رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

دوره مقدماتی php
رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري
رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

دوره مقدماتی php

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک

زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ask.niniban.com/

سلام
و ممنون از توجهتون

برای
طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام
و ممنون از توجهتون

برای
طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

در سه ماهه سوم رنگ کردن موها با مشکل احتمالی کمتری همراهه و نسبتا زمان بهتری برای رنگ کردن موهاست.

باید گفت در این مورد اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان پاسخ روشنی به آن داد. پوست سر به آسانی مواد مختلف را جذب و از خود عبور می‌دهد. در موقع رنگ کردن مقدار کمی از مواد شیمیایی که روی سر مالیده می شود، از این طریق جذب شده و وارد گردش خون می شود. آزمایشات انجام شده بر روی حیوانات نشان داده ، مواد شیمیایی موجود در رنگ مو باعث نقص جنینی می‌شود. البته این مسئله وقتی پیش می آید که دفعات استفاده از رنگ زیاد باشد و پوست سر زیاد در معرض رنگ شیمیایی قرار بگیرد.

آنچه در محافل علمی دنیا مورد تایید است این‌ است که هنوز تحقیقات پایان نیافته و بنابراین جواب صد در صد روشنی برای این سوال وجود ندارد. توصیه اغلب پزشکان این‌است که خانم‌های باردار در سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است و جنین بسیار حساس بوده و بیشترین خطر آسیب وجود دارد از رنگ کردن مو خودداری کنید و اینکار را به سه ماهه دوم یا سوم موکول کنید.


 

اگر اصرار بر تغییر رنگ موی خود دارید می توانید به جای رنگ کردن کل موها از های لایت کردن استفاده کنید، زیرا های لایت نیاز زیادی به رنگ و مواد شیمیایی ندارد و کمتر هم با پوست سر تماس دارد در نتیجه پوست کف سر رنگی نمی‌شود. این روش تا حدودی قابل اعتمادتر از رنگ کردن تمام موها باشد.


 

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

البته توجه داشته باشید، از آنجا که در دوران حاملگی مصرف دارو محدودیت دارد، در صورتی‌که دچار حساسیت ناشی از رنگ مو شوید، نمی‌توانید به آسانی بهبود یابید.پس بهتر است بیشتر ملاحظه کنید

رنگ‌موها را به سه دسته‌ رنگ‌های گیاهی،‌ فلزی و رنگ‌های سنتتیک ارگانیک دسته‌ بندی می‌شوند و رنگ‌های سنتتیک که بیشترین استفاده را در 60 سال اخیر داشته‌اند، علی‌رغم این که طبیعی‌ترین رنگ را به موها می‌بخشند، حاوی ماده اکسیداتیو هستند و معمولاً به ساقه‌ مو آسیب می‌رسانند.


 

علاوه بر آن وجود ماده‌ای به نام ppd در رنگ موهای سنتتیک معمولاً در 10 درصد موارد باعث ایجاد آلرژیک درماتیت می‌گردد، لذا به مصرف‌کنندگان توصیه می‌شود قبل از مصرف این نوع از رنگ‌موها از نظر ایجاد حساسیت تست شوند.


 

استفاده از رنگ موها در زمان‌های حاملگی و شیردهی اتفاق نظر کاملی وجود ندارد، ولیکن با توجه به گزارشاتی در خصوص عوارض ناشی از رنگ موها داده شده است، توصیه می‌شود در طول سه ماه اول حاملگی از مصرف رنگ موهای سنتیک خودداری شود و با عنایت به این ‌رنگ‌های گیاهی مثل حنا و پوست گردو دارای ماده‌ی غیر سمی هستند پیشنهاد می‌شود در صورت لزوم حتی در زمان شیردهی، فقط رنگ موی گیاهی مصرف گردد.

نتیجه:
به نظر می‌رسد خطر ایجاد ناهنجاری جنینی در صورت استفاده مادر از رنگ موها در دوران بارداری از آنچه سابقاً گفته می‌شد کمتر می‌باشد.
مادران باردار می‌توانند موهایشان را رنگ  کنند اما بهتر است برای جلوگیری از ناهنجاری‌های احتمالی جنین ،احتیاط‌هایی را رعایت کنند. حال بهتر است رنگ کردن موهای خود را به سه ماه دوم به بعد موکول کنید.

رعایت نکات ایمنی در هنگام رنگ کردن مو
برای کم شدن آسیب‌های احتمالی رنگ مو در دوران بارداری رعایت نکات زیر را فراموش نکنید:
•    به هنگام رنگ کردن مو در دوران بارداری از دستکش مخصوص استفاده کنید.
•    رنگ کردن مو را در اتاق با تهویه مناسب انجام دهید.
•    رنگ مو مناسب را انتخاب نمایید حداقل زمان ممکن برای ماندن بر روی سر یکی از مواردی است که در دوران بارداری بایستی به آن توجه کنید..
•    پس از رنگ کردن  موهای خود را به خوبی با آب بشویید.
•    از ترکیب کردن رنگ موهای مختلف دوری کنید.
•    قبل از رنگ کردن موهایتان  از عدم حساسیت نسبت به آن رنگ مو  اطمینان حاصل نمایید.
•    در سه ماه اول بارداری موهایتان را رنگ نکنید
•    شستن موها را از پوست سر شروع کنید
•    رنگ موی مرغوب استفاده کنید
•    به جای رنگ کردن موها ، مش یا هایلایت کنید. استفاده از کلاه‌های مش یا هایلایت کردن موها با استفاده از فویل یا پلاستیک و جلوگیری از برخورد رنگ مو با پوست سر روش‌های مناسبی برای جایگزینی رنگ مو در دوران بارداری هستند.

متاسفانه مطالعات کمی وجود دارد که جواب روشنی درباره ایمنی رنگ کردن موها فراهم آورد. توافق عمومی متخصصان بر این باور است که فقط میزان ناچیزی از رنگ مو جذب پوست‌تان می‌شود و در نتیجه احتمال که این میزان بتواند به فرزندتان آسیب رساند، کم است. 

 

در این مقاله مطالب زیر را می خوانید:

به گفته سازمان OTIS ، درباره حیوانات مطالعاتی صورت گرفته است. در این مطالعه آزمایشات با رنگی مویی صورت گرفته است که 100 برابر از آنچه در رنگ موی معمولی استفاده می‌شود، قوی تر است ولی تغییر چشمگیری در رشد جنین مشاهده نشده است. بر این اساس و دیگر عوامل مثل تماس حداقلی با پوست، نشان می‌دهد که احتمالاً رنگ کردن ایمن است.

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

با این حال اگر از هایلایت/لولایت یا سایه رنگ به جای رنگ کردن کلی مو استفاده ‌کنید، به این ترتیب میزان موادی که با پوست سر شما در تماس خواهد بود، کاهش بیشتری می‌یابد.

باردار یا غیر باردار، بخارات حاصل از رنگ مو برای تنفس ناخوشایند است و برای بعضی از خانم‌ها باعث ناخوشی می‌شود. این مشکل به علت استفاده از آمونیوم در رنگ مو است. اگر چنین تصمیمی دارید سالن آرایشی با تهویه خوب هوا انتخاب کنید یا در سالن صندلی را انتخاب کنید که در بهترین ناحیه از نظر تهویه هوا  قرار دارد. همچنین می‌توانید درباره رنگ های عاری از آمونیوم نیز جستجو کنید و آنرا تهیه کنید.

در دوران بارداری رنگ های گیاهی و حنا جایگزین خوبی برای رنگ موهای شیمیایی شمرده می شوند. اگر این چنین انتخابی دارید، ترکیبات نوشته شده پشت جعبه را مطالعه کنید، چرا که به رغم نوشتن کلمه “طبیعی” بر روی برخی محصول، گاهی اوقات مواد شیمیایی نیز در آنها وجود دارد.

برخی از بانوان حنا را بدون مشکل مورد استفاده قرار می دهند، اما برخی دیگر ناخوشایندی‌هایی را احساس می کنند. اگر پشت‌نویس محصول ادعا می‌کند که به سرعت عمل می‌کند، حتما ترکیبات آنرا بررسی کنید، چرا که ممکن است حنا خالص نباشد و حاوی ترکیبات فلزی باشد.

اکنون برخی از سالن‌ آرایش‌های رنگ مو با حنا را عرضه می‌کنند، بنابراین می‌توانید پرس و جو کنید و ببینید، اگر در نزدیکی شما چنین آرایشگاهی وجود دارد.

دکلره کردن موها در بارداری عوارض جبران ناپذیری روی سلامت جنین شما دارد به طوری که اگر آن را بدانید هرگز سلامت فرزند خود را به خطر نخواهید انداخت. از آنجا که سیستم دفاعی بدن و ترشحات هورمونی طی دوران بارداری دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود، احتمال بروز واکنش های آلرژی زا حتی نسبت به موادی که در گذشته حساسیت به آن وجود نداشته، مطرح است. بر این اساس بهتر است رنگ، هایلایت، مش و فر کردن موها تا پایان دوره ۹ ماهه بارداری و به طور قطع، ‌طی سه ماهه ابتدایی این دوران صورت نگیرد. نباید فراموش کنید پوست سر به آسانی مواد مختلف را جذب کرده و از خود عبور می‌دهد. بر این اساس امروزه تماس رنگ مو با کف سر حتی برای خانم‌هایی که باردار هم نیستند، به دلیل اثرات منفی ناشی از ترکیبات شیمیایی موجود در آن نفی می‌شود. جالب است بدانید آزمایشات انجام شده روی حیوانات نشان داده، مواد شیمیایی موجود در دکلره باعث نقص جنینی می‌شود. پس سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول های اولیه جنینی است و بیشترین آسیب پذیری برای جنین وجود دارد، باید از دکلره کردن مو خودداری شود و این کار را در صورت ضرورت به سه ماهه دوم یا سوم بارداری موکول کرد، اما مادرانی که زمینه‌های آلرژیک پوستی، تنفسی یا گوارشی دارند باید بیش از دیگران، نسبت به انجام کارهای آرایشی و زیبایی پرخطر حساس باشند ما دقیقا نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که در بدن یک زن باردار چه واکنش های هورمونی و آلرژی ممکن است رخ بدهد، برای همین واکنش‌های جدید و شدید در این دوران غیرمحتمل نخواهد بود. آن هم در شرایطی که یک زن باردار قادر به گرفتن هر نوع درمان دارویی نیز نیست. در چنین شرایطی بهتر است یک خانم باردار خود را با ریسک بروز آلرژی‌های جدید روبه‌رو نکند.

استفاده از اسپری های رنگ موی موقت در دوران بارداری توصیه نمی شود زیرا علاوه بر احتمال جذب مواد مضر از طریق پوست سر، استنشاق بخارات ناشی از آن نیز می تواند برای سلامتی جنین بسیار مضر باشد. به همین دلیل توصیه می شود که در این دوران حساس تا حد امکان و خصوصاً در سه ماهه اول از این مواد دوری کنید. درصورت اصرار برای استفاده از آنها، حتما این کار را در یک مکان با جریان هوای مناسب انجام دهید.

با توجه به این که مطالعات زیادی در این زمینه انجام نشده است نمی توان نظر قطعی راجع به مضر بودن و یا نبودن آن داشت.

در هنگام انجام رنگ ابرو معمولا سطح کمتری از پوست در تماس با مواد رنگی قرار می گیرند، بعلاوه  طول مدت تماس با مواد شمیایی نسبت به رنگ مو کمتر است بنابراین گرچه به نظر می رسد آثار مضر آن بر سلامتی جنین کمتر از رنگ کردن کل مو باشد اما با توجه به لزوم رعایت تمامی موارد احتیاطی در این دوران حساس، پیشنهاد می کنیم که در دوران بارداری خصوصا در سه ماهه اول از انجام این کار پرهیز کنید و درصورت ضرورت انجام، آن را به سه ماهه دوم و سوم موکول نمایید.

 

معمولا توصیه می شود که مادران باردار به ویژه در سه ماهه اول بارداری شان سراغ رنگ موهای شیمیایی و غیرطبیعی نروند چون در این دوران جنین در حال رشد و تکامل است و ممکن است به دلیل جذب مواد شیمیایی رنگ مو و ورودشان به بدن مادر، جنین دچار آسیب شده و ناهنجاری هایی برایش به وجود بیاید. به مادرانی که می خواهند طی سه ماه اول بارداری موهای خود را رنگ کنند پیشنهاد می کنیم که از رنگ موهای طبیعی استفاده کنند که ضرری برای جنینشان ندارد.

 

مواد شیمیایی موجود در رنگ مو باعث نقص جنینی می‌شود. البته این مسئله وقتی پیش می آید که دفعات استفاده از رنگ زیاد باشد و پوست سر زیاد در معرض رنگ شیمیایی قرار بگیرد.

آنچه در محافل علمی دنیا مورد تایید است این‌ است که هنوز تحقیقات پایان نیافته و بنابراین جواب صد در صد روشنی برای این سوال وجود ندارد. توصیه اغلب پزشکان این‌است که خانم های باردار در سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است و جنین بسیار حساس بوده و بیشترین خطر آسیب وجود دارد از رنگ کردن مو خودداری کنید و اینکار را به سه ماهه دوم یا سوم موکول کنید.

 

رنگ ‌موها را به سه دسته‌ رنگ های گیاهی،‌ فلزی و رنگ های سنتتیک ارگانیک دسته‌ بندی می‌شوند و رنگ های سنتتیک که بیشترین استفاده را در 60 سال اخیر داشته‌اند، علی‌رغم این که طبیعی‌ترین رنگ را به موها می‌بخشند، حاوی ماده اکسیداتیو هستند و معمولاً به ساقه‌ مو آسیب می‌رسانند.

استفاده از رنگ موها در زمان‌های حاملگی و شیردهی اتفاق نظر کاملی وجود ندارد، ولیکن با توجه به گزارشاتی در خصوص عوارض ناشی از رنگ موها داده شده است، توصیه می‌شود در طول سه ماه اول حاملگی از مصرف رنگ موهای سنتتیک خودداری شود و با عنایت به این ‌رنگ های گیاهی مثل حنا و پوست گردو دارای ماده‌ی غیر سمی هستند. در نتیجه به نظر می‌رسد خطر ایجاد ناهنجاری جنینی در صورت استفاده مادر از رنگ موها در دوران بارداری از آنچه سابقاً گفته می‌شد کمتر می‌باشد.

مادران باردار می‌توانند موهایشان را رنگ  کنند اما بهتر است برای جلوگیری از ناهنجاری های احتمالی جنین، احتیاط‌هایی را رعایت کنند. حال بهتر است رنگ کردن موهای خود را به سه ماه دوم به بعد موکول کنید.

 

در صورت رنگ کردن موهای خود از رنگهایی استفاده کنید که فاقد آمونیاک است. آمونیاک تاثیر منفی روی چشمان شما می گذارد و در نهایت باعث بروز مشکلات دیگر می شود. بنابراین از رنگ موهایی که در آنها آمونیاک بکار رفته، استفاده نکنید. استفاده از رنگ موهای موقت روش کم خطر دیگری است که به شما توصیه می شود زیرا این رنگ ها در مقایسه با رنگ های دیگر اثرات مضر کمتری دارند.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا صاف کردن مو در دوران بارداری عوارض دارد؟

2- آیا فر کردن موها در بارداری خطرناک است؟

3- با موهای زائد در دوران بارداری چه کنیم؟

4- آیا الکترولیز موهای زائد در بارداری مجاز است؟

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

منبع: ترجمه: پروین عباس‌نژاد

سلامت مادر در بارداری

سبک زندگی بارداری

سبک زندگی بارداری

سبک زندگی بارداری

سبک زندگی بارداری

سبک زندگی بارداری

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

سبک زندگی بارداری

این بخش در حال طراحی می باشد

1

سلام وقت به خیر، من روز سوم هفته سی و هفتم بارداری هستم امروز موهام رو رنگ و هایلایت کردم و ابروهامم رنگ کرد آیا برای جنینم مشکلی خدای نکرده پیش میاد؟؟

“),t.close()},t.write(‘

توی ماه هشتم موهامو رنگ ومش کنم، آیا ضرری نداره؟ … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

0

سایر خبرها

سوال مخاطب نی نی بان: دختر 6 ماهه ای دارم که با مراجعه به درمانگاه گوش هاشو برای گوشواره سوراخ کردند. حالا بعد از یک ماه باز این سوراخ ها قی زرد رنگ می کنند و گاهی وقتا خون کمی هم دارن. طبق گفته مسئول درمانگاه گاهی وقتا با پد الکلی تمیزشون می کنم و پماد چشمی اریترومایسین می زنم اما بازم خوب نشدن. خیلی ناراحتم و حس می کنم درد می کشه. چکار کنم که خوب شه؟ پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال …

سوال مخاطب نی نی بان: 35 ساله هستم و اولین بچه ام نه ماهه است. قدم 160و وزنم قبل از بارداری 58 کیلو بود. الان که دخترم غذای کمکی می خورد وزنم 66 کیلو شده است. می خواهم به وزن قبلم برگردم. رژیمی بدهید که روی شیرم تاثیر نگذارد. ورزش می کنم و شیرینی جات را هم تقریبا حذف کردم. پاسخ دکتر کوروش جعفریان، متخصص تغذیه: با توجه به وزن تان احتمالا شما 14 کیلو وزن اضافه کرده اید که باز هم …

سوال مخاطب نی نی بان: علت ریزش مو در دوران شیردهی چیست؟ آیا می توان از کپسول کلسیم استفاده کرد؟ پاسخ دکتر عبدالعلی محبوبی، متخصص پوست و مو: در ماه آخر حاملگی و دوران شیردهی هورمونی ترشح می شود که اجازه نمی دهد مو بریزد. به طور متوسط در روز باید 70 تار مو بریزد، اما در این دوران این هورمون مانع از ریزش مو می شود. پس از زایمان و خونریزی، فشارهای روحی و جسمی، کمبود آهن و ضعف جسمی …

عادی شده است، نیازی نبود با فتوشاپ (و یا paint) زانوی مبارک را رنگ کنی! فرمان جان باید همان ورزش را ادامه می دادی. #تلطیفِ_فضا#شالِ_هانیه#روتختی_مادربزرگ_خدابیامرزم#خدا_رفتگان_شما_را_هم_بیامرزه اتاق خوابت بود احسان جان؟! دلم برای استاد ایرج و مادر عزیزت سوخت. چه روزهای سختی را تحمل کرده اند! علی الخصوص در سال های بلوغ نوجوانی که صدای اکثر پسران شبیه غازِ تازه …

سوال مخاطب نی نی بان: 28 سالمه. بارداری اولمه پس از 4 سال از ازدواج. ماه ششم هستم. اکثرا ترشحات زرد و سبز دارم. دکتر شیاف مترونیدازول داد و گفت هر وقت ترشح سبز دیدی استفاده کن. ولی خوب نمی شه. بهداشت رو هم رعایت می کنم. در واژنم یه سپتوم طولی دارم. می تونه سبب بشه؟ چه کار کنم؟ پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی: دوست عزیز، مصرف طولانی …

…، به مدت یک هفته از آنتی بیوتیک موضعی استفاده می شود. طی هفته اول بعد از عمل، چشم در اطراف نگین کاشته شده کمی قرمز خواهد بود. بعد از دو تا سه هفته سفیدی چشم معمولا به حالت عادی باز می گردد. همچنین توصیه می شود تا یک ماه بعد از عمل از لنز تماسی استفاده نشود. آیا پس از عمل عارضه یا مشکلاتی وجود دارد؟ 1. از آنجایی که بافت شفاف و سطحی چشم (ملتحمه) کاملا نگین را می پوشاند …

، تبدیل به سیروز شده و در نهایت به سرطان کبد منجر می شوند. علائم هپاتیت در برخی افراد حتی بعد از ابتلا به ویروس نیز علائمی بروز نمی کند، به خصوص در 60 درصد موارد مربوط به هپاتیت B و C و در کودکان. اما به طور کلی از علائم شایع آن می توان به تب یا تعریق در پایان روز، بی اشتهایی و لاغری، خستگی، دردهای مفصلی، دل درد در ناحیه راست شکم، حالت تهوع، اسهال، ادرار تیره رنگ (به رنگ چای) و …

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، توجه داشته باشید که با حضور او بر سر سفره و خوردن یا نخوردن غذای تهیه شده نباید هیجانی از خود نشان دهید. از یکسالگی به بعد روند رشد کودک نسبت به سال اول کندتر می شود و نیاز کودکان به مواد غذایی کاهش می یابد; بنابراین باید میزان شیر روزانه کاهش یافته (حداکثر چهار بار در روز با شیر خودتان، که در سال دوم نیز از ارزش و اهمیت بسیار بالایی …

به گزارش شفا آنلاین ،دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم مرغ با اعلام این آمار در خلال موضوع سالم سازی مواد غذایی عرضه شده در بوفه های مدارس گفته بود: این آمار حدود یک چهارم جمعیت کودکان زیرشش سال در کشورمان را شامل می شود. مهر ماه سال گذشته به استناد آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد 800 هزار کودک زیرشش سال در ایران دچار سوءتغذیه اند. دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم مرغ با …

هدیه داد. واقعا یه لحظاتی از زندگی رو نمیشه تو جملات توضیح داد… نگاه عزیزم… خوش اومدی… از همه دوستان عزیز که تبریک گفتن هم تشکر می کنم. حالا نگاه هم مثل زانکو چاووشی بین طرفداران پدرش، محبوب و مشهور است. حالا نگاه تا چند ماه دیگر دو ساله می شد. او 14 آبان سال 93 به دنیا آمده است. بعد از تولد او بود که یگانه یکی از محبوب ترین آلبوم های خود به اسم حباب را روانه بازار کرد. جالب است …

…. در گزارش بان کی مون دست کم به 20 مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست که منجر به زخمی شدن کودکان فلسطینی شده، اشاره شده است که از جمله آنها می توان به حادثه به آتش کشیده شدن منزل خانواده دوابشه در تاریخ 31 ژوئیه سال 2015 اشاره کرد که منجر به شهادت “علی” نوزاد شیرخواره و 18 ماهه این خانواده و پس از آن پیوستن “ریهام” و “سعد” مادر و پدر این نوزاد شیرخواره به فرزند شهیدشان به فاصله یک هفته شد و …

اما اتفاقاتی رخ داده که سبب شده تا اصلاحات و روند ترمیم در مجلس کند باشد. دلایل این امر به شرح زیر است. از همان مجلس اول استبداد شاهی و دخالت بیگانگان مانند دولت روسیه سبب به توپ بستن مجلس می شود. در مجالس بعدی اولتیماتوم روسیه، اشغال ایران، قرار گرفتن ایران در مرکزیت جنگ جهانی اول و دوم، استبداد رضا شاهی و دخالت بیگانگان از جمله عوامل کند شدن ترمیم مجلس بوده است. بعد از شهریور ماه …

: الله اکبر! و مقتول لا اله الا الله! تا جایی که این کلمات بسیار ترسناک ظاهر شدند. و در یکی از شهرهای حلب سازمان تکفیری داعش ساکنان منطقه را پس از نماز جمعه در اول هفته ی ماه می در میدان کرانک برای قطع دست چهار نفر جمع می کند و به اجرای این عمل و قطع دستان متهمین می پردازد. و در روز بعد افراد تکفیری متهمان سرقت یک خودروی وانت را بعد قطع دست هایشان و آویزان کردن بر گردن شان و نمایش آنها …

در اکرانِ اول فیلم “لانتوری”. فیلمی که تماشایش محدودیت سنی دارد و بچه ها را راه نمی دهند. توصیه میکنم این فیلم را ببینید. هر چه زود تر بهتر! یهو دیدی مثل “خانه پدری” کیانوش عیاری بعد از دو روز خیلی خودجوش از پرده پایین آمد و حسرت تماشایش در دل ماند. فوتو آف دِی؟! آنا جان جسارتاً مگر نشنال جئوگرافیک هستی که عکس روز داری؟! میدانم که حافظ ناظری پس از حضور “جنتلمنانه اش” در …

آلمان است. این افراد با استفاده از قدرت و موقعیت خود دست به فعالیت های خطرناک در کارخانه های اسلحه سازی زده اند. این نماینده مجلس که زاندر نام دارد بعد از شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی و بیان برخی مطالب در مورد گروه های دارای قدرت، ترور می شود. محافظ شخصی زاندر به سوی یک مرد مسلح شلیک می کند و او را می کشد. پلیس، محافظ را دستگیر می کند و برای بازجویی او را به اداره پلیس می برند … …

، یک سال بعد از شهادت پدر و در ادامه ی راه برادر، به فیض شهادت نائل آمد. بابا در شهرستان آستانه اشرفیه در حال تحصیل دروس حوزوی بود که با مادرم ازدواج می کند. مقدمات حاصل شد و در یک مراسم بسیار ساده و سرشار از معنویت مادرم با مهریه ی یک جلد کلام خدا و 14 سکه به عقد پدر که آن زمان 19 ساله بود، در می آید. مادر بارها برایم گفته است: که تنها دلیل انتخاب او ، اعتماد به اعتقاد و باورهایش و …

…> دروازه بان اسبق پاریس سن ژرمن در سال های اوج خود به سر می برد و در حالی که به عشق پیراهن این تیم، از حضور در بارسلونا صرف نظر کرد، در فوریه 1997 به علت مصرف ماده مخدر شاهدانه، به مدت دو ماه محروم و همین غیبت دو ماهه باعث از دست دادن جایگاه ثابت او درون دروازه پاریس سن ژرمن و تیم ملی فرانسه گردید. لاما پس از بازگشت به میادین، هرگز به دروازه بان قابل اتکایی تبدیل نشد. آنجلو پروتزی …

به دو نگاه تفریطی و افراطی به حجاب باز می گردد. نگاه اول که یک نگرش تفریطی است و طرفدارانی نیز در میان مسئولان داشته و دارد، با ابزارهای اندازه گیری فیزیکی مانند خط کش و گونیا درباره اهمیت حکم الهی حجاب به داوری می نشیند. کم ندیده و نشنیده ایم که عده ای با موضعی حق به جانب می گویند بدحجابی یا بی حجابی یعنی بیرون بودن چند دسته و یا چند تار مو ، و بلافاصله اضافه می کنند که چرا بیرون بودن …

. ___________________ @safir_hamandishi شبکه خبری سفیر, [02.08.16 02:03] [ GIF ] خودکار جادویی با بیش از 16 میلیون رنگ خودکار هوشمند (Cronzy) به هنرمندان اجازه می دهد از رنگ های طبیعت اطرافشان استفاده کنند ___________________ @safir_hamandishi شبکه خبری سفیر, [02.08.16 02:07] [ Photo ] سعودی ها همچنان در حلب در حال اهدای …

…> نسیم رحمت خواهر پروین محمدی اهل باختران در سال سوم دبیرستان مبتلا به تشنج اعصاب شدند و پس از بی اثر بودن معالجات مکرر و ناامیدی از همه جا همراه خانواده عازم مشهد مقدس می شوند به امید شفا از امام رضا علیه السلام. اکنون مادر ایشان این کرامت را اینگونه بیان می فرمایند: وقتی به قم رسیدیم با خود گفتم خوبست اول به زیارت خواهر امام رضا(ع)برویم اگر جواب نداد به مشهد می رویم؛ ساعت 2 …

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، سرهنگ محمد حسین حمیدی گفت: صحبت کردن با تلفن همراه به یک ماه بایگانی دفترچه و استفاده نکردن راننده یا مسافران از کمربند ایمنی به 60 هزار تومان جریمه منجر می شود. به گفته حمیدی وجود اشکالات فنی مثل نقص ترمز، چراغ و برف پاک کن هم جریمه ای مشابه یعنی 10 روز بایگانی دفترچه ثبت ساعت رانندگان را در پی دارد. رییس پلیس راه راهور ناجا به رانندگی …

ماه پس از زایمان برای مادر تجویز می شود. اینکه چه دوزی از دارو را باید مصرف کنید بسته به توصیه پزشک تان دارد. بنابراین دستور پزشک را باید رعایت کنید. پریناتال 27 میلی گرم آهن دارد که نیاز بدن را برطرف می کند و نیازی به آهن جداگانه نیست. در این مورد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی است یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.‬ اگر شما هم سوال دارید و در مدتی کوتاه به صورت رایگان پاسخش را می خواهید، به این صفحه بروید. …

…: من در فروردین زمان زایمان سزارین دارم. لطفا به من برنامه ای برای ده روز اول زایمان دهید تا هم بنیه از دست رفته برگردد هم شیر خوبی برای شیردادن به فرزندم داشته باشم. پاسخ: شیردهی دورانی خاطره انگیز برای مادراست. سختی ها و شیرینی هایش همه در ذهن مادر به خوبی نقش می بندد. مادر و کودک عاشق و نیازمند یکدیگرند و مادر فداکارانه آنچه در روح و جسمش دارد به کودک می بخشد و برای آنکه بتواند …

نوزاد را در 4 تا 6 ماه اول زندگی برطرف می کند. مادرشیرده باید نوک پستان ها را کاملاً تمیز نگه دارد و بدون استفاده از مواد شیمیایی و آرایشی و فقط با چند قطره از شیر خود، آن را چرب کند. آیا مشکلات گوارشی هم وجود دارند؟ اغلب خانم ها در روزهای اول بعد از زایمان دچار یبوست می شوند که به محض شروع فعالیت بدنی روزانه این حالت از بین می رود. رژیم غذایی مناسب و مصرف مواد غذایی …

بزنم؟ پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی: دوست عزیز درست است که توصیه می شود در هفته سی و نه زایمان سزارین انجام شود ولی به طور قطع پزشک شما ملاحظات و مبنای دیگری را جز این سونوگرافی و تاریخ ال ام پی شما برای تعیین زمان زایمان در نظر گرفته اند. به عنوان مثال اگر بارداری از نوع مارجینا پرویا باشد شاید ما حتی تصمیم بگیریم که مادر را در هفته 34-35 سزارین کنیم بنابراین نگران نباشید و در خصوص استرسی که دارید با پزشک تان مشورت کنید. برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی است یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید. …

، کارنامه فعالیت ها، نقش آن در اقتصاد و امنیت، راه رهایی از شر جریانهای تکفیری، مطالب مهمی است که باید از آن اطلاع یافت. این مقاله به تبیین مباحث خواهد پرداخت. مقدمه: زادگاه من شهری است که در آن جا هر روز خون شیعیان بی گناه به دست عناصر کثیف تکفیری ریخته می شود، هر روز یک شیعه شهید می شود و جنازه آن بر دوش ما تشییع می شود و صدای گریه مادر و خواهر و همسر شهید، خواب را از ما می گیرد …

موهای شما می ریزد. تورم پاها ممکن است ماندگار شود تورم پا یک عارضه جانبی شایع در بارداری است. با این حال پس از زایمان ممکن است به رغم کاهش تورم اندازه پاهای شما همچنان بزرگ باشد. این می تواند در برخی زنان موقت و در برخی به صورت تغییری دائمی باشد. تعریق شبانه سراغتان می آید چند هفته اول بعد از زایمان تعریق شبانه را تجربه خواهید کرد. حتی ممکن است صبح که از خواب بیدار …

سوال مخاطب نی نی بان: من می خواهم شب قبل از سزارین شدنم از پودر موبر استفاده کنم ایرادی نداره؟ پاسخ دکتر الهام داوران، متخصص زنان، زایمان و نازایی: به طور کلی توصیه می شود در طی بارداری -بویژه در سه ماهه اول- تماس با هر نوع مواد شیمیایی به حداقل برسد. برای مو زدایی در طی بارداری استفاده از تیغ بهترین روش است، ولی اگر به هر دلیلی این امکان برای شما وجود ندارد با متخصص خود در این …

سوال مخاطب نی نی بان: خانمی هستم30ساله که 8 ماه است، زایمان کردم. از زندگیم راضیم حدوده سه سال است که ازدواج کردم(با احتساب مدت عقد). از همون اول با همسرم نزدیکی کامل داشتیم و تقریبا سه ماه اول روزی سه مرتبه نزدیکی و هر بارهم ارضا می شدم تا رسید به روزی یک مرتبه . پس از مدتی به دلیل خارش شدید و سوزش در دستگاه تناسلیم مخصوصا موقع نزدیکی دکتر مراجعه کردم و بعد از آزمایش ادرار به من به قرص دادن که …

است که شما همچنان در حال از دست دادن وزن هستید. اما بهتر است هنوز روی ترازو نروید. بهتر است تمرکزتان را روی نوع لباس هایی که می پوشید بگذارید به جای آنکه مدام روی ترازو بروید. تغذیه با شیر مادر هم میتواند نقش مهمی در کاهش وزن بازی کند. با اینکه به زنانی که با شیر مادر نوزادشان را تغذیه می کنند توصیه می شود روزانه 500 کالری بیشتر دریافت کنند اغلب وزن بیشتری از دست می دهند. زنان اگر بعد از زایمان …

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

مامانا اگه دنبال یه آتلیه خوب هستین برای بارداری و نوزادی و غیره …

ما ینجا کلی دکور قشنگ داریم به ما سر بزنید

من جواب سوالمو از سایت   یاسیما پیدا کردم خیلی مطلب مفیدی داشت پیشنهاد میکنم شما هم یه سر بزنید به این سایت.

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري

تو چه ماهی رنگ کردی؟؟

چه نوع رنگ مویی استفاده کردی؟؟؟

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري
رنگ كردن مو در سه ماهه سوم بارداري
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *