دسر موز با پودر ژله

دوره مقدماتی php
دسر موز با پودر ژله
دسر موز با پودر ژله

خامه: 250 گرمپودر شکر: 6 قاشق غذاخوری معادل 120 گرمموز: 3 عدد متوسط معادل نیم کیلوگرمپودر ژله موز: 2 بسته معادل 200 گرموانیل: یک چهارم قاشق چای خوریموز و چند عدد گیلاس: برای تزئین

با این مقدار مواد لازم حدوداً به اندازه ده کاسه ماست خوری از «دسر موز با ژله» خواهیم داشت.

سه عدد موز متوسط را خرد کرده، در مخلوط کن می ریزیم. 5 قاشق غذاخوری شیر به آن اضافه می کنیم. بعد از مخلوط کردن، حدود 3 پیمانه پوره موز خواهیم داشت.


یک بسته پودر ژله را به تدریج در یک پیمانه آب جوش (یک فنجان سرپر) حل می کنیم. نصف پیمانه از ژله سرد شده را آرام آرام در پوره موز می ریزیم و هم می زنیم.دسر موز با پودر ژله


دوره مقدماتی php

250 گرم خامه پاستوریزه را دو ساعت در فریزر می گذاریم سپس آن را از فریزر درآورده و با سه قاشق غذاخوری پودر شکر و یک چهارم قاشق چایخوری وانیل مخلوط می کنیم.آن را با همزن برقی حدود 5 دقیقه هم می زنیم تا خامه فرم بگیرد.


مخلوط پوره موز و ژله را کم کم به خامه فرم گرفته اضافه کرده، هم می زنیم تا دسر آماده شود. دسر آماده شده را در ظرف می ریزیم و برای تزئین، برشی از موز را روی آن قرار می دهیم. سپس ظرف های دسر را 2 الی 3 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا دسر بسته شود.1/5 پیمانه آب به بقیه ژله اضافه می کنیم. همچنین یک بسته پودر ژله دیگر را نیز در 3 پیمانه آب حل می کنیم و روی دسرهای بسته شده می ریزیم سپس آنها را 5 الی 6 ساعت در یخچال می گذاریم تا ژله بسته شود.


دسر را می توان با تزئین های مختلف تهیه کرد.نوش جان


مقدار کالری موجود در کل دسر حدود 2350 کیلوکالری می باشد.مقدار کالری موجود در یک کاسه ماست خوری از این دسر حدود 235 کیلوکالری می باشد.


انواع دسرها طرفداران زیادی دارد. داشتن دسری خوشمزه به علاوه زیبا، می تواند زیبایی سفره را دوچندان کند. دو نمونه از این دسرهای ساده و خوشمزه در این پست اموزش داده می شود.

امروزه استفاده از دسرها بیشتر از گذشته مرسوم شده است. دسرها انواع مختلفی دارند و با مواد مختلفی می توان دسرهای گوناگونی تهیه کرد. در این پست طرز تهیه 2 دسر ساده با ژله را بیان می کنیم.

1- پودر ژله توت فرنگی: دو عدد

دسر موز با پودر ژله

2- کیک تی تاپ: 5 عدد

3- آب: 3 لیوان

4- پودر دریم ویب: 2 عدد

1- برای تهیه این دسر ساده با ژله، ابتدا پودر ژله را با یک لیوان آب سرد و یک لیوان آب داغ مخلوط کرده و خوب هم زنید تا پودر ژله کاملا باز شود.

2- کیک های تی تاپ را به صورت افقی از دو نیمه جدا کرده، و آن ها را در ظرفی که می خواهید دسر را در آن آماده کنید، یک لایه با کیک بپوشانید.

3- مایع ژله را بر روی کیک ریخته و ظرف را درون یخچال قرار داده و اجازه دهید ژله ببندد.

4- در این مرحله از تهیه دسر ساده با ژله، پودر دریم ویب را با 1 لیوان آب مخلوط کنید تا به صورت خامه در آید.

5- دریم ویب را که به صورت خامه در آمده، بر روی ژله که کاملا آماده شده، پهن کرده و مجددا درون یخچال  به مدت نیم ساعت قرار دهید. دسر کیک و ژله آماده سرو است.

1- موز: 1 الی 2 عدد

2- شیر: 1 لیتر

3- گلاب: نصف استکان

4- زرده تخم مرغ: 1عدد

5- شکر: یک لیوان و نیم

6- وانیل: به مقدار لازم

7- آرد نشاسته: 4 قاشق غذا خوری

8- ژله دلخواه: یک عدد

1-  برای تهیه این دسر ساده با ژله، ابتدا تمام مواد به جزء ژله را درون مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید.

2- مخلوط آماده شده را بر روی حرارت قرار داده تا قوام آید. سپس مخلوط را درون ظرفی مناسب (بستنی خوری) ریخته و درون یخچال قرار دهید تا مخلوط کاملا ببندد.

3- در این مرحله از تهیه دسر ساده با ژله، پودر ژله را با یک لیوان آب سرد و یک لیوان آب جوش مطابق دستور نوشته شده بر روی پاکت آن، مخلوط کنید.

4- بعد از بسته شدن مایه درون یخچال، ژله مایع را بر روی آن بریزید و مجددا درون یخچال قرار دهید تا ژله ببندد.

5- بعد از بستن ژله، می توانید روی دسر را با حلقه های موز تزیین کنید. دسر موز آماده سرو است.

انواع مختلفی از دسرهای ساده با انواع ژله ها می توان تهیه کرد که بسته به سلیقه و ذائه بسیار متنوع هستند. برای مشاهده طرز تهیه دسر های متفاوت و خوشمزه به بخش دسر و پیش غذا مراجعه کنید

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

دسر موز با پودر ژله

خیلی ممنون از نکاتی که برای ماگذاشتین عالی بود

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ژله موزی یک دسر خوشمزه و شیک است. مواد اصلی این ژله خوش طعم موز بزرگ، پودر ژله موزی، خامه، شکر و آبجوش است. اگر به دنبال یک دسر شیک و در عین حال ساده برای جشن تولد و مراسم مهم میگردید، پیشنهاد من به شما عزیزان ژله موزی است. موز میوه ای مناطق گرمسیر است. این میوه جز میوه های خاص مهمانی محسوب میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه ژله موزی را خدمت شما عزیزان آموزش بدهم.

 

طرز تهیه ژله موزی خوش طعم + فیلم آموزشی

 

طرز تهیه ژله موزی

دسر موز با پودر ژله

 

در این قسمت مجموعه آموزش دسر ها و ژله ها نماگرد میخواهیم طرز تهیه ژله موزی را آموزش بدهیم ♥ این ژله خوشمزه و شیک را میتوانید برای جشنها و تولدها استفاده کنید. و امیدواریم از تهیه و میل آن نهایت لذت را ببرید. همچنین در صورت تمایل برای دیدن ژله های حاوی موز به مطالب طرز تهیه حلوا رولت موزی و طرز تهیه دسر لوکوم موزی  و طرز تهیه بستنی موزی  و طرز تهیه کرم موزی و طرز تهیه روکر موزی رجوع کنید.

 

طرز تهیه ژله موزی خوشمزه و شیک

 

طرز تهیه ژله موزی شیک

 

 

طرز تهیه ژله موزی خوشمزه

 

طرز تهیه ژله موزی خوش طعم + تزیین

 

حتما بخوانید: طرز تهیه حلوا رولت موزی خوشمزه + فیلم آموزشی

 

 

طرز تهیه ژله موزی خوشمزه + تزیین

 

 

طرز تهیه ژله موزی شیک + فیلم آموزشی

 

 

ژله موزی خوشمزه

 

 

ژله موزی

 

 

طرز تهیه ژله موزی + فیلم آموزشی

 

طرز تهیه ژله موزی + تزیین

 

 

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نماگرد نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدواریم از این آموزش لذت کافی را برده باشید و ژله ای موزی خوش طعمی را برای اعضای خانواده خود آماده نمایید.

 

گردآوری: نماگرد

دسر موز با پودر ژله

 

دیدگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دسر موز با پودر ژله
دسر موز با پودر ژله
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *