طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

دوره مقدماتی php
طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل
طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید.
مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال 2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی بودند.
همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.
به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات مخلوط موز برای آب کردن چربی شکمی :
یک موز رسیده
یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده
یک لیوان توت یخ زده
دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

روش تهیه مخلوط موز :
مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

فواید مخلوط موز :
موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.
214-211-9 

دوره مقدماتی php

معجون موز و زنجبیل برای لاغری

موز میوه‌ای گرم و پر انرژیست، ارزش غذائی آن برابر با گوشت بوده، اما فاقد چربی، و کلسیم آن اندک است. مقداری مواد قندی دارد. بعلاوه دارای ویتامین‌های B1 و B2 و PP و C است. برای اشخاصی که تازه بستر بیماری را ترک کرده‌اند، بسیار مفید است. موزی که خوب روی درخت رسیده و پوست آن زرد شده باشد، بسیار مقوی است. موز شامل مقدار زیادی قند و مواد نشاسته ای و انواع متفاوت ویتامین‌هاست. غلظت ویتامین‌های A و C موجود در موز به بهترین وجهی برای جذب شدن در بدن آماده‌اند. موز غذای کاملی است، حتی برای بچه‌ها و اشخاصی که مبتلا به ناراحتی‌های هاضمه هستند. در صورت خوب جویدن می‌توانند از آن بخورند. منتها در بچه‌های کوچک بهتر است آن را له کنند. از آنجا موز بافت کرم رنگی دارد عده ای تصور می کنند، موز چاق کننده است این در حالی است که موز کمی بیشتر از ۱۰۰ واحد، کالری دارد (بیشتر از نصف کالری یک نوشیدنی انرزی زا). زنجبیل هم از زمانهای دور مورد استفاده بوده و هنوز هم درطب سنتی چین نقش مهمی را ایفا می‌کند. اعتقاد بر این است که زنجبیل به عنوان یکی از کارآمدترین درمان برای مشکلات گوارش است. این امر منجر متراکم کردن دستگاه گوارش و کاهش سنگینی شکم می‌شود.مصرف زنجبیل درمان خوبی برای بزرگی و نفخ شکم به علت توانایی آن در دفع کردن گاز از روده است. با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، ناراحتی معده، قولنج و اسهال را نیز می‌توان تسکین داد و از آن‌ها اجتناب کرد. زنجبیل همچنین باعث جذب بهتر می‌شود و جذب مواد مغذی در خون را بهتر می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با اضافه کردن زنجبیل به رژیم غذایی خود، مصرف موادغذایی خود را کاهش داده و وزن اضافی خود را کاهش دهید. زنجبیل سیری را ترویج می‌دهد، این بدان معنی است که شما نیاز به کالری کمتری احساس می‌کنید. زنجبیل همچنین عامل طبیعی قدرتمندی است که مانع از گرسنگی و اشتهای زیاد می‌شود. زنجبیل به عنوان یک عنصر ضروری برای از دست دادن وزن است به دلیل آن که کم کالری و مولد حرارت است. علاوه بر این، به سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی کمک می‌کند. موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، املاح معدنی، فیبر، ویتامین A، B و آنتی اکسیدان است. وجود پتاسیم فراوان در موز از آن یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا را می سازد. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. زمانی که موز وارد بدن می شود شروع به سوزاندن چربی ها می کند. اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید. مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال ۲۰۰۸ در آمریکا حدود ۸ / ۳۳ درصد بزرگسالان و ۱۷ درصد کودکان دچار چاقی بودند. همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست. به گزارش سایت “healthy food style” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید. معجون موز و زنجبیل را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.

 

طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق متعلق به سایت موج باز است و هرگونه کپی برداری از مطالب منوط به دریافت اجازه کتبی است.

آشپزی

طرز تهیه معجون موز و زنجبیل مواد لازم موز رسیده 1 عدد زنجبیل تازه 1 تکه 4 سانتی‌متری دانه کتان کوبیده شده 2 قاشق غذاخوری

مراحل تهیه
پوست زنجبیل و موز را بگیرید، سپس زنجبیل و موز پوست‌گرفته را همراه با دانه کتان در مخلوط‌کن بریزید.
مواد را مخلوط کنید تا یکدست شوند و به صورت سرد میل کنید.
نکته: این معجون یک نوشیدنی معجزه‌آسا برای لاغری و کاهش وزن است که با افزایش سوخت و ساز بدن باعث چربی‌سوزی و کاهش ذخیره چربی بدن می‌شود.

برچسب هازنجبیل معجون موز و زنجبیل معجونهای مفید موز

طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

دلمه ی فلفل با فلفل دلمه ای یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می …

دسر پلمبیر، یک دسر خوشمزه فرانسوی با ترکیبی از میوه های ژله ای یا میوه …طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و در کنار آن موز سرشار از فیبر و نشاسته است. ترکیب خواص این 2 ماده با هم یک معجون فوق العاده برای چربی سوزی و لاغری تهیه می کند. در این مطلب شما را با این معجون و خواص آن آشنا می کنیم.

زنجبیل ریشه دارویی داشته و بیش از قرن ها به عنوان یک درمان برای رفع بسیاری از اختلالات و بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است. وجود مواد آنتی اکسیدانی و خواص ضدالتهابی در آن به بهبود هضم غذا، کاهش میزان کلسترول و از بین بردن مواد سمی در بدن کم می کند. در چند دهه اخیر خواص سم زدایی و لاغرکنندگی آن نیز ثابت شده است.

مصرف زنجبیل باعث تحریک سوخت و ساز بدن و بهبود هضم غذا شده و از این طریق با چربی های شکم مبارزه می کند. همچنین دارای خواص ادرارآور بوده و با حذف مایعات محبوس شده در بدن از التهاب پیشگیری می کند.

یکی دیگر از مزایای اصلی زنجبیل این است که بسیار کم کالری می باشد، بنابراین با خیال راحت می توانید آن را با سایر مواد غذایی مخلوط کنید و از تمام خواص آن بهره مند شوید.
طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

موز سرشار از فیبر و نشاسته مقاوم است . وجود نشاسته مقاوم و فیبر نه تنها به کاهش وزن شما کمک می کند، بلکه برای سلامت دستگاه گوارش شما نیز مفید است .

 همانطور که میدانید فیبرها  نقش مهمی در کاهش وزن افرا ایفا می کنند . فیبرها با آهسته کردن عمل هضم غذا، باعث سیری طولانی مدت در افراد می شوند بنابراین میل به ریزه خواری و پرخوری را کاهش می دهند . علاوه بر این فیبرهای غذایی قند خون افراد را متعادل نگه داشته و با جلوگیری از افزایش سریع قند خون به دنبال مصرف غذا به فرآیند چربی سوزی و تولید انرژی بدن از چربی ها کمک می کنند .

بیشتر نشاسته موجود در مواد غذایی ، کربوهیدرات پیچیده ای هستند که گلوکز مورد نیاز برای تامین انرژی را فراهم می کنند، اما برخی از غذاها مثل موز حاوی یک نوع متفاوت از کربوهیدرات به نام نشاسته مقاوم هستند. نشاسته مقاوم به صورت ناقص در بدن هضم می شود و بیشتر در روده بزرگ تخمیر می شود . نشاسته مقاوم نسبت به سایر کربوهیدراتها کالری کمتری در بدن تولید می کند .

موز سبز یکی از منابع غنی از نشاسته مقاوم است،در یک موز سبز کوچک ،  ۸٫۵ گرم نشاسته مقاوم وجود دارد. با رسیده تر شدن این میوه میزان نشاسته مقاوم در آن کمتر می شود ، به طوری که یک موز کوچک رسیده ۲ تا ۵ گرم نشاسته مقاوم دارد. مطالعات نشان می دهد که نشاسته مقاوم ممکن است فرایند تجزیه چربی های ذخیره شده در بدن را تحریک کند ، اما همچنان تحقیقات بیشتری برای اثبات اثربخشی این موضوع مورد نیاز است .

مواد لازم

یک موز رسیده

یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده

یک لیوان توت یخ زده

دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه کتان

روش تهیه

مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.

مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

چربی سوزی خوشمزه با میوه های تابستانی!

چربی سوزی سریع با این ترکیب فوق العاده

 

دکتر حمیدرضا رخصت یزدی

مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ

مرکز دندانپزشکی هدایت

توانیتو

مرکز مشاوره تخصصی دکتر شهرزاد رضائیان

دکتر نازنین گرشاسب زاده

987 بازدید

108 بازدید

588 بازدید

طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

573 بازدید

2074 بازدید

342 بازدید

447 بازدید

12 آذر 1399

12 آذر 1399

12 آذر 1399

12 آذر 1399

11 آذر 1399

11 آذر 1399

  • مدل عکس کودک 4 ماهه
  • 11 آذر 1399

    به گزارش تیترشهر : معجون های بسیار تاثیر گذار مختلفی برای آب کردن چربی شکم وجود دارد که
    سرشار از خاصیت نیز می باشد، اما این بار معجون موز و زنجبیل معجزه می کند و
    می تواند چربی شکم را سریع آب کند، در این مقاله شما را بامعجزه موز و زنجبیل برای رهایی ازچربی شکم اشنا می کنیم.

    مشکل
    افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال
    2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی
    بودند.همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن
    انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن
    بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

    یک موز رسیدهیک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کندهیک لیوان توت یخ زدهدو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

    مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

    موز
    سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد
    برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم
    قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز
    از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع
    شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس
    سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا
    بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. زنجبیل نیز برای
    بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل
    متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی
    شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.آخرین
    گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می
    شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و
    متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.

    آیا موز چاق کننده است ؟ سوال متداولی است که ذهن همه افرادی را که به دنبال رژیم های لاغری هستند به خود جلب کرده است . اما به واقع موز چاق کننده نیست بلکه موز یک چربی سوز بسیار موثر و قوی است .

    بعضی مردم اینطور فکر میکنند چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است.در حقیقت موز کمی بیشتر از 100 کالری دارد.این یعنی بیشتر از نصف کالری یک نوشیدنی انرزی زا .

     موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، املاح معدنی، فیبر، ویتامین A، B و آنتی اکسیدان است. وجود پتاسیم فراوان در موز از آن یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا را می سازد. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. زمانی که موز وارد بدن می شود شروع به سوزاندن چربی ها می کند.

    کاکائو و آب سیب را فراموش کنید. طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل دستور العملهای این اسموتی‌ها مناسب تعطیلات زمستانی هستند. طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل با این اسموتی‌های خوشمزه و سالم (مثلا کدو و نعناع) مـی‌توانید از زمستان و پاییز لذت ببرید. نکته: تمام دستورالعمل‌ها درون حدود ۲ فنجان اسموتی، طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل تهیـه مـی‌کنند. قبل از شروع به منظور دوستانی کـه نمـی‌دانند اسموتی درون واقع چه نوعی از نوشیدنی هست :

    اسموتی نوشیدنی هست که از ترکیب و مخلوط تهیـه مـی‌شود. این بدین معنی هست که اجزای یک مـیوه شکسته مـی‌شود و به حالت یک نوشیدنی درون مـی‌اید؛ نوشیدنی کـه بافت دارد و آبکی نیست. بافت مـیوه اندکی شکسته و نرم مـی‌شود اما از بین نمـیرود و از نوشیدنی حذف نمـی‌شود؛ بعد بدن شما به منظور هضم اسموتی نیـاز بـه انجام عملیـاتی دارد که تا بتواند بـه صورت کامل این نوشیدنی را درون بدن حل کند.اما این تجزیـه تحلیل شدید نیست و بدن خیلی فعالیت زیـادی انجام نمـی‌دهد.

    اسموتی درون واقع نوعی از نوشیدنی هست که قابلیت تطبیق بیشتری دارد یعنی شما بـه راحتی مـی‌توانید اجزای آن را تغییر دهید و جابجا کنید و تنوع پذیرتر از آبمـیوه هست. به منظور تهیـه اسموتی دست باز هست مثلا بـه راحتی مـی توان از گیـاهان، سبزیجات، مـیوه‌ها، دانـه و مغزها، ادویـه ها و هر چیز دیگری کـه دوست دارید استفاده کنید.[فیدیلیو]طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    حال بـه طرز تهیـه این نوشیدنی‌های فصلی خوشمزه مـی‌پردازیم :

    ۱ فنجان شیر ارگانیک ۲٪

    نصف فنجان آب

    ۱ موز کوچک قطعه قطعه و منجمد شده

    یک چهارم فنجان جو پوست کنده

    ۲ قاشق غذاخوری کشمش

    یک هشتم قاشق چایخوری دارچین

    یک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه ای: ۳۵۰ کالری، ۱۳ گرم پروتئین، ۶۳ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۳۵ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع شده، ۱۲۰ مـیلی گرم سدیم

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۲۱۰ کالری، ۴ گرم پروتئین، ۵۲ گرم کربوهیدرات، ۶ گرم فیبر، ۳۲ گرم قند، ۱ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع شده، ۳۵ مـیلی گرم سدیم

    یک چهارم فنجان موز قطعه قطعه و منجمد شده

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۴۴۱ کالری، ۲۷ گرم پروتئین، ۳۹ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۳۰ گرم قند، ۲۰ گرم چربی، ۴ گرم چربی اشباع شده، ۷۹ مـیلی گرم سدیم

    همچنین بخوانید : فواید زنجبیل

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۳۶۱ کالری، ۲۶ گرم پروتئین، ۳۸ گرم کربوهیدرات، ۱۱ گرم فیبر، ۲۶ گرم قند، ۱۴. ۵ گرم چربی، ۳. ۵ گرم چربی اشباع شده، ۷۹ مـیلی گرم سدیم

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۳۶۰ کالری، ۱۴ گرم پروتئین، ۲۲ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم فیبر، ۸ گرم قند، ۲۵ گرم چربی، ۴ گرم چربی اشباع شده، ۴۷۰ مـیلی گرم سدیم

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۴۱۰ کالری، ۱۸ گرم پروتئین، ۴۶ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۲۵ گرم قند، ۱۹. ۵ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع شده، ۱۳۶ مـیلی گرم سدیم

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.

    ارزش تغذیـه‌ای: ۳۲۰ کالری، ۱۰ گرم پروتئین، ۷۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۶۴ گرم قند، ۰. ۵ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع شده، ۱۳۰ مـیلی گرم سدیم.

    همـه مواد تشکیل دهنده را درون یک مخلوط کن پر قدرت مخلوط کنید و تا زمانیکه صاف و یکدست شود، آن را بصورت پوره درون آورید.طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    ارزش تغذیـه‌ای: ۲۱۰ کالری، ۲گرم پروتئین، ۴۸ گرم کربوهیدرات، ۳ گرم فیبر، ۳۸ گرم قند، ۲ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع شده، ۱۲۵ مـیلی گرم سدیم

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 31 Aug 2018 19:22:00 +0000

    طرز تهیـه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ

    همـینطور کـه اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی مـی کند به منظور لاغری هم همـین مسئله صادق هست که فرد درون اغلب اوقات دچار ضعف و بی حالی ، طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل احساس خستگی و گاهی باعث کم حوصلگی و عصبی شدن فرد مـی شود کـه باید با مصرف مواد غذایی طبیعی و با داشتن یک برنامـه مناسب غذایی این مسئله را پشت سر گذاشت. طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل قصد داریم کـه یکی از مـهمترین ترکیبات طبیعی به منظور غلبه بر لاغری را معرفی کنیم کـه با مصرف این ترکیب بـه درمان مشکلاتی مانند کم خونی و کم اشتهایی بپردازید و احساس شادابی و سلامت را هر چه بیشتر بدست آورید.به دلیل وجود یکی از مـهمترین مواد تاثیر گذار کـه جین سینگ هست تصمـیم گرفتیم که تا اسم آن را”پودر انررژی زا و چاق کننده جین سینگ”بگذاریم.

    خواص درمانی

    مواد لازم

    روش تهیـه  و روش مصرف

  • داستان کوتاه برای کلاس چهارم ابتدایی
  • تمام مواد را با هم نرم آسیـاب کرده و هر بار  دو قاشق غذاخوری از پودر را بـه همراه ۱ لیوان آب سرد ابتدا مخلوط کرده سپس روی حرارت ملایم قرار داده و مرتب هم بزنید که تا مانند فرنی قوام آورده و مـیل کنید بـه صورت روزانـه دو بار یعنی یک نوبت صبح قبل یـا همراه صبحانـه و یک نوبت عصر مـیل کنید . طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل تهیـه این نوع فرنی روزانـه فقط ۵ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

    توصیـه های مـهم بـه افرادی کـه این مقاله را به منظور افزایش اشتها و چاق شدن مطالعه مـی کنند

    برنامـه غذایی مـهمترین راه حل به منظور چاق شدن : داشتن برنامـه غذایی منظم تحت نظر کارشناس تغذیـه و یـا اگر ورزشی مانند بدنسازی انجام مـی دهید تحت نظارت مربی باشگاه درون سرعت چاق شدن نتیجه مطلوبی خواهد داشت

    خوردن صبحانـه : خوردن صبحانـه یکی از مـهمترین وعده های غذایی هست که توصیـه مـی شود حتما استقبال کنید.زیرا معده بعد از یک استراحت ۸ ساعته آماده دریـافت و جذب هر نوع ماده غذایی است. همـیشـه صبحانـه را بـه طور کامل بخورید

    روزانـه ۵ وعده غذا بخورید : غذای روزانـه را بـه وعده های بیشتر تقسیم کنید البته همـینطور کـه گفته شد طبق دستور کارشناس تغذیـه عمل کنید با این عمل سرعت متابولیسم(سوخت و ساز بدن)را کاهش مـی دهید

    در ساعات معین غذا بخورید : داشتن نظم حتی درون ساعت خوردن غذا درون تثبیت اشتها و همچنین افزایش اشتها نقش مـهمـی دارد. درون نقطه مقابل نداشتن نظم باعث کاهش و از دست اشتها مـی شود بعد در ساعت غذاخوردن خود دقت کافی داشته باشید.

    آب بیشتری بنوشید : اگر اهل ورزش نبوده‌اید و به تازگی ورزش را شروع کرده‌اید بـه آب بیشتری نیـاز دارید. زمانی کـه بدنتان دهیدراته شود یعنی آبش را از دست بدهد دچار بی‌اشتهایی مـی‌شوید. عادت کنید کـه روزانـه ۶ که تا ۸ لیوان آب بنوشید. قبل و بعد از هر جلسه‌ی ورزشی آب بنوشید. هرگز  قبل ، بین ، بلافاصله بعد از غذا آب ننوشید زیرا باعث ناراحتی معده و کاهش اشتها مـی شود.

    حل مشکلات روحی : مشکلات روحی باعث افسردگی شده و در نتیجه کاهش اشتها را بـه همراه خواهد داشت بعد سعی درون حل مشکلات روحی داشته باشید

    متابولیسم‌ بدن را افزایش دهید :اگر اشتهایتان را از دست داده‌اید سعی کنید کـه فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کنید. ورزش بهترین روش به منظور تحریک متابولیسم یـا همان سوخت و ساز بدن است. زمانی کـه متابولیسم بدنتان بیشتر شود مـیل بـه غذا نیز افزایش مـی‌یـابد.

    مصرف داروهای آنتی بیوتیک :اگر داروهای آنتی بیوتیک مصرف مـی‌کنید و دچار بی‌اشتهایی شده‌اید از پزشکتان بخواهید که تا داروهایتان را بررسی کند. توجه داشته باشید کـه برخی از داروها باعث بی اشتهایی مـی‌شوند. درون این صورت پزشک مـی‌تواند داروهای جایگزین تجویز کند و به این ترتیب مشکل بی اشتهایی رفع شده یـا کاهش پیدا مـی‌کند.طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    توجه : طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل از همـینجا مدیریت سایت اعلام مـی کند کـه هیچ گونـه محصول و نمایندگی فروش درون هیچ استانی ندارد. 

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 18 Aug 2018 23:05:00 +0000

    فلفل سیـاه چیست؟

    فلفل سیـاه کـه به نام های طلای سیـاه و پادشاه ادویـه ها هم شناخته مـی شود مـیوه ی خشک شده ی گیـاه فلفل هست که بـه عنوان ادویـه و دارو استفاده مـی شود. طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل گیـاه فلفل با گیـاه فلفل قرمز تند متفاوت مـی باشد.

    دانـه های مـیوه گیـاه فلفل ابتدا سبز رنگ هستند کـه پس از خشک شدن درون رنگ های سفید، طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل سیـاه و قرمز عرضه مـی شوند.

    فلفل سیـاه فواید زیـادی به منظور بدن دارد کـه ما درون این مقاله از سایت کوکا بـه طور کامل خواص فلفل سیـاه نکوبیده و پودر شده را به منظور سلامتی و لاغری، سرماخوردگی و گلودرد، بارداری و پوست و مو شرح داده ایم.

    آنتی اکسیدان های موجود درون فلفل سیـاه به منظور درمان چین و چروک پوست و لکه های تیره پوست صورت مفید بوده و باعث جوان سازی پوست صورت مـی شوند.

    ماسک فلفل سیـاه و عسل به منظور صورت

    یک قاشق چایخوری فلفل سیـاه را با مقدار مساوی عسل ترکیب کنید و دو بار درون روز آن را بر روی صورت خود بمالید که تا چروک پوست صورت را درمان کند.

    فلفل سیـاه را مـی توان بـه عنوان یک اسکراب به منظور تمـیز و حذف سلول های مرده پوست، درمان آکنـه و جوش صورت استفاده کرد، همچنین فلفل سیـاه باعث نرم تر شدن پوست شما مـی شود.

    ماسک فلفل سیـاه و ماست به منظور پوست

    1/2 قاشق چای خوری فلفل سیـاه و 1 قاشق چای خوری از ماست را با هم ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    به گفته محققان از لندن، پیپرین موجود درون فلفل سیـاه یک درمان طبیعی موثر به منظور بیماری ویتیلیگو یـا پیسی مـی باشد.

    فلفل سیـاه  دارای خواض ضد التهابی بوده و به عنوان یک درمان طبیعی به منظور شوره سر محسوب مـی شود.

    ماسک ضد شوره مو

    یک قاشق چای خوری پودر فلفل سیـاه را با مقداری شیر دلمـه شده ترکیب کنید و بر روی مو ها و پوست سر بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب گرم و بدون شامپو بشویید، روز بعد با آب گرم و شامپو بشویید.

    فلفل سیـاه مـی تواند به منظور تقویت و افزایش رشد مو استفاده شود.

    ماسک تقویت موی سر

    یک قاشق چای خوری پودر فلفل سیـاه را با آب یک لیموترش تازه مخلوط کرده و روی مو ها و پوست سر بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

    خواص فلفل سیـاه و عسل به منظور مو

    یک قاشق چای خوری پودر فلفل سیـاه را با یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کنید و بر روی ریشـه های مو بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

    فلفل سیـاه حاوی ویتامـین C و آنتی اکسیدان هاست کـه سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، گلودرد و سرفه مفید مـی باشد.

    فلفل سیـاه بـه دفع خلط کمک مـی کند و برای درمان سینوزیت و گرفتگی بینی مفید است.

    فلفل سیـاه یک سم زدای قوی هست و بـه علت خواص ضد التهابی کـه دارد به منظور درمان بیماری آسم مفید مـی باشد.

    درمان سرفه با فلفل سیـاه

    3 گرم پودر فلفل سیـاه را با آب برگ ریحان ترکیب کنید و روزی سه بار با آن قرقره کنید که تا سرفه های شما درمان شود.

    فلفل سیـاه به منظور تجزیـه سلول های چربی درون بدن مفید هست و با افزایش متابولیسم بدن و افزایش چربی سوزی بـه کاهش وزن و لاغری کمک مـی کند.

    برای درست چای فلفل سیـاه دو روش وجود دارد

    اول : بـه اندازه 2 لیوان آب داخل قوری ریخته و صبر کنید که تا آب بـه جوش بیـاید. سپس زیر آن را خاموش کنید و دانـه های فلفل سیـاه را همراه با عسل و زنجبیل بـه آن اضافه کرده و بگذارید که تا 5 دقیقه دم بکشد و سپس مـیل کنید.

    دوم : اگر مـی خواهید چای فلفل سیـاه غلیظ تر شود و طعم تندتری داشته باشد مـی توانید بعد از بـه جوش آمدن آب و اضافه دانـه های فلفل و عسل و زنجبیل بگذارید همـه آنـها بـه مدت 3-5 دقیقه بـه آرامـی بجوشند و سپس چای را مـیل نمایید.

    به دمنوش فلفل سیـاه مـی توانید آب لیموترش تازه نیز اضافه کنید.

    مقادیر بالای فیبر موجود درون فلفل سیـاه باعث کاهش کلسترول بالای خون شده و با پاکسازی رگ ها خطر ابتلا بـه بیماری های قلبی و عروقی و آترواسکلروزیس را کاهش مـی دهد.

    تحقیقات نشان داده کـه پیپرین موجود درون فلفل سیـاه مـی تواند فشار خون بالا را کاهش مـی دهد.

    در طب سنتی فلفل سیـاه را بـه دلیل طبع گرم و خشک به منظور درمان کبد چرب استفاده مـی کنند.

    آنتی اکسیدان های موجود درون فلفل سیـاه هیپرگلیسمـی را کاهش داده و با کاهش قند خون بـه درمان دیـابت کمک مـی کنند.

    تحقیقی کـه در سال 2013 انجام شد، نشان داده کـه پیپرین موجود درون فلفل سیـاه درون کنار داروی متفورمـین، دوز این دارو را افزایش داده و عوارض جانبی ناشی از آن را کاهش مـی دهد و به کاهش بیشتر قند خون کمک مـی کند.

    فلفل سیـاه غتی از روی و منیزیم هست که سطح تستوسترون را افزایش مـی دهد و همچنین با افزایش تعداد اسپرم و بهبود حرکت اسپرم باروری درون مردان را افزایش مـی دهد.

    فلفل سیـاه و باروری

    هر شب قبل از رابطه ی 10 گرم پودر فلفل سیـاه را با 10 گرم زنجبیل، 20 گرم جینسینگ و 10 گرم قهوه خالص ترکیب کرده و در یک فنجان ش بریزید، هم بزنید که تا مواد خوب با هم ترکیب شوند و تا گرم هست بنوشید.

    برای شیرین این نوشیدنی مـی توان مقداری عسل بـه آن اضافه کرد.

    توجه داشته باشید کـه زیـاده روی درون مصرف فلفل سیـاه عوارضی را به منظور زنان باردار بـه دنبال دارد بعد قبل از مصرف با پزشک خود م کنید.

    مصرف فلفل سیـاه ترشح اسید هیدروکلریک درون معده را افزایش مـی دهد، بنابراین هضم غذا را تسهیل مـی کند و برای درمان معده درد مفید مـی باشد، علاوه بر این مطالعات نشان داده کـه فلفل سیـاه بـه علت خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی مـی تواند اثرات مفیدی به منظور درمان زخم معده و زخم های دستگاه گوارشی داشته باشد.

    مطالعات نشان داده اند کـه پیپرین موجود درون فلفل سیـاه جذب مواد مغذی مانند سلنیوم، کورکومـین، بتا کاروتن و ویتامـین های B را کـه خاصیت ضد سرطانی دارند افزایش داده و برای پیشگیری از انواع سرطان ها بـه خصوص سرطان کولون و سرطان پروستات مفید مـی باشد.

    فلفل سیـاه را مـی توان بـه عنوان دهانشویـه به منظور دهان و دندان استفاده کرد. فلفل سیـاه دارای خواص ضد التهابی بوده و برای درمان بیماری التهاب لثه مفید مـی باشد، همچنین گفته شده کـه اگر مقداری پودر فلفل سیـاه را روغن مـیخک ترکیب کنید و بر روی دندان بگذارید بـه درمان دندان درد کمک مـی کند.

    تحقیقات کمـی درون این زمـینـه صورت گرفته بعد قبل از استفاده از فلفل سیـاه به منظور درمان بیماری های دهان و دندان با پزشک خود م کنید.

    مطالعات نشان داده کـه استنشاق بخار حاصل از فلفل سیـاه مـی تواند علائم ترک سیگار را کاهش دهد و تمایل بـه بازگشت مجدد بـه سیگار کشیدن را از بین مـی برد.

    فلفل سیـاه بـه بهبود عملکرد مغز کمک کرده و برای پیشگیری و درمان بیماری های آلزایمر، پارکینسون، افسردگی و صرع مفید مـی باشد.

    رژیم غذایی درون تعیین ت جنین نقشی ندارد اما گفته مـی شود کـه چون فلفل سیـاه حاوی مقادیر بالای پتاسیم است، به منظور پسردار شدن مفید مـی باشد.

    گفته مـی شود کـه روغن فلفل سیـاه به منظور درمان بیماری تنفسی مانند آسم، اختلالات گوارشی، روماتیسم و آرتروز، تب، کاهش وزن و درمان سرطان مفید مـی باشد.

    بهتر هست دانـه های درشت فلفل سیـاه را خودتان خریداری کنید و آنـها را آسیـاب کنید که تا از خالص بودن پودر فلفل سیـاهی کـه مصرف مـی کنید خیـال تان راحت باشد!

    طبع فلفل سیـاه گرم و خشک است.

    فلفل سیـاه مـیوه ای بومـی کرالا درون جنوب کشور هند مـی باشد. فلفل سیـاه یک منبع غنی از فیبر، پروتئین و کربوهیدرات، مواد معدنی از جمله منگنز، مس، منیزیم، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم و ویتامـین هایی مانند ریبوفلاوین، ویتامـین C، K و B6 مـی باشد.

    ویتنام درون حال حاضر بـه عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده فلفل سیـاه درون جهان شناخته مـی شود.

    نکته ای کـه بهتر هست فراموش نکنید این هست که پودر فلفل سیـاه را حتی اگر خودتان درون خانـه تهیـه کرده باشید نباید بیشتر از سه ماه نگه دارید چون خواص خود را از دست مـی دهد.

    منابع : organicfacts – stylecraze – momjunction

    نویسنده و منبع: نسرین | تاریخ انتشار: Wed, 29 Aug 2018 04:08:00 +0000


    جدیدترین مدل چینی زرین

    تور ویژه مشـهد // قیمت مناسب

    بزرگترین حراج جواهرات زنانـه و مردانـه

    شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

    برای اطلاع از تمامـی تخفیفات کلیک کنید

    خانـه ایی مدرن و شیک داشته باشید

    نویسنده و منبع: نسرین | تاریخ انتشار: Fri, 31 Aug 2018 16:09:00 +0000

    {
    “@context”: “https://schema.org”,
    “@type”: “BlogPosting”,
    “mainEntityOfPage”: {
    “@type”: “WebPage”,
    “@id”: “https://attarteb.com/abdominal-fat-burning/”
    },
    “headline”: “7 معجون برای لاغری شکم و پهلو، فقط در 2 هفته”,
    “description”: “رفع مشکل چربی شکم و پهلو تنها در 2 هفته”,
    “image”: “https://attarteb.com/wp-content/uploads/2020/01/Detox-drink.jpg”,
    “author”: {
    “@type”: “Person”,
    “name”: “میثم ادیب”
    },
    “publisher”: {
    “@type”: “Organization”,
    “name”: “بهمن 98”,
    “logo”: {
    “@type”: “ImageObject”,
    “url”: “https://attarteb.com/wp-content/uploads/2019/05/attarteb-logo-home.jpg”,
    “width”: 100,
    “height”: 60
    }
    },
    “datePublished”: “2019-03-05”,
    “dateModified”: “2020-03-02”
    }

    یکی از مشکلات بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند و یا حتی لاغر هستند، سایز شکم و شکم بزرگشان است. همه دوست دارند که به سرعت کاری کنند که باعث لاغری شکم و پهلو شود. شکم و پهلوها اولین جایی دربدن یک خانم و یک آقاست که چربی را در خود جمع می‌کند.

    اما گاهی با چند روش ساده لاغری شکم و پهلو می‌توانید مشکل چربی اضافه اطراف شکم را برطرف کنید. 

    در اینجا 7 نوشیدنی طبیعی برای تخت کردن شکم به شما ارائه شده است که فقط در 2 هفته می‌توانید نتیجه کار را ببینید. فقط کافی است که این نوشیدنیهای گفته شده را امتحان کنید. نوشیدنیهایی که همگی از موادی تشکیل شده‌اند که در خانه به راحتی پیدا می‌شوند و همه می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

     

    طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    البته به شما توصیه می‌کنم مقاله 10 اسموتی سبز لاغری را نیز بخوانید.

     

    برای کاهش وزن و دوری از اضافه وزن، ممکن است شما نیاز به تغییر عادات غذایی خود داشته باشید، تغییرات ساده‌ای مانند نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در طول روز و کمتر کردن میزان مصرف کربوهیدرات.

    توجه کنید که اگر مشکل و بیماری خاصی دارید، قبل از مصرف هر کدام از این نوشیدنیهایی که باعث لاغری شکم و پهلو می‌شود حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

    همچنین پیشنهاد می‌شود که برای رسیدن به بهترین نتیجه، حداقل روزی نیم ساعت ورزش را به کارهای روزانه خودتان اضافه نمایید.

    نیازی به توضیح بیشتر نیست. بیایید این هفت نوشیدنی و طرز تهیه آنها را با هم بررسی کنیم.

    مواد لازم:

    1 فنجان آب گریپ فروت

    2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

    1 قاشق غذاخوری عسل

    روش تهیه:

    تمام مواد فوق را در یک مخلوط کن مخلوط کرده و سه بار در روز به مدت دو هفته بنوشید تا تمام چربی شکم شما بسوزد.

    پیشنهاد می‌کنم نیم ساعت قبل از صرف صبحانه‌، نیم ساعت قبل از ناهار و 30 دقیقه قبل از خواب‌، این نوشیدنی را میل نمایید تا بیشترین تاثیر را برای لاغری شکم و پهلو داشته باشد.

    این نوشیدنی یک معجون شکم فوق العاده است.

    مواد لازم:

    زنجبیل رنده شده یک تکه کوچک

    1/2 آب لیمو تازه یا عصاره طبیعی لیمو

    1 قاشق غذاخوری شربت افرا

    1 قاشق غذاخوری ریزه

    4 فنجان آب

    روش تهیه:

    آب را جوشانده و درون آن زنجبیل و دانه زیره اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد، حرارت را متوقف کرده و درون مخلوط، آب لیمو به علاوه شربت افرا اضافه کنید.

    چای را درون یک لیوان منتقل کنید و میل نمایید.

    توصیه می کنیم برای بدست آوردن نتیجه بهتر در لاغری شکم و پهلو، یک لیوان قبل از خواب و یک لیوان قبل از صبحانه و با معده خالی میل نمایید.طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    این نوشیدنی لاغری باید حداقل برای دو هفته مصرف شود.

    شاید این نوشیدنی به دلیل داشتن شربت افرا کمی سخت تهیه شود یا همه نتوانند آن را به راحتی تهیه کنند.

    اما نگران نباشید.

    ادامه مطلب را مطالعه کنید. چند نوشیدنی بسیار ساده برای لاغری شکم و پهلو در انتظار شماست!

    این رژیم ساده برای از دست دادن حدود 5 کیلوگرم در یک هفته بسیار عالی است. نتایج این نوشیدنی کاهش وزن شما را متحیر خواهد کرد!

    توصیه می‌کنم برای کسب بهترین نتیجه در لاغری شکم و پهلو، یک رژیم غذایی کم کالری و یک تمرین ورزشی روزانه 1 ساعته را نیز دنبال کنید.

    لیمو به دلیل ترکیبات سیتریک و تأثیر آنتی اکسیدان یکی از سالم ترین میوه های امروزی در جهان است.

    از لیموها برای کمک به سم زدایی بدن، برطرف کردن مشکلات پوستی، رفع شوره سر، از بین بردن عفونت های قارچی، از بین بردن سلولیت و چربی بدن استفاده می‌شود.

    با استفاده از این درمان طی دو هفته، شما به راحتی چربی اضافه را از اندامتان از بین می‌برید، روده بزرگ را پاکسازی کرده و چربی شکم را به سرعت می‌سوزانید.

  • مدل نقاشی ساده با رنگ اکریلیک
  • این روش درمانی بسیار آسان است، در روز اول، شما با یک لیمو و 1 لیوان آب شروع کنید و هرچه جلوتر می‌روید، باید یک لیمو  + 1 لیوان آب به رژیم خود اضافه کنید.

    مواد لازم:

    لیمو یا چند قطره عصاره طبیعی لیمو

    آب

    روش تهیه:

    آب یک لیموی تازه را درون یک لیوان آب بریزید و خوب مخلوط کنید. صبح زود یک ساعت قبل از صبحانه با معده خالی آن را بنوشید.

    ادامه رژیم به این صورت است:

    روز یک- 1 لیمو + 1 لیوان آب – 1 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز دو – 2 لیمو + 2 لیوان آب – 2 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز سه- 3 لیمو + 3 لیوان آب- 3 بار در روز قبل از غذا بنوشید.طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل

    روز چهار – 4 لیمو + 4 لیوان آب – 4 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز پنج – 5 لیمو + 5 لیوان آب – 5 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روز شش – 6 لیمو + 6 لیوان آب – 6 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    روزانه هفت – 7 لیمو + 7 لیوان آب – 7 بار در روز قبل از غذا بنوشید.

    این درمان را به مدت 2 هفته به همراه یک رژیم غذایی با کالری 1200 ادامه دهید و کمی نیز ورزش کنید و نتایج فوق العاده آن را ببینید. برای ورزش حتی پیاده روی، دو آهسته و برخی از ورزشهای هوازی دیگر نیز تاثیر بسیار خوبی دارند.

    این نوشیدنی یکی از ساده‌ترین نوشیدنیها برای از بین بردن چربی شکم و داشتن شکمی تخت است.

    بگذارید نوشیدنی دیگری را بررسی کنیم که تاثیر شگفت انگیزی بر چربی شکم و داشتن شکم تخت دارد. 

    حتما خواص بیشمار چای سبز را می‌دانید.

    بیایید و یکی از خواص مهم چای سبز که در داشتن شکم تخت به شما کمک می‌کند را بررسی کنیم.

    هر ماده ای که در این نوشیدنی وجود دارد باعث از بین رفتن هر چه زودتر چربی می‌شود. این نوشیدنی حاوی چای سبز است که برای سوزاندن چربی فوق العاده است. این نوشیدنی همچنین دارای نعناع است که طعم خوبی به این مخلوط داده بدون اینکه نیازی به قند برای خوش طعم شدن داشته باشد.

    از همه این موارد که بگذریم، وجود لیمو در این نوشیدنی آن را فوق العاده می‌کند. لیمو نه تنها باعث کاهش وزن می‌شود، بلکه باعث تسکین دردها نیز می‌گردد.

    مواد لازم:

    1 عدد لیمو ترش یا 20 قطره عصاره لیمو

    1 عدد چای سبز کیسه‌ای

    1/4 فنجان برگ نعناع یا 20 قطره عصاره نعناع

    کمی آب

    1 تکه کوچک یخ

    روش تهیه: 

    یک لیوان بزرگ و تمیز را برداشته و تا نصف درون آن آب گرم بریزید و یک چای سبز کیسه‌ای درون آن قرار دهید و به مدت 25 دقیقه آن را درون یخچال بگذارید.

    بعد از این مدت، لیمو ترش (یا عصاره لیمو ترش) و نعناع (یا عصاره نعناع) را به آن اضافه کنید. کیسه چای سبز را بیرون آورده و یکبار دیگر لیوان را به مدت 25 دقیقه در یخچال قرار دهید. 

    حالا نوشیدنی شما آماده است تا باعث لاغری شکم و پهلوهای شما شود.

     

    این یک نوشیدنی موز شگفت انگیز است که می تواند به شما در سوزاندن چربی شکم بسیار کمک کند.

    اگر این نوشیدنی را به صورت روزانه در طول هفته مصرف کنید، نتیجه‌ای فوق العاده خواهید گرفت.

    موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است به این معنی که باعث تقویت عضلات شده و سموم بدن را از بین می‌برند.

    مواد لازم:

    1 عدد پرتقال

    1 عدد موز

    1/2 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

    2 قاشق غذاخوری آب پنیر

    1 قاشق غذاخوری دانه کتان

    1 قاشق غذاخوری روغن گیاهی

    روشن تهیه:

    تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که همه مواد موجود را با هم در یک مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط نمایید و آن را درون یک لیوان تمیز بریزید و میل نمایید. 

    بهترین زمان برای نوشیدن این نوشیدنی لذیذ، صبح است، زیرا بسیار مقوی است. 

    بعد از یک نوشیدنی سم زدا و مقوی بیایید یک نوشیدنی لذیذ دیگر را برای از دست دادن چربی شکم و لاغری شکم و پهلو بررسی کنیم.

    این نوشیدنی نیز یک تقویت کننده و یک سم زدای بسیار عالی برای بدن است که باعث تسریع در متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما می‌شود که نتیجه آن کاهش وزن بدن است. 

    مواد لازم:

    4 عدد تمشک

    4 عدد زغال اخته

    آب به اندازه یک آب معدنی کوچک

    4 تکه خیار کوچک

    کمی یخ

    روش تهیه:

    تمام مواد گفته شده را درون یک شیشه تمیز به همراه آب قرار داده و آن را به مدت 30 دقیقه درون یخچال بگذارید. این باعث می‌شود که خواص میوه‌ها وارد آب شود.

    این نوشیدنی را امتحان کنید.

    حالا بیایید آخرین نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو را هم بیاموزیم.

    این نوشیدنی، یکی از نوشیدنیهای سالم و فوق العاده است.

    میدانید چرا؟

    چون علاوه بر اینکه باعث کاهش وزن و لاغری شکم و پهلوی شما می‌شود، قند خون را تثبیت کرده، بدن را تقویت می‌کند و از شما در برابر برخی از مشکلات قلبی محافظت می‌کند.

    یکی از ترکیبات موجود در این نوشیدنی سرکه سیب است که کمک آن به کاهش وزن، دفع سموم و متعادل کردن گلوگز بدن است و این موارد طی تحقیقات زیاد ثابت شده است.

    مواد لازم:

    1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

    1 قاشق غذاخوری آب لیمو یا عصاره طبیعی لیمو

    2 قاشق غذاخوری توت فرنگی یا تمشک

    کمی آب و در صورت تمایل چند تکه یخ

    روش تهیه:

    توت فرنگی یا تمشک را در انتهای یک لیوان قرار دهید. توت فرنگی را با پشت قاشق له کنید. اگر می‌خواهید که نوشیدنی شما طعم شیرینی داشته باشد به آن کمی عسل اضافه کنید. 

    سرکه سیب و آب لیمو را به مخلوط قبل اضافه نمایید. به اندازه کافی آب به آن اضافه کنید و در صورت تمایل چند تکه یخ به این مخلوط اضافه کنید.

    حدود یک دقیقه هم بزنید.

    حالا نوبت نوشیدن و لذت بردن از این نوشیدنی چربی سوز است که باعث لاغری شکم و پهلوی شما می‌شود.

    اگر از این نوشیدنیها و یا هر نوع رژیم غذایی برای اب کردن شکم و پهلو امتحان کردید، از تجربه خودتان بگویید.

    اگر هم نوشیدنی و یا ترکیب دیگری که برای چربی سوزی، از بین بردن چربی و لاغری شکم و پهلو برای داشتن شکم تخت می‌دانید در اینجا عنوان کنید.

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    Only fill in if you are not human

    خواص گیاهان دارویی در طب سنتی

     

    رازهای ساده خانگی برای داشتن پوست سالم

     

    روتین مراقبت از پوست

     

    کاهش وزن سریع فقط با 3 قدم ساده!

     

    8 قدم برای پاکسازی و جوانسازی پوست

     

    رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن: راهنمای قطعی

    Summer 25% discount on all last year’s products home decor

    طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل
    طرز تهیه معجون لاغری موز با زنجبیل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *