خواص مولتي قهوه

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

چندی پیش، تحقیقی در مجله درد به چاپ رسید که نشان می ‌داد، نوشیدن دو فنجان قهوه قبل از ورزش، می‌ تواند تا 48 درصد درد عضلانی پس از ورزش را کاهش دهد. این یعنی قهوه در تسکین درد حتی از آسپرین  هم قوی‌تر است! ناپروکسن 30 درصد و آسپرین 25 درصد درد عضلانی را کم می‌ کند. البته محققان دانشگاه جورجیا که این تحقیق را انجام داده‌اند، معتقدند، هنوز برای نتیجه‌گیری کلی زود است و فعلاً می‌ توان گفت قهوه فقط در خانم‌هایی که خیلی قهوه خور قهار نبوده‌اند، چنین خاصیتی داشته است (یعنی کسانی که زیاد قهوه می ‌خورند، نباید چنین توقعی از آن داشته باشند).


 

علاوه بر این، به نظر می ‌رسد قهوه در افرادی که تازه ورزش را شروع کرده‌اند، بیشتر کمک ‌کننده است تا در ورزشکاران حرفه‌ای. به همین دلیل، این افراد می ‌توانند با استفاده از قهوه  برنامه ورزشی خود را  طولانی‌تر کنند . البته مراقب باشید كه زیاده روی نکنید! دو فنجان قهوه در کنار روش‌های کم‌ کننده درد عضلانی، مانند نرمش‌های کششی، ماساژ و حمام سرد، برای تسکین درد‌های پس از ورزش کافی است.


 

در ضمن، چون قهوه باعث افزایش دفع ادرار می ‌شود، باید مراقب از دست دادن آب بدن، به خصوص بعد از ورزش باشید.


 

دوره مقدماتی php


 

شما کدام محصول را ترجیح می دهید؟

با عضویت در خبرنامه سایت می توانید از جدیدترین اطلاعیه ها ، محصولات اضافه شده به فروشگاه و فروش های ویژه با خبر شوید.

© 2018 MultiCafe, Inc. All Rights Reserved

قهوه فوری کلاسیک
با طعم و رایحه ای دلپذیر

یک تا دو قاشق چایخوری قهوه فوری کلاسیک را در یک فنجان ریخته و به مقداردلخواه به آن آب داغ ، شیر یا کافی کریمر و شکر اضافه کنید.


یک بسته شیشه 100 گرمی قهوه کلاسیک 50 فنجان قهوه قابل سرو می باشد.


 


با سلام خدمت شما دوست گرامی

شرکت مولتی کافه محصول اسپرسو دم کردنی دارد، اسپرسو به شکل فوری هنوز تولید نشده است.


با سپاس


با سلام خدمت شما دوست گرامی

قهوه کلاسیک قهوه خالص است و فقط فوری سازی شده است و مواد افزودنی ندارد

شما میتوانید به دلخواه خود کریمر یا شکر به آن اضافه کنید تا نگرانی بابت کالری آن نیز نداشته باشید.


با سپاس


با سلام خدمت شما دوست گرامی

بسیار مفتخریم که محصولات ما مورد رضایت شما دوست عزیز بوده است.


با سپاس


با سلام خدمت شما دوست گرامی


با سپاس از بذل توجه جنابعالی


 


با سلام خدمت شما دوست گرامی


اگه منظورتون از خاصیت ، گیرایی باشه

عطر و طعم قهوه گلد بیشتر است  و گیرایی قهوه کلاسیک بیشتر است


 


 


با سلام خدمت شما دوست گرامی 


بله


با سپاس از ارسال ایمیلتون


با سلام خدمت شما دوست گرامی

خیلی مفتخریم که  یک برند ایرانی مورد توجه شما قرار گرفته است.


هدف ما جلب رضایت شما دوستان گرامی است.


با سپاس


با سلام خدمت شما دوست گرامی

شما میتوانید از پودر همراه قهوه مولتی کافه(کافه کریمر)


و یا شیر برای طعم بهتر قهوه استفاده نمایید.


با تشکر


با سلام خدمت شما دوست گرامی


شما میتوانید با شماره 88870200-021

تماس بگیرید، کارشناسان شرکت ، شما را راهنمایی خواهند کرد.


با سپاس


با سلام خدمت شما دوست گرامی


نه شیر خشک ندارد.


با تشکر از لطف شما دوست عزیز


هدف ما جلب رضایت شماست


دوست عزیز

لطفا شماره تلفن خود را در قسمت تماس با ما ایمیل نمایید تا همکاران با شما در رابطه با این موضوع تماس حاصل نمایند.

شما کدام محصول را ترجیح می دهید؟

با عضویت در خبرنامه سایت می توانید از جدیدترین اطلاعیه ها ، محصولات اضافه شده به فروشگاه و فروش های ویژه با خبر شوید.

© 2018 MultiCafe, Inc. All Rights Reserved

سبد خرید شما خالی است!

ضمانت اصل بودن کالا

7 روز ضمانت تعویض

تضمین بهترین کیفیت

ارسال سریع کالا

روش های پرداخت متنوع

 

 

 

 

                  

 قهوه ایلیا بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی صنعت قهوه در کشور است که پس از سه سال فعالیت توانسته است برای اولین بار در کشور، انواع قهوه تازه و فرآوری شده را به صورت آنلاین و سریع در اختیار همکاران و عموم علاقه مندان به قهوه قرار دهد. قهوه ایلیا از سه بخش ، فروشگاه اینترنتی، مجله اینترنتی تخصصی و تخصصی ترین گروه صنعتی و تولیدی تشکیل شده است فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا شامل گستره ای از کالاهای مرتبط با صنعت قهوه از جمله : انواع دانه قهوه فرآوری شده توسط قهوه ایلیا، انواع قهوه برند ، انواع اسپرسوساز، قهوه ساز، قهوه ساز های نسل سوم ، لوازم باریستا، تجهیزات آشپزخانه و آسیاب قهوه و… تشکیل شده است. مجله اینترنتی تخصصی قهوه با هدف بالا بردن سطح آگاهی تمامی علاقه مندان به صنعت قهوه، از جمله باریستا ها، متصدیان کافه و سایر علاقه مندان به قهوه ایجاد شده است. قهوه ایلیا توانسته است با تجربه‌ی 8 ساله فعالیت در صنعت قهوه بزرگترین گروه صنعتی و تولیدی در زمینه قهوه را راه اندازی کند که از دست آورد های این گروه ساخت اولین رستر هوای گرم کشور و همچنین ساخت اولین و قوی ترین آسیاب فروشگاهی قهوه به صورت دانش بنیان است.

 

مولتی کافه به عنوان یکی از شرکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات ، از شما دعوت می‌کند تا با حضور در این نمایشگاه نیز مانند گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن میلاد (31A ) طبقه همکف ، از تاریخ 24تا 27 شهریور همراه ما باشید.

www.multicafe.info

 


سلام

با افتخار شما را برای شرکت در مسابقه من و قهوه و شیر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات دعوت می نماییم.

مسابقه نقاشی، شعر، جمله نویسی و … هر چه شما دوست دارید با موضوعیت من و قهوه و شیر

وعده ما نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات سالن میلاد طبقه همکف


فرقی نمی کند که شما چه نوع نویسنده ای باشید: وبلاگ نویس، شاعر، خبرنگار و یا یک نویسنده معمولی. یک چیز مشترکی بین همه ما وجو دارد. همگی ما دوست داریم به هنگام نوشتن یک نوشیدنی داشته باشیم. چای سبز،چای بابونه، آب و غیره. اما محبوب ترین همدم نویسندگان معمولا قهوه می باشد. بنابراین اگر دوست دارید همزمان مطالعه کنید و چیزی بنوشید حالا زمان آن است که برای خود یک فنجان نوشیدنی آماده کنید چون می خواهیم در مورد فواید قهوه صحبت کنیم.

باید به مصرف کنندگان چای سبز و شکلات گفت مطالعات نشان می دهد این دو ستاره آنتی اکسیدان ها در مقایسه با قهوه در ردیف دوم و سوم قرار دارند. قهوه نه تنها آنتی اکسیدان بیشتری دارد بلکه خیلی راحت تر هم جذب می شود. بنابراین قهوه با التهاب و رادیکال های آزاد که از دلایل اصلی شیوع بیماری های مزمن و آسیب دیدگی سطوح سلولی می باشند مبارزه می کند.

آلزایمر

قهوه علاوه بر تقویت حافظه کوتاه مدت از ابتلا به بیماری های زوال شناختی و بسیاری از اقسام جنون وآلزایمر جلوگیری می کند. مجله عصب شناسی اروپایی بیان می کند اگر در دوران میانسالی روزانه بین 3 تا 5 فنجان قهوه بنوشید خطر پیشرفت این بیماری تا 65 درصد کاهش می یابد. اگر هرکدام از انواع این بیماری را در خانوادتان داشته باشید، نوشیدن قهوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به این بیماری ها کمک کند و یا به طور چشمگیری شروع آن را به تاخیر می اندازد.

دیابت

اگر روزی 4 فنجان قهوه می نوشید خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در شما 50 درصد کاهش یافته است. محققان در UCLA به رابطه بین قهوه و پروتئین اس اچ بی جی که نقش عمده ای در پیشرفت این بیماری دارد پی بردند.

هرچه بیشتر قهوه بنوشید خطر ابتلا به بیماری کمتر و کمتر می شود و با خوردن هر فنجان حدود 7 درصد کاهش می یابد.

پارکینسون

بنا به گزارش مجله پلاس ژنتیک در خصوص  ناحیه بازسازی سلول های عصبی رابطه ی بین قهوه و ژن GRIN2A به اثبات رسیده است. به طور خلاصه اگر بیمارانی که پارکینسون پیشرفته دارند روزانه قهوه مصرف کنند ،کنترل بهتری بر حرکاتشان خواهند داشت. قهوه خطر ابتلا به پارکینسون را درست مانند بیماری آلزایمر تا حدود 60 درصد کاهش داده و یا شروع آن را به تعویق می اندازد.

 

 

محافظت از کبد

کبد عضو محافظت کننده بدن ماست و قهوه نیز از کبد محافظت می کند. قهوه از کبد در برابر بیماری های مزمن به خصوص بیماری هایی که مرتیط با الکل است محافظت می کند و نوشیدن فقط یک فنجان قهوه خطر ابتلا را تا 20 درصد کاهش می دهد. قهوه همچنین سطح آنزیم ها را که با التهاب و آسیب های کبدی مرتبط است کاهش می دهد.

مبارزه با سرطان

در مواجهه با سرطان قهوه به شیوه های مختلفی برای مردان و زنان کاربرد دارد. مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان سلول بازال را کاهش می دهد و تشکیل تمورهای ناشی از یو وی بی را مهار می کند که عضو هایی از بدن همچون سینه، پروستات، کبد، روده بزرگ و سرطان های مقعدی و ملانوما درگیر آن است. تمام این موارد مدیون پلی فنول ها، آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی و گیاهی می باشند.

زیبایی

بله قهوه به پیشگیری از آکنه و بهداشت عمومی پوست کمک می کند. علاوه بر این می توانید از قهوه به عنوان کرم و یا لایه بردار استفاده کنید. PH کمی اسیدی قهوه باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و همانطور که قبلا اشاره شد خواص آنتی اکسیدانی آن کمک می کند تا پوست شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. مطالعات اخیر همچنین نشان می دهد کاربرد موضعی قهوه برای رفع آسیب های اشعه ماورءبنفش خورشید بسیار مفید است.

 رفع افسردگی

البته با قهوه نه با مشروبات الکلی. افسردگی یک مشکل بسیارجدی مدرن است و قهوه یکی از بهترین راه حل های مبارزه با افسردگی حاد و مزمن می باشد. کافئین در کنار آنتی اکسیدان ها مانند یک ضد افسردگی خفیف عمل می کند و مثل سروتونین و دوپامین به تولید انتقال دهنده های عصبی کمک می کند.. در افرادی که روزانه 4 فنجان یا بیشتر قهوه می نوشند 20 درصد احتمال ابتلا به افسرگی وجود دارد و خطر ارتکاب خودکشی تا 50 درصد کاهش می یابد.

افزایش هوش

همه ما می دانیم که قهوه بهترین یاور ما به هنگام انجام کار در شب ها می باشد. قهوه نه تنها باعث بیدار ماندن می شود بلکه حافظه کوناه مدت شما را نیز افزایش می دهد. قهوه آثار آدنوزین و ناقل های عصبی را مهار می کند و به بهبود عکس العمل، دقت، استدلال منطقی، هوشیاری و هر چیزی که مربوط به هوش و ذکاوت است کمک می کند. بنابراین نه تنها سریع تر بلکه دقیق تر کار خواهید کرد.

 

ورزش های کافئین دار

اگر چه گفتیم که قهوه به دلیل خاصیت ادرار آوری باعث کاهش آب می شود، مطالعات اخیر نشان می دهد که مصرف متوسط قهوه یعنی 5 فنجان در روز مانع انجام تمرین ورزشکاران نمی شود. به علاوه خستگی را رفع می کند، انقباض عضلات را تقویت می کند، ادراک درد را کاهش می دهد و اسید های چرب خون که ماهیچه ها جذب می کنند و برای سوخت و ساز مصرف می کنند را افزایش می دهد.

 

 

حضور مولتی کافه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته 

 

 

قهوه فوری مولتی کافه با طعم هل

 

 

کارشناس واحد تحقیق و توسعه مولتی کافه گفت: محصولات طعم دار مولتی کافه در حال ورود به بازار است.

سعید رئیسی افزود: اولین محصول طعم داری که به بازار آمده، قهوه فوری با طعم هل است و به زودی محصولات طعم دار دیگری نیز بر اساس نیاز بازار، تولید خواهد شد.

به گفته رئیسی، مولتی کافه اولین و تنها تولیدکننده محصولات قهوه فوری در ایران است که حدود 6 سال از فعالیت آن می گذرد. این شرکت به دلیل برخورداری از سرمایه گذاران مقیم خارج از کشور، از همان ابتدا به صادرات مبادرت ورزیده است.

کارشناس واحد تحقیق و توسعه مولتی کافه عنوان کرد: صادرات به کشورهایی از قبیل آلمان، انگلیس، بلغارستان، بلاروس، سوریه، لبنان و عراق انجام می گیرد و عمده مواد اولیه کارخانه ، از اقصی نقاط جهان شامل : امریکای مرکزی و جنوبی ، افریقا و نیز آسیا تامین می گردد .

بیشتر تولیدات این شرکت انواع قهوه های فوری و میکس و مابقی قهوه های دم کردنی می باشد .

 


چربی سوز!

آخرین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد نوشیدن کافئین سوخت و ساز بدن را 3 تا11 درصد افزایش می دهد. کمتر فعالیت شیمیایی در بدن می تواند تا این حد به افزایش سوخت و ساز کمک کند، پس قهوه بنوشید.


نخستین وب کم دنیا برای قهوه:

گروهی از دانشمندان دانشگاه کمبریج در سال 1991 نخستین وب کم دنیارا روی دستگاه قهوه ساز دفتر استادان دانشگاه نصب کردند. هدف آنها گرفتن تصاویر زنده از دستگاه قهوه ساز برای آگاهی از میزان قهوه داخل آن بود تا کسی که قصد نوشیدن قهوه دارد با مخزن خالی هنگامی مواجه نشود.تصویر پایین نخستین تصاویر گرفته شده توسط این وب کم بود.


رابطه نوشیدن قهوه و سلامتی کبد:

افرادی که تا 4کاپ(لیوان) قهوه در روز مصرف می کنند، احتمال ابتلا به سیروز در آنها 80% کمتر است.

سیروز به التهاب شدید کبد گفته می شود. بیماران سیروزتیکی همواره با خطر تخریب کامل کبد خود مواجه هستند. با این حال ما مصرف این میزان از کافئین در رژیم غذایی روزانه را توصیه نمی کنیم و همواره بر مصرف متعادل قهوه تأکید داریم.


مترجم:  سامان شفیعی 

قصد توسعه کسب و کار خود را ندارید؟

اینترنت بستر اصلی توسعه رقبای شماست!

با گسترش اینترنت و تجهیزات دیجیتال قابل حمل مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و … می توان گستره نفوذ کسب و کار خود را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی افزایش داده و فروش بیشتری را ایجاد کرد. رقبا منتظر ما نخواهند ماند و از این فرصت بی نظیر بهره های فراوانی خواهند جست.

بی شک تعطیلی و ورشکستگی در انتظار کسب و کارهایی است که در اینترنت حضور نداشته یا حضور آنها خیلی کم رنگ و محدود می باشد. چه بسا کسب و کارهای بزرگی را به چشم می بینیم که به دلیل عدم حضور در اینترنت، به واسطه کسب و کارهای اینترنتی به تعطیلی و رکود کشانده شده اند.

یکی از مهمترین دغدغه کسب و کارها در طراحی وب سایتشان، تامین و مدیریت محتوای آن می باشد، که ما این مورد مهم را هم بر عهده می گیریم.

وب سایتهای طراحی شده توسط ما به گونه ای می باشد که، مسول وب سایت به سرعت و بسیارآسان، می تواند محتوای وب سایت را ویرایش و مدیریت کند.

زمان طلایی ترین دارایی یک کسب و کار است.تمامی تلاش ما بر این است که وب سایت مشتریان را با حفظ کیفیت و بدون اتلاف وقت تحویل دهیم.

ما علاوه بر فعالیت طراحی وب، در زمینه بازاریابی و فروش اینترنتی هم فعال هستیم. از این رو به همه مشتریان خود مشاوره رایگان بازاریابی ارائه می کنیم.

لطفا درخواستهای خود را در مورد وب سایت طراحی شده خود، به ما اعلام کنید.

ما نکات مهم بازاریابی، برندینگ و مدیریت را به صورت یادداشتهایی، گردآوری می کنیم.

اگر درخواست یا پیامی دارید، می توانید از طریق فرم «ارسال درخواست»، به ما اعلام کنید.

© IO Service Group, All Rights Reserved.

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *