روش تهیه ضد یخ

دوره مقدماتی php
روش تهیه ضد یخ
روش تهیه ضد یخ

در قرن گذشته در ساخت انواع ضدیخ، متانول بدست آمده از تقطیر چوب بالاترین استفاده را داشته است. در آن زمان الکل اتیلیک، گلیسیرین، کلرور کلسیم، آب نمک، آب شکر و مخلوط آب عسل مایعاتی بودند که معمولاً به عنوان خنک کننده از آنها استفاده میگردید. همچنین در آن دوران نفت و روغن های نفتی که با آب مخلوط نمی شدند نیز به عنوان مایع خنک کننده استفاده میگردید. در میان دهه های بیست تا سی میلادی و با پیشرفت علم و صنعت خودروسازی در جهان، نیاز به مایعات خنک کننده موتور بسیار افزایش پیدا نمود. در آن سال ها یکی از موادی که برای خنک نمودن موتور از آن استفاده میگردید، الکل اتیلیک بود که این ماده به دلیل ارزان قیمت بودن و همچنین تولید مناسب، از استقبال خوبی برخوردار شده بود. در میانه دهه ۲۰ میلادی برای نخستین بار مصرف اتیلن گلیکول به عنوان ماده خنک کننده موتور رواج پیدا نمود. در ابتدا مصرف اتیلن گلیکول کم بود و استقبال چندانی از این ماده خنک کننده نشد اما با گذشت زمان و با آگاهی بیشتر مردم نسبت به مزایای اتیلن گلیکول، مصرف آن افزایش پیدا نمود تا حدی که در حال حاضر بیشترین مصرف اتیلن گلیکول به منظور تولید سیال خنک کننده موتور است. با افزایش مصرف اتیلن گلیکول و کاربردهای مناسب آن برای سیال خنک کننده موتور، به تدریج مصرف متانول، الکل اتیلیک و سایر مواد شیمیایی برای تولید ضد یخ کاهش پیدا نمود و مصرف این مواد در فرمولاسیون مایعات خنک کننده موتور در سال۱۹۵۰ به کلی منسوخ گردید، به شکلی که تولید و مصرف اتیلن گلیکولات ۴۹ میلیون لیتر به ۷۱ میلیون لیتر در سال رسید.

 

معمولاً در بیشتر سیستم های خنک کننده خودروهای سواری و سنگین یک سیال وجود دارد که با گردش در اطراف موتور، بخش زیادی از گرمای ایجاد شده را جذب و به بیرون از موتور هدایت میکند. ساده ترین، ارزان ترین و در دسترس ترین سیال شناخته شده در جهان آب است. استفاده از آب به دلایلی همچون محدودیت استفاده در دماهای خاص (معمولاً بین ۵ تا ۶٠ درجه سانتی گراد ) و تولید زنگ زدگی در قطعات فلزی این سیال به تنهایی نمیتواند نیاز سیستم را پاسخ دهد و باید با روش های گوناگون نقاط ضعف آن را جبران نمود. برای رفع مشکلات استفاده از آب جهت خنک نمودن خودروهای سواری و سنگین از نوعی ترکیبات شیمیایی که با نام های (ضدیخ ، ضد جوش ، ضدزنگ) شهرت یافته اند میتوان بهبود چشمگیری در خنک کننده ها بوجود آورد. استفاده از این ترکیبات در سیستم های خنک کننده به گونه ای میباشد که مخلوطی یکسان از آب و ماده ضدیخ با فرمولاسیون شیمیایی خاص استفاده میگردد که مضاف بر کم نمودن دمای انجماد سیال تا کمتر از منفی ٣۵ درجه سانتیگراد، سبب افزایش نقطه جوش تا بیش از ١١٢ درجه سانتیگراد و نیز جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی موتور می شود . مواد ضدیخ ترکیبات شیمیایی میباشند که در سیستم های خنک کننده و رادیاتورهای موتورهای احتراق داخلی برای کسب اطمینان از جریان داشتن مایع در درجات کم حرارتی و به منظور جلوگیری از خسارت ناشی از تشکیل یخ به کار گرفته میشود. ماده ضدیخ سیالی است که از ترکیب یک سیال پایه به نام اتیلن گلیکول (Ethylene Glycol) و مواد افزودنی به منظور جلوگیری از خوردگی، کف نمودن، بهبود کیفیت، زنگ زدگی آب و رنگ تشکیل شده است.

 

روش تهیه ضد یخ

دوره مقدماتی php

در ادامه به معرفی روند اجمالی فرآیند تولید ضدیخ ، ضدجوش ، ضدزنگ میپردازیم. در ابتدا مونو اتیلن گلیکول از مخزن ذخیره به وسیله پمپ به داخل مخزن اختلاط تزریق میگردد و از واحد تصفیه آب، مقداری آب به آن افزوده میشود و همچنین مقداری مواد افزودنی به آن اضافه میگردد و بعد از این مرحله به آن اندیکاتور اضافه میکنند. همزن را روشن نموده و برای مدت زمانی معین عمل اختلاط انجام میپذیرد. سپس بعد از انجام اختلاط، مواد توسط دستگاه پرکن مکیده شده و در قوطی ها یا ظروف پت ۴ لیتری بسته بندی گردیده و برچسب زده میشود و توسط کارگران در کارتن های مخصوص خود قرار می گیرد و روی پالت قرار میگیرد. در این روال تنها مورد قابل انتخاب، نوع اختلاط و درجه اتوماسیون کارگاه میباشد که در این راستا نوع پره انتخابی و شرایط عملکرد آن به صورتی در نظر گرفته شده است که حتی الامکان بهترین شکل اختلاط را با توجه به قدرت موتور خود و سادگی ظرف همزن داشته باشد. در صورتی که پره در یک سوم ارتفاع از کف همزن قرار بگیرد، با توجه به لزوم ایجاد اختلاط در کف مخزن کارایی خوبی را خواهد داشت. این همزن ها در هنگام اختلاط بدلیل اینکه پره های روی شافت، مایع را به سمت جداره و کمی رو به پایین حرکت خواهند داد، دو جریان ایجاد خواهند نمود که یکی با شدت بالاتر، مواد را از انتها ظرف جدا نموده و با خود به سمت مرکز شافت حرکت میدهد و سیکل دوم، عمل اختلاط با باقیمانده مایع را انجام خواهد داد. انتخاب سیستم پرکن اتوماتیک به این دلیل بوده که از یک طرف دور ریز بسیار کمی در هنگام بسته بندی داشته باشد و از طرف دیگر امکان بسته بندی ظروف فلزی یا پلاستیکی و بستن درب آنها به صورت اتوماتیک وجود داشته باشد. انجام فرآیند بسته بندی ضدیخ به شکل ظروف یک و چهار لیتری و در موارد خاص ۲۰ و ۲۲۰ لیتری می باشد که این ظروف از دو جنس فلزی و پلاستیکی تهیه می گردند. با توجه به عدم امکان انفجار و آتش سوزی یا ایجاد خوردگی در صورت ضربه و سوراخ شدن، احتیاج به بسته بندی بسیار مقاوم نیست و می توان از قوطی های فلزی و پلاستیکی با ضخامت های معمولی نیز استفاده نمود. با توجه به اینکه ضدیخ خاصیت ضد خوردگی را نیز دارد، نیازی به قوطی های فلزی با جنس های ویژه نمی باشد و می توان از قوطی فلزی با جنس ورق گالوانیزه معمولی برای بسته بندی ضدیخ استفاده کرد. این نکته قابل ذکر میباشد که رشد و تکامل صنایع جهان مرهون رقابت واحدهای صنعتی با یکدیگر بوده است. در این روند رقابتی هر واحد صنعتی با افزایش کیفیت محصولات خود، سعی در کسب سهم بیشتری از بازار هست و این روند به مرور زمان باعث بهبود کیفیت محصولات و در نتیجه رشد کیفی جوامع صنعتی شده است. کنترل کیفیت جهت تعیین صحت عمل تولید، مطابق مشخصات فنی تعیین شده برای محصول انجام میگیرد. این عملیات موجب می شود تا ضمن جلوگیری از تولید محصولات معیوب، از هدر رفتن سرمایه ها جلوگیری به عمل آمده و قیمت تمام شده محصول کاهش یابد.

 

به طور کلی اهداف کنترل کیفیت را میتوان به صورت زیر خلاصه نمود.

این موضوع را به شکل دیگری نیز میتوان عنوان نمود که کنترل کیفیت عبارت است از اطمینان از تهیه و تولید کالا و خدمات، بر طبق استانداردهای تعیین شده و بازرسی به عنوان یکی از اجزاء جدایی ناپذیر کنترل کیفیت به منظور شناخت عیوب و تهیه اطلاعات مورد نیاز برای سیستم کنترل کیفی که در همه واحدهای صنعتی انجام میپذیرد.

 

مراحل بازرسی کلی با توجه به وضعیت هر صنعت به ترتیب ذیل می باشد.

هر یک از مراحل فوق ممکن است در محل عملیات یا آزمایشگاه انجام پذیرد بدین علت که روش تولید ضدیخ در طول زمان تغییری نمی کند، اگر مواد اولیه و درصد اختلاط آنها ثابت باشد، تولید ضدیخ احتیاج به کنترل دائمی نخواهد داشت.

 

خیلی کامل و علمی ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی

اطلاعات تماس

شماره های تماس : 05138474264 ، 05138479699

شماره فاکس : 05138474264

شماره تماس مشاور فروش : 09155057725

ارتباط از طریق شبکه های مجازی با مشاور فروش :

پست الکترونیک : info@formolx.ir

وب سایتهای ما : www.formulism.ir , www.shimiasiagostar.com , www.shimiasia.ir

آدرس : خراسان رضوی، مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان محتشمی، محتشمی 10، پلاک 29

Contact us

Phone : 0098-5138474264 ، 0098-5138479699

Fax : 0098-5138474264

Sales Phone : 0098-9155057725

Social Line :

Email : info@formolx.ir

Our Websites : www.formulism.ir , www.shimiasiagostar.com , www.shimiasia.ir

Address : Iran, Mashhad, Ahmadabad Blv, Mohtashami St, Mohtashemi 10, No 29

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی آسیا گستر ميباشد طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط طراحی سايت مشهد پارس وب

در این مطلب قصد معرفی خط تولید ضدیخ را دارم و می خواهم اطلاعاتی در زمینه تولید ضد یخ را در اختیارتان قرار دهم. این اطلاعات هم برای تهیه طرح توجیهی شما مفید خواهد بود و هم شما را با این طرح به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری آشنا خواهد کرد . همراه ایران صنعت باشید و ما را از نظراتتان آگاه کنید.

یکی از روش های رایج برای یخ زدایی هواپیما استفاده از سیالات یخ زدا یا ضدیخ های شیمیایی است که به طور عمده شامل گلیکول پروپیلن یا گلیکول اتیلن می باشند. میزان گلیکول (glycols) موجود در این سیالات بر حسب دما و شرایط آب و هوایی متغیر است.

اتیلن گلیکول یکی از آلاینده های خطرناک هوا به شمار می رود. مواد ضد خوردگی هم از نظر واکنش شیمیایی بسیار فعال بوده و پس از واکنش با یکدیگر و با گلیکول، محصولات فرعی سمی و خطرناکی تولید می کنند. از این رو تولیدکنندگان سعی در کاهش زیان های محیطی این سیالات دارند. در فرودگاه هایی که در مناطق سردسیر واقع شده اند، در فصول سرد سال استفاده از پاشش مواد یخ زدا روی سطوح کنترلی و بال هواپیماها، در بسیاری از مواقع ضروری است و بدون این کار امکان برخاستن هواپیما به طور ایمن از روی باند وجود ندارد. الکل از طریق حفره های روی بال به بیرون تراوش می کند و عملیات یخ زدایی را در حین پرواز انجام می دهد.

در گذشته از آب به دليل قيمت ارزان و خاصيت انتقال حرارتي آن به عنوان مايع خنك كننده در بخش هاي داخلي موتور استفاده مي شد.

اما با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي مشخص شد كاربرد آب به تنهايي به عنوان خنك كننده داراي معايب مختلف است كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

روش تهیه ضد یخ

– پايين بودن نقطه جوش آب يكي از ويژگي هاي منفي آن است. با پيشرفت صنايع خودرو سازي و توليد حرارت بيشتر در موتورهاي جديد، آب در سيستم خنك كننده بخار شده و موجب اختلال در اين سيستم مي شود.

– بالا بودن نقطه انجماد آب و افزايش حجم حدود9 درصدي آن (برخلاف ساير تركيبات شيميايي كه در اثر انجماد كاهش حجم مي يابند) موجب تخريب رادياتور و حتي بخشي از موتور خواهد شد.

– خوردگي و زنگ زدگي فلزات مصرفي در سيستم خنك كننده توسط آب بسيار شديد است.

تا سال1920 ميلادي متانول بدست آمده از تقطير چوب، بيشترين كاربرد را در ساخت ضد يخ داشت. الكل اتيليك، گليسيرين، كلرور كلسيم و همچنين آب نمك مايعاتي بودند كه به عنوان خنك كننده به كار مي رفتند. آب شكر و مخلوط آب عسل نيز به مقدار محدود به عنوان مايع خنك كننده كاربرد داشتند. همچنين نفت و روغن هاي نفتي كه با آب مخلوط نمي شوند نيز به عنوان مايع خنك كننده كاربردهاي محدودي داشتند.

در طول سال هاي1920 تا1930 ميلادي و با توسعه صنعت خودروسازي، مصرف مايعات خنك كننده موتور نيز افزايش چشمگيري پيدا كرد. در اين سالها الكل اتيليك به دليل قيمت ارزان و توليد مناسب به عنوان بهترين مايع خنك كننده موتور به كار گرفته شد و به تدريج استفاده از تركيبات ياد شده هر يك به دلايلي منسوخ شد. در اين ميان كاربرد ضد يخ پايه الكلي، به دليل پايين بودن نقطه جوش مخلوط آب و الكل، تبخير سريع الكل و احتمال آتش گرفتن آن و همچنين سمّي بودنِ متانول كه موجب صدمه به سرنشينان مي شد، نامناسب تشخيص داده شد. مصرف گليسيرين نيز تابع بازار توليد و مصرف بود. مصرف كلسيم كلريد و آب نمك نيز كه در بعضي نواحي به عنوان مايع ضديخ به كار مي رفت، به دليل خاصيت شديد خورندگي، به ميزان قابل توجهي محدود شد. همچنين استفاده از محلول شكر و يا عسل در آب به دليل نياز به محلول هاي غليظي از اين مواد براي نزول نقطه انجماد منسوخ شد.

در اين سالها روغن هاي نفتي كه به علت نقطه انجماد پايين و عدم خوردگي مورد توجه قرار گرفته بودند، به دلايلي از جمله نياز به حجم بيشتري از سيال (به علت عدم اختلاط با آب)، گران بودن، اثر نامطلوب بر لوله هاي لاستيكي و خطر آتشگيري، ديگر مورد استفاده قرار نگرفت. همچنين بكارگيري مايعاتي از قبيل روغن هاي معدني و نفتي به دليل پايين بودن قابليت انتقال حرارتي و افزايش گرانروي آنها در فصل زمستان (كه موجب كاهش تبادل حرارتي مي شود) متوقف شد. علاوه بر دلايل ياد شده هنگام استفاده از اين تركيبات، اگر درجه نشان دهنده دما در خودرو خراب مي شد، بالا رفتن حرارت مايع خنك كننده معلوم نمي شد و بدين ترتيب اين تركيبات در حرارت هاي بالا موجب ذوب لحيم هاي موجود در رادياتور و سوختن موتور مي شد.

در برخي موارد از متوكسي و پروپانول كه يك گليكول اتر است به عنوان ضديخ استفاده مي شد، كه مزيت آن سازگاري با روغن موتور و مخلوط شدن با آن (در صورت ايجاد نشت) بود. ولي به دليل پايين بودن نقطه اشتعال، نقطه جوش و قيمت بالا كاربرد آن منسوخ شد.

در سال1925 ميلادي براي اولين بار مصرف اتيلن گليكول به عنوان خنك كننده موتور رواج پيدا كرد. در ابتدا مصرف اين ماده كم بود ولي به تدريج با آگاهي بيشتر نسبت به مزاياي محصول توليدي، مصرف آن افزايش يافت و در حال حاضر بيشترين مصرف اتيلن گليكول به منظور توليد سيال خنك كننده موتور است.

با افزايش مصرف اتيلن گليكول و كاربردهاي مناسب آن براي سيال خنك كننده موتور، به تدريج مصرف متانول، الكل اتيليك و ساير مواد شيميايي براي توليد ضد يخ كاهش يافت مصرف اين مواد در فرمولاسيون مايعات خنك كننده موتور در سال1950 به كلي منسوخ شد به گونه اي كه توليد و مصرف اتيلن گليكول از49 ميليون ليتر به71 ميليون ليتر در سال رسيد.

محلول44 تا70 درصد اتيلن گليكول در آب، سيستم رادياتور را در بالاترين ظرفيت طراحي شده نگه مي دارد و به اين ترتيب با استفاده از اين محلول مطمئن مي شويم كه موتور به دليل جوش آوردن صدمه نخواهد ديد. علاوه بر اين، اختلاط نسبت معيني از اتيلن گليكول با آب، عمل خنك كردن را در دامنه وسيعي از دما انجام مي دهد و نقطه انجماد آب را به ميزان كافي پايين مي برد.

يكي ديگر از مزاياي به كارگيري اتيلن و پروپيلن گليكول به عنوان سيال پايه در فرمولاسيون ضد يخ، پايين بودن ميزان آثار مخرب زيست محيطي اين تركيبات است. اتيلن و پروپيلن گليكول مي توانند پس از مصرف وارد محيط آبي شوند. هر دو محلول قابليت حلاليت بالا داشته و ميزان آثار زيان بار اين دو ماده براي ماهي ها، حيات وحش، حيات گياهي و ميكروارگانسيم ها پايين است. تجزيه بيوشيميايي اين دو ماده سريع و كامل انجام مي شود.

 

 روش تولید ضدیخ

به منظور توليد ضد يخ ۸۰۰ ليتر مونو اتيلن گليكول از مخزن ذخيره خود به وسيله پمپ به داخل مخزن اختلاط تزريق شده و از واحد تصفيه آب، ۱۰۰ كيلوگرم آب به آن اضافه شده و ۹۰ ليتر مواد افزودنی در آن ريخته و پس از اضافه كردن ۱۰ ليتر انديكاتور، همزن را روشن كرده و به مدت ۲۰ دقيقه عمل اختلاط را انجام ميدهند. پس از انجام اختلاط، مواد توسط دستگاه پركن مكيده شده و در قوطي هاي ۴ ليتري بسته بندي شده (برچسب ميخورد) و توسط كارگران در كارتن قرار ميگيرد و روي پالت گذاشته ميشود.

تنها مورد قابل انتخاب، نوع اختلاط و درجه اتوماسيون کارگاه ميباشد که در اين راستا نوع پره انتخابي و شرايط عملکرد آن به صورتي در نظر گرفته شده است که حتي الامکان بهترين شکل اختلاط را با توجه به قدرت موتو ر خود و سادگي ظرف همزن داشته باشد . در صورتي که اين پره در يک سوم ارتفاع از کف همزن قرار بگيرد، باتوجه به لزوم ايجاد اختلاط در کف مخزن کارايي خوبي خواهد داشت . اين همزن در هنگام عملکرد مطابق شکل عمل اختلاط را انجام ميدهد که چون پره هاي روي شافت، مايع را به س مت جداره و کمي رو به پايين حرکت خواهند داد، دو جريان ايجاد خواهد شد که يکي با شدت بيشتر، مواد را از ته ظرف کنده و با خود به سمت مرکز شافت حرکت ميدهد و سيکل دوم، عمل اختلاط با باقيمانده مايع را انجام خواهد داد . انتخاب سيستم پرکن اتوماتيک به اين علت بوده است که از طرفي دور ريز بسيار کمي در هنگام بسته بندي خواهد داشت و نيز امکان بسته بندي ظروف فلزي و بستن در آنها به صورت اتوماتيک وجود دارد.

رشد و تکامل صنايع جهان تا حدود زيادي مرهون رقابت بين واحده اي صنعتي مي باشد . در اين راستا هر واحد صنعتي با افز ايش ک يفيت محصولات خود، سعي در کسب سهم بيشتري از بازار دارد و اين روند به مرور زمان باعث بهبود ک يفيت محصولات و در نتيجه رشد کيفي جوامع صنعتي شده است. کنترل کيفيت جهت تعيين صحت عمل توليد، مطابق مشخصات فني تعيين شده براي محصول انجام ميگيرد. اين عمليات سبب مي شود تا ضمن جلوگيري از توليد محصولات معيوب، از هدر رفتن سرمايه ها جلوگيري به عمل آمده و قيمت تمام شده محصول کاهش يابد.

به طور کلي اهداف کنترل کيفيت را ميتوان به صورت زير خلاصه کرد.

:: حفظ استانداردهاي تعيين شده

:: تشخيص و بهبود انحرافات در فرايند توليد

:: تشخيص و بهبود محصولات خارج از استاندارد

:: ارزيابي کارايي افراد و واحدها

به عبارت ديگر ميتوان گفت کنترل کيفيت عبارت است از اطمينان از تهيه و توليد کالا و خدمات، بر طبق استانداردهاي تعيين شده و بازرسي به عنوان يکي از اجزا جدايي ناپذير کنترل کيفيت به منظور شناخت عيوب و تهيه اطلاعات مورد نياز براي سيستم کنترل کيفي که در همه واحدهاي صنعتي انجام مي گيرد .

مراحل بازرسي کلي با توجه به وضعيت هر صنعت به ترتيب ذيل مي باشد.

۱- در مرحله تحويل مواد اوليه

۲- در مرحله آغاز توليد

۳- قبل از آغاز عمليات پر هزينه

۴- قبل از شروع عمليات غير قابل بازگشت

۵- پيش از آغاز عملياتي که سبب پوشيده شدن عيوب ميگردد

۶- در مرحله پاياني کار

هر يک از اين مراحل بازرسي ممکن است در محل عمليات يا آزمايشگاه انجام گيرد.

چون روش توليد ضديخ در طول زمان تغييري نمي کند، اگر مواد اوليه و درصد اختلاط آنها ثابت باشد، توليد آ نها احتياج به کنترل دائم ي نخواهد داشت. اما چون هميشه عمل اختلاط دستي مطمئن نمي باشد و در ضمن کيفيت مواد اوليه تهيه شده از بازار ثابت نمي باشد، يک آزماي شگاه که در آ ن به صورت تصادفي، نمونه هايي از محصول را از جهات نقطه جوش، نقطه انجماد، اندازه گيري خاکستر، آزمون خوردگي و تستهاي فيز يکي روي ظروف بسته بندي براي اطمينان از مقاومت در هنگام حمل، تحت آزمايش قرار دهد.

 

روش تهیه ضد یخ

:: تصاویر متعلق به سایت ضدیخ هوبر می باشد.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید ضدیخ و آب مقطر را اعلام می داردهم اکنون سفارش طرح توجیهی احداث کارگاه تولید ضد یخ و آب مقطر دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس</p

خرید و فروش خودرو، املاک، آپارتمان، گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، استخدام و هر چه فکر کنید!

روش تهیه ضد یخ

تهران، اتابک

/

لحظاتی پیش

شاهرود، کمربنی جنوبی بستنی میهن نصرتی

/

لحظاتی پیش

۱,۰۰۰,۰۰۰
تومان

مازندران، بهشهر

/

لحظاتی پیش

رشت، باقرآباد

/

لحظاتی پیش

۱۷۰,۰۰۰
تومان

آذربایجان غربی، مهاباد

/

لحظاتی پیش

۲,۳۰۰,۰۰۰
تومان

ساری، ۲۲بهمن

/

لحظاتی پیش

۳۵۰,۰۰۰
تومان

مشهد، آزادشهر

/

لحظاتی پیش

عنبرآباد، کوه فجر

/

لحظاتی پیش

۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

مازندران، نکا

/

لحظاتی پیش

۵۰,۰۰۰
تومان

ارومیه، گلشهر

/

لحظاتی پیش

۱۵۰,۰۰۰
تومان

تهران، شهرک راه آهن

/

لحظاتی پیش

تهران، جوادیه – منطقه ۱۶

/

لحظاتی پیش

۱,۰۰۰,۰۰۰
تومان

مشهد، سرافرازان

/

لحظاتی پیش

چهاردانگه، مرتضی گرد

/

لحظاتی پیش

۳۰,۰۰۰
تومان

حسن آباد، میدان حسن اباد

/

لحظاتی پیش

۷۵۰,۰۰۰
تومان

تهران، پرند

/

لحظاتی پیش

اهواز، کوی انقلاب

/

لحظاتی پیش

حسن آباد، میدان حسن اباد

/

لحظاتی پیش

اصفهان، شیخ مفید

/

لحظاتی پیش

حسن آباد، میدان حسن اباد

/

لحظاتی پیش

مشهد، احمدآباد

/

لحظاتی پیش

۲,۵۰۰,۰۰۰
تومان

مشهد، آیت الله عبادی

/

لحظاتی پیش

۸۵,۰۰۰
تومان

روش تهیه ضد یخ

تهران، آبشار – منطقه 12

/

لحظاتی پیش

قزوین، شال

/

لحظاتی پیش

املاک بزرگ دیجیتال شرق

املاک پالادیوم

اتو شجاعی

اتو گالری لامعی

املاک دلتاخزر

هدیه سرا (سید مهدی)

اتو گالری اکبریان

املاک رادمان

اتو افشین نو (اسدیان)

گالری اتومبیل محمدزاده

نمایندگی هیوندای 203 آسان 316 کرمان موتور

لیمیتد موتور

اتو گالری مجتبی مشیری

اتو گالری فدک

اتو گالری یزدان

اتو گالری گلچین

کارن گروپ (شریعتی)

املاک آشیانه

اتو خسروانی شعبه پاسداران

بانک اطلاعات املاک یاسمی

بازگشت به لیست استان‌ها

بازگشت به لیست شهرها

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید.

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

برای ادامه لطفا کد زیر را وارد کنید.


تغییر کد امنیتی


تایید

ساخت ضد یخ ابزار خاصی نمی خواهد….

صرفه ی اقتصادی بالاست….

ضد یخ باید ضد جوش و ضد خوردگی باشد…..

09151154934 مهندس علیزاده

www.shimis.ir

روش تهیه ضد یخ

////////////////////////////////////////////////////////////////

مایع تبلت و ال سی دی,شیر پاک کن,شیشه شیر,ماژیک وایتبر,ماژیک,رنگ,مایع ظرفشویی,فرمول,پرسش و پاسخ,فرق تینر 20000 و لوساید,اسامی تولید کنندگان استان خراسان,براق کننده سنگ مصنوعی,بتونه سفید,قرمز,چرب,نفت بدون بو,شفافیت,راه اندازی کارخانه تینر سازی در غرب کشور,اسانس ,فروش اسانس,فروش رنگ مخصوص مایع ظرفشویی در ایران,انواع رنگ برای تولید مایع ظرفشویی,خرید فرمول مایع ظرفشویی,فروش مایع ظرفشویی با کیفیت های مختلف,چکونه مایع ظرفشویی شفاف بستزیم؟,چگونه مایع دستشویی کدر بسازیم,روش تولید مایع دستشویی مات,فرمول,تینر فوری انواع مواد بهداشتی شیشه پاک کن اتومبیلی( ضد یخ و ضد بخار ):,فرمول پودر لباسشویی,فرمول مواد شیمیایی,فروش انواع مواد اولیه,راهکار تولید مواد شوینده در خارج کشور,راه های تولید محصولات شیمیایی, فرمول,انواع نگهدارنده محصولات ارایشی,نگهدارنده ها,نگهدارنده شامپو,نگهدارنده شیمیایی,افزایش تاریخ انقضاء محصولات بهداشتی در ایران,صادرات مواد شوینده با اکتیو بالا به اربیل عراق,انالیز دقیق تینر فوری,روزنامه خراسان,همشهری,کیاکلاه,روستا,ده,شهر,بزرگ,قیمت تینر در تبریز,تولید تینر در غرب کشور,با حداقل سرمایه کسب درامد کنید,لیست تولید ها,تولید مایع ظرفشویی در کرمان,تولید مایع دستشویی در مشهد,چگونگی استارت تولید شوینده,چگونه مواد شوینده تولید نماییم,قدم اول برای راه اندازی کارخانه مواد شوینده,چسب مو به پوست,چسب مناسب برای پوست,چکونه نفت رنگی را سفید نماییم؟,چگونه نفت را از رنگ محلول جدا نماییم,تینر روغنی با بهترین کیفیت,تینر روغنی درجه ممتاز,قابل رقابت در بازار,راه اندازی تولیدی مجاز در افغانستان,چگونه در کابل کارخانه ی مجوز دار تاسیس نماییم,راهاندازی شرکت,شرکت تولید چسب,ذقال,زقال,ذغال,زغال,ذقال گیاهی,چسب زقال,ذغال سنگ,ذغال بدون بو تولید نمایید,چسب گیاهی برای ذغال . ذغال سفید میسوزد.ذغال بوی بد نمیدهد.ذغال سر درد نمیاورد,نوشتن طرح توجیهی مواد شوینده,نوشتن طرح توجیحی مواد شیمیایی,طرح جدید خوش بازده,تولید با سرمایه کم,شرکت شیمیایی ویلا توس,به آسانی در منزل خودتان مایع ظرفشویی تولید نمایید,تولید در خانه,تولید مواد شوینده در خانه,سنجش,ارائه دهنده ی دستگاه پر کن در ایران,فروش دستگاه تولید مواد شوینده,دستگاه تولید ذغال قالبی,خرید فرمول مواد شوینده,خرید فرمولاسیون تولید پودر,خرید فرمول مایع ظرفشویی,خرید محصول,از تولید به مصرف,پوشش دستکش ضد برش,پوشش دستکش ضد حرارت,پوشش دهنده گرما,سرما,میکسر دو جداره,میکسر تک جداره,نیازمند,راه های تولید,راهکار صنعت,طریقه ی ساخت,طریقه تولید آسان,راه تولید بدون دستگاه,روش ساخت خط تولید,آیا برای تولید شیشه شور دستگاه نیاز است,فرمول رایگان تولید مایع ظرفشویی,آموزش رایگان ساخت مواد شوینده,با سرمایه اندک تولید کننده ی بزرگ شوید,استاندارد ملی,اخذ مجوز بهداشت,کمک به گرفتن مجوز بهره برداری ,چگونه پروانه ی تولید بگیریم,روش گرفتن مجوز,روش تولید ضد یخ بدون دستگاه,با تولید شیشه شوی کسب درامد کنید,تولید کننده ی تینر شوید,یک بشکه تیبر 10000 ,فهدثق,قشدل,lhdu zvta,dd,jdkv,vk’,خط تولید بدون دستگاه شیشه شور,چگونه بدون دستگاه پودر بسازیم,روش تولید پودر ماشین بدون دستگاه,چه موادی می توان به پودر دستی اضافه کرد تا تبدیل به پودر ماشین شود,چگونه حجم پودر لباسشویی خود را تغییر دهیم,اموزش تولید مایع ظرفشویی,روش تولید مایع ظرفشویی در منزل,کارواش اتومبیل چه فرمول هایی می خواهد,فرایند تولید,lain,مایع ظرفشوی در مشهد,تولید  مایع ظرفشوی,رنگ,رنگ آبی برای تیر آهن,فمولاسیون,سیا,فورمول,چرا تولید سخته,نحوه ی تولید بدون دستگاه ,تولید بر طبق استاندارد در افغانستان,hdvhk , hdvhkdو,tvl,g,tvl,ghsd,k,راهکار تولید,آموزش,آموزش حضوری تولید,مایع کارواش بدون آب,نانو,ساده بگم,واکس داشبرد و چرم,چرم مشهد,تهران,طهران,واکس کیف و کفش,شیشه پاک کن عینک,شیشه ی عینک را ضد عفونی کنید,چگونه شیشه پاک کنی تولید کنیم که از گرد و خاک دوری کند.یعنی گرد و غبار جذب نکند,مایع دفع کننده گرد و غبار هوا,مایه مخصوص آینه که بخار رویش نشیند,مایه ضد بخار مخصوص آینه حمام,فروش اقلام مورد نیاز هتل داران,ماظرفشویی براس رستوران و کترینگ ها,فروش مواد پاک کننده,مواد شوینده جهت هتل اپارتمان و مهمان پذیر,فروش انواع پاک کننده های صنعتی,وایتکس و آب ژاول و تیرک بسیار غلیظ,فروش فرمول شیشه شوی,فروش مایع چند منظوره,شامپو هتلی,صابون هتلی,صادرات مواد شوینده,ارسال شوینده صنعتی,نمایندگی در افغانستان,نهاد ها و ادارات دولتی,تگزاپن مهمترین مواد اولیه در شوینده,فروش مواد اولیه جهت آزمایش در ابعاد پایین,تولید پودر بدون نیاز به دستگاه های پیچیده,پاک کننده چند منظوره مخصوص چربی و چوهر در لباس,تولید چسب چوب در تهران و قزوین,تولید مواد شوینده در حومه ی تهران,کیک و کولوچه,کلوچه,ماندگاری محصولات غذایی خود را افزایش دهید,تولید مواد شوینده در یزد,تضمین خرید محصول,تضمین خرید محصول نوع جدید کلاه برداری ,فیلتر هوا,آیا میدانید تضمین خرید فیلتر هوا دروغی بیش نیست,آگاه باشید,فقط با ما مشورت کنید,آیا میدانید تولید شیشه شوی دستگاه نمیخواهد,آیا میدانید فروش دستگاه شیشه شور کاملا دروغ است,آب رادیات دستگاه نمیخواهد,چرا انقد دروغ؟,ما بهترین نیستیم ولی قصد سو استفاده از مال شما را نداریم,تولید مواد شوینده با روش خاص,تولید تینر فوری بدون نیاز به دستگاه,روش ساخت آسان رنگ سوله,رنگ چمنی,رنگ سبز سوله,رنگ ضد زنگ,ضد برق ,براق کننده,مجوز تولید رنگسازی,مجوز تولی مواد پاک کننده صنعتی,جواز تولید تمیز کننده صنعتی,گرفتن مجوز,گرفتن جواز تاسیس,ارائه طرح توجیحی,ارائه طرح توجیهی,ارائه طرح تولید مواد شوینده ,اداره صنایع

 

سوالات تولید کنندگان,پرسش و پاسخ جهت تولید مواد,سوالات علمی,نحوه تولید مواد شوینده,مکانیسم نوین تولید ژل آتشزنه,نحوه تولید آب رادیات,روش ساخت دقیق شیشه پاک کن اتومبیل,شیشه شور ماشین,آبرادیاتور ,رادیات ماشین سنگین,ماده جدید برای غلظت بیشتر مایع ظرفشویی,تولید ریکا,راهکارهای ایجاد غلظت در مواد شوینده,ویسکوز خود را بالا ببرید,پودر را بدون نیاز به دستگاه تولید نمایید,روش حفظ رنگ در مایع ظرفشویی,آیا مایع ظرفشویی تولید شده بی رنگ شده است,شفافیت در محصول,رنگ پریدن مایع ظرفشویی,جلوگیری از بی رنگ شدن مایع ظرفشویی,مایع ظرفشویی بی رنگ شده را چگونه مصرف نمایم,مایع ظرفشویی دو فاز شده خود را چگونه قابل استفاده نمایم,روش تولید صابون,فرمول صابون رخت شویی,صابون کهنه شویی,کهنه شوی,فرمول خمیر و پنیر پیتزا,فروش قالب صابون سنتی,روش تولید وانیل,فرمول تولید بگینگ پودر,فرمول مواد خوراکی,بی بو سازی گازوئیل,چگونه گازوییل را بی بو و شفاف نماییم,خمیر مایع,تولید مایع ظرفشویی در اصفهان,تولید مواد شوینده در کاشان,فرمول تولید در دامغان,سوالات تخصصی,نفر اول در گوگل,نفر اول شیمی در ایران مهندس سیاوش نظر علیزاده,کسب مقام نوبل شیمی (سیاوش نظرعلی زاده عطار),سیاوش علیزاده طرقبه,تخصص ما ,تولید شیر خشک,تولید چسب پی یو ,تفوت چسب پی یو و صنعتی,چسب صنعتی,پسب,موسی نور محمدی,خامنه,رفسنجان,شوشاب,اردستان,احمد اباد,روستای سیاوش,میکسر چسب,میکسر چسب و رزین,میکسر دو جداره,چسب قطره ای ارزان درست میشود,فرمول سفید کننده,تولید مایع ظرفشویی,]sf,رنگ,رزین,ماشین آلات صنعتی,تولید مایع ظرفشویی به روش ساده,آسان مایع ظرفشویی بسازید,خرید مایع ظرفشویی,فروش مایع ظرفشویی با غلظت بالا,کسب درامد اسان,کمکم کنید,j,gdn fi ;l; alhو,چگونه در یزد نفتالین تولید نماییم,رنگ سحر,یزد رنگ,تولید رنگ با کیفیت بالا,نحوه مخلوط سازی پلی ونیل الکل با آب, محلول سازی,ژل نفتی,ژلی نفتی که راحت با استفاده از نمک نفت آن جدا میشود,چسب کرپ,آنالیز,انالیز ترکیبات,آنالیز فرمول,آنالیز مواد در مشهد,آزمایشگاه آنالیز در مشهد,ویبراتور,قالب صابون,ضد برشکستگی,تولیدی در خانه,چه چیز هایی در خانه قابل تولید است,تولید تگزاپن در منزل,مروش مواد اولیه در مشهد,مواد اولیه در مقدار کم,شرق کشور,حساب و کتاب,فرمول جدید مایع ظرفشویی,فرمولاسیون تولید الکل,روش  ساخت آب مقعطر,اسمز معکوس,تولید در لوله ی پی وی سی,تهنشینی,زقال چینیچسب ذقال چینی,فرمول چسب زغال چینی در ایران,نحوه ساخت چسب زقال چینی,زغال سنگ,ذغال,شامپو موی سر غلیط نمیشود,چه چیزی تولید کنیم استفاده ی خوبی داشته باشد,نحوه ساخت را از کدام شرکت بگیریم,میسر 200 لیتری چگونه بسازیم؟,تولید نفتا,روش تولید حلال های عالی,روش تولید حلال آلی,فرمول حلال 403,روش ساخت حلال پالایشگاه,چگونه نفتا تولید نماییم,فرمول تولید راحت ریکا در زیر زمین خانه,سفید کننده,چسب یک دو سه,چسب 123,چسب اقتصادی پی یو,فروش فرمول,خرید فرمول,ovdn , tv,a tvl,g,فروشنده فرمولاسیون با مجوز,ktj,نفت,حلال407,hkC;j,vو,انژکتور شوی مایع,اسپری انژکتور شوی,انجکتور شوی مایع,فرمول تولید آسان انژکتور شوی,تولید فوم بتون با اکتیو بالا,چگونه فوم بتون خود را همراه با کف بسیار نماییم؟,مایع پرکف فوم بتون,اشتباه بزرگ در تولید فوم بتون,فوم بوتون,فوم بتن,]’,ki ,چگونه فوم بتون خود را با کیفیت نماییم,فرمول مایع ظرفشویی لیتری 500 تومان,فوم بتن خود را زیر لیتری هزار تومان تولید نمایید,ژل آتش زا جامد بدون نیاز بسته بندی,جل اتشزنه,فروش انواع فرمول های شیمیایی,برقراری ارتباط با وایبر,ارتباط با اینترنت,فروش فرمولاسیون مواد شوینده

 

بازیافت پلاستیک,تمیز کننده پلاستیک در بازیافت,پلاستیک آسیاب شده را چگونه پاکیزه نماییم,شوینده پلاستیک,شوینده انواع بازیافت پلاستیک,بهترین شوینده برای مواد پلاستیکی,فرمول تولید آسان چسب ذغال,روش جدید تولید چسب ذغال,با استفاده از این چسب ذغال تولید شده دود نمیکند-خوب میسوزد-خاکستر آن سفید است-هیچ گونه بویی ندارد-خورد نمیشود,بی بو سازی پارافین بدون نیاز به دستگاه,بی رنگ سازی پارافین,تولید پارافین,فرمول پارافین,پاک کن,ضد چروکیدگی پوست,فرمول فروش,چسب مخصوص زغال فشرده,ذوغال فشرده,چسب ذغال فشورده,زوغال,زوقال قالبی,tvl,g,tvl,ghsd,k,]sf,vk’,jdkv,t,vd,a,dkni,http://formol5.blogfa.com,رسانه,فرمول ساخت مواد گوناگون,مهندس شیمی,likns wkhdu , luhnk ;a,v,مهندس صنایع,مهندس عمران و شهرسازی,فرمول های خاص,مهندس یک شیمی در کشور,نفر اول شیمی,آقای فرمول شیمیایی در ایران,فرمول درخواستی افغانستان,چه ترکیبی به زغال فشرده اضافه شود تا دیر بسوزد.آیا میشود به آسانی مواد شوینده در منزل تولید کرد؟,چسب رسانا به نقره,فرمول چسب رسانا,;hkd,کانی,formoul.blogfa.com,سنگهای کانی,معدن,رنگ های خاص,غیر رسانا,فرمول تولید آینه,چگونه آب رادیات در خانه تولید نماییم؟,راهکار تولید مواد شوینده,فرمول مواد شوینده رایگان,برای فرمول پول ندهید,فرمول مطمعن تولید مواد شیمیایی,چگونه به درستی فرمول اطمینان کنیم,تولید رنگ پلاستیک با کیفیت مطلوب,تولید ساخت آسان مواد شوینده در منزل مسکونی,تولیدگنندگان,ارغام,هندسی,فرض,مواد اولیه پودری,رنگ قالی,چسب رسانا برای زغال یخچال,خمیر بازی قالب,تولید در افغانستان مشکل است,برای برند چکار کنیم,مایع رگ رگه دارد…مانند نوار تفلن در مایع ظرفشویی,چرا,

رویکرد,توان,درصد,راهکار,کاربرد,پلی ارتان,چسب پلی اورتان,چسب رسانای مس,یورتان,کار آسان,فرمول تولید آسان,فرمول ارزان,قیمت مناسب فرمول,چگونه با قیمت مناسب فرمول ایده آل خرید نماییم,واکس لاستیک,واکس داشبرد شیری رنگ,تفاوت واکس لاستیک با داشبرد در چیست,واکی ژلی,روش ساخت چسب رسانا,تولید مایع ظرفشویی چند جز تشکیل دهنده دارد؟,اسانس عضو مواد شوینده به حساب می آید؟,تفاوت کربنات سدیم سبک و سنگین,مراغه,فرمول تولید اسان و پر درامد,با تولید مایع ظرفشویی کسب درامد نمایید,سکرت,فرکول,فرمول لاک ناخون,لاک ناخن براق,چگونه لاک مات می شود؟,رنگ های مختلف لاک ناخن,فرمول یک ایران,فرمول نویسی,فرمول مهندسی,فرمول نهایی,روش تولید کود مایع طیور,کود مایع مرغ,فرمول چسب یک دو سه,تولید انحصاری جسب حرارتی,واجبات,شیشه شوی خانگی,ضدیخ و ضد جوش,اب رادیات,تولید ساده اب رادیات,مایع رادیات,آبلیمو صنعتی,تولید مایع ظرفشویی,تولید ریکا,پودر بتونه مخصوص رنگ,بتونه کناف,فیمت تمام شده یک کیلو,رنگ نیم پلی استر,چسب قرمز,رنگ جدولی پایه آب,چگونه رنگ لباس را ثابت نماییم,چگونه غلظت را بالا ببریم,چگونه در افغانستان کسب درامد نماییم,شراکت در افغانستان,تولید مایع ظرفشویی در حمام,تولید شامپو کارواش در محیط کوچک حتی حمام,رنگ خمیری رزین,رنگ خمیری روغنی,رنگ خمیری پایه آب,

formulation فرمولاسیون – فرمولاسیون

روش تهیه ضد یخ
روش تهیه ضد یخ
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *