دوغ محلی قنبرزاده

دوره مقدماتی php
دوغ محلی قنبرزاده
دوغ محلی قنبرزاده

خرید آنلاین لبنیات سنتی قنبرزاده لار در سایت آریافودز شیراز

 

 

 تابستان شیراز را با لبنیات قنبرزاده ، خنک و خوش طعم احساس کنید….

 

دوغ محلی قنبرزاده

این گروه شامل کلیه محصولات لبنی برند قنبرزاده است. لبنیات قنبرزاده از محبوب ترین برندهای لبنی در جنوب ایران بوده و نمایندگی های آن در استان فارس (شیراز) و استان هرمزگان (بندرعباس) و البته در شهر لار و لارستان وجود دارد. لازم به ذکر است لبنیات قنبرزاده شامل ماست،ماست موسیر،ماست چکیده،کشک،پنیر سنتی،کره و دوغ بوده که در این میان دوغ قنبرزاده و ماست موسیر قنبرزاده از طعم خاص و لذیذی بهره مند است.

دوره مقدماتی php

ماست موسیر قنبرزاده دارای ترکیباتی از نمک تصفیه شده، ادویه جات محلی و خاص است که طعم آن را بسیار لذیذ و خوشمزه نموده است.

چرا لبنیات سنتی قنبرزاده بخریم؟

خیلی عجیب است که ماست سنتی (محلی) و لبنیات سنتی قنبرزاده، خیلی زود جای خود را در دل مردم جنوب و حتی شیراز پیدا کرد‌. معمولا ، شیرازی ها ماست کم چرب و شیرین را دوست دارند اما با وجود این که ماست سنتی ، دارای طعم دو مزه یا ترش است ماست سنتی قنبرزاده را هم می پسندند. البته وکیوم بودن ظرف ماست و رعایت اصول بهداشتی هم می تواند دلیل مهمی در این زمینه باشد.

به هر صورت ماست سنتی قنبرزاده یک ماست هموژنیزه سنتی است و کاملا بافت قرص و یکدستی دارد که هم برای مصرف روزانه لبنیات مناسب است و هم مورد استفاده به عنوان طعم دهنده برای غذاهایی است که مردم دوست دارند مانند ته چین و ماست اسفناج یا کنگر ماست.

چرا ماست چکیده قنبرزاده اینقدر خوشمزه است؟

ماست چکیده سنتی قنبرزاده ، غلظت و طعم خاصی دارد و یکی از بهترین ماست چکیده هاست. اصولاً ماست چکیده را در قدیم به عنوان ماست کیسه می شناختند و ماست ساده سنتی یا محلی را در کیسه های مخصوصی قرار داده و آن را به حالت آویز قرار داده تا به مرور آب درون ماست در اثر فشار درون کیسه خارج شده و غلظت ماست افزایش یابد. این فرآوری سنتی باعث تغییر طعم و مزه ماست نیز می شود که دلیلی بر کاربرد ماست چکیده به عنوان طعم دهنده در سایر غذاهاست.

در سال های این پروسه را به صورت صنعتی انجام می دهند. یکی از بهترین ماست چکیده های جنوب ایران ، ماست چکیده قنبرزاده است و در تولید ماست موسیر این برند هم از ماست چکیده همراه با افزودنی های دیگر استفاده می شود.

تولیدی لبنیات قنبرزاده در منطقه صنعتی پشت سنگر شهر لار واقع است و از جمله محصولات لبنی خاص این تولیدی می توان از دوغ قنبرزاده، ماست موسیر و ماست چکیده قنبرزاده نام برد.

چرا لبنیات سنتی قنبرزاده را با دوغ قنبرزاده می شناسند؟

 برگ برنده لبنیات سنتی قنبرزاده ، دوغ قنبرزاده است. لبنیات قنبرزاده در جنوب ایران با دوغ معروف و خوش طعم خود به مصرف کنندگان محصولات لبنی، معرفی شد. نمک تصفیه شده با اندازه دقیق و کره و چربی موجود در دوغ و مزه دوست داشتنی ، دوغی مانند دوغ غلیظ محلی عشایری ساخت که همگان طعم آن را پسندیدند.

 

 

در شهر شیراز ، این امکان فراهم شده است که بتوانید محصولات لبنی قنبرزاده را به صورت تلفنی و اینترنتی ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید حضوری محصولات لبنی قنبرزاده به آدرس زیر مراجعه نمایید.

میدان قائم (فلکه اطلسی) – نبش خ باباکوهی – بازارچه بهشت – لبنیات آریا

 

 

دوغ سنتی قنبرزاده 2.5 لیتری

 

نام برند: قنبرزاده

نشرشده توسط:فداغ نيوز

دراخبار کوتاه, خبرهای منطقه و لارستان

نظری بدهید

رییس مرکزبهداشت استان هرمزگان خبرداد:

محصول دوغ محلی ” قنبر زاده” ،”یورد” و” کوند” غیر بهداشتی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ؛ رییس مرکز بهداشت استان هرمزگان در کمیته نظارت برتهیه و عرضه مواد خوراکی در ماه مبارک زمضان گفت : به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی شامل پروانه بهره برداری و پروانه ساخت از وزارت بهداشت عرضه محصول دوغ محلی قنبرزاده ،یورد و کوند در مراکز فروش به صورت غیربهداشتی است.

۱۶ آذر ۱۳۹۹

۱۰ آذر ۱۳۹۹

دوغ محلی قنبرزاده

۰۷ آذر ۱۳۹۹

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت/تارک

عمل ریاضی زیر را کامل کنید و سپس ارسال را بزنید:
7 + = 10

 

🖥 ıllıllı فداغ 🌍 نیوز ıllıllı 🖥

💻http://www.fedaghnews.com
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
⭕طراحی و اجرای کامل کناف و دیزاین به صورت کامل صفرتاصد همراه با نورپردازی
با در نظر گرفتن همزمان کیفیت و سرعت
دارای اکیپ مجرب و متعهد
درخدمت شهروندان بندرعباس و حومه

تلفن تماس : ۰۹۳۰۰۹۱۴۰۳۵

رنجبر

 

_________________________

🖥 ıllıllı فداغ 🌍 نیوز ıllıllı 🖥

💻http://www.fedaghnews.com/
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🔴 فروش پلاتینهای سوییسی و آلمانی
⭕ پروتز زانو و دست و پا و گردی زانو و قفسه سینه
⭕ با نازلترین قیمت
📞تلفن تماس : 09164351422
رامین قاسمی

باتوجه به هزینه سنگین مراسم عروسی ، آیا با احیاء رسوم شاباش موافقید؟لطفا نظرات خود را با توجه به اینکه هزینه مراسم عروسی بسیار بالاست و شاباش میتواند حکم قرض الحسنه برای عروس و داماد داشته باشد اعلام

View Results



هفت برکه (گریشنا): «تولید‌کنندگان محصولات محلی در گراش به دنبال گرفتن مجوز باشند تا بتوانند کالای خود را در نقاط مختلف استان توزیع کنند.» این توصیه‌ای است که علی‌رضا مساح، معاون فنی و اجرائی شبکه بهداشت به تولید‌کنندگان محصولات محلی در گراش دارد.

مهندس علیرضا مساح، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش در گفت‌وگو با هفت برکه پیرامون انتقاد از توزیع دوغ دلداده در گراش که فاقد تولید است، گفت:«توزیع کالایی که تاریخ تولید ندارد و تاریخ مصرف دارد تخلف است و این محصول باید از سطح بازار جمع‌آوری شود.»

او در جواب به این سوال که چرا توزیع محصولات محلی مانند دلداده و قنبرزاده که در لار تولید می‌شود در گراش مانعی ندارد اما محصولاتی که از گراش به لار ارسال شود از سطح بازار جمع‌آوری می‌شود، می‌گوید:«دلیل این که محصولات گراش در لار جمع‌آوری می‌شود اما در گراش نه، این موضوع است که آن‌ها مجوز و پروانه بهره‌برداری گرفتند و کد دارند تا آن محصول می‌تواند توزیع شود. ولی محصولات ما هیچ کدام کد ندارد و یک محصول سنتی است که در اصل فاقد مجوزهای لازم است و این محصول سنتی تنها در مکان یا مغازه‌ای که تولید می‌شود، اجازه فروش دارد. یعنی حتی اگر آن محصول را در مغازه‌ی دیگری در گراش بفروشد، تخلف است. ما با هدف رونق کسب و کار به او مجوز فعالیت خانگی داده‌ایم اما آن فرد سرآخر باید پیگیر کد و گرفتن مجوز باشد.»دوغ محلی قنبرزاده

او پیرامون مراحل گرفتن مجوز دو محصول دلداده و قنبرزاده تصریح می‌کند:«دلداده و قنبرزاده هر دو مجوز گرفته‌اند. دلداده که در شرف اجرا است. یعنی تاییدیه‌های لازم را گرفته است، آزمایش‌ها و نمونه‌برداری هم در حال انجام است و تفاهم‌نامه‌ای را با مجموعه علوم پزشکی لار امضا کرده‌اند و آزمایش‌ها آن‌جا انجام می‌شود. ولی قنبرزاده مراحل مجوز را صد در صد طی کرده است.»

هیچ کدام از محصولات گراش دارای مجوز نیست؟ سوال دیگری است که از مساح پرسیده شد و او جواب داد:« هیچ کدام. ما به آن‌ها در شروع ثبت‌نام و طی کردن مراحل مجوز کمک می‌کنیم. حتی اگر مراحل آغاز شده باشد می‌گوییم شما محصولات را به بازار عرضه کن، هیچ مشکلی نیست که انگیزه‌شان را برای ادامه دادن روند گرفتن مجوز از دست ندهد. ولی این اقدامات هم نتیجه‌ای نداد. تولیدکنندگان ما حتی یک درصد هم دنبال گرفتن مجوز نرفته‌اند که ما به آن‌ها بگوییم نگران نباشید ما با لار هماهنگ می‌کنیم که محصولاتتان در لار توزیع شود.»

می‌پرسیم این موضوع برای تولیدکنندگان نوشیدنی و عرقیات هم صدق می‌کند؟ و مساح می‌گوید:«کوک مجوز دارد. مجوز آن از طریق دانشکده علوم پزشکی فارس با هماهنگی یکی از تولید‌کننده‌های عمده دریافت شد. در حال حاضر کوک مجوز پخش استانی هم دارد و فسیل هم در شرف گرفتن مجوز است. الان یک ماه و نیم می‌شود که نمونه محصولاتش در حال آزمایش است و البته محصولات فسیل هم اجازه عرضه شدن در بازار را دارند.»

معاون فنی بهداشت در مورد نحوه پیگیری تخلفات محصولات غذایی گفت:«به همشهریان هم پیشنهاد می‌کنم این قبیل مشکلات مانند نداشتن تاریخ را به بازرس بهداشت محیط ، مهندس احمدی در شبکه بهداشت گزارش کنند ما ابتدا برای فرد یا شرکت اخطار می‌فرستیم و در نهایت آن محصول را از سطح بازار جمع و شرکت را پلمپ می‌کنیم.»

 

 




بازدید امروز: 2396 بازدید
بازدید دیروز: 6902 بازدید
بازدید کل : 24166190 بازدید
افراد آنلاین: 1 نفر

با اشتراک خبرنامه سایت خبری گریشنا، آخرین
مطالب در ایمیل شما خواهد بود. کافیست آدرس
ایمیل زیر را وارد کنید:
(توجه: ایمیل با www شروع نمی شود.)

هم اکنون 342 نفر عضو خبرنامه و آر اس اس
گریشنا هستند.

بندرعباس–ايرنا- مدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي هرمزگان گفت: توزيع دوغ و فراورده هاي لبني قنبر زاده در بازار به دليل نداشتن استاندارد ، ممنوع است.

بوشهر- ایرنا- بارندگی‌های شدید همراه با توفان تندری روز یکشنبه در…

بیرجند- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: به علت بدی شرایط…

بجنورد- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان…

بیرجند – ایرنا – معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری…
دوغ محلی قنبرزاده

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز ، فرآورده های لبنی قنبرزاده مثل دوغ و ماست فاقد نشان استاندارد بوده و علیرغم تذکرات و اخطارهای داده شده هر روز با شدت بیشتر در بازار توزیع می گردد.


 

باقرزاده همایی مدیرکل استاندارد هرمزگان ضمن گلایه از واحدهای عرضه مواد غذایی و سوپرمارکت ها در سطح استان هرمزگان در خصوص عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد تاکید کرد: با عرضه کنندگان و فروشندگان مواد لبنی فاقد نشان استاندارد به شدت برخورد خواهد شد.


 

باقرزاده همایی تاکید کرد: علیرغم توقیف گسترده دوغ و محصولات لبنی به علامت تجاری قنبرزاده در سطح بازار استان هرمزگان مخصوصا شهر بندرعباس این محصولات همچنان بدون علامت استاندارد در بازار عرضه می شوند.دوغ محلی قنبرزاده


 

مدیرکل استاندارد هرمزگان از شهروندان و مصرف کنندگان اینگونه فرآورده ها در خواست کرد: به طور جد از خرید و مصرف کالاهای فاقد نشان استاندارد خودداری نمایند.


 

وی اضافه کرد: برفرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد هیچگونه نظارتی در مراحل تولید صورت نمی گیرد و تولید و تمرکز و توزیع و فروش اینگونه کالاها با کیفیت پایین تر از استاندارد یا بدون نشان استاندارد ممنوع است.


 

باقرزاده در پایان از سازمان ها، انجمن ها، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی خواست همکاری لازم را با این اداره کل در برخورد با کالاهای فاقد کیفیت و فاقد نشان استاندارد مبذول نمایند.


 


انتهای پیام/

رییس مرکز بهداشت استان هرمزگان
گفت : به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی شامل پروانه بهره برداری و پروانه ساخت از
وزارت بهداشت عرضه محصول دوغ محلی قنبرزاده ،یورد و کوند در مراکز فروش به صورت
غیربهداشتی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان
ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس،  محمود
حسین پور در کمیته نظارت برتهیه و عرضه مواد خوراکی در ماه مبارک رمضان با اشاره
به حساسیت ویژه درنظارت برمراکز تهیه و عرضه مواد خوراکی در ماه مبارک رمضان افزود:
طرح تشدید ظارت برمراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی از اهم برنامه های مراکز بهداشت
سراسر استان هرمزگان در ماه مبارک رمضان است و همه مراکز تهیه و توزیع در این ماه با
حساسیت ویژه ای مورد بازدید کارشناسان بهداشت محیط قرار خواهند گرفت.

وی  افزود: این تشدید نظارت‌ها در راستای ارتقا
سلامت و امنیت غذایی صورت می‌گیرد.دوغ محلی قنبرزاده

حسین پور خاطرنشان کرد: برنامه تشدید
کنترل و نظارت بر اماکن عمومی با شروع فصل گرما آغاز شده اما در ماه مبارک رمضان،
نوع فعالیت بازرسان تغییر کرده و در ساعات بعد از افطار این بازرسی ها بیشتر خواهد
شد.

وی افزود: تیم های سیار بهداشت محیط، بر
بهداشت رستوران ها، طباخی ها ، مراکز عرضه آش و حلیم ، شیرینی فروشی و قنادی ها و
همچنین مراکز تفریحی و استخرها قبل وبعد از ساعات افطارنیز نظارت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم
نقش مهمی در ارتقا سلامت محیط دارند ، ابراز کرد: مردم باید محصولات مورد نیاز خود
ار مراکزی تهیه کنند که دارای مجوز قانونی هستند و محصولات خوراکی ساخت کشور باید
دارای پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت ،پروانه بهره برداری ، مندرجات برچسب و تار
یخ تولید و انقضا باشند.

وی اضافه کرد: محصولات خوراکی خارجی و
وارداتی نیز باید دارای مجوز واردات از وزارت بهداشت باشند.

رییس مرکزبهداشت استان هرمزگان تاکید کرد:
محصولات خوراکی وآشامیدنی که فاقد مشخصات بهداشتی باشند به عنوان محصول غیر
بهداشتی محسوب می شوند و مردم در هنگام خرید باید حتما به موارد فوق توجه داشته
باشند.

دوغ محلی قنبرزاده
دوغ محلی قنبرزاده
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *