طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

دوره مقدماتی php
طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده
طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده


0 کاربر و 32 مهمان درحال دیدن موضوع.

نویسنده اجـاقـی

نویسنده sogand

نویسنده مهربانو

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

نویسنده اجـاقـی

دوره مقدماتی php

نویسنده اجـاقـی

نویسنده اجـاقـی

Bad Behavior has blocked 12502 access attempts in the last 7 days.

با اعتماد به نفس و حس ششمی که دارید به شما کمک می کند تا در کسب و کارتان موفق شوید. در طول بعد از ظهر، سعی کنید که مشکلات شریک عاطفی تان را حل کنید. به یاد داشته باشید که به استراحت کردن نیاز دارید.

یکی از بستگان سالمند امروز صبح به شما کمک مالی پیشنهاد می دهد، و این کمک باعث افزایش اعتماد به نفس تان می شود. برنامه های تان در ارتباط با سفرهای طولانی مدت ممکن است بعد از ظهرتان را تغییر دهد. شریک عاطفی تان در شروع یک کار جدید به شما کمک می کند. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید.

امروز ممکن است ایده های غیر منطقی داشته باشید که بر روی دوستی های تان تاثیر بگذارد. نباید دیدگاه خود را به دیگران تحمیل کنید. نظرات بقیه افراد را نیز در نظر بگیرید. در طول بعد از ظهر ممکن است مطلع شوید که باید به سفر کاری بروید. عصبانی و یا نگران نشوید، این سفربه نفع شما خواهد بود

امروز ممکن است طرح های ابتکارانه تان به موفقیت ختم شود. سعی کنید که بیشتر ارتباط برقرار کنید و انعطاف پذیر تر باشید.

ایده هایی خواهید داشت که ممکن است منافع مالی برای شما داشته باشد. یک خانم بزرگتر در اطراف تان پیشنهاد پیوستن به یک مشارکت جدید یا تغییر شغل می دهد. باید نظر عشق تان را جویا شوید. زمان خوبی برای هر گونه حدس و گمان نمی باشد.طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

امروز برای امضای قرارداد، ایجاد مشارکت های جدید و سرمایه گذاری های مالی خوب است. به نظر می رسد که متقاعد کننده هستید و روابط با اطرافیان تان بسیار خوب پیش خواهد رفت. می توانید برای آینده زندگی عاطفی تان برنامه ریزی کنید. سعی کنید که نظرات افراد دیگر را نیز جویا شوید

امروز ممکن است آسان تر از هر زمان دیگری پول به دست آورید. احتمالا بخواهید که کارهای زیاد ی را در یک زمان انجام دهید. از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید، و نظرات خانواده تان را در نظر بگیرید. بهتر است از نیازتان به استراحت کردن غافل نشوید.

امروز با شور و اشتیاقی که دارید باعث برانگیخته شدن شریک عاطفی تان می شوید. با یکدیگر برنامه های طولانی مدت بریزید. سعی کنید که جزئیات و انرژی تان را از دست ندهید! در طول بعد از ظهر یکی از بستگان سالمند را ملاقات می کنید و زمان بسیار خوبی را با هم سپری خواهید کرد.

دوستان و شریک عاطفی تان ممکن است از شما ناراحت باشند زیرا زمان زیادی را صرف مطالعه می کنید. به آنچه که دیگران می گویند گوش ندهید و آن ها را نادیده بگیرید. خانواده تان را نادیده نگیرید! سعی کنید برای به وجود نیامدن از اتفاقات ناخوشایند، عصبانی نشوید.

امروز صبح به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و حضور هیجان انگیزی برای اطرافیان دارید. تلاش مرتبط با شغل تان امروز مطلوب است. باید از خلاقیت خود استفاده کنید و پروژه های بلند مدتی را طراحی کنید.

ایده های خود را امروز در محیط کار به اجرا در خواهید آورد اما حسادت همکاران تان را جلب خواهید کرد. در طول بعد از ظهر با یک شخص در اطراف تان مشاجره خواهید کرد. سعی کنید با سیاست تر باشید! اطرافیان ممکن است شما را درک نکنند.

به نظر می رسد که در بهترین حالت فکری هستید و روابط تان بسیار مطلوب است. روز خوبی برای ملاقات با دوستان می باشد. باید به ایده های آن ها گوش دهید. امشب ممکن است مقدار زیادی پول از کسب و کارتان دریافت کنید.

انشاآلله که آمین های ما شامل حال بقیه باشه همین که باعث دلخوشی خواندن مطالب مثبت و انتشار آن به دلها ی میلیونها انسان که همه به نوعی درگیر هستن در این روزگار هزار پیچ لاکردار درحال ذخیره حسابهای کائنات هستید و خدا قوت به همه عزیزان در تاروت رنگی از جلوی درب تا میز مدیر احسن برشما.????⚘????

سلام دوست عزیزم

ازین که که همراه ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

مرسی از این همه انرژی مثت و محبتی که نسبت به ما دارید.

امیدواریم همیشه سلامت و شاد باشید.

سلام دوسال است که کانال شما راه افتاده و جزو بهترین مفیدترین وعالی ترین کانالها هست ‌.فقط دوتا موضوع اول اینکه دوسال قبل هم فال بیست نهم اسپند و یکم فروردین را نگذاشتید ودل ماها رو شکستید.ومورد دوم تقویم نجومی را دیگر نمی گذارید آیا منابع ندارید یا مشکل دیگری هست.ممنون از توجه شما و مرسی که هستین.?????⚘⚘⚘⚘⚘⚘??????

سلام دوست عزیزم، روزهای آخر سال متاسفانه بخاطر تعطیلی دوستان ادمین حضور ندارن و به همین دلیل احتمالا فال این 2 روز درج نشده که بسیار از شما عذر خواهی می کنیم.

اطلاعات تقویم نجومی به صورت یک کتاب دراومده و به زودی با کسب اجازه و رعایت قوانین کپی رایت این مطالب رو درج خواهیم کرد.

از این که همراه همیشگی ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

میشه به جای عیدی روز آخر سال و روز اول سال جدید را زودتر بگذارید ماهم خوشحال باشیم.ممنون

دوست عزیزم متاسفانه این امکان وجود نداره ولی قطعا تلاشمون رو خواهیم کرد تا فال ها حتما بروز بشن

به خدا یه ذهن خونی عجیب بود … اولشو خوندم شوک شدم موفق باشین

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

آرایش

مدل مو

مدل لباس

 

مواد لازم سالاد ماکارونی و گوشت با سس خردل خامه ای :

طرز تهیه سالاد ماکارونی و گوشت با سس خردل خامه ای :

*. ماکارونی را در یک قابلمه آب درحال جوش بریزید و بدون اینکه درب آن را بگذارید، آن رابچوشانید.

*. روغن را در ماهی تابه ای داغ کنید وتکه های گوشت را در آن بریزید و دو طرف آن هارا خوب سرخ کنید.

*. در این هنگام آن ها را باریک ببرید و ماکارونی را با گوشت مخلوط کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

*. باقی مواد هایی را هم که در اختیار دارید به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

*. برای تهیه سس ، تمام مواد آن را درظرفی ریخته وبا هم زن آنقدر هم بزنید تا نرم و یکدست شود.

*. قبل از اینکه غذا را سرو کنید، سس را روی آن بریزید و در صورت تمایل روی آن را با پنیر و فلفل سیاه تزیین کنید.

 

خواص خامه :

*. خامه ، سرشیر و یا کره که از این خانواده هستند منبع کلسیم نیستند و چربی بالایی دارند و می دانیم که هر گر م چربی 9 کیلو کالری ایجاد می کند و به همین دلیل فرآورده های چرب خانواده لبنیات به گروه چر بی ها که در بالای هرم غذایی است می روند جایی که مواد غذایی چرب و شیرین جا می گیرند و مصرف کم آنها توصیه می شود.

 

اختصاصی آکاایران

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

خانم بخشی آشپزی, انواع سالاد

طرز تهیه سالاد ماکارونی موضوع این بخش از سایت برفانک است. سالاد ماکارونی یک سالاد خوشمزه است که شما می توانید هم به عنوان غذا و هم پیش غذا از آن استفاده کنید.

 

در این قسمت طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس را برای شما آماده کرده ایم. اگر کالباس دوست ندارید می توانید مرغ را پخته و ریش ریش کرده و جایگزین آن کنید.

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

ماکارونی فرمی ……….. 1 بسته

کالباس ……….. 500 گرم ( می توانید از سینه مرغ پخته استفاده کنید )

ذرت ……….. نصف پیمانه

نخودفرنگی ……….. نصف پیمانه

خیارشور ……….. نصف پیمانه

سس مایونز یا فرانسوی ……….. به میزان لازم

لیمو ترش ……….. 1 عدد

سیب‌زمینی(اختیاری) ……….. 2 عدد

برای تهیه سالاد ماکارونی در اولین مرحله باید ماکارونی ها را با کمی نمک و روغن در آب جوش بپزید.

فقط یادتان باشد ماکارونی ها باید برای سالاد ماکارونی خیلی بیشتر از غذای ماکارونی پخته شده و نرم شوند.  بعد می توانید ماکارونی را آبکش کرده و کنار بگذارید.

در این مرحله می توانید کالباس یا سینه مرغ پخته‌شده را به سایز دلخواه خرد کنید. بهتر است که ریز خرد شود.

همچنین در کنار آنها خیار شور را هم نگینی خرد کنید.

اگر دوست دارید در این سالاد سیب زمینی هم بریزید باید آنها را خوب بپزید و در سایز دلخواه خرد کنید. البته یادتان باشد که سیب زمینی نباید خیلی له شود. چون موقع مخلوط کردن با بقیه مواد ماکارونی ، سالاد ماکارونی تان شکل خوبی نمی گیرد.

در آخرین مرحله هم باید سیب‌ زمینی ، خیارشور ، کالباس، ذرت و نخود فرنگی و ماکارونی آبکش‌ شده را باهم  مخلوط کرده و کمی هم بزنید.

درباره سس سالاد ماکارونی باید بگوییم که شما می‌توانید سس فرانسوی یا سس مایونز را بدون افزودنی به سالاد ماکارونی اضافه کنید.

ولی خب غلظت سس مایونز زیاد است و خیلی ها آن را دوست ندارند. همچنین برای سلامتی هم خوب نیست. پس شما می توانید سس مایونز را با مقداری ماست و آبلیمو رقیق‌تر کرده و استفاده کنید. این سس سالم تر است.

حالا سس را با مواد سالاد ماکارونی اضافه کرده و با آنها مخلوط کنید. سالاد را تا قبل میل کردن در یخچال بگذاریدتا طعم مواد به خورد هم بروند.

وقتی سالاد ماکارونی تان آماده شد آن را در یک ظرف زیبا بریزید.

حالا با گوجه فرنگی ، خیارشور ، زیتون ، سس ، هویج رنده شده ، نخود فرنگی یا هر چیز دیگری به دلخواه آن را تزیین کنید.

می توانید چند شاخه جعفری هم کنار ظرف بگذارید.

امیدواریم از این بخش از سایت برفانک بهره کافی را برده باشید و بتوانید این سالاد خوشمزه را براحتی در منزل تهیه کرده و به شکل های زیبا تزیین کنید.

برچسبتزیین سالاد ماکارونی تهیه سالاد ماکارونی سالاد ماکارونی طرز تهیه سالاد

املت یکی از انواع غذاهای ساده و سریع است که طرفداران زیادی دارد. ولی خیلی …

خريد بک لينک خريد رپورتاژ ترمیم مو تشک طبی دانلود آهنگ جدید باغ تالار كنكور آسان است اوج يادگيري كنكور آسان است مهندس امير مسعودی انتشارات گیلنا دانلود آهنگ جدید

امتیاز دهید


4.1
از

23

 

 

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده

 

 

طرز تهیه : داخل قابلمه ای آب و مقداری نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. سپس ماکارونی های فرمی را اضافه کنید و با توجه به دستوری روی بسته بندی ( 5 تا 10 دقیقه ) بپزید؛ سپس با آب سرد ابکشی کنید و کناری قرار دهید تا آب اضافی اش برود.

 

 

داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود ، پیاز و سیر را ریز خرد کنید و در روغن تفت دهید تا نرم شوند سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید ، تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و گوشت سرخ شود.

 

 

گوجه فرنگی ها را ریز خرد کنید و به همراه رب گوجه فرنگی ، نمک و فلفل به مایه ماکارونی اضافه و مخلوط کنید. در ادامه ماکارونی های فرمی ابکش شده و مقداری جعفری خرد شده اضافه کنید ، به آرامی تفت دهید تا رطوبت غذا گرفته شده و مواد به خوبی ترکیب شوند.

 

ماکارونی فرمی را داخل ظرف بریزید و همراه با سس دلخواه سرو کنید ، در صورت تمایل میتوانید مقداری پنیر رنده شده نیز روی ماکارونی بپاشید.

 

بزرگترین فروشگاه لوازم قنادی در ایران

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده
طرز تهیه سالاد ماکارونی با گوشت چرخ کرده
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *