طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

دوره مقدماتی php
طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی
طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

دوره مقدماتی php

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

رولت ها پیش غذاهای خوشمزه و متفاوتی هستند که با مواد اولیه کم و به آسانی در منزل تهیه می شوند، در این آموزش با طرز تهیه رولت سیب زمینی آشنا می شوید.

رولت سیب زمینی از انواع  غذاهای خوشمزه و ساده ای است که به راحتی می توانید در منزل تهیه نمایید، و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید پخت انواع غذا با سیب زمینی و مواد مختلف می تواند سفره شما را بسیار زیبا کند. طرز تهیه رولت سیب زمینی راحت است و غذای محبوبی برای افراد جوان و کم سن و سال به حساب می آید.

رولت بادمجان، رولت سیب زمینی و رولت اسفناج از جمله رولت های خوشمزه و سالمی هستند که دارای خواص بسیار زیاد و محبوبیت خاصی در بین افراد دارند. انواع رولت را می توان غذای محبوب تمام افراد خانواده با هر سنی نام برد اما افراد جوان طرفداران بهترین برای رولت ها مخصوصا رولت سیب زمینی محسوب می شوند.طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

سیب زمینی ها را شسته و پوست بگیرید درون ظرفی آب و سیب زمینی ها را بریزید در روی حرارت قرار دهید، بگذارید تا سیب زمینی ها خوب بجوشند.

 آن ها را به صورت پوره در آورید.

پیاز ها را پوست گرفته و بشویید، سپس ریز نمایید و درون تابه روغن بریزید. پیاز ها را به آن اضافه کرده، تفت دهید تا طلایی شوند.

در مرحله بعد طرز تهیه رولت سیب زمینی, گوشت چرخ کرده را به پیاز سرخ  شده اضافه کرده، بعد از آب انداختن گوشت رب را به آن اضافه کنید، (در صورت تمایل اضافه کردن رب  و فلفل دلمه ای در این مرحله از پخت رولت سیب زمینی به طعم بهتر آن کمک می نماید.)

فلفل دلمه ای را نگینی ریز کرده، داخل تابه بریزید و با مواد تفت دهید، سپس دستتان را خیس کرده تا سیب زمینی به دست نچسبد، سیب زمینی را روی چند کاغذ روغنی پهن کنید، روی سیب زمینی گوشت چرخ کرده را به طور یکسان پخش کنید، گوشه کاغذ روغنی را بگیرید و رول کنید.

به مدت دو ساعت درون یخچال قرار دهید، تا کاملا خودش را بگیرد، در مرحله بعد درون تابه مقداری روغن بریزید و رولت ها را درون آن سرخ کنید، و در ظرفی که آماده کرده اید بچینید و روی آن را با جعفری تزیین کنید. و با سس مخصوص میل نمایید.

در این مطلب طرز تهیه رولت سیب زمینی غذای متفاوت و لذیذ را آموزش دادیم امیدواریم این غذای خوشمزه را تهیه و در کنار اعضای خانواده سرو نمایید. شما همراهان گرامی می توانید برای آشنایی با رولت های دیگر به بخش انواع رولت مجله آرگا  مراجعه نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

“رولت گوشت”مواد لازم برای 2 نفر:گوشت چرخ کرده: 300-250 گرمپیاز رنده شده آبگرفته: 1 عددشیر: 3 ق غآرد نان: 2 ق غنمک و فلفل و ادویه مخلوطبرای داخل رولت:تخم مرغ آبپز: 1 عددهویج پخته شده: 2-1 عددجعفری خرد شده: 4-3 ق غبرای سس: پیاز سرخ شده: 1 عددادویهرب گوجه فرنگی: 2 ق غآب: 1 لیوان گوشت چرخ کرده رو با 1 عدد پیاز رنده شده (که آبشو گرفتیم) ، و نمک و فلفل و پودر سیر و آویشن مخلوط میکنیم…بعد 2 ق غ پودر نان رو در 3 ق شیر حل کرده و به مخلوط گوشت اضافه میکنیم و خوب ورز میدهیم. روی سلفون کمی آرد نان پاشیدم و بعد گوشت رو روش پهن میکنیم …برای وسط رولت هویج پخته شده، جعفری خرد شده و تخم مرغ آبپز رو روی گوشت پهن کنیم و آنرا میپیچیم… رولت رو در تابه سرخ میکنیم.سس را از پباز داغ و ادویه و رب و آب درست کرده و روی رولت داده و به مدت 50 دقیقه رولت رو در سس میپزیم.رولت را با پوره سیب زمینی و سبزیجات پخته دلخواه سرو میکنیم.salamkadbanoo@

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

amozesh.net/wp-content/uploads/2016/06/fo3939.jpg

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

آموزش طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

مقدمه:دوستان گرامی و عزیز رولت گوشت با پوره سیب زمینی از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم. این غذای خانگی به همان خوشمزگی غذاهای رستورانی است.

مواد لازم رولت گوشت…

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی

 

wp.me/p5tODy-6Q3

#آموزش-تصویری-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #آموزش-جامع-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #آموزش-جدید-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #آموزش-حرفه-ای-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #آموزش-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #آموزش-قدم-به-قدم-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #ترفند-جامع-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #ترفند-جدید-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #ترفند-طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی, #طرز-تهیه-رولت-گوشت-با-پوره-سیب-زمینی

#متفرقه

طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی
طرز تهیه رولت گوشت با پوره سیب زمینی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *