طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

دوره مقدماتی php
طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین
طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

این روزها بحث بر سر دستمزد بازیگرها به عنوان یکی از عوامل افزایش هزینه‌های تولید سینمابالا گرفته است…

در شبکه های اجتماعی عکس های از مریم کاویانی با یک دیپلمات (رامین مهمانپرست) منتشر شده است که حکایت ا…

نام همسر جدید و دوم الهام حمیدی چیست؟ الهام حمیدی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش خبر از ازدواجش دا…

باران خوش اندام همسر امیرحسین صدیق کیست؟ امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش و…

ستارگان مرد هالیوود همواره به تغییر ذائقه مشهور بوده اند و این موضوع را در زندگی شخصی خود نیز به خوب…طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

نظرات

دوره مقدماتی php

صبح امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

علت اختلافات و جنگ هند و پاکستان پس از تأسیس ۲ کشور …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

تاریخ و ساعت برگزاری بازی رئال مادرید و بارسلونا رفت و برگشت …

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

با دیدن فیلم زندگی‌های لاکچری چهره‌ها و درک فاصله‌ زیادی که بین …

نظرات

۱ نظر

نظرات

۱ نظر

نظرات

۴ نظر

نظرات

این روزها بحث بر سر دستمزد بازیگرها به عنوان یکی از عوامل …

نظرات

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

۱ نظر

۱ نظر

۳ نظر

۲ نظر

۲ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

آینده فرزندتان را با روزی ۲ میلیون تومان پیش‌فروش کنید هنوز دهانشان …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

میزان نوشیدن آب در طب سنتی ، خوردن آب در صبح ناشتا …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

چندی پیش مدیرعامل گلدیران خبر داد که ارتباطات این شرکت با کُره …

نظرات

۳ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

مقایسه تراز درآمدی بانک‌های فعال در بازار سرمایه نشان می‌دهد، بانک ملت …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان گفت: به درخواست خانواده سلاله، دختربچه …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

این روزها دیگر خبری از صف های طولانی و شلوغی های آزار …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است …

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

عکس های مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آیین اختتامیه …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۳ نظر

روایت پتروشیمی باختر از آذرماه سال ۸۸ و با تصمیم مجمع عمومی …

نظرات

۲ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۲ بهمن ۱۳۹۷

۲ بهمن ۱۳۹۷

۲۴ دی ۱۳۹۷

۲۴ دی ۱۳۹۷

۲۳ دی ۱۳۹۷

۱۵ دی ۱۳۹۷

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2019, All Rights Reserved. | Powered by saten

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به گروه صنعتی گلرنگ است. ۱۳۹۶ © توسعه توسط گلرنگ سیستم

امروزه با بیشتر شدن هزینه های زندگی در تهران، همگی به دنبال مکانی هستند تا خرید ارزان و با کیفیت انجام دهند. اما واقعا جایی وجود دارد که که با پول کمتری همان کیفیت کالا را بخریم؟ پاسخ مثبت است. اما کجا؟
پس در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید تحولی اساسی در هزینه های زندگیتان بدهید و خریدی ارزان و با کیفیت داشته باشید. خرید کردن در تهران با افزایش قیمت‌ها و شرایط اقتصادی سخت شده است. بودجۀ خرید مایحتاج روزانه و کالاهای اساسی، خرید پوشاک، خرید لوازم‌التحریر، خرید اسباب و لوازم خانه، خرید لوازم برقی، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید لوازم بسیار دیگری که در زندگی روزانه به آن احتیاج داریم، بسیار کمتر شده است.

پیدا کردن مراکز خرید ارزان در تهران کار سختی نیست، کافی است کمی تحقیق کنیم و  مراکز خرید شناخته شده و ارزان قیمت خرید و فروشگاه‌های معروف را شناسایی کنیم. اینکه بازار هر کدام از لوازمی که بدان نیازمندیم را بشناسیم و برای خرید هر کدام از آن‌ها به جای رفتن به فروشگاه‌های متفرقه، به این مراکز خرید مراجعه کنیم. عموماً بهترین مراکز خرید برای هر چیزی است، مراکزی هستند که به اصطلاح بورس او نمحصول هستند.

مراکز خرید تهران بسار زیاد است و جز بازار بزرگ بزرگ تهران که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز خرید ارزان در تهران است، مراکز دیگری در نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد و غالباً هر محله‌ای بازارهای کوچک و شناخته شده دارد. گاهی برای خرید جزئی به صرفه است که به همان مراکز خرید نزدیک خانه مراجعه کنیم، اما گاهی برای خریدهای مهم‌تر یا کلی‌تر رفتم به مراکز خرید ارزان در تهران به صرفه‌تر خواهد بود.

 

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

کافیست به مترو پانزده خرداد بروید، هنگامی که از مترو خارج شدید، به سمت بازار تهران حرکت کنید، چند صد متر جلوتر، هنگامی که به مسجد امام خمینی رسیدید، وارد پله نوروزخان شوید. بله درست است! وارد بزرگترین بورس لوازم التحریر ایران به نام بازار بین الحرمین می شوید. در این بازار همه جور لوازم التحریر را با مناسب ترین قیمت می بابید، فقط کافیست مقداری حوصله و صبر به خرج دهید. راستی در زمان شروع سال تحصیلی بسیار شلوغ تر از همیشه می باشد و با ترافیکی بی سابقه رو به رو خواهید شد. ترافیکی از بچه مدرسه ای ها و والدین آن ها! پس اگر قصد خرید دارید سعی کنید زودتر از شروع سال تحصیلی به بازار بین الحرمین بروید. پس حوصله داشته باشید و خرید ارزان لوازم التحریر خود را با بهترین کبفیت انجام دهید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
کافیست به خیابان فردوسی سری بزنید. در این خیابان همه نوع کفش از هر قیمتی وجود دارید. از کفش های رنگی بچگانه گرفته تا کفش دامادی و چرمی بزرگ مخصوص پیرمردها! را می توانید در این خیابان بیابید.

کلاس قیمت: متوسط و بعضی مغازه ها لوکس
اگر سری به خیابان جمهوری، بعد از تقاطع سعدی بزنید به خیابان صف یا همان باغ سپهسالار سابق خواهید رسید. این بازار، بسیار متنوع و بزرگ است که سرک کشیدن به همه جاهای آن، وقت و حوصله بسیاری می طلبد، اما پیشنهاد ما این است که حتما به مغازه چهلستون و پاساژ کوچکی که انتهای سمت چپ خیابان است مراجعه کنید.

کلاس قیمت: متوسط و گاهی لوکس
اگر در میدان ولیعصر به سمت بالا و تا حوالی تقاطع خیابان فاطمی بروید به بورس کفش فروشی ها خواهید رسید. از هر نوع کفش و از هر قیمتی می توانید بیابید. فقط باید صبر و حوصله داشته باشید.

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط و لوکس
در فلکه اول صادقیه اگر به دنیای کفش سر بزنید، کفش های بسیار راحت و بادوامی را می توانید بیابید که قیمت ارزانی نیز دارند اما اگر شکل ظاهری برایتان مهم است به دنبال این کفش ها نباشید! اگر به پاساژ پردیس هم سری بزنید، کفش های بهتری نیز می توانید بیابید. در برج گلدیس واقع در فلکه دوم صادقیه هم می‌توانید کیف و کفش‌های متنوع با قیمت مناسب پیدا کنید.

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
بدون شک اولین بازار برای پرده که به ذهن همگان می رسد، مولوی است. در این بازار از هر نوع پارچه و پرده ای با هر قیمتی، مطابق سلیقتان پبدا کنید. هنگامی قصد خرید در مولوی را دارید بیشتر تحقیق کنید و در خرید کردن عجله نکنید تا اطلاعات دقیقی از جنس و قیمت بازار داشته باشید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی می تواند باشد. البته انتظار قیمت های مولوی را نمی توانید از خیابان زرتشت داشته باشید، چرا که کلاس کاری آن ها در کل متفاوت است.

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
این خیابان از چند پارچه فروشی و یک بزازی تشکیل شده است. اگر در بازار پارچه تا کنون اسم برند “عادل” به گوشتان رسیده است در این خیابان چند پارچه فروشی به نام عادل، عادل اصل و… وجود دارد که نمی توانید اصل یا فرع هیچکدام را تشخیص دهید!

کلاس قیمت: اقتصادی
اگر می خواهید کیلویی پارچه بخرید به عبدل آباد بروید! تنها ایراد عبدل آباد این است که نمونه ای آماده در قالب نمایشگاه و ویترین مغازه ها نخواهید یافت و فقط از نمونه های موجود در طاقه های مغازه ها تصمیم خود را بگیرید. بیشتر این مغازه ها به سبک عمده فروشان کار می کنند و حداقل قیمت پارچه کیلویی ۴ هزار تومان است! پارچه های کیلویی عمدتا از کیفیت لازم برخوردار نبوده و بیشتر برای دستمال و ملحفه به کار می روند.

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
اولین گزینه برای خرید لباس، بازار ۱۵خرداد می باشد. می توانید به بازار کویتی ها سری بزنید و از هر نوع لباسی با هر قیمت و سلیقه ای بیابید. بازار بزرگ برای خریدهای بانوان گزینه های متفاوتی دارد. از کیف و کفش گرفته تا لباس های راحتی و جوراب! بازار تهران را از نظر قیمت لباس، می توان مناسب ترین جای تهران در نظر گرفت. اگر مسیرتان به بازار تهران خورد حتما به پاساژ رضا، پاساژ مریم یا مرکز خرید کوچه مروی نیز سری بزنید.

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
اگر گذرتان به خیابان فردوسی افتاد، حتما سری به سفارت آلمان بزنید! سفارت آلمان چرا؟ چون کنار آن خیابانی به نام برلن وجود دارد. در این خیابان اکثر تولیدی های لباس وجود دارند و لباس را بدون واسطه و کمترین قیمت ممکن می توانید بخرید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
در بازارچه سنتی ستارخان بورس کاملی از لباس های تولید داخلی و صادراتی را می توانید بیابید. این بازارچه آنقدر شلوغ است که اگر قصد خرید ندارید بهتر حتی از نزدیکی این بازارچه نیز عبور نکنید.

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
در این مرکز علاوه بر لباس، کیف و کفش نیز می توانید خریداری کنید. یکی از ویژگی های اصلی این مرکز خرید این است که مغازهای زیادی هستند که بدون واسطه می توانید خرید کنید و این باعث کاهش قیمت اجناس خواهد شد.

کلاس قیمت: متوسط و اقتصادی
یکی از رقیب های بزرگ بازار بزرگ، بازار نازی آباد است که دست کمی از بازار بزرگ ندارد. در این بازار می توانید بورس کاملی از لباس بچگانه و زنانه را بیابید. خیلی ها این بازار را رقیب بازار های شمال شهر نیز می دانند و از نظر کیفیت از بارار های شمال شهر دست کمی ندارد. با همان کیفیت خرید ارزان انجام دهید!

در تهران بازارهای مبل زیادی وجود دارد. از بازار مبل یافت آباد در غرب تهران گرفته تا بازار مبل عبدل آباد و جاجرود و دلاوران در شرق تهران، همگی بورس کاملی از مبلمان و تخت خواب هستند. در بازارها، مطابق هر سلیقه و هر قیمتی می توانید مبلمان مورد نظرتان را بیابید. تنها لازم است کمی صبر داشته باشید و به این بازارها سر بزنید. فقط این نکته را در نظر بگیرید سرویس مبلمان می تواند از شانه تخم مرغ تا بهترین چوب دنیا ساخته شده باشد و شما در نگاه اول تفاوت آن را درک نکنید. پس با دقت و صبر بیشتری به خرید مبلمان بپردازید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار مبل ایران، بازار مبل یافت آباد می باشد که می توانید انواع و اقسام مبلمان را از کلاسیک و مجلسی گرفته تا راحتی را بیابید. در این بازار، مبلمان با انواع قیمت را می توانید بیابید اما انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
پس از بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران از به روز ترین بازارهای مبل تهران در شرق است. در این بازار نیز، انواع و اقسام مبلمان را می توانید بیابید اما مانند یافت آباد انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
می توان گفت هر آنچه در دلاوران می یابید، در بازار مبل جاجرود نیز می بینید! چرا؟ چون اکثر کارگاه های مغازه های دلاوران در جاجرود هستند. تفاوت قیمت آنچنانی بین این دو بازار مبل وجود ندارد، فقط باید هزینه جابجایی بیشتری را بپردازید.

کلاس قیمت: اقتصادی
می توان گفت ارزان ترین مبل ها را می توانید در عبدل آباد بیابید! مکانی برای خرید ارزان ما!
اما از قدیم گفته اند “هر چقدر پول یدهید، همان قدر آش می خورید!” پس خیلی انتظارات خود را بالا نبرید، و انتظار مبلمان به روز، خوش نشین و با کیفیت را نداشته باشید.

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
این روزها به علت پیشرفت و توسعه فروشگاه های اینترنتی مخصوصا در زمینه کالاهای دیجیتال کالایی مانند موبایل تقریبا در همه جا قیمت یکسانی پیدا کرده است. اما اگر شیفته ی خرید حضوری و خرید بازارهای تخصصی هستید، می توانید به پاساژ علاءالدین که معروف ترین پاساژ در این زمینه است، سر بزنید.

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
بزرگترین مزیت بازار موبایل ایران، این است که طبقات این مجتمع بر اساس محصولات، تفکیک شده است، به طوریکه:
o طبقه زیر همکف: فروش گوشی تلفن همراه
o طبقه همکف: برند های معروف گوشی های تلفن همراه
o طبقه اول: فروشگاه های عرضه کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی آن
o طبقه دوم: محصولات صوتی و تتصویری و لوازم جانبی
o طبقه سوم: فروشگاه های مولتی مدیا

در میدان ولیعصر نیز چند پاساژ کامپیوتری وجود دارد که می توانید به آن ها سر بزنید، کلی تحقیق کنید و خرید خود را انجام دهید.

کلاس قیمت: متوسط و لوکس
مجتمع پایتخت یکی از بزرگترین مجتمع های ایران در زمینه فروش محصولات موبایلی و لپتاپ است. برای تعمیرات لوازم کامپیوتری خود نیز می توانید به این مجتمع مراجعه کنید.

کلاس قیمت: اقتصادی
در عبدل آباد همه چیز می توانید بیابید! حتی فرش! اگر به فرش های ماشینی کم قیمت نیاز دارید حتما به عبدل آباد واقع در جنوب تهران سر بزنید! حتما پیدا خواهید کرد! گزینه ی مناسبی برای خرید ارزان شما است.

کلاس قیمت: متوسط، لوکس
متنوع‌ترین مکان برای دیدن و خریدن فرش است. انواع فرش‌های ماشینی، کلاسیک و فانتزی را می توانید در شهر فرش بیابید. تمرکز بر انواع برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش ماشینی و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ی انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه، هند، بلژیک از ویژگی های این مرکز خرید است. آن قدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوعند که زیبادوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه، مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل می‌گیرند. شهر فرش دو شعبه دارد که یکی در جاده مخصوص و دیگری در میدان حر قرار دارد.

کلاس قیمت: متوسط، لوکس
بازار فرش هفت تیر یکی از معتبر ترین بورس های فرش تهران است که می توانید انواع فرش های ماشینی را از هر نقش و نگاری که بخواهید، بیابید. هنگامی که از هفت تیر خرید می کنید، می توانید از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل نمایید، چراکه نمایندگی معتبرترین یرندهای فرش ایران در این بازار قرار دارند مانند:
o فرش زمرد مشهد
o ستاره کویر
o خاطره
o فرهی
o نگین
o ستاره طلایی دلیجان
o مهستان

کلاس قیمت: اقتصادی
در حد فاصل چهارراه مولوی تا چهاراه سیروس، بورس کامل فرش ماشینی و موکت را می توانید بیابید! این مغازه ها تقریبا هم کیفیت مغازه های هفت تیر هستند و اگر صبر داشته باشید، میتوانید خرید خود را با قیمت کمتری نسبت به هفت تیر انجام دهید.

کلاس قیمت: متوسط

اگر در تشخیص لوازم برقی تقلبی خبره نیستید اصلا به بازار شوش فکر نکنید! اما اگر در این کار خبره هستید، لوازم خانگی را می توانید با کمترین قیمت ممکن البته بدون گارانتی! بیابید. مکان ایده آلی برای خرید ارزان!

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

اصلی ترین و بزرگ ترین بورس لوازم برقی ایران در سه راه امین حضور نزدیک بهارستان قرار دارد. در این بازار، نمایندگی همه ی برند های معتبر وجود دارد و مکان خوبی برای خریدن جهیزیه است. بیشتر سعی کنید خریدهای خود را از نمایندگی ها انجام دهید تا بتوانید از گارانتی آن ها نیز استفاده کنید.طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

خیابان جمهوری نیز گزینه مناسب و مطمئنی برای خرید لوازم برقی به حساب می آید هرچند قیمت های آن تفاوت چندانی با بازارهای دیگر حتی فروشگاه های اینترنتی ندارد!

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

ارزان تر از بانه نمی توانید بیابید! بانه شهری است که در غرب استان کردستان واقع است و اکثر لوازم خانگی به صورت قاچاق و کولبری وارد شهر می شود! پس اگر دنبال لوازم ارزان و بدون گارانتی هستید، حتما به بانه سری بزنید.

 

کلاس قیمت: متوسط، لوکس
کافیست به میدان امام خمینی بروید و پس از آن به خیابان پشت شهرداری سری بزنید. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید. همه ی بازی های به روز دنیا را نیز می توانید در این بازار بخرید و یا در پلی استیشن خود بریزید. البته به صرفه تر است که چند بازی را همزمان در هارد پلی استیشن خود بریزید. تقریبا قیمت ۱۰ بازی حافظه ای برابر یک بازی هارد دیسکی است.

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

اگر اهل ورزش هم نیستید، باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می کند. منیریه که در زمان قاجار یکی از مناطق اعیان نشین ایران بوده است، این روزها به بزرگترین بورس لوازم ورزشی ایران تبدیل شده است و می توان گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما در تهران باشد. نام این محله از اسم مادر کامران میرزا، منیر السلطنه گرفته شده است. در منیریه می توانید به دنبال کالاهای زیر باشید:

اولین فروشگاه هایی که در ضلع شمالی منیریه خواهید دید، مغازه های تخصصی فروش لوازم کوهنوردی از طناب و کوله گرفته تا لباس و کفش هستند. در این مغازه ها می توانید از لوازم حرفه ای تا تفریحی بیابید که گزینه های مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

در این بازار هم می توانید کفش های فیک که قیمت آن ها از ۹۰ هزار تومان شروع می شود بیابید هم کفش های برند. درنتیجه برای کفش هم می تواند گزینه مناسبی برای خرید ارزان در تهران و خرید لوکس شما باشد.

انواع و اقسام کوله در هر اندازه و قیمتی می توانید بیابید. قیمت های آن ها از حدود ۵۰هزار تومان شروع می شود و کوله های یک میلیون تومانی نیز می توانید بیابید.

از هر نوع تجهیزات ورزشی از پیکنیک کوهنوردی گرفته تا اسیکیت بورد و توپ و راکت از هر قیمت و برندی می توانید بیابید. فقط کمی صبر داشته باشید و با حوصله بازار را بگردید.

از لباس های استقلال و پرسپولیس و سپاهان گرفته تا رئال مادرید و منچسترسیتی و تیم ملی برزیل می توانید در منیریه بیابید. لباس های اوریجینال تیم های خارجی قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارند ولی لباس های فیک قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان. که باز هم گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

خرید کالاهای سوپرمارکتی بخش عمده ای از هزینه های خانواده ها را شامل می شود. پس اگر بتوانید در این بخش هزینه هایتان را مدیریت کنید و خرید ارزان انجام دهید، در پایان ماه به موفقیت بزرگی دست یافته اید! اما چگونه؟
کافیست به یکی از فروشگاه های همواره تخفیف سر بزنید! چه فروشگاهی؟ فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گزینه مناسبی برای خریدهای شما هستند! فروشگاه های افق کوروش این روزها در هر محله ای یافت می شوند. در این فروشگاه ها می توانید تا ۵۰% تخفیف بگیرید و کاملا از خرید خود راضی باشید. اگر هم حوصله ی رفتن به فروشگاه های بزرگ را ندارید یا افق کوروش در نزدیکی محل زندگی شما وجود ندارد، کافیست وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اکالا شوید و خریدهای خود را از این سوپرمارکت اینترنتی با همان تخفیف ها انجام دهید و طبق زمانبندی انتخابی خودتان، سفارش خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

کلاس قیمت: متوسط، لوکس، اقتصادی

اگر به بازار تهران رفته باشید، حتما سری به کوچه مروی زده‌اید. بازار تران همان‌طور که قبلاً اشاره شد در خیابان پانزده خرداد قرارد دارد و اگر می‌خواهید با مترو بروید، همان ایستگاه پانزده خرداد که پیاده شوید از هرکسی بپرسید، کوچه مروی را به شما نشان خواهد داد. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با مارک‌های مختلف را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. رژ، ریمل، خط لب، خط چشم، کرم پودر، محصولات مراقبتی، عطر، ادکلن و… به صورت تک فروشی و عمده در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. مراکز خرید دیگر مانند منوچهری و یافروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارند که با تخفیف‌های وسوسه‌انگیز محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند.

 

بسیار عالی ، از مفیدترین مقاله هایی بود که تا به حال خوندم. مفید و کاربردی.

اینکه کلاس قیمت رو هم نوشتید خیلی خوبه ?

ادرس بازار نازی آباد رو هم بذاربد

بازار آرایشی و بهداشتی کجاست؟

خیابان منوچهری برای خرید لوازم آرایش مفید میباشد.

وحشتناک گرون

بازار لوازم بهداشتی و آرایشی یکی چهارراه استانبول و کوچه برلن و یکی کوچه مروی در انتهای خیابان ناصرخسرو.بازار خواربار هم یکی خیابان انبار نفت و یکی خیابان صاحب جمع بین مولوی و انبارگندم

انبارهای عطر و ادکلن کجاست؟….من شنیدم سمت مولوی ولی نمی دونم کجاشه

خ خ بود
منون

مرسی.اطلاعات خوبی بود

ممنون ازتوضیحات کامل

عالی بود ممنون از اطلاع رسانی

جوراب شلواری و ساپورت کجا داره بصورت عمده

ممنون بابت توضیحات کامل و خلاصه و مفید

سلام اگه ممکنه لطفا نامی هم از بازارهای کاغذ دیواری هم ذکر کنید با تشکر

عاااااالی بود

عالی بود تک

خیلی عالی بود تشکر از شما

عالی بود

در مورد بازار لوازم آرایش هم بنویسید لطفا

چه خوب بود. کلی جاهای جدید برای خرید یاد گرفتم.

با سلام خدمت شما
مطالبتون خیلی عالی بود.من که خیلی استفاده کردم..ممنون..خدا خیرتون بده


صفحه نخست » ? آموزش آشپزی آسان » سفره آرایی » عکس تزیین سالاد الویه مجلسی

سالاد الویه یکی از راحت ترین و خوش طعم ترین سالادهایی است که برای تزیین میز غذا از آن استفاده می شود. این سالاد ایده ای خوب برای تولدها و مهمانی های عصرانه است. بیشتر وقتها تصمیم میگیریم در مهمونی سالاد الویه درست کنیم اما وقتی به یاد تزیین اون میفتیم نگران می شیم. در ادامه نمونه های جالب و زیبای تزیین سالاد الویه رو می بینین که به شما ایده های جدیدی میده تا از نگرانی تون کم بشه .

 

نزئین سالاد الویه به شکل گل آفتابگردان

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

نمونه های زیبای تزئین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه به شکل بته جقه

تزیین سالاد الویه به شکل بستنی قیفی

تزیین سالاد الویه به شکل دلقک

تزیین سالاد الویه با گل هایی از هویج

نمونه های زیبای تزیین سالاد الویه مجلسی

تزیین سالاد الویه به شکل ماهی

تزیین سالاد الویه به شکل ستاره

نمونه های زیبای تزئین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه به شکل کلاه

تزیین سالاد الویه با تخم مرغ آب پز به شکل موش

تزیین سالاد الویه به شکل کلاه

تزیین سالاد الویه به شکل خرس مادر و بچه خرس

تزیین سالاد الویه یه شکل بابا اسفنجی

تزیین سالاد الویه به شکل بلال با دانه های ذرت

نمونه های زیبای تزئین سالاد الویه

زیباترین مدل تزیین سالاد اولویه

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

تزیین سالاد الویه به شکل دلقک

تزیین سالاد الویه به شکل پرنده

تزیین سالاد الویه به شکل کیک قلبی

نمونه های زیبای تزئین سالاد الویه

مدل تزیین سالاد الویه

عکسهای تزیین سالاد الویه

sooran.com

 

ارسال این مطلب برای دوستانتان (دکمه رو لمس کنید)

نام(لازم)

 

  طرز تهیه شارلوت الویه   در این مطلب روشی جالب برای تزیین سالاد الویه مجالس رو بهتون آموزش میدیم. شارلوت الویه ظاهری زیبا داره و مناسب برای عصرانه و جشن تولدهاست .   مواد …

طرز تهیه سالاد مرغ با توت فرنگی   سالاد مرغ با توت فرنگی یک پیش غذای خوشمزه با ظاهری شیک و مجلسیه .   آماده سازی: 15 دقیقه مدت انتظار: 5 دقیقه مجموعاً: 20 دقیقه   مواد اولیه …

طرز تهیه سالاد اندونزی     مواد لازم: سیب زمینی : 500گرم گوجه فرنگی:  2عددمتوسط نخود فرنگی پخته :  200 گرم کالباس:  300 گرم خیار شور:  300 گرم سس مایونز:  به مقدار لازم گل کلم پخته …

نمونه های زیبای مدل تزیین سالاد الویه (1)   در میان غذاهای سرد، سالاد الویه یکی از خوش‌خوراک‌ترین‌هاست، به طوری که کمتر کسی می‌تواند از خیر این غذا بگذرد. پیر و جوان این غذا را …

طرز تهیه سالاد تبوله   مواد لازم: بلغور گندم: نصف پیمانه آب: 2 پیمانه جعفری تازه و خرد شده: 3- 2 پیمانه نعنا: نصف پیمانه، خرد شود. پیازچه: یک چهارم پیمانه، خرد شود. گوجه فرنگی متوسط: 4- …

و اینم خلاقیت و ابتکار در تزئین ساندویچ بچه ها از این تصاویر ایده بگیرید و ساندویچ های کودکان عزیزتون را زیباتر تزئین کنید خلاقیت و ابتکار در تزیین غذای کودکان تزیینات جالب برای صبحانه و …

تصاویری زیبا از انواع مدل میوه آرایی شب یلدا   میوه آرایی شب یلدا – تزیین میوه – تزیین هندوانه – سفره شب چله – هندوانه شب یلدا – آجیل شب یلدا – سفره آرایی …

میوه آرایی یکی از هنرهای بسیار جذابه که بیشتر در پذیرایی مراسم های رسمی کاربرد داره. یکی از میوه های مهم این شب چله اناره که خانمها سعی دارن به بهترین نحو اونو تزیین کنن. …

آش رشته از غذاهای سنتی ایرانه که کلی طرفدار داره و در هر فصلی میشه خورد. در ادامه تصاویری از مدل های جدید و زیبای تزیین آش رشته مجلسی که هنر بانوان عزیز ایران زمین …

تصاویری از هنر تزیین سفره افطار امروز ابتدا روش تهیه رولت پنیر زیبا و خوشمزه تقدیم شما عزیزان میشه و بعد از اون عکس هایی از ایده ها و سلیقه های مختلف در تزیین سفره …

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی خوشمزه به صورت مرحله به مرحله به همراه نکات خوشمزه کردن – دستور تهیه سالاد الویه خوشمزه مجلسی به صورت گام به گام به همراه توصیه های مصرف

 

سالاد الویه یکی از انواع سالاد است که اکثرا به عنوان وعده اصلی غذایی استفاده می شود. سالاد الویه برای سلامت بسیار مفید است، اما به شرطی که از سس خیلی کمی استفاده شود. حتی می توانید از این سالاد خوشمزه برای عصرانه در پارک استفاده کنید. برای تولد و جشن های مختلف هم از سالاد الویه برای پذیرایی استفاده می شود. به شرطی که تزیین زیبایی هم داشته باشد.

 

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

سينه مرغ پخته متوسط ………… یک عدد

سيب زميني پخته ………… ۷۵۰ گرم

خيار شور ………… ۲۰۰ گرم

نخود سبز ………… یک قوطی

تخم مرغ آب پزشده سفت ………… ۴ عدد

هويج آب پز ………… ۲ عدد

پياز متوسط ( اختیاری) ………… ۱ عدد

خامه( اختیاری) ………… نصف فنجان

سس مايونز ………… ۱-۲ فنجان

سركه يا آبليمو (اختیاری)………… ۴ قاشق سوپخوري

روغن زيتون( اختیاری) ………… ۲ قاشق سوپخوري

نمک و فلفل ………… به مقدار دلخواه

شوید ………… اختیاری

 

توجه : میزان این مواد نسبی است. مثلا اگر شما سینه مرغ را دو برابر کردید بقیه مواد را هم به همین نسبت باید دو برابر کنید.

 

به جای سینه مرغ میتوانید از کالباس استفاده کنید. ولی خب مسلما سینه مرغ مفید تر است.

 

 

برای طرز تهیه سالاد الویه مجلسی خوشمره همه مواد اولیه باید پخته باشد. یعنی سیب زمینی، تخم مرغ، سینه مرغ، نخود فرنگی و هویج را باید بپزید.

 

اما طریقه خرد کردن مواد به دو صورت است :

یا میتوانید مانند شکل زیر مواد ( هویج، سیب زمینی و تخم مرغ ) را با چاقو در سایز های بسیار ریز خورد کنید.

 

یا میتوانید مانند شکل زیر همه مواد را با رنده ، پوره کنید. حتی درجه رنده هم بستگی به سلیقه شما دارد.

 

مرغ را هم به همین ترتیب یا با دست در سایز دلخواه ریش ریش کنید یا اینکه آن را با چرخ گوشت کاملا چرخ کنید.

در این مرحله همه مواد اصلی شامل سیب زمینی، تخم مرغ، پیاز، نخود فرنگی، هویج، سینه مرغ و شوید را در کاسه ای ریخته و آرام با قاشق مخلوط می کنیم.

 

در این قسمت نوبت اضافه کردن چاشنی ها شامل سس، خامه، نمک فلفل، روغن زیتون، سرکه و… است. توجه کنید که در لیست مواد خیلی از آنها را اختیاری نوشتیم و میتوانید استفاده نکنید.

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

 

به همین راحتی شما توانستید یک سالاد الویه خوشمزه تهیه کنید.

برای تزیین آن هم میتوانید از خیارشور، هویج، نخود فرنگی یا هر چیز دیگری استفاده کنید و به سالاد الویه تان شکل دهید.

 

 

○ براي خوش طعم كردن سالاد الويه ، هويج را با مقداری عسل يا شكر بخارپز كرده و سپس به صورت نگينی خرد كرده و به ساير محتويات بيافزاييد.

○ برخی از افراد به سالاد الويه فلفل دلمه‌، ذرت يا كالباس اضافه می ‌كنند اما اين كار را توصيه نمی كنم زيرا نه تنها طعم مناسبی ايجاد نمی كند، بلكه غذای به دست آمده ديگر سالاد الويه نخواهد بود.

○ چاشنی و ادويه مناسب اين غذا، فلفل سياه و مقداری آبليموی تازه است. آبليمو را فقط بايد به اندازه ای اضافه كرد كه بوی تخم مرغ پخته را بپوشاند و سالاد ترش نشود.

○ بهتر است خيارشور‌ها را قبل از افزودن بشوييد و بعد نگينی و بسيار ريز خردشان كنيد آنگاه آنها را در سبدی بريزيد و بگذاريد تا كاملاً آبشان گرفته شود. اين كار هم باعث می شود سالاد آب نينداخته و هم بوی نامناسب و ترشيدگی از غذا به مشام نرسد.

○ همراه اين غذا فقط نان آن هم نان های سنتی مانند نان بربری يا سنگک را به شما توصيه می كنم كه البته بهتر است سبوسدار باشند.

○ از رنده كردن مواد غذايی مانند هويج يا خيار شور جدا خودداری كنيد زيرا اين كار باعث می شود سالاد الويه آب بيندازد.

○ برای آنكه ماندگاری اين غذا افزايش پيدا كند، فقط به ميزان مصرف هر وعده به محتويات سالاد سس مايونز اضافه كنيد زيرا در غير اين صورت به سرعت فاسد خواهد شد.

 

 

اگر چاقيد پيشنهاد می كنيم از ميزان سس مصرفيتان كم و به جای آن سالاد را با ماست مزه‌ دار كنيد. اين غذا را به دليل اينكه به اندازه كافی كالری دارد، فقط با كمی برگ تازه كاهو و گوجه فرنگی خرد شده بخوريد نه با نان.

اگر فشار خون داريد از آنجايی كه اين غذا با سيب زمينی تهيه می شود و سيب زمينی منبع پتاسيم است، برای شما مناسب است. البته با كمی تغيير می توان آن را مناسب تر كرد به اين ترتيب كه حداقل خيار شور را افزود و به جای آن كمی پيازچه خردشده اضافه كرد و سس مايونز را حذف و به سالاد ماست زد.

اگر يبوست داريد بهتر است همراه اين غذا فيبر بيشتری دريافت كنيد به همين دليل سالاد را با برگهای تازه كاهو، ‌ فلفل دلمه ای و حتی سبزی خوردن بخوريد و در صورت تمايل به خوردن نان، بهتر است نانتان از نوع سبوسدار باشد. به جای سس مايونز در اين غذا كمی روغن زيتون بريزيد.

 

جهت مشاهده ۱۰۰ عکس از زیباترین مدل تزیین سالاد الویه بر روی تزیین سالاد الویه کلیک کنید.

 

منبع : نیک استار

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه

 +  هفت  =  دوازده .hide-if-no-js{display:none!important}

سالاد الویه، یک غذای که بسیار خوشمزه، پر طرفدار و مفید و مغذی نیز می باشد.در این مطلب ما سعی میکنیم دو مدل تهیه سالاد الویه خوشمزه رو به شما عزیزان آموزش دهیم که هم با گوشت هم بی گوشت تهیه می کنیم در ادامه همراه ما باشید.ابتدا قبل از طرز تهیه سالاد اولیه می خواهیم چند تا از فواید موادی که در سالاد الویه به کار رفته است را براتون شرح دهم.

برای درست کردن سالاد الویه باید تمام موادمون پخته باشد برای همین اول مرغ را داخل قابلمه ریخته و به همراه آن 2 الی 3 لیوان آب می ریزیم و برای طعم دادن به آن پیاز و زردچوبه نیز میریزیم.پس از پخت مرغ باید آن را ریش ریش کنیم.حال نوبت به نخود فرنگی رسیده است، آن را به همراه نمک و آب میپزیم و بعد از آن سیب زمینی و تخم مرغ را نیز آب پز می کنیم.سیب زمینی و تخم مرغ را به شکل پوره در میاوریم اینکار را میتوان با رنده نیز انجام داد.نخود فرنگی را نیز آب پز کنید.

حال مواد را باید با هم مخلوط کنیم برای اینکار ابتدا مرغ را درون یک ظرف بزرگ میریزیم و بعد از آن تخم مرغ را روی آن رنده می کنیم و کمی نمک و فلفل سیاه به آن اضافه می کنیم تا مزه بهتری به خود بگیرد و خیارشو را جداگانه ریز کرده و آب آن را میگیریم تا باعث خراب شدن و شل شدن مواد سالاد الویه مان نشود.

حال مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم.نخود فرنگی را هم اضافه می کنیم و دوباره باز مخلوط می کنیم.حال نوبت به اضافه کردن سس مایونز است.بعد از اضافه کردن سس مایونز باز دوباره مواد رو با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود.حال که مواد درست شدند آنها را در ظرف مخصوص سالاد الویه ریخته و با گوجه فرنگی، جعفری، ذرت، خیارشور و… تزئین کرده و آن را به مدت دو الی سه ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خوب جا بیافتد.
طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین

حال می خواهیم برای شروع سالاد الویه بدون مرغ و گوشت را درست کنیم، بخاطر اینکه هزینه نسبتا کمتری دارد و شاید بعضی ها خوششون نیاید و اینکه یک نوع دیگر از سالاد الویه را به شما معرفی کنیم.ابتدا سیب زمینی و تخم مرغ را میشوریم و بعد آنها را داخل قابلمه ریخته و نیز آب اضافه می کنیم و می گذاریم تا بپزند و این روند حدودا برای تخم مرغ ها یک ربع طول می کشد و برای سیب زمینی ها 20 دقیقه که می توانید آنها را جدا یا با هم بپزید ولی جدا جدا ورشان دارید.


برای سالاد الویه تان می توانید از ذرت کنسروی یا یخ زده استفاده کنید،اگر از ذرت یخ زده استفاده می کنید روی تابه ای آن را قرار دهید و بگذارید آب آنها کاملا تبخیر شود.حال سیب زمینی ها و تخم مرغ ها را که سرد شدن را رنده می کنیم و سیب زمینی ها را نیز خرد می کنیم و بعد ذرت ها را اضافه کرده و خیارشورها را طبق طرز تهیه قبلی جداگانه ریز کرده و آب آنها را می گیریم و بعد به سالاد الویه اضافه می کنیم و سس مایونز را به مقدار لازم اضافه می کنیم و حال آنها را مخلوط می کنیم و نمک و فلفل سیاه را نیز اضافه می کنیم و در اخر نیز مزه می کنیم تا ببینیم چه چیزی کم یا زیاد دارد و آیا خوب شده است.امیدوارم لذت برده باشید.


تزیین سالاد الویه با ریحون و گوجه


دیدگاه

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین
طرز تهیه سالاد الویه مجلسی با تزیین
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *