دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

دوره مقدماتی php
دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه
دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

پاناکوتا شکلاتی

پاناکوتا شکلاتی یکی از انواع دسرهای بین المللی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در جهان است که در کشور عزیزمان ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد. این دسر خوشمزه یک دسر ایتالیایی است و با طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود.

با مقدار موادی که در این دستور قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر پاناکوتا شکلاتی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقداری کمتر یا بیشتری پاناکوتا شکلاتی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی با وبسایت پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

دستور تهیه

دوره مقدماتی php

برای تهیه پاناکوتای شکلاتی ابتدا نیمی از شیر را در کاسه ای می ریزیم و پودر ژلاتین را به آن می افزاییم و کاسه را روی بخار کتری قرار می دهیم و با قاشق هم می زنیم تا ژلاتین در شیر کاملا حل شود و کنار می گذاریم.

سپس در قابلمه ای خامه را می ریزیم و باقی شیر را کم کم به آن می افزاییم و خوب به همزن هم می زنیم تا یکدست شوند و بعد شکر را به آن اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را مخلوط می کنیم تا شکر نیز حل شود

و نیازی به جوش آمدن مواد نیست. زمانی که شکر حل شد و کمی مواد داغ شدند قابلمه را از روی حرارت بر می داریم و شکلات تخته ای را رنده می کنیم و به مواد می افزاییم و کمی اسانس وانیل و پودر کاکائو و مخلوط شیرو ژلاتین نیز به آن ها اضافه می کنیم

و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شود. اگر تمایل داشتید پاناکوتا شما رنگ تیره تری داشته باشید برای این منظور می توانید شکلات تخته ای و کاکائو بیشتری به مواد اضافه کنید که طبیعتا طعم آن نیز تلخ تر می شود.

سپس مواد پاناکوتا را در قالب مورد نظر خود می ریزیم و به مدت حداقل ۴ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا پاناکوتا حالت بگیرد. سپس پاناکوتا آماده شده را از قالب بیرون می آوریم و با خامه تزئین می کنیم.نوش جان

آب گرم 100 گرم
پودر قهوه فوری 4 گرم
شکر 15 گرم

زرده تخم مرغ 25 گرم
شکر 25 گرم
10 گرم شیر
عصاره وانیل 2 گرم
اسانس قهوه
200 گرم پنیر ماسکارپونه
150 گرم خامه زده شده

پودر کاکائو
شکلات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

دسر شکلاتی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین دسرها می باشد و همانند کیک شکلاتی طرفداران بسیار زیادی دارد. مواد اصلی این دسر ، شکلات ، شیر ، پودر ژلاتین و خامه می باشد. طرز تهیه این دسر بسیار آسان است و شما می توانید در عرض کمتر از نیم ساعت ، این دسر شکلاتی را به صورت خانگی درست کنید و از مهمان های خود با این دسر خوشمزه پذیرایی کنید.

به هر اگر با طرز تهیه این دسر آشنایی ندارید و تا به امروز این دسر را درست نکردید نگران نباشد. ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه دسر شکلاتی را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید دسر شکلاتی خوشمزه و مجلسی درست کنید.

1. ابتدا شیر را در یک قابلمه مناسب می ریزیم و بعدش پودر ژلاتین را روی شیر پخش می کنیم و صبر می کنیم تا مخلوط شیر و پودر ژلاتین به شکل اسفنجی دربیاید. اسفنجی نشدن مخلوط شیر و پودر ژلاتین نشانه فاسد شدن پودر ژلاتین می باشد.

2. بعد از اینکه مخلوط شیر و ژلاتین اسفنجی شد قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا ژلاتین به طور کامل ذوب و یکدست شود. هر از گاهی مواد را هم می زنیم تا ته نگیرد. توجه کنید در این مراحل به هیچ عنوان نباید شیر به نقطه جوش برسد. چون در این صورت ژلاتین بریده بریده می شود و دسر شما خراب می شود.

3. بعد از ذوب شدن و یکدست شدن کامل ژلاتین ، شکلات را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا شکلات هم به طور کامل ذوب شود. در این مرحله بنا به ذائقه خود می توانید مقداری شکر اضافه کنید و بعدش هم بزنید تا شکر به طور کامل حل شود.دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

4. بعد از حل شدن کامل شکر ، حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و بعدش خامه صبحانه یا خامه قنادی را بعد از هم زدن اضافه می کنیم و با همزن دستی مخلوط می کنیم تا خامه به طور کامل حل شود. هم اکنون مایه دسر ما آماده است. (خامه را از نیم ساعت قبل از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسد)

5. در این مرحله قالبی را که برای این دسر در نظر گرفته ایم کمی چرب می کنیم و بعدش مایه دسر را داخل قالب می ریزیم و به مدت دو ساعت در یخچال قرار می دهیم تا ببندد. بعد از دو ساعت در یک بشقاب بزرگ ، قالب دسر را برمی گردانیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دسر شکلاتی خانگی خوشمزه و ساده لذت ببرید.

برای درست کردن این دسر حتما از شکلات مرغوب استفاده کنید. چون تمام خوشمزگی این دسر به شکلات آن بستگی دارد. برای این دسر من از شکلات تلخ 85 درصد استفاده کردم و سه قاشق هم شکر اضافه کردیم تا کمی شیرین شود. البته اگر شما از شکلات شیرین استفاده می کنید نیازی به اضافه کردن شکر نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

هلیا امامی بازیگر زن جوان ایرانی است. او این روز ها با بازی در سریال از یادها رفته که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود، توانسته مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه مطلب زندگینامه و بیوگرافی این بازیگر را ملاحظه نمایید. ادامه مطلب
بیوگرافی و عکس هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو۴٫۸ (۹۶%) ۵ vote[s] …

یکی از بازیگران مرد ایرانی که دارای محبوبت فراوانی است، شهاب حسینی است. اولین بار شهاب حسینی در اکسیژن کار اجرا را انجام می داد و کارهای هنری خود را به عرصه سینما و تلویزیون کشاند و موفقیت های زیادی را تا به امروز به دست آورد.
برای همین هم زندگینامه شهاب حسینی برای طرفدارانش جالب است. در مورد شهاب حسینی و همسرش هم بسیاری از هوادران او پیگیر هستند. نام همسر شهاب حسینی پریچهر قنبری است که متولد سال ۵۹ است. در این مقاله از پارسی نو در مورد این که شهاب حسینی…

این روزها خوانندگان زیادی در عرصه موسیقی فعالیت دارند که برخی از آنها مثل مهدی جهانی دارای طرفدرارن زیادی هستند و آهنگ های مهدی جهانی را دنبال می کنند.
برای برخی از آنها هم ازدواج مهدی جهانی مهم است و خیلی تمایل دارند تا مهدی جهانی و همسرش را ببینند و بشناسند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما بیوگرافی کامل مهدی جهانی را منتشر کرده ایم ضمن این که در مورد پدر مهدی جهانی و در مورد مادر مهدی جهانی هم اطلاعاتی را برای شما منتشر کرده…

در تقویم هر سال برخی از روزها را به نام برخی از شخصیت ها و مناسبت ها نامگذاری کرده اند که بر همین اساس هم این روزها بنا به نوع مناسبت مورد بزرگداشت قرار می گیرند.
 یکی از این مناسبت ها روز مادر ۹۷ است که برای همه ما روز مهمی است. البته روز زن ۹۷ هم با همین مناسبت همراه است و به همین علت هم برخی تبریک روز مادر را باید به صورت جداگانه به چند نفر تبریک بگویند.
مثلا تبریک روز زن به همسر یا تبریک روز مادر به مادر شوهر یا تبریک روز مادر به …

یکی از مهمترین ادویه هایی که ما در پخت اغلب غذاها مورد استفاده قرار می دهیم، زردچوبه است. از خواص زردچوبه هر کسی به طور کامل مطلع نیست و می بایست در این مورد اطلاعات بیشتری را به دست آورد.
به همین علت ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خاصیت زردچوبه و همینطور در مورد مضرات زردچوبه صحبت کرده ایم و مطالبی در مورد خواص زردچوبه برای پوست و یا در مورد خواص زردچوبه تازه و همینطور در مورد خواص زردچوبه برای کبد گردآوری و منتشر کر…دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه

در طب سنتی مواد خوراکی و گیاهی زیادی وجود دارد که دارای اثرات درمانی هستند. اکثر آنها هم برای مصرف معمولی و هم برای اثرات درمانی مورد استفاده عموم قرار می گیرند. یکی از این موارد، تخم شربتی است.
همه ما با این که تخم شربتی چیست تقربا آشنایی داریم و برخی هم که آشنایی چندانی ندارند، با سرچ تخم شربتی ویکی پدیا به اطلاعات مفیدی دست می یابند. در کنار خواص درمانی تخم شربتی باید دانست که عوارض تخم شربتی هم باید مد نظر باشند تا مصرف این دانه م…

بهاره کیان افشار یکی از بازیگرانی است که در چند ساله اخیر بسیار مطرح شده است. شاید همه بهاره کیان افشار در عاشقانه را به خاطر داشته باشند. نقش بهاره کیان افشار در عاشقانه باعث شد تا در سریال خانگی دیگر به نام گلشیفته ایفای نقش کند.
نقش بهاره کیان افشار در گلشیفته متفاوت از نقش های دیگر او است. اکثر طرفداران او این بازیگر را در فضای مجازی دنبال می کنند و تقریبا همه آنها آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار را دارند و پیج او را دنبال می کنند.
بر…

یکی از خوانندگان جوان و محبوب در بین مردم، محسن لرستانی است که یکی از جوانان هنرمند غرب کشور است و به صورت کلی باید بدانید که او در ابتدا در مجالس و میهمانی ها کار خوانندگی می کرده است و آرام آرام با کمک برادر بزرگترش، به عرصه موسیقی گام نهاد.
برای بسیاری از مردم و بخصوص جوانان زندگی خصوصی محسن لرستانی جالب است و در مورد محسن لرستانی و همسرش بسیار پیگیر هستند آهنگهای محسن لرستانی مضمون خاصی دارند و اغلب محسن لرستانی بچه ننه را شنیده اند.
م…

در سالهای اخیر، گروههای موسیقی پاپ زیادی در عرصه موسیقی کشور ظهور کرده اند که برخی از آنها با موفقیت هایی هم همراه بوده اند. یکی از این گروهای موسیقی، گروه هوروش بند است.
این گروه و اعضای آن دارای طرفداران خاص خود هستند و اغلب به دنبال بیوگرافی کامل هوروش بند هستند. در این راستا بیوگرافی مهدی دارابی هوروش بند و همینطور بیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده زیاد دنبال می شود.
برخی از آهنگ های هوروش بند دارای محبوبیت بیشتری هستند. مثلا هوروش…

امروزه به طور لحظه ای شاهد ظهور خوانندگان جدیدی هستیم که برخی از آنها شانس یاری شان می کند و می مانند و برخی هم از شانس بد یا هر چه که هست، ستاره یک شبه هستند و افول می کنند.
یکی از این خوانندگاه نوظهور و جوان فرزاد فرخ است که صدایی خوب و دلنشین دارد و طرفدران زیادی هم دارد. علاقه مندان به آهنگ های فرزاد فرخ در مورد زندگی خصوصی فراد فرخ هم جویا هستند و بیوگرافی فرزاد فرخ را پیگیری می کنند.
ما در این مقاله از پارسی نو برای شما برای شما در م…

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه
دسر شکلاتی با ژلاتین بدون خامه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *