌برد و از ایجاد لخته در رگ‌ها جلوگیری می‌کند، لذا برای جلوگیری از سکته داروی مناسبی است.
– برای زخم‎های خنازیر می‎توان از جوشانده بومادران استفاده کرد، به صورت شستشو و دمکرده به مدت ۷ روز میل شود.
– برای جوش و غرور دوره جوانی بومادران را نم کرده با یک پارچه تمیز روی صورت کمپرس کنند.
– برای درمان لک و پیسی هرماه به مدت یک هفته از دم‎کرده بومادران بنوشید. ۳ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب.
– خانم‎هایی که ترشحاتشان زیاد می باشد می‎توانند از دم‎کرده بومادران استفاده کنند.
– برای برطرف شدن لک و کرک‎های پوست از ضماد بومادران گرماگرم استفاده شود.
– برای بسته شدن منافذ باز پوست ۱۰ گرم بومادران در ۲۰۰ سی‎سی آب جوشانده ابتدا صورت را بخور دهید سپس پارچه تمیز را داخل آب ولرم بومادران خیس نموده هفته‎ای ۲ بار روی صورت بگذارید.
– برای زایمان آسان از دم‎کرده بومادران استفاده شود.
– برای تسکین انواع سردرد و سرسام ضماد بومادران را روی شقیقه‎ها بگذارید.
– برای درمان تنگی نفس از دم‎کرده بومادران استفاده شود.
– برای ساکت شدن نیش حشرات ضماد بومادران را در محل گزیدگی گذاشته شود.
– برای تسکین درد مفاصل از روغن بومادران به مفاصل بمالید. طرز تهیه روغن بومادران ۵۰ گرم در ۲۵۰ گرم روغن زیتون خیس نموده سپس داخل یک شیشه ریخته درب شیشه را محکم ببندید و شیشه را در آب جوش انداخته به مدت ۴ ساعت بگذارید آب با حرارت ملایم بجوشد سپس صاف نموده از این روغن می‎توان استفاده نمود.
– برای درمان سیاتیک از روش شماره ۱۵ استفاده کنید.
– مردانی که عرق بدبو دارند، عرق یا دمنوش بومادران مصرف کنند، بوی بد عرق از بین می‌رود.
– در بیماری‌های سخت مثل سرطان، مصرف دمنوش این گیاه باعث بهبود حال بیمار و جلوگیری از گسترش عوامل بیماری می شود.
– برای روییدن مو ضماد گرم بومادران را در محل گری بگذارید.
– جوانان و مردان کوسه که می‎خواهند زود ریش در بیاورند از روش ۱۷ استفاده کنند و اگر با باقلای مصری مخلوط کنند بگذارند اثر آن بیشتر است.
– خوردن بومادران تنظیم کننده جریان خون است در نتیجه به شفافیت پوست کمک می‎کند.
– دم‎کرده بومادران برای تسکین اعصاب مؤثر است. ۴ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوش دم‎کرده شب بعد از غذا میل شود.
– برای رفع بی‎خوابی به روش شماره ۲۰ استفاده کنید.
– برای جلوگیری از ریزش مو ۲۰ گرم بومادران در ۵۰۰ سی‎سی آب جوشانده با آب آن سر را ماساژ دهید.
– برای بندآمدن خون دماغ عصاره بومادران را داخل بینی بچکانید.
– برای رفع لاغری و ضعف عمومی از دم‎کرده بومادران ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب به مدت نیم ساعت دم‎کرده بعد از غذا یک فنجان میل شود.
– برای رفع پایین بودن فشار خون از دم‎کرده بومادران استفاده کنید.
– کسانی که بواسیر دارند از دم‎کرده بومادران استفاده کنند و از تازه‎ی آن به‎صورت ضماد بگذارند.
– برای سنگ کلیه و مثانه ۲۰ گرم بومادران در یک لیتر آب جوش به مدت نیم ساعت دم‎کرده (بهتر است که در فلاکس بریزیم) هر ۵ ساعت یک لیوان میل شود یا این که ۵ گرم در ۲۰۰ سی‎سی آب دم‎کرده به مدت ۳ روز میل شود.
– کمپرس بومادران ضد چین و چروک صورت است.
– برای درمان ضعف قلب، ورم عضله قلب (میوکاردیت) احساس گرفتگی و درد در ناحیه قلب، سکته قلبی از بومادران تازه روزی ۳ نوبت میل شود یا این که از دم‎کرده آن ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب روزی ۳ فنجان به مدت یک هفته استفاده شود.
– برای درمان خواب رفتن دست‎ها می‎توان از روش ۲۹ استفاده کرد.
– برای درمان صرع و اختلال بینایی از دم‎کرده بومادران استفاده شود.
– برای درمان کرم روده و معده از دم‎کرده بومادران صبح و شب یک فنجان میل شود.
– برای تقویت بینایی از دم‎کرده بومادران استفاده شود.
– برای کاهش جلوگیری از خونریزی زیاد عادت ماهانه و خونریزی‎های بین عادت بعد از پاک شدن به مدت ۲ هفته از دم‎کرده بومادران استفاده شود. ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوش ۲۰ دقیقه دم کرده، میل شود.
– برای انواع سردردهای میگرنی استفاده شود.
– دم‎کرده بومادران رسوبات ترک‎ها و اجزای بدن را می‎شوید. ۳۰ گرم در یک لیتر آب دم‎کرده روزی ۳ فنجان میل شود چون این دم‎کرده ممکن است تغییر رنگ دهد بهتر است کمتر دم شود. مثلاً ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب دم شود.
– برای ضدعفونی کننده و پایین آوردن تب در رابطه سرخک (مخملک) ، آبله مرغان ، سرخچه از دم‎کرده بومادران استفاده شود. برای کودکان یک گرم در ۱۰۰ سی‎سی ‎آب جوش ۲۰ دقیقه دم‎کرده آهسته میل شود.
– برای تقویت کبد از چای بومادران استفاده شود ۳ گرم + ۱۵۰ سی‎سی آب بعد از غذا میل شود.
– کسانی که گواتر دارند می‎توانند از دم‎کرده بومادران استفاده کنند.
– برای جلوگیری از ریزش مو ۴۰ گرم بومادران در یک لیتر آب جوشانده صاف نموده سر را ماساژ دهند.
– کسانی که واریس دارند از دم‎کرده بومادران میل کنند و محل درد و زخم را بشورند.
– کرم بومادران که با روغن کنجد تهیه شده باشد از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‎کند.
– دم‎کرده بومادران تقویت کننده اعصاب است ۲ گرم در ۱۰۰ سی‎سی آب.
– کسانی که ورم معده یا درد معده دارند نیم ساعت بعد از غذا از دم‎کرده بومادران استفاده کنند. ۲ گرم در ۱۰۰ سی‎سی آب به مدت ۲۰ دقیقه دم بکشد.
– برای دفع کرم و کرم کدو ۲ گرم یا ۱ گرم بومادران در ۱۰۰ سی‎سی آب جوشانده با عسل مخلوط کرده یا این که ابتدا یک قاشق عسل میل شود. نیم ساعت بعد از آن جوشانده بومادران را میل کنند این روش را به مدت ۴ هفته ادامه دهند. خانم‎ها به مدت ۳ هفته استفاده کنند، بعد از پاک‎شدن در دوران عادت از استفاده بومادران خودداری کنند.

دوره مقدماتی php

شما می توانید این گیاه را مانند چای دم کنید (۲-۴ گرم) و روزی ۳ فنجان از آن را بنوشید(۱ تا ۲ قاشق چای خوری از گیاه به ازای هر فنجان آب جوش). این کار سبب تعریق بیشتر بدن و کاهش تب می شود. هم چنین اگر این جوشانده را با اسانس نعناع به خوبی ترکیب کنید، محلول بسیار خوبی برای درمان سرماخوردگی است. یک فنجان از این جوشانده می تواند اشتها را نیز تحریک کند. می توانید از قطره عصاره این گیاه نیز استفاده کنید و ۲۰ تا ۴۰ قطره از آن را سه بار در روز میل کنید. این کار، اختلالات مجاری ادرار را درمان می کند. هنگام خون دماغ شدن نیز می توانید یک برگ تازه از گیاه را داخل سوراخ بینی قرار دهید. برگ تازه این گیاه به سرعت خونریزی بینی را متوقف می کند. از پماد این گیاه به صورت مرهم روی زخم ها استفاده می شود. موارد استفاده از روغن این گیاه نیز به این صورت است: ۱۰ قطره از روغن را روی قسمت مورد نظر بریزید و تا هنگامی که پوست احساس گرما کند آن را بمالید. این کار برای التیام درد مفاصل بسیار موثر است. بخور(استنشاق بخار) این گیاه نیز برای درمان تب یونجه بسیار موثر است. برای این کار باید یک قاشق غذاخوری از گل تازه این گیاه را در آب جوش بریزید تا با آب بجوشد سپس بخار آن را به مدت حداقل ۲ تا ۳ دقیقه استنشاق کنید.

طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی

نحوه مصرف عرق بومادران: بعد از هر وعده غذا یک استکان مصرف شود.

بومادران جزو گیاهان با حداقل عوارض جانبی است و در دوز مصرفی سر شاخه‌های گلدار به صورت دم کرده، عوارض جانبی آن نادر است ولی با این حال عوارض زیر را به آن نسبت داده‌اند: خواب آلودگی، سداسیون، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، حساسیت به نور (مصرف دراز مدت)، درماتیت تماسی (به احتمال قوی در اثر گوایانولید پراکسیدها از جمله آلفا- پروکسی آشی فولید)

کلمات کلیدی: Achillea millefolium boo mardaran yarrow بودران در طب سنتی خاصیت عرق بومادران خواص بومادران خواص درمانی گیاه بومادران درمان اختلالات قاعدگی درمان تنگی سر معده درمان نامنظم شدن پریود عرق بومادران عوارض جانبی بومادران فواید عرق بومادران فواید گیاه بو مادران فواید معجزه آسای بومادران

دیدگاه

“),t.close()},t.write(‘

بومادران از گیاهان دارویی پر فایده برای زنان و رفع مشکلات دوران قاعدگی آنها است. در ادامه با خواص دارویی بومادران و قاعدگی آشنا شوید. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایت های دیگر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی

می پسندم

0

سایر خبرها

های شوروی سابق به دامن آمریکا و غرب پناه ببرند. میخائیل گورباچف پس از گذشت 12-10 سال از ابلاغ نامه رهبری کبیر انقلاب اسلامی، خطاب به خبرنگاری که به دیدارش رفته بود، گفت افسوس می خورم و ای کاش آن روز از نامه امام(ره) درک بهتری داشتم تا شوروی به این روز نمی افتاد. بخش هایی از نامه حضرت امام (ره) که هیأت اعزامی متشکل از آیت الله جوادی آملی، محمد جواد لاریجانی و خانم مرضیه حدیدچی …

فنجان و به مدت یک تا دو ماه از این عرق گیاهی مصرف شود. درمان سنگ کلیه با خارشتر (مقدار و میزان مصرف عرق خارشتر) مقدار مصرف عرق خارشتر برای بزرگسالان: روزی سه بار یک لیوان عرق خارشتر قبل از غذا میل شود. مقدار مصرف عرق خارشتر برای کودکان: روزی سه بار نصف لیوان عرق خارشتر قبل از غذا میل شود. به طور کلی نوشیدن روزی 2 لیوان عرق خارشتر برای افرادی که مستعد سنگ کلیه هستند موجب رفع رسوبات کلیه و پیشگیری از ایجاد سنگ می شود. گردآوری: مجله اینترنتی ستاره …

بالا یا دیابت مصرف می کنند باید از مصرف زنجبیل بپرهیزند زیرا زنجبیل تداخل دارویی ایجاد می کند. افراد کم وزن: در صورتی که قصد افزایش وزن دارید از مصرف زنجبیل یا مکمل های زنجبیل اجتناب کنید. فیبر بالا و خاصیت این ادویه در بالا بردن pHH و همچنین اثر آن در تحریک آنزیم های گوارشی، باعث سوخت چربی می شود که ممکن است به کاهش وزن ، بی نظمی قاعدگی، ریزش مو و توده عضلانی ضعیف منجر شود. بارداری: زنجبیل در دوران بارداری ممکن است به انقباضات و درد زایمان زودرس منجر شود. بنابراین باید از مصرف آن به ویژه در سه ماهه آخر بارداری اجتناب شود. منبع: …

اجتماعی و موقعیت اقتصادی می توانند دراین حوزه فعال شوند . باید مراقبت کرد که این افراد از این حوزه فاصله نگیرند. برخی از این دوستان از جمله خانم ها طائرپور، برومند ، بهزاد و آقای نیکخواه کرامتی و… تعلقاتشان را به این دوران حفظ کردند و خودشان را متعلق به این مخاطب می دانند. یک عده آمدند و رفتند. یک عده ظرفیت حضور دارند اما شرایط سینمای کودک و دل نگرانی ها مانع از حضورشان می کند. جوانانی مثل آقای اژدری …

تنها موجب افزایش چربی خون نمی شود، بلکه کلسترول بد خون را نیز کاهش می دهد؛ همچنین مصرف آن در افرادی که دچار دردهای شدید دوران عادت ماهیانه هستند، سبب کاهش التهاب و شدت انقباض های رحمی می شود. کنجد در بهبود ترشح هورمون های جنسی در زنان یائسه نقشی مؤثر دارد. بررسی ها نشان داده اند مصرف این دانه در بهبود روند بیماری پارکینسون نیز تأثیرگذار است و به رشد سلول های عصبی مرکزی در نوزادان نیز کمک می کند و …

، تصریح کرد: مصرف این گیاه برای افرادی که آلرژی دارند هیچگونه آسیبی ندارد. مظفری با اعلام اینکه مصرف دارچین باعث زایمان زودرس می شود، بیان کرد: خانم ها در دوران بارداری و شیردهی جهت بهبود سیسستم گوارشی نوزاد از مصرف دمنوش یا پودر دارچین خودداری کنند. این پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه تاثیرات دارچین مانند آنتی بیوتیک است، تاکید کرد: مصرف روزانه 5 گرم دارچین باعث کاهش تری گلیسیرید، گلوکوز سرمی و کلسترول …

. پرتودرمانی: که ممکن است به وسیله کاشت املاح طلا در پروستات یا قرار دادن مواد پرتوزا (رادیواکتیو) در داخل پروستات (برکیتراپی) یا تابش اشعه با ولتاژ بالا توسط منبع خارجی صورت گیرد. – رادیوتراپی خارجی: در این روش بیمار در معرض تشعشع قرار می گیرد. اشعه از چند زاویه مختلف از خارج از بدن به تومور هدایت می شود. این روش کاملا بدون درد است و به مدت 7 تا 8 هفته ادامه دارد. ولی بیمار …

تاچشم به هم زد درطول دو روز 5 میلیون را بین دوستان و فامیل های خیلی نیازمندش تقسیمش کرد. او بعد از تابستان سال 91 به دانشگاه محل تحصیلش برگشت و کار را ادامه داد اما این بار درمقام پیمانکاری که سعی می کرد عادل باشد و رفتاری را که با او انجام شد، با مصدومانش تکرار نشود. او تا دوسال بعد پیمانکاری را با سختی ها و جزییات مختص به خود انجام و دراین مدت تصادف ساختگی 8نفر را به قول خودش مدیریت کرد؛ اما از نظر …

شفاآنلاین اجتماعی خانواده امجد، متشکل از زن و شوهری بازنشسته و سه فرزند است. دو فرزند ازدواج کرده اند و سومی در آستانه ازدواج است. خانم امجد فرهنگی است و آقای امجد هم از اداره آتش نشانی بازنشسته شده است. به گزارش شفاآنلاین ،آنها عمری را با حقوق کارمندی زندگی کرده اند، اما آنقدر دانش و تدبیر داشتند که بتوانند در میانه راه زندگی، اوضاع را آبرومندانه مدیریت کنند و در دوران سالمندی به …

خانم های جامعه خطر بیشتری در مبتلا شدن به این سرطان دارید. اگر در دوران جوانی از اشعات و لیزر برای درمان جوش و لکه های صورت و بدن استفاده کرده باشید در بزرگسالی و میان سالی درصد خطر ابتلای شما به این سرطان افزایش می یابد. 6. نژاد زنان سفید پوست نسبت به زنان سیاه پوست بیشتر به این سرطان مبتلا می شوند. 7. اضافه وزن و چاقی مقایسه اجمالی در خانم های مبتلا شده …

طریق حبوبات جبران شود، به شرطی که خود پخته شده و در مدت طولانی استفاده شود و در وعده های غذائی گنجانده شده و مکرراً مصرف شود. برای این منظور بهتر است از ظروف و قابلمه های زودپز استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. لاپاروسکوپی و مشکلات گوارشی بای پس معده (لاپاروسکوپی) یک درمان موثر برای چاقی می باشد، او مطالعاتی که بر روی حدود 300 نفر از افرادی که بخاطر سایز بزرگ و یا …

های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزا جلوگیری می کند. این مواد برای پاک سازی سینوس ها و درمان گلو درد مناسب هستند. سال ها است که مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری تربچه رنده شده برای چندین هفته توسط درمانگران طب غربی برای درمان سنگ کلیه و سنگ مثانه تجویز می شود. در طب چینی از ترکیب لبو و هویج برای تنظیم عمل هورمون ها در دوران یائسگی استفاده می شود. همچنین از …

زیرزمینی به صورت غیر مجاز برداشت شد. جمعا در دوران هشت سال احمدی نژاد، 76 میلیارد مترمکعب برداشت شد. شما شروع بحران را احساس نکردید؟ از سال 77 به بعد، حس کردیم آب ها در حال شور شدن هستند؛ به این مفهوم که آب کم می شود و قدرت تزریق طبیعت، کمتر از برداشت مردم از آب های زیرزمینی است. در آن زمان، گفتیم که دیگر کشت دوم انجام ندهیم و اتفاقا با انتقادهای گسترده ای هم روبه رو شدیم. به ما گفتند …

به ریاست بخش ارتوپدی بیمارستان خاتم الانبیاء را بر عهده داشته است.همچنین وی از سال 1386 تا کنون به عنوان رییس و عضو هیئت مدیره انجمن جراحی ارتوپدی ایران مشغول فعالیت است. در ادامه تعدادی از سوالات شما را در برنامه مطب مجازی با دکتر عکاشه مطرح کردیم که پاسخ آن ها به شرح زیر است: م. رضایی از تهران: چه تغذیه ای برای افرادی که از درد مفاصل رنج می برند مناسب است؟ آیا مصرف پاچه …

استفاده سالخوردگان از داروهای ملین و مسهل ها زیان آور می باشد، زیرا مانده رطوبت بدن آنان را کشیده و از میان برده و موجب خطر مرگ خواهد گردید. خاکشیر برای یبوست زنان باردار استفاده از خواص خاکشیر به دلیل طبع ملایم و معتدلی که خاکشیر دارد، برای رفع یبوست دوران بارداری و رفع عوارض ناشی از آن مفید خواهد بود، با این وجود استفاده از آن در این دوران باید با احتیاط صورت گیرد. …

خطیرتر و سنگین تر می شود. ما غالباً این وظیفه را از خواص انتظار داریم. چون عوام یک نقش روشنی دارند؛ حضور در میدان و لبیک گفتن به ندای ولی خودشان که به نحو احسن این را ایفا کردند. بدری: این خواص چه کسانی هستند؟ وظیفه خواص رصد و کشف پیچیدگی های جامعه و تبدیل آن به زبان روز برای مردم است مخدومی: خواص نخبگان جامعه هستند. کسانی هستند که وظیفه دارند رصد کنند، پیچیدگی ها …

عوارض ناشی از این عادت غذایی اشتباه! معمولا در این شرایط یکی از توصیه های بزرگ ترها برای درمان دل پیچه، مصرف سیب البته با قوانین ویژه است، یعنی پوست یک سیب را کامل بکنید، آن را رنده کرده و صبر کنید رنگش قهوه ای شود. مصرف این سیب مثل آب روی آتش عمل می کند و باعث می شود از شر دل پیچه خلاص شوید. آیا خوردن سیب باعث درمان دل پیچه می شود؟ برای پاسخ به این پرسش باید کمی به عقب برگردیم …

قابل انکار در تضمین سلامتی و پیشگیری از کم خونی مادر در دوره های بعد از زایمان خواهد داشت چر ا که شیردهی مادر در روزهای اول بعد از تولد نوزاد منجر به جمع شدن رحم پس از زایمان و نیز برگشت سریع تر رحم به اندازه طبیعی در مادرانی که نوزادشان را با شیرخود تغذیه می کنند، می گردد. در عین حال تغذیه انحصاری و مکرر شیرخوار با شیرمادر در طول شب و روز، موجب می شود که عادت ماهیانه مادر دیرتر شروع …

ماه برداشت در این مناطق آغاز و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. پاکاری افزود: 60 تا 70 در صد نارنج برداشت شده در استان فارس به استان های اصفهان ،تهران،اهواز و خوزستان فرستاده می شود. این محصول که سوغات زمستانی شهر شیراز است به اعتقاد شیرازی ها خواص دارویی هم دارد. در مصرف محلی نارنج و آب نارنج شیرازی ها معتقدند آب جوش و آب نارنج برای نرم کردن گلو و گلودرد،هسته نارنج …

روز از ویژگی های ضدسرطانی و ضدویروسی و درمانگرش می گویند و می نویسند. زردچوبه این روزها به ادویه شفابخش مشهور شده و از درمان گلو درد و شکم درد تا حل مشکلات پوستی و فعالیت ضدباکتری و ضدویروسی را به آن نسبت می دهند. اما هندی ها ده ها سال پیش، نوشیدنی شیر گرم و زردچوبه، را به عنوان علاج شب های سرد و آسیب های سرماخوردگی،استفاده میکردند. مواد مورد نیاز برای دو لیوان شیر و زردچوبه …

…؛ ولی مصرف مقادیر زیاد آن ممکن است باعث تاکیکاردی، بی خوابی و افسردگی شود. 7- روزانه می توان 2 تا 4 گرم از پودر دارچین استفاده کرد. 8- استفاده از اسانس آن، روزانه 2/0 تا 5/0 گرم بلامانع است. 9- دارچین به صورت دم کرده نیز مصرف می شود. برای دم کردن آن، به 2 تا 4 گرم از پودر دارچین یک لیوان آب جوش اضافه نموده و 20 دقیقه به حال خود بگذارید. بهتر است در ظرف بسته …

. چرا که تداوم آن می تواند منجر به سوء تغذیه مادر و پیامدهای ناگوار شود. همچنین درمانگاههایی که در جهان مسئول ارائه اینگونه رژیم های غذایی هستند تأکید دارند که مصرف تمام قرص های ضدبارداری در دوران اجرای رژیم غذایی متوقف شود. بنابرای برای پیشگیری از بارداری از سایر روش های جایگزین استفاده شود. آیا استرس و سبک زندگی بر موفقیت این روش موثر است؟ بدون شک استرس بر سلامت بشر تاثیر منفی دارد …

. بررسی ها نشان می دهد کمبود ویتامین D منشا ابتلا به بسیاری از سرطان هاست. 19. ضد آفتاب مصرف کنید کرم های ضدآفتاب تنها محصولات آرایشی ولوکس نیستند و تنها به درد خانم ها نمی خورند. از نظر محققان همه باید از این کرم ها برای دفع اشعه های مضر استفاده کنند و با این راه خطر ابتلا به سرطان پوست را پایین بیاورند. متخصصان می گویند ضد آفتاب هایی که 30spf و بالاتر دارند، بهترین گزینه هستند و برای کودکان تان هم بهتر است با کمک یک متخصص پوست، ضد آفتاب مناسب را انتخاب کنید. منبع: …

را با سوال مواجه کردند. چون ساخت رسمی قدرت عادت به این ارتباطات فیلتر نشده ندارد، در مقابل آن به شدت مقاومت می کند اما نکته اینجاست که هر چه مقاومت ساخت رسمی در مقابل این شبکه ها بیشتر می شود، اثرگذاری یا رجوع به آنها نیز فزونی می یابد، یعنی جواب عکس می دهد. البته من لزوما با اثرگذاری اینترنت و شبکه های اجتماعی موافق نیستم چرا که بهتر است رسانه های رسمی و در عین حال آزاد داشته باشیم که …

برانگیختن اشتها می شود. همچنین مخلوطی از آب به همراه با آب سیب ، به نسبت یک به دو می تواند در کاهش خونریزی های عادت ماهیانه که باعث ضعف فرد می شود موثر باشد. برای بهره بردن از این خاصیت، باید یک هفته قبل از شروع عادت ماهیانه تا پایان آن، هر روز یک لیوان از مخلوط آب به و آب سیب به نسبت اشاره شده (یک به دو) استفاده کرد. دکتر شیربیگی با تاکید بر اینکه زیاده روی در مصرف به ممکن است باعث خشونت …

دمنوش نوعی نوشیدنی گیاهی است که با استفاده از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، بصورت خشک یا تازه تهیه می شود. دم کردن گیاهان و میوه ها یا گرفتن عصاره آن ها یکی از متداول ترین و قدیمی ترین روش های مصرف داروهای گیاهی است. روش تهیه انواع دمنوش های گیاهی به این صورت است که ابتدا روی گیاه که به طرز صحیحی خرد شده آب جوش می ریزند، سپس آن را به مدت 5 …

و نوجوانان بود، در حال حاضر گوشی بازی به یکی از عادت های ناپسند بچه ها تبدیل شده است که علاوه بر ادای این عادت تکنولوژیک در منزل، در کلاس درس و حتی مهمانی ها، قضای آن را نیز در اتوبوس، مترو، سرویس مدرسه و حتی قبل از خواب در رختخواب به جای می آورند! مجروحان واقعی در جنگ های مجازی بی شک در خصوص عوارض بازی های رایانه ای و استفاده مکرر از تجهیزات دیجیتالی مطالب زیادی شنیده ایم …

نیز کارهای او را انجام دهد، مردها هیچ وقت درد و زجری که یک زن برای زایمان یک بچه تحمل می کنند را نمی توانند بفهمند چون هیچ وقت این درد را تجربه نمی کنند، پس من نیز وقتی آمادگی بچه را ندارم دلم نمی خواهد بچه مانع پیشرفت من شود. البته نباید فراموش کرد در کشور ما خیلی حمایت های لازم و شایسته ای از زنان برای افزایش زاد و ولد صورت نمی گیرد. خانم های شاغل که مطمئنا نصف روز یا …

در هنگام سقط جنین بیشتر خانم ها نگران هستند که مشکلی پیش بیاید اما اگر سقط جنین توسط فرد متخصص انجام شود احتمال ایجاد مشکل بسیار کم می شود. روش های سقط جنین به مدت زمان بارداری بستگی دارد. گاهی خونریزی به خاطر زخم دهانه رحم می باشد. براساس دلیل خونریزی، روش درمان مناسب خونریزی تعیین می شود. مدت زمان خونریزی پس از سقط جنین خونریزی شما حدود یک تا سه هفته بعد از سقط جنین، از …

در طول بارداری، خانم به مدت نه ماه از پریود رها می شود. زایمان طبیعی یا سزارین تاثیری بر شروع پریود پس از زایمان ندارد. شروع پریود به شیردهی و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. پریود پس از زایمان سزارین اولین پریود پس از زایمان به شیردهی و زمان برگشت هورمون ها به حالت طبیعی بستگی دارد. مقدار استروژن، پروژسترون و هورمون گونادوتروپین پس از بارداری کاهش می یابد. اما اگر نوزاد را شیر …

“),t.close()},t.write(‘

عرق بومادران دارو گیاهی مفید برای مقابله با سرماخوردگی و تب است. عرق بومادران از گیاه بومادران که دارای شاخه خای پر برگی است تهیه می شود. نام علمی این گیاه میلفولیوم است. در گذشته روستاییان برای بند آوردن خونریزی دماغ از این گیاه استفاده می کردد، به همین جهت به این گیاه خون دماغ […]

عرق بومادران دارو گیاهی مفید برای مقابله با سرماخوردگی و تب است.

عرق بومادران از گیاه بومادران که دارای شاخه خای پر برگی است تهیه می شود. نام علمی این گیاه میلفولیوم است. در گذشته روستاییان برای بند آوردن خونریزی دماغ از این گیاه استفاده می کردد، به همین جهت به این گیاه خون دماغ نیز گفته می شود.

خواص عرق بومادران بسیار فراوان است و از آن در طب سنتی به عنوان ضد تب و سرماخوردگی یاد شده و در درمان مشکلات جسمی و روحی دیگر استفاده می‌شود.

روزانه دو فنجان همراه با غذا برای درمان ناراحتی‌های گوارشی و قبل از غذا برای درمان سایر موارد ذکر شده‌است.

طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی

نگهداری از عرق و شربت گیاهی شرایط خاصی دارد که در صورتی که این شرایط رعایت نشود خواص این نوشیدنی‌ها تحت تاثیر آن کم شده یا به‌طور کلی از بین می‌رود.

بهترین روش پیشنهادی برای نگهداری از عرقیات گیاهی قرار دادن آنها در ظروف شیشه‌ای تیره ‌رنگ یا آلومینیومی است به گونه‌ای که در آنها به طور کامل بسته شود.

برخی عرقیات در مقابل نور خورشید و گرما عطر و خاصیت خود را از دست می‌دهند بنابراین سعی کنید این عرقیات را دور از تابش خورشید و در مکانی خنک قرار دهید.

عرقیات متناسب با شرایطی که تهیه و تولید می‌شوند از یک تا ۳ سال تاریخ مصرف دارند، بنابراین هنگام مصرف عرقیات گیاهی به تاریخ انقضای آنها دقت کنید.

از نگهداری عرقیات گیاهی در مکان‌های گرم و مرطوب پرهیز کنید. این مکان‌ها خاصیت عرقیات را از بین می‌برند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی
طریقه مصرف عرق بومادران برای قاعدگی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *