درمان حساسيت پوست صورت

دوره مقدماتی php
درمان حساسيت پوست صورت
درمان حساسيت پوست صورت

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

حساسیت پوستی که پزشکان آن‌ را «درماتیت» می‌نامند به معنای التهاب، قرمز شدن و خارش پوست است. در نتیجه‌ی واکنش سیستم ایمنی بدن به ماده‌ی محرک، پوست دچار راش یا بثورات موقتی می‌شود که اغلب با سرخی، خارش و گاهی تاول و تورم همراه است.

درمان حساسيت پوست صورت

دوره مقدماتی php

درماتیت، شایع‌ترین نوع حساسیت پوستی است که اگر به علت تماس پوست با ماده‌ی محرک شیمیایی ایجاد شود به آن درماتیت تماسی تحریکی می‌گویند و اگر در اثر واکنش بدن نسبت به مواد آلرژن (حساسیت‌زا) ایجاد ‌شود به آن درماتیت تماسی آلرژن گفته می‌شود.

خارش شدید که شاخصه‌ی اصلی این بیماری است، می‌تواند شما را عصبی کرده و آرامش‌تان را سلب کند. صرف‌نظر از نوع حساسیت پوستی‌ای که به آن دچار هستید، علائم، روش‌های درمان و پیشگیری آنها در بیشتر موارد مشابه است.

در این مقاله به علائم و نشانه‌ها، راه‌های درمان و پیشگیری از این بیماری بی‌خطر، اما پُردردسر می‌پردازیم.

حساسیت پوستی در مجموع با قرمزی و تورم، خارش شدید، تاول یا دانه‌های قرمز ترشح‌دار، پوسته پوسته شدن، ترک‌خوردگی و فلس‌مانند شدن پوست همراه است.

راش پوستی به دلایل مختلفی از جمله عوامل محیطی، ارثی و ضعف سیستم ایمنی بروز می‌کند.

محرک‌های معمول عبارتند از:

هنگام انتخاب درمان حساسیت پوستی باید به فاکتورهای متعددی از جمله شدت علائم و نشانه‌ها، فراوانی راش‌ها و محل قرارگیری آنها روی پوست توجه کرد. اما اولین گام در درمان درماتیت، تشخیص ماده‌ی حساسیت‌زا و دوری از آن است.

به محض مشاهده‌ی علائم حساسیت، ناحیه‌ی درگیر را با آب سرد و صابون غیرعطری بشویید تا ماده‌ی آلرژی‌زا از بین برود. اگر ماده‌ی محرک پایه‌ی روغنی دارد، از الکل برای پاک کردن آن استفاده کنید. سپس می‌توانید از داروهایی که به نسخه‌ی پزشک نیاز ندارند، مثل لوسیون کالامین یا پماد کورتیزون، برای رفع خارش و التهاب استفاده کنید. پوست‌تان را مرطوب نگه دارید و لباس‌های نخی و گشاد بپوشید.

خاراندن پوست، خارش را تشدید و آن را مستعد عفونت می‌کند. ناخن‌های خود را کوتاه کنید تا از خاراندن ناحیه‌ی درگیر جلوگیری کنید. کمپرس سرد و مرطوب، برای تسکین خارش مفید است.

درمان‌های گیاهی مفید برای از بین بردن راش‌ عبارتند از: روغن درخت چای، روغن نارگیل، سرکه سیب، آلوئه‌ورا و روغن زیتون.

گرچه راش‌های پوستی خیلی شایع و اغلب نتیجه‌ی یک تحریک ناخوشایند هستند، با این‌ حال ممکن است هشداردهنده‌ی شرایط جدی‌تری باشند که نباید به‌ آنها بی‌توجهی کرد. بسته به شدت حساسیت، ممکن است درمان با دارو هم توصیه شود.

اگر نشانه‌های واکنش آلرژیک تا چند روز بهبود پیدا نکرد یا بدتر شد یا در صورتی‌ که علائم زیر را در خود یافتید، حتما با پزشک مشورت کنید.

نشانه‌های دیگری که نباید آنها را نادیده بگیرید عبارتند از: مشکل در تنفس، تورم گلو، خس خس سینه، تعریق بیش از حد، تنگی قفسه سینه، حالت تهوع و گیجی.

این تحریکات پوستی آزاردهنده در تماس مستقیم با مواد خاص به وجود می‌آیند بنابراین مُسری نیستند مگر در صورتی‌ که‌ عامل عفونی به آن اضافه شود. در حالت عادی عامل عفونی که منجر به انتقال بیماری به دیگران شود وجود ندارد.

مؤثرترین راه مقابله با درماتیت، پیشگیری از بروز آن است. راش‌های پوستی با اجتناب از تماس با عوامل محرک بهبود می‌یابند. پس قدم اول و بهترین راه، محافظت از پوست در برابر محرک‌های شناخته شده است.

مثلا وقتی با موادی سروکار دارید که احتمال می‌دهید باعث بروز حساسیت ‌شوند، از دستکش‌های نخی استفاده کنید. برای جلوگیری از تماس مستقیم پوست با مواد آلرژی‌زا، از یک لایه کرم یا ژل‌ به عنوان مانع بهره بگیرید. زیورآلات را با لایه‌ای از برق ناخن بپوشانید تا با پوست‌تان تماس مستقیم نداشته باشد. از محصولات پوستی غیرمعطر، فاقد مواد شیمیایی و با پایه‌‌ی طبیعی استفاده کنید و برای حفظ رطوبت پوست، مرطوب‌کننده را فراموش نکنید.

برگرفته از: domeboro

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

سلامتی ارزشمندترین دارایی انسان است

15000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

خیلی خوب بود ممنونم.چند ماه هست دچار خارشم دکترم رفتم یه مدت خوب بود دوباره ادامه داشت.پوستم به شدت حساس شده.مرسی از راهنماییتون

سلام و سپاس از راهنمایی های شما
من برای هر نوع حساسیت پوستی حنا را پیشنهاد می کنم. رنگ دانه های حنا وقتی به خورد بخش های متورم و خارش دار برود آنرا ابتدا خشک و سریع التیام می بخشد. سرعت تاثیر حنا نسبت به خیلی از داروها بهتر است. اما به هر حال ابتدا عامل حساسیت زا را بر طرف کنید. جنس بعضی از دستکشها موجب حساسیت می شود و یا گاهی از سوراخ ایجاد شده در روی آنها مواد شوینده وارد شده پوست شما را آزرده می کند.
با آرزوی شفا برای همه بیماران
ان شاء الله موثر باشد

درمان حساسيت پوست صورت

سلام
در کنار تیم بودن ویا تنهایی دردی را دوا نمی کنه بلکه باید علاقه و وقت کافی داشته باشی و هدفی را دنبال کنی.

خواص خوراکی ها

خواص بادرنجبویه؛ ۹ دلیل قانع‌کننده برای مصرف دمنوش بادرنجبویه

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؛ ۹ خوراکی سالم برای کنترل چربی خون

ژل رویال چیست؛ خواص آن برای لاغری، جوان ماندن و سلامتی

نوشیدنی کامبوجا و ۸ خاصیت اثبات شده آن برای سلامتی

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

آخرین مطالب

فواید دوش آب سرد؛ ۷ خاصیت باورنکردنی آن بر جسم و روح شما

خواص روغن هسته انار؛ ۹ خاصیت درمانی یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین C

مقیاس سنجش استرس؛ عدد استرس شما چقدر است؟

چگونه در پیام‌های نوشتاری، منظورمان را به‌درستی منتقل کنیم؟

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی؛ میان وعده‌ای خوشمزه برای فصول سرد سال

ترین های جهان

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

جذاب ترین گرافیتی ها در شهرهای مختلف جهان

عجایب هفتگانه جهان؛ ۷ بنای حیرت‌انگیز تمدن‌های کهن


گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

موفق‌ترین زنان کارآفرین جهان را بشناسید

عجیب ترین خانه های دنیا که شما را بهت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز




خانه

موبایل

علل اصلی حساسیت پوستی شامل اگزما، پوست خشک، آکنه و روزاسه می باشد

 

درمان حساسيت پوست صورت

 

شکی نیست كه قرمزی، پوسته پوسته شدن و سوزش پوست می‌تواند تا چه حدی آزار دهنده باشد. گاهی عوامل مختلفی باعث قرمزی و سوزش پوست می‌شوند که جای چندان نگرانی ندارد و خودبه‌خود بهبود پیدا می کنند اما اگر همیشه با این مشکل روبه‌رو هستید، احتمال دارد پوستتان بسیار حساس است و باید بیشتر از آن مراقبت کنید.

 

پوست حساس چه ویژگی هایی دارد؟پوست حساس پوستی است که به راحتی توسط بعضی محصولات تحریک، خشک، قرمز، پوسته پوسته و دچار خارش می شود. برای هر فرد شدت این حساسیت ها متفاوت است. افراد دارای پوست حساس باید در خرید هر نوع کالا از عطر و ادکلن و بدلیجات و محصولات آرایشی بهداشتی گرفته تا انواع لباس ها دقت بالایی داشته باشند.

چه کسانی در معرض خطر هستند؟علل اصلی حساسیت پوستی شامل اگزما، پوست خشک، آکنه و روزاسه (التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت) می باشد. زنان اغلب بیش از دیگران دچار حساسیت های پوستی می شوند، زیرا معمولا بیش ترین تمایل را به مصرف مواد آرایشی و بهداشتی نشان می دهند.

گروه دیگر از افراد دارای پوست حساس را آتوپیک سه گانه می نامند که در برابر مصرف مواد غذایی و قرار گرفتن در معرض عناصر مختلف محیط (گیاهان و ……) دچار حساسیت، اگزما و آسم می شوند.

معمولا چه محصولات و موادی موجب تحریک پوست می شوند؟عطرها، مواد شوینده معطر و لوسیون های معطر، دستمال های کاغذی، صابون ها و به طور کلی مواد مراقبت کننده ی پوست از این دسته مواد هستند. شامپوی سر اگر برای قسمت های دیگر بدن استفاده شود نیز برای در برخی افراد، حساسیت زا است. مواد حاوی نیکل، نئومایسین، کرومات ها، مخلوط پارابن، کلوفون و مخلوط های شیمیایی معطر نیز در برخی افراد، حساسیت پوستی ایجاد می کنند.توصیه مهم : متأسفانه روی برچسب برخی محصولات، عبارت (طبیعی) یا (natural) را مشاهده می کنیم که بهتر است بدانید بسیاری از آنها تنها با اهداف تجاری و برای فروش بیشتر، این واژه را به دروغ نوشته اند.

تفاوت بین حساسیت پوستی و آلرژی چیست؟پوست های حساس معمولا در تماس با یک ماده ی خاص دچار قرمزی و خارش می شوند و این مشکل یک بیماری محسوب نمی شود. اما آلرژی یک بیماری است که در آن سیستم ایمنی بدن نسبت به یک ماده ی خاص واکنش بیش از حد نشان می دهد.حساسیت پوستی ممکن است فقط در زمان های خاصی بروز پیدا کند، برای مثال پوست برخی افراد در فصل زمستان به دلیل خشک شدن، نسبت به یک کرم حساسیت نشان می دهد، اما نسبت به همان محصول در تابستان هیچ واکنشی نشان نداده و دیگر حساس نیست.

موثرترین راه برای درمان پوست حساس چیست؟بهترین راه درمان حساسیت پوستی، شناسایی ماده ی محرک و دوری از آن است. در مرحله ی بعد بهتر است پوست همیشه مرطوب نگه داشته شود و از پمادهای ضد التهاب مانند هیدروکورتیزون بر روی آن استفاده شود. اگر دچار خارش خفیف هستید می توانید از یک آنتی هیستامین استفاده کنید، اما در صورت شدت یافتن خارش بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا در صورت لزوم، برایتان دارو تجویز شود.

 

بهترین راه درمان حساسیت پوستی، شناسایی ماده ی محرک و دوری از آن است

 

قرمزی پوست را کاهش دهیداگر پوستتان ورم کرده و سایه قرمز رنگی روی آن نقش بسته است، رگهای خونی گشاد شده و لکه‌هایی آکنه مانند روی آن مشاهده می‌کنید، ممکن است گرفتار -روزاسه  به معنی گلگون شدن- شده باشید. این مشکل بسیار شایع است و به طور معمول پس از 30 سالگی و شاید هم با تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بروز پیدا کند. قرمز شدن هنگامی رخ می‌دهد که رگ‌های خونی به سرعت بزرگ و گشاد می‌شوند؛ فرایندی که می‌تواند با تماس مستقیم با نور خورشید، استرس، غذاهای ادویه‌دار، قهوه و حتی ورزش ایجاد شود.برای آنکه قرمزی پوستتان را کاهش دهید، به دنبال کرم‌هایی با خواص ضدالتهابی باشید؛ مانند کرم‌هایی که در فرمولشان از چای سبز استفاده شده است. بدین صورت ترتیب می‌توانید التهاب رگ‌های خونی را تا حدی کنترل کنید. اگر این وضعیت تشدید شد، التهاب پوست بالا رفت یا آکنه‌ها زیاد شدند، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. او می‌تواند ژل یا کرم موضعی یا قرص ضدالتهاب برایتان تجویز کند.هیچ درمان شناخته شده‌ای برای روزاسه وجود ندارد ،  اما با اجتناب از تشدید کننده‌های این حالت، می‌توانید آن را تحت کنترل قرار دهید.ورزش را فراموش نکنید زیرا ورزش کردن، به خصوص در فضای باز، استرس را کاهش می‌دهد.اگر از قرمزی بیش از حد رنج می‌برید، لیزر درمانی می‌توانند تعداد رگ‌های خونی نزدیک سطح پوست را کاهش دهد؛ بنابراین با گذشت زمان این از این قرمزی کاسته می‌شود.

چه نوع لباس هایی برای پوست های حساس، تحریک کننده هستند؟لباس های پشمی و نایلونی دارای تارهای خشن بوده که برای فرد آزاردهنده می باشند و خارش ایجاد می کنند. همچنین ممکن است پوست افراد مبتلا به آلرژی را دچار کهیر کند.از طرفی بهتر است از لباس هایی که تنفس پوست را دچار مشکل کرده و مانع رطوبت رسانی به آن می شود اجتناب شود. افراد حساس بهتر است بعد از هر بار خرید لباس و پارچه، قبل از مصرف آن ها را بشویند.برخی لباس های مربوط به جشن ها و مهمانی ها دارای تزئینات فلزی هستند که اغلب حاوی فلز نیکل بوده و خارش و قرمزی و پوسته پوسته شدن را به دنبال دارد. همچنین برخی لباس ها حاوی برچسب هایی هستند که در قسمت داخلی لباس موجب حساسیت پوست می شوند.

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

منابع:

تبیان

دکتر دایر

 


رازهای زیبایی

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

 

1) یکی از شایعترین انواع قرمزی ، قرمزی بعد از اکنه یا جوش ( لک بعد از جوش اکثر قهو های وتیره و گاها قرمز ) است بطوریکه یک لکه یا اسکار قرمز بعد از بهبودی جوش ایجاد میشود در بعضی مواقع لکه های قرمز پوست به علت جوش های زیاد به تعداد زیاد ایجاد میشود و نمای صورت بیمار کاملابه رنگ قرمز در میاید بخصوص در ناحیه گونه ها و زیر گونه ها و طرفین صورت ، اینکه چرا در بعضی اسکار بعد از جوش بصورت لکه های قهوه ای است و در بعضی بصورت لکه های قرمز و در بعضی دیگر بصورت اسکارهای فرو رفته کاملا مشخص نیست در واقع واکنش پوست بیمار به این صورت است ، دیده شده در کسانی که پوست خشک و حساس دارند و بدنبال سرما و نور افتاب دچار قرمزی پوست میشوند اگر دچار جوش شوند اکثرا اسکار به جای مانده بصورت لکه های قرمز خواهد بود.

درمان حساسيت پوست صورت

 

2) دومین علت قرمزی پوست صورت اکنه رزاسه است ، این بیماری معمولا در سن میانسالگی بروز میکند و بیمار دچار جوش های قرمز یا چرکی به همراه قرمزی پوست بخصوص در نواحی بینی و گونه ها میشود ، قرمزی پوست جزئی از این بیماری است بطوریکه در بعضی موارد بیماری بصورت لکه ها ی قرمز شروع میشود و در مراحل بعدی بیمار دچار جوش میشود ، پوست این بیماران بسیار به نورافتاب و سرما و باد ( و حتی با نوشیدنی های داغ و گاها خوردن ادویه جات ) حساس و دچار برافروختگی و قرمزی میشود ، در بسیاری از موارد حتی بعد از درمان موثر دارویی این لکه های قرمز بر جا می ماند و درمان موثر دارویی برای رفع ان وجومد ندارد ( مثل اسکار قرمز بعد از اکنه معمولی ) البته داروهای موضعی تا کنون ساخته و عرضه شده ولی بیشتر برای پیشگیری از بدتر شدن و تا حدودی تخفیف قرمزی است تا درمان

 

3) سومین علت قرمزی پوست صورت بیماری کوپروزیس است ، کوپروزیس در عوام به نام لپ سرخ یا لپ قرمزی مرسوم ومعروف است ، کسانی که زمینه یا استعداد ژنتیکی قرمزی پوست بخصوص در ناحیه گونه ها را دارند این حالت معمولا در نوجوانی بروز میکند بطوریکه پوست صورت بیمار خصوصا در ناجیه گونه ها بدنبال نور ، سرما ، باد، استرس و هیجانات روحی دچار قرمزی میشود ولی بعد از گذشت زمان و طی چند سال این قرمزی تقریبا ثابت میشود بطوریکه همیشه لپ یا گونه شخص مبتلا قرمز است و بدنبال عوامل محرکی که ذکر شد قرمزی بیشتر میشود ، در این مورد هم درمان دارویی قطعی وجود ندارد و تجویز دارو فقط برای تخفیف علائم و پیشگیری از بدتر شدن است.

 

4) چهارمین علت قرمزی تلانژکتازی است ، در این مورد هم در بعضی نقاط صورت شخص مبتلا عروق کوچک قرمز رنگی بصورت و نمای خطی و گاها نقطه ای و بعضی موارد عنکبوتی دیده میشود ، در این حالت به دلایل ارثی و ژنتیکی عروق یا مویرگ ها در لایه میانی پوست یا درم کمی دیلاته یا گشاد شدند و جدار ان هم کمی ضخیم شده و بهمین دلیل در سطخ پوست دیده میشود ، تلانژکتازی در هر جای پوست صورت ممکن است ایجاد شود ولی در ناحیه بینی طرفین بینی و گونه ها بیشتر دیده میشود ، در خانم های باردار ممکن است این حالت تشدید پیدا کند ، البته موارد اکتسابی تلانژکتازی هم شایع است کسانیکه کرم ها یا پماد های کورتون دار را بدون تجویز پزشک متخصص بصورت و بی مورد و طولانی مدن مصرف میکنند در بسیاری از موارد علاوه بر اینکه دچار نازکی پوست میشوند دچار تلانژکتازی هم میشوند و متاسفانه هیچ درمان دارویی موثر هم وجود ندارد لذا افراد به هیچ وجه نباید بدون تجویز پزشک متخصص پماد های کورتون دار مثل بتامتازون هیدروکورتیزون ، فلوسینولاون و کلوبتازول را بیشتر از دو هفته استفاده کنند ، پماد های کورنون دار مثل قرص و امپول های کورتون دار شمشیر دولبه هستند اگر خوب و درست و به مقدار یا دوز و مدت معلوم و تحت نظ پزشک متخصص تجویز شوند درمان بسیاری از بیماری ها است ولی اگر سرخود و با تجویز پزشک غیر متخصص استفاده شود گاها یا بسیاری از موارد عوارض زیادی خواهد داشت

 

5) دلیل دیگر قرمزی پوست خال های عروقی مادرزادی و بخصوص ماه گرفتگی است ، ماه گرفتگی در هر قسمت از پوست بدن ممکن است دیده شود ولی در صورت بیشتر دیده میشود ، ماه گرفتگی از بدو تولد نوزاد خودش را نشان میدهد در ابتدا رنگ ان صورتی و قرمز است و با گذر زمان و بخصوص در سن جوانی و بالاتر رنگ ان قرمز تیره و حتی بنفش میشود اندازه ان ممکن است کوچک ، متوسط یا بزرگ باشد بطوریکه بعضی موارد نصف یا دوسوم وسعت پوست صورت را مبتلا میکند ، علت ماه گرفتگی کاملا شناخته نشده در واقع نوعی اختلال در شکل گیری عروق پوست در دوران جنینی است

 

6) دلیل دیگر قرمزی پوست صورت بیماری های التهابی و روماتیسمی است از علل ساده ان مثل اگزما ساده و درماتییت سبوره گرفته تا علت های مهمتر مثل لوپوس پوستی یا ختی لوپوس منتشر که علاوه بر پوست ارگان های داخلی بدن مثل کلیه و مفاصل و قلب وو……هم ممکن است گرفتار شوند . نکته مهم در تمام این بیماریها اول تشخیص درست و صحیح است دوم اینکه قرمزی که به علت بیماریهای التهابی پوست ایجاد میشود در اغلب موارد با درمان مناسب دارویی بهبود می یابد و درواقع قرمزی بر جای مانده دائمی نخواهد بود البته در مواردی مثل لوپوس ممکن است مدت های طولانی شخص دچار قرمزی پوست شود مثلا یکی از علائم لوپوس راش بال پروانه ای است بطوریکه در ناحیه طرفین بینی و گونه ها بصورت قرینه قرمزی شبیه بال پروانه در پوست صورت دیده میشود که تا مدت های طولانی هم ممکن است ادامه پیدا کند

 

 

و اما درمان :

به غیر از مورد اخر ( مورد6) در پنج مورد اول همانطور که ذکر شد درمان دارویی موثری برای رفع قرمزی وجود ندارد ، و تجویز داروها فقط برای تخفیف علائم و مهمتر پیشگیری از بدتر شدن است مثلا استفاده درست از ضد افتاب مناسب با پوست بیمار و کرم های ضد التهاب بدون کورتون است .

 

تنها درمان مناسب و موثر و بدون عوارض استفاده از لیزر است البته دو نکته مهم در این مورد باید ذکر شود اول دستگاه لیزری که پزشک استفاده میکند باید بروز و پیشرفته باشد بطوریکه در تجربیات علمی و عملی مشخص شده باشد که مثلا این مارک لیزر موثر بوده ، دوم تحربه پزشک در استفاده از لیزر است .

 

برای اینکه مشخص شود یک دستگاه لیزر بر قرمزی پوست موثر است یا نیست کافی است در جلسه اول فقط قسمت کوچکی از پوست بیمار در محل قرمزی تست لیزر انجام شود ، بدنبال تست هم پزشک و مهمتر شخص مبتلا مشاهده عینی خواهد کرد که ایا این مارک یا دستگاه لیزر موثر است یا نه ، اگر سه تا چهار هفته بعد از لیزر قرمزی پوست حدود 20 تا 30 درصد کم شد لیزر موفقیت امیز خواهد بود و در جلسات بعد ی میتوان تمام قرمزی پوست را لیزر درمانی کرد ، معمولا با 4 جلسه ( ماهی یک بار ) لیزر درمانی موثر در بسیاری از موارد قرمزی یا خیلی کم خواهد شد یا کاملا از بین خواهد رفت .

دکترمرتضی رضیعی متخصص پوست ومو ولیزر

منبع:drrazi.ir


رازهای زیبایی

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

درمان حساسيت پوست صورت
درمان حساسيت پوست صورت
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *