طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

دوره مقدماتی php
طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله
طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

در تقویم هر سال برخی از روزها را به نام برخی از شخصیت ها و مناسبت ها نامگذاری کرده اند که بر همین اساس هم این روزها بنا به نوع مناسبت مورد بزرگداشت قرار می گیرند.
 یکی از این مناسبت ها روز مادر ۹۷ است که برای همه ما روز مهمی است. البته روز زن ۹۷ هم با همین مناسبت همراه است و به همین علت هم برخی تبریک روز مادر را باید به صورت جداگانه به چند نفر تبریک بگویند.
مثلا تبریک روز زن به همسر یا تبریک روز مادر به مادر شوهر یا تبریک روز مادر به …

یکی از مهمترین ادویه هایی که ما در پخت اغلب غذاها مورد استفاده قرار می دهیم، زردچوبه است. از خواص زردچوبه هر کسی به طور کامل مطلع نیست و می بایست در این مورد اطلاعات بیشتری را به دست آورد.
به همین علت ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خاصیت زردچوبه و همینطور در مورد مضرات زردچوبه صحبت کرده ایم و مطالبی در مورد خواص زردچوبه برای پوست و یا در مورد خواص زردچوبه تازه و همینطور در مورد خواص زردچوبه برای کبد گردآوری و منتشر کر…

در طب سنتی مواد خوراکی و گیاهی زیادی وجود دارد که دارای اثرات درمانی هستند. اکثر آنها هم برای مصرف معمولی و هم برای اثرات درمانی مورد استفاده عموم قرار می گیرند. یکی از این موارد، تخم شربتی است.
همه ما با این که تخم شربتی چیست تقربا آشنایی داریم و برخی هم که آشنایی چندانی ندارند، با سرچ تخم شربتی ویکی پدیا به اطلاعات مفیدی دست می یابند. در کنار خواص درمانی تخم شربتی باید دانست که عوارض تخم شربتی هم باید مد نظر باشند تا مصرف این دانه م…

بهاره کیان افشار یکی از بازیگرانی است که در چند ساله اخیر بسیار مطرح شده است. شاید همه بهاره کیان افشار در عاشقانه را به خاطر داشته باشند. نقش بهاره کیان افشار در عاشقانه باعث شد تا در سریال خانگی دیگر به نام گلشیفته ایفای نقش کند.
نقش بهاره کیان افشار در گلشیفته متفاوت از نقش های دیگر او است. اکثر طرفداران او این بازیگر را در فضای مجازی دنبال می کنند و تقریبا همه آنها آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار را دارند و پیج او را دنبال می کنند.
بر…

یکی از خوانندگان جوان و محبوب در بین مردم، محسن لرستانی است که یکی از جوانان هنرمند غرب کشور است و به صورت کلی باید بدانید که او در ابتدا در مجالس و میهمانی ها کار خوانندگی می کرده است و آرام آرام با کمک برادر بزرگترش، به عرصه موسیقی گام نهاد.
برای بسیاری از مردم و بخصوص جوانان زندگی خصوصی محسن لرستانی جالب است و در مورد محسن لرستانی و همسرش بسیار پیگیر هستند آهنگهای محسن لرستانی مضمون خاصی دارند و اغلب محسن لرستانی بچه ننه را شنیده اند.
م…طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

دوره مقدماتی php

در سالهای اخیر، گروههای موسیقی پاپ زیادی در عرصه موسیقی کشور ظهور کرده اند که برخی از آنها با موفقیت هایی هم همراه بوده اند. یکی از این گروهای موسیقی، گروه هوروش بند است.
این گروه و اعضای آن دارای طرفداران خاص خود هستند و اغلب به دنبال بیوگرافی کامل هوروش بند هستند. در این راستا بیوگرافی مهدی دارابی هوروش بند و همینطور بیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده زیاد دنبال می شود.
برخی از آهنگ های هوروش بند دارای محبوبیت بیشتری هستند. مثلا هوروش…

امروزه به طور لحظه ای شاهد ظهور خوانندگان جدیدی هستیم که برخی از آنها شانس یاری شان می کند و می مانند و برخی هم از شانس بد یا هر چه که هست، ستاره یک شبه هستند و افول می کنند.
یکی از این خوانندگاه نوظهور و جوان فرزاد فرخ است که صدایی خوب و دلنشین دارد و طرفدران زیادی هم دارد. علاقه مندان به آهنگ های فرزاد فرخ در مورد زندگی خصوصی فراد فرخ هم جویا هستند و بیوگرافی فرزاد فرخ را پیگیری می کنند.
ما در این مقاله از پارسی نو برای شما برای شما در م…

یکی از زیباترین و خاص ترین فصول سال، فصل بهار است. جملات زیبا در مورد فصل بهار زیاد است اما واقعیت آن است که زیبایی این فصل باعث گفتن جملاتی فی البداهه در مورد زیبایی این فصل و حس خوب آن می شود.
اگر شما هم می خواهید شعر در مورد فصل بهار را بخوانید و یا تمایل دارید متن کوتاه در مورد بهار را ببینید با ما در این مقاله از پارسی نو همراه باشید. همچنین در این مقاله جملات عاشقانه در مورد فصل بهار را هم می توانید دنبال کنید.
همینطور سعی کرده …

درست کردن پنکیک یکی از چیزهایی است که اغلب خانمها و بخصوص مادران به دنبال آموزش تهیه آن هستند. البته طرز تهیه پنکیک بدون شیر با طرز تهیه پنکیک با شیر متفاوت است.
می توان پنکیک با آب را هم تهیه کرد. شاید یکی از مهمترین دلایل توجه به آموزش تهیه پنکیک در بین کاربران، مناسب بودن پنکیک برای صبحانه است. انواع پنکیک با طعم های مختلف وجود دارند. مثلا پنکیک با موز یا پنکیک شکلاتی و.. در این مقاله ما آموزش تهیه پنکیک فوری را برای شما در نظر گرفته ایم. …

یکی از بازیگران زن ایرانی مینا وحید است که اولین بار در فیلم سینمایی دوران عاشقی به مخاطبان معرفی شد و در این فیلم هم به خوبی درخشید. به همین علت هم بسیاری از طرفداران او علاقه مند به دانستن بیوگرافی مینا وحید شدند.
این روزها هم نقش آفرینی مینا وحید در بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و به همین علت هم ما در این مقاله از پارسی نو برای شما ضمن این که عکس های جدید مینا وحید را گردآوری و منتشر کرده ایم، در مورد زندگی خصوصی می…

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

پاناکوتا شکلاتی یک نوع دسر ایتالیایی پر طرفدار است که مواد اصلی تشکیل دهنده آن ژلاتین ، خام و شکلات هستند. دسر پاناکوتا از دسرهای انعطاف پذیر است و با طعم های مختلفی تهیه می شود. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۴ نفر دسر پاناکوتا شکلاتی تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی در ادامه با همدوره همراه باشید.

ابتدا نصف شیر را در یک کاسه می ریزیم و پودر ژلاتین را به آن اضافه می کنیم. کاسه را روی حرارت بسیار ملایم ( روی بخار آب ) قرار می دهیم و آنقدر شیر را هم می زنیم تا ژلاتین کاملا در شیر حل شود. در مرحله بعد خامه را داخل یک قابلمه کوچک می ریزیم.

شیر باقیمانده را به خامه اضافه می کنیم. ( بهتر است شیر را کم کم اضافه کنیم و حین اضافه کردن خوب شیر و خامه را با همزن مخلوط کنیم ) آنقدر شیر و خامه را هم می زنیم تا کاملا یکدست و صاف شوند سپس شکر را اضافه می کنیم.

پس از اضافه کردن شکر قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم و مواد را هم می زنیم تا شکر کاملا در شیر و خامه حل شود. دقت داشته باشید نیازی به جوش آمدن مخلوط شیر و خامه نیست و زمانی که داغ شد آن را از روی حرارت بر می داریم.طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

پس از برداشتن قابلمه از روی حرارت شکلات تخته ای را داخل مخلوط شیر و خامه رنده می کنیم و مقداری کمی اسانس وانیل را به همراه پودر کاکائو و مخلوط شیر و ژلاتین به مواد اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

در پایان پس از اینکه مواد را خوب مخلوط کردیم مواد دسر را در قالب یا قالب های مورد نظرمان می ریزیم و در یخچال قرار می دهیم. حداقل حدود ۴ ساعت نیاز است تا دسر پاناکوتا شکلاتی در یخچال بماند سپس با خامه تزیین و سرو کنید.

برای اینکه پاناکوتای شکلاتی شما رنگ تیره تری داشته باشد بهتر است مقدار شکلات یا پودر کاکائوی بیشتر به مواد اضافه کنید. البته توجه داشته باشید اگر خیلی بیش از حد از پودر کاکائو یا شکلات تلخ استفاده کنید روی طعم دسر شما تاثیر خواهد گذاشت.

سلام بدون ژلانین پاناکوتا درست نمیشه چون اینجا ژلاتین حلال پیدا نمیشه

سلام و عرض ادب ژلاتین حالت ژله ای به پاناکوتا میدهد ، می تونید استفاده نکنید. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

صفحه نخست » ? آموزش آشپزی آسان » نان، شیرینی، دسر » طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی

 

امروز میخوایم روش تهیه دسر پاناکوتای شکلاتی رو برای شما عزیزان آموزش بدیم که یکی از خوشمزه ترین دسرها برای مهمانی ها و جشن هاست. پاناکوتا به تازگی در ایران بسیار پرطرفدار شده است.

مواد اولیه :
شیر 3پیمانه
خامه صبحانه 1پیمانه
پودر ژلاتین 4 قاشق غذاخوری
وانیل 1قاشق مربا خوری
شکر 3الی 4قاشق غذاخوری
پودر کاکائو به میزان دلخواهطرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

 

 

طرز تهیه :
اول پودر ژلاتین رو تو نصف پیمانه از شیر ریخته داخل مایکروفر میگذاریم تا حل بشه کاملا.
بقیه شیر و خامه و شکر رو مخلوط کرده میذاریم رو گاز با شعله کم در حدی که شکر حل بشه و خامه کاملا با شیر ترکیب بشه. شیر نباید بجوشه.

بعد از رو گاز برمیداریم و بقیه مخلوط شیر و ژلاتین را بهش اضافه میکنیم و وانیل و پودر کاکائو و خوب هم میزنیم و تو قالب مورد نظرمون میریزیم و چند ساعت تو یخچال میمونه تا ببنده.
نوش جان

 

 

طرز تهیه پاناکوتا شکلات و قهوه

روش استفاده از پودر و ورق ژلاتین

نکاتی در مورد تهیه دسرها

جدا کردن دسرها از انواع قالب

 

 

 منبع : sooran.com

 

ارسال این مطلب برای دوستانتان (دکمه رو لمس کنید)

نام(لازم)

 

طرز تهیه ژله هفت رنگ مورب   ژله هفت رنگ مورب ژله ای شیک و مجلسی با ظاهری رنگارنگ و زیباست. تهیه این ژله کار ساده ایه فقط کمی وقت می بره . برای درست …

آموزش طرز تهیه کرم سوپانگل دسر مجلسی ترکی  کرم سوپانگل یک دسر خیلی خیلی خوشمزه ترکی و یه گزینه مناسب واسه مهمونیاست، خصوصا که تو لیوان سرو میشه. در بخش آموزش آشپزی با طرز تهیه کرم سوپانگل …

 دسر کینگلی آیس خیلی خوشمزه و مجلسیه و کالری بالایی داره. برای کم کردن کالری می تونید خرما و کنجد را حذف کنید. من فقط کنجد را حذف کردم، اما واقعا عالی بود. این دسر برای …

طرز تهیه پارفیت میوه یک دسر مغذی (رژیمی)   اگر برای برنامه غذایی خود به دنبال یک میان وعده ی جدید و البته خوش طعم و پرخاصیت هستید پارفیت میوه را از دست ندهید. آماده …

دسر لبو یکی از انواع دسر خوشرنگ و خوشمزه است که در سفره درخشندگی خاصی دارد. حالا که فصل این سبزی پرخاصیت است، بد نیست با تهیه دسر هم از فواید آن برخوردار شویم.   …

آموزش طرز تهیه کرم سوپانگل دسر مجلسی ترکی  کرم سوپانگل یک دسر خیلی خیلی خوشمزه ترکی و یه گزینه مناسب واسه مهمونیاست، خصوصا که تو لیوان سرو میشه. در بخش آموزش آشپزی با طرز تهیه کرم سوپانگل …

دستور پخت کیک سه شیر سه شکلاتی کیک سه شیر سه شکلاتی طعمی فراموش نشدنی داره. اگه دلتون لک زده واسه یه کیک شکلاتی پدر مادر دار… این کیک خودشه. اصل جنس. حتی میتونید کل کیک رو …

خرمالو یکی از میوه های خوشمزه و پر خاصیت پاییی است که در تهیه شیرینی ها و دسرها به کار می رود. در بخش انواع دسر طرز تهیه پاناکوتا خرمالو را انتخاب کرده ایم که …

  پاناکوتای انار دسر یلدایی و وسوسه انگیز  پاناکوتای انار از دسرهای خوشمزه و وسوسه انگیز شب یلدا ست. شبی که میشه در کنار خانواده و دوستان به یکی از خاطره انگیزترین شب های زندگی …

آموزش تصویری روش تهیه بستنی پلمبر بستنی پلمبر با خامه درست میشه و بسیار خوشمزس. این بستنی که تهیه اش ساده هست را در منزل درست کنید و از طعم خویش لذت ببرین. بستنی پلمبر از …

امتیاز دهید


3.4
از

249

 

 

 

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

دسر پاناکوتا شکلاتی

  

 

طرز تهیه : 1/2 لیوان شیر را داخل کاسه ای بریزید و پودر ژلاتین را روی آن بپاشید ، کاسه را روی حرارت بخار آب قرار دهید و هم بزنید تا ژلاتین حل شود.

 

خامه را داخل قابلمه ای بریزید ، باقی مانده شیر را کم کم به خامه اضافه و مخلوط کنید و پس از اینکه یکدست شد شکر را اضافه کنید ، قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و هم بزنید تا شکر حل شود.

 

 

پس از اینکه مخلوط شیر و خامه داغ شد از روی حرارت بردارید ( دقت کنید داغ شود اما به نقطه جوش نرسد ) و شکلات تخته ای رنده شده ، اسانس وانیل ، پودر کاکائو و مخلوط شیر و ژلاتین را اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا مواد یکدست شوند.

 

پاناکوتا را در ظرف بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود سپس با خامه ، میوه و … تزیین و سرو کنید.

 

نکته ها : در صورت تمایل میتوانید مقدار پودر کاکائو یا شکلات را بیشتر کنید تا رنگ پاناکوتا تیره تر شود.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

سلام. میشه خامه نریزیم؟

این حجم از مواد مال چند نفره؟

اگه بخوایم به جای ژلاتین از ژله آلوئه ورا استفاده کنیم،چقدر بریزیم؟

سلام.اگه خامه فرم گرفته استفاده کنیم خوبه؟

من این دسر رو چندین دفعه درست کردم.واقعا خوشمزه هست.از دستش ندین.

سلام عزیزم ببخشید میخواستم بدونم موردی نداره شب قبل مهمانی درست کرد و گذاشت تو یخچال

ببخشید میشه از خامه قنادی تو این دستور استفاده کرد؟

ببخشید میشه از خامه فرم گرفته تو این دستور استفاده کرد؟

ممنون از ایران کوک خیلی زیاد???

من دیشب درست کردم، تهیش آسون و بسیار خوشمزه با توجه به اینکه خودم آدم سخت پسندی هستم و میزان شکر رو به دلخواه کم کردم

نمیشه به جای شکلات تخته ای از مقدار بیشتری پودر کاکائو استفاده کنم؟؟؟

شکلات تخته ای خیلی بهتره ولی می تونی پودر کاکائو رو در آب کمی حل کنی و رو بن ماری بذاری تا غلیظ شه بعد مصرف کنی.

عالی بود

خیلی خوش مزه بود مرسییییییییییییییی

ممنونم

سلام.علت اینکه دسر پاناکوتای من حالت لاستیکی گرفت چیه؟باتشکر

سلام ، علتش استفاده از پودر ژلاتین بیش از مقدار گفته شده است ، قاشق رو نباید پر کنید باید مقداری بردارید که فقط داخل قاشق رو پر کنه

ببخشید چقد باید تو یخچال بمونه لطفاا زود بگید من میخوام درست کنم خیلی عجه دارم مرررررسییییییییییییییییییییییطرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

عزیزم بذار 6 – 4 ساعت داخل یخچال بمونه تا خودشو بگیره بعد سرو کن

عااااااااااااالی

خوب بود،مرسی

سلام چه خامه ای استفاده کنم؟خامه قنادی یا خامه صبحانه؟

عزیزم از خامه صبحانه استفاده کن

سلام شیر کم چرب باشه یا متوسط یا پرچرب؟
و خامه رو باید با همزن هم بزنیم یا همینجوری قاطی کنیم؟
ممنون

سلام. شیر پر چرب برای دسرها بهتره. خامه رو هم با همزن بزنید تا دسر بهتر از آب دربیاد

مخلوط شیر و ژلاتینُ باید بزاریم سرد بشه بعد بریزیم تو خامه و شیر؟

وقتی ژلاتینُ ریختم توی شیر و خامه گوله گوله شد و ژلاتین در مخلوط خوب حل نشد:( لطفا کمکم کنید

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله
طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی با ژله
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *