طرز تهیه ثعلب برای سرفه

دوره مقدماتی php
طرز تهیه ثعلب برای سرفه
طرز تهیه ثعلب برای سرفه

ثعلب ثعلب گیاهی است با گل های خوشه ای و برگهایی پهن که فصل گل دهی آنها اوایل فروردین تا اواخر خرداد میباشد-  طرز تهیه ثعلب از پیاز این گیاه ثعلب را تهیه میکنند پوسته غدد زیر زمینی این پیاز به رنگ صورتی است و داخل آن سفید است و کمی لزج میباشد و دارای طعمی تند و کمی شیرین است پیاز این گیاه دارای نشاسته است که آنرا در حالت خام خشک کرده و از پودر آن در بستنی سازی استفاده میکنند آرد ثعلب شما میتوانید آرد ثعلب را خودتان تهیه کنید بدین ترتیب که پیاز این گیاه را در آب جوش بخیسانید تا پیاز کمی آب جذب کرده و متورم شود سپس آنرا خشک کرده و آسیاب کنید معمولا از آرد ثعلب یا همان پودر ثعلب در بستنی سازی استفاده میشود اما در گذشته و تا به امروز در ترکیه از این آرد در تهیه نوشیدنی نیز استفاده میشود ثعلب داغ با شیر که در این مطلب میخواهیم طرز تهیه ثعلب و نوشیدنی آن با شیر را به شما عزیزان آموزش دهیم ، امیدواریم که مورد توجهتان قرار گیرد موادی که نیاز دارید شامل یک قاشق سوپ خوری ثعلب ، یک پیمانه شیر ، شکر و پودر دارچین یا زنجبیل به مقدار لازم شیر را روی …

[
مشاهده متن کامل

طرز تهیه ثعلب / طرز تهیه ثعلب و نوشیدنی داغ با ثعلب و بستنی با ثعلب

ساعت 24
]



دوره مقدماتی php

ثعلب به داشتن گلهای بنفش شناخته میشود اما بعضی از انواع آن گلهای سفید هم دارد. برگ های آن به شکل نیزه است که نقاط بنفشی روی آن نقش بسته. در بعضی مناطق میتواند حداکثر تا 2متر رشد کند. بنا بر افسانه ها، در قدیم از آن برای رواج عشق بین مردم استفاده میشده اما عمدتا کاربرد آن در تولید شراب بوده است.



ثعلب به درمان ناتوانی جنسی در مردان شناخته شده است. عصاره حاصل از آن به خوبی اختلال نعوذ را درمان کرده، لذا میتواند برای تقویت قوای جنسی مردان مفید باشد.

طرز تهیه ثعلب برای سرفه


در درمان یبوست بسیار موثر است. ترکیب عصاره ثعلب با شیر گرم، عملکرد روده را روان کرده و از این رو به درمان مشکلات مربوط به سیستم گوارش کمک میکند.


ثعلب در درمان بسیاری از بیماریهای پوستی مفید است و میتواند به شکلی موثر آکنه را درمان کند.


ثعلب توانایی خود در درمان مشکلات جنسی را اثبات کرده و میتوان از آن به عنوان راهکاری موثر برای این منظور استفاده کرد.


خواص خلط آور ثعلب میتواند برای درمان مشکلاتی مثل سرماخوردگی و سرفه مصرف شود.


ثعلب به شفافیت پوست و سفتی آن کمک کرده و باعث میشود جوان تر به نظر برسد.


ثعلب به عنوان یک نیروبخش عمل کرده_لذا میتواند به کاهش مشکلات عصبی مثل استرس کمک کند.



میتوان پودر ثعلب را همراه غذا یا مقداری شیر مصرف کرد و یا ریشه آن را به عنوان منبعی قدرتمند از ثعلب پخت.

امیدوارم از این مطلب لذت برده و با خواص ثعلب آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

طرز تهیه ثعلب برای سرفه
طرز تهیه ثعلب برای سرفه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *