خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

دوره مقدماتی php
خواص قرص سرکه سیب برای لاغری
خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

قرص سرکه سیب در بین افرادی که به تصمیم دارند وزن کم کنند محبوب شده است. بسیاری از افرادی که تا به امروز از این قرص مصرف کرده‌اند، ادعا می‌کنند که مصرف آن منجر به کاهش سطح کلسترول، کاهش قند خون، و کاهش وزن می‌شود. البته خود سرکه سیب هم تمام این خواص را دارد، اما شاید همه افراد قادر نباشند که سرکه را به شکل مایع مصرف کنند. به همین دلیل است که قرص‌های سرکه سیب، در حال حاضر بسیار محبوب شده‌اند. در مقاله امروز قصد داریم شما را با مزایا و معایب این قرص آشنا کنیم.

 

در مکمل‌هایی که به شکل قرص هستند، فرم خشک شده سرکه سیب وجود دارد. بسیاری از افراد مزه و بوی تند و قوی سرکه سیب را دوست ندارند، و یا با مصرف سرکه معده درد می‌گیرند. به همین دلیل، ترجیح می‌دهند که سرکه سیب را به شکل قرص مصرف کنند. مقدار سرکه سیب موجود در این قرص‌ها بر طبق برندی که آن‌ها را ارائه می‌دهد متفاوت است. اما معمولا یک کپسول شامل حدود ۵۰۰ میلی گرم، یعنی معادل دو قاشق چای خوری (۱۰ میلی لیتر) سرکه سیب است. قرص‌های سرکه سیب بعضی دیگر از برندها ممکن است شامل مواد دیگری نیز باشد که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کنند.

 

اسید مالیک و اسید استیک دو ترکیبی است که در قرص سرکه سیب وجود دارد. اسید مالیک یکی از ترکیباتی است که به طور طبیعی در میوه‌های بسیاری مانند سیب، گیلاس و گوجه فرنگی یافت می‌شود. اما غلظت آن در قرص سرکه سیب بالاتر از مواد طبیعی است. به احتمال زیاد در تمام آبنبات‌های ترشی که تا به حال خورده‌اید، اسید مالیک عنصر اصلی بوده است. این اسید مفید دقیقا همان چیزی است که باعث می‌شود بعضی از سیب‌ها مزه ترش و جذابی داشته باشند. علاوه بر این، اسید مالیک به افزایش سطح انرژی و کاهش درد کمک می‌کند و از این جهت در بین مردم بسیار شناخته شده است.

خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

دوره مقدماتی php

 

سرکه سیب برای مدت چند قرن در بین افراد محبوب بوده و هست، و در حال حاضر با تحقیقات گسترده علمی که در مورد فواید بی‌شمار آن انجام گرفته، می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین محصولات طبیعی در بین افراد است. آیا قرص‌های لاغری سرکه سیب به غیر از کمک به کاهش وزن، برای کل بدن فواید دیگری هم دارند؟ این فواید چه هستند؟ اصلا این قرص‌ها چگونه اثر می‌کنند؟

تا به امروز، تحقیقات کمی در مورد اثرات قرص سرکه سیب انجام گرفته‌اند. مزایای بیان شده، بر اساس مطالعاتی است که سرکه سیب مایع یا اسید استیک را به عنوان ترکیب اصلی آن بررسی می‌کنند. در حالی که این مطالعات در پیش‌بینی کردن اثرات احتمالی قرص سرکه سیب بسیار مفید هستند، بررسی اینکه آیا شکل قرص سرکه سیب نیز اثراتی مشابه با خود سرکه سیب دارد یا نه، کمی دشوار است.

دانشمندان بر این باورند که ترکیبات موجود در سرکه سیب به شکل مایع، ممکن است باعث کاهش تولید چربی در بدن و همچنین بهبود توانایی بدن شما در استفاده از شکر بشود. همین موارد منجر به افزایش مزایای سلامت‌بخش این قرص می‌شوند. در ادامه، برخی از مزایای سرکه سیب را برای شما شرح می‌دهیم.

 

تحقیقات نشان داده است که مصرف سرکه رقیق شده می‌تواند به کاهش وزن و کاهش چربی انباشته شده در بدن شما کمک کند و شاید یکی از بزرگترین مزایای مصرف قرص سرکه سیب این است که می‌تواند به فرآیند کاهش وزن کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که مصرف این قرص همراه با مواد غذایی که کربوهیدرات بالایی دارند، می‌تواند منجر به احساس سیری در فرد، برای مدت بیشتری شود. این مسئله نیز به نوبه خود، می‌تواند به فرآیند کاهش وزن به دلیل کاهش مصرف کالری کمک کند. علاوه بر این، قرص سرکه سیب به برخی از افراد کمک می‌کند تا مشکلات مرتبط با سندرم متابولیک خود را بهبود بخشد.

همچنین دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که خوردن مقداری سرکه می‌تواند سوخت و ساز ترکیب نشاسته در بدن را تغییر دهد و باعث شود که میزان کمتری از نشاسته به کالری تبدیل شود. از این رو، شما با خوردن سرکه سیب، کاهش وزن را در کنار دفع مقدار زیادی آب و افزایش سوخت و ساز بدن تجربه خواهید کرد.

 

یک یادآوری دوستانه: اگرچه تحقیقات علمی که بر روی قرص سرکه سیب انجام شده‌اند ثابت کرده‌اند که این قرص به فرآیند کاهش وزن کمک بسیاری می‌کند، اما هیچ غذایی یا نوشیدنی یا قرصی به تنهایی معجزه نمی‌کند. این قرص در حقیقت همراه با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش اثر می‌کند؛ یعنی همان روش خوب و قدیمی که همه ما با آن آشنا هستیم!

از لحاظ علمی ثابت شده است که سرکه سیب می‌تواند تا حدی در کنترل قند خون به بدن شما کمک کند و پاسخ بدن به انسولین را نیز  بهبود ببخشد. هنگامی که میزان انسولین در بدن شما تنظیم می‌شود، به همین میزان برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد. این مسئله نیز به خودی خود به فرآیند کاهش وزن کمک می‌کند.

 

به طور قطع و یقین نمی‌توان در مورد سرکه سیب و رابطه آن با کاهش کلسترول انسانی نظر داد اما ممکن است که مصرف سرکه سطح کلسترول و تری گلیسیرید را در بدن کاهش دهد. تا به امروز، بیشتر تحقیقات علمی در مورد اثرات سرکه سیب بر روی موش‌ها انجام شده است، اما مطالعات اندکی که شامل انسان هستند نیز نتایج بسیار مهم و امیدوارکننده‌ای به ما ارائه می‌دهند. نتایج یک مطالعه نشان داد افرادی که برای ۱۲ هفته، هر روز یک نوشیدنی رقیق با ۰٫۵ الی ۱٫۰ اونس (یعنی معادل ۱۵ الی ۳۰ میلی لیتر) حاوی سرکه سیب مصرف کردند، نسبت به گروه دیگر ۱٫۹۸ تا ۷٫۴۸ پوند وزن بیشتری را از دست داده بودند. (چیزی معادل ۰٫۹ تا ۳٫۴ کیلوگرم کاهش وزن).

نتیجه مطالعه دیگری نشان داد که مصرف ۰٫۰۴ اونس (یعنی معادل ۱ گرم) اسید استیک، که همان ماده اصلی و فعال در سرکه سیب است، به شکل مخلوط با روغن زیتون، پاسخ بدن به قند خون را پس از خوردن نان سفید در افراد بزرگسال و سالم ، ۳۴ درصد کاهش داده است.

علاوه بر این، مصرف دو قاشق غذاخوری (یعنی معادل ۳۰ میلی لیتر) سرکه سیب در آب، توسط کسانی که به بیماری دیابت نوع ۲ مبتلا هستند،  قند خون ناشتای آن‌ها را تنها پس از دو روز، به میزان ۴ درصد کاهش داد.

 

حتما این ضرب المثل مشهور را شنیده‌اید که می‌گوید: “کمتر کار کن، اما هوشمندانه کار کن!” این مسئله در مورد قلب و بدن ما هم صدق می‌کند. وقتی فشار خون شما بالا باشد، قلب شما نیز سخت‌تر از حالت عادی کار می‌کند. استیک اسید سرکه سیب که در قسمت‌های بالاتر هم از آن نام بردیم، یکی از مواد فعال موجود در ترکیبات قرص سرکه سیب است. نتایج تحقیقات علمی که بر روی حیوانات انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که این ماده، فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. یک تحقیق علمی دیگر که بر روی حیوانات انجام شده‌ ثابت کرد که سرکه، آنزیمی که منجر به افزایش فشار خون می‌شود را بلاک می‌کند.

 

شواهد قطعی وجود ندارند که نشان بدهند مصرف سرکه سیب به توانایی مبارزه با بیماری سرطان مرتبط است. با این وجود، نتایج یک مطالعات علمی روی موش‌ها نشان داده است انواع سرکه می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی را کاهش دهد و به به فرآیند کوچک شدن یک تومور کمک کند.

 

اسید لاکتیک، واژه‌ آشنایی برای ورزشکاران است. اسید لاکتیک عامل ایجاد خستگی پس از تمرینات طولانی و ورزش‌های سخت و طولانی مدت است. سرکه سیب، موادی در خود دارد که می‌تواند اسید لاکتیک را خنثی کند. اسیدآمینه‌های موجود در سرکه سیب عامل اصلی کاهش اسید لاکتیک در خود و عضلات است تا فرد پس از ورزش سخت و استرس‌های روزانه احساس درد عضلانی کمتری داشته باشد. برای وعده بعدی ورزش خودتان، یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب را به همراه یک لیوان آب، ترکیب کنید و بعد از ورزش آن را میل نمایید.

همچنین برخی براین باور هستند که مصرف موضعی سرکه سیب به دلیل وجود استیک اسید می‌تواند دردهای عضلانی را کاهش دهد و حتی خاصیت ضد التهابی سرکه سیب می‌توانند به شما در رفع آثار کبودی روی پوست دست و پا هم کمک کند.

مصرف سرکه سیب علاوه بر مزایای متعدد، معایب و عوارض احتمالی هم به همراه دارد. به عنوان مثال، مصرف سرکه سیب می‌تواند منجر به بروز عوارض جانبی منفی، از جمله سوء هاضمه، تحریک گلو و کمبود پتاسیم بشود. این اثرات منفی به احتمال زیاد، به دلیل خاصیت اسیدی بودن سرکه رخ می‌دهند. علاوه بر این، مصرف طولانی مدت سرکه سیب ممکن است تعادل اسیدی بدن شما را دچار اختلال کند.

نتایج یک مطالعه علمی نشان داد افرادی که هر روز صبح با صبحانه خود یک نوشیدنی حاوی ۰٫۸۸ اونس (یعنی معادل ۲۵ گرم) سرکه سیب مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که این کار را نمی‌کنند، در طول روز خیلی بیشتر حالت تهوع دارند.

علاوه بر این، نتیجه مطالعه موردی یک خانم ۲۸ ساله که برای مدت ۶ سال، هر روز یک نوشیدنی حاوی آب و ۸ اونس (یعنی معادل ۲۵۰ میلی لیتر سرکه سیب) را مصرف می‌کرد، نشان داد که این خانم در نهایت به دلیل کمبود پتاسیم و پوکی استخوان در بیمارستان بستری شد.

همچنین، مصرف سرکه سیب به شکل مایع منجر به تخریب مینای دندان‌های شما نیز خواهد شد. این در حالیست که مصرف قرص سرکه سیب، به دندان‌های شما آسیبی نخواهد رساند. با این حال، بر طبق شواهد علمی مصرف این قرص‌ها ممکن است که باعث بروز حساسیت در گلو و مری بشود و علاوه بر این، عوارض منفی آن احتمالا با عوارض منفی سرکه سیب مایع مشابه خواهد بود. افرادی که ناراحتی معده و دستگاه گوارش دارند برای جلوگیری از عوارض احتمالی باید مصرف سرکه سیب یا قرص سرکه سیب را با مشورت پزشک انجام دهند.

خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

 

متاسفانه با توجه به کم بودن تعداد تحقیقاتی که در مورد قرص سرکه سیب انجام شده‌اند، هیچ دوز پیشنهادی و یا استانداردی برای مصرف آن وجود ندارد. اما نتایج تحقیقات انجام شده نشان می‌دهند که مصرف ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب (یعنی معادل ۱۵ الی ۳۰ میلی لیتر) به شکل محلول در آب، برای افراد سالم ضرر خاصی ندارد.

اگر قصد دارید که قرص سرکه سیب را مصرف کنید، بهتر است که عوارض احتمالی آن را در نظر بگیرید. علاوه بر این، بهتر است که دوز مصرفی این قرص همانند دوز مصرفی مجاز سرکه سیب به شکل محلول در آب باشد تا به بدن شما آسیب جدی نرساند. البته اینکه آیا این قرص دارای خواص مشابهی با سرکه مایع است یا خیر، هنوز مشخص نیست.

در ضمن، بهتر است که در هنگام خرید مطمئن شوید قرصی که انتخاب کرده‌اید، ترکیبات مناسبی دارد و چیز عجیب و غریبی در لیست ترکیبات آن نوشته نشده است. اگر قصد دارید یک قرص خارجی مصرف کنید، بهتر است بدانید که FDA  این گونه قرص‌ها را تایید نمی‌کند و در نتیجه، ممکن است که حاوی ترکیبات ناشناخته‌ای باشند. پس حتما احتیاط کنید!

به طور کلی، مصرف سرکه سیب به شکل مایع و محلول در آب، بهترین و بی‌خطرترین راه ممکن است. چون در این حالت شما به خوبی می‌دانید که در حال مصرف چه چیزی هستید.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

  • عکس نوشته بِهناد
  • وبسایت

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    حداقل 8 کاراکتر

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    قرص سرکه سیب برانسون موجب کمک به کاهش وزن به وسیله بهبود متابولیسم چربی و کربوهیدرات در بدن می شود.

    ۶۲,۱۰۰ تومان

    در انبار موجود نمی باشد

    قرص سرکه سیب از عصاره خشک سرکه سیب به دست می آید. در اثر تبخیر میزان مواد اسیدی آن بسیار کم می شود و فقط پلی فنول های کاهنده وزن در آن باقی می مانند. قرص سرکه سیب برانسون صدمه ای به پرز روده یا پرز معده نمی زند زیرا قسمت اسیدی آن حذف شده است و فقط پلی فنول های کاهنده وزن باقی مانده اند. شنیده می شود که افراد مبتلا به بیماری های کبدی، آرتریت روماتوئید و میگرن نباید این قرص ها را مصرف کنند. در حالیکه پلی فنول ها خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارند و نه تنها صدمه ای به بیمار نمی زنند بلکه مفید هم هستند.

    قرص سرکه سیب برانسون لاغر کننده و ضد چاقی، مفید جهت بیماری های قلبی، چربی خون، تنگ شدن عروق قلب، تنظیم فشار خون، بیماری های درد مفاصل و گوارشی و سرشار از املاح معدنی می باشد.

    قرص سرکه سیب برانسون دارای مواد معدنی بسیاری می باشد. علاوه بر خواصی که سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون دارد. یک اسید استیک سالم و ملایم است و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد.

    مواد موجود در قرص سرکه سیب برانسون موجب طراوت و نشاط سلول های بدن می شود. همچنین با فعال نمودن دستگاه گوارش اثری فوق العاده بر روی هضم مواد چربی – گوشتی و پروتئینی داشته باشد. قرص سرکه سیب به طور کلی از ۷ تا ۸ درصد اسید استیک ترکیب شده است. و نیز دارای مقداری اسید مالیک – اسید سیتریک – اسید سولسینیک و اسید تارتریک می باشد. اسید استیک در این قرص محرک و فعال کننده سلول های کبدی می باشد. در نتیجه موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن و دفع مواد سمی موجود در غذاها از راه روده ها می گردد. و به این دلیل مواد سمی در خون پایین می آید.

    این مواد سمی غذایی عبارتند از: اوره، اسید اوریک و چربی خون. بسیاری از متخصصان مواد غذایی بر این عقیده اند که مقدار کمی سرکه هر روز باید همراه غذا مصرف شود تا نه تنها ترشحات غدد معده، کبد، لوزالمعده و غده روده ها زیاد شده و مواد غذایی خوب هضم شوند بلکه موجب دفع اوره و هضم چربی در خون نیز گردد. قرص سرکه سیب برانسون اثری حیاتی در حفظ طراوت بدن دارد. چرا که گوگرد در طراوت پوست نقش مهمی دارد و این قرص دارای گوگرد کافی می باشد.

    گفتنی است که ویتامین های B، کلسیم و فسفر در احساس نشاط و رفع خستگی بدن بسیار موثر است. قرص سرکه سیب برانسون با بهره مندی از خواص سرکه سیب و سایر مواد تنظیم کلسترول خون با ایجاد تعادل و دفع چربی های بدن اندامی متناسب و در خور را برای شما به ارمغان می آورد.

    سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، به عنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی پوکی استخوان و نیز برای هضم بهتر مواد غذایی موثر است. اگر چه سرکه سیب سرطان را درمان نمی کند. ولی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد. رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند. و باعث تخریب سلول های بدن، پیری زودرس سلول ها و ایجاد سرطان می شوند.

    بتاکاروتن آنتی اکسیدان مهمی است که در سرکه سیب وجود دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. سرکه سیب علاوه بر بتاکاروتن، ماده دیگری نیز دارد که از سرطان جلوگیری می کند. نام این ماده پکتین است. پکتین یک نوع فیبر غذایی است. مطالعات نشان داده که دریافت زیاد فیبر از بروز سرطان و به خصوص سرطان روده جلوگیری می کند، زیرا فیبرها با مواد سرطان زا در روده ترکیب می شوند و باعث دفع سریع تر آنها از بدن می شوند.

    از سال ها پیش بسیاری از محققان به خواص معجزه آسای سرکه سیب پی برده بودند. یکی از این فواید سرکه سیب لاغری و کاهش وزن است. افزایش وزن و چاقی معضلی است که نسل امروز با آن دست و پنجه نرم می کند و مبتلایان به آن برای رهایی از چاقی دست به اقدام های مختلفی مانند ورزش، رژیم درمانی و مصرف برخی از محصولات موجود در بازار مانند سرکه سیب می زنند.

    برای مشاهده اثر سرکه سیب در کاهش وزن، مصرف روزانه آن به دلیل خاصیت اسیدی سرکه عملی نیست و اگر هم عملی باشد، نباید فراموش کنیم که مصرف زیاد آن باعث افزایش اشتها و میل به خوردن می شود، به طوریکه حتی ممکن است به ضرر فرد هم تمام شود و نتیجه معکوسی بگیرد.

    سرکه سیب حاوی ماده ای به نام پلی فنول است که باعث کاهش وزن می شود. پلی فنول ها گروه بزرگی از مولکول های حلقوی و متنوع هستند که با مکانیسم های مختلفی به کاهش وزن و کلسترول خون کمک می کنند. این ماده غذایی به علت خاصیت آنتی اکسیدانی تقریبا در موارد بسیاری مانند جلوگیری از ابتلا به بیماری های مزمن در سالمندان نظیر پیرچشمی، آرتریت روماتویید و پیری پوست نقش مثبتی دارد؛ بنابراین فقط برای کاهش وزن به کار نمی رود.

    در افرادی که داروهای دیورتیک (ادرارآور) مصرف می کنند، مصرف سرکه سیب، باعث جایگزین شدن و جبران پتاسیم از دست رفته می شود. برای این منظور دو قاشق مرباخوری سرکه سیب را با مقداری آب مصرف کنید.

    سوربیتول کریستالین، سیلیکون دی اکسید، منیزیم ستئارات، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، مالتودکسترین، پلی اتیلن گلیکول، لسیتین، سدیم سیترات

    بزرگسالان روزانه یک قرص همراه با هر وعده غذا و یا طبق دستور پزشک میل نمایند.

    داروهای گیاهی ممکن است که برای بدن مضر نباشند ولی مصرف بیش از اندازه آنها امکان دارد در فعالیت اعضای بدن اختلال به وجود آورد پس توصیه می شود بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید.
    قرص لاغری سرکه سیب کاملا بی خطر بوده و اجرای تشکیل دهنده آن ۱۰۰% طبیعی و گیاهی می باشد.
    خانم های باردار و افرادی که تحت معالجه می باشند با مشورت پزشک از این محصول استفاده نمایند.
    در صورت داشتن مشکلات گوارشی و سابقه هرگونه بیماری، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
    تاکنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف قرص سرکه سیب گزارش نشده است.
    این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.
    دور از نور مستفیم آفتاب و در جای خشک و تاریک نگهداری شود.
    مصرف این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.
    با فاصله ۲ ساعت از داروهای دیگر مصرف شود.
    دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

    8317842806901160

    716563262051

    چربی سوز

    قرص

    بزرگسالان

    100 عدد

    سرکه سیب

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    پلاستیکی

    امریکا

    Bronson

    گیتی سلامت آریا

    برانسون

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

  • عکس رفتن دختر تنها
  • هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    0 محصول


    کد تایید *

     

    بسیاری از متخصصان تغذیه در مورد سرکه سیب به عنوان ابزاری برای کاهش وزن صجبت می کنند. آیا می خواهید بدانید که سرکه سیب چطور می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام مفید باشد؟ به مطالعه خود در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک ادامه دهید و قطعاً متوجه خواهید شد.

    رژیم غذایی که بر پایه سرکه سیب باشد ، به شما در کاهش وزن حدود 2 کیلوگرم در هفته کمک می کند، اما هیچ مدرک علمی برای استفاده از سرکه سیب وجود ندارد. همچنین پیدا کردن یک توضیح روشن از این که چطور سرکه سیب به کاهش وزن کمک می کند، دشوار است. اما ما برخی واقعیت ها را داریم پس بیایید شروع کنیم!

    اول از همه، شما باید بفهمید مزایا و اثرات جانبی سرکه سیب قبل از استفاده چیست. اگر شما سرکه را بنوشید، حفره مخاط دهان و معده را می سوزاند ، هم چنین سرکه به طور معکوس بر کیفیت مینای دندان و اسیدیته معده تاثیر می گذارد. استفاده از یک نوشیدنی با اضافه کردن سرکه سیب به شدت برای افراد مبتلا به بیماری های دستگاه گوارش ممنوع است، هم چنین لیستی از ممنوعیت ها برای استفاده سرکه سیب شامل هپاتیت، اختلال کبد و آلرژی به اجزای نوشیدنی، به خصوص سرکه است.

    سرکه سیب منع مصرف وحشتناکی دارد، اما برای کاهش وزن مفید است، سرکه سیب شامل عناصر منحصر به فردی است، دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی است. به طور فعال برای کنترل بیماری های کلیه ها، تیروئید، و همچنین برای درمان آکنه، یبوست و واریس استفاده می شود. با توجه به این توضیحات ورزش و تناسب اندام نمناک متوجه مزایا و عوارض سرکه سیب شدیم پس روشن است برای استفاده از سرکه سیب با هدف کاهش وزن و لاغری باید ان را به گونه ای مصرف کرد تا مشکلی متوجه دستگاه گوارش نشود.

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    با استفاده از سرکه سیب، می توانید وزن خود را در خانه کم کنید و این موضوع عملاً ثابت شده است، اما شما باید درک کنید که چه میزان از آن را می توانید بخورید، قبل یا بعد از وعده های غذایی، میزان و چگونگی رقیق شدن، میزان درصد اسیدی را تعیین کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

    2 قاشق چای خوری سرکه سیب باید قبل از مصرف در 300 میلی لیتر آب رقیق شود ، می توانید یک قاشق چای خوری عسل هم اضافه کنید و آن را نیم ساعت قبل از غذا بنوشید، دهان خود را بعد از نوشیدن با آب تمیز آبکشی کنید، چون سرکه را از دندان ها و لثه ها که مینای آن را می شکند، پاک می کند.

    شما باید این نوشیدنی را سه بار در روز مصرف کنید :(صبح با شکم خالی، قبل از ناهار و در شب بنوشید.)

    مقدار روزانه نوشیدنی ها نباید از یک لیتر بیشتر باشد ، سرکه سیب باید بیش از 6 درصد اسیدیته داشته باشد، از سرکه سیب در پخت و پز، سس سالاد، اجرای محصولات آرایشی، و غیره استفاده کنید. مهم است که شما باید قبل از شروع دوره با پزشک خود مشورت کنید و بهتر است بدانید کهاگر از قوانین پیروی کنید, بدون آسیب به سلامتی به نتیجه قابل توجهی دست خواهید یافت.

    یک شرط مهم برای این روش از دست دادن وزن با استفاده از مواد طبیعی است، شما می توانید سرکه سیب را به شکل کپسول و یا ترکیبی برای کاهش وزن در قفسه های سوپرمارکت ها پیدا کنید. این رژیم غذایی ساده است ، لازم است که از خوردن غذاهای ناسالم و تنقلات (شیرینی, آرد, چرب, شور, و محصولات سرخ شده) اجتناب کنید, مصرف کالری را محدود کنید و سرکه سیب و آب را بنوشید، غذا باید براساس کربو هیدرات ها, پروتئین و فیبر پیچیده باشد.

    خوردن میوه های چربی سوز, مانند گریپ فروت و انجیر برای حفظ رژیم غذایی برای یک ماه مفید خواهد بود. مدت زمان این دوره می تواند 1 تا 2 ماه باشد، پس لازم است که استراحت کنید، سایز دور کمر شما لاغرتر می شود و وزن خود را تا 3 – 7 کیلوگرم کم خواهید کرد.

    حالا بیایید در مورد مقدار سرکه برای نوشیدن برای کاهش وزن صحبت کنیم. اگر می خواهید برای کاهش وزن یک نوشیدنی آماده کنید، دو قاشق سوپ خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب با دمای اتاق اضافه کنید، عسل می تواند طعم آن را ملایم تر کند. ترکیبی از سودا و سرکه سیب می تواند مفید باشد، اما در عین حال باعث خنثی شدن اسیدیته می شود. اگر شما عسل و سیر را به نوشیدنی اضافه کنید, مخلوط درمانی خواهید داشت که کاملاً به مبارزه علیه ویروس ها و باکتری ها کمک می کند و البته به شما کمک می کند که وزن خود را هم از دست بدهید.

    حالا می دانید چگونه می توان با سرکه سیب وزن کم کرد ؛ به یاد داشته باشید که سرکه سیب می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، اما درمان اصلی نخواهد بود. شما باید درک کنید که بدون داشتن تغذیه مناسب و تمرینات فیزیکی , به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. بسیاری از داستان های واقعی اثبات کرده اند که فرآیند کاهش وزن سالم یک کار بزرگ است, بنابراین باید سخت تلاش کنید تا بدن مورد نظر و رویایی خود را داشته باشید.

    آیا می خواهید سرکه را در خانه آماده کنید؟ فکر می کنید مشکل است؟ باید بگوییم که آماده سازی سرکه سیب طبیعی اصلاً مشکل نیست. ما در بخش تناسب اندام نمناک یک دستورالعمل ساده برای شما ارائه می دهیم که به آیتم های زیر نیاز دارید:

    سیب را پوست بکنید وسط آن را در بیاورید و میوه ها را تکه تکه کنید. سیب ها را در یک ماهی تابه بریزید و آنها را با شکر (حدود 50 گرم به ازای هر کیلو گرم سیب شیرین و 100 گرم به ازای هر کیلوگرم سیب ترش) و آب بپوشانید، آب باید بیشتر از 5 سانت بالای سیب ها باشد، اجازه دهید تا به مدت30 دقیقه بپزد، مخمر را اضافه کنید، برای 2 هفته ظرف را در مکانی تاریک قرار دهید،هر هفت روز مواد را مخلوط کنید، مایع را پس از 14 روز فیلتر کنید و برای 2 ماه مواد را در جایی نگه دارید.

    پس از آن, سرکه آماده استفاده خواهد بود، فقط باید در ظروف شیشه ای نگهداری شود.

     لاغری با سرکه سیب یک روش موثر است، سرکه سیب در کنار خواص زیادی که دارد مضراتی نیز برای بدن دارد که به تمام این موارد اشاره می کنیم.

    در حدود 70 سال پیش برای اولین بار کشف شد سرکه سیب تاثیر بسیاری در لاغری دارد. سرکه سیب می تواند با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی و اندازه دور کمر در تناسب اندام نقش ایفا کند. افراد چاق بسیاری با نوشیدن روزانه دو قاشق سوپ خوری از سرکه سیب، توانسته اتد بعد از 12 هفته تا 2 کیلو گرم وزن کم کنند.یکی از دلایل انتخاب سرکه سیب برای لاغری، تاثیر آن بر میزان اشتها و چربی سوزی است. از سرکه سیب به عنوان تقویت کننده دستگاه گوارش و روده ها نیز یاد می شود. در ادامه با روش های لاغری با سرکه سیبهمراه شوید.

    مصرف ۱ تا ۲ قاشق چای خوری سرکه قبل از هر وعده غذایی: برخی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند این میزان سرکه را در یک لیوان آب حل کرده و و یا با چای سرد بنوشند. این نیز راهکار خوبی است. حتی اگر عطر و طعم سرکه بیش از حد اذیت تان می کند می توانید ۱ تا ۲ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کرده و بعد مصرف کنید.سرکه سیب طعم ناخوشایندی دارد و به همین دلیل آن را باید قبل از غذا مصرف کرد زیرا بر روی میزان اشتها تاثیر می گذارد. در این رژیم باید قبل از وعده های غذایی نهار و شام، مقدار ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب مصرف شود. می توان آن را با آب مخلوط و میل کنید.مصرف سرکه سیب طبق دستور گفته شده در کاهش اشتها تاثیر زیادی دارد. سرکه سیب در کاهش اندازه دور کمر و چربی خون موثر بوده و همین امر باعث کاهش وزن بدن نیز می شود. مصرف مداوم سرکه سیب در طی روز در کاهش وزن موثر است به طوری که طی تحقیقاتی افرادی که طی ۳۰ ماه روزانه ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب مصرف کرده بودند در حدود ۳ کیلو کاهش وزن داشتند.توجه داشته باشید اگر در روز به همان میزان که کالری می سوزانید همان قدر هم کالری مصرف کنید هرگز نمی توانید وزن تان را کم کنید در حالی که با خوردن سرکه اشتهای شما کم شده و کمتر غذا می خورید. در نتیجه میزان کالری کمتری دریافت می کنید. به این ترتیب وزن تان هم افزایش پیدا نکرده و به مرور با کمتر غذا خوردن و کاهش کالری دریافتی، چربی های اضافی بدن تان آب می شوند. با مصرف سرکه سیب می توانید تا حد زیادی از اشتهای کاذب خود پیشگیری نمایید. در صورتی که این کاهش اشتها را با ورزش و غذای سالم همراه کنید می توانید خیلی زود به نتیجه دلخواهتان برسید.

    بیشتر بدانید : کاهش وزن با چند ورزش موثر

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    بیشتر بدانید : برای کاهش وزن 5 کیلویی چقدر باید پیاده روی کنیم

    3 قاشق سرکه سیب را با 1 قاشق غذاخوری آب لیمو حل کنید. این ترکیب را هر روز صبح قبل از صبحانه به مدت 35 روز مصرف کنید. در حقیقت این نسخه برای کاهش 4 کیلو وزن بدن در مدت 35 روز است.این نسخه بسیار عجیب عمل می کند . مخصوصا اگر با رژیم باشد .بهتر است سرکه سیب با یک لیوان بزرگ آب رقیق شود؛ بهتر است یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب به یک لیوان آب اضافه شود.در طول استفاده از این نسخه و حتی روش های دیگر لاغری حتما شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید و حداقل یک ساعت در روز ورزش نمایید.این نسخه توانایی آب کردن چربی های اضافی بدن با سرکه سیب را دارد چون حاوی اسید و آنتی اکسیدان است به علاوه این نسخه متابولیسم بدن را بالا می برد و به کاهش وزن کمک می کند.

    بعضی از خواص سیب بعد از تبدیل شدن آن به سرکه از بین می روند اما پتاسیم، بتاکاروتن و کلسیم از موادی هستند که طی تخمیر سیب به سرکه در آن باقی می مانند.یکی از فواید دارویی سرکه سیب ضد قارچ و ضد میکروب بودن آن است که در افزایش قدرت ایمنی بدن نقش زیادی دارد. سرکه سیب دارای آنزیم ها، ویتامین ها، پروبیوتیک ها و مواد معدنی است. سرکه سیب آنتی اکسیدان قوی است و در پیشگیری از بیماری های مزمن و بیماری هایی که سیستم دفاعی بدن را تحت تاثیر قرار می دهند کاربرد دارد.به دلیل وجود اسید استیک در سرکه سیب باعث افزایش جذب مواد معدنی موجود در غذا به بدن می شود. اسید استیک علاوه بر تاثیر روی جذب مواد غذایی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها نیز می شود.

    علاوه بر مزایای گفته شده سرکه سیب دارای مضراتی برای بدن نیز هست که عبارتند از :

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : مصرف سرکه سیب برای چه کسانی ممنوع است؟

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : معجزه یک قاشق سرکه سیب

    بیشتر بدانید : خواص سرکه سیب + یکی از ضررهای سرکه سیب که نمی دانستید

    بیشتر بدانید : سرکه سیب واقعا لاغر می کند؟

    گردآوری : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع : yjc.ir

    All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

    


    موثرترین قرص لاغری برای لاغر شدن

    5 – 8 کیلو در ماه لاغر شوید

    فواید قرص سرکه سیب: لاغر کننده و ضد چاقی ، مفید جهت بیماریهای قلبی، چربی خون ، تنگ شدن عروق

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    apple-cider-vinegar-stock-large

    قلب ، تنظیم فشار خون، بیماریهای درد مفاصلو گوارشی، سرشار از املاح معدنی .

     

     

    ساخته شده از مواد طبیعی و گیاهی کمیاب بدون ضرر و عوارض

     

    فواید قرص سرکه سیب :

    حتما باید شنیده باشید که روزی یک عدد سیب بخورید تا بیمار نشوید.قرص لاغری سرکه سیب دارای مواد معدنی بسیاری بوده وعلاوه بر خواصی که سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون دارد ،یک اسید استیک سالم و ملایم است و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده دارد و به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم – فسفر – کلرور منیزیم – کلرورسدیم – گوگرد – ویتامی ن های گروه B و ویتامین D می باشد. باید گفت این مواد موجود در قرص سرکه سیب موجب طراوت و نشاط سلول های بدن شده و می تواند دستگاه گوارش را فعال نموده و اثری فوق العاده بر روی هضم مواد چربی – گوشتی وپروتئینی داشته باشد . قرص سرکه سیب به طور کلی از 7 تا 8 درصد اسیداستیک ترکیب شده است ونیز دارای مقداری اسیدمالیک – اسیدسیتریک – اسیدسولس ینیک و اسید تارتریک می باشد.اسید استیک در این قرص محرک و فعال کننده سلولهای کبدی می باشد و در نتیجه موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن و دفع مواد سمی موجود در غذاها از راه روده ها می گردد و به این دلیل مواد سمی در خون پایین می آید.

    این مواد سمی غذائی عبارتند از:اوره – اسید اوریک و چربی خون.بسیاری از متخصصان مواد غذایی بر این عقیده اند که مقدار کمی سرکه هر روز باید همراه غذا مصرف شود تا نه تنها ترشحات غدد معده – کبد – لوزالمعده و غده روده ها زیاد شده و مواد غذایی خوب هضم شوند بلکه موجب دفعاوره و هضم چربی در خون نیزگردد.علاوه بر این ها … قرص لاغری سرکه سیب اثری حیاتی در حفظ طراوت بدن دارد ، چرا که گوگرد در طراوت پوست نقش مهمی دارد و این قرص دارای گوگرد کافی می باشد وکلرور منیزیم که از عوامل حفظ جوانی است که در این قرص لاغری به مقدار کافی وجود دارد.

    گفتنی است که ویتامین های B – کلسیم و فسفر در احساس نشاط و رفع خستگی بدن بسیار موثر است. این قرص لاغری با بهره مندی از خواص سرکه سیب و سایر مواد تنظیم کلسترول خون با ایجاد تعادل و دفع چربی های بدن اندامی متناسب و در خور را برای شما به ارمغان می آورد.

    محتویات قرص لاغری سرکه سیب:

    دی کلسیم فسفات ، سلولوز گیاهی ، اسید سیتیریک سبزیجات ، کروسکارملوس ، سیلیکا ، منیزیم استئارات طبیعی غنی شده از گیاهان دارویی .

    حاوی سرکه سیب : پتاسیم ، سدیم ، سلیس ، کلسیم ، منیزیم ،اکسید فریک ، الومین کلر، اسید فسفریک ، اسید گالولیک ، اسید مالیک ، گلوکز ، ساکاروز ، و انواع ویتامینها از قبیل A, B, PP, B5, H

    . . . . . . . . . . …

    طرز مصرف :

    روزانه 1 – 2 عدد قرص قبل از وعده غذایی همراه با یک لیوان اب

    جهت کسب حداکثر نتیجه مصرف قرص سرکه سیب را همراه با رژیم غذایی علمی و تمرین ورزشی دنبال کنید.

    . . . . . . . . . . . . . . .

    توجه :

    تاکنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف قرص سرکه سیب گزارش نشده است .
    خانم های باردار و افرادی که تحت معالجه می باشند با مشورت پزشک از این محصول استفاده نمایند.
    قرص لاغری سرکه سیب کاملا بی خطر بوده و اجرای تشکیل دهنده آن 100% طبیعی و گیاهی میباشد .
    مصرف این دارو برای افراد زیر 14 سال توصیه نمیشود .
    دارو های گیاهی ممکن است که برای بدن مضر نباشند ولی مصرف بیش از اندازه آنها امکان دارد در فعالیت اعضای بدن اختلال به وجود آورد پس توصیه میشود روزانه بیشتر از دو عدد کپسول مصرف ننمائید
    دور از نور مستفیم آفتاب و در جای خشک و تاریک نگاه داری شود.
    دور از دسترس اطفال نگه داری شود
    سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، بعنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی

    پوکی استخوان و نیز برای هضم بهتر موادغذایی موثر است.

     

    سرکه سیب از بروز سرطان پیشگیری هم می کند. اگر چه سرکه سیب سرطان را درمان نمی کند ، ولی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد. رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند و باعث تخریب سلول های بدن، پیری زودرس سلول ها و ایجاد سرطان می شوند.

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    بتاکاروتن آنتی اکسیدان مهمی است که در سرکه سیب وجود دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. سرکه سیب علاوه بر بتاکاروتن ، ماده دیگری نیز دارد که از سرطان جلوگیری می کند . نام این ماده پکتین است. پکتین یک نوع فیبر غذایی است. مطالعات نشان داده که دریافت زیاد فیبر از بروز سرطان و به خصوص

    سرطان روده جلوگیری می کند، زیرا فیبرها با مواد سرطان زا در روده ترکیب می شوند و باعث دفع سریع تر آنها از بدن می شوند

    خواص سرکه سیب

     

    سایر فواید سرکه سیب به شرح زیر است:

    1- سرکه سیب دارای خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کننده است. ضد باکتری و ضد قارچ است و باعث ارتقاء عمل سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل بیماری زا می شود.
    2- مقدار پتاسیم بدن را تنظیم می کند، در نتیجه به حفظ تعادل اسیدی- بازی خون کمک می کند.
    3- برای تصلب شرائین مفید است، زیرا هنگام مستحکم شدن استخوان ها، توده کلسیمی موجود در مفاصل را تجزیه می کند
    4- برای درمان مسمومیت غذایی و ناراحتی های گوارشی مفید است.
    5- عفونت ادراریرا بهبود می بخشد
    6- فشار خون بالا را کاهش می دهد.
    7- در افرادی که داروهای دیورتیک ( ادرارآور ) مصرف می کنند، مصرف سرکه سیب، باعث جایگزین شدن و جبران پتاسیم از دست رفته می شود. برای این منظور دو قاشق مرباخوری سرکه سیب را با مقداری آب مصرف کنید.

    salam,man khodam karshenas e tghzieam,hamishe tu rezhime marizam mokamele serke sibo mizashtam vali az asaresh motmaen nabudam,ta inke khodam ba inke ezafe vazn nadashtam kharidamesho 100tasho ruzi ye dune khordam va tuye 4 mah bedune inke tu rezhime ghazayim hich taghiry bedam 8kg kam shod vaznam!! faghat moazeb bashin vitaminaye

    ممنون چطور میشه این قرص رو تهیه کرد.که از اصل بودن یا تقلبی بودنش اطمینان داشته باشم

    سلام ازیه شخص معتبر خرید کن کسی که اعتبارش را به پول نمیفروشه تنها راهش اینه اگر میشد به این راحتی تقلبی را از اصل تشخیص داد که دیگه کسی تقلبی نمیخریداصلا تقلبی دیگه تولید نمیشد

  • خواص عرق کاسنی و شاتره برای مردان
  • منظورم اینه که برای شرکت خاصی هست..اسم شرکتش چی هست. ممنونم

    سلام ممنون از این توضیحاتی که درباره ی این قرص دادید منتها من یه سوال داشتم من از داروخانه که این قرص را خریداری کردم فروشنده به من گفتند که از این قرص ها بعد از غذا استفاده کنم بعد از هر وجبه غذایی و چند جای دیگر که سوال کردم پاسخ های متفاوتی دادند هر کسی به من چیزی میگفت مثلا یکی می گفت بعد از غذا یکی می گفت قبل از غذا و خلاصه روش های مختلفی توصیه کردند اگر میشه شما یک روش درست به من پیشنهاد کنید که از استفاده ی این قرص نتیجه بگیرم

    سلام قبل از هر وعده غذایی میتونی استفاده کنی
    قرص سرکه سیب با افزایش متابولیسم بدن،می‌تواند در کنار رژیم غذایی صحیح و ورزش و البته با توصیه متخصص تغذیه، به کاهش وزن کمک کند
    موفق باشید

    سلام قرص سرکه سیب چند وقته لاغر میکنه

    سلام قرص سركه سيب چه فرقي با خود سركه سيب دارد؟

    سلام در يك قرص تا 400 تا 500 ميلي گرم ميليگرم پلي فنل كاهنده وزن وجود دارد در حاليكه براي رسيدن به اين مقدار پلي فنل، حسب غلظت سركه سيب مصرفي، لازم است از يك استكان تا يك ليوان سركه سيب مصرف شود كه اين موضوع به دليل خاصيت اسيدي سركه سيب عملي نيست و تازه اگر هم عملي باشد نبايدفراموش كنيم كه مصرف زياد سركه خود باعث افزايش اشتها و ميل به خوردن مي شود طوريكهتازه ممكن است بيلان مصرف انرژي و غذا به ضرر فرد تمام شود و اشتها به جاي كاهش،افزايش يابد! پس خود سركه سيب ممكن است باعث افزايش اشتها شود ولي قرص سركه سيب تازه باعث كاهش اشتها مي شود.

    سلوم خخخخ.من75کیلو بودم در طی 1ماه کمتر شدم 64کیلو…اول گزینه کم کردن وزن شما ارداه است یعنی وقتی قرص یا چایی سبز میخورید به خودتون تلقین کنید که داره چربی هاتون میسوزه شاید مسخره باشه ولی باور کنید جواب میده..2.روزی شش وعده غذا بخورید کم حجم مثلا میان وعده کاهو بخورید..3.چایی سبز حتما بخورید شاید باورت نشه من تو دوماه 1گونی چایی سبز خوردم بهترین زمان خوردن چایی سبز نیم ساعت بعده هر وعده یعنی بعد از شام و نهار..سعی کنید دو روز صبحانه چیزی نخورید خیلی کمکتون میکنه فقط بیشتر از دروز نباشه…ورزش هر ساعت 15تا دراز نشست برید هر موقع میتونید پیاده روی کنید…و اما چه قرصی بخورید؟من تو 1ماه یک بسته اسلیم کویک خوردم نیم ساعت قبله نهار و شام بعده ی هفته تموم شد و 10تا دونه کپسول سرکه سیب گرفتم و خوردم …موفق باشید

    سلام..ممنون از توضیحاتتون.
    برادرم 85کیلو میباشد وسنش12سال وقد1.60میباشد.ایا میتواند از قرص سرکه سیب استفاده کند؟ضرری ندارد؟

    با سلام
    دوست محترم هیچ ماده غذایی به تنهایی نمی تواند در کاهش وزن موثر باشد.اگر سرکه سیب را همراه بایک رژیم غذایی کاهش وزن صحیح مصرف کنید حتما نتیجه بخش خواهد بود.در مورد قرص آن اطلاعی ندارن ولی قطعا نوع طبیعی آن بهتر است و روزی یک قاشق سوپخوری همراه سالاد توصیه می شود.
    سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، بعنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی پوکی استخوان و نیز برای هضم بهتر موادغذایی موثر است.
    سرکه سیب از بروز سرطان پیشگیری هم می کند. اگر چه سرکه سیب سرطان را درمان نمی کند ، ولی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد. رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند و باعث تخریب سلول های بدن، پیری زودرس سلول ها و ایجاد سرطان می شوند.
    بتاکاروتن آنتی اکسیدان مهمی است که در سرکه سیب وجود دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. سرکه سیب علاوه بر بتاکاروتن ، ماده دیگری نیز دارد که از سرطان جلوگیری می کند . نام این ماده پکتین است. پکتین یک نوع فیبر غذایی است. مطالعات نشان داده که دریافت زیاد فیبر از بروز سرطان و به خصوص سرطان روده جلوگیری می کند، زیرا فیبرها با مواد سرطان زا در روده ترکیب می شوند و باعث دفع سریع تر آنها از بدن می شوند.

    مصرف این دارو برای افراد زیر 14 سال توصیه نمیشود

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    دقیقا منم دارم باهمین روش کم میکنم تا الان۱۰ کیلو کم کردم هر۵ روز۱/۵کیلو

    نون وبرنج نخور د و خوراک لوبیا سبز و عدسی ولوبیا قرمز وخورش ها بدون پلو مایه ماکارونی بخورد عرق زیره بخورد کاهش اشتها میاره روزی یک استکان بخورد سالاد بخورد تا شکمش پر شود واحساس سیری کند هفته ای ۱/۵ کیلو کم میکند که به سلامتی آسیب نمی رسد من با این روش ۲۰ کیلو کم کردم

    سرکه سیب یا قرص ان برای کسانی که ناراحتی معده دارن ضرر نداره معده من زیاد از حد اسید داره ،میتونم مصرف کنم؟

    نه مصرف نکن

    سلام.خسته نباشید.من مدتی است بدنسازی میروم و حدود ۶-۷کیلو اضافه وزن دارم و میخوام هرچه زودتر لاغر شوم میخواستم بدونم سرکه سیب بهتر است مصرف کنم یا قرص سرکه سیب؟و سوال دیگر این که قرص سرکه سیب با کپسول سرکه سیب فرقی دارد؟و آخرین سوال این که اگر این قرص ها مارک دارند کدام مارک بهتر است؟ممنون میشم اگر جواب من را بدهید

    سلام گرم به همه دوستان ؛ من چندساله که این قرص رو استفاده میکنم البته مواقعی که اضافه وزن پیدا می کنم … خیلی تاثیر داره و عالیه… واسه خریدش هم از داروخانه اقدام کنید با برچسب وزارت بهداشت … 🙂 ” البته ناگفته نمونه که بستگی به فیزیولوژی بدن هم داره ” ممکنه در بدن بعضی افراد دیرتر جواب بده و اگر در کنار ورزش باشه که دیگه چه بهتر ؛ لاغری صد درصده…

    من میخوام قرص سرکه سیب بخرم خارجیشبهتره بهتره یا ایرانی?

    سلام به دوستان عزیز,کسی هست که قهوه سبز مصرف کرده باشه لطفا نظراتتونو بزارین..

    سلام قهوه سبز خالص دارای مواد چربی سوز فوق‌العاده نمی‌باشد و شرکت‌های تولیدکننده این مکمل‌ها با افزودن کافئین به آن‌ها، چربی‌سوزی آن‌ها را تضمین می‌کنند و ادعا می‌کنند که مصرف ۸۰- ۲۰۰ میلی‌گرم از عصاره قهوه سبز که در این قرص‌ها وجود دارد؛ در طی ۱۲ هفته، آن هم در صورت رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی وزن افراد کاهش می‌یابد

    من قهوه سبز خوردم مزه برگ سنا میده ومثل سنا اسهال آور است

    درست عزیزم منم همین طور بودم بعد دو هفته با قطع قرص و گیاه خوب شدم

    با سلام
    قبل از غذا(ناهار وشام ) ۱قرص سرکه سیب مطابق با تجویز برچسب قوطی قرص می خوردم
    بعد از چند روز دچار سوزش ادرار شدم
    که با حذف قرص برطرف شد
    لازم بذکر است من هیچ گونه بیماری کلیوی مجاری اداری…. نداشتم
    امکان اینکه برای تهیه این قرص ها ممکن از اسید استیک تجاری استفاده شده باشه
    دوباره استفاده کنم

    سلام با تشکر از همه دوستان.من ۳هفتس دارم از قرص سرکه سیب استفاده میکنم ۶کیلو خالص وزن کم کردم ناگفته نمونه روزی ۲۰ مین تردمیل ۱۰ مین دوچرخه بعدشم تمرینم شروع میشه میخام بگم بدون تمرین هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه قرص سرکه سیب متابولیسم بدنو بالا میبره و باعث هضم بهتر غذا و در نتیجه انرژی بیشتر و تمرین بهتر و بیشتر میشه من از مارک خارجیش استفاده میکنم .ممه نون

    سلام خانوما آقایون .شاید باورتون نشه .من قرص سرکه‌سیب رو هر روز ۲ بار خوردم .کنارش ورزش مثل طناب زدن .پیاده روی .رقص عربی انجام دادم تو یک ماه ۱۳کیلو لاغر شدم .اراده خیله مهمه خیییییییییییییللللللللللییییییییی

    سلام و خسته نباشید
    در ماه رمضان چگونه باید این قرص را مصرف کنیم و آیا با توجه به طولانی بودن زمان روزه خاصیت اسیدی بودن این قرص تاثیری بر روی معده و کبد نخواهد گذاشت.
    با تشکر

    به نظر من با توجه به گرمای هوا استفاده نکنی بهتره بزار بعد دوره استفاده کن

    سلام.خاستم بپرسم ک آیا میشه کپسول سرکه سیب رو قبل هروعده غذایی خورد و بعد همراه غذا از قرص ال کارتینین هم استفاده کرد؟ مصرف همزمانشون مشکلی نداره یا نه اثر هم رو خنثی میکنن و فقط باید از یکیشون استفاده کرد و نمیشه همزمان مصرف بشن؟ لطفا راهنماییم کنین.خیلی ممنون

    ال کارنتین نیم ساعت قبل از تمرین بخور سرکه سیب هم ساعت ده صبح بخور یا قبل از وعده های غذایی

    سلام ممنون از راهنماییتون.من کپسول سرکه سیب رو نیم ساعت قبل نهار و شام میخورم اما بعدش اشتهام کم ک نمیشه، هیچ بلکه خیلی احساس ضعف میکنم و روده هامم صدا میدن.لطفا بگید دقیقا چند ساعت قبل نهار و شام کپسول سرکه سیب رو بخورم؟ با تشکر مجدد

    ما با مصرف هر گونه مکمل یا دارویی بدون توصیه ی پزشک مخالفیم.بهتر است با رژیم غذایی مناسب به وزن مناسب برسید. با ورزش و پیاده روی می توانید شکمتان را کوچک کنید. کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند و به ‌راحتی لاغر نشوند. ناحیه ی پایین شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با ورزش و رژیم غذایی به سختی لاغر می‌شوند. بعضی افراد روزهای متمادی از جدیدترین وسایل لاغری شکم استفاده می‌کنند، در حالیکه هیچ‌کدام از این روش‌ها برای لاغر کردن شکم موثر نیست.
    تنها یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد که به شرح زیر است: اجرای یک رژیم صحیح و علمی + انجام ورزش‌های هوازی+ حرکات ورزشی مربوط به شکم+ بلند کردن وزنه. اولین چیزی که باید بدانید این است که لاغر کردن فقط یک قسمت از بدن غیرممکن است. با رژیم و ورزش، کاهش چربی طبق یک قاعده کلی صورت می‌گیرد و تمام قسمت‌های بدن لاغر می‌شوند و قسمتی از بدن که سریع‌تر چاق می‌شود، به ‌همان نسبت دیرتر از سایر قسمت‌های بدن لاغرمی‌شود. این مسئله به ساختمان ژنتیکی افرد مربوط است؛ مثل رنگ چشم، رنگ مو و…، یعنی نمی‌توان آن را تغییر داد. مثلاً در یک فرد ران‌ها چاق‌‌تر از سایر قسمت‌ها و در فرد دیگری باسن چاق تر است و هنگام لاغر شدن این قسمت‌ها دیرتر لاغر می‌شوند. در خانم‌ها نقاطی از بدن که نسبت به کاهش وزن مقاوم هستند شامل باسن، ران و کمر است. در آقایان قسمت پایینی شکم و پهلوهاست. بعضی افراد چاق تصور می‌کنند با انجام ورزش‌های مخصوص یک ناحیه از بدن و بدون رژیم غذایی، می‌توانند آن قسمت را لاغر کنند. به همین دلیل برای لاغر کردن شکم، هر روز تمرینات ورزشی مخصوص این قسمت را انجام می‌دهند، ولی با این کار فقط عضلات شکم را قوی می‌کنند، در حالیکه مقدار چربی آن تغییری نمی‌کند. بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم انجام ورزش‌های هوازی است. ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزانند. ولی بیشتر افراد خیلی زود از انجام این ورزش‌ها خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند. ۱۰ دقیقه اول ورزش، گلیکوژن (ذخیره قندی در کبد) بدن می‌سوزد. اگر فقط ۲۰ دقیقه ورزش کنید، نیمی از عمل سوزاندن چربی را انجام داده‌اید که برای حفظ سلامتی قلب خوب است، ولی چربی زیادی از بین نمی‌رود، زیرا تا وقتی‌که کاملاً ذخایر گلیکوژنی کبد از بین نرود، چربی زیادی نمی‌سوزد. بنابراین برای از بین بردن چربی شکم،۴-۳ بار در هفته و هر بار باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پشت سرهم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید. البته این پیاده‌‌روی باید به قصد ورزش باشد نه تفریح، مثلاً برای دیدن ویترین مغازه ها یا خرید چیزی نباشد که مجبور شوید بین پیاده‌روی خود بایستید. برای از بین بردن چربی شکم،۴-۳ بار در هفته و هر بار باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پشت سرهم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید. البته انجام ورزش، بدون رژیم غذایی نتیجه ی لازم را نخواهد داد. افراد چاقی که می‌خواهند شکم خود را لاغر کنند، علاوه بر ورزش باید رژیم غذایی هم داشته باشند. ولی افرادی که وزن مناسبی دارند و فقط شکم‌شان چاق است، باید با ورزش شکم خود را لاغر کنند. اگر مقدار کالری دریافتی شما بیش از کالری باشد که می‌سوزانید، حتی با ورزش هم، چربی‌ها‌ی زائد آب نمی‌شوند. شما می‌توانید بجای ۲یا ۳ وعده غذایی در روز، ۵ وعده غذایی کوچک بخورید، یعنی غذای خود را به جای ۳ وعده خود را در ۵ وعده تقسیم کنید، ولی پرخوری نکنید. بیشتر، مواد غذایی طبیعی کم‌چربی و کم‌شیرین را مصرف کنید مثل میوه، سبزی، نان سبوس‌‌دار، شیر و لبنیات کم‌چربی و گوشت کم‌چربی. مصرف مواد نشاسته‌ای را کاهش دهید. اگر رژیم غذایی اصولی و علمی نباشد، باعث کاهش آب بدن می‌شود و بعد از توقف رژیم، وزن کاهش یافته دوباره برمی‌گردد. یکی از تمرینات بی‌خطر و از روش‌های موثر برای لاغر کردن شکم، ورزش دراز نشست و استفاده از دستگاه‌های ورزشی مناسب است. غذاهای طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید. از مصرف تنقلات شیرین و غذاهای چرب خودداری کنید. همچنین مواد نشاسته ای مثل مصرف نان، برنج، ماکارونی، کیک و شیرینی و بیسکوییت را کاهش دهید.

    سلامت نیوز: سرکه سیب (Aplle Vinegar) هنوز هم یکی از آن موادی است که مردم به مصرف آن برای کاهش وزن، تمایل نشان می دهد.
    ارتباط بین سرکه سیب و لاغری مطلب جدیدی نیست. اولین مطلبی که راجع به تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن به چاپ رسید مربوط به سال ۱۹۵۸ در کتاب (Folk Medicine) بود که توسط جارویس Jarvis نوشته شد. اما مشکل این است که مطالعات نشان داده اند سرکه سیب موجب کاهش وزن نمی شود!
    دلایل کاهش وزن با سرکه سیب:
    آنچه در کتاب های رژیم لاغری برای کاهش وزن توصیه می شود، استفاده از سرکه سیب به میزان دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی است.
    نویسندگان این کتاب ها معتقدند با مصرف سرکه سیب که مزه خیلی جالبی ندارد ممکن است که فرد غذای کمتری بخورد. یا به عبارت دیگر، سرکه سیب ممکن است موجب کاهش اشتها در فرد شود.
    از طرفی برای مقابله با مزه نسبتا تند و نامطبوع سرکه سیب، برخی شرکت ها آن را به شکل قرص درآورده اند و می فروشند. با این حساب اگر مزه نامطبوع و تند سرکه سیب باعث کم خوردن غذا و به دنبال آن کاهش وزن می شود، ولی به شکل قرص درآوردنِ آن، این مزه را از بین می برد. از بین بردن مزه یعنی اینکه آنچه موجب کم شدن اشتها می شود، مزه سرکه سیب نیست!
    در همین کتاب (Folk Medicine) ذکر شده است که مصرف منظم سرکه سیب موجب سوختن چربی با سرعتی بیش از ذخیره آن می شود.
    ادعای دیگر این است که پکتین موجود در سرکه با کلسترول خون ترکیب شده و آن را از بدن خارج می سازد.
    به هر حال همه اینها در حد حدس و گمان باقی مانده است، اما واقعیت این است که سرکه سیب موجب کاهش وزن نمی شود.
    تنها مورد گزارش شده برای کاهش وزن با مصرف سرکه در سال ۲۰۰۶ بود که نشان داد افرادی که همراه با نان دریافتی شان سرکه سیب می خوردند، احساس سیری بیشتری نسبت به آنهایی داشتند که نان را خالی می خوردند. ولی این مطالعه ارزش علمی نداشت؛ چرا که: افراد شرکت کننده کسانی بودند که اعتقاد خیلی زیادی به کاهش وزن در اثر مصرف سرکه داشتند. تنها ۱۲ نفر در این مطالعه شرکت داشتند و کاهش وزن آنها در حدود یک کیلو در یک ماه بوده است.
    فواید سرکه سیب:
    اما به هر حال، مزیت سرکه سیب این است که اثرات جانبی داروهای کاهش وزن را ندارد و به همین دلیل برخی به آن پناه می برند.
    سرکه سیب موجب تحریک سیستم اعصاب مرکزی نمی شود، بنابراین خطراتی که قرص های لاغری دارای کافئین و افدرین برای بدن ایجاد می کنند را ندارد.
    سرکه سیب همچنین دارای ویتامین ها و املاحی است که برای بدن مفیدند، حتی اگر موجب کاهش وزن نشود.
    به شما توصیه می کنم به جای سس های چرب (مثل سس مایونز) از این سرکه در تهیه سالاد استفاده کنید تا هم از کالری کمتر آن نسبت به سس ها و هم از ویتامین ها و املاح آن بهره ببرید.
    نکاتی در رابطه با مصرف سرکه سیب:
    هیچ مدرک مستندی از تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن وجود ندارد.
    ممکن است با مصرف برخی داروها مانند: دیوروتیک ها، ملین ها، داروهای قلبی و دیابتی (زیرا سرکه سیب کروم دارد و ممکن است سطح انسولین را تغییر دهد) تداخل نماید.
    در مصرف سرکه سیب زیاده روی نکنید:
    مصرف زیاد و طولانی مدت آن ممکن است در برخی افراد موجب ناراحتی و زخم مری و معده شود.
    مصرف زیاد آن ممکن است به مینای دندان و دیگر بافت های دهان و گلو آسیب برساند.
    مصرف طولانی مدت آن موجب پوکی استخوان و کاهش پتاسیم می شود.
    شیوه صحیح لاغر شدن:
    برخی افراد همیشه به دنبال دارو یا رژیم های لاغری هستند که معجزه کنند و نتایج عجیب و غریب و خیلی فوری نشان دهند؛ مثلا طی یک ماه، ۱۰ کیلو لاغر شوند.
    با اینکه تحقیقات زیادی نشان داده اند که فقط یک رژیم لاغری معقول به همراه ورزش و فعالیت بدنی مناسب می تواند موجب کاهش وزن سالم و متناسب شود، با این حال کاهش وزن فوری در اثر مصرف موادی چون سرکه سیب برای برخی افراد جذاب است.
    افراد چاق باید از این ادعاهای دروغین و مصرف مواد غیرموثر و حتی گاهی مضر پرهیز کنند.
    برای لاغر شدن، نکات زیر را مد نظر داشته باشید:
    نباید رژیم هایی را که بر پایه مواد غذایی مغذی نیست، امتحان کنید. (مانند رژیم آب یا رژیم سرکه سیب)
    نباید رژیم هایی که ادعاهای عجیب و غریب در آن مطرح می شود را امتحان کنید.
    نباید رژیم هایی که فقط یک نوع غذا در آن به کار رفته است را اجرا کنید، مانند رژیم پروتئین، رژیم بستنی و … .
    همچنین از رژیم هایی که پول زیادی به صورت پیش پرداخت می گیرند، پرهیز نمایید.
    در واقع، موادی چون سرکه سیب، ما را از حقیقت چگونگی کاهش وزن دور می کنند.
    نتیجه:
    این بررسی به ما ثابت می کند که مطمئن ترین، بهترین و نزدیک ترین راه برای کاهش وزن، اجرای یک رژیم غذایی متعادل به همراه فعالیت بدنی مناسب است. این روش، یک راه عجیب و غریب برای درمان چاقی نیست، بلکه راهی برای کاهش تدریجی وزن و داشتن یک تغذیه سالم و یک روش زندگی سالم است.

    با سلام
    سرکه سیب یک استیک اسید سالم و دارای مواد معدنی زیادی است سرکه دارای پتاسیم، فسفر، گوکرد، کلرور سدیم و ویتامین های گروه B, D می باشد با توجه به اینکه سیب دارای فیبر ( پکتین ) است لذا سرکه سیب نیز دارای پکتین است و این نوع فیبر باعث دفع چربی ها از بدن می شود و علارقم توصیه به مصرف سرکه سیب برای لاغری، هنوز هیچ مدرک علمی که ثابت کند سرکه سیب در لاغری موثر است وجود ندارد.
    ولی من قبلا وزنم ۷۶ بود قدم ۱۴۹ . تو ۴ماه ۲۰ کیلو کم کردم. سرکه سیب و بعد از نهارو شام میخوردم خیلی تاثیر زیادی تو لاغر شدن داره با ورزش. کپسول ونوستات۱۲۰ میخوردم چربی و میسوزونه . قرص کرفس شکم و کوچیک میکنه . با قرص کارنتین۲۵۰ پهلوهارو جمع میکنه

    من نفهمیدم ک بهترین زمان مصرف کپسول سرکه سیب قبل یا همراه یا بعد از نهار و شامه؟؟!! هرکسی چیزی میگه!!کاربران گرامی من چ زمانی کپسول رو مصرف کنم؟ ! چقد بعد یا قبل هر وعده غذایی؟؟ تورو خدا یه نفر کاملتوصیح بده.من پنج روزه نیم ساعت قبل هر وعده غذایی میخورم اما اشتهام زیاد هم شده.کمکم کمین

    سلام دوستان عزیز.قرص سرکه سیب رو قبل یا همراه یا بعداز هر وعده غذایی مصرف کنم؟ اگه قبل یا بعد از هروعده غذایی، دقیقا چند دقیقه یا چندساعت قبل از صرف غذا؟ لطفا جواب بدین.خیلی ممنونم

    سلام من بیماری پسوریازیس دارم یا سودای صدف میتونم از این قرص استفاده کنم؟

    بهتره با پزشکت مشورت کنی سرخود هر چیزیو مصرف نکنی بهتره چای سبز بخور عالیه

    سلام
    اگه بروشور مصرف کپسول سرکه سیب رو بخونید نوشته روزانه ۶ عدد مصرف بشه ،در سه وعده و دوتا دوتا.ولی من اینجا میبینم که همه دوستان میگن روزی ۲ تا مصرف کردن،گیج شدم کدوم بهتره،لطفا راهنمایی کنید

    خوب دوست من صعی کن با ۲ تا شروع کنی به بعد دوز مصرفش بیشتر کن یه دفعه ۶ تا بخوری بدنت هنگ میکنه واسه این پله پله وقتی با ۲ تا جواب میده چه نیازی هست روزی ۶ تا بخوری

    مرسی از راهنمایی تون ولی آخه چون قرصای من ایرانیه میترسم اثر نداشته باشه اگه کم بخورم

    پودر گیاهی ترک اعتیاد دتای هندی

    خصوصیات خوب دارو :
    ۱ : بدون وابستگی .
    ۲ : برگشت چهره بعد ۱۰ روز
    ۳ : نشاط بالا.
    ۴ : نیاز به استراحت ندارد .
    ۵ : ایجاد تنفر .
    ۶ : سم زدای .
    ۷ : بدون مثبتی آزمایش .
    ۸ : ارسال رایگان پیشتاز .
    ۹ : فروش عمده و شخصی.
    ۱۰ : مشاوره تلفنی برای کنترل ارده ۲ کارشناس مرد ۱ کارشناس زن (دارای مدرک کارشناسی و مشاوره اعتیاد).

    سوالات پر تکرار:
    ۱: آیا دارو وابستگی دارد؟
    خیر
    ۲:آیا دارو مثبتی آزمایش دارد؟
    به هیچ عنوان حتی آزمایش ۱۰ کاره
    ۳: میخواهم دارو درب خانه نیاید باید چه کنم؟
    فقط اسم و تلفن کافیست و برای شما تحویل در اداره پست میزنیم که خود شما بروید تحویل بگیرید.
    ۴:آیا میشه دارو را خارج از کشور ببریم؟
    بله
    ۵: میشه هزینه را هنگام تحویل نقدی پرداخت کنیم؟
    بله اما برای اطلاعات بیشتر این سوال با ما تماس بگیرید.
    ۶: آیا درون دارو مواد شیمیایی هست یا قرص وجود دارد؟
    این دارو در آزمایشگاه سلامت تفکیک شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی و قرص است. اما اگر بخواهید میتوانید از دارو آزمایش بگیرید یا بعد ۷ روز از خودتون آزمایش ( ترامادل . تریاک . شیشه . متادن . مرفین . قرص های دارو خونه ای کوکایین . هرویین . و…………………)بگیرید اگر دارو هرماده مخدر و غیره داشت مبلغ کامل را پس بگیرید.
    ۷: دتای هندی عطاری ها خوبه؟
    نمی دانم . اما طبق تجربه خودم ۹۰% تغلبی است و بسیار خطرناک در کل از سالم بودن آن مطمآ شوید.
    ۸: راسته میگن با دوغ بخوری بهتره؟
    بله لبنیات مخصوصا دوغ قدرت آن را زیاد میکند.
    ۹ : بسته ها چطورن ؟
    پلمب اصل هستن .
    ۱۰: آخه مگه میشه تو ده روز چهره برگرده با این دارو:
    بله دارو وقتی مخدر نیست اشتها باز میشه چهره هر شخص که قبلا خوب بوده ضمینه داره کافیست آب و کلسیم به پوست و بافت برسه ۷ روزه هم تاثیر داشته .
    سعی کنید قبل و بعد ۷ روز از چهره عکس بگیرید.
    اعتیاد جرم نیست بلکه بیماریست.

    دتای هندی ، ترک متادن ، ترک اعتیاد ، دارو گیاهی ترک اعتیاد ، ترک ترامادل ، ترک بوپرنورفین ، ترک ب ۲ ، زیر زبانی ، ترک شیشه ، آلفا ، دراگن ، ترک تریاک، ترک شیره ، آزمایش مرفین ، آزمایش اعتیاد ، منفی شدن آزمایش اعتیاد ، آزمایش اعتیاد ، آزمایش ازدواج ، آزمایش استخدامی

    سلام،من ۲ سال پیش بیماری تورم معده داشتم.
    مصرف قرص سرکه سیب برای من ضرر نداره؟؟

    سلام بنده قرص رو مصرف کردم وتا کنون هیچ نتیجه اى مشاهده نکردم البته خارجى هست واز داروخانه تهیه کردم

    با تشکر از این مطلب خوب

    خستع نباشین من وزنم نودو پنج و قدم صدو هشتادو هشته حدودن سی کیلو کم کردم و هف تا هش کیلو دسگ اضافه وزن دارم میخواستم ببینم همراه با دویستو چهل دقیقه هوازی تو هفته و رژیم مناسب میتونم تو ی دوره مصرف ک ی ماه میش اضافه وزنم رو جبران کنم؟

    سلام دوستان عزیز منم رفتم قرص سرکه سیبو چای سبزو خریدم خداکنه جواب بده الان یک هفته است میخورم روزی ۲عدد قبل غذا اگاگه جواب بگیرم به همه ی کسایی که دوست دارن مثل من لاغر شن توصیه میکنم فعلا جواب نگرفتم خدا کنه اثر بخش ومثبت باشه:-

    با سلام
    مرسی از مطالب سایتتون خیلی مفید بود
    من خودم از قرص زنوور استفاده میکنم و برخلاف
    قرص های دیگه ناراحتی معده و روده پیدا نکردم
    با تشکر

    سلا لطفا بگید قرص سرکه سیب چرا باعث یبوست میشه؟وآیا راهکاری براش هست ؟

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

    سلام شماره تماسی دارین ک من تماس بگیرم بررام پست کنن؟ ممنون

    سلام من کم کاری تیروئید دارم با این وجود می توانم از قرص سرکه سیب استفاده کنم

    سلام دوستان
    من یک ماهه قرص سرکه سیب رو خوردم کنارش روزی یک ساعت پیاده روی انجام دادم و شام هم تعطیل بجای شام کاهو و میوه جات یا عدس خوردم ۵ کیلو کم کردم ولی از کاهش وزن که بگذریم احساس سلامتی و تازگی میکنم حتما حتما ورزش رو بیارین تو برنامه روزانتون ❤❤❤❤

    سلام ببخشید سوال دارم
    من وزنم ۷۰بوده با مصرف این قرص در عرض۲هفته ۳کیلو اضاف کردم برعکس اشتهام شدیدتر شده راحل چیه

    من مصرف میکونم الان حساسیرت کرده بدنم

    سلام من همین قرص رو تازه شروع کردم،چرا اینقدر تنده؟ایا برای پوست ضرر نداره؟یعنی باعث جوش های پوستی نمیشه؟؟

    سلام
    من قرص سوپر سرکه سیب و چای سبز کانادایی خریدم روش نوشته بود سه تا در روز یعنی قبل هر وعده غذایی یک دونه. الان من دوتا خوردم بعد دومین قرص پاهام یخ کرده و یکمم سردردشدم. حالا اگه روزی یکی بخورم لاغرمیشم؟

    کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است – آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد –

    پاک کردن دیدگاه

    تمامی حقوق مطالب برای “مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

    طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

    طراحی : کلکسیون طراحی — پشتیبانی و اجرا : ایده نو

    در هر عصر و دوره ای که باشیم چاقی شکم بخصوص برای خانم ها یکی از دغدغه های روزمره است که دائما به دنبال روش های گوناگون برای آب کردن چربی های شکم هستند. شاید شما نیز یکی از این افراد باشید. خوشبختانه چه در علم جدید پزشکی و چه در طب سنتی روش های مختلف و نتیجه بخشی برای آب کردن شکم وجود دارد. اما برخی از این روش ها بسیار هزینه بر هستند و حتی ممکن است عوارض جانبی مختلفی داشته باشند. به همین دلیل جدیدا روش های سنتی بیشتر مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

    یکی از این روش ها نیز استفاده از سرکه سیب برای لاغری شکم است. این سرکه خواص بسیار فراوانی برای سلامتی و سم زدایی بدن دارد و یکی از خواص آن که طرفداران زیادی پیدا کرده است لاغری شکم با سرکه سیب می باشد. در این مقاله می خواهیم تاثیر سرکه سیب بر لاغری شکم را برایتان توضیح دهیم. پس اگر می خواهید خوشتیپ تر باشید با گروه سلامت اوما در این مقاله همراه شوید.

    در این مقاله می خوانیم:

    سرکه سیب چیست؟چرا سرکه سیب باعث لاغری شکم می شود؟نتایج مطالعه انجام شده در زمینه سرکه سیب و لاغریخواص دیگر سرکه سیبتداخلات دارویی با سرکه سیباثرات جانبی و ایمنی سرکه سیبزمان و طریقه مصرف سرکه سیب برای لاغری

    سرکه سیب در فرآیند تخمیر دو مرحله ای ساخته می شود. ابتدا سیب ها را برش داده یا خرد می کنند و سپس آن ها را با مخمر ترکیب خواهند کرد تا شکر آنها به الکل تبدیل شود. سپس، باکتری ها برای تبدیل الکل به اسید استیک اضافه می شوند. تولید سنتی سرکه سیب حدود یک ماه طول می کشد، اما امروزه برخی از تولید کنندگان به طرز چشمگیری سرعت این روند را افزایش داده اند به طوری که تولید آن در یک روز هم قابل انجام است. 

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    همچنین این سرکه به عنوان اسید اتانولی نیز معروف است که یک ترکیب ارگانیک با طعم ترش و بوی قوی است. اصطلاح استیک، از واژه استوم، کلمه لاتین سرکه، گرفته شده است. حدود 5-6٪ از سرکه سیب شامل اسید استیک می باشد. همچنین حاوی مقادیری آب و اسیدهای دیگر مانند اسید مالیک است. سایر ترکیبات آن به این شکل است که:

    حتما بخوانید: سرکه سیب | خواص سرکه سیب و طریقه مصرف آن

    برخی از تحقیقات حیوانی نشان می دهد که اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا:

    در یک مطالعه بر روی موش ها، اسید استیک توانایی کبد و عضلات را بهبود بخشید تا بتواند به راحتی قند خون را جذب کند. 

    در همان تحقیقات بر روی موش ها، اسید استیک نسبت انسولین به گلوکاگون را کاهش داد، در نتیجه توانست چربی سوزی خوبی بخصوص در شکم انجام دهد.

    همچنین مطالعه دیگری بر روی موش های تحت تاثیر اسید استیک، افزایش آنزیم AMPK را نشان داد که باعث افزایش متابولیسم بدن و سوزاندن چربی و کاهش تولید چربی و قند در کبد می شود.

    درمان موش های دیابتی چاق با اسید استیک یا استات، آنها را از چاقی محافظت کرد و باعث کاهش چربی شکم و چربی کبد شد. 

    مطالعه بر روی موش هایی که رژیم غذایی با چربی بالا داشتند، بعد از مصرف سرکه سیب در یک مدت زمان مشخص افزایش قابل توجهی در ژن های مسئول سوزاندن چربی را نشان داد.

    مطالعه دیگری نشان می دهد که استات مراکز کنترل کننده اشتها در مغز را سرکوب می کند که باعث کاهش اشتها می شود (رژیم لاغری | چگونه لاغر شویم؟). مصرف دائم سرکه سیب باعث احساس سیری طولانی تر شده و مصرف کالری را کاهش میدهد.

    در یک بررسی بر روی 11 نفر، افرادی که سرکه سیب را با غذای حاوی کربوهیدرات مصرف کرده بودند، یک ساعت بعد از خوردن غذا، حدود 55 % کاهش قند خون داشتند. همچنین مصرف روزانه  کالری آن ها 200-275 کالری کاهش یافته است. علاوه بر اثرات سرکوب کننده اشتهای اسید استیک موجود در این ماده، سرکه باعث می شود دیرتر معده خالی شده و احساس گرسنگی نمایید. 

    در یک تحقیق کوچک دیگر، مصرف سرکه سیب با وعده غذایی نشاسته ای، سرعت خالی شدن معده را به طور قابل توجهی کاهش داد. این مسئله باعث افزایش احساس سیری با مدت زمان بیشتر و کاهش قند خون و انسولین شد. گاستروپارس، یا تخلیه تاخیری معده، عوارض رایج دیابت نوع 1 است. زمان بندی انسولین با غذا مشکل ساز می شود، زیرا پیش بینی زمان افزایش قند خون بعد از غذا دشوار است. از آنجایی که سرکه باعث می شود غذا زمان بیشتری در معده باقی بماند، مصرف آن با غذا سبب تشدید گاستروپارس شده و علائم دیابت را کاهش می دهد. 

    یک مطالعه نیز نشان داد سرکه سیب به شما کمک می کند وزن و چربی بدن را راحت تر از دست بدهید. نتایج یک مطالعه انسانی نشان می دهد که سرکه سیب دارای اثرات بسیار قابل توجهی بر وزن و چربی بدن  است. در این مطالعه 12 هفته ای، 144 بزرگسال چاق ژاپنی به دو گروه تقسیم شده و یک گروه هر روز 1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) سرکه سیب، و گروه دیگر هر روز 2 قاشق غذا خوری (30 میلی لیتر) سرکه سیب مصرف کردند. به آنها گفته شده بود مصرف الکل خود را محدود کنند، اما رژیم و فعالیت معمول خود را در طول مطالعه ادامه دهند.

    کسانی که 1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) سرکه در روز مصرف کردند، نتایج زیر را مشاهده کردند:

    کسانی که 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) سرکه در روز مصرف کردند، نتایج زیر را مشاهده کردند:

    طبق نتایج این مطالعه، اضافه کردن 1 یا 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب به رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن و کنترل چربی بدن کمک کند. همچنین می تواند درصد چربی بدن را کاهش دهد و در نتیجه باعث کاهش چربی شکم و کاهش تری گلیسیرید خون شود.

    تا به امروز، این تنها مطالعه انسانی است که اثرات سرکه را در کاهش وزن بررسی کرده است. اگر چه مطالعه نسبتا بزرگی بوده است و نتایج بسیار دلگرم کننده است، به اعتقاد کارشناسان باز هم مطالعات بیشتری در جوامع مختلف درباره این موضوع مورد نیاز است. 

     

    علاوه بر کاهش وزن و کاهش چربی، سرکه سیب دارای مزایای دیگری نیز می باشد. مهم ترین و کاربردی ترین خواص سرکه سیب عبارتند از:

     کاهش قند خون و انسولین: مصرف سرکه همراه با غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا باعث کاهش قند خون و انسولین می شود.

     بهبود حساسیت به انسولین: یک مطالعه در افراد دارای مقاومت به انسولین یا دیابت نوع 2 نشان داد که افزودن سرکه به غذاهای دارای کربوهیدرات، حساسیت به انسولین را 34٪ بهبود می دهد.

     کاهش قند خون ناشتا: در مطالعه دیگری که در آن تاثیر سرکه بر افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بررسی شد، گروهی که سرکه سیب را با میان وعده های با پروتئین بالا مصرف کردند، دو برابر کاهش قند خون ناشتا را نسبت به دیگران تجربه کردند. 

     بهبود علائم PCOS: در مطالعه کوچکی در مورد تاثیر سرکه سیب بر زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) که 90 تا 110 روز سرکه مصرف می کردند، چهار نفر از 7 زن تخمک گذاری کردند که به احتمال زیاد به دلیل افزایش حساسیت به انسولین می باشد.

     سطح کلسترول را کاهش می دهد: مطالعات در مورد موش های صحرایی دیابتی و طبیعی نشان داد که سرکه سیب HDL کلسترول خوب را افزایش می دهد. همچنین سرکه سیب LDL کلسترول بد و تری گلیسیرید را کاهش می دهد.

     کاهش فشار خون: مطالعات حیوانی نشان می دهد که سرکه سیب می تواند باعث کاهش فشار خون توسط مهار آنزیم مسئول انقباض عروق خونی شود.

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

     کشته شدن باکتری ها و ویروس های مضر: سرکه برای مبارزه با باکتری هایی که می توانند مسمومیت غذایی ایجاد کنند مانند E. coli استفاده می شود. یک مطالعه نشان داد که سرکه تعداد باکتری های خاص را 90٪ و برخی از ویروس ها را 95٪ کاهش می دهد.

    با اینکه سرکه سیب به طور کلی سلامت بدن را بهبود می بخشد اما می تواند بر مصرف برخی از داروها تاثیر گذاشته و اختلال ایجاد کند. این داروها شامل موارد زیر می شوند:

    مقدار زیاد سرکه سیب می تواند سطح پتاسیم را در بدن کاهش دهد. سطح پتاسیم پایین می تواند عوارض جانبی داروی دیگوکسین (لانوکین) را افزایش دهد.

    انسولین ممکن است سطح پتاسیم را در بدن کاهش دهد. مقدار زیاد سرکه سیب هم سطح پتاسیم را در بدن کاهش دهد. در نتیجه بدن حسابی دچار کمبود پتاسیم می شود و می تواند عوارض جانبی دیگری برای شما ایجاد کند. پس در صورت مصرف انسولین، سرکه سیب به مقدار زیاد مصرف نکنید.

    “قرص های بر پایه آب” نیز مانند سرکه زیاد می توانند پتاسیم را در بدن کاهش دهند. برخی از این قرص ها شامل کلروتیازید (دیوریل)، کلترالیدون (تالیتون)، فوروزماید (لیزیکس) ) و هیدروکلروتیازید (HCTZ، HydroDiuril، Microzide) می باشند. بنابراین در صورت مصرف این نوع قرص ها بصورت زیاد سرکه سیب مصرف نکنید. 

    مصرف سرکه سیب در مقادیر غذایی متعادل و روزانه کاملا ایمن است. اما در بعضی موارد، مصرف زیاد سرکه سیب می تواند عوارضی برای شما ایجاد کند. مصرف یک فنجان متوسط سرکه سیب در روز، در دراز مدت ممکن است منجر به مشکلاتی مانند کاهش پتاسیم شدید در بدن شود. مطالعه ای نشان داد مصرف 250 میلی لیتر سرکه سیب به صورت روزانه به مدت 6 سال باعث کاهش سطح پتاسیم و ایجاد استخوان های ضعیف (پوکی استخوان) شده است. در گزارش دیگری، یک زن که قرص سرکه سیب را به مدت 30 دقیقه در گلویش قرار داده بود، حساسیت و درد را در حنجره خود تجربه کرد. بنابراین روزانه به مقدار نهایتا دو الی سه قاشق غذاخوری از این سرکه استفاده کنید زیرا مصرف بیشتر باعث عوارض جانبی می شود. 

     بارداری و شیردهی: در خصوص ایمنی استفاده از سرکه سیب به عنوان دارو در دوران بارداری و شیردهی اطلاعاتی در دست نیست. بنابراین بهتر است از این ماده در دوران بارداری و شیردهی استفاده نکنید یا در صورت تمایل به استفاده حتما با پزشکتان مشورت کنید.

    دیابت: سرکه سیب ممکن است سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت را به شدت کاهش دهد. بنابراین اگر مبتلا به دیابت هستید باید قبل از مصرف سرکه سیب با پزشک خود مشورت کنید تا دوز مناسب را توصیه کند.

    یک روش آسان استفاده از سرکه سیب مصرف آن همراه با روغن زیتون به عنوان سس سالاد است. این سس با سبزیجات، خیار و گوجه فرنگی بسیار خوشمزه است.

    1- شما برای مصرف سرکه سیب باید در یک بطری 200 میلی لیتر آب گرم ریخته و 2 پیمانه سرکه سیب به آن بیافزایید. سپس 2 پیمانه عسل ( به جز دیابتی ها ) به آن اضافه کنید. اگر دوست داشتید کمی نوشیدنی آب پرتقال بدون شکر ( اختیاری ) هم در آن بریزید. حالا این نوشیدنی را 3 بار در روز و 30 دقیقه قبل از صرف هر وعده غذایی بخورید.

  • عکس پروفایل دختر بچه های خوشگل
  • 2- همچنین می توانید سرکه سیب را برای ترشی سبزیجات استفاده کنید، یا می توانید آن را به سادگی با آب مخلوط کنید و بنوشید.

    3- مقدار سرکه سیب برای کاهش وزن، 1-2 قاشق غذاخوری (15-30 میلی لیتر) در روز است که بهتر است با آب مخلوط شود. 

    4- بهترین راه این است که سرکه سیب را در طول روز 2-3 بار قبل از غذا بخورید  و یا هر روز صبح با معده ی خالی آن را، بنوشید.

    5- مصرف بیشتر سرکه سیب توصیه نمی شود زیرا عوارض دارای عوارض جانبی است. بهتر است ابتدا با 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) شروع کنید و نتیجه را ببینید و بعدا در نهایت به 2 الی 3 قاشق آن را افزایش دهید.

    6- بیش از 1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) را در یک زمان مصرف نکنید، زیرا مصرف بیش از حد باعث تهوع می شود.

    7- اگر چه مصرف قرص سرکه سیب به نظر ایده خوبی است، اما در بعضی موارد روش مناسبی نیست. به عنوان مثال گاهی قرص در مری گیر می کند و باعث سوزش گلو می شود.

     

    بسیاری از مواد خوراکی در طب سنتی خواص سلامتی فراوانی برای بدن ما دارند اما این خواص مفید تا زمانی است که به درستی و به اندازه از آن ها مصرف شود و اگر بیش از حد خورده شوند چه بسا ضررشان بیشتر از مزایای آن ها باشد. سرکه سیب نیز یک چربی سوز عالی است اما نباید بیشتر از 3 قاشق غذا خوری آن هم در چند وعده جدا در یک روز مصرف شود و مصرف زیاد آن می تواند خطر آفرین باشد.

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

     Franziska Spritzler, RD, CDE. Can Apple Cider Vinegar Help You Lose Weight? on August 24, 2018

    جالب بود از امروز وارد رژیم غذایی می کنم

    عالیه

    مطالب پر بازدید


    در گذشته میگفتند که سرکه سیب را در آب  مخلوط کنید دو قاشق چای خوری پیش از وعده های غذا  بنوشید  به علت طعم تند و بد اشتهای فرد را کاهش میدهد

    به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

    پشتیبانی و مشاور رایگان

    کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

    از این طریق ، وزن را کم می کند نه راه دیگری . حالا که تبدیل به قرص شده است همان طعم را هم ندارد مگر اینکه ترکیبات دیگری در آن اضافه شده باشد مانند ترکیبات کافئین دار، آمفتامین ها..
    بنابراین به هیچ عنوان مصرف آن توصیه نمی شود. اگر شما علاقه زیادی به مصرف سرکه سیب دارید، میتوانید آن را در سالادتان اضافه کنید.
    اما مصرف طولانی مدت آن به مینای دندان، آسیب می زند.مصرف طولانی مدت آن به بعضی از داروها آسیب می زند مثل ملین ها،داروهای مدر، داروهای بیماران قلبی

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    دکتر کرمانی

     

    مطالب مرتبط

    هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

    مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

    در موضوع سرکه سیب و لاغری باید بدانید در تحقیقاتی که انجام شده نشان داده شد سرکه سیب سرعت خالی شدن معده را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و موجب افزایش احساس سیری و کاهش قند خون می شود.

    سرکه سیب از قدیم الایام به عنوان یک ماده غذایی پرخاصیت مورد استفاده قرار گرفته است.برای تهیه سرکه سیب
    ابتدا سیب های برش خورده با مخمر ترکیب می شوند تا شکر تبدیل به الکل شود و سپس با اضافه نمودن باکتری ،الکل
    موجود در آن را به اسید استیک تبدیل می کنند.سرکه سیب خواص زیادی دارد که میتوان به کاهش متابولیسم،
    کاهش قند خون،کاهش اشتها و در پی آن لاغری اشاره کرد با ما همراه شوید زیرا در این مطلب در نیک صالحی به موضوع
    سرکه سیب و لاغری پرداخته ایم.

    در گذشته میگفتند که سرکه سیب را در آب مخلوط کنید دو قاشق چای خوری پیش
    از وعده های غذا بنوشید به علت طعم تند و بد اشتهای فرد را کاهش میدهد

    از این طریق ،
    وزن را کم می کند نه راه دیگری.
    حالا که تبدیل به قرص شده است همان طعم را هم ندارد مگر اینکه ترکیبات دیگری در آن اضافه شده
    باشد مانند ترکیبات کافئین دار، آمفتامین ها..

    بنابراین به هیچ عنوان مصرف آن توصیه نمی شود.
    اگر شما علاقه زیادی به مصرف سرکه سیب دارید، میتوانید آن را در سالادتان اضافه کنید.

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری

    اما مصرف طولانی مدت آن به مینای دندان، آسیب می زند.مصرف طولانی مدت آن به بعضی از داروها آسیب می
    زند مثل ملین ها،داروهای مدر، داروهای بیماران قلبی

    با بسیاری از فواید مثبت سرکه سیب و مقایسه وزن قبل و بعد از استفاده از
    این ماده در رژیم غذایی ممکن است تعجب کنید که این برنامه رژیم غذایی
    شامل چیست و چگونه می ‌تواند بر سلامتی شما تاثیر بگذارد.

    همانطور که از اسمش پیداست، سرکه سیب یکی از اجزای کلیدی برنامه رژیم
    لاغری سرکه سیب است. سرکه سیب نوعی سرکه است که از آب
    سیبی که تخمیر شده و منجر به یک محصول نهایی شده‌ که کالری
    و قند کمتری دارد و سرشار از پروبیوتیک ها و آنزیم ‌های سالم است، گرفته شده‌ است.

    چندین نسخه متفاوت از رژیم غذایی سرکه سیب وجود دارد،
    اما این یک مفهوم بسیار ساده است که شامل مصرف ۱ – ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب قبل و یا با هر وعده غذایی است. نه تنها این می ‌تواند شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد ، بلکه برخی ادعا می ‌کنند که می‌ تواند متابولیسم را افزایش دهد، سوزاندن چربی را افزایش دهد و سطح قند خون را ثابت نگه دارد تا گرسنگی را به حداقل برساند.

    در مبحث سرکه سیب و لاغری انواع دیگر رژیم غذایی نیز وجود دارند
    که بسیاری از آن ‌ها سرکه سیب را با مواد دیگری که برای کاهش وزن
    استفاده می‌ شود، به همراه دارند.
    برای مثال، برخی پیشنهاد می ‌کنند که رژیم غذایی سرکه سیب
    با گارسینیا کامبوجیا (Garcinia Cambogia)، یک نوع گیاه گرمسیری که
    دارای اثرات کاهش اشتها و جلوگیری از افزایش وزن است همراه شود.

    در رژیم سرکه سیب و گارسینیا کامبوجیا، این دو با هم در تلاش
    برای تقویت نتایج و تسریع کاهش وزن به کار می ‌روند. در همین حال، می توان از رژیم سرکه سیب و عسل استفاده کرد، به این صورت که سرکه سیب با عسل مخلوط می‌ شود و قبل از غذا مصرف می ‌شود.

    اگرچه رژیم غذایی سرکه سیب انواع مختلفی دارد، اما معمولا
    این رژیم، مصرف کمی سرکه سیب قبل از هر وعده غذایی را در بر می ‌گیرد.

    در موضوع سرکه سیب و لاغری حالا این سوال پیش می آید که برای کاهش وزن باید چه مقدار
    سرکه سیب مصرف کنیم؟ اغلب توصیه می ‌کنند که قبل از هر وعده غذایی ۱ – ۲ قاشق غذا خوری را با آب رقیق کنید و بخورید؛ با این حال بهتر است با یک دز کم‌ تر شروع کنید و به
    تدریج آن را افزایش دهید تا مطمئن شوید که قادر به تحمل آن هستید.

    علاوه بر کاهش وزن، اضافه کردن کمی سرکه سیب به رژیم
    غذایی روزانه تان می تواند به بهبود حساسیت به انسولین، کاهش کلسترول، کاهش فشار خون و جلوگیری از علائم ریفلاکس اسید کمک کند.

    دستور العمل رژیم غذایی سرکه سیب:

    برای آن‌ هایی که تازه شروع به مصرف این نوشیدنی کرده‌اند، پیشنهاد می کنیم نوشیدنی را امتحان کنید که از سرکه سیب، آب لیمو و آب داغ همراه با کمی زنجبیل تازه، دارچین، فلفل قرمز و عسل خام درست شده‌ است. همه این ترکیبات حاوی خواص دارویی قوی هستند که برای حمایت از سلامت بهتر کار می‌کنند.

    عوارض جانبی سرکه سیب چیست؟ و آیا شما می ‌توانید هر روز سرکه سیب را مصرف کنید؟

    به دلیل اسیدیته بودن سرکه سیب ، برخی از رایج ‌ترین
    اثرات جانبی آن شامل فرسایش مینای دندان و سوزاندن
    گلو و یا پوست است، به خصوص اگر در مقادیر زیاد مصرف شود.

    برای کاهش خطر عوارض جانبی، رعایت اعتدال در مصرف
    و رقیق کردن سرکه سیب با آب قبل از مصرف اهمیت زیادی دارد.
    به عنوان یک قاعده کلی، هر قاشق غذا خوری سرکه سیب باید با یک فنجان آب مخلوط شود.

    برای برخی افراد، نوشیدن سرکه سیب باعث بروز علائم منفی مثل حالت تهوع یا مشکلات هاضمه به ویژه در ابتدای مصرف می‌ شود. به همین خاطر توصیه می شود که با دز پایین شروع کنید و به تدریج آن را افزایش دهید.

    هم چنین مصرف سرکه سیب برای کسانی که داروهای دیابت را مصرف می ‌کنند توصیه نمی‌شود چون می‌تواند سطح قند خون را کاهش داده و با داروهای مصرفی تداخل پیدا کند.

    در نهایت، در نظر داشته باشید که برنامه رژیم غذایی بعید است که موثر واقع شود مگر اینکه با رژیم غذایی مغذی و سبک زندگی سالم همراه شود. اگر چه سرکه سیب می تواند به تقویت نتایج کمک کند، اما نباید به عنوان یک راه سریع برای کاهش وزن به تنهایی مورد توجه قرار گیرد.

    دکتر کرمانی – مجله سلامت







    ©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری
    خواص قرص سرکه سیب برای لاغری
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *