طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده

دوره مقدماتی php
طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده
طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده

در این مطلب طرز تهیه جوجه کباب لبنانی را با بهترین و ساده ترین روش به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش می دهیم که امیدواریم از تهیه جوجه کباب به سبک لبنانی در منزل نهایت لذت را ببرید.

جوجه کباب از انواع غذا های خوشمزه و خوش طعم است که می توانید آن را با روش های مختلف در منزل تهیه کنید. جوجه کباب لبنانی یکی از انواع جوجه کباب های لذیذ است و در طرز تهیه جوجه کباب لبنانی از مرغ بدون استخوان و آبلیموی تازه و سیر و فلفل سیاه و نعنای خشک و پاپریکا و ماست و رب گوجه فرنگی استفاده می شود.

غذاهای لبنانی با ذائقه ایرانی ها سازگار هستند. جوجه کباب به سبک لبنانی طعم بی نظیر و متفاوتی است و بهتر است این غذای خوشمزه را تهیه کنید و از طعم و عطر آن نهایت لذت را ببرید.


طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده

دوره مقدماتی php

ابتدا گوشت مرغ را به صورت کبابی خرد کنید سپس روغن را در درون تابه ای مناسبی بریزید و سیر له شده را در درون روغن به مدت 1 دقیقه تفت دهید سپس فلفل سیاه و نعنای خشک و فلفل بهار و پاپریکا را به سیر اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه دیگر نیز مخلوط سیر و ادویه ها را تفت دهید سپس رب را به مواد اضافه نمایید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود.
در مرحله بعدی طرز تهیه جوجه کباب لبنانی تکه های مرغ را درون ظرف مناسبی بریزید و سپس مخلوط سیر و ادویه ها را به همراه نمک و آبلیمو به تکه های مرغ اضافه کنید و ماست را نیز به تکه های مرغ بیافزایید و به مدت یک شب مرغ را مرینیت کنید ( مزه دار نمایید).

بعد از مدت زمان ذکر شده می توانید تکه های مرغ را به هر روشی که دوست دارید کباب کنید. تکه های مرغ را می توانید به سیخ بکشید و بر روی زغال کباب کنید همچنین می توانید آن ها را به سیخ بکشید و در تابه گریل کنید و یا مثل جوجه کباب تابه ای تکه های مرغ را در تابه و بدون سیخ سرخ کنید و در نهایت روی آن ها سماق بپاشید.

بعد از آماده شدن جوجه کباب لبنانی می توانید جوجه کباب ها را در ظرف مناسبی بریزید و با کمک روش های تزیین جوجه کباب آن را تزیین کنید. امیدواریم از دستور پخت جوجه کباب لبنانی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش پخت انواع کباب کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در دسته بندی آشپزی و تغذیه, آموزش آشپزی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب لبنانی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.


 

طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده


 

با آموزش طرز تهیه کباب لبنانی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه کباب لبنانی ابتدا باید بلغور گندم را تمیز بشویید.سپس نصف پیمانه آب جوش روی بلغور بریزید و روی ظرف را بپوشانید.برای تهیه مواد داخل کباب، پیاز نگینی خرد شده را در روغن تفت دهید تا طلایی شود.سپس دانه کاج ، سیر، کشمش و گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید و تفت دهید.ادویه ها و گشنیز را به مواد اضافه کنید و تابه را از روی حرارت بردارید.بلغور گندم را آبکش کنید و کنار بگذارید.

گوشت باقی مانده، پیاز و ادویه ها را مخلوط کنید و آن ها را به بلغور اضافه کنید و با دست ورز دهید.سپس ماست چکیده را به مواد اضافه کنید.با دست مقداری از مواد بلغور را بردارید و کف دستتان صاف کنید و از موادی که برای داخل کباب تهیه کرده بودید داخل آن بریزید و کباب را ببندید.بقیه کباب ها را هم به همین صورت آماده کنید و آن ها را به مدت نیم ساعت داخل یخچال قرار دهید.در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود سپس کباب ها را در روغن سرخ کنید.

بعد از آماده شدن کباب تمامی مواد سس را در ظرفی با هم مخلوط کنید و با کباب سرو کنید.

نکات : فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ثبت دامنه com | خرید بک لینک | آهنگ های شاد جدید | چت روم

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

طرز تهیه جوجه لبنانی توسط آقای میرزایی پارسا در بخش آشپزی برنامه خانه و زندگی

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده
طرز تهیه جوجه کباب لبنانی با ارده
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *