دستور پخت بندری

دوره مقدماتی php
دستور پخت بندری
دستور پخت بندری

سوسیس بندری همانطور که از نامش بر می آید یکی از غذاهای خوشمزه و تند جنوب کشور است. جالب است بدانید سوسیس بندری به عنوان یکی از محبوب ترین ساندویچ ها در کل کشور است و به خاطر طعم خوب و قیمت مناسبش طرفداران بسیار زیادی دارد. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر سوسیس بندری تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سوسیس بندری در ادامه با همدوره همراه باشید.

توجه داشته باشید که اضافه کردن سیب زمینی به سوسیس بندری اختیاری است و شما در صورت تمایل می توانید سیب زمینی را از این دستور حذف نمایید. در صورتی که می خواهید سوسیس بندری را با سیب زمینی تهیه کنید ابتدا سیب زمینی ها را آبپز کنید.

توجه داشته باشید که سیب زمینی نباید خیلی زیاد پخته شود تا هنگام مخلوط کردن با دیگر مواد له نشود. پس از اینکه سیب زمینی ها آماده شد آنها را به همراه سوسیس ها به صورت مکعبی خرد می کنیم. در مرحله بعد یک تابه روی حرارت قرار می دهیم.

پیاز ها را به طور متوسط که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن داخل تابه می ریزیم. کمی پیاز را تفت می دهیم تا نرم شود. پس از اینکه پیاز نرم شدند سیب زمینی و سوسیس را به تابه اضافه می کنیم.دستور پخت بندری

در مرحله پایانی نمک ، فلفل سیاه و رب گوجه فرنگی را به دیگر مواد اضافه می کنیم. مواد را خوب مخلوط می کنیم تا رب گوجه فرنگی به تمام مواد برسد. پس از اینکه سوسیس بندری آماده شد آنرا به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو می کنیم.

دوره مقدماتی php

دستور بالا به عنوان ساده ترین نوع سوسیس بندری محسوب می شود. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید سوسیس بندری را به طور ویژه تری تهیه نمایید. از جمله موادی که می توانند این غذا را خوشمزه تر کنند می توان به فلفل دلمه ای ، قارچ ، پنیر پیتزا و … اشاره کرد.

سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از غذاهای محبوب و پر طرفدار در میان ایرانیان است که در دسته بندی غذاهای فست فودی قرار می گیرد. این غذای خوشمزه یک نوع ساندویچ است و در شهرهای مختلف کشورمان با روش ها و مواد مختلفی طبخ می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سوسیس بندری تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سوسیس بندری تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سوسیس بندری با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

دستور پخت بندری

دستور پخت

ابتدا اشاره به این موضوع بنظر مهم است که این ساده ترین نوع سوسیس بندری است و شما می توانید به این غذای خوش طعم فلفل دلمه ای ، قارچ و یا پنیر پیتزا اضافه کنید یا حتی سیب زمینی را حذف کنید که این ها تماما به سلیقه و ذائقه شما مربوط میشود.

سیب زمینی ها را در قابلمه ای قرار می دهیم و تا روی آنها اب میریزیم و روی حرارت متوسط میگذاریم تا آبپز شود،فقط این نکته مهم است که نباید بگذاریم سیب زمینی ها خیلی زیاد بپزد چون زمانیکه میخواهیم مواد را مخلوط کنیم له میشوند.

پس از آماده شدن سیب زمینی ها، آنها را روی تخته آشپزخانه به صورت مکعبی خرد میکنیم.سوسیس ها را نیز روی تخته بشکل سیب زمینی ها برش می دهیم.پیازها را پوست میگیریم و میشوییم و روی تخته نگینی خرد میکنیم و در تابه ای روغن مایع می ریزیم

و حرارت را کم میکنیم تا کمی داغ شود و سپس پیاز را در روغن تفت می دهیم تا نرم شود و به رنگ عسلی در بیاید و بعد سیب زمینی و سوسیس را می افزاییم و با هم تفت می دهیم و خوب مواد بندری را مخلوط می کنیم

و نمک،فلفل سیاه به هر میزان که تمایل داریم روی مواد تابه می پاشیم.در شیرداغ کن ۱قاشق روغن می ریزیم و روی حرارت کم میگذاریم تا کمی داغ شود سپس رب گوجه فرنگی را به روغن اضافه می کنیم و مدام تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند

پس از اینکه رب گوجه فرنگی را خوب تفت دادیم به مواد داخل تابه می افزاییم و مخلوط میکنیم. اکنون سوسیس بندری ما آماده شده و میتوانید در ظرف مورد نظر بریزید و یا در داخل نان باگت با خیار شور و گوجه فرنگی و سس تند نوش جان کنید. مطالب پیشنهادی

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده به تنهایی در خانه می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم و سرخ می کنیم. بعد از سرخ شدن پیازها ، زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند.

سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.دستور پخت بندری

در صورتی که تمایل داشته باشید سوسیس بندری را با سیب زمینی تهیه کنید می توانید 2 عدد سیب زمینی را به صورت مکعبی خرد کنید و در یک تابه جداگانه سرخ کنید و در انتها به همراه سوسیس سرخ شده به ظرف سس اضافه کنید. علاوه بر سیب زمینی شما می توانید فلفل دلمه ای ، قارچ ، پنیر پیتزا و … را با توجه به ذائقه خود به سوسیس بندری اضافه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد



Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

دستور پخت بندری

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

سلام دوستان عزيزدوستاني كه دوست دارند كانال ما رو حمايت مالي كنن و براي رشد و بهتر شدن فيلم ها كمك كنند و در ساخت استديو انلاين كمك كرده باشند ميتونن به لينك PayPal ما مراجعه كنند با تشكر فراوان جوادجوادي https://www.paypal.me/javadjavadiتمامي فيلم هاي آشپزباشي رو ميتوانيد در پيج (آشپزباشي در ملبورن )در فيسبوك تماشا كنيد لطفا اول پيج مارو در فيسبوك لايك كنيدبرأي ديدن تمام فيلم ها و رسپي ها به لينك زير مراجعه كنيدhttps://m.facebook.com/%D8%A2%D8%B4%D…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

دستور پخت بندری
دستور پخت بندری
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *