طرز تهیه کیک چغندر

دوره مقدماتی php
طرز تهیه کیک چغندر
طرز تهیه کیک چغندر



یوتاب گلچینی از بهترین ها

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

کیک لبو از انواع کیک های خوشمزه و با طعم متفاوت است که در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما کدبانوهای عزیز را با طرز تهیه کیک لبو به صورت مرحله به مرحله در منزل آشنا سازیم که امیدواریم با کمک این دستور کیک لبو با طعم متفاوتی را در منزل بپزید.

اغلب کدبانوهای ایرانی به پخت شیرینی و کیک در منزل علاقه مند هستند کیک ها را می توانید با انواع طعم ها و روش های مختلف در منزل بپزید که کیک لبو یکی از متفاوت ترین کیک ها است. در طرز تهیه کیک لبو از مواد ساده ای نظیر تخم مرغ و شکر و روغن و وانیل و بیکینگ پودر و لبوی پخته و آب لبو استفاده می شود.

دوره مقدماتی php

کیک لبو و کیک مخملی و کیک انار از انواع کیک های خوش طعم و مناسبی هستند که بهتر است این نوع کیک ها را برای مهمانی های مختلف خود تهیه کنید و پذیرایی با شکوهی را از مهمان هایتان با این نوع کیک ها داشته باشید.

در مرحله اول دستور پخت کیک لبو ابتدا فر را روی دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا به خوبی داغ شود.
تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بشکنید سپس شکر را به تخم مرغ ها اضافه کنید و با کمک همزن مخلوط شکر و تخم مرغ را هم بزنید. سپس روغن را به مخلوط تخم مرغ و شکر اضافه کنید و مخلوط این مواد را آنقدر هم بزنید تا کرم رنگ شوند.

طرز تهیه کیک چغندر

سپس آب لبو را به مایع کیک اضافه کنید و با کمک همزن مایع کیک را هم بزنید تا همه مواد کیک با یکدیگر مخلوط شوند.

در مرحله بعدی طرز تهیه کیک لبو بیکینگ پودر و آرد را سه بار الک کنید و به صورت آرام آرام مخلوط آرد را به مایع کیک اضافه کنید و در حدی مایع کیک را هم بزنید تا مواد با یکدیگر مخلوط شوند سپس لبوی رنده شده را به مخلوط مواد کیک اضافه کنید و با کمک همزن دوباره مایع کیک را به مدت 5 ثانیه هم بزنید.

سپس در ته قالب فر کاغذ روغنی پهن کنید و مایع کیک را در قالب فر بریزید و قالب فر را به مدت 45 دقیقه در فر با دمای 180 درجه قرار دهید.

می توانید کیک لبو را بدون فر نیز بپزید توجه داشته باشید که برای پخت این کیک بدون فر بعد از اینکه مایع کیک را آماده کردید ته و اطراف کیک پز و یا قابلمه مناسبی را چرب کنید سپس مایع کیک را در کیک پز و یا قابلمه بریزید و کیک پز و یا قابلمه را روی شعله ملایم گاز به مدت 45 دقیقه قرار دهید تا کیک به خوبی پخته شود.

مواد لازم

طرز تهیه روکش کیک

در مرحله آخر طرز تهیه کیک لبو باید روکش کیک را تهیه کنید برای تهیه روکش کیک لبو ابتدا شکر و نشاسته را در ظرف مناسبی در مقداری آب حل کنید سپس آب لبو را به مخلوط شکر و نشاسته حل شده اضافه کنید و ظرف را روی حرارت گاز با شعله کم قرار دهید و مخلوط این مواد را به صورت مرتب هم بزنید بعد از اینکه مخلوط روکش کیک غلیظ شد ظرف را از روی حرارت بردارید.

کرم بدست آمده از مخلوط این مواد را روی همه سطح کیک بریزید و با لبوی پخته شده و رنده شده و پودر نارگیل کیک لبو را تزیین کنید.

این کیک خوشمزه و خوش رنگ را می توانید برای روز ولنتاین در منزل بپزید امیدواریم از طرز تهیه کیک لبو با این دستور متفاوت نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده پخت انواع کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

طرز تهیه کیک چغندر

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه کیک چغندر
طرز تهیه کیک چغندر
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *