روش تغییر آدرس اپل آیدی

دوره مقدماتی php
روش تغییر آدرس اپل آیدی
روش تغییر آدرس اپل آیدی

آدرس : شیراز – بلوار مدرس – شهرک ولی عصر – کوچه ۲۴ – پلاک ۱۲۳۴

تلفن : ۰۷۱-۳۶۲۷۰۱۷۰

ایمیل : buyappleid.info@gmail.com

شما می توانید به راحتی هر زمان که خواستید کشور اپل آیدی خود را تغییر دهید. به طور پیش فرض کشور اپل آیدی ساخته شده توسط ما آمریکا می باشد.

دوره مقدماتی php

روش تغییر آدرس اپل آیدی

بخش پشتیبانی : support.idyar.com

ساعات کاری : همه روز ( به غیر از روز های تعطیل رسمی)صبح : ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰بعد از ظهر : ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به آیدی یار می باشد.



آدرس : شیراز – بلوار مدرس – شهرک ولی عصر – کوچه ۲۴ – پلاک ۱۲۳۴

تلفن : ۰۷۱-۳۶۲۷۰۱۷۰

ایمیل : buyappleid.info@gmail.com

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا می شود علاوه بر تغییر رمز عبور و تغییر سوال های امنیتی اپل ایدی، آدرس ایمیل اپل ایدی را نیز تغییر داد؟ جواب این سوال بلی است. ما در این مقاله نحوه تغییر ایمیل اپل ایدی را به شما آموزش می دهیم. با استفاده از این روش تمام اطلاعات اپل ایدی شما ( از جمله خریدهای شما ) و اطلاعات آیکلود به ایمیل جدید منتقل می شود و هیچ مشکلی برای به روز رسانی برنامه هایتان به وجود نمی آید. فقط به این نکته توجه داشته باشید پس از تغییر آدرس ایمیل ممکن است از شما تایید اطلاعات payment را بخواهد که برای گذراندن این مرحله کافی است بر روی Done کلیک کنید. به منظور تغییر ادرس ایمیل اپل ایدی مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمایید.

روش تغییر آدرس اپل آیدی

اگر هم تا کنون اپل آیدی نداشتید می توانید با ورود به صفحه اصلی سایت اقدام به خرید اپل آیدی با ایمیل خودتان نمایید.

بخش پشتیبانی : support.idyar.com

ساعات کاری : همه روز ( به غیر از روز های تعطیل رسمی)صبح : ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰بعد از ظهر : ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به آیدی یار می باشد.

مستر کارت مجازی

مستر کارت فیزیکی

مستر کارت مسافرتی

شارژ مستر کارت

مقایسه انواع مستر کارت

روش تغییر آدرس اپل آیدی

مجموعه اپل اِن آی سی از اواخر سال 1384 فعالیت خود را با هدف ایجاد وبسایت و فروشگاهی متفاوت در ارائه محصولات و خدمات اپل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و در این سال‌ها با استفاده درست از انتقادات و تجربه‌های مختلف توانسته است علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران، همیشه در ارائه محصولات و هر نوع خدمات پس از فروشی اعم از بیمه، گارانتی، خدمات نرم‌افزاری، خدمات سخت‌افزاری و… متمایز عمل کند و این مهم امروز تنها به یک دلیل که آن هم ساخت لبخندی از رضایت بر روی لبان شماست تحقق یافته است.

تلفن تماس: 021 6697 2336

خط مستقیم:0912 004 7278

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

تلفن تماس: 021 6697 2336

خط مستقیم:0912 004 7277

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.

تغییر کشور در اپل آیدی

 

 

 

روش تغییر آدرس اپل آیدی

قبل از شروع برای ایجاد حساب کاربری در اپل باید به کمک آموزش ساخت اپل آیدی یک حساب جدید بسازید و بعد از خرید گیفت کارت از سایت یورکاردز با آموزش شارژ کردن گیفت کارت اپل میتوانید موجودی حساب اپل آیدی خودتان را افزایش دهید.

 

امروزه با توجه به به روز تر بودن و گسترده تر بودن اپ استور آمریکا ، تقریبا در تمامی نقاط جهان کاربران خواهان استفاده از اپ استور آمریکا هستند . از دیگر ویژگی های اپ استور آمریکا می توان به اول ارائه شدن نرم افزار ها در این استور اشاره کرد. برای استفاده از این اپ استور شما باید اپل آیدی آمریکا داشته باشید و برای خرید از اپ استور امریکا باید  گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری نمایید . در صورتی که با گیفت کارت کشوری دیگر اقدام به Redeem کردن کنید ، شما ارور this code must be redeemed in US storefront را دربافت می کنید که به این معنی است که گیفت کارت شما باید حتما گیفت کارت آمریکا باشد . توجه کنید تمامی گیفت کارت هایی که در وب سایت یورکاردز به فروش می رسد اصل و مربوط به کشور آمریکا می باشد و شما با خرید آن ها می توانید از اپ استور آمریکا خریداری نمایید .

ممکن است کاربران عزیز هنگام ثبت نام اپل ایدی ، کشور دیگری را به جای آمریکا انتخاب کرده باشند و الان می خواهند به اپ استور آمریکا متصل شوند یا اینکه گیفت کارت آمریکا خریده اند و نمی توانند در اپ استور کشور انتخابیشان استفاده کنند . برای این کار باید کشور ثبت شده هنگام ثبت نام اپل ایدیتان را تغییر دهید . تیم وب سایت یورکاردز تصمیم گرفته تا در این پست آموزشی کامل درباره ی تغییر کشور در اپل آیدی به شما عزیزان ارائه کند .

 

 

نکته ی مهم : با توجه به تحریم ها علیه کشور عزیزمان شما باید تمامی مراحلی که در زیر به شما گفته می شود را با استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی انجام دهید .

 

 

 

 

 

به ایتونز وارد شوید و در نوار ابزار گزینه ی App store را انتخاب کنید . با تایپ Free به علاوه یک عبارت مانند Free App یا Free Game برنامه ها یا بازی های رایگان را پیدا کنید .

در این قسمت گزینه ی Create New Account را انتخاب کنید . تمامی مراحلی که در وب سایت یورکاردز در مورد ساخت اپل ایدی رایگان گفته شد را انجام دهید و در انتها ایمیلی که به شما ارسال شد را تایید کنید . حال گزینه ی None به دیگر گزینه ها اضافه شده است .

در مرحله ی زیر شما می بایست اطلاعات یک شهروند ساکن آمریکا را وارد نمایید .

نکته مهم : توجه کنید که با وارد کردن اطلاعات غلط شانس مسدود شدن حسابتان را افزایش می دهید . وب سایت یورکاردز هیچ گونه مسئولیتی در مورد وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط کاربر را بر عهده ندارد .

به سایت www.fakeusaaddress.com بروید و یکی از مشخصات گفته شده را برای این مرحله انتخاب نمایید . در این آموزش ما به شما توضیح خواهیم داد که هر کدام از اطلاعات گفته شده در سایت www.fakeusaaddress.com مربوط به کدام فیلد در مشخصات فردی اپل آیدی است .

 

 

شماره ۱ : first name در این قسمت اسم خود را وارد کنید .

شماره ۲ : last name  در این قسمت نام خانوادگی  خود را وارد کنید .

شماره ۳ : Street  در این قسمت شما می بایست قسمت اصلی آدرس گفته شده در سایت را وارد کنید .

شماره ۴ : در قسمت apt, suite, bldg قسمت دوم آدرس گفته شده در سایت  را وارد کنید .

شماره ۵ : city  در این قسمت باید نام  شهر را وارد کنید .

شماره ۶ : state  در این قسمت نام ایالت را وارد نمایید .

روش تغییر آدرس اپل آیدی

شماره ۷ : zip code   کد شهر را وارد کنید .

شماره ۸ : در قسمت مربوط به تلفن در جای خالی Area Code باید کد منطقه را وارد نمایید . این کد یک کد ۳ رقمی است .

شماره ۹ : در انتها در قسمت phone باقی ارقا مربطو به شماره تلفن را وارد نمایید .

 

نکته مهم : برخی از کاربران ممکن است در حین انجام عملیات تغییر کشور اپل آیدی با پیغام زیر رو به رو شوند که به این معنی است که در اپل ایدی فعلی خود اعتبار دارید و باید قبل از تغییر کشور تمامی اعتبار خود را خرج کنید و اعتبار اکانتتان صفر باشد .

برای صفر کردن اعتبار اپل ایدی خود یک ایمیل با همان ایمیلی که با آن اپل ایدی ایجاد کرده اید به پشتیبانی اپل به آدرس itunesstoresupport@apple.com بفرستید تا اعتبار اپل ایدی شما را صفر کنند . متن ایمیل شما می تواند به صورت زیر باشد .

Hi

 

I want to change my apple id region but it has some balance

 

would you please check it and make it 0 so i can change its region

 

[به جای این کروشه آدرس apple id خود را بنویسید] my apple id is

Regards

آموزش به پایان رسید . اگر سوالی برای شما کاربران عزیز پی شآمد در قسمت کامنت بپرسید تا در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ داده شود .

سلام.
من اپل آیدی دارم و میخوام کشور اپل آیدیم رو عوض کنم.گزینه none وجود نداره.
بعد تو توضیحات ایجاد گزینه none نوشتید تمام مراحل ایجاد اپل آیدی رو برم؟
یعنی چی؟وقتی اپل آیدی دارم و فقط میخوام کشورش رو عوض کنم چرا باید برم یه اپل آیدی دیگه بسازم؟

من یک بار ریجن رو عوض کردم دیگه نمی تونم عوض کنم؟؟

ممنون بابت پست خوبتون


نام: *


ايميل: *


سايت: 

با توجه به نیاز روز افزون گیفت کارت های الکترونیکی، تیم یورکاردز تصمیم گرفت خدمات خود را در زمینه گیفت کارت های الکترونیکی به هم ميهنان عزیز عرضه کند.تیم یورکادز با کادری مجرب، پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته در خدمت عزیزان می باشد.
چنانچه بدنبال آموزش هایی در زمینه گیفت کارت همچون ردیم کردن گیفت کارت ، دریافت گیفت کارت رایگان و همچنین ساخت اپل آیدی رایگان و….. هستید میتوایند به سایت یورکاردز مراجعه فرمایید، برای اطلاع از آخرین اخبار ، آموزش های سایت و … به کانال های ما در تلگرام و یا اینستاگرام بپیوندید.

برای اطلاع از آخرین آموزش ها در خبرنامه پیامکی ما عضو شوید

برای اطلاع از آخرین آموزش ها در خبرنامه ایمیلی ما عضو شوید

تمامي حقوق براي یورکاردز محفوظ است. بازنشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد

روش تغییر آدرس اپل آیدی
روش تغییر آدرس اپل آیدی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *