طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

دوره مقدماتی php
طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه
طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

آشپزی به زبان ساده برای تازه کارها


طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

دوره مقدماتی php

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

ﺳﻼﻡ ﻃﻴﺒﻪ ﺧﺎﻧﻢ,ﻣﻦ ﻗﺒﻼ ﻳﻜﻲ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﺮﺩﻡ و ﺑﻌﺪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻧﺮﻡ ﺷﺪﻩ و ﻣﺎﺕ.اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺷﻴﺮﻩ ﻏﻠﻴﻆ ﺑﺎﺷﻪ.ﻣﻴﺨﻮاﻡ اﻣﺘﺤﺎﻥ ﻛﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻴﺮﻩ ﻏﻠﻴﻆ ﻛﺎﺵ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻝ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺸﻪ.ﻋﻜﺲ ﻛﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺵ ﺁﺏ و ﺭﻧﮕﻪ

ﻣﻦ ﻧﺼﻒ ﺭﻭﺯﻩ ﻣﻴﺨﻮاﻡ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﺑﺬاﺭﻡ و ﻧﻤﻴﺸﻪ.ﻃﻴﺒﻪ ﺟﺎﻥ ﺑﺎﻣﻴﻪ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﺮﺩﻡ و ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﻋﺎﻟﻲ ﺷﺪ.ﺑﺎﻣﻴﻪ ﻭاﻗﻌﻲ و ﻛﺮاﻧﭽﻲ.ﻣﺸﻜﻠﻢ اﺯ ﺷﺮﺑﺖ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﻮﺭﺗﻬﻴﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺎﻟﻴﻪ. اﺯ اﻳﻨﻜﻪ ﺷﻜﺮﻙ ﻧﺰﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ.ﺭﻭﺵ ﺟﺎﻟﺒﻲ ﺑﻮﺩ.ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﻤﻨﻮﻥ



و دستور تهیه زولبیا و بامیه خوشمزه

زولبیا و بامیه یکی از اصلی ترین ملزومات سفره های افطار ایرانیان در ماه مبارک رمضان می باشد. این شیرینی فقط در ماه مبارک رمضان در شرینی فروشی ها تهیه می شود. در ادامه آموزش کامل تهیه زولبیا و بامیه را براتون تهیه کرده ایم.

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

 نشاسته :•: 200 گرم

ماست :•: 200 گرم

آرد :•: به میزان لازم

روغن جامد :•: به میزان لازم

جوش شیرین :•: 1/2 قاشق چای خوری

نمک :•: 1/3 قاشق چایخوری

تخم مرغ :•: 3 عدد

آبلیمو :•: 3 قاشق سوپ خوری

شکر :•: نیم کیلو

زعفران :•: به میزان لازم

در اول نشاسته و ماست را به همراه 20 گرم آرد به خوبی مخلوط می کنیم تا مایع مورد نظر یکدست شود بعد از آن یک قاشق چایخوری روغن جامد به مایع اضافه می کنیم و بعد از مخلوط کردن کامل گلاب و جوش شیرین و زعفران را به مواد اضافه می کنیم این مواد باید جوری مخلوط و یکدست گردد که قابلیت ریزش از قیف را داشته باشد. مواد را در قیف ریخته و درون روغن داغ با فرم دهی سرخ می کنیم که بهترین مدت زمان برای آماده شدن زولبیا 10 دقیقه است.

ابتدا آب را می جوشانیم و به آب در حال جوش بر روی شعله ملایم آرد را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا خمیر تقریبا سفتی آماده شود ، روغن را به خمیر اضافه می کنیم و 2 الی 3 دقیقه مخلوط می کنیم. بعد از سرد شدن خمیر تخم مرغ ها را به آن اضافه می کنیم و خمیر را خوب ورز داده تا نرم شود در ادامه می توانید یک قاشق از شربت بامیه هم به خمیر اضافه کنید. خمیر را توسط قیف به صورت دایره دایره درون ظرف مورد نظر ریخته و سرخ می کنیم و بعد از سرخ شدن از درون روغن بیرون آورده و داخل شربت می اندازیم به مدت چند دقیقه.

با مخلوط گلاب ، جوش شیرین ، زعفران می توانید شربت زولبیا و بامیه را تهیه کنید.

امتیاز دهید


3.3
از

368

زولبیا که از خوشمزه ترین شیرینی های ماه رمضان است معمولاً همراه با بامیه سر سفره افطار ماه رمضان سرو میشود. هرچند این شیرینی در ماه رمضان خیلی راحت در دسترس است و تقریبا همه جا به فروش میرسد، تهیه آن در منزل هم خالی از لطف نیست چون به این ترتیب میتوانید از سالم و تازه بودن زولبیا اطمینان داشته باشید و خاطر جمع باشید که در روغن مانده سرخ نشده که برای سلامتی بسیار مضر است. در ادامه طرز تهیه زولبیای خانگی را با عکس مراحل آن خواهید دید.

 

طرز تهیه زولبیا

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

 

 

آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به جوش بیاید و تمام شکر حل شود سپس زعفران ، گلاب و آبلیمو را اضافه کنید و پس از 10 – 15 دقیقه که جوشید شربت را از روی حرارت بردارید.

 

 

نشاسته و ماست را داخل کاسه ای بریزید و مخلوط کنید ؛ مخلوط نشاسته و ماست را 5 دقیقه کناری قرار دهید و مجدد مخلوط کنید تا یکدست شود ( ماستی که استفاده می کنید نه خیلی شل و نه خیلی سفت باشد ).

 

 

آرد و کره نرم شده را اضافه و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود سپس جوش شیرین ، گلاب و هل را اضافه کنید ( غلظت مایه زولبیا در این مرحله باید مانند ماست باشد ، اگر بیش از حد سفت بود 1 قاشق گلاب اضافه کنید ).

 

 

داخل قابلمه روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود ، مایه زولبیا را داخل قیف بریزید و ته قیف را سوراخ کنید سپس داخل روغن بریزید و شکل های درهم و دایره ای ایجاد کنید.

 

پس از اینکه زولبیا سرخ شد سریع داخل شربت قرار دهید و بگذارید 5 – 10 دقیقه بماند ( دقت کنید شربت باید گرم باشد ).

 

 

میتوانید به جای قیف مایه زولبیا را داخل ظرف سس بریزید و با آن کار کنید ، جوش شیرین بافت بهتر و تردتری به زولبیا میدهد.

 

عکس های غذای خود را از طریق اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید

سلام خسته نباشید
خواستم بدونم میشه نشاسه را با کمی اب سرد حل کرد
بعد با ماست مخلوط کنیم

نیازی به این کار نیست ولی اه مقدار کم آب استفاده کنید اشکالی نداره

سلام حالتون خوبه ؟؟. اول از همه باید تشکر کنم از این سایت خوبتون???. میگم من همه ی کارهایی که گفتین رو دقیق انجام دادم اما نمی‌دونم چرا اصلا مزه زولبیا رو نمی‌ده. ممنون میشم اگه جواب بدید☹️☹️

اززحمات شما سپاسگذارم.ممنونم که کمک کردین برای اولین بارخونوادم و خوشحال کنم.متشکرم???

خواهش میکنم. ما هم از رضایت شما خوشحالیم تینا جان.

سلام
من درست کردم امروز.
البته چندین سال پیش درست می کردم ولی دستورش رو نداشتم الان

الان دو تا سوال دارم

یکی اینکه نباید بزاریم مواد چند ساعتی بمونه؟
دوم اینکه وقتی نشاسته و ماست رو مخلوط کردم یک خمیر خیلی صفت بوجود اومد . از هر کدوم وزنی ۱۰۰ گرم بود. مجبور شدم ماست اضافه کنم. چرا؟.
سوم اینکه چرا هنگام ریختن با اینکه کوچک می ریختم اما باز می شدو به دور تابه می رسید . بویژه اولی هاش

البته ترد و حوشرنگ شده ولی بی شکل . قبلا اینطور نمی شد…
هنوز نخوردم روزه ام ولی بهش می خوره خیلی خوش مزه باشه

بامیه هم عالی شد
ممنون

سلام.خسته نباشیدطرزتهیه زلوبیابا آرد را هم لطف میکنیدنیلوفرخانم؟

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

سلام من زولبیا رو با استفاده ازیه دستوردیگه درست کردم خوب دراومد منتها خیلی نازک شد دستورها متفاوته بعضیها مقدار آرد بیشتربعضی نشاسته برای اینکه زولبیا یه مقدار حجیم تربشه ازآردبیشتراستفاده کنم یا نشاسته نازکیش بخاطر سوراخ قیف نیست بخاطرموادشه میشه راهنمایی کنیدمتشکرم

عالی بود ممنونم .تونستم خانومم رو غافلگیر کنم ?

سلام ببخشد من وقتی زولبیا درست میکنم یه حفره های در زولبیا هام ایجاد میشه باید چیکار کنم تا خوب دربیاد؟

سلام ببخشد من وقتی زولبیا درست میکنم یه حفره های ایجاد میشه باید چیکار کنم؟

از چه روغنی استفاده کنیم بهتره؟

سلام
ببخشید من که اقا هستم وارد جمع خانوما این جا شدم.. دلیلش این بود که خودم علاقه زیادی به بامیه و زولبیا دارم و بامیه رو چون اهوازی هستم و باش اشنایی داریم خوب دورست میکنم ولی زولبیا رو بلد نیستم ..لطف. میکنید راهنمایی کنید که شربت رو مثل شربت بامیه باشه مشکلی نیست

سلام خداقوت
ممنون از توضیح صریحتون میخواستم بدونم ک زولبیا تک تک ک سرخ میکنیم باید بریزیم داخل شربت یا همگی باهم؟ ممنون و تشکر

به جای جوش شیرین نمیشه چیز دیگه استفاده کرد.

سلام خسته نباشید خواستم بدونم ایا میشه نشاسه را در کمی اب اول حل کرد بعد داخل ماست ریخت

خیلی ممنون زحمت کشیدین پست گذاشتین خیلی از سوال هام جواب گرفتم .طاعات قبول حق

خواهش میکنم. خوشحالم تونستم کمکتون کنم!

ببخشید 100 گرم معادل چند لیوان میشه

تقریبا 3/4 فنجان یا 2/3 لیوان میشه. البته تقریبا

سلام اگرجوش شیرین نریزیم زولبیا خراب نمی شود؟

سلام ، نکیسای عزیز جوش شیرین برای ترد شدن زولبیاست ، میتونی استفاده نکنی یا به جاش بکینگ پودر بریزی

ایران کوک کارت عالیه سایت هایی مث شمارو باید تشویق کرد اگه باور کنی این اولین نظر اینترنتیم بود

ممنونم شما لطف دارید و خوشحالم اولین نظرتون رو برای من ارسال کردید

سلام. من زولبیا با این روش درست کردم. اما خوب نشد و نرم شدن چیکار باید کنم؟

سلام ، خوب دلیل اصلیش اینه که شیره ات زیاد غلیظ نبوده و باعث شده زولبیا نرم شه ، این بار غلظت شیره رو بیشتر کن عزیزم

سلام نیلوفر جان دستت درد نکنه نماز و روزه هاتون هم قبول باشه . قربانت.

ممنون لادن جون ، همچنین عزیزم … کم پیدایی خانومی ؟

خیلی عالی بود

خیلی عالیه

خیلی خوب بود مچکرم

باتشکر از شما البته هنوز درست نکردم ولی خداکنه خوب در بیاید تادعاتون کنم

با سلام و تشکر از سایت خوبتون . ببخشید من یه سوال داشتم زولبیاهای من پف نکردن با اینکه مواد ۸ ساعت موند میشه بگین چرا ؟ ممنون

ممنون ستاره جان ، عزیزم حتما وقتی مواد رو اضافه کردی روغن داغ داغ نبوده و یا شاید مواد رو قبل اضافه کردن خوب مخلوط نکردی ، این بار امیدارم خوب دربیاری

سلام ، در اینجا منظورتون چه نوع نشاسته است ؟ ممنون از سایت بسیار زیباتون و اینکه لطف میکنید دانسته هاتون رو در اختیار دیگران قرار میدید ، شاد باشید

ممنون اشکان جان لطف داری ، خوشحالم که برات مفید بوده ، دوست خوبم منظور نشاسته گندم هست

اخه چرا برای من داخلش خام هست ؟ من که کاملا دستورش رو رعایت میکنم اما نمیشه

ساناز جان حتما” باید شیره غلیظ شده باشه و نه اینکه ابکی باشه … وقتی داخل شیره میندازی باید زولبیا و بایمه داغ داغ باشن تا شیره رو به خودشون جذب کنن … خامی دلیل اصلیش همینه ، همچنین باید بذاری خوب سرخ و برسته بشه

سلام ببخشید شما در مواد لازم نمک و یک آب به مقدار150گرم نوشته اید ولی در طرز تهیه ننوشته اید که چه وقت باید ان ها اضافه کنیم. میشه لطفا بگید.

زهرا جان اون شیره بود که به اشتباه اب نوشته بودم … تصحیح شد خانومی

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

خانه » سرگرمی » فال » – پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷

به مسائل حاشيه‌اي توجه مي‌كني و جزئيات را بزرگ مي‌كني كه حتما به ضررت تمام مي‌شود. با وجودي كه اين موضوع چند بار در زندگي تو تجربه شده بازهم آن را تكرار كرده و درس نمي‌گيري!

با افراد مهمي برخورد مي‌كني كه افكارشان بر تو تاثير خواهد گذاشت و اين شروع يك تحول اقتصادي است. بايد با حواس جمع و هوشياري از اين موقعيت استفاده كني.

به محض ايجاد يك رابطه جديد، روابط قديمي و دوستانت را فراموش مي‌كني. اين بدترين رفتار است و تو را از بهترين دوستانت جدا مي‌كند. بهتر است كمي در رفتارت تجديد نظر كني.

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

احساس مي‌كني، همه از دست و دلبازي تو سوء استفاده مي‌كنند و كارهايي كه مي‌كني به نتيجه مطلوب نمي‌رسد. شايد اين موضوع به خاطر زياده‌طلبي‌هاي تو باشد. گاهي اوقات بايد قناعت كرد و به آنچه روزي ماست بسنده كرد.

بايد اجازه بدهي تا او با تو صحبت كند و عقايد و حرفهايش را آزادانه به تو بگويد تا بتواني بفهمي چه خواسته‌ها و نيازهايي دارد.

ممكن است در روزهاي آينده احساس خستگي و افسردگي داشته باشي. بايد سعي كني فكرت را آزاد كني و براي مسائل كوچك و كم اهميت وقت و ذهنت را مشغول نكني. بدون مراجعه به پزشك مي‌تواني به سلامتي‌ات كمك كني.

با مشكل مالي روبرو مي‌شوي كه حتما راه‌حلي دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستي و انتظار مي‌كشي دستي از غيب مشكلاتت را حل كند. اين انتظار بيهوده است و بايد خود دست به كار شوي و با استفاده از توانايي و استعدادهايت اين مشكل را براي هميشه حل كني.

كوتاه آمدن هميشه به معناي شكست يا پشيماني نيست. گاه براي يك هدف بزرگتر، از يك موضوع پيش پا افتاده صرفنظر مي‌كنيم و اين عين خردمندي و عقلانيت است.

بهتر است كه دايره زندگي و روابط خود را توسعه دهي. در اين راه آشنايي با افراد جديد مي‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌اي كند. كشف يك رابطه جديد به معناي كشف يك دنياي تازه است.

مراقب سلامتي خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پاي درآيي زيرا هنوز راه درازي در پيش است و تو كارهاي زيادي براي انجام دادن داري.

دست به كاري بايد زد كه سود خوبي داشته باشد. چون از نظر اقتصادي، تو در وضعيت نامطلوب هستي و بايد پس‌اندازي داشته باشي. با درايت و هوشياري مي‌تواني سود خوبي بدست آوري.

چند نفر همزمان فكر تو را به خودشان مشغول كرده‌اند و اين مساله قدرت تصميم‌گيري را از تو سلب كرده است. بايد بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بين آنها يكي را انتخاب كني

مناسبتي پيش مي‌آيد كه طي آن با دوستان جديدي آشنا مي‌شوي. ارتباط با يك فرد جديد پاگذاشتن به يك دنياي تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگي مي‌كني و اين موضوع روي سلامتي روح و جسمت به مرور تاثير خواهد گذاشت. بهتر است بجاي مراجعه به پزشك به فكر تغيير روحيه‌ات باشي. در اين صورت به سلامتي‌ات لطمه‌اي وارد نخواهد شد.

موانعي سر راه تو پيش مي‌آيد كه بايد با خونسردي و فكر، راهي براي بيرون آمدن از آن بيابي. در حال حاضر وضعيت اقتصادي تو با اطرافيانت چندان تفاوتي ندارد فقط حساسيت تو بيشتر است.

امروز شانس با تو خواهد بود اما آيا تو هم با آن همراهي؟ گاهي اوقات خوشبختي در خانه‌اي را مي‌زند و چون جوابي نمي‌شنود، به ناچار آنجا را ترك مي‌كند. پس حواست را جمع كن و از موقعيت بدست آمده استفاده كن.

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

با بحران مالي روبرو مي‌شوي. اگر با شكست روبرو شدي، به اين معنا نيست كه هميشه و همه جا شكست خواهي خورد. هر شكست براي خود تجربه‌اي است كه با كمك آن مي‌توان موفقيت خود را در آينده تضمين كرد.

تحولاتي در زندگي عاطفيت ايجاد ميشود كه باب ميل تو نيست. گرچه سخت خواهد بود اما تو مي‌تواني خودت را با شرايط تازه هماهنگ سازي. پس از اين دوران سخت، زمان خوشحالي و شادي فرامي‌رسد.

به زودي به سود مالي قابل توجهي مي‌رسي. بايد همگام با پيشرفت مالي، شرايط معنوي و فرهنگي خود را هم ارتقاء دهي تا روزگار بهتري را تجربه كني.

انتخاب كنيد. بين بودن يا نبودن زندگي پرهيجان و زندگي مرفه با عشق و يا زندگي در رفاه اين تنها راهي است كه به شما مي آموزد كه بايد نرمش داشته باشيد و يا خشونت و همه اينها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهايي بهترين راه نجات است. از دست هياهوي پوچ ديگران فرار كن و به خود تكيه كن. بزودي شاد خواهي شد، واقعا شاد!

سلامتيم و نمي دانيم كه اگر نباشيم چه خواهيم بود! سپس براي اينكه هيچ وقت تجربه نكنيم از افراد ناسالم پرهيز كنيد.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نيست چيزي را از دست بدهيد و اين خبر خوبي براي همه ماست.

بايد بتواني حرفت را رك و روراست بزني. شرايط طوري است كه مي‌تواني يك موفقيت خوب را به چنگ آوري. به شرط آنكه جسارت و سرعت كافي داشته باشي و زودتر از رقيبان وارد عمل شوي.

نظرت در مورد طبيعت و فضاي آزاد چيه؟ فكر كنم يك مسافرت كوتاه يا حتي كوهنوردي بتواند روحيه نشاط و شادابي را به تو بازگرداند.

بايد براي رفع بعضي از مشكلات جسمي به متخصص مراجعه كني. سلامتي تو احتياج به مراقبت بيشتري دارد.

پس از يك دوره تلاش و كوشش به موفقيت خوبي دست خواهي يافت. همين مساله تو را در جايگاه برتري مي‌نشاند كه مورد تحسين و پاداش از سوي ديگران قرار خواهي گرفت. بايد دستاوردهاي خود را حفظ و تكميل كرد.

به زودي حقايقي برايت آشكار خواهد شد كه قضاوت تو را كاملا دگرگون مي‌كند. حقايقي كه از چشم تو پنهان مانده بود و حالا مي‌تواني آنها را همان طوري كه هست ببيني و متعجب شوي.

منتظر پيشنهاد رفتن به مسافرت از طرف يكي از نزديكانت باش. اين سفر ميتونه از نظر روحي و عاطفي تو را تحت تاثير قرار بده. بهتره از موقعيتي كه بدست اومده نهايت استفاده رو ببري و از لحظاتت لذت ببري.

مراقب سلامتي خود باش و ورزش را فراموش نكن. تو اهداف و آرزوهاي مهمي داري كه براي رسيدن به آنها بايد بسيار تلاش كرد. قبل از هر چيز بايد بدني سالم و تندرست داشته باشي تا به اهداف خود برسي.

بايد ثبات و استمرار در كار را تجربه كني. از اين شاخه به آن شاخه پريدن براي تو مناسب نيست. به زودي از جايي پولي مي‌رسه كه انتظارش رو نداشتي.

دوست داري هر چه زودتر به آرزويت برسي اما اين كار به زمان نياز دارد و بايد به اندازه كافي صبر و حوصله داشت. وقتش كه برسد همه چيز به سرعت روبراه مي‌شود.

بايد كمي صبور باشي و منتظر لحظات شيريني كه به زودي برايت اتفاق مي‌افتد. به يك مسافرت دعوت مي‌شوي.

يكي از راههاي ايجاد آرامش و حفظ سلامتي، خوب خوابيدن است. براي بهتر خوابيدن بايد از لحاظ محيطي شرايط را فراهم كني.

تحولات اقتصادي براي تو ايجاد مي‌شود كه در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه براي تحقق آرزوها و خواسته‌هاي مادي تو فراهم شده است پس بجنب!!

حسن نيست داري اما اين به تنهايي كافي نيست. بايد در روابط خود علاوه بر اين، هوشمندي و دقت هم داشته باشي و اجازه ندهي كه ديگران از تو سوء استفاده كنند.

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

ماجراي جالبي اين روزها باعث تغيير روحيه‌ات مي‌شود. موضوعي که تو را نگران كرده به زودي برطرف مي‌شود. خبر خوشي در راه است كه با شنيدن آن مي‌تواني تصميم نهايي‌ات را بگيري كه براي اطرافيانت بسيار خوشحال كننده خواهد بود.

بايد به خورد و خوراكت توجه كني. بايد چند بار در هفته از مقداري حبوبات، نخود فرنگي و يا غذاهاي داراي هورمونهاي گياهي استفاده كني. خوردن سه وعده ماهي در هفته هم مي‌تواند برايت مفيد باشد.

بحران مالي پيش مي‌آيد كه خطرناك خواهد بود. كمك و همياري دوستان مي‌تواند بخش بزرگي از آن را برطرف كند.

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

خانه » سرگرمی » فال » – پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷

به مسائل حاشيه‌اي توجه مي‌كني و جزئيات را بزرگ مي‌كني كه حتما به ضررت تمام مي‌شود. با وجودي كه اين موضوع چند بار در زندگي تو تجربه شده بازهم آن را تكرار كرده و درس نمي‌گيري!

با افراد مهمي برخورد مي‌كني كه افكارشان بر تو تاثير خواهد گذاشت و اين شروع يك تحول اقتصادي است. بايد با حواس جمع و هوشياري از اين موقعيت استفاده كني.

به محض ايجاد يك رابطه جديد، روابط قديمي و دوستانت را فراموش مي‌كني. اين بدترين رفتار است و تو را از بهترين دوستانت جدا مي‌كند. بهتر است كمي در رفتارت تجديد نظر كني.

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

احساس مي‌كني، همه از دست و دلبازي تو سوء استفاده مي‌كنند و كارهايي كه مي‌كني به نتيجه مطلوب نمي‌رسد. شايد اين موضوع به خاطر زياده‌طلبي‌هاي تو باشد. گاهي اوقات بايد قناعت كرد و به آنچه روزي ماست بسنده كرد.

بايد اجازه بدهي تا او با تو صحبت كند و عقايد و حرفهايش را آزادانه به تو بگويد تا بتواني بفهمي چه خواسته‌ها و نيازهايي دارد.

ممكن است در روزهاي آينده احساس خستگي و افسردگي داشته باشي. بايد سعي كني فكرت را آزاد كني و براي مسائل كوچك و كم اهميت وقت و ذهنت را مشغول نكني. بدون مراجعه به پزشك مي‌تواني به سلامتي‌ات كمك كني.

با مشكل مالي روبرو مي‌شوي كه حتما راه‌حلي دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستي و انتظار مي‌كشي دستي از غيب مشكلاتت را حل كند. اين انتظار بيهوده است و بايد خود دست به كار شوي و با استفاده از توانايي و استعدادهايت اين مشكل را براي هميشه حل كني.

كوتاه آمدن هميشه به معناي شكست يا پشيماني نيست. گاه براي يك هدف بزرگتر، از يك موضوع پيش پا افتاده صرفنظر مي‌كنيم و اين عين خردمندي و عقلانيت است.

بهتر است كه دايره زندگي و روابط خود را توسعه دهي. در اين راه آشنايي با افراد جديد مي‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌اي كند. كشف يك رابطه جديد به معناي كشف يك دنياي تازه است.

مراقب سلامتي خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پاي درآيي زيرا هنوز راه درازي در پيش است و تو كارهاي زيادي براي انجام دادن داري.

دست به كاري بايد زد كه سود خوبي داشته باشد. چون از نظر اقتصادي، تو در وضعيت نامطلوب هستي و بايد پس‌اندازي داشته باشي. با درايت و هوشياري مي‌تواني سود خوبي بدست آوري.

چند نفر همزمان فكر تو را به خودشان مشغول كرده‌اند و اين مساله قدرت تصميم‌گيري را از تو سلب كرده است. بايد بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بين آنها يكي را انتخاب كني

مناسبتي پيش مي‌آيد كه طي آن با دوستان جديدي آشنا مي‌شوي. ارتباط با يك فرد جديد پاگذاشتن به يك دنياي تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگي مي‌كني و اين موضوع روي سلامتي روح و جسمت به مرور تاثير خواهد گذاشت. بهتر است بجاي مراجعه به پزشك به فكر تغيير روحيه‌ات باشي. در اين صورت به سلامتي‌ات لطمه‌اي وارد نخواهد شد.

موانعي سر راه تو پيش مي‌آيد كه بايد با خونسردي و فكر، راهي براي بيرون آمدن از آن بيابي. در حال حاضر وضعيت اقتصادي تو با اطرافيانت چندان تفاوتي ندارد فقط حساسيت تو بيشتر است.

امروز شانس با تو خواهد بود اما آيا تو هم با آن همراهي؟ گاهي اوقات خوشبختي در خانه‌اي را مي‌زند و چون جوابي نمي‌شنود، به ناچار آنجا را ترك مي‌كند. پس حواست را جمع كن و از موقعيت بدست آمده استفاده كن.

حواست را جمع کن چون همين روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمي‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبي و خوشي تمام مي‌شود. يک نفر از اعضاي سالمند خانواده در مسئله مهمي كمكت مي‌كند.

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

با بحران مالي روبرو مي‌شوي. اگر با شكست روبرو شدي، به اين معنا نيست كه هميشه و همه جا شكست خواهي خورد. هر شكست براي خود تجربه‌اي است كه با كمك آن مي‌توان موفقيت خود را در آينده تضمين كرد.

تحولاتي در زندگي عاطفيت ايجاد ميشود كه باب ميل تو نيست. گرچه سخت خواهد بود اما تو مي‌تواني خودت را با شرايط تازه هماهنگ سازي. پس از اين دوران سخت، زمان خوشحالي و شادي فرامي‌رسد.

به زودي به سود مالي قابل توجهي مي‌رسي. بايد همگام با پيشرفت مالي، شرايط معنوي و فرهنگي خود را هم ارتقاء دهي تا روزگار بهتري را تجربه كني.

انتخاب كنيد. بين بودن يا نبودن زندگي پرهيجان و زندگي مرفه با عشق و يا زندگي در رفاه اين تنها راهي است كه به شما مي آموزد كه بايد نرمش داشته باشيد و يا خشونت و همه اينها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهايي بهترين راه نجات است. از دست هياهوي پوچ ديگران فرار كن و به خود تكيه كن. بزودي شاد خواهي شد، واقعا شاد!

سلامتيم و نمي دانيم كه اگر نباشيم چه خواهيم بود! سپس براي اينكه هيچ وقت تجربه نكنيم از افراد ناسالم پرهيز كنيد.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نيست چيزي را از دست بدهيد و اين خبر خوبي براي همه ماست.

بايد بتواني حرفت را رك و روراست بزني. شرايط طوري است كه مي‌تواني يك موفقيت خوب را به چنگ آوري. به شرط آنكه جسارت و سرعت كافي داشته باشي و زودتر از رقيبان وارد عمل شوي.

نظرت در مورد طبيعت و فضاي آزاد چيه؟ فكر كنم يك مسافرت كوتاه يا حتي كوهنوردي بتواند روحيه نشاط و شادابي را به تو بازگرداند.

بايد براي رفع بعضي از مشكلات جسمي به متخصص مراجعه كني. سلامتي تو احتياج به مراقبت بيشتري دارد.

پس از يك دوره تلاش و كوشش به موفقيت خوبي دست خواهي يافت. همين مساله تو را در جايگاه برتري مي‌نشاند كه مورد تحسين و پاداش از سوي ديگران قرار خواهي گرفت. بايد دستاوردهاي خود را حفظ و تكميل كرد.

به زودي حقايقي برايت آشكار خواهد شد كه قضاوت تو را كاملا دگرگون مي‌كند. حقايقي كه از چشم تو پنهان مانده بود و حالا مي‌تواني آنها را همان طوري كه هست ببيني و متعجب شوي.

منتظر پيشنهاد رفتن به مسافرت از طرف يكي از نزديكانت باش. اين سفر ميتونه از نظر روحي و عاطفي تو را تحت تاثير قرار بده. بهتره از موقعيتي كه بدست اومده نهايت استفاده رو ببري و از لحظاتت لذت ببري.

مراقب سلامتي خود باش و ورزش را فراموش نكن. تو اهداف و آرزوهاي مهمي داري كه براي رسيدن به آنها بايد بسيار تلاش كرد. قبل از هر چيز بايد بدني سالم و تندرست داشته باشي تا به اهداف خود برسي.

بايد ثبات و استمرار در كار را تجربه كني. از اين شاخه به آن شاخه پريدن براي تو مناسب نيست. به زودي از جايي پولي مي‌رسه كه انتظارش رو نداشتي.

دوست داري هر چه زودتر به آرزويت برسي اما اين كار به زمان نياز دارد و بايد به اندازه كافي صبر و حوصله داشت. وقتش كه برسد همه چيز به سرعت روبراه مي‌شود.

بايد كمي صبور باشي و منتظر لحظات شيريني كه به زودي برايت اتفاق مي‌افتد. به يك مسافرت دعوت مي‌شوي.

يكي از راههاي ايجاد آرامش و حفظ سلامتي، خوب خوابيدن است. براي بهتر خوابيدن بايد از لحاظ محيطي شرايط را فراهم كني.

تحولات اقتصادي براي تو ايجاد مي‌شود كه در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه براي تحقق آرزوها و خواسته‌هاي مادي تو فراهم شده است پس بجنب!!

حسن نيست داري اما اين به تنهايي كافي نيست. بايد در روابط خود علاوه بر اين، هوشمندي و دقت هم داشته باشي و اجازه ندهي كه ديگران از تو سوء استفاده كنند.

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

ماجراي جالبي اين روزها باعث تغيير روحيه‌ات مي‌شود. موضوعي که تو را نگران كرده به زودي برطرف مي‌شود. خبر خوشي در راه است كه با شنيدن آن مي‌تواني تصميم نهايي‌ات را بگيري كه براي اطرافيانت بسيار خوشحال كننده خواهد بود.

بايد به خورد و خوراكت توجه كني. بايد چند بار در هفته از مقداري حبوبات، نخود فرنگي و يا غذاهاي داراي هورمونهاي گياهي استفاده كني. خوردن سه وعده ماهي در هفته هم مي‌تواند برايت مفيد باشد.

بحران مالي پيش مي‌آيد كه خطرناك خواهد بود. كمك و همياري دوستان مي‌تواند بخش بزرگي از آن را برطرف كند.

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم?ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

من
دو سال پیش بامیه درست کردم ولی اصلا نتیجه ش خوب نبود و کلی تو ذوقم
خورد…فقط به خاطر اینکه اکثرا یه دستور رو کپی کردن و استفاده می کنن و
نمیان همه نکاتی که لازمه رو بگن..تا اینکه فلور عزیزم این دستور  خوب و
کامل رو از خانم جمشیدیان عزیز (شبکه جام جم- برنامه خانه مهر) گذاشتن و من
که ارادت به این خانم و کارهاشون دارم مطمئن شدم نتیجه دستورشون عالی
خواهد بود..چون بامیه های فلور جونم خیلی عالی بود..خلاصه دست به کار شدم و
واقعا لذت بردم …واقعا تشکر می کنم از دوست گلم فلور عزیز برای اشتراک
این دستور خوب خانم جمشیدیان

خب قبل از
درست کردن زولبیا و بامیه، همیشه شربت رو درست می کنیم.. شربت خوب توی
کیفیت نهایی زولبیا و بامیه خیلی مهمه..شربت باید کاملا قوام اومده
باشه..غلیظ و کشدار و براق و بدون شکرک باشه ..اگه رقیق باشه زولبیا و
بامیه تون توش خمیر میشه… اگه محل زندگی تون رطوبت داره می تونین توی این
شربت یکی دو قاشق گلوکز یا بادکا بریزین تا خمیر نشه بامیه تون

مواد لازم برای شربت:

شکر: 1 کیلو

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

آب: 300 میلی لیتر

جوهر لیمو: نصف ق چایخوری

گلاب: 5، 6 قاشق (میشه نصف آب رو گلاب استفاده کنیم)

این مقادیر شربت برای زولبیا و بامیه (با هم) هست..اگه می خواین فقط بامیه درست کنین مقادیر رو کم کنین

شکر
و آب رو توی دیگ ریختم و قبل از اینکه روی گاز بذارم خوب هم زدم…بعد روی
حرارت گذاشتم و تا زمانی که روی گاز بود اصصصصصصصصلا هم نزدم (خیلی مهمه
برای شکرک نزدن شیره) …. وقتی شکر حل شد با برس آغشته به آبلیمو فقط دیواره
دیگ رو برس می کشیم..اینم برای شکرک نزدن همه شربت ها و مرباها مهمه…

وقتی یه جوش زد جوهر لیمو و گلاب رو اضافه کردم….وقتی روش حباب زد یعنی قوام اومده و خاموش می کنیم

به این شربت می تونیم کمی زعفرون هم اضافه کنیم..حالا می ریم بامیه رو درست کنیم….

مواد لازم:

آرد: 1 پیمانه، معادل 125 گرم

آب: 1 پیمانه، معادل 250 میلی لیتر

تخم مرغ: 3 تا

روغن جامد یا کره: 1 ق سوپخوری (غذاخوری)

شربت قوام اومده یا زعفران حل شده: در صورت تمایل

طرز پخت:

درست
کردن بامیه خیلی خیلی شبیه نون خامه ای هست …آب رو توی ظرفی می ریزیم و
روی گاز می ذاریم..روغن یا کره رو توش می ریزیم (من روغن جامد ریختم) حالا
اینجا اگه مثه من بامیه قهوه ای و برشته دوست دارین از شربتی که درست کردیم
2 قاشق توی این آب و روغن می ریزم ..اگه طلایی و روشن دوست دارین که
نریزین..من ریختم..وقتی این سه ماده با هم مخلوط شدن و روغن حل شد و به جوش
اومد، همه آرد رو یک مرتبه می ریزیم توش

اینجا
خیلی خیلی مهمه و باید سریع و مدام خمیر رو با قاشق چوبی هم بزنیم…می
دونم خمیر سفته اما اصصصصصلا از روی حرارت بر ندارین و 10 تا 20 دقیقه
کاملا هم بزنین تا آرد بپزه .. این نکته توی کیفیت بامیه خیلی مهمه و بازم
از خمیر شدن بامیه ها جلوگیری می کنه..نشانه پخته شدن آرد صدای جیز جیزی
هست که موقع هم زدن از مواد می شنوین!!

این
خمیر سفت رو بعد از همین مدت زمانی که گفتم (10 تا 20 دقیقه) می ذاریم
کنار تا کمی خنک بشه…من به یه ظرف دیگه منتقلش کردم تا زودتر خنک بشه..تو
یخچال نذارین..وقتی خوب خنک شد تخم مرغ ها رو یکی یکی اضافه و با همزن هم
می زنیم..یه تخم مرغ که جذب شد بعدی رو می ریزیم..

بسته
به درشتی تخم مرغهاتون ممکنه از 2 تا 4 تخم مرغ بخواد ولی نرمالش 3
تاست..مواد من 3 تا لازم داشت…مواد اصلا نباید شل بشه و جوری باید باشه
که بشه با قیف و ماسوره فرم داد..دوستانی که نون خامه ای درست کردن کاملا
متوجهن چه غلظتی لازمه…پس بعد از اضافه کردن هر تخم مرغ خووووب با همزن
برقی می زنیم و بعد تخم مرغ بعدی رو اضافه می کنیم…

می
ریزیم توی قیف با ماسوره شکوفه..عکس ماسوره رو میذارم براتون..به قیفم هم
نخندین که یعنی به چه وضعی اینو درست کردم…همسر جان خوب شد بود و برام
محکمش کرد با چسب برق :)))) نخنــــــــــد

برای
بامیه مهم نیست روغن داغ باشه..توی ظرفی ترجیحا عمیق روغن مایع سرخ کردنی
می ریزیم (روغن جامد اصلا) با یه دست قیچی و با یه دست قیف رو بر می
داریم..مواد رو از قیف به هر اندازه ای که دوست داریم با فشار خارج می کنیم..نوک قیچی رو توی روغن می زنیم و می بریم..هر تعدادی که بشه این کارو
می کنیم..جوری که رو هم رو هم نمونن…بعد دیگ رو می ذاریم روی حرارت
متوسط

کم کم بامیه ها از ته ظرف میان روی روغن

بامیه ها رو هم می زنیم تا همه جا یکنواخت سرخ بشه..باید خووب سرخ و خشک بشه و اصلا حالت نرم و خمیر برش ندارین

مرتب هم می زنیم تا یکنواخت سرخ بشن

من کنار دستم یه سینی گذاشتم، ظرف شربت رو توش گذاشتم و یه ظرف و یه سبد هم روی اون ظرف گذاشتم کنار ظرف شربت که راحت باشم

بامیه
های سرخ شده رو با کفگیر سوراخدار از توی روغن در میاریم و مستقیم توی
شربت ولرم میندازیم…ظرف روغن رو هم از روی حرارت کنار می کشیم….بدون
وقفه این کارو می کنیم و با همون کفگیر هم بامیه ها رو توی شربت فشار میدیم
تا داخلش فرو برن..زیاد هم نمی ذاریم توی شربت بمونه

من برای اینکه زیاد شربت آلود (!!) نباشن برداشتم توی همون سبدی که گفتم گذاشتم تا شربت اضافیش بره

اگه
بخوایم شکلهای مختلف از بامیه رو درست کنیم..مثلا حلقه ، قلب و … روی یه
تیکه فویل شکل مورد نظر رو درست می کنیم … خیلی سخت بود هی عکس گرفتن به
خدا..واسههمینم همونجور روی شعله پخش کن روی گاز دوربین توی گردنم بود و
عکس می گرفتم

بعد کج می کنیم توی روغن میندازیم

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

همه
رو به همین صورت آماده می کنیم..خیلی خیلی بهتره اگه دو نفر باشین برای
درست کردن زولبیا و بامیه که یکی وقتی سرخ کرد توی شربت انداخت اون نفر دوم
اونها رو توی شربت غوطه ور کنه و بعد دربیاره..اما من طفلی دست تنها
بودم…برای بامیه چون مهم نیست که روغن داغ باشه از اول زیاد اذیت نشدم
ولی برای زولبیا واقعا تنهایی سخته

به همین ترتیب بامیه های خوشمزه مون آماده ست

کاملا ترد و کرانچیه بیرونش و داخلش نرم

اصلا
اصلا خمیر نیست…طعم آرد خام نمیده اگه همه نکته ها رو رعایت کنین..شهدش
هم همونطور که باید باشه غلیظ و کشداره و خیلی خیلی خوشمزه…

پست طولانی شد و بازم ازتون می خوام حوصله کنین و همه نکاتی که توی متن دستور گفتم رو در انتها بازم مرور کنیم با هم:

1-
شربت رو طبق میزانی که دادم برای مواد و نکاتی که گفتم درست کنین ( هم
نزدن روی گاز، برس آبلیمو دیواره های دیگ)..می تونین توی این شربت کمی
زعفرون و چند دونه هل درسته بریزین…اگه رنگ قهوه ای بامیه رو دوست دارین
دو قاشق از این شربت رو به مواد بامیه اضافه می کنیم

2- همه آرد رو یهو برای درست کردن خمیرش اضافه کنین و هرقدر هم سفت بود خمیر از روی گاز بر ندارین و مرتب هم بزنین

3-حتما بذارین خمیر خنک بشه توی محیط و بعد دونه دونه تخم مرغ رو اضافه کنین و با همزن بزنین..مایه نباید شل بشه

4-
لازم نیست ابتدای کار روغن داغ باشه…قیچی رو اول توی روغن بزنین و چرب
کنین و بعد مواد رو از قیف باهاش ببرین و توی روغن بندازین..بعد دیگ رو روی
حرارت متوسط بذارین..نه کم..نه زیاد

5- بامیه ها رو وقتی که روغن گرم شد و بالا اومدن هم بزنین تا یکنواخت سرخ بشن…

6- بامیه ها باید کاملا سرخ و خشک بشن نه نرم

7- سری به سری که بامیه ها رو از روغن درآوردین دیگ رو از روی حرارت کنار بکشین تا روغن داغ نشه توی این فاصله

8- بلافاصله بامیه ها رو با کفگیر از روغن توی شربت بندازین و داخل شربت فرو کنین و زیاد هم توش نذارین که خمیر نشه

بعد از اینکه من این بامیه ها رو درست کردم دیدم مهناز جون هم بامیه
گذاشتن…راستش من دقیق نخوندم دستور رو چون خیلی گیرم این روها..ولی این
نکته توی اول پستشون توجهم رو جلب کرد که نوشته بودن برای اینکه بامیه
هاتون فردای روزی که درست کردین هم هنوز ترد و کرانچی باشه بیرونش، یه قاشق مرباخوری نشاسته ذرت توی مواد بریزین..من متاسفانه دیگه وقتی برای امتحان نداشتم و بامیه هام آماده بود ولی چون کارهای مهناز جون رو
خیلی قبول دارم پیشنهاد می کنم یه سری بهشون بزنین و از این تجربه جالبشون استفاده کنین و حتما 1 قاشق مرباخوری نشاسته ذرت رو بعد از ریختم تخم مرغها بهش اضافه کنین

این
بامیه ها رو جمعه پیش درست کرده بودم و تا الان به خاطر ترافیک فوق العاده
کارم نتونستم بنویسم..هر بار یه تیکه ش رو نوشتم و موند…ولی الان مطمئنم
که همه نکات رو گفتم و هیچ چیز نگفته ای باقی نمونده و خیالم جمعه که
نتیجه کارتون با رعایت همه اینایی که نوشتم عالی میشه

پس
خواهشا به حرمت وقتی که توی این روزای شلوغ برای نوشتن و آماده کردن عکس
های این پست گذاشتم همه موارد رو رعایت کنین و دستور رو چند بار مرور کنین
تا خدای نکرده نتیجه بدی نداشته باشه کارتون..دوستون دارم خیلی زیااااااد

» شیرینی برنجی (نان برنجی) ( شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی مربایی (شیرینی مشهدی، شیرینی آلمانی) ( شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی پادرازی ( پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ )

» شیرینی بادام هندی پودری ( پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ )

» خمیر فوندانت ( چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ )

» پیتزا قالبی ( دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ )

» من هستم بوخودااااا 🙂 ( سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ )

» انارپلو با مرغ ( دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ )

» کاپ کیک هندوانه (کیک با پودر ژله) ( یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ )

» چیزکیک ساده قلب ( چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ )

» حلوا سه آرد (مجلسی) ( چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ )

» سوپ کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ )

» بازی وبلاگی 3 : دغدغه شما چیه؟! ( یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ )

» توضیح ( یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ )

» کیک کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» پوره کدو حلوایی ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» روغن جدا کننده برای چرب کردن قالب ( سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ )

» تارت (تارتلت) میوه ای ( دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ )

» خمیر پایه تارت Tart Crust ( جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ )

» آش قوروت قـــَیله (تبریز) ( شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ )


CopyRight © 2011 – 2012 hanichef Group , All Rights Reserved | RSS

تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.

از نظر روانشناسان آشپزي علاوه بر اينكه سلامت جسم و بدن رو تضمين ميكنه (به جاي فست فود و غذاهاي بيرون از خانه) از نظر رواني نيز نقش بسيار عمده اي در كاهش افسردگي خواهد داشت.

حس پختن غذا براي كساني كه دوستشان داريم و در كنار آنها زندگي ميكنيم، ميتواند سلامت روحي و رواني فرد را تامين كند … 

 

كپي برداري از مطالب و تصاوير وبلاگ فقط  با درج  نام و آدرس وبلاگ بلامانع است

 

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه

سری اول تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز 

سری دوم تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز

سری سوم تصاویر هنرمندیهای دوستان عزیز

 

آدرس اینستاگرام من

rsah.58@

طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه
طرز تهیه بامیه و زولبیا شف طیبه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *