روش استفاده از زاج سفید برای واژن

دوره مقدماتی php
روش استفاده از زاج سفید برای واژن
روش استفاده از زاج سفید برای واژن

طریقه استفاده از زاج برای تنگی واژن,طرز استفاده زاج سفید برای تنگی واژن,ایا زاج باعث تنگی واژن میشود,چگونه از زاج برای تنگی واژن استفاده کنیم,طریقه استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن

تذکر : مصرف تنهای زاج سفید در واژن بسیار مضراست  و خیلی ها زاج سفید را مصرف کرده باعث بسته شدن وورم رحم شده اند بلکه باید توسط پزشک و با ترکیب عسل و روغن گاوی اجراشود و یا مشاوره انجام شود آن هم برای افراد متاهل

روش استفاده از زاج سفید برای واژن

تنگ کننده واژن در طب سنتی و آنچه واژن را تنگ مى‏ کند:

دوره مقدماتی php

داروى گیاهی تنگ‏ کننده‏ واژن :

آمله , میخک و مشک از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

زاج سفید تنگ کننده واژن :

مازو و زاج سپید، و سعد، و عصاره شیرین‏ بیان از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

آنچه تراوش لیزابه ‏اى زهدان و واژن را مى ‏زداید:

۱- زاج سپید پودر کرده و در واژن بگذارید.

۲- مازو و جفت بلوط و گلنار را به اندازه یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب بجوشانید خوب بجوشانید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

۳- پوسته‏ ى صنوبر و زاج سپید و سعد کوفی همه را با آب بپزید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

فواید زاج سفید برای بهداشت واژن

نکات زیر به شما خواهند گفت که زاج سفید چرا و چگونه می‌تواند به بهبود سلامت واژن کمک کند:

دارای خواص ضد باکتریایی: به همین علت می تواند به جلوگیری از عفونت واژن کمک کند. محصولات سفت کننده واژن که حاوی زاج سفید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده است، می تواند به راحتی توسط زنان استفاده شود تا باعث توقف عفونت در آن جا شود.

زاج سفید در دوش واژینال مورد استفاده قرار می گیرد: دوش واژینال عمل شستشو واژن با آب است که اغلب با سایر مایعات با خواص ضد باکتریایی مخلوط می شود. زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده است که توسط زنان برای دوش واژن استفاده می شود.

زاج سفید دارای ویژگی‌های منعقد کننده خون می‌باشد: زاج سفید دارای خاصیت انعقاد خون و تسکین دهنده پوست می‌باشد. زاج سفید به عنوان سفت کننده طبیعی عمل می‌کند که برای سفت کردن دیواره مهبل مفید است. به همین دلیل است که از این ترکیب بطور گسترده برای سفت کردن واژن استفاده می‌شود. نکته بعدی در این مورد بیش تر توضیح خواهد داد.

زاج سفید اندام های زنانه را سفت می کند: زنان از زمان بسیار قدیم از داروهای خانگی برای سفت کردن واژن خود استفاده کرده اند. اغلب اوقات، آن ها ترکیب را با آب وان مخلوط می کردند و هنگام حمام کردن در آن می نشستند به طوری که ناحیه واژن آنها کاملا در داخل ترکیب قرار می گرفت. سپس یک پارچه یا اسفنج را در مخلوط آب و زاج سفید خیس می کردند و منطقه واژن را با آن شستشو می دادند. اینکار واژن را به آسانی سفت می کرد.

زاج سفید پیشنهادی با نتایج سریع: بر خلاف جراحی جوان سازی واژن که دارای عوارض جانبی فراوانی است، زاج سفید ۱۰۰٪ طبیعی است و نتایج سریعی را ارائه می دهد. زنان از زاج سفید برای رهایی از مشکلات قاعدگی استفاده می کنند و اینکار خیلی سریع جواب می دهد.پیشنهاد می‌کنیم ویتامین e برای تنگ کردن واژن را نیز مطالعه کنید.

نکات مهم در استفاده برای خانم ها

در حالی که زاج سفید چندین مزیت دارد، منتها قبل از شروع درمان چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. اینها شامل موارد زیر می شوند:

۱- برای یک دوره طولانی از زاج سفید در واژن استفاده نکنید زیرا ممکن است بیش از حد آن را سفت کند.

۲- هرگز از زاج سفید به طور مستقیم در اندام های تناسلی استفاده نکنید زیرا ممکن است منجر به تحریک مخاط واژن شود.

۳- زاج سفید نباید توسط زنان باردار یا زنانی که مبتلا به عفونت واژن هستند، استفاده شود.

۴- سعی نکنید خودتان با استفاده از زاج سفید یک ترکیب درست کنید، زیرا وقتی که به درستی استفاده نگردد، می تواند باعث ایجاد زخم شود.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

گفته می شود که باید از زاج سفید در یک محصول استفاده شود نه به عنوان یک دارو خانگی وگرنه بعد از استفاده، از عواقب آن رنج خواهید برد.

انواع مختلفی از زاج سفید توسط افراد استفاده می شود. با این حال، شایع ترین نوع زاج سفید که در محصولات سفت کننده واژن استفاده می شود شامل زاج پتاسیم به جای نوع مصنوعی آن (زاج آمونیوم) است.

زاج پتاسیم دارای خواصی مانند ضدعفونی کننده، روشن کننده پوست، سفت کننده پوست، گند زدا، ضد عرق و غیره است. در واقع به همین دلایل است که زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده اسپری های دئودورانت، صابون ها و سایر لوازم آرایشی است. تنها در اینجا در صورت در دسترس نبودن زاج طبیعی از نوع آمونیوم آن استفاده می کنند. هنگام خرید هر گونه محصولات سفت کننده واژن، باید اطمینان حاصل کنید که شامل پودر زاج طبیعی باشد.

 

منبع:

salemziba.com

shefacenter.ir

 

  • تصاویر طراحی چهره با مداد
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    وب‌ سایت

    اسطوخودوس پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

    تمام توصیه های دارویی ، گیاهی و پزشکی موجود در این سایت فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست.شما به هیچ عنوان مجاز به خوددرمانی و مصرف خودسرانه داروها و گیاهان دارویی نیستید.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.

    زاج سفید (Alum) ماده‌ای حل شوند در آب است و به راحتی آنرا می‌توان تهیه کرد تا در موارد کاربرد از آن بهره گرفت. اما سوال اینجاست که مهمترین موارد کاربرد زاج سفید چیست؟

    جالب است بدانید زاج سفید را از زمان‌های خیلی قدیم برای جنبه‌های درمانی استفاده می‌کنند. علاوه بر این موضوع این ماده پرکاربرد و طبیعی گاهی می‌تواند جایگزینی عالی برای بسیاری از راه‌های درمانی دارویی باشد. با توجه به این موارد لازم است تا آلوم را تحت عناوین زیر، بیشتر برایتان معرفی کنیم:

    زاج سفید یک ماده معدنی غنی با شکل ظاهری بلوری است. آلوم ترکیباتی از سولفات آلومینیوم و سولفات پتاسیم دارد که نام تجاری آنرا اغلب به سولفات آلومینیوم می‌شناسند. نام زاج سفید در زبان ترکی زی، در زبان ارمنی شیب و در زبان مشهدی به نام زمه بیان شده است.

    این ماده بلوری شکل شفاف به عنوان ادویه‌ای ضد عفونی کننده بین اکثر افراد شناخته می‌شود. جالب است بدانید زاج سفید در الکل حل نمی‌شود اما به عنوان ماده انحلال پذیر در آب به راحتی به کار برده می‌شود.

    به همین دلیل اغلب برای بهره‌مندی از خواص آلوم، آن را در آب حل کرده و سپس مورد استفاده قرار می‌دهند. طعمی که زاج سفید دارد کمی گس و مانند نمک شور است. شاید به همین دلیل است که خاصیت قابض کنندگی مطلوبی دارد و اغلب برای زخم‌های دهانی یا آفت دهان از آن استفاده می‌کنند.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    نکته‌ای که برای استفاده از درمان‌های طبیعی برای بسیاری از افراد مهم است، به طبع آنها مربوط می‌شود. به همین دلیل لازم به ذکر است طبع دانه‌های بلوری شکل زاج سفید توسط متخصصین طب سنتی گرم و خشک معرفی شده است.

    این ماده طبیعی مفید با ترکیبات مختلفی تشکیل می‌شود اما این تفاوت در ترکیبات تغییری در بسیاری از فواید آن ایجاد نمی‌کند. انواع زاج سفید شامل شکل ظاهری مربوط به خود هستند. گزینه‌های زیر به انواع آن اشاره دارد:

    لازم است تشخیص آلوم اصل و خالص را آموخت تا با تهیه نوع مرغوب بتوان از خواص آن بهره‌مند شد. بهترین راهکار برای انتخاب درست زاج سفید کمک گرفتن از کاغذ تورنسل محسوب می‌شود. آلوم خالص این کاغذ را به رنگ قرمز در می‌آورد.

    آلوم یا همان زاج سفید گاهی به شکل پودر شده و گاهی نیز به شکل بلورهای کریستالی دیده می‌شود که بسته به نیاز می‌توان نوع مناسب و مورد نظر را خریداری کرد. کاربردهای متنوعی برای این ماده پر خاصیت وجود دارد. آن را می‌توان در تمام مناطق و قسمت‌های مختلف دنیا پیدا کرد و برای درمان بسیاری از موارد آنرا به کار گرفت.

    در واقع آلوم نوعی نمک شیمیایی بی‌رنگ است که فواید آن افزون بر کاربردهای نمک، به کار برده می‌شود. سنگ آلوم حتی کاربردهای بسیاری در صنعت دارد. از این ماده در لوازم آرایشی و بهداشتی، تهیه برنج در رستوران‌ها، تهیه انواع ترشیجات و شور، تهیه خمیر دندان، برخی داروها و سفید کننده ظروف آلومینیومی و… نیز به کار برده می‌شود.

    زاج سفید با ترکیبات موثری که دارد برای از بین بردن باکتری‌ها مفید عمل می‌کند. هنگامی که بدن تعریق می‌کند، به دلیل وجود باکتری‌ها، بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود. می‌توان آلوم را با کمی آغشته کردن به آب به یک دئودورانت طبیعی تبدیل کرد و آنرا روی قسمت‌های مورد نظر مانند زیر بغل مالید.

    استفاده از زاج سفید حل شده در مقدار کمی آب و مالیدن آن به قسمت‌هایی از بدن مانند زیر بغل، پا، کشاله ران و قسمت‌هایی که مستعد ایجاد بو هستند، نتیجه موثری بر جای می‌گذارد. این موضوع، راهکاری پیشگیری کننده از ایجاد بوی نامطبوع برای بدن محسوب می‌شود. علاوه بر آن باعث بسته شدن منافذ پوست که سبب تعریق می‌شوند، نیز خواهد شد.

    می‌توان زاج سفید را که به منظور رفع بو از آن استفاده می‌کنیم، همراه ترکیبات طبیعی مانند گلاب و لیمو ترش یا انواع عطر استفاده کرد تا بویی مطبوع نیز برای بدن ایجاد کند.

    این ترکیب طبیعی به مرور زمان، باکتری‌ها را کاهش داده و بوی نامطبوع کمتری از قسمت‌های مورد نظر احساس خواهد شد. از زاج سفید برای روشن کردن پوست زیر بغل نیز می‌توان بهره گرفت.

    یکی از فوایدی که برای زاج سفید مطرح است، خاصیت قابض کنندگی آن است. از این رو بسیار مفید و کاربردی برای انعقاد خون، قطع خونریزی سطح پوست و درمان زخم محسوب می‌شود. برای این منظور می‌توان از آن به صورت پودر شده بر روی زخم استفاده کرد.

    ممکن است این کار تا حدود بسیاری سبب سوزش شود اما بهترین راه برای بهبود زخم و بند آمدن خونریزی برش‌های سطحی روی پوست مانند برش‌های ایجاد شده بر اثر اصلاح بدن یا صورت، به شمار می‌رود.

    روش دیگری که از آلوم برای بهبود زخم‌ها می‌توانید استفاده کنید این است که آنرا با مقداری آب جوانه گندم ترکیب کنید و روی زخم بمالید. اگر نیاز به شناخت انواع زخم و راهکارهای اصولی برای درمان انواع آنها وجود دارد می‌توانید با یک کلیک با آنها آشنا شوید.

    نکته مهم: باید در نظر داشت که اگر زخم‌ها عمیق باشند، (زخم اگر کاملا باز باشد و نیاز به بخیه داشته باشد) حتما باید به پزشک مراجعه کرد و از اقدامات خودسرانه پرهیز کرد.

    گاهی عفونت‌ها و زخم‌های ایجاد شده در دستگاه تناسلی مشکلات بسیاری از قبیل خارش و سوزش را برای خانم‌ها ایجاد می‌کند. روش‌های مختلفی برای درمان وجود دارد که اغلب پزشکان آنها را برای درمان تجویز می‌کنند.

    زاج سفید قادر به بهبود و از بین بردن عفونت در قسمت‌های مختلف بدن از جمله عفونت‌های دستگاه تناسلی است. اغلب به دو روش از این منظور می‌توان نتیجه گرفت که روش دوم برای بسیاری از افراد کارآمدتر است.

    روش اول: برای اینکار می‌توان از شیاف قطعه‌ای آلوم در واژن که به آب آغشته شده است استفاده کرد. تنها کافی است این آلوم را به مدت 10 دقیقه در واژن نگه داشت.

    روش دوم: از طرفی نیز می‌توان زاج سفید را در ظرف بزرگی از آب حل کرد و برای مدت 15 الی 20 دقیقه درون آن نشست.

    به دلیل وجود رطوبت و شرایط فیزیکی دستگاه تناسلی زنانه، همواره شرایط برای ابتلا به انواع عفونت مهیا است. برای آشنایی با انواع عفونت، پیشگیری و درمان نیاز است تا اطلاعاتی جامع در دست داشت که متنی مربوط با آن به طور کامل گردآوری شده است و بهتر است به آن مراجعه کنید.

    نکته مهم: در صورت مشاهده علائم و نشانه‌های شدید عفونت رحم حتما باید به پزشک مراجعه کرد.

    زگیل، گوشت اضافه، جوش، جای جوش، آکنه، ترک پا و دست را به کمک قطعه‌ای زاج سفید می‌توان به سادگی برطرف کرد.

    در ترکیب بسیاری از ماسک‌های صورت و بدن نیز می‌توان از پودر زاج سفید به عنوان یک لایه بردار برای رفع لایه‌های مرده و شفاف شدن پوست بهره گرفت. از بین بردن لک‌های پوستی یکی دیگر از تاثیرات آلوم بر سطح پوست است که می‌توان روزانه برای تمام این موارد از آن استفاده کرد.

    اغلب برای زیبایی پوست صورت و بدن می‌توان از ترکیب گلاب به همراه پودر آلوم استفاده کرد. کافی است این ترکیب را روزانه 2 مرتبه، به مدت 10 الی 15 دقیقه بر سطح پوست نگه داشت و بعد از آن پوست را با آب ولرم شست و شو داد.

    علاوه بر ترکیبات بیان شده می‌توان تنها با قرار دادن پا به مدت 15 دقیقه در ترکیب آب ولرم، زاج، عسل و مقداری روغن زیتون ترک‌های ایجاد شده آن را به راحتی از بین برد. بعد از آن می‌توانید برای درمان ترک پا و رفع پوست‌های مرده‌ی آن، از ماساژ پا با لیف زبر نیز برای لایه برداری استفاده کنید. در انتها پس از خشک کردن با روغن مناسب پاها را بهتر است کمی چرب کنید.

    در بسیاری از موارد می‌توان از زاج سفید برای تقویت پوست بهره گرفت. به ویژه افراد بالای 50 سال که کم کم پوستشان در حال لک شدن و افتادگی است می‌توانند از ترکیب آلوم به همراه کمی سفیده تخم مرغ و گلاب بهره ببرند. این ترکیب را 20 دقیقه روی پوست باید نگه داشت و هیچ حرکتی به پوست نداد. سپس با آب ولرم شست و شو کرد و از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کرد.

    برای درمان عفونت‌های حلق گاهی علاوه بر راهکارهای پزشکی مراقبت‌های خانگی نیز لازم است. غرغره کردن گلو به کمک آلوم حل شده در آب به درمان عفونت و از بین بردن باکتری‌ها و التهابات دهانی تاثیر به سزایی دارد.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    چکاندن چند قطره از حل شده آلوم در آب، داخل گوش، می‌تواند عفونت گوش را نیز از بین ببرد. اغلب برای خونریزی بینی از بوئیدن آلوم سوخته نیز استفاده می‌شود که تاثیر به سزایی برای قطع خونریزی بینی دارد.

    چرخاندن زاج سفید در دهان راهکاری بسیار عالی برای از بین رفتن آفت دهان و زخم‌های موجود در دهان محسوب می‌شود. کافی است فقط قطعه کوچکی از آلوم را به مدت 2 الی 3 دقیقه در دهان و در قسمتی که آفت وجود دارد نگه داشت تا نتیجه مفید آنرا دریافت کرد.

    در بسیاری از موارد می‌توان از زاج سفید و ترکیب آن با مقداری از رقیق شده آب زرشک با مقدار مساوی آب گرم، دهان‌شویه طبیعی ساخت. سعی کنید آنرا 40 ثانیه در دهان خود نگه دارید سپس بیرون بریزد. بهتر است آنرا قورت ندهید زیرا ممکن است شما حالت تهوع ایجاد کند. اما برای بهبود عفونت و زخم‌های دهانی بسیار موثر و مفید است.

    از آنجایی که زاج سفید خاصیت قابض کنندگی دارد، می‌توان از آن برای بند آوردن خونریزی بینی استفاده کرد. فقط کافی است هنگام خونریزی بینی، مقداری پنبه را به کمی آب سرد آغشته کرده و مقداری پودر زاج سفید به آن بپاشید. سپس آنرا روی بینی که دچار خونریزی شده است نگه دارید. فقط به هیچ وجه هر دو سوراخ بینی را همزمان با پنبه نگه ندارید.

    یکی از سوالات متداولی که در رابطه با زاج سفید وجود دارد، تاثیر آن بر دهان و دندان است. از آلوم برای جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی دندان‌ها و همینطور کنترل خونریزی لثه می‌توان کمک گرفت.

    برای این منظور می‌توانید روزانه مقداری پودر آلوم را به همراه پودر دارچین ترکیب کرده و دندان و لثه را با آن ماساژ دهید و بشویید. اما بهتر است برای بررسی مشکل و جلوگیری از حاد شدن آن هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کرد.

    برای بهبود تمامی امراض، بیماری‌ها و رفع اکثر مشکلات می‌توان به آنچه که در طبیعت وجود دارد مراجعه کرد. زاج سفید نیز یکی از مواد شیمیایی موجود در طبیعت است که بهتر است برای رفع بسیاری از مشکلات از آن استفاده کرد. اما برای داشتن نتیجه بهتر در درمان بیماری‌های که در طولانی مدت فرد را درگیر کرده‌ است، حتما باید به پزشک متخصص رجوع شود.

    سلام زاج سفید باعث پوسیده شدن دتدان می شود. منبع رفع مجهولات ب

    سلام، منبع این قسمت از متن را در لینک‌های زیر دنبال کنید:Home remedies for whiter teeth – do they work?Five uses of alum in your daily life

    سلام آیا زاچ سفید برای ریزش مو هم کاربرد داره؟

  • طرز تهیه دسر بیسکویت با شکلات
  • سلام همراه گرامی کوئیک فیت زاج سفید در برخی از ترکیبات موضعی برای زیبایی و سلامت موها به کار می رود. اما بهتر است علت اصلی ریزش مو بررسی شود که می‌توانید به مقاله علل ریزش مو مراجعه کنید تا با آنها آشنا شوید. البته همواره توصیه می‌کنیم برای تشخیص دقیق و راه درمان اصولی از متخصصین و پزشکان مشورت دریافت کنید.

    سلام خوبین زاج سفید جین و چروک رو از بین میبره؟

    با سلام. زاج سفید یکی از ترکیبات شیمیایی اما طبیعی است که برای تهیه برخی از لوازم بهداشتی و آرایشی به کار برده می‌شود. اما با توجه به نوع پوست که ممکن است خشک و چرب یا ترکیبی از هر دو باشد، همینطور سن و شرایط فیزیکی دیگر، بهتر است از آن بدون صلاح‌دید متخصصین و پزشک استفاده نشود. زیرا ممکن است برای هر فرد نتایج متفاوتی را بروز دهد.

    درود بر شما

    سلام

    این درسته که برخی لبنیاتی ها برای ترش شدن دوغ به آن زاج می زنند؟ و اینکه این ماده سرطان زاست؟

    با سلام. نحوه تهیه برخی از مواد غذایی با یکدیگر کاملا متفاوت است. بهتر است برای اطلاع از وجود این ماده در مواد غذایی به برچسب مواد تشکیل دهنده آن مراجعه کنید یا در صورت لزوم در مورد مواد به کار برده شده در انواع لبنیات، از فروشنده یا تهیه‌کننده جویا شوید. در مورد سرطان‌زا بودن این ماده نیز لازم به ذکر است هنوز تحقیقات علمی تایید یا رد نشده است و نیاز به تحقیق بیشتری وجود دارد.

    آیا زاج برای برنج هم استفاده ميشود؟

    با سلام. بله از زاج برای پخت برنج به منظور سفید شدن و جلوگیری از خمیر شدن به کار می‌برند. به ویژه برای طبخ سنتی یا در برخی از رستوران هنوز از آن برای پخت برنج استفاده می‌کنند.

    سلام. مطلبی که درمورد زاج سفید گذاشته بودیدخیلی جالب بود.ممنون ازشما!روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    با سلام میخام از زاج برای ضد عفونی گیاهان آبزیم استفاده بکنم خطری نداره

    با سلام طبق شرایط گیاهان آبزی مختلف، ممکن است نگهداری از آنها با یکدیگر کاملا متفاوت باشد و در مواردی ضدعفونی کردن آنها با زاج سفید تاثیر مفید یا مضرر برایشان ایجاد کند. پیشنهاد می‌کنیم در مورد هر یک از گیاهان به صورت مجزا در این رابطه تحقیق کنید تا آسیبی به آنها وارد نشود.

    سلام اززاج دردوران پریودهم میشه استفاده کرد

    سلام همراه گرامی دوران قاعدگی تغییراتی را برای بدن ایجاد می‌کند؛ به همین دلیل در رابطه با مصرف موضعی زاج سفید در این دوران نباید خودسرانه عمل کرد. بهتر است توصیه استفاده از آن در زمان تغییرات هورمونی مختلف را از پزشک جویا شوید.

    زاج سفید بهترین درمان کننده عفونت زنان است از وقتی استفاده میکنم دیگه دکتر زنان نمیرم😊

    با سلام خوشحال هستیم که توانستید مشکل خود را با استفاده از زاج سفید حل کنید؛ ولی توصیه می‌کنیم حتما برای اینکه به عوارض احتمالی که ممکن است ایجاد کند مواجه نشوید حتما با پزشک زنان نیز مشاوره داشته باشید.

    سلام وقت بخیر من ترشی اب گوجه درست کردم یکم داره له میشه امکان داره زاج بریزم داخلش و از له شدن جلوگیری کنه؟؟

    سلام همراه گرامی زاج سفید خاصیت قابض کنندگی دارد و تا حدودی می‌تواند از له شدن مواد غذایی استفاده شده در ترشی‌جات جلوگیری کند. البته بهتر است توجه کنید که مقدار سرکه نیز مقدار مناسبی باشد تا هر دو در کنار هم بتوانند از له شدن مواد ترشی جلوگیری کنند.

    سلام ممنون از شما خانم غفوری که با حوصله جواب همه را میدیت

    سلام همراه گرامی. سپاس فراوان از توجه شما.

    خوردن زاج سفید کشنده است

    با سلام همراه گرامی هنوز تحقیقات علمی و کامل مبنی بر اینکه این ماده معدنی کشنده است صورت نگرفته و حتی گزارشی مبنی بر کشنده بودن زاج سفید ارائه نشده است. اما بهتر است این نکته برای تمام مواد خوراکی را در نظر گرفت که اعتدال در مصرف تضمینی برای سلامتی خواهد بود.

    ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای در زمانی دیگر.

     جدیدترین مطالب حوزه سلامت، تناسب اندام و تغذیه را در پیج اینستاگرام کوئیک فیت دنبال کنید

    ایمیل خود را وارد کرده و جدیدترین مطالب ما را در ایمیل خود دریافت کنید

    با موفقیت عضو خبرنامه شدید

    ایمیل خود را وارد کرده و جدیدترین مطالب ما را در ایمیل خود دریافت کنید

    با موفقیت عضو خبرنامه شدید

    زاج سفید (Alum) ماده‌ای حل شوند در آب است و به راحتی آنرا می‌توان تهیه کرد تا در موارد کاربرد از آن بهره گرفت. اما سوال اینجاست که مهمترین موارد کاربرد زاج سفید چیست؟

    جالب است بدانید زاج سفید را از زمان‌های خیلی قدیم برای جنبه‌های درمانی استفاده می‌کنند. علاوه بر این موضوع این ماده پرکاربرد و طبیعی گاهی می‌تواند جایگزینی عالی برای بسیاری از راه‌های درمانی دارویی باشد.

    زاج سفید یک ماده معدنی غنی با شکل ظاهری بلوری است. آلوم ترکیباتی از آلومینیوم و پتاسیم مضاف دارد که نام تجاری آنرا اغلب به سولفات آلومینیوم می‌شناسند. نام زاج سفید در زبان ترکی زی، در زبان ارمنی شیب و در زبان مشهدی به نام زمه بیان شده است. این ماده بلوری شکل شفاف به عنوان ادویه‌ای ضد عفونی کننده بین اکثر افراد شناخته می‌شود. جالب است بدانید زاج سفید در الکل حل نمی‌شود اما به عنوان ماده انحلال پذیر در آب به راحتی به کار برده می‌شود. به همین دلیل اغلب برای بهره‌مندی از خواص آلوم، آن را در آب حل کرده و سپس مورد استفاده قرار می‌دهند. طعمی که زاج سفید دارد کمی گس و مانند نمک شور است. شاید به همین دلیل است که خاصیت قابض کنندگی مطلوبی دارد و اغلب برای زخم‌های دهانی یا آفت دهان از آن استفاده می‌کنند.

    نکته‌ای که برای استفاده از درمان‌های طبیعی برای بسیاری از افراد مهم است، به طبع آنها مربوط می‌شود. به همین دلیل لازم به ذکر است طبع دانه‌های بلوری شکل زاج سفید توسط متخصصین طب سنتی گرم و خشک معرفی شده است.

    این ماده طبیعی مفید با ترکیبات مختلفی تشکیل می‌شود اما این تفاوت در ترکیبات تغییری در بسیاری از فواید آن ایجاد نمی‌کند. انواع زاج سفید شامل شکل ظاهری مربوط به خود هستند که گزینه‌های زیر به انواع آن اشاره دارد:روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    زاج سفید اگر دارای قطعات بزرگ باشد اول باید کمی کوبیده شود تا تکه های زاج خرد شوند. بعد از این عمل زاج را در دستگاه آسیاب کننده خانگی بریزید و به صورت پودر در بیاورید. ضد عرق و ضد بوی بدن شما آماده است. برای استفاده کافیست که روزی یک بار دستتان را خیس کنید و سر انگشتانتان را به پودر زاج سفید آغشته کنید و آن را مثل مام یا دئودورانت خود به بدن خود بمالید و یا اینکه میتوانید بعد از هر حمام آن را به بدن خیس بمالید و این یعنی خداحافظی با عرق کردن و خداحافظی با بوی بد بدن در یک روز گرم تابستان یا هر فصل دیگه.

    مازو و زاج سپید، و سعد، و عصاره شیرین‏ بیان از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید.

    روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

    در این بخش از سایت شب جمعه به بیان این مطلب میپردازیم که چگونه زاج سفید به درمان و تنگ شدن واژن کمک میکند:

    دارای خواص ضد باکتریایی: به همین علت می تواند به جلوگیری از عفونت واژن کمک کند. محصولات سفت کننده واژن که حاوی زاج سفید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده است، می تواند به راحتی توسط زنان استفاده شود تا باعث توقف عفونت در آن جا شود.

    زاج سفید در دوش واژینال مورد استفاده قرار می گیرد: دوش واژینال عمل شستشو واژن با آب است که اغلب با سایر مایعات با خواص ضد باکتریایی مخلوط می شود. زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده است که توسط زنان برای دوش واژن استفاده می شود.

    زاج سفید دارای ویژگی‌های منعقد کننده خون می‌باشد: زاج سفید دارای خاصیت انعقاد خون و تسکین دهنده پوست می‌باشد. زاج سفید به عنوان سفت کننده طبیعی عمل می‌کند که برای سفت کردن دیواره مهبل مفید است. به همین دلیل است که از این ترکیب بطور گسترده برای سفت کردن واژن استفاده می‌شود. نکته بعدی در این مورد بیش تر توضیح خواهد داد.

    زاج سفید اندام های زنانه را سفت می کند: زنان از زمان بسیار قدیم از داروهای خانگی برای سفت کردن واژن خود استفاده کرده اند. اغلب اوقات، آن ها ترکیب را با آب وان مخلوط می کردند و هنگام حمام کردن در آن می نشستند به طوری که ناحیه واژن آنها کاملا در داخل ترکیب قرار می گرفت. سپس یک پارچه یا اسفنج را در مخلوط آب و زاج سفید خیس می کردند و منطقه واژن را با آن شستشو می دادند. اینکار واژن را به آسانی سفت می کرد.

    زاج سفید پیشنهادی با نتایج سریع: بر خلاف جراحی جوان سازی واژن که دارای عوارض جانبی فراوانی است، زاج سفید ۱۰۰٪ طبیعی است و نتایج سریعی را ارائه می دهد. زنان از زاج سفید برای رهایی از مشکلات قاعدگی استفاده می کنند و اینکار خیلی سریع جواب می دهد.

    در حالی که زاج سفید چندین مزیت دارد، منتها قبل از شروع درمان چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. اینها شامل موارد زیر می شوند:

    ۱- برای یک دوره طولانی از زاج سفید در واژن استفاده نکنید زیرا ممکن است بیش از حد آن را سفت کند.

    ۲- هرگز از زاج سفید به طور مستقیم در اندام های تناسلی استفاده نکنید زیرا ممکن است منجر به تحریک مخاط واژن شود.

    ۳- زاج سفید نباید توسط زنان باردار یا زنانی که مبتلا به عفونت واژن هستند، استفاده شود.

    ۴- سعی نکنید خودتان با استفاده از زاج سفید یک ترکیب درست کنید، زیرا وقتی که به درستی استفاده نگردد، می تواند باعث ایجاد زخم شود.

    گفته می شود که باید از زاج سفید در یک محصول استفاده شود نه به عنوان یک دارو خانگی وگرنه بعد از استفاده، از عواقب آن رنج خواهید برد.

    انواع مختلفی از زاج سفید توسط افراد استفاده می شود. با این حال، شایع ترین نوع زاج سفید که در محصولات سفت کننده واژن استفاده می شود شامل زاج پتاسیم به جای نوع مصنوعی آن (زاج آمونیوم) است.

    زاج پتاسیم دارای خواصی مانند ضدعفونی کننده، روشن کننده پوست، سفت کننده پوست، گند زدا، ضد عرق و غیره است. در واقع به همین دلایل است که زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده اسپری های دئودورانت، صابون ها و سایر لوازم آرایشی است. تنها در اینجا در صورت در دسترس نبودن زاج طبیعی از نوع آمونیوم آن استفاده می کنند. هنگام خرید هر گونه محصولات سفت کننده واژن، باید اطمینان حاصل کنید که شامل پودر زاج طبیعی باشد.

    خرید کاندوم

    سوالات متداول

    حریم خصوصی

    حساب کاربری

    قوانین و مقررات

    همکار فروش اینترنتی

    درباره ما

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    فروشگاه اینرتنتی شب جمعه با هدف ارائه خدمات در حوزه ی زناشویی از سال 1395 شروع به فعالیت کرد.

    رقابت در قیمت و ارسال اکسپرس از مزایای شب جمعه است.

    همکاران ما 24 ساعته آنلاین و آماده ی پاسخگویی به انواع سوالات شما هستند.

    فروشگاه اینترنتی شب جمعه رد کردن


    نام کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    اعتماد شما سرمایه ماست استعلام نماد اعتماد الکترونیک شب جمعه

    زاج سفید یا آلوم که نام علمی آن سولفات آلومینیوم است، فواید زیادی برای سلامتی، پوست و موی افراد دارد. درمانهای مختلف با استفاده از زاج سفید به شیوه های گوناگون مخصوصاً استفاده توسط خانم ها می‌تواند منجر به سلامتی بیشتر آنها شود. به همین دلیل قبل از مصرف آن لازم است حتماً آگاهی کامل با طرز استفاده آن کسب کنید. این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات پزشکی در مورد زاج سفید، کاربردها، عوارض، طرز استفاده جهت پوست، واژن، زیبایی و زنان است.

    زاج سفید یک ترکیب شیمیایی است. ویکی پدیا آن را یک نوع ترکیب شیمیایی، معمولاً یک نمک دو سولفات آلومینیوم هیدراته با فرمول کلی XAl (SO4) 2 12H2O که در آن X یک کاتیون یکنواخت مانند پتاسیم یا آمونیوم است، تعریف می کند. به خودی خود، زاج سفید اغلب به زاج پتاسیم اشاره دارد، با فرمول KAl (SO4) 2.
    این ترکیب، سفید و بی رنگ است و حتی هیچ لکه ای روی لباس و سطوح ایجاد نمی کند. بعلاوه بدون هیچگونه بو است و براحتی استفاده می شود. موارد استفاده از زاج سفید:

    زاج سفید ارزان است و تقریبا در تمام نقاط جهان قابل‌ دسترس است. در حالی که هر کسی می‌تواند از این ترکیب استفاده کند، منتها حداکثر سود استفاده از زاج سفید را زنان بدست می آورند.

    همچنین بخوانید: جدیدترین روش طبیعی-گیاهی برای سفید کردن واژن در زمان کوتاه

    زاج سفید با عمل به عنوان یک عامل کاهش رطوبت، تب خال را درمان می کند. هنگام استفاده از زاج سفید برای تب خال، رطوبت را از بین می برد. بدون رطوبت، شانس آن برای بهبودی افزایش می یابد.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    برای درمان تب خال، یک قطعه کوچکی از زاج سفید را تمیز کنید و سپس آن را روی تب خال فشار دهید. مدتی احساس سوزش و گزیدگی دارید منتها روز بعد احساس راحتی می کنید.

    علاوه بر این می توانید یک اسپری زاج سفید برای تسکین سریع تر آماده کنید. برای شستشو زاج سفید را تمیز کنید. آب را همراه با نمک در یک تابه جوش بیاورید. بعد از اینکه نمک حل شد از روی گرما بردارید و پودر زاج سفید را به آن اضافه کنید. سپس آن را صاف کنید و از آن حداقل 2 تا 3 بار در روز به عنوان دهان شویه استفاده کنید.

    نمک نیز در درمان تب خال بسیار موثر است و می‌تواند به طور ایمن توسط افراد جوان و پیر، مورد استفاده قرار گیرد. اگر از پودر زاج سفید خام استفاده می‌کنید، دقت کنید که هنگام استفاده آن را قورت ندهید و تنها مقدار کمی مصرف کنید.

    زاج سفید برای درمان آبسه چشم فوق‌العاده است. این با پاک کردن چرک عمل می‌کند و به چشم یک اثر خنک ‌کننده و آرامش‌ بخش می‌دهد.

    ابتدا زاج سفید را به همراه کمی آب، بر روی چوب صندل بمالید. آن را به خوبی مالش دهید تا خمیری ایجاد کنید. این خمیر بسیار موثر است و در ابتدای استفاده کمی سوزش دارد. منتها در همان روز اول باعث شکستن جوش و آبسه می شود؛ بنابراین یک تسکین فوری برای آبسه چشم به وجود می‌آورد.

    پودر زاج سفید در درمان پاشنه ترک خورده مفید است. این کار را با از بین بردن سلول های مرده پوست انجام می دهد. برای اینکار زاج سفید را در یک ظرف کوچک گرم کنید. هنگام گرم کردن آبکی شده و کف می کند.

    هنگامی که تمام آب آن تبخیر شد، اجازه دهید سرد شود. سپس با روغن نارگیل مخلوط کنید و بر روی پاشنه قرار دهید. انجام این کار برای چند روز نتیجه بخش خواهد بود. مخلوط را آسیاب کنید تا کاربرد آن دشوار نباشد.

    زاج سفید قرن ها برای درمان اثرات اصلاح استفاده شده است. این کار برای جلوگیری از خونریزی جزئی پس از اصلاح انجام می شود. پس از اصلاح، یک قطعه زاج سفید را روی صورت مرطوب بمالید و چند ثانیه صبر کنید. می توانید آن را بشویید و یا مدتی بر روی پوست باقی بگذارید. برای اولین بار ممکن است آن را دوست نداشته باشید اما اگر همچنان از آن استفاده کنید باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد.

    برای تمیز کردن آب گل آلود، حدود 1 گرم پودر زاج سفید برای هر لیتر آب گل آلود اضافه کنید. شما حتی می توانید زاج سفید را به مخازن آب اضافه کنید. با اینکار ذرات گل آلود در جای خود باقی می ماند و آب آشامیدنی خارج می شود.

    زاج سفید به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی آن برای دئودورانت شگفت انگیز است. برای ایجاد دئودورانت، پودر زاج سفید را با مقداری پودر درخت مر مخلوط کنید و یک پودر گردگیری بوجود بیاورید. بعلاوه می توانید به راحتی قطعه ای زاج سفید را خیس کرده و از آن استفاده کنید. توصیه می شود به جای هر روز، یک روز در میان از آن استفاده کنید.

    حتماً بخوانید: 2 روش موثر، بدون عوارض و دائمی تنگ کردن واژن با انار و زاج سفید

    زاج سفید را می توان به طور موثر برای حذف مو استفاده کرد. مخلوطی از پودر زاج سفید و آب تهیه کنید. حتی می توانید از گلاب برای نتایج بهتر استفاده کنید. این مخلوط را می توان در سراسر بدن استفاده کرد. استفاده منظم از زاج سفید باعث کاهش رشد مو در طول زمان می شود.

    زاج سفید برای سفید کردن پوست و کاهش چین و چروک استفاده شود. یک قطعه زاج سفید را بردارید و آن را در آب مرطوب کنید و روی صورت خود بمالید. سپس آن را با آب بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که با کشتن باکتری ها باعث آسیب زدن به جوش و آکنه می شود. بعلاوه باعث کاهش تورم همراه با جوش ها می شود.

    یک ترکیب از دو سفیده تخم مرغ، نصف قاشق چای خوری پودر زاج سفید و یک قاشق غذاخوری خاک رس درست کنید و آن را روی صورت خود قرار دهید و بعد از خشک شدن، شستشو دهید. برای گرفتن حداکثر نتایج بصورت روزانه اینکار را انجام دهید.

    زاج سفید برای از بین بردن شپش های مو به خاطر ویژگی های ضد باکتریایی آن برای کشتن این حشرات کوچک، استفاده می شود. برای اینکار مخلوطی از پودر زاج سفید، آب و روغن درخت چای تهیه کنید. این مخلوط را روی پوست سر بمالید و بعد آن را بشویید. برای دیدن نتیجه خوب، دو بار در هفته انجام دهید.

    از زاج سفید می توان برای جلوگیری از بیماری های لثه استفاده کرد. زاج سفید را با فندق چینی مخلوط کنید. مخلوط را روی دندان ها و لثه ها بمالید تا سریعا تسکین پیدا کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت قابض و سفت کنندگی است؛ بنابراین کاربرد آن در هموروئید (نتایج توده ها) برای توقف خونریزی مقعدی و کاهش هموروئید موثر است و درمان دائمی در برابر توده ها می باشد.

    برای این کار مقداری پودر زاج سفید را با آب ولرم مخلوط کنید. ترجیحا این مخلوط را در یک وان بزرگ درست کنید تا بتوانید اندام های تناسلی را داخل آن بشویید. برای چند دقیقه در مخلوط بنشینید. این یک روش سریع برای تسکین است.

    برای درمان ورم لوزه، دو روش وجود دارد. اولین روش ساده است. یک تکه زاج سفید بوداده را با شیر ولرم مخلوط کنید. این شیر را قبل از خواب برای تسکین سریع بنوشید.

    روش دوم شامل زاج سفید، زردچوبه و آب ولرم است. یک قاشق غذا خوری زردچوبه، یک قاشق چای خوری از زاج سفید را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید. برای دیدن نتایج مطلوب، از این مخلوط دو بار در روز غرغره کنید.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی است؛ بنابراین، با کاهش التهاب در ریه ها منجر به کاهش سرفه، در سرما خوردگی و سرفه می شود.

    در اینجا نیاز به یک قاشق غذاخوری زاج سفید بوداده است. آن را با شش قاشق غذا خوری شکر مخلوط کنید. این ترکیب را در یک ظرف ذخیره کنید. سپس یک چهارم قاشق چای خوری از آن را با شیر ولرم مخلوط کنید و قبل از خواب مصرف کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت ضدعفونی کننده برای زخم های خارجی است. بعنوان مثال برای خارش و تورم ناشی از نیش زنبور بکار می رود. همچنین برای جلوگیری از خونریزی کمک می کند. گاهی اوقات زاج سفید به طور مستقیم در منطقه آسیب دیده اعمال می شود.

    برای زخم های داخلی، می توانید ترکیبی از زردچوبه و زاج سفید در شیر استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید از ترکیب یک گرم زاج سفید و ده قاشق سوپ خوری کشک در یک فنجان آب استفاده کنید.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    مطلب مهم: علت بوی بد واژن و نحوه رفع آن با یک روش کاملا جدید و موثر

    زاج سفید با سفت کردن پوست، بستن منافذ و از بین بردن سلول های مرده، پوست را روشن تر می کند.

    برای اینکار، زاج سفید را به آب جوش اضافه کنید. بعد از خنک شدن، از آن برای شستشوی صورت استفاده کنید. صورت خود را دو بار در روز با این ترکیب برای گرفتن نتایج فوری شستشو دهید.

    زاج سفید یکی از داروهای آیورودائی است که از زمان های قدیم استفاده شده است. پنج گرم زاج سفید را آسیاب کنید. سپس آن را به ده قسمت یا دوز مساوی تقسیم کنید. یک دوز را با یک فنجان شیر گرم مخلوط کنید. نوشیدن این ترکیب برای سه بار در روز و در طول یک هفته، زردی را درمان می کند.

    زاج سفید به خوبی در برابر بیماری های پوستی مانند جذام و اگزما عمل می کند؛ زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است که میکرو ارگانیسم های ایجاد کننده این مشکل را می کشد.

    برای این کار، حدود 200 گرم زاج سفید را بسوزانید. خاکستر آن را جمع کنید و یک خمیر از 2 گرم خاکستر زاج سفید با عسل و عصاره هویج درست کنید. برای تسکین دائمی، این ترکیب را به طور منظم در منطقه آسیب دیده اعمال کنید.

    زاج سفید دارای خاصیت رقیق کنندگی خون است. هنگامی که با خاصیت ضد عفونی کنندگی زردچوبه مخلوط می شود، می تواند موجب کاهش گرفتگی عضلات و همچنین کاهش التهاب شود.

    زاج سفید دارای خواص ضد التهابی است، بنابراین می تواند درد و التهاب مرتبط با پای ورزشکار را کاهش دهد. زاج سفید را با آب بجوشانید. پاهای خود را در آب تا زمانی که گرم شود، خیس کنید. باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. این کار را روزانه انجام دهید و از الیاف مصنوعی اجتناب کنید.

    زاج سفید یک قابض است، از این رو می تواند در هر بخشی از بدن که استفاده شود، پوست را سفت و محکم کند؛ بنابراین می توانید صورتتان را با مخلوط زاج سفید و آب شستشو دهید.

    اما امروزه استفاده از آن برای سفت کردن واژن استفاده می شود. برای اینکار زاج سفید را داخل آب گرم بریزید و وقتی خنک شد، از آن برای شستن استفاده کنید. اثر آن 2 – 3 ساعت ادامه دارد. در روش دیگر می توانید یک تامپون را در ترکیب خیس کنید و آن را در مهبل (واژن) قرار دهید و بعد از چند دقیقه خارج کنید.

  • عکس از طوطی کاکادو
  • برای مدت طولانی آن را باقی نگذارید. همچنین از زاج سفید مستقیما استفاده نکنید. بعلاوه نباید این روند را بدون وقفه تکرار کنید زیرا می تواند بافت های داخلی را خشک و درهم بشکند.

    زاج سفید دارای خاصیت خشک کنندگی است. ریشه زاج سفید به مقابله با اسهال و اسهال خونی کمک می کند. ریشه آن را در یک لیوان آب بجوشانید. عصاره آن را دو بار در روز برای تسکین بخورید.

    زاج سفید با تمیز کردن منافذ از داخل، در از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید عمل می کند. پودر زاج سفید، آب و گلاب را ترکیب کنید. از این ترکیب در نواحی اطراف جوش سر سیاه استفاده کنید منتها آن را مالش ندهید. استفاده روزانه ممکن است منجر به حذف جوش های سر سیاه شود.

    زاج سفید دارای خاصیت قابض و سفت کنندگی است؛ بنابراین در متوقف کردن خونریزی بینی کمک می کند. یک قاشق پودر زاج سفید را به نصف قاشق چای خوری روغن گرم اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. سپس یک قطره از مخلوط را در پره های بینی قرار دهید تا خونریزی متوقف شود.

    گاهی اوقات یک بیماری که به نام Purulent Otorrhea شناخته می شود، می تواند باعث چرک کردن گوش شود. در چنین شرایطی، ممکن است آسیب شنوایی بوجود آید.

    پودر زاج سفید را بر روی محل اتصال قرار دهید. اینکار می تواند باعث التیام گوش شود.

    زاج سفید گرفتگی صدا را به وسیله پاکسازی کانال بینی و کانال عبور صدا از هر التهاب یا هر گونه باکتری برطرف می کند. مقدار مساوی از زاج سفید، جوش شیرین و نمک را مخلوط کنید. سپس یک قاشق چای خوری از مخلوط را در آب گرم بریزید و با آن غرغره کنید.

    زاج سفید برای خارش به عنوان یک خنک کننده عمل می کند. برای این امر، دو قاشق چای خوری زاج سفید را با دو قاشق سوپ خوری پودر آن مخلوط کنید. آن را به یک خمیر تبدیل کنید. خمیر را در ناحیه تحریک شده قرار دهید.

    همچنین بخوانید: ساده ترین و موثرترین روش درمان خارش واژن با جوش شیرین

    در زیر برخی از عوارض جانبی زاج سفید وجود دارد. با این حال، این عوارض جانبی نادر و غیر معمول است.روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    نکات زیر به شما خواهند گفت که زاج سفید چرا و چگونه می‌تواند به بهبود سلامت واژن کمک کند:

    در حالی که زاج سفید چندین مزیت دارد، منتها قبل از شروع درمان چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید. اینها شامل موارد زیر می شوند:

    انواع مختلفی از زاج سفید توسط افراد استفاده می شود. با این حال، شایع ترین نوع زاج سفید که در محصولات سفت کننده واژن استفاده می شود شامل زاج پتاسیم به جای نوع مصنوعی آن (زاج آمونیوم) است.

    حتما بخوانید: امگا 3- خواص، عوارض، طرز مصرف، تاثیر بر پوست، زیبایی و نکات مهم

    زاج پتاسیم دارای خواصی مانند ضدعفونی کننده، روشن کننده پوست، سفت کننده پوست، گند زدا، ضد عرق و غیره است. در واقع به همین دلایل است که زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده اسپری های دئودورانت، صابون ها و سایر لوازم آرایشی است. تنها در اینجا در صورت در دسترس نبودن زاج طبیعی از نوع آمونیوم آن استفاده می کنند. هنگام خرید هر گونه محصولات سفت کننده واژن، باید اطمینان حاصل کنید که شامل پودر زاج طبیعی باشد.

    سلام
    من فیبروم دارم و دکتر سنتی گفتن که باید از زاج سفید به صورت واژینال استفاده کنم
    الانم واژن من بسیار ملتهب شده و حالتی شبیه سوختگی پیدا کرده
    چیکار باید بکنم؟؟

    سلام. لطفا بفرمایید که چه مدت از زاج استفاده کردین؟ و به چه شکل

    سلام اونی که اچ پی وی داره هم میتونه از زاج استفاده کنه یا نه?

    سلام.من از زاج سفید به تنهایی اندازه یه نخود برای واژنم استفاده کردم الان هم خیلی میسوزه هم مثله سوختگی شده.خواهشا راهنماییم کنید چیکار کنم.خیلی میترسم.تازه سرچ کردم فهمیدم که زاج سفید به تنهایی بدون اینکه حرارت بدیم و استفاده کنیم چه قدر ضرر داره

    سلام من سه شب از زاج سفید استفاده بهمراه عسل و روغن زیتون
    ولی سومین دفعه احساس میکنم زاج زیاد ریختم بدنم ب شدت میسوزه چیکار باید انجام بدم ک خوب شه؟

    سلام من زاج سفید به عنوان جمع کننده واژن استفاده کردم و از زمان استفاده تا الان دو هفته ست که بدنم کهیر میزنه دکتر رفتم و داروهای حساسیت مثل سیتریزین و مونته لوکاست هم مصرف میکنم ولی خوب نمیشم واقعا ترسیدم خواهش میکنم راهنماییم کنید،البته اوایل فکر میکردم بخاطر خرگوش توی خونست ولی این علایم گرمی توی بدن هستش و تقریبا مطمئنم بخاطر زاج هست

    سلام. این موضوع تا جایی که بنده اطلاع دارم مربوط به استفاده از زاج نیست و ممکن است دارای یکی از عفونت های مخمری، تریکومونیازیس و یا باکتریایی باشد. تشخیص بایستی توسط پزشک انجام گیرد و تقریبا در اکثر موارد با یک آنتی بیوتیک درمان می شود

    متاسفانه الان دو ماهه که کهیرهای من ادامه داره دکتر رفتم و آزمایشات کلی دادم و همه چیز آزمایشات خوب بوده ولی من هنوز کهیر میزنم چشمهام،دست ها و پاهام از کهیر ورم می‌کنه و بند بند استخوانهام درد میگیره بنظرتون چیکار کنم

    سلام. ببخشید من اشتباها کمی زاج سفیدخوردم. میخاستم ببینم مشکلی پیدا میکنم؟

    سلام من زاج رو ب صورت سطحی روی واژن استفاده کردن ولی حس میکنم خشک شدم چیکار کنم

    سلام. حتما بعد از شستن با آب، کمی مرطوب کننده استفاده کنید

    با سلام برای درمان فیبروم چه مقدار از زاج سفید باید استفاده کرد

    متاسفانه اطلاعی در این زمینه ندارم

    سلام.برای تنگ کردن واژن چه مدت و چطور از زاج سپید استفاده کنیم ک مضر نباشه

    سلام. برای این مورد بی ضرر هم نیست ولی در روش شماره 21 توضیح داده شده است.

    سلام من دوشب پیش از زاج استفاده کردم داخل واژن ولی امروز صبح دیدم ک خونریزی قطره ای دارم ولی بدون درد و سوزش
    من چکار کنم

    زاج سفید بر عکس موردی که شما می فرمایید باعث انعقاد بیشتر خون میشه این مورد تصویر نمی کنم مربوط به استفاده از زاج باشه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    شرکت لوتوس

    با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات پزشکی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

    تبلیغــات  تماس با ما

    تماس با ما

    تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس 09191210008 تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

    ایمیل maxer.ir@gmail.com

    © استفاده از مطالب سالم زیبا با ذکر لینک مستقیم بعنوان منبع بلامانع است.

    مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست.

    بسیاری از خانم ها برای از بین بردن عفونت رحم یا تنگی واژن به دنبال استفاده از زاج سفید هستند، در صورتی که تاکنون تحقیق علمی در رابطه با این موضوع صورت نگرفته است و صرفا یک مطلبی بین مردم پیچیده است که این ماده برای رحم مناسب است. پس بهتر است قبل از مصرف آن حتما با پزشک متخصص طب سنتی مشورت داشته باشید. اما خواص عمومی زاج سفید همچون از بین بردن بوی عرق و مبارزه با باکتری ها و ویروس ها در تحقیقات علمی نیز بیان شده است. در ادامه بیشتر با خواص این ماده مفید آشنا خواهیم شد. به طور کلی بهتر است برای مصارف داخلی زاج سفید حتما با کارشناس طب سنتی مشورت نمایید. زاج در زبان های دیگر به صورت زاک، خلل القیس و پهتکری نیز شناخته می شود و در زبان های محلی نیز زمه در زبان مشهدی، زی در زبان ترکی و شیب در زبان ارمنی مشهور می باشد. بیش از 25 نوع زاج شناخته شده است که مهم ترین آن ها زاج سفید می باشد. زاج تقریبا در بسیاری از کشورها یافت می شود و در کشور ایران در مناطقی همچون طارم و زاکان قزوین یافت می شود. در این مقاله از عطاری آنلاین عطارمارت در مورد زاج سفید و خواص آن به طور کامل صحبت خواهد شد.

    زاج سفید یا آلوم یک ماده با منشاء شیمیایی یا معدنی و با فرمول ساختاری سولفات آلومینیوم یا سولفات آلومینیم پتاسیم است و دارای فرمول شیمیایی KAl (SO 4 ) 2 · 12H 2 O است . با این حال، هر ترکیباتی با فرمول تجربی AB (SO 4 ) 2 · 12H 2 O به عنوان آلوم شناخته می شود. زاج سفید دارای کاربردهایی در طب سنتی ایرانی می باشد. با نام زاج سفید عطاری نیز شناخته می شود. آلوم پتاسیم یک پودر سفید خوب است که می توانید با ادویه های آشپزی یا مواد ترشیجات مخلوط کنید. گاهی اوقات آلوم یا زاج سفید در فرم بلورین دیده می شود، گرچه اغلب به عنوان یک پودر فروخته می شود.

    زاج سفید یک نوع نمک بی رنگ شیمیایی است. متداول ترین نوع زاج سفید نوع پتاسیم سولفات است که کاربردهای پزشکی ، سلامتی، زیبایی، غذایی و غیره دارد. زاج سفید را می توانید پس از تهیه پودر نمائید. پودر زاج سفید دارای طبیعت گرم و خشک است و گاهی به عنوان خوشبوکننده بدن نیز استفاده می‌شود. برای شناسایی زاج سفید می توانید از کاغذ تورنسل استفاده کنید. این ماده کاغذ تورنسل را قرمز می کند.

    بهترین خاصیتی که می توان برای زاج سفید ذکر کرد در سرطان مثانه، زخم های کلیه و کاهش دادن ورم ها و بادها در این اعضا و همچنین شکستن سنگ های کلیه می باشد.

     

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    مقاله پیشنهادی: چای زردچوبه، یک نوشیدنی تمام عیار

    قبل از شروع قرن بیستم، زاج سفید به طور مرتب تولید می شد و همچنین برای ترشی، تهیه چاشنی و پخت نیز استفاده می شده است. از آن پس، استفاده از آن در پردازش مواد غذایی به علت نگرانی های امنیتی نسبت به عوارض جانبی آن، به طور مداوم کاهش یافت. با این حال، حرفه ای ها در زمینه های پزشکی و همچنین مراقبت های بهداشتی اغلب از آن برای مقابله با جراحات و بیماری استفاده می کنند.

    زاج سفید  دارای چندین کاربرد خانگی و صنعتی است.برخی از کاربردهای آن:

    یکی از بحث برانگیزترین موضوعات پیرامون زاج سفید تاثیر این ماده برای تنگی واژن بانوان می باشد. تنگی واژن راه های مختلفی دارد که یکی از آن ها استفاده از مواد طبیعی و گیاهی می باشد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از زاج برای تنگی رحم تنها باید با مشورت پزشک و ترکیبی از چند ماده مختلف باشد تا رحم شما دچار مشکل نشود.

    در این روش از ترکیبات مختلفی همراه با زاج سفید برای تنگی واژن استفاده می شود. به طور مثال در برخی از ترکیبات از عسل و روغن گاوی بهره برده می شود. در ترکیبی دیگر از مازو، سعد، شیرین بیان و زاج استفاده می شود. اما همانطور که گفتیم دوز مصرفی هر ماده و چگونگی ترکیب و مصرف آن ها باید زیر نظر کارشناس طب سنتی باشد به همین دلیل از بیان طریقه استفاده از زاج برای تنگی واژن معذور می باشیم. اما ذکر می کنیم که راه جایگزین بی خطرتری برای تنگی واژن و رفع عفونت های رحمی وجود دارد و آن استفاده از گیاهی به نام ماریانا می باشد که شهرت بسیار زیادی در این زمینه پیدا کرده است.

    خوشبختانه از این گیاه شیاف هایی به نام ماریانا تولید شده است که 100 درصد گیاهی بوده و برای ایجاد حالت تنگی بسیار کارساز می باشد. به علاوه باعث از بین رفتن عفونت های رایج در رحم می شود.

    زاج سفید می تواند برای موارد متعدد زیبایی و سلامت مورد استفاده قرار گیرد، در اینجا به برخی از مزایای آن می پردازیم:

    به طور کلی با قرار دادن پودر فشرده زاج سفید بر روی زخم ها می تواند عملیات بهبود را سریع تر نماید. هر چند استفاده از این ماده بر روی زخم ها حالت سوزش ایجاد می کند اما بهبود سریع زخم به این سوزش می ارزد. همچنین می توانید پودر زاج را با آب ترکیب کرده و برای از بین بردن زخم های دهانی استفاده کنید. فقط مواظب باشید که بخشی از آن را نخورید. می توانید به این ترکیب کمی نمک هم اضافه کنید تا خاصیت درمانی آن بیشتر شود.

    ترکیب زاج سفید با زردچوبه به عنوان یک درمان طبیعی ایده آل برای کاهش گرفتگی عضلات به کار می رود. خاصیت رقیق کنندگی زاج و خاصیت ضد عفونی و ضد التهابی زردچوبه برای رفع گرفتگی عضلات مناسب است.

    چندین تحقیق نشان داده است که این پودر در جلوگیری از خون ریزی و انعقاد خون بسیار موثر است. شما با قرار دادن پودر زاج سفید در محل خون ریزی به سرعت نشانه های بند آمدن خون را مشاهده خواهید کرد. البته توجه داشته باشید که اگر محل برش عمیقی خورده است و خون ریزی شدید است تنها استفاده از این پودر کافی نیست و باید سریعا اقدامات اولیه پزشکی را انجام دهید.

    یکی از دلایل تنفس ناخوشایند ایجاد باکتری است که  اغلب سموم و اسیدها را ایجاد می کند. شستشو دهان با زاج سفید یا آلوم مانع رشد باکتری ها می شود.

    محققان ادعا می کنند زاج سفید در مدیریت بیماری دیابت کمک کننده است و خارش را نیز بهبود می دهد.

    پای ورزشکاران به دلیل فعالیت زیاد همیشه در معرض ابتلا به انواع قارچ می باشد. شستشوی پا با محلول آبی زاج سفید می تواند از این موضوع پیشگیری نماید. این موضوع به خاطر خواص ضد باکتریایی زاج می باشد.

    پودر آلوم دارای خواص ضد پیری است و از پیری جلوگیری می کند زیرا پوست را نرم و شفاف نگه می دارد.

    مقاله پیشنهادی: آیا روغن اسطوخودوس اکسیر زندگی است؟

    زاج سفید اسهال را درمان می کند،سرخپوستان بومی تلاش می کردند تا با زاج سفید مشکلات معده خود را برطرف کنند.

    وقتی بدن عرق ترشح می کند، همراه با این عرق باکتری هایی ترشح می شود که بوی ناخوشایندی می دهد. شستشوی بدن با زاج سفید با عفونت باکتری ها مبارزه می کند و مانع ترشح زیاد عرق می شود.

    زاج سفید برای آب درمانی مناسب است مخصوصا برای تمیز کردن آب گل آلود،یک گرم پودر زاج سفید برای هر لیتر آب کافی است. در صورتی که اهل مسافرت و کمپینگ هستید حتما این ماده همراه خود داشته باشید که از خواص آن استفاده کنید. به طور مثال برای پاکسازی آب ها و همچنین در صورت جراحت های کوچک و قطع خون ریزی این ماده شیمیایی استفاده کنید.

    زاج سفید به طور سنتی برای پاکسازی موهای زائد به کار گرفته می شود. مخلوط 2/1 قاشق چایخوری پودر زاج سفید با یک قاشق خاک رس با کمی آب از بین برنده موهای زائد است. البته باید نسبت پودر زاج به خاک رس 2 به 1 باشد و اجازه دهید مواد به مدت 20 دقیقه بماند. پس از مصرف احتمال دارد پوست خشک شود بنابراین بعد از استفاده از روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده طبیعی استفاده کنید.

    آکنه رایج ترین مشکل پوست است و جلوگیری از آن غیر ممکن است. درمان های متعددی برای درمان جوش و التهاب وجود دارد اما بهترین درمان آن استفاده از زاج سفید به صورت ماسک روی صورت است که خیلی سریع باکتری ها را از بین می برد.

    زاج سفید به سرعت شپش مو را از بین می برد، به این منظور پودر زاج را با آب و روغن ترکیب نمایید سپس روی سر خود بمالید.

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    Sodium Alum

     

    Potash alum

     

  • عکس نوشته خسرو
  • سلام
    فقط می خواستم بابت اطلاعات خوبی که در مورد زاج سفید قرار دادید تشکر کنم.

    با سلام به شما
    خوشحالیم که مفید واقع شده است. سعی کردیم در مورد زاج سفید آخرین اطلاعات علمی و تجربی رو گردآوری کنیم.

    باسلام :از مطالب خوبی که ذکر کردین واقعا ممنونم خیلی چیزا یاد گرفتم

    سلام خدمت شما دوست عزیز
    ممنون که با نظرات مثبت خود ما را در این راه مشتاق تر می کنید.

    سلام مطلب عالی بود ممنون
    فقط یه سؤال دارم از خدمتتون، ممکنه کسی به زاج سفید حساسیت داشته باشه؟ و در صورت حساست چیکاری میشه انجام دادم؟

    سلام. وقت بخیر. ممنون از نظرتون.
    برای استفاده از زاج سفید حتما با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید تا مقدار و روش مناسب رو بهتون آموزش بده.
    موفق باشید

    با عرض سلام و درود و تشکر از اطلاعات مفیدی که به اشتراک گذاشتید.
    یه مسئله ذهن من رو درگیر کرده اونم این که؛ یک جا فرمودید زاج رو میشه خورد مثلا به همراه شیر و … و جای دیگه مثل دهانشویه فرمودید که مواظب باشید که بلعیده نشه.
    اگر ممکنه بیشتر توضیح بدید در این باره
    ممنونم

    مرسی از اطلاعات خوبتون

    سلام.
    ممنون از نظر مثبتتون

    سلام ببخشید میخواستم بدونماگه زاج رو استفاده کردیم خودش دفع میشه ؟؟یا …روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    سلام. وقت بخیر. زاج سفید قابل مصرف خوراکی نیست.

    به نظر شما زاج ضرر نداره برای پوست،آخه همون آلومینیوم هست که توی ضد تعریقها استفاده میشه وانقد میگن که ضد تعریق نزنید…..

    میدونم واسه استفاده داخلی رو گفتم

    من دو بار تا حالا استفاده کردم هر دوبار دقیقا پشت سرش پربود شدم مشکلی نداره ؟!

    عالی هستش من ماهی یکبار برای پاکسازی رحم استفاده میکنم و هر بار هم بعد از استفاده عفونت و قارچ و ترشحات قطع میشه و همه اینها فردا روزی که از زاج استفاده کردم مثل دستمال کاغذی خیس شده از رحمم خارج شده و بعد اون حس سبکی داخل رحم را داشتم من توصیه میکنم که خانمها حتما استفاده کنن اینجوری کار به دارو و استفاده از پمادهای واژینال نمیرسه .ممنون از مطالب خوب شما

    با سلام خدمت شما
    ممنون از نظر عالی شما
    موفق باشید

    برای عقب افتادن پریود هم میشه از زاج استفاده کرد لطفا پاسخ بدید

    چجوری استفاده کردین خب میشه بگید منم یاد بگیرم

    سلام ، من برای اولین بار از زاج با عسل استفاده کردم و بدون اطلاع زاج رو زیاد اضافه کردم و الان خیلی سوزش داره ممنون میشم راهنمای کنید چ درمانی استفاده بشه ؟

    برای مصرف زاج سفید برای واژن حتما باید با مشورت متخصص طب سنتی استفاده می کردین. الان هم باید به متخصص مراجعه نمایید.

    سلام چجوری استفاده کنیم ؟که خطر نداشته باشه

    چطوری وارد واژن کنم

    برای استفاده در واژن باید پودر بشه بعد انگشت رو نمدار کنید و داخل بزارین پریود نامنظم رو هم منظم میکنه من بعد چهار سال دوباره پریود شدم برای خانم های باردار اصلا خوب نیست برای من ک ایتجوری جواب داده حالا هر کی اطلاعات دیگه ایی داره بگه
    از شما هم ممنونم بابت اطلاعات کاملی ک راجع ب زاج دادین بسیار عالی بود 🌹🌹

    برای استفاده در واژن باید پودر بشه بعد انگشت رو نمدار کنید و داخل بزارین پریود نامنظم رو هم منظم میکنه من بعد چهار سال دوباره پریود شدم برای خانم های باردار اصلا خوب نیست برای من ک ایتجوری جواب داده حالا هر کی اطلاعات دیگه ایی داره بگه
    از شما هم ممنونم بابت اطلاعات کاملی ک راجع ب زاج دادین بسیار عالی بود 🌹🌹

    سلام من برای عفونت رحم استفاده کردم عالیه عالیه کاملا خوب خوب شدم

    سلام.ممنون از نظرتون در مورد خواص زاج سفید

    سلام واقعا اطلاعات خیلی کامل و مفیدی گذاشتید دستتون درد نکنه

    ممنون بابت نظرتون در مورد مقاله زاج سفید

    خواص زاج سفید برای عفونت رحم چیه؟ چجوری باید استفاده کنم؟

    حقیقتا مصرف زاج سفید رو برای این موضوع توصیه نمی کنیم. حتما به پزشک مراجعه نمایید.

    منکه الان استفاده کردم خونریزی دارم

    منم بعد اینک کلی ازم عفونت خارج شد خونریزی دارم .. چند روز خونریزت طول کشید؟؟؟

    سلام
    مفیدوکامل،مرسی ک اطلاعات و تجربه هاتونو به ما انتقال میدین،من ورزشکارم ومدت زیادی با کشاله رانم مشکل داشتم،الانم بهبود پیدا کردم،ممنون تشکر

    سلام .. نه نباید پودرش کنی به اندازه یه نخود برمیداری وسوهان کشی کنی ک تیز نباشه بعد داخل واژن بزاری ؛ یا شب یا روز استفاده کنی ولی بشرط اینکه به مدت چند ساعت درازکشیده بکشی . من استفاده کردم خیلی بیدار شدم دیدم لباسام خیس بود بس عفونت داشتم

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه




    اطلاعات مرا در مرورگر ذخیره کن

    برای ارتباط با شما لحظه شماری می کنیم

    عطاری آنلاین عطارمارت یکی از فروشگاه های تخصصی ایران می باشد که در زمینه عرضه تازه ترین ادویه جات، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک فعالیت می کند. تمامی محصولات این فروشگاه از معتبرترین تامین کننده های ایران تهیه و در فروشگاه اینترنتی عرضه می شود. تمامی تلاش تیم عطارمارت بر این بوده تا محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دست مصرف کننده محترم برسد. ارسال محصولات برای خرید های بیشتر از 150 هزار تومان رایگان خواهد بود. عطارمارت حاصل تلاش جمعی از جوانان این کشور می باشد که در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان حرکت می کند.خرید گیاهان دارویی

    c 2019 کليه حقوق اين سايت از قبیل عکس ها، متن ها و سایر محتواها برای فروشگاه اینترنتی عطارمارت محفوظ بوده و استفاده بدون ذکر عنوان و لینک پیگرد قانونی دارد.

    تنگ کننده واژن در طب سنتی و آنچه واژن را تنگ مى‏ کند:

    داروى گیاهی تنگ‏ کننده‏ واژن :

    آمله , میخک و مشک از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

    روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

     گیاهی دیگر تنگ کننده واژن :

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    مازو و زاج سپید، و سعد، و عصاره شیرین‏ بیان از هرکدام یک قاشق را نرم کرده و هر بار به اندازه یک نخود از پودر ترکیبات را در کمی گازاستریل ریخته و آنرا با نخ بسته و در واژن بگذارید

    روش دیگر برای استفاده از ترکیب تنگ کننده واژن این است که آن را در آب بجوشانید و چندین روز هر بار یک ساعت درون آن بنشیند.

    آنچه تراوش لیزابه ‏اى زهدان و واژن را مى ‏زداید:

    ۱- زاج سپید پودر کرده و در واژن بگذارید.

    ۲- مازو و جفت بلوط و گلنار را به اندازه یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب بجوشانید خوب بجوشانید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

    ۳- پوسته‏ ى صنوبر و زاج سپید و سعد کوفی همه را با آب بپزید و هر شب مقداری پنبه را به آن آغشته کنید و در واژن بگذارید

    تذکر حقیر مصرف تنهای زاج سفید در واژن بسیار مضراست  و خیلی ها زاج سفید را مصرف کرده باعث بسته شدن وورم رحم شده اند بلکه باید توسط پزشک و با ترکیب عسل و روغن گاوی اجراشود و یا مشاوره ای با اینجانب انجام شود آنها برای افراد متاهل

    برچسب ها: تنگ کننده رحم, رحم, رحم افتاده, مثانه افتاده, واژن

    Save

    روز جهانی زنبور – 31 اردیبهشت

    خبر فوری: اقدامات برای تهیه پروپوزال علمی مقابله با کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم

    پک مقابله با کرونا – پرونده های بیماران شفایافته

    خبر فوری: کشف یک روش درمانی برای کرونا

    بسته مقابله با کرونا اهدایی مرکز پژوهشی عسل حکیم برای بیماران کرونایی

    مقابله و درمان آنفلوانزا و کرونا با عصاره عسل زنجبیل

    اولین همایش شفا با عسل از دیدگاه قرآن و احادیث در شهر تاریخی کاشان

    دفتر مرکزی قم: بلوار امین – بین کوچه 11 و 13

    تلفن: 02532930344 – 09127553030


    Copyright © 2012-2020 ShefaCenter.ir

    Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    حداقل 8 کاراکتر

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    14 47 30 91 – 021

    0913-495-2038

    0990-966-1573

    ۵,۰۰۰ تومان

    در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام

    زاج یکی از موادی می باشد که منشا شیمیایی داشته و دارای کاربردها و خواص فراوانی می باشد.  در حقیقت سولفات مضاعف پتاسیم و آلومینیم است که سولفات آلومینیوم( AL2(SO4)3, N H2O ) با نام تجاری‌اش آلوم یا زاج سفید هست.

    زاج در اکثر نقاط جهان موجود می باشد اما در کشور ما مشهورترین مکان ها زاکان قزوین، طارم و زاگون تهران می باشد اگر در تهران در منطقه آب اسک توقف کرده باشید آب جاری این منطقه آب زاج می باشد که رسوبات آن در رودی کوچک نمایان و حوضچه ای کوچک آب زاج در این منطقه برای افرادی که مشکل پوستی دارند قابل استفاده است.

    ضمه نام دیگر آن  است

    کاربردهای زاج سفید بسیار متنوع می باشد و از کاربردهای آشپزی و پخت و پز گرفته تا کاربردهای صنعتی و استفاده در کارخانجات کاربرد دارد

    طبع دانه‌های بلوری شکل زاج سفید توسط متخصصین طب سنتی گرم و خشک معرفی شده است.

     

    سنگ یا پودر زاج سفید تاثیر بسیار خوبی بر رفع بوی بدن می‌گذارد. این ماده یک دئودرانت طبیعی بسیار موثر است. می‌توانید زیر بغل خود و سنگ زاج سفید را مرطوب کرده و آن را بر زیر بغل خود بمالید. سپس چند دقیقه بمانید و بشویید.

    همچنین می‌توانید با پودر زاج سفید و گلاب خمیر درست کرده و این ترکیب را بر زیر بغل خود بگذارید. سپس مدتی بمانید و آن را بشویید. پودر زاج سفید باکتری‌های مضر عامل بوی بد را می‌کشد.

    در مقایسه با دئودرانت‌های موجود در بازار، ضد عرق بسیار خوبی است

     

    آکنه معمولی ترین مشکل پوست است و جلوگیری از آن غیر ممکن است.درمان های متعددی برای درمان جوش و التهاب وجود دارد اما بهترین درمان آن استفاده از زاج سفید به صورت ماسک روی صورت است که خیلی سریع باکتری ها را از بین می برد.

    دوش واژینال عمل شستشو واژن با آب است که اغلب با سایر مایعات با خواص ضد باکتریایی مخلوط می شود. زاج سفید یکی از مواد تشکیل دهنده است که توسط زنان برای دوش واژن استفاده می شود.

    به همین علت می تواند به جلوگیری از عفونت واژن کمک کند. محصولات سفت کننده واژن که حاوی زاج سفید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده است، می تواند به راحتی توسط زنان استفاده شود تا باعث توقف عفونت در آن جا شود.

    در سرطان مثانه، زخم های کلیه، مجاری و مثانه و کاهش دادن ورم ها و بادها در این اعضا و همچنین شکستن سنگ های کلیه است.

    برای زخم های رحم و عفونت ها و خون ریزی های عفونی زاج سفید را خشک و آسیاب کرده بسیار مفید می باشد و با گذاشتن شیاف آن در رحم همراه با آب بیماری های عفونی رحم درمان می گردد.

     

     

    زاج سفید رو اگر قطعاتش بزرگ باشه اول کمی بکوبید تا خرد بشه. بعد اون رو در دستگاه آسیاب کننده خانگی بریزید و به صورت پودر در بیارید. ضد عرق و ضد بوی بدن شما آماده است.

    برای استفاده کافیست که روزی یک بار دستتون رو خیس کنید و سر انگشتانتون رو به پودر زاج سفید آغشته کنید و اون رو مثل مام یا دئودورانت خود به بدنتون بمالید

     

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    مقدار کمی پودر زاج سفید را با ۳/۴ قاشق روغن حیوانی ترکیب کنید. سپس ۱ تا ۲ قطره از این ترکیب را در سوراخ بینی که دچار خونریزی شده بریزید . رگ‌های خونی را منقبض کرده و خون دماغ را به سرعت متوقف می‌کند.

     

    زاج سفید می‌تواند برای تنگ کردن واژن نیز به کار رود. اما اثر آن موقتی و به مدت چند ساعت است. ۱ تا ۲ قاشق پودر زاج سفید را در آب حل کنید. آن را صاف کنید. یک گلوله پنبه‌ای را در آن گذاشته و بر دیواره‌های خارجی واژن بگذارید

    ۵ دقیقه بمانید و سپس با آب معمولی بشویید. اما مراقب باشید که پودر را مستقیما بر واژن نگذارید چرا که تاثیر منفی می‌گذارد.

     

    اغلب برای زیبایی پوست صورت و بدن می‌توان از ترکیب گلاب به همراه پودر آلوم استفاده کرد. کافی است تا این ترکیب را روزانه ۲ مرتبه، به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر سطح پوست نگه داشت و بعد از آن پوست را با آب ولرم شست و شو داد.

     

    روش اول: برای اینکار می‌توان از شیاف قطعه‌ای آلوم در واژن که با آب ترکیب شده است استفاده کرد. تنها کافی است این آلوم را به مدت ۱۰ دقیقه در واژن نگه داشت.

    روش دوم: از طرفی نیز می‌توان زاج  را در ظرف بزرگی از آب حل کرد و برای مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه درون آن نشست.

     

  • چیکار کنم ژلم به قالب نچسبد
  • یکی از فوایدی که برای این محصول مطرح است، خاصیت قابض کنندگی آن است. از این رو بسیار مفید و کاربردی برای انعقاد خون، قطع خونریزی سطح پوست و درمان زخم محسوب می‌شود. برای این منظور می‌توان از آن به صورت پودر شده بر روی زخم استفاده کرد.

     

    مصرف تنهای زاج سفید در واژن بسیار مضراست  و خیلی ها زاج سفید را مصرف کرده باعث بسته شدن وورم رحم شده اند بلکه باید توسط پزشک و با ترکیب عسل و روغن گاوی اجراشود و یا مشاوره انجام شود آن هم برای افراد متاهل

    زاج سفید متشکل از ماده ای به نام سرب اکساید می باشد که با جذب پوستی بسیار بالا در طولانی مدت ممکن است سبب تحریک یا سوختگی در پوست بدن شود.

     

    «برای دریافت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آی دی تلگرام panjnoosh_raf و یا تماس با شماره تلفن ۹۱۳۰۴۷۱۴-۰۲۱ اقدام نمایید.»

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام

    ایمیل

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دیدگاه شما *

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    0 محصول

    صنایع تولیدی پنج نوش با هدف  بهبود و توسعه تولیدات صنایع غذایی و دارویی و بالابردن سطح سلامت جامعه پا به بازار گسترده دمنوش ها و گیاهان دارویی نهاده است. ما در ابتدا فعالیت خویش را، بر پایه اصول سه گانه کیفیت خدمات و محصولات، احترام و مشتری مداری گسترش می دهیم. ما در سیاست کاری خود سعی کرده ایم بهترین قیمت و بهترین کیفیت را برای متفاوت بودن انتخاب کنیم.

    استفاده از زاج در طب سنتی در دهه اخیر در کشورمان با نام گیاهان شناخته شده است. البته طب سنتی شامل ادویه نیز می باشد که شامل معدنی، گیاهی و حیوانی می باشد.

    زاج سفید در واقع سولفات مضاعف پتاسیم و آلومینیوم است که سولفات آلومینیوم را با نام تجاری آلوم یا زاج سفید می شناسند. زاج پتاسیم یا زاج معمولی به شکل بلورهای شفاف با طعمی شیرین، قابض و مشخص یافت شده و در الکل غیر محلول می باشد.

    زاج یکی از ادویه های طب سنتی می باشد که ضد عفونت می باشد چون دارای مواد قابضه می باشد.

    زاج بلوری شکل و در اثر تاثیر مواد معدنی به رنگ های متفاوت در می آید.

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن

    نام های محلی : زمه (مشهدی)، زی (ترکی)، زمج (افغانی)، شیب (ارمنی).

    به علت کثرت انواع مشهورترین آنها عبارتند از : زاج سفید (شوغار)، احمر، اصفر، اسود، مقطر، بلوری، قبرسی، لاری، انگلیسی، شیری، اخضر، زاج الاساکفه.

    زاج در اکثر نقاط جهان موجود می باشد اما در کشور ما مشهورترین مکان ها زاکان قزوین، طارم و زاگون تهران می باشد اگر در تهران در منطقه آب اسک توقف کرده باشید آب جاری این منطقه آب زاج می باشد که رسوبات آن در رودی کوچک نمایان و حوضچه ای کوچک آب زاج در این منطقه برای افرادی که مشکل پوستی دارند قابل استفاده است.

    اجزاء : زاج سفید خفیف الوزن بهترین آن مصری براق مانند زرنیخ بدخشی است که در دست زود ریز می شود و جسمی بلوری با مزه گس و ظاهری مانند سنگ نمک و نمک ترکی دارد.

    استفاده از زاج در طب نیز بسیار پر کاربرد است

    طبع دانه های بلوری شکل زاج سفید، گرم و خشک می باشد.

    زاج سفید ترکیباتی دارد که در از بین بردن باکتری ها بسیار مفید است. تعریق بدن به دلیل وجود باکتری در آن ناحیه می باشد. برای مثال بوی بد زیر بغل به همین دلیل به وجود می آید. شما می توانید با حل کردن کمی زاج سفید در آب یک دئودورانت طبیعی درست کنید و بعد از حمام آن را زیر بغل خود بمالید. بدین ترتیب مشاهده خواهید کرد که زیر بغل بو نمی گیرد.

    یکی از فواید زاج سفید خاصیت قابض کنندگی می باشد و کاربرد زیادی در انعقاد خون، درمان زخم ها دارد. جهت این کار باید به صورت پودر روی زخم بمالید.

    گاهی عفونت و زخم ها در دستگاه تناسلی دیده می شود که با سوزش و خارش همراه می باشد. گاهی روش های خانگی مورد استفاده افراد قرار می گیرد. زاج سفید توانایی بهبود عفونت و باکتری ها را دارد و آنها را از بین می برد. زیرا معمولا باکتری ها به دلیل وجود رطوبت و تری در ناحیه تناسلی به وجود می آید که استفاده از زاج سفید مانع رطوبت و سردی می شود.

    در ترکیب بسیاری از ماسک های صورت و بدن معمولا از زاج به عنوان یک لایه بردار و شفاف کننده پوست استفاده می شود.

    هنگام خونریزی بینی اگر پنبه را به کمی آب سرد آغشته کنید و مقداری زاج روی آن بریزید سپس آن را روی بینی نگه دارید به علیت خاصیت قابض کنندگی که دارد باعث قطع خونریزی می شود.

    یکی از تاثیرات زاج بر دهان و دندان است. از آلوم برای جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی دندان ها و کنترل خونریزی می شود.

    کلمات کلیدی :

    سولفات آلومینیوم – سولفات آلومینیوم چیست – سولفات آلومینیوم 17 درصد – زاج سفید – آلومینیوم سولفات – آلومینیوم – زاج سفید ضد عرق – مضرات زاج سفید

    دفتر مرکزی : تهران – خیابان مطهری – روبروی خبابان میرعماد – پلاک 262 – طبقه اول شرقی

    انبار دیجی شیمی : تهران – خیابان 17 شهریور جنوبی – خیابان قاسم مهاجر – پلاک 54

    ایمیل : info@digishimi.com

    تلفن پشتیبانی : 02188308030

    تلفن همراه : 09128704691

    روش استفاده از زاج سفید برای واژن
    روش استفاده از زاج سفید برای واژن
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *