دليل همجنسگرايي چيست

دوره مقدماتی php
دليل همجنسگرايي چيست
دليل همجنسگرايي چيست

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

دوره مقدماتی php

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

اساسا تعبیر خواب به سلسله مراتب معنی کردن و شکل بخشیدن به رویاهایی که  توسط خواب بیننده در خواب دیده می‌شود، گفته می‌شود. که در شمار زیادی از تمدن‌های کهن از خواب دیدن به عنوان یک ارتباط مافوق طبیعی و یا ابزاری برای دخالت نیروهای ماواریی با خواب بیننده  صحبت به میان می آورند . که افراد خاصی با نیروهای ویژه توانایی  تعبیر  مفهوم آن را دارا می باشند . در دوران معاصر مکاتب مختلف روان‌شناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خواب‌ها ارائه کرده‌اند

رؤیا نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا از پری شکم است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.

در نیمه شب اگر خواب بین دچار امتلاء نباشد ، خواب از یک سال تا ۵۰ سال تعبیر می شود.

ساعت ۲ صبح تا ۴/۵  صبح در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از ۱۵ روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.

ساعت ۴/۵ صبح در سپیده دم از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.دليل همجنسگرايي چيست

ساعت ۴/۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.

ساعت ۶ صبح در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.

ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی ۲ روز بعد تعبیر می شود.

در روایت ازسلمان فارسی (ره):

روز ۶ ام ماه : بعد از یک یا دو روز تعبیر می شود.

روز ۹ ام ماه : همان روز تعبیرش ظاهر می شود.

روز ۱۱ ام ماه شمسی : بعد از ۲۰ روز.

روز ۱۳ ام ماه : بعد از ۹ روز تعبیر می شود.

در روز ۱۴ ام ماه بعد از ۲۶ روز.

در روز ۱۵ ام ماه : بعد از ۳ روز.

در روزهای ۲۸ ام، ۲۹ ام و ۳۰ ام ماه شمسی ، تعبیرش در همان روز پیدا می شود.

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.

ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.

جمادی الاول خریدو فروش نکند.

جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.

ماه رجب : گشایش ابواب خیر است- و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.

ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.

رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.

شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.

ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .

ذیحجه : خواب سفر را سفر کن.دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است

گزارش تصویری

در اینستاگرام بازیگران ۵۴۱ تصاویری از بهاره افشاری , نسیم ادبی , آناهیتا افشار , الناز شاکردوست , تهمینه میلانی , زهره فکور صبور , نگین معتضدی , حدیثه تهرانی , المیرا شریفی مقدم و … را مشاهده خواهید کرد

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

مایل هستید هر روز مطالب زمانه را با ایمیل دریافت کنید؟
نشانی ایمیل خود را در اینجا وارد کنید:

۲۳ مهر ۱۳۹۰

دسته بندی‌ها: دگرباشان

دليل همجنسگرايي چيست

کلید‌واژه ها: ازدواج دگرجنسگرایانه همجنسگرایان, بهروز روستا, مردان همجنسگرا

بسم الله، سلام بر شما. مثل اینکه تا همین دیروز دگرجنسگرا‌ها بودند که باید‌ها و نباید‌های امور جنسیتی و هویت جنسی مردم را زور چپان می‌کردند و حالا نوبت شماست؟ والا من نمی‌دانم این همه ادبیات نظری در این حوزه موجود است چرا ما بشینیم در زبان فارسی برای همجنسگرا‌های مرد یا زن یا هرچه هستند و باشند و بخواهند باشند تکلیف مشخص کنیم که شما این هستید، اما اگر به جنس مخالف بوسی زدید بدانید و آگاه باشید که شما دیگر همجنسگرا نیستند بله الان دیگر ناسالم هستید، چون اگر از اول همجنسگرا بودید بوس به زن نمی‌زدید و حالا که بوس زدید دیگه دنیا به آخر رسیده و هویت شما در خطر است و وای و داد و بیداد و این انحراف اگر نباشد حتما سالم نیست.

والا اون دگرجنسگرا‌ها که کل تاریخ را پشت سرشان دارند، شمای همجنسگرا دیگه چرا برای من (دگرجنسگرا؟ ای وای گاهی هم همجنسگرا؟؟ ولم کن من حوصله برچسب ندارم به من نگو بای سکشوال!) فاشیست بازی در می‌آورید؟ یعنی من اگر اول عاشق خانم همسایه‌مان شدم بعد با پسرش هم بازی بازی جنسی کردم و آخر سر عاشق پسرش هم شدم می‌شم چی؟ ناسالم؟ اینقدر که شما در این صفحه دگرباش برای جنسیت مردم تحکمی حکم صادر می‌کنید و برای هویت جنسی ملت قانون می‌تراشید والله خالق عالمین در کتب آسمانی قانون نتراشیده است.

کارمند دون پایه / ۲۳ مهر ۱۳۹۰

معنای مرد همجنسگرا بودن یعنی اینکه از وقتی خودت رو شناختی جهانی متفاوت با دوستانت رو پیش رو داری. جهانی که زیستن به سادگی روزمره گی نیست و دل دادن و دل سپردن با چشمک و عشوه میسر نیست. من تو سن سی سالگی بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم و بعد ازاینکه چند دختر بیچاره رو تو رابطه با خودم سرخورده کردم خودم رو پذیرفتم با اینکه پیش از پذیرفتن خودم این مساله رو با اندکی از دوستانم در میون گذاشته بودم و مختصری آشکارسازی کرده بودم. حد اقل تحت این عنوان که بای سکشوال هستم. که نیستم و نبود. حداقل ۱۵سال طول کشید تا پذیرفتم فرقی میان من و دوستانم هست و این فرق رو تا نپذیرم نمی تونم سالم زندگی کنم. همجنسگرا بودن آسون نیست و این سختی با نپذیرفتن بیشتر می شه که کمتر نمی شه در گیرهای هر روز و هر ساعته. تقریبن می تونم بگم دو تا زونکن مطلب و ۲ گیگ کتاب در مورد همجنسگرایی دانلود کردم و خوندم. تا بالاخره قبول کردم خودم رو. زمانی فکر می کردم با آشکار سازی بین دوستام چه وضعی پیش میاد. تقریبن اکثر دوستانم الان می دونن که من همجنسگرا هستم. وضع خاصی هم پیش نیومد. هیچ کس من رو پس نزد البته شاید این به این دلیل بود که همگی تحصیلکرده بودن. یه سری چیزا تغییر کرد یه سری چیزا همونجور موند. بعضیاهشون تازه اعتمادشون بهم بیشتر هم شد. ولی آشکارسازی باید به موقع و پیش ادمهایی باشه که کاملن مطئن هستند وگرنه معلوم نیست چی پیش بیاد.( بهترین راه برای اینکه اطرافیانت رو آماده آشکار سازی کنی اینه که هر از گاهی بحثی رو تو این زمینه مطرح کنی. سعی کنی مغز اطرافیانت رو یه نمه باز کنی.)وقتی یه همجنسگرا خودش رو قبول نکنه هم به خودش ضربه می زنه هم به اطرافیانش ناخواسته و نا آگاهانه. حرف زیاده در این باره خیلی هم زیاد که به پراکنده گویی می کشونه آدم رو. ممنون از رادیو زمانه به خاطر این صفحه دگرباش.

حامد / ۲۴ مهر ۱۳۹۰

من یک دگرجنسگرا هستم، ولی با تعداد زیادی همجنسگرا روابط دوستانه و یا همکاری داشته‌ام. همگی افرادی مسئول و مهربان بوده‌اند.در مسیر خودشناسی هم مواظب بودند تا به کسی صدمه‌ای نزنند. در واقع این دوره با کنکاش در خود سپری وی‌شد و هیچ نفرتی بر عیله همجنس و دگرجنس نداشتند. نمونه‌ای هم از یک مرد همجنسگرا می‌شناسم که با داشتن همسر و دو فرزند متوجه گرایش خود شد.گذشته‌ی رابطه مسئولانه این شخص با فرزندان و همسر‌اش چنان صادقانه بود – همسر‌اش در حساس‌ترین لحظات رابطه خصوصی‌شان با نگرانی‌هایش آشنا بود و با هم سعی در یافتن راه حل گشته بودند – که وقتی تمایل جنسی خود را به یک دوست مشترک مرد به خانم‌اش اعلام کرد، او نه تعجب کرد و نه احساس خیانت شده‌گی. حتا مطمئن بود که این مرد مسئولیت پدرانه خود را هم فراموش نخواهد کرد و چنین هم شد. با تشریح موضوع برای فرزندان در خانواده کودکان براحتی جدایی پدر و مادر را پذیرفتند. او پدر مسئول و دوست خوبی برای مادر فرزندانش است.

کاربر مهمان / ۲۴ مهر ۱۳۹۰

همجنسگراها ۱% هستن. UCLA Survey 2011

کاربر مهمان / ۲۴ مهر ۱۳۹۰

چطور همجنسگرایی می تواند ژنتیک باشد؟ این ژن آنوقت چطور به نسل بعدی منتقل می شود؟ از رابطه مرد با مرد که بچه تولید نمی شود. بنابراین ژن همجنسگرایی به فرض وجود حداکثر در یکی دو نسل باید محو شود. مگر اینکه شما بگویید در هر نسل ژن همجنسگرایی از راه موتاسیون بازتولید می شود که آن حرف دیگری است!

میم / ۲۶ مهر ۱۳۹۰

درصد همنجنسگرایان (فقط گرایش، نه گزینه ی عمل جنسی بین دو جنس یکسان که به مراتب بیشتر از این مقدار است) بین ۲ تا ۷ درصد و حتی در بعضی از جوامع و یا همراه با بایسکشوال ها تا ۱۴ درصد نیز گزارش شده است.
بعنوان مثال ما اگر در کمترین حد آن یعنی همان ۲ درصد را نیز در نظر بگیریم با توجه به جمیعت ۷۵میلیونی کشور، اقلیتی تقریبی ۱.۵میلیون نفری داریم که در بدترین شرایط حقوق اجتماعی و فرهنگی در چنین جامعه ایی که خانواده ها اکثراً دغدغه های مذهبی هم دارند، زندگی می نمایند.

برای درک بهتر جمیعت یک اقلیت، مثلاً به درصد جمیعت کل چند استان نسبت به جمیعت کل کشو توجه نماییدر:

آذربایجان غربی: % ۴.۱
اصفهان: % ۶.۴
اردبیل: % ۱.۷
بوشهر: % ۱.۳
تهران: % ۱۸.۸
زنجان: %۱.۴
گیلان: % ۳.۴
یزد: % ۱.۴

پرهام / ۲۷ مهر ۱۳۹۰

در جواب دوستی که در مورد ژنتیکی بودن همجنسگرایی پرسید: اگر یک بچه بخواد چشمش سبز بشه, لزومی نداره که حتما پدر یا مادرش چشم رنگی باشن, ژن رنگ چشم می تونه از چند نسل قبل بهش به ارث رسیده باشه. همچنین خوبه مبحث ژن های غالب و مغلوبو هم یه بار دوره کنی. جدای از این باید بگم همجنسگرایی پدیده ای مطلقا ژنتیکی نیست بلکه از چهار جهت کلی بهش نگاه می شه: ژنتیکی, بیولوژیکی(زیستی), آناتومیکی و روانی- محیطی. هر چهار عامل نامبرده شده می تونن در شکلگیری یک فرد همجنسگرا موثر باشند. مثال های هر عامل را در زیر به اختصار شرح می دهم: ۱) ژنتیکی: مشاهده شده در میان دوقلوها, اگر یکی همجنسگرا شود دیگری نیز همجنسگرا می شود. همچنین امکان دیگری نیز وجود دارد که یک جنین ویژگی های زنانه یا مردانه ی بیش تری را بگیرد و جنین دیگر همجنسگرا شود. (می توانید در مستند من و تو مصداق این احتمال را ببینید). ۲) بیولوژیکی :اگر مغز فرد در دوران جنینی در معرض آندروژن ها و هورمون های مختلف قرار بگیرد و این مقدار زیاد تر از حد معمول باشد, ممکن است فرد همجنسگرا شود: برای مثال اگر مغز جنین دختری در معرض مقدار زیادی تستسترون قرار گیرد, امکان دارد مدارهای الکتریکی مغزش تحت تاثیر قرار گرفته و گرایش جنسی اش در آینده مثل مردان, یعنی نسبت به زنان باشد. ۳) آناتومیکی: شکل و سایز مغز و نواحی مختلف غدد هیپوتالاموس: تفاوت در سایز دو نیمکره ی افراد همجنسگرای مرد و مشابهت پالس های الکتریکی مشابه با زنان دگرجنسگرا خصوصا در منطقه ی آمیگدالای مغز(منطقه ی احساسات). همچنین به طور مشابه تشابه سایز و مدارات همجنسگرایان زن با مردان ناهمجنسگرا.(http://www.guardian.co.uk/science/2008/jun/16/neuroscience.psychology) 4) روانی -محیطی: محیطی که کودک در آن بزرگ می شود و مورد تربیت قرار می گیرد نیز می تواند موثر باشد. البته باید توجه کرد این عامل به هیچ وجه به تنهایی نمی تواند گرایش فرد را تغییر دهد و یا تعیین کند, بلکه همیشه در کنار سه عامل بالا بررسی می شود. در مورد همه ی موارد بالا می تونی در اینترنت تحقیق کنی, اگر واقعا کنجکاوی.******

کاربر مهمان / ۲۹ مهر ۱۳۹۰

سلام می خواستم بدونم تمام افرادی که خودشان رو یک دگرباش می دونند لزوما transsexual هستند یا این دو موضوع بهم ربطی ندارد
مرسی

کاربر مهمان / ۰۴ آبان ۱۳۹۰

توضیح دوستمان در مورد ژنتیک بودن همجنسبازی کاملاً بی ربط است. رنگ چشم یک صفت تعیین کننده در تناسل نیست. اما همجنسبازی یک صفت کاملاً تعیین کننده در تناسل است. می دانید که در نظریه فرگشت ما با یک نسل و دو نسل مواجه نیستیم. صحبت از چند میلیون سال است. چطور یک صفت موروثی که امکان انتقال ندارد در طی این چند میلیون سال همچنان باقی مانده؟ این کلاً و منطقاً مخالف نظریه تکامل داورین است.
ضمن اینکه حتی موروثی بودن یک صفت هم نمی تواند توجیه اخلاقی برای آن باشد. ممکن است لذت بردن از شکنجه دیگران هم یک صفت ارثی و ژنتیکی باشد. کما اینکه در قاتلان بالفطره هست. اما این توجیهی برای این عمل نیست.
در مورد چند همسری چطور؟ آیا با این توجیه که درصد قابل توجهی از مردان طبیعتاً و به طور ژنتیکی متمایل به چند همسری هستند قبول می کنید که چند همسری قانونی باشد؟

میم / ۰۶ آبان ۱۳۹۰

متاسفانه دوستان در رادیو زمانه دارن تبلیغ همجنسگرایی میکنن در واقع خوشحال میشن که عده بیشتری از جمعیت جوان فارسی زبان دنیا گرایش پیدا کنن به همجنسگرایی این در واقع یک فریب سیاسی هست تا دلسوزی برای یک اقلیت جنسی واقعیت اینه که گرایشات جنسی در انسان مثل تمام غرایز دیگه از قبیل خوردن و خوابیدن و غیره تحت تاثیر تلقین و تبلیغ میتونه رشد کنه حتی میتونه بوجود بیاد تا اونجایی که خوندن چنتا از همین مقاله ها یه جون بین سن ۱۴ تا ۲۴ ساله رو به راحتی به طرف همجنسگرایی سوق بده درست مثل تبلیغ واسه خوردن غذاهای فسد فود / البته من در خصوص ماهیت گرایش به جنس مخالف نظری ندارم و نمیگم یه نوع بیماریه یا طبیعیه چون تخصصشو ندارم اما میدونم در سنین بلوغ گرایش به هر دوجنس وجود داره یعنی اون زمانی که هورمون ها هنوز بطور کامل وظیفشونو کامل نکردن فرد یه گرایش ناکامل و ناشناخته به هر دو جنس داره هم در زنان و هم در مردان این احساس وجود داره بعد از یه مدت شخص خیلی طبیعی گرایش به جنس مخالف رو به طور واضح درک میکنه و جذبش میشه حالا این وسط یه مرحله ای هست که شما میتونی جوان رو با تبلیغ و شانتاژ به راحتی به طرف همجنسش سوقش بدی این گونه تبلیغ منجر به رشد همجنسگرایی در جوانها میشه اما اینکه تفکری که پشت این رشد دادن خوابیده چه منظوری داره نمیدونم شایدم فقط یه مد باشه یاحتی یه جور فیگور روشنفکری که رایو زمانه میخواد خودشو اینجوری نشون بده

کاربر مهمان / ۱۱ آبان ۱۳۹۰

هر جوری فکرش رو میکنم برقراری رابطه همجنسگرایی (مردانه) در ایران کار عاقلانه و سالمی نیست.
چیزی هم که کمتر بهش پرداخته میشه افرادی هستند که اشتباها فکر میکنن همجنسگرا هستن! یا بهتره بگم بیش از اون چیزی که واقعیت داره خودشون رو همجنسگرا تصور میکنن.
در ایران به دلیل محدودیتهای قانونی در رابطه جنسی، افراد در شناخت هویت جنسی خودشون دچار اشتباه بیشتری میشن چون شناختشون رو به آزمایش کمتری میذارن و بیشتر تصور میکنن.
فکر میکنم همه دوس داشته باشن که گاهی رابطه همجنس گرایانه رو تجربه کنن. (بشرطیکه با باورهاشون در تضاد نباشه مثلا احساس تحقیر یا گناه نکنن) این دلیل خوبی برای انتخاب شریک جنسی همجنس نیست.دليل همجنسگرايي چيست

کاربر کوچولو / ۲۶ آبان ۱۳۹۰

هر جوری فکرش رو میکنم برقراری رابطه همجنسگرایی (مردانه) در ایران کار عاقلانه و سالمی نیست.
چیزی هم که کمتر بهش پرداخته میشه افرادی هستند که اشتباها فکر میکنن همجنسگرا هستن! یا بهتره بگم بیش از اون چیزی که واقعیت داره خودشون رو همجنسگرا تصور میکنن.
در ایران به دلیل محدودیتهای قانونی در رابطه جنسی، افراد در شناخت هویت جنسی خودشون دچار اشتباه بیشتری میشن چون شناختشون رو به آزمایش کمتری میذارن و بیشتر تصور میکنن.
فکر میکنم همه دوس داشته باشن که گاهی رابطه همجنس گرایانه رو تجربه کنن. (بشرطیکه با باورهاشون در تضاد نباشه مثلا احساس تحقیر یا گناه نکنن) این دلیل خوبی برای انتخاب شریک جنسی همجنس نیست.

کاربر کوچولو / ۲۶ آبان ۱۳۹۰

سلام حدس میزنم پسرم همجنسگرا باشه اما نه خودم میتونم مطمئن بشم و نه میتونم ازش بپرسم از کجا باید بفهمم دوست دارم کمکش کنم اما نمیتونم چه طوری باید خیالش رو تخت کنم تا بفهمه در هر صورت ما حمایتش میکنیم

کاربر مهمان / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱

تا همجنسگرا نباشید هیچ وقت از دغدغه های یک همجنسگرا اطلاع نخواهید داشت…

یه همجنسگرا / ۰۱ مهر ۱۳۹۴

سلام به همه دوستا یک همجنسگرا را فقط یک همجنس گرا درک میکند در کشورهای جهان سون بالاخر ژنیتک هست یا چیز دیگه واقعا در این جامعه بمیریم بهتر هست تا همجنسگرا باشم!نمیدونم به خدا!
بلاخره یه دوستی بگه چگونه همجنسباز یک میتوان در جامعه بشناسیم!؟

انسانیت / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶


نام (الزامی)


پست الکترونیکی (الزامی)

تمامی حقوق برای رادیو زمانه محفوظ است. ۲۰۰۶-۲۰۱۸

مایل هستید هر روز مطالب زمانه را با ایمیل دریافت کنید؟
نشانی ایمیل خود را در اینجا وارد کنید:

۱۴ آبان ۱۳۹۰

بهروز روستا – همه موجودات زنده‌ای که در طبعیت وجود دارند مثل انسان‌ها و حیوانات و گیاهان و ماهی‌ها و … دارای تنوع طبیعی بی‌شماری هستند. انسان‌ها هم در رنگ پوست، رنگ مو، قد، چپ‌دست بودن یا راست‌دست بودن، وزن، هوش و … از یکدیگر متفاوت هستند؛ جامعه همان‌طور که می‌پذیرد بعضی از مردم رنگ موی‌شان قرمز باشد، یا چپ‌دست باشند، یا چشم‌های آبی داشته باشند، باید بپذیرد که بعضی از انسان‌ها همجنسگرا باشند. 

دليل همجنسگرايي چيست

 

دسته بندی‌ها: دگرباشان

کلید‌واژه ها: بهروز روستا, عوامل ژنتیکی, همجنسگرایان در گنجه, هویت انسانی, گرایش جنسی‌ مخفی

چرا در صد خودکشی در همجنسگرا ها ۴ برابر غیر همجنسگرا هاست؟ چرا همجنسگراه ای مرد معمولا در خوانواده هایی هستند که پدر یا مدل مردانه (مثل دایی و عمو) نداشته اند. چرا زوجهای همجنسگرا به‌شدت ناپایدارند؟ -ویروس ایدز توسط تماس جنسی یک همجنسگرا با ۲۰۰ نفر مختلف در دنیا پخش شد. (آینها همه نتایج مطالعات بالینی در آمریکاست).

مطالعات علمی جدی در این زمینه وجود دارند، فقط چون از لحاظ سیاسی و اجتماعی در دنیای مدرن قابل قبول نیستند سانسور می‌شوند. لطفا بر اساس آرزوهای خود مقاله ننویسید.

کاربر مهمان / ۱۴ آبان ۱۳۹۰

من تا امروز نمیدانستم که غیر طبیعی هستم و نرمالیته در همجنس طلبی است. بابا ایول!!!!

کاربر مهمان / ۱۵ آبان ۱۳۹۰

به درکی از این موضوع رسیده ام و اینجا مینویسم شاید صحیح باشد. در کشورهای محدودی مثل ایران شرایطی همچون جلوگیری از ارتباط با جنس مخالف و تابوهای اجتماعی افراد زیادی را به سمت هم جنسگرایی پیش میبره و در واقع نمیتوان به بسیاری از افراد همجنس گرای ایرانی از این منظر حق داد که یک نوع سوم هستند ، در کشورهای امرکای جنوبی که من چندیست در انجا منزل کرده ام تنوع طلبی و بی بندوباری دلیل گرایشهای هم جنسگرایی شده.کودکانی که از سنین ۱۰ -۱۲ سالگی با جزئیات کامل ارتباط جنسی اشنا شده و در همین سنین اولین تجربه های خودشونو بدست میارن.و وقتی بزرگتر میشوند دنبال تجربه های جدید و شکلهای جدیدی از لذت هستند بسیاری از این همجنسگرایان حتی به فکر تشکیل یک زوج غیر همجنس در دهه سوم زندگی و داشتن فرزند هم هستند اما ترجیح می دهند که در میانه راه تجربه همجنسگرایی هم داشته باشند. و این یعنی نوعی بی بندوباری جنسی. شاید به نسبت اجتماع کل همجنسگرایان به درصد کمی بتوان حق داد که طبیعتا طبیعی و نرمال هستند.

حامد / ۱۶ آبان ۱۳۹۰

واقعا براتون متاسفم
نویسنده مشکل روحی روانی داره

عادل / ۱۶ آبان ۱۳۹۰

درصد خودکشی در همجنسگرایان بالا هست به علت وجود افرادی مثل شما و متاسفانه هموفوبیای حاکم بر جامعه که باعث تزلزل در زندگی آنها می شود،به علت مشکلاتی که در زندگی اجتماعی همجنسگرایان پیش می آید.
می دانید من چند صد همجنسگرای مرد می شناسم که هم پدر،برادر،عمو و دایی داشته اند.
من اصلا این حرف غیر علمی شما را درک نمی کنم.
زوجهای همجنسگرا ناپایدارند به علت شرایطی که جامعه و سیستم مردسالار و هتروسکشوال برای زندگی هموسکشوالها پدید آورده است،وگرنه ما هم مثل همه آدمهای دیگر عاشق می شویم و دلبستگی به خانواده و شریک خود داریم.
در مورد ایدز هم وقتی خواندم خوب به راست یبرای شما و این حرفتان متاسف شدم.
چه کسی در اینجا نوشت که کسی اگر همنسگرا نباشد،غیر نرمال هست؟
نویسنده مشکل روحی ندارد،شما هستید که دنیایتان را با همو فوبیا ساختید،شما که شانس زندگی اجتماعی را از هموسکشوالها می گیرید،شما که با رفتار زشت خودتان باعث سقوط و خودکشی آنها می شوید.
شرم بر شما باد.

کاربر مهمان / ۱۶ آبان ۱۳۹۰

دگرجنسگراها اصلا همجنسگراها رو درک نمی کنن !!! و نمیخوان قبول کنن که همجنسگرایی طبیعی هست.

از یه جای زیبا / ۱۶ آبان ۱۳۹۰

درک مسئلهِ همجنسگرایی بحق شایسته ی افراد میان مایه و یا عادی نیست، بهرحال از انسانی که خاستگاه اصلی خود را نمی داند و یا آنچنان در سیطره ی ناخودآگاه ادیان قرار گرفته است چطور می تواند انتظار داشت که نباید به جنگ غرایز و احساس های دورنی خود برود؟ در بدترین حالت هم، و بقول اکثر نظرات منورالفکرانی که بر اساس تلقی خود از زندگی در این بخش از سایت رادیو زمانه نظر می دهند، حتی اگر این عمل را غیر طبیعی بدانیم، بقول فوکو چنین ابداع و خلاقیتی از هویت جدید شایسته ی تقدیر است.
در مورد پرسش های دوست عزیزمان چند نکتهِ ساده به نظرم آمد؛ خودکشی بی شک عاملی اجتماعی است و با فردیت به هیچگونه وابسته نیست، کافیست لحظه ایی شرایط یک پسر یا دختر نوجوان همجنسگرا که حتی توسط خانواده ی خود نیز طرد شده است را تصور نمایید تا نظرتان تغییر نماید. بعنوان مثال از سوی دیگر هم اکنون نیز بیشتر اقدام به خودکشی در کشور ایران متعلق به بانوان، آن هم متاهل، و یا بیشتر خود سوزی ها مثلاً در استان های متعصب و مذهبی صورت می پذیرد، که البته با استدلال شما ربطی به جنیست، گرایش و … ندارد. البته تا همین چند قرن پیش، حتی در اروپا، عده ایی تصور می کردند خودکشی ارثی است. در مورد این موضوع اخیر، کافیست به رساله هیوم یا شوپنهاور در باب خودکشی رجوع نمایید.
پایداری زوجین؟! بعنوان مثال در همین ایران در شش ماه نخست سال ۹۰ میانگین ۱ طلاق از ۵ ازدواج رسمی کشور گویای چیست؟ با صحبت های مختلف با کارشناسان این بخش، تنها ۱ زوج از ۵ زوج که ازدواج رسمی نموده اند از زندگی مشترک خود رضایت دارند، حال با این نکات بهمراه این مسئله و شرایط سخت جامعه در قبال همجنسگرایان، آیا ناپایداری اکثریت زوجین همجنسگرا در صورت وجود، نمی تواند توجیه پذیر باشد؟

دنیای مدرن، تفاوت های مدرن می خواهد، نه ادعاهای پوچ سیاسی و یا مسائل بی پایه ای اجتماعی و خانواده محور هزاره ی جدید! بقول نیچه این نابرابری انسان هاست که عین آزادی است، انسان ها نمی توانند و نباید هم با هم برابر باشند، آنچه که ما حتی اخلاق می دانیم، خود یک نوع بی اخلاقیست، این را بزرگان پیشین به ما آموختند…
با کمی توجه و دقت که اکنون داشته ام، سطحی بودن نظرات برخی در این مقاله و سایر مقاله های این سایت، خود گویای الگوهای حاکم بر جامعه داخل و حتی خارج ایران و جهان امروز است، که من از انسانِ نسل امروز می خواهم با تأملی کاراتر آن را بیشتر به چالش بکشانند…

کیان / ۱۷ آبان ۱۳۹۰

جناب روستا ، متن مقاله شما گویای این است که همجنس گرایی طبیعی نیست. طبیعت انسان تمایل به هم جنس را قبول نمیکند و به همین علت است که در مورد علل گرایش به همجنس گرایی تحقیق و تفحص میشود. آن چیست که شما را مجبور کرده به علل این ناهنجاری که شما آن را هنجار مینامید و به قول خودتان موضوعی طبیعی است فکر کنید. تمامی این موارد در طبیعت انسان هست مانند دروغگویی و حرص و طمع بیش از اندازه و ارضای تمایلات نفسانی و غیره اما وقتی انسان دروغ میگوید یک اندیشمند متوجه میشود که دروغگویی با طبیعت انسان بودن مغایر هست هرچند در طبیعت او وجود داشته باشد لذا به این راحتی نمیتوان با گفتن ” طبیعی هست” از کنار آن رد شد همانطور که شما علل آن را بر شمردید و بدرستی خاطر نشان کردید که عوامل مختلف در ایجاد این حس وجود دارد و اما بجای توصیه های درمانی ترجیح میدهید که این بیماری را که مثل سرما خوردگی معلول علتهاست طبیعی جلوه دهید. سرما خوردگی طبیعی نیست و اگر انسان در مقابل علل سرماخوردگی مقاوم باشد این اتفاق نخواهد افتاد از آن طرف اگر کسی دوست دارد سرما بخورد ، نمیتوان مطمئن بود که انتخاب خود او بوده است بلکه علتها است که معلول را پدید میاورد. مثلأ انسان برای راست گفتن نباید دنبال دلیل باشد چون طبیعت انسانی چنین است اما برای دروغگویی نیاز به دلیل موجه دارد چرا که آن صفت انسانی نیست. میدانید که سرعت مجاز در خط سبقت اتوبان ۱۲۰ کیلومتر هست و با اینکه شما این سرعت را در آن خط مراعات میکنید هستند کسانی که از پشت سرتان سیگنال میدهند که بهشان راه بدید و اگر اعتراض کنید میگویند من دوست دارم ۱۵۰ بروم حتی اگر به قیمت جریمه یا جانم تمام شود. صرف نظر از اینکه چنین افرادی با جان و مال دیگران قمار میکنند آیا میتوان بخاطر ماجراجویی چنین افرادی قانون را عوض کرد؟ یا چنین گفت که انتخاب آنها محترم است؟ بهتر است چنین موارد تخصصی را به متخصصین آن ” روانشناسان ” سپرد تا چارۀ کار کنند.

آشنا / ۱۷ آبان ۱۳۹۰

جناب آشنا، فقط بعضی از دگرجنسگراها نظیر شمایند که همجنسگرایی در نظرشان غیرطبیعی است (کافی است کمی در مورد هموفوبیا جستجو کنید). علت این تحقیق و تفحصها روشن کردن ذهنیت چنین افرادی است. این که دو انسان همجنس بالغ و عاقل، عاشق هم شوند و با هم رابطه جنسی برقرار کنند، چه ارتیاطی با دروغگویی و حرص و .. دارد؟ (نمونه بارز غیاث مع الفارق)
گرایش حنسی انسان تغییرناپذیر است. آیا کسی که دگرجنسگراست را می توان از دگرجنسگرایی درمان کرد که شما می خواهید همجنسگراها را از همجنسگرایی نجات دهید؟ طبیعی بودن را چه کسی و بر چه مبنایی تعریف می کند؟ آیا چون اکثر انسانها راست دستند، باید چپ دست ها را غیر طبیعی در نظر گرفت و در صدد درمان آنها برآمد؟ (یسیار جالب است که تا چند دهه قبل چنین چیزی بسیار متداول بوده است!)
بقیه مواردی که ذکر کردید هم هیچ کدام ربطی به خصایص ثابت و ذاتی انسان ندارد و ادامه همان سیر غیاثهای مع الفارق شماست.

SS / ۱۷ آبان ۱۳۹۰

برای اثبات برخی چیزها باید خیلی تلاش کرد. به هر حال امیدوارم بشر بتواند در هزاره سوم، یک تکان اساسی به باورهای خود بدهد: اینکه خدا و مذهب امری پوچ و اشتباه، و مایه دلزدگی و دلسردی انسانها از یکدیگر است. دیگر اینکه تفاوت انسانها زیباست. من هیچوقت به همجنسگرایی علاقه نداشته و ندارم؛ اما این هم یک نوع روش زندگی است. باید حق تفاوت را برای انسانها به رسمیت شناخت.

Another / ۱۷ آبان ۱۳۹۰

دليل همجنسگرايي چيست

“چرا در صد خودکشی در همجنسگرا ها ۴ برابر غیر همجنسگرا هاست؟” علت خودکشی بالای همجنسگرایان وجود فشار بیش از حد اجتماعی و نابرابریهای موجود در جوامع هموفوبیک و “کیر محور” و فاعل مدار است که معیار مرد و زن بودن در آن صرفن به “دادن ” و “کردن” محدود می شود.
“چرا همجنسگراه ای مرد معمولا در خوانواده هایی هستند که پدر یا مدل مردانه (مثل دایی و عمو) نداشته اند.” حرف کاملن بی پایه و اساسیت من و دوستان همجنسگرایم همه در خانواده هایی پدر و برادر و دایی و عمو دار متولد شده ایم و هیچکدام مشکل نبود پدر یا الگوی مرد چه فیزیکی و چه عاطفی را نداشته ایم رابطه پدر و فرزندی من با پدرم هم بسیار محکم است.”فرضیه نبود الگوی مرد در خانواده” یکی از فرضیات در علل همجنسگراییست که اثبات نشده است
“چرا زوجهای همجنسگرا به‌شدت ناپایدارند؟” ناپایداری زوج همجسگرا بدلیل نبود حمایتهای اجتماعی از آنها است. وقتی یک زوج دگرجنسگرا در حال جدا شدن هستند، عمو، عمه خاله، تمام فامیا دست به دست هم می دهند تا از ریختن بنیان آن خانواده جلوگیری کنند، مشاوره های خانواده انواع و اقسام اهرامهایی اجتماعی و حتی وجود “بچه” همه و همه در جهت حفظ زوجین دگرجنسگرا ایجاد شده اند با اینحال آمار طلاق در جوامع قابل توجه است. یک زوج همجنسگرا نه تنها از این اهرامها برخوردار نیستند بلکه تمامی فشار ها در جهت از بین بردن “زوجیت” آنها پایداری زوجین دگر جنسگرا را در انواع و اقسام خرد خیانتهای زن و شوهری می توان جستجو کرد.
-“ویروس ایدز توسط تماس جنسی یک همجنسگرا با ۲۰۰ نفر مختلف در دنیا پخش شد. (آینها همه نتایج مطالعات بالینی در آمریکاست).” گسترش ویروس ایدز در جهان توسط همجنسگرایان در موج اول انتشار به دلیل :۱. نبود آگاهی از نحوه انتشار ویروس۲. آزاد تر بودن سکس در میان همجنسگرایان بود ه است ویروس ایدز راههای متعددی جهت گسترش دارد و ربطی به اینکه شما دگرجنسگرا و یا همجنسگرا باشید ندارد.

مطالعات علمی جدی را حتمن مطالعه کنید و از مخالفت بی جا بپرهیزید
نرمال بودن همجنسگرایی به همان نرمال بودن دگر جنسگراییست. همجنسگرایی را با ” سرماخوردگی” نمی توان مقایسه کرد که در این صورت چپ دستی نیز بیماریست.

اینکه در جواعمی مانند ایران نبود رابطه زن و مرد عده ای را به سمت همجنسگاریی سوق می دهد گزینه است احتمالن صحیح ولی باز هم دلیل بر بیمار بودن این افراد ندارد در شکل گیری شخصیت عوامل متعددی دخیل است که محیط هم یکی از انها است.
شرم آور این مقاله نیست شرم آور ما هستیم که حتی تحمل صفحه تحت عنوا دگرباش نیز برایمان دشوار است

حامد(شبیه) / ۱۸ آبان ۱۳۹۰

دوستی که گفته است این موضوع را به روانشناسان بسپارید راست میگوید. در ویرایش چهارم راهنمای تشخیص و طبقه بندی بیماری های روانی (دی اس ام فور)، همجنس گرایی را از گروه بیماریهای روانی حذف کرده اند. این راهنما توسط انجمن روانشناسان امریکا منتشر میشود و از نظر اعتبار علمی گستره ای بین المللی دارد. من همجنس گرا نیستم و حتی تصور رابطه جنسی با همجنس برایم قابل تصور نیست اما در چنین مواردی تابع نظر مراجع معتبر بین المللی هستم. شاید نتیجه چنین برخوردی این باشد که به هیچ وجه همجنس گرایان را مستوجب مجازات نمیدانم و برای آنها حق انتخاب قائلم. حداقل این است که بین بچه بازی و تجاوز به همجنس، با همجنس گرایی تفاوت قائلم و این را میدانم که تقریباً در تمام کشورهای دنیا بچه بازی جرمی بزرگ است.
به دوستانی که تحت تأثیر آموزه های سنتی یا دینی با موضوع به طور سطحی برخورد می کنند پیشنهاد میکنم نظرهای علمی بیطرفانه (و نه نظرات محافظه کاران کلیمی، مسیحی، یا مسلمان) را مطالعه کنند تا حداقل مطالب بی پایه ای مثل انتشار ایدز توسط همجنس گراها را تکرار نکنند. احتمال سرایت در رابطه جنسی آنال تنها اندکی از رابطه جنسی واژینال بیشتر است.
موضوع دیگر این است که وقتی از همجنس گرایی صحبت می شود تنها از رابطه ی مرد-مرد گفتگو می شود. حال آنکه در رابطه جنسی زن-زن ریسک انتقال بیماری های عفونی از رابطه ی جنسی مرد-زن کمتر است بنابراین اگر ملاک را بر چنین عاملی بگذاریم لزوما رابطه زن-زن را باید بر رابطه زن-مرد ترجیح دهیم!
درهرحال من امید چندانی به ایجاد امکان بحث علمی دستکم در جامعه ایران در این مورد ندارم. ماها (شامل خود من نیز) عموما آدمهایی عادتی، سنتی، فاقد مطالعات علمی، فاقد گوش شنوا برای بحثهای منطقی، و نهایتاً متعصب هستیم. تصور کنید بعضی از رهبران دینی شاخص، خود موضوع مقدس بودن چاه جمکران را رد می کنند اما ببینید چه طیف وسیعی از مردم به معجزات این مکان اعتقاد دارند. بنابراین انتظار برخورد بیطرفانه علمی و منطقی در مواردی نظیر این در کشور ما در حال حاضر کمی خوشبینانه است.

کاربر مهمان / ۱۸ آبان ۱۳۹۰

شاید «طبیعی» باشد. اما هر چیزی که طبیعی بود لزوماً «اخلاقی» نیست. حس حسادت، خشونت، تجاوز و خیلی احساسات حیوانی دیگر نیز در انسان طبیعی بوده و با حیوانات مشترک است. اما دلیل بر اخلاقی بودن و انسانی بودن آن کار نیست.

کاربر مهمان / ۱۸ آبان ۱۳۹۰

حالا چه اصراری است که ما حتماً یک عملی را که هزاران سال مخالف وجدان عمومی جامعه بوده بخواهیم به زور تبلیغ و سینما و رسانه برای مردم «طبیعی» کنیم؟ چه سودی در این کار نهفته است؟

بهمن / ۱۹ آبان ۱۳۹۰

حالا نمیشه ادم دین داشته باشه اما مذهب نداشته باشه؟ تو قران چیزی درباره مذهب گفته نشده تو قران گفته شده زنا گناه هست خوب زنا میشه رابطه زن با مرد راستی لواط هم گفته شده گناه هست لواط هم که میشه رابطه مرد با مرد

ولی وقتی زنی با مردی عقد کنن و با رضایتشون باشه اسمشو چرا دیگه زنا نیست؟

اگه مردی با مردی عقد کنن و با رضایتشون باشه چرا باز هم اسمش لواط هست؟

کاربر مهمان / ۱۹ آبان ۱۳۹۰

لطفا برای آمارهایتان منبع هم ذکر کنید. همینطوری نگوئید ویروس ایدز را همجنس گرا ها پخش کرده اند – ویروس ایدز از طریق رابطه جنسی منتقل میشود و به جنسیت ارتباطی ندارد.
کی گفته که روابط زوجهای همجنس گرا ناپایدار تر است؟ آمار دارید؟
و فکر کرده اید که شاید اگر واقعا آمار خودکشی شان خیلی بالاتر از هتروسکچوال هاست دلیلش همین برخوردهای نابهنجار و سطحی امثال ما باشد؟
مهم ترین سوال من از کسانی که هنوز کلمه همجنسگرا کامل ادا نشده شروع به چسباندن انواع و اقسام انگها می کنند این است که مشکل شما دقیقا با رابطه دو نفر عاقل و بالغ که خودشان تصمیم گرفته اند به هر دلیل با هم ارتباط داشته باشند چیه؟ آیا شما به همین اندازه روی مسائلی مثل خشونتهای جنسی در ازدواجها (که قانونی و طبیعی! هم هستند) حساسیت دارید؟ آیا به همین اندازه تحمیل رابطه جنسی به زوج را (بین زن و مرد ازدواج کرده و کاملا به قول شما «طبیعی») را قابل سرزنش و اشتباه می دانید؟ آیا این به نظر شما طبیعی یا اخلاقی است؟
ضمنا در کشورهایی که همجنس گرایی پذیرفته تر است زوجهای همجنس گرای زیادی مدتهای طولانی با هم زندگی می کنند و تفاوتی با زوجهای به اصطلاح «نرمال» ندارند.
توضیح اینکه من اصطلاحات نرمال و طبیعی را به کنایه استفاده کرده ام (و به همین دلیل در گیومه گذاشتم). از نظر من باید حقوق همجنس گراها در همه زمینه ها پذیرفته شود و تا حد امکان به آنها کمک شود. چرا که جامعه ما به شدت و بسیار ریشه ای با این مساله مشکل دارد و برطرف کردن این همه پیش فرض و خشونت و دشمنی با این موضوع نیاز به زمان و انرژی و هزینه بسیار دارد.

شین / ۱۹ آبان ۱۳۹۰

و متشکرم از کسانی مثل آقای بهروز روستا که مسئله ای به این اهمیت را مطرح می کنند و سعی در شناساندن آن دارند.

شین / ۱۹ آبان ۱۳۹۰

من در جاگاهی نیستم که بتونم انسانها رو محکوم کنم.اما ایمان دارم به آزادی همه ی انسانها.هر انسانی آزاده که هرطور که تشخیص داد زندگی بکنه منوط بر اینکه وارد حریم کسی نشه و به آزادی انسانی لطمه وارد نکنه.همجنسگرا بودن فردی به خودش ربط داره و فکر نکنم به کسی یا به اجتماع لطمه ایی وارد کنه. من خودم دگرجنسگرا هستم اما از ته قلبم همجنسگراها رو قبول دارم و به عقیده و افکارشون احترام میذارم و به نظر من هیچ کار غیر انسانی نکردند و حق خودشونه که در اجتماع مثل همه ی ماها زندگی کنند بدون هیچ مشکل و فشار اجتماعی و آمار ایدز هم ربطی به عزیزان همجنسگرا نداره اتفاقا آمار ایدز در دگرجنسگراها خیلی بیشتر است.به امید روزیکه این عزیزان به حق خودشون برسند در جایی نوشته بود حق دادنی نیست گرفتنی است چرا باید اینطور باشد؟چرا حقی که مال کسی است را من به او ندهم؟مثل این میمونه که چیزی مال اون شخص باشه و من به زور ازش بگیرم؟آیا این انسانیست؟به امید رهایی تمام انسانها

لیلا سیامکی / ۱۹ آبان ۱۳۹۰

شما که خیلی دلتان به حال همجنسگراها میسوزد چرا در عین حال پدیده ی بچه بازی که در ایران بسیار شایع است را مورد نقد قرار نمیدهید؟ آیا شرم آور نیست که این در این جامعه این همه جک بچه بازی وجود دارد که اگر به مردم مغرب زمین که همجنسگرایی را قانونی کرده اند هم بگویید اصلا برایشان مفهوم ندارد؟ آیا اینکه ایرانیها برای هم جک بچه بازی میگویند و هارهار خنده سرمیدهند نمیتوان نتیجه گرفت که ذهن ایرانی اصولا فاسد و هرزه است. بهتر است به هرچیزی سرجای خودش توجه کنید. مشکل ما این نیست که همجنس گراها حقوقشان رعایت نمشود بلکه مشکل بزرگتر این است که بجه بازی در این ممکلت بسیار شایع است و کسی حتا حاضر نیست از آن سخن بگوید و آن را نقد کند. عدم آزادی همجنسگراها شرم آورتر از شیوع بچه بازی در این مملکت نیست.

کاربر مهمان / ۲۱ آبان ۱۳۹۰

آقای بهمن به نظر من اصرارش در اینه که تعداد قابل توجهی از انسانها – به هر دلیل – این گرایش رو دارند و برخورد درست نکردن با این مسئله باعث میشه این گرایششون رو ندیده بگیرن و با غیر همجنس خودشون رابطه داشته باشن که رابطه چندان موفقی نخواهد بود و برای هر دو طرف پیچیدگیهای عاطفی زیادی درست می کنه. به علاوه هیچ دلیلی نداره که این آدمها نیاز طبیعیشون رو به دلیل اینکه جامعه سالهاست دوست نداشته تغییر بدن و ندیده بگیرن. برخورد نادرست و نداشتن اطلاع در این زمینه هم باعث میشه با اونها به صورت غیرنرمال و بعضا خیلی خشن و غیر انسانی برخورد بشه و این درست نیست.
ضمن اینکه اعمالی که نادرست نیستن صرفا به دلیل مخالف وجدان عمومی جامعه بودن نباید توی پستو قایم بشن. این موضوع بدون هیچ دلیل موجهی فقط زندگی گروه قابل توجهی رو به شدت تحت تاثیر منفی قرار میده.

شین / ۲۱ آبان ۱۳۹۰

دوستان عزیز

مهم اقناع شدن هیچ کس در مورد هیچ موضوعی نیست. وگرنه تاریخ بلند بشریت برای احقاق حقوق خود، این همه در کشاکش نمی افتاد. هر زمانی مسئله و بُعدی از انسان برای او نمایان می شود که مردم همان زمان باید در موردش به کوششی بپردازند که پاسخ به ایرادات و احیانا سوالات عده ای حق طلب! کم کم و در طول زمان باعث آشکار شدن سره از ناسره بشود. معنی گرفتن همجنسگرایی راه طولانی ای نخواهد داشت. اما در این راه، همین دیالکتیک های ما و شما در این فضای مجازی، روشنی بخش آینده «انسان» خواهد.
برای دوستانی که در مورد پدیدهء فلسفی «طبیعی بودن» مشکل دارند می توانم بگویم سخت نگیرند؛ بار این مفهوم بیشتر از تاب مخچه آنان است تا تعادلشان بعد از فهمش حفظ شود! البته دکتر آرش نراقی در مورد طبیعی بودن و همجنسگرایی مقاله ای سالها قبل نوشته بودند و معانی گسترده آن را هم بیان کرده اند. اگر حق مطلب را می خواهید آن را بخوانید.
داستان بلند علم در این صد و چندی سال از علمی شدن شناخت انسان و جامعه، دقیقا در صدد شکافتن معنای همین طبیعی بودن هاست.
به هر حال خوشحالم که در مورد همجنسگرایی سخن گفته می شود. چه له و چه علیه آن، زمینهء باز شدن گلوهایی را ایجاد می کند که بیشتر از همه حق فریاد دارند. در نهایت اگر می خواهید در این مورد بیندیشید باید ابتدا معنی «انسان بودگی» را در نظر بگیرید… راه سختی در پیش داریم؛ اما هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینیم داریم دیده می شویم…

علی دوستی / ۳۰ آذر ۱۳۹۰


نام (الزامی)


پست الکترونیکی (الزامی)

تمامی حقوق برای رادیو زمانه محفوظ است. ۲۰۰۶-۲۰۱۸

دليل همجنسگرايي چيست
دليل همجنسگرايي چيست
10

دوره مقدماتی php

یک دیدگاه برای “دليل همجنسگرايي چيست”

  1. اگه قرار بود انسانا همجنسگرابشن خداازاولش زن و مرد خلق نمیکرد مثلا فقط مردو خلق میکرد کهمیتونست بچه دارم بشه درسته این بین انسانها تفاوت ایجادمیکنه وتفاوت چیز خیلی زیبایی ولی تفاوت ها باید در زمینه خوبی باشد مرد وزن برای هم ساخته شدن وهموکامل میکنن ازهرجهت که بهش نگاه کنی شما میگین این جرم نیست وبه هیچکس اسیب نمیزنه ولی اگه پدرومادر شماهمجنسگرابودن شماالان اینجا نبودی که ادعای همجنسگرابودن کنی وقتی میگی همجنس گرایی ینی داری به طبیعت خودت خیانت میکنی ینی دراینده تو نمیتونی یه پدر یا مادر باشی اگه بااین عقیده که هر انسانی حق داره همون طور که میخواد زندگی کنه پیش می رفتیم دنیا به لجن کشیده میشد چون بعضی ادما افکار نادرستی دارن وهمین ادما مجرم وقاتل میشن باید جلوشونو گرفت قانونم واسه همین بوجود اومده وقتی مریض میشی باید بری درمانش کنی درسته میتونی بااون مریضی زندگی کنی ولی نه مثل یه ادم سالم بعدشم اون زوجای همجنسگراکه ازدواج میکنن حق ندارن هیچ کدوم از ویژگی های ازدواج بین مردو زنو داشته باشن به هیچ وجه حق ندارن بچه به سرپرستی بگیرن چون بچه یچیز بین مرد وزن بعدشم اونی که میگه همجنسگرای گه میخوره بره ازدواج کنه وبچه دار شه وقتی میگی همجنس‌گرایی ینی نمیتونی مث بقیه باشی پس باید مث یه همجنسگرارفتار کنی تااخر عمرت وکارای دگرجنس گراهارو کپی نکنی اگه میگی هجنسگرایی تفاوت خودتو بادگرجنسگراها بیشترکن تابتونیم تشخیصتون بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *