دسر با موز و بیسکویت پتی بور

دوره مقدماتی php
دسر با موز و بیسکویت پتی بور
دسر با موز و بیسکویت پتی بور

دسر با موز و بیسکویت پتی بور

دوره مقدماتی php

  بیوگرافی کیا رکنی و همسرش عکس های کیا رکنی بیت باکس کار صدا سازی با حنجره از خندوانه تا عصر جدید را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی کیا رکنی بیت باکس کار     کیا رکنی متولد 1378 در تهران، بیت باکس کار است   می تواند انواع صداها رو بدون هیچ […]

  متن تسلیت فوت پدر دوست پیام تسلیت درگذشت پدر همکار پیام تسلیت درگذشت پدر با عکس نوشته را در سایت فتوکده می خوانید   عکس نوشته و متن تسلیت پدر     فقدان وجود پدر دردی عظیم است ضایعه دردناک درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض می کنیم و برای شما صبری جزیل و […]

  بیوگرافی سعید فتحی روشن شعبده باز عصر جدید عکس های سعید فتحی روشن هیبنوتیزم و همسرش را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی سعید فتحی روشن     سعید فتحی روشن متولد 15 آذر 1359 در تهران، شعبده باز است   دوره دیده رشته شعبده در سوئد و آلمان می باشد، حالا بعنوان […]

  بیوگرافی فرزاد مجیدی و همسرش عکس های فرزاد مجیدی بازیکن فوتبال استقلال زندگی و همسر را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی فرزاد مجیدی بازیکن فوتبال     فرزاد مجیدی متولد 18 شهریور 1356 در تهران، فوتبالیست بود   اصالتا اهل مازندران می باشد فعالیت ورزشی خود را با فوتبال شروع کرد و […]

  خواص شاه توت برای کبد خاصیت شاه توت برای پوست و مو فواید شاه توت در دوران بارداری خواص شاتوت در طب سنتی را در سایت فتوکده می خوانید   خواص شاه توت برای کبد پوست مو و سلامتی     شاتوت میوه ای به نسبت بزرگتر از توت سفید بوده و رنگ آن […]دسر با موز و بیسکویت پتی بور

  میلادی فال امروز من واقعی فردا فال روز تولد جدید فال متولدین امروز فال جالب را در سایت فتوکده می خوانید   واقعی جدید     فال یا طالع بینی روزانه یکی از علوم قدیمی بوده که بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شود فال […]

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد

آموزش تهیه دسر با بیسکویت پتی بور یکی از آموزش های جذاب و دوست داشتنی برای همه کسانی است که به دنبال تهیه دسری خوشمزه و آسان می باشند. در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه یک دسر خوشمزه با بیسکویت پتی بور را که به کیک یخچالی نیز معروف است، آموزش دهیم که امیدواریم نهایت استفاده را از این آموزش و طرز تهیه این دسر ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

یکی از دسر های خوشمزه و عالی برای مهمانی های عصرانه، دسر با بیسکویت پتی بور است که به راحتی تهیه می گردد و می تواند انتخاب مناسبی به عنوان دسری ساده و خوش طعم باشد. در ادامه روش تهیه این دسر ساده با بیسکویت پتی بور را ملاحظه نمایید.

خامه صبحانه : ۲۰۰ گرم

دسر با موز و بیسکویت پتی بور

کره : ۱۰۰ گرم

بیسکویت پتی بور : دو بسته

پنیر خامه ای : ۲۰۰ گرم

پودر شکر : ۶ قاشق غذاخوری

وانیل : یک دوم قاشق چای خوری

پودر کاکائو : یک قاشق سوپ خوری

شکلات تخته ای در صورت دلخواه برای تزیین

برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا خامه را به مدت دو ساعت داخل فریزر قرار دهید. البته می توانید به جای خامه صبحانه در تهیه این دسر از خامه کیک نیز استفاده نمایید. بعد از خارج کردن خامه از فریزر آن را با حدود نصف مقدار شکر (سه قاشق) مخلوط نمایید و با همزن  و دور تند حدود ۵ دقیقه هم بزنید.

سپس پنیر خامه ایی را با باقیمانده شکر مخلوط کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. کره نرم شده را به آن اضافه نموده و هم می زنیم. سپس خامه را که در مرحله قبل هم زدیم و به حالت فرم گرفته در آمده است به آن اضافه می نماییم. در این مرحله می توانید وانبل و مقداری کاکائو یا زعفران در صورت دلخواه اضافه نمایید. مواد را کامل با هم مخلوط کنید تا مایه اصلی دسر شما تهیه گردد.

در این مرحله ته قالب مستطیلی شکل را با سلفون یا پلاستیک فریزر بپوشانید و کمی از مایه تهیه شده را ته ظرف بریزید و صاف کنید. سپس یک ردیف بیسکویت پتی بور بچینید و مجددا از مایه ریخته و صاف نمایید. این کار را تا زمانی که مایه تمام شود ادامه دهید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر می توانید از دو نوع بیسکویت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده نمایید. در این مرحله باقیمانده پلاستیک را روی ظرف بکشید و آن را در یخچال قرار دهید.

بعد از گذشت حدود ۶ یا ۷ ساعت ظرف دسر را از یخچال خارج نموده و دسر را به همراه پلاستیک از قالب درآورده و جدا نمایید. سپس روی آن را با شکلات تخته ایی رنده شده تزیین نمایید. دسر را در ابعاد دلخواه با چاقوی تیز برش بزنید. دسر ساده و خوشمزه ما آماده سرو کردن است. در صورت دلخواه می توانید از این دسر، به عنوان دسر شب یلدا استفاده نمایید.

با کمی خلاقیت و تغییر در مواد اولیه می توانید دسر های مختلف و خوشمزه ایی را با این دسر تهیه نمایید و دسر ساده و خوش طعم خود را به شکل های مختلف تزیین کنید. در ادامه نمونه هایی از تزیین دسر با بیسکویت را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده قابل توجهی برای تزیینات شما باشند.

امیدواریم از آموزش مطرح شده در زمینه تهیه دسر با بیسکویت پتی بور لذت برده باشید و حتما این دسر خوشمزه و عالی را امتحان کنید. علاوه بر این با مراجعه به بخش طرز تهیه دسر می توانید از آموزش تهیه دیگر دسر ها و ژله ها نیز دیدن فرمایید.

 


عالیه خیلی خوب اموزش دادین خیر ببینید

ممنون از محبت شما دوست عزیز

چه جالب
این دسر خامه نداره
می توانیم روش خامه بزنیم

دستشان درد نکند هر چه میخواستم در این جا پیدا کردم

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه یک دسر خوشمزه با بیسکویت پتی بور را که به کیک یخچالی نیز معروف است، آموزش دهیم که امیدواریم ‌‌نهایت استفاده را از این آموزش و طرز تهیه این دسر ببرید. تا پایان همراه ما باشید. 

 

مواد لازم 


طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور: 

برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا خامه را به مدت دو ساعت داخل فریزر قرار دهید. البته می‌توانید به جای خامه صبحانه در تهیه این دسر از خامه کیک نیز استفاده نمایید. بعد از خارج کردن خامه از فریزر آن را با حدود نصف مقدار شکر (سه قاشق) مخلوط نمایید و با همزن و دور تند حدود ۵ دقیقه هم بزنید. دسر با موز و بیسکویت پتی بور

سپس پنیر ماسکارپونه را با باقیمانده شکر مخلوط کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. 

 سپس خامه را که در مرحله قبل هم زدیم و به حالت فرم گرفته در آمده است به آن اضافه می‌نماییم. 

مواد را کامل با هم مخلوط کنید تا مایه اصلی دسر شما تهیه گردد. 

در این مرحله ته قالب مستطیلی شکل را با سلفون یا پلاستیک فریزر بپوشانید و کمی از مایه تهیه شده را ته ظرف بریزید و صاف کنید. سپس یک ردیف بیسکویت پتی بور بچینید و مجددا از مایه ریخته و صاف نمایید. 

این کار را تا زمانی که مایه تمام شود ادامه دهید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر می‌توانید از دو نوع بیسکویت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده نمایید. 

بعد از گذشت حدود ۶ یا ۷ ساعت ظرف دسر را از یخچال خارج نموده و دسر را به همراه پلاستیک از قالب درآورده و جدا نمایید. 

سپس روی آن را با شکلات تخته ایی رنده شده تزیین نمایید. دسر را در ابعاد دلخواه با چاقوی تیز برش بزنید. 


دسر ساده و خوشمزه ما آماده سرو کردن است.

کلیه حقوق برای «اتاق خبر 24» محفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

دسر با موز و بیسکویت پتی بور
دسر با موز و بیسکویت پتی بور
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *