دستور پخت میگو سرخ شده

دوره مقدماتی php
دستور پخت میگو سرخ شده
دستور پخت میگو سرخ شده

ثبت دستور پخت
عضویت
ورود

1-ابتدا نمک و فلفل سیاه و پودر سیر را با میگوها مخلوط می کنیم. در یک کاسه دیگر آرد و فلفل قرمز را مخلوط می کنیم ودر یک کاسه کوچکتر تخم مرغ هارا خوب با همزن می زنیم.
2-روغن را در تابه به اندازه ایکه میگو ها غوطه ور باشند میریزیم تا داغ شود.بر روی یک سطح صاف یا یک بشقاب صاف پودر سوخاری را می پاشیم.هر میگو را ابتدا در مخلوط آرد وبعد در تخم مرغ و سپس در پودرسوخاری می غلطانیم ودر روغن داغ تا زمانیکه به رنگ طلایی مایل به قهوه ای روشن شود سرخ میکنیم.
3-پس از سرخ کردن، میگو هارا روی حوله کاغذای گذاشته تا روغن اضافه آن گرفته شود.

درباره ما
|
تماس با ما
|
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت آماده لذیذ است.

میگو از انواع غذاهای دریایی خوشمزه و لذیذ است، که با روشهای مختلفی تهیه می شود در ادامه این مطلب طرز تهیه میگو را مرحله به مرحله و با ساده ترین روش به شما همراهان عزیز آموزش می دهیم.

خوراک میگو از انواع غذاهای دریایی خوشمزه و لذیذ است که به روشهای مختلفی تهیه می شود، در این مطلب شما را با طرز تهیه میگو ساده و نکات کلیدی در پخت میگو آشنا می کنیم، شما می توانید این خوراک خوشمزه را در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهید.

دوره مقدماتی php

در روزهای گذشته شما همراهان گرامی را با طرز تهیه خوراک میگو  و طرز تهیه میگو پفکی آشنا کردیم. دستور پخت میگو ساده نیز طعم بسیاری خوبی به این ماده غذایی پر خاصیت می دهد.

دستور پخت میگو سرخ شده

ابتدا میگو های تمیز شده را شسته در ظرفی بریزید، ( قابل ذکر است که میگو های تمیز شده را باید کمرشان را از طول برش دهید یک رگ خونی است آن را در بیاورید، سپس به مدت یک دقیقه در آب جوش بیندازید بعد طبخ کنید) آبلیمو، نمک و فلفل را به میگو ها اضافه کرده، سیر را پوست بگیرید و له کنید، سیر له شده و پیاز را نیز اضافه کنید.

ظرف را به مدت دو ساعت درون یخچال قرار دهید تا مواد جذب میگو شوند، زرده تخم مرغ را درون ظرفی بریزید و خوب هم بزنید، آرد و آرد سوخاری را در ظرف جداگانه ای بریزید، میگو های طعم دار شده را ابتدا داخل آرد سفید زده تا میگو کاملا به آرد آغشته شود، سپس میگو را درون تخم مرغ غلطانده، و بعد درون آرد سوخاری بزنید که آماده سرخ شدن شوند، در مرحله بعد طرز تهیه میگو ساده, درون ظرفی روغن فراوان ریخته و ظرف را در روی حرارت قرار دهید تا کاملا داغ شود، میگو ها را درون روغن قرار دهید، حرارت را کم کنید تا حرارت زیاد باعث سوختن روغن نشود، و میگو خوب سرخ شود، وقتی یک طرفش سرخ شد برگردانید تا طرف دیگرش هم سرخ شود.

میگو های سرخ شده را درون صافی بریزید تا روغن اضافه آن ها گرفته شود. میگوهای سرخ شده را درون دیس سرو بچینید و اطراف آن را به وسیله سیب زمینی و سبزی تزیین کنید.

در این مطلب با طرز تهیه میگو ساده آشنا شدید، که امیدواریم از تهیه این غذای ایرانی خوشمزه و لذیذ در منزل نهایت لذت را ببرید، این غذای لذیذ را می توانید بعد از پخته شدن به همراه نان یا پلو میل نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بورانی یکی از پیش غذاهای خوشمزه می باشد که در کنار غذاهای ایرانی سرو می شود . این پیش غذا می تواند با سبزیجاتی همچون اسفناج , بادمجان و لبو تهیه شود .در ادامه نکات درست کردن بورانی را می خوانید.

کوکو از غذاهای خوشمزه و سریعی است که با مواد مختلفی می توان آن را تهیه کرد . در این مطلب روش تهیه کوکو با قارچ و پنیر را یاد می گیرید که بسیار هم خوشمزه است .با ما همراه باشید.

سالاد ها یکی از پیش غذاهای خوشمزه و پر کاریرد میز غذا است و دارای تنوع بالایی هستند در این میان سالاد اندونزی جای خود را بیش از پیش در میهمانی های ایرانی ها باز کرده است در این مطلب طرز تهیه این سالاد خوشمزه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم

کاپوچینو يكي از دوست‌داشتني‌ترين نوشيدني‌هاي برپايه قهوه در دنيا به حساب مي‌آيد.این قهوه خوشمزه خامه ای کف مانند بر روی قهوه است که طعم بسیار خوشی دارد

یکی از شیرینی های خوشمزه ای که درست کردن آن در عید نوروز بسیار مرسوم است شیرینی پفکی می باشد که در این مطلب روش تهیه ان را یاد می گیرید . با ما همراه باشید.

دستور پخت میگو سرخ شده

ترشیجات مزه غذا هستند ما در این مطلب سعی کرده ایم طرز تهیه یک ترشی مخمر شده خوشمزه به نام کیم چی کره ای را برای شما عزیزان آموزش دهیم

جوجه کباب یکی از غذاهای لذیذ و پر طرفداری است گاهی به علت کمبود وقت مجبورید جوجه کباب خوشمزه درون فر آماده کنید ما به شما طرز تهیه جوجه کباب درون فر را برای شما آموزش خواهیم داد

کویی یکی از آش های معروف مردم گیلان است که برای تهیه آن از کدو حلوایی استفاده می شود . برای دانستن روش پخت این آش خوشمزه با ما همراه باشید.

نازخاتون به علت داشتن انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی موجب تقویت، طراوت و جوان‌سازی پوست و مو می‌شود.در ادامه با آموزش و خواص این غذای شمالی بیشتر اشنا خواهیم شد

فلافل در اصل یک غذای لبنانی است که با ادویه های خاصی تهیه می شود ما در این مطلب نکات هایی پیرامون درست کردن یک فلافل خوشمره را برایتان آماده کرده ایم

در طبخ غذای نذری باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و از مواد تازه استفاده کرده تا با غذای سالم از مهمانان پذیرایی کنیم

باید در وعده غذایی سحری از کربوهیدرات ها و قندهای طبیعی و همچنین غذاهای فیبردار استفاده کنید در این مطلب ما به آن پرداخته ایم

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

دستور پخت میگو سرخ شده

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

دستور پخت میگو سرخ شده
دستور پخت میگو سرخ شده
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *