طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

دوره مقدماتی php
طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری
طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

روغن فلفل سیاه یکی از انواع روغن های ضرروی است که از فلفل سیاه یکی از ادویه های با ارزش و خوش عطر گرفته می شود.
در ادامه این مقاله با کوکا همراه باشید تا با تمامی فواید روغن فلفل سیاه برای سلامتی بدن، لاغری، ترک سیگار و فشار خون آشنا شوید.

روغن فلفل سیاه به دلیل خاصیت ادرار آور به دفع آب و چربی های اضافی بدن کمک کرده و به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

علاوه بر این ماساژ روغن فلفل سیاه بر روی قسمت های مختلف با افزایش متابولیسم بدن به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

5 قطره روغن فلفل سیاه را با 2 قطره روغن اسطوخودوس و 3 قطره روغن حامل (روغن نارگیل) ترکیب کنید و بر روی شکم بمالید تا با دفع چربی های اضافی به کاهش وزن شما کمک کند.

روغن فلفل سیاه ممکن است به کاهش میل به سیگار و علائم اضطراب در افرادی که در حال ترک سیگار هستند، کمک کند. یک تحقیق اولیه نشان داده افرادی که در هنگام ترک سیگار روغن فلفل سیاه را استنشاق می کنند کمتر دچار اضطراب و عصبانیت می شوند.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

برای کاهش میل به سیگار، روغن فلفل سیاه را استنشاق کنید.

دوره مقدماتی php

یک تحقیقی در سال 2014 نشان داده که روغن سیاه دانه به دلیل خواص گرمایی، ضد التهابی و ضد اسپاسم که دارد به درمان درد ناشی از آرتروز، روماتیسم و همچنین گردن درد کمک می کند.

برای درمان طبیعی آرتروز و روماتیسم، 2-3 قطره روغن سیاه دانه را به طور موضعی بر روی ناحیه ای که درد دارد بمالید.

روغن فلفل سیاه به دلیل مقادیر بالای پیپرین دارای خواص ضد التهابی و ضد اسپاسم بوده و از ابتلا به معده درد، یبوست و اسهال پیشگیری می کند، همچنین روغن فلفل سیاه برای درمان بیماری های دستگاه گوارش از جمله سندرم روده تحریک پذیر (IBS) مفید می باشد.

برای درمان یبوست، اسهال و احتباس گاز در روده ها 1-2 قطره روغن فلفل سیاه را به سوپ یا غذای خود اضافه کنید و بخورید، همچنین می توانید 1-2 قطره روغن فلفل سیاه را به طور موضعی بر روی شکم ماساژ دهید.

محققان می گویند که پیپرین موجود در روغن فلفل سیاه باعث افزایش غلظت کلسترول خوب خون یا HDL و کاهش کلسترول بد خون یا LDL می شود. به طور کلی روغن فلفل سیاه از جذب کلسترول پیشگیری کرده و با کاهش کلسترول و تری گلیسیرید بالای خون از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می کند.

روغن فلفل سیاه به دلیل مقادیر بالای پیپرین با بهبود گردش خون در بدن می تواند فشار خون بالا را کاهش دهد.

برای کاهش فشار خون بالا هر روز 1 یا 2 قطره روغن فلفل سیاه را به غذای خود اضافه کنید.

برای بهبود گردش خون در بدن 3-5 قطره روغن فلفل سیاه را به دو دست بمالید تا گرم شود و سپس بر روی شکم بمالید.

بر اساس یک مطالعه که در سال 2010 در دانشگاه ایالتی میشیگان انجام شده، روغن فلفل سیاه دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی می باشد.

محققان دریافتند که پیپرین و آلکیل آمید های موجود در روغن فلفل سیاه از رشد سلول های سرطانی و انتشار آن در بدن پیشگیری می کنند.

تحقیقات نشان داده که بوییدن روغن فلفل سیاه قشر اوربیتو فرنتال را تحریک کرده و باعث تحریک اشتها و درمان بی اشتهایی در بزرگسالان و کودکان می شود.

استنشاق روغن فلفل سیاه به دلیل خواص آرام بخش قوی که دارد به درمان استرس و اضطراب کمک می کند. هنگام شروع حملات استرس و اضطراب دو قطره روغن فلفل سیاه را بر روی مچ دست خود بمالید تا آرامش پیدا کنید.

روغن فلفل سیاه به دلیل مقادیر بالای پیپرین و خواص ادرار آور که دارد به سم زدایی و پاک سازی بدن کمک می کند.

برای کمک به سم زدایی بدن، 1-2 قطره روغن فلفل سیاه به غذای خود اضافه کنید یا به صورت موضعی بر روی پا ها بمالید.

روغن فلفل سیاه دارای خواص ضد باکتری قوی بوده و به درمان عفونت ها روده بزرگ، عفونت دستگاه گوارش و عفونت دستگاه ادراری کمک می کند.

روغن فلفل سیاه به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلونزا پیشگیری می کند. همچنین بخور روغن فلفل سیاه باعث کاهش تب بالا می شود.

برای رفع گرفتگی بینی هنگام سرماخوردگی و آنفلونزا، روغن فلفل سیاه را استنشاق کنید.

برای درمان سرفه و خس خس سینه 2-3 قطره روغن فلفل سیاه دانه را به صورت موضعی بر روی سینه ماساژ دهید.

روغن فلفل سیاه به دلیل خواص ضد درد و ضد التهاب که دارد به درمان دندان درد شدید کمک می کند.

5 تا 10 قطره روغن فلفل سیاه را با 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون ترکیب کنید و بر روی دندان آسیب دیده بمالید تا درد آن تسکین پیدا کند.

شما همچنین می توانید به این ترکیب مقداری جوش شیرین و نمک دریا اضافه کرده تا خمیری به دست آید، این خمیر را به مدت 2 تا 5 دقیقه بر روی دندان بگذارید و سپس بر داشته دهان را بشویید.

روغن فلفل سیاه به دلیل خواص ضد درد و ضد التهاب که دارد یک روش عالی برای درمان سردرد و میگرن محسوب می شود.

1 یا 2 قطره روغن فلفل سیاه را به آرامی بر روی پیشانی، گیجگاه و پشت گردن بمالید تا سردرد شما تسکین پیدا کند.

زیاده روی در مصرف خوراکی روغن فلفل سیاه باعث استفراغ، بی حالی، تحریک و التهاب روده و بی خوابی می شود.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

مالیدن روغن فلفل سیاه به بینی و چشم ها تحریک، عطسه و سوزش چشم و بینی می شود.

روغن فلفل سیاه به طور خالص به روش تقطیر بخار استخراج می شود، این روغن دارای عطر تند و گرم می باشد.

دانه های فلفل سیاه را بخرید، خوب بشویید و خشک کنید، فلفل سیاه را در یک ظرف شیشه ای بریزید و بر روی آن مقداری روغن حامل (روغن نارگیل، روغن جوجوبا یا روغن بادام) بریزید تا در آن غوطه ور شوند.

ظرف شیشه ای را تا دو هفته زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید، پس از دو هفته روغن فلفل سیاه شما آماده است، آن را از صافی رد کنید و در یک ظرف شیشه ای نگهداری کنید.

طبیعت روغن فلفل سیاه گرم و خشک می باشد. روغن فلفل سیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها، پیپرین، ویتامین K، ویتامین A، کلسیم، منگنز، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم می باشد.

روغن فلفل سیاه را برای پخت و پز، ماساژ و آروماتراپی استفاده می کنند.

روغن فلفل سیاه خاصیت گرمایی بالایی دارد و هنگامی که به صورت موضعی استفاده شود باعث داغ شدن پوست می شود، به همین دلیل بیشتر برای مصارف موضعی روغن فلفل سیاه را به نسبت های مساوی با یک روغن حامل مانند روغن نارگیل، روغن جوجوبا یا روغن بادام ترکیب می کنند.

فراموش نکنید که قبل از استفاده ی موضعی از روغن فلفل سیاه، مقداری از آن را بر روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.

در ادامه بخوانید : خواص فلفل سیاه برای سرماخوردگی

منابع : draxe – organicfacts – organicdailypost

  • طرز پخت خورش الو اسفناج با مرغ
  • ✅ پربازدیدترین سایت های ایرانی

    فال حافظ

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    طرز تهیه روغن فلفل سیاه, خواص درمانی روغن فلفل قرمز, طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری, روغن فلفل سیاه برای مو, خواص روغن فلفل قرمز برای لاغری, روغن ..

    ادامه مطلب…

    قیمت روغن فلفل قرمز, روغن فلفل قرمز برای لاغری, خواص درمانی روغن فلفل قرمز, روغن فلفل قرمز برای مو, خواص روغن فلفل قرمز برای لاغری, خاصیت روغن فلفل قر..

    ادامه مطلب…

    اپلیکیشن تلگرام مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان انجام پروژه متلب سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ اگهی حذف اکانت اینستاگرام دانلود کتاب از آمازون خرید رپورتاژ اگهی خرید بک لینک ارزان خرید بک لینک ارزان بلیط هواپیما خرید بک لینک ارزان freeforpc

    وبلاگ استادکار

    اپلیکیشن درخواست خدمات

    وبلاگ استادکار

    در این مطلب می‌خوانید:

    در مقاله قبلی طرز تهیه ژل آلوورا یا آلویئه ورا را آموزش دادیم اما در این مقال طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش می دهیم. یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان را با خود درگیر کرده است، مسئله کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل است.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    اگر نگاهی به مجلات و آگهی‌های تلویزیون بی‌اندازید متوجه حجم عظیمی از تبلیغات برای معرفی انواع قرص و پودر و کرم‌های شیمیایی خواهید شد که قطعا ضررهای جانبی بسیار زیادی را به همراه دارند. اما چطور می‌توان با یک روش سالم و بی‌ضرر کاهش وزن داشت؟

    در این مقاله به شما طرز تهیه انواع ژل لاغری خانگی را نشان دهیم تا بسیار ساده و البته از راهی سالم بتوانید به وزن ایده‌آل خود برسید. با استادکار همراه باشید تا طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش ببینیم .

    یک موردی که خیلی از دوستان از ما پرسیده اند استفاده از وازلین برای لاغری ، ما هرچه تحقیق کردیم تا به یک جواب درستی برسیم هیچ مقاله ای برای استفاده از وازلین برای لاغری به ذست نیامد. اما چیزی که ما آن را تایید نمیکنیم این است که برخی از افراد وازلین را به دور شکم خود می زنند و یک نایلون به دور شکم شان می پبچند و شروع به ورزش می کنند تا شکم خود را لاغر کنند . پیشنهاد میکنیم آموزش ورزش مخصوص پهلو به صورت تصویری در خانه را نیز مشاهده کنید .

    از برخی متخصصان بنام این مورد را پرس و جو کردیم اما هیچ کدام این مورد را تایید نکردند که آیا می تواند موثر باشد یا نه ! امیدواریم توانسته باشیم از شما ابهام زدایی کرده باشیم .

    طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی افراد مختلف انجام داده‌اند، افرادی که وزن متناسبی دارند زندگی شاد و سالم‌تری نسبت به سایر افراد دارند. البته این بدان معنا نیست که به هر قیمتی و با امتحان کردن هر نوع دارو و رژیم‌های سخت لاغری بخواهید به تناسب اندام برسید زیرا عوارض آن در مدت زمان کوتاهی پدیدار می‌شود. بهترین و سالم‌ترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن تغذیه سالم و در کنار آن ورزش کردن است.

    پروسه کاهش وزن یک راه پر فراز و نشیب و طولانی است، حال اگر فردی می‌خواهد این پروسه را در کوتاه مدت طی کند بایستی در کنار ورزش از داروها و کرم‌های لاغری که کاملا گیاهی هستند و هیچ ضرری برای بدن ندارند نیز استفاده کند. یکی از روش‌های لاغری بدون ضرر برای بدن استفاده از ژل لاغری خانگی است. تجربه‌های افراد از ژل لاغری خانگی نشان داده است که این نوع ژل در کنار ورزش و تغذیه مناسب سبب کاهش وزن سریع در افراد می‌شود.

    از آنجایی که سیستم دفاعی هر فرد با دیگری متفاوت است، ممکن است داروهای لاغری برای هر فردی سازگار نباشد و موجب اختلال در برخی از قسمت‌های بدن افراد مختلف شود از این رو بسیاری از دکتران تغذیه راه حل موضعی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌دهند. استفاده از انواع ژل و کرم‌های لاغری بر روی پوست می‌تواند کمک به سوزاندن چربی‌ها و سلولیت‌های روی لایه‌های پوست شود و به روند کاهش وزن فرد سرعت ببخشد.

    البته باید به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی، ورزش و تغذیه مناسب را داشته باشید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

    از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

    ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

    بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

    برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید. همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

     

    کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

    این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

    به علت وجود اکالیپتوس در این نوع ژل لاغری، به محض تماس با پوست احساس سرما به شما دست می‌دهد و همین سبب کاهش التهابات پوستی می‌شود. وجود آلوئه‌ورا نیز به عنوان یک تقویتی بسیار عالی برای پوست، این کرم لاغری را تبدیل به یک کرم چند کاربره کرده است. حتی شما می‌توانید از این ژل برای برطرف کردن سلولیت‌ها و ترک‌های پوستی بعد از زایمان نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل لاغری خانگی مواد زیر را آماده کنید:

    در یک کاسه کرم مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا را با یکدیگر مخلوط کنید سپس اکالیپتوس و آب لیمو را اضافه کنید. حال ژل مورد نظر را بر روی پوست ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود. به خاطر داشته باشید شاید این ژل به اندازه بقیه ژل‌های لاغری تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی نداشته باشد اما استفاده از آن کنار دیگر کرم‌های لاغری لازم است زیرا آب از دست رفته توسط پوست سبب چروکی پوست می‌شود اما با این ژل شما می‌توانید رطوبت رسانی به پوست را ادامه دهید.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    شما می‌توانید از تمام این ژل‌های لاغری برای از بین بردن چربی و سلولیت‌های اضافه بر روی بدن استفاده کنید اما لازم است چند نکته را نیز به خاطر بسپارید:

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • دانلود عکس پروفایل خداحافظی از تلگرام
  • میانگین قیمت از400,000 تومان تا 500,000 تومان

    © کپی رایت 1399

    وبلاگ استادکار

    اپلیکیشن درخواست خدمات

    وبلاگ استادکار

    در این مطلب می‌خوانید:

    در مقاله قبلی طرز تهیه ژل آلوورا یا آلویئه ورا را آموزش دادیم اما در این مقال طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش می دهیم. یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان را با خود درگیر کرده است، مسئله کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل است.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    اگر نگاهی به مجلات و آگهی‌های تلویزیون بی‌اندازید متوجه حجم عظیمی از تبلیغات برای معرفی انواع قرص و پودر و کرم‌های شیمیایی خواهید شد که قطعا ضررهای جانبی بسیار زیادی را به همراه دارند. اما چطور می‌توان با یک روش سالم و بی‌ضرر کاهش وزن داشت؟

    در این مقاله به شما طرز تهیه انواع ژل لاغری خانگی را نشان دهیم تا بسیار ساده و البته از راهی سالم بتوانید به وزن ایده‌آل خود برسید. با استادکار همراه باشید تا طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش ببینیم .

    یک موردی که خیلی از دوستان از ما پرسیده اند استفاده از وازلین برای لاغری ، ما هرچه تحقیق کردیم تا به یک جواب درستی برسیم هیچ مقاله ای برای استفاده از وازلین برای لاغری به ذست نیامد. اما چیزی که ما آن را تایید نمیکنیم این است که برخی از افراد وازلین را به دور شکم خود می زنند و یک نایلون به دور شکم شان می پبچند و شروع به ورزش می کنند تا شکم خود را لاغر کنند . پیشنهاد میکنیم آموزش ورزش مخصوص پهلو به صورت تصویری در خانه را نیز مشاهده کنید .

    از برخی متخصصان بنام این مورد را پرس و جو کردیم اما هیچ کدام این مورد را تایید نکردند که آیا می تواند موثر باشد یا نه ! امیدواریم توانسته باشیم از شما ابهام زدایی کرده باشیم .

    طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی افراد مختلف انجام داده‌اند، افرادی که وزن متناسبی دارند زندگی شاد و سالم‌تری نسبت به سایر افراد دارند. البته این بدان معنا نیست که به هر قیمتی و با امتحان کردن هر نوع دارو و رژیم‌های سخت لاغری بخواهید به تناسب اندام برسید زیرا عوارض آن در مدت زمان کوتاهی پدیدار می‌شود. بهترین و سالم‌ترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن تغذیه سالم و در کنار آن ورزش کردن است.

    پروسه کاهش وزن یک راه پر فراز و نشیب و طولانی است، حال اگر فردی می‌خواهد این پروسه را در کوتاه مدت طی کند بایستی در کنار ورزش از داروها و کرم‌های لاغری که کاملا گیاهی هستند و هیچ ضرری برای بدن ندارند نیز استفاده کند. یکی از روش‌های لاغری بدون ضرر برای بدن استفاده از ژل لاغری خانگی است. تجربه‌های افراد از ژل لاغری خانگی نشان داده است که این نوع ژل در کنار ورزش و تغذیه مناسب سبب کاهش وزن سریع در افراد می‌شود.

    از آنجایی که سیستم دفاعی هر فرد با دیگری متفاوت است، ممکن است داروهای لاغری برای هر فردی سازگار نباشد و موجب اختلال در برخی از قسمت‌های بدن افراد مختلف شود از این رو بسیاری از دکتران تغذیه راه حل موضعی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌دهند. استفاده از انواع ژل و کرم‌های لاغری بر روی پوست می‌تواند کمک به سوزاندن چربی‌ها و سلولیت‌های روی لایه‌های پوست شود و به روند کاهش وزن فرد سرعت ببخشد.

    البته باید به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی، ورزش و تغذیه مناسب را داشته باشید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

    از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

    ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

    بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

    برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید. همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

     

    کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

    این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

    به علت وجود اکالیپتوس در این نوع ژل لاغری، به محض تماس با پوست احساس سرما به شما دست می‌دهد و همین سبب کاهش التهابات پوستی می‌شود. وجود آلوئه‌ورا نیز به عنوان یک تقویتی بسیار عالی برای پوست، این کرم لاغری را تبدیل به یک کرم چند کاربره کرده است. حتی شما می‌توانید از این ژل برای برطرف کردن سلولیت‌ها و ترک‌های پوستی بعد از زایمان نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل لاغری خانگی مواد زیر را آماده کنید:

    در یک کاسه کرم مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا را با یکدیگر مخلوط کنید سپس اکالیپتوس و آب لیمو را اضافه کنید. حال ژل مورد نظر را بر روی پوست ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود. به خاطر داشته باشید شاید این ژل به اندازه بقیه ژل‌های لاغری تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی نداشته باشد اما استفاده از آن کنار دیگر کرم‌های لاغری لازم است زیرا آب از دست رفته توسط پوست سبب چروکی پوست می‌شود اما با این ژل شما می‌توانید رطوبت رسانی به پوست را ادامه دهید.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    شما می‌توانید از تمام این ژل‌های لاغری برای از بین بردن چربی و سلولیت‌های اضافه بر روی بدن استفاده کنید اما لازم است چند نکته را نیز به خاطر بسپارید:

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • طرز تهیه کیک فنجانی برای 30 نفر
  • میانگین قیمت از400,000 تومان تا 500,000 تومان

    © کپی رایت 1399

    وبلاگ استادکار

    اپلیکیشن درخواست خدمات

    وبلاگ استادکار

    در این مطلب می‌خوانید:

    در مقاله قبلی طرز تهیه ژل آلوورا یا آلویئه ورا را آموزش دادیم اما در این مقال طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش می دهیم. یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان را با خود درگیر کرده است، مسئله کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل است.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    اگر نگاهی به مجلات و آگهی‌های تلویزیون بی‌اندازید متوجه حجم عظیمی از تبلیغات برای معرفی انواع قرص و پودر و کرم‌های شیمیایی خواهید شد که قطعا ضررهای جانبی بسیار زیادی را به همراه دارند. اما چطور می‌توان با یک روش سالم و بی‌ضرر کاهش وزن داشت؟

    در این مقاله به شما طرز تهیه انواع ژل لاغری خانگی را نشان دهیم تا بسیار ساده و البته از راهی سالم بتوانید به وزن ایده‌آل خود برسید. با استادکار همراه باشید تا طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش ببینیم .

    یک موردی که خیلی از دوستان از ما پرسیده اند استفاده از وازلین برای لاغری ، ما هرچه تحقیق کردیم تا به یک جواب درستی برسیم هیچ مقاله ای برای استفاده از وازلین برای لاغری به ذست نیامد. اما چیزی که ما آن را تایید نمیکنیم این است که برخی از افراد وازلین را به دور شکم خود می زنند و یک نایلون به دور شکم شان می پبچند و شروع به ورزش می کنند تا شکم خود را لاغر کنند . پیشنهاد میکنیم آموزش ورزش مخصوص پهلو به صورت تصویری در خانه را نیز مشاهده کنید .

    از برخی متخصصان بنام این مورد را پرس و جو کردیم اما هیچ کدام این مورد را تایید نکردند که آیا می تواند موثر باشد یا نه ! امیدواریم توانسته باشیم از شما ابهام زدایی کرده باشیم .

    طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی افراد مختلف انجام داده‌اند، افرادی که وزن متناسبی دارند زندگی شاد و سالم‌تری نسبت به سایر افراد دارند. البته این بدان معنا نیست که به هر قیمتی و با امتحان کردن هر نوع دارو و رژیم‌های سخت لاغری بخواهید به تناسب اندام برسید زیرا عوارض آن در مدت زمان کوتاهی پدیدار می‌شود. بهترین و سالم‌ترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن تغذیه سالم و در کنار آن ورزش کردن است.

    پروسه کاهش وزن یک راه پر فراز و نشیب و طولانی است، حال اگر فردی می‌خواهد این پروسه را در کوتاه مدت طی کند بایستی در کنار ورزش از داروها و کرم‌های لاغری که کاملا گیاهی هستند و هیچ ضرری برای بدن ندارند نیز استفاده کند. یکی از روش‌های لاغری بدون ضرر برای بدن استفاده از ژل لاغری خانگی است. تجربه‌های افراد از ژل لاغری خانگی نشان داده است که این نوع ژل در کنار ورزش و تغذیه مناسب سبب کاهش وزن سریع در افراد می‌شود.

    از آنجایی که سیستم دفاعی هر فرد با دیگری متفاوت است، ممکن است داروهای لاغری برای هر فردی سازگار نباشد و موجب اختلال در برخی از قسمت‌های بدن افراد مختلف شود از این رو بسیاری از دکتران تغذیه راه حل موضعی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌دهند. استفاده از انواع ژل و کرم‌های لاغری بر روی پوست می‌تواند کمک به سوزاندن چربی‌ها و سلولیت‌های روی لایه‌های پوست شود و به روند کاهش وزن فرد سرعت ببخشد.

    البته باید به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی، ورزش و تغذیه مناسب را داشته باشید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

    از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

    ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

    بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

    برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید. همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

     

    کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

    این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

    به علت وجود اکالیپتوس در این نوع ژل لاغری، به محض تماس با پوست احساس سرما به شما دست می‌دهد و همین سبب کاهش التهابات پوستی می‌شود. وجود آلوئه‌ورا نیز به عنوان یک تقویتی بسیار عالی برای پوست، این کرم لاغری را تبدیل به یک کرم چند کاربره کرده است. حتی شما می‌توانید از این ژل برای برطرف کردن سلولیت‌ها و ترک‌های پوستی بعد از زایمان نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل لاغری خانگی مواد زیر را آماده کنید:

    در یک کاسه کرم مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا را با یکدیگر مخلوط کنید سپس اکالیپتوس و آب لیمو را اضافه کنید. حال ژل مورد نظر را بر روی پوست ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود. به خاطر داشته باشید شاید این ژل به اندازه بقیه ژل‌های لاغری تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی نداشته باشد اما استفاده از آن کنار دیگر کرم‌های لاغری لازم است زیرا آب از دست رفته توسط پوست سبب چروکی پوست می‌شود اما با این ژل شما می‌توانید رطوبت رسانی به پوست را ادامه دهید.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    شما می‌توانید از تمام این ژل‌های لاغری برای از بین بردن چربی و سلولیت‌های اضافه بر روی بدن استفاده کنید اما لازم است چند نکته را نیز به خاطر بسپارید:

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • تصاویر بازار تهران امروز
  • میانگین قیمت از400,000 تومان تا 500,000 تومان

    © کپی رایت 1399

    وبلاگ استادکار

    اپلیکیشن درخواست خدمات

    وبلاگ استادکار

    در این مطلب می‌خوانید:

    در مقاله قبلی طرز تهیه ژل آلوورا یا آلویئه ورا را آموزش دادیم اما در این مقال طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش می دهیم. یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان را با خود درگیر کرده است، مسئله کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل است.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    اگر نگاهی به مجلات و آگهی‌های تلویزیون بی‌اندازید متوجه حجم عظیمی از تبلیغات برای معرفی انواع قرص و پودر و کرم‌های شیمیایی خواهید شد که قطعا ضررهای جانبی بسیار زیادی را به همراه دارند. اما چطور می‌توان با یک روش سالم و بی‌ضرر کاهش وزن داشت؟

    در این مقاله به شما طرز تهیه انواع ژل لاغری خانگی را نشان دهیم تا بسیار ساده و البته از راهی سالم بتوانید به وزن ایده‌آل خود برسید. با استادکار همراه باشید تا طرز تهیه کرم لاغری چربی سوز قوی گیاهی را آموزش ببینیم .

    یک موردی که خیلی از دوستان از ما پرسیده اند استفاده از وازلین برای لاغری ، ما هرچه تحقیق کردیم تا به یک جواب درستی برسیم هیچ مقاله ای برای استفاده از وازلین برای لاغری به ذست نیامد. اما چیزی که ما آن را تایید نمیکنیم این است که برخی از افراد وازلین را به دور شکم خود می زنند و یک نایلون به دور شکم شان می پبچند و شروع به ورزش می کنند تا شکم خود را لاغر کنند . پیشنهاد میکنیم آموزش ورزش مخصوص پهلو به صورت تصویری در خانه را نیز مشاهده کنید .

    از برخی متخصصان بنام این مورد را پرس و جو کردیم اما هیچ کدام این مورد را تایید نکردند که آیا می تواند موثر باشد یا نه ! امیدواریم توانسته باشیم از شما ابهام زدایی کرده باشیم .

    طبق تحقیقاتی که پزشکان بر روی افراد مختلف انجام داده‌اند، افرادی که وزن متناسبی دارند زندگی شاد و سالم‌تری نسبت به سایر افراد دارند. البته این بدان معنا نیست که به هر قیمتی و با امتحان کردن هر نوع دارو و رژیم‌های سخت لاغری بخواهید به تناسب اندام برسید زیرا عوارض آن در مدت زمان کوتاهی پدیدار می‌شود. بهترین و سالم‌ترین روش برای لاغر شدن و کاهش وزن تغذیه سالم و در کنار آن ورزش کردن است.

    پروسه کاهش وزن یک راه پر فراز و نشیب و طولانی است، حال اگر فردی می‌خواهد این پروسه را در کوتاه مدت طی کند بایستی در کنار ورزش از داروها و کرم‌های لاغری که کاملا گیاهی هستند و هیچ ضرری برای بدن ندارند نیز استفاده کند. یکی از روش‌های لاغری بدون ضرر برای بدن استفاده از ژل لاغری خانگی است. تجربه‌های افراد از ژل لاغری خانگی نشان داده است که این نوع ژل در کنار ورزش و تغذیه مناسب سبب کاهش وزن سریع در افراد می‌شود.

    از آنجایی که سیستم دفاعی هر فرد با دیگری متفاوت است، ممکن است داروهای لاغری برای هر فردی سازگار نباشد و موجب اختلال در برخی از قسمت‌های بدن افراد مختلف شود از این رو بسیاری از دکتران تغذیه راه حل موضعی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌دهند. استفاده از انواع ژل و کرم‌های لاغری بر روی پوست می‌تواند کمک به سوزاندن چربی‌ها و سلولیت‌های روی لایه‌های پوست شود و به روند کاهش وزن فرد سرعت ببخشد.

    البته باید به خاطر داشته باشید که در کنار استفاده از انواع ژل لاغری خانگی، ورزش و تغذیه مناسب را داشته باشید تا بتوانید به وزن دلخواه خود برسید.

    از جمله خواص درمانی ژل لاغری پارافین چربی سوزی سریع سلولیت‌های شکم، باسن، پهلو و ران است. برای تهیه این ژل لاغری خانگی شما به مواد زیر نیاز دارید:

    ابتدا ۲۵ گرم را قهوه یا فلفل را با یک لیوان آب جوش دم کنید. سپس قهوه یا فلفل دم کرده را با تمام پارافین‌ها مخلوط کرده و به روش بن ماری( حرارت غیر مستقیم) حرارت دهید تا تمام آب موجود در مخلوط بخار شود و یک ماده روغنی شکل در ظرف باقی بماند. پس از اینکه مخلوط پارافین و قهوه به دمای اتاق رسید می‌توانید آن را بر روی قسمت‌هایی از ران، باسن و پهلو به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس روی آن را با نایلون یا کمربند بپوشانید تا پوستتان بتواند عرق کند و چربی سوزی شروع شود.

    بهتر است برای یادگیری بهتر طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل هر کدام را جدا جدا بگوییم .

    برای درست کردن ژل لاغری فلفل شما به یک فنجان روغن بادام، ½ فنجان موم زنبور اصل طبیعی و دو قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز نیاز دارید. برای تهیه این ژل کافیست تمام مواد را مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی حرارت بگذارید تا کاملا ذوب شود سپس با یک میکسر مواد را کامل له کنید و بگذارید مدتی در یخچال بماند تا فرم کرم مانند به خود بگیرد حال می‌توانید از این ژل لاغری برای تمام نقاط بدن که چربی اضافه دارد استفاده کنید. همچنین برای تهیه ژل لاغری زنجبیل لازم است نصف فنجان پودر چای سبز ارگانیک را با یک فنجان ماست یونانی، ده قطره روغن زنجبیل و ۲۰ قطره روغن پرتقال مخلوط کنید و بر روی پوست خشک ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بدن خود را با آب تنها بشویید

     

    کافئین موجود در قهوه نه تنها سبب افزایش انرژی در بدن می‌شود بلکه چربی سوز بسیار فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشد. از این رو ژل لاغری خانگی قهوه نیز با افزایش جریان خون در بدن به توده‌های چربی ضربه شوک‌آوری می‌زند و باعث سوزاندن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید از این ژل حتی برای دور پلک‌های خود وقتی چهره بسیار خسته و کسلی دارید نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    ابتدا سه دانه قهوه را پودر کنید و با شکر و روغن به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر نسبت سفت و روغنی به دست آورید. حال این ژل را به بخش‌های مختلف بدن زده و خوب ماساژ دهید و در آخر روی آن را بپوشانید. پس از ۲۰ دقیقه می‌توانید بدن خود را بشویید و تاثیر شگفت انگیز این ژل لاغری را مشاهده کنید.

    این ژل لاغری یکی از تاثیر گذارترین انواع ژل لاغری خانگی است که به محض قرار دادن بر روی پوست احساس سرما و گرمای شدیدی به شما دست می‌دهد. این ژل خون را در لایه‌های پوست به گردش در می‌آورد و سبب سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در سطح پوست می‌شود. استفاده از کافور در این ژل نیز سبب تعریق پوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود. برای تهیه این ژل شما به مواد زیر احتیاج دارید:

    برای شروع ابتداد قرص کافور را پودر کنید و با ویکس، الکل و جوش شیرین ترکیب کنید. حال ترکیب مورد نظر قابل استفاده است و شما می‌توانید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده از کرم آن را در یک ظرف در دار قرار داده تا بتوانید چند روز متوالی از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید پس از ماساژ کرم حتما با یک پوشش نایلونی بدن خود را بپوشانید و اجازه دهید بدنتان تا جایی که می‌تواند عرق کند. پس از نیم ساعت می‌توانید بدن خود را بشویید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید.

    به علت وجود اکالیپتوس در این نوع ژل لاغری، به محض تماس با پوست احساس سرما به شما دست می‌دهد و همین سبب کاهش التهابات پوستی می‌شود. وجود آلوئه‌ورا نیز به عنوان یک تقویتی بسیار عالی برای پوست، این کرم لاغری را تبدیل به یک کرم چند کاربره کرده است. حتی شما می‌توانید از این ژل برای برطرف کردن سلولیت‌ها و ترک‌های پوستی بعد از زایمان نیز استفاده کنید. برای تهیه این ژل لاغری خانگی مواد زیر را آماده کنید:

    در یک کاسه کرم مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا را با یکدیگر مخلوط کنید سپس اکالیپتوس و آب لیمو را اضافه کنید. حال ژل مورد نظر را بر روی پوست ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود. به خاطر داشته باشید شاید این ژل به اندازه بقیه ژل‌های لاغری تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی نداشته باشد اما استفاده از آن کنار دیگر کرم‌های لاغری لازم است زیرا آب از دست رفته توسط پوست سبب چروکی پوست می‌شود اما با این ژل شما می‌توانید رطوبت رسانی به پوست را ادامه دهید.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    شما می‌توانید از تمام این ژل‌های لاغری برای از بین بردن چربی و سلولیت‌های اضافه بر روی بدن استفاده کنید اما لازم است چند نکته را نیز به خاطر بسپارید:

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • عکس نوشته محمّدولی
  • میانگین قیمت از400,000 تومان تا 500,000 تومان

    © کپی رایت 1399

    سلامت نیوز: با خوردن فلفل سیاه به روش های مختلف به اندام ایده آل خودتان برسید برای لاغری می توانید از ترکیبات و نوشیدنی های فلفلی بهره ببرید.به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، خوردن فلفل تاثیر شگفت انگیز لاغر شدن دارد. شاید سراغ خیلی از مواد غذایی می روید تا لاغرتان کند اما دانستن اینکه انواع فلفل چه تاثیری در کاهش وزن شما دارد برایتان جالب خواهد بود.لاغری با فلفل هر کسی که فکر می کند فلفل سیاه می تواند به کاهش وزن کمک کند، درست فکر می کند! معلوم می شود کهفلفل سیاه ادویه سیاهی است که فواید سلامتی زیادی دارد و کاهش وزن یکی از آن ها است.این چاشنی کم چرب مملو از ویتامین، مواد معدنی، چربی های سالم و فیبر رژیمی است.تحقیقات نشان می دهد که فلفل سیاه حاوی پیپرین است که از تمایز سلولی چاقی جلوگیری می کند، متابولیسم چربی را افزایش می دهد و دسترسی زیستی مواد مغذی را افزایش می دهد.بنابراین خواهیم گفت اگر می خواهید وزن خود را کم کنید و خوب به نظر برسید و یا از بیماری های مرتبط با چاقی دوری کنید، فلفل سیاه را در رژیم غذایی روزانه خود وارد کنید. در اینجا آورده شده است که چگونه می توانید از فلفل سیاه در غذای خود برای کاهش وزنتان استفاده کنید.آیالاغری با فلفل سیاه امکان پذیر است؟چگونه از فلفل سیاه برای کاهش وزن استفاده کنیم:در این بخش روش استفاده از فلفل برای لاغری و لیستی از روش ها برای استفاده از فلفل سیاه برای کاهش وزن موثر آورده شده است.آ. روغن فلفل سیاه:روغن فلفل سیاه 100 % خالص را بخرید و یک قطره از آن را به یک لیوان آب اضافه کنید. قبل از صبحانه بنوشید. هم چنین می توانید این روغن را روی پوست خود برای درمان عفونت های پوستی به کار ببرید.ب. چای فلفل سیاه:چای فلفل سیاه یکی از بهترین روش های مصرف فلفل سیاه برای کاهش وزن است. می توانید اززنجبیل، لیمو، عسل، ریحان،دارچین و یا چای های کیسه ای سبز برای تهیه این چای استفاده کنید. از نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه شسته شده استفاده کنید و قبل از صبحانه آن را بنوشید.ج:نوشیدنی فلفل سیاه:از فلفل سیاه در آب سبزیجات و یا آب میوه ها استفاده کنید. بوی تند فلفل سیاه و طعم متمایزش باعث تندی نوشیدنی شما خواهد شد. مصرف منظمش نه تنها به شما کمک می کند وزن کم کنید، بلکه پوست را بهبود می بخشد و از مشکلات روده پیش گیری میکند.د.مصرف مستقیم:شما می توانید 2 – 3 فلفل سیاه را هر روز به طور مستقیم بجوید.این کار تنها باید توسط کسانی صورت گیرد که می توانند تندی فلفل سیاه را تحمل کنند.

    دوزهای فلفل سیاه برای کاهش وزن:شما می توانید هر روز 1 – 2 قاشق چای خوری فلفل سیاه را برای کاهش وزنتان مصرف کنید. اگر به فلفل سیاه زیاد عادت ندارید، اول کم بخورید و به تدریج مقدارش را افزایش دهید.فلفل سیاه زیادی مصرف نکنید،زیرا فقط موجب مشکلات گوارشی، سوزش معده ، احساس سوزش در چشم ها و مشکلات تنفسی خواهد شد.چه زمانی باید فلفل سیاه را برای کاهش وزن مصرف کرد:چای و روغن فلفل سیاه (که در یک فنجان آب رقیق شدند) باید قبل از صبحانه مصرف شوند.هم چنین اگر ترجیح می دهید دانه هایش را بجوید، صبح بعد از نوشیدن این نوشیدنی سم زدا، می توانید صبحانه تان را بخورید.شما می توانید یک لیوان آب سبزیجات یا آب میوه را با فلفل سیاه در شب یا بعد از ناهار بخورید.چند دستور العمل با فلفل سیاه برای کاهش وزن:_فلفل سیاه و عسل:مواد لازم:*1 فنجان آب*یک قاشق چای خوری عسل*نصف قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه تازهطرز تهیه:یک فنجان آب بجوشانید و عسل و فلفل سیاه را اضافه کنید. خوب هم بزنید و قبل از نوشیدنش اجازه دهید تا کمی خنک شود.مزایا وخواص فلفل سیاه و عسل برای لاغری و بدن:این معجون به عنوان یک نوشیدنی برای دفع مسمومیت عمل می کند. عسل، یک شیرین کننده طبیعی است که طعمش را خوب می کند و همچنین یک عامل ضد دیابتی بالقوه است. بنابراین مصرف فلفل سیاه و عسل برای کاهش وزن یک گزینه سالم است._اسموتی فلفل سیاه و کاهو پیج:مواد لازم:*یک فنجان کاهو پیچ تقریباً خرد شده*یک قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه تازه*نصف آبلیمولاغری با ترکیب فلفل و کاهوطرز تهیه:کاهو پیچ خرد شده را در مخلوط کن بریزید و لهش کنید. آب کاهو پیچ را در یک لیوان بریزید و آبلیمو و فلفل سیاه را به آن اضافه کنید. قبل از نوشیدن به خوبی، هم بزنید.

    مزایای نوشیدنی لاغری فلفل سیاه:این یک گزینه سالم و سریع برای صبحانه است. کاهو پیج به خاطر توانایی اش برای کمک به کاهش وزن مشهور است. همچنین به سرکوب کردن سطوح گلوکز در بدن ما بعد از غذا کمک می کند و از دیابت جلوگیری می کند. لیمو منبع عالی ویتامین Cاست و به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کند.لاغری با استفاده از فلفل در غذا_سالاد مرغ فلفلی مکزیکی:مواد لازم:*100 گرم سینه مرغ پخته*1/4 فنجان فلفل دلمه ای قرمز و زرد*1/4 فنجان آوکادو*آب نصف یک عدد لیمو*3-4 برش از ترشی فلفل هالوپینو*یک مشت گشنیز*2 عدد برگ کاهو*2 قاشق چای خوری پودر درشت فلفل سیاه*2 قاشق چای خوری روغن زیتون*نمکطرز تهیه:روغن زیتون، نمک، فلفل، آبلیمو و آوواکادو را در یک کاسه بریزید. سینه مرغ پخته، فلفل دلمه ای را خرد کنید و باهم مخلوطشان کنید.مرغ خرد شده را با آووکادو مخلوط کنید. یک کاسه سالاد بردارید و ابتدا برگ های کاهو را بریزید.مخلوط مرغ خرد شده را با کمی روغن زیتون ، فلفل سیاه و گشنیز زیبا کنید.مزایای سالاد لاغری با فلفل سیاه:آووکادو، حاوی چربی های سالمی است که به کاهش وزن کمک می کنند و از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کنند. سینه مرغ منبع خوبی از پروتیین کم چرب است.فلفل دلمه ای غنی از آنتی اکسیدان ها است و یک عامل بالقوه ضد سرطان. لیمو مملو از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است و به محافظت در برابر التهاب مفصل روماتیسمی کمک می کند.کاهو به پاک سازی کولون و روده کمک می کند و قلب شما را سالم نگه می دارد._آب میوه و فلفل سیاه:مواد لازم:*نصف پیمانه هندوانه*نصف فنجان اناناس*نصف قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه تازه*یک قاشق چای خوری آب لیمو*کمی نمکطرز تهیه:هندوانه و آناناس را در یک مخلوط کن بریزید و آبشان را در یک لیوان بریزید. آب لیمو، فلفل سیاه تازه و کمی نمک را هم اضافه کنید. خوب هم بزنید.مزایای لاغری با آب میوه فلفل سیاه:هندوانه غنی از آنتی اکسیدان ، ویتامین و مواد معدنی است و در نتیجه به مبارزه با انواع خاصی از سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی، چاقی و دیابت کمک می کند.آناناس منبع عالی ویتامین C است و به درمان دیابت و آسم کمک می کند. لیمو کالری پایینی دارد، غنی از ویتامین C است و به مبارزه با بیماری های قلبی، چاقی و دیابت کمک می کند.

    عوارض جانبی فلفل سیاه:مصرف زیادی فلفل سیاه می تواند منجر به مشکلات دستگاه گوارش و ناراحتی های شکمی و گوارشی شود.مصرف فلفل سیاه زیادی در دوران بارداری می تواند منجر به سقط جنین شود.استفاده مستقیم از فلفل سیاه زیاد روی پوست، ممکن است باعث خارش در بارداری شود.توصیه های مفید و مهم لاغری با فلفل سیاه:بعد از مصرف فلفل سیاه حداقل نصف پیمانه آب بنوشید.همچنین باید نصف فنجان ماست بدون چربی را در رژیم غذایی خود بگنجانید، تا دیواره ای روده را تسکین دهید.اخطار درباره لاغری با فلفل سیاه:مصرف زیادی فلفل سیاه می تواند به طور جدی به شما آسیب برساند و به همین دلیل اگر احساس ناراحتی می کنید و احساس سوزش در معده شما ادامه دارد، فوراً استفاده از آن را متوقف کنید.متخصصان می گویند که بهترین چیزها در زندگی در مقدارهای کوچک کم ظاهر می شوند و وقتی به کاهش وزن مربوط می شود، فلفل سیاه متواضع قطعاً کارساز است.نه تنها سوخت و ساز شما را بهبود می بخشد و از تمایز سلول های چربی جلوگیری می کند، بلکه به شما کمک می کند از شر بسیاری از مشکلات سلامتی خلاص شوید.بنابراین با استفاده از این مولفه برای کاهش وزن طبیعی اقدام کنید!

    اپلیکیشن خدمت از ما

    تمام خدمات منزل

    کارواش | نظافت | تعمیرات

    ژل لاغری، قرص لاغری، رژیم لاغری، بهترین و قوی ترین ژل لاغری و انواع روش‌ها برای لاغری و زیبایی و تناسب اندام بحث داغ این روزهاست. ما در این جا یک روش عالی برای لاغری و لاغر ماندن شما معرفی می‌کنیم. ژل لاغری خانگی بسازید و از آن استفاده کنید. هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و هم از ترکیب موادی که خودتان استفاده نموده اید مصرف کنید. ژل لاغری خانگی انواع مختلفی دارد. ژل لاغری فلفل خانگی، ژل لاغری خانگی با زنجبیل، ژل لاغری زیره، ژل لاغری 3 روزه خانگی از متداول ترین روش‌های ژل لاغری است. 

     

    طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    طرز تهیه ژل لاغری زنجبیل و طرز تهیه ژل لاغری فلفل و زنجبیل در خانه چگونه است؟ همه را برایتان می‌گوییم. با ما باشید تا با طرز تهیه ژل لاغری آشنا شوید. ژل لاغری خانگی را با مواد گیاهی و طبیعی بسازید تا دچار عوارض ناشی از مصرف ژل‌ها و مواد شیمیایی نشوید. استفاده از ژل لاغری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی بدن که در مقابل زیبایی شما قد عمل کرده و مانع از دیدن زیبایی شما می‌شوند استفاده از ژل لاغری گیاهی بسیار مرسوم است. بهتر است تهیه ژل خانگی توسط خودتان و با موادیاولیه که خودتان تهیه نموده اید ساخته و استفاده شود. به دو دلیل یکی اینکه شما خودتان این مواد را تهیه نموده‌اید و می‌دانید که از چه ترکیبی استفداه نموده‌اید و دوم اینکه در هزینه‌ها نیز صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.

     

    مواد لازم ژل لاغری خانگی پوست‌های چرب:

     

     

     

     

    مواد لازم ژل لاغری خانگی پوست‌های خشک:

     

    قبل از هر چیز انرژی خود را روی آووکادوها خالی کنید. شروع کنید به له کردن آووکادوها می‌توانید از یک چنگال برای این کار کمک بگیرید. سپس آووکادو له شده را در درون یک ماهی تابه بریزید و خامه ترش را به آن اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید. در مرحله بعد اضافه کردن گیاه جادویی یا همان ژل آلوئه است.

    اگر متوجه شدید که ژل لاغری شما خیلی سفت شده است، می‌توانید خامه ترش بیشتری اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. نحوه استفاده از ژل لاغری گیاهی آووکادو نیز همانند ژل لاغری قبلی است. همان مراحل را تکرار کنید.

    خوب است بدانید قرار نیست این ژل برای شما به تنهایی معجزه کند. و شما با استفاده از یک زل لاغری از شر تمام چربی‌های بدنتان خلاص شوید. حتما باید در کنار استفاده از ژل لاغری رژیم غذایی خوبی را در پیش بگیرید. اما این ژل به کمک مواد تشکیل دهنده ای که دارد موجب سفت تر شدن عضلات و پوست بدن شما می‌شود و در چربی سوزی بدن شما کمک زیادی می‌کند. همچنین باعث گردش خون و زیبایی و لطافت پوست بدن شما می‌شود.

     

    آرزوی ما سلامتی شماست. جدای از دلایل زیبایی و تناسب اندام و حفظ اعتماد به نفس لاغر شدن به شما در حفظ سلامتیتان یاری می‌کند. داشتن اضافه وزن موجب به وجود آمدن بیماری‌های زیادی می‌شود از جمله چربی خون، فشار خون و مهمتر از آن بیماری‌های قلبی که برای پیشگیری و یا بهبود این موارد باید از شر چربی‌های اضافه بدن خلاص شوید.

    3.44 امتیاز از 44 رای

    در بازار آنلاین “خدمت از ما” برای تمامی خدمات، از چند متخصص به رایگان قیمت بگیرید.

    “خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

    شهر و خدمت مورد نیاز خود مثل نظافت، کارواش، تعمیرات و … را وارد کنید و به رایگان قیمت بگیرید.

    لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

    لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

    لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

    کد 4 رقمی را وارد کنید

    کد 4 رقمی به شمـاره
    ارســال شد. درصورتیــکه کد را دریافت نکردید،
    میتوانید مجددا درخواست دهید طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    ثانیه مانده برای درخواست ارسال مجدد

    ۱- در نوار پایین گوشی دکمه را کلیک کنید.

    ۲- منوی باز شده را به چپ بکشید و دکمه را کلیک کنید

    ۳- در آخر در بالای صفحه دکمه Add را کلیک کنید.

    تماس بگیرید

    05137238070

    فواید و خواص عرق چهل گیاه بر روی سلامتی بدن انسان ها

    مرمکی چیست ( خواص و عوارض و نحوه مصرف آن )

    از بین بردن جای زخم با جدیدترین متدهای سریع و ۱۰۰٪ قطعی !طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    خواص ترخون بر سلامتی ما

    خواص زنیان و تاثیرات بی نظیر آن روی سلامت زندگی ما

    خرفه و خواص بی نظیر این گیاه برای انسان ( عجبیب )

    خواص تخم کتان و تاثیرات جالب توجه بر روی انسان !

    خواص چای کوهی و اثرات عجیب آن بر روی بدن انسان

    ماسک سیب زمینی ( خواص بی نظیر آن و روش ساخت )

    ماسک سفید کننده صورت فوری بسازید ! ( برگرفته از منبع علمی )

    تحویل اکسپرس

    پرداخت مطمئن

    ضمانت کیفیت

    ضمانت بازگشت

    تومان35,000

    روغن فلفل قرمز تولید شده از عصاره میوه های گیاه فلفل قرمز در پایه روغن کنجد میباشد

    کاربرد موضعی این روغن در کاهش دردهای روماتیسمی و مفصلی و افزایش جریان خون در موضع مورد مصرف میباشد.

    روغن فلفل قرمز اصل ( خرید روغن فلفل قرمز ) :

    درباره روغن فلفل قرمز چه میدانید ؟؟‌ این روغن  تولید شده از عصاره میوه های گیاه فلفل قرمز در پایه روغن کنجد می باشد .

    کاربرد موضعی این روغن در کاهش درد های روماتیسمی و مفصلی و افزایش جریان خون در موضع مورد مصرف می باشد .

    از این روغن با توجه به گرما بخش بودن و افزایش میزان تعریق در مصرف موضعی و همچنین افزایش گردش خون در موضع مورد مصرف، به عنوان لاغر کننده هم استفاده می گردد .

    تاثیر فلفل قرمز بر رشد مو

    به جای استفاده از روغن مو به طور منظم،  پوست سر را با  فلفل قرمز و روغن بچه مرطوب کنید .

    به سرعت به داخل پوست جذب و  فولیکول های مو را تقویت میکند .

    اگر روغن بچه در دسترس نیست،  می توانید روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کنید .

    ½ قاشق غذا خوری فلفل قرمز
    دو قاشق غذاخوری  روغن بچه

    فلفل قرمز با روغن بچه را ترکیب کنید .

    پوست سر  را ماساژ دهید یک ساعت بعد با آب ساده بشوئید  با برنامه منظم، در چند روز روز آینده شاهد رویش مو های جدید خواهید شد.طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

     

     

     

    با استفاده از سرکه سیب جریان خون رسانی به فولیکول های مو زیاد شده و گردش خون بیشتر می شود .

    روغن فلفل قرمز یکی از مواد مغذی است که به  رشد مو کمک کند .

    ½ قاشق چای خوری فلفل قرمز
    دو قاشق غذا خوری سرکه سیب
    آب یک قاشق غذاخوری

    مواد را با هم مخلوط کرده و  پوست سر برای حدود ۵ دقیقه ماساژ دهید .

    بر روی پوست سر به مدت یک ساعت بماند سپس با شامپوی ملایم بشوئید  در طی ۲ تا ۴ هفته تاثیر آن را خواهید دید .

     

  • پروفايل تبريك تولد خواهر
  • روغن فلفل قرمز می تواند منجر به سوزش، التهاب و خارش در ناحیه مصرف شود .

    در این حالت لازم است محل مربوطه را با آب و صابون بشویید و از مصرف مجدد روغن پرهیز کنید

     

     

    برای خرید می توانید از بالای همین صفحه گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک و به صفحه تکمیل فرم اطلاعات رفته سفارش را تکمیل نمایید .

    شما میتوانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی رویکا تماس بگیرید و این روغن خود را سفارش دهید .

    تلفن ثبت سفارش و مشاوره

     

    ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

     

    طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری

    همچنین می توانید با مراجعه به صفحه ما در تلگرام ویا اینستا گرام محصول خود را انتخاب و از همانجا سفارش دهید .

    این محصول کاملا تایید شده می باشد و دارای گارانتی عدم رضایت است .

    فروشگاه اینترنتی رویکا این روغن را به صورت کاملا گارانتی شده برای شما ارسال و شما می توانید.

    پرداخت را به صورت آنلاین و یا درب منزل انجام دهید .

    همچنین فروشگاه اینترنتی رویکا تنها فروشگاه اینترنتی دارای گرید A می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است .

    پس شما می توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید .

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor



    فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
    امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

    انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

    05137238070 – 021284233

    info[@]royka[.]ir

    پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

    طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری
    طرز تهیه روغن فلفل برای لاغری
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *