طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

دوره مقدماتی php
طريقه مصرف قرص لوونورژسترول
طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

قرص لونژیل یا همان لوونورژسترول یك هورمون مصنوعی است كه به هورمون جنسی زنان پروژسترون شباهت دارد. یكی از تركیبات اصلی قرص های ضدبارداری است.

این دارو این دارو با جلوگیری از ترشح گونادوتروپین ها از هیپوفیز قدامی، تخمک گذاری و بلوغ فولیکولی را مهار می کند به این صورت که مخاط دهانه رحم را ضخیم تر می كند بطوری كه اسپرم به دشواری می تواند به داخل رحم نفوذ كند و بدین ترتیب جلوی بارداری گرفته می شود.


لونژیل به صورت تركیبات فقط در شكل پروژستوژن و در قرص های تركیبی ضدبارداری همراه با داروی استروژن موجود است. لونژیل را در بعضی موارد اضطراری به عنوان عامل ضدحاملگی بعد از مقاربت استفاده می كنند. با استروژن نیز در درمان جایگزین هورمونی برای مداوای نشانه های یائسگی تجویز می شود.

دوره مقدماتی php

قرص لونژیل نوعی قرص پیشگیری از بارداری اورژانسی است که در زمره داروهای پروژسترونی ضد بارداری محسوب می شود و معمولا در نوراد اورژانس باید از این دارو استفاده کرد و به شکل روتین بهتر است سراغ این دارو رفته نشود. چون قرص یک جور پروژسترون است با مصرف گهگاه و فقط در مواردی که از روش پیشگیری مطمئن نیستید یا موقعی که در رابطه زناشویی پیشگیری خاصی نداشته اید، مشکلی به وجود نمی آید و می توانید از لونژین استفاده کنید.
ولی اگر نزدیک به زمان پریود یا خونریزی قاعدگی از این قرص ها استفاده کنید منجر به این می شود که زمان پریود جا به جا بشود و شاید با کمی تاخیر همراه باشد. این مساله برای خیلی از خانم ها مایه نگرانی است و تصور می کنند که چون پریود شان دیر شده ممکن است باردار شده باشند.

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

در ضمن این نکته را هم به خاطر داشته باشید که این روش به هیچ عنوان به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری دائمی توصیه نمی شود و نمی تواند مثلا به جای استفاده از قرص ال دی، لونژین استفاده شود. روش های اورژانس برای استفاده گهگاه است نه اینکه ماهی یکبار از این قرص استفاده شود. در ضمن این روش ممکن است ۱۰ درصد خطا داشته باشد که به همین خاطر اصولا این روش را به عنوان شیوه پیشگیری از بارداری پیشنهاد نمی شود.
شما تا 72 ساعت بعد از مقاربت مشکوک می توانید از این قرص ها استفاده کنید.

لونژین به همراه لاینسترول حاوی هورمون پروژسترون هستند. از این هورمون هم در روش جلوگیری با قرص عادی ( به همراه استروژن ) و هم به تنهائی ( همان قرص شیردهی ) استفاده میشود.

همان طور که گفته شد از این هورمون می توان در روش جلوگیری اورژانسی نیز استفاده کرد.

روش جلوگیری اورژانسی
· مصرف قرص اول در48 ساعت اول پس از نزدیکی و ترجیحا بلافاصله پس از نزدیکی مشکوک و قرص بعدی 12 ساعت بعد
· مصرف 2 عدد یك جا در اولین فرصت در48 ساعت اول پس از نزدیکی مشکوک
هرچه زودتر این داروها مصرف شوند ، موثرتر خواهند بود و گرچه در بعضی از منابع بر اثر بخشی آنها تا 120 ساعت ـ 5 روز ـ پس از یک نزدیکی مشکوک تاکید شده ، بهترین زمان مصرف آنها تا48 ساعت اول ـ2 روز ـ پس از نزدیکی مشکوک است.

سعی کنید اولین قرص را در اولین فرصت پس از برقراری رابطه جنسی مشکوک بخورید. قرص بعدی را نیز12 ساعت بعد مصرف کنید. پس از آن دیگر قرصی مصرف نکنید و منتظر خونریزی باشید معمولا خونریزی ظرف 7 روز پس از مصرف آخرین قرص اتفاق می افتد.

در طی این مدت دیگر رابطه جنسی نداشته باشید یا حتما از یک روش مطمئن استفاده کنید. ظرف 3 تا 10 روز پس از روش اورژانس، دچار خونریزی می شوید ،این خونریزی به معنی ریزشاستر رحم-اندومتر- است بنابراین دیگر محصول حاملگی در رحم جایگزین نشده و بارداری رخ نخواهد داد. بنابراین این خونریزی به معنی این است که شما در این سیکل باردار نشده اید.در صورت تعویق خونریزی پس از 1 هفته تا 10 روز برای آزمایش بارداری مراجعه کنید.
بهتر است قرصها را با شکم خالی نخورید ، اگر تا 2 ساعت پس از مصرف قرصها استفراغ کردید ، مجددا قرص را بخورید.

* به خاطر داشته باشید بیش از یک نوبت در یک سیکل قاعدگی از این روش استفاده نکنید.

برخی داروها اثر این قرصها را کاهش می دهد ، مثلا اگر از فنی توئین یا ریفامپین استفاده می کنید ، اثر این روش کم می شود بنابراین در صورت مصرف همزمان این داروها باقرصهای پیشگیری ، تعداد قرصهای پیشگیری را دو برابر کنید.

* به خاطر داشته باشید استفاده از این روش می تواند باعث تغییر در زمان قاعدگی بعدی شود. البته معمولا این تغییرات كم بوده و قاعدگی چند روز زودتر یا دیرتر اتفاق می افتد. اگر تاخیر بیش از 7 روز شود ، باید احتمال بارداری را در نظر داشت. در این صورت بررسی فرد و معرفی برای انجام تست بارداری ( B-hcG ) ضرورت دارد.
گرچه این روش درصورت استفاده صحیح ، تا 97-99درصد موثر است. ولی در تمام روشها شانس شکست وجود دارد بنابراین تاکید می کنم تا زمان قاعدگی بعدی حتما ازیک روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید. در صورت وقوع حاملگی همزمان با این روش ، با توجه به اینکه این روش برای جنین خطری ندارد ، نیازی به سقط و ختم حاملگی نخواهد بود.

موارد منع مصرف:
در صورت بارداری، بیماری شدید شریانی، آدنومای کبدی، پروفیری، سرطان پستان و دستگاه تناسلی

هشدار:
در صورت ابتلا به بیماری قلبی، سابقه بارداری نابجا،سندرم های سو جذب، کیست های فعال تخمدانی، بیماری فعال کبدییرقان انسدادی عود کننده و یا سابقه یرقان در دوران بارداری، دارو با احتیاط مصرف شود.

عوارض جانبی:
نامنظم شدن قاعدگی، تهوع، استفراغ، سردرد، احساس ناراحتی در سینه ها، افسردگی، اختلالات پوستی، تغییرات وزن بدن


نکات قابل توصیه:

* در صورت مصرف همزمان این دارو با ریفامپین، حتما باید از یک روش دیگر جلوگیری نیز استفاده کرد.

* طی دوران مصرف باید فشار خون فرد دائما کنترل شود.


“لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید”

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.


بازگشت به
سایت


 

 

 

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

متاسفانه صفحه مورد
نظر در سایت یافت نشد ،


 

ممکن است نشانی آن
تغییر کرده باشد شما میتوانید عنوان مدنظر را از طریق قسمت ذیل در
لیست محتویات سایت جستجو کنید

 

 



 


 


جستوی  پیشرفته  مطلب مدنظر :



 

 

 

 


تماس با ما : 

روابط عمومی و پشتیبانی پایگاه
اطلاع رسانی تنظیم خانواده


تلفن:0311-7810980  
ایمیل: info@tanzimekhanevadeh.ir

متاسفانه محتوای مورد در خواست شما در مجله ونوس موجود نیست، البته ممکن است آدرس محتوای درخواستی تغییر کرده باشد. لطفاً در مطالب مجله جستجو کنید.

مشاهده جدیدترین مطالب

“);

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘top_content_region’, ‘iframe_onload’, ‘yektanetAd’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

قرص اورژانسی ضد بارداری یا قرص لوونورژسترول روشی موثر و بی خطر برای پیشگیری از بارداری می باشد. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

می پسندم

0

سایر خبرها

عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم غذا شناخته شده است و تحقیقات نشان می دهد که مصرف آن باعث دفع سرب و آلومینیوم نیز می شود. به گزارش ایفدانا مهری اظهار کرد: گشنیز با تحریک ترشح انسولین به عنوان سبزی کاهش دهنده قند خون شناخته شده است و این تأثیر به حدی است که آن را گیاه ضد دیابت نیز می نامند. وی بهبود عملکرد کبد، مقابله با باکتری سالمونلا، خاصیت ضدالتهابی، برطرف کننده علائم آرتریت و محافظت از بدن در برابر عفونت های دستگاه ادراری را از جمله خاصیت های گشنیز برشمرد. انتهای پیام/ …

شد و حتما 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه و نهار مورد استفاده قرار گیرد.همچنین بهتر است سعی گردد از مصرف غیر اصولی و به صورت دفعات زیاد در طول روز خودداری گردد چرا که مصرف بیش از 3 بار در روز قهوه سبز هیچگونه تاثیری در تسریع پروسه لاغری نخواهد داشت. ضمنا میتوانید پودر قهوه سبز فراوری شده را مانند قهوه های عادی جوشانده و یا از دستگاه های قهوه ساز برای آمده سازی قهوه سبز استفاده نمایید اما بهتر است که از روش اصولی میل کردن قهوه که در بالا توضیح داده شد استفاده کردد تا حداکثر بازدهی این محصول بی نظیر را مشاهده فرمایید. الو دکتر …

…، خانواده هم تحولاتی را تجربه می کند که انواع خاصی دارند. مهم ترین نوع اینتغییرات، بروز تغییر در نگرش افراد است. امروز انسان ها مثل گذشته به خانواده، فرزندپروری و تعاملات درون خانواده نگاه نمی کنند. آنها دچارتغییرات مهمی در عقاید و نگرش ها شده اند، که فضای خانواده و بعد از آن جامعه را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. تحصیل و اشتغال زنان که مهم ترین نمود افزایش مشارکت آنان در جامعه …

مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیر به خصوص اینکه امسال با کاهش میزان بارش ها مواجه بوده ایم و این مسئله شرایط را برای آلودگی هوا بیشتر کرده است. وی با اشاره به اینکه اسراف در زندگی ها زیاد شده است، بیان کرد: همین موضوع در آلودگی محیط زیست تأثیرگذار است، نمونه آن هم افزایش میزان مصرف بنزین در کشور است که چندین برابر سایر کشورها شاهد مصرف در ایران هستیم. امام …

در داخل ساخته می شوند استاندارهای لازم را در خصوص مصرف سوخت ندارند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. حفظ محیط زیست نیازمند فرهنگ سازی است دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه حفظ محیط زیست نیازمند فرهنگ سازی است، افزود: در این راستا همه باید در میدان عمل حضور داشته باشند و کمک کنند، البته مسئولان هم باید شرایط را به گونه ای فراهم سازند تا مردم دسترسی مناسب به امکانات …

29 دی 1396 هم مانند 29 دی تمام سالهای یک دهه اخیر، هوای تهران پاک یا سالم نبود تا شهروندان در روز هوای پاک هم هوای ناپاک استشمام کنند و شاهد شاخص 102 و هوای ناسالم برای افراد حساس حتی در روز تعطیل باشیم. این درحالیست که طی سالهای اخیر گامهایی از جمله عرضه بنزین یورو4 در کلان شهرها برداشته شده اما هنوز آلودگی هوا پابرجاست. به گزارش نکونیوز، در دوره دوم استقرار دولت محمود احمدی نژاد که با …

سر هم (مثلا صرف چند لیوان چای، آب و… پشت سر هم ) بپرهیزید. همچنین در موارد CHF پیشرفته رژیم سختیگرانه تری در مورد حذف کامل نمک از غذا (کمتر از 2 گرم نمک در روز) نیاز است. اصول تغذیه صحیح در بیماران دچار آریتمی : علاوه بر رعایت الگوی سالم تغذیه ، حذف مواد محرک مانند چای پررنگ یا کهنه دم ( بعد از 10-15 دقیقه دم کردن چای ، در صورت عدم جدا کردن تفاله چای از قوری، چای کهنه دم …

. به طور معمول در درمان آسم مزمن مقدار 10 میلی گرم از دارو یک بار در روز تجویز می شود و مصرف آن باید در بعدازظهرها صورت گیرد. در مورد بچه های 6 سال تمام تا 14 سال می توان دوز معادل با 5 میلی گرم و در کودکان 6 ماهه تا 5 ساله دوز معادل با 4 میلی گرم تجویز کرد. نکاتی که در رابطه با مصرف این دارو باید بدانید چنانچه در دوران باداری یا شیردهی هستید درباره مصرف یا عدم مصرف این دارو با پزشک …

گوسفندان و تکرار آن در 48 ساعت بعد و همچنین هفت روز بعد • جداسازی بره ها از میش های مادر به هنگام شب جهت جلوگیری از خفه شدن بره ها • صاف کردن، خنک کردن و تحویل سریع شیر به سکوی جمع آوری شیر • مراقبت لازم از بره ها و گوساله های تازه متولد شده و حفاظت آنها از بوران باد و رطوبت و سرما استفاده از آهک برای ضدعفونی جایگاه دام و طیور • تنظیم جیره غذایی …

عصر جدیدی در فضای اجتماعی آمریکا و ایجاد فضای بی بند و باری جنسی و در ذیل آن تغییرات در ظاهر مردان و به ویژه زنان در پوشش و به اصطلاح فشن و تغییر ذائقه های افراد و شروع فضای جنسی متفاوت در جامعه، همه و همه بارها مورد استفاده و اقتباس برای تولیدات مختلف قرار گرفته و این اتفاقات جامعه ی آمریکا به یکی از مورد توجه ترین موضوعات برای تولیدات تلویزیونی و رادیویی بدل شده است. جدید بودن، داشتن نقطه عطف …

می توانید مقداری آب لیمو ترش را با آب گرم و کمی عسل مخلوط کرده و میل نمایید. خواهید دید که با تقویت سیستم ایمنی بدن چه اثر فوق العاده ای در التیام سرماخوردگی شما خواهد داشت. از جمله وظایف مهم سیستم ایمنی بدن از بین بردن میکروب ها، باکتری ها وآلرژی زا ها است بنابراین مصرف لیمو ترش و مکمل های حاوی آن خصوصا برای مبتلایان به آسم در کاهش حملات آسمی و تنگی نفس، بسیار موثر خواهد بود. اسید سیتریک موجود در …

افزایش شانس زنده ماندن در صورت وقوع حمله هسته ای همچنان پابرجاست. به همین خاطر، تروی جونز، مالک سایت Nukepills که شغل آن فروش تجهیزات اورژانسی برای مقابله با مواد رادیواکتیو است، با عجله به محل کار خود رفت و روز یکشنبه با سه تن از کارکنان خود تماس گرفت. موج سفارشات برای قرص های یدید پتاسیم، ماسک های ضد ذرات بسیار ریز و دستمال در حال افزایش بود. جونز گفت: این حجم از سفارشات شگفت انگیز است …

… لیزا، یکی از اعضای هیئت آمریکایی درمان طبیعی انکولوژی می گوید:سیر فواید زیادی برای از بین بردن میکروب ها دارد.یک یا دو حبه سیر در روز برای استفاده از مزایای ضد باکتری آن،کافی است.شما هم چنین می توانید مکمل عصاره سیر مصرف کنید که حاوی آلیسین و سایر ترکیبات ضد میکروبی قوی است و بو هم ندارد. چای بیشتری بنوشید حتی اگر عاشق قهوه هستید، روزی 2تا 4فنجان چای سیاه، سبز،اولانگ و …

به گزارش بهداشت نیوز، افسردگی و اضطراب از مشکلات روحی و روانی است که نباید به آسانی نادیده گرفته شود. درمان های دارویی مختلفی برای رفع این اختلالات روانی وجود دارد. قرص تریازولام یکی از داروهای ضدافسردگی و اضطراب است که توصیه می کنیم قبل از مصرف آن حتما با عوارض احتمالی که می تواند به دنبال داشته باشد آشنا شوید. علاوه بر قرص تریازولام داروهای دیگری هم در این زمینه وجود دارند که می توانید در لینک …

خود را به زیر مخاط معده می رساند و از تاثیر اسید معده دور می ماند و به مرور زمان به علت ترشحاتش در ابتدا موجب ورم و التهاب معده و درنهایت منجر به ایجاد زخم می شود. رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی استرس را به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر در بروز زخم معده عنوان می کند و می گوید: البته تاکنون به صورت 100 درصد ثابت نشده که مشکلات روحی و روانی عامل زخم باشد، ولی به عنوان یک علت موثر و همراه با …

احساس ضعف ایجاد کند اگر شما دچار کم آبی به دلیل بیماری یا مصرف مایعات ناکافی باشید شما به احتمال بیشتری دچار این بیماری می شوید این احساس ممکن است زمانی که شما نشسته و یا دراز بکشید بهبود می یابد. احساس سبکی سر ممکن است با تهوع و سرگیجه همراه باشد سرگیجه احساس نامتعادل و یا ناپایدار بودن است اغلب مشکلات با گوش داخلی، مغز، قلب و یا استفاده از داروهای خاص ایجاد می شود با توجه به کلینیک …

داعش بر علیه این کشور و استفاده از قدرت چانه زنی و حجم های حاصل از برجام و با رویکرد مثبت نسبت به حقیقت ها و ساختار سیاسی جدید آن کشور، به طور مستمر از برقرار کردن امنیت، ثبات، تمامیت ارضی و اتحاد ملی در عراق بعد از صدام پشتیبانی بکند. هرچند که عراق بعد از صدام به سبب وجود فضای ناامنی، خشونت های فرقه ای، رشد افراط گرایی و حضور نیروهای آمریکایی واجد بعضی تهدیدات نیز برای ایران بوده است …

، تحریک عصبی، افزایش وزن، ناراحتی معده تداخل دارویی داروهای ضد دیابت مثل متفورمین ، داروهای خواب آور و الکل مقدار و نحوه مصرف میزان دقیق مصرف این دارو حتما باید توسط پزشک متخصص تعیین گردد.به طور معمول این دارو دو بار در روز (یک یا دو عدد قرص) و برای چند هفته تجویز می شود. نکاتی که در رابطه با مصرف این دارو باید بدانید در صورت ابتلا به بیماری هایی مثل دیابت …

که برای کالری سوزی بیشتر نیز مفید است. نیاز شما به پروتئین بستگی به وزن شما و همچنین میزان فعالیت بدنی و تمرینات ورزشی دارد که انجام می دهید. اما به طور کلی، بیشتر خانم ها به چیزی حدود 50 گرک پروتئین در روز نیاز دارند. اگر شما فعالیت بدنی زیادی دارید باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. برخی از منابع خوب پروتئین، شیر، ونیر، ماست، تخم مرغ، لوبیا، سویا و بنشن هستند. 8. بیشتر ویتامین C مصرف کنید …

…> خیلی تمیز بودن: اگر اطراف مقعد خود را محکم و با فشار تمیز کنید، موجب خارش یا بدتر شدن آن شود. از صابون، آب گرم، پودرهای بهداشتی، افشانه های عطری یا ضد بوها نیز استفاده نکنید چون باعث از بین رفتن مانع پوستی روغن داری شود که از این ناحیه حساس محافظت می کند. رژیم غذایی شما: اگر قهوه می نوشید، احتمال داشتن خارش مقعد در شما بیشتر است. یک فنجان قهوه می تواند عضله های مقعد شما را شل کند و امکان …

بیماری پارکینسون از بیماری های عصبی است که می تواند با استفاده از دارو کنترل شود. قرص سلژیلین از داروهای مورد استفاده توسط این بیماران است که با نظر پزشک و در دوزهای مختلف تجویز می شود. در ادامه قصد داریم با موارد مصرف این دارو و همچنین عوارض احتمالی آن آشنا شویم. قرص سلژیلین چیست؟ قرص سلژیلین ( Selegiline ) از داروهای ضد افسردگی است که علاوه بر درمان افسردگی در درمان اختلال هراس …

. به نظرم شما به جای مصرف قرص بهتر است آزمایشات هورمونال بدهید و حتما از یک پزشک متخصص تغذیه مشاوره بگیرید. با رژیم غذایی مناسب و تحرک بیشتر وزن تان را کاهش بدهید. در بسیاری از موارد چاقی مانع از ایجاد باروری است و با اقدام به کاهش وزن بارداری حاصل می شود. ضمن اینکه چاقی در طول بارداری هم منجر به مشکلاتی از قبیل فشارخون و دیابت بارداری و غیره می شود اگر می خواهید بیشتر درباره این موضوع آگاهی داشته باشید، به اینجا بروید. ‬ …

مسکن و ضد التهاب بوده و برای ورزشکاران کاملا مناسب است؛ امیدوارم سازمان های بیمه و سیستم بهداشت سلامت کشور از داروی های هایتک و بنیادی حمایت بیشتری انجام داده تا هزینه های تحمیلی به حوزه سلامت کاهش پیدا کند. روش درمانی ارتوکین جایگزین مناسب برای جراحی آرتروز زانو در ادامه مراسم، علیرضا پیشگاهی متخصص طب فیزیکی گفت: درمانی برای بیماری های مضمنی مانند آرتروز زانو وجود ندارد و بیشتر …

پیشگیری از بارداری قدرت باروری را کاهش داده و احتمال بارداری را به حداقل می رسانند. برای باردار شدن سریع باید استفاده از روش های پیشگیری از بارداری زیر را متوقف کنید: داروی ضد بارداری تاثیر قرص های ضد بارداری بر روی هورمون هایی که نقش زیادی در جلوگیری از باردار شدن دارند دراز مدت نیست. چند روز پس از توقف مصرف قرص ضد بارداری، قدرت باروری به حالت اولیه باز خواهد گشت. آی …

ادعایی دارند، گفت وگو کند تا در مرحله بعد مسأله را با مسئولان قوه قضائیه پیگیری کند. به گزارش ایران ، سیدعلیرضا آوایی روز گذشته در حاشیه جلسه هیأت دولت، درباره اظهارنظر یک نماینده مجلس مبنی بر خوراندن قرص به برخی بازداشتی ها نیز گفت: من چنین احتمالی را بعید می دانم، اما در این باره نیز بررسی و تحقیق می کنم. وی درباره تعداد افراد باقی مانده در بازداشت نیز اظهار کرد: به گفته مسئولان امنیتی، تعداد کسانی …

… سن بارداری در ناباروری هایی که عوامل مردانه دخیل است با انجام آزمایش ساده، پاسخ آن دریافت می شود اما در خانم ها ممکن است اختلالات تخمک گذاری مانع از فرزندآوری شود که افزایش سن در کیفیت تخمک ها مؤثر است. کاهش کیفیت در باروری تخمک ها از سن 35 سالگی به بعد است. بهتر است تا قبل از 35 سال اقدام به فرزندآوری کرد، بارداری بعد از 35 سالگی خطرناک است. مصرف داروها در دوران …

راه کاهش وزن است فیبر همچنین از پرخوری( Overeating ) جلوگیری می کند بنابراین سعی کنید از تعداد انگشت شماری تمشک زغال اخته یا توت فرنگی که کالری حدود 25-40 دارد استفاده کنید. یک تحقیق جالب محققان 36 مرد و زن را به سه گروه مختلف تقسیم کردند: یک گروه برای صبحانه بلغور جو دوسر خوردند، گروه دیگر غلات صبحانه مصرف کردند و گروه سوم کلا صبحانه نخوردند. در طول سه ساعت بعد، چندین بار از …

وجود خود را برای انقلاب هزینه کرد و از بنیان گذاران جمهوری اسلامی تلقی می شود. ایشان جزو کسانی هستند که قبل از انقلاب زندان رفت و شکنجه شد و بعد از انقلاب نیز به عضویت شورای انقلاب درمی آید و مورد اعتماد امام (ره) بود و اگر آثار مکتوب ایشان مثل امیرکبیر را بخوانید درمی یابید که یک روحیه انقلابی، ضد ارتجاعی و ضد سلطنتی در بافت فکری ایشان وجود داشت. مرحوم هاشمی به خوبی توانست مجلس و دولت …

پول نیوز – شکستن قرص ها، مگر در صورت توصیه پزشک، می تواند پیامدهای خطرناکی برای شما باشد. بسیاری از داروها دارای پوشش هایی هستند که از معده محافظت می کنند یا آزادسازی آرام آرام دارو را تضمین می سازند. بنابراین، شکستن قرص ها می تواند هم به معده آسیب برساند و هم روند هضم عادی دارو را مختل کند. 1. مقدار توصیه شده را نمی پذیرید یکی از نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که یک سوم زنان …

…، هنگامی که باکتری های محافظ طبیعی، توسط آنتی بیوتیک ها (که برای درمان دستگاه ادراری، تنفسی یا سایر انواع عفونت) مورد استفاده قرار می گیرند، یا داروهای ضد سرکوب کننده ی ایمنی،مصرف می شود، مخمر می تواند به بافت ها حمله کرده و باعث التهاب پوشش واژن شود. عفونت واژن می تواند در نتیجه آسیب به واژن داخلی، (مثلا پس از شیمی درمانی)، رخ دهد. همچنین زنان مبتلا به سیستم ایمنی سرکوب شده (به عنوان …

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘KhabarFarsiAds’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘didar’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘MihanWebPars’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘prfarsi_130x240’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘ibaner’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“),t.close()},t.write(‘

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top3’, ‘iframe_onload’, ‘MahakCharity’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

}, 50);

});

سلام.
لونژیل یا لوونورژسترول اگه 0.75 میلیگرم باشه ، 2 تا باید خورده بشه .
لونژیل یا لوونورژسترول 1.5 میلیگرم ، 1 عدد کافیه .


${Body}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول

ابزارهای سنجش سلامت

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

طريقه مصرف قرص لوونورژسترول
طريقه مصرف قرص لوونورژسترول
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *