روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

دوره مقدماتی php
روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت
روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

مطالب پر بازدید

سوال کاربر:

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

پشتیبانی و مشاور رایگان

کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

دوره مقدماتی php

با سلام.از یکی از عطاری ها شنیدم که روغن بادام شیرین صورت را پر (چاق) میکند. به نظر شما این حرف صحت دارد؟

روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

پاسخ پزشک: روغن بادام حاوی ویتامین E، A، B۱، B۲ و B۶، که همه برای پوست خوب است. روغن بادام به راحتی جذب می شود و پوست شما را مرطوب میکند. آن به عنوان یک مرطوب کننده بسیار عالی است. برای پوست خشک و حساس ایده آل است و از اشعه های مضر UV محافظت میکند. از آسیب های پوستی جلوگیری میکند و سلولهای پوست را ترمیم میکند.
کاهش علائم پیری:روغن بادام حاوی ویتامین E است و به حلقه های تیره زیر چشم، چین وچروک، خطوط ریز و لکه های پوستی کمک میکند وشمارا جوانتر نشان میدهد.
این خواص ها جز فواید روغن بادام شیرین می باشد.اما به طور کلی از چاقی صورت جایی ذکر نشده است.

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


موارد بیشتر

بیشتر بچه‌ها صورتی چاق و پر دارند که به آن‌ها ظاهری زیبا و معصوم می‌دهد. برای همین است که بسیاری از بزرگ‌سالان به دنبال راه‌های چاق شدن صورت در یک هفته هستند تا ظاهر خود را جوان‌تر نشان دهند.

چاقی صورت نمایانگر جوانی فرد است؛ گرچه گونه‌های استخوانی برای بعضی افراد جذاب است اما خیلی از افراد صورت لاغر و استخوانی را نمی‌پسندند. در سنین جوانی، چربی موجود در زیر پوست باعث پری صورت می‌شود. چربی زیر پوست به تناسب سن کاهش پیدا می‌کند و نتیجه آن گونه‌های شل و افتاده و لاغری صورت است.

اگر شما قصد چاقی صورت در یک هفته را دارید، توقعی غیرمنطقی دارید؛ زیرا برای چاق شدن صورت باید زمان بیشتری صرف کنید. شما از دو راه می‌توانید انتظار چاق شدن صورت را داشته باشید:

پس در صورتی که شما هم به دنبال روش‌های چاقی صورت در یک هفته هستید، این مقاله را حتماً بخوانید. شاید در یک هفته آن‌قدر که در ذهن شماست صورتتان چاق نشود اما مطمئننا تا حد زیادی به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.

روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

در ادامه به آموزش ورزش و ماساژ صورت می‌پردازیم.

ورزش صورت یکی از بهترین راه‌ها برای چاق شدن صورت در یک هفته است و همچنین باعث اصلاح شلی و افتادگی پوست می‌شود. ورزشهای صورت به زنان میانسال کمک می‌کند تا جوان‌تر به نظر برسند. این روش باعث ساخته‌شدن کلاژن و الاستین می‌شود که هردوی آن‌ها باعث استحکام پوست شده و به چاق شدن صورت و ترمیم گونه‌های فرورفته کمک می‌کنند.

شما همچنین می‌توانید تمرینات دیگری مانند فشردن گونه‌ها و بالا کشیدن آن‌ها را برای تقویت عضلات گونه و زیبایی آن انجام دهید.

انجام دادن برخی از ورزش‌ها و ماساژها در چاق شدن صورت کمک می‌کند. دهان خود را به حالت O بازکنید؛ سپس با انگشتان خود به‌آرامی قسمت بالای هرگونه را ماساژ دهید و به مدت 30 ثانیه گونه را بالا و پایین کنید. انجام این ماساژ به پر شدن صورت و گونه در یک هفته کمک می‌کند.

شما برای ورزش دادن صورت، خصوصاً گونه‌هایتان می‌توانید حرکت باد کردن بادکنک را انجام دهید. در این روش شما داخل یک بادکنک فوت می‌کنید (بادکنک می‌تواند خیالی باشد!). با این کار ماهیچه‌های طرفین صورت شما خصوصاً در ناحیه اطراف گونه تقویت می‌شوند و رشد می‌کنند.

برای این کار:

شما این کارها را می‌توانید با تصور کردن یک بادکنک خیالی نیز انجام دهید و همان نتایج را خواهید گرفت.

روغن زیتون یک راه آزمایش‌شده برای چاقی صورت می‌باشد. روغن زیتون حاوی چربی‌های سالم و غیراشباع است که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. روغن زیتون همانند یک مرطوب‌کننده مناسب برای پوست‌های خشک عمل می‌کند و نرمی پوست را تضمین می‌کند. همچنین به جلوگیری از چین و چروک و خطوط صورت کمک می‌کند (مقاله درمان چروک زیر چشم در جوانی را در وب سایت دکتر سوشا بخوانید). روغن زیتون می‌تواند تا حدودی به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند اما در درازمدت اثرات ماندگارتری بر جای خواهد گذاشت.

برای بهره‌مندی از مزایای روغن زیتون برای چاقی صورت:

گیاه آلوئه ورا خواص بی‌شماری برای پوست دارد که به شما کمک می‌کند صورتی پرتر و جوان‌تر داشته باشید. همچنین باعث تسریع کشش پوست می‌شود. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آلوئه ورا از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند و تولید کلاژن را تقویت می‌کند. همه این‌ها باعث می‌شوند که صورتی با قوام تر و جوان‌تر داشته باشید.

شنبلیله هم گیاهی مناسب برای چاق شدن صورت در یک هفته می‌باشد. این گیاه دارویی سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و پوستی سالم و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد.

کره شیا (SheaButter) دارای اسیدهای چرب است که به بهبود الاستیسیته (کشسانی) پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، ویتامین E موجود در کره شیا پوست را سفت کرده و باعث چاقی صورت و شادابی پوست شما می‌شود.

پشنهاد می‌کنیم مقاله “چاق کردن صورت بدون ضرر و زیان” را نیز در وب سایت دکتر سوشا بخوانید.

مصرف پودر کلاژن می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد و پوست را ترمیم کند. پودر کلاژن مانع اثر رادیکال‌های آزاد روی پوست می‌شود و چین‌ و چروک را کاهش می‌دهد؛ ولی به‌طور مستقیم باعث چاقی صورت نمی‌شود. اثر آن در چاقی صورت معمولاً در طولانی مدت دیده می‌شود. پودر کلاژن هیچ‌گونه طعم خاصی ندارد می‌توانید آن را در انواع اسموتی و نوشیدنی‌ها ریخته و میل کنید.

روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

روغن بادام شیرین به‌طور مستقیم باعث چاق شدن صورت در یک هفته نمی‌شود. ولی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که اسید چرب موجود در روغن بادام شیرین می‌تواند فاصله‌ی بین بیرونی‌ترین لایه‌های پوست را پر کند و درنتیجه به‌طور غیرمستقیم باعث پر کردن صورت می‌شود.

روغن بادام سرشار از ویتامین A، ویتامین E، امگا 3 و روی است و استفاده از آن برای پوست صورت بسیار مفید است. برای مصرف روغن بادام، مقدار کافی از آن را روی پوست صورت بمالید. قبل از استفاده دقت کنید که به روغن بادام آلرژی نداشته باشید.

یکی از خوراکی‌هایی که باعث چاقی صورت در یک هفته می‌شود شکر است. شکر علاوه بر اینکه کالری بالایی دارد و باعث چاقی صورت می‌شود؛ رطوبت را از محیط خارج کرده و در پوست ذخیره می‌کند. با این‌حال به علت ضررهای فراوان آن بهتر است از قند طبیعی مانند عسل برای چاقی صورت در یک هفته استفاده شود.

نارگیل سرشار از روی، کلسیم و منیزیم است. همچنین کالری بالایی دارد و گزینه‌ی مناسبی برای چاق شدن صورت در یک هفته هست. روغن نارگیل نیز سرشار از ویتامین E هست. استفاده‌ی آن بر روی پوست باعث نرم شدن و آب‌رسانی به‌صورت شده و باعث می‌شود صورت پر دیده شود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت مصرف روغن نارگیل برای چاقی صورت مؤثر است.

ویدیو معرفی؛ سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

ویدیو پیش بینی سکته قلبی از یکماه جلوتر

ویدیو آموزشی تشخیص سکته مغزی با تکنیک FAST

  • عکس تولد شوهر شهریوری
  • ویدیو آموزشی رابطه ناخن و سلامتی بدن

    دانلود رایگان کتاب “راهنمای کامل بارداری هفته به هفته”

    result

    ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام

    result

    اگر قبلا در دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت عضو شده اید، وارد شوید. ورود

    خیلی از افراد از لاغر بودن صورتشان مینالند و درصدد هسند تا صورتشان را پر نشان دهند. به همین منظور راهکارهای مختلفی را امتحان میکنند تا بفهمند چه مواردی صورتشان را چاق نشان میدهد. اصولا افراد برای چاق کردن صورت خود به دنبال راههایی میگردند که لاغری و تناسب اندامشان حفظ شود و تنها به اصطلاح زیر پوستشان آب بیاید. در زیر با دکتر حسین مهدوی فیتوتراپیست درباره تاثیرات روغن بادام صحبت کردیم. مطلب زیر را دنبال کنید.

     

    دکتر حسین مهدوی فیتوتراپیست: روغن بادام حاوی ویتامین E، A، B۱، B۲ و B۶ است  که همگی برای پوست مفید هستند. این روغن به راحتی جذب می شود و پوست را مرطوب می کند.درحقیقت روغن بادام طبیعی یک مرطوب کننده بسیار عالی محسوب می شود. برای پوست خشک و حساس، ایده آل است و از اشعه های مضر UV محافظت می‌کند. از آسیب های پوستی جلوگیری می کند و خاصیت ترمیمی برای سلول‌های پوست دارد. باتوجه به اینکه روغن بادام حاوی ویتامین E است و به حلقه های تیره زیر چشم، چین وچروک، خطوط ریز و لکه های پوستی کمک می کند، باعث تاخیر در روند پیری پوست می شود.به طورکلی این خواص ها جزو فواید روغن بادام شیرین است، اما به طور کلی از چاقی صورت جایی ذکر نشده است.

    آیا روغن بادام شیرین صورت را چاق میکند؟/تاثیر روغن بادام بر پر شدن صورت

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    رشته پزشکی ورزشی چیست؟معرفی رشته پزشکی ورزشی

    نقد فیلم ملی و راه های نرفته اش + تیزر

    همه چیز درباره بیماران ترنس /بیماری اختلال هویت جنسیت یا ترنس چیست؟

    دو نقد بر سریال گمشدگان رضا میرکریمی

    درمان توده سفت و بی حرکت زیر گوش(Glands under the ears) چیست؟

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به مؤسسه نسل فردا می باشد.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، ظاهر فیزیکی صورت به ویژگی‌های ژنتیکی افراد وابسته است و به طور طبیعی برخی افراد دارای صورتی چاق و برخی دیگر لاغر و استخوانی هستند.

    اما با انجام برخی تمرین‌ها می‌توانید به تقویت عضله های صورت بپردازید و مانع از افتادگی صورت و گودی زیر چشم هایتان شوید؛ از جمله موثرترین تمرین‌ها برای چاق کردن صورت می‌توان مورد‌های زیر را نام برد:

    انجام یوگای صورت

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    یوگای صورت برای تقویت عضله‌های این بخش از بدن بسیار مفید است، علاوه بر ماساژ دورانی صورت، می‌توانید از ادای کلمه‌های “o” و “x” پشت سرهم استفاده کنید که سبب تقویت ماهیچه‌ها می‌شود. فشردن لب‌ها به مدت چند ثانیه نیز می‌تواند سبب تقویت عضله‌های گونه شود.

    از جمله دیگر راه‌ها برای چاق کردن صورت کشیدن گونه ها، نگه داشتن در همین وضعیت و سپس رها کردن آن‌ها به آرامی است. این کار سبب تقویت ماهیچه‌های صورت و چاقی می‌شود.

    استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، ضدچین و چروک و وازلین نیز می‌تواند سبب چاقی صورت شود. استفاده از کرم به صورت دورانی برروی صورت مانع از افتادگی پوست می‌شود.

    از جمله دیگر روش‌ها برای چاق کردن صورت استفاده از اسکراب شکر است که به این منظور سطح پوست را به مخلوط شکر و کره آغشته کرده و صورت را با حرکت دورانی به آرامی ماساژ دهید. پس از ده دقیقه به کمک حوله گرم محلول اسکراب را از سطح پوست پاک کنید.

    این کار علاوه بر لایه برداری از سطح پوست سبب حجم سازی نیز می‌شود و صورت را چاق و درخشان می‌کند.

    خوردن میوه سیب نیز می‌تواند سبب چاقی صورت شود، این میوه سرشار از آنتی اکسیدان‌های فراوان از جمله ویتامین B.، A. و C. است و می‌تواند مانع از بروز چین و چروک و افتادگی پوست شود. سیب همچنین به دلیل موادی که در خود دارد می‌تواند پوست را نرم و مرطوب نگه دارد.

    از خود میوه سیب نیز می‌توانید برای لایه برداری و تقویت ماهیچه‌های صورت استفاده کنید برای این کار یک سیب کامل را پوست گرفته و رنده کنید و بر روی صورت به ویژه گونه‌ها برای مدت ۵۰ دقیقه قرار دهید. همچنین می‌توانید سیب به همراه مقدار کمی شکر را مخلوط کرده و صورت را با حرکت‌های دورانی ماساژ دهید و پس از مدتی با آب گرم و حوله آبکشی کنید.

    از دیگر مواد طبیعی بسیار مفید برای پوست، گیاه آلوئه ورا است که به این منظور ژل این ماده را مستقیم برروی صورت و گونه‌ها گذاشته و به حالت دورانی ماساژ دهید. این کار سبب سفتی، از بین رفتن لکه‌ها و چین و چروک صورت و نیز آب رسانی به بافت پوستی می‌شود.

    نوشیدن آب آلوئه ورای طبیعی و بدون شکر و افزودنی به طور روزانه نیز می‌تواند با آب رسانی به سلول‌های بدن سبب چاقی و زیبایی صورت شود.

    روش دیگر برای چاق شدن صورت استفاده از مخلوط گلیسیرین و گلاب (یا گلبرگ‌های گل محمدی) است که صورت را به این مخلوط شب‌ها قبل از خواب آغشته کنید و صبح با آب ولرم آبکشی کنید.

    گلاب و گلیسیرین هردو دارای خاصیت آبرسانی به سلول‌های بدن هستند، همچنین گلاب یک ضد التهاب قوی است و می‌تواند از بروز عفونت‌های پوستی جلوگیری کند و سبب تقویت ماهیچه‌های صورت شود.

    استفاده از مخلوط عسل به همراه شیر یا میوه پاپایا نیز می‌تواند برای چاقی صورت بسیار مفید باشد.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    یکی از دلیل‌های لاغری و افتادگی صورت رژیم غذایی نامناسب و کمبود مواد مغذی دریافتی توسط بدن است. به همین دلیل متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند افراد رژیم غذایی سالم شامل میوه و سبزی‌های تازه، آب میوه‌های طبیعی، غلات و حبوبات، ماهی، مواد پروتئینی و لبنی کم‌چرب، دانه‌های روغنی از جمله روغن زیتون و نیز آجیل در رژیم غذایی روزانه خود داشته باشند.

    ماساژ صورت با روغن هایی چون نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام، آرگان و یا روغن آووکادو نیز می‌تواند سبب نرمی صورت و حجم سازی در ناحیه گونه‌ها شود.

    مصرف مواد دخانی یکی از اصلی‌ترین دلایل افتادگی و آسیب‌های پوستی است به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند افراد از استعمال مواد دخانی خودداری و در مجاورت با نور خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

    پاک کردن صورت از محصولات آرایشی هرشب نیز می‌تواند مانع از افتادگی صورت شود، افسردگی و ناراحتی، گریه و غصه زیاد نیز افزون بر اثر‌های منفی خود بر سلامت روحی می‌تواند سلامت جسمی افراد به ویژه صورت آن‌ها را نیز تحت تاثیر قراردهد.

    افراد افسرده به طور معمول صورت لاغر و افتاده‌ای دارند پس برای حفظ زیبایی همیشه شاد باشید و لبخند بزنید، زیرا لبخند زدن طبیعی‌ترین روش برای چاقی و زیبا ماندن صورت است.

  • استفاده از ژل آلوئه ورا در بارداری
  • با انجام تمامی این موارد اگر هنوز دچار لاغری مفرط صورت هستید می‌توانید با متخصص برای انجام روش‌های درمانی تهاجمی از جمله تزریق ژل، چربی یا سیلیکون مشاوره کنید. هرچند که انجام این روش‌ها می‌تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

    از جمله عارضه های جانبی استفاده از روش های تهاجمی می توان، آلرژی، تورم، التهاب، فلج عضله های صورت و درد را نام برد. کارشناسان به افراد توصیه می کنند همیشه کم عارضه ترین شیوه را برای زیبایی پوست خود مورد استفاده قراردهند و تحت نظر متخصص باشند.

    زادروز: ۲۴ ماه اکتبر ۱۹۸۵

    محل تولد: انگلستان

    ملیت: انگلستان

    قد: ۱٫۷۶ متر

    پست: هافبک هجومی / مهاجم

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    نام مستعار: سیاوش بیدگانی (تا پیش از دههٔ ۱۳۵۰)

    تاریخ تولد: ۱ مهر ۱۳۱۹

    محل تولد: مشهد

    ملیت: ایرانی

    سال شروع فعالیت: ۱۳۴۶

    تاریخ تولد: ۴ مهٔ ۱۹۸۹ ‏

    قد: ۱٫۷۵ متر

    ملیت: بریتانیا

    محل اقامت: ایرلند شمالی

    همسر: اریکا استول

    روری مکلروی (rorymcilroy) (زادهٔ ۴ مهٔ ۱۹۸۹)  گلف باز اهل بریتانیا است. روری مک ایلروی گلف بازِ اهل منطقه ایرلند شمالی است، این بازیکن قهرمان صد و چهل و سومین دوره رقابت های اوپن بریتانیا شد و پس از جک نیکولائوس و تایگر وودز سومین گلف باز تاریخ لقب گرفت.

    زادروز: ۱۴ دسامبر ۱۹۷۹

    زادگاه: چستر، انگلستان

    قد: ۱٫۷۳ متر

    پست: مهاجم

    شروع فعالیت: تیم فوتبال لیورپول

    متولد: ۲۵ دسامبر ۱۹۷۱

    محل تولد: اتاوا، اونتاریو

    ملیت: کانادا

    حزب : حزب لیبرال کانادا

    شغل: سیاستمدار

    مذهب: مسیحی

    تاریخ تولد:۳۹۶ ه‍.ق

    مرگ:۴۸۱ ه‍.ق

    محل زندگی: هرات

    رشته فعالیت: ادبیات، شعر

    علت شهرت: مناجات های لطیف

    دین: اسلام

    تاریخ تولد: ۱ نوامبر ۱۹۷۳ 

    محل تولد: منگلور، هندوستان

    قد:۱۷۰ سانت

    ملیت: هندی

    حرفه: بازیگر و مدل

    سال فعالیت: ۱۹۹۷

    تاریخ تولد: ۱۹ تیر ماه ۱۳۷۷

    محل تولد: کرج

    قد:۱۸۳ سانتیمتر 

    ورزش: تکواندو

    وضعیت تأهل: متاهل

    زمینه فعالیت: سینما

    تاریخ تولد: ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳

    محل تولد: شاونه، اوکلاهاما، امریکا

    ملیت: آمریکایی

    پیشه: بازیگر و تهیه کننده فیلم

    همه ی دیکتاتورها روشی مشابه دارن!!

    تهران این کار رو کرده ؟؟!!

    قابل توجه مسئولان بعدا نگویند اطلاع نداشتیم

    باباجون مادرت دل بخواهی کنیدمدرسه رفتن رو

     !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

    برترین ها: بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می‌شویم به طور کلی لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم و صورتمان لاغر شود.

    برای چاق شدن صورت چه بخوریم؟

    نوشیدن آب و چاقی صورت

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    نوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می‌کنند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

    نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می‌کند آب میان بافتی سلول‌های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

    میوه‌ها و سبزیجات و چاقی صورت

    میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صور ت می‌شود همچنین با خوردن میوه‌ها شما احساس سیری می‌کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی نا سالم می‌روید.

    هویج یکی از بهترین میوه ها‌ی کم کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان وعده‌های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

    آجیل‌های موثر در چاقی صورت

    مصرف مغز‌های روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است. گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش‌های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

    روش تهیه حب برای چاقی صورت

    ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها (پسته، بادام، فندق) را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آن‌ها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می‌توانید استفاده کنید.

    از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید.

    نوشیدن شیر و چاقی صورت

    شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می‌کند.

    رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا

    رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که اغلب به عنوان رژیم غذایی لوکس هم شناخته می‌شود، باعث اضافه شدن چربی به پوست صورت شده و به چاق شدن صورت در یک طول هفته کمک زیادی می‌کند.

    نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا متوجه تغییرات شوید.

    چاقی صورت با ماساژ و انواع ماسک

    ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل

    یکی از بهترین روش‌ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.

    ماساژ صورت با روغن جوانه گندم

    یکی از بهترین روش‌های چاق شدن صورت و گونه‌ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق‌تر و تپل‌تر شود.

    ماساژ صورت با شیر

    برای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر ۵ دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید

    معجون شگفت آور خیار و گلابی

    خیارخواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به آبرسانی سلول‌های پوستی کمک می‌کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.

    نحوه استفاده از ماسک خیار

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.

    ماسک گلاب و گلیسیرین

    ترکیب گلاب و گلیسیرین یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه‌ها محسوب می‌شود، این ترکیب شگفت انگیز به عنوان مرطوب کننده‌ی پوست عمل کرده و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت می‌شود.

    گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بر روی صورت بمالید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید.

    هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    ماسک عسل

    عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش‌های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می‌باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می‌رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌شود.

    ۱ قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه‌ها بمالید، بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

    بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

  • عکس نوشته طنز پروفایل تلگرام
  • ماسک گل رس یا خاک رس

    گل رس یا خاک رس یکی از بهترین ماسک‌های صورت برای چاق‌تر شدن و تپل شدن صورت و گونه‌ها می‌باشد، گل رس در ترکیب با گلاب به آبرسانی پوست کمک کرده و بهبود خاصیت کشسانی پوست به چاقی صورت کمک می‌کند.

    یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و به صورت خمیر درآورید، این خمیر را بر روس صورت و گونه‌ها بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.

    این ماسک را هر روز استفاده کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

    آب سیب زمینی

    گفته می‌شود که خوردن روزانه دو لیوان آب سیب زمینی به دلیل مقادیر ویتامین C به آبرسانی پوست کمک کرده و با مرطوب کردن پوست صورت به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    علاوه بر این ماسک آب سیب زمینی هم می‌تواند برای چاق شدن صورت مفید باشد.

    آب یک سیب زمینی را بگیرید و با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید، آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس با آب گرم خوب بشویید.

    آلوئه ورا

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌های موجود در ژل آلوئه ورا با افزایش میزان کلاژن، خاصیت کشسانی و الاستیک پوست را بهبود بخشیده و به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    صورت را تمیز بشویید و خشک کنید حالا صورت را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید بماند تا خشک شود و سپس با آب گرم بشویید.

    این روش را روزی دو بار تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    پودر جوانه گندم

    جوانه گندم حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ای می‌باشد که با افزایش آب رسانی به پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست علاوه بر جوان سازی به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    ماسک پودر جوانه گندم و موز

    یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف موز له شده ترکیب کنید و بر روی صورت بمالید، بگذارید ۳۰ دقیقه بماند و سپس با گرم بشویید.

    ماسک ماست و جوانه گندم

    یک قاشق غذا خوری پودر یا روغن جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری ماست و نصف آووکادو له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه‌ها بمالید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس صورت را با آب ولرم خوب بشویید.

    تخم شنبلیله

    تخم شنبیله سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.

    ۱ قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه‌ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید ۱۰-۱۵ دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.

    این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    روغن زیتون

    روغن زیتون دارای اسید‌های چرب سالمی هستند که با آبرسانی به پوست صورت می‌تواند به چاق شدن طبیعی صورت و گونه‌ها کمک کند.

    هر روز حداقل یک قاشق غذا خوری روغن زیتون خالص و بکر به آرامی بر روی صورت و گونه‌ها ماساژ دهید، بگذارید ۵-۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    شی باتر

    شی باتر دارای اسید‌های چربی است که به بهبود الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست کمک می‌کند و علاوه بر این ویتامین E موجود در آن به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    مقداری شی باتر را بر روی صورت و گونه‌های خود بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    این روش را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    در روشی دیگر یک فنجان شی باتر را با ۳/۴ فنجان شکر ترکیب کنید، آن را در یخچال قرار دهید تا جامد شود. حالا مقداری از این روغن را برداشته و به مدت ۵ دقیقه بر روی صورت و گونه به صورت دایره‌ای ماساژ دهید، بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    این روش را هر روز انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    سیب درختی

    میوه سیب درختی حاوی مقادیر بالایی مواد مغذی است و پالپ سیب می‌تواند به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک کند.

    سیب را رنده کنید تا پالپ‌های آن به دست آیند، هر روز صبح این پالپ‌ها را بر روی صورت و گونه‌ها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید، پس از چند روز متوجه تغییرات در صورت خود می‌شوید.

    چاق و تپل شدن صورت و لپ‌های لاغر با ورزش یوگا در منزل

    یوگای صورت یکی از بهترین ورزش‌هایی است که شما می‌توانید برای چاق شدن صورت و گونه‌ها انجام دهید. یوگا پوست را برای تولید میزان بیشتری کلاژن و الاستین تحریک می‌کند و باعث چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌شود.

    حرکت اول

    بر روی صندلی صاف بنشینید، صورت خود را باد کنید و یک دقیقه همانطور نگه دارید، حالا صورت را به سمت چپ باد کرده و یک دقیقه نگهدارید و سپس صورت را به سمت راست باد کرده و یک دقیقه نگه دارید.

    این تمرین را حداقل روزی سه بار انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    حرکت دوم

    صورت خود را باد کنید و یک دقیقه نگهدارید، انگشتان خود را بر روی گونه‌ها و صورت قرار دهید و به آرامی در حرکات دایره‌ای ماساژ دهید، حالا انگشتان اشاره را کنار سوراخ‌های بینی قرار داده و در حالیکه لپ‌ها را به تو کشیده اید، پوست کنار بینی را ماساژ دهید.

    این تمرین را روزی ۳ بار تکرار کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

    ماساژ گونه‌ها

    بخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.

    انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.

    گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.

    در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.

    این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید.

    ورزش شنای گونه

    کمی دهان‌تان را باز نگه دارید. لب‌های خود را به داخل دهان و زیر دندان‌تان بچرخانید.

    هر دو انگشت سبابه را درست روی برجستگی گونه‌های خود قرار دهید.

    با هر دو انگشت سبابه‌ی خود اندکی فشار بیاورید. ماهیچه‌های گونه‌های خود را به سمت پیشانی (بالا) بکشانید.

    حداقل سه بار در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

    ورزش بالای گونه

    بنشینید و دهان‌تان را به شکل O دربیاورید. لب‌های بالا و پایین خود را تا حد امکان از هم فاصله دهید. به لب‌های خود در جهت مخالف دندان‌های‌تان فشار دهید.

    هر دو انگشت سبابه‌ی را روی هر دو طرف صورت خود قرار دهید و به‌آهستگی آن‌ها را به سمت میان صورت خود حرکت دهید. سعی کنید با فشار بیشتری به سمت وسط صورت خود ماساژ دهید.

    هر دو انگشت سبابه را به‌آرامی روی برجستگی استخوان گونه‌های خود قرار دهید.

    سعی کنید لبخند صورت خود را حفظ کنید تا جابجایی ماهیچه‌های گونه در زیر انگشت سبابه‌تان تسهیل شود.

    بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

    مرطوب‌سازی گونه‌ها

    اگر به‌دنبال گونه‌های پرتری هستید، حتما باید گونه‌ها یا پوست خود را مرطوب نگه دارید. شما می‌توانید از کرم‌های ملایم یا لوسیون‌های صورت استفاده کنید تا گونه‌های خود را بعد از شست‌و‌شوی آن‌ها مرطوب و هیدراته نگه دارید. روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام می‌تواند تا حد زیادی به مرطوب‌سازی پوست‌تان کمک کند.

    درست است که ورزش‌های که ذکر کردیم به صورت مرتب می‌تواند در چاق شدن صورت در خانه به شما کمک کند، اما چند الگوی رژیمی هم وجود دارد که اگر در نسبت‌های صحیح خود مصرف شوند، می‌توانند به برجستگی گونه‌ها کمک شایانی کنند. در ادامه به بحث در مورد اقلام غذایی می‌پردازیم که می‌توانند نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای گونه‌های شما بدست دهند.

    چاق شدن صورت با روش‌های تغذیه‌ای و پزشکی

    چاقی صورت با تزریق ژل و چربی

    وقتی سن بالا می‌رود پوست چربی از دست داده و لاغر و چروک می‌شود، یکی از متداول‌ترین روش‌های پزشکی برای چاق شدن صورت و گونه‌ها تزریق ژل و چربی به پوست و گونه‌ها می‌باشد.

    چاق شدن صورت با مکمل ویتامین E و شیر خشک

    مکمل‌های غذایی مانند شیر خشک و مکمل ویتامین E موجود در بازار یکی دیگر از روش‌های چاق شدن صورت محسوب می‌شوند، اگر نمی‌خواهید دچار اضافه وزن شوید و فقط می‌خواهید صورت چاق‌تر و تپل تری داشته باشید می‌توانید از این مکمل‌ها استفاده کنید.

    سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید

    سیگار کشیدن و نوشیدن الکل یکی از علل لاغری صورت می‌باشد پس سیگار کشیدن را ترک کنید و نوشیدن الکل را متوقف کنید تا صورت چاق‌تر و تپل تری داشته باشید.

    چاق شدن صورت با طب سوزنی

    طب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع‌تر صورت و گونه‌ها در کمترین زمان کمک می‌کند.

    چاقی صورت و گونه ها از معیارهای زیبایی است که باعث جوان و سالم به نظر رسیدن پوست صورت شده و روی زیبایی و جذابیت افراد تاثیر بسزایی دارد.

    امروزه از روش های مختلف، از لوازم آرایش و مصرف داروهای شیمیایی گرفته تا تزریق ژل و عمل جراحی برای چاق و پر شدن صورت استفاده می شود اما این روش ها علاوه بر هزینه بالا، گاهی آسیب های جدی به سلامت و زیبایی پوست وارد می کنند.

    در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین روش های خانگی و گیاهی برای چاق شدن صورت و گونه ها آشنا کنیم. با پرشین استار همراه باشید.

    آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و ویتامین E است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده، باعث تولید کلاژن در پوست می شود و به جوانسازی و درخشندگی پوست کمک می کند.

    استفاده از آلوئه ورا برای سفت شدن و افزایش الاستیک پوست صورت مفید است و گونه ها را چاق و زیبا می کند.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    ماسک آلوئه ورا برای چاق شدن صورت

    هر روز 2 قاشق ژل آلوئه ورا را روی گونه ها مالیده و به مدت 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 10 دقیقه پوست را رها کرده و اجازه دهید آلوئه ورا به خوبی جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر دو بار در روز از این روش استفاده کنید.

    اسیدهای چرب موجود در کره شیا باعث افزایش انعطاف پذیری پوست شده و ویتامین E موجود در آن به سفت شدن پوست صورت و چاقی گونه ها کمک می کند.

    کره شیا برای چاق شدن صورت

    مقداری کره شیا روی گونه ها مالیده و به مدت 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. اجازه دهید 15 دقیقه دیگر روی پوست بماند و بعد بشویید.

    برای نتیجه بهتر این درمان را چندین بار در هفته انجام دهید.

    ماسک چاق کننده صورت

    یک فنجان کره شیا ذوب شده را با 3/4 فنجان شکر گرانول (دانه ریز) مخلوط کرده و داخل یخچال بگذارید تا منجمد شود.

    سپس آن را روی صورت خود قرار داده و 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 10 دقیقه دیگر منتظر بمانید تا ماسک به خوبی جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    توصیه می شود قبل از حمام از این روش استفاده کنید.

    شنبلیله حاوی آنتی اکشیدان ها و ویتامین هایی است که با مبارزه با رادیکال های آزاد پوست را سالم و صاف نگاه می دارد و اعمال موضعی آن روی پوست صورت، برای چاق شدن صورت و گونه ها مفید است.

    ماسک شنبلیله برای چاقی صورت

    1 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید. خمیر را روی گونه ها مالیده و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. 10 دقیقه به همان حال رها کنید و سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر روزی یک بار این ماسک را استفاده کنید.

    همچنین می توانید دو تا سه بار در روز روغن شنبلیله روی پوست خود ماساژ دهید.

    آب رز دارای اثر مرطوب کنندگی است و ترکیب گلیسیرین و آب گل رز به هیدراتاسیون و تغذیه پوست کمک می کند.

    چاق کننده صورت گلسیرین

    مقادیر یکسان گلیسیرین و آب گل رز را مخلوط کرده و قبل از خواب چند دقیقه با حرکات دایره ای روی پوست صورت و گونه ها ماساژ دهید و صبح روز بعد آن را بشویید.

    برای چاق شدن گونه ها هر شب از این روش استفاده کنید.

    سیب از میوه های مغذی و چاق کننده صورت می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در سیب از چین و چروک و آسیب بافت پوست جلوگیری می کند.

    ماسک چاق کردن صورت با سیب

    نصف سیب را له کرده و آنقدر هم بزنید تا به شکل خمیر شود، آن را روی گونه ها مالیده و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. بعد از گذشت 15 تا 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر توصیه می شود هر روز از این ماسک استفاده کنید.

    استفاده از شیر نیز راهی عالی برای چاق کردن صورت و گونه ها است.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    ماسک شیر برای چاق شدن صورت

    شیر را به گونه های خود مالیده و حدود 5 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 5 دقیقه دیگر منتظر بمانید تا شیر جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    عسل از مواد مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان است که به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می کند.

    ماسک عسل و پاپایا

    1 قاشق پاپایا کوبیده و 1 قاشق عسل را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید. این ماسک را روی پوست بمالید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر هر روز صبح از این ماسک استفاده کنید.

    ماسک عسل و شیر

    1 قاشق عسل را با 4 قاشق شیر سرد مخلوط کرده و روی گونه های خود بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. چند دقیقه آن را رها کرده و سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر دو بار در روز از این ماسک استفاده کنید.

    آب سیب زمینی دارای ویتامین C است که به هیدراتاسیون پوست کمک کرده و برای چاق کردن صورت و گونه ها مفید است.

  • قطع پریودی در دوران شیردهی
  • برای چاق کردن صورت لاغر توصیه می شود هر روز دو لیوان آب سیب زمینی میل شود.

    مصرف مواد غذایی با کربوهیدرات فراوان از جمله سیب زمینی نیز باعث افزایش چربی در نقاط مختلف بدن از جمله صورت و گونه ها می شود.

    ماسک چاق شدن صورت با سیب زمینی

    آب یک عدد سیب زمینی را با 1 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

    روغن طبیعی موجود در پوست، نقش مهمی در حفظ سلامت و شادابی پوست داشته و آن را مرطوب نگه می دارد. مصرف روغن های گیاهی و طبیعی گونه ها را درخشان و هیدراته می کند و برای چاق شدن صورت و گونه ها تاثیر بسزایی دارند.

    روغن زیتون از درمان های خانگی موثر برای چاقی صورت است. چربی های غیراشباع موجود در روغن زیتون باعث نرمی و درخشندگی پوست شده، چین و چروک را از بین می برد و یک مرطوب کننده عالی برای پوست محسوب می شود.

    برای چاق شدن صورت و گونه ها توصیه می شود هر روز 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون میل کنید یا دو بار در روز گونه ها را با روغن زیتون ماساژ دهید.

    اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به راحتی توسط پوست جذب شده، پوست را مرطوب و نرم می کند و در چاق کردن صورت و گونه ها تاثیر عالی می گذارد.

    کافیست هر صبح و عصر روغن نارگیل را به گونه ها مالیده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. سپس 30 دقیقه آن را رها کرده و با آب ولرم بشویید.

    روغن کنجد برای چاق شدن صورت افرادی که پوست نازک و گونه های تخت دارند مناسب است. کافیست هر روز مقداری روغن کنجد در دهان غرغره کرده یا آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    ماساژ پوست با روغن بادام و روغن آلوئه ورا نیز در چاق کردن صورت و گونه موثر است.

    در طب سنتی استفاده از برخی عرق های گیاهی برای چاق کردن صورت توصیه شده است. به عنوان مثال عرق یونجه که باعث افزایش اشتها و چاقی صورت می شود، عرق رازیانه که تنها برای خانم ها قابل استفاده است و عرق کاسنی و عرق شنبلیه نیز به عنوان چاق کننده صورت مصرف می شوند.

    یوگای صورت باعث تحریک گردش خون در ناحیه صورت شده و با تولید کلاژن و الاستین از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

    تمرین اول:

    به صورت صاف روی صندلی بنشینید و شانه ها را کاملا شل کنید به طوری که فشاری روی آن احساس نکنید، قفسه سینه باید به سمت جلو باشد. دهان را کمی باز کنید، به اندازه ای که گویی می خواهید با صدای معمولی با کسی صحبت کنید.

    سپس لب پایین و بالا را به سمت داخل دهان بچرخانید تا ردیف دندان ها را بپوشاند. همزمان گوشه های دهان را بکشید تا حدی که به دندان آسیا برسد.

    هر دو گوشه دهان باید در یک سطح و به صورت عمود بر صورت کشیده شود و چانه کمی به سمت جلو بیاید.

    به مدت 90 ثانیه در این حالت بمانید، در این وضعیت باید کشیدگی ماهیچه های گونه و دهان را احساس کنید. سپس آرام آرام آن را به حالت اول برگردانید.

    تمرین دوم:

    انگشت سبابه را زیر راس استخوان گونه ها و هم سطح سوراخ بینی قرار داده و به مدت 1 تا 2 دقیقه حرکات دایره وار محکم و کوچک انجام دهید.

    سپس انگشت سبابه را در دو طرف بینی و به فاصله نصف اینچ از گوشه لب قرار داده و دوباره به مدت 1 تا 2 دقیقه حرکات دایره ای کوچک انجام دهید.

    در پایان انگست سبابه را روی مفصل فک قرار داده و مشابه بالا عمل کنید.

    توصیه می شود برای نتیجه بهتر به صورت منظم این حرکات را روی صورت انجام دهید.

    به آرامی نیشگون های کوچک از بالا و پایین گونه ها بگیرید، این نیشگون ها سرخی طبیعی به گونه ها بخشیده و با روشن کردن گونه ها به چاق به نظر رسیدن آن ها کمک می کند.

    فوت کردن بادکنک از تمرینات موثر برای چاق کردن گونه ها است که باعث تقویت ماهیچه های گونه می شود.

    داخل بادکنکی فوت کنید و گونه ها را به همان حالت به مدت 1 دقیقه نگه دارید، سپس هوا را بیرون دهید. این تمرین را 5 تا 6 بار در روز تکرار کنید.

    می توانید از بادکنک خیالی هم برای اینکار استفاده کنید!

    اگر می خواهید بعد از یک هفته صورت و گونه های چاق و زیبا داشته باشید توصیه می شود از روغن زیتون، شنبلیله، عسل یا سیب استفاده کنید یا تمرین فوت کردن بادکنک را به طور منظم انجام دهید.

    در صورتی که می خواهید چاقی صورت بدون افزایش وزن باشد توصیه می شود از کره چیا، آلوئه ورا، گلیسیرین و گلاب یا شیر استفاده کنید.

    یوگا و سایر تمرینات نیز به چاقی صورت بدون افزایش وزن کمک می کند.

    نوشیدن الکل و مصرف دخانیات باعث کاهش الاستیک و خاصیت ارتجاعی پوست می شود، به همین دلیل افراد سیگاری و الکلی معمولا گونه های لاغری دارند.

    اگر می خواهید گونه های چاقی داشته باشید پودر زردچوبه را از رژیم غذایی خود حذف کنید زیرا پوست را خشک و گونه ها لاغر می کند.

    اشعه ماورا بنفش باعث آسیب پوست و آفتاب سوختگی شده، پوست را خشک و صورت را لاغر و کوچک می کند.

    توصیه می شود حتما از ضدآفتاب استفاده کنید.

    مواد غذایی حاوی کربوهیدرات فراوان باعث درخشندگی پوست شده و صورت را چاق می کنند.

    برنج، نان، ماکارونی، سیب زمینی و غیره از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات هستند که علاوه بر چاق کردن گونه ها به تامین انرژی بدن نیز کمک می کنند.

    هشدار: مصرف بیش از حد این مواد غذایی با چاقی و اضافه وزن سریع کل بدن همراه است.

    امکان ندارد با رژیم غذایی ناسالم بتوانید صورت زیبا و گونه های چاق داشته باشید. توصیه می شود غذاهای حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را در رژیم غذایی روزانه خود گنجانده و ار مصرف پنیر، جو، دانه ها و آجیل غافل نشوید.

    ساده ترین روش برای مرطوب کردن و چاق کردن صورت و گونه ها نوشیدن آب کافی در طول روز است. توصیه می شود روزانه 8 لیوان آب بنوشید و سبزیجات و میوه ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

    بعد از هربار حمام کردن یا شستن صورت حتما از لوسیون صورت یا کرم مرطوب کننده روی گونه ها استفاده کنید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود، سپس آن را بشویید.

    در صورت امکان از کرم های نرم کننده استفاده کنید، این کرم ها گونه ها را مرطوب کرده و هرگونه آسیب پوستی را از بین می برند.

    اگر هر صبح حمام می روید، سعی کنید شب ها قبل از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

    طب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع تر صورت و گونه ها در کمترین زمان کمک می کند.

    منبع: allremedies – wikihow – healthline

    آشپزیبیوگرافیتعبیر خوابداغ ترین هادانلود آهنگ

    سبک زندگیسرگرمیسلامتشعرهای زیباعکس

    کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

    استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

    تماس با ما

    زیبایی صورت ازجمله چاقی صورت، به یکی از دغدغه‌های مهم هر فردی به‌خصوص خانم‌ها تبدیل‌شده است. به این دلیل که لاغری صورت از جذابیت چهره افراد کاسته و باعث بزرگ‌تر نشان دادن بینی صورت نیز می‌شود.

    طب سنتی معتقد است که لاغری صورت یا به دلیل ذاتی بودن لاغری فرد و یا به دلیل تغییر در رژیم غذایی افراد است. در این شرایط بهترین و کم ‌ضررترین روش برای زیبایی و توپر نشان دادن صورت، استفاده از روش‌های طبیعی و بی عارضه می‌باشد. ما در فروشگاه اینترنتی کاکوتی چند راهکار طب سنتی برای چاق شدن صورت را آورده‌ایم:

    راهکارهای طب سنتی برای چاق کردن صورت

    گردش خون مناسب و آب‌رسانی کافی به پوست صورت، ازجمله عواملی است که می‌تواند به چاق شدن صورت شما کمک بسیاری کند. برای این امر می‌توانید از روغن‌ها، ماسک‌ها و برخی مواد غذایی کمک بگیرید تا شمارا به هدف مورد دلخواهتان برساند. در مطلب زیر به برخی از این موارد اشاره‌کرده‌ایم:

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    ۱-روغن‌های چاق‌کننده صورت

    روغن زالو: برای چاق کردن صورت خود از روغن زالو استفاده کنید. برای این امر کافی است روزانه گونه‌های خود را با روغن زالو ماساژ دهید و بگذارید به مدت یک ساعت بر روی پوست صورت شما بماند. درصورتی‌که این روغن با پوست شما سازگار بود، مدت‌زمان ماندگاری آن را بر روی پوست خود بیشتر کنید؛ اما اگر بعد از استفاده از روغن زالو صورت شما جوش زد، پس از استفاده سعی کنید با ماسک خیار صورت خود را خنک نگه‌دارید.

    روغن بادام شیرین: یکی از راهکارهای طب سنتی برای چاق شدن صورت استفاده موضعی از روغن بادام شیرین می‌باشد. برای این کار کافی است گونه‌های خود را با این روغن ماساژ دهید.

    روغن زیتون: اگر صورت لاغری دارید، برای توپر کردن آن صورت خود به‌خصوص گونه‌های خود را با روغن زیتون ناب روغن‌مالی کنید.

    روغن خراطین: یکی از بهترین روش‌ها برای چاقی صورت، روغن‌مالی با استفاده از روغن خراطین می‌باشد. این کار با افزایش گردش خون در صورت سبب چاقی آن می‌شود.

    روغن کنجد: برای چاق شدن صورت خود از معجزه روغن کنجد استفاده کنید. برای این کار کافی است هر شب گونه‌های خود را به مدت ۴۰ روز ماساژ دهید.

    روغن نارگیل: هر شب قبل از خواب، صورت خود را با روغن نارگیل ماساژ دهید. سپس بعد از ۳۰ دقیقه پوست صورت خود را با آب سرد بشویید. این روش سلول‌های پوست صورت شمارا ترمیم کرده و به چاق شدن آن کمک بسیاری می‌کند. کافی است امتحان کنید تا نتیجه آن را عرض یک تا دو هفته ببینید.

    ترکیب رازیانه، دارچین و دارالفلفل: ترکیب روغن‌های ذکرشده به مقدار مساوی و ماساژ دورانی صورت با آن، به چاق شدن صورت خانم‌ها کمک بسیاری می‌کند. این روش را روزی یک تا دو بار انجام دهید.

    روغن کنجد، دارچین و دارالفلفل: برای چاق شدن صورت آقایان ماساژ صورت با روغن‌های ذکرشده در بالا توصیه‌شده است.

    ۲-ماسک‌های چاق‌کننده صورت

    خیار: یکی از راهکارهای طب سنتی برای چاق کردن صورت به‌صورت طبیعی، استفاده از ماسک خیار می‌باشد. برای این کار کافی است آب خیار را با کمی گلاب ترکیب کرده و بر روی صورت خود ماسک کنید. این ترکیب را که سرشار از آنتی‌اکسیدان طبیعی است، به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید.

    آلوئه‌ورا: یکی از دلایل چاقی صورت، آب‌رسانی مناسب به پوست می‌باشد. ماسک آلوئه‌ورا یک آب‌رسان قوی برای چاق شدن صورت می‌باشد. برای این کار کافی است ژل آلوئه‌ورا را نیم ساعت قبل از حمام بر روی پوست صورت خود قرار دهید. سپس استحمام کنید.

    گل رس: یک آب‌رسان قوی برای صورت، ماسک گل رس می‌باشد که چاقی صورت شمارا به همراه دارد. برای تهیه این ماسک، خاک رس را با گلاب مخلوط کنید. سپس این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید تا به چاقی صورت شما کمک کند.

    گلابی: برای چاقی صورت خود از میوه گلابی استفاده کنید. این میوه با ایجاد رطوبت بر روی پوست شما، به چاقی صورت شما کمک بسیاری می‌کند. برای این کار کافی است گلابی را به‌صورت ورقه ورقه بر روی صورت خود قرار دهید.

    عسل: برای چاقی صورت خود از معجزه عسل استفاده کنید. استفاده از عسل به‌صورت موضعی، می‌تواند به چاقی صورت شما کمک کند. به این دلیل که عسل جاذب رطوبت بوده و آن را جذب پوست می‌کند. درنتیجه صورت شما چاق‌تر به نظر می‌رسد. همچنین برای اثرگذاری بیشتر می‌توانید عسل را با شیر یا ماست نیز ترکیب کنید و بر روی پوست صورت خود قرار دهید.

    شیر: یکی از روش‌های طبیعی و بدون عارضه برای پر کردن صورت استفاده از شیر می‌باشد. برای این کار کافی است پوست صورت خود را با مقداری شیر سرد ماساژ دهید. این کار را به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید تا رطوبت آن به پوست صورت شما نفوذ کند.

    گلاب و گلیسرین: برای توپر کردن صورت به صورت طبیعی، هر شب قبل از خواب ترکیب گلاب و گلیسیرین را به صورت خود بمالید و صبح صورت خود را بشویید. گلاب یک آب‌رسان قوی است که رطوبت صورت شمارا تامین می‌کند.

    زغال اخته: یک راهکار طبیعی و بدون عراضه برای چاقی صورت استفاده از ماسک زغال اخته می‎باشد. برای این منظور کافی است دانه‌های زغال اخته را پودر کرده و با آب مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید. سپس آن را بر روی صورت و گونه‌های خود قرار دهید. در نهایت پس از ۱۰ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.

    شنبلیله: این بذر قوی با دارا بودن مواد مغذی، گونه‌های شمارا توپرتر کرده و زیبایی را به صورت شما بر می‌گرداند. برای چاق شدن صورت خود با استفاده از بذر شنبلیله کافی است بذر آن را شب‌ها در آب بگذارید. سپس صبح خمیر آن را ساخته و بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از جذب شدن به پوست صورت شما می‌توانید پوست صورت خود را با آب سرد بشویید.

    ۳-خوراکی‌های چاق‌کننده صورت

    جوانه گندم: ویتامین‌ها و املاح معدنی نظیر ویتامین A و ویتامین E موجود در جوانه گندم، باعث شادابی و تقویت پوست صورت شما می‌شود؛ بنابراین برای چاق شدن صورت خود می‌توانید دو قاشق جوانه گندم پودر شده را با یک کاسه ماست محلی مخلوط کرده و هفته‌ای ۳ تا ۴ بار به‌صورت عصرانه آن را میل کنید. کافی است امتحان کنید تا نتیجه‌ی آن را ببینید.

    آلوبخارا: آلوبخارا سرشار از آنتی‌اکسیدان است و برای پرحجم کردن صورت استفاده می‌شود. خوردن روزانه ۵ عدد آلوبخارا برای چاق کردن صورت توصیه‌شده است.

    شیر بادام: یکی از خوراکی‌هایی که در چاقی صورت کمک‌کننده است، خوردن روزانه یک لیوان شیر بادام می‌باشد. برای تهیه شیر بادام، چند بادام را مغز کرده و در آب جوش بریزید. سپس پوست بادام را کنده و با کمی عسل و آب مخلوط کنید. سپس این ترکیب را به مدت ۴۰ روز نوش جان کنید.

    جنسینگ: برای چاقی صورت خود از خواص شگفت‌انگیز جنسینگ استفاده کنید. پیشنهاد طب سنتی به افراد لاغر استفاده از مکمل‌های جنسینگ می‌باشد.

    عرق رازیانه: برای چاقی صورت خود از خواص عرق رازیانه استفاده کنید. عرق رازیانه با تأثیر بر روی زیبایی خانم‌ها به خوش‌فرم شدن صورت و اندام آن‌ها کمک بسیاری می‌کند. برای چاق شدن صورت به این شیوه کافی است روزی نصف لیوان از این عرق را مصرف کنید.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    توجه به این نکته ضروری است که رازیانه سرشار از هورمون‎های زنانه است؛ بنابراین آقایان از مصرف آن خودداری کنند. همچنین مصرف همیشگی این عرق به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود.

    عسل و جو دوسر: یکی از روش‌های درمانی برای چاقی صورت استفاده از عسل می‌باشد. برای این کار کافی است دستور زیر را در دستور غذایی خود بگنجانید.

    یک لیوان شیر، یک قاشق چای‌خوری کره نرم شده، یک قاشق چای‌خوری عسل، ۲ قاشق چای‌خوری پنیر ریز شده و یک قاشق غذاخوری جو دوسر را باهم مخلوط کنید. سپس این ترکیب را در وعده صبحانه میل کنید.

    هویج: هویج یک آب‌رسان قوی است که می‌تواند به چاقی صورت شما کمک بسیاری کند. خوردن هویج در میان وعده‌های غذایی‌تان احساس سیری به شما می‌دهد و مسئولیت آب‌رسانی به سلول‌های پوستی شمارا بر عهده می‌گیرد. این روش را تا یک هفته انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید.

    مغزها: یکی از روش‌های طبیعی برای پر کردن صورت خود استفاده از چهارمغز پسته، بادام، فندق و خرما می‌باشد. در این روش این مغزها را با خرما یا شیره خرما ترکیب کنید تا به‌صورت خمیری درآید. مصرف این خمیر به پرتر به نظر رسیدن صورت شما کمک بسیاری می‌کند. این کار را به مدت ۵ روز ادامه دهید تا نتیجه آن را ببینید.

    عرق یونجه: اگر صورت لاغری دارید و به فکر چاق شدن آن هستید، عرق یونجه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای چاق شدن صورت به این روش کافی است روزی یک استکان صبح و نصف استکان عصر از عرق یونجه میل کنید. برای اثرگذاری، بهتر است این کار را تا ۱۴ روز ادامه دهید. سپس ۲ ماه استفاده از آن را متوقف کرده و دوباره به مدت ۱۴ روز آن را مصرف کنید.

    توجه به این نکته ضروری است که این عرق شامل هورمون‌های زنانه است؛ بنابراین خوردن آن به آقایان توصیه نمی‌شود.

    عرق کاسنی و شنبلیله: در طب سنتی از عرق کاسنی و شنبلیله برای چاق‌کننده صورت استفاده می‌شود. شما می‌توانید این محصول را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه کاکوتی سفارش دهید.

    شیر: نوشیدن شیر علاوه بر افزایش سلامتی و استقامت بدن، به چاقی پوست صورت شما نیز کمک بسیاری می‌کند. برای این امر کافی است هر روز دو لیوان شیر کم‌چرب بنوشید.

    خاک شیر و تخم شربتی: یکی از راه‌های طبیعی برای پر کردن صورت، مصرف مواد غذایی رطوبت دار نظیر خاک شیر و تخم شربتی می‌باشد. مصرف این مواد می‌تواند به چاقی صورت شما کمک بسیاری کند.

  • طرز استفاده شیرخشت و ترنجبین
  • آب: نوشیدن روزانه آب کافی، اثر شگفت‌انگیزی را بر روی پوست صورت شما می‌گذارد. به این دلیل که آب قادر است تا آب میان بافتی سلول‌های صورت شمار را تأمین کرده و به پرحجم نشان دادن صورت شما کمک بسیاری کند.

    نکاتی که باعث لاغری صورت می‌شود:

    –مصرف الکل و دخانیات را به حداقل برسانید. مصرف این مواد باعث آسیب رسیدن به زیبایی پوست شما می‌شود؛ بنابراین برای داشتن پوستی زیبا از مصرف این مواد خودداری کنید.

    –استرس و خواب ناکافی از جمله دلایلی که صورت شمارا خسته‌تر و چروکیده‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین برای داشتن پوستی زیبا، خواب کافی داشته باشید. همچینین خواب کافی با کاهش چین و چروک پوست صورت شما، شمارا چاق‌تر نشان می‌دهد.

    –رژیم غذایی نادرست، خوردن انواع فست فودها و غذاهای حاضری علاوه بر مشکلات گوارشی، باعث ایجاد مشکلاتی بر سطح پوست شما می‌شود. توصیه ما به شما خوردن مواد غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. این مواد کمک بسیاری به چاق‌تر نشان دادن صورت شما می‌کند.

    –استفاده طولانی مدت از مواد آرایشی به پوست شما آسیب می‌رساند. بهتر است استفاده از این مواد را به حداقل رسانده تا پوست شما هوای بیشتری بخورد.

    –انجام ندادن ورزش صورت می‌تواند به چروک شدن پوست صورت و در نهایت لاغری صورت شما منجر شود. انجام منظم و روزانه ورزش‌های صورت می‌تواند به خوش‌فرم شدن صورت شما کمک بسیاری کند.

    –نداشتن استحمام کافی از جمله دلایلی است که می‌تواند به پوست صورت شما آسیب برساند.

    سخن نهایی

      تزریق ژل و بوتاکس ازجمله روش‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیداکرده است. این روش‌ها که معمولاً برای پرتر کردن صورت و زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد، علاوه بر هزینه‌های هنگفت، اغلب دارای عوارض می‌باشد؛ اما قبل از امتحان کردن این روش‌های خطرناک، توصیه ما در فروشگاه اینترنتی کاکوتی، استفاده از نسخه‌های گیاهی و طبیعی گفته‌شده در بالا می‌باشد. اگرچه این روش‌ها ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد، اما شمارا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه می‌رساند. کافی است امتحان کنید تا صورتی پر و زیبایی داشته باشید.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

     

    پیشنهاد های کاکوتی برای شما :

    معجون چاقی

    گلاب ممتاز

    عرق زیره سیاه

     

    با تشکر از شما دوست گرامی
    در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید بهفروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

    درتلاش هستیم تا عرقیجات سنتی ایران عزیزمان را به سفره های شما عزیزان بازگردانیم . سعی برآن داریم که بجای نوشابه های مضر ، مصرف عرقیجات گیاهی را تبلیغ کنیم.

    برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


    ایمیل شما:


    درتلاش هستیم تا عرقیجات سنتی ایران عزیزمان را به سفره های شما عزیزان بازگردانیم . سعی برآن داریم که بجای نوشابه های مضر ، مصرف عرقیجات گیاهی را تبلیغ کنیم.

    با تشکر از شما دوست گرامی
    در صورت تمایل به تهیه عرقیحات گیاهی میتوانید بهفروشگاه اینترنتی عرقیجات گیاهی کاکوتی مراجعه نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید . برای دانلود اپلیکیشن اندروید کاکوتی اینجا کلیک کنید

    طراحی شده در ایران | خرید خوب ، حق شماست،کافیست نگرش خود را تغییر دهید.ساخته شده با عشق در کاکوتی. | نیرو گرفته شده از سرور های قدرتمند سرور ستاپ

    چاق شدن صورت آرزوی بیشتر خانم ها و مردان جوان است و همواره کسانی که دارای صورت های لاغری هستند به دنبال روش هایی برای چاق شدن صورت خود می باشند. در این بخش روش های آسان و طبیعی را برای چاق کردن صورت مشاهده می کنید و شما می توانید با انجام هر یک از این روش ها صوت پر و جذابی را داشته باشید.
    لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند.
    با داشتن صورتی چاق هر فردی می تواند جوان تر از سن خود به نظر برسد و بیشتر افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی صورت شان را چاق کنند.

    استفاده موضعی از خیار

    خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    استفاده از گلاب

    می توانید از گلاب مرغوب برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

    چاق شدن صورت با سیب

    سیب از انواع میوه هایی است که برای سلامت پوست مفید است. وجود کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث می شود تا پوست شما نرم تر و چاق شود.
    برای چاق شدن صورت ابتدا سیب زرد و یا قرمزی را تکه تکه کنید و تکه های سیب را در درون مخلوط کن بریزید تا نرم شوند سپس سیب های له شده را به مدت ۳۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید.
    علاوه بر استفاده از ماسک سیب می توانید معجونی از سیب را تهیه کنید و هر روز این نوشیدنی را در وعده صبحانه خود مصرف کنید طرز تهیه نوشیدنی سیب به روش زیر است :
    ابتدا سه قاچ از سیب را با سه برش از هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو در درون مخلوط کن بریزید و سپس این میوه ها را تا زمانی که کاملا له شوند و با یکدیگر مخلوط شوند هم بزنید

    نوشیدن آب و چاقی صورت

    یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

    استفاده از میوه ها و سبزیجات

    با خوردن میوه ها و سبزیجات هم می توانید به بدن تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

    خوردنی ها و آجیل های چاق کننده صورت

    یکی دیگر از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می توانید به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

    طب سوزنی

    اگر می خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند و به این ترتیب می توان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

    حرکات ورزشی برای چاق شدن صورت

    اگر تمایلی به استفاده از تکنیک های تغذیه برای پر شدن و چاق شدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب ها را تا جایی که می توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه دارید سپس بدون آنکه لب های تان از هم باز شود و دندان های تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید.

    بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت تان احساس خستگی می کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان گردش خون به سلول های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

    هر شب این سالاد را بخورید

    گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین های B می تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

    ماسک چاق کننده صورت

    ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. ماسک کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت می شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

    روغن کدو و گشنیز و بنفشه

    یکی از بهترین دستورالعمل‌ها برای چاق شدن صورت گرم مزاج ها استفاده از روغن‌ کدو و کدو، گشنیز‌ و بنفشه‌ به صورت استعمال موضعی‌ روی پوست صورت است که باید یک الی ۲ بار در طول روز به همراه ماساژ ملایم صورت‌ انجام شود البته اگر فرد خشک‌ مزاج‌ باشد این روغن به خوبی جذب و موجب چاق شدن صورت او می‌شود.

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    روغن بادام شیرین و نارگیل

    سرد مزاج‌ها هم می‌توانند روغن‌های حجیم کننده طبیعی همچون روغن بادام شیرین و نارگیل‌ را به صورت ماساژ بر روی پوست صورت استفاده و صبر کنند که این روغن به خوبی جذب صورت شود.

    استفاده از ژل آلوورا برای چاق شدن صورت

    آلوورا پوست را سفت کرده و با افتادگی و شل شدن پوست مقابله می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در آلوورا از آسیب های ناشی از فعالیت رادیکال های آزاد پیشگیری نموده و با افزایش تولید کلاژن به باعث می شود پوست شما جوان تر به نظر برسد. یکی از راه های چاق شدن صورت با استفاده از آلوورا این است که گونه های خود را به مدت ۱۰ دقیقه با ژل آلوورا و به صورت دورانی ماساژ دهید، سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را دو بار در روز انجام دهید.

    چاق کردن گونه ها با نیشگون

    به آرامی نیشگون های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون های کوچک باعث ورم و آسیبدیدگی نمی شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان داده شدن آن می شود.

    برای داشتن صورت چاق و تپل ، باید از لپ ها شروع کنید . به طور طبیعی لپها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند پس با تمرین دادن آنها حجم ماهیچه ای صورت افزایش پیدا خواهد کرد و صورت چاقتر خواهد شد.

    تمرینات گردن

  • lord shiva hd photos for pc
  • شاید فکر نمیکردید که گردن هم بخشی از صورت است و تمرین دادن ماهیچه های گردنی هم برای تپل تر شدن صورت با اهمیت می باشد . اگر شما در ناحیه زیر چانه و یا زیر گونه ها حجم صورت خود را از دست داده اید و پوست چروک و آویزان در این نواحی ظاهر شده اند ، تمرین زیر برای شما بسیار مؤثر خواهد بود .

    صاف بر روی یک صندلی بنشینید ( کمر صاف باشد ) و سر را به سمت بالا بگیرید تا گردن کشیده شود ، سپس در همان حال لب پایینی را بر روی لب بالایی قرار دهید و تاجای ممکن لب پایینی را به سمت بینی نزدیک کنید و ۵ ثانیه در این حالت باقی بمانید . کشش زیادی را در ناحیه گردن و ماهیچه های چانه احساس خواهید کرد . این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن از حالت چروک خارج شود و پوستی صاف و زیبا در این ناحیه داشته باشید .

     

    ۱- شیربادام روزی یک لیوان بمدت۴۰روز(شیر بادام:چند بادام را مغز کرده در آب در حال جوش بریزید تا پوستش راحتر کنده شود بعد از آب در آورده وبعد از اینکه خنک شد تر مخلوط کن ریخته با کمی عسل ومقداری آب کامل که مخلوط شد نوش جان کنید)

    ۲- خوردن سوپ حلیم باروغن زیتون

    ۳- خوردن انگور

    ۴- شیربرنج

    ۵- شیره انگور و ارده

    ۶- استفاده از مواد نشاسته ای و خوردن نان خامه ای روی غذای چرب .

    ۷- استعمال عطرهای موافق

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت

    ۸- خوردن غذاهائی که از آن خون صالح تولید می شود از قبیل خوردن یونجه با شکر و مداومت با آن

    ۹- خوردن گوشت بره بریان کرده و حلیم و نخود آب گوشت کبک و مرغ و گوشت بزغال شیر ماست دوغ تازه نان و انگور سفید ( انگور را روی غذای گوشتی چرب نخورند ناشتا میل کنند )

    ۱۰- استحمام یکروز در میان ، بدن را چاق و گوشت تازه می رویاند و رافع بلغم و صفرا هم می باشد و با معده خالی و پر هم حمام رفتن مضر است بایستی اندک چیزی در معده باشد و از آب سرد خارج شدن درد بدن را زایل و اعصاب را هم تقویت می کند .

    ۱۱- پنیر با مغز گردو بدن را فربه و پوست را لطیف و نرم و معده را تقویت می نماید .

    ۱۲- برگ شنبلیله با آرد گندم و شکر و عسل جهت فربهی بدن مفید است .

    ۱۳- زنیان با بادیان رومی ۱۵ گرم از هر دو در ۴۱۲ گرم شیر و ۳۵ گرم قند باعث افراط فربهی است.

     

     

    نام (required)

                   ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)

    چاق شدن صورت؛ این روش‌های شگفت انگیز را امتحان کنید!

    برترین ها/ بسیاری از ما با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می شویم به طور کلی لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد.کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم و صورتمان لاغر شود.برای چاق شدن صورت چه بخوریم؟نوشیدن آب و چاقی صورتنوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد ، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.میوه ها و سبزیجات و چاقی صورتمیوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صور ت می شود همچنین با خوردن میوه ها شما احساس سیری می کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی نا سالم می روید.هویج یکی از بهترین میوه ها ی کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.آجیل های موثر در چاقی صورتمصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است. گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.روش تهیه حب برای چاقی صورت4 عدد از هر یک از این مغز ها (پسته، بادام، فندق ) را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می توانید استفاده کنید.از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید.نوشیدن شیر و چاقی صورتشیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می کند.رژیم غذایی با کربوهیدرات بالارژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که اغلب به عنوان رژیم غذایی لوکس هم شناخته می شود، باعث اضافه شدن چربی به پوست صورت شده و به چاق شدن صورت در یک طول هفته کمک زیادی می کند.نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا متوجه تغییرات شوید.چاقی صورت با ماساژ و انواع ماسکماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیلیکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.ماساژ صورت با روغن جوانه گندمیکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود.ماساژ صورت با شیربرای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر 5 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشوییدمعجون شگفت آور خیار و گلابیخیارخواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به آبرسانی سلول های پوستی کمک می کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.نحوه استفاده از ماسک خیاراین میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید.ماسک گلاب و گلیسیرینترکیب گلاب و گلیسیرین یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه ها محسوب می شود، این ترکیب شگفت انگیز به عنوان مرطوب کننده ی پوست عمل کرده و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت می شود.گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بر روی صورت بمالید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید.هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.ماسک عسلعسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود.1 قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.ماسک گل رس یا خاک رسگل رس یا خاک رس یکی از بهترین ماسک های صورت برای چاق تر شدن و تپل شدن صورت و گونه ها می باشد، گل رس در ترکیب با گلاب به آبرسانی پوست کمک کرده و بهبود خاصیت کشسانی پوست به چاقی صورت کمک می کند.یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و به صورت خمیر درآورید، این خمیر را بر روس صورت و گونه ها بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.این ماسک را هر روز استفاده کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.آب سیب زمینیگفته می شود که خوردن روزانه دو لیوان آب سیب زمینی به دلیل مقادیر ویتامین C به آبرسانی پوست کمک کرده و با مرطوب کردن پوست صورت به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.علاوه بر این ماسک آب سیب زمینی هم می تواند برای چاق شدن صورت مفید باشد؛آب یک سیب زمینی را بگیرید و با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید، آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس با آب گرم خوب بشویید.آلوئه ورامقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در ژل آلوئه ورا با افزایش میزان کلاژن، خاصیت کشسانی و الاستیک پوست را بهبود بخشیده و به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.صورت را تمیز بشویید و خشک کنید حالا صورت را با ژل آلوئه ورا به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید بماند تا خشک شود و سپس با آب گرم بشویید.این روش را روزی دو بار تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.پودر جوانه گندمجوانه گندم حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای می باشد که با افزایش آب رسانی به پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست علاوه بر جوان سازی به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.ماسک پودر جوانه گندم و موزیک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف موز له شده ترکیب کنید و بر روی صورت بمالید، بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با گرم بشویید.ماسک ماست و جوانه گندمیک قاشق غذا خوری پودر یا روغن جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری ماست و نصف آووکادو له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس صورت را با آب ولرم خوب بشویید.تخم شنبلیلهتخم شنبیله سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.1 قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید 10-15 دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.روغن زیتونروغن زیتون دارای اسید های چرب سالمی هستند که با آبرسانی به پوست صورت می تواند به چاق شدن طبیعی صورت و گونه ها کمک کند.هر روز حداقل یک قاشق غذا خوری روغن زیتون خالص و بکر به آرامی بر روی صورت و گونه ها ماساژ دهید، بگذارید 5-10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.شی باترشی باتر دارای اسید های چربی است که به بهبود الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست کمک می کند و علاوه بر این ویتامین E موجود در آن به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.مقداری شی باتر را بر روی صورت و گونه های خود بمالید و به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.این روش را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.در روشی دیگر یک فنجان شی باتر را با 3/4 فنجان شکر ترکیب کنید، آن را در یخچال قرار دهید تا جامد شود. حالا مقداری از این روغن را برداشته و به مدت 5 دقیقه بر روی صورت و گونه به صورت دایره ای ماساژ دهید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.این روش را هر روز انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.سیب درختیمیوه سیب درختی حاوی مقادیر بالایی مواد مغذی است و پالپ سیب می تواند به چاق شدن صورت و گونه ها کمک کند.سیب را رنده کنید تا پالپ های آن به دست آیند، هر روز صبح این پالپ ها را بر روی صورت و گونه ها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید، پس از چند روز متوجه تغییرات در صورت خود می شوید.چاق و تپل شدن صورت و لپ های لاغر با ورزش یوگا در منزلیوگای صورت یکی از بهترین ورزش هایی است که شما می توانید برای چاق شدن صورت و گونه ها انجام دهید. یوگا پوست را برای تولید میزان بیشتری کلاژن و الاستین تحریک می کند و باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود.حرکت اولبر روی صندلی صاف بنشینید، صورت خود را باد کنید و یک دقیقه همانطور نگه دارید، حالا صورت را به سمت چپ باد کرده و یک دقیقه نگهدارید و سپس صورت را به سمت راست باد کرده و یک دقیقه نگه دارید.این تمرین را حداقل روزی سه بار انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.حرکت دومصورت خود را باد کنید و یک دقیقه نگهدارید، انگشتان خود را بر روی گونه ها و صورت قرار دهید و به آرامی در حرکات دایره ای ماساژ دهید، حالا انگشتان اشاره را کنار سوراخ های بینی قرار داده و در حالیکه لپ ها را به تو کشیده اید، پوست کنار بینی را ماساژ دهید.این تمرین را روزی 3 بار تکرار کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.ماساژ گونه‌هابخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید. ورزش شنای گونهکمی دهان‌تان را باز نگه دارید. لب‌های خود را به داخل دهان و زیر دندان‌تان بچرخانید.هر دو انگشت سبابه‌ را درست روی برجستگی گونه‌های خود قرار دهید.با هر دو انگشت سبابه‌ی خود اندکی فشار بیاورید. ماهیچه‌های گونه‌های خود را به سمت پیشانی (بالا) بکشانید.حداقل سه بار در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید. ورزش بالای گونهبنشینید و دهان‌تان را به شکل O دربیاورید. لب‌های بالا و پایین خود را تا حد امکان از هم فاصله دهید. به لب‌های خود در جهت مخالف دندان‌های‌تان فشار دهید.هر دو انگشت سبابه‌ی را روی هر دو طرف صورت خود قرار دهید و به‌آهستگی آنها را به سمت میان صورت خود حرکت دهید. سعی کنید با فشار بیشتری به سمت وسط صورت خود ماساژ دهید.هر دو انگشت سبابه‌ را به‌آرامی روی برجستگی استخوان گونه‌های خود قرار دهید.سعی کنید لبخند صورت خود را حفظ کنید تا جابجایی ماهیچه‌های گونه در زیر انگشت سبابه‌تان تسهیل شود.بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.مرطوب‌سازی گونه‌هااگر به‌دنبال گونه‌های پرتری هستید، حتما باید گونه‌ها یا پوست خود را مرطوب‌ نگه دارید. شما می‌توانید از کرم‌های ملایم یا لوسیون‌های صورت استفاده کنید تا گونه‌های خود را بعد از شست‌و‌شوی آنها مرطوب و هیدراته نگه دارید. روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام می‌تواند تا حد زیادی به مرطوب‌سازی پوست‌تان کمک کند.درست است که ورزش‌های که ذکر کردیم به صورت مرتب می‌تواند در چاق شدن صورت در خانه به شما کمک کند، اما چند الگوی رژیمی هم وجود دارد که اگر در نسبت‌های صحیح خود مصرف شوند، می‌توانند به برجستگی گونه‌ها کمک شایانی کنند. در ادامه به بحث در مورد اقلام غذایی می‌پردازیم که می‌توانند نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای گونه‌های شما بدست دهند.چاق شدن صورت با روش های تغذیه ای و پزشکیچاقی صورت با تزریق ژل و چربیوقتی سن بالا می رود پوست چربی از دست داده و لاغر و چروک می شود، یکی از متداول ترین روش های پزشکی برای چاق شدن صورت و گونه ها تزریق ژل و چربی به پوست و گونه ها می باشد.چاق شدن صورت با مکمل ویتامین E و شیر خشکمکمل های غذایی مانند شیر خشک و مکمل ویتامین E موجود در بازار یکی دیگر از روش های چاق شدن صورت محسوب می شوند، اگر نمی خواهید دچار اضافه وزن شوید و فقط می خواهید صورت چاق تر و تپل تری داشته باشید می توانید از این مکمل ها استفاده کنید.سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنیدسیگار کشیدن و نوشیدن الکل یکی از علل لاغری صورت می باشد پس سیگار کشیدن را ترک کنید و نوشیدن الکل را متوقف کنید تا صورت چاق تر و تپل تری داشته باشید.چاق شدن صورت با طب سوزنیطب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع تر صورت و گونه ها در کمترین زمان کمک می کند.ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید


    (١٩:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٨:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت


    (١٧:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٦:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٥:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٤:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٣:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٢:٣١) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٢:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١١:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٠:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (١٠:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (٠٩:٠٠) ٩٩/٠٦/١٤


    (٢٢:٥٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (٢٢:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (٢١:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (٢٠:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٩:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٨:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٧:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٦:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٥:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٤:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٣:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٢:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١١:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (١٠:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت


    (٠٩:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (٠٨:٠٠) ٩٩/٠٦/١٣


    (٢٢:٥٠) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢٢:٣٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢٢:١٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢١:٤٧) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢١:١٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢٠:٤٦) ٩٩/٠٦/١٢


    (٢٠:١٦) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٩:٤٥) ٩٩/٠٦/١٢

  • مدل صندلی راک

  • (١٩:١٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٨:٤٦) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٨:١٦) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٧:٤٦) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٧:١٤) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٦:٤٣) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٦:١٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٥:٤٥) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٥:٢٠) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٤:٤٦) ٩٩/٠٦/١٢

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت


    (١٤:٣٠) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٤:٠٠) ٩٩/٠٦/١٢


    (١٣:٣٠) ٩٩/٠٦/١٢

    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت
    روغن بادام شیرین برای چاق شدن صورت
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *