دسر رومانف روسی

دوره مقدماتی php
دسر رومانف روسی
دسر رومانف روسی

هلیا امامی بازیگر زن جوان ایرانی است. او این روز ها با بازی در سریال از یادها رفته که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود، توانسته مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه مطلب زندگینامه و بیوگرافی این بازیگر را ملاحظه نمایید. ادامه مطلب
بیوگرافی و عکس هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو۴٫۸ (۹۶%) ۵ vote[s] …

یکی از بازیگران مرد ایرانی که دارای محبوبت فراوانی است، شهاب حسینی است. اولین بار شهاب حسینی در اکسیژن کار اجرا را انجام می داد و کارهای هنری خود را به عرصه سینما و تلویزیون کشاند و موفقیت های زیادی را تا به امروز به دست آورد.
برای همین هم زندگینامه شهاب حسینی برای طرفدارانش جالب است. در مورد شهاب حسینی و همسرش هم بسیاری از هوادران او پیگیر هستند. نام همسر شهاب حسینی پریچهر قنبری است که متولد سال ۵۹ است. در این مقاله از پارسی نو در مورد این که شهاب حسینی…

این روزها خوانندگان زیادی در عرصه موسیقی فعالیت دارند که برخی از آنها مثل مهدی جهانی دارای طرفدرارن زیادی هستند و آهنگ های مهدی جهانی را دنبال می کنند.
برای برخی از آنها هم ازدواج مهدی جهانی مهم است و خیلی تمایل دارند تا مهدی جهانی و همسرش را ببینند و بشناسند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما بیوگرافی کامل مهدی جهانی را منتشر کرده ایم ضمن این که در مورد پدر مهدی جهانی و در مورد مادر مهدی جهانی هم اطلاعاتی را برای شما منتشر کرده…

در تقویم هر سال برخی از روزها را به نام برخی از شخصیت ها و مناسبت ها نامگذاری کرده اند که بر همین اساس هم این روزها بنا به نوع مناسبت مورد بزرگداشت قرار می گیرند.
 یکی از این مناسبت ها روز مادر ۹۷ است که برای همه ما روز مهمی است. البته روز زن ۹۷ هم با همین مناسبت همراه است و به همین علت هم برخی تبریک روز مادر را باید به صورت جداگانه به چند نفر تبریک بگویند.
مثلا تبریک روز زن به همسر یا تبریک روز مادر به مادر شوهر یا تبریک روز مادر به …

یکی از مهمترین ادویه هایی که ما در پخت اغلب غذاها مورد استفاده قرار می دهیم، زردچوبه است. از خواص زردچوبه هر کسی به طور کامل مطلع نیست و می بایست در این مورد اطلاعات بیشتری را به دست آورد.
به همین علت ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد خاصیت زردچوبه و همینطور در مورد مضرات زردچوبه صحبت کرده ایم و مطالبی در مورد خواص زردچوبه برای پوست و یا در مورد خواص زردچوبه تازه و همینطور در مورد خواص زردچوبه برای کبد گردآوری و منتشر کر…

دسر رومانف روسی

دوره مقدماتی php

در طب سنتی مواد خوراکی و گیاهی زیادی وجود دارد که دارای اثرات درمانی هستند. اکثر آنها هم برای مصرف معمولی و هم برای اثرات درمانی مورد استفاده عموم قرار می گیرند. یکی از این موارد، تخم شربتی است.
همه ما با این که تخم شربتی چیست تقربا آشنایی داریم و برخی هم که آشنایی چندانی ندارند، با سرچ تخم شربتی ویکی پدیا به اطلاعات مفیدی دست می یابند. در کنار خواص درمانی تخم شربتی باید دانست که عوارض تخم شربتی هم باید مد نظر باشند تا مصرف این دانه م…

بهاره کیان افشار یکی از بازیگرانی است که در چند ساله اخیر بسیار مطرح شده است. شاید همه بهاره کیان افشار در عاشقانه را به خاطر داشته باشند. نقش بهاره کیان افشار در عاشقانه باعث شد تا در سریال خانگی دیگر به نام گلشیفته ایفای نقش کند.
نقش بهاره کیان افشار در گلشیفته متفاوت از نقش های دیگر او است. اکثر طرفداران او این بازیگر را در فضای مجازی دنبال می کنند و تقریبا همه آنها آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار را دارند و پیج او را دنبال می کنند.
بر…

یکی از خوانندگان جوان و محبوب در بین مردم، محسن لرستانی است که یکی از جوانان هنرمند غرب کشور است و به صورت کلی باید بدانید که او در ابتدا در مجالس و میهمانی ها کار خوانندگی می کرده است و آرام آرام با کمک برادر بزرگترش، به عرصه موسیقی گام نهاد.
برای بسیاری از مردم و بخصوص جوانان زندگی خصوصی محسن لرستانی جالب است و در مورد محسن لرستانی و همسرش بسیار پیگیر هستند آهنگهای محسن لرستانی مضمون خاصی دارند و اغلب محسن لرستانی بچه ننه را شنیده اند.
م…

در سالهای اخیر، گروههای موسیقی پاپ زیادی در عرصه موسیقی کشور ظهور کرده اند که برخی از آنها با موفقیت هایی هم همراه بوده اند. یکی از این گروهای موسیقی، گروه هوروش بند است.
این گروه و اعضای آن دارای طرفداران خاص خود هستند و اغلب به دنبال بیوگرافی کامل هوروش بند هستند. در این راستا بیوگرافی مهدی دارابی هوروش بند و همینطور بیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده زیاد دنبال می شود.
برخی از آهنگ های هوروش بند دارای محبوبیت بیشتری هستند. مثلا هوروش…

امروزه به طور لحظه ای شاهد ظهور خوانندگان جدیدی هستیم که برخی از آنها شانس یاری شان می کند و می مانند و برخی هم از شانس بد یا هر چه که هست، ستاره یک شبه هستند و افول می کنند.
یکی از این خوانندگاه نوظهور و جوان فرزاد فرخ است که صدایی خوب و دلنشین دارد و طرفدران زیادی هم دارد. علاقه مندان به آهنگ های فرزاد فرخ در مورد زندگی خصوصی فراد فرخ هم جویا هستند و بیوگرافی فرزاد فرخ را پیگیری می کنند.
ما در این مقاله از پارسی نو برای شما برای شما در م…

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

در این مطلب برای شما همراهان گرامی آموزش آشپزی آرگا، طرز تهیه دسر رومانف یک دسر ساده و با کلاس که بسیار ساده و خوشمزه است را آموزش می دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

 در این آموزش طرز تهیه دسر رومانف که یک دسر خوشمزه و ایده آل و بسیار ساده است که طرفداران زیادی دارد را برای شما همراهان گرامی اراده داده ایم. که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.

دسر رومانف همچون دسر نسکافه و دسر توت فرنگی دستور تهیه ساده ای دارد. دسرها همواره گزینه پر طرفداری در میان اکثر خانواده های ایرانی هستند، مخصوصا در مهمانی ها که محک جدی برای امتحان سلیقه و هنرمندی بانوان به شمار می روند.

دسر رومانف روسی

برای تهیه سر رومانف ابتدا نشاسته ذرت را در ظرفی ریخته سپس نصف لیوان شیر به آن اضافه می کنیم.

خوب هم می زنیم تا آرد در شیر حل شود. سپس باقی مانده شیر، شکر و وانیل را به نشاسته ذرت اضافه کرده و درون قابلمه ریخته و شعله را روشن می کنیم در روی حرارت قرار می دهیم و هم می زنیم تا زمانی که شیر جوش بیاید مدام هم می زنیم تا آرد گلوله نشود بعد از 5 تا 10 دقیقه که مواد دسر غلیظ شد از روی حرارت برداشته و موز را که درون مخلوط کن پوره و یا به صورت نگینی خرد کرده بودیم را به موادمان اضافه می کنیم سپس خامه را نیز اضافه می کنیم. و خوب هم می زنیم تا مواد یک دستی به دست آید.

در مرحله بعدی طرز تهیه دسر رومانف, ژلاتین را که با آب سرد مخلوط و به روش بن ماری تهیه کرده ایم را به مواد اضافه می کنیم و می گذاریم از حرارت بیفتد.

در آخر قالب را چرب کرده و مواد را درون آن می ریزیم و به مدت 6 تا 7 ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

این دسر را هم می توان درون لیوان های سرو ریخته و در یخچال قرار دهید تا ببندد. وقتی که دسر رومانف آماده شد از یخچال بیرون آورید و آن را با ژله و یا میوه های مختلف به سلیقه خودتان تزیین کنید.

لازم به ذکر است که به جای موز می شود از میوه هایی نظیر انبه، آناناس و هلو نیز استفاده کرد. دسر رومانف در عین سادگی بسیار خوشمزه است آن را تهیه و از خوردن آن لذت ببرید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دسر رومانف یک دسر فرانسوی خوشمزه و مجلسی می باشد و بسیار محبوب است. دسر رومانف همانند دسر پان اسپانیا از دسرهای خارجی می باشد که هم اکنون در کشور ما در بسیاری از مهمانی های مجلسی و خصوصی سرو می باشد.

شما می توانید دسر رومانف را با انواع میوه ها مثل آناناس، سیب، موز، انبه و … درست کنید. توجه کنید اگر این دسر را مثل من با موز درست می کنید، به دلیل اینکه موز خیلی زود سیاه می شود، باید این دسر پس از تهیه زودتر سرو شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن دسر رومانف آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم دسر رومانف را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید دسر رومانف خوشمزه و مجلسی درست کنید.

1. ابتدا ژلاتین را در یک ظرف آب سرد می ریزیم و روی بخار آب قرار می دهیم تا به روش بن ماری گرم شود و ذرات ژلاتین به طور کامل در آب حل شود.

2. در ادامه در یک ظرف دیگر، شیر سرد و نشاسته ذرت را باهم مخلوط می کنیم و بعدش شکر را هم اضافه می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا کمی غلیظ تر شود. بعد از اینکه کمی غلیظ تر شد، مایه ظرف حاوی ژلاتین حل شده در آب سرد را اضافه می کنیم و پس از مخلوط کردن، حرارت را خاموش می کنیم.

دسر رومانف روسی

3. در این مرحله میوه ها را با مخلوط کن پوره می کنیم. البته در صورت تمایل و با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانید آن ها را خرد کنید تا توی دسر زیر دندون بیاید. من از دو میوه موز و سیب استفاده کرد. موز را با استفاده از گوشتکوب له کردم و سیب را به صورت خیلی ریز رنده کردم و داخل دسر ریختم و مخلوط کردم.

4. پس از آن خامه صبحانه را در یک کاسه با چنگال هم می زنیم و بعدش به همراه مقداری وانیل به ظرف حاوی دسر اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. توجه کنید اگر به جای خامه صبحانه از خامه فرم گرفته قنادی استفاده می کنید، میزان شکر را کمتر بریزید جون این خامه نسبت به خامه صبحانه شیرین تر است.

5. حالا قالبی را که برای این دسر اضافه کردیم با چند قطره روغن مایع چرب می کنیم. البته جون این دسر حاوی خامه است نیازی به چرب کردن زیاد ندارد اما من برای راحتی کار قالب را چرب کردم. بعد از چرب کردن دسر را داخل قالب می ریزیم و به مدت 5 ساعت داخل یخچال می گذاریم تا به اصطلاح دسر خوب بسته شود.

6. بعد از اینکه دسر به خوبی بسته شد، با استفاده از یک کارد، دور دسر را آزاد کردم و بعدش روی قالب یک دیس مرطوب گذاشتم و قالب را برگردوندم. برای تزیین می توانید ماسوره مورد نظر خود را با خامه قنادی فرم گرفته پر کنید و روی دسر طرح های مورد نظر خود را ایجاد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

در این رسپی برای شما همراهان گرامی و عزیز دسر رومانف یک دسر خوشمزه و شیک را خواهیم داشت. دسر رومانف یک دسر فرانسوی لطیف است. مواد اصلی این دسر شیر، خامه، وانیل، پودر ژلاتین، موز و نشاسته ذرت است. این  دسر مجلسی در بین مردم فرانسه طرفداران بسیار زیادی دارد که به تازگی در بین مردم ایران هم محبوب شده است. لطفا با ما همراه باشید.

 

طرز تهیه دسر رومانف خوشمزه + فیلم آموزشی

 

طرز تهیه دسر رومانف لطیف و مجلسی

دسر رومانف روسی

 

در این مطلب مجموعه آموزش های دسرها نماگرد میخواهیم طرز تهیه دسر رومانف را آموزش بدهیم ♥  این دسر خوشمزه و شیک را میتوانید برای تولد و مراسم خاص استفاده کنید. و امیدواریم از تهیه و میل آن لذت کافی را ببرید. همچنین در صورت تمایل برای دیدن دسرهای دیگر ما به مطالب طرز تهیه دسر حلوای پسته و طرز تهیه دسر کرم سوهان  و طرز تهیه دسر گلدانی  و طرز تهیه دسر خربزه  و طرز تهیه کرم پاتیسیر سر بزنید.

 

طرز تهیه دسر رومانف لطیف

 

 

طرز تهیه دسر رومانف مجلسی

 

 

طرز تهیه دسر رومانف خوشمزه + تزیین

 

 

طرز تهیه دسر رومانف لطیف + فیلم آموزشی

 

 

طرز تهیه دسر رومانف مجلسی + تزیین

 

 

دسر رومانف خوشمزه

 

 

دسر رومانف مجلسی + فیلم آموزشی

 

 

طرز تهیه دسر رومانف + تزیینات

 

طرز تهیه دسر رومانف + فیلم آموزشی

 

 

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نماگرد نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدواریم از این آموزش استفاده کرده و دسر خوشمزه ای را برای تک تک اعضای خانواده فراهم نمایید.

 

گردآوری: نماگرد

 

دیدگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دسر رومانف روسی

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

دسر رومانف روسی

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .



دسر رومانف


موادلازم:

شیر ۲/۵لیوان
نشاسته ذرت ۲ قاشق غذاخوری سرپر
شکر ۱۰ قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چایخوری
خامه ۲۰۰ گرم
میوه ۴۰۰گرم از هرنوع میوه که دوست داشتید
(من ازانجیر، موز، گلابی،شلیل استفاده کردم)


طرز تهیه:

دسر رومانف روسی

نشاسته ذرت را با نصف استکان شیر سرد مخلوط می کنیم و آن قدر هم می زنیم تا نشاسته ذرت کاملا حل شود.
بقیه شیرو شکر و وانیل را داخل قابلمه ریخته و روی حرارت می گذاریم تا بجوشد.
وقتی شیر جوش آمد محلول نشاسته ذرت و شیر را به قابلمه اضافه می کنیم و سریع و مداوم هم می زنیم تا نشاسته گلوله نشود. بعد از۱۰ دقیقه مایه غلیظ به دست میاد که از روی حرارت برمیداریم.
خامه را در یک ظرف دیگری هم می زنیم و به کرم وانیلی اضافه می کنیم. میوه ها را هم خرد می کنیم و به کرم اضافه می کنیم.
حالا کرم را داخل لیوان های سرو ریخته و حداقل ۱ ساعت توی یخچال می گذاریم تا ببندد.
این دسر در عین سادگی خیلی خوشمزه است.
نوش جان. امیدوارم شما هم درست کنید و لذت ببرید. 


آشپزی آسان با خانم سهیلا چراغی


کارشناس آشپزی نی نی نما

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…


لطفاً روی بخش مورد نظر کلیک کنید…

 دنیای زنانه، آشپزی، نوزاد و کودک، ناباروری، بارداری، زایمان، تغذیه و پرسش و پاسخ 

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

دسر رومانف روسی
دسر رومانف روسی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *