طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

دوره مقدماتی php
طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین
طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

پرومسنت یک روش پرطرفدار برای درمان انزال زود رس می‌باشد. سایت promescent توصیه‌های و ویدئوها بسیار خوبی را در این زمینه ارائه نموده و سوالات زیادی را در این زمینه پاسخ داده است که می‌تواند به مردان برای یافتن بهترین راه استفاده از promescent کمک کند. این یک آموزش مرحله به مرحله است که ممکن است برای بسیاری از مردان دنبال کردن آن برای داشتن سکس طولانی‌تر آسانتر باشد.

هشدارها، عوارض جانبی و ترکیبات را از روی بسته بخوانید. Promescent یک داروی جاوی لیدوکائین است. اگر شما به لیدوکائین آلرژی دارید از این دارو استفاده نکنید.

**************************************************

بطری را آماده کنید. این مرحله برای بطری‌های با اندازه گذاری استاندارد مقدار دارو می‌باشد و برای بطری‌های با اندازه‌ی آزمایشی ضروری نیست.
قطعه پلاستیک کوچک پوشاننده‌ی نازل را بردارید.
درپوش مقاوم ئر مقابل کودکان را باز کنید. بطری را به سمت کنار چرخانده و به مدت 10 ثانیه تکان دهید. بطری را به سمت قائم برگردانده و به آرامی پمپ اسپری را فشار داده و رها کنید و بین هر پمپ کردن 2 ثانیه صبر کنید. ممکن است نیاز باشد برای آزاد شدن فرمول 20 بار این عمل را تکرار کنید. حال بطری برای پخش کردن فرمول promescent آماده است.

**************************************************

طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

دوره مقدماتی php

موقعیت بکارگیری را تعیین کنید. با بخش کوچکی از آلت که حساس‌ترین نقطه برای اکثر مردان است – frenulum – شروع کنید. این بخش و بافت زیرین آلت در زیر سر آلت در بیشتر کتب جنسی به عنوان حساس‌ترین بخش‌ها نسبت به تماس با اشیاء نرم معرفی شده‌اند.

**************************************************

مقدار استفاده (تعداد افشاندن) را تعیین کنید. برای بیشتر آقایان، تنها با یک یا دو بار افشاندن شروع کنید. برای آقایان با انزال زودرس بالینی، ممکن است نیاز به شروع با 3 یا بیشتر مرحله در افشاندن باشد.
بطری اندازه‌گذاری شده با هر بار افشاندن یک مقدار دقیق و قابل تکرار از عامل ضد حساسیت (لیدوکائین) را پخش می‌کند.
دستورالعمل‌ها سه بار افشاندن را به عنوان دوز اولیه پیشنهاد می‌کنند این مقدار برای مردانی با انزال زودرس بالینی می‌باشد و اکثر مردان با شروع با دوز پایین‌تر نتیجه‌ی بهتری خواهند گرفت.

**************************************************

اولین مرحله‌ی افشاندن را انجام دهید. اگرچه شما می‌توانید Promescent را به صورت مستقیم روی آلت خود اسپری کنید، اما با افشاندن آن روی نوک انگشتان خود و سپس اعمال آن روی آلت دقت بیشتری را داشته باشید. محلول را برای چند ثانیه بمالید تا شروع به جذب شدن کند.

**************************************************

با دوز دلخواه خود این عمل را تکرار کنید. هر عمل افشاندن را به روش مشابه قبل تکرار کنید. این عمل می‌تواند در موقعیت مشابه یا هر موقعیت دیگر روی آلت انجام شود.
• بیش از 10 بار عمل افشاندن را تکرار نکنید.

**************************************************

ده دقیقه صبر کنید. این زمانی را در اختیار داروی بیهوشی خفیف لیدوکائین می‌گذارد تا از طریق سطح پوست به اعصاب زیرین، که کنترل انزال را بر عهده دارند، جذب شود. انتظار برای رخ دادن این فرآیند جذب به شما امکان داشتن احساس بهتری را می‌دهد و به صورت زیادی انتقال داروی بیهوشی به همسر شما را به حداقل می‌رساند.
اثرات تأخیر انزال که توسط Promrscent ایجاد می‌شود حداقل 30 الی 60 دقیقه طول می‌کشد (این به این معنی نیست که شما در تمام این مدت دچار انزال نخواهید شده، بلکه فقط اثر دارو تا این مدت باقی می‌ماند)
شما ممکن زمانی کمتر از 10 دقیقه قبل از فعالیت جنسی از این دارو استفاده کنید اما ممکن است اثر کامل را دریافت نکنید و اثر آن زودتر از زمان مطلوب از بین برود.

**************************************************

دلخواه- آلت خود را پاک کنید. بعد از 10 دقیقه زمان انتظار، آلت شما بایستی خشک باشد، زیرا محلول توسط پوست آلت جذب شده است. اما، برخی آثار ممکن است هنوز روی سطح آلت موجود باشند و طعم و بوی آن توسط شریک جنسی شما احساس شود. اگر این اثرات نیز برای شما اهمیت دارند، شما باید آلت خود را با یک حوله مرطوب پاک کنید تا این اثرات جزئی نیز از روی سطح آلت شما برداشته شوند. از آن‌جا که  ترکیبات فعال جذب شده‌اند، این پاک کردن روی کارایی محلول اثری نخواهد داشت. هر چن ضروری نیست اما شما می‌‌توانید آلت خود را با صابون و آب بشوئید که انجام این عمل نیز تأثیر منفی روی کارایی محصول نخواهد داشت.

**************************************************

درگیر فعالیت جنسی شوید. اغلب مردان در اولین استفاده از این محصول مقاربت 2 یا 3 برابر طولانی‌تری دارند. با استفاده‌های بیشتر، اغلب مردان تنظیم دوز و مقدار استفاده، موقعیت بکارگیری و فعالیت‌های جنسی برای طولانی‌تر کردن آمیزش را یاد می‌گیرند. برای دستیابی به بهترین نتیجه تنها به چندین تجربه نیاز دارید.
شما ممکن است در طول یک تجربه‌ی جنسی مجدداً از Promescent استفاده کنید اما بیش از ده بار این کار را انجام ندهید.

**************************************************

تنظیم مقدار و موقعیت بکارگیری. شما ممکن است در تجربه‌ی جنسی بعدی خود مقدار دوز را افزایش یا کاهش دهید. برای دستیابی به کنترل بیشتر، شما بایستی تعداد افشاندن را افزایش دهید. همچنین شما ممکن است سطح بکارگیری روی آلت را افزایش دهید. برای بیشتر آقایان، بهترین سطح بعدی پایه‌ی آلت در امتداد مجرای ادرار می‌باشد. برخی مردان از این محصول روی پیشانی (سر) آلت نیز استفاده می‌کنند.

نکات

هشدارها

این هشدارها در وب سایت کمپانی در بخش “Safety Information” ارائه شده‌‌اند.

انزال زودرس ممکن است به دلیل یک شرایطی باشد که نیاز به نظارت پزشک  دارد. این محصول در صورت حساسیت شریک جنسی به لیدوکائین یا داروی بیهوشی موضعی نباید مورد استفاده قرار گیرد. اگر شریک جنسی دچار خارش یا سوزش شد استفاده را قطع کنید. این محصول نبایستی بر روی پوست خراشیده یا پاره شده مورد استفاده قرار گیرد. این محصول تنها برای استفاده موضعی می‌باشد. از تماس آن با چشم اجتناب کنید. مقدار استفاده بایستی به صورت فردی مشخص شود و نبایستی از ده بار افشاندن تجاوز کند. نتیجه‌ی استفاده از مقدار زیاد بی حسی آلت تناسلی است که ممکن است منجر به از دست رفتن موقتی حالت نعوذ شود. اگر بی حسی رخ داد، دوز را کاهش دهید. اگر علائم آن از بین نرفتند، به پزشک مراجعه کنید. این محصول جلوی انتشار بیماری‌های انتقال یافته توسط رابطه‌ی جنسی را نمی‌گیرد.

**************************************************

برچسب ها اسپری تاخیریاسپری‌های تاخیریدرمان زودانزالیلوازم زناشوییلیدوکائین

سلام.اشکالی نداره هنگام استفاده اسپری الت رو بشوریم بعد شروع کنیم به رابطه؟
ممنون میشم کمکم کنید

حتما باید بعد از استفاده از اسپری آلت رو بشویید تا پارتنر شما هم دچار بی حسی نشه

سلام ببخشید برای کسی که انزال کمتر از چند ثانیه دارد اگر استفاده از اسپری دائمی شود بدن به اسپری عادت نمیکنه؟

درود
چرا قطعا استفاده از روش های تمرکزی و فیزیکی برای تاخیر در انزال نسبت به استفاده از اسپری ارجحیت دارند.
البته به مرور زمان نیز زمان انزال بیشتر خواهد شد لذا نگران نباشید. استرس یکی از دلایل اصلی زود انزالی است.

سلام من 17سالمه میخوام برای تخیری از اسپره لیدوکاین 10درصد استفاده کنم طرز استفاده و چند بار اسپری کنم لطفا

درود. طرز استفاده از اسپری در کاتالوگ داخل بسته به صورت تصویری نمایش داده شده است.
میزان مصرف با توجه به شرایط شما متفاوته. باید به صورت تجربی بدست بیاریدش.

با سلام یه سوال داشتم در کل ایا اسپری برای رابطه خوبه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم

درود. اسپری در واقع یک روش حل سریع برای مشکلی هست که در اغلب آقایان وجود دارد و حل آن تا حدودی زمان بر است و نیاز به تلاش و تمرین دارد.
مشکل زود انزالی به مرور زمان و با رعایت برخی نکات قابل حل است اما برای درمان موضعی استفاده از اسپری مجاز است.

سلام و درو .اول جا داره تشکر کنم بابت سایت خوب و فعالتون که واقعا بسیاری از سوالات رایج مارا پاسخ داده است .سوالم اینه :بعد از استفاده از اسپری آن را بشویی بهتر است یا با حوله پاکش کنیم ؟که اثر اسپری از بین نرود .

سلام و درود .اول جا داره تشکر کنم بابت سایت خوب و فعالتون که واقعا بسیاری از سوالات رایج مارا پاسخ داده است .سوالم اینه :بعد از استفاده از اسپری آن را باآب بشوییم بهتر است یا با حوله پاکش کنیم ؟که اثر اسپری از بین نرود .

با سلام و احترام و تشکر از لطفتون به وبلاگ و فروشگاه ما
بستگی به خودتون داره که چه میزان از بی حسی و تاخیر رو میخواهید. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که اگر اثری از اسپری روی آلت باقی بماند ممکن است شریک جنسی شما نیز دچار بی حسی شود که این چندان مطلوب نیست.

می خواستم بدونم که از اسپری لیدوکایین برای بی هوشی استفاده کرد مثلا چه جوری به نوک بینی داخل دهان به چه اندازه ممنون می شم

به هیچ وجه توصیه نمیشه چنین کاری انجام بدید.

سلام خسته نباشید من ازاسپری استفاده کردم امابه داخل آلتم نفوذ کرده و چن ساعتی میگذره احساس سوزش موقع ادرار میکنم
چه باید بکنم؟؟؟؟

طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

متاسفانه شما در موقعیت نادرستی اسپری کرده اید. لطفا بروشور همراه محصول خریداری شده رو بررسی بفرمایید. اسپری به هیچ وجه نباید با کلاهک آلت تماس داشته باشه چون ممکنه به داخل مجرای ادرار نفوذ کنه.

سلام .من یک جوان 18 ساله هستم که زود انزالی دارم .چگونه میشه مدت زمان رسیدن به انزال رو افزایش بدم؟

سلام و احترام
تمریناتی وجود داره که میتونه مدت زمان مقاربت رو برای شما افزایش بده.
یکی دیگه از دلایل اصلی زودانزالی استرس است. سعی کنید حتی الامکان با استرس در هنگام رابطه مقابله کنید.
از ژل ها و اسپری های تاخیری که در فروشگاه سیسیلی و فروشگاه دیجی کاندوم فروخته میشوند هم میتونید استفاده کنید.

سلام اگه تاریخ اسپری چند مدت گذشته باشه چه مشکلی داره؟

درود
توصیه میکنم استفاده نکنید.

سلام از این اسپری، شب اول هم میشه استفاده کرد؟

بله. مشکلی نداره فقط مواظب باشید اسپری با همسرتون تماس نداشته باشه
یعنی شستشو حتما انجام بشه

باسلام .بهترین حالت اسپری کردن آلت چه زمانی است.یعنی در حالت نعوظ کامل یا نه؟ ممنون

سلام و احترام
قطعا بهترین حالت اینه که وقتی در حالت نعوظ کامل هستید از اسپری استفاده کنید چون در غیر اینطورت رسیدن دوباره به نعوظ سخت خواهد بود چون اسپری ایجاد بی حسی میکنه.

مرسی از اینکه اینقدددددد زود پیگیری میکنید و جواب سوالو میدید!!!!!!!

ببخشید که پاسختون خیلی دیر داده شد.
اغلب پیام هایی که میاد اسپم هستش لذا برای پاسخ دادن پیام های وبلاگ خیلی وقت گذاشته نمیشه.
از طرف فروشگاه سیسیلی از شما عذر میخواهیم.

سلام من شنیدم وقتی این اسپریو میزنی و شستو شو هم انجام بدی بازم نمیشه رابطه دهانی داشت.واقعیت داره؟آیا راهی وجود داره تاخیری استفاده کنی و رابطه دهانی داشته باشی؟

سلام و احترام
اگر شستشو به طور کامل انجام بشه مشکلی برای رابطه دهانی وجود نداره. نباید هیچ اثری از مواد اسپری روی آلت شما بمونه چون باعث خراب شدن حس شریک جنسی شما و احتمالا بی حس شدن دهان ایشون خواهد شد.

سلام برای 20دقیقه تا خیر از چه نوع ژلی (درصد دارو)برای تاخیر استفاده کنیم؟؟؟

سوال دومم اینکه ژلو ب کجای الت مردونه بزنیم؟؟

سلام و احترام
پیشنهاد بنده برای خرید ژل تاخیری، خرید ژل تاخیری لانگ تایم پاورمن هستش .
میزان تاخیر رو باید با کم و زیاد کردن ژل بدست بیارید چون یک دوز مصرف برای افراد مختلف نتایج مختلفی خواهد داشت.
محل اصلی برای استفاده ژل تاخیری بخش زیر کلاهک آلت هستش که حساسیت بسیار بالایی داره

سلام ببخشید اگر بخوام رابطه از عقب داشته باشم برای کم کردن درد شریک جنسی میتونم روی مخرج ایشون اسپری کنم؟؟؟

سلام و احترام
بله. توصیه میکنم بجای اسپری از ژل های بی حس کننده استفاده کنید. البته توصیه میکنم از این رابطه اجتناب کنید چون به شدت برای شریک جنسی شما خطرناک باشه و ایشون دچار عدم کنترل مدفوع شوند. اما اگر اصرار به انجام این رابطه دارید برای کاهش درد اولین گزینه استفاده از روان کننده است اما میتونید از ژل تاخیری هم استفاده کنید.

با سلام خدمت شما عزیزان خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون ایامن خارج از کشور ترکیه هستم چجور میتونم این محصول را پیدا کنم ممنون میشم جواب منو بدین

ایا محصولی دیگه ای هست ک از ترکیه بتوانم تهیه کنم

شاید نتونید برندهای داخلی رو در ترکیه پیدا کنید اما قطعا میتونید توی داروخانه ها بهترین برندهای دنیا رو پیدا کنید. البته ما هم میتونیم براتون ارسال کنیم چون ارسال به کشورهای همسایه هم داشتیم.

چرا جواب منو نمیدین؟؟شما که زود جواب میدادین

بابت تاخیر در پاسخگویی عذر میخوام

سلام و عرض ادب. توی این 10 دقیقه که باید اسپری روی آلت بمونهآلت کوچیک میشه آیا هنگام رابطه آلت دوباره حالت نعوظ پیدا میکند یا خیر ؟

سلام و احترام. بله نعوظ خواهید داشت اما قطعا نعوظتون به قدرت حالت بدون استفاده از اسپری نخواهد بود.

باسلام وخسته نباشی خدمت شمابزرگوار،خواستم بدونم اگه ازلیدوکائین استفاده کنم دقیقاچنددقیقه میشه نزدیکی کرد

سلام و احترام
مدت نزدیکی با توجه به دوز مصرف و در افراد مختلف متفاوته. به مرور دستتون میاد.

سلام من هر چې قرص هر چی اسپرې استفاده کردم زودانزالی ام رفع نشد یعنی نتیجه نگرفتم چې باید کرد

سلام و احترام
بهترین راه درمان این مشکل رفع مشکلات ذهنی ای هستش که باعث این موضوع میشه. میتونید از مشاوران سکسولوژی کمک بگیرید.

با سلام امکانش هس که اسپره کردن بر روی آلت رو بصورت تصویری نمایش بدید چون واقعاً بعضی از دوستان اطلاعات کافی ندارن و فکر میکنن که فقط باید قسمتی از کلاهک آلت رو اسپره کن با تشکر

سلام و احترام
باید زیر کلاهک آلت که از حساس ترین بخش های آلت است اسپری بشه. به هیچ وجه نباید به مجاری ادراری و بیضه ها اسپری شود. توی بسته بندی اسپری های دلتا تصویرش هست. فکر میکنم توی سایت ما هم باشه

سلام و عرض ادب
جوان ۲۳ساله هستم و مشکل زود نازالی دارم
میخواهم از محصولات تاخیری استفاده کنم
سوال بنده این است که ۱.از کدام محصول استفاده کنم و مهمترین سوالم این است که با گذشت زمان استفاده از این محصولات ایا این محصولات تاثیر خود را از دست میدهند؟
تشکر فراوان

سلام و احترام
بدون شک پس از مدتی استفاده از هر دارویی اثرگذاری آن روی شما کمتر میشود. ژل و اسپری های تاخیری هم از این قضیه مستثنی نیستند.

i like every useful content

سلام ایا اسپری باید در حالت نعوظ به الت زده بشه بعد اگر اینجور باشه تا ده دیقه ک باید اثر کنه که نمیتونم 10 دقیقه در حالت نعوظ هگهشش دارم بعد رابطه رو شروع کنم؟؟؟
بعد بفرمایید اسپری دقیاه کجا و چند بار باید اسپری کنم؟؟

اسپری ده تا بیست دقیقه قبل از رابطه استفاده میشه. قطعا توی این مدت نعوظ از بین میره. شما باید قبل از رابطه مجددا نعوظ داشته باشید. البته قطعا قدرت این نعوظ کمتر از حالتی است که از اسپری استفاده نکرده باشید.

سلام میشه بعد استفاده از اسپری از کاندوم استفاده کرد?ممنون.

سلام. بله مشکلی نداره. اما اگر از کاندوم استفاده نمی کنید حتما پیش از رابطه آلت رو بشوئید تا اثری از اسپری تاخیری نمونه.

سلام خسته نباشید من ی اسپری تاخیری لیدوکائین 10 درصد خریدم .راستش دارو خانه فقط خود محصول رو بهم داد و بروشور همراهش نیس.میخوام راهنماییم کنین چه مقدار قبل از رابطه استفاده کنم .و چند بار اسپری کنم

سلام و احترام
دوز مصرف رو باید به مرور و طبق تجربه بدست بیاورید چون اثر تاخیری این محصول روی افراد مختلف متفاوته.
فقط در مورد موضع اسپری باید مراقب باشید تا به مجاری ادراری و بیضه ها اسپری نکنید.

سلام
میخواستم بگم چه ورزش و غذایی برای تاخیر در انزال خوبه؟

ورزش های تقویت کننده عضله PC رو سرچ کنید و تمرین کنید. این تمارین میتونه به شما کمک کنه.

سلام ،من مجردم از اسپری برای جلوگیری از خودارضایی استفاده می کنم،ایا مدت استفاده زیاد مثلا دو سال باعث بی حسی داعمی نمی شود؟؟

سلام. قطعا میتونه عوارض بدی برای شما داشته باشه. توصیه میکنم به هیچوجه برای خودارضایی از مواد تاخیری استفاده نکنید. خود ارضایی به خودی خود عوارض خیلی زیادی داره. استفاده از ژل یا اسپری تاخیری هم میتونه این عوارض رو بیشتر کنه.

سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از سایت خوبتون.ببخشید من اولین رابطه جنسیم هست و میخوام حداقل ۲۰ دقیقه تاخیر باشه پیشنهاد شما چیه هجده سالمه

سلام و احترام
خواهش میکنم. توصیه میکنم خیلی سخت نگیرید. به مرور زمان رابطه شما افزایش خواهد یافت. فقط صبور باشید و بر احساساتتون مسلط باشید.

با سلام من جوانی 35 ساله هستم چند سال پیش از داروی لیدوکایین استفاده کردم. بعد از مدتی عوارض بدی گریبانگیر من شد اول کم کم عصبی شدم بعد بی خوابی شدید گرفتم و کم کم تنفس مشکل پیدا کرد و بیقراری و اضطراب الکی منو گرفت و تا الانم ادامه داره به دوستان توصیه میکنم اصلا از این دارو استفاده نکنین چون بسیار مضر و عوارض بدی داره من سه ساله هر جا میرم درمان نمیشم و خسته شدم واقعا از این شرایط

سلام. ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه تون
اغلب کسانی که از ژل یا اسپری تاخیری استفاده میکنند از عوارضش آگاهند. البته ناگفته نماند که عوارض این محصولات در مقایسه با قرص ها خیلی کمتره

سلام مواقع استفاده از اسپری تاخیری . آلت کاملا سل میشود چیکار باید کرد

سلام علت شل شدن آلت هنگام استفاده از اسپری چیست و راهی هم برای سفت شدن هست

سلام و احترام
مشکل اصلی در استفاده از محصولات تاخیری در واقع همین تضعیف نعوظ هستش و متاسفانه راهی هم برای حلش وجود نداره. تا وقتی که تاخیر در انزال از طریق بی حسی انجام بشه ضعیف شدن نعوظ هم همراهش خواهد بود.

اسپره ای وجود داره که هم سفت کننده آلت باشه هم تاخیری؟

سلام.
بعید میدونم چنین چیزی امکانپذیر باشند چون در واقع این دو عکس یکدیگرند. یکی از عوامل اصلی در نعوظ میزان تحریک هستش که با استفاده از اسپری این عامل تا حد بسیار زیادی ضعیف میشه

سلام ،روزترین بخیر
میخواستم بدونم چه مدت طول میکشد تا اثر لیدوکائین کامل ازبین بره ؟! واینکه اگر لیدوکایین وارد مجرایی ادراری شد چه کار کنیم؟!

مدت از بین رفتن اثر لیدوکائین به میزان جذب شده توسط پوست شما بستگی داره و نمیشه رقم دقیقی براش ذکر کرد.
اگر وارد مجرای ادرار بشه ممکنه براتون سوزش و حساسیت ایجاد کنه لذا باید مراقب باشید که به مجاری ادرار و بیضه ها اسپری نکنید.

سلام و عرض خسته نباشید
من از اسپری استفاده کردم و روز بعد متوجه شدم ک تمام پوست آلتم بلند شده و به پوست مرده تبدیل شده بعد از جدا کردن پوست مرده سوزش شدیدی داشتم لطفا راهنماییم کنین که به چ علت بووه آیا میتونم باز استفاده کنم یا خیر ممنون میشم

سلام و احترام
از چه اسپری ای استفاده کردید؟ لطفا سریعا به پزشک مراجعه کنید و به هیچ وجه دوباره قبل از نظر پزشک از اشپری استفاده نکنید.
در صورت لزوم توصیه میکنم از ژل های تاخیری استفاده کنید. علی الخصوص ژل تاخیری پاورمن که کیفیتش خیلی عالیه.

سلام من مدت یکسال هست ک از لیدوکائین استفاده میکنم الان چندمدتی هست ک دچار اختلال نعوذ شدم آیا امکانش هست ک استفاده بیش از حد این دارو باعث این مشکل شده باشه.ممنون از راهنمایتون

سلام و احترام
احتمال داره که این محصول هم تاثیر داشته باشه اما به این زودی و مشکلی چنین جدی نباید ایجاد کنه. توصیه میکنم به پزشک اورولوژیست مراجعه بفرمایید.

سلام،خسته نباشین
جناب به واقعیتش من تازه رفتم داروخانه خجالت کشیدم بگم اسپری تاخیری میخوام ولی شنیده بودم که بی حس کننده دندان هم همون اندازه تاخیری رو میده که به ناچار خریدم،ایا بنظرتون اشکالی نداره ازش استفاده کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین.

سلام و احترام
درصد لیدوکائین در بی حس کننده دندان و اسپری های تاخیری یکسان است اما موادی به اسپری های تاخیری افزوده میشه که میتونه لطافت پوست رو حفظ کنه و سوزش هایی که در استفاده از لیدوکائین دندانی ممکنه ایجاد بشه رو کاهش بده

سلام میخواستم بدونم بعد که اسپری را زدیم با اب بشوریم یا مایع

سلام و احترام
ترجیحا با مایع

بیشتر در کجا ها باید بزنیم که تاثیر بیشتری داشته باشه

زیر کلاهک آلت. این بخش حساس ترین بخش آلت هست.

این اسپری با لیدوکائین موجود در داروخانه‌ها چه تفاوتی دارد؟

در اسپری های تاخیری موادی اضافه شده است که جلوی سوزشی و خشکی پوست که لیدوکائین های داروخانه ای ایجاد میکنند را بگیرد

بنده استفاده کردم
وشریک جنسیم داخل مجاریش خون ریزی کرده
چیکار کنم

هنگام استفاده مقداری فک کنم بیشتر استفاده کردم
وهنوز خشک نشده بود
که هنگام دخول شریک جنسی یم
احساس سوزش کرد که بعداز چند دقیقه یه خونریزی
کوچیک کرد
واز زمان قاعدگی ماهیانه 3روز گذشته بود
دوباره صبح که از خواب بیدار شد خونریزی داشت
ویه مقدار سوزش
ایا امکان دوباره قاعدگی ماهیانه هست یا…..

در مورد قاعدگی با پزشک مشورت بفرمایید اما در مورد استفاده از اسپری تاخیری همونطوری که در صفحه محصول توصیه شده حتما قبل از مقاربت آلت رو باید بشوئید تا حساسیت و سوزش ایجاد نشه یا اینکه از کاندوم استفاده بفرمایید تا مواد تاخیری با داخل واژن تماس پیدا نکنند.

با سلام
من مدتی از لیدوکایین استفاده کرده ام، در حال حاضر پوست آلتم تیره شده و کرم اروس و سوپر شارک که استفاده کردم تاثیری نگذاشت و بی حس نکرد، دلیلش چیست؟

در اسپری های تاخیری موادی به لیدوکائین اضافه شده که این عوارض لیدوکائین رو کاهش میده و لطافت پوست رو کم نمیکنه ضمن این که استفاده از ژل های تاخیری نسبت به اسپری های تاخیری توصیه میشود.

سلام و خسته نباشید
من حدود 10 دقیقه طول میکشه تا ارضاع بشم میشه کمکم کنید که چه داروی یا تاخیری بگیریم ممنون

اگر ده دقیقه میتونید رابطه واژنی داشته باشید نیازی به ایجاد تاخیر در انزال ندارید زیرا توصیه پزشکان برای رابطه واژنی بین 7 تا 15 دقیقه هستش و بیش از این تایم خیلی توصیه نمیشه.
اما اگر از آغاز رابطه بصورت پیش نوازی و … تا انزال شما 10 دقیقه زمان میبره میتوانید از ژل و اسپری های تاخیری استفاده بفرمایید.

دوست دارم زمان زیادی برای ارضاع شدن داشته باشم

استفاده از اسپری تاخیری یکی از راه هایی است که میتونید برای رسیدن به اورگاسم طولانی استفاده کنید. روش های دیگری هم هستند که میتونند کارا باشند

سلام ببخشید من یک بار اسپری رو بر روی بیضه هام زدم البته چند فشانه ولی بعد از یه سوزش اندک دیگ چیزی نشد و از بین رفت اشکالی نداره

سلام و احترام
یک بار استفاده مشکلی ایجاد نمیکنه اما استفاده مکرر ممکنه صدمات جدی وارد کنه لذا از اسپری کردن روی بیضه ها بپرهیزید

سلام باید قبل از این اکه نزدیکی باشد ده دقیقه کافی اسپره زد

سلام. هر چه استفاده از اسپری به زمان رابطه نزدیکتر باشه اثر اسپری در زمان رابطه بیشتر خواهد بود.
دوز مصرف و زمان رو بایستی بصورت تجربی و بر اساس شرایط خودتون بدست بیارید.

سلام من اسپری تاخیری که میزنم برعکس جواب میده زود ارضا میشم ۱۷ سالمه

با توجه به اینکه اسپری تاخیری بی حسی ایجاد میکنه چنین چیزی رو نمیشه بهش مربوط کرد
احتمالا بعد از استفاده از اسپری استرستون بیشتر میشه و یک دلیل ذهنی باعث انزال سریعتر شما میشه

فقط زود راهنمایی کنید الان نیاز دارم

ببخشید باید چند درصد باشه؟

سلام و احترام. اسپری های تاخیری عموما 10 درصد هستند.

سلام من اولین باره میخوام رابطه مقعدی برقرار کنم واز اسپری دندون
استفاده کنم برای درد نداشتن شریک جنسیم همین اسپری خوبه؟
یا چیز دیگه.. راهنمایی لطفا
ممنون ميشم

سلام و احترام
رابطه مقعدی کلا زیان باره و استفاده از این اسپری هم میتونه عوارضش رو برای شریک جنسی شما بیشتر کنه. توصیه میکنم از این نوع رابطه پرهیز کنید.
بی حس کردن مقعد چون باعث می‌شه طول این رابطه بیشتر بشه میتونه صدمات رو بیشتر کنه.

سلام،باید اسپری رو کاملا دور آلت بپاشیم؟

سلام و احترام
معمولا توصیه میشه به زیر آبت که حساسیت بیشتری داره اسپری بشه. ضمنا نباید دوز زیادی در هر بار استفاده مصرف کنید.

سلام ببخشید اسپری رو دقیقا چند دقیقه قبل از رابطه باید بزنیم ممنون میشم جواب بدین

این مورد رو باید تجربی رو خودتون تست بفرمایید و بدست بیارید. شرکت یک عددی رو پیشنهاد کرده که در صفحه محصول توضیحاتش هست اما لزوما این عدد برای همه یکسان نیست

سلام آیا این اسپری رو برای واژن هم میشه استفاده کرد؟ من از داروخونه تهیه کردم گفتن مشکلی نداره.آیا ممکنه استفاده ازش باعث سوزش و خونریزی بشه؟

سلام. بله به هیچ وجه با واژن تماس پیدا نکنه

درضمن دلتا زکس هست و بروشور و توضیحات نداره ممنون میشم طرز اسپری کردنش رو بهم بگین

ازااسپری استفاده کردم ولی سوزش وحشتناکی دارم درمانش چیه

سلام و احترام
دقت کنید که اسپری نباید روی بیضه های استفاده بشه. روش استفاده از اسپری رو براحتی میتونید با یک سرچ تصویری مشاهده کنید

سلام
چند دقیقه قبل از ایجاد نزدیکی آلت خود رو با مایع بشوریم بعد از اسپری زدن درجا شسته شود یا بعد چند دقیقه که اثر گذاشته شد شسته شود

سلام و احترام
بعد از چند دقیقه شسته شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

This function has been disabled for درباره مسائل زناشویی و بهداشت جنسی.

سبد خرید شما خالی است!

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین
طرز استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *