طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل
طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

اپلیکیشن خدمت از ما

تمام خدمات منزل

کارواش | نظافت | تعمیرات

ژل لاغری، قرص لاغری، رژیم لاغری، بهترین و قوی ترین ژل لاغری و انواع روش‌ها برای لاغری و زیبایی و تناسب اندام بحث داغ این روزهاست. ما در این جا یک روش عالی برای لاغری و لاغر ماندن شما معرفی می‌کنیم. ژل لاغری خانگی بسازید و از آن استفاده کنید. هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و هم از ترکیب موادی که خودتان استفاده نموده اید مصرف کنید. ژل لاغری خانگی انواع مختلفی دارد. ژل لاغری فلفل خانگی، ژل لاغری خانگی با زنجبیل، ژل لاغری زیره، ژل لاغری 3 روزه خانگی از متداول ترین روش‌های ژل لاغری است. 

 

طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

دوره مقدماتی php

طرز تهیه ژل لاغری زنجبیل و طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل در خانه چگونه است؟ همه را برایتان می‌گوییم. با ما باشید تا با طرز تهیه ژل لاغری آشنا شوید. ژل لاغری خانگی را با مواد گیاهی و طبیعی بسازید تا دچار عوارض ناشی از مصرف ژل‌ها و مواد شیمیایی نشوید. استفاده از ژل لاغری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی بدن که در مقابل زیبایی شما قد عمل کرده و مانع از دیدن زیبایی شما می‌شوند استفاده از ژل لاغری گیاهی بسیار مرسوم است. بهتر است تهیه ژل خانگی توسط خودتان و با موادیاولیه که خودتان تهیه نموده اید ساخته و استفاده شود. به دو دلیل یکی اینکه شما خودتان این مواد را تهیه نموده‌اید و می‌دانید که از چه ترکیبی استفداه نموده‌اید و دوم اینکه در هزینه‌ها نیز صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.

 

مواد لازم ژل لاغری خانگی پوست‌های چرب:

 

 

 

 

مواد لازم ژل لاغری خانگی پوست‌های خشک:

 

قبل از هر چیز انرژی خود را روی آووکادوها خالی کنید. شروع کنید به له کردن آووکادوها می‌توانید از یک چنگال برای این کار کمک بگیرید. سپس آووکادو له شده را در درون یک ماهی تابه بریزید و خامه ترش را به آن اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید. در مرحله بعد اضافه کردن گیاه جادویی یا همان ژل آلوئه است.

اگر متوجه شدید که ژل لاغری شما خیلی سفت شده است، می‌توانید خامه ترش بیشتری اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. نحوه استفاده از ژل لاغری گیاهی آووکادو نیز همانند ژل لاغری قبلی است. همان مراحل را تکرار کنید.

خوب است بدانید قرار نیست این ژل برای شما به تنهایی معجزه کند. و شما با استفاده از یک زل لاغری از شر تمام چربی‌های بدنتان خلاص شوید. حتما باید در کنار استفاده از ژل لاغری رژیم غذایی خوبی را در پیش بگیرید. اما این ژل به کمک مواد تشکیل دهنده ای که دارد موجب سفت تر شدن عضلات و پوست بدن شما می‌شود و در چربی سوزی بدن شما کمک زیادی می‌کند. همچنین باعث گردش خون و زیبایی و لطافت پوست بدن شما می‌شود.

 

آرزوی ما سلامتی شماست. جدای از دلایل زیبایی و تناسب اندام و حفظ اعتماد به نفس لاغر شدن به شما در حفظ سلامتیتان یاری می‌کند. داشتن اضافه وزن موجب به وجود آمدن بیماری‌های زیادی می‌شود از جمله چربی خون، فشار خون و مهمتر از آن بیماری‌های قلبی که برای پیشگیری و یا بهبود این موارد باید از شر چربی‌های اضافه بدن خلاص شوید.

3.41 امتیاز از 46 رای

در بازار آنلاین “خدمت از ما” برای تمامی خدمات، از چند متخصص به رایگان قیمت بگیرید.

“خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

شهر و خدمت مورد نیاز خود مثل نظافت، کارواش، تعمیرات و … را وارد کنید و به رایگان قیمت بگیرید.

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

کد 4 رقمی را وارد کنید

کد 4 رقمی به شمـاره
ارســال شد. درصورتیــکه کد را دریافت نکردید،
میتوانید مجددا درخواست دهید

طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

ثانیه مانده برای درخواست ارسال مجدد

۱- در نوار پایین گوشی دکمه را کلیک کنید.

۲- منوی باز شده را به چپ بکشید و دکمه را کلیک کنید

۳- در آخر در بالای صفحه دکمه Add را کلیک کنید.

بهره گیری از ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین روش برای بالا بردن متابولیسم و چربی سوزی و کالری سوزی بیشتر است که باعث لاغری سطحی و موضعی و بدون بازگت می وشد و با توجه به اینکه این ژل لاغری قدرتمند بر پایه گیاهان بوده بدون هیچگونه عوارضی است که شما را در مدت زمان خیلی سریع به سایز و اندازه و فرم دلخواهتان می رساند. خرید و قیمت ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه از نمایندگی رسمی خرید ژل لاغری 3days اصل یکی از معتبرترین ژل لاغری ها برای و کاهش سایز سریع و درمان شل شدگی پوست بدن و شکم پهلو ها و ران و باسن و بدن.

خرید ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه یک محصول آنتی سلولیت است که باعث از بین رفتن چربی های زیر پوستی در نقاطی مانند شکم ، پهلو ران باسن ، بازو و زانو میگردد. مواد موثر موجود در ژل لاغری سه روزه الوندشاپ دارای جذب سریع و قدرت اثر زیاد است و اکثرا منشاء گیاهی دارند و در لابراتوار های معتبر آمریکا تهیه شده اند. این مواد فاقد عوارض جانبی (مانند آنچه با داروهای خوراکی لاغری دیده می شود) هستند و کارایی آنها طی تست های کلینیکی به اثبات رسیده است.

محصولات عرضه شونده :

کرم ماساژ جینیسینگ ( گرم )

طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

نام تجاري : HEALTHY SHOP

شماره پروانه بهداشتي : ۰۰۰۹۸۰۹۶۴۹۹۴۷۴۷۵

لوسیون ماساژ لاغری

نام تجاري : NAQI

شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۷۵۷۹۴۷۱۵۸۴۲۱۳۶

کرم ماساژ بدن جلبک دریایی (سرد و گرم)

VALENSEY

شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

ژل لاغری سه روزه فلفلی موجب آب شدن سریع سلولهای چربی و اضافی زیر پوست میشود. علاوه بر این مواد افزایش دهنده جریان خون و لنف در این فرآورده باعث دفع آب تجمع یافته در بین بافت چربی می شود و باعث میشود که دفع مواد زاید و آب اضافی به سرعت انجام شود ، گرچه ماساژ باعث افزایش بیشتر سرعت حذف مواد میگردد.

با مصرف ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه ظاهر پوست پرتقالی در مناطقی مثل ران و باسن به سرعت از بین رفته و سطح پوست صاف و یکدست میشود…..ازآنجاکه بدنبال کاهش وزن ، پوست به راحتی به حالت اولیه باز نمیگردد و اصطلاحا شل میشود در این فرآورده از موادی استفاده شده است که باعث افزایش استحکام پوست میشود و از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن جلوگیری مینماید که  یک چربی سوز قوی خانگی است.

خرید ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه برای کسانیکه بدنبال کاهش سایز موضعی هستند بسیارتوصیه میشود….به اینخاطرکه تمامی روشهای لاغری و کاهش سایز درصورت موثر بودن باعث لاغری عمومی بدن میشوند و در اینحین ممکن است به بافت صورت و سینه ها هم آسیب برسد و درنتیجه شل شدگی عضلات کاملا مشهود میشود……درصورتیکه با ژل لاغری فلفل و زنجبیل سه روزه ژل لاغری 3days هیچکدام از این عوارض شامل در بدن شما ایجاد نمی گردد که از مزایای این ژل لاغری گیاهی می باشد.

قیمت ژل لاغری فلفل و زنجبیل

• تسریع سوخت چربی های انباشته شده در نواحی مختلف• جلوگیری از تجمع چربی های جدید• حذف سریع چربی های اضافی و سلولیت در ناحیه شکم ، ران ، باسن و بازو• حاوی مواد موثره گیاهی جهت افزایش جریان خون موضعی و کمک به حذف مواد حاصل از تجزیه چربی ها

محصولات عرضه شونده :

کرم ماساژ جینیسینگ ( گرم )

نام تجاري : HEALTHY SHOP

شماره پروانه بهداشتي : ۰۰۰۹۸۰۹۶۴۹۹۴۷۴۷۵

لوسیون ماساژ لاغری

نام تجاري : NAQI

شماره پروانه بهداشتي : ۱۱۷۵۷۹۴۷۱۵۸۴۲۱۳۶

کرم ماساژ بدن جلبک دریایی (سرد و گرم)

VALENSEY

طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

شماره پروانه بهداشتي : ۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

فروشگاه الوند شاپ تنها نمایندگی رسمی و مرکز ژل لاغری سه روزه الوندشاپ و ژل لاغری توتال بادی ایتالیایی بوده و هیچگونه نمایندگی مجاز دیگری ندارد!

توجه!

برای حفظ سلامتی و اثر بخشی واقعی لطقا از خرید محصولات تقلبی و ارزان قیمت اکیدا خودداری فرمایید!

ژل لاغری فلفلی رو که با پیشنهاد مشاورین خوبتون برای آب کردن چربی ها و شکم پهلو و پاهام خرید رو دارم 23روزه استفاده میکنم و عالی بوده و فرم دهی فوق العاده ای داشته و ازتون ممنونم

از اینکه از خرید ژل لاغری فلفل چربی سوز اصل و اورجینال خودتون رضایتمند هستید بسیار شاد و خرسندیم.
موفق و پیروز باشید.

مدیریت فروشکاه الوند شاپ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علت انقراض دايناسورها شرايط محيط زيست

  • تهیه ژل لاغری خانگی الوندشاپ در منزل ژل لاغری موضعی تهیه کنید مجله اینترنتی نیلگون طرز تهیه چای زنجبیل beytoote طرز تهیه شربتچای زنجبیل coca 5 نوشیدنی چربی سوز برای لاغری را بشناسید برفانک خواص فلفل قرمز برای کاهش وزن نبض ما ژل لاغری روش ساخت ژل لاغری خانگیگیاهی با پارافین قویترین ژل لاغری خانگی روش ساخت ژل در خانه – طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل.

    ( طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل ) تهیه ژل لاغری خانگی چربی سوز بسیار آسان و ساده طرز تهیه و ساخت ژل لاغری خانگی در منزل هر روز مقداری از ژل را با حرکت دورانی به روی محل مورد نظر ماساژ دهید سپس با کیسه فریزر و یا با کمربند لاغری محل را به مدت چند ساعت ببندید در آخر محل را با آب ولرم و صابون بشویید تهیه چای زنجبیل هم بسیارساده است اما آشنایی با اصول آن می تواند بسیار موثر باشد چرا که برخی از افراد بدون آگاهی از چگونگی تهیه آن از پودر زنجبیل در چای آماده استفاده می کنند طرز تهیه و خواص جادویی چای زنجبیل و عسل و لیمو ترش برای سرماخوردگی و لاغری فواید لیمو جعفری و زنجبیل را به تهیه نوشیدنی لاغری فلفل طرز تهیه نوشیدنی لاغری مضرات و خواص فلفل قرمز نقش فلفل قرمز در لاغری و فلفل قرمز و زنجبیل طرز تهیه ژل لاغری و ژل لاغری موضعی و طرز تهیه ژل لاغری گیاهی و روش ساخت ژل آب کننده چربی و شکم و پودر قهوه یا فلفل یا زنجبیل 50 اسلیمینگ بهترین ژل چربی سوز طرز تهیه ژل لاغری [ طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل ]

    کانال تلگرام ایده های خاص Number1 idea

    آرایشی بانوان، دیزاین خانه، لباس، ورزش، آشپزی، سلامتی پوست و بدن و …
    @N1_idea
    https://t.me/N1_idea

    با دوستانتان به اشتراک بگذارید

    نام و نام خانوادگی

    ایمیل

    طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

    تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای تو در تو محفوظ است.

    خوش آمدید

    چگونه ژل لاغری موضعی درست کنم؟

    در این بخش شیوه درست کردن این ژل آموزش داده شده است ولی ابتد شیوه استفاده از آن را یاد می دهیم سپس به طرز تهیه آن می پردازیم هر روز کمی از ژل را به اندام مورد نظر با حرکت دورانی ماساژ دهید سپس با کیسه فریزر و در صورتی که از کمربند لاغری استفاده می کنید با کمربند لاغری محل را به مدت چند ساعت ببندید سپس با آب ولرم و صابون بشویید در نظر داشته باشید بعد از ماساژ ژل پوست شروع به تعریق خواد کردپس به هر اندازه که می توانید فعالیت روزانه و یا ورزشی خود را افزایش داده تا با صرف زمان کمتری به نتیجه دلخواه برسید

    خواص درمانی

    آب کننده پیه و چربی
    رفع سلولیت شکم ، پهلو ، ران ، باسن

    مواد لازم

    طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل

    پارافین مایع 1 لیتر
    پارافین جامد 200 گرم
    پودر قهوه 25 گرم

    روش تهیه

    قهوه را به همراه یک لیوان آب جوش دم کرده پارافین مایع و جامد را داخل ظرفی روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید قهوه دم کرده را به مخلوط اضافه کنید مجددا حرارت دهید تا آب موجود در مخلوط به طور کامل خشک شود و فقط مخلوط روغنی در ظرف باقی بماند سپس مخلوط را داخل ظرفی برای نگهداری بریزید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. / hakimtehrani.com

    ✅ پربازدیدترین سایت های ایرانی

    فال حافظ

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل
    طرز تهیه ژل لاغری فلفل زنجبیل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *