زاج سفید برای تیرگی واژن

دوره مقدماتی php
زاج سفید برای تیرگی واژن
زاج سفید برای تیرگی واژن

سفید کردن واژن یک فرایند زیبایی محسوب می شود که به روش های مختلفی انجام می شود. علت اینکه بسیاری از خانم ها به دنبال روشی برای سفید کردن واژن هستند، تیره تر بودن پوست ناحیه تناسلی نسبت به سایر بخش های بدن است. این سوال مطرح می شود که آیا تیرگی اندام خصوصی طبیعی است؟ می توان گفت بله، اما اگر به دنبال روشی برای سفید کردن ناحیه تناسلی خود هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. تیره تر یا قرمزتر بودن ناحیه واژینال یک امر کاملا طبیعی است. هر بخشی از بدن که پوست چین خوردگی بیشتری دارد، تیره تر می شود، به عنوان مثال زانو، آرنج، زیر بغل یا کشاله های ران بخش های دیگری هستند که دارای پوست تیره تری نسبت به سایر قسمت های بدن می باشند.

شاید رنگ واژن و ناحیه تناسلی برای برخی افراد اهمیت زیادی نداشته باشد، اما به یاد داشته باشید که با افزایش سن پوست بخش های خصوصی بدن تیره شده و لطافت خود را از دست می دهند. کرم های سفید کننده واژن در انواع مختلف در بازار موجود است، اما این کرم ها حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند که حساسیت های پوستی به همراه دارند و استفاده از آنها در نواحی حساس به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

واژن در حقیقت فضای عضلانی داخل بدن است که از طریق آن رابطه جنسی، قاعدگی و زایمان اتفاق می افتد. در فرایند سفید کردن واژن پوست بیرونی واژن و لابیا، سفید می شود.

اغلب به اشتباه تصور می شود که شیو کردن مکرر باعث سیاهی و تیرگی بخش بیرونی واژن می شود. علاوه بر شکل و بافت پوست، عوامل دیگری وجود دارند که باعث تیره تر شدن این بخش ها می شوند، این عوامل به شرح زیر می باشند:زاج سفید برای تیرگی واژن

· عدم رفت و آمد هوا در این بخش ها: اکثر وقت ها اندام خصوصی پوشیده هستند و در معرض هوای تازه قرار نمی گیرند. عدم دریافت هوای تازه بافت و رنگ پوست را تغییر می دهد.

دوره مقدماتی php

· رطوبت: پوشیده بودن مداوم این قسمت ها باعث مرطوب ماندن آنها می شود و رطوبت، رنگ پوست را تغییر می دهد.

· تعریق: عرق حاوی مواد شیمیایی است که باید از بدن حذف شوند. از آنجایی که اندام های خصوصی بدن شما اکثر اوقات پوشیده است، هر گونه تعریق در این نواحی بر جای خود باقی می مانند تا اینکه با حمام کردن این قسمت ها تمیز می شوند. این امر یکی دیگر از دلایل تیره شدن پوست این نواحی است.

· پوشیدن لباس تنگ: محدود کردن اندام ها با پوشیدن لباس تنگ مانع نفس کشیدن این بخش ها می شود که این مسئله نیز بر روی تغییر رنگ پوست تاثیر گذار است.

· سایش: ساییده شدن مداوم سطوح پوست به یکدیگر در زمان پیاده روی یا انجام کارهای روزمره، باعث تغییر بافت و رنگ پوست می شود. در بخش های خصوصی بدن سایش پوست زیاد اتفاق می افتد .

· افزایش سن: با افزایش سن برخی اندام به طور طبیعی تیره می شوند. این مسئله در نتیجه تغییرات هورمونی در بدن رخ می دهد.

· ژنتیک: ممکن است ژنتیک شما باعث شود که پوست نواحی خصوصی تیره تر از سایر بخش های بدن باشد.

· بارداری: بارداری عاملی است که باعث تیره شدن پوست در ناحیه تناسلی می شود، در حالی که ممکن است قبل از بارداری پوست این بخش ها تیره نباشد.

سفید کردن واژن مزیت هایی دارد، از جمله اینکه اعتماد به نفس بانوان را در روابط خصوصی افزایش می دهد، به علاوه اشتیاق آقایان را در برقراری رابطه جنسی بالا می برد.

این روزها بانوان به دنبال روش های بی خطر و بدون عارضه برای سفید کردن ناحیه تناسلی خود هستند. خوشبختانه روش های کم تهاجمی مانند استفاده از هیگز برای سفید کردن واژن وجود دارد. هیگز یک دستگاه تنگ کننده و سفید کننده واژن است که با انرژی امن و موثر خود راهکاری مطمئن برای رفع سیاهی واژن و جوانسازی این ناحیه ارائه می دهد.

جهت مطالعه مقاله درمان بی اختیاری ادرار بر رو کلمه درمان بی اختیاری ادرار کلیک کنید.

واژن در حقیقت فضای عضلانی داخل بدن است که از طریق آن رابطه جنسی، قاعدگی و زایمان اتفاق می افتد. در فرایند سفید کردن واژن پوست بیرونی واژن و لابیا، سفید می شود.

آلوئه ورا سرشار از آنتی اکسیدان و آلوئه سین است که تولید ملانین را در پوست تنظیم می کند و در نتیجه پوست روشن می شود. استفاده از آلوئه ورا برای سفید کردن پوست توصیه می شود، اما استفاده از آن برای سفید کردن ناحیه تناسلی با محدودیت های بسیاری همراه است، از جمله اینکه حساسیت پوست در این ناحیه بیشتر است و همچنین احتمال بروز عفونت افزایش پیدا می کند.

سفیده تخم مرغ دارای پروتئین های سفید کننده پوست است، به علاوه این پروتئین ها می توانند پوست را نرم و لطیف کنند. اما سفیده تخم مرغ برای سفید کردن واژن گزینه مناسبی محسوب نمی شود چرا که استفاده از آن باید به شکل مداوم و در یک دوره خیلی طولانی مدت باشد.

گفته می شود که زردچوبه نیز به سفید کردن واژن کمک زیادی می کند، به این صورت که زردچوبه را به کمک ماست یا ژل آلوئه وار به شکل خمیر در می آورید و آن را روی ناحیه مورد نظر قرار داده و به مدت 5 دقیقه صبر می کنید، شاید زردچوبه دارای خواص زیادی برای سلامت باشد، اما خواص آن با خوردن به بدن می رسد، به علاوه برخی افراد با بوی زردچوبه مشکل دارند و مصرف آن برایشان بر روی پوست دشوار می شود. موارد دیگری هم که گفته می شود به سفید کردن واژن کمک می کنند، عبارتند از ماست، شیر، سیب زمینی، عسل، لیمو و خیار. تمام موارد نامبرده به لطافت پوست کمک می کنند، اما در فرایند سفید کردن واژن موثر عمل نمی کنند؛ چرا که زمان زیادی برای به نتیجه رسیدن نیاز است و وقت زیادی هم از فرد گرفته می شود.

جهت مطالعه مقاله درمان واژینیسموس بر رو کلمه واژینیسموس چیست کلیک کنید.

در اینجا با روش جدید و سریع برای سفید کردن واژن آشنا می شوید که موثر نیز عمل می کند.

سفید کردن واژن با هیگز

هیگز کار خود را با استفاده از امواج رادیو فرکانسی انجام می دهد. سفید کردن واژن با هیگز یک روش کاملا غیر تهاجمی، راحت و بدون درد است. این روش در سطح سلولی کار می کند و بدن را تحریک می کند تا کلاژن ها را بازسازی کرده یا بازگرداند – بدون جراحی، بدون درد و بدون اتلاف وقت.

مرتبط

برای بازدید از صفحه دستگاه هیگز ، بر روی عکس بالا کلیک کنید.

برای یافتن پزشکان دارنده دستگاه هیگز با کلیک بر عکس روبرو وارد صفحه پزشک یاب مداریا شوید.

سلام برای رسیدن به نتیجه مطلوب چند جلسه با این دستگاه لازمه؟زاج سفید برای تیرگی واژن

[…] سفید کردن واژن به روش نوین […]

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آدرس: تهران، خ شریعتی، خ دستگردی،خ گوی آبادی، خ راجیان، پ 57، طبقه سوم

تلفن: 02175415

مداریا آنلاین: 09202075415

درباره مداریا

تماس با مداریا

همکاری با مداریا

جستجوی پزشکان

  • عکس عاشقانه فانتزی و کارتونی
  • مسئولیت اجتماعی

    با مداریا از سال 1379 با برترین محصولات و خدمات در بیش از 3000 مرکز درمانی در کنارتان هستیم

    

     7 روش خانگی برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان

      

    زاج سفید برای تیرگی واژن

    دستگاه تناسلی زنان همواره مورد توجه خانم ها است و همیشه دنبال راهی میگرند که تیرگی پوست ناحیه واژن را کمتر کنند و این ناحیه را روشن تر کنند . در این مقاله 7 روش خانگی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی زنان پیشنهاد میشود:- اما نکته اول این است که واژن برای زیبا به نظر رسیدن طراحی نشده است. پوست خشن، موهای زبر و حتی بوی متفاوت آن منحربه فرد است. اما این منحصر به فرد بودن بی دلیل نیست. همانطور که موی بینی مانع از ورود آلرژنها و گرده ها به سیستم می شود، موی ناحیه تناسلی نیز باکتری ها را گیر می اندازد و مانع از ورود آن ها به مهبل (واژن) می شود.- واژن دارای باکتری خوب و بد است. باکتری خوب، محیط را قلیایی می کند و میکروب ها را از بین می برد و یک محیط سالم ایجاد می کند و بوی مشخصی ایجاد می کند. هنگامی که بوی ناحیه تناسلی تغییر می کند و بوی عجیبی حس می کنید، تعداد باکتری های بد زیاد شده است!( این مقاله را بخوانید: بوی بد واژن بعد از نزدیکی)- بافت پوست این ناحیه زبر و خشن است ( این مقاله را بخوانید: چگونه موهای زائد ناحیه تناسلی را از بین ببریم) و این بافت به علت سایش ران و لباسهای تنگ است. و رنگ پوست شما در این منطقه لزوما نباید با بقیه بدن شما مطابقت داشته باشد. حتی برخی خانم های بور نیز گاهی اوقات ناحیه تناسلی تیره ای دارند!- بین محصولات شیمیایی و داروهای طبیعی، توصیه می کنیم از مواد شیمیایی سمی در نزدیکی واژن استفاده نکنید. بنابراین، در اینجا 7 درمان طبیعی برای روشن شدن پوست در ناحیه تناسلی ارائه شده است.

    آب لیمو و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زناناحتمالا این یکی از ایمن ترین روش های روشن کردن پوست در ناحیه تناسل (واژن) است. اسید سیتریک و ویتامین C در لیمو دو کار انجام می دهد – جلوگیری از تغییر رنگ و از بین بردن باکتری ها.مواد لازم 2 قاشق غذاخوری آب لیمو 10 قطره گلابروش تهیهآب لیمو رقیق را در مقدار مشخصی گلاب بریزید. یک پنبه را در محلول غوطه ور کنید. فشار دهید و مایع اضافی را خارج کنید سپس به آرامی آن را بر روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. بگذارید 3 تا 5 دقیقه بماند و سپس بشویید. این روش را سه بار در روز انجام دهید.احتیاط – موها را بزنید و ناحیه را بخوبی تمیز کنید و قبل از استفاده از محلول، ناحیه را خشک کنید. اگر احساس سوزش می کنید، بلافاصله محل را بشویید.

     

     

    آبلیمو یکی از ایمن ترین روش های روشن کردن پوست در ناحیه تناسل (واژن) است.

       آلوئه ورا و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زناناین ماده برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است. آلوئه ورا با آنتی اکسیدان ها به تنظیم تولید ملانین می پردازد، که سبب تسکین پوست می شود.مواد لازم زردچوبه 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه وراروش تهیهبرگه الوئه ورا را نصف کنید و ژل آن را استخراج کنید. در یک کاسه، ژل آلوئه ورا را با زردچوبه مخلوط کنید. منطقه را کاملا تمیز کنید. سپس آن را خشک کنید. خمیر را به مدت 30 دقیقه بر روی محل بگذارید. سپس محل را شستشو دهید و پاک کنید. این روند را 3 بار در روز تکرار کنید. با گذشت زمان فاصله بین استفاده از ماسک را کاهش دهید.

     

    آلوئه ورا برای روشن کردن پوست در ناحیه تناسلی (واژن) مناسب است.

      

     

    لیمو + زردچوبه + پودر برنج + ماست و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنانپودر برنج سلول های مرده پوست را از بین می برد. اسید لاکتیک در ماست پوست را روشن می کند. طبیعت اسیدی لیمو به عنوان یک سفید کننده طبیعی عمل می کند و همچنین بو را از بین می برد. آنتی اکسیدان های غنی موجود در زردچوبه باعث تحریک جریان خون می شوند و باعث بهبود پوست می شوند.مواد لازم 1 قاشق غذاخوری زردچوبه 1 قاشق غذاخوری پودر برنج 1 قاشق غذاخوری ماست ½ قاشق چای خوری لیموروش تهیهتمام مواد تشکیل را در یک کاسه مخلوط کنید. هم بزنید تا زمانی که یک کرم درست شود. برای رسیدن به ماده مطلوب گلاب نیز به آن بیفزایید. مخلوط را روی ناحیه تناسلی قرار دهید. بگذارید 20 دقیقه بماند. آن را در جهت حرکت دایره مالش دهید. سپس شستشو کنید و خشک نمایید.

      

    آنتی اکسیدان های موجود در زردچوبه باعث باعث بهبود پوست می شوند و برای روشن شدن واژن مفیدند

     

    چوب صندل + پوست پرتقال و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنانخواص ضد عفونی کننده و ضد باکتری چوب صندل پوست را از ناخالصی ها پاک می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را روشن می کند. از سوی دیگر، پوست پرتقال با ویتامین C عامل سفید کننده پوست است. این درمان موثر برای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی (واژن) مفید است و پس از هفت روز به نتیجه می رسید. مواد لازم1 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل 1 قاشق چایخوری پودر پوست پرتقالگلابروش تهیهتمام ترکیبات را با هم مخلوط کنید و یک خمیر تهیه کنید. منطقه تناسلی را با آب بشویید. منطقه را کاملا خشک کنید. مخلوط را به منطقه واژن بمالید. بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس شستشو کنید و خشک نمایید.  

    چوب صندل  سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را روشن می کند

     

      ماست و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زناناگر زمان زیادی ندارید و می خواهید سریع پوستتان سفید شود از ماست استفاده کنید. این ماده نه تنها رنگ پوست را روشن می کند، بلکه پوست را خنک و آرام می کند.روش تهیههر روز به مدت 5 دقیقه ناحیه تناسلی را با لایه ای نازک ماست ماساژ دهید. بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس آن را بشویید. سپس روغن اسطوخودوس برای از بین بردن بوی عطری ماست استفاده کنید.   

     ماست برای  درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنان مفید است

      سفیده تخم مرغ و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنانسفیده تخم مرغ دارای خواص سفید کننده پوست است، به علاوه به خاطر پروتئین داخل آن، باعث روشن شدن و آرامش پوست می شود.روش تهیهیک سفیده تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و هم بزینید. سپس آن را بر روی ناحیه تیره قرار دهید. اجازه دهید تا زمانی که کشش در پوست حس نکرده اید بماند. سپس با یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید.   

    سفیده تخم مرغ دارای خواص سفید کننده پوست است

      روغن نارگیل و درمان تیرگی ناحیه تناسلی زنانروغن نارگیل به دلیل خواص ضدقارچ و ضد باکتری شناخته شده است و باعث حذف رنگدانه و عفونت باکتری می شود!روش تهیهموهای ناحیه تناسلی را بزنید و منطقه را با یک محلول ملایم پاکسازی کنید. روغن نارگیل را در منطقه آسیب دیده اعمال کنید. از پوشیدن لباس زیر بپرهیزید. اجازه دهید روغن به طور طبیعی توسط پوست جذب شود. این روش را هر روز تکرار کنید تا نتیجه را ببینید.  زاج سفید برای تیرگی واژن

    برای روشن شدن ناحیه تناسلی از روغن نارگیل استفاده کنید

     منبع: ooma.ir

    داروخانه گیاهی بیتوته

    دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

    ترک سیگار آسان با هیپنوتیزم!

    شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

    اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان

    تست شنوایی و درمان وزوز گوش

    نظم و زیبایی را به دندان های خود ببخشید

  • عکس پروفایل بهترین
  • ترک اعتیاد و سم زدایی بدن

    دسترسی به بازی هاوقابلیت های جدید

    راهی بدون بازگشت برای ترک سیگار

    تقویت مو، ابرو و ناخن با این روغن طبیعی!

    موخوره وشکنندگی موهاتو بااین روغن درمان کن

    خرید گیفت کارت xbox

    اصلاح فرم و اختلاف طول پاها

    درمان ناهنجاری جلو بودن فک با ارتودنسی

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    تماس بگیرید

    05137238070

    روش های علمی جهت افزایش سرعت و تقویت اسپرم ضعیف

    خارخاسک و هرچیزی که باید درباره خواص علمی آن بدانید

    روغن منداب و مهمترین خواص و فواید آن

    زاج سفید برای تیرگی واژن

    خواص روغن زرده تخم مرغ و روش علمی و صحیح مصرف آن

    خواص دارویی مرزنجوش برای سلامتی

    خواص سنجد و فواید دارویی اثبات شده عجیب سنجد بر روی انسان

    خواص میوه نسترن و موارد استفاده و منع مصرف آن که باید بدانید

    گیاهان دارویی به همراه خواص ، فواید و عوارض اثبات شده آنها

    علل ایجاد جوش پیشانی چیست و درمان علمی آن چگونه است

    شامپو بدون سولفات چیست، چه خاصیتی دارد و بهترین آنها کدامند

    اکثر خانم ها به زیبایی تمام بخش های بدن ، بسیار بها میدهند ولی باید به این موضوع توجه داشته باشند که تغییر رنگ برخی از قسمت های بدن از جمله تیرگی واژن ناحیه تناسلی، یک موضوع شاید طبیعی محسوب شود بدین سبب اکثر افراد به دنبال رفع تیرگی واژن و رفع تیرگی زیر بغل هستند .

    اینکه راهکارهای زیادی برای درمان تیرگی واژن پیشنهاد گردیده است.

    به این معنا نیست که این مشکل نگران کننده است بلکه زمانی نگرانی در پی خواهد داشت که همراه بوی نامطبوع شدید ، خارش ، سوزش  و ترشحات عجیب باشد .

    ذقت شود که اگر علاوه بر تیرگی واژن موارد بالا نیز به سراع یک خانم بالع بیاید حتما باید با پزشک متخصص مشورت گردد .

    برخی افراد کرم رفع تیرگی واژن یا ژل رفع تیرگی واژن را برای سفید کردن واژن پیشنهاد میکنند .

    برخی دیگر نیز راهکارهای سنتی ارائه میدهند که در ادامه به آنها نیز می پردازیم .

    قبل از هرچیز باید بگوییم اگر از تیرگی آلت تناسلی خود رنج میبرید ابتدا استرس را بیرون کرده و با خیال راحت مقاله را با ما مرور نمایید .

     

    بر طبق نوشته های تحقیقاتی دکتر آزیتا صفارزاده  علت تیرگی واژن میتواند متعدد باشد که ما به تقضیل به آنها اشاره می نماییم :

     

    دقت نمایید که یکی دیگر از عوامل مهم پوشیدن لباس نفتی در تابستان است .

     

    دقت نمایید تیرگی واژن بر خلاف باورهای عمومی که آنرا مرتبط با بهداشت فردی میدانند به بهداشت فردی ارتباط جندانی ندارد .

    زمان تحریکات جنسی ، افزایش جریان خون در اندام های تناسلی بیشتر می شود.

    جریان خون بیشتر، با تورم ناحیه تناسلی و لوبریکاسیون واژن همراه می باشد .

    این رخدادها، نخستین علامت های ظاهری تحریک جنسی هستند.

    تیره شدن رنگ کلیتوریس (یکی از نقاط تحریک پذیر اندام تناسلی زنان) و لب های داخلی ناحیه تناسلی نیز تغییرات دیگری هستند که در اثر تحریک جنسی ایجاد می شوند.زاج سفید برای تیرگی واژن

    مدتی پس از توقف تحریک جنسی، یا پس از رسیدن به ارگاسم ( نقطه اوج لذت جنسی )، علامت های ذکر شده از بین می روند و روشن شدن پوست ناحیه تناسلی، دوباره اتفاق می افتد؛

    زیرا جریان خون در این ناحیه به حالت عادی برمی گردد و رنگ پوست دوباره روشن می شود.

    این تغییرات به گونه ای هستند که رنگ آلت تناسلی صورتی به قرمز گرایش پیدا می کند .

    همچنین آلت تناسلی قرمز به طیف رنگ های شرابی، کبود یا بنفش تبدیل می شود.

    این تیرگی و دوباره روشن شدن پوست ناحیه تناسلی هنگام برقراری روابط جنسی، طبیعی است.

    پس بدین ترتیب تیرگی واژن در هنگام نزذیکی کاملا طبیعی است .

     

    قیل از اینکه این درمان تیرگی الت تناسلی را شروع کنیم میخواهیم شما را با برخی باورهای غلط که در برخانم ها شکل گرفته است آشنا کنیم.

    متاسفانه صنعت مخرب پو ر نوگرافی سبب گردیده که خانم های ما باورکنند که اندام بازیگر های فیلم های پو ر ن خارجی واقعا به همان شکلی است که میبینند .

    خیر بدین گونه نیست ؛

  • عوارض مصرف زياد عرق يونجه
  • اول اینکه تمامی این تصاویر و فیلم ها بوسیله گریم حرفه ای و حرفه نور پردازی صورت میگیرد .

    همینطور به جرات میتوانیم بگوییم مطابق آمارهای جهانی ۸۹٪ خانم های دنیا از تیرگی الت تناسلی برخوردار هستند .

    دوم اینکه گمان اشتباه برخی خانم ها که فکر میکنند تمامی مردها در نظر  خود از خانم هایی با رنگ اندام سفید و روشن به زیبایی یاد میکنند ؛ خیر اینگونه نیست .

    مطابق با تحقیقات به عمل آمده سایت ام ذی هلت ۵۵ درصد از مردان به رنگ پوست ناحیه تناسلی خانم ها اهمیت نمیدهند .

    همچنین ۱۵ درصد از آنها رنگ تیره را ترجیح میدهند .

    پس اگر حتی از تیرگی واژن بصورت ژنتیکی رنج میبرید نگران این مورد هم نباشید .

     

    پوشش  هایی که سبب گرم شدن و در نتیجه عرق کردن اندام بدن میشودسبب ایجاد اصطکاک در کشاله های ران و ناحیه تناسلی میگردد .

    نتیجه این اصطکاک در دراز مدت سیاهی پوست خواهد پود .

     

    زاج سفید برای تیرگی واژن

    روش های اصلاح نادرست آلت تناسلی در حقیقا دومین مساله ای است که سبب تیرگی آلت تناسلی زنان میگردد .

    بدین ترتیب که وقتی در دراز مدت و مدام اصلاح صورت گیرد باعث میگردد سطح آلت فاقد مو شود و در نتیجه در معرض نور بیشتری قرار خواهد گرفت .

    این نور سبب تولید ملانین بیشتر میگردد و  ملانین بیشتر همان تیرگی پوست را منجر خواهد شد .

     

    راهکار هایی که برای درمان تیرگی واژن  پیشنهاد گردیده بسیار متفاوت است که به تفضیل به آنها میپردازیم .

     

     

     

    استفاده از ماسک سیب زمینی برای رفغ تیرگی ناحیه تناسلی و  تیرگی زیر بغل :

    برای از بین بردن تیرگی اندام تناسلی و سایر نقاطی که سیاهی آزار دهنده ای دارند میتوانید از ماسک سیب زمینی استفاده نمایید.

    بدین ترتیب که سیب زمینی را آب پز کنید و سپس رنده کنید و آب سیب زمینی را دور نریزید .

    آب سیب زمینی حاوی تمام مواد سفید کننده است .

    آب سیب زمینی را به همراه سیب زمینی خمیر کنید .

    زمان لازم :

    سپس به مدت ۱۵ دقیقه خمیر را بگزارید .

    این ماسک بشدت به سفید شدن آلت تناسلی و رفع تیرگی واژن کمک خواهد کرد .

     

     

    ماسک لیمو میتواند یک عامل بسیار قوی برای از بین بردن و درمان تیرگی زیر بغل همچنین رفع تیرگی واژن به حساب آید .

    ابتدا ماست را با مقداری نمک و آبلیمو مخلوط نموده و کاملا هم میزنید تا نمک در محلول حل شود .

    سپس با یک قاشق یا با انگشت دست مقداری از ماسک را برداشته و به ناحیه مورد نظر میزنید .

    این عمل را ۲ روز در میان انجام دهید و بمدت ۲۰ دقیقه روی پوست قرار دهید .

    سپس با آب گرم بشویید .

    این ماسک علاوه بر رفع سیاهی واژن و یا همان تیرگی واژن  و رفع تیرگی زیر بغل نیز استفاده میگردد .

     

    یکی دیگر از راههای از بین بردن سیاهی الت و از بین بردن تیرگی واژن و زیر بغل استفاده از ماسک طلا میباشد .

    زمان لازم برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی بوسیله ماسک طلا :

    ماسک طلا نیز میبایست بصورت ۳ روز در میان استفاده گردد .

     

    لیمو خاصییت اسیدی دارد و لایه برداری میکند .

    ترکیب لیمو و زرد چوبه تاثیر بسیار زیادی. بر روی  رفع سیاهی واژن  و رفع تیرگی زیر بغل  دارد .

    نحوه استفاده از این ترکیب بدین صورت است که با مخلوط این دو ترکیبی خمیری حاصل میگردد .

    زمان لازم :

    برای درمان سیاهی الت تناسلی زنان ( تیرگی واژن زن )  و  درمان سیاهی زبر بغل میبایست ۱۵ دقیقه بر روی الت تناسلی بماند .

    سپس با آب شسته شود .

     

     

     

     

     

     

    منبغ مقاله :  How To Lighten Your Vagina? Natural Remedies You Can Use At Home



    سلام .عذر میخوام کرم بیوتی لوپ برای عوارض نداره ؟

    خیر

    بهتر نیست شرح مختصری در عنوان بیوتی لپ هم در ارتباط با مهمترین خاصیت ان که سفید کنندگی اندام تناسلی است بگذارید .من با مطالعه مقالتون متوجه این موضوع شدم

    با سلام .
    ممنون از توجه شما .
    حتما این موضوع منظور میشه .

    درود بر شما. پس از چه مدت از استفاده خاصیت سفید کنندگی مشاهده میشود

    با سلام و احترام ۲۱ روز

    سلام
    ببخشد این کرم بیوتی لوپ رو کجا میشه تهیه کرد؟

    با سلام و احترام شما میتونید با کلیک بر روی اسم بیوتی لوپ به صفجه سفارش برید !

    ممنونم خیلی مطلب خوبی بود

    واقعا کرم تاثیر داره تو ۲۱ روز؟

    با سلام – قطعا اگر از کسانی که استفاده کردند بپرسید مطمئن خواهید شد

    واقعا این کرم بیوتی لوپ تاثیر داره

    تشکر از این که نظر خود را به اشتراک می گذارید

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
    میتونیم از زینک اکساید هم استفاده کنیم؟ اگه میشه دستور استفاده رو هم بفرمایید
    اگه کرم بیوتی هم لینک داره لینکشو بذارید لطفا
    سپاسگزارم

    با سلام و احترام فراوان . بنابر برخی مقالات وبسایت مدیکال نیوز تودی زینک اکساید میتواند تاثیرات بسیاری بر روی تیرگی واژن داشته باشد اما در نظر داشته باشید این ترکیب میتواند سبب شفافیت موفقت شود و در دراز مدت ممکن است لکه های سیاه رنگ دائمی بر روی موضع پدید بیاورد. لینک بیوتی لوپ مشکی را میتوانید با کلیک بر روی آن مشاهده نمایید .

    فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
    امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

    انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

    05137238070 – 021284233

    info[@]royka[.]ir

    پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

    زاج سفید یا آلوم که نام علمی آن سولفات آلومینیوم است، فواید زیادی برای سلامتی، پوست و موی افراد دارد. درمانهای مختلف با استفاده از زاج سفید به شیوه های گوناگون مخصوصاً استفاده توسط خانم ها می‌تواند منجر به سلامتی بیشتر آنها شود. به همین دلیل قبل از مصرف آن لازم است حتماً آگاهی کامل با طرز استفاده آن کسب کنید. این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات پزشکی در مورد زاج سفید، کاربردها، عوارض، طرز استفاده جهت پوست، واژن، زیبایی و زنان است.

    زاج سفید یک ترکیب شیمیایی است. ویکی پدیا آن را یک نوع ترکیب شیمیایی، معمولاً یک نمک دو سولفات آلومینیوم هیدراته با فرمول کلی XAl (SO4) 2 12H2O که در آن X یک کاتیون یکنواخت مانند پتاسیم یا آمونیوم است، تعریف می کند. به خودی خود، زاج سفید اغلب به زاج پتاسیم اشاره دارد، با فرمول KAl (SO4) 2.
    این ترکیب، سفید و بی رنگ است و حتی هیچ لکه ای روی لباس و سطوح ایجاد نمی کند. بعلاوه بدون هیچگونه بو است و براحتی استفاده می شود. موارد استفاده از زاج سفید:

    زاج سفید ارزان است و تقریبا در تمام نقاط جهان قابل‌ دسترس است. در حالی که هر کسی می‌تواند از این ترکیب استفاده کند، منتها حداکثر سود استفاده از زاج سفید را زنان بدست می آورند.

    همچنین بخوانید: جدیدترین روش طبیعی-گیاهی برای سفید کردن واژن در زمان کوتاه

    زاج سفید با عمل به عنوان یک عامل کاهش رطوبت، تب خال را درمان می کند. هنگام استفاده از زاج سفید برای تب خال، رطوبت را از بین می برد. بدون رطوبت، شانس آن برای بهبودی افزایش می یابد.زاج سفید برای تیرگی واژن

    برای درمان تب خال، یک قطعه کوچکی از زاج سفید را تمیز کنید و سپس آن را روی تب خال فشار دهید. مدتی احساس سوزش و گزیدگی دارید منتها روز بعد احساس راحتی می کنید.

    علاوه بر این می توانید یک اسپری زاج سفید برای تسکین سریع تر آماده کنید. برای شستشو زاج سفید را تمیز کنید. آب را همراه با نمک در یک تابه جوش بیاورید. بعد از اینکه نمک حل شد از روی گرما بردارید و پودر زاج سفید را به آن اضافه کنید. سپس آن را صاف کنید و از آن حداقل 2 تا 3 بار در روز به عنوان دهان شویه استفاده کنید.

    نمک نیز در درمان تب خال بسیار موثر است و می‌تواند به طور ایمن توسط افراد جوان و پیر، مورد استفاده قرار گیرد. اگر از پودر زاج سفید خام استفاده می‌کنید، دقت کنید که هنگام استفاده آن را قورت ندهید و تنها مقدار کمی مصرف کنید.

    زاج سفید برای درمان آبسه چشم فوق‌العاده است. این با پاک کردن چرک عمل می‌کند و به چشم یک اثر خنک ‌کننده و آرامش‌ بخش می‌دهد.

    ابتدا زاج سفید را به همراه کمی آب، بر روی چوب صندل بمالید. آن را به خوبی مالش دهید تا خمیری ایجاد کنید. این خمیر بسیار موثر است و در ابتدای استفاده کمی سوزش دارد. منتها در همان روز اول باعث شکستن جوش و آبسه می شود؛ بنابراین یک تسکین فوری برای آبسه چشم به وجود می‌آورد.

    پودر زاج سفید در درمان پاشنه ترک خورده مفید است. این کار را با از بین بردن سلول های مرده پوست انجام می دهد. برای اینکار زاج سفید را در یک ظرف کوچک گرم کنید. هنگام گرم کردن آبکی شده و کف می کند.

    هنگامی که تمام آب آن تبخیر شد، اجازه دهید سرد شود. سپس با روغن نارگیل مخلوط کنید و بر روی پاشنه قرار دهید. انجام این کار برای چند روز نتیجه بخش خواهد بود. مخلوط را آسیاب کنید تا کاربرد آن دشوار نباشد.

    زاج سفید قرن ها برای درمان اثرات اصلاح استفاده شده است. این کار برای جلوگیری از خونریزی جزئی پس از اصلاح انجام می شود. پس از اصلاح، یک قطعه زاج سفید را روی صورت مرطوب بمالید و چند ثانیه صبر کنید. می توانید آن را بشویید و یا مدتی بر روی پوست باقی بگذارید. برای اولین بار ممکن است آن را دوست نداشته باشید اما اگر همچنان از آن استفاده کنید باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد.

    برای تمیز کردن آب گل آلود، حدود 1 گرم پودر زاج سفید برای هر لیتر آب گل آلود اضافه کنید. شما حتی می توانید زاج سفید را به مخازن آب اضافه کنید. با اینکار ذرات گل آلود در جای خود باقی می ماند و آب آشامیدنی خارج می شود.

    زاج سفید به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی آن برای دئودورانت شگفت انگیز است. برای ایجاد دئودورانت، پودر زاج سفید را با مقداری پودر درخت مر مخلوط کنید و یک پودر گردگیری بوجود بیاورید. بعلاوه می توانید به راحتی قطعه ای زاج سفید را خیس کرده و از آن استفاده کنید. توصیه می شود به جای هر روز، یک روز در میان از آن استفاده کنید.

    حتماً بخوانید: 2 روش موثر، بدون عوارض و دائمی تنگ کردن واژن با انار و زاج سفید

    زاج سفید را می توان به طور موثر برای حذف مو استفاده کرد. مخلوطی از پودر زاج سفید و آب تهیه کنید. حتی می توانید از گلاب برای نتایج بهتر استفاده کنید. این مخلوط را می توان در سراسر بدن استفاده کرد. استفاده منظم از زاج سفید باعث کاهش رشد مو در طول زمان می شود.

    زاج سفید برای سفید کردن پوست و کاهش چین و چروک استفاده شود. یک قطعه زاج سفید را بردارید و آن را در آب مرطوب کنید و روی صورت خود بمالید. سپس آن را با آب بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که با کشتن باکتری ها باعث آسیب زدن به جوش و آکنه می شود. بعلاوه باعث کاهش تورم همراه با جوش ها می شود.

    یک ترکیب از دو سفیده تخم مرغ، نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید و یک قاشق غذاخوری خاک رس درست کنید و آن را روی صورت خود قرار دهید و بعد از خشک شدن، شستشو دهید. برای گرفتن حداکثر نتایج بصورت روزانه اینکار را انجام دهید.

    زاج سفید برای از بین بردن شپش های مو به خاطر ویژگی های ضد باکتریایی آن برای کشتن این حشرات کوچک، استفاده می شود. برای اینکار مخلوطی از پودر زاج سفید، آب و روغن درخت چای تهیه کنید. این مخلوط را روی پوست سر بمالید و بعد آن را بشویید. برای دیدن نتیجه خوب، دو بار در هفته انجام دهید.

    از زاج سفید می توان برای جلوگیری از بیماری های لثه استفاده کرد. زاج سفید را با فندق چینی مخلوط کنید. مخلوط را روی دندان ها و لثه ها بمالید تا سریعا تسکین پیدا کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت قابض و سفت کنندگی است؛ بنابراین کاربرد آن در هموروئید (نتایج توده ها) برای توقف خونریزی مقعدی و کاهش هموروئید موثر است و درمان دائمی در برابر توده ها می باشد.

    برای این کار مقداری پودر زاج سفید را با آب ولرم مخلوط کنید. ترجیحا این مخلوط را در یک وان بزرگ درست کنید تا بتوانید اندام های تناسلی را داخل آن بشویید. برای چند دقیقه در مخلوط بنشینید. این یک روش سریع برای تسکین است.

    برای درمان ورم لوزه، دو روش وجود دارد. اولین روش ساده است. یک تکه زاج سفید بوداده را با شیر ولرم مخلوط کنید. این شیر را قبل از خواب برای تسکین سریع بنوشید.

    روش دوم شامل زاج سفید، زردچوبه و آب ولرم است. یک قاشق غذا خوری زردچوبه، یک قاشق چای خوری از زاج سفید را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید. برای دیدن نتایج مطلوب، از این مخلوط دو بار در روز غرغره کنید.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی است؛ بنابراین، با کاهش التهاب در ریه ها منجر به کاهش سرفه، در سرما خوردگی و سرفه می شود.

    در اینجا نیاز به یک قاشق غذاخوری زاج سفید بوداده است. آن را با شش قاشق غذا خوری شکر مخلوط کنید. این ترکیب را در یک ظرف ذخیره کنید. سپس یک چهارم قاشق چای خوری از آن را با شیر ولرم مخلوط کنید و قبل از خواب مصرف کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت ضدعفونی کننده برای زخم های خارجی است. بعنوان مثال برای خارش و تورم ناشی از نیش زنبور بکار می رود. همچنین برای جلوگیری از خونریزی کمک می کند. گاهی اوقات زاج سفید به طور مستقیم در منطقه آسیب دیده اعمال می شود.

    برای زخم های داخلی، می توانید ترکیبی از زردچوبه و زاج سفید در شیر استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید از ترکیب یک گرم زاج سفید و ده قاشق سوپ خوری کشک در یک فنجان آب استفاده کنید.زاج سفید برای تیرگی واژن

    مطلب مهم: علت بوی بد واژن و نحوه رفع آن با یک روش کاملا جدید و موثر

    زاج سفید با سفت کردن پوست، بستن منافذ و از بین بردن سلول های مرده، پوست را روشن تر می کند.

    برای اینکار، زاج سفید را به آب جوش اضافه کنید. بعد از خنک شدن، از آن برای شستشوی صورت استفاده کنید. صورت خود را دو بار در روز با این ترکیب برای گرفتن نتایج فوری شستشو دهید.

    زاج سفید یکی از داروهای آیورودائی است که از زمان های قدیم استفاده شده است. پنج گرم زاج سفید را آسیاب کنید. سپس آن را به ده قسمت یا دوز مساوی تقسیم کنید. یک دوز را با یک فنجان شیر گرم مخلوط کنید. نوشیدن این ترکیب برای سه بار در روز و در طول یک هفته، زردی را درمان می کند.

    زاج سفید به خوبی در برابر بیماری های پوستی مانند جذام و اگزما عمل می کند؛ زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است که میکرو ارگانیسم های ایجاد کننده این مشکل را می کشد.

    برای این کار، حدود 200 گرم زاج سفید را بسوزانید. خاکستر آن را جمع کنید و یک خمیر از 2 گرم خاکستر زاج سفید با عسل و عصاره هویج درست کنید. برای تسکین دائمی، این ترکیب را به طور منظم در منطقه آسیب دیده اعمال کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت رقیق کنندگی خون است. هنگامی که با خاصیت ضد عفونی کنندگی زردچوبه مخلوط می شود، می تواند موجب کاهش گرفتگی عضلات و همچنین کاهش التهاب شود.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی است، بنابراین می تواند درد و التهاب مرتبط با پای ورزشکار را کاهش دهد. زاج سفید را با آب بجوشانید. پاهای خود را در آب تا زمانی که گرم شود، خیس کنید. باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. این کار را روزانه انجام دهید و از الیاف مصنوعی اجتناب کنید.

    زاج سفید یک قابض است، از این رو می تواند در هر بخشی از بدن که استفاده شود، پوست را سفت و محکم کند؛ بنابراین می توانید صورتتان را با مخلوط زاج سفید و آب شستشو دهید.

    اما امروزه استفاده از آن برای سفت کردن واژن استفاده می شود. برای اینکار زاج سفید را داخل آب گرم بریزید و وقتی خنک شد، از آن برای شستن استفاده کنید. اثر آن 2 – 3 ساعت ادامه دارد. در روش دیگر می توانید یک تامپون را در ترکیب خیس کنید و آن را در مهبل (واژن) قرار دهید و بعد از چند دقیقه خارج کنید.

  • photo of mac lipstick
  • برای مدت طولانی آن را باقی نگذارید. همچنین از زاج سفید مستقیما استفاده نکنید. بعلاوه نباید این روند را بدون وقفه تکرار کنید زیرا می تواند بافت های داخلی را خشک و درهم بشکند.

    زاج سفید دارای خاصیت خشک کنندگی است. ریشه زاج سفید به مقابله با اسهال و اسهال خونی کمک می کند. ریشه آن را در یک لیوان آب بجوشانید. عصاره آن را دو بار در روز برای تسکین بخورید.

    زاج سفید با تمیز کردن منافذ از داخل، در از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید عمل می کند. پودر زاج سفید، آب و گلاب را ترکیب کنید. از این ترکیب در نواحی اطراف جوش سر سیاه استفاده کنید منتها آن را مالش ندهید. استفاده روزانه ممکن است منجر به حذف جوش های سر سیاه شود.

    زاج سفید دارای خاصیت قابض و سفت کنندگی است؛ بنابراین در متوقف کردن خونریزی بینی کمک می کند. یک قاشق پودر زاج سفید را به نصف قاشق چای خوری روغن گرم اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. سپس یک قطره از مخلوط را در پره های بینی قرار دهید تا خونریزی متوقف شود.

    گاهی اوقات یک بیماری که به نام Purulent Otorrhea شناخته می شود، می تواند باعث چرک کردن گوش شود. در چنین شرایطی، ممکن است آسیب شنوایی بوجود آید.

    پودر زاج سفید را بر روی محل اتصال قرار دهید. اینکار می تواند باعث التیام گوش شود.

    زاج سفید گرفتگی صدا را به وسیله پاکسازی کانال بینی و کانال عبور صدا از هر التهاب یا هر گونه باکتری برطرف می کند. مقدار مساوی از زاج سفید، جوش شیرین و نمک را مخلوط کنید. سپس یک قاشق چای خوری از مخلوط را در آب گرم بریزید و با آن غرغره کنید.

    زاج سفید برای خارش به عنوان یک خنک کننده عمل می کند. برای این امر، دو قاشق چای خوری زاج سفید را با دو قاشق سوپ خوری پودر آن مخلوط کنید. آن را به یک خمیر تبدیل کنید. خمیر را در ناحیه تحریک شده قرار دهید.

    همچنین بخوانید: ساده ترین و موثرترین روش درمان خارش واژن با جوش شیرین

    در زیر برخی از عوارض جانبی زاج سفید وجود دارد. با این حال، این عوارض جانبی نادر و غیر معمول است.زاج سفید برای تیرگی واژن

    نکات زیر به شما خواهند گفت که زاج سفید چرا و چگونه می‌تواند به بهبود سلامت واژن کمک کند:

    در حالی که زاج سفید چندین مزیت دارد، منتها قبل از شروع درمان چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. اینها شامل موارد زیر می شوند:

    انواع مختلفی از زاج سفید توسط افراد استفاده می شود. با این حال، شایع ترین نوع زاج سفید که در محصولات سفت کننده واژن استفاده می شود شامل زاج پتاسیم به جای نوع مصنوعی آن (زاج آمونیوم) است.

    حتما بخوانید: امگا 3- خواص، عوارض، طرز مصرف، تاثیر بر پوست، زیبایی و نکات مهم

    زاج پتاسیم دارای خواصی مانند ضدعفونی کننده، روشن کننده پوست، سفت کننده پوست، گند زدا، ضد عرق و غیره است. در واقع به همین دلایل است که زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده اسپری های دئودورانت، صابون ها و سایر لوازم آرایشی است. تنها در اینجا در صورت در دسترس نبودن زاج طبیعی از نوع آمونیوم آن استفاده می کنند. هنگام خرید هر گونه محصولات سفت کننده واژن، باید اطمینان حاصل کنید که شامل پودر زاج طبیعی باشد.

    سلام
    من فیبروم دارم و دکتر سنتی گفتن که باید از زاج سفید به صورت واژینال استفاده کنم
    الانم واژن من بسیار ملتهب شده و حالتی شبیه سوختگی پیدا کرده
    چیکار باید بکنم؟؟

    سلام. لطفا بفرمایید که چه مدت از زاج استفاده کردین؟ و به چه شکل

    سلام اونی که اچ پی وی داره هم میتونه از زاج استفاده کنه یا نه?

    سلام.من از زاج سفید به تنهایی اندازه یه نخود برای واژنم استفاده کردم الان هم خیلی میسوزه هم مثله سوختگی شده.خواهشا راهنماییم کنید چیکار کنم.خیلی میترسم.تازه سرچ کردم فهمیدم که زاج سفید به تنهایی بدون اینکه حرارت بدیم و استفاده کنیم چه قدر ضرر داره

    سلام من سه شب از زاج سفید استفاده بهمراه عسل و روغن زیتون
    ولی سومین دفعه احساس میکنم زاج زیاد ریختم بدنم ب شدت میسوزه چیکار باید انجام بدم ک خوب شه؟

    سلام من زاج سفید به عنوان جمع کننده واژن استفاده کردم و از زمان استفاده تا الان دو هفته ست که بدنم کهیر میزنه دکتر رفتم و داروهای حساسیت مثل سیتریزین و مونته لوکاست هم مصرف میکنم ولی خوب نمیشم واقعا ترسیدم خواهش میکنم راهنماییم کنید،البته اوایل فکر میکردم بخاطر خرگوش توی خونست ولی این علایم گرمی توی بدن هستش و تقریبا مطمئنم بخاطر زاج هست

    سلام. این موضوع تا جایی که بنده اطلاع دارم مربوط به استفاده از زاج نیست و ممکن است دارای یکی از عفونت های مخمری، تریکومونیازیس و یا باکتریایی باشد. تشخیص بایستی توسط پزشک انجام گیرد و تقریبا در اکثر موارد با یک آنتی بیوتیک درمان می شود

    متاسفانه الان دو ماهه که کهیرهای من ادامه داره دکتر رفتم و آزمایشات کلی دادم و همه چیز آزمایشات خوب بوده ولی من هنوز کهیر میزنم چشمهام،دست ها و پاهام از کهیر ورم می‌کنه و بند بند استخوانهام درد میگیره بنظرتون چیکار کنم

    سلام. ببخشید من اشتباها کمی زاج سفیدخوردم. میخاستم ببینم مشکلی پیدا میکنم؟

    سلام من زاج رو ب صورت سطحی روی واژن استفاده کردن ولی حس میکنم خشک شدم چیکار کنم

    سلام. حتما بعد از شستن با آب، کمی مرطوب کننده استفاده کنید

    با سلام برای درمان فیبروم چه مقدار از زاج سفید باید استفاده کرد

    متاسفانه اطلاعی در این زمینه ندارم

    سلام.برای تنگ کردن واژن چه مدت و چطور از زاج سپید استفاده کنیم ک مضر نباشه

    سلام. برای این مورد بی ضرر هم نیست ولی در روش شماره 21 توضیح داده شده است.

    سلام من دوشب پیش از زاج استفاده کردم داخل واژن ولی امروز صبح دیدم ک خونریزی قطره ای دارم ولی بدون درد و سوزش
    من چکار کنم

    زاج سفید بر عکس موردی که شما می فرمایید باعث انعقاد بیشتر خون میشه این مورد تصویر نمی کنم مربوط به استفاده از زاج باشه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    شرکت لوتوس

    با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات پزشکی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

    تبلیغــات  تماس با ما

    تماس با ما

    تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس 09191210008 تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

    ایمیل maxer.ir@gmail.com

    © استفاده از مطالب سالم زیبا با ذکر لینک مستقیم بعنوان منبع بلامانع است.

    مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست.

    به گزارش تابناک هرمزگان، در مورد راه های سفید کردن واژن چه می دانید؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی روش های سفید کردن واژن بپردازیم. پوست بزرگترین عضو بدن انسان است و تقریبا ده ها ویژگی منحصر به فرد و خارق العاده دارد. با این حال برخی اوقات ممکن است این عضو شگفت انگیز عیب و نقص هایی هم داشته باشد. تنش ها و ناهمواری های پوستی یکی از رایج ترین مشکلات پوستی است که تقریبا هر کسی یک روز با آن مواجه خواهد شد. علاوه بر این، هایپر پیگمانتاسیون یا افزایش بیش از حد رنگدانه های پوستی نیز می تواند باعث تیره تر شدن بخش هایی از پوست بدن شود. این مساله فقط مخصوص پوست واژن و اندام تناسلی نیست و ممکن است هر جای دیگری از بدن را درگیر کند.

    هیپرپیگمانتاسیون و راه سفید کردن واژن با وجود آنهیپرپیگمانتاسیون بیشتر روی نقاط پنهان پوست مثل نواحی زیر مفاصل یا جایی که غدد عروقی بیشتری وجود دارد تاثیر می گذارد و باعث تیره شدن پوست این قسمت ها می شود. معمولا تیرگی پوست واژن و اطراف آن، آلت تناسلی آقایان، باسن، زیر بغل، چین های بازو، پایه گردن و  امتداد کمر مساله شایعی است و برای خیلی ها اتفاق می افتد.هایپر پیگمانتاسیون در واقع نوعی بیماری پوستی بی ضرر است که باعث می شود پوست برخی مناطق بدن تیره تر شود. این تیرگی معمولا به دلیل وجود ملانین بیش از حد در پوست اتفاق می افتد. ملانین رنگدانه های قهوه ای پوست هستند که در ایجاد رنگ طبیعی پوست نقش دارند. اگر ملانین در برخی نقاط پوست بیش از حد تجمع کند، تیرگی پوست اتفاق می افتاد. این لکه ها و تیرگی های پوستی ممکن است در شکل و اندازه های مختلفی ظاهر شوند.هایپر پیگمانتاسیون فقط باعث تیرگی پوست می شود و نباید آن را با سایر مشکلات پوستی اشتباه گرفت. یادتان باشد عواملی مثل پرتو درمانی، آفتاب سوختگی، روزاسه، سوختگی، اگزما، خونریزی زیر پوستی، ملانوما، ملاسما و بسیاری از مشکلات پوستی دیگر نقشی در تیره شدن پوست واژن و مناطق اطراف آن ندارند و نباید با هایپر پیگمانتاسیون اشتباه گرفته شوند.

    علت نیاز به سفید کردن واژنفقط تعداد بسیار اندکی از خانم ها شانس این را دارند که پوست واژنشان به طور طبیعی همرنگ بدنشان باشد. اکثر خانم ها در همه جای دنیا و تقریبا چهار میلیارد نفر در سراسر دنیا دچار تیرگی پوست واژن هستند. این مساله فقط درباره سفید پوست ها یا سیاه پوست ها صدق نمی کند، بلکه هر کسی با هر نژاد و رنگ پوستی ممکن است به تیرگی پوست واژن دچار شود. معمولا افرادی که پوستشان قهوه ای رنگ است هاله های قهوه ای تیره ای اطراف واژن یا دستگاه تناسلی شان به وجود می آید. دلایل بسیاری برای تیره شدن پوست واژن وجود دارد اما مهمترین آن افزایش رنگدانه های پوستی یا همان هایپر پیگمانتاسیون است.پوست ناحیه واژن مرتب عرق می کند و برای مدت طولانی و زیادی رطوبت در آن باقی می ماند. لباس های تنگ به پوست واژن فشار می آورند و معمولا تهویه کمی در این نواحی صورت می گیرد. در مقایسه با پوست صورت ،گردن و بازوها، از پوست واژن مراقبت زیادی نمی شود؛ بنابراین تعریق طولانی مدت، تماس و اصطکاک پوست با لباس های تنگ، ورزش کردن و فعالیت جسمی همه و همه باعث تیره شدن پوست این ناحیه می شوند. علاوه بر این، سن، نوع پوست، سلامت کلی بدن، نوع رژیم غذایی و سبک زندگی شما نیز روی رنگ پوست بدنتان تاثیر می گذارد.تیرگی پوست واژن اتفاق خوشایندی نیست و به جرات می شود گفت روی اعتماد به نفس خانم ها تاثیر منفی می گذارد. همه خانم ها دنبال راهی برای زیباتر و جذاب تر دیده شدن هستند و طبیعی است که وقتی با تیرگی پوست واژن مواجه می شوند برای راههای مقابله با آن دست به کار شوند. ما در این مطلب همه نکات لازم از علل و عوامل تیرگی پوست واژن تا روش های سفید کردن آن را در اختیارتان قرار می دهیم.

    علت تیره شدن پوست واژنبه طور کلی پوست سینه ها، زیر بغل، واژن و قسمت های داخلی ران پا تیره تر از مناطق دیگر است. برخی ها فکر می کنند تراشیدن مداوم موهای این منطقه دلیل تیره شدن پوست آنهاست اما این مساله صحت ندارد. تیره شدن پوست برخی نواحی بدن ناشی از عوامل زیر است:عدم وجود تهویهنرسیدن هوای تازه به پوست در برخی مناطق بدن از جمله واژن باعث تیرگی پوست می شود.رطوبتچون اکثر اوقات پوست برخی مناطق مثل واژن زیر لباس و تحت فشار است رطوبت زیادی به خودش می گیرد و کم کم تیره می شود.تعریقبا عرق کردن مواد زائد از بدن دفع می شوند. از آنجایی که برخی نواحی بدن مثل واژن بیشتر در معرض تعریق هستند، باقی ماندن قطرات عرق روی این منطقه رنگ پوست را تغییر می دهد و تیره می کند.پوشیدن لباس های تنگلباس های تنگ مانع از تنفس طبیعی پوست می شود و جلوی ورود هوا به بدن را می گیرند؛ در نتیجه پوست برخی قسمتها زودتر و سریعتر از بقیه بخش های بدن تیره می شود.اصطکاکاصطکاک مداوم بین سطوح پوستی مخصوصا موقع راه رفتن یا انجام فعالیت های روزمره، باعث تغییر در بافت و رنگ پوست می شود.سنبا افزایش سن، بخش های به خصوصی از بدن مثل واژن به دلیل تغییرات هورمونی و به طور طبیعی تیره تر می شوند.ژنتیکممکن است تیره شدن پوست بدن دلیل و منشا ارثی یا ژنتیکی هم داشته باشد.بارداریباردار شدن هم یکی دیگر از عوامل تیره شدن پوست واژن و همینطور قسمت های دیگری از بدن است.

    منظور از سفید کردن واژن چیست؟منظور از سفید کردن واژن روشن کردن پوست آن است. این روند باعث از بین رفتن تیرگی های پوست واژن و در نتیجه سفیدتر شدن آن می شود. سفید کردن واژن اتفاق جدید و تازه ای نیست و ده ها سال قدمت دارد. خیلی از خانم ها از جمله بازیگران و افراد معروف و همینطور مردم معمولی از سفید کردن پوست واژن استقبال می کنند و به همین دلیل این پروسه تقریبا علاقمندان زیادی دارد.در واقع استفاده از روش های سفید کردن واژن این روزها به عملی عادی و معمولی تبدیل شده که روی افزایش جذابیت و رضایتمندی فرد از بدنش تاثیر مثبتی می گذارد. پروسه سفید کردن پوست واژن تقریبا فرایند بی خطریست اما به شرطی که از روش های مطمئن استفاده شود چون همه روش هایی که این طرف و آن طرف می شنوید یا می خوانید قابل اعتماد نیستند. اگر از مواد مضر و غیر قابل اطمینانی برای این کار استفاده کنید ممکن است به پوست واژن و نواحی اطراف آن آسیب برسد. برای اینکه بدانید چه محصولی بیشتر به شما کمک می کند قبل از انجام هر کاری کاملا آن را بررسی کنید و موثرترین و بهترین روش را انتخاب کنید.زاج سفید برای تیرگی واژن

    اثرات روش های سفید کردن واژنقبل از هر اقدامی باید بدانید دقیقا قرار است چه تغییراتی روی پوست واژن ایجاد شود و چه انتظاراتی می توانید داشته باشید. این مساله به شما کمک می کند تا اهداف واقعی تری داشته باشید و بعد از تمام شدن پروسه سفید کردن، عادلانه تر آن را قضاوت کنید. انتظار نداشته باشید که پوست واژن به اندازه پوست صورت، گردن و یا قسمت های روشن بدن سفید شود. با این حال می توانید طراوت و روشنی آن را بعد از سفید کردن کاملا احساس کنید. هر چه پوستتان حساسیت کمتری داشته باشد و کمتر عرق کند، نتایج سفید کردن آن هم بهتر خواهد بود.

    انواع روش های سفید کردن واژنبرای سفید کردن پوست واژن 3 گزینه پیش روی شماست: به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید، از اسپا (چشمه های آب گرم معدنی) استفاده کنید و یا اینکه کرم های سفید کننده واژن را امتحان کنید. بهترین راه این است که به متخصص پوست مراجعه کنید. پزشک متخصص می تواند بهترین روش برای سفید کردن واژن که مناسب شما باشد را در اختیارتان بگذارد. قبل از هر کاری پزشک نوع و جنس پوست شما را ارزیابی و علت دقیق تیرگی آن را مشخص می کند. اگر لازم باشد پزشک برایتان داروهای موضعی سفید کننده پوست را تجویز می کند. البته خودتان هم می توانید بدون نسخه پزشک و از داروخانه ها کرم های سفید کننده مخصوص واژن را تهیه کنید.علاوه بر استفاده از کرم ها و لوسیون های موضعی، پزشک درباره دستورات غذایی لازم برای روشن تر شدن پوستتان با شما صحبت می کند و توصیه می کند که از پوشیدن لباس های زیر خیلی تنگ خودداری کنید.روش دوم استفاده از سالن های زیبایی یا مکان های مجهز به اسپا است. در این روش هم ممکن است از کرم های سفید کننده واژن به همراه برخی روش های دیگر استفاده شود. این دو روش، یعنی مراجعه به متخصص پوست یا استفاده از اسپا نسبت به خرید کرم های سفید کننده واژن گران تر هستند؛ بنابراین خیلی ها ترجیح می دهند خودشان این کرم ها را از داروخانه تهیه و مصرف کنند.کرم های سفید کننده مقرون به صرفه هستند و تقریبا بی خطر هم محسوب می شوند. در همه جای دنیا خانم ها از این کرم ها برای سفید کردن پوست واژن یا سایر قسمت های بدنشان استفاده می کنند. علاوه بر این مطالعات بالینی و تحقیقات علمی کافی هم سودمند بودن آنها را تایید کرده است. البته همیشه این وسط کرم های بی اثر و یا حتی مضر هم وجود دارد که ممکن است باعث آسیب های پوستی در شما شود. بنابراین مهم ترین نکته انتخاب آگاهانه، ایمن و مقرون به صرفه کرم های سفید کننده واژن است.

    نحوه انتخاب مناسب کرم سفید کننده واژنسعی کنید همیشه از کرم های سفید کننده واژن طبیعی استفاده کنید. دنبال مارک های مشهوری که سابقه معتبر و مطمئنی دارند باشید و تا حد امکان از کرم های سفید کننده که حاوی مواد شیمیایی هستند استفاده نکنید. قبل از استفاده از کرم، تمام موارد و دستورالعمل های مربوط به آن را بخوانید و دنبال کنید. علاوه بر این اگر به صورت آنلاین خریداری می کنید می توانید نظرات کاربران دیگر را درباره آن محصول بخوانید تا با تاثیرات کرم آشنا شوید و انتخاب بهتری داشته باشید.یادتان باشد باید از کرم های حاوی مواد شیمیایی مثل هیدروکینون دوری کنید. این ماده شیمیایی سرطان زاست و می تواند باعث بروز سرطان رحم و سایر مشکلات جدی و مهم شود. با اینکه هیدروکینون سفید کننده کننده بسیار موثریست، اما خطرات و مضرات آن به مراتب بیشتر از فوایدش هستند. از این گذشته، بسیاری از محصولات روشن کننده پوست تحریک کننده هستند و می توانند باعث بروز عفونت های پوستی یا عوارض جانبی جدی و دردناک شوند. پس تا حد ممکن از مصرف این محصولات خودداری کنید. معیارهایی که هنگام خرید یک کرم سفید کننده واژن باید به آنها توجه داشته باشید عبارتند از: نام تجاری محصول، شرکت تولید کننده آن، بسته بندی، مواد تشکیل دهنده و توضیحات مربوط به محصول.محصولات نامطمئن یا محصولاتی که قبلا کسی استفاده نکرده و گمنام است خریداری نکنید. قبل از خرید حتما به اندازه کافی پرس و جو کنید و از تاثیرات و عوارض جانبی احتمالی دارو با خبر شوید.

    کدام یک از روش های سفید کردن واژن مناسب تر است؟اگر چه سفید کردن واژن در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته و خیلی ها علاقمند به انجام آن هستند، اما شاید همه نتوانند این کار را انجام بدهند. مثلا ممکن است مراجعه به متخصص پوست، لیزر کردن یا استفاده از آب گرم های معدنی برای همه در دسترس نباشد. این روش ها به خاطر قیمت بالایی که دارند برای همه توصیه نمی شوند. اما خوشبختانه همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، خودتان هم می توانید با استفاده از داروهای پیشخوان یا بدون نسخه پروسه سفید کردن واژن را انجام بدهید و با هزینه مناسب و مقرون به صرفه به نتایج مشابهی برسید. علاوه بر این ممکن است خیلی ها به دلایلی دوست نداشته باشند متخصص پوست اندام های تناسلی شان را ببنید؛ بنابراین خودشان می توانند در خانه این فرایند را انجام بدهند.از این لحاظ می توان گفت که کرم های سفید کننده و روشن کننده پوست واژن تقریبا بهترین گزینه برای همه خانم ها به حساب می آیند. این کرم ها حاوی مواد طبیعی هستند و طوری طراحی شده اند که با کم کردن رنگدانه های پوست واژن و نواحی اطراف آن، این مناطق را سفید می کنند. بهترین نوع کرم های سفید کننده واژن بدون هر گونه ماده شیمیایی هستند و احتمال ابتلا به عوارض جانبی مثل سوزش و بثورات پوستی را به حداقل می رسانند.

    سفید کردن واژن با لیزر چطور انجام می شود؟این روش درمانی به صورت سرپایی و با وسیله ای به نام IPL انجام می شود. لیرز IPL ملانین پوست را از بین می برد و به این ترتیب پوست را روشن تر می کند. ممکن است بعد از انجام این عمل کمی تحریکات پوستی اتفاق بیفتد اما معمولا این تحریکات خیلی زیاد نیستند و روز بعد هم می توانید دوش بگیرید. اکثر کسانی که از این روش استفاده می کنند درد و ناراحتی خاصی را تجربه نمی کنند.

    مزایای سفید کردن واژن با لیزراین روش بسیار سریع و آسان است و درصد موفقیت آن هم زیاد است.

    معایب سفید کردن واژن با لیزرلیزر درمانی جزو درمان های گران قیمت محسوب می شود. علاوه بر این اگر این عمل را متخصص پوست انجام یا فردی که مهارت کافی برای این کار دارد انجام ندهد آسیب های جبران ناپذیری مثل سوختگی و ایجاد زخم به پوست وارد می شود.

    کرم های سفید کننده واژن چطور عمل می کنند؟از این کرم ها معمولا باید دو بار در روز روی ناحیه مورد نظر استفاده کرد تا کم کم و بعد از تقریبا 8 تا 12 هفته اثر سفید کنندگی شان را نشان بدهند. بنابراین اگر از این روش استفاده می کنید باید صبر و شکیبایی به خرج بدهید. بعد از به نتیجه مطلوبتان رسیدید و پوست واژن روشن تر شد می توانید از کرم های سفید کننده با فواصل بیشتری استفاده کنید.ماده فعال موجود در کرم های سفید کننده واژن که Hexylresorcinol نام دارد جلوی فعالیت آنزیم اصلی سنتز ملانین را می گیرد و به این ترتیب مانع از افزایش رنگدانه های پوست می شود. عارضه جانبی خوب و جالب این کرم ها این است که این ماده موثر موجود در این کرم ها خاصیت ضد پیری هم دارد؛ بنابراین با یک تیر دو نشان می زنید: سفید کردن و جوان کردن پوست واژن!

    مزایای استفاده از کرم های سفید کننده واژناین کرم ها هم ارزان هستند و هم درد و ناراحتی خاصی ایجاد نمی کنند. علاوه بر این می توانید خودتان به تنهایی و بدون نیاز به کسی در خانه از آنها استفاده کنید و در کنار سفید کردن پوست واژن از خاصیت ضد پیری کرم هم بهره ببرید.

    معایب استفاده از کرم های سفید کننده واژننتیجه گرفتن از این کرم ها نیاز به صبر و گذشت زمان دارد و سفید کردن پوست واژن با استفاده از این روش طول می کشد.

    محصولات سفید کننده واژن از چه موادی ساخته شده اند؟محصولات سفید کننده پوست یا سفید کننده واژن حاوی مواد تشکیل دهنده خاصی هستند که طبیعی یا بر پایه مواد شیمیایی هستند. معمولا برای سفید کردن واژن و اطراف آن از محصولات طبیعی استفاده می شود چون این مناطق نیاز به ایمنی بیشتری دارند و حساس ترند. برخی از محصولات روشن کننده پوست واژن را می توان با مواد شیمیایی خاصی ترکیب کرد تا اثر سفید کنندگی آن به حداکثر برسد.برخی از مواد طبیعی به کار رفته در این محصولات عبارتند از: ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین E و سایر عناصر طبیعی مثل عصاره های گیاهی مختلف که خاصیت سفید کنندگی و روشن کنندگی دارند.مثل همه داروها، باید در مصرف کرم های سفید کننده واژن هم احتیاط کنید از از بروز هر گونه عارضه جانبی جلوگیری شود. توصیه می کنیم که قبل از اعمال کرم یا لوسیون سفید کننده واژن، کمی از آن را روی پوستتان امتحان کنید تا در صورت بروز آلرژی یا حساسیت از آن با خبر شوید.

    نکات لازم قبل از خرید کرم های سفید کننده واژنقبل از اینکه محصولات روشن کننده یا سفید کننده پوست واژن را بخرید با این نکات را مد نظر داشته باشید:اول از همه مواد تشکیل دهنده کرم را با دقت بخوانید. بسیار مهم است که همه عناصر تشکیل دهنده کرم سفید کننده طبیعی باشند و مواد شیمیایی در آن به کار نرفته باشد. به عنوان یک اصل اساسی، ثابت شده که ترکیبات طبیعی سرشار از ویتامین های ضروری در روشن کردن رنگدانه های پوستی و همینطور حفظ سلامت پوست طی فرایند سفید کردن موثرند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما از کرم های حاوی ویتامین های مختلف استفاده کنید.بازخوردهای مختلف درباره مصرف دارو را بررسی کنید. ممکن است این کار برایتان خسته کننده به نظر برسد و جذابیتی نداشته باشد اما حتما این کار را بکنید! بررسی بازخوردهای مختلف نشانگر خوبی برای با ارزش بودن یا نبودن یک کالا یا محصول است. حتما تا جایی که می توانید نظرات خوب و بد درباره مصرف کرم را مطالعه کنید و از تجربیات بقیه افراد با خبر شوید.همیشه احتمال اینکه با محصول مضر و نامناسبی روبرو شوید وجود دارد؛ بنابراین باید از هر طریقی این احتمال را به حداقل برسانید. خیلی از محصولات سفید کننده موجود در بازار، از کرم های طبیعی گرفته تا ژل های گیاهی، نتایجشان را فوری نشان نمی دهند. یادتان باشد که محصولات طبیعی به اندازه محصولات شیمیایی قوی نیستند و ممکن است بین 2 هفته تا 4 ماه طول بکشد تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

    سفید کردن واژن با روش های خانگی و گیاهیروش های خانگی ارزان ترین و آسان ترین روش ها برای سفید کردن پوست واژن محسوب می شوند. اما نکته مهم این است که برای اینکه به اثرات مورد نظرتان برسید باید به طور دائم و روزمره از این روش ها استفاده کنید. علاوه بر این اگر قصد دارید با استفاده از روش های طبیعی پوست واژن و مناطق اطراف آن را سفید کنید توصیه های زیر را رعایت کنید:قبل از استفاده از داروهای خانگی برای روشن کردن پوست واژن، آن را روی یک منطقه کوچک از پوستتان بمالید تا ببینید آیا به این ماده آلرژی دارید یا نه. اگر هیچ واکنش حساسیت زایی مشاهده نکردید می توانید از آن روی مناطق وسیع تر پوستتان استفاده کنید.همیشه قبل از استفاده از درمان های خانگی پوستتان را تمیز و خشک کنید.خمیر یا ماسک مورد استفاده تان را روی پوست بمالید و بعد از خشک شدن آن را کاملا بشویید.سفید کردن واژن با آب لیمویکی از بهترین روش ها برای روشن کردن پوست استفاده از آب لیمو است. برای این کار فقط کافیست یک لیموی تازه را برش بدهید و آن را روی پوست واژن بمالید. لیمو یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان مشکلات پوستی است. این میوه پر خاصیت در سراسر دنیا به عنوان یک روشن کننده پوست شناخته می شود و اگر به طور منظم از آن استفاده کنید لکه های تیره بدنتان را برطرف می کند.اگر می خواهید جلوی سوزش پوست ناشی از آب لیمو را بگیرید می توانید آن را با کمی آب مخلوط کنید و بعد روی پوست واژن بمالید. اجازه بدهید آب لیمو حدود 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و بعد آن را با آب بشویید.یکی دیگر از روش های خانگی موثر برای رفع تیرگی واژن استفاده از ترکیب آب لیمو و عسل است. برای این کار باید یک قاشق چایخوری آب لیمو، عسل، روغن بادام و شیر خشک را با هم مخلوط کنید و به صورت خمیر در بیاورید. این نسبت ها کلی هستند و می توانید خودتان آنها را کم و زیاد کنید. بعد از آماده شدن خمیر می توانید آن را درست مثل دستور مصرف آب لیمو روی پوست واژن اعمال کنید.علاوه بر این می توانید دو یا سه قطره آب لیمو را با کمی گوجه فرنگی رنده شده مخلوط کنید و روی واژن بمالید. اجازه بدهید این مخلوط 20 دقیقه در محل بماند و بعد آن را با آب بشویید. این روش را برای 3 هفته ادامه بدهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.سفید کردن واژن با صابون پاپایااستفاده منظم از صابون پاپابا باعث روشن و نرم شدن پوست واژن می شود. این صابون حاوی موادی مثل آب ، گلیسیرین و عصاره پاپایا است. خود پاپایا حاوی آنزیمی به نام پاپائین می باشد که به سفید و روشن شدن پوست کمک می کند. پاپایا هم مثل آب لیمو لایه های تیره رنگ پوست واژن را از بین می برد و آن را سفیدتر می کند. فقط یادتان باشد که همیشه بعد از استفاده از صابون پاپایا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست واژن خشک نشود و هیدراته باقی بماند.نکته مهم این است که سفید شدن واژن با صابون پاپایا فقط تا زمانی که از این صابون استفاده می کنید ادامه دارد. به محض اینکه مصرف صابون پاپایا را کنار گذاشتید دوباره پوست واژن به همان تیرگی قبل برمیگردد.سفید کردن واژن با شیر کره ای یا باترمیلکبرای سفید کردن واژن می توانید یک تکه پنبه را به باترمیلک آغشته کنید و بعد آن را روی واژن بمالید. 15 دقیقه صبر کنید و بعد آن را بشویید. باترمیلک به خاطر داشتن اسید لاکتیک می تواند پوست را روشن کند و درست مثل آب لیمو اثر لایه برداری دارد و باعث می شود مناطق تیره پوست روشن تر شوند.سفید کردن واژن با نعناعچند برگ نعناع بردارید و کمی آنها را خرد و له کنید تا به شکل خمیر دربیایند. خمیر را روی منطقه مورد نظر بمالید و اجازه بدهید 20 دقیقه بگذرد. بعد آن را کاملا با آب بشویید. اگر روزی 2 بار به همین روش از نعناع استفاده کنید بعد از گذشت 2 هفته نتایج آن را مشاهده می کنید. نعناع باعث روشن شدن و نرمی و لطافت پوست می شود.سفید کردن واژن با سیب زمینییکی دیگر از روش های موثر برای روشن کردن پوست واژن استفاده از سیب زمینی است. برای این کار یک سیب زمینی را رنده کنید و روی پوست واژن بگذارید. یادتان باشد که موقع رنده کردن سیب زمینی آب آن را دور نریزید چون آب سیب زمینی باعث سفید و شفاف شدن پوست می شود. بعد از استفاده از سیب زمینی اجازه بدهید چند دقیقه روی محل باقی بماند و بعد از خشک شدن آن را کاملا با آب بشویید.سفید کردن واژن با پوست پرتقالچند عدد پرتقال بردارید و آنها را پوست بگیرید. بعد این پوستها را کاملا با آب بشویید و وقتی خشک شدند آنها را خرد کنید تا به صورت پودر دربیایند. حالا با اضافه کردن کمی شیر به این پودر خمیر درست کنید. خمیر را روی پوست واژن بمالید و اجازه بدهید 15 دقیقه به همان شکل باقی بماند. بعد از این مدت آن را با آب گرم کاملا بشویید.روغن نارگیل و عسلیک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید و آن را 20 ثانیه در ماکروویو قرار بدهید تا کمی گرم شود. بعد این مخلوط را برای 15 دقیقه روی واژن بمالید و در نهایت محل را با گلاب کاملا بشویید و تمیز کنید.خیار و آلوئه وراخیار را خرد کنید و آن را با ژل گیاه آلوئه ورا مخلوط کنید. این مخلوط را 15 دقیقه روی محل مورد نظر بگذارید و بعد آن را کاملا با آب سرد بشویید.جو دو سر، آب گوجه فرنگی و پنیرهمه این مواد را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر در بیایند. بعد این خمیر را برای 15 دقیقه روی ناحیه ای که قرار است روشن شود بگذارید و سپس با آب آن را کاملا بشویید.سفید کردن واژن با ماست5 تا 7 دقیقه پوست واژن را با ماست ماساژ بدهید. بعد اجازه بدهید 15 دقیقه ماست به همان صورت باقی بماند و سپس آن را با آب ولرم کاملا بشویید.اسانس روغن زیتونبرای استفاده از اسانس روغن زیتون مقداری از آن را روی محل مورد نظر بمالید و اجازه بدهید یک شب به همان صورت باقی بماند. این روش درمانی نه تنها باعث سفید شدن پوست واژن می شود بلکه به کاهش چین و چروک ها و نرم شدن پوست هم کمک می کند.سفید کردن واژن با سفیده تخم مرغیک عدد سفید تخم مرغ را کاملا هم بزنید تا کف کند. بعد آن را روی واژن بمالید و وقتی خشک شد پوست را با آب سرد کاملا بشویید.

    سفید کردن واژن هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟این مساله به جنس و نوع پوست خود شخص بستگی دارد. رنگ پوست توسط ملانین تعیین می شود که آن هم به نوبه خود وابسته به ترشحات هورمونی است. علاوه بر این ژنتیک خود فرد نیز در تیرگی و روشنی پوستش تاثیر دارد. بنابراین با در نظر گرفتن همه این عوامل می شود تخمین زد که چند بار باید از محصولات سفید کننده پوست واژن استفاده کرد.منبع: دکتر سلامانتهای پیام/*

    مشاوره رژیم رایگان لاغری

    خواص زاج سفید بسیار زیاد است و به طرق مختلفی برای سلامتی، پوست و مو مفید است.
    می‌توانیم در بسیاری از درمان‌های خانگی برای درمان زخم های دهانی،
    ترک های پا، رفع بوی بد بدن، درمان آکنه و جوش، کاهش چین و چروک های صورت
    و همچنین رفع شپش سر از آن استفاده کنیم. زاج سفید در تصفیه آب نیز به کار می‌رود.
    برخی مردان از زاج سفید به عنوان یکی از وسایل اصلاح خود استفاده می‌کنند.

    زاج سفید یک ترکیب شیمیایی متشکل از عناصر متعدد از جمله پتاسیم یا آمونیوم با دیگر فلزات مانند آلومینیوم یا کروم است. همه انواع زاج سفید، ۲ گروه سولفات دارند.

    رایج‌ترین نوع زاج سفید موجود در بازار، زاج آلومینیوم است. نام علمی زاج آلومینیوم، سولفات آلومینیوم پتاسیم هیدراته است.

    آرایشگران زیادی در سالن‌های آرایشی خود از سنگ زاج سفید برای اصلاح استفاده کرده‌اند.
    این ماده به عنوان راه آسانی برای کنترل خونریزی بریدگی‌های کوچک بعد از اصلاح به کار می‌رفته است.
    استفاده از سنگ زاج سفید برای درمان بریدگی‌های اصلاح، یک درمان خانگی آسان و موثر است.زاج سفید برای تیرگی واژن

    برای این کار فقط به یک ماده احتیاج دارید که همان سنگ زاج سفید است.
    صورت‌تان را بعد از اصلاح بشویید.
    سپس، سنگ زاج سفید را روی بریدگی‌ها و جراحات بگذارید و ۵ دقیقه بمالید. ۱۰ دقیقه بمانید و بعد صورت خود را با آب ولرم بشویید.

    زاج سفید مانند یک قابض عمل می‌کند. به انقباض یا بسته شدن رگ‌های خونی پوست کمک می‌کند.
    زاج سفید، خونریزی ناشی از بریدگی‌های اصلاح را به سرعت کنترل می‌کند. این ماده یک عامل آنتي هموراژيک است که خونریزی را به سرعت کنترل می‌کند.

    به همین دلیل به عنوان بخشی از قلم‌های بند آورنده خون که به عنوان درمان موثر خونریزی بعد از اصلاح کاربرد دارند به کار می‌رود.

    پودر زاج سفید یک درمان خانگی موثر برای زخم‌های دهانی است. برای رهایی از زخم‌های دهانی می‌توانید به دو شکل از زاج سفید استفاده کنید.

    مواد مورد نیاز
    ۱/۲ قاشق پودر زاج سفید

    طرز استفاده
    – ۱/۲ قاشق پودر زاج سفید را بردارید
    – اگر پودر زاج سفید ندارید می‌توانید سنگ زاج سفید را پودر کنید
    – این پودر را روی زخم‌های دهانی قرار دهید
    – ۱۰ دقیقه بمانید و سپس دهان خود را بشویید.

    مدت استفاده
    – می‌توانید دو تا سه بار در روز از زاج سفید برای زخم‌های دهانی استفاده کنید.
    – می‌توانید برای بهبود این زخم‌ها، ۳ تا ۴ روز این درمان را دنبال کنید

    احتیاط
    – زاج سفید باعث سوزش زیاد زخم‌های دهان می‌شود
    – بزرگسالان می‌توانند این حس سوزش را تحمل کنند زیرا نتایج خوبی داشته و زخم‌ها را درمان می‌کند.
    – اما این درمان برای کودکان غیر قابل تحمل است. بنابراین، از قرار دادن مستقیم پودر زاج سفید بر زخم‌های دهانی کودکان خودداری کنید.

    روش دوم استفاده از زاج سفید برای زخم‌های دهانی شامل درست کردن یک دهانشویه با پودر زاج سفید می‌شود. این کار، نسبت به استفاده مستقیم پودر زاج سفید، سوزش کمتری دارد. بنابراین کودکان می‌توانند بدون هیچ گونه ناراحتی این درمان را امتحان کنند.

    مواد مورد نیاز
    – ۲ قاشق پودر زاج سفید
    – یک لیوان آب

    روش استفاده
    – یک لیوان آب را بجوشانید
    – پودر زاج سفید را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید
    – شعله را خاموش کنید
    – اجازه دهید آب زاج سفید ولرم شود
    – سپس آن را صاف کنید
    – از این آب برای شستن دهان استفاده کنید

    مدت استفاده
    – این دهانشویه را ۲ تا ۳ بار در روز استفاده کنید
    – برای رهایی سریع از زخم‌های دهانی برای ۳ تا ۴ روز از آن استفاده کنید

    زاج سفید راهی بسیار موثر برای درمان طبیعی جوش یا آکنه است. برای تهیه ماسک صورت زاج سفید برای آکنه یا جوش، فقط به ۳ ماده نیاز دارید.

    مواد مورد نیاز
    – ۱ قاشق پودر زاج سفید
    – خاک رنگ‌بر
    – ۲ قاشق گلاب

    روش استفاده
    – پودر زاج سفید، خاک رنگ‌بر و گلاب را ترکیب کنید
    – خمیر نرمی درست کنید
    – این خمیر را روی آکنه یا جوش بگذارید
    – بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند
    – سپس صورت تان را با آب ولرم بشویید

    مدت استفاده
    – می‌توانید از این ماسک زاج سفید، یک بار در هفته استفاده کنید
    – برای مشاهده بهبودی قابل توجه در وضعیت آکنه‌ها، می‌توانید این درمان را حد اقل تا ۲ ماه دنبال کنید

    چرا مفید است
    – زاج سفید یک عامل درمانی بسیار خوب است
    – به کنترل آکنه یا جوش کمک می‌کند
    – به طور طبیعی به درمان جای جوش و آکنه نیز کمک می‌کند
    – علاوه بر این، پوست را سفت کرده و باعث جوانی شما می‌شود

    استفاده از زاج سفید بعد از برداشت موهای زائد، تاثیری آرام‌بخش دارد.

    مواد مورد نیاز
    – ۱ قاشق پودر زاج سفید
    – ۲ قاشق گلاب

    خواص زاج سفید : روش
    – ۱ قاشق پودر زاج سفید را با ۲ قاشق گلاب ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست آید.
    – سپس، هنگامی که با موم گرم یا موم سرد موهای زائد را برداشتید، این ترکیب را بر آن نواحی بگذارید.
    – ۱۰ دقیقه بمانید. سپس پودر زاج سفید را با آب ولرم بشویید.

    چرا موثر است
    – بعد از رفع موهای زائد، احساس سوزش یا درد خواهید داشت
    – پودر زاج سفید سوزش پوست را کم کرده و آن را تسکین می‌دهد
    – پودر زاج سفید علاوه بر تسکین درد ناشی از اصلاح با موم، در صورت استفاده طولانی، رشد مو را را نیز کاهش می‌دهد.

    پودر زاج سفید پوست را سفت کرده و چین و چروک را به خوبی رفع می‌کند. چین و چروک باعث می‌شود فرد پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسد. پودر زاج سفید به خلاص شدن از این علائم پیری کمک کرده و باعث می‌شود جوان‌تر به نظر برسید.

    مواد مورد نیاز
    – ۱ قاشق پودر زاج سفید
    – ۱ قاشق عسل

    خواص زاج سفید :روش
    – پودر زاج سفید را با عسل ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست بیاید
    – این ترکیب را مانند یک ماسک بر صورت بگذارید.
    – ۱۵ دقیقه صبر کنید
    – صورت خود را بشویید

    چرا مفید است
    – پودر زاج سفید خاصیت سفت کردن پوست را دارد
    – چین و چروک به دلیل از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست به وجود می‌آید
    – سفت شدن پوست با زاج سفید ب کاهش طبیعی چین و چروک کمک می‌کند
    – عسل نیز از گذشته به عنوان درمان چین و چروک به کار می‌رفته است.
    نکات
    اگر پودر زاج سفید ندارید، می‌توانید سنگ زاج سفید را بر صورت مرطوب خود بمالید. ۱۰ دقیقه بمانید و صورت خود را بشویید. این درمانی موثر برای رفع طبیعی چین و چروک است.زاج سفید برای تیرگی واژن

    سنگ یا پودر زاج سفید تاثیر بسیار خوبی بر رفع بوی بدن می‌گذارد. این ماده یک دئودرانت طبیعی بسیار موثر است. می‌توانید زیر بغل خود و سنگ زاج سفید را مرطوب کرده و آن را بر زیر بغل خود بمالید. سپس چند دقیقه بمانید و بشویید.

    همچنین می‌توانید با پودر زاج سفید و گلاب خمیر درست کرده و این ترکیب را بر زیر بغل خود بگذارید. سپس مدتی بمانید و آن را بشویید. پودر زاج سفید باکتری‌های مضر عامل بوی بد را می‌کشد.

    زاج سفید در مقایسه با دئودرانت‌های موجود در بازار، ضد عرق بسیار خوبی است. اما نباید هر روز از آن استفاده کنید. آن را به صورت یک روز در میان یا دو روز یک بار استفاده کنید تا از تاثیرات مضر زاج سفید بر پوست جلوگیری کنید.

    استفاده از زاج سفید برای تصفیه آب بسیار رایج است. فقط ۱ گرم پودر زاج سفید را به یک لیتر آب آلوده اضافه کنید. یعنی برای ۵ لیتر آب آلوده یا گل‌آلود باید از ۵ گرم زاج سفید استفاده کنید.

    ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بمانید و خواهید دید که گل در ته سطل ته‌نشین می‌شود و آبی تمیز در بالای سطل باقی می‌ماند. اما بیش از حد مجاز از زاج سفید استفاده نکنید زیرا عوارض جانبی مانند استفراغ و دردهای شکمی دارد.

    زاج سفید خواص ضد میکروبی دارد. می‌تواند قارچ عامل پای ورزشکاران را بکشد. بنابراین، می‌توانید برای رهایی سریع از پای ورزشکاران، از پودر زاج سفید استفاده کنید. ۲ قاشق پودر زاج سفید و ۴ قاشق گلاب را ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست بیاید.

    پاهای خود را خوب بشویید و خشک کنید. این خمیر را روی پاها گذاشته و ۱۰ دقیقه بمانید. سپس پاها را با آب ولرم بشویید. یا این‌که می‌توانید سنگ زاج سفید مرطوب را بر پای ورزشکاران بمالید و مدتی صبر کنید.

    یک راه دیگر نیز برای رفع پای ورزشکاران با استفاده از زاج سفید وجود دارد. یک سطل آب ولرم بیاورید. ۴ قاشق پودر زاج سفید را در آن ریخته و مخلوط کنید. سپس به مدت ۱۵ دقیقه پاهای خود را در آن بگذارید. سپس پاهای خود را شسته و خشک کنید. برای بهبود سریع، این درمان را به صورت یک روز در میان انجام دهید.

    زاج سفید به رفع سلول‌های مرده از پاشنه پا کمک کرده و مانند یک لایه‌بردار عمل می‌کند. همچنین پاشنه پا را نرم و صاف می‌کند. زاج سفید می‌تواند به شکلی موثر، ترک‌های پا را درمان کند.

    مواد مورد نیاز
    – ۲ قاشق پودر زاج سفید
    – ۱ قاشق روغن نارگیل یا روغن زیتون
    – ۱ قاشق عسل

  • عکسهای نقاشی عاشقانه فانتزی دختر و پسر
  • خواص زاج سفید : روش
    – پاها را خوب بشویید
    – آن‌ها را خشک کنید
    – ترکیب پودر زاج سفید، روغن نارگیل و عسل را بر ترک‌های پا بگذارید
    – ۵ دقیقه ماساژ دهید
    – بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند
    – سپس با آب ولرم بشویید.

    مدت استفاده
    – برای رفع طبیعی ترک‌های پاشنه پا، این کار را حداقل ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید
    – اگر چند ماه این کار را انجام دهید، ترک‌ها به طور کامل از بین می‌روند
    – پاشنه‌های شما نرم و صف خواهند شد.

    مواد مورد نیاز
    – ۴ گرم پودر زاج سفید
    – ۱/۲ لیتر آب

    خواص زاج سفید :روش
    – ۴ گرم پودر زاج سفید را با ۱/۲ لیتر آب ترکیب کنید
    – این ترکیب را بر سر گذاشته و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند
    – سپس مو و پوست سر خود را با شامپوی گیاهی بشویید.
    – اگر به طور منظم از زاج سفید برای مو و پوست سر خود استفاده کنید، کاهش شپش سر را مشاهده خواهید کرد.

    با یک قاشق پودر زاج سفید، یک قاشق پودر چوب صندل و ۲ قاشق گلاب، خمیر درست کنید. سپس این خمیر را روی گل مژه یا آبسه چشم بگذارید. مدتی بمانید و سپس با آب ولرم بشویید. این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳ تا ۴ روز انجام دهید تا اندازه گل مژه کاهش یابد.

    ۱/۲ قاشق پودر زاج سفید را با شعله ملایم بو دهید. آن را با ۱ لیوان شیر ولرم ترکیب کرده و روزانه بنوشید. این کار به دلیل خواص ضد باکتری زاج سفید به تسکین گلودرد و دیگر علائم ورم لوزه کمک می‌کند.

    مقدار کمی پودر زاج سفید را با ۳/۴ قاشق روغن حیوانی ترکیب کنید. سپس ۱ تا ۲ قطره از این ترکیب را در سوراخ بینی که دچار خونریزی شده بریزید. زاج سفید رگ‌های خونی را منقبض کرده و خون دماغ را به سرعت متوقف می‌کند.

    زاج سفید می‌تواند برای تنگ کردن واژن نیز به کار رود. اما اثر آن موقتی و به مدت چند ساعت است. ۱ تا ۲ قاشق پودر زاج سفید را در آب حل کنید. آن را صاف کنید. یک گلوله پنبه‌ای را در آن گذاشته و بر دیواره‌های خارجی واژن بگذارید.

    ۵ دقیقه بمانید و سپس با آب معمولی بشویید. اما مراقب باشید که پودر زاج سفید را مستقیما بر واژن نگذارید چرا که تاثیر منفی می‌گذارد.

    یک قاشق پودر زاج سفید را با ۲ قاشق گلاب یا آب معمولی ترکیب کنید تا خمیر به دست بیاید. این ترکیب را روی حلقه‌های تیره قرار دهید.زاج سفید برای تیرگی واژن

    چند دقیقه بمانید و سپس صورت خود را بشویید. مراقب باشید زاج سفید با چشم‌‌ها تماسی نداشته باشد. هنگام استفاده از این درمان بسیار مراقب باشید زیرا باعث سوزش شدید چشم‌ها می‌شود.
    منبع : trendydamsels

    آیا میدانید سبوس برنج به سالم ماندن بدن کمک میکند ؟

    رژیم رایگان لاغری توسط متخصص تغذیه متناسب با شرایط شما

    دارای گواهینامه ثبت اختراع، کاهش ۳ تا ۵ کیلوگرم وزن در ماه، درمان قطعی یبوست، کاهش و توقف کامل ریزش مو، مکمل غذای کودک و …

    طریقه استفاده از زاج برای تنگی واژن,طرز استفاده زاج سفید برای تنگی واژن,ایا زاج باعث تنگی واژن میشود,چگونه از زاج برای تنگی واژن استفاده کنیم,طریقه استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن

    تذکر : مصرف تنهای زاج سفید در واژن بسیار مضراست  و خیلی ها زاج سفید را مصرف کرده باعث بسته شدن وورم رحم شده اند بلکه باید توسط پزشک و با ترکیب عسل و روغن گاوی اجراشود و یا مشاوره انجام شود آن هم برای افراد متاهل

    زاج سفید برای تیرگی واژن

    تنگ کننده واژن در طب سنتی و آنچه واژن را تنگ مى‏ کند:

    داروى گیاهی تنگ‏ کننده‏ واژن :

    آمله , میخک و مشک از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

    روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

    زاج سفید تنگ کننده واژن :

    مازو و زاج سپید، و سعد، و عصاره شیرین‏ بیان از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

    روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

    آنچه تراوش لیزابه ‏اى زهدان و واژن را مى ‏زداید:

    ۱- زاج سپید پودر کرده و در واژن بگذارید.

    ۲- مازو و جفت بلوط و گلنار را به اندازه یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب بجوشانید خوب بجوشانید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

    ۳- پوسته‏ ى صنوبر و زاج سپید و سعد کوفی همه را با آب بپزید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

    فواید زاج سفید برای بهداشت واژن

    نکات زیر به شما خواهند گفت که زاج سفید چرا و چگونه می‌تواند به بهبود سلامت واژن کمک کند:

    دارای خواص ضد باکتریایی: به همین علت می تواند به جلوگیری از عفونت واژن کمک کند. محصولات سفت کننده واژن که حاوی زاج سفید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده است، می تواند به راحتی توسط زنان استفاده شود تا باعث توقف عفونت در آن جا شود.

    زاج سفید در دوش واژینال مورد استفاده قرار می گیرد: دوش واژینال عمل شستشو واژن با آب است که اغلب با سایر مایعات با خواص ضد باکتریایی مخلوط می شود. زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده است که توسط زنان برای دوش واژن استفاده می شود.

    زاج سفید دارای ویژگی‌های منعقد کننده خون می‌باشد: زاج سفید دارای خاصیت انعقاد خون و تسکین دهنده پوست می‌باشد. زاج سفید به عنوان سفت کننده طبیعی عمل می‌کند که برای سفت کردن دیواره مهبل مفید است. به همین دلیل است که از این ترکیب بطور گسترده برای سفت کردن واژن استفاده می‌شود. نکته بعدی در این مورد بیش تر توضیح خواهد داد.

    زاج سفید اندام های زنانه را سفت می کند: زنان از زمان بسیار قدیم از داروهای خانگی برای سفت کردن واژن خود استفاده کرده اند. اغلب اوقات، آن ها ترکیب را با آب وان مخلوط می کردند و هنگام حمام کردن در آن می نشستند به طوری که ناحیه واژن آنها کاملا در داخل ترکیب قرار می گرفت. سپس یک پارچه یا اسفنج را در مخلوط آب و زاج سفید خیس می کردند و منطقه واژن را با آن شستشو می دادند. اینکار واژن را به آسانی سفت می کرد.

    زاج سفید پیشنهادی با نتایج سریع: بر خلاف جراحی جوان سازی واژن که دارای عوارض جانبی فراوانی است، زاج سفید ۱۰۰٪ طبیعی است و نتایج سریعی را ارائه می دهد. زنان از زاج سفید برای رهایی از مشکلات قاعدگی استفاده می کنند و اینکار خیلی سریع جواب می دهد.پیشنهاد می‌کنیم ویتامین e برای تنگ کردن واژن را نیز مطالعه کنید.

    نکات مهم در استفاده برای خانم ها

    در حالی که زاج سفید چندین مزیت دارد، منتها قبل از شروع درمان چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. اینها شامل موارد زیر می شوند:

    ۱- برای یک دوره طولانی از زاج سفید در واژن استفاده نکنید زیرا ممکن است بیش از حد آن را سفت کند.

    ۲- هرگز از زاج سفید به طور مستقیم در اندام های تناسلی استفاده نکنید زیرا ممکن است منجر به تحریک مخاط واژن شود.

    ۳- زاج سفید نباید توسط زنان باردار یا زنانی که مبتلا به عفونت واژن هستند، استفاده شود.

    ۴- سعی نکنید خودتان با استفاده از زاج سفید یک ترکیب درست کنید، زیرا وقتی که به درستی استفاده نگردد، می تواند باعث ایجاد زخم شود.زاج سفید برای تیرگی واژن

    گفته می شود که باید از زاج سفید در یک محصول استفاده شود نه به عنوان یک دارو خانگی وگرنه بعد از استفاده، از عواقب آن رنج خواهید برد.

    انواع مختلفی از زاج سفید توسط افراد استفاده می شود. با این حال، شایع ترین نوع زاج سفید که در محصولات سفت کننده واژن استفاده می شود شامل زاج پتاسیم به جای نوع مصنوعی آن (زاج آمونیوم) است.

    زاج پتاسیم دارای خواصی مانند ضدعفونی کننده، روشن کننده پوست، سفت کننده پوست، گند زدا، ضد عرق و غیره است. در واقع به همین دلایل است که زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده اسپری های دئودورانت، صابون ها و سایر لوازم آرایشی است. تنها در اینجا در صورت در دسترس نبودن زاج طبیعی از نوع آمونیوم آن استفاده می کنند. هنگام خرید هر گونه محصولات سفت کننده واژن، باید اطمینان حاصل کنید که شامل پودر زاج طبیعی باشد.

     

    منبع:

    salemziba.com

    shefacenter.ir

     

  • عکس نوشته محمّدعطا
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    زاج سفید برای تیرگی واژن

    وب‌ سایت

    اسطوخودوس پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

    تمام توصیه های دارویی ، گیاهی و پزشکی موجود در این سایت فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست.شما به هیچ عنوان مجاز به خوددرمانی و مصرف خودسرانه داروها و گیاهان دارویی نیستید.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.

    زاج سفید برای تیرگی واژن
    زاج سفید برای تیرگی واژن
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *