روغن زیتون پوست سفید میکنه

دوره مقدماتی php
روغن زیتون پوست سفید میکنه
روغن زیتون پوست سفید میکنه

توضیح اینکه با بهبود امکانات و تجهیزات کافی و نیروهای مجرب کافی انجام لیزر در همه روزهای هفته ( به غیر از پنجشنبه وجمعه ) با وقت قبلی از ساعت سه بعدظهر تا هشت شب قابل انجام است.

بلوار مرزداران بین خ ایثار واریافر پ ۱۲۲

طراحی و بهینه سازی سایت :
آوینا پرداز

آیا میدانستید که میگویند روغن زیتون راز زیبایی کلئوپاتراست؟ اگر کلئوپاترا از روغن زیتون برای چهره زیبایش استفاده می کرده است، پس شما چرا نکنید؟ در اینجا به چند فایده روغن زیتون در صورت مالیدن به پوست صورت اشاره می کنیم.

کشف شده است که روغن زیتون شبیه ترین ساختار را به چربی های طبیعی پوست ما دارد. این روغن علاوه بر ایجاد پوستی درخشان و سالم، به مبارز با دیگر مشکلات پوستی از جمله جوش های سر سیاه و سفید کمک می کند. بهترین فواید روغن زیتون برای پوست، این ها هستند:

روغن زیتون حاوی مقدار زیادی آنتی بیوتیک از جمله اولئیک اسید و اسکوئالنس است که به محافظت از پوست در برابر اثرات مضر رادیکال های آزادی که فرایند پیری پوست را تسریع می کنند، کمک می کند.

دوره مقدماتی php

می توان از روغن زیتون به عنوان مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد چون حاوی اسید چرب های ضروری است. این ماده موجب حفظ کشسانی پوست شده و آن را نرم، شاداب، و درخشان می کند.

از آنجایی که این روغن مرطوب کننده خوبی است، به سیراب ماندن پوست کمک کرده، مانع از خشکی آن شده، و در عین حال آن را شاداب و زیبا می کند.روغن زیتون پوست سفید میکنه

روغن زیتون درمان سر سیاه ها و سر سفید های چرکی است. این روغن منافذ را باز کرده و ناخالصی هایی که توسط پوست جذب شده اند را بیرون می کشد و این جوش ها را درمان می کند.

مراقبت از پوست خشک به اندازه مراقبت از پوست چرب دشوار است. در پوست چرب باید دائم منافذ پوست را ببندیم، در حالی که در پوست خشک باید دائم از مرطوب کننده استفاده کنیم. پوست خشک ممکن است دائم خشک پوسته داده و خارش کند. با این حال با مراقبت صحیح می توانید این مشکلات را رفع کنید. با دنبال نمودن روش مراقبتی از پوست خشک می توانید به یک پوست نرم و مرطوب دست یابید. در اینجا این روش را به شما معرفی می کنیم.

با ماساژ منظم روغن زیتون روی پوست، جای زخم ها و جوش ها از بین رفته و پوست عاری از هرگونه لک می شود.

گفته می شود روغن زیتون برخلاف محصولات زیبایی گران قیمت، بطور طبیعی سلول های پوست ما را درمان می کند. این روغن حاوی ویتامین ایی، فلاونوئیدها، و پلی فنول هاست که بازسازی سلول های پوستی را بهبود بخشیده و پوستتان را سالم و درخشان می کند.

این ماده میتواند به درمان عفونت های پوستی کم کند چون در برابر انواع باکتری ها، قارچ ها، و ویروس ها فعالیت ضد میکروبی دارد.

خواص ضد التهابی روغن زیتون برای درمان التهابات درونی  و بیرونی بدن موثر است.

فواید روغن زیتون برای پوست ما شگفت انگیز است. حالا اینکه می گوییم روغن زیتون باعث درخشان شدن پوست می شود برایتان معنادار تر شد؟ اما باید حواستان باشد روغن زیتون فرابکر را برای درمان های زیبایی انتخاب کنید. به این دلیل روغن زیتون فرابکر را توصیه می کنیم که فراوری شده نیست و همه مواد مغذی اش را حفظ کرده است.

راه های مختلفی برای استفاده از روغن زیتون به منظور درخشان کردن پوست وجود دارد. بهترین راه ها برای بهره بردن از فواید آن، به این ترتیب است:

مواد لازم

هر روز صبح و شب این کار را بکنید. در عرض یک هفته نتیجه اش را خواهید دید.

فواید استفاده از روغن زیتون بالاتر با جزئیات گفته شده است. اگر پوست خشک دارید، تمامی خشکی ها و گرفتگی ها درمان خواهند شد که پوستتان را درخشان و جوان می کند. در مورد پوست های چرب هم، تولید زیاد چربی کنترل شده  و منافذ پوستتان باز و تمیز خواهند شد.

میزان داغی آب باید قابل تحمل باشد.

تقریبا همه کسانی که غذا می­پزند یا می­خورند از طعم و مزایای روغن زیتون برای سلامتی اطلاع دارند. اما آیا می­ دانستید که تعداد غیرقابل شمارشی استفاده در محیط خانه برای پرداخت­ کاری، تعمیر سروصداها و حتی افزایش زیبایی شما وجود دارد؟

مواد لازم

چکار باید بکنید

2-3 بار در هفته

چرا اینقدر خوب است؟

آبلیمو منافذ را باز کرده و ظاهرتان را روشن می کند. این ماده همچنین خاصیت کشسانی بخشیده  و ضد عفونت می باشد.

مواد لازم

کاری که باید بکنید

هر چند وقت یکبار باید اینکار را بکنید؟

روغن زیتون پوست سفید میکنه

برای دیدن نتایج هر هفته 2 بار

چرا اینقدر خوب است؟

این ماسک به حفظ کشسانی صورت، نرمی، آبرسانی، و درخشش طبیعی آن کمک می کند. عسل هومکتانت بوده و حاوی آنتی اکسیدان است و پوست را جوان می کند. زرده تخم مرغ حاوی مواد مغذی است که پوست را تغذیه کرده و آن را سفت می کند و درخشش زیبایی به آن می بخشد.

مواد لازم

چکار باید بکنید

هر چند وقت یکبار باید این کار را بکنید

دوبار در هفته

چرا اینقدر خوب است؟

اغلب از زردچوبه در ماسک های گیاهی صورت نه تنها برای درمان مشکلات پوستی بلکه برای درخشش بخشیدن به پوست استفاده می شود. کورکومین یکی از مواد تشکیل دهنده زردچوبه است که فواید آن برای پوست را به همراه دارد. ماست موجود در این ماسک پوست را نرم کرده و روشن می کند چون حاوی لاکتیک اسید است.

  • پروفایل زیبا برا تولد دخترم
  • روغن نارگیل ماده ی نابود کننده ی قارچ، سوزاننده ی چربی، آب رسان پوست و تقویت مغز، براستی نارگیل ها یک همه کاره ی واقعی هستند. بیش از هزار سال است که نارگیل ها و روغن نارگیل در درمان های آیورودای هندی و مراقبت های خانگی پوست استفاده میشوند. و دانش جدید نیز از خواص ضد میکروبی چربی های انباشته شده در روغن آن بر روی پوست و موی ما بهره می برد.

    مواد لازم

    چکار باید بکنید

    هر چند وقت یکبار باید از این ماسک استفاده کنیم؟

    3-4 بار در هفته

    چرا اینقدر خوب است؟

    استفاده از یک ترکیب روغنی پوست را تشویق می کند تا تولید چربی هایش را به مقدار نرمال بازگرداند. سلول های پوستی تغذیه می شوند و بطور مرتب جایگزین می شوند و پوستتان نرم، سفت، و درخشان خواهد شد. در روش درمانی با روغن زیتون، خواص ضد پیری هم دارد.

    مواد لازم

    چکار باید بکنید

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    هر شب قبل از خواب اینکار را بکنید

    چرا اینقدر خوب است؟

    روغن زیتون پوست را تغذیه کرده و سرکه پوست را متعادل کرده و با خاصیت اسیدی ملایمش پوست را خنثی خواهد کرد.

    این روش های درمانی زیبایی با روغن زیتون برای داشتن پوستی درخشان مفید بوده و ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. هرچه نباشد، هه ما می خواهیم پوستمان درخشان باشد و از طرفی هم نمی خواهیم این همه برای محصولات آرایشی بهداشتی هزینه کنیم. روغن زیتون کمک می کند با روش های بالا به راحتی به این هدف برسیم. و ما همیشه می دانیم که روش های طبیعی همیشه بی خطر و زیبایی آفرین هستند.

    قیمت پاکسازی صورت بانوان

    سفارش پاکسازی صورت بانوان

    روغن زیتون برای پوست از فواید بسیار زیادی برخوردار است و همه شما کم‌وبیش با مزیت‌های آن آشنایی دارد. از خواص روغن زیتون به‌منظور سرخ کردن مواد غذایی، زیبا سازی پوست و برای پرپشت شدن موی سر استفاده می‌شود. به دلیل تأثیرات بسیار مثبتی که این روغن از خود بروز داده است استفاده از آن به شکل بسیار پررنگی این روزها دنبال می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن زیتون به‌عنوان پادشاه روغن‌های گیاهی شهرت گرفته است و دلیل این امر چیزی نیست مگر مزیت هزارساله آن‌که این امر را فراهم کرده است.

    • زیباسازی پوست با روغن زیتون • ترکیب زیتون با ماسک‌های زیبایی • از بین رفتن لک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی

     

    موضوعات :

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون برای پوست یکی از سالم‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای است که به‌وفور با نازل‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار داده‌شده است. اگر می‌خواهد پوستی صاف، شاداب و با طراوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از این روغن پس از استحمام بر روی پوست صورت خود بمالید. اگر پوست شما چرب است بازهم می‌توانید این کار را دنبال کنید زیرا به‌سرعت در پوست شما جذب می‌شود و در کوتاه‌مدت فواید آن را به چشم مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که روغن زیتون اسیدهای چرب دارد سلول‌ها را به‌صورت یکدست در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و این امر موجب ساخت عروق بیشتر می‌شود.

    • افزایش خون‌رسانی به سلول‌ها • درخشندگی و زیبایی پوست • از بین رفتن خشکی صورت • آب‌رسانی قوی برای پوست

    در صورتی که موهای کم پشتی دارید یا از رشد مو خود ناراحت هستید:

    پیشنهاد میکنم مطلب ۷ دلیل استفاده از روغن زیتون برای مو را مشاهده نمایید.

     

    روغن زیتون برای پوست و سفیدتر کردن پوست شما بسیار توصیه‌شده است. شاید از خود بپرسید چگونه این امر ممکن است. در پاسخ به شما باید بگویم روغن زیتون سبب می‌شود حدود ۲۰ درصد از اشعه ماوراءبنفش UV که برای پوست مضر است با کمک نور خورشید مهار شود و به پوست شما آسیب کمتری وارد شود. وجود اسکالن به‌عنوان قوی‌ترین چربی شناخته‌شده در این روغن سبب تقویت پوست شما می‌شود و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از آسیب‌های پیش رو را در امان نگاه می‌دارد. این ماده به‌عنوان مغذی‌ترین مواد برای پوست توصیه‌شده است. درمان‌های گیاهی که برای روشن کردن پوست توصیه می‌شود هیچ آسیبی به‌صورت شما نمی‌رساند و شما به‌تدریج شاهد بهبود پوست صورت خود هستید. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم بگویم با استفاده از روغن زیتون سلول‌های مرده پوست شما به طرز شگفت‌انگیزی از بین می‌رود و شما با کمترین هزینه به یک‌پوست صاف و سفید دست پیدا می‌کنید.

    • روشن‌کننده قوی برای پوست • کرم مرطوبت کننده و آب‌رسانی قوی • ضد آفتاب قوی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب

     

    روغن زیتون برای پوست شما و درمان سیاهی و لکه‌های زیر چشم بهترین انتخاب محسوب می‌شود. سیاه بودن اطراف چشم یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست‌به‌گریبان هستند. یکی از ارزان‌ترین کرم‌های دور چشم روغن زیتون است که شما می‌توانید با ماساژ دادن نواحی اطراف چشم شاهد از بین رفتن این لکه‌های سیاه از روی پوست خود باشید. این را به یاد داشته باشید که هر شب و هرروز صبح پیش از استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و کرم‌های مخصوص روز خود استفاده از روغن زیتون را در برنامه آرایشی خود داشته باشید.

    • روغن زیتون و کرم دور چشم • از بین بردن کبودی‌های اطراف چشم • درمان چین‌وچروک دور چشم

     

    روغن زیتون برای پوست کسانی که مدام دچار جوش‌های پوستی می‌شوند ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. به دلیل مقادیر بالای ویتامین و مواد مغذی که دارد برای درمان جوش صورت بسیار استفاده آن توصیه‌شده است. آنتی باکتریال بودن روغن زیتون به دلیل ترکیب نادری به نام هیدورکسیتریزسول سبب از بین بردن باکتری‌های عامل جوش و آکنه از روی پوست شما می‌شود. شما برای سرباز کردن جوش‌ها و کورک‌های که زیرپوست شما قرارگرفته‌اند و باز نمی‌شوند می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این روغن گیاهی و مفید سبب از بین بردن جوش‌های صورت شما می‌شوند. جوش می‌تواند به رنگ قهوه‌ای، صورتی و یا قرمز باشد که خوشبختانه به لطف روغن زیتون نه جای از جوش و نه رنگی از آن باقی نمی‌ماند.

    • ماساژ روغن زیتون ده دقیقه+بخور آب جوش • ۵ قطره روغن زیتون+ سه قطره روغن درخت چای • دو قاشق روغن زیتون+ یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین

     

    استفاده از روغن زیتون برای کک‌ومک به شما کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون لکه را از این پس شاهد باشید. کک‌ومک ضرری برای شما ندارد اما به دلیل مشکلات ژنتیکی و کاهش ملانین پوست بر روی گونه یا پیشانی شما خود را به‌صورت لک‌های قهوه‌ای نشان می‌دهد. روغن زیتون به دلیل دارا بودن ویتامین E برای از بین بردن کک‌های پوستی بسیار توصیه‌شده است، اما این را به یاد داشته باشید که در حین استفاده از روغن زیتون خیلی در مجاورت با آفتاب قرار نگیرید، زیرا ممکن است سبب سوختن پوست شما شود مخصوصاً اگر روغن زیتون شما طبی نباشد و قدری نمک در آن اضافه‌شده باشد این آسیب جدی‌تر می‌شود.

    • دو قاشق روغن زیتون+ زرده تخم‌مرغ= مدت‌زمان یک ربع سپس شستشو • روغن زیتون و ماساژ روی پوست صورت به‌صورت مداوم به‌جای کرم مرطوب‌کننده • دو قاشق روغن جوجویا+ روغن زیتون= روی پوست شب تا صبح باقی بماند

     

    روغن زیتون برای پوست و نحوه استفاده آن بسیار به زیباتر شدن چهره شما کمک می‌کند. یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از روغن زیتون ماساژ موضعی است. شما می‌توانید چند قطره روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید به‌خوبی در پوست شما بخوابد. در ابتدا باید پوست صورت خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون پس از استحمام است. شب شما می‌توانید روغن را روی پوست خود به مدت پنج دقیقه به‌آرامی ماساژ دهید و سپس به رختخواب بروید. همچنین زمانی که آرایش خیلی سنگینی روی پوست خوددارید و یک پاک‌کننده آرایشی ندارید به‌راحتی می‌توانید پنبه‌ای را به روغن زیتون آغشته کنید و آرایش خود را پاک‌کنید. این امر سبب خشک شدن پوست شما به دلیل استفاده از مواد شوینده نمی‌شود. همچنین استفاده از روغن زیتون همراه با مواد دیگر به‌عنوان یک ماسک نیز برای شما فراهم است.

    • استفاده از روغن زیتون به‌تنهایی • استفاده از روغن زیتون به‌جای پاک‌کننده آرایشی • استفاده از روغن زیتون به‌عنوان یک ماسک خانگی

    در صورتی که از روغن زیتون برای مو خود استفاده میکنید مواردی در لینک زیر آمده که باید به آن توجه داشته باشید:روغن زیتون پوست سفید میکنه

    مضرات روغن زیتون برای مو

     

    روغن زیتون برای پوست اگر گزینه انتخابی شما برای زیبایی بیشتر است به شما توصیه می‌کنیم به موارد ارائه‌شده در ادامه توجه کنید.

    اگر پوست خشکی دارید حتماً پیش از رفتن به رختخواب دست و صورت خود را با روغن زیتون چرب کنید و اجازه دهید یک صبح تا شب که پوست شما در حال استراحت است این روغن روی پوست شما به‌خوبی تأثیرات مثبت خود را بروز دهید. • استفاده از روغن زیتون برای پوست خشک • مالیدن روغن زیتون صبح تا شب

    ماسک روغن زیتون و عسل را می‌توانید برای از بین بردن جوش‌های صورت خود مورداستفاده قرار دهید. کافی است یک‌سوم فنجان ماست را با دو قاشق غذاخوری روغن و یک‌چهارم فنجان عسل طبیعی ترکیب کنید و به مدت پانزده دقیقه روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به‌مرورزمان شاهد ریشه‌کن شدن جوش‌های زیرپوستی باشید • عسل • روغن زیتون • ماست

    اگر می‌خواهید به جوان‌سازی پوست صورت خود بپردازید و با استفاده از روغن زیتون آنتی‌اکسیدان‌های مفید را به‌منظور مبارزه با رادیکال‌های آزاد به پوست خود وارد کنید توصیه می‌شود روزی یک‌بار شبیه به یک کرم مرطوب‌کننده از این روغن استفاده شود. • روغن زیتون و از بین بردن چین‌وچروک • مراقبت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

     

    روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان و ویتامین E به‌عنوان یک آب‌رسانی قوی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • خواص ويتامين d3چيست
  • این امر سبب می‌شود علاوه بر نرمی و رطوبت پوست شما درخشندگی بیشتری نیز برای پوست تان در طی گذر زمان حاصل شود. خواص آنتی باکتریالی روغن زیتون شمارا از شر جوش‌های چرکی و کک‌مک‌های قهوه‌ای راحت می‌کند و از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب مراقبت می‌کند. علاوه بر مزایای بسیاری که روغن برای شما فراهم کرده است می‌توانیم بگویم به‌عنوان یک پاک‌کننده آرایشی می‌توانید از روغن زیتون کمک بگیرید.

    • کرم روشن‌کننده پوست • ضد چروک و ضد لک • از بین بردن آفتاب‌سوختگی • لایه‌برداری طبیعی • کرم نرم‌کننده

     

     

    خوبه عالی

    روغن زیتون برای پوست از فواید بسیار زیادی برخوردار است و همه شما کم‌وبیش با مزیت‌های آن آشنایی دارد. از خواص روغن زیتون به‌منظور سرخ کردن مواد غذایی، زیبا سازی پوست و برای پرپشت شدن موی سر استفاده می‌شود. به دلیل تأثیرات بسیار مثبتی که این روغن از خود بروز داده است استفاده از آن به شکل بسیار پررنگی این روزها دنبال می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن زیتون به‌عنوان پادشاه روغن‌های گیاهی شهرت گرفته است و دلیل این امر چیزی نیست مگر مزیت هزارساله آن‌که این امر را فراهم کرده است.

    • زیباسازی پوست با روغن زیتون • ترکیب زیتون با ماسک‌های زیبایی • از بین رفتن لک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی

     

    موضوعات :

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون برای پوست یکی از سالم‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای است که به‌وفور با نازل‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار داده‌شده است. اگر می‌خواهد پوستی صاف، شاداب و با طراوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از این روغن پس از استحمام بر روی پوست صورت خود بمالید. اگر پوست شما چرب است بازهم می‌توانید این کار را دنبال کنید زیرا به‌سرعت در پوست شما جذب می‌شود و در کوتاه‌مدت فواید آن را به چشم مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که روغن زیتون اسیدهای چرب دارد سلول‌ها را به‌صورت یکدست در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و این امر موجب ساخت عروق بیشتر می‌شود.

    • افزایش خون‌رسانی به سلول‌ها • درخشندگی و زیبایی پوست • از بین رفتن خشکی صورت • آب‌رسانی قوی برای پوست

    در صورتی که موهای کم پشتی دارید یا از رشد مو خود ناراحت هستید:

    پیشنهاد میکنم مطلب ۷ دلیل استفاده از روغن زیتون برای مو را مشاهده نمایید.

     

    روغن زیتون برای پوست و سفیدتر کردن پوست شما بسیار توصیه‌شده است. شاید از خود بپرسید چگونه این امر ممکن است. در پاسخ به شما باید بگویم روغن زیتون سبب می‌شود حدود ۲۰ درصد از اشعه ماوراءبنفش UV که برای پوست مضر است با کمک نور خورشید مهار شود و به پوست شما آسیب کمتری وارد شود. وجود اسکالن به‌عنوان قوی‌ترین چربی شناخته‌شده در این روغن سبب تقویت پوست شما می‌شود و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از آسیب‌های پیش رو را در امان نگاه می‌دارد. این ماده به‌عنوان مغذی‌ترین مواد برای پوست توصیه‌شده است. درمان‌های گیاهی که برای روشن کردن پوست توصیه می‌شود هیچ آسیبی به‌صورت شما نمی‌رساند و شما به‌تدریج شاهد بهبود پوست صورت خود هستید. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم بگویم با استفاده از روغن زیتون سلول‌های مرده پوست شما به طرز شگفت‌انگیزی از بین می‌رود و شما با کمترین هزینه به یک‌پوست صاف و سفید دست پیدا می‌کنید.

    • روشن‌کننده قوی برای پوست • کرم مرطوبت کننده و آب‌رسانی قوی • ضد آفتاب قوی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب

     

    روغن زیتون برای پوست شما و درمان سیاهی و لکه‌های زیر چشم بهترین انتخاب محسوب می‌شود. سیاه بودن اطراف چشم یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست‌به‌گریبان هستند. یکی از ارزان‌ترین کرم‌های دور چشم روغن زیتون است که شما می‌توانید با ماساژ دادن نواحی اطراف چشم شاهد از بین رفتن این لکه‌های سیاه از روی پوست خود باشید. این را به یاد داشته باشید که هر شب و هرروز صبح پیش از استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و کرم‌های مخصوص روز خود استفاده از روغن زیتون را در برنامه آرایشی خود داشته باشید.

    • روغن زیتون و کرم دور چشم • از بین بردن کبودی‌های اطراف چشم • درمان چین‌وچروک دور چشم

     

    روغن زیتون برای پوست کسانی که مدام دچار جوش‌های پوستی می‌شوند ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. به دلیل مقادیر بالای ویتامین و مواد مغذی که دارد برای درمان جوش صورت بسیار استفاده آن توصیه‌شده است. آنتی باکتریال بودن روغن زیتون به دلیل ترکیب نادری به نام هیدورکسیتریزسول سبب از بین بردن باکتری‌های عامل جوش و آکنه از روی پوست شما می‌شود. شما برای سرباز کردن جوش‌ها و کورک‌های که زیرپوست شما قرارگرفته‌اند و باز نمی‌شوند می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این روغن گیاهی و مفید سبب از بین بردن جوش‌های صورت شما می‌شوند. جوش می‌تواند به رنگ قهوه‌ای، صورتی و یا قرمز باشد که خوشبختانه به لطف روغن زیتون نه جای از جوش و نه رنگی از آن باقی نمی‌ماند.

    • ماساژ روغن زیتون ده دقیقه+بخور آب جوش • ۵ قطره روغن زیتون+ سه قطره روغن درخت چای • دو قاشق روغن زیتون+ یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین

     

    استفاده از روغن زیتون برای کک‌ومک به شما کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون لکه را از این پس شاهد باشید. کک‌ومک ضرری برای شما ندارد اما به دلیل مشکلات ژنتیکی و کاهش ملانین پوست بر روی گونه یا پیشانی شما خود را به‌صورت لک‌های قهوه‌ای نشان می‌دهد. روغن زیتون به دلیل دارا بودن ویتامین E برای از بین بردن کک‌های پوستی بسیار توصیه‌شده است، اما این را به یاد داشته باشید که در حین استفاده از روغن زیتون خیلی در مجاورت با آفتاب قرار نگیرید، زیرا ممکن است سبب سوختن پوست شما شود مخصوصاً اگر روغن زیتون شما طبی نباشد و قدری نمک در آن اضافه‌شده باشد این آسیب جدی‌تر می‌شود.

    • دو قاشق روغن زیتون+ زرده تخم‌مرغ= مدت‌زمان یک ربع سپس شستشو • روغن زیتون و ماساژ روی پوست صورت به‌صورت مداوم به‌جای کرم مرطوب‌کننده • دو قاشق روغن جوجویا+ روغن زیتون= روی پوست شب تا صبح باقی بماند

     

    روغن زیتون برای پوست و نحوه استفاده آن بسیار به زیباتر شدن چهره شما کمک می‌کند. یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از روغن زیتون ماساژ موضعی است. شما می‌توانید چند قطره روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید به‌خوبی در پوست شما بخوابد. در ابتدا باید پوست صورت خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون پس از استحمام است. شب شما می‌توانید روغن را روی پوست خود به مدت پنج دقیقه به‌آرامی ماساژ دهید و سپس به رختخواب بروید. همچنین زمانی که آرایش خیلی سنگینی روی پوست خوددارید و یک پاک‌کننده آرایشی ندارید به‌راحتی می‌توانید پنبه‌ای را به روغن زیتون آغشته کنید و آرایش خود را پاک‌کنید. این امر سبب خشک شدن پوست شما به دلیل استفاده از مواد شوینده نمی‌شود. همچنین استفاده از روغن زیتون همراه با مواد دیگر به‌عنوان یک ماسک نیز برای شما فراهم است.

    • استفاده از روغن زیتون به‌تنهایی • استفاده از روغن زیتون به‌جای پاک‌کننده آرایشی • استفاده از روغن زیتون به‌عنوان یک ماسک خانگی

    در صورتی که از روغن زیتون برای مو خود استفاده میکنید مواردی در لینک زیر آمده که باید به آن توجه داشته باشید:روغن زیتون پوست سفید میکنه

    مضرات روغن زیتون برای مو

     

    روغن زیتون برای پوست اگر گزینه انتخابی شما برای زیبایی بیشتر است به شما توصیه می‌کنیم به موارد ارائه‌شده در ادامه توجه کنید.

    اگر پوست خشکی دارید حتماً پیش از رفتن به رختخواب دست و صورت خود را با روغن زیتون چرب کنید و اجازه دهید یک صبح تا شب که پوست شما در حال استراحت است این روغن روی پوست شما به‌خوبی تأثیرات مثبت خود را بروز دهید. • استفاده از روغن زیتون برای پوست خشک • مالیدن روغن زیتون صبح تا شب

    ماسک روغن زیتون و عسل را می‌توانید برای از بین بردن جوش‌های صورت خود مورداستفاده قرار دهید. کافی است یک‌سوم فنجان ماست را با دو قاشق غذاخوری روغن و یک‌چهارم فنجان عسل طبیعی ترکیب کنید و به مدت پانزده دقیقه روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به‌مرورزمان شاهد ریشه‌کن شدن جوش‌های زیرپوستی باشید • عسل • روغن زیتون • ماست

    اگر می‌خواهید به جوان‌سازی پوست صورت خود بپردازید و با استفاده از روغن زیتون آنتی‌اکسیدان‌های مفید را به‌منظور مبارزه با رادیکال‌های آزاد به پوست خود وارد کنید توصیه می‌شود روزی یک‌بار شبیه به یک کرم مرطوب‌کننده از این روغن استفاده شود. • روغن زیتون و از بین بردن چین‌وچروک • مراقبت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

     

    روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان و ویتامین E به‌عنوان یک آب‌رسانی قوی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • عکس ناراحتی اینستا
  • این امر سبب می‌شود علاوه بر نرمی و رطوبت پوست شما درخشندگی بیشتری نیز برای پوست تان در طی گذر زمان حاصل شود. خواص آنتی باکتریالی روغن زیتون شمارا از شر جوش‌های چرکی و کک‌مک‌های قهوه‌ای راحت می‌کند و از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب مراقبت می‌کند. علاوه بر مزایای بسیاری که روغن برای شما فراهم کرده است می‌توانیم بگویم به‌عنوان یک پاک‌کننده آرایشی می‌توانید از روغن زیتون کمک بگیرید.

    • کرم روشن‌کننده پوست • ضد چروک و ضد لک • از بین بردن آفتاب‌سوختگی • لایه‌برداری طبیعی • کرم نرم‌کننده

     

     

    خوبه عالی

    روغن زیتون برای پوست از فواید بسیار زیادی برخوردار است و همه شما کم‌وبیش با مزیت‌های آن آشنایی دارد. از خواص روغن زیتون به‌منظور سرخ کردن مواد غذایی، زیبا سازی پوست و برای پرپشت شدن موی سر استفاده می‌شود. به دلیل تأثیرات بسیار مثبتی که این روغن از خود بروز داده است استفاده از آن به شکل بسیار پررنگی این روزها دنبال می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن زیتون به‌عنوان پادشاه روغن‌های گیاهی شهرت گرفته است و دلیل این امر چیزی نیست مگر مزیت هزارساله آن‌که این امر را فراهم کرده است.

    • زیباسازی پوست با روغن زیتون • ترکیب زیتون با ماسک‌های زیبایی • از بین رفتن لک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی

     

    موضوعات :

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون برای پوست یکی از سالم‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای است که به‌وفور با نازل‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار داده‌شده است. اگر می‌خواهد پوستی صاف، شاداب و با طراوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از این روغن پس از استحمام بر روی پوست صورت خود بمالید. اگر پوست شما چرب است بازهم می‌توانید این کار را دنبال کنید زیرا به‌سرعت در پوست شما جذب می‌شود و در کوتاه‌مدت فواید آن را به چشم مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که روغن زیتون اسیدهای چرب دارد سلول‌ها را به‌صورت یکدست در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و این امر موجب ساخت عروق بیشتر می‌شود.

    • افزایش خون‌رسانی به سلول‌ها • درخشندگی و زیبایی پوست • از بین رفتن خشکی صورت • آب‌رسانی قوی برای پوست

    در صورتی که موهای کم پشتی دارید یا از رشد مو خود ناراحت هستید:

    پیشنهاد میکنم مطلب ۷ دلیل استفاده از روغن زیتون برای مو را مشاهده نمایید.

     

    روغن زیتون برای پوست و سفیدتر کردن پوست شما بسیار توصیه‌شده است. شاید از خود بپرسید چگونه این امر ممکن است. در پاسخ به شما باید بگویم روغن زیتون سبب می‌شود حدود ۲۰ درصد از اشعه ماوراءبنفش UV که برای پوست مضر است با کمک نور خورشید مهار شود و به پوست شما آسیب کمتری وارد شود. وجود اسکالن به‌عنوان قوی‌ترین چربی شناخته‌شده در این روغن سبب تقویت پوست شما می‌شود و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از آسیب‌های پیش رو را در امان نگاه می‌دارد. این ماده به‌عنوان مغذی‌ترین مواد برای پوست توصیه‌شده است. درمان‌های گیاهی که برای روشن کردن پوست توصیه می‌شود هیچ آسیبی به‌صورت شما نمی‌رساند و شما به‌تدریج شاهد بهبود پوست صورت خود هستید. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم بگویم با استفاده از روغن زیتون سلول‌های مرده پوست شما به طرز شگفت‌انگیزی از بین می‌رود و شما با کمترین هزینه به یک‌پوست صاف و سفید دست پیدا می‌کنید.

    • روشن‌کننده قوی برای پوست • کرم مرطوبت کننده و آب‌رسانی قوی • ضد آفتاب قوی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب

     

    روغن زیتون برای پوست شما و درمان سیاهی و لکه‌های زیر چشم بهترین انتخاب محسوب می‌شود. سیاه بودن اطراف چشم یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست‌به‌گریبان هستند. یکی از ارزان‌ترین کرم‌های دور چشم روغن زیتون است که شما می‌توانید با ماساژ دادن نواحی اطراف چشم شاهد از بین رفتن این لکه‌های سیاه از روی پوست خود باشید. این را به یاد داشته باشید که هر شب و هرروز صبح پیش از استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و کرم‌های مخصوص روز خود استفاده از روغن زیتون را در برنامه آرایشی خود داشته باشید.

    • روغن زیتون و کرم دور چشم • از بین بردن کبودی‌های اطراف چشم • درمان چین‌وچروک دور چشم

     

    روغن زیتون برای پوست کسانی که مدام دچار جوش‌های پوستی می‌شوند ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. به دلیل مقادیر بالای ویتامین و مواد مغذی که دارد برای درمان جوش صورت بسیار استفاده آن توصیه‌شده است. آنتی باکتریال بودن روغن زیتون به دلیل ترکیب نادری به نام هیدورکسیتریزسول سبب از بین بردن باکتری‌های عامل جوش و آکنه از روی پوست شما می‌شود. شما برای سرباز کردن جوش‌ها و کورک‌های که زیرپوست شما قرارگرفته‌اند و باز نمی‌شوند می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این روغن گیاهی و مفید سبب از بین بردن جوش‌های صورت شما می‌شوند. جوش می‌تواند به رنگ قهوه‌ای، صورتی و یا قرمز باشد که خوشبختانه به لطف روغن زیتون نه جای از جوش و نه رنگی از آن باقی نمی‌ماند.

    • ماساژ روغن زیتون ده دقیقه+بخور آب جوش • ۵ قطره روغن زیتون+ سه قطره روغن درخت چای • دو قاشق روغن زیتون+ یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین

     

    استفاده از روغن زیتون برای کک‌ومک به شما کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون لکه را از این پس شاهد باشید. کک‌ومک ضرری برای شما ندارد اما به دلیل مشکلات ژنتیکی و کاهش ملانین پوست بر روی گونه یا پیشانی شما خود را به‌صورت لک‌های قهوه‌ای نشان می‌دهد. روغن زیتون به دلیل دارا بودن ویتامین E برای از بین بردن کک‌های پوستی بسیار توصیه‌شده است، اما این را به یاد داشته باشید که در حین استفاده از روغن زیتون خیلی در مجاورت با آفتاب قرار نگیرید، زیرا ممکن است سبب سوختن پوست شما شود مخصوصاً اگر روغن زیتون شما طبی نباشد و قدری نمک در آن اضافه‌شده باشد این آسیب جدی‌تر می‌شود.

    • دو قاشق روغن زیتون+ زرده تخم‌مرغ= مدت‌زمان یک ربع سپس شستشو • روغن زیتون و ماساژ روی پوست صورت به‌صورت مداوم به‌جای کرم مرطوب‌کننده • دو قاشق روغن جوجویا+ روغن زیتون= روی پوست شب تا صبح باقی بماند

     

    روغن زیتون برای پوست و نحوه استفاده آن بسیار به زیباتر شدن چهره شما کمک می‌کند. یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از روغن زیتون ماساژ موضعی است. شما می‌توانید چند قطره روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید به‌خوبی در پوست شما بخوابد. در ابتدا باید پوست صورت خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون پس از استحمام است. شب شما می‌توانید روغن را روی پوست خود به مدت پنج دقیقه به‌آرامی ماساژ دهید و سپس به رختخواب بروید. همچنین زمانی که آرایش خیلی سنگینی روی پوست خوددارید و یک پاک‌کننده آرایشی ندارید به‌راحتی می‌توانید پنبه‌ای را به روغن زیتون آغشته کنید و آرایش خود را پاک‌کنید. این امر سبب خشک شدن پوست شما به دلیل استفاده از مواد شوینده نمی‌شود. همچنین استفاده از روغن زیتون همراه با مواد دیگر به‌عنوان یک ماسک نیز برای شما فراهم است.

    • استفاده از روغن زیتون به‌تنهایی • استفاده از روغن زیتون به‌جای پاک‌کننده آرایشی • استفاده از روغن زیتون به‌عنوان یک ماسک خانگی

    در صورتی که از روغن زیتون برای مو خود استفاده میکنید مواردی در لینک زیر آمده که باید به آن توجه داشته باشید:روغن زیتون پوست سفید میکنه

    مضرات روغن زیتون برای مو

     

    روغن زیتون برای پوست اگر گزینه انتخابی شما برای زیبایی بیشتر است به شما توصیه می‌کنیم به موارد ارائه‌شده در ادامه توجه کنید.

    اگر پوست خشکی دارید حتماً پیش از رفتن به رختخواب دست و صورت خود را با روغن زیتون چرب کنید و اجازه دهید یک صبح تا شب که پوست شما در حال استراحت است این روغن روی پوست شما به‌خوبی تأثیرات مثبت خود را بروز دهید. • استفاده از روغن زیتون برای پوست خشک • مالیدن روغن زیتون صبح تا شب

    ماسک روغن زیتون و عسل را می‌توانید برای از بین بردن جوش‌های صورت خود مورداستفاده قرار دهید. کافی است یک‌سوم فنجان ماست را با دو قاشق غذاخوری روغن و یک‌چهارم فنجان عسل طبیعی ترکیب کنید و به مدت پانزده دقیقه روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به‌مرورزمان شاهد ریشه‌کن شدن جوش‌های زیرپوستی باشید • عسل • روغن زیتون • ماست

    اگر می‌خواهید به جوان‌سازی پوست صورت خود بپردازید و با استفاده از روغن زیتون آنتی‌اکسیدان‌های مفید را به‌منظور مبارزه با رادیکال‌های آزاد به پوست خود وارد کنید توصیه می‌شود روزی یک‌بار شبیه به یک کرم مرطوب‌کننده از این روغن استفاده شود. • روغن زیتون و از بین بردن چین‌وچروک • مراقبت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

     

    روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان و ویتامین E به‌عنوان یک آب‌رسانی قوی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • مدلهای روسری سال 98
  • این امر سبب می‌شود علاوه بر نرمی و رطوبت پوست شما درخشندگی بیشتری نیز برای پوست تان در طی گذر زمان حاصل شود. خواص آنتی باکتریالی روغن زیتون شمارا از شر جوش‌های چرکی و کک‌مک‌های قهوه‌ای راحت می‌کند و از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب مراقبت می‌کند. علاوه بر مزایای بسیاری که روغن برای شما فراهم کرده است می‌توانیم بگویم به‌عنوان یک پاک‌کننده آرایشی می‌توانید از روغن زیتون کمک بگیرید.

    • کرم روشن‌کننده پوست • ضد چروک و ضد لک • از بین بردن آفتاب‌سوختگی • لایه‌برداری طبیعی • کرم نرم‌کننده

     

     

    خوبه عالی

    روغن زیتون برای پوست از فواید بسیار زیادی برخوردار است و همه شما کم‌وبیش با مزیت‌های آن آشنایی دارد. از خواص روغن زیتون به‌منظور سرخ کردن مواد غذایی، زیبا سازی پوست و برای پرپشت شدن موی سر استفاده می‌شود. به دلیل تأثیرات بسیار مثبتی که این روغن از خود بروز داده است استفاده از آن به شکل بسیار پررنگی این روزها دنبال می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روغن زیتون به‌عنوان پادشاه روغن‌های گیاهی شهرت گرفته است و دلیل این امر چیزی نیست مگر مزیت هزارساله آن‌که این امر را فراهم کرده است.

    • زیباسازی پوست با روغن زیتون • ترکیب زیتون با ماسک‌های زیبایی • از بین رفتن لک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی

     

    موضوعات :

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون برای پوست یکی از سالم‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای است که به‌وفور با نازل‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار داده‌شده است. اگر می‌خواهد پوستی صاف، شاداب و با طراوت داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم از این روغن پس از استحمام بر روی پوست صورت خود بمالید. اگر پوست شما چرب است بازهم می‌توانید این کار را دنبال کنید زیرا به‌سرعت در پوست شما جذب می‌شود و در کوتاه‌مدت فواید آن را به چشم مشاهده می‌کنید. ازآنجایی‌که روغن زیتون اسیدهای چرب دارد سلول‌ها را به‌صورت یکدست در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و این امر موجب ساخت عروق بیشتر می‌شود.

    • افزایش خون‌رسانی به سلول‌ها • درخشندگی و زیبایی پوست • از بین رفتن خشکی صورت • آب‌رسانی قوی برای پوست

    در صورتی که موهای کم پشتی دارید یا از رشد مو خود ناراحت هستید:

    پیشنهاد میکنم مطلب ۷ دلیل استفاده از روغن زیتون برای مو را مشاهده نمایید.

     

    روغن زیتون برای پوست و سفیدتر کردن پوست شما بسیار توصیه‌شده است. شاید از خود بپرسید چگونه این امر ممکن است. در پاسخ به شما باید بگویم روغن زیتون سبب می‌شود حدود ۲۰ درصد از اشعه ماوراءبنفش UV که برای پوست مضر است با کمک نور خورشید مهار شود و به پوست شما آسیب کمتری وارد شود. وجود اسکالن به‌عنوان قوی‌ترین چربی شناخته‌شده در این روغن سبب تقویت پوست شما می‌شود و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از آسیب‌های پیش رو را در امان نگاه می‌دارد. این ماده به‌عنوان مغذی‌ترین مواد برای پوست توصیه‌شده است. درمان‌های گیاهی که برای روشن کردن پوست توصیه می‌شود هیچ آسیبی به‌صورت شما نمی‌رساند و شما به‌تدریج شاهد بهبود پوست صورت خود هستید. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم بگویم با استفاده از روغن زیتون سلول‌های مرده پوست شما به طرز شگفت‌انگیزی از بین می‌رود و شما با کمترین هزینه به یک‌پوست صاف و سفید دست پیدا می‌کنید.

    • روشن‌کننده قوی برای پوست • کرم مرطوبت کننده و آب‌رسانی قوی • ضد آفتاب قوی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب

     

    روغن زیتون برای پوست شما و درمان سیاهی و لکه‌های زیر چشم بهترین انتخاب محسوب می‌شود. سیاه بودن اطراف چشم یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست‌به‌گریبان هستند. یکی از ارزان‌ترین کرم‌های دور چشم روغن زیتون است که شما می‌توانید با ماساژ دادن نواحی اطراف چشم شاهد از بین رفتن این لکه‌های سیاه از روی پوست خود باشید. این را به یاد داشته باشید که هر شب و هرروز صبح پیش از استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و کرم‌های مخصوص روز خود استفاده از روغن زیتون را در برنامه آرایشی خود داشته باشید.

    • روغن زیتون و کرم دور چشم • از بین بردن کبودی‌های اطراف چشم • درمان چین‌وچروک دور چشم

     

    روغن زیتون برای پوست کسانی که مدام دچار جوش‌های پوستی می‌شوند ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. به دلیل مقادیر بالای ویتامین و مواد مغذی که دارد برای درمان جوش صورت بسیار استفاده آن توصیه‌شده است. آنتی باکتریال بودن روغن زیتون به دلیل ترکیب نادری به نام هیدورکسیتریزسول سبب از بین بردن باکتری‌های عامل جوش و آکنه از روی پوست شما می‌شود. شما برای سرباز کردن جوش‌ها و کورک‌های که زیرپوست شما قرارگرفته‌اند و باز نمی‌شوند می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. ویتامین‌های موجود در این روغن گیاهی و مفید سبب از بین بردن جوش‌های صورت شما می‌شوند. جوش می‌تواند به رنگ قهوه‌ای، صورتی و یا قرمز باشد که خوشبختانه به لطف روغن زیتون نه جای از جوش و نه رنگی از آن باقی نمی‌ماند.

    • ماساژ روغن زیتون ده دقیقه+بخور آب جوش • ۵ قطره روغن زیتون+ سه قطره روغن درخت چای • دو قاشق روغن زیتون+ یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین

     

    استفاده از روغن زیتون برای کک‌ومک به شما کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون لکه را از این پس شاهد باشید. کک‌ومک ضرری برای شما ندارد اما به دلیل مشکلات ژنتیکی و کاهش ملانین پوست بر روی گونه یا پیشانی شما خود را به‌صورت لک‌های قهوه‌ای نشان می‌دهد. روغن زیتون به دلیل دارا بودن ویتامین E برای از بین بردن کک‌های پوستی بسیار توصیه‌شده است، اما این را به یاد داشته باشید که در حین استفاده از روغن زیتون خیلی در مجاورت با آفتاب قرار نگیرید، زیرا ممکن است سبب سوختن پوست شما شود مخصوصاً اگر روغن زیتون شما طبی نباشد و قدری نمک در آن اضافه‌شده باشد این آسیب جدی‌تر می‌شود.

    • دو قاشق روغن زیتون+ زرده تخم‌مرغ= مدت‌زمان یک ربع سپس شستشو • روغن زیتون و ماساژ روی پوست صورت به‌صورت مداوم به‌جای کرم مرطوب‌کننده • دو قاشق روغن جوجویا+ روغن زیتون= روی پوست شب تا صبح باقی بماند

     

    روغن زیتون برای پوست و نحوه استفاده آن بسیار به زیباتر شدن چهره شما کمک می‌کند. یکی از ساده‌ترین روش‌های استفاده از روغن زیتون ماساژ موضعی است. شما می‌توانید چند قطره روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید به‌خوبی در پوست شما بخوابد. در ابتدا باید پوست صورت خود را به‌خوبی شست‌وشو دهید بهترین زمان برای استفاده از روغن زیتون پس از استحمام است. شب شما می‌توانید روغن را روی پوست خود به مدت پنج دقیقه به‌آرامی ماساژ دهید و سپس به رختخواب بروید. همچنین زمانی که آرایش خیلی سنگینی روی پوست خوددارید و یک پاک‌کننده آرایشی ندارید به‌راحتی می‌توانید پنبه‌ای را به روغن زیتون آغشته کنید و آرایش خود را پاک‌کنید. این امر سبب خشک شدن پوست شما به دلیل استفاده از مواد شوینده نمی‌شود. همچنین استفاده از روغن زیتون همراه با مواد دیگر به‌عنوان یک ماسک نیز برای شما فراهم است.

    • استفاده از روغن زیتون به‌تنهایی • استفاده از روغن زیتون به‌جای پاک‌کننده آرایشی • استفاده از روغن زیتون به‌عنوان یک ماسک خانگی

    در صورتی که از روغن زیتون برای مو خود استفاده میکنید مواردی در لینک زیر آمده که باید به آن توجه داشته باشید:روغن زیتون پوست سفید میکنه

    مضرات روغن زیتون برای مو

     

    روغن زیتون برای پوست اگر گزینه انتخابی شما برای زیبایی بیشتر است به شما توصیه می‌کنیم به موارد ارائه‌شده در ادامه توجه کنید.

    اگر پوست خشکی دارید حتماً پیش از رفتن به رختخواب دست و صورت خود را با روغن زیتون چرب کنید و اجازه دهید یک صبح تا شب که پوست شما در حال استراحت است این روغن روی پوست شما به‌خوبی تأثیرات مثبت خود را بروز دهید. • استفاده از روغن زیتون برای پوست خشک • مالیدن روغن زیتون صبح تا شب

    ماسک روغن زیتون و عسل را می‌توانید برای از بین بردن جوش‌های صورت خود مورداستفاده قرار دهید. کافی است یک‌سوم فنجان ماست را با دو قاشق غذاخوری روغن و یک‌چهارم فنجان عسل طبیعی ترکیب کنید و به مدت پانزده دقیقه روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به‌مرورزمان شاهد ریشه‌کن شدن جوش‌های زیرپوستی باشید • عسل • روغن زیتون • ماست

    اگر می‌خواهید به جوان‌سازی پوست صورت خود بپردازید و با استفاده از روغن زیتون آنتی‌اکسیدان‌های مفید را به‌منظور مبارزه با رادیکال‌های آزاد به پوست خود وارد کنید توصیه می‌شود روزی یک‌بار شبیه به یک کرم مرطوب‌کننده از این روغن استفاده شود. • روغن زیتون و از بین بردن چین‌وچروک • مراقبت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

     

    روغن زیتون به دلیل مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان و ویتامین E به‌عنوان یک آب‌رسانی قوی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  • عکس سیاه و سفید هنری
  • این امر سبب می‌شود علاوه بر نرمی و رطوبت پوست شما درخشندگی بیشتری نیز برای پوست تان در طی گذر زمان حاصل شود. خواص آنتی باکتریالی روغن زیتون شمارا از شر جوش‌های چرکی و کک‌مک‌های قهوه‌ای راحت می‌کند و از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب مراقبت می‌کند. علاوه بر مزایای بسیاری که روغن برای شما فراهم کرده است می‌توانیم بگویم به‌عنوان یک پاک‌کننده آرایشی می‌توانید از روغن زیتون کمک بگیرید.

    • کرم روشن‌کننده پوست • ضد چروک و ضد لک • از بین بردن آفتاب‌سوختگی • لایه‌برداری طبیعی • کرم نرم‌کننده

     

     

    خوبه عالی

    // //

    //

    استفاده موضعی از روغن زیتون روی صورت و بدن برای زیبایی و سلامت پوست توصیه شده است. روغن زیتون از روغن های طبیعی و خالص است که می تواند تاثیرات قابل ملاحظه ای روی پوست، مو، ناخن و دیگر اعضای بدن داشته باشد. سفید کردن پوست با روغن زیتون از دیرباز مورد توجه بوده است. سوالی که مطرح می شود اینست که آیا روغن زیتون پوست را سفید می‌کند؟

    بدون شک انواع روغن زیتون خالص در سلامتی پوست نقش دارند اما سفید کردن پوست با روغن زیتون راه و رسم خود را دارد. روش استفاده صحیح از روغن زیتون و ترکیب آن با مواد طبیعی مناسب بسیار مهم است. اگر می خواهید چند درجه پوست خود را روشن تر کنید می بایست از ماسک روغن زیتون به صورت موضعی بر روی پوست صورت و بدن استفاده کنید.

     

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    درمان های گیاهی و طبیعی برای روشن سازی پوست بدون عوارض بوده و موجب آسیب به پوست نخواهند شد. سفید کردن پوست با روغن زیتون تدریجی است و نیاز به زمان دارد. در ترکیب برخی از داروهای شیمیایی روشن کننده پوست نیز از روغن زیتون استفاده شده است. با تهیه روغن زیتون اصل از فروشگاه زیتونت می توانید محلول روشن کننده و شفاف کننده سالم خانگی را تهیه کنید. روغن زیتون خالص پوست را مرطوب کرده و آلودگی های پوست را پاک می کند. اسکراب روغن زیتون برای از بین بردن سلول های مرده پوست شگفت انگیز است. در ادامه چند ترکیب موثر برای روشن کردن و سفید کردن پوست با روغن زیتون را معرفی می کنیم:

    این ماسک  یکی از قوی ترین روشن کننده های خانگی برای انواع پوست است. با مخلوط زرد چوبه و یک قاشق روغن زیتون خالی می توانید بهترین روشن کننده و سفید کننده پوست طبیعی را تهیه کنید. مدت 20 دقیقه ماسک را روی صورت قرار داده و سپس با آب گرم آبکشی کنید.

     

    { لینک مرتبط:روغن زیتون بکر رودبار را آنلاین از طریق زیتونت خریداری نمایید}

     

    ♦ اسکراب صورت با استفاده از روغن زیتون:

     

    آیا روغن زیتون پوست را سفید می‌کند؟ اگر نحوه صحیح مصرف آن را بدانید، روغن زیتون می تواند پوست را سفیدتر کند. صورت را با آب شسته و روی آن کمی روغن زیتون بمالید. سپس کمی شکر را با کف دست به روی صورت مالش دهید. ماساژ با روغن زیتون و شکر باید با آرامی و دقت باشد. استمرار در استفاده از این اسکراب خانگی، سلول های مرده پوست را از بین می برد و یک لایه بردار قوی برای پوست است.

     

    {لینک مرتبط:زیتون بدون هسته، زیتون شکسته و زیتون پرورده رودبار را آنلاین از زیتونت خریداری نمایید}

     

    کرم شب برای سفید کردن پوست با روغن زیتون بسازید. مخلوطی از یک واحد آب، یک واحد سرکه، دو واحد روغن زیتون را مخلوط کرده و به عنوان کرم شب استفاده کنید. این مخلوط پوست صورت را نرم کرده و رنگ آن را کمی روشن می کند.

     لینک مرتبط:هر آنچه باید در مورد زیتون و روغن زیتون بدانید

    هر هفته تعداد زیادی از خانواده ها و رستوران های ایران از زیتون و روغن زیتون، زیتونت استفاده می کنند، شما نیز می توانید از طریق لینک زیر محصول کشاورزی با کیفیت ما را آنلاین خریداری کنید و درب منزل یا رستوران خود تحویل بگیرید.

     

    ایا روغن زیتون پوست را سفید میکند؟ و ترکیب آن با چه موادهایی باعث افزایش سفید کنندگی آن می شود؟ برای رسیدن به پاسخ با ماه همراه باشید.

    آیا روغن زیتون پوست را سفید میکند

     

    زیتون یکی از میوه‌ها یا گیاهانی است که مصرف آن فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و از آن در غذاها و سالاد می‌توان استفاده کرد. زیتون را می‌توان به‌صورت های مختلف مثل ترشی، میوه معمولی یا روغن‌زیتون استفاده کرد. احتمالاً همه شما با یک یا چند خاصیت مفید زیتون آشنا هستید اما شاید کمتر کسی بداند که استفاده از روغن‌زیتون به‌صورت موضعی روی قسمت‌های مختلف بدن نیز می‌تواند اثرات فوق‌العاده خوب و زیادی روی زیبایی و سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و دیگر قسمت‌های بدن داشته باشد. فقط باید روش صحیح استفاده از این روغن را بلد باشید. در این حالت دیگر لازم نیست که روزانه هزینه‌های زیادی را صرف خرید محصولات زیبایی کنید. با استفاده از روغن‌زیتون محلولی معجزه‌آسا برای سلامت و زیبایی پوست ناخن و موی خود بسازید. برای دانستن روش استفاده ازاین‌روغن با بخش پزشکی سلامت مجله اینترنتی نیک استار همراه باشید.

    ایا روغن زیتون پوست را سفید میکند

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

     

    اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارند رنگ پوستشان روشن‌تر و یا شفاف‌تر باشد می‌توانید از درمان‌های طبیعی موجود استفاده کنید. استفاده از روغن‌زیتون یکی از این روش‌هاست که می‌توانند شما را به هدفتان برساند. شاید شما نیز کرم‌ها و محصولات تجاری زیادی را استفاده کرده باشید و فکر کنید که همه آن‌ها بیفایده هستند و یا گاهی ممکن است استفاده از محصولات تجاری و کرم‌ها مشکلاتی را نیز برای پوست شما به وجود بیاورند. در این حالت اگر از روش‌های طبیعی استفاده کنید می‌توانید به هدف دلخواه خود نزدیک‌تر شوید. روغن‌زیتون برای پوست اثرات مفید زیادی دارد و می‌توانید با استفاده از روغن‌زیتون پوست خود را مرطوب کنید و منافذ آن را پاک و تمیز کنید.

     

     

    به مقدار موردنیاز زردچوبه و روغن‌زیتون را باهم مخلوط کنید تا مایه خمیر مانند که سفت نباشد حاصل شود. با استفاده از این خمیر لایه‌ای نازک  روی پوست خود ایجاد کنید به‌خصوص روی قسمتی که میخواهید روشنتر شود و ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید. نگران نباشید که زردچوبه پوستتان را زرد کند چون به‌راحتی شسته و پاک می‌شود.

     

     

    ایا روغن زیتون پوست را سفید میکند

     

    ابتدا صورت خود را با آب کمی مرطوب و نمدار کنید. سپس با روغن‌زیتون پوست خود را ماساژ دهید . پس‌ازآن اندکی شکر کف دستتان بریزید و شکر را روی روغن‌زیتونی که در صورت شما وجود دارد بمالید. همه قسمت‌های پوست را با استفاده از این ماده به‌صورت آرام ماساژ بدهید. این کار باعث می‌شود که سلول‌های مرده‌ای که روی پوست شما وجود دارند از بین بروند و پوست شما به‌صورت طبیعی، سالم شود.

    همچنین می‌توانید از روغن‌زیتون برای لایه‌برداری پوست استفاده کنید و آن را مانند یک لوسیون روی پوست خود به کار ببرید.

     

     

    به‌اندازه نصف فنجان چای‌خوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری از نوعی صابون ملایم و ۲ قاشق غذاخوری گلیسیرین و همچنین دو قاشق غذاخوری آب باهم مخلوط‌کنید. می‌توانید آن‌ها را درون یک مخلوط‌کن بریزید تا کاملاً یکنواخت شود. سپس این محلول را درون شیشه‌ای سربسته نگه‌دارید. هنگام استفاده هر بار کمی از این مخلوط را کف دست خود بریزید و روی پوست صورتتان را با استفاده از حرکات دورانی ماساژ دهید و پس‌ازآن صورت خود را با آب ولرم بشویید. می‌توانید روزانه دو بار از این پاک‌کننده استفاده کنید.

     

     

     مخلوطی از روغن زیتون و شکر قهوه‌ای می‌تواند به پوسته پوسته شدن سلول‌های مرده پوست کمک کند. کافی است اندکی از این مخلوط را روی بدن خود بمالید و ماساژ دهید.

     

     

    یک واحد سرکه را با همان اندازه آب مخلوط‌کنید و دو برابر آب به مخلوط خود روغن‌زیتون اضافه کنید و آن‌ها را خوب باهم مخلوط‌کنید. حالا شما یک کرم شب برای خود ساخته‌اید که هم به نرم شدن پوست صورت شما کمک می‌کند و هم‌رنگ آن را کمی روشن‌تر می‌کند.

     

     

    ایا روغن زیتون پوست را سفید میکند

     

    استفاده از ترکیب روغن‌زیتون و لیموترش علاوه بر محافظت از ناخن‌های ضعیف خشک و شکننده شما در شفاف شدن پوست نیز تأثیر دارد. می‌توانید این ترکیب را مستقیم روی ناخن‌های خود بمالید تا آن‌ها کاملاً مرطوب شوند و کوتیکول های آن‌ها تغذیه شود.  همچنین خواص ضدعفونی‌کنندگی این ترکیب برای مقابله با مشکلات پوستی نیز مناسب است. از طرفی به دلیل اینکه این ترکیب اسیدهای چرب امگا ۳ ویتامین e و ویتامین c دارد به شفاف شدن و تمیز شدن پوست صورتتان نیز کمک می‌کند.روغن زیتون پوست سفید میکنه

     

     

    در پایان بهتر است به این نکته اشاره‌کنیم که انتظار معجزه نداشته باشید. پوستی که در حالت طبیعی رنگ تیره دارد بیشتر از یک یا دو درجه روشن نمی‌شود پس انتظار اتفاقات عجیب و غریب و ازاین‌رو به آن رو شدن رنگ پوستتان را نداشته باشید. اما می‌توانید با استفاده از این ‌روش‌ها پوست خود را کمی روشن‌تر و شفاف‌تر کنید. توجه داشته باشید که استمرار در استفاده از این‌ روش‌ها بسیار اهمیت دارد و برای به نتیجه رسیدن این درمان‌ها باید چندین بار در هفته آن‌ها را انجام دهید.

     

    منبع: نیک استار


    به این مقاله امتیاز دهید

    برام سوال بود که کدام روغن پوست را سفید میکند و کدام روغن پوست را روشن میکند که با مطالعه این مقاله متوجه شدم که روغن زیتون هر دوکارو انجام میده.

    دیدگاه

    لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

  • عکس پروفایل باحال پسرانه
  • یکی از مهم ترین سؤالاتی که ذهن خانم ها را به خود درگیر کرده این است که برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد؟ درمان تیرگی پوست با محصولات طبیعی بدون شک بهترین راه برای داشتن پوست سفید و باطراوت است. اگر تمایل دارید زیبایی پوست خود را با مواد سالم و طبیعی حفظ کنید، استفاده از روغن‌های گیاهی بهترین پیشنهاد برای شما است؛ پس باید از خواص بی نظیر روغن های گیاهی و طبیعی که به درخشندگی پوست شما کمک می کند اطلاع کافی داشته باشید. در ادامه به مهم ترین روغن های گیاهی که باعث سفید شدن پوست شما می شود می پردازیم.با 15 روغن گیاهی که در شفافیت و سفیدی پوست شما نقش دارند آشنا شوید:1-روغن اسطوخودوسگل اسطوخودوس دارای آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی است که می‌تواند از پوست شما در برابر مشکلات پوستی محافظت کند. برخی افراد از این گیاه به صورت روغن جهت شفاف شدن پوست خود بهره می برند. محققان دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد به این نتیجه دست یافتند که روغن اسطوخودوس یکی از روغن‌های معطّری است که می‌تواند مانع رشد باکتری‌های پوستی و بهبود گردش خون شود و سلامت پوست را تأمین کند. پس برای داشتن پوستی شاداب و شفاف میتوانید از روغن اسطوخودوس استفاده کنید.

    2-روغن آلوئه ورا

    آلوئه ورا گیاه مفیدی برای پوست است که آنتی اکسیدان های قوی مانند بتاکارون و ویتامین های E و C دارد به همین دلیل از آن به شکلهای ژل، روغن، شربت، کرم، صابون و… استفاده می شود. روغن آلوئه ورا دارای خواص سفید کننده، روشن کننده، ضدجوش، ضد لک، رفع کننده چین و چروک صورت است. پس برای داشتن یک پوست سالم و شاداب شروع به استفاده از روغن آلوئه ورا کنید.3-روغن آووکادو

    آووکادو میوه ای اِستوایی، شبیه به گلابی است که دارای پوستی سبز رنگ است. این میوه آنتی اکسیدان، پروتئین، چربی و ویتامین های گروه E،B،K دارد که به حفظ شفافیت پوست شما کمک می کند. روغن آووکادو به راحتی جذب پوست می-شود و پوست را تغذیه میکند. این روغن در آب رسانی و روشن کنندگی پوست، رفع چین و چروک، درمان آکنه، لایه برداری پوست، درمان خشکی پوست، محافظت از پوست در برابر آفتاب و کاهش لکه های پوستی نقش دارد. پس می توانید برای لایه برداری و سفیدی پوست خود از روغن طبیعی آووکادو استفاده کنید.

    4-روغن هسته انار

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن هسته انار با پرس کردن سرد دانه‌های انار به دست می‌آید. این روغن یکی از تنها منابع گیاهی است که پیش نیاز هورمون های ترمیم کننده بافت پوست است. روغن هسته انار دارای ویتامین A ،C و آنتی اکسیدان است که ویتامین C موجود در آن باعث ساخت کلاژن در پوست می شود و آنتی اکسیدان آن باعث بازسازی سلول های پوستی و لایه برداری پوست می شود. روغن هسته انار علاوه بر محافظت از سلول‌های پوستی باعث ترمیم پوست می شود؛ که در صورت استفاده از آن شما دارای پوستی بی عیب و نقص خواهید شد.

    5-روغن هسته انگور

    روغن هسته انگور روشی بسیار کارآمد برای زیبایی پوست است. این روغن حاوی محلول اسید لینولئیک است که خاصیت ترمیم کنندگی بافت های آسیب دیده پوست را دارد و با ورود به منافذ پوستی و پاکسازی آن منافذ، آکنه های پوستی را درمان می کند. همچنین روغن هسته انگور یک مرطوب کننده طبیعی است که پوست را تغذیه می کند. برای داشتن پوستی همچون آینه از روغن هسته انگور بهره ببرید.6-روغن گل شمعدانی

    گل شمعدانی گیاهی است که بوی معطّری دارد و علاوه بر زیبایی از خاصیت درمانی نیز برخوردار است. روغن این گیاه باعث بازسازی سلول های مرده پوست می شود و با این کار آبله، لک و ترک هایی که بر روی پوست هستند از بین می روند؛ در نتیجه شما پوستی شفاف خواهید داشت که روی آن هیچ اثری از لک و تیرگی به چشم نمی خورد. مهم ترین ویژگی این روغن با خاصیت قابض بودن خود به کاهش چین و چروک ها و جوانسازی پوست کمک می کند. با استفاده از روغن شمعدانی از داشتن پوستی شفاف و جوان لذت ببرید.7-روغن جوجوباروغن جوجوبا مایعی طلایی رنگ و بی بو است که از فشردن دانه‌های گیاه جوجوبا به ‌دست می‌آید. برخی از افراد روغن آن را با روغن گیاه عناب اشتباه می گیرند در حالی که این دو گیاه کاملاً با هم متفاوت هستند .روغن جوجوبا سرشار از ویتامین E، ویتامین های گروه B، سلیس، مس، روی و … است که این عناصر برای داشتن پوستی سفید و باطراوت ضرورت دارند. علاوه بر شفاف کردن پوست این روغن خاصیت متعادل کردن چربی پوست را دارد. روغن جوجوبا مانع از آن می‌شود که چربی پوست به حدی کم شود که پوست دچار خشکی گردد و یا اینکه پوست روغن اضافی ترشح کند و پوست چرب شود. بنابراین با این ویژگی به حفظ رطوبت مناسب پوست کمک می کند و این رطوبت، اجازه پیر شدن به پوست صورت نمی دهد. در نتیجه روغن جوجوبا می تواند به شما پوستی شفاف و با طراوت هدیه دهد.

    8-روغن بادام (تلخ و شیرین)

    روغن بادام در دو نوع روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین وجود دارد که یکی از بهترین روغن ها برای سلامت پوست و مو به شمار می روند. روغن بادام با داشتن مقادیر بالای ویتامین E به سفیدی پوست صورت کمک زیادی می کند. علاوه بر سفیدی پوست خاصیت نرم کنندگی، لایه برداری، رفع کننده لک و جوش و پاکسازی پوست نیز دارد؛ بنابراین برای درخشان کردن صورتتان می توانید از روغن بادام استفاده نمایید.9-روغن جوانه گندم

    روغن جوانه گندم از بخش میانی گندم به دست می آید و انباری از مواد مغذی مفید برای سلامتی است. این روغن علاوه بر سلامتی بدن باعث بهبود بافت پوست و مو نیز می شود. ویتامین‌های  A، B، D، E  و آنتی‌اکسیدان‌های این روغن، چروک‌ها و لکه‌های تیره را خنثی می‌کند. کلاژن موجود در آن  مانع از بروز نشانه های پیری و ترک خوردن پوست می شود. از طرف دیگر این روغن خاصیت ضدالتهابی دارد که با درمان خارش پوست به بیماری های پوستی کمک می کند. پس روغن جوانه گندم یک ترکیب مفید برای تغذیه کامل پوست شماست.

    10-روغن بابونه

    بابونه گیاهی صحرایی با ساقه ای سبز است که گلهای زرد در وسط و گلهای سفید در اطراف قرار دارد. برخی افراد از دمنوش آن استفاده می کنند اما بهتر است بدانید که روغن آن نیز برای سلامتی پوست و مو شما مفید است. استفاده منظم از روغن بابونه به شما کمک می کند تا از دست تیرگی هایی که صورت شما را فراگرفته اند، خلاص شوید. این روغن سفید کننده، ضد جوش، ترمیم کننده، جوان کننده و تقویت کننده است و پوست شما را شاداب و روشن نگه می دارد.

    11-روغن هسته زرد آلو

    روغن به دست آمده از هسته زرد آلو نیز دارای مزایای فراوانی برای سلامت پوست است. این روغن برای از بین بردن پوسته و سلول های مرده پوست و همچنین درخشان کنندگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. روغن هسته زردآلو مانند یک مرطوب کننده بسیار طبیعی و مؤثر جذب پوست می شود.

    12-روغن شیرین بیان

    شیرین بیان گیاهی خودرو با طعمی تلخ است. استفاده از گیاه شیرین بیان یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لکه های پوستی و روشن شدن پوست است که تاثیر معجزه آسایی بر روی پوست دارد. این روغن با دارا بودن ماده فعال شناخته شده به نام فلاونوئید نیز برای شفافیت پوست و رفع لکه های پوستی کاربرد دارد. فلاونوئید باعث می شود ملانین در پوست پراکنده شده و پوست روشن و شفاف شود.

    13-روغن گشنیز

    شاید فکرش را نمی کردید که گشنیز سبزی مفیدی برای زیبایی و درخشندگی پوست است. باشد اما گشنیز سبزی مفیدی برای زیبایی پوست شماست. این سبزی معجزه آور برای سفید و درخشان کردن پوست بسیار استفاده می شود و علاوه بر آن باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود. گشنیز با طبع خنک خود باعث تسکین و خنک کردن پوست می شود و با این خاصیت جوش ها و التهاب ناشی از آن را از بین می برد.  از طرف دیگر خاصیت قابض آن به تعادل پوست چرب و مستعد آکنه و روشن کردن پوست کمک می کند.14-روغن سیب زمینی

    سیب زمینی با داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان و مواد مغذی برای پوست بسیار مفید است چون باعث از بین رفتن جوش های صورت و پف زیر چشم می شود. این ماده طبیعی جوانساز است و چروک پوست را نیز رفع می کند. مهم ترین نکته این است که آب سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی برای پوست دارد.

    مشاهده قیمت و خرید کرم روشن کننده سیب زمینی محصول شرکت سلامت اندیشان زربین توس

    15-روغن زیتون

    روغن زیتون عصاره میوه درخت زیتون است که تحت فرایند روغن کشی حاصل شده است. روغن زیتون سرشار از ویتامین E، فلاونوئید و پلی فنول است. ترکیب این مواد طبیعی در روغن زیتون به افزایش گردش خون و ترمیم سلول های پوست کمک می کند. استفاده از روغن موجب ترمیم پوست صورت شده و درخشش پوست را بیشتر می کند؛ در این صورت شما پوستی سفید و شفاف خواهید داشت. در کل خواص روغن زیتون شامل روشن کننده، نرم کننده، ترمیم کننده، لایه برداری، لکه بری، مرطوب کننده، پاکسازی پوست و جوان سازی می شود.

    جمع بندیعوامل زیادی همچون نور خورشید، استفاده زیاد از لوازم آرایشی و شیمیایی، مشغله های روزمره، سبک زندگی اشتباه، بیماری ها و بسیاری از عوامل دیگر می تواند باعث تیرگی و کدر شدن پوست شود. در بازار بسیاری از انواع کرم ها، لوسیون ها و ماسک های روشن کننده پوست وجود دارند که علاوه بر اینکه دارای مواد شیمیایی مضر برای پوست هستند، قیمت بالایی دارند. شما می توانید با استفاده از روغن های گیاهی که از مواد طبیعی مانند جوجوبا، انار، انگور، زیتون و زرد آلو، گشنیز، شیرین بیان و … استخراج می شود. شرکت سلامت اندیشان زربین توس با به کارگیری روغن های طبیعی در کرم های گیاهی خود بهره گیری شما از این روغن ها را آسان نموده است تا به شیوه ای طبیعی و با هزینه ای مناسب تر پوست خود را سفید و شفاف کنید.

    متاسفانه یکی از اتفاقاتی که در زمستان می افتد، پوست خشک، ترک خورده و پوسته پوسته است ، که در چنین حالتی از لبخند زدن می ترسید چرا که ممکن است ترک ها باز شوند و در کل احساس ناخوشایندی خواهید داشت. بنابراین حاضرید صد ها هزار تومان خرج کنید تا از مرطوب کننده هایی که در واقع جواب نمیدهند استفاده کنید.

    در این قسمت از بخش سلامت پوست و موی نمناک ما با ارائه چندین ماسک به شما کمک خواهیم کرد تا درواقع خشکی ، خارش و التهاب پوستتان را از بین ببرید و در نهایت به پوستی زیبا و جوان برسید. 

    1.ماسک روغن زیتون

    مواد لازم:

    طرز استفاده:

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    با استفاده از نوک انگشتان خود روغن را به صورت دورانی روی صورتتان ماساژ دهید، سعی کنید روی بینی، گونه ها و پیشانی را محکم تر ضربه بزنید و بعد حوله مخصوص صورت را درون آب داغ بخیسانید، آب اضافه آن را بگیرید و محکم روی صورتتان فشار دهید تا زمانی که حوله مجدد خنک شود.

    حوله را برداشته و دوباره درون آب داغ بخیسانید اما این بار به جای فشار دادن روی صورت به آرامی مالش دهید تا روغن زیتون را از بین ببرید و بعد صورتتان را با یک حوله خشک کنید.

    این کار را هر روز، صبح و شب تکرار کنید، می توانید طی یک هفته نتایج آن را مشاهده کنید. 

    مزایای این ماسک :

    اگر پوست خشک دارید، روغن زیتون پوستتان را مرطوب می کند، لکه ها را از بین می برد و به درخشانی و جوان سازی پوست آن کمک می کند و اگر پوست چرب دارید، تولید بیش از حد روغن را در پوستتان کنترل می کند و منافذ را تمیز و بسته خواهد کرد.

    احتیاط:

    گرمای آب باید در حد قابل تحمل باشد. 

    2.ماسک روغن زیتون و آبلیمو: 

    مواد لازم:

    طرز استفاده:

    آبلیمو و روغن زیتون را به خوبی ترکیب کنید و سپس به مدت 1 یا 2 دقیقه به آرامی بر روی تمام پوستتان ماساژ دهید و بعد از 30 دقیقه با آب گرم بشویید و شستشوی نهایی را با آب خنک انجام دهید.

    این ماسک را باید 2 یا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

    مزایایی استفاده از این ماسک:

    چنانچه در بخش های قبلی سلامت نمناک چندین بار اشاره داشتیم آبلیمو منافذ پوست را می بندد و به روشن تر شدن پوست کمک میکند. همچنین ضد عفونی کننده موثری است.

     

    3.ماسک روغن زیتون و زرد چوبه: 

    مواد لازم:

    طرز استفاده:

    همه مواد را با هم ترکیب کنید و سپس به صورت خود اعمال نمایید، اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند تا خشک شود و بعد با آب بشویید.

    برای از بین بردن لکه های ناشی از زرد چوبه میتوانید از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید.

    این ماسک را دوبار در هفته تکرار کنید. 

    مزایایی استفاده از این ماسک:

    پودر زرد چوبه نه تنها در پک های گیاهی پوست برای درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. بلکه یک درخشان کننده طبیعی نیز محسوب می شود.

    کورکومین نیز یکی از عناصر اصلی زرد چوبه است که تاثیرات مفیدی روی صورت خواهد داشت.

    اسید لاکتیک موجود در ماست نیز باعث روشن شدن پوست می شود. روغن زیتون پوست سفید میکنه

    4.ماسک روغن زیتون و روغن کرچک: 

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    تمام روغن ها را با هم ترکیب کرده و به آرامی، به صورت دورانی به مدت 2 الی 3 دقیقه روی صورتتان ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه حوله آغشته به آب گرم را روی صورتتان بکشید تا پاک شود.

    این درمان را 3 الی 4 بار در هفته تکرار کنید. 

    مزایای این ماسک:

    استفاده از این ماسک تولید روغن طبیعی پوست را به حد نرمال می رساند، سلول ها را تغذیه میکند و به نرم و درخشان شدن پوست کمک میکند. این ماسک همچنین دارای اثرات ضد پیری نیز است. 

    5.ماسک روغن زیتون و سرکه: 

    مواد لازم:

    یک دوم فنجان روغن زیتون

  • درمان عفونت پنیرک واژن
  • یک چهارم فنجان سرکه

    یک چهارم فنجان آب

    یک عدد بطری( برای ذخیره سازی) 

    طرز تهیه:

    تمام مواد را درون بطری بریزید و به خوبی تکان دهید و سپس چند قطره از آن را روی صورت خود اعمال کنید و به آرامی ماساژ دهید، اجازه دهید شب تا صبح بماند و بعد با یک حوله نرم پاک کنید.

    این کار را هر شب قبل از خواب تکرار کنید. 

    1. ماسک روغن زیتون و عسل

    این ماسک، سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست است و با خاصیت آبرسانی که دارد، برای پوست های خشک و حساس بسیار مناسب بوده و با سموم موجود در منافذ پوست مقابله می ‎کند.

    هر دو ماده یعنی زیتون و عسل باعث نرمی و لطافت پوست می ‎شوند و به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارند، تسکین دهنده آلرژی و سوختگی هستند.

     مواد لازم :

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    طرز تهیه :

    این دو ماده را درون یک کاسه بریزید و خوب هم بزنید تا یک ترکیب یک دست حاصل شود و سپس صورت خود را تمیز کرده و ماسک را با حرکت دورانی روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید که این ماسک حدود 30 دقیقه روی پوست صورتتان باقی بماند و سپس صورت خود را با ولرم بشویید و خشک کنید.

    این ماسک را هفته ای 2 یا 3 بار تهیه کنید و روی صورت خود بمالید تا نتایج شگفت انگیز آن را روی پوست صورتتان مشاهده کنید.  

    2. ماسک روغن زیتون و روغن نارگیل

    در این ترکیب اسید های چرب موجود در روغن زیتون با آنتی اکسیدان های موجود در روغن نارگیل ترکیب می ‎شوند تا یک ماسک 100% طبیعی با خاصیت ضد پیری برای شما به دست آید. 

    مواد لازم :

    طرز تهیه :

    ابتدا روغن زیتون و روغن نارگیل را به خوبی با هم مخلوط کنید و هنگامی که یک ترکیب یک دست حاصل شد، آن را روی پوست صورت خود بمالید و سپس بگذارید تمام عناصر شگفت انگیز این ماسک در طول شب جذب پوستتان شود و صورت خود را نشویید.

    این ماسک را حداقل هفته ای 3 بار تهیه کنید و روی پوست صورتتان بمالید. 

    3. ماسک روغن زیتون و جو دو سر

    این ماسک، یک لایه بردار طبیعی است که سلول های مرده و سایر ناخالصی هایی که در منافذ پوست صورت شما گیره کرده است را از بین می ‎برد و علاوه بر این ، این ماسک خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی دارد و باعث کاهش جوش های سر سیاه و لک های موجود در صورتتان می ‎شود و در نتیجه، این ماسک خواص فوق العاده ای برای پوست صورت شما دارد. 

    مواد لازم :

    طرز تهیه :

    در مرحله اول، این دو ماده را درون یک ظرف ریخته و خوب هم بزنید تا یک ماسک غلیظ حاصل شود و سپس این ماسک را روی تمام قسممت های پوست صورتتان بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و سپس، صورت خود را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

    این ماسک را هفته‎ای دو بار تهیه کنید و روی پوست صورتتان بمالید. 

    4. ماسک روغن زیتون و آووکادو

    ماسک روغن زیتون و آووکادو به عنوان یک محصول طبیعی جهت مرطوب کردن و ترمیم لایه های عمیق پوست به شمار می ‎آید و علاوه بر این ، این ماسک حاوی اسید های چرب ، ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان های قدرتمند است که به تسریع روند بازسازی سلول های پوست کمک می ‎کند .

    این ماسک همچنین باعث پیشگیری از بروز زودرس چین و چروک ها و علائم پیری می ‎شود.

    مواد لازم :

    طرز تهیه :

    ابتدا آووکادو را خوب له کنید و سپس یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید تا یک خمیر خامه ای حاصل شود و سپس ماسک را روی تمام صورت و در صورت تمایل به گردن و قفسه سینه خود بمالید و بعد اجازه دهید که این ماسک حدود 30 دقیقه روی پوستتان باقی بماند و سپس قسمت های مورد نظر را با آب ولرم بشویید و خوب خشک کنید.

    این ماسک را هفته ای 2 بار تهیه کنید و روی پوست خود قرار دهید. 

    5. ماسک روغن زیتون و سفیده تخم مرغ

    از ترکیب این دو ماده، ماسکی شفا بخش و سرشار از مواد مغذی حاصل می‎شود که خاصیت ترمیم کنندگی دارد و باعث محکم شدن واحیای پوست شما می ‎شود.

    مواد لازم :

    طرز تهیه :

    در مرحله اول، تخم مرغ را به خوبی هم بزنید و سپس روغن زیتون را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و ماسک را روی تمام نقاط پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید 30 الی 40 دقیقه روی پوستتان بماند و در آخر، با استفاده از آب ولرم و با حرکت دایره ای انگشتان خود بر روی پوست صورتتان، ماسک را به خوبی از روی پوستتان پاک کنید.

    این ماسک را هفته ای 2 یا 3 بار تهیه کنید و روی پوست صورتتان بمالید.

    در پایان لازم به ذکر است، تهیه ماسک با روغن زیتون بسیار آسان و ارزان است.

    ماسک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مرتبا از آن استفاده کنید تا از تمام مزایای آن بهره مند شوید. 

    روغن زیتون + شیر + زردچوبه

    زردچوبه ، یکی از بهترین ادویه های موجود برای درمان بیماری های پوستی است.

    این ماده، ضدعفونی کننده، ضد باکتری و آنتی اکسیدان است و به منظور از بین بردن آکنه، روشن شدن پوست و تسکین سوزش پوست آفتاب سوخته مورد استفاده قرار می‎گیرد. ماسک روغن زیتون و زردچوبه همراه با شیر که یک ماده آبرسان است، به عنوان ناجی پوست های خشک شناخته می‎شود. 

    روغن زیتون + موز + شکر

    با ترکیب این مواد، ماسکی لایه بردار برای شما حاصل می‎ شود که ضمن تسکین بخشیدن به پوست ، پوسته های ایجاد شده روی صورتتان را از بین می‎برد. فقط لازم است که هنگام مالیدن این ماسک را پوست صورت خود مراقب دانه های شکر باشید تا باعث ایجاد خراش بر روی پوستتان نشوند. 

    آیا می توان هر روز از روغن زیتون بر روی پوست صورت خود استفاده کرد ؟

    از آنجایی که روغن زیتون روغنی سنگین است، استفاده هر روز از آن به عنوان ماسک صورت، ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد لک بر روی آن شود؛ به خصوص اگر پوستتان مستعد چرب شدن باشد.

    هفته ای دو بار استفاده از روغن زیتون به عنوان ماسک برای صورت بسیار مناسب است.

    با این حال می ‎توانید از روغن زیتون به عنوان پاک کننده روزانه آرایش چشم استفاده کنید. کافی است چند قطره از این روغن را روی تکه ای پنبه بریزید و به آرامی آرایش چشم خود را با آن پاک کنید و سپس چشم تان را با آب بشویید.

    این روزها خواص روغن زیتون برای هیچ کس پوشیده نیست.

    حتماً می‌دانید که زیتون بیشتر در مناطق مدیترانه ای کاشته می‌شود و روغن زیتون، با فشردن میوه‌های درخت زیتون به دست می‌آید. این روغن، در آشپزی کاربرد زیادی دارد و راز لذیذ بودن غذاهای مدیترانه ای است.

    روغن زیتون فواید زیاد و شگفت آوری برای تندرستی و سلامت دارد. اگر یک وعده‌ی غذای سالم و سبک می‌خواهید یا به دنبال طعم دهنده‌ای برای سالاد خود هستید، روغن زیتون انتخاب خوبی است که با عطر و طعم متمایز خود به غذاهای کسل کننده، سحر و جادو می‌بخشد.

    خلاصه این که، روغن زیتون هم غذای سالمی است، هم برای سلامت و زیبایی پوست و مو مفید است. مقاله‌ی زیر را بخوانید تا با خواص شگفت انگیز روغن زیتون بیشتر آشنا شوید.

    روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون برای سلامت قلب، پوست، مو و رگ‌های شما خیلی مفید است. اگر در قسمتی از بدنتان خون لخته شده است، آن را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به زودی بهبود یابد.

    همچنین، روغن زیتون مملو از پلی‌فنل‌های محافظ قلب است که کلسترول را پایین می‌آورند. این روغن ضد التهاب است و اسیدهای چرب تک اشباع نشده‌ای دارد که بی‌ضررند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند.

    در نتیجه، مصرف روغن زیتون باعث کاهش وزن می‌شود. روغن زیتون اسیدهای چرب امگا-۳ دارد. کلسترول‌های خوب بدن (HDL) را افزایش می دهد و برای هضم غذا و متعادل نگه داشتن هورمون‌ها نیز مناسب است.

    علاوه بر خواص گفته شده، مصرف روغن زیتون دارای فواید زیر است:

    اگر از رژیم‌های غذایی حاوی اسیدهای چرب تک اشباع نشده (MUFAs) مانند روغن زیتون استفاده کنید، قلب شما سالم‌تر خواهد بود. این مواد غذایی با کاهش کلسترول‌های بد (LDL) بدن، از سکته‌ی قلبی و مغزی جلوگیری می‌کنند.

    تا به حال در مورد خواص روغن زیتون برای روده و معده شنیده‌اید؟ روغن زیتون به طور شگفت انگیزی برای دستگاه گوارش و روده مفید است. این روغن به تحریک سیستم هضم کمک می‌کند و غذا را به نرمی در طول روده حرکت می‌دهد.

    در واقع، از آنجا که روغن زیتون سرشار از چربی تک اشباع نشده است، کمک می‌کند تا غذا بهتر در بدن حرکت کند. به همین دلیل است که ترکیب یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق مرباخوری لیموترش یبوست را درمان می‌کند.

    متخصصان می‌گویند روغن زیتون میزان «سروتونین» (هورمون شادی) را در بدن افزایش می‌دهد. بیشتر داروهای ضد افسردگی هم به تولید سروتونین در بدن کمک می‌کنند.

    اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ روغن زیتون، برای سلامت مغز و افزایش حافظه مفید هستند.

    روغن زیتون ماده‌ای به نام « اولئوکانتال» دارد که ضد التهاب است. این ماده روغن زیتون را به تسکین دهنده‌ای طبیعی تبدیل کرده است. پس، با خوردن روغن زیتون دردهای داخل بدن شما آرام می‌شوند. مصرف موضعی آن نیز دردهای خارجی بدن را تسکین می‌دهد.

    احتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.

    اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.

    جالب است بدانید در گذشته، رومی‌ها بعد از حمام روغن زیتون را به عنوان مرطوب کننده به کل بدن خود می‌زدند.

    روغن زیتون به علت داشتن اسیدهای چرب مفید، پوست سفت و خشک را نرم و انعطاف پذیر می‌کند. این روغن سلول‌های خشک پوست را با رطوبت رسانی مناسب، تغذیه می‌کند. در نتیجه، پوست شما نرم و صاف می‌شود.

    شما هم می‌توانید برای درمان خشکی پوست، هر روز با ۲ قطره روغن زیتون، پوست خود را رطوبت رسانی کنید.

    روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان‌هایی مانند توکوفرول (Tocopherol) است که آسیب‌های خورشید بر پوست شما را ترمیم می‌کنند. پس، اگر پوستتان آفتاب سوخته شده، می‌توانید برای درمان آن از روغن زیتون استفاده کنید.

    برای درمان آفتاب سوختگی با استفاده از روغن زیتون، در ابتدا صورت خود را با آب خنک بشویید. بعد، در حالی که هنوز صورتتان خیس است، ۲ قطره روغن زیتون به آن بزنید. این روغن از پوسته پوسته شدن پوستتان نیز جلوگیری می‌کند.

    پوست دور چشم نازک‌ترین، نرم‌ترین و حساس‌ترین قسمت پوست در کل صورت است. به همین دلیل باید این پوست حساس را به خوبی آبرسانی کنید و مواد مغذی را به آن برسانید.

    روغن زیتون چربی‌های مفیدی دارد که نیاز پوست ( نرمی، صافی و یکنواختی) را مهیا می‌کند. پس، می‌توانید از روغن زیتون به عنوان یک کرم دور چشم طبیعی استفاده کنید.

    به آرامی یک قطره از آن را به زیر و اطراف چشم خود بزنید تا رطوبت آن حفظ شود و پوست دور چشمتان چروک نشود.

    رادیکال‌های آزاد، اکسیژن سلول‌های سالم پوست را می دزدند. در نتیجه، سلول‌های پوست خشک می‌شوند و می‌میرند و پوست‌تان چروک می‌شود.

    افزون بر این، رادیکال‌های آزاد به کلاژن و الاستین پوست آسیب می‌زنند. به همین خاطر قابلیت ارتجاعی پوستتان کم می‌شود.روغن زیتون پوست سفید میکنه

    روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌ها از سلول‌های پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. به همین دلیل، متخصصان توصیه می‌کنند هر روز از روغن زیتون استفاده کنید تا چروک‌ها و لکه‌های پیری پوست به تعویق بیفتد.

    ترک های پوستی با افزایش و کاهش وزن و به ویژه به دلیل بارداری ایجاد می‌شوند. بسیاری از متخصصان معتقدند ترک های پوستی به علت کمبود ویتامین به وجود می‌آیند.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین E است که به محافظ پوست معروف است. برای همین، استفاده از این روغن می‌تواند تا حد زیادی ترک‌های پوستی را بهبود دهد.

    روغن زیتون را روی این نقاط بمالید و حداقل ۱ ساعت بگذارید بماند. این کار را به طور منظم انجام دهید تا نتیجه را ببینید.

    همانطور که گفتیم، روغن زیتون به خوبی می تواند مواد آرایشی و آلودگی‌های دیگر را از روی پوست پاک کند. برای این کار، ۳ تا ۵ قطره از روغن زیتون را روی یک توپک پنبه‌ای تمیز بریزید و آرایش خود را پاک کنید.

    به ویژه، از این روش می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنید. چون روغن زیتون مژه‌ها و پوست زیر چشمتان را نیز آبرسانی می‌کند.

    رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایداری هستند که آزادانه در هوا معلقند و اگر در معرض تابش خورشید و سایر خطرات محیط زیستی باشند، ناپایدار می‌شوند.

    رادیکال‌های آزاد وقتی که با پوست در تماس باشند از سلول‌های سالم پوست اکسیژن می‌دزدند و به پوست ما آسیب می‌زنند. آنتی اکسیدان‌ها بدن ما را از رادیکال‌های آزاد نجات می‌دهند.

    روغن زیتون SPF بین ۲-۸ دارد. این ویژگی روغن زیتون را به یک ضد آفتاب طبیعی در برابر پرتوهای مضر فرابنفش خورشید و رادیکال‌های آزاد تبدیل می‌کند.

  • عکس نوشته ویونا
  • متخصصان می‌گویند در وعده‌های غذایی خود از روغن زیتون استفاده کنید تا خواص ضد آفتاب آن را به دست آورید. همچنین، مصرف موضعی این روغن روی پوست تا حدی از آسیب‌های آفتاب بر پوست جلوگیری می‌کند.

    شاید شنیده باشید که روغن زیتون برای مبارزه با آکنه مفید است. این روغن آنتی اکسیدان دارد و ضد التهاب است. زمانی که پوست مرطوب است جوش و جای آن، سریع‌تر از زمانی که پوست خشک است، بهبود پیدا می‌کند.

    از آنجا که روغن زیتون پوست را آبرسانی می‌کند، برای این موضوع عالی است. این روغن منافذ پوست را نمی‌بندد. البته، اگر به خوبی آن را پاک کنید.

    ۲ قطره روغن زیتون را به صورت خوب بزنید. سپس، یک حوله‌ی گرم و مرطوب را به صورت خود بزنید تا منافذ آن را باز کند و روغن وارد پوستتان شود. در پایان، صورت خود را با آب گرم و یک پد خشک تمیز کنید. اگر هنوز روغنی روی پوست باقی مانده است، به آرامی جذب خواهد شد.

    جهت لایه‌برداری صورت و بدن و درمان قسمت‌هایی از آن که خشک و پوسته‌پوسته شده، می‌توانید روغن زیتون را با نمک دریایی مخلوط کرده و از این طریق یک اسکراب تهیه کنید. شما باید از نمک‌های دانه ریز برای مالیدن روی صورت و بخش‌های حساس بدن و از نمک‌های دانه درشت برای سایر نواحی‌ بدن تان استفاده کنید.

    بیشتر کرم ها و فوم های اصلاح در ترکیبات خود الکل، هاماملیس و موادی دارند که به پوست حساس آسیب می‌زنند. اما، روغن زیتون طبیعی برای تمام انواع پوست کاملاً ایمن و مناسب است.

    این روغن از جوش‌های ریز، بریدگی و سوختگی پوست که بر اثر ریش تراش ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند. زیرا به اندازه‌ی کافی ضخیم است و خاصیت نرم کنندگی دارد.

    جالب این که، روغنی که بعد از اصلاح روی پوست باقی می‌ماند، نقش کرم بعد از اصلاح (افتر شیو) را دارد.

    روغن زیتون مواد غذایی حیاتی (آنتی اکسیدان‌ها) را به پوست سر می‌رساند و رشد مو را تحریک می‌کند.روغن زیتون پوست سفید میکنه

    به این منظور می‌توانید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را گرم کنید. (البته، مراقب باشید که فقط گرم شود و نجوشد.) سپس، بگذارید تا خنک شود تا پوست سر خود را با آن ماساژ دهید.

    روغن زیتون منافذ کف سر شما را باز می‌کند، به عمق فولیکول‌ها می‌رود و آنها را با مواد مغذی پر می‌کند.

    ماساژ دادن آرام مو با روغن های ولرم مانند روغن زیتون نه تنها باعث بهبود گردش خون در پوست سر می‌شود، بلکه پوست سر را تقویت، بازسازی و نرم می‌کند، به رشد سریع مو کمک می‌کند و همچنین موجب تقویت پیاز مو و قوی، بلند و درخشان شدن مو می‌شود.

    روغن زیتون سلول‌های مو را رطوبت رسانی می‌کند. اگر موهایتان خشک است و گره‌های آن باز نمی‌شود، توصیه می‌کنیم روغن زیتون را امتحان کنید.

    برای حالت دادن به موهای خود، نصف یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به موهای خود بزنید. بعد آنها را با آب ولرم بشویید. برای اینکه به موهای خود بیشتر حالت بدهید، از ماسک موی تخم مرغ و روغن زیتون استفاده کنید.

    برای تهیه‌ی این ماسک، یک تخم مرغ ارگانیک را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید. بعد، آن را خوب روی پوست سر و ساقه‌ی موهای مرطوب خود، ماساژ دهید. بعد از ۱۰ دقیقه موهایتان را بشویید.

    روغن زیتون به طرز شگفت انگیزی روان و چرب است. این روغن تمام اسیدهای چرب ضروری را دارد و برای آبرسانی و مرطوب کردن سلول‌های خشک پوست عالی است.

    اگر پوستتان خشک، پوسته پوسته و ناصاف شده، با ۲ قطره روغن زیتون آن را نرم و مرطوب کنید.

    مهم‌ترین علت وز شدن مو کمبود رطوبت در موی شما یا وجود رطوبت در هواست. وقتی موهای شما وز می شوند که لایه‌ی محافظ روی آن‌ها (کوتیکول)، بلند می‌شود تا رطوبت وارد مو شود. در نتیجه، آب جذب مو می‌شود و موها پف می‌کنند. به همین دلیل، موها خشک به نظر می‌رسند و نامرتب می‌شوند.

    روغن زیتون استحکام بالایی دارد و برای موهای مجعد و وز عالی است. این روغن موهای خشک را رطوبت رسانی می‌کند. همچنین، رطوبت را در موهایتان نگه می‌دارد و به آنها نرمی و لطافت می‌بخشد.

    طریقه استفاده روغن زیتون برای مو به این شکل است که، یک قاشق مرباخوری روغن زیتون را به کف سر و ریشه‌ی موهای خود می‌زنید. ۲۰ دقیقه صبر می‌کنید. سپس، آن را می‌شویید. حالا می‌توانید از موهای براق و مرتب خود لذت ببرید.

    راهکارهای موثر دیگر برای درمان وز شدن مو را در اینجا بخوانید.

    از بین بردن شپش موی سر با روغن زیتون یک روش محلی است. پوست سر خود را با روغن زیتون کامل چرب کنید. سپس، یک کلاه حمام روی آن بکشید. بگذارید تمام شب روی سرتان بماند و روز بعد آن را بشویید.

    سپس، از یک شانه مخصوص (شانه پلاستیکی با دندانه های ریز) استفاده کنید تا هر رشک (تخم) حشره یا شپش مرده‌ای که روی سرتان باقی مانده است، بریزد. روغن زیتون نمی‌گذارد اکسیژن کافی به شپش یا رشک آن برسد و آنها را از بین می‌برد.

    اگر پوستتان خشک است و شوره می‌زند، بهتر است بدانید روغن زیتون آن را آبرسانی می کند و شوره‌ی سر را ازبین می‌برد.

    برای درمان شوره سر با روغن زیتون، یک قاشق مرباخوری روغن زیتون را روی سر خود ماساژ دهید. اگر دچار شوره‌ی سر شدید هستید، کل سر خود را داخل روغن زیتون فرو کنید. سپس، یک کلاه حمام روی آن بگذارید. روز بعد آن را بشویید.

    وقتی از بلندتر و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها به صورت طبیعی صحبت می‌کنیم، روغن کرچک اولین گزینه است. اما روغن زیتون نیز به طور شگفت انگیزی عالی عمل می کند. برای رشد و ضخامت مژه‌ها کمی روغن زیتون روی آنها بمالید.

    در بیشتر موارد، لب‌های خشک و ترک خورده نشانی از کمبود رطوبت است. خشکی و ترک لب‌ها ظاهر نامطلوبی به شما می‌دهد. می‌توانید مشکل لب‌های خشک خود را با روغن زیتون حل کنید.

    این روغن لب‌های شما را نرم و مرطوب می‌کند. با چند ضربه‌ی آرام انگشت، روغن را روی لب‌های خود بمالید. وقتی لب‌هایتان نرم شد با یک مسواک تمیز سلول‌های مرده را از روی لب‌های خود پاک کنید.

    یکی از فواید شگفت انگیز روغن زیتون برای زیبایی این است که ناخن‌هایتان را تقویت می‌کند. می‌توانید برای جلوگیری از شکستگی و لب پر شدن ناخن‌هایتان از روغن زیتون استفاده کنید.

    اگر ناخن‌هایی درخشان، سالم و محکم می‌خواهید، ۲ دقیقه قبل از مانیکور آنها را در روغن زیتون فرو کنید. سپس، با یک پد خشک و آب گرم، آن را تمیز کنید. حالا می‌توانید از ناخن‌های براق خود لذت ببرید.

    روغن زیتون، نرم کننده است و پاهای زبر را نرم و صاف می‌کند. برای درمان ترک پا، نصف یک قاشق مرباخوری روغن زیتون را به قسمت‌های ترک خورده‌ی پاهای خود بزنید. سپس جوراب بپوشید و به رختخواب بروید. هر شب این کار را تکرار کنید تا نتیجه را ببینید.

    تنها عارضه‌ی جانبی روغن زیتون (جز اینکه بعضی افراد به آن حساسیت دارند)، این است که مصرف خوراکی زیاد آن باعث اسهال خفیف می‌شود. اما، این ویژگی را هم می‌توان یک فایده دانست چون در صورت نیاز می‌توانید از آن به عنوان یک ملین طبیعی استفاده کنید.

    با این وجود، اگر برای دیابت یا فشار خون خود دارویی استفاده می‌کنید، مقدار مصرف روغن زیتون را کاهش دهید. روغن زیتون مقدار قند و فشار خون را کاهش می‌دهد. اگر به طور همزمان دارویی را برای کنترل فشار و قند خون خود مصرف می‌کنید و روغن زیتون می‌خورید، ممکن است کاهش قند خون و فشار خون شما تشدید شود.

     

    در مقاله ی بالا با خواص روغن زیتون آشنا شدید. خواندید که روغن زیتون پاک کننده‌ی طبیعی پوست است و چین و چروک را به تأخیر می‌اندازد. همچنین، دانستید که موهای وز، ترک پا، شوره‌ی سر، خشکی پوست و خیلی از آسیب‌های پوستی را می‌توانید با روغن زیتون درمان کنید. البته، فواید روغن زیتون برای سلامت بدن را هم نباید فراموش کنید. حالا این فرصت را دارید که در قسمت نظرات، سؤال‌های خود را از متخصصان ما بپرسید و دانسته‌های خود را کامل کنید.

    منبع:

    عالی بود و خیلی کاربردی

    ممنون از شما

    سلام کاملترین متنی بود که درمورد روغن زیتون خوندم مرسی از نظرات کارشناسی شما

    با سلام و عرض خسته نباشید و تبریک عید به شما بزرگوار که زحمت کشیدین و این مطالب رو در اختیار همه قرار دادید، بسیار متشکرم خیییلی عالی بود

    عالی بود. تشکر

    ممنون از زحمتتان

    خوشحالیم از رضایتتون

    میتونم از مطالب خوبنون در سایتم کپی کنم همراه با ذکر منبع؟

    بله مانعی نداره دوست عزیز

    بسیار عالی.ممنون این مطالب واقعا عالی بود ..

    ممنون از رضایتتون

    چقدر فوایدش زیادههههه, واقعا برای ترک پوستی و آبرسانی موثره؟!

    من سال هاست به جای کرم از روغن زیتون استفاده میکنم. در پیشگیری از بروز چین و چروک خیلی موثره.رنگ پوستم باز میکنه.

    سلام من از درد زانو خیلی رنج میبردم تا اینکه از روغن زیتون به قسم مساج استفاده کردم و الان خدا را شکر خیلی خوب شده رایست.

    خیلی ممنون از توضیحات کاملتون همه چیزایی که میخواستم بپرسم جوابش تو متن بود بازم مرسیییی

     !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

    روغن زیتون پوست سفید میکنه
    روغن زیتون پوست سفید میکنه
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *