دسر ایتالیایی خوشمزه

دوره مقدماتی php
دسر ایتالیایی خوشمزه
دسر ایتالیایی خوشمزه

دسر ایتالیایی خوشمزه

دوره مقدماتی php

دسر های ایتالیایی انواع مختلفی دارند و شما می توانید این نوع دسر ها را برای پذیرایی از مهمان های خود در منزل تهیه نمایید. در ادامه این مطلب طرز تهیه دسر ایتالیایی را به صورت مرحله به مرحله و با ساده ترین روش به شما همراهان عزیز آموزش می دهیم.

دسر ایتالیایی از انواع خوردنی های خوشمزه و خوش طعم است که انواع مختلفی دارد و با روش های مختلفی می توانید این دسر را تهیه کنید. پودینگ شکلاتی فندقی از انواع دسر های ایتالیایی نرم و لطیف است که طرز تهیه دسر ایتالیایی پودینگ شکلاتی فندقی در منزل با مواد ساده ای امکان پذیر است.

تیرامیسو شکلاتی و پاناکوتا شکلاتی و پودینگ شکلاتی فندقی از انواع دسر های ایتالیایی خوش طعم و خوشمزه هستند که کمتر کسی پیدا می شود که از طعم و مزه این نوع دسر ها خوشش نیاید.

دسر ایتالیایی خوشمزه

برای درست کردن این دسر ایتالیایی، ابتدا خامه و شکلات فندقی را در ظرف مناسبی بریزید و سپس ظرف حاوی این مواد را به مدت 4 دقیقه روی حرارت ملایم شعله گاز قرار دهید تا مخلوط یکدستی از این مواد بدست آید.

سپس آب جوش و پودر ژلاتین را در ظرفی کوچک و نشکن بریزید و سپس به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا پودر ژلاتین آب را به خوبی به خود جذب کند و به شکل پف کرده در آید بعد از مدت زمان ظرف را روی بخار کتری و یا سماور قرار دهید تا پودر ژلاتین به صورت محلولی یکدست در آید.

در مرحله بعدی طرز تهیه دسر ایتالیایی مخلوط پودر ژلاتین را به مخلوط نوتلا (شکلات فندقی ) و خامه اضافه کنید سپس مخلوط این مواد را به صورت مساوی در 6 ظرف با گنجایش 3/4 پیمانه بریزید و ظرف ها را به مدت 6 ساعت در یخچال قرار دهید تا به خوبی دسر ها خودشان را بگیرند و سفت شوند.

بعد از مدت زمان ذکر شده دسر ها را از یخچال بیرون آورید و روی آن ها خامه زده شده را بریزید سپس به کمک دانه فندق بو داده شده و پودر کاکائو این دسر خوشمزه را تزیین کنید.

در روش تهیه دسر ایتالیایی پودینگ شکلاتی فندقی می توانید به جای دانه فندق بو داده شده از تکه های میوه و مغز های آجیل دلخواه خود استفاده کنید. امیدواریم از تهیه این دسر خوشمزه در منزل نهایت لذت را ببرید شما می توانید این دسر خوش طعم را به عنوان میان وعده و یا عصرانه میل کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شنبه، 17 تیر 1396 ساعت 10:00 توسط مرجان خالقی

6039 بار نمایش

احتمالا می دانید که مناطق مختلف ایتالیا تفاوت های زیادی با هم دارند. این تفاوت ها شامل موارد مختلفی از زبان (یا لهجه)، سنت ها، راه و رسم زندگی، تفکر و همچنین غذا می شود.

در این مطلب تمرکز ما بر روی مبحث غذاها و به طور خاص دسرها می باشد. البته هر منطقه از ایتالیا دستور تهیه ی خاص خود را دارد، اما تعدادی از این دسرها تبدیل به نمونه هایی ملی یا بین المللی شده اند که می توانید آنها را در همه جای دنیا پیدا کنید. در این مطلب 5 نمونه از برترین دسرهای ایتالیایی را به شما معرفی می کنیم. شما کدامیک را ترجیح می دهید؟

تیرامیسو به معنای « من را بالا ببر» یا « مرا خوشحال کن»، بدون شک محبوب ترین دسر  ایتالیایی می باشد. تیرامیسو یک دسر کاستاردی با طعم قهوه است که از لایه های بیسکوئیت انگشتی آغشته به قهوه تشکیل شده که میان آنها ترکیب خامه ای و زده شده ی تخم مرغ، شکر و پنیر ماسکارپونه قرار می گیرد و روی آن با شکلات تزئین می شود. دستور تهیه ی اصلی این دسر از مناطق شمالی Veneto می آید.

دسر ایتالیایی خوشمزه

این دسر همانگونه که از نام آن پیداست، مختص منطقه ی سیسیل بوده و دسری خوشمزه است که از پنیر ریکوتای ایتالیایی، کیک اسفنجی، پوست پرتقال یا لیموی شیرین شده و خامه ی وانیلی یا شکلاتی تهیه می گردد.

پانا کوتای ایتالیایی دسری جذاب و خوشمزه است که از منطقه ی پیه مونته می آید، اما آن را می توانید تقریبا همه جا تهیه کنید. این دسر محبوب ایتالیایی معمولا با پوره ی میوه ها، شکلات و سس کارامل سرو می شود.

ببا دسری متداول از منطقه ی کمپنیا در جنوب ایتالیا و خصوصا ناپل است، هرچند اصالت آن به لهستان باز می گردد. نوع نپالی این دسر در تمام ایتالیا شناخته شده است، اما ورژن اصلی آن را تنها می توان در کمپنیا یافت. نوع نپالی این دسردر حقیقت کیک های کوچکی هستند که در شیره ی لیمو خوابانده می شوند.

تارتوفو یک دسر بستنی است که اصالت آن به منطقه ی پیتزو و کالابریا بر می گردد. این دسر از دو یا چند طعم بستنی تشکیل شده که در مرکز آن معمولا شیره ی میوه ای با میوه های یخ زده (معمولا رازبری، توت فرنگی یا گیلاس) قرار می گیرد. این دسر معمولا در پوسته ای شکلاتی سرو می شود، البته استفاده از طعم های دارچین و مغزهای خوراکی نیز متداول می باشد.

 

منبع: charmingitaly

8700

7

5 بهمن 97 ساعت 09:00

معرفی جاذبه های توریستی

12160

4

25 دی 97 ساعت 10:00

مطالب جالب و خواندنی

48083

15

28 آذر 97 ساعت 09:00

مطالب جالب و خواندنی

2383

0

دسر ایتالیایی خوشمزه

20 فروردین 98 ساعت 12:00

مطالب جالب و خواندنی

46349

7

18 فروردین 98 ساعت 07:00

مطالب جالب و خواندنی

4670

1

5 فروردین 98 ساعت 07:00

معرفی جاذبه های توریستی

از:
3,550,000تومان

از:
5,800,000تومان
+
1,090یورو

از:
5,585,000تومان

از:
6,750,000تومان

از:
8,775,000تومان
+
80دلار

از:
4,780,000تومان

از:
8,775,000تومان
+
80دلار

نویسنده: زهرا میرزایی

نویسنده: فاطمه فراهانی

نویسنده: حسین بابائی

نویسنده: ویدا نورمحمدیان

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: زهرا میرزایی

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1397-1389

دسر ایتالیایی خوشمزه

آرایش

مدل مو

مدل لباس

سایت شیرینی پزی ، ، پخت انواع شیرینی با آکا ، آکاایران

دسر ایتالیایی خوشمزه
دسر ایتالیایی خوشمزه
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *