رژیم لاغری قهوه سبز

دوره مقدماتی php
رژیم لاغری قهوه سبز
رژیم لاغری قهوه سبز

لاغری با قهوه سبز شعاری است که این روزها بسیار می شنویم و از خواص معجزه آسای قهوه سبز سخن می گویند. در این مقاله می خواهیم خواص قهوه سبز را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعا موجب لاغری می شود یا خیر؟

 

آیا از بحث های سلامتی پیرامون نوشیدن قهوه با خبر هستید؟!! محققان نظرات مختلفی را درباره مناسب بودن نوشیدن قهوه برای سلامت مطرح کرده اند و در خصوص نوشیدن قهوه سبز نیز چنین بحث هایی وجود دارد. قهوه سبز پس از معرفی به عنوان مکمل کاهش وزن در برنامه معروف The Dr. Oz Show  در بین مردم مطرح شد.

عصاره قهوه سبز از دانه های قهوه ای گرفته می شود که هنوز حرارت داده نشده اند. دانه های قهوه دارای ترکیباتی به نام اسید کلروژنیک دارند که این ترکیبات دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی هستند و به کاهش فشار خون و کم شدن وزن کمک می کنند.

حرارت دادن دانه های قهوه باعث کاهش مقدار اسید کلروژنیک موجود در آن می شود. به همین دلیل است که نوشیدن قهوه به اندازه مصرف قهوه حرارت ندیده تاثیری در کاهش وزن ندارد. عصاره قهوه سبز به صورت قرص فروخته می شود و آن را از داروخانه ها و یا به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. دوز معمول برای مصرف روزانه چیزی بین 60 تا 185 میلی گرم است.

رژیم لاغری قهوه سبز

دوره مقدماتی php

 

آیا عصاره قهوه سبز واقعا کاهش وزن را بهتر می کند؟ تحقیقات زیادی روی اسید کلروژنیک و تاثیرش به عنوان یک مکمل کاهش وزن انجام نشده است. بررسی ها بر روی انسان نشان داد که قهوه سبز پتانسیل کمک به کاهش وزن را دارد اما اثرات چشمگیر قهوه سبز روی کاهش وزن بسیار کم است. این تحقیقات در طولانی مدت  انجام نشده است و بسیار ضعیف است.  بنابراین مدارک کافی وجود ندارد که بگوییم این مکمل ها تاثیر گذار یا بی خطر هستند و به تحقیقات بیشتری برای اعلام نتیجه نیاز است.

 

تاثیرات منفی برای عصاره قهوه سبز درست مانند قهوه معمولی است چون این عصاره نیز دارای کافئین است. عوارض جانبی شایع کافئین عبارتند از:

 

زمانی که ادعای لاغری با قهوه سبز مطرح شد، کمیسیون تجارت فدرال ( FTC ) حداقل دو کمپانی را برای فروش و ساخت ادعاهای غیر واقعی درباره کاهش وزن مورد جریمه قرار داده است. دکتر اُز  به خاطر معرفی قهوه سبز در برنامه خود برای لاغری بدون داشتن دلایل علمی مورد پرسش از طرف سناتورها قرار گرفت.

FTC  (کمیسیون تجارت فدرال) و FDA (فدارسیون جهانی غذا و داروی آمریکا) هر دو توصیه می کنند هنگام استفاده از مکمل های لاغری ابتدا آنها را کاملا بررسی نمایید و جوانب احتیاط را رعایت کنید. حواستان باشد که تحقیقات علمی باید ادعاهای مکمل های لاغری (ادعاهایی که سریع و بدون عوض کردن عادات غذایی وزن را کاهش می دهند) را تایید کنند.

سازمان FTC موظف است مطمئن شود شرکت ها از زبانی گیج کننده برای مشتری ها استفاده نمی کنند و ادعاهای شان اثبات علمی دارد. FDA نیز محتوا و آنچه روی برچسب محصولات نوشته شده است را تنظیم می کند اما مکمل های غذایی قبل از اینکه به فروشگاه ها بروند به تایید FDA نیازی ندارند. کمپانی های شخصی مسئول انجام تحقیقات و آزمایش های خود هستند. FDA تا زمانی که شکایت درباره ادعاهای غلط و عوارض جانبی خطرناک نباشد، حق دخالت ندارد.

 

مانند بسیاری از مکمل های دیگر، قهوه سبز به عنوان روشی طبیعی برای حل مشکل اضافه وزن به فروش می رسد. کلمه ” طبیعی ” در صنعت مکمل ها بسیار شایع است اما بدان معنا نیست که یک محصول کاملا بی خطر است. در واقع هیچ تعریف قانونی روی استفاده کلمه طبیعی وجود ندارد. بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می کنند، کشنده هستند و مکمل های طبیعی نیز مواد غیر طبیعی نیز به محصولات خود اضافه می کنند.

اگر در فکر استفاده از قهوه سبز به عنوان بخشی از مسیر کاهش وزن خود هستید بهتر است درباره شرکتی که محصول را از آن خریداری می کنید، تحقیق نمایید. این کار را در سایت FTC انجام دهید. مطمئن شوید این شرکت درگیر شکایت درباره مواد استفاده شده در محصول و یا ادعای غیر واقعی نباشد. همچنین بسیار مهم است قبل از استفاده از هر مکملی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید، مخصوصا اگر درگیر مشکلات دیگری مانند فشار خون بالا یا دیابت هستید و یا دارو مصرف می کنید.

 

کاهش وزن طولانی مدت نیازمند سبک زندگی سالم به صورت دائم است. عصاره قهوه سبز شاید کمک کند اما متخصصان بر این باورند که تثبیت یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه هیچ جایگزینی ندارد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ( CDC ) توصیه می کند از کالری دریافتی روزانه خود 500 تا 1000 کالری کم کنید و در بیشتر روزهای هفته 60 تا 90 دقیقه فعالیت فیزیکی با شدت متوسط داشته باشید.

 

برای تایید لاغری با قهوه سبز به تحقیقات بیشتری نیاز است. قبل از امتحان کردن هر گونه مکملی کنجکاو باشید. هیچ گاه با چشمان بسته محصولی را روی خود امتحان نکنید و پزشکتان باید از کارتان با خبر باشد و تایید علمی آن محصول را باید از منابع معتبر دریافت کنید.

 

منبع: consumer.ftc.gov

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدگاه

نام
*

ایمیل

می گویند معجزه می کند و برای کسانی که اصلا با هیچ رژیم و ورزشی به کاهش وزن نمی رسند می توانند با مصرف آن لاغر شوند، اما داستان و راحت با قهوه سبز چقدر واقعیت دارد؟ احتمالاً بحث های سلامتی در مورد نوشیدن قهوه شنیده اید ،عصاره دانه قهوه سبز از دانه قهوه ای می آید که بو داده نشده است.

دانه قهوه حاوی ترکیباتی است که به عنوان اسیدهای کلروژنیک شناخته می شوند. برخی معتقدند که این ترکیبات دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند و به کاهش فشار خون کمک می کنند و به شما کمک می کنند وزن کم کنید.بو دادن قهوه مقدار اسیدهای کلروژنیک اش را کاهش می دهد. به همین دلیل است که نوشیدن قهوه بو داده شده باعث کاهش وزن نمی شود.

ادعا:واقعیت یا داستان؟

آیا عصاره قهوه سبز باعث کاهش وزن می شود؟ مطالعات زیادی در مورد اسیدهای کلروژنیک و اثربخشی آن ها به عنوان مکمل کاهش وزن وجود نداشته است.

رژیم لاغری قهوه سبز

بررسی مطالعات انسانی نشان داد که عصاره قهوه سبز می تواند به کاهش وزن کمک کند اما اثرات مستند شده در مورد کاهش وزن کم است و مطالعات بلند مدت نیستند ؛ جزئیات بیشتر را در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک می خوانید.

اثرات جانبی منفی قهوه سبز شبیه قهوه معمولی است، چون هنوز حاوی کافئین میباشد.

عوارض جانبی معمول کافئین،عبارتند از:

باید به دنبال چه چیزی بگردم؟

هم FTC و هم اداره غذا و دارو (FDA) توصیه می کنند که تحقیق کنید و در هنگام استفاده از مکمل ها احتیاط کنید. تحقیقات علمی باید به ادعاهای مکمل رژیم غذایی پاسخ دهند و شما باید نسبت به محصولاتی که ادعا می کنند به شما کمک می کنند تا بدون تغییر عادت های خود به سرعت وزن کم کنید و FDA اجزا و برچسب های محصول را تنظیم می کند.

اما مکمل های غذایی قبل از اینکه به بازار بروند مورد تایید FDA قرار نمی گیرند. شرکت های خصوصی مسئول انجام تحقیقات و آزمایش خودشان هستند. FDA ممکن است تا زمانی که گزارش های بد یا اثرات جانبی خطرناک گزارش نشود، درگیر نشود.

همانند بسیاری از مکمل ها، دانه قهوه سبز می تواند به عنوان یک راه حل طبیعی برای کاهش وزن به بازار عرضه شود. عبارت “طبیعی” در صنعت مکمل ها رایج است، اما لزوماً به این معنا نیست که این محصول ایمن است در واقع، هیچ تعریف قانونی از “طبیعی” بودن وجود ندارد، بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می کنند، می توانند مرگبار باشند.

اگر به دانه های قهوه سبز به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن خود فکر می کنید، شرکتی را که از آن می خواهید بخرید را بررسی کنید. مطمئن شوید که تقلب نمی کند و یا محصولات خود را با مواد آلوده نمی کند. همچنین مهم است با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر مشکلات دیگری مثل فشار خون بالا و یا دیابت دارید و یا دارو مصرف میکنید.

چه کار دیگری می توانم برای از دست دادن وزنم انجام دهم؟

کاهش وزن بلند مدت با سبک زندگی سالم و چسبیدن به آن اتفاق می افتد. دانه قهوه سبز می تواند کمک کند، اما بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هیچ جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم وجود ندارد.

مراکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کنند که مصرف کالری روزانه خود را 500 تا 1000 کالری کاهش دهید و 60 تا 90 دقیقه در روز فعالیت های فیزیکی داشته باشید.

اما لازم است تحقیقات بیشتری در مورد اثربخشی عصاره دانه قهوه سبز برای کمک به کاهش وزن وجود داشته باشد.

پیش از مصرف مکمل ها، همیشه با پزشک خود صحبت کنید. این کار به کنترل فشار خون بالا کمک و کاهش وزن کمک می کند و میزان قند خون را تنظیم می کند. دم کرده اش رنگی روشن دارد و بدون شیر یا شکر از آن لذت ببرید و طعم خیلی ملایمی دارد که به شما کمک می کند وزن خود را از دست بدهید.

یک مطالعه منتشر شده در مجله هندی تحقیقات و توسعه مبتکرانه (IJIRD) نشان داد که یک جز فعال معجزه به نام اسید کلروژنیک که در قهوه سبز یافت می شود و به کاهش وزن کمک می کند.

از آنجا که دانه قهوه بو داده نشده، ویژگی های خود را حفظ کرده که به نفع بدن است. به ذوب کردن چربی ناخواسته کمک می کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می شود. علاوه بر اینها، پنج فایده شگفت انگیز از مصرف منظم قهوه سبز وجود دارد که ممکن است از آن خبر نداشته باشید.

1. افزایش متابولیسم:

حضور اسید کلروژنیک در قهوه سبز به افزایش متابولیسم مشهور است. به افزایش نرخ متابولیک بالسامیک (BMR) بدن کمک می کند که باعث کاهش آزاد سازی گلوکز از کبد به خون می شود. برای برآورده شدن نیاز گلوکز، بدن شروع به سوزاندن چربی اضافی می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

2. کاهش اشتها:

اگر کسی هستید که به طور مداوم دچار گرسنگی ناگهانی می شوید و یا کالری غیر ضروری زیادی مصرف می کنید، کمی قهوه سبز بنوشید. باز هم اسید کلروژنیک به عنوان یک کاهش دهنده اشتها عمل می کند.

اشتها را کنترل می کند و از پرخوری جلوگیری می کند.

3. بهبود گردش خون:

خون چندین عملکرد حیاتی در بدن از جمله انتقال اکسیژن به سلول ها را انجام می دهد و در همان زمان، گازها و سموم را از سلول ها دفع می کند.

هر گونه انسداد یا جریان کند خون می تواند باعث عدم فعالیت شود و منجر به خستگی و بی حالی شود که می تواند بر متابولیسم تاثیر بگذارد و به نوبه خود روند سوزاندن چربی را کاهش دهد.

یک فنجان قهوه سبز می تواند برای کمک به سوزاندن سریع تر چربی ها و کالری ها مفید باشد.

دانه قهوه سبز خالص به بالا بردن توانایی سوزاندن چربی های بدن کمک می کند. همچنین انتشار آنزیم های سوزاندن در بدن را افزایش می دهد.

علاوه بر این، مانند یک سم زدای طبیعی برای کبد عمل می کند. کبد را پاک می کند و کلسترول بد و چربی های غیر ضروری را از بین می برد که در نهایت متابولیسم و سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

5. کاهش جذب قند:

مصرف قهوه سبز، جذب قند در روده کوچک شما را کاهش می دهد، به این معنی است که قند کم تری موجود است و به شما کمک می کند تا وزن اضافی خود را کم کنید.

رژیم لاغری قهوه سبز

بهترین زمان برای مصرف قهوه سبز درست بعد از غذا است. به این خاطر است که پس از خوردن غذا سطح قند خون به طور کلی به خاطر کربوهیدرات یا پروتئین ها بالا می رود. شکر اضافی تولید شده وقتی غذا شکسته می شود، در طول هضم غذا به عنوان چربی در بدن ذخیره می شود.

نوشیدن قهوه سبز به حفظ سطح قند خون کمک می کند و از افزایش ناگهانی قند جلوگیری می کند.

می توانید قهوه سبز را به صورت پودر پیدا کنید که فقط باید با آب گرم مخلوط شود تا آماده مصرف شود.

معمولاً به تنهایی آن را بنوشید، اما می توانید کمی عسل یا کمی دارچین اضافه کنید.

نمی تواند به تنهایی به شما کمک کند که وزن خود را از دست بدهید.

یک برنامه کاهش وزن خوب باید ترکیبی از یک رژیم متعادل و ورزش منظم باشد و قهوه سبز قطعاً می تواند نقش حمایتی خوبی داشته باشد و به شما کمک کند به اهداف خود برسید.

به خاطر تحقیقات محدود، خیلی زود است که قهوه سبز را برای هر مشکل پزشکی توصیه کنیم. اگر به دلایل سلامتی قهوه سبز را مد نظر دارید، ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

 

ممنونم از اطلاعات خوبتون

تجربه شخصی من در مورد قهوه سبز اینه که واقعا باعث کم کردن سایزم شد به طوری که دوستانی که حدود ۲ هفته بود من رو ندیده بودن در برخورد اول متوجه کم شدن سایز من شدن . از اون جاییکه من قهوه خور حرفه ایی هستم باید بگم که قهوه سبز کافئین نداره یا اگه داره خیلی کم هست و به هیچ عنوان باعث انرژی زایی و بی خوابی نمیشه ولی در جذب و دفع چربی بسیار خوب عمل میکنه.به نظر من جوشیده شده اش بیشتر از دم کرده اش تاثیر داره هر چند که خیلی تلخ تر و بد مزه تر میشه.دیگه اینکه قهوه سبز نمی تونه جایگزین ورزش باشه یا پرخوری کنید و قهوه معجزه کنه ولی میتونه جلوی اشتها رو بگیره .تنها قسمت معجزه آسا بودن قهوه برای بدن من هضم سریع غذا، رفع تنبلی روده و احساس سیری و سبکی در طول روز بوده.امید وارم مطالبم برای شما مفید باشه❤

واقعا تاثیر داره؟! مامانه من میگه پول به این چیزا نمیدم چون همش الکیه

سلام روزتون بخیر،ممنون ازمطالبتون.میشه بفرمایین در روزچه مقدار در روزباید قهوه سبزتوی فنجان بریزم؟؟؟متشکرم

من استفاده کردم و جواب داده . ولی این رو باید در نطر بگیرید که هر مکملی همراه بارژیم غذایی مناسب و کم کالری جواب میده مثلا اگر قهوه سبز رو بدون رژیم غذایی مصرف بکنید حداقل تاثیر ممکن رو داره

قهوه سبز جلو گیری میکنه از اشتها کاذب و کاملا واقعی هست اما در روز بیشتر از دوبا نباید مصرف کرد .چون ادرار اور است بهتر از حتما روزانه ۸ تا ۱۲ لیوان اب مصرف کنید که بدن اب خود را از دست نده …

من دو هفته هست که شروع کردم به خوردن قهوه سبز. روزی دولیوان قبلو از صبحانه و ناهار. عزیزم شما خیلی خوب اثراتشو توضیح دادید. من هنوز لاغری از نظر سایز یا وزن رو اندازه نگرفتم ولی تمام اثرات دیگه که فرمودین رو تجریه کردم. دقیقا من هم قهوه خور همیشگی بودم و موافقم که قهوه سبز کافءین زیادی نداره چون باعث بیخابی نمیشه. من بسیار پراشتها بودم که جلو اشتهامو میگیره و منم کاملا حس سبکی و زود هضمی دارم. میخام طبق گفته شما اینبار بجای دم کردم بجوشونم و نتیجه رو امتحان کنم 🙂

قهوه سبز فقط روزي يك فنجان اونم بعد ورزش زياد خودنش پوستو خراب ميكنه چون خيلي لاغر ميكنه

سلام منم با نظر این دوستمون موافقم و همه تاثیراش رو تجربه کردم و کاهش اشتهااش عالی بوده برای من

موافقم. من چند بار ایرانیشو استفاده کردم. یعنی از ایران سفارش دادم، طعمشون خوب نیود و قابل تحمل استفاده نیود. از یه طرفم پر از آت و آشغال بود. یه بار از ماهواره تبلیغ میکرد، بسته بندی و حاضرسازیش خارجی بود. از اون خرید. الان 4 ماهه استفاده میکنم. نتیجه خوبی هم میگیرم. البته باید فراموش نکرد که ورزش هوازی هم در کنارش انجام میدم تا روند تر بشه. اینم سایتشونه

ببخشید قهوه سبز خریدم و بردم برای آسیاب. گفتن امکان آسیاب نیس و قبلش بایست برشته شه. آیا از خواصش کم نمیشه؟

من قهوه سبز آسیاب کرده خریدم میجوشونم ولی تلخ نیس مشکلی نداره

عزیزم چرا از عطاری ها نگرفتی . بسته بندی آسیاب شده اش موجود هست

سلام دوستان .یعنی همه ی این حرفها درمورد قهوه ی سبز واقعیت داره؟؟؟

واقعا قهوه ی سبز 3 فنجان در روز و 15 دقیقه قبل از غذا موثر و چربیسوزه و وزن رو کم میکنه البته اعتدال در غذا و انجام ورزشهای هوازی هم کنارش میتونه بیشتر به روند چربی سوزی کمک کنه

خانوم اکرم لطف میکنید طریقه تهیه، مصرف و مقدار مصرفیش رو بگین؟ شما از دانه های قهوه استفاده میکنید؟ این قرصها و لیپتونهایی که تو بازار هستند چی؟ اونها خوب نیستند؟

سلام دوستان من قهوه سبزومیجوشونم با عسل میخورم ایا عیبی نداره

مربی ورزشیم گفته بدون عسل (یا هر شیرین کننده دیگه ای) مصرف بشه اثرش خیلی بهتره

سلام، من خودم وزن زیادی ندارم، فقط بخاطر ۲ زایمان، کمی شکم دارم، با قهوه سبز، در یک هفته، ۲ کیلو کم کردم و بطور چشمگیری شکمم رفت تو.

سلام ساراجان منم اضافه وزنم خیلی کمه ولی بخاطر 2تازایمان شکم آوردم دوست دارم شکمم آب بشه.شما شکمت کوچیک شده ازذصورت لاغر نشدی

قهوه سبز واقعا تاثیر داره من تو 1 هفته 2 کیلو کم کردم بدون رژیم همه چی هم خوردم فست فود .برنج ….همه چی این قهوه فقط اشتها کم میکنه ولی حتما حتما با ی چیز شیرین باید خورد که فشار ادم نیوفته قرص اهن هم حتما باید خورد چون کم خونی میاره جو دو سر هم خیلی خوبه اگر همراه با قهوه بخوری

من باردارم میشه از قهوه سبز استفاده کنم؟؟

نه نباید مصرف بشه حتی دوران شیر دهی

به هیچ وجه در دوران بارداری و شیردهی از قهوه چای سبز و نوشیدنی های کافئین دار استفاده نکنید که احتمال بیش فعالی فرزندتون به شدت بالا میره. حتی شکلات و کاکائو هم خیلی کم مصرف شه

سلام من بچم هفت ماهشه شیرخودمو میخوره ولی ازپیجی ک خریدکردم گفتن اشکالی نداره بعدازشش ماهگی بچه مصرف کنید

سلام دوستان من قهوه سبز رو به صورت دانه ای گرفتم ولی نمیدونم برای تهیه یه فنجون چه مقدار وچند دقیقه باید بجوشه.لطفا راهنمایی کنید.

سلام من ده روزقهوه سبز مصرف کردم درکنارش یه رژیم کوچولو هم داشتم ولی هیچ ورزشی نکردم تو ده روز 4کیلوونیم کم کردم واقعا خودم باورم نمیشدروزی دوفنجان صبح ناشتا و عصرخوردم اشتهامم خیلی کم شده

سلام عزیزم پنج تا شیش دونه بریزتوفنجونت دوسه بارهم استفاده میشه .داخل فنجونت باشه یه آب بکشی هر دفعه .

تجربه شخصی من اینه که هر وقت مصرف میکنم خالم بد میشه ضربان قلب و فشار خونم بالا می ره و دچار درد قفسه سینه میشم احساس میکنم قلبم به قلبم فشار وارد میشه

سلام دوستان منم استفاده کردم خوبه ولی این دفعه پودر امادشو خریدم احساس میکنم باقبل فرق داره روزی دو فاشق چایخوری سرپر می جوشونم توی دووعده قبل از صبحانه ونهار ولی حتما قرص اهن وروی باهاش مصرف کنید چون مانع جذب اهن وروی میشه..اگه قلبتون اذیت میشه مصرف نکنید..بمن انرژی خوبی میده در طی روز وبیخوابم نمیشم درواقع وزنم بالا نیست صرفا بخاطر انرژیش مصرف میکنم موفق باشید

من ی سوال دارم ایا نوشیدن قهوه سبز برای بیماری پوستی والتهابات پوستی مضره..هرکی میدونه لطفا ج بده

من به توصیه یکی از متخصصان گوارش دو دانه قهوه سبز رو قبل از غذا (نهار) با مقداری آب میخورم. برای کاهش اشتها

سلام خانوم . اینجوری تاثیر دیدین . اخه قهوه سبز خیلی تلخه نمیشه خورد حداقل اگ اونجوری تاثیر میزاره منم اونطوری مصرف کنم .

سلام ولی من شنیدم که نباید دانه و لرت ته قهوه رو بخوریخخیلی ضرر داره اون کسی که من ازش خریدم گفت بعضی اوقات باعث مرگ میشه فقط دم کرده و جوشونده باید خورتازه وقتی که ته نشین شد و میگن اگررسرد مصرف کنی خیلی بهتررجواب میده

سلام ولی من شنیدم که نباید دانه و لرت ته قهوه رو بخوریخخیلی ضرر داره اون کسی که من ازش خریدم گفت بعضی اوقات باعث مرگ میشه فقط دم کرده و جوشونده باید خورتازه وقتی که ته نشین شد و میگن اگررسرد مصرف کنی خیلی بهتررجواب میده

دوستانی که قهوه سبز گرفتن هزینه اش چقدر هست و از کجا تهیه کرده اند

سلام من خودم قهوه سبز مصرف می کنم من کیلویی 44تومن خریدم اما از سایت خریدم عطاری ها دارن اما به شدت تاکید می کنم قهوه سبز فقط به صورت دونه خریداری کنید به هیچ عنوان سراغ پودر کیسه ای قرص نرید.دونه رو خیلی آسیاب نکنید نیم ساعت قبل از ناهار و شام یک قاشق چای خوری تو قهوه جوش به مدت 15 دقیقه بجوشونید از صافی رد کنید و میل کنید.بهتره به صورت خنک با یک عدد خرما یا کشمش دارچین میل شود(از میل کردن قهوه با خوراکی های پر کالری مثل:قند شیر خامه و…. خودداری کنید)

عزیزم بنظر من وقتی گرم هست اثر ضد اشتهاش بیشتره شاید چون مزه بدش بیشتر احساس میشه . 🙂 من گاهی تنیلی میکنم و همون قهوه که صبح دم کردم رو که خنک شده ظهر قبل ناهار میخورم که حس میکنم کمتر جلو اشتهامو میگیره البته این تجربه شخصیمه 🙂

من تا الان استفاده نکردم امیدوارم ک جوابگو باشه تا من ب وزن ایده الم برسم توکل بخدا

دوستان عزیز سعی کنید قبل از مصرف حتما اطلاعت کافی به دست بیارید تا خدایی نکرده دچار بیماریهای روده ومعده نشوید که صددرصد مصرف خودسرانه قهوه سبز دردسرهای زیادی برایتان می اورد

برای آقایان که اضافه وزن در قسمت شکم دارن بهترین راه برای جمع کردن شکم ورزش هاش شکم و کمر است، تأثیر این ورزش ها بیشتر از رژیم چون عضلات که قوی بشن علاوه بر اینکه شکم جمع میشه در بهبود دیسک کمر یا عدم ابتلا به آن هم بسیار موثر در ضمن نه باشگاه می خواد نه هزینه ای داره … تاثیر ظرف یک هفته، فقط یک پتو روی فرش پهن کنید روزی 2 یا 3 مرتبه هر دفعه 10 دقیقه وقت بگذارید در ضمن انجام ورزش های کمری و شکم صبح ها قبل از سوار شدن به ماشین و رانندگی از واجبات حتی شده روزی یکبار فقط صبح ها 5 دقیقه هم وقت بزارید این کار را در منزل انجام بدیدو یاحداقل یک ایستگاه اتوبوس پیاده روی کنید چون عضلات کمر شب ها در اثر بی حرکتی تحلیل میرن و یک راست بیدار شدن پریدن پشت فرمان پس از بیداری = سم خوراندن به ستون مهره ها.

سلام دوستان قهوه رابعداز جوشاندن سرد بنوشیم بهتره یا گرم

بزارین ولرم بشه هم ته نشین میشه هم از دهن برنمیگردها

سلام دوستان ببخشید یه سوال داشتم مصرف قهوه سبز برای کسی ک تروئید داره مضرر است؟؟ مشکلی در اینده برام پیش نمیاد با خوردنش

خییلی مطلب خوب و مفیدی بود اگر واقعا بشه هفته ای دوکیلو کم کرد پس من تو ده هفته مانکن میشم…

با چیزهایی که تجربه کردید وسوسه شدم برم استفاده کنم خدا کنه جواب بده

دوستان من ذاتا آدم چاقی نیستم و نبودم ۵۵ کیلو بودم که ازدواج کردم و سر مشکلات اعصابی که برام پیش اومد مجبور شدم قرص اعصاب بخورم و شدیدا چاق شدم الان ۸۵ کیلوام و واقعا از این وضعیت ناراحتم اگه واقعا قهوه سبز که گیاهی و سالمه بتونه وزنمو کم کنه خیلی خوشحال میشم ولی سوال من از شما اینه که برای اعصاب و روح و روانم ضرر نداره لطفا اگر کسی اطلاعاتی در این زمینه داره راهنماییم کنه ممنونم دوستای خوبم

ن قهوه سبز آرامش بخشه

سلام چجوری باید قهوه سبز رو درست کنم؟ ببخشید ی سوال دیگه ایا بعد استفاده وزنمون ممکنه ک برگرده ؟؟

سلام من ١۶سالمه اول ٨۰کیلو بودم تااین که با پیاده روی و ورزش شدم ۶٧کیلو قدم هم بلنده استخون بندیم کلفته میخوام برسم به ۵٨ من قهوه سبزو تازگیا خریدم با چایی سبز میخورم تو سه روز شدم ۶۶ کیلو ۴۰۰گرم

سلام خوبه ..من هم دوروزقهوه سبز و شروع کردم بعداز قهوه باید چقدغذا بخوریم؟

مطالبه خیلی مفیدی بود دوستان و مورد استفادمون قرار گرفت،ازتون ممنونم

سلام دوستان نظراتتون خیلی خوب و تاثیر گذاره منم سه چهار روزی هست که دارم قهوه سبز استفاده میکنم و امیدوارم تا چند هفته اینده به وزن ایده ال خودم دست پیدا کنم .موفق باشید.

سلام به همگی من با کارشناس مصرف قهوه سبز صحبت کردم وسفارش دادم گفت به هیچ عنوان پودرشومصرف نکنید و۱۰الی۱۵دانه قهوه را بکوبید وبایه لیوان ده دقیقه بجوشانید ونیم ساعت قبل صبحانه وقبل شام مصرف کنید ودرروزحتما هفت الی هست لیوان آب مصرف کنید ونیم ساعت درخانه برقصید دوستای من جواب خیلی خوبی گرفتند

قهوه اگه دونه ای باشه اصل وقلابی نداره؟

سلام . من از دیروز خوردن قهوه سبز را شروع کردم . الان 24 ساعت گذشته و من قبل از ناهار ؛ قبل از شام و قبل از صبحانه خوردم . امروز احساس کردم درجه دوربین چشمم بالا رفته و تصاویر را واضح نمی بینم . لذا در نظر دارک اگر این وضعیت ادامه پیدا کند قطع کنم . اما من در شبانه روز یک بار قهوه می خورم به خصوص ساعت 5 بعد از ظهر و چنین اثری روی چشمم ندیده بودم . آیا این قهوه می تواند جایگزین قهوه معمولی شده و با یک بار می تواند کفایت کند؟

من هنوز استفاده نکردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم

سلام دوستان من خودم قهوه سبز حدود 45روز استفاده میکنم البته در کنار ورزش 11 کیلو کاهش وزن داشتم. واقعا فوق العادست

سلام سارا جان قهوه سبز رو چطور مصرف کردی .پودرشو گرفتی یا به صورت دونه ای و چطور میجوشوندی. چند وعده در روز میخوردی؟

سلام شما از رژیم غذایی خاصی پیروی میکنید؟ واینکه طریقه مصرفتون چطوربوده

سلام عزیزان این قهوه سبز حتما تو قهوه جوش باید دم بکشه یا بجوشه؟لطف میکنید به منم توضیح بدید ممنون

سلام عزیزم من روزی یک بار قبل از باشگاه یک لیوان میخورم در رژیم غذایی هم از تمام غذا ها استفاده میکنم اما کم .میوه هم هر چقدر دوست داشته باشم در روز میخورم الان 15 کیلو کاهش وزن داشتم

سلام دوستان .من نظرات و تجربیات شماها رو خوندم .ولی باتوجه به اینکه خودم کمی تپش قلب دارم فکرمیکنم برای افرادی که کمی مشکلات جسمی دارند باید اول با یک پزشک مشورت کرده بعد باتوجه به شرایط جسمی خودبراورد کنن ببینن اگر مشکلی پیش نمیاد مصرف قهوه سبز را شروع کنن .سیستم بدنی افراد همه مثل هم نیست شاید برای منه نوعی مشکل ایجاد کند .ولی باز ورزش حداقل روزی 1/30ساعت پیاده روی روش بهتری باشد .دوستان سپاس

راهه دیگه ای جز استفاده ازقهوه جوش هست؟ کسایی ک قهوه جوش ندارن چیکار کنن.

من الان دو سه روز قهوه سبز مصرف میکنم و واقعا اشتهام کم شده،،تعریفشو خیلی شنیدم

من پنج شیش دونه میندازم توفنجونم آب جوش میریزم میزارم یه ربع ده دقیقه باشه بعدمیل میکنم .خوبه.بدون قهوه ساز

من قهوه سبز فروشنده جلو چشم خودم اسیاب کرد و اینطوری توضیح داد گفت از شب قبل یه قاشق مربا خوری رو با همون فنجانی که مد نظرت برای قهوه خوردن به همون اندازه اب خیس کن تا صبح بمونه وقتی خواستی میل کنی من قهوه ساز ندارم و پیشنهاد داد با شیرجوش بریزم با همون اب بریزم تو شیرجوش و بعد از صافی رد کنم

من بخاطر بیماری سرطان سینه و شیمی درمانی اضافه وزن پیدا کردم آیا نوشیدن قهوه برای من ضرر نداره البته دو سال ک شیمی درمانی من تموم شده.

سلام من دو ماه شروع کردم اشتهام هم کم شده فقط تونستم ۲ کیلو کم کنم تعجب می کنم چطور ی ۱۵ کیلو یا ۱۰ کیلو کم کردن

بدن در مقابل وزن کم کردن چند بار بین ۱۰تا ۱۵ روز مقاومت میکنه باید ادامه بدی مقاومت میشکنه بعد وزن کم میکنی مثلا ۵ کیلو کم میکنه بعد مقاومت میکنه دوباره می شکنه….به این شکله..قهوه سبز عالیه با رژیم و ورزش کم میکنه اما برای معده های که مشکل دارند بد تر میشه

چجوری ازش استفاده کنم؟

سلام من تازه قهوه ی سبز گرفتم ولی مال من مثل گل گاوزبونه اصلا شبیه دونه های قهوه نیست..درسته؟همین که من تهیه کردمه‌؟

سلام منم میخوام وزنم کم بشه خدای به امید تو. پاشم برم بخرم ببینم چه میشه منتظر خبرم باشید

سلام به نظرمن قهوه اسپرسو بیشتر درلاغری تأ ثیر داره

سلام دوستان من تا حالا مصرف نکردم امیدوارم حرفایی که زدید درست بوده باشه و بعد از مصرف تاثیرش رو ببینم. در ضمن من بدنم استپ کرده اصلا وزن کم نمیکنم آیا با قهوه سبز تاثیرش رو میبینم. در ضمن من کارمندم و نمیتونم ورزش کنم یعنی وقتش رو ندارم.

به نظر من وقتي وزنتون استپ ميكنه براي دوهفته به بدنتون يه شك بديد مثل رژيم پروتئيني،رژيم كانادايي خوبه و تاثيره زيادي داره.امتحان كنيد.

صفورا جان موفق باشید ، من هم مدتی بود حدود یک ماه استپ وزن داشتم، واقعا عالیه درضمن غذاخوردنم شده درحد بشقاب میوه خوری شده فقط میان وعده سالم میخورم، با رژیم هم مخالفم،همه نوع غذا میخورم وبا روغن کنجد سرخ میکنم،روش آهسته خوردن رو درپیش گرفتم والبته دیگه هیچ میلی به شیرینی و…. ندارم

عزیزم فقط کاش از یه متخصص تغذیه بپرسی که واسه سرخ کردن روغن کنجد مناسبه یا نه؟؟؟؟

دوست عزیز، مشکلی نداره ، به حد اعتدال روغن کنجد یا زیتون مصر ف میکنم

سلام.دوستانی که قهوه سبز مصرف کردن و جواب گرفتن لطف کنن طریقه مصرف و مقدار مصرفشونم بگن.ممنون میشم

بعد خوردن احساس سبکی خیلی خوبی بهم میده

سلام وقت همگی بخیر من حالا هشت روزه که دارم استفاده می کنم امروز صبح که رفتم روی ترازو باورم نمی شد چهار کیلو کم کردم به شدت بی اشتها شدم البته روزی یک ساعت هم پیاده روی می کنم در کنارش فقط نیم ساعت قبل از نهار استفاده می کنم به نظر من باید اسمش را گذاشت معجزه سبز

خیلی خیلی تبریک میگم، شنیدم قهوه سبز به خاطر خاصیت مدر بودن، کلسیم روازبدن دفع میکنه ،آیا مکمک کلسیم مصرف میکنید؟ و اینکه چه مارکی تهیه کردین یه دنیا سپاس

سلام ببخشید شما چ مقدار مصرف کردین ینی با ی لیوان چقدی و چقد قهوه ریختین داخلش..بمن گفتن بعد از وعده غذایی میشه لطفا بگین ممنون میشم

سلام دوستانی که قهوه سبزمصرف کرده اندونتیجه گرفته اند لطفابگویندازچه نوع قهوه سبزاستفاده کرده اند مثلاشرکتی یاازعطاری؟ وطریق صحیح مصرف راهم ذکرکنند.ممنون

من هم روی حساب نظراتتون که خیلیهاش جواب داده رفتم سفارش دادام توکل به خدا ببینم چی میشه اگه کسی پیوند کلیه کرده و داره استفاده میکنه نظر بده که چه نتیجه ای گرفته تا الان ممنون از لطفتون

سلام لطفلا به من بگیدقهوه سبز اصل رو از کجا تهیه کنم ممنونم.

سلام از کجا باید تهیه بشه

سلام عاطفه جان. از عطاری بخری معتبرتر هست.

سلام از عطاري. أسياب شده نخر. خودت ببر ي كم اسيابش كن

سلام من هنوزسفارش ندادم ولی خیلی تعریفشوشنیدم و این که مجبورم وزن زیادی رو کم کنم اما نگرانم که همش الکی باشه واثرنکنه نمیدونم چیکارکنم کمکم کنید

الکی نیست مطمئن باشید با یک روز مصرف کردن تاثیرش رو خواهید دید. من هم به صورت دونه ای و هم به صورت آسیاب شده جوشونده ام و روزی دو بار قبل از صبحانه و عصر مصرف کرده ام تاثیرش بی نظیره

من خودم جز اوناییم که جواب گرفتن من خودم به صورت دونه ای تهیه کردم بعد اونارو آسیاب کردم یک قاشق چایخوری از اونو به صورت جوشانده ربع ساعت قبل صبحانه ویک قاشق ربع ساعت قبل از ناهار صافی کنید بعد نوش جان کنید به صورت ولرم باشه بهتره

من سفارش دادم تو راه هست قرار دستم برسه هنوز مصرف نكرده رق رقك گرفتم.

سلام دوستان حتما از قهوه سبز استفاده کنید فوق العادست من در طول دو ماه ونیم 19 کیلو کاهش وزن داشتم .

سلام میشه توضیح بدید چجوری مصرف کزدید و چقدر و چطوری ،؟؟؟؟؟؟ لطفاا

سلام من روزی یکبار نیم ساعت قبل از باشگاه یک لیوان میخورم. از پودر قهوه استفاده میکنم یه قاشق غذا خوری نصف شده پودر رو توقهوه جوش می ریزم بعدا زجوش امدن یک ربع زیرشو کم میکنم وبعداز خنک شدن از صافی رد میکنم .واقعا جلوی اشتها رو میگیره تا الان 23 کیلو کم کردم

سلام..من تازه قهوه سبز گرفتم .ولی پودرشو از عطاری گرفتم.چند تا از دوستان گفتن که پودرش خوب نیست.یعنی پودر شدشو استفاده نکنم؟؟؟؟؟

سلام ميخواستم بدونم ايا اين درسته كه ميگن قهوه سبز تو دراز مدت سرطان زاست؟؟

من قهوه سبز به صورت فله تهیه کردم باورتون نمیشه واقعا عالییییییی، بدون اینکه بخوام رژیم بگیرم معده ام جمع شده،به خاطر کاهش اشتها غذام ازنصف هم کمترشده ،درکنارش من مولتی ویتامین خارجی استفاده میکنم، سلولیت رانهام رفته ودورشکم وپهلو وفیله کمر به طرز باورنکردنی کم شده، درضمن هیچ ورزش یا پیاده روی نداشتم فقط کارمنزل والبته تازه روز سوم شروع کردم، طریقه دم کردنش هم 15 دقیقه قبل ازصبحانه وناهار یک ق مرباخوری دریک لیوان آبجوش حل میکنم وپنج دقیق بعد با تفاله اش میخورم

توفالش خيلي بعده حتي باعث مرگه نخور عزيز دلم

سلام،منم میخورم،طعمش هیچ فرقی با قهوه های دیگه نداره.لاغرم نشدم

حتما تقلبی هست چون قهوه سبز به قدری بدمزه هست که با قهوه خیلی فرق داره من ۲روز استفاده میکنم غذام نصف شده

اینکه از عطاری بگیرم یا سفارش بدم فرقی هم میکنه تو تاثیرش

من خودم سفارش دادم ولی هنوز به دستم نرسیده. نمیدونم دونه ای هست یا پودر. اگه پودر بود چه کنم؟ آیا تاثیر میذاره؟ ضمناً برای هر بسته 98هزار تومن پرداخت کردم

من امروز رفتم قهوه سبز خریدم و امیدوارم که به وزنم ایده ال برسم . فقط دعا کنین که منم وزنم کم بشه . همین امروز میخام برم باشگاه هم ثبت نام کنم . تا حالا همه خوبی قهوه سبز گفتن اگه یک کیلو هم بوده وزنشون کم شده و اشتها هم کم . به نظرم برا افراد یبوستی خوب باشه

من به صورت پودر از عطاري گرفتم.روش نوشته كه يك قاشق چايخوري در ١فنجان آب جوش حل كنيدو ٥ دقيقه بعد ميل كنيد.يك ربع قبل ناهار و شام.دوستان به صورت پودر خوبه آيا؟؟؟؟بايد جوشيده بشه حتماً يا دم بكشه كافيه؟هركي اطلاع داره خواهشاً راهنمايي كنه ممنون

من یا زدهمین روزه که قهوه سبز مصرف میکنم، امروز خواهرم منو دید گفت نصف شدی، خیلی تعجب کرد، درضمن ترازو رو برداشتم و از خودم هر پنج روز یکبار عکس میگیرم خودمم باورم نمیشه واقعا معجزه اس درضمن عوارضی ندیدم

سلام،خواهرم ۱۰۰کیلو بود طیِ چندماه که از قهوه سبز استفاده کرد الان شده ۸۰کیلو،خیلی وزنش کم شده،منم دوستدارم استفاده کنم اما بچه شیر میدم!

منم بچه شیر میدم از قهوه خانه خریدم پودرشو گفتم بچه شیر میدم گف ایرادی نداره فقط برای خانم باردار مضره پونرده دقیقه قبل صبحانه نهار میخورم

سلام من امروز گرفتم. نتيجه رو كامل بهتون ميگم. از يه سايت گرفتم كه ظاهرا از تركيه ميفرستن.

سلام دوستان عزیز من به تازگی قهوه سبز رو تهیه کردم و مصرف می کنم چیزی که به صرف قاطع می تونم بگم اینه که فوق العاده اشتها روکم می کنه و مدت زیادی احساس سیری می کنید و برای کسانی که تنقلات را می خواهند ترک کنند معجزه می کند من دو هفته است که استفاده می کنم و احساس سبکی شدیدی می کنم

من هنوز نگرفتم امیدوارم مصرف کنم لاغرشم

من از برج 4 دارم استفاده میکنم خیلی عالی بوده حتما نتیجه میگیرید حدود 18 کیلو کم کردم

سلام.خوشبحالت.من فقط 5 کیلو میخوام لاغر شم مانکن بشم.

سلام منم میخوام شروع کنم به استفاده واقعا خوشحالم برای افرادی که بامصرف قهوه سبز لاغر شدن .انشالله منم نتیجه بگیرم همچنین بقیه

سلام منم قهوه سبز رو به صورت دانه ای از اینترنت سفارش دادم برای کاهش اشتها واقعا عالیه بینظیره

من بیش از 6 سال ورزش کردم بدن تو پری داریم به طوری که بدنم استاندارد هس ولی خط شکم دراوردن برام خیلی سخت بود من حدود چن ماه قهوه سبز مصرف کردم چربی اطراف کمر و شکمم فوق العاده کم شد به طوری که در عرض چن ماه خط های شکمم به خوبی دیده میشد… دوستام تو باشگاه قبول نمیکردن و میگفتن تو هورمون زدی به نظر من خوردن اش برا همه یه تجربه خوبه که تا اتفاق نیفته شاید کسی باور نکنه

سلام دوستان من هم وسوسه شدم امروز برم گذر وقهوه سبز رو از عطاری تهیه کنم آخه منم 75کیلوم وقدم 155و20کیلو اضافه وزن دارم امیدورم نتیجه بگیرم

سلام من شنیدم قهوه سبز باعث افت فشار خون میشه درسته؟؟

سلام نظراتتون و تجربه هاتون بهم امید دادش منم فردا تهیه میکنم و شروع میکنم به خوردن توکل به خدا ان شاالله به وزن ایده عالم برسم.۹۶/۰۹/۲۰

سلام چرا وقتی قهوه سبز مصرف میکنم احساس ضعف و گرسنگی میکنم کسی دلیل شو میدونه

سلام لطفا بگید دیگه چه چیزی میتونه اشتهارو کم کنه؟

میشه یکی بگه از کجا میشه اصل بودن این قهوه را تشخیص داد ویا از کجا میشه تهیه کرد ممنون

عالیییییییییییییییییییییییییییییی بود من در عرض یک ماه سه کیلو کم کردم همه چیزم خوردم

سلام دوستان عزیز منم از دیشب شروع کردم الان خوردم و منتظرم نیم ساعت دیگه غذا بخور،،،،اما انگار میلی ب غذا ندارم دیگه

سلام خدا رو شکر اکثر شما نتیجه خوبی حاصل کردین منم خیلی امیدوار شدم منم چاقی اووچوان ندارم فقط شکم ی سؤال میشه دانه بخرم خودم آسیاب کنم یا حتما باید وعده ب وعده آسیاب کرد ممنون

سلام خدمت همگی ممنون از راهنمایی های خوبتون ایشالله ک همگی ب وزن ایده آلشون برسن

سلام…خوشبحالتون چقد زود وزن کم میکنین من تا حالا قهوه سبز نخوردم یکمم قلبم درد میکنه نمیدونم بخورم یا ن…من ۶۸ کیلو ام قدمم۱۶۸ هس اعصابم خورده پرخور نیستم ولی هر هفته ی نیم کیلو باید اضافه کنم..هرکاری میکنم وزنم کم نمیشه

سلام من از قهوه فروشی گرفتم اصلن تلخ نبود و آسیاب شده بود دانه های درشت مثل بلغور گندم

سلام منم یه هفته است دارم قهوه سبز میخورم البته من به صورت پودر از قهوه فروش گرفتم ودستورش رو گفت یک قاشق تو لیوان بریزم و آبجوش بریزم روش بعد بزارم دموبکشع ۲۰ دقیق بعد یک کم عسل بریزم توش و بزارم خنک بشه من اصلا قهوه دوست ندارم ولی اینو میخورم احساس خیلی سبکی میکنم هنوز وزن نکردم ولی میدونم کم کردم

سلام. من هیچوقت صبحانه نمی‌خورم. میشه قبل از ناهار و شام قهوه سبز مصرف کنم؟

سلام آیا واقعا تاثیر داره؟ من میخوام حداکثر تا دوماه دیگه لاغرشم اگه اینو مصرف کنم به اون وزن مدنظرم میرسم یا حداقل شکمم از بین بره؟

عزیزان نباید قهوه سبز رو ناشتا خورد چونرو معده اثر منفی داره زمان مصرفش یک فنجان بعد ازصبحانه یا نهار باید یک ربع هم از غذا بگذره تا غذا شروع به هضم شدن کنه وعزیزان قبل از مصرفش برید سیرچ کنید مضاراتش چون برای دیابتی ها وبعضی مریضیدیگه یا خانمای باردار یاشیرده ضررداره

دانه های قهوه رابایدوعده به وعده اسیاب کردودمکردیااینکه میتوان همه رایک دفعه اسیاب کردودرهروعده استفادهکرد.متشکرم

دوست عزیز میشه یکجا آسیاب کرد وهردفعه استفاده کرد

سلام دوستان من هم الان چهار پنج روزی میشه که از قهوه سبز استفاده میکنم ولی دچار یبوست شدم دوست دارم قهوه بخورم تا لاغر شم ولی با این مشکل چه کنم

قهوه سبز فوق العادست من الان پنج روزه دارم استفاده ميكنم دو كيلو كم كردم

سلام ببخشید من قهوه سبز گرفتم ولی تلخ نیست.شما گرفتید تلخه؟چه جوری مصرف میکنید؟ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست عزیز، خیراصلا تلخ نیس، من امروز قهوه سبز به صورت دانه ای تهیه کردم بهترین قهوه مربوط به برزیل وکلمبیاس، دستورش به این صورته که دانه ها رونیم کوب کنید وبعد آسیاب، یک قاشق چایخوری با الیوان آبجوش پنج دقیقه دم کشید ، مصرف کنید و بعداز پانزده دقیقه ناهار وهمچنین شام به همین صورت

ببخشید میشه بگید قهوه ی سبزا قبل از ناهار و شام باید خورد یا بعدش

من 125کیلو بودم از وقتی که قهوه سبز راخوردم خیلللللللی تاثیر خوبی داشتم.درعرض یک ماه 10کیلو کم کردم.دانه ای گرفتم کمی نیم کوب کردم.15قبل از صبحانه و ناهار یک لیوان میخورم.یک قاشق چایخوری در یک لیوان می ریزم.روش بشقاب میزاشتم بعد از 10ولرم که میشود میخوردم..وبرای کسانی که اضافه وزن دارند خیییییییلی توصیه می کنم

در کنار قهوه سبز ،زیره سبز و دارچین و زنجبیل هم استفاده کنین نتیجه اش عالیه. زیره سبز و دارچین بهتر از قهوه سبزه

آیا میشه قهوه شبز رو به صورن دانه (مثل قرص )روزی 1یا 2 تا خورد ؟؟؟

خیر دوست عزیز،باید حتما دانه ها رو بکوبید و توی قوری یا قهوه جوش با مقداری آب بجوشونید و مصرف کنید

عالیه اما با حساب کتاب باید نوشیده شود ورزش فراموش نشود البته من در هفته ۳ مرتبه و هر بار یه قاشق چای خوری را در ۱ استکان اب ۱۰ دقیقه میجوشونم بعد میخورم خیلی خوب بوده و در ثانی حرکات شکم ، زیر شکم، و پهلو هم کار کنند بهتره..ممنون از همگی..

سلام.منم تازه شروع کردم.اما خیلیییی تلخه.حالت تهوع میگیرم موقع مصرفش.چیکار کنم

یکم عسل بهش بزن

من از وقتی که قهوه سبز گرفتم و دم کردم روزی 3لیوان.15قبل از غذا میخورم.بایک عدد خرما.تویکماه12کیلیو کم کردم و خیلللی خوشحالم.چون وزنم 128بود.امید وارم هرکس که وزن اضافه دارد استفاده کنند و اطلاع رسانی کند

یک قاشق برگ سنا با چند پر گل محمدی 10 دقیقه دم کشید هر هفته ای یک لیوان بنوشید به شرطی که خانم ها باردار نباشند. این دستور برای لاغری خیلی خوبه باز به شرطی که تحمل داشته باشید تا چند ماه ببینید چقدر کم میکنید.

این کارو به هیچ عنوان نکنین.چون هر دو اینا ملین بسیتر قوی هستن بخصوص سنا و بلافاصله بعد از مصرفس دچار اسهال شدید میشید واگه ادامه بدید تو مدت کوتاهی به بیماری مقعدی و بی اختیاری مدفوع دچار میشید که حتی ممکنه با جراحی هم خوب نشید.اینو توی چند نفر دیدم که میگم

سلام میخام بدونم موردی پیش نمیاد که قبل باشگاه استفاده کنم .چون 2ساعت بعد میام چیزی نمیخورم مشکلی برام پیش نمیاد اخه میگن نیم ساعت قبل از غذا باشه

سلام من تا حالا قهوه سبز مصرف نکردم ولی با تجربه هایی که دوستان داشتن مشتاق شدم منم یه بار هم شده امتحان کنم

من قهوه سبز روی چای ساز میذاشتم و برای بهتر شدن مزه اش چوب دارچین هم میریزم توش کمی شیرین میشه با دارچین از تلخی درمیاد فوق العاده اشتها رو کم میکنم من کاهش وزن نداشتم ولی همه اظهار میکنن خیلی لاغر شدی سایز کم کردم ولی وزن هیچی

من امشب به گفته چند تا از دوستان ک اثر فوق العاده داره خریدم و استفاده کردم داخلش عسل هم زدم اما حالت تهوع شدید و سرگیجه گرفتم سرپا چشام سیاهی میرفت نمیدونم استفاده کنم یا دیگ استفاده نکنم خیلی دوس داشتم با کمک قهوه سبز زودتر لاغر شم اما میترسم ضررش بیشتر از سودش بشه برام

من نزدیکه دوماهه استفاده میکنم و فوق العادس خیلی راحت میشه تاثیرشو روی بدن دید

درود بر دوستان،قهوه سبز به هیچ عنوان لاغرکننده نیس،گول تبلیغات رانخورین ،یک ماه هست که قهوه سبز استفاده می کنم اصلا کاهش وزن نداشتم، دو بسته 150گرمی قهوه اینترنتی خریداری کردم به مبلغ 200هزار تومان در صورتی که یک کیلو قهوه در مغازه چهل هزار تومانه

با این نظر کاملا موافقم برای منم هیچ تاثیری نداشته

سلام دوستان من استفاده کردم تاثیر چشمگیری داشت برام. اشتهام فوق العاده زیاد بود ولی از وقتی استفاده کردم اشتهام رو کم کرده اصلا میل به غذام کم شده . من سیری10هزار تومان گرفتم پودر شده بود از عطاری هم تهیه کردم . فقط نمیجوشونم یه قاشق غذاخوری میریزم داخل لیوان و اب جوش میریزم میزارم ته نشین بشه یکم که ولرم شد استفاده میکنم .خیلی عالیه

سلام دوستان..من استفاده کردم تاثیر داشت ولی کنارش ورزش و رژیم غذایی داشتم.ولی الان خیلی معده درد دارم.دکتر میگه بخاطر استفاده قهوه سبز که معده درد شدم

سلام دوستان من از قهوه سبز استفاده کردم البته زنجبیل و دارچین بهش اضافه کردم و دم کردم روزی سه لیوان میخورم و همراه با ورزش هوازی .ی هفته ای دوکیلو کم کردم

من قهوه سبز به مدت دوماه همراه با رژیم غذایی استفاده کردم واقعا عالی و تاثیرگذار بوده واقعاااا عالی اما بسیار بدمزه است و باید بزارید تا خوب بجوشه تا شیره اش در بیاد واقعا بد مزس اما واقعا عالیه برای لاغری البته همراه با رژیم غذایی…قهوه سبز در جاهایی ک قهوه و سایر…فروخته میشود موجود میباشد…

نکته جالب اینه که تمام نظرات مال خانمها میباشد و ظاهرا آقایون بی علاقه به این رژیم ها هستن

سلام من کم خونی مینور دارم قهو ه ی سبز استفاده کنم عیبی نداره

قهوه سبز عالي براي من خوب جواب داد

واقعا قهوه سبز تاثیر خوبی دارد عالیه

سلام،واقعا تاثیر داره من توی دوهفته چهار کیلو کم کردم،قبل صبحانه ،و عصر ،یه قاشق چایخوری توی آبجوش میریزم دم میکنم بعد صافش میکنم ومیخورم

سلام دوستان من بدون ورزش از قهوه سبز به صورت جوشانده استفاده کردم و در یک ماه 4کیلو کم کردم

من از قرص قهوه سبز استفاده کردم واقعا تو کم کردن سایز و چربی سوزی تاثیر بسیاری داره.

سلام وقت بخیر…قهوه سبز فقط سایز شکم و کم میکنه یا روی قسمتهای دیگر بدن هم تاثیر داره؟؟ اخه من فقط میخوام شکمم لاغربشه نه بازو دستم و سرشونه هام

قهوه سبز برای کم خونی بد نیست؟؟؟اخه من سرگیجه میگیرم

سلام قهوه سبز عالیه و من ۸۰ کیلو بودم و ظرف ۳ مته با مصرف روزانه ۳ لیوان قبل صبحانه ناهار و شام مصرف میکردم .و الان ۵۶ کیلو هستم تاثیرش عالیه .اما مراقب کم خونی و کمبود کلسیم باشید حتما باید قرص اهن و کلسیم مصرف بشه .

وای من ۲۰ روز دیگه عروسیمه یعنی اثرداره که لاغرشم حدودا ده کیلو؟

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.



امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

قهوه ی سبز چیست؟قهوه سبز به تازگی رواج یافته و در حال حاضر می توان آن را در بیشتر قفسه های فروشگاه ها و منازل پیدا کرد. اما سوال مهم این است که چرا تمام افراد از قهوه سبز مانند قهوه معمولی نمی توانند استفاده کنند؟ اول اینکه، طعم و مزه ی قهوه سبز کاملا متفاوت بوده و دوم اینکه، روش آماده کردن آن روی آتش نیست. این قهوه خواص بسیار مفیدی نسبت به قهوه سیاه دارد. در واقع، قهوه سبز، یک محصول کاملا طبیعی بوده و برای مقاصد مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قهوه سبز اثر مثبتی بر وضعیت کلی بدن انسان گذاشته و به کاهش سریع وزن هم کمک فراوانی می کند. قهوه سبز را می توان در پخت و پز، تغذیه و لوازم آرایشی استفاده کرد.مطالعات نشان داده اند که قهوه ی معمولی پس از عملیات حرارتی و دم کردن، دارای خواص بسیار مفید بوده و نوشیدن آن برای انسان بسیار پرفایده می باشد. قهوه ی سبز، حاوی کافئین کمتری نسبت به قهوه ی سیاه بوده و در نتیجه، حالت اسیدی آن، کمتر است. این خاصیت باعث می شود قهوه ی سبز به بیماران با فشار خون بالا و کسانی که در حال مبارزه با اضافه وزن هستند، کمک فراوانی کند.

قهوه سبز به دو صورت به فروش می رسد: محلول و دانه. اگر شما ترجیح می دهید که همه ی خواص طبیعی قهوه سبز را حفظ کرده و آن را خوشمزه تر مصرف کنید، توجه داشته باشید که قهوه را به صورت دانه خریداری کنید .

رژیم لاغری قهوه سبز

در برزیل، دانه های قهوه سبز به صورت سرخ نشده، پس از سپری کردن مراحل اولیه پاک سازی، به صورت خالص به بازار عرضه می شوند. این قهوه سبز خالص، ارزشمندترین قهوه شناخته شده در برزیل است. قهوه ی بو داده شده توسط خود افراد به صورت محلی، دارای طعم و مزه و عطر خیلی خوبی است. کلا، قهوه برزیل دارای اصالت خاصی بوده و هر سلیقه ای را ارضا می کند.دانه های قهوه سبز را می توان به شکل بو داده و یا خام مصرف کرد. در مورد دوم، آن را مانند چای یا نوشیدنی های گیاهی می توان با طعم منحصر به فردی آماده کرد، که همه آن را دوست داشته باشند. اما نوع اول نیز طرفداران خاص خود را دارد.دانه های قهوه سبز که غیرصنعتی، بهترین کیفیت را دارند. این دانه ها شامل حداقل کافئین و کلروژنیک اسید هستند.

علاوه بر دانه های قهوه سبز که در بازار موجود است، قهوه سبز به صورت محلول هم وجود دارد. مزیت قهوه سبز محلول، سادگی و آماده بودن آن است. شما فقط برای آماده کردن، نیازمند ریختن این قهوه در آب گرم هستید. طریقه ی آماده سازی قهوه سبز محلول مانند همان فنآوری آماده سازی قهوه سیاه است، به جز روند روی آتش قرار دادن آن. فناوری آماده کردن قهوه سبز محلول، شامل سه روش اصلی است: پودر، گرانول و یخ قهوه.1. پودر قهوه معمولا ارزان ترین قهوه ی موجود در بازار می باشد. فرآیند آماده سازی آن شامل خرد کردن دانه-های قهوه و ریختن آن ها در آب داغ تحت فشار است. سپس قهوه سرد شده را فیلتر کرده و خشک می کنند.2. قهوه ی دانه ای با خرد و فشرده کردن به پودر قهوه تبدیل کرده، و پودر قهوه آماده را با کمک بخار به به شکل گلوله در می آورند. با این کار، حلالیت قهوه در آب بیشتر می شود، اما کیفیت طعم و عطر خود را از دست می دهد.

3. قهوه ی یخ خشک، بالاترین کیفیت را در بین قهوه های حالت محلول دارا است. قهوه قوی به یخ تزریق می-شود. سپس یخ تبخیر شده، و قهوه به شکل کریستالی باقی می ماند. از دست رفتن آب در حالت خلاء، حالت کریستالی به قهوه می دهد. بنابراین، قهوه عطر و طعم خود را نگه داشته، و نوع بسیار بهتری خواهد بود. قهوه سبز یخ خشک نیز گران تر و لذت بخش تر از انواع قهوه های دیگر است.

قهوه سبز محلول برای کسانی که هیچ زمان و میلی به آماده کردن قهوه برای خود ندارند، بهترین است. اما، اعتقاد بر این است که قهوه ی محلول حاوی مواد مغذی کمتری است. به طور معمول، قهوه محلول با ارزش غذایی کمتر، بسیار ارزان تر از قهوه های دیگر است. این نوع قهوه نسبت به دانه های قهوه، کافئین بیشتری دارد. کافئین بیشتر به فرآیندهای هضم در بدن آسیب رسانده، وبه همین دلیل، این نوع قهوه برای استفاده-ی همیشگی اصلا مناسب نیست.

عصاره ی دانه های قهوه سبز نیز در بازار و فروشگاه ها وجود دارد. در اغلب موارد، عصاره ی دانه های قهوه سبز به عنوان مواد غذایی افزایش دهنده ی سوخت وساز بدن در قالب کپسول ارائه می شود. قهوه سبز حاوی کلروژنیک اسید با غلظت بالا می باشد. عصاره ی دانه های قهوه سبز، شامل بسیاری از مواد مغذی هستند که خواص آن ها برای بدن ما مفید است. به دلیل اینکه نتیجه عملکرد عصاره دانه های قهوه سبز در بدن به اندازه کافی قوی است، قبل از خرید آن لازم است با یک دکتر مشورت کنید. به علاوه، چون عصاره دانه های قهوه سبز حاوی مقدار کمی کافئین می باشند، آن را بهتر، راحت تر و بدون اینکه عوارضی داشته باشد، می توانید در دسترس کسانی که از مصرف کافئین منع شده اند، قرار دهید.

مصرف قهوه سبز، مانع بروز چاقی در افراد می شود. در واقع قهوه ی سبز، یک محصول بزرگ برای لاغری به شمار می رود. ترکیب این نوشیدنی، حاوی عناصر و موادی است که باعث سرعت بخشیدن به سوخت و ساز چربی ها در بدن می شود. سوخت و ساز سریع تر در بدن انسان، هم موجب می شود تا چربی ها سریع تر تقسیم شده و چاقی، که مشکل عمده ی همه ی انسان ها است، از بین برود. از طرف دیگر، چون مصرف قهوه سبز بدن را از سموم و مایعات اضافی پاک می کند، برای خلاص شدن از وزن اضافی به انسان کمک شایانی خواهد کرد.از دست دادن وزن بدن با کمک قهوه سبز، بسیار راحت تر از روش های دیگر بوده و عبور از مرحله ی چاقی را آسان می کند، چرا که این نوشیدنی اشتها را از بین می برد. با این حال، در هر دوره ی رژیم غذایی، استفاده ی منظم و یکپارچه از مواد توصیه شده و رعایت نکات ضروری، بسیار مهم است. همچنین، باید در دوره ی مصرف قهوه سبز، فعالیت بدنی و ورزش را فراموش نکنید. علاوه بر این، از سالم بودن مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید، اطمینان حاصل کرده و خواب مناسبی داشته باشید.

با کمک رژیم غذایی قهوه ی سبز، شما می توانید در یک ماه، 5/4 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهید.

اول از همه، قهوه سبزی که استفاده می شود باید در خانه و توسط خودتان آماده شده باشد. فروشگاه های فروش دانه های قهوه سبز که قهوه را از آن ها خریداری می کنید، باید معتبر باشند. دانه های قهوه ی سبزی را که مصرف می کنید، می توانند بوداده شده و یا در حالت طبیعی خریداری شوند ، اما حتما خرید آن ها را باید در اولویت های شخصی خود قرار دهید. آماده کردن قهوه سبز، کار سختی است و نیاز به تلاش فراوانی دارد، زیرا ابتدا باید دانه های قهوه سبز را در مخلوط کن یا چرخریز کنید، تا برای استفاده مناسب شوند. سپس شما می توانید یک نوشیدنی فوق العاده که نه تنها طعم آن لذت بخش است، بلکه بوی خوبی هم دارد را تهیه کرده و مصرف نمایید. همچنین، فراموش نکنید که دم کرده ی آن به کاهش 5/4 کیلوگرم از وزن شما در هر ماه کمک خواهد کرد، زیرا دانه های قهوه سبز، یک ماده غذایی بسیار مفید برای از دست دادن چربی های بدن است. لطفا توجه داشته باشید، به منظور از دست دادن وزن بیشتر، شما باید قهوه را بدون هر گونه شیرین کننده ای مصرف نمایید. توجه کنید که حتی عسل را نیز، نباید به جای قند یا شکر، برای شیرین کردن قهوه سبز جایگزین کرد.به تازگی در بسیاری از کافی شاپ ها، انواع بسیاری از قهوه های سبز موجود است. امروزه، متخصصان تغذیه در سراسر جهان به این نتیجه رسیدند که قرار دادن مقدار زیادی از دانه های قهوه سبز، منجر به کاهش وزن افراد می شود. بنابراین، بهتر است به جای نوشیدن قهوه ی سیاه، به نوشیدن قهوه سبز در وعده های منظم روزانه عادت کنید، زیرا دانه های قهوه سبز شامل بیش از 1200 نوع از عناصر طبیعی هستند.اگر پس از مدتی مصرف مداوم، از قهوه ی سبز خسته شده اید، می توانید عطر و طعم آن را تغییر دهید. برای تغییر عطر و طعم آن، مواد افزودنی مانند ادویه جات مختلف و مواد دیگر را به عنوان طعم دهنده می توان به قهوه سبز اضافه کرد.

برای سریع تر شدن روال کاهش وزن، قهوه سبز را با دارچین و زنجبیل بنوشید.شما می توانید همراه با قهوه سبز از سوپ مرغ رژیمی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری در اندامتان ببینید.البته فراموش نکنید که بدنتان را نباید تحت فشار زیاد قرار دهید.

میخک، دارچین و سایر ادویه جات، نه تنها درتغییر طعم و مزه ی قهوه سیز موثر هستند، بلکه اضافه کردن این ادویه جات سرعت سوخت و ساز در بدن را بالاتر می برد در نتیجه از دست دادن وزن بیشتر، به دلیل تجزیه چربی ها آسان تر خواهد شد. بسیاری از مردم با این واقعیت که ادویه دارچین برای کاهش وزن، بسیار عالی است، آشنا هستند،  شما هم می توانید از تاثیر دارچین بر لاغری مطمئن باشید. بنابراین، با استفاده از دارچین، به منظور تغییر طعم و مزه قهوه سبز، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، و اثر نوشیدنی را دو برابر کنید.همچنین، به قهوه سبز می توانید برش های لیمو و یا پرتقال و یا هر میوه دیگر از خانواده مرکبات اضافه کنید. علاوه بر این ها، از یک گریپ فروت بزرگ و رسیده نیز برای تغییر طعم و مزه آن می توانید استفاده کنید. شما می توانید برای خوشمزه کردن طعم قهوه سبز، مقدار بیشتری از این میوه ها و ادویه جات را به آن اضافه کنید. در این صورت هم می توانید از خاصیت قهوه ی سبز برای کاهش وزن خود بهره ببرید. همچنین، با این کار به فانتزی شدن فرایند تهیه ی قهوه که سرگرم کننده و جالب است، هم کمک خواهید کرد. به یاد داشته باشید که میوه های خانواده مرکبات متابولیسم بدن را بالا می برند.زنجبیل از جمله موادی است که به تنهایی منجر به کاهش وزن بدن می شود، شما می توانید اثر سریع تری را برای لاغری با ترکیبی از قهوه و زنجبیل بدست آورید. همچنین، این نوشیدنی، دارای طعم دلپذیر و غیر معمول است. اکثر ما در مورد چای زنجیل، بسیار شنیده ایم، اما خوب است بدانید که این چای با قهوه متناسب تر است. با توجه به اینکه زنجبیل طعم و مزه خاص خود را دارد، باعث غنی سازی قهوه سبز شده و طعم و مزه نوشیدنی را برای مهمانی های لوکس، تجملی تر نشان می دهد. قهوه ی سبز و تازه، یک نوشیدنی بسیار لذیذ است. شما می توانید یک لیوان از این نوشیدنی را قبل از ورزش بنوشند. اگر شما یک جلسه مهم یا یک روز پرکار دارید، قهوه سبز همراه با فلفل سیاه به شما کمک خواهد کرد تا تمام روز بانشاط باشید.

به این دلیل از دست دادن وزن بدن با قهوه سبز خوب است که شما می توانید این نوشیدنی را در هر زمان از روز و حتی شب (در صورت لزوم) بنوشند. این نکته مهم را به یاد داشته باشید که شما باید یک فنجان قهوه سبز را در مقابل یک وعده غذایی اصلی و همچنین، حدود ده دقیقه قبل از غذا بنوشید. از طرفی، باید دقت داشته باشید که در دوران استفاده از دانه های قهوه سبز، وعده های غذایی خود را نیز کم کنید. در این دوران، شما باید سعی کنید فقط غذاهای آب پز مانند مرغ و گوشت و یا سبزیجات تازه ی پخته شده در فر بخورید. سعی کنید در حالی که از مواد غذایی پرچرب اجتناب می کنید، خوردن محصولات غذایی شیرین و همچنین تمام محصولات تهیه شده از آرد را فراموش کنید.به یاد داشته باشید، هر کسی که قهوه ی سبز را دوست داشته باشد، می تواند به راحتی وزن خود را کاهش دهد.

شما برای کاهش وزن بیشتر، استفاده از قهوه سبز را در رژیم غذایی خود فراموش نکنید. اگر وعده ی غذایی خاصی را برنامه ریزی نکرده باشید، می توانید در آن وعده غذایی، قهوه سبز را به جای هر ماده غذایی استفاده کنید. به یک فنجان قهوه سبز، می توانید یکی از چاشنی هایی را که در بالا توصیه شد، اضافه کرده و از عناصر مفید در ترکیب آن ها، بیشتر استفاده کنید. همچنین، در کنار قهوه سبز، می توانید از برخی دسرها نیز برای علاقه مندی بیشتر استفاده کنید. البته از آنجایی که در طول فرآیند کاهش وزن، خوردن بعضی از دسرها ممنوع است، به استفاده از دسرهای کم کالری اکتفا نمایید.

شش گام برای و بی خطر ، میتواند به شما در راه تناسب اندام کمک کند.

این نکته بسیار مهم است که نوشیدن قهوه ی سبز برای لاغری، بلافاصله بعد از غذا ممنوع است. از آنجایی که بلافاصله بعد از غذا، هنوز مواد غذایی هضم نشده و در روده و معده وجود دارند، بنابراین، نوشیدن قهوه ی سبز در روند هضم آن ها تاثیر منفی خواهد گذاشت، و با تحریک معده، سبب مسمومیت غذایی شده و حتی ممکن است فرد را بیمار کند.بنابراین قهوه ی سبزی که برای لاغری استفاده می شود، می تواند تقریبا هر زمان از رژیم غذایی روزانه، به جز ساعات بلافاصله بعد از مصرف غذا قرار داده شود. متخصصان تغذیه توصیه می کنند قهوه سبز را بیشتر از شش فنجان در روز استفاده نکنید. با این حال، بهتر است در روز، به نوشیدن حداقل سه فنجان از آن اکتفا کنید. ده جرعه اول یک نوشیدنی برای کاهش وزن موثر هست، و بقیه جرعه ها ، برای لذت بردن از نوشیدنی استفاده می شود.

از دست دادن وزن مطلوب با یک رژیم غذایی، حاوی دانه های قهوه ی سبز رژیم غذایی لاغری که بر اساس قهوه سبز گرفته می شود، به بدن افراد، به مراتب آسیب کمتری نسبت به بسیاری از رژیم های غذایی دیگر به ارمغان می آورد. نکته ی مهم در این مورد این است که در رژیم غذایی لاغری بر اساس قهوه سبز، کاهش وزن با سوزاندن چربی بدن انجام می گیرد، در حالی که اکثر رژیم های غذایی دیگر با مهار توده های عضلانی و از بین بردن آن ها، باعث لاغری بدن می شوند.شما نیاز دارید که برای کاهش وزن خود به طور مداوم، بر وزن خود نظارت داشته باشید و به صورت منظم، وزن خود را اندازه گیری کنید. در صورتی که حتی امکان از دست دادن بیش از 9 کیلوگرم وزن در یک ماه وجود دارد، اگر با در نظر گرفتن تمام شرایط و رعایت رژیم غذایی، کاهش وزن انجام نگرفت، باید بدانید که حتما نقضی در روند طبیعی کاهش وزن و رژیم غذایی شما وجود دارد. متخصصان تغذیه بر این باورند که رژیم غذایی با قهوه سبز، موفق ترین رژیم برای کاهش وزن تا 5/4 کیلوگرم در یک ماه است. اولین نتیجه کاهش وزن خود را بعد از دو هفته مصرف منظم قهوه ی سبز خواهید دید.

قیمت خرید دانه های قهوه سبز مناسب بودهو اثر آن ها در کاهش وزن بدن و درمان چاقی، شگفت انگیز است. با توجه به مقدار بالای آنتی اکسیدان های موجود در قهوه سبز، این نوع قهوه کمک می کند تا به سرعت رادیکال های آزاد از بدن خارج شوند. کافئین و کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز هم به افزایش سلامتی کلی بدن، و عادی نمودن سطح قند خون کمک می کند.1. اسیدکافئیک موجود در دانه های قهوه ی سبز، سوخت وساز بدن را بهبود می بخشد. با افزایش میزان سرعت سوخت و ساز بدن، سوختن چربی ها و از بین رفتن آن ها نیز افزایش خواهد یافت.2. کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز کمک می کند تا چربی سوزی در بدن به خوبی انجام شود. این ماده باعث آب شدن چربی های انباشته شده در بدن خواهد شد. کلروژنیک اسید باعث می شود که کبد برای از بین بردن قندهای بیشتر از مقدار طبیعی، در بدن فعال شده و سلول های چربی بدن را که گلوکز سلول های خونی را افزایش می دهند، سوزانده و از بین می برد. در این حالت، قند اضافی موجود در بدن به انرژی تبدیل می شود.3. کاهش کلسترول و فشار خون یکی دیگر از فواید مصرف قهوه ی سبز است. عصاره ی قهوه ی سبز به کاهش فشار خون در بدن کمک می کند. به طور معمول، مشکلات قلبی به دلیل کلسترول بالای خون بوده و کلسترول اضافی در بدن منجر به بیماری های مختلف قلبی وعروقی می شود. مصرف قهوه ی سبز، نه تنها باعث کاهش وزن شده، بلکه موجب عادی شدن مقدار کلسترول خون نیز در بدن خواهد شد. در طول رژیم غذایی با قهوه ی سبز، شما همچنین می توانید برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی نیز از این ماده ی اعجاب انگیز بهره ببرید.

1. روشن است که سرکوب کردن اشتها با استفاده از دانه های قهوه سبز، بیشتر از هر ماده غذایی دیگر امکان پذیر است، اگر فردی غذای کمتری بخورد، وزن او هم کمتر بالا می رود، و این یکی از دستاوردهای مهم استفاده از دانه های قهوه ی سبز است. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که نوشیدن قهوه سبز به خلاص شدن از شر گرسنگی کمک زیادی خواهد کرد.

2. سلامتی قلب و بهبود عملکرد آن نیز یکی دیگر از فواید مصرف قهوه ی سبز است. دانه های قهوه سبز شامل عناصری است که باعث بهبود گردش خون در سراسر بدن می شود. بنابراین، مصرف منظم قهوه ی سبز در دوزهای متناسب با نیاز بدن شما، بروز خطراتی مانند سکته مغزی، فشار خون بالا یا نارسایی قلبی را کاهش می دهد.3. مصرف مناسب دانه ها قهوه سبز، فعالیت های مغزی و بهبود سلامتی روانی را به دنبال دارد. بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که نوشیدن قهوه سبز باعث تحریک فعالیت مغز شده، و در توانایی یادگیری و بهبود عملیات های منطقی توسط مغز تاثیر فراوانی می گذارد.

4. همچنین، مصرف دانه ها قهوه سبز، پاکسازی کبد را باعث می شود و این یعنی نوشیدن قهوه سبز به پاکسازی کلی بدن کمک خواهد کرد، تا بدن فرد به طور کلی از تمامی سموم پاک شود. قهوه سبز پاک کننده ی کبد از کلسترول، چربی و مواد سمی است. علاوه بر این ها، مصرف قهوه سبز، بهینه-سازی در سوخت و ساز بدن را هم امکان پذیر می کند.

5. این ویژگی دانه ها قهوه سبز برای همه شناخته شده است، که مصرف آن می تواند انرژی اضافی به بدن بدهد. به همین دلیل است که در طول روز بعد از مصرف قهوه، فرد احساس شادابی و سرزندگی خواهد کرد.تجربیات نشان می دهند که با توجه به مزایای استفاده از قهوه سبز، برای رسیدن به هدف اصلی و از دست دادن وزن، شما نیاز به خرید بهترین قهوه با کیفیت بالا برای نوشیدن دارید. قهوه ی سبز برای لاغری بسیار مفید است و دستورالعمل های آماده سازی و کاربرد آن بسیار ساده بوده و در نتیجه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. مصرف دانه ها قهوه سبز برای کمک به شما در شکل گرفتن و فرم دادن به عضلات بدن بسیار مفید است.

رژیم غذایی بر اساس دانه های قهوه سبز برای زنان باردار و همچنین برای مادران در دوران شیر دهی توصیه نمی شود. همچنین، رعایت کردن رژیم غذایی با این دانه ها، برای کودکان و افراد بیمار ممنوع می-باشد. بنابراین، اگر فردی دارای بیماری هایی است که مصرف قهوه برای او مضر است و یا ممنوعیت استفاده از اجزای قهوه از طرف پزشک، بر او اعمال شده است، باید از رژیم غذایی قهوه استعفا دهد. علاوه بر این ها، افرادی که از بی خوابی، اختلالات قلبی، تصلب شرایین، فشار خون بالا و افزایش تحریک پذیری عصبی رنج می برند، باید به منظور لاغری، در مورد استفاده از مواد غذایی دیگر به جای دانه های قهوه سبز فکر کنند.

اگر شما تصمیم به از دست دادن وزن بدن خود گرفته اید، فقط از دانه های قهوه سبز به اندازه ی مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نوشیدن بیش از حد قهوه سبز می تواند باعث تاثیرات منفی در بدن شما شود. کافئین موجود در دانه های قهوه سبز باعث افزایش فشار خون می شود، بنابراین اگر شما دارای فشار خون بالایی هستید، باید در مصرف آن دقت نمایید. قبل از آموزش های ورزشی و حرکات فیزیکی به استفاده از قهوه ی سبز اصلا فکر نکنید، زیرا نوشیدن بیش از حد قهوه سبز منجر به کم آبی بدن نیز می شود.اگر شما به مدت طولانی، رژیم غذایی دانه های قهوه سبز را رعایت کنید، می تواند تعادل نمک در بدن شما را مختل کند، زیرا که قهوه سبز دارای دیورتیک است. بنابراین، شما نمی توانید برای کاهش وزن،از رژیم غذایی سبز قهوه و سایر رژیم های غذایی بدون نمک به صورت همزمان استفاده کنید.

قهوه سبز نه تنها برای کاهش وزن مفید است، بلکه در روش های درمانی موسسات روانشناسی نیز مورداستفاده قرار می گیرد.قهوه سبز محصولی واقعا همه کاره و مفید است. دانه های آن را می توان نه تنها به عنوان یک نوشیدنی مورداستفاده قرار داد، بلکه در همه ی روش های درمانی موسسه های روانشناسی هم استفاده می شود. از این ماده، برای جوان سازی پوست و مو هم می توان به طور مستقیم در خانه استفاده کرد. دم کرده ی دانه های قهوه سبز یک نوشیدنی عالی برای بهبود عملکرد بدن است. اگر شما دانه های قهوه سبز را در مناطقی از بدن که حجم این مناطق کاهش یافته و یا دچار افتادگی شده اند، قرار دهید، به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست در این مناطق کمک قابل توجهی خواهد کرد.حریره ی قهوه سبز را در مناطقی از بدن که دچار افتادگی شده اند، قرار داده و با یک پارچه پلاستیکی روی آن را بپوشانید. بعد از نیم ساعت، می توانید بسته بن ی پلاستیکی حریره قهوه سبز را باز کرده و آن را بشویید.

اگر هنوز از معجزه قهوه سبز اطمینان ندارید این مطلب را بخوانید آیا قهوه سبز واقعا معجزه ای در لاغری است؟.

محققان، تحقیقات بسیاری در مورد این موضوع انجام داده اند و نتایج به دست آمده در این مقاله خلاصه شده بود. بله، دانه های قهوه سبز کمک می کند تا بدن شما، وزن خود را از دست دهد، اما شما قطعا نیاز به اتخاذ یک برنامه رژیم غذایی و ورزشی دارید. قهوه با اینکه چربی ها را تجزیه کرده و سوخت و ساز بدن را بالا می برد، اما به تنهایی نمی تواند با اضافه وزن مقابله کند. هر روز به تعداد طرفدارانی که می خواهند با رژیم غذایی چای و قهوه ی سبز، وزن اضافی بدن خود را کاهش دهند، افزوده می شود. و این تصادفی نیست، چرا که اگر شما به دنبال این رژیم غذایی باشید، می توانید نه تنها از افزایش وزن اضافی و مزاحم خلاص شوید، بلکه از یک نوشیدنی خوب هم لذت خواهید برد. بنابراین، به خودتان فرصت لذت بردن از طعم یک نوشیدنی و کاهش وزن هم زمان را بدهید. قهوه سبز را می توان با تغییرات جالب و راه های مختلف دم کرد.

سلام ردزی باید چنتا دانه اشو استفاده کنیم برای یک لیوان

آیا راهی است که قهوه تقلبی را از اصل تشخیص دهیم آن را اطلاع دهید ودر ضمن قیمت آن را درج کنید با تشکر

رژیم لاغری قهوه سبز

سلام به همه من خودم مصرف کردم توی2ماه 6 کیلو کم کردم .الان سه ماهی میشه مصرف نکردم ولی دوباره یه دوره شروع کردم امروز روز18 هستم و 3 کیلو کم کردم .و اصلنممممممممممممممممممممممممممم ورزش نکردم .اسیابش کنید بع اندازه یه لیوان اب بریزید بزارید به…

سلام به همه من خودم مصرف کردم توی2ماه 6 کیلو کم کردم .الان سه ماهی میشه مصرف نکردم ولی دوباره یه دوره شروع کردم امروز روز18 هستم و 3 کیلو کم کردم .و اصلنممممممممممممممممممممممممممم ورزش نکردم .اسیابش کنید بع اندازه یه لیوان اب بریزید بزارید به جوشه یه ربع بستشه قبل غذا مصرف کنید عوارضم نداره به جز لاغری مزخرفای بعضیییییییییییییییییییییییییییارم گوش نکنید بزارین انقد بگن بترکن راستی اگ میخوای لاغری کنی با قهوه سبز باید باورش داشته باشی خودتو نبازی قوی باش بابا حسودن بزار بترکن من یه مترم داشتم که دورکمرمو میگرفتم هرروزم خودمو وزن میکردم اگ میخوای لاغر کنی باید باورش داشته باشی از عصاری بگیرید اسیابش خیلی سخته دونه هاش مثله لوبیا سفته .امیدوارم تونسته باشم بهتون انگیزه بدم با ارزوی بهترینا بدرود

اينا همه چرته فقط بايد غذا كم خورد

این ها هم در کنار کم خوردن میتونن موثر باشن

salam khaste nabashin man az emshab daram masraf mikonam…faghat nemidonam chemoghe bayad estefade konam………..bad cheghad bayad bejoshe tame chi mide?

سلام
یک فجان ده دقیقه قبل از غذا بخورید، سعی کنید در خوردن غذا هم رعایت کنبد تا تاثیرش بیشتر بشه، شب ها زود شام بخورید و صبحانه کامل بخورید، به صورت قهوه دانه ای بخرید و خودتون آسیاب کنید بعد هربار مقداری دم کنید و استفاده کنید، بذارید یک ربع دم…

سلام
یک فجان ده دقیقه قبل از غذا بخورید، سعی کنید در خوردن غذا هم رعایت کنبد تا تاثیرش بیشتر بشه، شب ها زود شام بخورید و صبحانه کامل بخورید، به صورت قهوه دانه ای بخرید و خودتون آسیاب کنید بعد هربار مقداری دم کنید و استفاده کنید، بذارید یک ربع دم بکشه.

سلام ببخشیدمن دونه های اسیاب کردشو میریزم تواب میزارم روگازوقتی جوش خوردابش سبزشدمیزارم سردشه میخورم درسته؟مزه اش هم مزه نخودمیده درسته؟یاباید تلخ باشه

 گوگل پلاس  |  فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ |  اینستاگرام  |  الکسا  |  کانال تلگرام

چاقی یکی از مشکلاتی است که این روزها افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند.خیلی ها را می بینیم که در آرزوی لاغرشدن هستند و رژیم های سخت و ورزش های سنگین را انجام میدهند ولی باز هم نمی توانند به آنچه که می خواهند برسند. در مقابل این روش ها باید روشی را به کار بگیریم که بتواند در سوختن چربی ها و لاغر کردنمان موثر باشد.

شاید تا به حال اسم قهوه سبز را شنیده باشید که به عنوان یک قهوه موثر در کاهش وزن که می تواند به شما کمک کند.عصاره قهوه سبز  به عنوان یکی از مکمل های است که برای کاهش وزن بسیار معرفی می شود.GCE  در قهوه خام یا قهوه ی سبز وجود دارد البته در قهوه های معمولی نیز دیده می شود ولی در برشته کردن آن بیشترین خواص خود را از دست می دهد.

زمانی که قهوه برشته می شود و برای فروش آماده می گردد به رنگ قهوه ی تبدیل می شود ولی دانه های قهوه بصورت طبیعی و خام رنگ سبز دارند.

قهوه ی سبز و ماده های موثری با نام کلروژنیک که در آن وجود دارد می توان سبب پیشگیری از بیمارهای متفاوتی شود که می توان در این رابطه به بیماری های مانند دیابت، سنگ کیسه صفرا ، فشار خون ، بیماری های کبدی و…. اشاره کرد.

رژیم لاغری قهوه سبز

میزان کافئینی که در قهوه ی سبز وجود دارد از قهوه ی معمولی کمتر است و عوارضی که از کافئین می توانند ناشی شوند در قهوه ی سبز کاهش پیدا می کنند و در مقابل کلروژنیک اسید زیادی در قهوه سبز وجود دارد.

مصرف کافئین سبب می شود که چربی های ذخیره شده در بدن سوزانده شوند.البته این چربی سوزی در صورتی اتفاق می افتد که بدن بعد از مصرف آن دارای تحرک های مناسبی باشد. همچنین در تحریک متابولیسم بدن نیز تاثیرات جزئی پدید می آورد. به بیانی دیگر این تحریک ها و تاثیرات کمک می کند تا میزان کالری بیشتری سوزانده شود ولی این میزان به قدری زیادی نخواهد بود. پژوهش های متنوعی انجام شده که نشان میدهد اسید کلروژنیک می تواند تاثیرات مشابهی را در بدن پدید بیاورد.

امروزه می بینیم که در مکمل های لاغری از اسید کلروژنیک به عنوان یک عصاره بدون کافئین سبز  استفاده می کنند.مصرف این نوع قهوه سبب بالا رفتن میزان ضربان قلب شده و در نهایت کمی فشار خون را بالا می برد. البته افراد در مقابل این ماده دارای حساسیت های مختلفی هستند و در بدن افراد نیز سرعت دفع آن هم با سرعت های مختلفی صورت می گیرد.

 

همانطور که پیش تر بیان کردیم کافئین سبب می شود که چربی سوزی بیشتری صورت بگیرد و به بیانی دیگر مانع ذخیره چربی شده و البته قهوه ی های که دارای کافئین نیستند تاثیر آن چنانی بر روی لاغری نداشته اند. اما با این حال قهوه ی سبز از کل کافئینی که در قهوه ی معمولی وجود دارد حدود بیست درصد می باشد و در کل اینگونه نتیجه می گیریم که نتایج در قهوه ی معمولی نسبت به قهوه ی سبز بیشتر می باشد.

قهوه ی سبز به صورت دانه های قهوه ی معمولی به فروش می رسند که شما می توانید آنها را خریداری نمایید. قهوه جوش خودتان را آماده کنید و به ازای هر فنجان آب باید یک قاشق چای خوری قهوه سبز را اضافه کنید و اجازه بدهید تا قهوه ی تان دم بکشد. معمولی برای اماده شدن غذا یک ربع دقیقه (15 دقیقه) زمان لازم است. بعد از اینکه قهوه تان آماده شد آن را از صافی رد کنید و نوش جان نمایید.

طمعی که این قهوه دارد با قهوه ی معمولی متفاوت است و شما در زمان مصرف قهوه ی سبز از خوردن نوشیدنی های دارای کافئین و یا مواد غذایی دوری کنید.

در مراکز فروش معتبر نیز مکمل های قهوه ی سبز به صورت قرص یا کپسول به فروش می رسند. البته پیش از اینکه اقدام به مصرف نمایید حتما  از یک مشاور تغذیه و پزشک کمک بگیرید و چند مکمل را با یکدیگر به صورت همزمان مصرف نکنید.

عده ی از افراد که به کافئین حساسیت دارند باید با احتیاط بیشتری برای مصرف عمل کنند و ممکن است عوارضی نیز مانند استرس، تپش قلب و … را به دنبال داشته باشد.

در واقع نتیجه می گیریم برای رسیدن به لاغری و چربی سوزی و کاهش دریافت کالری هیچ روشی نیست که بتواند یک شبه معجزه کند. شما باید فعالیت و تحرک های لازم را داشته باشید و همچنین به صورت اصولی و انجام رژیم های مناسب به تناسب اندام برسید.

خب حالا وقت یادگیری نحوه دم کردن قهوه سبز هست ! چگونه قهوه سبز رو دم کنیم ؟ در ادامه ویدئویی از نحوه دم کردن قهوه سبز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. حتما ببنید :

در قدم اول  باید آنرا آسیاب نمایید.
پس از آن ، پودر آسیاب شده قهوه سبز را در قوری بریزید و با آب روی اجاق گاز قرار دهید.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که آب باید جوشیده باشد ، 15 دقیقه به قهوه زمان دهید تا برای شما آماده گردد.

الان نوبت به نوشیدن آن است ، آن را از طریق یک صافی به فنجان تان بریزید و منتظر باشید که خنک شود. قهوه سبز را خنک بنوشید مطمئنا حس خوبی را برای شما خواهد داشت.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_14”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
پنج
 + 

 = 
سیزده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


قهوه سبز چیست ؟

قهوه ی سبز در واقع همان قهوه ی بو داده نشده و رست نشده می باشد.به این صورت که دانه های قهوه ی خام را آسیاب می کنند و از آن ها برای دم دادن قهوه استفاده می کنند.

اما قهوه ی عامی که می نوشیم ابتدا رست شده و سپس آسیاب می شود و در نهایت دم داده می شود.

رژیم لاغری قهوه سبز

1.قهوه سبز به علت داشتن  داشتن کلوروژنیک اسید سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد . می تواند با مصرف به موقع و به اندازه باغ لاغری شود.

2.قهوه جذب چربی مواد غذایی را کاهش می دهد.

3.عصاره قهوه سبز چذب گلوکز را کاهش می دهد و همچنین میزان دریافت کالری مواد غذایی را کم می کند.

4.قهوه ی سبز ماده ای سالم و مفید برای رژیم های لاغری می باشد.

5.قهوه ی سبز نوعی آنتی اکسیدان دارد که فشار خون را تنطیم می کند.

6.قهوه ی سبز به کنترل قند خون بسیار کمک می کند.

7.باعث دفع چربی ها می شود و در نتیجه باعث کاهش کلسترول می شود.

8.قهوه ی سبز تمام خواص قهوه ی تلخ را دارا می باشد.

خواص دارویی و فواید قهوه سبز

1.خواص آنتی اکسیدانی :

قهوه سبز خواص آنتی اکسیدانی دارد که از سلامت عمومی بدن محافظت می کند و همچنین سطح گلوکوز خون را کنترل می کند و از تو رفتگی سلول های پوست جلوگیری می کند.

2. دیابت:

قهوه سبز یکی از مواد بسیار مفید برای کنترل دیابت نوع 2 می باشد.قهوه سبز به علت خاصیت آنتی اکسیدانی به کاهش التهاب کمک می کند و میزان قند خون را کاهش می دهد .با کاهش تجمع چربی ها و کاهش مقا.مت به انسولین به کاهش وزن کمک می کند که برای کنترل دیابت بسیار ضروری می باشد

3.کاهش کلسترول خون:

مصرف درست و منظم قهوه سبز می توناد کلسترول بد خون را کاهش دهد.

4.بهبود گردش خون:

در دانه های قهوه ماده قوی شبه آسپرین وجود دارد که از تجمع پلاکت هادر عروق خونی و سخت شدن رگ ها جلوگیری می کند و گردش خون را در بدن بهبود می بخشد

5. سلامت کبد و سم زدایی :

قهوه ی سبز یک سم زدای طبیعی می باشد که کبد را از سموم پاک میک ند .با سم زدایی که قهوه انجام می دهد عملکرد کبد را بهتر می کند و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

مصرف قهوه سبز برای درمان آسیب های کبدی از جمله سرطان کبد مفید است.

6. انرژی بخش:

قهوه ی سبز رشار از کافیین می باشد و سطح انرژی را در بدن افزایش می دهد و فرد را در طول روز سرحال نگه می دارد.

7. ضد سرطان:

اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز دارای اثر آنتی اکسیدانی و شیمی درمانی است که به کاهش خطر ابتلا به سرطان به ویژه سرطان سینه کمک می کند.

 8. سلامت مغز و حافظه:

قهوه به علت دارا بودن ماده ی بسیار مفیدی به نام کلروژنیک خطر بروز بیماری های مغزی و زوال عقل را کاهش می دهد. و احتمال ابتلا به آلزایمر را در آینده کاهش می دهد و یا روند زوال عقل در بیمارانی که دچار زوال عقل شده اند را کاهش می دهد.

همچنین کافیین موجود در قهوه می تواند از کاهش توانایی شناخت فردی جلوگیری کند به همین دلیل توصیه می شود افراد سالمند حدود 3 فنجان در روز قهوه مصرف کنند.

مضرات زیاده روی در مصرف قهوه سبز 

1.مصرف بی اندازه ی قهوه به راحتی می تواند مشکلات قلبی و عروقی ایجاد کند و این ماده ی مفید را به ماده ای مضر تبدیل کند.

2.افرادی که مشکلات گوارشی مانند رفلاکس معده یا روده ی تحریک پذیر دارند با مصرف قهوه بیماریشان وخیم تر می شود.

3.قهوه به علت میزان کافیین زیادی که دارد در صورتی که به صورت افراطی مصرف شود به راحتی می تواند در خواب اختلال ایجاد کند و استرس و اضطراب ایجاد می کند.پس مصرف افراطی آن به جهت لاغر شدن بسیار خطرآور است.

4.کافیین بیش از اندازه باعث دفع کلسیم می شود و مصرف بیش از اندازه ی قهوه ی سبز باعث ایجاد پوکی استخوان می شود.

5.مصرف به اندازه و مناسب قهوه کلسترول خون را کاهش می دهد اما مصرف افراطی آن می تواند باعث افزایش کلسترول می شود.

قهوه سبز واقعا لاغرکننده قوی گیاهی است؟

رژیم لاغری قهوه سبز

قهوه به دلیل کافیین زیادی که دارد میتواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و در نتیجه باعث چربی سوزی می شود.قهوه اشتها را کم می کند در نتیجه با غذای کمتر ،بیشتر در جهت هدف لاغری پیش خواهید رفت.اما باز هم تاکید می کنیم که با مصرف به اندازه می توانید از خواص قهوه ی سبز استفاده کنید .

در حقیقت عصاره قهوه خام شامل درصد بالایی (حدود 50 % ) از اسید کلرژنیک (Chlorogenic)، کافئین و برخی آنتی اکسیدان هاست. کافئین قهوه سبز هم انرژی زاست و هم اشتهای کاذب را از بین می برد. تحقیقات نشان داده است که اسید کلرژنیک موجود در قهوه بو داده نشده 45 درصد به کاهش جذب چربی‌ که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک می‌کند. اکثر محصولاتی که تا قبل از کشف این حقیقت مورد استفاده قرار می گرفتند شامل فقط ۲۰ تا ۳۰% اسید کلرژنیک بودند که در مقایسه با قهوه خام کمتر بوده است. دانه قهوه رست نشده اشتها را کم می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و چربی سوزی را سریع‌تر می‌کند. در یک تحقیق که اخیرا در روزنامه تایمز ایالات‌متحده به چاپ رسید، داوطلبانی که قهوه را به صورت خام مصرف می‌کردند به مدت 12 هفته مورد بررسی قرار گرفتند. این داوطلبان به طور میانگین 5/8 کیلوگرم وزن کم کردند. این مقدار 16 درصد از کل چربی بدن آنها و 5/1 درصد از کل وزن این افراد بود. اما بخش جالب توجه این آزمایش این است که این داوطلبان هیچ تغییری در روند زندگی و نحوه‌ی تغذیه خود ایجاد نکردند و بدون گرفتن رژیم و ورزش اضافه بر برنامه روزانه شان 5/8 کیلوگرم وزن کم کردند.

میزان مناسب مصرف قهوه ی سبز روزانه 480 میلی گرم می باشد که تا 12 هفته می توانید به راحتی استفاده کنید.

زمان مناسب مصرف قهوه سبز

بهترین زمان برای مصرف قهوه ی سبز 15 دقیقه بعد از ناهار و یا 15 دقیقه بعد از صبحانه می باشد.توجه کنید که قهوه را هیچگاه با معده ی خالی مصرف نکنید زیرا به علت داشتن کافیین بسیار بالا باعث دل درد و حالت تهوع می شود.

 

 

 

 

 

 

طرز تهیه ی قهوه سبز با دانه های قهوه:

مواد لازم :

قهوه ی سبز به دو صورت پودر و دانه های قهوه وجود دارد

در صورتی که از دانه های قهوه استفاده میکنید باید نسبت 1 به 3 را همیشه رعایت کنید.1 لیوان قهوه و 3 لیوان آب .

قهوه و آب را درون یک شیرجوش ریخته و روی اجاق گاز با شعله ی زیاد قرار دهید تا جوش بیاید . زمانی که جوش آمد زیر اجاق را کم کنید و اجازه دهید 12 دقیقه جوش بیاید . آن را کنار بگذارید تا کمی از حرارتش کم شود. سپس از صافی رد کنید و نوش جان کنید.

طرز تهیه ی قهوه سبز با پودر قهوه سبز:

حال در صورتی که پودر قهوه را در دسترس دارید یک قاشق غذاخوری چودر قهوه را در یک لیوان آب جوش بریزید 10 دقیقه اجازه دهید دم بیاید سپس بافاصله میل کنید.

توجه : شما می‌توانید دانه‌های باقی مانده را در یخچال نگهداری کرده و یک بار دیگر از آن استفاده نمایید.

قهوه ی سبز بهتر است یا قهوه سیاه ؟

به طور کلی قهوه ی سبز خاصیت بیشتری برای سلامتی نسبت به قهوه دارد زیرا قهوه ی سیاه بعد از شست و شو مقداری از کلروژنیک اسید موجود در خود را از دست می دهد .قهوه ی سبز خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارد.که بسیار در لاغری و چربی سوزی موثر است.مکانیسم کلروژنیک قهوه سبز به این صورت است که با کاهش قند خون و جلوگیری از افزایش سنتز چربی باعث کاهش وزن می شود.زیرا جذب چربی ها از غذا را کم می کند.

کپسول قهوه سبز و عملکرد آن :
 

قهوه سبز زمانی که تفت داده می شود تا به قهوه ی سیاه تبدیل شود اسید chlorogenic آن از بین می رود.ماده ی اصلی برای چربی سوزی و کاهش وزن chlorogenic می باشد.این ماده با آزاد کردن گلوکز و تبدیل چربی ها به انرژی باعت کم شدن چربی ها می شود.

قهوه ی سبز بسیار تلخ می باشد و به علت تلخیه زیاد کپسول آن برای لاغری پیشنهاد می شود.این کپسول 800 گرمی می باشد.روش مصرف به اینگونه ایت که 30 دقیقه قبل از غذا روزی دو بار به مدت 30 روز با یک لیوان آب میل شود.ت.جه داشته باشید مصرف این قرص با رژیم غذایی مناسب و ورزش می تواند به شدت تاثیرگذار باشد.

توجه داشته باشید مصرف اصولی قهوه سبز هیچ گونه عوارض جانبی ندارد .
 


ما را دنبال کنید در

رژیم لاغری قهوه سبز
رژیم لاغری قهوه سبز
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *