روش تهیه سوپ برنج با مرغ

دوره مقدماتی php
روش تهیه سوپ برنج با مرغ
روش تهیه سوپ برنج با مرغ

اگر می خواهید یک شام خوشمزه و سبکی را تجربه کنید ما به شما پیراشکی مرغ و پنیر را پیشنهاد می دهیم این غذای خوشمزه مناسب انواع میان وعده و صبحانه و شام است

شیرینی کره ای یکی از شیرینی های ساده و خوشمزه است که برای پخت آن نیاز به مواد خاصی نیست و بسیار راحت تهیه می شود . برای دانستن طرز تهیه آن با ما همراه باشید.

ماکارونی یکی از غذاهای محبوب در سراسر جهان است در انواع و اقسام مختلف امروز طرز تهیه یک سالا ماکارونی خوشمزه و خوشرنگ را برای شما آماده کرده ایم

اسموتی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای است که خوردنش در همه فصل های سال می چسبد . در این مطلب روش تهیه یک اسموتی گرم را یاد می گیرید . با ما همراه باشید.

شیرینی کره ای یکی از شیرینی های ساده و خوشمزه است که برای پخت آن نیاز به مواد خاصی نیست و بسیار راحت تهیه می شود . برای دانستن طرز تهیه آن با ما همراه باشید.روش تهیه سوپ برنج با مرغ

ساندویچ یک غذای فوری و خوشمزه محسوب می شود که انواع مختلف و خوشمزه ای دارد در این میان سوسیس یکی از پرطرفدارترین غذاهایی است که مردم جهان آن را دوست دارند در این مطلب پرشین وی طرز تهیه ساندویچ سوسیس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ساندویچ سوسیس مواد لازم: سوسیس (به نوع […]

دوره مقدماتی php

جوجه کباب ها انواع مختلفی دارند ما در این مطلب می خواهیم طرز تهیه یک جوجه کباب بسیار خوشمزه با طعم دلنشین و ترش را به شما عزیزان آموزش دهیم جوجه کباب ترش سیخی یکی از انواع کباب های بسیار خوشمزه با طعم به یاد ماندی است

امروز میخواهیم طرز تهیه یک وعده غذایی بسیار خوشمزه سنتی پرطرفدار یعنی طاس كباب سيب زمينی را برای شما عزیزان همراه با نکات ادویه ای تشریح کنیم

یکی از غذاهایی که در زمستان طرفداران فراوانی پیدا می‌کند، خورش فسنجان است در این مطلب طرز تهیه این خورشت خوشمزه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

کمتر کسی را می توانید بیابید که فلافل را دوست نداشته باشد این غذای خوشمزه جنوبی قدمت ویژه ای دارد با دستورات مختلف در این مطلب ما برای شما طرز تهیه فلافل با گوشت را آماده کرده ایم

در طبخ غذای نذری باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مواد تازه استفاده کرده تا با غذای سالم از مهمانان پذیرایی کنیم

ته چین از غذاهای خوشمزه ایست که با مواد مختلف می توان آن را تهیه کرد . در این مطلب روش تهیه ته چین بادمجان را یاد می گیرید . در این غذا از گوشت استفاده نشده.با ما همراه باشید.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

سوپ برنج از خوشمزه و مقوی ترین سوپ هاست.اکثر کدبانوهای عزیز از سوپ برنج به عنوان پیش غذا استفاده می کنند.طرز تهیه سوپ برنج ساده وآسان است.

سوپ برنج در عین اینکه مقوی است بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد. می توانید در طرز تهیه سوپ برنج بسته به ذائقه خود از گوشت مرغ یا گوشت چرخ کرده استفاده کنید .

برنج برای درمان بسیاری از بیماری های مفید می باشد. برای افرادی که به بیماری سوزاک دچار شده اند توصیه می شود که حتما در وعده غذایی خود از سوپ برنج استفاده کنند. ولی در استفاده از برنج باید دقت لازم را داشته باشیم چون سرشار از نشاسته می باشد. از جمله سوپ های مقوی و محبوب خانواده های ایرانی می توان به سوپ جو، سوپ رشته  و سوپ برنج اشاره کرد. در این آموزش آشپزی شما کدبانوهای عزیز را با دستور پخت سوپ برنج آشنا خواهیم کرد.

روش تهیه سوپ برنج با مرغ

برای پخت سوپ برنج ابتدا برنج و مرغ را بخوبی بشویید.سپس پیاز سرخ شده را به همراه برنج و تکه های مرغ در کره تفت می دهید. بعد سه لیوان آب اضافه کنید و اجازه دهید با حرارت ملایم  برنج و مرغ بخوبی پخته شوند.

در مرحله بعد از طرز تهیه سوپ برنج،مرغ ها که کمی پخته شد از ظرف خارج کنید و با غذا ساز یا گوشتکوب گوشت مرغ را له کنید و بعد از له شدن کامل دوباره به برنج درون قابلمه اضافه کنید.

در ادامه ماست را به همراه دو قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید تا ماست یکدست شود.سپس ماست را به مواد درحال پخت اضافه کنید و به صورت مداوم با قاشق هم بزنید تا ماست درون سوپ بریده نشود.

در این مرحله کره را به همراه آرد تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود و به درون قابلمه اضافه کنید تا سوپ قوام بگیرد.و در حین اضافه کردن آرد ،نعناع داغ و باقی مانده پیاز داغ را اضافه کنید.

در مرحله آخر ادویه های لازم را اضافه کنید و زرده تخم مرغ راهم بزنید و3دقیقه قبل از سرو به سوپ اضافه کنید.سوپ آماده را در ظرف برای سرو بکشید و به دلخواه خود تزیین کنید.

امیدواریم با استفاده از آموزش طرز پخت سوپ برنج این غذای خوشمزه و مقوی را در کنار خانواده سرو نمایید. برای درست کردن انواع سوپ و آش به مجله آرگا بخش انواع سوپ و آش مراجعه کنید تا با طرز تهیه آن ها آشنا گردید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟


گیوه گلدوزی شیک و جذاب برای خوش پوش بودن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



55 ایده جذاب برای هفت سین سال 98



چه غذایی به ماهی قرمز بدهیم؟

روش تهیه سوپ برنج با مرغ



سفره هفت سین های نمدی دوست داشتنی



ایده های جذاب هفت سین سال خوک

آرشیو موضوعی وبسایت

شما در حال حاضر اینجا هستید :

تغذیه و سلامتی

سلامت زنان

سلامت مردان

روش تهیه سوپ برنج با مرغ

سلامت کودکان

سلامت میانسالان

سلامت روان

سلامت جنسی

اعتیاد و سیگار

پوست و مو

دهان و دندان

تناسب اندام

ویتامین و مکمل

انواع دارو ها

انواع بیماری

ترکیبی خوشمزه از مرغ، برنج، و سبزیجات. به عنوان یک وعده غذایی کامل، و یا میان وعده ای لذیذ و گرم برای زمستان عالی است.

پانوشت یک :‌ بویلون مرغ به ترکیبی از مرغ، پیاز، جعفری و ادویه گفته میشود.

پانوشت دو : سینه های مرغ بدون پوست را به صورت مکعبی برش دهید .

نکته آشپزی: برنج بیش از حد اضافه نکنید وگرنه سوپ شما ممکن است خیلی غلیظ شود. این نکته بسیار جزئی است اما در نتیجه پخت بسیار موثر است.

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

دستور پخت آشپزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

ممنون از مطالب خوبتون.

ممنون از آموزش هایی که قرار می دهید

روش تهیه سوپ برنج با مرغ

آرایش

مدل مو

مدل لباس

سوپ مرغ و برنج

مواد لازم برای تهیه سوپ مرغ و برنج :
 

طرز تهیه سوپ مرغ و برنج:

کره را در قابلمه ای مناسب آب کنید ، پیاز، کرفس، هویج و سیر را اضافه کنید و بپزید تا پیازها نرم شود.

آب مرغ و آب را اضافه کنید و به جوش بیاورید. سپس درجه حرارت را کم کنید تا مواد روی حرارت متوسط بپزد.

هنگامی که هویج ها نرم شد ، برنج ، مرغ، جعفری ، نمک و فلفل را اضافه و سرو کنید.

منبع :

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

جستجوی پیشرفتهنکات جستجو ارسال بازخورد

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب سایت آوای سلامتی با خبر شوید .

وب سایت آوای سلامتی،سایتی است که توسط جمعی از کارشناسان مجرب در علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، راه اندازی شده . هدف از راه اندازی این سایت،تسهیل دسترسی شما عزیزان به اطلاعات علمی روز تغذیه و سلامتی است.

ما را دنبال کنید  

روش تهیه سوپ برنج با مرغ
روش تهیه سوپ برنج با مرغ
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *