سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو

دوره مقدماتی php
سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو
سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو

ورود مدیریت ها و دستگاههای اجرایی

استعلام مشترکین صندوق

بیمه عمر و حادثه

دریافت فایل های مورد نیاز

استعلام پرداخت بیمه عمر

سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو

دوره مقدماتی php

بازنشستگان خارج از کشور

جمع آوری اطلاعات نخبگان

ثبت شماره تلفن همراه

نتایج وام سال 97

جمع آوری اطلاعات برقراری حقوق

بیمه تکمیلی درمان

سوابق پرداخت عصا و عینک

تورهای سیاحتی زیارتی

رزرو هتل

خیرین

نخبگان(25ذیحجه)

ورزشی

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه ۹۰ درصد از گوشت قرمز در کشور و از محل تولید داخل تأمین می‌شود، گفت: مشکلاتی از قبیل افزایش قیمت ارز و افزایش قاچاق دام سبب افزایش قیمت گوشت شده است بنابراین امسال به ناچار گوشت بیشتری وارد کردیم.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی دارد و برای کشور یک مزیت محسوب می‌شود. به گزارش ایسنا منطقه…

مدیرکل زندان‌های استان قزوین از اجرای طرح پابند الکترونیکی زندانیان خبرداد و گفت: طرح سامانه مراقبت‌های الکترونیکی زندانیان…

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از اجرای گروه سرود 600 نفری کانون‌های مساجد استان در شهر الوند همزمان…

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از اجرای 21 طرح پاکسازی مناطق و محلات آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دی ماه سال‌جاری در استان خبر داد.

سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در حوزه جذب سرمایه اعم از مادی و معنوی در وقف باید بجای گزارش‌عملکرد محور بودن کارکردمحور باشیم، در روابط عمومی نیز باید فارق از آرم و لوگو باشیم زیرا فعالیت ما نشانه‌ای از پویایی و زنده بودن سازمان است نه ارم و لوگو.

یک فعال زیست‌محیطی گفت: نفس‌های دشت قزوین به شماره افتاده است و در حال حاضر افت بیلان و ایجاد فرونشست را شاهد هستیم.

وزیر جهادکشاورزی گفت: طی پنج سال گذشته موفق شدیم که  در ۸۰۰ هزار هکتار در سطح کشور از سیستم نوین آبیاری استفاده کنیم و در مجموع در دو میلیون و۵۰ هزار هکتار سطح سیستم آبیاری اجرا شده است.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید روش‌های آبیاری را تغییر دهیم، گفت: سیستم‌های نوین آبیاری به معنای داشتن سهمیه آب قبلی نیست بلکه آب حاصل از این صرفه‌جویی باید برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی باید تلاش کنیم و برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: در حال حاضر دو میلیارد مترمکعب آب زیرزمینی در استان برداشت می‌شود که حدود 1 میلیارد و 600 مترمکعب آن از آب‌های زیرزمینی دشت قزوین است اگر بهره‌برداری از دشت به 870 میلیون مترمکعب برسد می‌توانیم برای احیای دشت قزوین امیدوار باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح پل امام رضا (ع) در دست بررسی است تا در نهايت طرحی انتخاب شود که به باغات و اراضی کشاورزی آسیبی وارد نکند یا با کمترین آسیب احتمالی اجرا شود.

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۵۷؛ در آستانه سفر تاریخی امام خمینی به ایران پس از ۱۵ سال تبعید، انتظار و شور و شوق مردمی که برای استقبال از رهبر انقلاب اسلامی خود را به تهران رسانده‌اند، مهم‌ترین خبر امروز است.

محمود حجتی در سفر به قزوین از ۱۳۰ طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی بهره‌برداری می‌کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر  ۶۵۰ مرکز شبانه‌روزی بهزیستی در کشور وجود دارد که از این میان ۶۱۰ مرکز توسط خیرین اداره می‌شود.

5 سالی بود که در قزوین هیچ رسانه‌ای حتی صداوسیما فعال نبود، تنها رسانه شهر وانت‌هایی بود که در سطح شهر دور می‌زدند و اطلاعاتی مانند برگزاری جلسه و موضوعات مربوط به آب و برق را به اطلاع مردم می‌رساندند، همچنین وانت‌های سپاه پاسداران نیز خبرهای مربوط به جبهه و زمان اعزام نیروها را اطلاع‌رسانی می‌کردند؛ بعدازآن به فکر تأسیس نشریه در قزوین افتادیم آن‌هم با پول قرضی.

استاندار قزوین گفت: ۹۲۶ پروژه با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود که چشم‌انداز 9 ماهه برای آن در نظر گرفته‌شده است و درنهایت برای هزار و 808 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مشکلات معیشتی مردم غم جان‌کاهی برای روحانیت است، گفت: از همین‌جا اعلام می‌کنم خیلی از این مسائل با سرانگشت تدبیر قابل‌حل است و مسئولان باید پای‌کار بیایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: موفقیت روحانیت شیعه بر 3 محور از جنس مردم، با مردم و برای مردم فعالیت قرار دارد لذا روحانیت باید این ۳ محور را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ناجا در سال‌های اخیر به سازمانی پیشرو در زمینه‌های علمی، فناوری و استفاده از تکنولوژی‌های روز تبدیل شده است؛ توجه به توسعه علم و دانش در نیروی انتظامی از چشم‌اندازهای پلیس اسلامی محسوب می‌شود که کمک شایانی به ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه کرده است.



کلیه بازنشستگان و یکنفر همراه می توانند از تور آبگرم محلات با کمک هزینه صندوق بازنشستگی کشوری بدون محدودیت استفاده نمایید.

این سامانه بزودی راه اندازی می شود.

جهت پيگيري تلفني شما مي توانيد با شماره تلفن دفتر مرکزي شبکه در ساعات اداري تماس
حاصل نماييد

خط ويژه چهار رقمي پشتيباني :021-8682

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در این مراسم، پرداخت مستمری به جمعیت عظیم بازنشستگان ومستمری بگیران را از تعهدات این سازمان برشمرد.
علیرضا محسنی گفت: منابع سازمان تامین اجتماعی از وصول حق بیمه بدست می آید و امید است با پویایی اشتغال و تولید در کشور پویایی سازمان و خدمتگزاری مطلوبتر سازمان نیز محقق شود.
وی ادامه داد: 60هزار خانوار مستمری بگیر این استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند .
محسنی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به همکاری و همراهی شرکای اجتماعی معتقد است، گفت: از این رو تقویت تعامل با بازنشستگان  و ارائه خدمات بهینه به این قشر را در دستور کار قرار داده است.

تلفن:٦٤٥٠١ – ٠٢١

فکس:۶۶۹۳۱۰۰۸-٠٢١

سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو

نشانی: تهران،خيابان آزادی، جنب وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعی، پلاك ۳۵۹، سازمان تامين اجتماعی

کد پستی: ١٤٥٧٩٦٥٥٩٥

نشانی پست الکترونیک:info@tamin.ir

سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو
سایت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزو
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *