طرز تهیه ی ترشی رب انار

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ی ترشی رب انار
طرز تهیه ی ترشی رب انار

غذاهای محلی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک افطاری خوب و خوشمزه باشد و اصولا غذاهایی که ما ایرانی ها طبخ می کنیم غذاهایی مقوی و سالمی هستند و می توانند برای شب های ماه مبارک رمضان استفاده شوند.

ماه رمضان کم کم از راه می رسد و بسیاری از مردم کشور ما خود را برای این ماه عزیز آماده می کنند. یکی از مهم ترین موضوعات پیرامون ماه رمضان افطاری دادن است که ثواب فراوانی دارد و برخی خانم ها علاقه دارند سفره ای رنگین برای مهمان های خود تدارک ببینند.

طرز تهیه ی ترشی رب انار

در این مقاله به صورت تصویری و قدم به قدم طرز تهیه رولت خرما که تزیینی شیک و مجلسی برای مراسم مذهبی است را می آموزید.

دوره مقدماتی php

خوردن مواد مغذی . مفید در شبهای ماه رمضان کمک می کند تا برای روزه های روزهای آینده از قدرت لازم برخوردار باشیم. خرما و گردو هر دو از مهم ترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی هستند که می توان برای افطاری در نظر گرفت.

یکی از مهم ترین سفره هایی که ما می اندازیم سفره افطار است که معمولا چینش آن با تمام مهمانی های در طول سال متفاوت است و بهترین غذاها و با کیفیت بالا را برای مهمانان روزه دار خود تهیه می بینیم.

غذاهای محلی و سنتی ما ایرانی ها بسیار لذیذ و دوستداشتنی اند و کشور ما به دلیل اینکه کشوری پهناور است و از اقوام مختلف تشکیل شده است آداب و سنت و غذاهای محلی زیادی دارد.

نان انواع و اقسام فراوانی دارد این روزا برخی نان هایی که می خریم برای سلامتی ما مضرند و باعث افزایش وزن ما می شوند. خوردن نان هایی که نه تنها باعث چاقی نمی شوند بلکه کاهش وزن را به دنبال دارند توصیه می شود.

هند کشور زیبایی ست که آداب عجیبی دارد و همه مدل فرهنگی در این کشور یافت می شود. در این کشور زیبا و هیجان انگیز غذاها نیز مانند افراد بسیار متفاوت اند. غذاهای هندی به تندی شهرت زیادی دارند و در انها معمولا از زیره استفاده می شود.

یکی از بهترین و ساده ترین غذاهایی که به خصوص در شب های اخر زمستان می توان تهیه کرد سوپ ها هستند . این غذای ساده و کم کالاری به دلیل سبک بودن می تواند یک وعده مناسب برای کسانی باشد که می خواهند برای عید امسال از تناسب اندام لازم برخوردار شوند.

اختصاصی سایت نیک صالحی

در جشن قبل از مراسم مت گالا ۲۰۱۹ که به میزبانی سردبیر معروف مجله مد برگزار شد لیدی گاگا با پوشش عجیب حاضر شد.

آشپزی و شیرینی پزی

غذاهای محلی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک افطاری خوب و خوشمزه باشد و اصولا غذاهایی که ما ایرانی ها طبخ می کنیم غذاهایی مقوی و سالمی هستند و می توانند برای شب های ماه مبارک رمضان استفاده شوند.

مد روز و زیور آلات

تنوع مانتوها به قدری این روزها زیاد شده است که هر کس یک را به تن می کند که با بقیه بسیار متفاوت است. کسانی که مایلند با مدل های روز خود را تطبیق دهند مدل های جدید مانتو را می توانند در ادامه ببینند.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

لوبیا سبز 200 گرم

 

هویج 200 گرم

 

كرفس 200 گرم

طرز تهیه ی ترشی رب انار

 

سیر 100 گرم

 

فلفل سبز 50 گرم

 

به درشت 2 عدد

 

گل‌كلم 250 گرم

 

سركه 500 میلی‌لیتر (2 پیمانه)

 

بادمجان 1 كیلوگرم

 

ترخون خشك 1 قاشق سوپخوری

 

سیاه دانه 1 قاشق سوپخوری

 

نمك به میزان لازم

 

رب انار 1 كیلوگرم

آشپزباشی- پوراندخت نمیرانیان

 

ابتدا لوبیا سبز، هویج، كرفس، سیر، فلفل، به و گل كلم را به اندازه‌ی دلخواه خرد كنید و در قابلمه‌ی مناسبی بریزید و با 1 پیمانه سركه به مدت 5 دقیقه بجوشانید.

آن‌گاه بادمجان را ریز خرد كنید و همراه باقیمانده‌ی سركه، به مدت 5 دقیقه بپزید.

همچنین ببینید: خرید کتاب انواع ترشی

همینكه مخلوط سبزی خنك شد، آنها را در ظرف مناسبی بریزید، ترخون، سیاه دانه، نمك و رب انار را بیفزائید و مخلوط كنید.

حالا ترشی را در شیشه‌ی مناسبی بریزید و در جای خنك نگه‌دارید.

یادآوری: چنانچه رب انار ترش بود، 2 تا 3 قاشق سوپخوری شكر به آن اضافه كنید.

 

بورانی یکی از پیش غذاهای خوشمزه می باشد که در کنار غذاهای ایرانی سرو می شود . این پیش غذا می تواند با سبزیجاتی همچون اسفناج , بادمجان و لبو تهیه شود .در ادامه نکات درست کردن بورانی را می خوانید.

قطایف یک نوع شیرینی خوشمزه است که مخصوص کشورهای عربی می باشد و بیشتر در ماه رمضان آن را درست می کنند .برای دانستن طرز تهیه این شیرینی با ما همراه باشید.

سالاد ها یکی از پیش غذاهای خوشمزه و پر کاریرد میز غذا است و دارای تنوع بالایی هستند در این میان سالاد اندونزی جای خود را بیش از پیش در میهمانی های ایرانی ها باز کرده است در این مطلب طرز تهیه این سالاد خوشمزه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

خاکشیر و لیمو ترکیب بسیار خوبی برای رفع عطش در روزهای گرم تابستان هستند در این مطلب طرز تهیه یک شربت ضدعطش خوشمزه را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم

قطایف یک نوع شیرینی خوشمزه است که مخصوص کشورهای عربی می باشد و بیشتر در ماه رمضان آن را درست می کنند .برای دانستن طرز تهیه این شیرینی با ما همراه باشید.طرز تهیه ی ترشی رب انار

ترشیجات مزه غذا هستند ما در این مطلب سعی کرده ایم طرز تهیه یک ترشی مخمر شده خوشمزه به نام کیم چی کره ای را برای شما عزیزان آموزش دهیم

جوجه کباب یکی از غذاهای لذیذ و پر طرفداری است گاهی به علت کمبود وقت مجبورید جوجه کباب خوشمزه درون فر آماده کنید ما به شما طرز تهیه جوجه کباب درون فر را برای شما آموزش خواهیم داد

کویی یکی از آش های معروف مردم گیلان است که برای تهیه آن از کدو حلوایی استفاده می شود . برای دانستن روش پخت این آش خوشمزه با ما همراه باشید.

نازخاتون به علت داشتن انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی موجب تقویت، طراوت و جوان‌سازی پوست و مو می‌شود.در ادامه با آموزش و خواص این غذای شمالی بیشتر اشنا خواهیم شد

فلافل در اصل یک غذای لبنانی است که با ادویه های خاصی تهیه می شود ما در این مطلب نکات هایی پیرامون درست کردن یک فلافل خوشمره را برایتان آماده کرده ایم

در طبخ غذای نذری باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مواد تازه استفاده کرده تا با غذای سالم از مهمانان پذیرایی کنیم

قطایف یک نوع شیرینی خوشمزه است که مخصوص کشورهای عربی می باشد و بیشتر در ماه رمضان آن را درست می کنند .برای دانستن طرز تهیه این شیرینی با ما همراه باشید.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

طرز تهیه ی ترشی رب انار
طرز تهیه ی ترشی رب انار
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *