طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

دوره مقدماتی php
طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت
طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

تلفن تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش:

توجه سفارشاتی که هزینه آنها در ابتدا پرداخت شده  ارسال میگردد.

روغن خراطین برای چاقی صورت روشی مفید ،آسان ،کم هزینه و در دسترس می باشد که فاقد عوارض جانبی بوده و مورد تایید پزشکان و اطبا طب سننتی می باشد .جهت استفاده از روغن خراطین برای چاق شدن صورت می توانید ادامه این مقاله را مطالعه نموده تا با خواص این روغن بی نظیر آشنا شوید .

روغن خراطین روغنی کاملا طبیعی و دارای خواص حجم دهندگی فوق العاده می باشد .از این روغن از قدیم الایام برای درمان بیماری های پوستی ،درمان مشکلات جنسی در آقایان و حجم دهندگی اعضای بدن استفاده می شده است و در طب سنتی و طب نوین کاربردهای گسترده ای دارد .در صورتی که از روغن خراطین اصل استفاده کنید می توانید شاهد مزایای بی شماری باشید .برای تهیه روغن خراطین اصل با مشاورین ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش دهید:

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

دوره مقدماتی php

روغن خراطین از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود.این روغن در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه می شود و محصولی بی نظیر و منحصر بفرد می باشد .این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه می باشد و نتایج حاصل از استفاده از روغن خراطین در حجم دهندگی اعضای بدن بر همگان ثابت شده است و به عنوان روغن افزایش سایز در کل دنیا شناخته می شود .برای آشنایی بیشتر با این روغن بی نظیر به مقاله روغن خراطین اصل چگونه است؟+خواص روغن خراطین اصل مراجعه کنید.

با وجود انواع ویتامین ها و ترکیبات بی نظیر به کار رفته در این محصول شما می توانید به شیوه ای آسان و غیر تهاجمی گونه گذاری کنید و  با استفاده از روغن حجیم کننده گونه خراطین نتایج درخشانی را کسب کرده  و اطرافیان خود را شگفت زده نمایید .

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت از دیرباز مورد توجه اطبا طب سنتی بوده است .امروزه مطالعات و تحقیقات نشان داده است استفاده از روغن خراطین اصل بهترین ،موثرترین و ساده ترین راه برای گونه گذاری و توپر شدن صورت می باشد .این روغن با دارا بودن خواص فوق العاده در حجم دادن به صورت نقش چشمگیری دارد .شما با استفاده از روغن خراطین می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به شیوه ای امن و غیر تهاجمی گونه هایی چاق و توپر داشته باشید .

جهت استفاده از روغن خراطین برای گونه گذاری می بایست ابتدا این روغن را تهیه کنید .سپس پس از تمیز کردن صورت و گونه ها و ماساژ پوستتان روغن خراطین را بر روی پوست صورت خود بمالید .طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین و نحوه استفاده روغن خراطین در تصویر زیر به خوبی نمایش داده شده است کافیست پوست صورتتان را به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید سپس روغن را به پوستتان بمالید و مجددا پوستتان را به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود .این عمل را برای کسب نتیجه مطلوب تر روزی دو مرتبه تکرار نمایید.

قیمت روغن خراطین با توجه به کارایی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .دقت کنید فریب تبلیغات دروغین برخی از فروشندگان اینترنتی و یا مغازه های فروش روغن خراطین را که ادعا می کنند روغن خراطین را به قیمتی بسیار ناچیز به شما عرضه می کنند را نخورید .همه ما به خوبی می دانیم هیچ ارزانی بی علت نیست بنابراین برای خرید روغن چاق کننده صورت به صورت اصل و با کیفیت  فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تنها با یک بار خرید از ما و مشاهده کیفیت محصولات ما مشتری دائمی ما شوید .

تماس با فروشگاه جهت خرید روغن خراطین اصل:

توجه سفارشاتی که هزینه آنها در ابتدا پرداخت شده  ارسال میگردد.

در کنار استفاده از روغن تپل کننده صورت خراطین می توانید از غذاهای چاق کننده صورت همراه خراطین استفاده کنید در ادامه لیستی از بهترین مواد غذایی چاق کننده صورت را در اختیارتان قرار می دهیم:

سیب یکی از مواد غذایی موثر برای افزایش حجم گونه های شماست که قطعا به شما کمک می کند تا گونه هایی چاق و توپر داشته باشید. این میوه بهشتی منبع غنی از تمام انواع مواد مغذی و ویتامین ها است که سلامت پوست و جسم شما را تضمین می نماید.مصرف سیب به صورت خوراکی و موضعی می تواند در افزایش کلاژن و الاستین پوست موثر بوده و علاوه بر نوسازی پوست نتایج حیرت انگیزی را در گونه گذاری و چاقی صورت به همراه داشته باشد.

برای داشتن گونه هایی برجسته و صورتی جذاب و دلربا شیر ماده غذایی کاملی محسوب می شود. این ماده غذایی با دارا بودن مقدار مناسب ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین نقش عظیمی در سلامت و زیبایی  چهره شما دارد .مصرف روزانه دو لیوان شیر در طی روز به مدت سه ماه در چاقی صورت نقش بسزایی خواهد داشت .

روغن زیتون دارای منافع فوق العاده و فراوانی در جهت حفظ سلامتی و تامین زیبایی پوست می باشد .مصرف این روغن به صورت خوراکی و موضعی اثرات چشمگیری را در راه چاقی صورت به همراه خواهد داشت .کافیست این روغن را تهیه کنید و تنها پس از 15 روز استفاده از این روغن  نتایج حیرت انگیزی را کسب نمایید .

نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در وعده صبحانه به علت دارا بودن ویتامین ث برای چاقی و تپل کردن صورت بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .همچنین ماساژ پوست با آب پرتقال سبب از بین رفتن لک های پوستی ،رفع چین و چروک و توپر شدن صورت خواهد شد.

در ادامه شما را با بهترین ماسک های چاق کننده صورت به همراه خراطین آشنا می کنیم .این ماسک ها علاوه بر چاقی صورت و تاثیر گذاری بیشتر روغن خراطین در شفافیت و لطافت پوست نیز نقش موثری دارند .

ترکیب گلاب و گلیسیرین علاوه بر رفع چین و چروک از پوست  سبب زیبایی و لطافت پوست شما می شود .برای گونه گذاری گلاب و گلیسیرین را ترکیب کرده و بر روی پوستتان قرار دهید .ماساژ پوست صورت با این ترکیب شگفت انگیز نتایج درخشانی را در راه گونه گذاری و چاقی صورت برایتان به ارمغان می آورد .

عسل یکی از مواد غذایی مفید موجود در خانه شماست که ماده ای شگفت انگیز و جادویی برای زیبایی پوست شناخته شده است .برای تهیه ماسک عسل جهت تغذیه پوست و گونه گذاری کافیست کمی پاپایا را پوره کنید و آن را با یک قاشق عسل مخلوط کنید.اکنون پوستتان را به آرامی با این ترکیب ماساژ دهید و پانزده دقیقه بعد پوستتان را بشویید .این ماسک علاوه بر توپر کردن صورت شما پوست صورتتان را شفاف و نرم می نماید .

آلوئه ورا گیاهی شناخته شده برای حل بسیاری از مشکلات بهداشتی و پوستی می باشد .استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا علاوه بر درخشان کردن گونه ها در پر شدن و حجیم شدن گونه ها اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت .

آیا تا به حال فکر کرده اید که استفاده از کره بر روی پوست صورت چه فوائدی دارد؟ کره یکی دیگر از ابزارهای خانگی مفید برای ساخت گونه هایی جذاب و حجیم است که با تامین رطوبت مورد نیاز پوست پوستتان را زیبا و شفاف می نماید .برای تهیه این ماسک کافیست مخلوطی از کره و کمی شکر تهیه کنید و این مخلوط را بر روی گونه های خود قرار دهید.پس از حدود 15 دقیقه پوستتان را بشویید و از نرمی پوستتان لذت ببرید .

برای تهیه این ماسک سه تا 4 عدد سیب را با 4 عدد هویج درون آب میوه گیری بریزید و برای چاقی عضلات صورت و گونه گذاری ترکیب به دست آمده را بر روی صورتتان بمالید و پس از خشک شدن پوستتان صورتتان را با آب ولرم بشویید .

جهت استفاده از ورزش های چاق کننده صورت همراه خراطین به تمرین زیر توجه کرده و آن را در روز به دفعات انجام دهید .همانند باد کردن بادکنک هوا را در دهان خود محبوس کرده و به آرامی پس از حدود 30 تا 60 ثانیه دهانتان را باز کرده و هوای محبوس شده را آزاد کنید. این یکی از ساده ترین تمرین های ورزشی برای گونه گذاری محسوب می شود.برای انجام تمرینات بیشتر تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید.

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت روشی آسان و در دسترس برای افزایش حجم گونه ها و چاقی صورت می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد .استفاده از این محصول به جای استفاده از محصولات شیمیایی روشی طبیعی و بدون عارضه برای چاقی صورت و افزایش حجم سایر اندام های بدن در سراسر دنیا شناخته شده است .در کنار استفاده از روغن خراطین مصرف میوه ها و سبزیجات تازه ،آجیل ها ،روغن کنجد ،کربوهیدرات های پیچیده و مواد غذایی معرفی شده در بندهای قبل موثر ترین راه های خانگی گونه گذاری به شمار می آید .بنابراین برای گونه گذاری به جای استفاده از روش های جراحی مانند پروتز گونه از روش های خانگی و روغن خراطین استفاده نمایید .برای خرید این روغن طبیعی و جادویی کافیست با کارشناسان فروش تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت و سفارش دهید :

تلفن تماس جهت ارتباط با کارشناسان فروش:

مطلب مفیدی بود ! سپاس ار سایت خوب تان !

سلام. رنگ روغن خراطین زرد هست؟؟؟ ووقتی با زالو مخلوط میشه سیاه میشود؟؟

سلام فرق روغن خراطین با روغن ایزینیا لیچ چیه؟

خراطین ضعیف تره از کرم خاکی تهیه میشه

کنار خوراکیایی که برای چاقی صورت گفتین پودر سنجد رو هم اضافه کنید..من چهل روز خوردم واقعا نتیجه گرفتم…اطرافیانم حرف اومدن از پر شدن صورتم

پودر سنجدو چ طوری شما استفاده کردید ینی؟

روغن ایزینیا لیچ با دستگاه گونه گذار معجزه میکنه من مدتها خراطین استفاده کردم جز جوش چیزی نصیبم نشد ولی ایزینیا لیچ بدون اینکه صورتم جوش بزنه صورتم پر شد.همه فکر میکنند چربی تزریق کردم

سلام چگونه بفهمم روغن خراطینی که میخرم اصلا باشه

با سلام روش استفاده در الت مردان به چه صورت است ایا عوارض ندارد

ایا روغن تاًیر دارد

لطفا بگین چند ماه طول میکشه تا صورت تپل بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 Copyright © 2013 – 2017 salamatweb.ir

خانم امانپور

پوست، مو و زیبایی

بر طبق تحقیقات انجام شده روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه می گردد و برای افزایش حجم لب،باسن، گونه،  سینه و غیره استفاده می گردد. به طور کلی استفاده از روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین راه ها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و همین طور بافت های بدن است و این جحیم شدن بدون بازگشت می باشد.

از محتویات روغن خراطین می توان به وجود امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان در آن اشاره نمود. ماهیچه های صورت از طریق روغن خراطین تغذیه می شوند و گونه ها بزرگتر می گردند. دقت داشته باشید که روغن خراطین تقلبی باعث جوش روی صورت می گردد.

طبق اطلاعات بدست آمده در مجله ی پزشکی رایان درمان ؛ جهت برجسته سازی گونه ها ماساژ اندام لاغر بخصوص گونه ها با روغن خراطین اصل روزانه دو مرتبه بسیار توصیه می شود. روغن خراطین اصل خاصیت چاقی موضعی داشته و به هر جای بدن مالیده گردد همان بخش چاق خواهد شد.

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

این روغن طبیعی نافع براى افزایش حجم اعضا و مخصوصا چاق کننده صورت و گونه می باشد. برای ساخت این روغن طبیعی از خراطین به میزان 1 واحد و روغن زیتون به میزان 2 واحد استفاده می گردد. برای تهیه آن باید خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزید و در زیر نور آفتاب بگذارید. پس از گذشت 15 روز، روغن را صاف نمایید.

جهت مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت باید گونه ها و صورت را به شدت ماساژ داد تا رنگ آن سرخ گردد. پس با ماساژ، روغن را بر آن می مالید. سپس پارچه ‏اى را با آب سرد خیس کنید و روى عضو بگذارید. هر 24 ساعت یک بار این کار را انجام بدهید تا آرام آرام نتیجه ی آن را ملاحظه نمایید.

روغن زالو و روغن خراطین هردو چاق کننده صورت می باشند و به صورت موضعی استفاده می گردند. روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو تهیه می گردد. همچنین روغن زالو برای جوش صورت هم مفید خواهد بود.

جهت تهیه روغن خراطین برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد ده عدد کرم خاکی تهیه نمایید. برای  تهیه روغن زالو هم برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو لازم خواهد بود. جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به 60 سی سی هم روغن کنجد یا روغن زیتون نیاز می باشد.

در مورد روغن خراطین برای چاقی صورت باید ذکر کرد که اثر چاق کننده زالو و خراطین بسته به صورت فرد مورد نظر معمولا بین 15 الی 30 روز متغیر خواهد بود. دوره استفاده معمولا تا رسیدن به نتیجه دلخواه می تواند ادامه یابد.

بر طبق تحقیقا انجام شده روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی نخواهند داشت. البته در مواردی خاص مضر و زیان بار می باشد ، این موارد عبارتند از :

در طب سنتی از  روغن خراطین جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌ شد. این روغن طبیعی امروزه جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها گشته است و همین طور تاثیرات خوبی هم دارد.

آقایان و خانم‌ها می توانند روغن خراطین را روی موضع مورد نظر بمالند. با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر تغذیه می شود و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می یابد.

کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست می باشد. این عضله می توانند در هر موضع از بدن و یا صورت آقایان و خانم ها باشند. حتی جهت افزایش حجم و سفت کردن سینه هم می توانید از خواص روغن خراطین بهره ببرید.

افزایش سایز از این روش کاملاً بی ضرر می باشد. زیرا محصول کاملا طبیعی و غیر هورمونی می باشد. از دیگر خواص روغن خراطین می توان به افزایش قوای جنسی در حد مطلوب و رفع انزال زود رس در مردان هم اشاره نمود.

روغن خراطین اصل یک محصول کاملاً طبیعی می باشد و با روال طبیعی بدن ایجاد حجم خواهد کرد و این حجم‌ دهی به سرعت و یکباره نمی باشد و زمان بر است. در روغن خراطین تقلبی مواد شیمیایی هم اضافه می شوند تا بخش مورد نظر پف داشته باشد. این مواد عوارضی همانند شل شدن پوست را به همراه دارند. بنابر این پیشنهاد می کنیم که حتما از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

روغن خراطین اصل و طبیعی به هیچ عنوان هیچگونه عارضه‌ای نخواهد داشت و پوست شما را شاداب‌ تر از همیشه خواهد کرد. از دیگر خواص روغن خراطین می توان به شفافیت و درخشندگی پوست اشاره نمود. همچنین روغن خراطین پوست را نرم می کند و لک های روی آن را هم ملایم تر خواهد کرد.

همراهان مجله ی پزشکی رایان درمان توجه داشته باشید که همه این خواص مربوط به روغن خراطین اصل می باشد و روغن های خراطین تقلبی به پوست شما صدمه وارد می سازند. بنابر این حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و آن را از جایی مطمئن تهیه کنید.

منبع : http://rayandarman.com

بسیاری از بانوان به دلیل داشتن سینه های بزرگ در رنج و عذاب هستند. کوچک کردن …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

خريد بک لينک
خريد رپورتاژ
فوق تخصص گوارش کودکان
لابیاپلاستی

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.




خانه

موبایل

استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است

 

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

  

 

طرز تهیه روغن خراطیندر گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا روغن خراطین را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماری‌ها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت 100 درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

 

کاربردهای روغن خراطینحجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسناز روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

 

یکی از مهمترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک است

  کاربرد برای ورزشکاران و پرورش انداماستعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و … به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد میشود.

  

 

افزایش اندازه آلت تناسلی مرداناستفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند. تقویت و رشد موهااز دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد. افزایش دهنده جریان خون در رگهاماساژ  روغن خراطین روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

 

از روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد

 چند نکته در مورد مصرف روغن خراطین* جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت يك الي دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد .كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد .افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند .لازم به ذكر است روغن خراظين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود .بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود .مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .

مدت اثربخشی روغن خراطیناز هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

طریقه استفاده روغن خراطین :قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

 

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته

منبع: 

setare.com

 

 salamati.ir

 

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت
طریقه استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *