خواص سیر و عسل و آب جوش

دوره مقدماتی php
خواص سیر و عسل و آب جوش
خواص سیر و عسل و آب جوش

در این مقاله می خواهیم طرز تهیه معجون شگفت انگیز سیر و عسل و سیر و لیموترش را برای کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن بیان کنیم.

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند.
نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه برای این موضوع ، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.
برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند معجون سیر و عسل را 7 روز ناشتا بخورید یا با شکم خالی میل کنید. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که 2 یا 3 حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. پس از 7 روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.
علاوه بر این بعضی از درمان گران توصیه می کنند برای وزن کم کردن و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز برای فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

خواص سیر و عسل و آب جوش

 

دوره مقدماتی php

مواد مورد نیاز

 

1 عدد لیموی بزرگ آبدار
یک فنجان آب
2-3 حبه سیر

 

نحوه درست کردن

 

پس از چکاندن تمامی آب لیمو ترش در فنجان آب سیر ها را به خوبی له کرده و با شربت خود مخلوط کنید.
این شربت چربی سوز را هر روز صبح به مدت دو هفته و ناشتا میل کنید.

بسیاری از سلبریتی ها شروع روز خود را با یک لیوان آب که در داخل آن لیموترش تازه چکانده شده آغاز می کنند.

لیموترش برای کسانی که رژیم لاغری می گیرند، یکی از بهترین خوراکی ها به شمار می آید. پلی فنول های موجود در لیموترش باعث کاهش اشتها می شود. دکتر «اریک پالینسکی وید» در این باره می گوید قبل از هر وعده غذایی نوشیدن ترکیب لیموترش و آب می تواند احساس سیری را در فرد به وجود آورد.

وی می گوید اگر هم می خواهید که روند کاهش وزن را سرعت بخشید در داخل ترکیب لیموترش تازه و آب یخ بریزید. این نوشیدنی خواص مهم دیگری دارید که می توانید در مقاله خواص آب و لیموترش ناشتا آنها را مطالعه کنید.

سیر جلوی اشتها را می‌گیرد. برای همین افرادی که سیر می‌خورند از پرخوری در امان می‌مانند. چون این ماده‌ی غذایی علائم سیری را به مغز ارسال می‌کند. زمانی که شما پرخوری نکنید چاقی و اضافه وزن نیز از شما دور می‌شود.

توجه داشته باشید که سیر متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را نیز بالا می‌برد. به نظر می‌رسد که این ماده‌ی غذایی سیستم عصبی را تحریک می‌کند تا هورمون آدرنالین ترشح کند و به این ترتیب هم متابولیسم بدن بالا می‌رود. زمانی که سوخت و ساز بدن شما بالا باشید کالری‌های بیشتری می‌سوزانید و لاغر تر می‌شوید.

شما می‌توانید به سالادهایتان سیر اضافه کنید. یا از محصولات غذایی دیگری که حاوی سیر هستند استفاده کنید.

برای اینکه بیشتر از خواص لاغری سیر بهره‌مند بشوید آن را بکوبید تا آلیسین بیشتری آزاد کند. سیر له شده را به سالادها، سوپ، آش، سس و همچنین برای خوش طعم کردن غذاهای دیگر مانند ماهی و غیره استفاده کنید. برای طعم دادن به گوشت، خورش و غذاهای دیگر هم می‌توانید از سیر استفاده کنید. این ماده‌ی غذایی مفید به سس پاستاها نیز طعم خوبی می‌دهد.

اگر از بوی سیر خیلی بدتان می‌آید می‌توانید از مکمل‌هایی که حاوی سیر هستند استفاده کنید. با این قرص‌ها و کپسول‌ها مشکل بوی دهان از بین می‌رود. با این حال بیشتر متخصصان معتقدند که خاصیت اصلی سیر مدیون همان بوی بد آن است و این گونه مکمل‌های بدون بو تمام خواص سیر را دارا نمی‌باشند.

توجه داشته باشید که امکان دارد مصرف همزمان مکمل‌های این ماده‌ی غذایی با داروهای خودتان مشکل ساز شود برای همین قبل از مصرف هر نوع مکملی اول با پزشک مشورت کنید.

برای رفع یا کاهش بوی سیر بعد از صرف غذا ساقه‌ی جعفری یا برگ‌های نعنا بجوید. همچنین می‌توانید پوست لیموترش یا پرتقال بجوید.

نوشیدن آب لیموترش نیز برای رفع بوی سیر موثر است. می‌توانید با دهان‌شویه قرقره کنید و یا اینکه از اسپری خوش بو کننده‌ی دهان استفاده کنید. جویدن آدامس و مسواک زدن نیز از راه‌های مقابله با بوی بد سیر است.

سیر و عسل به صورت جداگانه هر یک خواص فراوانی را برای سلامتی دارند اما شما می توانید با ترکیب سیر و عسل ،درمانی شگفت انگیز برای ارتقا سلامت پیش بگیرید ، از این ترکیب می توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

 

برای استفاده بیشتر از این فرآیند,بسیار مهم است ، ماده تشکیل دهنده هر دوی آنها را با بالاترین کیفیت در دسترس داشته باشید همچنین شما باید این درمان را در زندگی سالم خود انجام دهید یکی از رایج ترین ماده طبیعی در سر تا سر جهان آشپزی,سیر است عطر و طعم آن به خوبی با ادویه های دیگر ترکیب میشود تا طعم غذاهای بیشماری را افزایش دهد اما پیش از آنکه، یک حامی خوب در آشپزخانه باشد,سیر به دلیل توانایی که در از بین بردن بسیاری از بیماری ها دارد، قرن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

خواص دارویی آن ،میتواند برای مبارزه با التهاب,بیماری های مزمن,و عفونت استفاده شود ؛ بسیاری از خواص آن، از محتوای آلیسین است که یک ترکیب فعال است، که به کنترل سطح کلسترول بالا,فشارخون,و سایر شرایط مرتبط باسیستم قلبی عروقی کمک میکند همچنین برای درمان مشکلات هضم,بیماری های تنفسی و عفونت قارچی استفاده میشود.

 

خواص سیر و عسل و آب جوش

 

درواقع، به علت اثرات ضدالتهابی و محتوای آنتی اکسیدان ,سیر مکمل خوبی برای درمان آرتروز ,سرطان و دیابت است کارشناسان تغذیه ،توصیه میکنند که برای جذب تمام مواد تشکیل دهنده، آنها را به صورت خام بخورید .شما همچنین میتوانید یک درمان با عسل آماده کنید,عسل باعث میشود که سیر راحت تر مصرف شود و تمام مزایای آن افزایش یابد امیدواریم که به بهبود سلامت و به طور کلی، خوب بودن شما کمک کند. امروز در نمناک میخواهیم تمام مزایایی را که با مصرف 7روز سیر و عسل به دست می آورید ،را به اشتراک بگزاریم ، معجونی که برای درمان بسیاری از بیماری ها شهرت جهانی دارد.

1.گردش خون را بهبود می بخشد:

 

ترکیبات گوگرد و سیر، زمانی که با مزایای عسل مخلوط میشود.برای سیستم گردش خون بسیار مفید است هر دو برای جلوگیری از لخته شدن خون و اختلالاتی مانند:ترومبوز و رگ های واریسی اقدام میکنند.

 

2.کاهش فشار خون :

 

فشار خون بالا ،یک بیماری است که میتواند سلامت قلبی و عروقی را تهدید کند برای کنترل کردن آن به طور طبیعی ,سعی کنید هرروز عسل و سیر را با معده خالی مصرف کنید.

3.کنترل کلسترول نامساعد:

 

زمانی که شما سیر را خام مصرف میکنید,آلیسین ترشح شده از آن، میتواند به جریان خون شما کمک کند و کلسترول اضافی را از بین ببرد این یک راه حل عالی برای حفظ سطح تری گلیسیرید شما است.

 

4.کاهش التهاب:

 

مطالعات نشان داده است که بسیاری از اختلالات مزمنی که افراد تجربه میکنند ،به علت عدم تعادل در بدن است که باعث التهاب میشود. سیر و عسل هردو با التهاب مبارزه میکنند و به عنوان داروهای ضددرد طبیعی و برای کمک به وضعیت هایی مانند آرتروز,احتباس(جمع شدن) مایعات و اختلالات عضلانی کمک میکند.

5.سیستم ایمنی را تقویت کنید :

 

خواص ضد قارچ عسل و سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما بسیار عالی است هردوی آنها برای افزایش بهبود دفاع بدن در برابر ویروس ها,باکتری ها و هرنوع عامل بیماری زا دیگر مناسب است.

 

6 .با سرفه کردن مبارزه می کند:

 

چه سرفه شما از یک عفونت باکتریایی باشد و یا یک ویروس ،هیچ چیز بهتر از شربتی نیست که با عسل و سیر خرد شده درست شده است سوزشی را که احساس میکنید ،آرام میکند و همچنین به عنوان یک تحریک کننده خلط آور برای ازبین بردن خلط عمل میکند.

7. افزایش بهبودی سرماخوردگی و آنفولانزای شما :

 

با مصرف مداوم این درمان، میتوانید،تمام علائم سرماخوردگی و آنفولانزا را به طور موقت کاهش دهید بک مبارزه با ویروس ها کمک میکند و تولید آنتی بادی هایی که مسئول حفاظت از راه های هوایی شما هستند، را تحریک میکند.

 

برای به دست آوردن تمام مزایایی که در بالا ذکر شد،مطمئن شوید که سیر و عسلی که از آن استفاده میکنید، اصلی است آسان است که عسل های ارزان را در فروشگاه ها پیدا کنید، اما اغلب آنها مواد مغذی ضعیف دارند زیرا 100٪ طبیعی نیستند و یا به آنها شکر اضافه میکنند پس عسل طبیعی از جایی مطمئن خریداری کنید.

 

مواد لازم :

 

1پیمانه عسل 335گرم

 

10حبه سیر

 

یک ظرف شیشه ای دردار

 

 

آماده سازی:

 

حبه های سیر را به قطعه های کوچکی خردکنید و یا آن را با یک دستگاه سیر فشار دهید,عسل را به داخل ظرف شیشه ای بریزید و با سیر هم بزنید، در آن را ببندید و به مدت یک هفته در مکان تاریک قرار دهید پس از این زمان,شربت غنی و سالمی خواهید داشت.

 

یک قاشق غذا خوری قبل از صبحانه بخورید و یا آن را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید.

به مدت هفت روز,این مخلوط را هروز به صورت خام مصرف کنید,چندهفته ای صبرکنیدودوباره تکرار کنید .

عسل و سیر را دردمای اتاق نگه دارید تا کریستالی نشود.

توجه داشته باشید که اثرات این درمان، بسته به عادات روزمره افراد متفاوت است ؛ اگر شما همچنان به داشتن رژیم غذایی باچربی های اشباع شده ,قندها و سایر غذاهای ناسالم ادامه دهید, مطلقا چیزی تغییر نخواهد کرد.

 

 

سیر و عسل هر دو دارای خواص آنتی بیوتیک قوی هستند و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کنند. عسل طبیعی و سیر فواید بی شماری دارد که در این مطلب به آن میپردازیم:

 

 

خواص سیر و عسل و آب جوش

 

استفاده روزانه سیر‌تازه عسل ، باعث جوانسازی پوست شما می شود و پوست را جوان و زیبا نگه می دارد

خواص ضد باکتریایی سیر تازه و عسل میتواند آلرژی را درمان کند

 مخلوط عسل طبیعی و سیرتازه باعث افزایش ایمنی بدن شما می شود.

همچنین عسل طبیعی و سیرتازه سطح کلسترول خون را مدیریت می کند و باز حمله های قلبی جلوگیری می کند

سیرتازه و عسل  غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که باعث بهبود جریان خون خود شما میشود.

همچنین سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد،

و به جلوگیری از مشکلات قلبی عروقی کمک می کند

اگر درد مزمن دارید، حتما عسل و سیرتازه  را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید. این معجون نه تنها شما را آرام می کند، بلکه شما را از مسکن ها بی نیاز میکند

 سیر و عسل برای هزاران سال به عنوان ترکیب دارویی مورد استفاده قرار گرفته است

 

اجازه دهید که مقداری به ویژگی های سیر تازه و عسل بپردازیم تا بفهمیم که چقدر میتواند بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد:

شما سیر را در غذاهای خود استفاده می کنید ولی خواص سیر خیلی بیشتر از آن است که بعنوان افزایش عطر و طعم  به غذاها اضافه میکنید.

فرهنگها و کشورهای مختلف از سیر برای مقاصد مختلف از جمله درمان بیماریها ، استفاده میکردند

چینی ها از سیر برای هضم و اختلالات تنفسی استفاده می کنند

رومی ها از سیر برای اختلالات دستگاه گوارش و بیماریهای مفصلی استفاده می کردند

 

 

 

خواص جادویی سیر ، ماده ای به نام آلینین است ، این ماده خواص ضد باکتری ، ضد قارچی و ضد ویروسی دارد.

شما وقتی سیر را به غذا اضافه می کنید به علت گرمای که به آن میدهید خواص و فواید آن را از بین میبرید

سیر در کاهش سطح کلسترول مفید است، سرماخوردگی را درمان کرده و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

عسل نیز به عنوان یک درمان طبیعی از زمانهای قدیم و در کشورهای مختلف استفاده می شده ااست

عسل دارای خواص دارویی و تغذیه ای فراوان است و آن را بعنوان یک درمان طبیعی می شناسند

شما باید بدانید که چه چیزی عسل  را به این خواص شفابخش تبدیل کرده است؟

پاسخ آن آنتی اکسیدانها ، آنزیم هایی و مواد معدنی است است که در عسل طبیعی وجود دارد

انواع مختلفی از مواد معدنی و ویتامین ها شامل : منیزیم، فسفر ، کلسیم ، آهن، روی، پتاسیم، ویتامین b6 ، نیاسین، تیامین در عسل طبیعی وجود دارد

 

 

حالا شما تصور کنید که مخلوط سیرتازه و عسل را با هم استفاده میکنید ، چقدر برای بدن شما مفید است و فواید شگفت انگیزی دارد

 

از دست دادن وزن آسان نیست، اما حتی عادت های کوچک سالم می تواند راه زیادی برای کاهش وزن شما کمی سریع و آسان داشته باشد.

خواص سیر و عسل برای لاغری

 

بعضی از شیوه های تغذیه ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مانند خوردن آب آشامیدنی در صبح و همچنین قبل از غذا و یا از غذاهای سالم استفاده کنید.

اگر فردی هستید که مایل به کاهش وزن هستید، احتمالا با این موارد آشنا هستید مثل ترفندها و داروهای خانگی برای کاهش وزن.

با این حال، یکی دیگر از داروهای خانگی شناخته شده برای کاهش وزن وجود دارد که بسیاری از  آن آگاهی ندارند –

خوردن سیر و عسل با معده خالی است

 

خواص سیر و عسل در لاغری

 

ترکیبی از عسل و سیر به نظر نمی رسد که اشتها آور باشد، اما بسیار مفید است، زمانی که از آن برای کاهش وزن و بهبود وضعیت کلی خود استفاده کنید

خواص سیر عسل برای لاغری

 

در واقع، سیر خام با عسل یک درمان خانگی معمول برای تعدادی از مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا، فشار خون بالا و سطح کلسترول بالا است.

این به خاطر بسیاری از مواد معدنی سودمند و ترکیبات موجود در آن است

عسل و سیر برای لاغری

 

بزرگترین مزیت عسل و سیر ، در کاهش وزن است که باعث کنترل اشتها و افزایش هضم می شود.

همانطور که متخصصان سلامت اغلب می گویند، یک سیستم گوارشی خوب برای کاهش وزن سریع تر عمل می‌کند،

 

خواص سیر با عسل برای لاغری

 

سیر خام نسبت به پخته شده آن بهتر از سایر مواد مغذی است و باعث کاهش وزن می شود.

به همین ترتیب مصرف عسل خام در اوایل صبح به بهبود سوخت و ساز بدن کمک کند.

عسل بدون چربی و بدون کلسترول است و همچنین در جلوگیری از گرسنگی کمک می کند.

عسل همچنین یک منبع انرژی است، به شما در این راه  کمک می کند

 

در اینجا یک روش عالی برای خوردن سیر و عسل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و لاغری وجود دارد:

 

مواد لازم

 

چند شاخه (2 تا 3) سیر – شما می توانید سیر را خرد کرده یا حتی آنها را له کنید

1 قاشق غذاخوری از عسل آلی خام

 

آنها را ترکیب کنید و از مخلوط روزانه با معده خالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن کمک بگیرید

برای به دست آوردن بیشتر مزایای سلامتی و درمان از سیر و عسل، شما می توانید آنها را در یک نگهداری کنید

 

 

بهترین معجون برای آب کردن چربی‌های شکم و پهلو ترکیب سیر و عسل است که باعث کاهش وزن می‌شود.

برای تهیه این معجون شگفت انگیز ، یک حبه سیر را له کنید و درون یک استکان آب بریزید و یک قاشق عسل به آن اضافه کنید و هر شب قبل از خواب تا یک ماه بخورید

برای کاهش بوی سیر بعد از صرف غذا ، سبزی جعفری یا برگ‌های نعناع بجوید.

 

 

سیر و عسل جلوی اشتها را می‌گیرند. برای همین افرادی که سیر و عسل می‌خورند از پرخوری در امان هستند.

این ترکیب غذایی علائم سیری را به مغز ارسال می‌کند.

زمانی که شما پرخوری نکنید چاقی و اضافه وزن نیز از شما دور خواهد شد.

خیلی از پزشکان توصیه می‌کنند سیر و عسل را 7 روز ناشتا یا با شکم خالی بخورید.

تنها کاری که باید انجام دهیم این است که 2 یا 3 حبه سیر‌ را خرد کرده و با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی مخلوط کنیم.

این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ می‌دهد و  پس از 7 روز اثرات آن بر سلامتی و تندرستی شما آشکار میشود

 

 

عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات طبیعی هستند و می توانند ترکیب نیرومندی را ایجاد کنند و شما را در برابر بیماری ها درمان کنند.

بعضی از درمان گران توصیه می کنند برای کم کردن وزن و سوزندان چربی های اضافی دور شکم ، این ترکیب را قبل از خواب مصرف کنید.

به عقیده کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه، ترکیب عسل و سیر است که باعث می شود شخص وزن کم کند،

 

 

قورت دادن سیر خام ، یکی از مواردی است که آن را برای کاهش وزن و لاغری مفید دانسته اند.

آیا این موضوع درست است؟

 

آیا واقعا سیر میتواند باعث از بین رفتن چربی های اضافی بدن میشود؟

علاوه بر اینکه قورت دادن سیر خام برای لاغری شما بسیار کارآمد و تاثیرگذار است  ، خواص بیشمار دیگری نیز دارد، از جمله:

 

نوشیدن عسل طبیعی و زنجبیل برای کاهش وزن و سلامت مزایای بسیاری دارد

مهم است که این مخلوط را در زمان مناسب بنوشید ،

 

نوشیدن ترکیب عسلو زنجبیل در صبح باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و باعث میشود که ما انرژی بیشتری داشته باشیم.  و مصرف آن قبل از هر وعده غذایی نیز بسیار موثر است

فواید دیگر زنجبیل و عسل :

 

معجون سیر و لیموترش برای آب کردن چربی‌های شکم و داشتن یک شکم صاف بسیار تاثیرگذار است.

اگر می‌خواهید به راحتی و سریع از شر چربی‌های شکم خلاص شوید، این ترکیب را در برنامه غذایی خود قرار دهید

این ترکیب اصلی از سیر، لیموترش و آب تهیه می‌شود.

 عصاره سیر و لیمو ترش و عسل ؛ نقش مهمی در حفظ زیبایی و تجدید جوانی بازی میکنند

 

ترکیب سیر، عسل و روغن زیتون یک داروی طبیعی است که از زمان دوران باستان برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها و بهبود سلامتی استفاده شده است

طعم این معجون چندان دلچسب نیست، اما بسیار چربی سوز بوده و نیازی به رژیم، نخوردن غذا یا ورزش طولانی مدت ندارد.

ابتدا یک حبه سیر را پاک کنید، آن را با یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون مخلوط کنید، و قبل از خواب بخورید، این کار را سی روز ادامه دهید تا 10 کیلو وزن کم کنید؛ اما بهتر آن است که پس از خوردن معجون، آب نخورید..

 

مصرف سیر با عسل نیز همراه با مجموعه ای از مزایای سلامتی ، بر کاهش وزن نیز کمک میکند:

 

چیزهایی که شما نیاز دارید:

 

12-13 حبه سیر

 

یک فنجان عسل (حدود 335 گرم)

 

یک ظرف کوچک با یک درب محکم.

 

مراحل انجام:

 

12 حبه سیر را بردارید و پاک کنید

 

این حبه ها را در ظرف قرار دهید.

 

به آرامی فنجان عسل را در شیشه بریزد.

 

باید حباب ها را از بین ببرید،

 

اطمینان حاصل کنید که حبه های سیر کاملا در عسل قرار دارند.

مخلوط را با درب بسته و چند روز آن را کنار بگذارید

پس از چند روز، درب را باز کنید و از آن بصورت روزانه برای رسیدن به نتایج عالی مصرف کنید

خاصیت سیر وعسل بسیار گسترده است که در ادامه به مابقی خواص آن میپردازیم:

 

سیر را به صورت ناشتا بخورید تا مواد مغذی موجود در آن بتواند به بهترین شکل در بدن شما جذب شود.

سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود و می‌توان آن را بهترین دارو برای کاهش فشار خون نامید

برای استفاده بهتر از سیر عسل توصیه می‌شود، این ترکیب را صبح بعد از بیدار شدن و با معده خالی و بصورت ناشتا مصرف کنید.

دو قاشق چای خوری از معجون سیر و عسل را با نصف فنجان آب مخلوط نموده و بصورت ناشتا میل کنید.

ممکن است ترکیب سیر و عسل کمی عجیب به نظر برسد اما این دو با هم یک ماده ایمنی می سازند که اثر تقویتی آن برای بدن قابل توجه است.

باور نخواهید کرد که این ترکیب شگفت انگیز چگونه و چطور شما را شگفت زده خواهد کرد!

خوردن سیر به صورت ناشتا دارای خواص بسیاری است بخصوص در درمان بیماری های قلبی و عروقی، مشکلات گوارشی، تنظیم فشار خون و ….

مصرف سیر خام بصورت ناشتا مثل یک آنتی بیوتیک قوی عمل می‌کند

خوردن سیر عسل با معده‌ خالی سبب می‌شود که به صورت یک آنتی‌بیوتیک طبیعی بسیار قدرتمند عمل کند.

سیر خام و عسل ناشتا بسیاری از مشکلات معده رااز بین می‌برد

هضم و اشتها را تحریک می‌کند. به کنترل استرس کمک می‌کند، و مانع از ترشح اسید معده می‌شود

 

 

خوردن سیر به صورت ناشتا دارای خواص بسیاری در درمان بیماری های قلبی و عروقی، مشکلات گوارشی، تنظیم فشار خون و …. دارد.

بسیاری از مطالعات انجام‌شده بر روی خواص سیر نشان می‌دهند که خوردن آن با معده‌ی خالی سبب می‌شود که به صورت یک آنتی‌بیوتیک طبیعی بسیار قدرتمند عمل کند.

خواص سیر و عسل ناشتا : مصرف سیر خام صبح ناشتا باعث بهبود گردش خون در بدن و پوست سر می شود و همین می تواند باعث تقویت فولیکول های مو شده و از ریزش مو جلوگیری کند.

خواص خوردن سیر و عسل ناشتا :  خوردن یک حبه سیر خام صبح ناشتا به دلیل مقادیر بالای آلیسین که خواص ضد باکتری و ضد التهابی دارد با پاکسازی کبد و بدن به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

خاصیت سیر عسل ناشتا :  ترکیبات گوگردی موجود در سیر هنگامی که با عسل ترکیب شوند به بهبود جریان خون کمک کرده و با تقویت رگ های خونی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و حمله قلبی مفید هستند.

خواص سیر با عسل ناشتا : اگر هر روز معجون سیر خام با عسل را ناشتا بخورید، فشار خون بالا را درمان می کند.

آلیسین موجود در سیر و عسل باعث کاهش کلسترول بالای خون می شود، همچنین این معجون به کاهش تری گلیسیرید بالای خون هم کمک می کند.

مطالعات نشان داده که سیر خام با عسل دارای خواص ضد التهابی بوده و به عنوان یک درمان طبیعی برای آرتروز، روماتیسم و واریس عمل می کند.

خواص ضد میکروبی و ضد قارچی سیر تازه با عسل برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید می باشد و از ابتلا به بیماری های ویروسی، باکتریایی و هر نوع عفونت دیگر پیشگیری می کند.

 

 

در مورد خوردن سیر با معده خالی نظرات متفاوتی وجود دارد. ممکن است شنیده باشید که افراد آن را به عنوان نسخه خانگی می دانند که تاثیر بسیار کمی دارد اما افراد زیادی هستند که به فواید سیر ایمان دارند. مطالعات نشان می دهد اگر سیر با معده خالی و ناشتا خورده شود، درست مثل یک آنتی بیوتیک طبیعی است

بوی بد ایجاد می‌کند

 

مصرف زیاد آن ممکن است به کبد آسیب برساند

 

مصرف سیر با معده‌ی خالی هم‌چنین می‌تواند باعث اسهال شود.

ممکن است فشار خون را به شدت پایین بیاورد

 

ممکن است باعث اگزما یا جوش شود

 

ممکن است با برخی داروها تداخل ایجاد کند

 

هنگام مصرف سیر باید از چه خوراکی‌های دیگری اجتناب کنید؟

 

 

آیا میدانید یک حبه سیر و عسل طبیعی و مقداری آب لیموی تازه ریشه هر عفونتی را در بدن می خشکاند؟

مصرف هم زمان سیر عسل و لیمو ، خواص بی نظیری برای سلامتی شما دارند

این ترکیب علاوه بر تصفیه کبد و خون و دفع رادیکال های ازاد سرطانزای تجمع یافته در بدن ، باعث دفع کلسترول بد در دیواره عروق نیز میشود

از این طریق باعث برگشت حالت کشسانی و انعطاف عروق و مویرگ های بدن میشود و همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی و سکته خواهد شد

این معجون ( سیر عسل لیمو ) خواص ضدباکتریایی، ضدویروسی، تقویت‌کننده سیستم دفاعی بدن، کاهش‌دهنده وزن و فشار خون بالا ،،اگزما ،آفت دهان و گلو درد و تصفیه‌کننده کبد را دارد.

دارای املاح و ترکیبات زیادی مانند اسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامینC، فلاوونوئید، پکتین و لیمونین است که ایمنی بدن را تقویت می‌کند

سیر عسل لیمو ، با عفونت‌ها شدید مقابله می‌کند.

طبق تحقیقات گروه پزشکی ،حتی ویروسی به نام ویروس ادونا که عفونت های خونی شدید بالا را در بر دارند و با قوی ترین انتی بیوتیک ها خوب نمیشه..میتوان با این روش درمان کرد..

این معجون ( سیر عسل لیمو ) به غیر از اینکه ﻋﻔﻮﻧﺖ ها بدن را از بین می برد , به ﺑﻬﺒﻮﺩﻱ بیماریهای ذکر شده ,کمک زیادی میکند.

 

 

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه خیلی از افراد است که از چاقی رنج می برند.

نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن وجود دارند اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند

به عقیده کارشناسان تغذیه، بهترین روش استفاده از مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند،

با این روش که هر روز یک فنجان معجون سیر و عسل را قبل از خواب بنوشد

برای تهیه این معجون، یک حبه سیر را له کرده و در فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل به آن اضافه کرده و قبل از خواب میل کنید.

 

 

تحقیقات نشان میدهند که مصرف سیر و عسل به طور روزانه و به مدت یک هفته می‌تواند تاثیرات شگفت انگیزی روی افراد داشته باشد.

این معجون را قبل از خواب میل کنید.

 

آیا میدانید خواص سیر و عسل در شب چیست؟

 

ترکیب سیر و عسل ، درمانی شگفت انگیز برای ارتقا سلامت شماست

از این ترکیب ( سیر و عسل ) می توان برای مبارزه با سرماخوردگی ،  آنفلوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد

خواص شگفت سیر:

 

– ضد سرطان

 

– افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی

 

– تنظیم‌کننده‌ی کلسترول

 

– کاهش علائم آسم

 

– از بین برنده‌ی جوش و آکنه

 

از جمله فواید بی نظیر این ترکیب : برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو اشاره کرد.

 

 

خواص سیر و عسل برای معده از جمله درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت می باشد.

عسل برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید است،

آخر شب و صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.

دردهای معده علت های مختلفی دارد از جمله عصبانی شدن های مداوم در طول روز، ناراحتی های گوارشی ، مصرف فست فود  ، مصرف داروهای شیمایی و … .

برای درمان این دردها باید جه کرد ؟

 

مصرف سیر و عسل یک روش موثر برای از بین بردن بسیاری از مشکلات معده است:

سیر و عسل ، هضم و اشتها را تحریک می‌کند. به کنترل استرس کمک می‌کند، و همین مانع از ترشح اسید معده می‌شود

در بعضی از افراد ، مصرف سیر خام موجب سوزش یردل می شود پس بهتر است افراد از سیر پخته مصرف کنند.

 

 

پزشکان توصیه می کنند معجونی وجود دارد که علاوه بر کمک به تناسب اندام به سلامت و افزایش انرژی شما کمک شایانی میکند

این معجون چیزی نیست جز ترکیب عسل و سیر

 

اگر تنها یک هفته معجون عسل و سیر را در حالی که ناشتا هستید و یا شکمتان خالی است ، میل کنید ، اثرات شگفت انگیز آنرا بر بر سلامیتان خواهید دید.

 

 

برای به حداکثر رساندن خواص شربت سیر و عسل ، باید هر دو ماده غذایی دارای بالاترین کیفیت باشند.

برای دریافت نتیجه بهتر ، شما همچنین باید در کنار استفاده از این شربت ، شیوه زندگی سالمی را انتخاب کنید .

بسیاری از مزایای سیر به دلیل وجود ماده ای به نام آلیسین در آن است .

آلیسین یک ترکیب فعال است که به کنترل سطح بالای کلسترول و فشار خون و کنترل سایر عوامل مرتبط با بیماریهای سیستم قلبی عروقی کمک زیادی میکند

استفاده از شربت سیر و عسل به صورت ناشتا می تواند برای شما بسیار سودمند و شفابخش باشد

 

 

مصرف روزانه‌ سیر به‌ عنوان یک مکمل خوراکی ، در درمان سرماخوردگی موثر است

کسانی که از این ماده غذایی استفاده کرده اند ،  ۶۳‌درصد در کنترل سرماخوردگی بسیار موفق بوده اند

مصرف 6 حبه سیر پخته در روز باعث دفع ضایعات بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها می شود و تأثیر بسیار زیادی در سلامتی بدن دارد.

 

 

ترکیب سیر و عسل معجون قدرتمند دیگری برای درمان بیماری‌ها است و در طب سنتی فواید بیشماری برای آن ذکر شده است

در برخی از نسخه‌های طب سنتی به این ترکیب مواد دیگری مانند سرکه سیب، آب لیمو، زنجبیل، پیاز و فلفل قرمز اضافه می‌کنند که اثرات دارویی آن را افزایش خواهد داد.

ترکیب سیر و عسل، دو ماده طبیعی شفاگر، یک معجون فوق العاده با خواص فراوان تولید می‌کند. درمان سرماخوردگی، گلو درد، تقویت سیستم ایمنی، کاهش درد مفاصل و خاصیت سم زدایی از مهمترین خواص سیر و عسل در طب سنتی است

 

 

به جای استفاده از سیر خشک شده ، از سیر تازه استفاده کنید

به منظور بهره برداری از حداکثر مزایای سیر برای سلامتی، آن را برش داده و صبر کنید

برای خلاص شدن از بوی بد دهان بعد از مصرف سر، مسواک، نخ دندان و جویدن آرام جعفری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد

مصرف ۳-۲ حبه سیر در روز ، عفونت های شدید را برطرف می کند

 

مصرف سیر به مقدار زیاد در طول بارداری می‌تواند سبب القای زایمان شود؛ که این مسئله اصلا مطلوب نیست. هم‌چنین مصرف سیر هنگام شیردهی نیز توصیه نمی‌شود.

 

 

سیر برای مزایای ضد التهابی و ضد باکتری و ضد ویروسی بسیار عالی است.

سیر شامل مقدار زیادی از منگنز، کلسیم، فسفر، سلنیوم، ویتامین B6 و ویتامین C است.

از سیر برای کاهش فشار خون، بهبود سلامت قلب و عروق، کاهش کلسترول ، جلوگیری از سرطان و متابولیسم آهن استفاده کنید

همچنین شما میتوانید از زنجبیل و عسل و لیمو و زنجبیل و عسل برای سرماخوردگی استفاده کنید و خواص زنجبیل و لیمو نیز در طب سنتی بسیار تاکید شده است

ترکیب عسل و دارچین و زنجبیل نیز بسیار موثر است

 

ترکیب عسل و دارچین و زنجبیل و زردچوبه اثرات شفابخشی دارد  که در مقالات بعد مفصل صحبت میکنیم

 

ترکیب سیر و عسل ،درمانی شگفت انگیز برای ارتقا سلامت پیش بگیرید ، از این ترکیب می توان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوآنزا، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد

بیش‌ترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام آلیسین. آلیسین از طریق دستگاه گوارش وارد خون می‌شود و تمام بدن را طی می‌کند، و از آن پس تاثیرات قوی و مفیدش را در بدن اعمال می‌کند. از طرف دیگر عسل یک ابر داروی طبیعی است .نرکیب این دو یک داروی شگفت انگیز ودر عین حال طبیعی را برای درمان بیماری ها و سلامتی به دست می دهد.

– ضد سرطان– افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی– تنظیم‌کننده‌ی کلسترول– کاهش علائم آسم– از بین برنده‌ی جوش و آکنه

خواص سیر و عسل و آب جوش

 

‍– ضد سرماخوردگی– ضد اسهال– درمان عفونت‌های بدن– تنظیم‌کننده‌ی فشار خون– متوقف‌کننده‌ی علائم تصلب شرایین

– ضد سرطان– افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی– تنظیم‌کننده‌ی کلسترول– کاهش علائم آسم– از بین برنده‌ی جوش و آکنه

عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود, عسل خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد.

۱. از عسل در فرآورده های ضد سرفه  بطور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می شود . مزه مزه و غرغره شربت عسل برای برطرف کردن زخم های دهان و ورم گلو  بسیار سودمند است. عسل ضد آسم است.

۲. عسل با اینکه بسیار شیرین است، برای دندان ها  و لثه مضر نیست، بلکه لثه ها را سالم می سازد و دندان ها را سفید می کند.

۳.دستگاه گوارش را پاک می سازد و ضد اسهال است. در تحقیقات ثابت شده اثر بسیار مفیدی برعفونت های معده با هلیکو باکتر پیلوری دارد. از این رو ضد زخم معده و دستگاه گوارش است.

۴. عسل در درمان آب مروارید ( کاتاراکت ) مفید است.

 

بسیاری از محققین و دانشمندان میگویند که معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید یا با شکم خالی میل کنید. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. پس از ۷ روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

زمانی که شما سیر را خام مصرف میکنید,آلیسین ترشح شده از آن، میتواند به جریان خون شما کمک کند و کلسترول اضافی را از بین ببرد این یک راه حل عالی برای حفظ سطح تری گلیسیرید شما است.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.

علاوه بر این بعضی از درمانگران توصیه می کنند برای وزن کم کردن و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز برای فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

فشار خون بالا ،یک بیماری است که میتواند سلامت قلبی و عروقی را تهدید کند برای کنترل کردن آن به طور طبیعی ,سعی کنید هرروز عسل و سیر را با معده خالی مصرف کنید.

با خواص و فواید همه چیز آگاه شوید !شیر ، تخم مرغ ، تخم شربتی ، سیر ، عسل ، سیب ، زنجیل ، چای ، قهوه

 

معجون سیر و عسل برای لاغری بنابر تحقیقات کارشناسان تغذیه, بهترین نسخه, مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند در متن زیر به طرز تهیه این معجون و تاثیرات دیگر آن می پردازیم

آیا می خواهید در 7 روز تاثیر شگفت آوری را بر لاغری و تناسب اندام خود ببینید؟

آیا از رژیم های طولانی و بی فایده و گران خسته شده اید؟

مدتهاست که پزشکان توصیه می کنند معجونی وجود دارد که علاوه بر کمک به تناسب اندام به سلامت و افزایش انرژی شما می انجامد.

خواص سیر و عسل و آب جوش

 

و این معجون چیزی نیست جز ترکیب عسل و سیر .

 

اگر تنها یک هفته معجون عسل و سیر را در حالی که ناشتا هستید و یا شکمتان خالی است ، میل نمایید اثرات شگفت آنرا بر سلامتتان خواهید دید.

برای تهیه این معجون کافی است ، دو یا سه حبه سیر را خرد و له نمایید و با یک قاشق غذا خوری پر مخلوط کنید.

از جمله فواید این ترکیب می توان به برطرف کردن عفونت ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش ها و زخم ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

برای سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب مصرف کنید.

در زیر به فواید سیر و عسل به طور جداگانه می پردازیم:

خواص سیر

 

1. کاهش علائم آرتروز، دیابت و بزرگ شدن پروستات

 

2.ضد سرطان

 

3.افزایش دهنده ی میل جنسی

 

4.تنظیم کننده ی کلسترول

 

5.کاهش علائم آسم

 

6.از بین برنده ی جوش و آکنه

 

7.ضد سرماخوردگی

 

8.ضد اسهال

 

9.درمان عفونت های بدن

 

10.تنظیم کننده ی فشار خون

 

11.متوقف کننده ی علائم تصلب شرایین

 

خواص عسل

 

۱. از عسل در فرآورده های ضد سرفه بطور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می شود . مزه مزه و غرغره شربت عسل برای برطرف کردن زخم های دهان و ورم گلو بسیار سودمند است. عسل ضد آسم است.

۲. عسل با اینکه بسیار شیرین است، برای دندان ها و لثه مضر نیست، بلکه لثه ها را سالم می سازد و دندان ها را سفید می کند.

۳.دستگاه گوارش را پاک می سازد و ضد اسهال است. در تحقیقات ثابت شده اثر بسیار مفیدی برعفونت های معده با هلیکو باکتر پیلوری دارد. از این رو ضد زخم معده و دستگاه گوارش است.

۴. عسل در درمان آب مروارید ( کاتاراکت ) مفید است.

 

۵. عسل بادشکن است و برای معالجه قولنج روده تجویز می شود و در مسمومیت های غذایی، دستگاه گوارش را پاک می سازد.

۶. دوست کبد و پادزهر است، پس در بیماری های کبدی مصرف آن مفید است .سکنجبینی که با عسل تهیه می شود، صفرابری اعلاست.

۷ سنگ های کلیه و مثانه را از بین می برد. برای این منظور عسل را با کندر باید مصرف کرد.

۸. عسل خواب آور است و به مبتلایان به بیماری کم خوابی توصیه می شود که قبل از خواب چند قاشق مرباخوری عسل میل کنند.

۹. برای رفع کم اشتهایی مفید است و کلاً جریان خون را در بدن بهبود می بخشد. از این رو به رشد عضلات کمک می کند، پس برای بچه های کم اشتها و افراد ورزشکار بسیار مفید است.

۱۰. عسل گرفتگی مویرگ ها را باز می کند و برای عروق بسیار مفید است. پس سالمندان اگر هر روز شربت عسل و لیموی تازه بنوشند، عمر طولانی تری خواهند داشت.

۱۱. حتی موم عسل نیز خواص زیادی دارد و ماسک آن برای صورت، چین و چروک و فرورفتگی های پوست را می پوشاند و پوست را لطیف می کند.

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند.

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید
کلیک کنید .

نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه برای این موضوع ، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

 

برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

 

 

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند معجون سیر و عسل را 7 روز ناشتا بخورید یا با شکم خالی میل کنید. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که 2 یا 3 حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. پس از 7 روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.

علاوه بر این بعضی از درمان گران توصیه می کنند برای وزن کم کردن و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز برای فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

 

 

۱. از عسل در فرآورده های ضد سرفه بطور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می شود . مزه مزه و غرغره شربت عسل برای برطرف کردن زخم های دهان و ورم گلو بسیار سودمند است. عسل ضد آسم است.

 

 

۲. عسل با اینکه بسیار شیرین است، برای دندان ها و لثه مضر نیست، بلکه لثه ها را سالم می سازد و دندان ها را سفید می کند.

 

 

۳.دستگاه گوارش را پاک می سازد و ضد اسهال است. در تحقیقات ثابت شده اثر بسیار مفیدی برعفونت های معده با هلیکو باکتر پیلوری دارد. از این رو ضد زخم معده و دستگاه گوارش است.

 

 

۴. عسل در درمان آب مروارید ( کاتاراکت ) مفید است.

 

 

 

۵. عسل بادشکن است و برای معالجه قولنج روده تجویز می شود و در مسمومیت های غذایی، دستگاه گوارش را پاک می سازد.

 

 

۶. دوست کبد و پادزهر است، پس در بیماری های کبدی مصرف آن مفید است .سکنجبینی که با عسل تهیه می شود، صفرابری اعلاست.

 

 

۷ سنگ های کلیه و مثانه را از بین می برد. برای این منظور عسل را با کندر باید مصرف کرد.

 

 

۸. عسل خواب آور است و به مبتلایان به بیماری کم خوابی توصیه می شود که قبل از خواب چند قاشق مرباخوری عسل میل کنند.

 

 

۹. برای رفع کم اشتهایی مفید است و کلاً جریان خون را در بدن بهبود می بخشد. از این رو به رشد عضلات کمک می کند، پس برای بچه های کم اشتها و افراد ورزشکار بسیار مفید است.

 

 

۱۰. عسل گرفتگی مویرگ ها را باز می کند و برای عروق بسیار مفید است. پس سالمندان اگر هر روز شربت عسل و لیموی تازه بنوشند، عمر طولانی تری خواهند داشت.

 

 

۱۱. حتی موم عسل نیز خواص زیادی دارد و ماسک آن برای صورت، چین و چروک و فرورفتگی های پوست را می پوشاند و پوست را لطیف می کند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه برای این موضوع ، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه 10 کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید ، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

خواص سیر و عسل و آب جوش
خواص سیر و عسل و آب جوش

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقش انجیر خشک در لاغری x بخوانید...