طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

دوره مقدماتی php
طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ
طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

دوره مقدماتی php

آرایش

مدل مو

مدل لباس

 

 

طرز تهیه ی قهوه با شکلات

 

مواد لازم قهوه با شکلات :

 

 

طرز تهیه قهوه با شکلات :

*. آکاایران : همه مواد را بجز شیر و خامه در یک ظرف ریخته و روی حرارت ملایم هم بزنید تا شکلات ، آب شود . به مدت 4 دقیقه آن را بجوشانید ، به تدریج شیر را به آن بیفزایید وقتی شروع به قل قل کرد.

*. آن را از روی شعله برداشته و با هم زن کاملا هم بزنید تا مخلوط کف دار شود . سپس آن را در فنجان ها ریخته و روی هر فنجان خامه بریزید . 6 فنجان سرو کنید.

 

خواص قهوه :

 

*. به بدن نیروی کاذب می دهد.

*. سردرد را برطرف می کند.

*. مسمومیت های ناشی از مصرف الکل زیاد را درمان می کند.

*. برای برطرف کردن یرقان مفید است.

*. ادرار آور است.

*. در درمان سرفه ای که با بلغم همراه باشد موثر است.

*. دردهای عصبی را درمان می کند.

 

اختصاصی آکاایران

 

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

در میان انواع مختلف شیک‌ها، شیک هایی بر پایه‌ی قهوه از طرفداران خاص خود برخوردارند. در این مطلب با طرز تهیه شیک قهوه و شکلات تلخ آشنا خواهید شد و ۵ مورد از شیک‌های دیگری را هم که بر پایه‌ی قهوه تهیه می‌شوند، به همراه لینک طرز تهیه آن‌ها، خواهید یافت.

گرمای تابستان علاوه بر کلافگی و تشنگی، خستگی و کسالت هم می‌آورد. در واقع کسلی و بدخلقی ناشی از هوای گرم شما را مجاب می‌کند در یک گوشه روبروی کولر بنشینید و هیچ کاری نکنید.

یک نوشیدنی خنک و انرژی زا در چنین مواقعی می‌تواند واقعا نجات بخش باشد. باور بکنید یا نه، تابستان سال قبل ما برای محل کارمان هم یک بلندر خانگی تهیه کردیم و سرتاسر تابستان را با شیک‌ها و اسموتی‌ها و نوشیدنی‌های خنک دیگر سر کردیم. در این بین یکی از بهترین اکتشافاتمان شیک قهوه و شکلات تلخ بود که علاوه بر خنک نگه داشتنمان به پر انرژی‌تر بودنمان هم کمک می‌کرد.

طرز تهیه شیک قهوه و شکلات تلخ پیچیدگی خاصی ندارد و بدون زحمت زیاد می‌توانید با داشتن یک مخلوط کن ساده از پس درست کردن آن بر بیایید. انواع مختلفی از طرز تهیه شیک قهوه و شکلات را می‌توانید در سراسر وب پیدا کنید اما این یکی سریع، خوشمزه و انرژی زا است. به علاوه از آن‌جایی که در تهیه شیک مورد نظر شکر جایی ندارد و شیرینی طبیعی موز جایگزین آن شده، برای افرادی که شیرینی بیش از حد را دوست ندارند یا برایشان مضرر است، این شیک یک شیک ایده آل محسوب می‌شود.

این شیک برای قبل و بعد از ورزش هم یک نوشیدنی بسیار مناسب بوده و یک میان وعده سالم و مفید خصوصا برای بچه‌هایی که بد غذا هستند محسوب می‌شود.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ



زمان آماده سازی: ۵ دقیقه

مواد لازم برای تهیه شیک قهوه و شکلات تلخ  برای یک نفر:

۱ قاشق سوپ خوری پودر کاکائوی تلخ خالص و ترجیحا خام

۶۰ گرم یا ۲ شات قهوه اسپرسوی خنک شده

۱ لیوان شیر بادام شیرین نشده ( از همین مقدار شیر معمولی کم چرب هم می‌توانید به عنوان جایگزین استفاده کنید)

۱ عدد موز رسیده و یخ زده

۱/۲ لیوان یخ

ابتدا شیر بادام، پودر کاکائو، اسپرسو و موز را داخل مخلوط کن بریزید و با سرعت بالا هم بزنید. سپس یخ را اضافه کنید و تا یکنواخت شدن کامل شیکتان به هم زدن با سرعت بالا ادامه بدهید. توجه کنید که اگر شیکتان مقداری آبکی باشد می‌توانید اندکی یخ بیشتر به آن اضافه کرده و تا یکنواخت شدن مجددا مواد را داخل مخلوط کن هم بزنید.


همچنین با اضافه کردن مواد زیر به شیکتان می‌توانید خاصیت بیشتری به آن ببخشید:

زردچوبه: زردچوبه به عنوان یک گیاه دارویی که خاصیت ضد التهابی دارد در بسیاری از غذاهای ما ایرانی‌ها به عنوان ادویه استفاده می‌شود. می‌توانید به شیکتان مقدار کمی هم زردچوبه اضافه کنید. در این صورت برای راحت کردن جذب آن مقدار بسیار کمی هم فلفل به شیک اضافه کنید.

روغن نارگیل: اضافه کردن اندکی روغن نارگیل علاوه بر اینکه باعث می‌شود شیکتان طعم دلنشین نارگیل هم بگیرد، میزان چربی سالم آن را هم بالا خواهد برد. البته حواستان باشد که در اضافه کردن آن زیاده روی نکنید.

یکی از مزیت‌های این شیک شیرینی طبیعی حاصل از موز آن است. اما اگر دوست دارید که شیکتان شیرین‌تر باشد می‌توانید به مقدار دلخواهتان شکر (ترجیحا قهوه‌ای) یا عسل هم به آن اضافه کنید.

برای تزیین شیکتان می‌توانید از مقداری خامه معمولی یا شکلاتی هم زده شده، پودر کاکائو، دانه‌های قهوه، اسمارتیز، پودر نارگیل و یا تکه‌های موز استفاده کنید. نوشیدنیتان را قبل از اینکه گرم شود و بافت نیمه جامد-نیمه مایعش را از دست بدهد سرو کنید.


شیک قهوه یکی از محبوب‌ترین شیک‌ها به شمار می‌رود و می‌توان در ترکیب با مواد اولیه گوناگون شیک‌هایی با طعم‌های مختلف که بر پایه قهوه هستند ایجاد کرد. شخصا شیک قهوه و شکلات تلخ را در این بین بیشتر از همه می‌پسندم اما شاید شیک‌های زیر بیشتر با ذائقه‌ی شما سازگار باشند:



اسمورز از خوراکی‌های محبوب امریکایی به شمار می‌رود که شامل مارشمالوی بو داده شده روی آتش به همراه یک لایه شکلات است که بین دو تکه کراکر قرار داده شده است. برای دیدن طرز تهیه‌ی شیک قهوه‌ و اسمورز سری به اینجا بزنید.


قبلا درمورد قهوه موکا صحبت کردیم. طرز تهیه این شیک را می‌توانید این‌جا پیدا کنید. ناگفته نماند که این یکی از سوگولی‌های من به شمار می‌رود.


این یکی را تا به حال امتحان نکرده‌ام اما به نظر خوشمزه می‌آید.


راستش را بخواهید هنوز سر در نیاورده‌آم که چرا خیلی‌ها انقدر اضافه کردن کارامل به همه چیز را دوست دارند! اما خب، برای عاشقان کارامل، چه چیزی بهتر از این شیک؟

دیدگاه

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

وب‌سایت

سلام. ممنون که طرزتهیه این شیک رو به اشتراک گذاشتید. راستش من عاشق شکلات تلخ و قهوه هستم و این شیک هم به جرات بگم تو تابستون میتونه بمب انرژی باشه?

بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون
متشکرم

ممنون از شما که وقت میذارید و مطالعه میکنید، کامنت های شما به ما انرژی میده :))

اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه
راهنماییم کنید؟

سلام لینک کدام مطلب رو پیدا نمی کنید؟

سلام لطفا بفرمایین کدام مطلب را پیدا نکردین تا لینک مرتبط با آن مطلب را با شما به اشتراک بگذارم

سلام ممنون از اطلاعات مفید و آموزنده ای که ارائه دادید اما من میخواستم یک مطلبی رو در ادامه محتوای شما خدمتتون عرض کنم، یکی دیگر از شیک هایی که توسط قهوه درست میشه به نام شیک اسپرسو هست که دیواره های ماگ رو با اسپرسو تزئین می کنند و بعد از اون شیک رو هم با اسپرسو +بستنی + شیر میکس می کنند و بعد از تزئین روی شیک اون رو به مشتری ارائه میدن.
دیدم جای این نکته خالی هستش گفتم که اینم خدمتتون ارائه بدم تا کاملتر بشه مطلب.
مرسی از شما

مرسی از بازخورد ?

سلام بهترین سایتی که تا الان دیدم همین جا بوده من عاشق شکلات هستم شما کانال تلگرامی ندارید.

سلام دوست من شما میتونین عبارت Bamaro را در تلگرام سرچ کنین و به کانال بامارو برسید و یا از طریق لینک زیر عضو بامارو شوید.
t.me/bamaro

بنده از مطالب سایت شما لذت بردم و استفاده کردم تبریک میگم سایت خوبی طراحی کردید

بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

وای خیلی خوبه ساییتون

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

سایت‌تون قالب خیلی ساده ، جالب و همینطور تاثیرگزار هستش، خودتون نوشتید؟ میتونید راهنمایی
کنید چطور میتونم یه همچین قالبی درست بکنم؟

ممنونم بابت مطالبی که دارید مثل همیشه خوب و کاربردی بود

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران
وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

واقعا خوشمزه به نظر میرسه باید حتما یه بار امتحانش کرد

حالا که بهار شده و گرمای هوا هم شروع شده و میوه های توی بازار هم دیگه رنگارنگ نیست و چند تا میوه ی محدود داریم چند تا نوشیدنی باحال براتون آوردیم که میتونه جای خالی میوه های تابستونی رو براتون پر کنه: اسموتی توت فرنگی و موز این میوه های خوش رنگ و بو…

چای نوشیدنی اصلی رفع خستگی از صبحانه تا میان وعده برای ما ایرانی ها است. بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، یک استکان چای داغ همان چیزی است که اغلب ما را سرحال می آورد و باعث شده است تا به نوشیدنی مورد علاقه ی ما کارمندها یا محصلان تبدیل شود. در…

چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در بین نوشیدنی‌های موجود در جهان است. که البته طرفداران این نوشیدنی نیز جز طرفداران وفادار هستند زیرا از این نوشیدنی را به عنوان انتخاب اول خود، در بین نوشیدنی‌های دیگر در تمام فصول برمی‌گزینند.



مطالب پر بازدید

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883 – 09128333237

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ خوشمزه با ۷ روش مختلف

یک فنجان شکلات داغ چیزی است که شما در یک بعدازظهر پاییز یا زمستانی سرد به آن نیاز دارید. روش های زیادی برای طرز تهیه شکلات داغ وجود دارد و هر کشوری برای درست کردن آن روش های منحصر به فردی دارد. مواد اصلی تشکیل دهنده شکلات داغ، شیر و شکلات است که با مواد و ادویه جات مختلف می تواند ترکیب شود تا خوشمزه تر و متفاوت تر شود. در دنیای نوشیدنی ها می خواهیم شما را با انواع طرز تهیه شکلات داغ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

این طرز تهیه شکلات داغ یکی از قدیمی ترین و کلاسیک ترین روش های درست کردن شکلات داغ است و درست کردن آن تنها چند دقیقه طول می کشد.

مواد لازم نوشیدنی شکلات داغ کلاسیک:

موارد زیر برای تهیه ۴ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

طرز تهیه شکلات داغ کلاسیک :

دنیای نوشیدنی ها – شکلات داغ کلاسیک

شکلات داغ مکزیکی معمولا همراه با ادویه جات درست می شود و مردم مکزیک از آن به عنوان یک نوشیدنی آرامش بخش از یاد می کنند و در وعده های صبحانه، شام، اواخر هفته، ایام کریسمس، مراسم یادبود و سایر روزها آن را می نوشند.

مواد لازم شکلات داغ مکزیکی :

موارد زیر برای تهیه ۳ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه شکلات داغ مکزیکی :

دنیای نوشیدنی ها – شکلات داغ مکزیکی

شکلات داغ وینی یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در وین و کشور اتریش است و طرز تهیه آن بسیار ساده است.

مواد لازم شکلات داغ وینی :

موارد زیر برای تهیه ۲ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه شکلات داغ وینی :

دنیای نوشیدنی ها – شکلات داغ وینی

 

شکلات داغ اسپانیایی یکی از نوشیدنی هایی است که از ۵۰۰ سال گذشته در این کشور رایج است و یکی از نوشیدنی های گرم برای صبحانه به شمار می رود و کمی غلیظ است.

مواد لازم شکلات داغ اسپانیایی :

موارد زیر برای تهیه ۲ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه شکلات داغ اسپانیایی :

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ – شکلات داغ اسپانیایی

طرز تهیه شکلات داغ مکزیکی یکی از آسانترین روش ها برای تهیه شکلات داغ است و یکی از نوشیدنی های مورد علاقه آرژانتینی ها در روزهای سرد سال به شمار می آید.

مواد لازم شکلات داغ آرژانتینی :

موارد زیر برای تهیه ۴ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه شکلات داغ آرژانتینی :

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ – شکلات داغ آرژانتینی

درست کردن شکلات داغ هلندی در هلند به آسانی طرز تهیه قهوه یا چای است و یکی از نوشیدنی های مورد علاقه آنها در زمستان است.

مواد لازم شکلات داغ هلندی :

موارد زیر برای تهیه ۲ نوشیدنی می باشد.

طرز تهیه شکلات داغ هلندی :

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ – شکلات داغ هلندی

این دستورالعمل از شکلات داغ در فرانسه شناخته شده است و از قدیم به عنوان یک یک درمان عالی برای سلامتی بدن محسوب می شود.

مواد لازم شکلات داغ فرانسوی :

طرز تهیه شکلات داغ فرانسوی :

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ – شکلات داغ فرانسوی

شکلات داغ دوست دارید؟ شما شکلات داغ را چگونه درست می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با کاربران دنیای نوشیدنی ها زیر همین پست به اشتراک بگذارید. 

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ کافی شاپ ها

دنیای نوشیدنی ها – طرز تهیه شکلات داغ کافی شاپی

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

دنیای نوشیدنی ها – با انواع سرکه های خانگی آشنایی دارید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

شما آیتمی برای مقایسه ندارید.

قهوه تازه کنیا – رست تیره – 250 گرم

قهوه تازه برزیل – رست تیره – 250 گرم

قهوه تازه برزیل – رست ملایم – 250 گرم

قهوه تازه ترک – 250 گرم

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

قهوه تازه اندونزی – 250 گرم

قهوه تازه پرو – رست ملایم – 250 گرم

قهوه تازه کنیا – رست ملایم – 250 گرم

 عضویت در خبرنامه

روز جهانی قهوه، یکم اکتبر! به همین مناسبت می‌توانید ده درصد تخفیف برای خرید قهوه از سایت ادامه مطلب →

حتما از نام این قهوه مواردی را حدس زده اید، اسپشیال یا خاص! احتمالا چیزهایی در این قهوه وجود دارد که آن را خاص می‌کند ادامه مطلب →

عربیکا نام قهوه است؟ آیا ارتباطی به کلمه “عربی” دارد؟ در مطلب قبلی پیرامون آشنایی با انواع دانه قهوه صحبت کردیم و متوجه شدیم که فقط یک گونه دانه قهوه نیست که کشت می‌شود ادامه مطلب →

حالا نوبت به شرح  ۴/۱ جهانی شده است ( یک چهارم از قهوه جهان). دانه های قهوه روبوستا حدود سی درصد از قهوه های مصرفی جهان را تشکیل می‌دهند ادامه مطلب →

حتما کمی تعحب کرده اید! دله!!! دله دیگر چیست؟ این اسم احتمالا برای تان نا آشناست اما نام ابزاری خاص برای تهیه قهوه عربی است. ادامه مطلب →

قهوه موکا یا موکاچینو نوشیدنی ایست که عمده ترکیبات آن شکلات و اسپرسو است! البته ممکن است قهوه موکا “caffè mocha” را با دانه های قهوه موکا که در یمن کشت می شود اشتباه بگیرید. شهر موکا در یمن یکی از قدیمی ترین شهر های مرتبط با داستان پیدایش قهوه است. در حال حاضر در شهر موکای یمن قهوه موکا کشت میشود که به آن موکای عربی گفته میشود. و البته نوشیدنی موکاچینو “mocaccino” که از ابتکارات آمریکایی است بی ربط به آن نیست. طعم شکلات با قهوه! قهوه موکا یکی از گونه های کافه لاته است که ترکیبی شکلاتی دارد.

اما اگر شما هوس نوشیدن موکاچینو را دارید و حال رفتن به کافی شاپ را ندارید چه می کنید؟ پس به جای لباس پوشیدن دست به کار شوید و از دستورالعمل های زیر برای تهیه موکاچینو استفاده کنید.

روش ها و پیشنهادات زیادی برای تهیه قهوه موکا وجود دارد. سعی کردیم مطلب به صورت کامل به همه شیوه ها اشاره کند. دو روش برای تهیه قهوه موکا وجود دارد.

قهوه تازه ترک – 250 گرم

قهوه تازه آسیاب شده اندونزی – برای تهیه قهوه ترک

روش اول استفاده از قهوه دمی

یک فنجان قهوه دمی تهیه کنید. قهوه دمی را می توانید با وی 60 یا کمکس و یا دستگاه قهوه ساز فیلتر دار تهیه کنید. البته اصراری به استفاده از قهوه دمی نیست ولی پیشنهاد اول و بهتر قهوه دمی است، برای تلخ تر شدن قهوه میتوانید از مقدار بیشتری پودر قهوه استفاده کنید. برخی از قهوه فوری و یا بلک کافی نیز استفاده میکنند. تیره و تلخ!

ابتدا محلوطی با مقادیر مساوی از شیر گرم و پودر کاکائوی در کاسه‌ای کوچک تهیه کنید. برای هر فنجان دو قاشق از این مخلوط کافی است. سپس در فنجان این ترکیب را با قهوه مخلوط کنید.

هرچه میزان قهوه‌ی شما بیشتر باشد, به مخلوط کاکائو و شیر بیشتری احتیاج دارید اما مقداری فضا برای شیر در فنجان نگه دارید.

مقداری شیر را تا دمای 60 الی 70 درجه بجوشانید (دمای بالاتر از طعم آن می‌کاهد) و یک سوم تا نصف فنجان را با شیر پر کنید. توجه داشته باشید که نباید روی شیر فوم وجود داشته باشد پس اگر لایه‌ای روی شیر ایجاد شد, آن را با قاشق بردارید.
اگر موکای شیرین ‌تری می‌خواهید یک قاشق چای خوری شکر به نوشیدنی خود اضافه کنید. به دلخواه مقداری خامه و کمی پودر کاکائو اضافه کرده و نوش جان کنید. کارامل یا دارچین نیز طعم خوبی به نوشیدنی شما می‌دهد.

آب گرم, پودر کاکائو, شکر و نمک را مستقیما در فنجان ریخته و ترکیب کنید. مقداری اسپرسو با استفاده از موکاپات یا دستگاه اسپرسو تهیه کنید. اسپرسو حداقل باید نصف فنجان شما را را شامل شود البته اگر فکر میکنید این مقدار کافئین بسیار است میزان پودر قهوه را کمتر در نظر بگیرید.

نصف فنجان شیر را بجوشانید و به مخلوط شکلات اضافه کنید. در حین اضافه کردن شیر با کمک یک قاشق اجازه ندهید کف روی شیر وارد فنجان شود. و در آخر اسپرسوی خود را اضافه کنید.

موکای شما آماده‌ است!

راستی در این مرحله می‌توانید به آن چاشنی اضافه کنید مثل خامه‌ی زده شده یا کاکائو. به همان اندازه‌ای که طعم خوب آن مهم است, ظاهرش نیز حائز اهمیت است، برای این کار می‌توانید با دارچین یا شکر زرد روی آن تزئین کنید.

قهوه تازه کنیا – رست تیره – 250 گرم

قهوه تازه عربیکا کنیا رست تیره، مناسب برای تهیه اسپرسو

دقت کنید که در هر دو روش برای تهیه‌ی مخلوط شکلات و شکر میتوانید آن را روی شعله بگذارید تا شکر آن به خوبی حل شود.

منبع: beanbox

wikihow, wikipedia

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

 

مشاهده محصولات

منظور از اسپرسو در روش دوم، پودر قهوه هست یا قهوه آماده شده ؟ مرسی

فهمیدم !مرسی!

برای دریافت مطالب جدید در خبرنامه ثبت نام کنید

روش درست كردن انواع قهوه,قهوه و شکلات تلخ,طرز تهیه قهوه با شکلات,موس قهوه و شکلات,طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ,طرز تهیه شکلات با شکر قهوه ای,پاناکوتا قهوه و شکلات,طرز تهیه کیک شکلاتی با شکر قهوه ای,طرز دم كردن انواع قهوه,طريقه درست كردن انواع قهوه,طرز تهیه کیک شکلاتی با قهوه,طرز تهیه کیک شکلاتی خیس با قهوه,کیک قهوه و شکلات,طرز تهیه شکلات با طعم قهوه

طرز تهیه ی قهوه با شکلات قهوه و شکلات تلخ

مواد لازم :

طرز تهیه :همه مواد را بجز شیر و خامه در یک ظرف ریخته و روی حرارت ملایم هم بزنید تا شکلات ، آب شود . به مدت 4 دقیقه آن را بجوشانید ، به تدریج شیر را به آن بیفزایید وقتی شروع به قل قل کرد ، آن را از روی شعله برداشته و با هم زن کاملا هم بزنید تا مخلوط کف دار شود . سپس آن را در فنجان ها ریخته و روی هر فنجان خامه بریزید . 6 فنجان سرو کنید.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

 

منبع : sooran.com

انواع پیاز و کاربردشان در آشپزی انواع پیاز گل

طرز تهیه کیک هویج وکشمش کیک هویج کشمش

طرز تهیه دسر کرم موکا موز طرز تهیه کرم موکا موز

طرز تهیه لیموناد نعنایی روش تهیه لیموناد نعنایی

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری طرز تهیه فیله مرغ سوخاری

طرز تهيه نان شكلاتي ، ميان وعده اي خوشمزه طرز تهيه نان شكلاتي

طرز تهیه آب طعم دار خانگی آب طعم دار خانگی

طرز تهيه آش هفت قلم اصفهان آش هفت قلم اصفهان

کته شوید برای کودکان کته برای کودکان

طرز تهیه خوراک مرغ هندی خوراک مرغ هندی

 

مواد لازم برای ۴نفر:

* شیر – ۲و نیم پیمانه

* خامه – ۲پیمانه

* شکلات تلخ – ۱۱۵گرم

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

* شکلات شیرین – ۱۱۵گرم

* شکر – یک قاشق غذاخوری

* وانیل – کمی

* پودر اسپرسو یا قهوه – یک قاشق مرباخوری

طرز تهیه:

* شیر و خامه را روی حرارت کم داغ کنید. سپس از روی حرارت بردارید و هر ۲شکلات را اضافه کنید. پس از آب شدن شکلات ها، شکر، وانیل و پودر اسپرسو یا قهوه را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

* دوباره آن را روی حرارت پایین گرم و سرو کنید.

منبع: روزنامه خراسان

 

 

* رازهای درست کردن شکلات داغ خوشمزه

* درمان گلو درد با این نوشیدنی دارچینی

* نکات مهم درباره دم کرده قهوه

 

 

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ
طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *