طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

دوره مقدماتی php
طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز
طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

طرز تهیه اسنک را با دو روش مجزا در این مطلب ارائه می دهیم که پخت آن می تواند یکی از بهترین ایده ها به عنوان عصرانه و همچنین یک شام سبک و خوشمزه باشد. این نوع اسنک ها در دستگاه ساندیوچ ساز تهیه می گردند و می توان مواد اولیه آن را به دلخواه تغییر داد. در ادامه همراه ما باشید و از این دستور آشپزی های عالی برای پخت اسنک های مختلف استفاده نمایید.

اگر به دنبال یک عصرانه خوشمزه و یا یک غذای عالی و سبک برای جشن تولد یا شام می گردید، پیشنهاد می کنیم انواع اسنک را امتحان نموده و از این دستور آشپزی های عالی نهایت استفاده را ببرید. در این مطلب به ارائه طرز تهیه اسنک با دو نوع مواد اولیه می پردازیم که هر یک می توانند اسنک مورد علاقه شما باشند. در ادامه این دستورات عالی و امتحان شده برای تهیه اسنک را مشاهده نمایید.

نان تست : ۸عدد

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

دوره مقدماتی php

کالباس : ۲۰۰ گرم

سوسیس :  ۳ عدد حلقه شده

پنیر پیتزا و پنیر چودا : به مقدار لازم

فلفل دلمه ایی :  یک عدد متوسط

برای تهیه این نوع اسنک، تمامی مواد را مخلوط نموده، سپس نان تست ها را داخل سینی چیده و مواد را به مقدار لازم بر روی نان ها بریزید.

در مرحله آخر روی آن پنیر قرار داده و نان دیگر را روی مواد بگذارید و سپس داخل ساندویچ ساز قرار داده و درب آن را ببندید و صبر کنید تا اسنک ها آماده شوند.

زمان پخت اسنک ها به نوع ساندویچ ساز شما بستگی دارد. اما توجه داشته باشید که نیازمند زمان زیادی نیست.

سینه مرغ : ۱۰۰ گرم

قارچ : ۲۰۰ گرم

فلفل دلمه :یک عدد کوچک

نمک و فلفل به مقدار لازم

پیاز : یک عدد کوچک

نان تست : ۸عدد

پنیر پیتزا : به مقدار لازم

کالباس، سوسیس و سیب زمینی نگینی (در صورت دلخواه )

برای تهیه اسنک مرغ می توانید از مواد دلخواه استفاده نمایید. انتخاب مواد اولیه کاملا سلیقه ایی است و شما با توجه به ذائقه خودتان و دیگر اعضا خانواده می توانید برخی از مواد را اضافه یا کم نمایید. در اولین مرحله سینه مرغ قارچ و پیاز را خرد نموده و با کمی روغن تفت دهید.

مواد داخل اسنک را آماده نموده و سپس روی نان تست ها ریخته و بعد از قرار دادن پنیر پیتزا ، نان دیگر را روی آن بگذارید و سپس اسنک ها را داخل ساندویچ ساز که از قبل گرم شده است قرار دهید.

بعد از آماد شدن اسنک ها آنها را به دلخواه تزیین نموده و در کنار اعضا خانواده و مهمان های عزیز سرو نمایید. توجه داشته ابشید که برای تزیین اسنک می توانید از ایده های به کار برده شده در طرز تهیه سمبوسه و تزیین آن استفاده نمایید.

با طرز تهیه اسنک خوشمزه با دو روش مجزا آشنا شدید، هر یک از این دستورات آشپزی عالی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند و با استفاده از آنها اسنک ها و ساندویچ های خوش طعمی بپزید.  همچنین می توانید با مراجعه به بخش آشپزی از دیگر دستورات عالی و امتحان شده نهایت استفاده را ببرید.

بسیار مفید و جامع بود با تشکر

بسیار عالی

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

اسنک دسته ای از فست فود های فوری است که امروزه جایگاه مشخص و ثابتی در برنامه غذایی خانواده های ایرانی دارد. این میان وعده خوشمزه را می توانید با انواع سبزیجات و گوشت تهیه کنید. در این بخش از آشپزی طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

اسنک یا همان ساندیچ نوعی فست فود پرطرفدار است که شما می توانید آن را بدون صرف مدت زمان زیادی تهیه کنید. طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز در منزل به راحتی امکان پذیر است.

اسنک یک میان وعده پرتنوع است شما می توانید این میان وعده خوشمزه را برای مهمانی های عصرانه و جشن های طبخ کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با روش تهیه اسنک با استفاده ازساندویچ ساز آشنا سازیم.

بادمجان متوسط : 2عدد
نان تست : 16 ورق
سویا : 100 گرم
فلفل سبز : 5 عدد
سیر : 2 حبه
گوجه فرنگی : 1 عدد
پیاز : 1 عدد
فلفل قرمز و نمک : به میزان لازم
زردچوبه : به میزان لازم
پنیر پیتزا : به میزان دلخواه
کره : به میزان لازم

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

برای تهیه اسنک سبزیجات سویا را چند ساعت در آب خیس کنید سپس بادمجان ها را پوست بکنید و آن ها را خرد کنید و به مدت یک ساعت آن ها را در آب و نمک بخوابانید این کار باعث می شود تا تلخی بادمجان گرفته شود. پیاز را در تابه ای مناسب به همراه مقداری روغن به خوبی تفت دهید بعد از اینکه پیاز مقداری تفت خورد زردچوبه را به همراه فلفل قرمز به پیاز اضافه کنید.

در مرحله بعدی طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز بادمجان ها را در درون صافی مناسبی قرار دهید تا آب آن ها گرفته شود سپس آن ها را به خوبی خشک کنید و در تابه بریزید و به همراه پیاز بادمجان ها را سرخ کنید بعد از اینکه رنک بادمجان ها تغییر کرد سویا را که از قبل خیس کرده بودید به بادمجان ها اضافه کنید تا به خوبی سرخ شود توجه داشته باشید که قبل از سرخ کردن سویا ها باید آب آن ها را به خوبی بگیرید.

بعد از اینکه روغن در سویا ها نفوذ کرد گوجه فرنگی را به شکل پوره در آورید و آن را به همراه مخلوط سبزیجات سرخ کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه اسنک سبزیجات فلفل ها را به صورت حلقه حلقه خرد کنید و آن ها را به همراه نمک و سیر کوبیده شده به مخلوط سبزیجات اضافه کنید بعد از اینکه آب گوجه فرنگی به خوبی تبخیر شد نصف پیمانه آب جوش در مواد اسنک بریزید و درب تابه را به خوبی ببندید و حرارت شعله گاز را کم کنید تا مواد کمی پخته شوند و خامی آن ها از بین برود. وقتی که آب مواد خشک شد تابه را از روی گاز بردارید.

در مرحله آخر طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز یک عدد نان تست را بر روی سطح صافی قرار دهید و یک قاسق غذاخوری از مخلوط سبزیجات را بر روی نان تست قرار دهید و سطح مواد درون نان تست صاف و یکدست کنید سپس مقداری فلفل و پنیر پیتزا بر روی مواد بریزید.

و یک ورق دیگر از نان تست را بر روی مواد قرار دهید و اسنک را به کمک فشار دست به خوبی محکم کنید سپس دو طرف اسنک را با کره اغشته کنید و همین مراحل را برای بقیه نان تست ها انجام دهید.

سپس اسنک ها را به مدت 5 دقیقه در درون دستگاه ساندویچ قرار دهید.

اسنک را می توانید با فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی و انواع سبزیجات به زیبایی تزیین کنید. طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با تهیه این نوع میان وعده خوشمزه لحظات خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. نوش جان

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اسنک ها از انواع غذا های پر تنوع هستند که شما می توانید آن ها را برای مهمانی های خود تهیه کنید اسنک را می توان با روش های مختلفی تهیه کرد که در این مجموعه طرز تهیه اسنک با دو روش مختلف همراه با گوشت و قارچ و سوسیس و قارچ را مشاهده خواهید کرد.

اسنک دارای زمان تهیه نسبتا کم و طرفداران بسیاری در میان اعضای خانواده های ایرانی است. اسنک را می توان با مواد مختلفی تهیه کرد در این مطلب طرز تهیه اسنک را به دو روش متفاوت و رایج را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

اسنک ها و یا همان ساندویچ ها از انواع غذا های بسیار پرطرفدار هستند که به راحتی می توانید آن را در منزل آماده کنید اسنک انواع مختلفی دارد که طرز تهیه آن با دو نحوه پخت متفاوت را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

اسنک را می توان با قارچ و گوشت نیز تهیه کرد که در ادامه طرز تهیه اسنک با گوشت چرخ کرده و قارچ را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

قارچ : 100 گرم
پیاز متوسط : 1 عدد
رب گوجه فرنگی : به میزان لازم
پنیر پیتزا : به میزان لازم
نان تست : 8 عدد
گوشت چرخ کرده : 100 گرم
فلفل دلمه ای کوچک : 1 عدد
فلفل و نمک : به میزان لازم
زردچوبه : به میزان لازم
کره : به میزان لازم

در طرز تهیه اسنک با گوشت و قارچ ابتدا پیاز ها را به صورت خلالی به خوبی خرد کنید سپس در تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و پیاز ها را در درون تابه تفت دهید تا تقریبا به رنگ طلایی در آیند.

سپس گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای را به پیاز ها اضافه کنید تا به خوبی تفت بخورند.

در تابه ای جداگانه مقداری روغن بریزید و قارچ ها را به صورت دلخواه خرد کنید و آن ها را در درون تابه بریزید و حرارت گاز را بیشتر کنید تا قارج ها آب نیندازند بعد از اینکه قارچ ها را به خوبی تفت دادید به مخلوط گوشت و پیاز اضافه کنید و مواد اسنک را به خوبی باهم مخلوط کنید سپس نمک و فلفل و زردچویه را به همراه رب گوجه فرنگی به مخلوط مواد اضافه کنید و چند دقیقه مواد مخلوط شده با رب را تفت دهید تا طعم خامی رب گوجه فرنگی از بین برود.

وقتی مواد اسنک را آماده کردید نان تست را بر روی سطحی قرار دهید و یک ورقه از پنیر پیتزا را بر روی آن بگذارید و مخلوط گوشت و قارچ را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید و ورقه ای دیگر از پنیر پیتزا را بر روی این مواد قرار دهید.

و نان تست دیگری را بردارید و آن را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید هر دو طرف نان ها را به خوبی با کره چرب کنید. برای بقیه نان تست ها نیز همین مراحل را تکرار کنید سپس دستگاه ساندویچ ساز را روشن کنید و بعد از اینکه دستگاه به خوبی داغ شد ساندویچ ها را در درون دستگاه قرار دهید و درب دستگاه را به خوبی ببندید بعد از 5 الی 7 دقیقه اسنک ها آماده می شوند آن ها را از درون دستگاه ساندویچ ساز بیرون آورید و بقیه نان تست ها را در درون دستگاه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید به جای گوشت چرخ کرده از گوشت مرغ استفاده کنید و اسنک مرغ و قارچ را به همین روش تهیه کنید.
اگر ترجیح می دهید از پنیر پیتزا خانگی استفاده کنید می توانید به آموزش طرز تهیه پنیر پیتزا رجوع کنید.

اسنک ها را می توانید همراه با کالباس و سوسیس نیز تهیه کنید به طور کلی اسنک غذایی است که می توان به آن تنوع داد و در درون مواد آن از سبزیجات و انواع گوشت ها استفاده کرد.

سوسیس :  4عدد
پیاز متوسط : 1 عدد
سیب زمینی متوسط : 2 عدد
فلفل دلمه ای کوچک : 1 عدد
قارچ : 4 عدد
نان تست : به میزان لازم
رب گوجه فرنگی : 1 قاشف غذاخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
آویشن : به میزان لازم
روغن : به میزان لازم

ابتدا پیاز ها را خرد کنید و در دورن تابه ای مقداری روغن بریزید و پیاز ها را در درون تابه بریزید.

بعد از اینکه پیاز را کمی تفت دادید سیب زمینی های خرد شده را به پیاز اضافه کنید و بعد از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند سوسیس را به مواد اضافه کنید تا به خوبی سرخ شوند. در تابه ای دیگر قارچ های خرد شده را با حرارت زیاد تفت دهید و بعد از اینکه قارچ ها به خوبی تفت خوردند آن ها را به مخلوط سیب زمینی و قارچ اضافه کنید سپس نمک و فلفل و پودر آویشن را به همراه رب گوجه فرنگی به مواد اضافه کنید و به خوبی مواد را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.

در مرحله آخر تهیه اسنک، فلفل دلمه ای خرد شده را به مواد اسنک اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا باهم مخلوط شوند و بعد از چند دقیقه تابه را از روی حرارت گاز بردارید.

طبق مراحلی که در طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت گفته شد مواد را در درون نان های تست قرار دهید.

سپس نان تست ها را در درون دستگاه ساندویچ ساز به مدت 5 الی 7 دقیقه قرار دهید تا ساندویچ ها آماده شوند.

بعد از اینکه اسنک های خوشمزه آماده شدند شما می توانید اسنک ها را به کمک چاقو برش دهید و در ظرف مناسبی قرار دهید و آن ها را به کمک سس و خیارشور و گوجه فرنگی تزیین کنید و به همراه لیموناد نعنایی و یا هر نوع نوشیدنی دلخواه در کنار اعضای خانواده تان میل کنید. برای آموزش طرز تهیه اسنک های متفاوت به بخش انواع اسنک مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98



آداب و رسوم و فرهنگ مردم تایلند



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز


طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

چگونه عمر باتری موبایل و لپ تاپ را افزایش دهیم؟

خیلی خوب است

عالى بود بهتر از اين نمى شد خيلى خوش مزه بود

سلام من دیروز اسنک ساز خریدم.امروز ظهر اسنک سوسیس و قارچ طبق دستور شما درست کردم .عالی شد خیلی خیلی خوشمزه بود.ممنونم

به نظر خوشمزه است من هنوز درست نکردم من عاشقشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

اسنک پز از وسایل خواص هر خانه ای به شمار میرود. اسنک پزهای کاخلر می تواند گزینه خوبی برای انتخاب یک اسنک پز با کیفیت و مناسب باشد. برای بازدید از محصولات مشابه دیگر به وب سایت : https://khanebazaar.com/ مراجعه فرمایید

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

طرز تهیه چند نمونه اسنک خوشمزه!

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز
طرز تهیه انواع ساندویچ با ساندویچ ساز
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *