خواص روغن خراطین برای خط خنده

دوره مقدماتی php
خواص روغن خراطین برای خط خنده
خواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطين از نوع خاصي كرم خاكي بدست آمده و موجب روان شدن گردش خون در موضع بكار گرفته شده و در صورت استمرار بكارگيري موجب حجم دهندگي مي شود.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.خواص روغن خراطین برای خط خنده

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

دوره مقدماتی php

استفاده از این روغن یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

طبع اين روغن گرم بوده ولذا توجه به چند نكته ضروريست:

* جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت يك الي دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.

* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد . كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد . افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند . لازم به ذكر است روغن خراظين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود . بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود . مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .

از هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن، ناحیه مورد نظر را چند دقیقه ماساژ دهید تا گردش خون در آن قسمت زیاد شود. سپس  سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را بسته به وسعت محل مورد استفاده روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید. تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید. تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

 

 

با سلام و احترام حضور شما ادمین عزیز من روغن خراطین رو برای الت تناسلیم ۱ ماهی میشه روزی ۱ مرتبه استفاده میکنم کمی باعث حجم دهندگی شده اما مشکل من اینه که التم رو خشک و پوسته پوسته میکنه ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید و چگونه همچین عوارضی رو از بین ببرم.

سلام من بعد از استفاده تمام تنم جوش های ریز قرمز زد و الان لکه های قهوه ای شده

سلام خسته نباشید بعداز زایمانم پوستم ترک خورده الان چهار سال میگذره یعنی بعد از این مدت جواب میده واسم؟ آیا بعداز نتیجه باز ترک هام برمیگرده؟یا بیشتر نمیشه؟

سلام مرسی از توضیحات شما

ی سوال برام موند برای ماساژ صورت روی بینی هم ماساژ بدیم

سلام برای هر قسمتی که می خواهید حجم بگیره باید ماساژ بدید

سلام وقتتون بخیر لطفا مشخصات ظاهری روغن خراطین رو بگید .من به عطاریای زیادی سر زدم ،هر عطاری یه نوع روغن خراطین داشته یکی مغازه ای قهوه ای رنگ داشته یه مغازه دیگه قهوه ای مایل به تیره داشته یه مغازه دیگه قهوه ای روشن تری داشته……….. همه هم قسم میخوردن روغنشون اصله

سلام روغن خراطین رنگ قهوه ای تیره و بوی خیلی تندی هم دارد معمولا داخل روغن یک مقدار مواد ته نشین شده است.

سلام روغن خراطین اصل رنگ قهوه ای تیره و بوی خیلی تندی دارد. همیشه داخل روغن مقداری مواد به صورت ته نشین وجود دارد برای تشخیص روغن خراطین اصل این مطلب به شما کمک می کند http://www.shebreh.com/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86/

سلام .وقتتون بخیر من خط اخم دارم که عمیق نیست و بعضی مواقع خودمم نمیبینمش ولی بعضی وقتا ظاهر میشه ولی به هردکتر پوست که رفتم بدون استثنا بهم بوتاکس هم برای پیشگیری و هم درمان تجویز کردنن که برام جای سوال بود چون من 27سالمه و اون دکترها با تمام قدرت میگفتن اشکالی نداره حتی باید از 20سالگی شروع بشه واقعا نظراشون روحیه ادمو تضعیف میکنه ….واقعا خدایی این روغن خراطین جواب میده برا خط اخم؟؟؟ هزینه ممهم نیس مهم امیدی که میخواد این شیوه درمان به آدم بده من در نهایت صداقت از شما یه جواب قانع کننه میخوام باتشکر

سلام بله. جواب میده اما برای استفاده از محصولات طبیعی باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشید چون خیلی دیرتر از محصولات شیمیایی عمل می کنند. در ضمن حتما از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

مثلا چقدر باید صبر کرد؟

در ماه اول استفاده شما به وضوح تغییرات رو مشاهده می کنید. حداقل سه ماه باید استفاده کنید تا به نتیجه برسید

سلام ، از کجا میشه تهیه کرد

سلام از عطاری ها یا روغن گیری ها میتونید تهیه کنید.

از عطاری سر کوچه

سلام از همه جا اصولا میشه تهیه کرد . من روغن خراطین ویسکا اویل گرفتم بد نبود خدایی . برای خط لبخندم جواب داد . ولی نمونه های زیادی هستش . فقط حواست باشه اصل باشه . اصلش کمیابه

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

صفحه اصلی » مقالات » پزشکی و سلامت » پوست و مو » روغن خراطین: خواص و مضرات / خواص کامل روغن خراطین برای بانوان و مردان

روغن خراطین : این روغن مدت هاست برای برخی افراد جایگزین جراحی و بوتاکس های حجم دهنده شده‌ است و در آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمان طبیعی کوچکی اندام هاست.

این روغن بیشتر جنبه زیبایی دارد و به عنوان حجم دهنده گونه و سینه ها می توانید از آن استفاده کنید.

فکر تزریق ژل و پروتز لب هایتان را فراموش کنید و با روغن خراطین با بی خطرترین و بهترین روش به خواسته خود برسید.

روغن خراطین, خواص روغن خراطین, مضرات روغن خراطین, خواص روغن خراطین برای چاقی صورت, خواص روغ خراطین برای چروک دور چشم, خواص روغن خراطین برای لک صورت, خواص روغن خراطین برای پوست, خواص روغن خراطین برای مو, خواص روغن خراطین برای لب, خواص روغن خراطین برای مژه, خواص روغن خراطین برای بانوان, خواص روغن خراطین برای مردان, طرز تهیه روغن خراطین, روش استفاده روغن خراطین, قیمت روغن خراطین, تشخیص روغن خراطین اصل, روغن خراطین اصل چه رنگی است, خواص روغن خراطین برای پوست صورت, ایا روغن خراطین واقعیت دارد, روغن خراطین هندیخواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطین می تواند حجم دهنده اندام جنسی آقایان هم باشد.

در بخش زیبایی می توان به کمک به رشد موها اشاره کرد. این روغن علاوه بر رشد مو، می تواند موهای شما را لطیف و شاداب کند.

خط اخم و خط خنده را نیز می توانید با این روغن از بین ببرید.

عده ای از لاغری صورت خود آزرده هستند اما جای نگرانی نیست. مخلوط روغن خراطین و روغن زالو می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

در این مقاله از نایریکا به خواص و مضرات روغن خراطین، خواص روغن خراطین برای چاقی صورت، چروک دور چشم،  لک صورت، خواص روغن خراطین برای پوست، مو، لب، مژه، بانوان، مردان، قیمت، طرز تهیه و روش استفاده از روغن خراطین می پردازیم.

با ما همراه باشید.

برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

خواص روغن خراطین

روغن خراطین اصل در صورتی که دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد.

دقت نمایید روغن خراطین طبع گرمی دارد و به طبع گرم ممکن است بر روی پوست جوش های قرمز رنگ ایجاد نماید.

اما اگر صورت شما بطور عجیبی دارای جوش های قرمز رنگ همراه با خارش شد مطمئن باشید ؛ روغن خراطین مورد استفاده تصفیه نشده است .

در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد!

مضرات روغن خراطین

روغن خراطین را برای محل هایی که بطور مستقیم با خون انسان در ارتباط است مصرف نکنید !

روغن خراطین برای استفاده موضعی است و نباید به اطراف لب ها و چشم ها برخورد نماید .

بسیاری از خانم ها روغن خراطین را برای نواحی اطراف لب و یا چشم ها استفاده میکنند .

دقت کنید که این روغن عمل حجم دهی را به این نواحی به خوبی انجام میدهد اما دقت گردد که از خوردن روغن یا ارتباط با چشم جلوگیری شود .

استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد.

همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیایی استفاده نمی‌ شود، بنابراین نسبت به روش‌ های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.

تاکنون موردی حساس مشاهده نشده ولی بهتر است در دوران شیر دهی و حاملگی استفاده نشود.

روغن خراطین حجم دهنده اندامهای مختلف بدن است.

یکی از مهمترین قسمتها در زیبایی هر فرد ، فرم صورت او میباشد.

خواص روغن خراطین برای چاقی صورت

فرم صورت یکی از فاکتورهای مهم هر فرد در مشخص کردن میزان زیبایی دیگران است.

روغن خراطین با تاثیر شگفت انگیز خود ، باعث پرحجم شدن و چاقی صورت شده و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

از روغن خراطین در طی ۲-۳ هفته صورت شما را کاملا متفاوت کرده و زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

خطوط پنجه کلاغی خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن زیاد شده و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارد .

این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

خواص روغن خراطین برای چروک دور چشم

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماهه امکان پذیر است .

این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند .

دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از آن داخل چشم وارد نکنید .

اثرات و لک جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند .

خواص روغن خراطین برای لک صورت

خواص روغن خراطین برای خط خنده

از خواص روغن خراطین اصل این است که با حجم دادن به ناحیه تخریب شده باعث از بین رفتن رد جوش و اکنه و اسکار می شود.

ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود .

این عمل را روزی یک الی ۲ مرتبه انجام دهید و حدود ۲٫۳۰ تا ۳ ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز

خواص روغن خراطین برای پوست

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید.

سپس ۲ الی ۳ قطره ازروغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید.

با ادامه دادن این اعمال به مدت تنها ۱ ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت ۴ ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : ۳۰الی ۴۰ روز

روغن خراطین برای خانم های باردار بعد از انجام زایمان بسیار مناسب است.

زیرا مشکلات پوستی ناشی از زایمان همچون ترک های پوستی و جای بخیه را از بین می برد.

این روغن را می توان در داروخانه های گیاهی و عطاری ها خریداری کرد.

این روغن با دارا بودن ترکیبات مغذی بی شمار محصولی بی نظیر برای تغذیه موهای خشک ،آسیب دیده و شکننده به شمار می آید .

روغن خراطین با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری باعث پوشش دور تا دور مو می شود و با بازسازی تار مو از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید .

همچنین این محصول با دارا بودن اسید آمینه های مورد نیاز بدن موجب آبرسانی ،تقویت کراتین و استحکام تار مو می شود و بدن ترتیب از خشک شدن مو و شکنندگی آن جلوگیری می نماید

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود.

بعد از ۱۲ ساعت میتوانید سرتان را بشوئید.

خواص روغن خراطین برای مو

درمان ریزش مو با روغن خراطین اصل ،عملی بسیار ساده ،کم هزینه و کاربردی می باشد .

با ماساژ پوست سر با روغن خراطین می توانید گردش خون مویرگی را در پوست سر تحریک کرده و از این طریق موجب تقویت و رشد مو ،تقویت کراتین مو و افزایش ضخامت تار مو شوید .

این روغن می تواند در درمان انواع ریزش موی مزمن ،واکنشی و سکه ای مفید واقع شود و همچنین به عنوان یک مکمل انرژی بخش موجب احیای تارهای موی ضعیف و بی جان شود .

پس از رنگ کردن موها می توانید از این روغن طبیعی برای تثبیت رنگ مو روی کراتین و جلوگیری از کدر شدن آن استفاده کنید .

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول سبب محافظت از مو و پوست سر ،افزایش درخشندگی رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو پس از رنگ کردن موها می شود.

سایر فواید روغن خراطین برای مو های رنگ شده به شرح زیر می باشد:

مغذی ،ترمیم کننده و آبرسان عمقی

تثبیت کننده،ضد کدری و محافظ درخشندگی مو

جلوگیری از خشکی و زبر شدن تار موی رنگ شده

در صورتی که در پوست سر خود احساس خارش می نمایید و یا پوست سرتان دچار التهاب می باشد از اثرات التیام بخش و ضد التهاب روغن خراطین برای پوست های سر حساس، آسیب دیده و دارای خارش غافل نشوید .

شما با مصرف این روغن می توانید از مزایای زیر در این زمینه بهره مند گردید:

مرطوب نمودن و ترمیم نمودن پوست سر جلوگیری از بروز عفونت قارچی پوست سر به همراه خارش از جمله شوره سر و …

این روغن بی نظیر با دارا بودن ویتامین های گروه ب برای رفع کدری مو ،سم زدایی و افزایش درخشندگی تار مو استفاده می شود .

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول با تقویت کراتین مو موجب حذف چربی و ناخالصی ها از سطح تار مو می شود و با خنثی نمودن اثرات کلسیم موجود در آب شهری موجب شفافیت و براق شدن موها می شود .

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست، لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی و دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.

خواص روغن خراطین برای لب

روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.

دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

و برای افزایش رشد و تقویت مژه ها نیز از روغن خراطین استفاده می شود.

خواص روغن خراطین برای مژه

افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

زمان تقریبی مصرف : ۶۰ تا ۷۰ روز

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد.

خواص روغن خراطین برای بانوان

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.

حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .

لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید .

روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود .

افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است.

برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های مخالف حرکت دهید.

این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای مردان

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد .

برای کاهش خمیدگی آلت بهتر است که در ابتدا آلت خود را بشویید . سپس مقداری روغن روی آلت خود بریزید.

در مرحله بعد با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفت و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آلت خود را ماساژ دهید.

در صورتی که این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

پس از مدت ۱ ماه نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : ۴۰ الی ۵۰ روز

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد.

با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

برای تهیه روغن خراطین به دو روش سنتی و صنعتی تهیه میشود که ما در این جا هر دو روش را توضیح میدهیم

پودر خراطین ۵۰۰ گرم – روغن کنجد یا روغن زیتون یک لیتر

پودر خراطین را در روغن کنجد ریخته و در آفتاب قرار دهید بعد از ۴۰ روز روغن را صاف کنید.

روغنی که به روش سنتی درست میشود از یک کیلو پودر کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” استفاده میشود که باعث بدست آمدن روغنی با کیفیت بالاست.

طرز تهیه روغن خراطین

پودر کرم خاکی یک دهم وزن کرم خاکی تازه را دارد.

پس اگر از کرم خاکی تازه استفاده میکنید باید ۵ کیلو کرم خاکی تازه را با یک لیتر روغن کنجد مخلوط کنید ولی ترجیحا استفاده از پودر بهتر است.

در بعضی از فرمولها دارچین، جوز هندی، میخک و زنجبیل هم برای از بین بردن بوی بد و گرم تر شدن روغن استفاده میکنند که ترجیحا استفاده نشود بهتر است

چون روغن کرم خاکی طبعی گرم و تر دارد و استفاده از این گیاهان در روغن باعث گرم تر شدن بیشتر آن و جوش زدن میشود.

کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” تازه روده شوئی و استریل شده ۸۰ کیلو گرم – محلول جدا کننده روغن از شرکت فرانسوی ۱ لیتر

کرم های شسته شده را در دستگاه ریخته و محلول را اضافه میکنیم بعد از یک ساعت یک لیتر روغن درجه یک و حدودا ۳۰ تا ۴۰ لیتر محلول سوسپانسیون سیاه رنگ بدست میاید که ما آن را جدا کرده و مصارف دیگری میکنیم ولی بعضی ها همین محلول که به روش سنتی بدست میآورند و نمیتوانند روغن را از این محلول جدا کنند را به عنوان روغن خراطین در بازار به فروش میرسانند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود.

روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

روش استفاده روغن خراطین

پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

حجم ۳۰ میل ۲۹,۷۰۰ تومان

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد.

بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است (رنگ مشکی) و از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.

تشخیص روغن خراطین اصل

بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه‌هایی بود که نمیتوانید رنگ آنرا مشاهده کنید، تهیه نفرمائید.

حتما باید شیشه شفاف داشته باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.

روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند.

اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان.

بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین اصل دارای رنگ مشکی کامل است .

به هیچ عنوان گول روغن خراطین هایی که دارای رنگ روشن یا خاکستری هستند را نخورید .

روغن خراطین اصل چه رنگی است

برخی فروشگاه ها نیز علت رنگ روشن خراطین را استفاده از روغن های پایه میدانند که بدین گونه نیست زیرا :

روغن خراطین بدون پایه دارای روغن خالص خراطین است که کاملا مشکی و براق است اما در صورتی که با روغن پایه نیز استفاده گردد هم مشکی میشود !

ما که خراطین رویکا رو خریدیم اصلا فایده نداشت و به دردنخور بود توصیه میکنم از جایی خرید کنین که صداقت داشته باشن. رویکا با اینکه اولش میگه ضمانت میکنیم اما بعدش که تماس میگیری اصلا پاسخگو نیست

خرفه: خواص، مضرات، طبع، دمنوش، تخمه خرفه / خرفه برای دیابت و لاغری

سوسیس: انواع / طرز تهیه سوسیس خانگی ساده و سوسیس بندری / کاور

کنکور ۹۹ و ۹۸: آخرین اخبار / ثبت نام، اعلام نتایج، کارنامه، انتخاب رشته

قیمت طلا و سکه و ارز و دلار : آخرین قیمت و اخبار در وبسایت نایریکا

مترو : آخرین اخبار مربوط به خطوط مترو و قطارها

سازمان امور مالیاتی : آخرین اخبار مربوط به مالیات و سازمان امور مالیاتی

التهاب گلو: علت، علائم، درمان سریع، درمان گیاهی و طب سنتی التهاب گلو

ماموگرافی: عوارض، درد و نحوه انجام / ماموگرافی دیجیتال / تفسیر جواب

خروسک: علائم، درمان خانگی / شربت برای خروسک کودکان / کتوتیفن و خروسک

نان خرمایی / طرز تهیه نان خرمایی + نکات ریز (تجربه شده و خوشمزه)

تعبیر خواب انگور: انگور برای زن باردار / خوشه انگور سبز / دادن انگور به دیگران

طراحی ناخن ساده و شیک / جدیدترین مدل طراحی ناخن ساده و شیک ۹۸ – ۲۰۱۹

انواع سمبوسه : لیست و طرز تهیه انواع سمبوسه

لباس عروس ۲۰۲۱ / مدل لباس عروس ۲۰۲۱ / جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰

کلرفنیرامین: اطلاعات دارویی / قرص کلرفنیرامین در بارداری / فنیل افرین هیدروکلراید

خردل: خواص، مضرات، طبع / گیاه و گل خردل / طرز تهیه خردل روسی / سس خردل

عرق زیره: خواص، مضرات، طبع / عرق زیره برای لاغری، در بارداری و شیردهی

سندرم پیش از قاعدگی: علائم پی ام اس، درمان / عصبانیت قبل از پریودی، تب و لرز، قرص

خار پاشنه: علائم، تشخیص، درمان خانگی و طب سنتی

کولیت روده: درمان / کولیت عصبی، زخمی، اولسراتیو، اولسروز / زخم روده کوچک

خدمت سربازی / آخرین اخبار مربوط به مشمولان : خرید خدمت سربازی

گرمک: خواص، مضرات، طبع، فالوده / فرق گرمک و ملون / سمسوری / انواع طالبی

خودرو : آخرین اخبار مربوط به صنعت خودروسازی، فروش و قیمت خودرو

سوپ جو سفید / طرز تهیه سوپ جو پرک مجلسی / سوپ جو بدون مرغ / سوپ جو دونفره

کارت سوخت / آخرین اخبار مربوط به کارت سوخت

: نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

بلیط هواپیما و قطار : آخرین اخبار مربوط به قیمت بلیط قطار و هواپیما

برنج: خواص، مضرات، طبع، مصلح، انواع / خواص آب برنج / برنج قهوه ای

قیمت مسکن : آخرین اخبار مربوط به مسکن و قیمت آن در تهران و دیگر شهرها

صفحه اصلی » مقالات » پزشکی و سلامت » پوست و مو » روغن خراطین: خواص و مضرات / خواص کامل روغن خراطین برای بانوان و مردان

روغن خراطین : این روغن مدت هاست برای برخی افراد جایگزین جراحی و بوتاکس های حجم دهنده شده‌ است و در آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمان طبیعی کوچکی اندام هاست.

این روغن بیشتر جنبه زیبایی دارد و به عنوان حجم دهنده گونه و سینه ها می توانید از آن استفاده کنید.

فکر تزریق ژل و پروتز لب هایتان را فراموش کنید و با روغن خراطین با بی خطرترین و بهترین روش به خواسته خود برسید.

روغن خراطین, خواص روغن خراطین, مضرات روغن خراطین, خواص روغن خراطین برای چاقی صورت, خواص روغ خراطین برای چروک دور چشم, خواص روغن خراطین برای لک صورت, خواص روغن خراطین برای پوست, خواص روغن خراطین برای مو, خواص روغن خراطین برای لب, خواص روغن خراطین برای مژه, خواص روغن خراطین برای بانوان, خواص روغن خراطین برای مردان, طرز تهیه روغن خراطین, روش استفاده روغن خراطین, قیمت روغن خراطین, تشخیص روغن خراطین اصل, روغن خراطین اصل چه رنگی است, خواص روغن خراطین برای پوست صورت, ایا روغن خراطین واقعیت دارد, روغن خراطین هندیخواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطین می تواند حجم دهنده اندام جنسی آقایان هم باشد.

در بخش زیبایی می توان به کمک به رشد موها اشاره کرد. این روغن علاوه بر رشد مو، می تواند موهای شما را لطیف و شاداب کند.

خط اخم و خط خنده را نیز می توانید با این روغن از بین ببرید.

عده ای از لاغری صورت خود آزرده هستند اما جای نگرانی نیست. مخلوط روغن خراطین و روغن زالو می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

در این مقاله از نایریکا به خواص و مضرات روغن خراطین، خواص روغن خراطین برای چاقی صورت، چروک دور چشم،  لک صورت، خواص روغن خراطین برای پوست، مو، لب، مژه، بانوان، مردان، قیمت، طرز تهیه و روش استفاده از روغن خراطین می پردازیم.

با ما همراه باشید.

برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

خواص روغن خراطین

روغن خراطین اصل در صورتی که دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد.

دقت نمایید روغن خراطین طبع گرمی دارد و به طبع گرم ممکن است بر روی پوست جوش های قرمز رنگ ایجاد نماید.

اما اگر صورت شما بطور عجیبی دارای جوش های قرمز رنگ همراه با خارش شد مطمئن باشید ؛ روغن خراطین مورد استفاده تصفیه نشده است .

در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد!

مضرات روغن خراطین

روغن خراطین را برای محل هایی که بطور مستقیم با خون انسان در ارتباط است مصرف نکنید !

روغن خراطین برای استفاده موضعی است و نباید به اطراف لب ها و چشم ها برخورد نماید .

بسیاری از خانم ها روغن خراطین را برای نواحی اطراف لب و یا چشم ها استفاده میکنند .

دقت کنید که این روغن عمل حجم دهی را به این نواحی به خوبی انجام میدهد اما دقت گردد که از خوردن روغن یا ارتباط با چشم جلوگیری شود .

استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد.

همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیایی استفاده نمی‌ شود، بنابراین نسبت به روش‌ های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.

تاکنون موردی حساس مشاهده نشده ولی بهتر است در دوران شیر دهی و حاملگی استفاده نشود.

روغن خراطین حجم دهنده اندامهای مختلف بدن است.

یکی از مهمترین قسمتها در زیبایی هر فرد ، فرم صورت او میباشد.

خواص روغن خراطین برای چاقی صورت

فرم صورت یکی از فاکتورهای مهم هر فرد در مشخص کردن میزان زیبایی دیگران است.

روغن خراطین با تاثیر شگفت انگیز خود ، باعث پرحجم شدن و چاقی صورت شده و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

از روغن خراطین در طی ۲-۳ هفته صورت شما را کاملا متفاوت کرده و زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

خطوط پنجه کلاغی خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن زیاد شده و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارد .

این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

خواص روغن خراطین برای چروک دور چشم

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماهه امکان پذیر است .

این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند .

دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از آن داخل چشم وارد نکنید .

اثرات و لک جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند .

خواص روغن خراطین برای لک صورت

خواص روغن خراطین برای خط خنده

از خواص روغن خراطین اصل این است که با حجم دادن به ناحیه تخریب شده باعث از بین رفتن رد جوش و اکنه و اسکار می شود.

ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود .

این عمل را روزی یک الی ۲ مرتبه انجام دهید و حدود ۲٫۳۰ تا ۳ ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز

خواص روغن خراطین برای پوست

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید.

سپس ۲ الی ۳ قطره ازروغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید.

با ادامه دادن این اعمال به مدت تنها ۱ ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت ۴ ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : ۳۰الی ۴۰ روز

روغن خراطین برای خانم های باردار بعد از انجام زایمان بسیار مناسب است.

زیرا مشکلات پوستی ناشی از زایمان همچون ترک های پوستی و جای بخیه را از بین می برد.

این روغن را می توان در داروخانه های گیاهی و عطاری ها خریداری کرد.

این روغن با دارا بودن ترکیبات مغذی بی شمار محصولی بی نظیر برای تغذیه موهای خشک ،آسیب دیده و شکننده به شمار می آید .

روغن خراطین با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری باعث پوشش دور تا دور مو می شود و با بازسازی تار مو از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید .

همچنین این محصول با دارا بودن اسید آمینه های مورد نیاز بدن موجب آبرسانی ،تقویت کراتین و استحکام تار مو می شود و بدن ترتیب از خشک شدن مو و شکنندگی آن جلوگیری می نماید

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود.

بعد از ۱۲ ساعت میتوانید سرتان را بشوئید.

خواص روغن خراطین برای مو

درمان ریزش مو با روغن خراطین اصل ،عملی بسیار ساده ،کم هزینه و کاربردی می باشد .

با ماساژ پوست سر با روغن خراطین می توانید گردش خون مویرگی را در پوست سر تحریک کرده و از این طریق موجب تقویت و رشد مو ،تقویت کراتین مو و افزایش ضخامت تار مو شوید .

این روغن می تواند در درمان انواع ریزش موی مزمن ،واکنشی و سکه ای مفید واقع شود و همچنین به عنوان یک مکمل انرژی بخش موجب احیای تارهای موی ضعیف و بی جان شود .

پس از رنگ کردن موها می توانید از این روغن طبیعی برای تثبیت رنگ مو روی کراتین و جلوگیری از کدر شدن آن استفاده کنید .

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول سبب محافظت از مو و پوست سر ،افزایش درخشندگی رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو پس از رنگ کردن موها می شود.

سایر فواید روغن خراطین برای مو های رنگ شده به شرح زیر می باشد:

مغذی ،ترمیم کننده و آبرسان عمقی

تثبیت کننده،ضد کدری و محافظ درخشندگی مو

جلوگیری از خشکی و زبر شدن تار موی رنگ شده

در صورتی که در پوست سر خود احساس خارش می نمایید و یا پوست سرتان دچار التهاب می باشد از اثرات التیام بخش و ضد التهاب روغن خراطین برای پوست های سر حساس، آسیب دیده و دارای خارش غافل نشوید .

شما با مصرف این روغن می توانید از مزایای زیر در این زمینه بهره مند گردید:

مرطوب نمودن و ترمیم نمودن پوست سر جلوگیری از بروز عفونت قارچی پوست سر به همراه خارش از جمله شوره سر و …

این روغن بی نظیر با دارا بودن ویتامین های گروه ب برای رفع کدری مو ،سم زدایی و افزایش درخشندگی تار مو استفاده می شود .

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول با تقویت کراتین مو موجب حذف چربی و ناخالصی ها از سطح تار مو می شود و با خنثی نمودن اثرات کلسیم موجود در آب شهری موجب شفافیت و براق شدن موها می شود .

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست، لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی و دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.

خواص روغن خراطین برای لب

روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.

دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

و برای افزایش رشد و تقویت مژه ها نیز از روغن خراطین استفاده می شود.

خواص روغن خراطین برای مژه

افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

زمان تقریبی مصرف : ۶۰ تا ۷۰ روز

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد.

خواص روغن خراطین برای بانوان

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.

حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .

لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید .

روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود .

افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است.

برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های مخالف حرکت دهید.

این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای مردان

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد .

برای کاهش خمیدگی آلت بهتر است که در ابتدا آلت خود را بشویید . سپس مقداری روغن روی آلت خود بریزید.

در مرحله بعد با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفت و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آلت خود را ماساژ دهید.

در صورتی که این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

پس از مدت ۱ ماه نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : ۴۰ الی ۵۰ روز

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد.

با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

برای تهیه روغن خراطین به دو روش سنتی و صنعتی تهیه میشود که ما در این جا هر دو روش را توضیح میدهیم

پودر خراطین ۵۰۰ گرم – روغن کنجد یا روغن زیتون یک لیتر

پودر خراطین را در روغن کنجد ریخته و در آفتاب قرار دهید بعد از ۴۰ روز روغن را صاف کنید.

روغنی که به روش سنتی درست میشود از یک کیلو پودر کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” استفاده میشود که باعث بدست آمدن روغنی با کیفیت بالاست.

طرز تهیه روغن خراطین

پودر کرم خاکی یک دهم وزن کرم خاکی تازه را دارد.

پس اگر از کرم خاکی تازه استفاده میکنید باید ۵ کیلو کرم خاکی تازه را با یک لیتر روغن کنجد مخلوط کنید ولی ترجیحا استفاده از پودر بهتر است.

در بعضی از فرمولها دارچین، جوز هندی، میخک و زنجبیل هم برای از بین بردن بوی بد و گرم تر شدن روغن استفاده میکنند که ترجیحا استفاده نشود بهتر است

چون روغن کرم خاکی طبعی گرم و تر دارد و استفاده از این گیاهان در روغن باعث گرم تر شدن بیشتر آن و جوش زدن میشود.

کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” تازه روده شوئی و استریل شده ۸۰ کیلو گرم – محلول جدا کننده روغن از شرکت فرانسوی ۱ لیتر

کرم های شسته شده را در دستگاه ریخته و محلول را اضافه میکنیم بعد از یک ساعت یک لیتر روغن درجه یک و حدودا ۳۰ تا ۴۰ لیتر محلول سوسپانسیون سیاه رنگ بدست میاید که ما آن را جدا کرده و مصارف دیگری میکنیم ولی بعضی ها همین محلول که به روش سنتی بدست میآورند و نمیتوانند روغن را از این محلول جدا کنند را به عنوان روغن خراطین در بازار به فروش میرسانند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود.

روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

روش استفاده روغن خراطین

پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

حجم ۳۰ میل ۲۹,۷۰۰ تومان

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد.

بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است (رنگ مشکی) و از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.

تشخیص روغن خراطین اصل

بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه‌هایی بود که نمیتوانید رنگ آنرا مشاهده کنید، تهیه نفرمائید.

حتما باید شیشه شفاف داشته باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.

روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند.

اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان.

بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین اصل دارای رنگ مشکی کامل است .

به هیچ عنوان گول روغن خراطین هایی که دارای رنگ روشن یا خاکستری هستند را نخورید .

روغن خراطین اصل چه رنگی است

برخی فروشگاه ها نیز علت رنگ روشن خراطین را استفاده از روغن های پایه میدانند که بدین گونه نیست زیرا :

روغن خراطین بدون پایه دارای روغن خالص خراطین است که کاملا مشکی و براق است اما در صورتی که با روغن پایه نیز استفاده گردد هم مشکی میشود !

ما که خراطین رویکا رو خریدیم اصلا فایده نداشت و به دردنخور بود توصیه میکنم از جایی خرید کنین که صداقت داشته باشن. رویکا با اینکه اولش میگه ضمانت میکنیم اما بعدش که تماس میگیری اصلا پاسخگو نیست

خرفه: خواص، مضرات، طبع، دمنوش، تخمه خرفه / خرفه برای دیابت و لاغری

سوسیس: انواع / طرز تهیه سوسیس خانگی ساده و سوسیس بندری / کاور

کنکور ۹۹ و ۹۸: آخرین اخبار / ثبت نام، اعلام نتایج، کارنامه، انتخاب رشته

قیمت طلا و سکه و ارز و دلار : آخرین قیمت و اخبار در وبسایت نایریکا

مترو : آخرین اخبار مربوط به خطوط مترو و قطارها

سازمان امور مالیاتی : آخرین اخبار مربوط به مالیات و سازمان امور مالیاتی

التهاب گلو: علت، علائم، درمان سریع، درمان گیاهی و طب سنتی التهاب گلو

ماموگرافی: عوارض، درد و نحوه انجام / ماموگرافی دیجیتال / تفسیر جواب

خروسک: علائم، درمان خانگی / شربت برای خروسک کودکان / کتوتیفن و خروسک

نان خرمایی / طرز تهیه نان خرمایی + نکات ریز (تجربه شده و خوشمزه)

تعبیر خواب انگور: انگور برای زن باردار / خوشه انگور سبز / دادن انگور به دیگران

طراحی ناخن ساده و شیک / جدیدترین مدل طراحی ناخن ساده و شیک ۹۸ – ۲۰۱۹

انواع سمبوسه : لیست و طرز تهیه انواع سمبوسه

لباس عروس ۲۰۲۱ / مدل لباس عروس ۲۰۲۱ / جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰

کلرفنیرامین: اطلاعات دارویی / قرص کلرفنیرامین در بارداری / فنیل افرین هیدروکلراید

خردل: خواص، مضرات، طبع / گیاه و گل خردل / طرز تهیه خردل روسی / سس خردل

عرق زیره: خواص، مضرات، طبع / عرق زیره برای لاغری، در بارداری و شیردهی

سندرم پیش از قاعدگی: علائم پی ام اس، درمان / عصبانیت قبل از پریودی، تب و لرز، قرص

خار پاشنه: علائم، تشخیص، درمان خانگی و طب سنتی

کولیت روده: درمان / کولیت عصبی، زخمی، اولسراتیو، اولسروز / زخم روده کوچک

خدمت سربازی / آخرین اخبار مربوط به مشمولان : خرید خدمت سربازی

گرمک: خواص، مضرات، طبع، فالوده / فرق گرمک و ملون / سمسوری / انواع طالبی

خودرو : آخرین اخبار مربوط به صنعت خودروسازی، فروش و قیمت خودرو

سوپ جو سفید / طرز تهیه سوپ جو پرک مجلسی / سوپ جو بدون مرغ / سوپ جو دونفره

کارت سوخت / آخرین اخبار مربوط به کارت سوخت

: نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

بلیط هواپیما و قطار : آخرین اخبار مربوط به قیمت بلیط قطار و هواپیما

برنج: خواص، مضرات، طبع، مصلح، انواع / خواص آب برنج / برنج قهوه ای

قیمت مسکن : آخرین اخبار مربوط به مسکن و قیمت آن در تهران و دیگر شهرها

صفحه اصلی » مقالات » پزشکی و سلامت » پوست و مو » روغن خراطین: خواص و مضرات / خواص کامل روغن خراطین برای بانوان و مردان

روغن خراطین : این روغن مدت هاست برای برخی افراد جایگزین جراحی و بوتاکس های حجم دهنده شده‌ است و در آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمان طبیعی کوچکی اندام هاست.

این روغن بیشتر جنبه زیبایی دارد و به عنوان حجم دهنده گونه و سینه ها می توانید از آن استفاده کنید.

فکر تزریق ژل و پروتز لب هایتان را فراموش کنید و با روغن خراطین با بی خطرترین و بهترین روش به خواسته خود برسید.

روغن خراطین, خواص روغن خراطین, مضرات روغن خراطین, خواص روغن خراطین برای چاقی صورت, خواص روغ خراطین برای چروک دور چشم, خواص روغن خراطین برای لک صورت, خواص روغن خراطین برای پوست, خواص روغن خراطین برای مو, خواص روغن خراطین برای لب, خواص روغن خراطین برای مژه, خواص روغن خراطین برای بانوان, خواص روغن خراطین برای مردان, طرز تهیه روغن خراطین, روش استفاده روغن خراطین, قیمت روغن خراطین, تشخیص روغن خراطین اصل, روغن خراطین اصل چه رنگی است, خواص روغن خراطین برای پوست صورت, ایا روغن خراطین واقعیت دارد, روغن خراطین هندیخواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطین می تواند حجم دهنده اندام جنسی آقایان هم باشد.

در بخش زیبایی می توان به کمک به رشد موها اشاره کرد. این روغن علاوه بر رشد مو، می تواند موهای شما را لطیف و شاداب کند.

خط اخم و خط خنده را نیز می توانید با این روغن از بین ببرید.

عده ای از لاغری صورت خود آزرده هستند اما جای نگرانی نیست. مخلوط روغن خراطین و روغن زالو می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

در این مقاله از نایریکا به خواص و مضرات روغن خراطین، خواص روغن خراطین برای چاقی صورت، چروک دور چشم،  لک صورت، خواص روغن خراطین برای پوست، مو، لب، مژه، بانوان، مردان، قیمت، طرز تهیه و روش استفاده از روغن خراطین می پردازیم.

با ما همراه باشید.

برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

خواص روغن خراطین

روغن خراطین اصل در صورتی که دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد.

دقت نمایید روغن خراطین طبع گرمی دارد و به طبع گرم ممکن است بر روی پوست جوش های قرمز رنگ ایجاد نماید.

اما اگر صورت شما بطور عجیبی دارای جوش های قرمز رنگ همراه با خارش شد مطمئن باشید ؛ روغن خراطین مورد استفاده تصفیه نشده است .

در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد!

مضرات روغن خراطین

روغن خراطین را برای محل هایی که بطور مستقیم با خون انسان در ارتباط است مصرف نکنید !

روغن خراطین برای استفاده موضعی است و نباید به اطراف لب ها و چشم ها برخورد نماید .

بسیاری از خانم ها روغن خراطین را برای نواحی اطراف لب و یا چشم ها استفاده میکنند .

دقت کنید که این روغن عمل حجم دهی را به این نواحی به خوبی انجام میدهد اما دقت گردد که از خوردن روغن یا ارتباط با چشم جلوگیری شود .

استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد.

همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیایی استفاده نمی‌ شود، بنابراین نسبت به روش‌ های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.

تاکنون موردی حساس مشاهده نشده ولی بهتر است در دوران شیر دهی و حاملگی استفاده نشود.

روغن خراطین حجم دهنده اندامهای مختلف بدن است.

یکی از مهمترین قسمتها در زیبایی هر فرد ، فرم صورت او میباشد.

خواص روغن خراطین برای چاقی صورت

فرم صورت یکی از فاکتورهای مهم هر فرد در مشخص کردن میزان زیبایی دیگران است.

روغن خراطین با تاثیر شگفت انگیز خود ، باعث پرحجم شدن و چاقی صورت شده و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

از روغن خراطین در طی ۲-۳ هفته صورت شما را کاملا متفاوت کرده و زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

خطوط پنجه کلاغی خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن زیاد شده و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارد .

این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

خواص روغن خراطین برای چروک دور چشم

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماهه امکان پذیر است .

این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند .

دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از آن داخل چشم وارد نکنید .

اثرات و لک جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند .

خواص روغن خراطین برای لک صورت

خواص روغن خراطین برای خط خنده

از خواص روغن خراطین اصل این است که با حجم دادن به ناحیه تخریب شده باعث از بین رفتن رد جوش و اکنه و اسکار می شود.

ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود .

این عمل را روزی یک الی ۲ مرتبه انجام دهید و حدود ۲٫۳۰ تا ۳ ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز

خواص روغن خراطین برای پوست

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید.

سپس ۲ الی ۳ قطره ازروغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید.

با ادامه دادن این اعمال به مدت تنها ۱ ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت ۴ ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : ۳۰الی ۴۰ روز

روغن خراطین برای خانم های باردار بعد از انجام زایمان بسیار مناسب است.

زیرا مشکلات پوستی ناشی از زایمان همچون ترک های پوستی و جای بخیه را از بین می برد.

این روغن را می توان در داروخانه های گیاهی و عطاری ها خریداری کرد.

این روغن با دارا بودن ترکیبات مغذی بی شمار محصولی بی نظیر برای تغذیه موهای خشک ،آسیب دیده و شکننده به شمار می آید .

روغن خراطین با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری باعث پوشش دور تا دور مو می شود و با بازسازی تار مو از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید .

همچنین این محصول با دارا بودن اسید آمینه های مورد نیاز بدن موجب آبرسانی ،تقویت کراتین و استحکام تار مو می شود و بدن ترتیب از خشک شدن مو و شکنندگی آن جلوگیری می نماید

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود.

بعد از ۱۲ ساعت میتوانید سرتان را بشوئید.

خواص روغن خراطین برای مو

درمان ریزش مو با روغن خراطین اصل ،عملی بسیار ساده ،کم هزینه و کاربردی می باشد .

با ماساژ پوست سر با روغن خراطین می توانید گردش خون مویرگی را در پوست سر تحریک کرده و از این طریق موجب تقویت و رشد مو ،تقویت کراتین مو و افزایش ضخامت تار مو شوید .

این روغن می تواند در درمان انواع ریزش موی مزمن ،واکنشی و سکه ای مفید واقع شود و همچنین به عنوان یک مکمل انرژی بخش موجب احیای تارهای موی ضعیف و بی جان شود .

پس از رنگ کردن موها می توانید از این روغن طبیعی برای تثبیت رنگ مو روی کراتین و جلوگیری از کدر شدن آن استفاده کنید .

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول سبب محافظت از مو و پوست سر ،افزایش درخشندگی رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو پس از رنگ کردن موها می شود.

سایر فواید روغن خراطین برای مو های رنگ شده به شرح زیر می باشد:

مغذی ،ترمیم کننده و آبرسان عمقی

تثبیت کننده،ضد کدری و محافظ درخشندگی مو

جلوگیری از خشکی و زبر شدن تار موی رنگ شده

در صورتی که در پوست سر خود احساس خارش می نمایید و یا پوست سرتان دچار التهاب می باشد از اثرات التیام بخش و ضد التهاب روغن خراطین برای پوست های سر حساس، آسیب دیده و دارای خارش غافل نشوید .

شما با مصرف این روغن می توانید از مزایای زیر در این زمینه بهره مند گردید:

مرطوب نمودن و ترمیم نمودن پوست سر جلوگیری از بروز عفونت قارچی پوست سر به همراه خارش از جمله شوره سر و …

این روغن بی نظیر با دارا بودن ویتامین های گروه ب برای رفع کدری مو ،سم زدایی و افزایش درخشندگی تار مو استفاده می شود .

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول با تقویت کراتین مو موجب حذف چربی و ناخالصی ها از سطح تار مو می شود و با خنثی نمودن اثرات کلسیم موجود در آب شهری موجب شفافیت و براق شدن موها می شود .

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست، لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی و دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.

خواص روغن خراطین برای لب

روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.

دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

و برای افزایش رشد و تقویت مژه ها نیز از روغن خراطین استفاده می شود.

خواص روغن خراطین برای مژه

افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

زمان تقریبی مصرف : ۶۰ تا ۷۰ روز

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد.

خواص روغن خراطین برای بانوان

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.

حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .

لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید .

روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود .

افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است.

برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های مخالف حرکت دهید.

این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای مردان

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد .

برای کاهش خمیدگی آلت بهتر است که در ابتدا آلت خود را بشویید . سپس مقداری روغن روی آلت خود بریزید.

در مرحله بعد با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفت و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آلت خود را ماساژ دهید.

در صورتی که این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

پس از مدت ۱ ماه نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : ۴۰ الی ۵۰ روز

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد.

با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

برای تهیه روغن خراطین به دو روش سنتی و صنعتی تهیه میشود که ما در این جا هر دو روش را توضیح میدهیم

پودر خراطین ۵۰۰ گرم – روغن کنجد یا روغن زیتون یک لیتر

پودر خراطین را در روغن کنجد ریخته و در آفتاب قرار دهید بعد از ۴۰ روز روغن را صاف کنید.

روغنی که به روش سنتی درست میشود از یک کیلو پودر کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” استفاده میشود که باعث بدست آمدن روغنی با کیفیت بالاست.

طرز تهیه روغن خراطین

پودر کرم خاکی یک دهم وزن کرم خاکی تازه را دارد.

پس اگر از کرم خاکی تازه استفاده میکنید باید ۵ کیلو کرم خاکی تازه را با یک لیتر روغن کنجد مخلوط کنید ولی ترجیحا استفاده از پودر بهتر است.

در بعضی از فرمولها دارچین، جوز هندی، میخک و زنجبیل هم برای از بین بردن بوی بد و گرم تر شدن روغن استفاده میکنند که ترجیحا استفاده نشود بهتر است

چون روغن کرم خاکی طبعی گرم و تر دارد و استفاده از این گیاهان در روغن باعث گرم تر شدن بیشتر آن و جوش زدن میشود.

کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” تازه روده شوئی و استریل شده ۸۰ کیلو گرم – محلول جدا کننده روغن از شرکت فرانسوی ۱ لیتر

کرم های شسته شده را در دستگاه ریخته و محلول را اضافه میکنیم بعد از یک ساعت یک لیتر روغن درجه یک و حدودا ۳۰ تا ۴۰ لیتر محلول سوسپانسیون سیاه رنگ بدست میاید که ما آن را جدا کرده و مصارف دیگری میکنیم ولی بعضی ها همین محلول که به روش سنتی بدست میآورند و نمیتوانند روغن را از این محلول جدا کنند را به عنوان روغن خراطین در بازار به فروش میرسانند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود.

روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

روش استفاده روغن خراطین

پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

حجم ۳۰ میل ۲۹,۷۰۰ تومان

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد.

بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است (رنگ مشکی) و از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.

تشخیص روغن خراطین اصل

بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه‌هایی بود که نمیتوانید رنگ آنرا مشاهده کنید، تهیه نفرمائید.

حتما باید شیشه شفاف داشته باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.

روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند.

اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان.

بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین اصل دارای رنگ مشکی کامل است .

به هیچ عنوان گول روغن خراطین هایی که دارای رنگ روشن یا خاکستری هستند را نخورید .

روغن خراطین اصل چه رنگی است

برخی فروشگاه ها نیز علت رنگ روشن خراطین را استفاده از روغن های پایه میدانند که بدین گونه نیست زیرا :

روغن خراطین بدون پایه دارای روغن خالص خراطین است که کاملا مشکی و براق است اما در صورتی که با روغن پایه نیز استفاده گردد هم مشکی میشود !

ما که خراطین رویکا رو خریدیم اصلا فایده نداشت و به دردنخور بود توصیه میکنم از جایی خرید کنین که صداقت داشته باشن. رویکا با اینکه اولش میگه ضمانت میکنیم اما بعدش که تماس میگیری اصلا پاسخگو نیست

خرفه: خواص، مضرات، طبع، دمنوش، تخمه خرفه / خرفه برای دیابت و لاغری

سوسیس: انواع / طرز تهیه سوسیس خانگی ساده و سوسیس بندری / کاور

کنکور ۹۹ و ۹۸: آخرین اخبار / ثبت نام، اعلام نتایج، کارنامه، انتخاب رشته

قیمت طلا و سکه و ارز و دلار : آخرین قیمت و اخبار در وبسایت نایریکا

مترو : آخرین اخبار مربوط به خطوط مترو و قطارها

سازمان امور مالیاتی : آخرین اخبار مربوط به مالیات و سازمان امور مالیاتی

التهاب گلو: علت، علائم، درمان سریع، درمان گیاهی و طب سنتی التهاب گلو

ماموگرافی: عوارض، درد و نحوه انجام / ماموگرافی دیجیتال / تفسیر جواب

خروسک: علائم، درمان خانگی / شربت برای خروسک کودکان / کتوتیفن و خروسک

نان خرمایی / طرز تهیه نان خرمایی + نکات ریز (تجربه شده و خوشمزه)

تعبیر خواب انگور: انگور برای زن باردار / خوشه انگور سبز / دادن انگور به دیگران

طراحی ناخن ساده و شیک / جدیدترین مدل طراحی ناخن ساده و شیک ۹۸ – ۲۰۱۹

انواع سمبوسه : لیست و طرز تهیه انواع سمبوسه

لباس عروس ۲۰۲۱ / مدل لباس عروس ۲۰۲۱ / جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰

کلرفنیرامین: اطلاعات دارویی / قرص کلرفنیرامین در بارداری / فنیل افرین هیدروکلراید

خردل: خواص، مضرات، طبع / گیاه و گل خردل / طرز تهیه خردل روسی / سس خردل

عرق زیره: خواص، مضرات، طبع / عرق زیره برای لاغری، در بارداری و شیردهی

سندرم پیش از قاعدگی: علائم پی ام اس، درمان / عصبانیت قبل از پریودی، تب و لرز، قرص

خار پاشنه: علائم، تشخیص، درمان خانگی و طب سنتی

کولیت روده: درمان / کولیت عصبی، زخمی، اولسراتیو، اولسروز / زخم روده کوچک

خدمت سربازی / آخرین اخبار مربوط به مشمولان : خرید خدمت سربازی

گرمک: خواص، مضرات، طبع، فالوده / فرق گرمک و ملون / سمسوری / انواع طالبی

خودرو : آخرین اخبار مربوط به صنعت خودروسازی، فروش و قیمت خودرو

سوپ جو سفید / طرز تهیه سوپ جو پرک مجلسی / سوپ جو بدون مرغ / سوپ جو دونفره

کارت سوخت / آخرین اخبار مربوط به کارت سوخت

: نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

بلیط هواپیما و قطار : آخرین اخبار مربوط به قیمت بلیط قطار و هواپیما

برنج: خواص، مضرات، طبع، مصلح، انواع / خواص آب برنج / برنج قهوه ای

قیمت مسکن : آخرین اخبار مربوط به مسکن و قیمت آن در تهران و دیگر شهرها

صفحه اصلی » مقالات » پزشکی و سلامت » پوست و مو » روغن خراطین: خواص و مضرات / خواص کامل روغن خراطین برای بانوان و مردان

روغن خراطین : این روغن مدت هاست برای برخی افراد جایگزین جراحی و بوتاکس های حجم دهنده شده‌ است و در آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمان طبیعی کوچکی اندام هاست.

این روغن بیشتر جنبه زیبایی دارد و به عنوان حجم دهنده گونه و سینه ها می توانید از آن استفاده کنید.

فکر تزریق ژل و پروتز لب هایتان را فراموش کنید و با روغن خراطین با بی خطرترین و بهترین روش به خواسته خود برسید.

روغن خراطین, خواص روغن خراطین, مضرات روغن خراطین, خواص روغن خراطین برای چاقی صورت, خواص روغ خراطین برای چروک دور چشم, خواص روغن خراطین برای لک صورت, خواص روغن خراطین برای پوست, خواص روغن خراطین برای مو, خواص روغن خراطین برای لب, خواص روغن خراطین برای مژه, خواص روغن خراطین برای بانوان, خواص روغن خراطین برای مردان, طرز تهیه روغن خراطین, روش استفاده روغن خراطین, قیمت روغن خراطین, تشخیص روغن خراطین اصل, روغن خراطین اصل چه رنگی است, خواص روغن خراطین برای پوست صورت, ایا روغن خراطین واقعیت دارد, روغن خراطین هندیخواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطین می تواند حجم دهنده اندام جنسی آقایان هم باشد.

در بخش زیبایی می توان به کمک به رشد موها اشاره کرد. این روغن علاوه بر رشد مو، می تواند موهای شما را لطیف و شاداب کند.

خط اخم و خط خنده را نیز می توانید با این روغن از بین ببرید.

عده ای از لاغری صورت خود آزرده هستند اما جای نگرانی نیست. مخلوط روغن خراطین و روغن زالو می تواند تاثیر معجزه آسایی داشته باشد.

در این مقاله از نایریکا به خواص و مضرات روغن خراطین، خواص روغن خراطین برای چاقی صورت، چروک دور چشم،  لک صورت، خواص روغن خراطین برای پوست، مو، لب، مژه، بانوان، مردان، قیمت، طرز تهیه و روش استفاده از روغن خراطین می پردازیم.

با ما همراه باشید.

برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

خواص روغن خراطین

روغن خراطین اصل در صورتی که دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد.

دقت نمایید روغن خراطین طبع گرمی دارد و به طبع گرم ممکن است بر روی پوست جوش های قرمز رنگ ایجاد نماید.

اما اگر صورت شما بطور عجیبی دارای جوش های قرمز رنگ همراه با خارش شد مطمئن باشید ؛ روغن خراطین مورد استفاده تصفیه نشده است .

در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد!

مضرات روغن خراطین

روغن خراطین را برای محل هایی که بطور مستقیم با خون انسان در ارتباط است مصرف نکنید !

روغن خراطین برای استفاده موضعی است و نباید به اطراف لب ها و چشم ها برخورد نماید .

بسیاری از خانم ها روغن خراطین را برای نواحی اطراف لب و یا چشم ها استفاده میکنند .

دقت کنید که این روغن عمل حجم دهی را به این نواحی به خوبی انجام میدهد اما دقت گردد که از خوردن روغن یا ارتباط با چشم جلوگیری شود .

استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد.

همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیایی استفاده نمی‌ شود، بنابراین نسبت به روش‌ های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.

تاکنون موردی حساس مشاهده نشده ولی بهتر است در دوران شیر دهی و حاملگی استفاده نشود.

روغن خراطین حجم دهنده اندامهای مختلف بدن است.

یکی از مهمترین قسمتها در زیبایی هر فرد ، فرم صورت او میباشد.

خواص روغن خراطین برای چاقی صورت

فرم صورت یکی از فاکتورهای مهم هر فرد در مشخص کردن میزان زیبایی دیگران است.

روغن خراطین با تاثیر شگفت انگیز خود ، باعث پرحجم شدن و چاقی صورت شده و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

از روغن خراطین در طی ۲-۳ هفته صورت شما را کاملا متفاوت کرده و زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

خطوط پنجه کلاغی خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن زیاد شده و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارد .

این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

خواص روغن خراطین برای چروک دور چشم

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماهه امکان پذیر است .

این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند .

دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از آن داخل چشم وارد نکنید .

اثرات و لک جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند .

خواص روغن خراطین برای لک صورت

خواص روغن خراطین برای خط خنده

از خواص روغن خراطین اصل این است که با حجم دادن به ناحیه تخریب شده باعث از بین رفتن رد جوش و اکنه و اسکار می شود.

ابتدا پوستتان را با آب و صابون بشورید تا تمیز شود و یا اینکه بعد از حمام که پوست شما کاملا تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا کاملا جذب شود .

این عمل را روزی یک الی ۲ مرتبه انجام دهید و حدود ۲٫۳۰ تا ۳ ساعت بعد محل ماساژ را بشورید .

زمان تقریبی مصرف : ۴۵ الی ۶۰ روز

خواص روغن خراطین برای پوست

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید.

سپس ۲ الی ۳ قطره ازروغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید.

با ادامه دادن این اعمال به مدت تنها ۱ ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت ۴ ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : ۳۰الی ۴۰ روز

روغن خراطین برای خانم های باردار بعد از انجام زایمان بسیار مناسب است.

زیرا مشکلات پوستی ناشی از زایمان همچون ترک های پوستی و جای بخیه را از بین می برد.

این روغن را می توان در داروخانه های گیاهی و عطاری ها خریداری کرد.

این روغن با دارا بودن ترکیبات مغذی بی شمار محصولی بی نظیر برای تغذیه موهای خشک ،آسیب دیده و شکننده به شمار می آید .

روغن خراطین با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری باعث پوشش دور تا دور مو می شود و با بازسازی تار مو از ایجاد موخوره جلوگیری می نماید .

همچنین این محصول با دارا بودن اسید آمینه های مورد نیاز بدن موجب آبرسانی ،تقویت کراتین و استحکام تار مو می شود و بدن ترتیب از خشک شدن مو و شکنندگی آن جلوگیری می نماید

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود.

بعد از ۱۲ ساعت میتوانید سرتان را بشوئید.

خواص روغن خراطین برای مو

درمان ریزش مو با روغن خراطین اصل ،عملی بسیار ساده ،کم هزینه و کاربردی می باشد .

با ماساژ پوست سر با روغن خراطین می توانید گردش خون مویرگی را در پوست سر تحریک کرده و از این طریق موجب تقویت و رشد مو ،تقویت کراتین مو و افزایش ضخامت تار مو شوید .

این روغن می تواند در درمان انواع ریزش موی مزمن ،واکنشی و سکه ای مفید واقع شود و همچنین به عنوان یک مکمل انرژی بخش موجب احیای تارهای موی ضعیف و بی جان شود .

پس از رنگ کردن موها می توانید از این روغن طبیعی برای تثبیت رنگ مو روی کراتین و جلوگیری از کدر شدن آن استفاده کنید .

ترکیبات تشکیل دهنده این محصول سبب محافظت از مو و پوست سر ،افزایش درخشندگی رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو پس از رنگ کردن موها می شود.

سایر فواید روغن خراطین برای مو های رنگ شده به شرح زیر می باشد:

مغذی ،ترمیم کننده و آبرسان عمقی

تثبیت کننده،ضد کدری و محافظ درخشندگی مو

جلوگیری از خشکی و زبر شدن تار موی رنگ شده

در صورتی که در پوست سر خود احساس خارش می نمایید و یا پوست سرتان دچار التهاب می باشد از اثرات التیام بخش و ضد التهاب روغن خراطین برای پوست های سر حساس، آسیب دیده و دارای خارش غافل نشوید .

شما با مصرف این روغن می توانید از مزایای زیر در این زمینه بهره مند گردید:

مرطوب نمودن و ترمیم نمودن پوست سر جلوگیری از بروز عفونت قارچی پوست سر به همراه خارش از جمله شوره سر و …

این روغن بی نظیر با دارا بودن ویتامین های گروه ب برای رفع کدری مو ،سم زدایی و افزایش درخشندگی تار مو استفاده می شود .

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول با تقویت کراتین مو موجب حذف چربی و ناخالصی ها از سطح تار مو می شود و با خنثی نمودن اثرات کلسیم موجود در آب شهری موجب شفافیت و براق شدن موها می شود .

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست، لب ها هستند.

لب های نازک و باریک زیبایی و دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.

خواص روغن خراطین برای لب

روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.

روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.

دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

و برای افزایش رشد و تقویت مژه ها نیز از روغن خراطین استفاده می شود.

خواص روغن خراطین برای مژه

افزایش حجم سایز باسن و سینه زن مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید :

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود .

زمان تقریبی مصرف : ۶۰ تا ۷۰ روز

تاثیر گذاری بر روی هر فرد متفاوت می باشد.

خواص روغن خراطین برای بانوان

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.

حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .

لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میبرد و شما میتوانید با مرور زمان و ماساژ های خود فرم دلخواه را به آنها بدهید .

روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود .

افزایش حجم سایز آلت مردان مهمترین ویژگی روغن خراطین است . که باید به چند نکته توجه کنید

ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود .

بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .

حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است.

برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های مخالف حرکت دهید.

این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای مردان

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد .

برای کاهش خمیدگی آلت بهتر است که در ابتدا آلت خود را بشویید . سپس مقداری روغن روی آلت خود بریزید.

در مرحله بعد با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفت و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آلت خود را ماساژ دهید.

در صورتی که این اعمال را روزانه ۲ بار و به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

پس از مدت ۱ ماه نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : ۴۰ الی ۵۰ روز

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد.

با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

برای تهیه روغن خراطین به دو روش سنتی و صنعتی تهیه میشود که ما در این جا هر دو روش را توضیح میدهیم

پودر خراطین ۵۰۰ گرم – روغن کنجد یا روغن زیتون یک لیتر

پودر خراطین را در روغن کنجد ریخته و در آفتاب قرار دهید بعد از ۴۰ روز روغن را صاف کنید.

روغنی که به روش سنتی درست میشود از یک کیلو پودر کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” استفاده میشود که باعث بدست آمدن روغنی با کیفیت بالاست.

طرز تهیه روغن خراطین

پودر کرم خاکی یک دهم وزن کرم خاکی تازه را دارد.

پس اگر از کرم خاکی تازه استفاده میکنید باید ۵ کیلو کرم خاکی تازه را با یک لیتر روغن کنجد مخلوط کنید ولی ترجیحا استفاده از پودر بهتر است.

در بعضی از فرمولها دارچین، جوز هندی، میخک و زنجبیل هم برای از بین بردن بوی بد و گرم تر شدن روغن استفاده میکنند که ترجیحا استفاده نشود بهتر است

چون روغن کرم خاکی طبعی گرم و تر دارد و استفاده از این گیاهان در روغن باعث گرم تر شدن بیشتر آن و جوش زدن میشود.

کرم خاکی “ایزینیا فتیدا” تازه روده شوئی و استریل شده ۸۰ کیلو گرم – محلول جدا کننده روغن از شرکت فرانسوی ۱ لیتر

کرم های شسته شده را در دستگاه ریخته و محلول را اضافه میکنیم بعد از یک ساعت یک لیتر روغن درجه یک و حدودا ۳۰ تا ۴۰ لیتر محلول سوسپانسیون سیاه رنگ بدست میاید که ما آن را جدا کرده و مصارف دیگری میکنیم ولی بعضی ها همین محلول که به روش سنتی بدست میآورند و نمیتوانند روغن را از این محلول جدا کنند را به عنوان روغن خراطین در بازار به فروش میرسانند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود.

روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

روش استفاده روغن خراطین

پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

حجم ۳۰ میل ۲۹,۷۰۰ تومان

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد.

بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است (رنگ مشکی) و از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.

تشخیص روغن خراطین اصل

بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه‌هایی بود که نمیتوانید رنگ آنرا مشاهده کنید، تهیه نفرمائید.

حتما باید شیشه شفاف داشته باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.

روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند.

اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان.

بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین اصل دارای رنگ مشکی کامل است .

به هیچ عنوان گول روغن خراطین هایی که دارای رنگ روشن یا خاکستری هستند را نخورید .

روغن خراطین اصل چه رنگی است

برخی فروشگاه ها نیز علت رنگ روشن خراطین را استفاده از روغن های پایه میدانند که بدین گونه نیست زیرا :

روغن خراطین بدون پایه دارای روغن خالص خراطین است که کاملا مشکی و براق است اما در صورتی که با روغن پایه نیز استفاده گردد هم مشکی میشود !

ما که خراطین رویکا رو خریدیم اصلا فایده نداشت و به دردنخور بود توصیه میکنم از جایی خرید کنین که صداقت داشته باشن. رویکا با اینکه اولش میگه ضمانت میکنیم اما بعدش که تماس میگیری اصلا پاسخگو نیست

خرفه: خواص، مضرات، طبع، دمنوش، تخمه خرفه / خرفه برای دیابت و لاغری

سوسیس: انواع / طرز تهیه سوسیس خانگی ساده و سوسیس بندری / کاور

کنکور ۹۹ و ۹۸: آخرین اخبار / ثبت نام، اعلام نتایج، کارنامه، انتخاب رشته

قیمت طلا و سکه و ارز و دلار : آخرین قیمت و اخبار در وبسایت نایریکا

مترو : آخرین اخبار مربوط به خطوط مترو و قطارها

سازمان امور مالیاتی : آخرین اخبار مربوط به مالیات و سازمان امور مالیاتی

التهاب گلو: علت، علائم، درمان سریع، درمان گیاهی و طب سنتی التهاب گلو

ماموگرافی: عوارض، درد و نحوه انجام / ماموگرافی دیجیتال / تفسیر جواب

خروسک: علائم، درمان خانگی / شربت برای خروسک کودکان / کتوتیفن و خروسک

نان خرمایی / طرز تهیه نان خرمایی + نکات ریز (تجربه شده و خوشمزه)

تعبیر خواب انگور: انگور برای زن باردار / خوشه انگور سبز / دادن انگور به دیگران

طراحی ناخن ساده و شیک / جدیدترین مدل طراحی ناخن ساده و شیک ۹۸ – ۲۰۱۹

انواع سمبوسه : لیست و طرز تهیه انواع سمبوسه

لباس عروس ۲۰۲۱ / مدل لباس عروس ۲۰۲۱ / جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰

کلرفنیرامین: اطلاعات دارویی / قرص کلرفنیرامین در بارداری / فنیل افرین هیدروکلراید

خردل: خواص، مضرات، طبع / گیاه و گل خردل / طرز تهیه خردل روسی / سس خردل

عرق زیره: خواص، مضرات، طبع / عرق زیره برای لاغری، در بارداری و شیردهی

سندرم پیش از قاعدگی: علائم پی ام اس، درمان / عصبانیت قبل از پریودی، تب و لرز، قرص

خار پاشنه: علائم، تشخیص، درمان خانگی و طب سنتی

کولیت روده: درمان / کولیت عصبی، زخمی، اولسراتیو، اولسروز / زخم روده کوچک

خدمت سربازی / آخرین اخبار مربوط به مشمولان : خرید خدمت سربازی

گرمک: خواص، مضرات، طبع، فالوده / فرق گرمک و ملون / سمسوری / انواع طالبی

خودرو : آخرین اخبار مربوط به صنعت خودروسازی، فروش و قیمت خودرو

سوپ جو سفید / طرز تهیه سوپ جو پرک مجلسی / سوپ جو بدون مرغ / سوپ جو دونفره

کارت سوخت / آخرین اخبار مربوط به کارت سوخت

: نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

بلیط هواپیما و قطار : آخرین اخبار مربوط به قیمت بلیط قطار و هواپیما

برنج: خواص، مضرات، طبع، مصلح، انواع / خواص آب برنج / برنج قهوه ای

قیمت مسکن : آخرین اخبار مربوط به مسکن و قیمت آن در تهران و دیگر شهرها

روغن خراطین
از نوع خاصی کرم خاکی بدست آمده و موجب روان شدن گردش خون در موضع بکار
گرفته شده و در صورت استمرار بکارگیری موجب حجم دهندگی می شود.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین
درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. روغن خراطین بهترین کارآیی
را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد و نیز قیمت روغن خراطین
نسبت به دیگر داروها که در بازار وجود دارد بسیار مناسب است. بیشتر خواص
روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی
آقایان میباشد.

 

این روغن خواص گسترده ای داشته، امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد
استفاده فراوان میشود، همچنین خواص درمانی متعددی نیز داشته، برخی از
مهمترین خواص این روغن عبارتند از:خواص روغن خراطین برای خط خنده

از این روغن به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده
از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن
است.
کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و
حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و
هورمونی را نیز نخواهد داشت.

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش
چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است.

امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است.
همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را
فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو
نمودن لک‌ های پوستی دارد.

آقایان میتوانند با استفاده از روغن خراطین سایز آلت تناسلی
را در مدت زمان مشخص افزایش دهند یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم
دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی
مردان را برطرف میکند.

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی،
باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش
می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در
ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید
است.

* جهت کسب نتیجه دلخواه لازم است روزی دو بار و به مدت یک الی دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطین در موضع مورد نظر استفاده گردد.

* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامی ماساژ دهید تا پوست تحریک و
جریان خون بیشتر شده و رنگ پوست مقداری قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده
از روغن خراطین ادامه دهید تا روغن کاملا جذب پوست گردد .

کسایی که خود دارای طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممکن است دچار
خشکی پوست و یا حتی جوش های ریز شوند که در این صورت لازم است بعد از
استفاده از روغن خراطین از ترکیب ماست و صدر آسیاب شده بر موضع مورد نظر
استفاده نمایید .

افرادی که خود دارای طبع و مزاج معتدل یا سرد هستن در صورتی که تمایل
داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمی روغن می توانند مقداری پودر فلفل
سیاه ، فلفل قرمز ، دارچین ، زنجبیل و … ( ادویه هایی با طبع گرم ) به روغن
خراطین اضافه نمایند .

لازم به ذکر است روغن خراظین در ابتدا تقریبا تیره یا قهوه ای رنگ هست
ولی به مرور به دلیل ته نشین شدن ذرات معلق خراطین رنگ روغن زرد می شود .

بدیهی است تولید کننده یا مصرف کننده های روغن خراطین ممکن است به دلیل
بالا و پایین بردن سردی و گرمی روغن خراطین پودر ادویه های مختلفی به آن
اضافه نمایند که باعث تغییر رنگ روغن می شود .

مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز می شود یا در صورت
استفاده از زنجبیل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچین رنگ روغن تیره تر می
شود که در کل همانطور که عرض شد این افزودنیها به دلیل بالا و پایین بردن
میزان گرمی روغن خراطین می باشد و موضوعی سلیقه ای برای مصرف کننده ها می
باشد .

از هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با
مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید.
حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان
خواهد رساند.

قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک
کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن
کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

تذکر۱: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

تذکر۲: مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

مجله ویسکا شاپ

12 ديدگاه

طریقه مصرف روغن خراطین برای کسب نتیجه مهم است. در ابتدا راجع به این روغن توضیحاتی میدهیم.

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بدست می آید. این روغن بیشترین تاثیر را برای افزایش حجم و سایز دارد.

بسیاری از افرادی که در قدیم از روش های شیمیایی یا عمل های جراحی به نتیجه نرسیده اند ،حال به دنبالخواص روغن خراطین برای خط خنده

روش های سنتی برای افزایش حجم اندام های خود هستند. روغن خراطین برای آقایان بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی

و برای خانم ها برای افزایش حجم و سایز  سینه ، باسن ، گونه و لب استفاده میشود.

دریافت این خواص از روغن ، منوط به طریقه مصرف روغن خراطین و مطابق دستور آن است .

در طی مصرف هر دارو و تجویز طبی دیگر نیز این موضوع صادق است و طریقه مصرف آن نقش مهمی در نتایج دارد.

روغن خراطین تاثیری به نسبت کند و آهسته دارد و پیوسته بودن مصرف آن نیز بسیار مهم خواهد بود .

در طی دوره استفاده مشخص که برای روغن ذکر می شود ، باید به روش مصرف روغن خراطین پایبند باشید

و بدون کم و کاست نسبت به استعمال روغن بر روی موضع مورد نظر اقدام نمایید .

در ادامه به برخی از مهم ترین خواص روغن خراطین اصل اشاره میکنیم .

در این قسمت سعی بر آن است که مهمترین خواص این روغن مورد بررسی قرار گیرد .

در نوشته مربوط به خواص روغن خراطین ، این ویژگی ها به طور کامل شرح داده شده است .

همانطور که میدانید برای دستیابی به هر یک از این خواص باید طریقه مصرف روغن خراطین را دانست .

رعایت برخی نکات ظریف میتواند نقش تعین کننده ای در نتایج انتهایی داشته باشد .

در ادامه برخی از این خواص را مرور می کنیم و سپس اقدامات لازم برای نتیجه گیری بهتر را ذکر میکنیم .

این موارد برخی از خواص روغن خراطین اصل است که باعث محبوبیت روزافزون آن گشته است .

هنگام تصمیم گیری برای تهیه روغن خراطین باید به برخی نکات توجه کنید .

منبعی که روغن را از آن تهیه میکنید باید معتبر بوده و دارای مجوز فعالیت از وزارت صمت باشد .

مصرف کننده به عنوان یک فرد بالغ باید برخی از ویژگی ها برای تشخیص روغن خراطین اصل را بشناسد .

در ادامه باید اطلاع کافی از طریقه مصرف روغن خراطین داشته و با آگاهی کامل نسبت به خرید آن اقدام کند.

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

روغن خراطین

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

هر ماده ای هرچند خالص و مرغوب ، بازهم برای همه قابل تجویز و اثردهی نخواهد بود .

چرا که بدن هر فرد ساز و کاری کاملا متفاوت از سایر افراد داشته و واکنشی متفاوت از خود بروز می دهد .

در این شرایط حتی استعمال روغن دقیقا بر طبق روش مصرف روغن خراطین ، ممکن است کمک کننده نباشد .

برای تهیه روغن خراطین از روغن پایه مناسب برای انواع پوست ها استفاده میکنند ، مانند روغن زیتون .

با این حال ممکن است فردی به زیتون و روغن آن حساسیت بایولوژیکی داشته باشد !

از طرفی طبع روغن خراطین ، طبعی کاملا گرم  می باشد که ممکن است محدودیت هایی را برای افراد ایجاد کند

برای مثال برای افرادی که پوست آن ها مستعد جوش و آکنه بوده و طبع بدنشان گرم و خشک است ،

بروز بیشتر جوش ، قرمزی و التهاب پوست ، خارش و سوزش پس از مصرف روغن ، دور از ذهن نخواهد بود .

در سمت دیگر ماجرا ، دوره اثر دهی روغن های طبیعی مطرح می شود که نسبتا طولانی است .خواص روغن خراطین برای خط خنده

مداومت و پیوسته بودن استعمال روغن ، طبق روش مصرف روغن خراطین نیز از دشواری های آن محسوب میشود.

بنابراین مشکلات مصرف روغن خراطین را میتوان به صورت زیر جمع بندی نمود :

روغن خراطین ماده ای با طبیعت گرم است که این شرایط ممکن است باعث تردید در برخی افراد شود .

افرادی با پوست حساس به گرمی نیز میتوانند با رعایت برخی نکات از روغن خراطین استفاده کنند .

این افراد باید در دوره مصرف طریقه مصرف روغن خراطین را با کمی تفاوت انجام دهند .

در این دوران باید از مصرف غذاهای تند و با مزاج و طبیعت گرم خودداری کنند .

به علاوه همواره مواد غذایی با طبع سرد را در برنامه غذایی خود بگنجانند .

در ادامه میتوانند مقدار کمی از عصاره خالص گیاهان با طبیعت سرد را با روغن مخلوط کنند .

عصاره بنفشه میتواند یکی از گزینه های خوب باشد که توان متعادل سازی مناسبی دارد .

از پوشیدن لباس های تنگ و با الیاف پلاستیکی در دوره مصرف روغن خراین خودداری کنید .

روش استفاده از روغن خراطین برای کسب هر خاصیت تقریبا مشابه است .

با این حال تفاوت های کمی نیز در روش مصرف روغن خراطین برای اعضای مختلف بدن وجود دارد .

بنابراین بهتر به نظر می رسد که نحوه استفاده از آن برای هر عضو را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم .

در ادامه این روش های آسان را به صورت زیر و بر مبنای محل استعمال تقسیم بندی میکنیم :

در ادامه این موضوعات مورد بررسی دقیق قرار میگیرند .

در ابتدا باید بیان کنیم که استفاده از روغن خراطین برای هر شخصی زمان بر است و نباید انتظار تاثیر آنی و زود هنگام را داشته باشیم.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی بهترین روشی که وجود دارد . استفاده از روغن خراطین است.

حال به چگونگی مصرف روغن میپردازیم. برای مصرف روغن خراطین بهتر است در ابتدا آلت خود را کامل بشوییم.

سپس بدون استفاده از روغن آلت خود را ماساژ دهیم. پس از تحریک عروق آلت ، حال به تعداد 3 الی 4 قطره

روغن خراطین میریزیم. پس از آغشته کردن آلت به روغن ، حدود 10 الی 15 دقیقه ماساژ میدهیم.

این ماساژ برای افزایش طولی یا قطری آلت متفاوت است. برای افزایش طولی ، آلت خود را با کمی فشار و روبه بالا ماساژ دهید.

برای افزایش قطری ، آلت خود را در میان دو دست خود قرار داده و دستان خود را در جهت های

مخالف حرکت دهید. این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

نکته مورد توجه این است که پس از استعمال روغن نباید از روی بدن پاک و شسته شود .

مدت اقامت روغن خراطین روی موضع حداقل 4 ساعت می باشد که در این صورت بهترین نتایج حاصل می شود

اولین نشانه های افزایش سایز آلت پس از : 50 الی 60 روز

استفاده از روغن خراطین را باید به مدت 4 الی 6 ماه استفاده کنید تا اثرات افزایش حجم روغن خراطین پایدار بماند.

هر بسته روغن خراطین اصل ویسکا میتواند به مدت 2 ماه برای شما کافی باشد. شما میتوانید اثرات روغن را پس از

حدود 50 روز پس از مصرف روغن خراطین مشاهده کنید.

از نشانه های خراطین اصل داشتن پوره است . روغن خراطین اصل دارای پوره 3 کرم خراطین است .

 

از مصرف روغن خراطین هایی که به صورت آنی حجم میدهند پرهیز کنید.

این روغن ها کاملا شیمیایی بوده و دارای کورتون هستند.

کورتون ها گروهی از مواد شیمیایی بوده که مصارف پزشکی دارند و عوارض جبران ناپذیری بر بدن تحمیل میکنند.

برای افزایش سینه با استفاده از روغن خراطين در ابتدا دست راست خود را پایین سینه و دست چپ را بالای سینه بگذارید.

در مرحله بعد دو دست خود را با فشار مناسب جلو و عقب ببرید. پس از اندکی انجام دادن این مراحل پوست سینه شما ملتهب میشود.

حال مقداری خراطین بر روی سینه بمالید و ادامه مراحل را با دست دیگری انجام دهید.

این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 15 دقیقه انجام دهید. این اعمال باید حداقل به مدت 2 ماه انجام شوند.

توجه شود که برای افزایش حجم باسن نیز میتوان از روش بالا الگو برداری کرد.

با این حال مقدار روغن بیشتری برای افزایش سایز باسن مورد نیاز است و نیازمند تلاش بیشتری است .

برای افزایش حجم بهتر میتوانید سری تمرینات ورزشی برای حجم دهی ، همراه با روغن درمانی انجام دهید .

این فرآیند به خوبی تاثیر روغن را تقویت میکند و باعث سفت شدن و فرم گیری مناسب عضلات میشود .

در روش مصرف روغن خراطین برای حجم دهی سینه باید از کمپرس آب سرد استفاده شود .

نتیجه گیری قطعی از روغن درمانی در گرو انجام قدم به قدم مراحل روش مصرف روغن خراطین است .

درست است که مصرف روغن خراطین و یا روغن زالو میتواند برای افزایش حجم اندام بدن مفید باشد،

لیکن علاوه بر انجام صحیح طریقه مصرف روغن خراطین میتوان شرایط را برای نتیجه گیری سریع هموار کرد

تا در زمان گفته شده نتایج بهتری حاصل شود و دقیقا طبق نیاز مصرف کننده به اندام فرم داده شود  .

برای این منظور پیشنهاد ما انجام تمرینات ورزشی متمرکز بر روی سینه و باسن است .

این امر کمک میکند تا افزایش حجم شما به صورت اصولی و حرفه ای صورت پذیرد .

برای مثال اگر میخواهید که قسمت روی سینه افزایش حجم داشته باشد میتوان با انجام حرکات مخصوص ،

توده روغن و بافت بدن را به سمت بالای سینه متمرکز کرد و به اندام ایده آل دست یافت .

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد رعایت نکاتی در رژیم غذایی است که مفصلا به آن میپردازیم .

اولین نشانه های افزایش حجم سینه پس از : 40 الی 50 روز

برای این منظور دقت شود که نیازی به انجام مالش های دورانی وجود ندارد بلکه حرکات کششی هستند .

برای کاهش خمیدگی آلت تناسلی باید در ابتدا آلت و دستان خود را بشویید و نسبت به ماساژ آلت اقدام کنید .

در مرحله بعد با افزودن مقدار مناسبی روغن خراطین و با یک دست به روش پنیمور آلت خود را در مشت گرفته

و با فشار ملایمی در جهت بالا و پایین آن را ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود .

در صورتی که این اعمال را روزانه 2 بار و به مدت 10 دقیقه انجام دهید. پس از مدت 1 ماه

نشانه های کاهش خمیدگی آلت خود را مشاهده خواهید کرد.

توجه داشته باشید که حرکات حتما به صورت کششی و تنها از انتهای آلت به سمت سر آن باشند .

استعمال روغن خراطین باعث افزایش حجم و سایز می شود ، هنگام مصرف به این نکته دقت کنید .

اولین نشانه های کاهش خمیدگی آلت پس از : 40 الی 50 روز

برای رفع چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می بایست در ابتدا پوست صورت را با آب و صابون بشویید.

از ابزار های غلتکی مخصوص ماساژ صورت و یا از انگشتان دست برای ماساژ صورت استفاده کنید .

همواره پوست را به سمت بالا و بر خلاف جاذبه ماساژ دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود .

سپس در حدود 3 الی 4 قطره از روغن خراطین اصل را بر روی پوست صورت خود بریزید.

در حدود 5 الی 10 دقیقه پوست خود را با روغن ماساژ دهید. 4 ساعت پس از ماساژ با روغن ،

صورت خود را بشویید. این اعمال را بسته به نیاز خود و مقدار چین و چروک صورت ، روزی 1 الی 2 بار انجام دهید.

بهتر است تا دریافت نتایج ولیه ، روغن تنها در نقاط دارای چین و چروک استفاده شود .

برای خطوط اطراف چشم با ملاحظه و از گوشه چشم به سمت خارج صورت استفاده شود .

برای رفع خطوط پیشانی ، روی خطوط به صورت افقی حرکت کنید و روغن را کامل ماساژ دهید .

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : 35 الی 45 روز

برای رفع خط های موجود بر روی صورت در ابتدا صورت خود را بشویید. سپس 2 الی 3 قطره از

روغن خراطین را بر روی خطوط صورت بریزید و به مدت 10 دقیقه روغن را بر روی خطوط ماساژ دهید. با ادامه دادن این اعمال

به مدت تنها 1 ماه ، شما شاهد کمتر شدن خطوط صورت و رفع کامل این خطوط خواهید شد.

بهتر است که پس از مدت 4 ساعت از ماساژ ، صورت خود را با آب بشویید.

اولین نشانه های رفع چین و چروک پس از : 30الی 40 روز

روغن های دیگری که میتوانند برای لیفت صورت و سفت کردن پوست به کار روند ،به صورت زیر است .

روغن آووکادو ، روغن آرگان ، روغن جوجوبا و روغن های هسته انار و هسته آلبالو برای این منظور مناسبند .

در تهیه و مصرف هر یک از آن ها توجه به طبع و طبیعت این روغن های اهمیت زیادی دارد .

در اصل میتوان از بسیاری از این روغن ها به صورت تکی یا ترکیبی برای رفع مشکلات پوست بهره برد .

بسیاری از بدنسازان به جای استفاده از پودر های شیمیایی و یا کپسول های افزایش حجم از روغن خراطین استفاده میکنند.

هرچند این روش دوره طولانی و سخت تری دارد ولی هیچ عارضه ای نخوهد داشت .

بدنسازان برای افزایش حجم  می بایست عضله مورد نظر خود را قبل و بعد از تمرین با این روغن آغشته کنند.

سپس به آرامی روغن را بر روی بدن ماساژ دهند تا روغن جذب پوست شود.

پیش از تمرین بر روی پوست تمیز مصرف شود و پس از اتمام ورزش کاملا شسته شود .

پس از استحمام و تمیز شدن پوست از عرق و آلودگی ها ، مجدد روغن را بر محل مورد نظر اعمال کنید .

در این مرحله از روش مصرف روغن خراطین برای افزایش حجم عضلات ، مدت اقامت روغن 4 ساعت می باشد .

سپس از آب ولرم برای پاک کردن روغن از روی بدن استفاده کنید .

با استفاده مداوم بعد از 2 ماه حجم و اندام بسیار مناسبی کسب خواهید کرد.

اولین نشانه های افزایش حجم عضلات پس از : 30الی 40 روز

افزایش گردش خون برای درد های مفصلی میتواند همانند مسکن باشد. برای کاهش درد رماتیسم میتوانید

مقداری از روغن خراطین را به ناحیه ای که درد میکند بمالید. این کار را روزانه 2 بار تکرار نمایید. با این عمل

گردش خون در آن ناحیه افزایش می یابد و موجب کاهش درد رماتیسم مفصلی میشود.

اولین نشانه های کاهش درد رماتیسم پس از : 20الی 30 روز

روغن های دیگری برای کاهش درد های مفصلی و رماتیسمی پیشنهاد می شود که به صورت زیر است .

روغن خشخاش ، روغن سیاهدانه ، روغن شاهدانه ، روغن فلفل ، روغن دارچین و … برای کاهش درد مفیدند.

تمای این روغن های ضد درد ، در روغن ترکیبی معجزه درد ویسکا اویل موجود میباشد .

از این رو مصرف 2 ماهه روغن معجزه درد ویسکا تاثیر باور نکردنی در کاهش درد های موضعی دارد .

کمر درد ، سردرد ، درد مفاصل ، زانو درد و دیگر امراض شایع ، با این روغن قابل تسکین می باشند .

لب های پر و حجیم یکی از معیار های زیبایی شناختی در چهره و به ویژه برای خانم ها محسوب میشود .

از زمان های قدیم و فرهنگ های مختلف روش های زیادی برای افزایش حجم لب امتحان شده است .

در کشور های شرق آسیا از گذشته تا کنون از طب سوزنی برای زیبا شدن چهره بهره برده اند .

در برخی کشور ها نیز از نیش حشرات و ایجاد التهاب موقت در لب ها برای بزرگ کردن آن استفاده کردند .

مواد طبیعی زیادی نیز در طب سنتی برای گوشتی و حجیم کردن لب ها به کار رفته است .

یکی از روش هایی که از گذشته های دور در طب سنتی مورد استفاده بوده است روغن درمانی است .

روغن درمانی با استفاده از خواص روغن ها به رفع مشکلات پوستی و سلامتی افراد میپردازد .

در گذشته از ضماد زالو یا کرم خراطین برای حجیم کردن بافت های متخلف استفاده شده است .

امروزه اما مصرف روغن خراطین و روغن زالو به عنوان جایگزین طبیعی و بی خطر بوتاکس و تزریق ژل مطرح است.

خراطین نه تنها بازده و عملکردی مناسب دارد بلکه هیچ عارضه و مشکلی در پی نخواهد داشت .

ابتدا لب ها را به خوبی بشویید .

مقداری شکر و عسل را به صورت خمیر در آورده و روی لب بمالید .

پس از ماساژ ماسک روی لب اجازه دهید حدود 5 دقیقه بماند .

سپس دوباره کمی ماساژ دهید تا سلول های مرده پوست پاکسازی شوندو بعد با آب ولرم مایل به گرم بشویید .

حال مقدار مناسب روغن را پس از خشک کردن لب به آن اعمال کنید .

به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود و در انتها عمل سرد سازی را انجام دهید .

سرد کردن به وسیله بطری آب منجمد شده یا تکه یخ داخل نایلون انجام میشود .

سپس لب ها را به حال خود رها کنید و اجازه دهید 4تا5 ساعت روغن روی لب بماند سپس با آب خنک بشویید .

طریقه مصرف روغن خراطین برای حجم دهی به لب روزانه یک بار می باشد .

دوره مصرف این محصول بین 2 تا 2.5 ماه است و استفاده باید به صورت منظم صورت گیرد .

نکات مهم 1- میدانیم مصرف روغن خراطین ممکن است باعث جوش شود . بنابراین خوردن مقداری عرق کاسنی برای سرد شدن طبع بدن توصیه میشود. 2-از مصرف روغن خراطین های تقلبی به شدت پرهیز کنید زیرا باعث حساسیت و عوارض جانبی میشود. 3-مشاورین ویسکا اویل در صورت خرید این محصول به شما روشی دقیق و استثنایی برای مصرف این محصول ارائه میدهند. 4- ناگفته نماند روش سری مصرف روغن خراطین تنها برای روغن خراطین موجود در این فروشگاه کارساز است 5-روش سری مصرف روغن خراطین تنها از طریق تماس تلفنی با مشاورین ویسکا اویل گفته میشود .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که تاکنون از روغن خراطین اصل ویسکا اویل استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

منبع : فروشگاه ویسکا اویل

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

من که ده روز دارم استفاده میکنم برای عضله پام هیچ تاثیری نذاشته

جناب در 10 روز انتظار چه نتیجه ای را دارید ؟ تاثیر اولیه روغن خراطین طی 3-4 هفته اولیه است !!

سلام من میخوام بدونم که ایا بعد ۱۰ دقیقه ماساژ آلت تناسلی با روغن حتما باید پارچه ی خنک‌و سرد گذاشت برروی آلت وماساژ داد

بله

سلام از کجا مطمئن باشیم که روغن شما اصل هستش؟

جناب روغن فروشگاه ما دارای پوره کرم خراطین است . از این نشان محکم تر ؟!!

اگه یه بار انجام بدیم مراحل رو نتیجه نمیده؟ بعد اینکه ده دقیقه یه ربع ماساژ که خیلیه

روغن اصل خراطین چه رنگی هس

قهوه ای تیره

مطلب مفیدی بود ! سپاس ار سایت خوب تان !

چرا از روش ویژه که به گفته خودتون 100% تضمینی نتیجه میگیرد اینجا نگفتید ؟

روش ویژه استفاده از روغن خراطین تنها با استفاده از تلفن و به مشتریان گفته می شود. شما نیز اگر از مشتریان ما بوده اید از این روش اطلاع دارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت

جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.


150,000 تومان


150,000 تومان

تاثیرگذاری در دوره اول استفاده

خواص روغن خراطین برای خط خنده

کاملا ارگانیک و دست‌ساز

خرید مستقیم از تولیدکننده

ارسال به تمام کشور

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت. امروزه روغن خراطین اصل توسط شرکتهای بزرگ آرایشی و بهداشتی بعنوان یکی از مواد اولیه مورد استفاده است. پس از تحقیقات شرکت داو در سال ۱۹۸۵، برای اولین بار درسال ۱۹۸۷ به عنوان کرم A Skin روغن خراطین در جهان شهرت یافت. بعد از آن بدلیل داشتن امگا۳,امگا۶ , امگا۹ و پروتیـن فراوان شرکتهای بزرگ  در کرمهای نرم کننده, جوان کننده پوست و حجیم کننده از روغن خراطین استفاده میکنند.یکی از ویژگی‌های کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم می‌شود. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته می‌شود. طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد .

در ایران کرم خراطین را بصورت خشک شده از کشورهایی مثل هند و پاکستان وارد می کنند.

سلول های ماهیچه ای بدن با بزرگتر شدن تقسیم سلولی انجام نمیدهند و تنها با افزایش حجم بزرگتر می شوند.

نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی در روغن خراطین وجود دارد که خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی به روغن خراطین می دهد.مصرف این عصاره روغنی باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور های رشد EGFمی شود. افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی،تکثیر فیبروبلاستی ، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس از اثرات استفاده روغن خراطین هستند.

روغن خراطین حجم دهنده ای بسیار قویست که می تواند به آسانی و در مدت زمانی کوتاه بدون ایجاد عوارض جانبی نتیجه مطلوب شما را در راستای افزایش سایز اندام های کوچک بدن برایتان به ارمغان بیاورد .این محصول با تسهیل و بهبود جریان گردش خون در موضع مورد استفاده می تواند در حجیم شدن عضو مورد نظر تاثیر بسزایی داشته باشد .محبوبیت روغن خراطین به علت موارد زیر می باشد :

کرم ایزینیا فیتیدا با داشتن آنزیم protease نیاز عضلات و اندام های مختلف بدن را برای داشتن حجم بیشتر براورده میکند.
کرم ایزینیا فیتیدا با داشتن ۷۰ درصد پروتئین در مقابل گوشت قرمز که ۲۲ درصد پروتئین دارد، و همچنین دارا بودن  امگا ۳ ،امگا۶ ، امگا۹ و مواد مغذی دیگر موجود بسیار مفیدی است. روغن خراطین اصل ویتامین های ب ۱۲، ریبوفلاوین، اسید فولیک، پانتونیک اسید، پیریدوکسین، تیامین و بیوتین دارد که تاثیر زیادی در تامین مواد مغذی بافتهای پوستی می شود.

روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ خواص بسیار زیادی دارد اکثرا روغن خراطین را به حجم دهندگی میشناسند که موارد مصرف زیادی برای خانم ها و آقایان دارد اما بجز افزایش حجم اندامها، روغن خراطین خاصیت از بین برندگی چین چروک پوست، رد جوش و زخم و تقویت و رشد موها را هم دارد.

.

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: پروتز و تزریق ژل به لب، احتمال بروز عفونت در بدن را افزایش می‌دهد.

دکتر آرش بیرقی طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عوارض برجسته‌سازی لب، عفونت دربدن است، عنوان کرد: پروتز دائمی لب تا زمانی ‌که وجود دارد، احتمال عفونت نیز باقی است.

وی افزود: در مورد تزریق ژل نیز باید گفت در صورتی که طی دوره جذب آن عفونتی رخ دهد، بسیار خطرناک خواهد بود، زیرا تزریق در سطوح مختلف انجام‌ شده و نمی‌توان مانند پروتز جسم خارجی را بیرون ‌آورد. بنابراین ممکن است سایر نواحی بدن نیز دچار آبسه و عفونت شوند.

وی ادامه داد: پس از برجسته‌سازی لب در صورت عمل‌ جراحی بدن و دندان، ممکن است میکروب‌ها وارد جریان خون شده و موجب عفونت در بدن شوند.

بیرقی طوسی با بیان اینکه برای پروتز و برجسته‌سازی لب سه روش پروتز، تزریق ژل و چربی وجود دارد، افزود: در واقع پروتز یک جسم خارجی بوده که به صورت دائمی روی لب باقی می‌ماند و احتمال جابه‌جایی آن بسیار ضعیف است، اما این جسم خارجی ممکن است مقداری حرکات و انحراف‌پذیری لب را محدود کند که در صورت بروز عارضه‌ای، پروتز دچار عفونت شده و باید جسم را خارج کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تزریق ژل روشی موقتی است که در آن از ماده «هیالورونیک اسید» استفاده می‌شود و معمولا بین ۶ ماه تا یک سال جذب می‌شود؛ باتوجه به نوع ژل، کیفیت و نحوه تزریق احتمال جابه‌جایی بخش پایین لب و گلوله شدن آن وجود دارد.

بیرقی طوسی تزریق چربی را با وجود اینکه سخت‌تر انجام می‌شود، نسبت به دو روش دیگر دارای عوارض و مشکلات کمتری دانست و اضافه‌ کرد: در روش تزریق چربی که ماده از بدن خود فرد دریافت می‌شود، ۵۰ درصد آن در هفته اول جذب شده و دومرتبه نیاز به تزریق دارد؛ در این روش دیگر جسم خارجی در کار نبوده و عفونت نیز در صورت بروز جذب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر عمل‌های جراحی پلاستیک غیر ضروری بوده و جنبه زیبایی دارد، اما در برخی از مواقع افرادی که دچار شکاف لب یا مشکلات مادرزادی در نواحی لب هستند، برجسته‌سازی لب می‌تواند کمک زیادی به آنان کند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بخش قرمز رنگ بالا و پایین لب قابل برجسته‌سازی است، یادآور شد: افراد پس از عمل جراحی لب در ابتدا از ماساژ و دست‌کاری آن ناحیه خودداری کرده و لب را در معرض حرارت و سرما قرار ندهند.

اکثر خانم ها بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند زیرا داشتن سینه های بزرگ را نشانه زنانگی خود می دانند . از مشخصه های مهم برای زنان داشتن سینه های سفت، با قوام و اندازه‌ای متناسب با اندام آنهاست. بعضی از خانم ها از داشتن سینه های کوچک گله دارند زیرا که از داشتن سینه های کوچک افسرده و ناراحت هشتند و به دنبال راهی هستند که سینه هایی بزرگ تر ، خوش ترکیب تر و زیباتر داشته باشند.

بانوان معمولا برای رفع مشکل به دنبال کرم و ژل های حجم دهنده شیمیایی می روند که ترکیبات شیمیایی موجود در آنها عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن سینه، سوزش و خارش های طولانی مدت دارند. عده ای هم که از این روش های مایوس شده‌اند به دنبال عمل جراحی می روند که البته خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین روش است که می‌تواند عوارض بسیار بد و دراز مدتی داشته باشد.

ما یک روش و محصول ساده و صد در صد طبیعی و تضمینی را به شما پیشنهاد می کنیم. با استفاده از روغن خراطین می توانید در کمتر از یک ماه رشد سینه های خود ببینید و در کمتر از چهارماه تغییر اندازه سینه های خود را به خوبی احساس کنید.

روغن خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل های شیمیایی، دارای کمترین عوارض مصرف بوده و با اطمینان خاطر شما را به هدفتان می‌رساند.

همانطور که جلوتر گفتیم روغن خراطین حاوی عصاره کرم خاکی و سرشار از کلاژن است که این ماده باعث پیوند بافت‌ها به هم و سفت نگه داشتن سینه می شود. به همین دلیل استفاده از روغن خراطین به صورت موضعی در ناحیه سینه باعث افزایش بافت کلاژنی سینه می شود و علاوه بر رشد سینه بافت های چربی که باعث افتادگی سینه می شوند را نیز کاهش می دهد.​

روغن خراطین اصل علاوه بر حجم دهندگی و افزایش سایز کوچک سینه بانوان دارای خاصیت سفت کنندگی و فرم دهندگی به این اندام نیز می‌باشد و برای جلوگیری از پیری و چروک شدن سینه بعد از یائسگی و جلوگیری از شل شدن و آویزان شدن سینه به ویژه در مادران شیرده بسیار موثر است.

البته این نکته هم مهم است که دخترانی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده و سینه های آنان در حال رشد است باید منتظر باشند چرا که سینه ها بزرگتر خواهد شد. روغن خراطین اصل مخصوص خانم هایی است که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته و رشد سینه های آنان کامل شده و از اندازه ی آن راضی نیستند و مایلند سینه های بزرگ تری داشته باشند. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده اند یا بعد از حاملگی با تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده اند که با استفاده منظم و حداکثر ۴ ماهه از روغن خراطین میتوانند همه مشکلات قبلی خود را فراموش کنند.

عوارض اختصاصی جراحی پروتز سینه:

از عوارض مخصوص عمل بزرگ کردن سینه با پروتز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف: حس نوک سینه: مسئله تغییرات حس نوک سینه غالباً در مورد برش دور هاله سینه مطرح می‌شود. البته یکی از دلایل تغییر حس نوک سینه فشار پروتز بر روی پوست است که گاهی اوقات در مورد هر دو برش عمل پروتز سینه دیده می‌شود و کاملاً موقتی است. در مورد برش دور سینه نیز اگر اختلالی در حس نوک سینه به وجود آید موقتی است و نباید به صورت طولانی مدت مشکل عمده‌ای ایجاد نماید.

ب: تشکیل کپسول فشارنده: یکی از عوارض نسبتاً نادر عمل پروتز سینه تشکیل کپسول فشارنده در دور پروتز است، خوشبختانه امروزه با تولید پروتزهای جدید که با تکنولوژی جدیدتر تولید می‌شوند از میزان بروز این عارضه کاسته شده است ولی به هر حال اگر چنانچه کپسول فشارنده‌ای اطراف پروتز تشکیل شود، علایمی چون درد سینه، ثابت شدن و عدم تحرک پروتز و در نهایت بدشکلی سینه به وجود می‌آید. در این شرایط باید بیمار تحت عمل مجدد و تعویض پروتز قرار گیرد.

اصولاً پروتز سینه را نباید تعویض کرد مگر اینکه بیمار با آن دچار مشکل شده باشد. این مشکلات عبارتند از:

● تشکیل کپسول فشارنده

● پارگی پروتز

● تغییر سایز بیمار

خواص روغن خراطین برای خط خنده

● تغییر وضعیت پوست و نسوج بیمار

در مورد کپسول فشارنده و پارگی پروتز قبلاً توضیح داده شده است ولی یکی از مشکلاتی که ممکن است بیماران با گذر زمان با پروتز خود پیدا کنند، تغییر سایز و وضعیت پوست و نسوج بیمار است، پروتز به سبب مصنوعی بودن خود در گذر زمان وضعیت ثابتی دارد و تغییر سایز پیدا نمی‌کند، ولی بیماران با گذر زمان دچار چاقی و لاغری و پیری می‌شوند و در اثر این تغییرات پوست و نسوج زیرین آن به تدریج قوام و کیفیت خود را از دست می‌دهند. به این ترتیب پروتز دیگر با شرایط جدید پوست و نسوج نگهدارنده هم‌خوانی ندارد و به همین دلیل است که ممکن است پس از گذشت چندین سال لازم باشد تا یک عمل ترمیمی بر روی سینه انجام شود و شاید لازم باشد سایز پروتز را نیز بر حسب شرایط و نیاز بیمار تغییر داد.

پاره شدن پروتز یکی از عوارض احتمالی و بسیار نادر، پاره شدن پروتز است. در حال حاضر و با تکنیک‌های جدید، پروتزها به ترتیبی ساخته می‌شوند که حتی با فشارهای زیاد دچار پارگی نشوند، البته اصابت اجسام نوک‌تیز، اصابت گلوله و تصادفات بسیار شدید از این قاعده مستثنی هستند. در صورت پاره شدن پروتز، بیمار ممکن است یکی از علایم زیر را تجربه نماید:

● احساس حالت برآمده در گوشه‌ای از سینه بر روی پروتز

● تغییر شکل پروتز

● احساس درد در نقطه‌ای خاص از جدار پروتز که با تورم همراه است

ماندگاری پروتزهای سینه:

مثل هر محصول ساخت دست بشر، پروتزهای سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. گرچه بسیار قوی و مقاوم هستند (حتی در برابر فشار)، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته خارجی پروتز سینه، بالاخره کهنه و نازک شده و نهایتا از بین می رود. اگرچه از نظر کلینیکی تشخیص آن مشکل می باشد. گهگاهی کسی ممکن است تشخیص دهد که سینه کمی صاف شده است یا شکل آن تغییر پیدا کرده است. اما اکثرا به ندرت قابل توجه و دید است. به علت ایجاد کپسول اطراف پروتز گاهی اوقات بطور گول زننده ای تشخیص پارگی صورت نمی گیرد. کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است. بنابراین یک زن که ورزش ها و تمرین های فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی می کند (مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و…) نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند. در اولین نگاه منطقی است، فرض کنیم و بدانیم که پروتزهای سینه در این حالت ها زودتر از بین می روند؛ بنابراین به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتزهای سینه شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از ۱۰-۱۵ سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.

روغن خراطین ترکیبات مفیدی دارد که کمک می‌کند تا جوش، آکنه و لکه‌های پوستی از بین بروند. خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی این روغن سبب می‌شود تا بسیاری از مشکلات لایه شاخی پوست مرتفع شده و پوست ظاهری زیبا، جوان و تازه داشته باشد.

در آقایان هم کوچکی آلت تناسلی معمولا به کمبود اعتماد بنفس در رابطه و در نتیجه لذت نبردن از رابطه جنسی منجر می شود.معمولا برای افزایش طول آلت از جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و …استفاده میشود. از طرفی اگر چه سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما بسیاری از آقایان و مخصوصا جوانان تمایل دارند طول آلتشان بیشتر از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند.

افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در میان روش های ذکر شده باعث افزایش سایز آلت تناسلی می شود. با نتایج بدست آمده روز به روز اقبال آقایان به روغن خراطین برای افزایش طول آلت جنسی بیشتر می شود.

.

خطوط خنده، خطوطی هستند که بر اثر کهولت سن از زیر بینی تا اطراف لب امتداد می‌کند. برخی از افراد برای زیبا کردن ظاهر پوست خود و جوانسازی آن اقدام به استفاده از بوتاکس و عمل جراحی می‌کنند. استفاده از این روش‌ها دارای عوارض جانبی مضر برای سلامت پوست صورت است. بهترین روش برای از بین بردن خطوط خنده و جوانسازی پوست استفاده از روغن خراطین اصل نداگلد میتواند به سریع ترین حالت ممکن خطوط خنده را از بین ببرد و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را به ارمغان آورد.

اطراف چشمان بر اثر افزایش سن خطوطی ظاهر می‌شود به نام خطوط پنجه کلاغی که با بوتاکس از بین نمی‌روند بلکه تنها راه از بین بردن آنها استفاده از روغن خراطین است. خطوط پنجه کلاغی خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن زیاد شده و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارد .این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل نداگلد میباشد.

روش مصرف روغن خراطین بسیار ساده و در عین حال مهم است. فاکتور اصلی در مصرف صحیح روغن خراطین درگیر کردن مناسب عضله اندام مورد نظر با روغن خراطین است که با ماساژ دادن صحیح بدست می آید. بهتر است برای تاثیر گذاری بهتر قبل از استفاده ناحیه مورد نظر را شست و شو دهید تا منافظ پوستی باز شود، و همینطور ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید تا خون در آن ناحیه به جریان درآید، پس از آن با چند قطره از روغن خراطین اصل شروع به ماساژ دادن صحیح میکنیم. بعد از مصرف حداقل دو شستشو ندهید و بهتر است اینکار را در ساعات پایانی روز و قبل از خواب انجام دهید.

روش استفاده برای حجم دهندگی لب، گونه، باسن و …

مهم ترین شاخصه این روغن حجم دهندگی است که به این منظور باید چند نکته را رعایت کنید:

روش استفاده برای از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست

پپوستتان را با آب و صابون بشویید یا بعد از حمام چند قطره روی پوست بزنید و ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. روزی یک مرتبه و تا حداقل دوساعت بر روی پوست بماند.

روش استفاده برای عضله سازی در بدنسازی

عظله مورد نظر را بعد از تمرین تمیز کنید و روغن را استفاده کنید، بهترین حالت این است که تا عضله مورد نظر گرم است و به اصطلاح دم دارد از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

روش استفاده برای دردهای مفصلی، رماتیسمی و کمر درد

روزی ۲ یا ۳ با چند قطره بر روی محلی که درد دارد به خوبی ماساژ دهید و بلافاصله نشویید.

روش استفاده برای چروک بعد از زایمان

مشابه حالتهای قبلی بعد از تمیز کردن پوست با چند قطره از روغن حراطین ناحیه چروکیده را ماساژ دهید، میتوانید این عمل را ۲ تا ۳ بار تکرار کنید.

روش استفاده برای رشد مو

بعد از حمام چند قطره از روغن خراطین را بر کف سر بزنید و با نوک انگشتان ماساژ دهید بنحوی که جذب پوست سرتان بشود، و بعد از ۱۲ ساعت سرتان را بشویید.

روغن خراطین اصل طبع گرم دارد. اما کسانی که طبع گرم دارند هیچ منع مصرفی برای روغن خراطین ندارند، راه حل پیشنهادی به این عزیزان این است که روغن خراطین را بیش از ۲ ساعت بر روی پوست خود نگه ندارند و پس از دو ساعت شستشو دهند و همینطور همزمان از عرقیات گیاهی مثل بهار نارنج،کاسنی، شاهتره یا ورق سیب ، خیار ، سیب زمینی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.

اطلاعاتی که ضروری هست در مورد روغن خراطین اصل بدانید:

روغن خراطین باید رنگ تیره و بوی نامطبوع داشته باشد.

روغن خراطین اصل باید از کرم خشک شده خراطین درست بشه که قبل از آن درون شکم کرم خالی می شود، و چیزی به عنوان روغن خراطین اصل گرفته شده از کرم تازه وجود ندارد، اصلا بیایید برای یک لحظه فرض کنیم ادعای روغن خراطین از کرم تازه خراطین درست باشد، اگر بدانید هر ۸۰ کیلوگرم کرم تازه خراطین فقط ۱ لیتر روغن خراطین می دهد و آنرا با قیمتی که عرضه می شود مقایسه کنید به هیج وجه نمیتوانید صرفه اقتصادی آنرا برای توزیع کتتدگان آن روغن خراطین توجیه کنید.

مورد دیگری که باید بدانید بحث روغن خراطین پایه یا بدون پایه است، آیا میشود روغن خراطین اصل فقط از کرم خراطین و بدون استفاده از روغن پایه بدست بیاید؟

خوب اول در نظر داشته باشید که گفتیم روغن خراطین از کرم خراطین خشک شده بدست می آید، پس چطور می شود که از ماده ای که روغنی نیست روغن گرفت؟بعنوان مثال چطور از زعفران که روغنی نیست روغن زعفران گرفته میشود؟ در این موارد از روغن دانه های دیگر  مثل کنجد یا زیتون بعنوان بستر ماده ی غیر روغنی استفاده میکنند و بتدریج ماده ی غیر روغنی خواص خود را درون روغن آزاد میکند و روغن ماده غیر روغنی بدست می آید.

برای تهیه روغن خراطین اصل هم از روغن های پایه ای که برای پوست مفید هستند بعنوان بستر کرم خشک شده خراطین استفاده می شود و در دما و مدت زمان مشخص کرم خشک شده خراطین خواص خودش را در روغن آزاد میکند و روغن خراطین بدست می آید. تمام این توضیحات را به این جهت برای شما عنوان کردیم تا بدانید روغنی بعنوان روغن خراطین اصل بدون پایه وجود ندارد. پس مراقب باشید تا تحت تاثیر ادعاهای دروغین قرار نگیرید.

روغن خراطینی که پس از این مرحله بدست می آید رنگ تیره و بوی نامطبوعی دارد حتما به رنگ و بوی روغن خراطین هنگام خرید توجه کنید. ظرفی که محصول روغن خراطین اصل در آن عرضه می شود باید شفاف باشد و نباید تیره باشد که مشتری را به اشتباه بیندازد. اگر بوی روغن خراطین اصل برای شما غیر قابل تحمل است میتوانید اسانسهای خوراکی به آن اضافه کنید.

روغن خراطین اصل حتما باید حاوی دٌرد خراطین باشد، دٌرد خراطین همان پودر کرم خشک شده است که باید در روغنی که خریداری میکنید وجود داشته باشد. اهمیت وجود دُرد در روغن خراطین اصل این است که زمان استفاده روغن خراطین بصورت اسکراپ عمل میکند و خون رسانی را در صورت و اندام مورد استفاده بیشتر میکند و تا زمان تمام شدن خواص خراطین را در روغن نگه میدارد.

متاسفانه مواردی دیده شده که فروشندگان به جای قرار دادن دُرد روغن خراطین درون محصول، آن را خارج کرده تا برای روغن گیری های بعدی استفاده کنند.

ممکن است از دوستان و آشنایان شنیده باشید یا حتی برای خودتان پیش آمده باشد که با یکبار مصرف روغنی به اسم روغن خراطین اثر برآمدگی ایجاد شده در عرض یکروز دیده شود، اما میخواهیم به شما بگوییم که این اصلا نشانه خوبی نیست، روغن خراطین اصل در عرض یکروز جواب نمیدهد.

میخواهیم به شما اخطار دهیم که در انتخاب این روغن دقت کنید، متاسفانه دیده شده در روغن خراطین ماده کورتون اضافه میکنند، که این ماده باعث ایجاد برآمدگی و حجم دهندگی بلافاصله میشود، به طوری که مشتری به محض استفاده برای اولین بار برآمدگی را بر روی پوست خود حس میکند اما این ماده برای پوست مضر است و عوارضی مثل لکهای و چروک پوستی بهمراه دارد.

گیاهان دارویی(مناسب صورت), زالو(مناسب بدن)


مصطفی
– تیر ۲۵, ۱۳۹۸

سلام وقت بخیر
ببخشید شما فقط روغن خراطین میکس با روغن زالو رو دارین؟ یا خالیشم دارین؟ کدوم بهتره؟


نداگلد
– تیر ۲۵, ۱۳۹۸

سلام دوست عزیز
وقت بخیر
ما هر دو محصول رو داریم. یعنی هم روغن خراطین خالی و هم میکس با روغن زالو اما پیشنهاد میکنیم با توجه به تاثیر گذاری بیشتر و بهتر و سریع تر، از محصول میکس با روغن زالو استفاده بفرمائید
اگه باز هم سوالی هست، حتما بفرمائید
با تشکر

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

 شماره تماس 09126863906 – 0215581335

فروشگاه نداگلد اولین و تخصصی‌ترین مرکز محصولات زیبایی صددرصد ارگانیک در ایران است.ارائه محصولات صددرصد گیاهی با تاثیرگذاری سریع در زیبایی شما تخصص ماست. روغن خراطین اصل، ماسک صورت، کرم آرگان، لوازم آرایشی ارگانیک و… تنها بخشی از محصولات نداگلد است.

 

مطالب پیشنهادی:

 

تماس با نداگلد

مجله نداگلد

روغن خراطین

 

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل چه رنگیه


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

خواص روغن خراطین اصل که یک روغن صد در صد طبیعی و ارگانیک محسوب می شود بسیار زیاد و قابل توجه است. این روغن ناب که در آزمایشگاه های طب سنتی و با روش های کاملا تایید شده تولید می شود به عنوان یکی از اثربخش ترین محصولات طبیعی جهت افزایش حجم اندام های مختلف بدن شناخته می شود.

 

روغن خراطین اصل

خواص روغن خراطین برای خط خنده

روغن خراطین اصل را از یک نوع کرم خاکی با نام بلزا بدست می آورند. در قدیم این روغن را بر پایه سایر روغن ها از جمله روغن زیتون و … بدست می آوردند اما در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی روغن خراطین خالص در اختیار مصرف کنندگان قرار داده خواهد شد. روغن خراطین توسط تمامی بزرگان و دانشمندان طب سنتی به عنوان یک نمونه عالی شناخته شده است و دارای مصارف فراوانی می باشد.

در کتاب ابوعلی سینا بار ها به خواص روغن خراطین و اثرات شگفت انگیز آن اشاره شده است. ابوعلی سینا این روغن بی نظیر را از مهم ترین حجم دهنده های بدن برشمرده است که بهترین اثر را از خود نمایان می کند. در میان شیوه های مختلفی که برای افزایش حجم دادن به نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مطمئن ترین راه ها برای رسیدن به این هدف مصرف نمودن محصولاتی طبیعی مانند روغن خراطین اصل می باشد که دارای خلوص بالایی است.

 

نحوه عملکرد و حجم دهندگی روغن خراطین اصل

نحوه عملکرد و حجم دهندگی روغن خراطین موضوع مهم و قابل اهمیتی است که نباید گذرا از کنار آن عبور کرد. روغن خراطین حاوی ترکیباتی بسیاری عالی و منحصربفرد است تا جایی که سبب افزایش حجم ناحیه ای می شود که بر روی آن مالش داده خواهد شد.

ترکیباتی که این روغن دارد مستقیما در بزرگ شدن اندام اثر خواهد گذاشت. عنصر کلیدی موجود در روغن خراطین اصل که سبب حجم دادن به اندام ها می شود، الانتیین است و از آنجایی که این روغن را بر اساس تکنولوژی بدون پایه تهیه می کنند لذا اثربخشی آن چندین برابر بهتر خواهد بود.

 

حجم دهنده آلت تناسلی در مردان

یکی از خواص روغن خراطین که سبب شده است تا آقایان از طرفداران اصلی آن محسوب شوند، حجم دهندگی آلت تناسلی مردان می باشد. استفاده از این روغن موجب می شود تا طول و کلفتی آلت مردان بیشتر شود و اعتماد بنفس آن ها در برقراری یک رابطه جنسی با شریک جنسی آن ها افزایش یابد.

 

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی از دیگر خواص روغن خراطین می باشد که مردان را شیفته خود کرده است. علاوه بر افزایش حجم ناحیه تناسلی افزایش میزان گردش خون در بدن سبب درمان زود انزالی در مردان می شود که می توانند بدون مصرف دارو های شیمیایی یا راهکار های پزشکی دیگر و تنها با استفاده از این روغن به آن دست یابند.

حجم دهنده سینه و باسن در بانوان

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که بعضی از بانوان دارند، کوچک بودن سایز سینه و باسن در بانوان می باشد. با استفاده منظم از روغن خراطین اصل و مالش آن بر اندام هایی مانند سینه و باسن به راحتی پس از مدتی می توان افزایش حجم سینه ها را مشاهده نمود.

سفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن در بانوان

شما با استفاده از روغن خراطین اصل نه تنها می توانید حجم اندام های سینه و باسن را افزایش دهید بلکه می توانید به سفت شدن و فرم دادن آن ها نیز کمک شایانی کنید. در واقع داشتن سینه و باسن بزرگ بدون یک فرم  مناسب زننده و نازیبا می باشد. لذا شما با ماساژ دادن این اندام ها با این روغن خالص می توانید فرم مناسب آن ها را نیز مشاهده کنید.

 

رفع چین و چروک صورت

همه افراد با افزایش سن چین و چروک های مختلف ناحیه صورت را مشاهده می کنند. این چروک ها که به علت کمبود کلاژن در ناحیه پوست ظاهر می شوند ظاهر فرد را بسیار نازیبا جلوه خواهند داد. ترکیبات موجود در روغن خراطین اصل که شامل الانتیین و کلاژن می باشد به رفع چین و چروک صورت کمک می کند.

الانتیین نقش قابل توجهی در از بین بردن چروک های پوستی و همسان کردن آن ها دارد و به تدریج سبب ترمیم این چروک ها و خطوط ایجاد شده بر روی پوست صورت خواهد شد.

 

اثرات ناشی از وجود جوش و اکنه و همینطور اسکار های حاصل از آن ها که به دلیل از بین رفتن و تخریب لایه های درم و اپیدرم پوست بر روی صورت بر جای خواهند ماند بسیار آزار دهنده می باشند. یکی از خواص روغن خراطین اصل اینست که با افزایش میزان گردش خون در ناحیه و حجم دهی به آن قسمت خیلی راحت رد جوش، آکنه و اسکار را از بین خواهد برد.

همانطور که اطلاع دارید بعضی از افراد استعدادی برای چاق شدن ندارند و حتی گاهی ممکن است روش های مختلفی از جمله رعایت رژیم های غذایی مختلف و ورزش هم نتواند تاثیر مطلوب را بگذارد. بدین ترتیب افرادی که علاقه مندند تا صورتی چاق و پر داشته باشند می توانند به راحتی با استفاده از خواص روغن خراطین به مقصود خود دست یابند.

 

افراد علاقه مند به پر شدن صورت نباید از مزایای روغن خراطین اصل غافل شوند. مکانیزم عملکرد این روغن به گونه ای است که با افزایش میزان جریان خون در بدن به چاق شدن صورت کمک می کند. در نتیجه فرد یک چهره جذاب و دوست داشتنی که کاملا پر و زیباست را مشاهده خواهد کرد.

 

تنها راه حجم دهی به لب ها و گونه ها تزریق ژل و پروتز نیست. برخی از محصولات طبیعی و ارگانیک مانند روغن خراطین اصل نیز دارای خواص شگفت انگیزی می باشند که می توانند به طور طبیعی حجم دهندگی مناسب و ایده آلی را ایجاد نمایند.

خواص روغن خراطین برای خط خنده

افزایش گردش خون

شاید در تصور بیشتر مردم نگنجد اما روغن های اصل و طبیعی دارای خواصی هستند که شاید بسیاری از محصولات و برند های جاافتاده نیز آن ها را در بر نداشته باشند. از مهم ترین و اصلی ترین خواص روغن خراطین اصل کمک به بازسازی عروق و گردش خون ناحیه است که کمک قابل توجهی به رفع برخی از مشکلات در بدن خواهد کرد.

 

کاهش کلسترول خون و باز شدن رگ های قلب

روغن خراطین طبیعی از جمله مواردی است که چون حاوی امگا۳ می باشد جهت رفع کلسترول خون مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که می خواهند میزان کلسترول خون خود را کاهش دهند با استفاده از روغن خراطی می توانند از اثرات فوق العاده آن بهره مند شوند.

از اولین اثراتی که سبب بسته شدن رگ های خونی می شود حضور کلسترول بدن در خون است که موجب بروز بیماری های قلبی خواهد شد. مصرف روغن خراطین این عارضه را از بین برده و تا حد قابل توجهی سبب بهبود اوضاع فرد خواهد شد.

 

درمان گودی زیر چشم با برخی از ترفند ها و راهکار های خانگی ممکن است زمانبر بوده و احتیاج به صبوری داشته باشد. افرادی که با بهره مندی از خواص روغن خراطین اصل به درمان گودی زیر چشم می پردازند می توانند در مدت زمانی پنج ماهه به یک نتیجه مناسب و مطلوب دست یابند.

باید دقت کرد که استفاده از این روغن فقط موضعی است و نباید به هیچ عنوان درون چشم ریخته شود. درمان گودی زیر چشم با این محصول طبیعی و ارگانیک حاصل می شود و همچنین اثرات مثبت و مفیدی برای پوست صورت در این ناحیه دارد.

 

از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی

با توجه به اینکه خطوط پنجه کلاغی خطوطی در اطراف چشمان انسان هستند که بیشتر به دلیل بالا رفتن سن و پیری افزایش پیدا می کنند، لذا طبیعیست که افراد مسن برای رفع این عارضه بسیار در تلاش باشند. جالب است بدانید که این خطوط با استفاده از بوتاکس از بین نخواهند رفت و تنها راه برای رها شدن از آن ها بهره مندی از خواص روغن خراطین اصل می باشد.

از بین برنده خطوط خنده

خط خنده از شایع ترین خطوطی است که بر زیبایی صورت و چهره تاثیر گذار می باشد. این خط معمولا از ناحیه زیر بینی آغاز می شود تا کنار لب ها ادامه پیدا می کند. خواص روغن خراطین برای رفع خط خنده بسیار کاربردی می باشد و فرد با استفاده از آن می تواند صورتی صاف و بدون خط داشته باشد.

 

بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و مو بر این باورند که هیچ شامپوی ضد ریزش مو و تقویت کننده های مختلف نمی توانند به اندازه روغن خراطین اصل تاثیرگذاری مناسبی بر روی تقویت موی سر داشته باشند. حضور کلاژن در روغن خراطین جهت رشد و تقویت مو ها بسیار مهم و ضروری است و یک عامل بسیار کارا به شمار خواهد رفت.

اگر حس می کنید که ریزش مو هایتان زیاد شده است و به تقویت کننده طبیعی نیاز دارید بهتر است از خواص روغن خراطین اصل بهره مند شوید و از آن برای رفع مشکلات پوست و موی سرتان استفاده نمایید.

 

روغن خراطین تنها روغن طبیعی و تایید شده ای می باشد که می توان از آن به عنوان یک روغن عضله ساز و مفید نام برد. متاسفانه بسیاری از مکمل هایی که ورزشکاران استفاده می کنند دارای آثار مخرب بر روی سیستم گوارش و بخصوص کبد می باشند اما خواص روغن خراطین برای این افراد بسیار زیاد می باشد.

 

 

 

با درد های مفصلی خداحافظی کنید

درد های مفصلی در سالمندان بسیار زیاد شده است و بیشتر آن ها مجبور تحمل کردن دردهای ناحیه زانو، کمر و دست و پا می باشند. آگاهی داشتن از خواص روغن خراطین برای این افراد موجب می شود تا بتوانند با روشی آسان تر به حل مشکلات خود بپردازند. این روغن اثربخشی بالایی در کاهش درد دارد.

با مالیدن روغن خراطین اصل بر روی اندام ها و مفاصلی که درد می کند افراد به راحتی می توانند از معجزات آن بهره مند شوند. این روغن به طور کامل جذب پوست می شود و با دارا بودن پروتئین و کلاژن کافی موجب بازسازی بافت های اندام آسیب دیده خواهد شد.

 

 

ماساژ درمانی از جمله بهترین درمان هایی است که در آن با بهره مندی از خواص روغن هایی معطر و یا غیرمعطر می توان نتایج فوق العاده ای را نظاره گر بود. ماساژور های ماهر و زبده معمولا از خواص روغن خراطین در درمان با این فرآیند بهره کافی را برده و سعی می کنند تا تقویت و جوانسازی پوست و رفع درد های برخی از اندام ها را با این روغن طبیعی میسر سازند.

با ماساژ روغن خراطین کل بدن از خواص بی نظیر آن بهره مند می شود. جالب است بدانید که فرد بهتر است قبل از ماساژ با این روغن حمام رفته تا پس از آن اجازه دهد که روغن بر روی پوست بماند و کاملا جذب شود، چرا که ماندگاری آن فواید بسیار زیادی برای بدن و بخصوص پوست دارد.

 

اثرات دائمی و ماندگار روغن خراطین اصل سبب می شود که فرد مطمئن شود استفاده از روغن های طبیعی نتایجی بسیار عالی را در بر دارد. استفاده از روغن خراطین بهتر است پس از مشاهده نتایج آن به طور کامل کنار گذاشته نشود و فرد تا مدتی بعد نیز به مصرف ادامه دهد تا ماندگاری اثرات آن کاملا تثبیت شود.

در واقع مواد طبیعی و خالص در روغن خراطین نقش مهمی در نوع ماندگاری نتایج حاصل از آن دارد. اگر فرد طالب این موضوع باشد که نتیجه مطلوب را سریعا دریافت کند باید به نوع مصرف منظم آن اهمیت دهد و در غیر اینصورت ممکن است به مدت زمان زیادی نیاز باشد تا وی بتواند به هدف مورد نظر خود دست پیدا کند.

خواص روغن خراطین اصل موجب می شود تا افراد به دنبال راهکار های متفرقه یا سایر راهکار های تهاجمی نباشند و بتوانند با استفاده از یک ماده معجزه گر که تماما پر از فایده است به زیبایی و جذابیتی که انتظار دارند دست یابند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

 شماره تماس 09126863906 – 0215581335

فروشگاه نداگلد اولین و تخصصی‌ترین مرکز محصولات زیبایی صددرصد ارگانیک در ایران است.ارائه محصولات صددرصد گیاهی با تاثیرگذاری سریع در زیبایی شما تخصص ماست. روغن خراطین اصل، ماسک صورت، کرم آرگان، لوازم آرایشی ارگانیک و… تنها بخشی از محصولات نداگلد است.

 

مطالب پیشنهادی:

 

تماس با نداگلد

مجله نداگلد

روغن خراطین

 

قیمت روغن خراطین

روغن خراطین اصل چه رنگیه


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

تماس بگیرید

05137238070

کانسیلر چیست ؟ بهترین کانسیلر ها کدامند ؟

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ( راه و روش ها )

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان ( راه ها و روش ها )خواص روغن خراطین برای خط خنده

خواص روغن کندش چیست ؟

روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

چاق شدن صورت به روش های بسیار آسان ، خانگی و موثر

۱۱ روش اثبات شده برای بزرگ کردن سینه

میکرودرم چیست ؟ عوارض + معایب + فواید

فیلم استفاده از روغن خراطین ( شرح و آموزش کامل )

خواص زعفران : خواص عجیب و باورنکردنی این طلای سرخ

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان79,000 تومان49,000

قبل از هر کاری با دقت مطالب زیر بخوانید و ببینید آیا روغن خراطین برای شما مناسب است یا خیر !

در اینجا میخواهیم به ۱۶ خاصیت روغن خراطین اصل از خواص روغن خراطین و روش شناسایی اصلی بودن آن بپردازیم .

درباره روغن خراطین و خواص روغن خراطین اصل چه میدانید‌ ؟ آیا باورتان میشود که این روغن میتواند بسیاری از مشکلاتی را که در نهایت به کمبود اعتماد به نفس منجر میشود  از بین ببرد ؟ این مساله درست است اما آیا این روغن علاوه بر خواص ، عوارض نیز دارد ؟ روش تشخیص روغن خراطين اصل از تقلبی به چه چگونه است ؟ طرز تهیه روغن خراطین و قیمت حقیقی آن چقدر است و در نهایت روش استفاده و مصرف همچنین خرید روغن خراطین برای شما که میخواهید استفاده کننده نهایی باشید توصیه می شود یا خیر ؟

 

روغن خراطین ، روغن زالو نیست ! روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطين از کرم ایزنفتیدا روغن گیری میشود .
کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند روغن زالو و حلزون ( و به مراتب بهتر از آنها ) انجام میدهد  .

 

روغن خراطین

 

حاصل ترکیب روغن خراطین با جوز هندی یک ترکیب پر قدرت است که میتواند تاثیر آنرا در حجم دهی چند برابر کند .

 

طب سنتی و  این محصول : گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد . طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده  روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد . بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطين اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی همچنین بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

 

 درصد ترکیبات روغن خراطین : در واقع  باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد . عموما در روغن های خراطین از‌‌ روغن زالو ( Leech )  نیز ، به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده میگردد . درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن این محصول نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .

 

شاید این سوال یک سوالی باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است  ! در پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما انتظار دارید روغن را به موضع بزنید و ظرف ۱ ساعت حجمی و افزایش سایز باور نکردنی دریافت کنید باید به شما بگوییم متاسفانه اینگونه نیست ! گفته ها درباره خواص روغن خراطین واقعیت دارد اما همت می طلبد !

 

یعنی اگر روغن خراطين را خریداری کردید باید حدالقل ۲ هفته بصورت هر شب استفاده کنید و قبل از شروع مصرف از اندام مورد نظر خود عکس بگیرید ! عکس گرفته شده را با عکس پس از ۱ هفته و ۲ هفته مقایسه کنید و در نهایت پس از ۱ ماه عکس آخر را مشاهده نمایید . متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد ، روغن هایی را تهیه میکنند که دارای ناخالصی است و در نهایت نتیجه ای را در بر ندارد . همین امر نیز سبب میگردد که گمان کنند خواص روغن خراطین واقعیت ندارد !

در حقیقت با مطالعه درباره خواص روغن خراطین ، این روش موثرترین روش حجم دهی و افزایش سایز به اندام هایی که دارای بافت اسفنجی هستند معرفی گردیده است .‌ اگر کسی با این روش موفق به دریافت نتیجه مورد نظر نشود ، تنها راه درمان عمل جراحی میباشد .

فراموش نکنید که هر عضو از بدن روش ماساژ خاص خود را دارد که باید بدانید .
درصورتی که میخواهید بیشترین تاثیر را از روغن خود ببینید مطالب را با دقت بخوانید .

 

 

 

خواص روغن خراطین برای خط خنده

 

 

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است . ولی در این بخش به مهمترین فواید روغن خراطین اصل اشاره می نماییم و سپس توضیحات کاملی از آن ارائه می نماییم .

 

 

در حقیقت بیشترین استفاده از این روغن از سوی آقایان به جهت افزایش سایز آلت تناسلی است . روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و قطر آلت تناسلی  آقایان با تاثیر شگرف می باشد . علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن خراطين رویکا است . الانتئین ماده افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

 

یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است . بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطين رویکا بر روی آن استفاده می گردد  به مرور زمان طول ، اندازه  و قطر آن افزایش می یابد.

از دیگر دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی ، شل بودن و عدم دارا بودن فرم مناسب سینه و باسن است . از دیگر خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ کردن ، سفت کردن و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد. با ریختن چند قطره روغن خراطين اصل بر روی سینه و باسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آید  . این خاصیت از خواص روغن خراطین ، افراد بسیاری را به سمت این روغن جذب نموده است .

 

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود . حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود . لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میرساند و شما میتوانید با گذشت زمان و ماساژ های خود ، فرم دلخواه را به آنها بدهید . روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود و شما میتوانید در هر زمان که به فرم مطلوب رسیدید از ادامه دست بکشید .

 

 

روند افزایش سایز و حجم بوسیله روغن خراطین

 

چین و چروک صورت با بالا رفتن سن و به علت کمبود کلاژن پوست رخ می دهد . ترکیبات روغن خراطين اصل حاوی مقدار قابل توجهی الانتیین و مواد کلاژن ساز است. الانتیین موجود باعث می شود چین و چروک های صورت از بین رفته و سطوح صورت همسان شود . کلاژن موجود نیز باعث ترمیم خط و چروک صورت می شود . موارد فوق تماما از خواص روغن خراطین اصل به شمار می آید.

روغن خراطين در کشور های آمریکایی تحت عنوان ” بادی اینکریسمنت ” به فروش میرسد . مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که بادی اینکریسمنت ها علاوه بر حجم دهندگی میتواند لک ها و اسکار های قدیمی روی پوست را نیز درمان کند . نتیجه تحقیقات این تیم به شرح زیر منتشر شد :

اثرات جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند . بادی اینکریسمنت ( روغن های خراطین ) به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید های امینه میتواند ملانین های پوست را بوسیله طیف T4 همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک های پوستی را به هماهنگ ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند . در نتیجه لک ها بطور کامل حذف خواهند شد .

 

شاید شنیده باشید که بسیاری از افراد برای حجم دادن لب ها و گونه های خود دیگر به سمت تزریق ژل و عمل های پر خطر نمی روند . در حال حاضر بهترین راه و تضمینی ترین راه برای دریافت نتیجه فت فیس یا حجم دادن لب و گونه ها استفاده از روغن خراطین است .

روغن خراطين اصل با بازسازی عروق خونی به گردش خون کمک شایانی می کند. این گردش خون بالا میتواند در آقایان لذت جنسی مضاعف را در پی داشته باشد .

با استفاده از روغن خراطين اصل و رفع مشکلات جنسی خود حس اعتماد به نفس و قدرت دست می آورید.

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد. با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

 

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماه امکان پذیر است . این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند . دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از وارد کردن آن به داخل چشم میبایست خودداری شود .

 

خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن ایجاد شده ( عموما همانند نصف پرتو های خورشید اطراف چشم هستند )  و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارند  . این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

 

برخی از خطوط در اطراف لب و بینی که بر اثر کهولت سن ایجاد میشوند و از زیر بینی تا اطراف لب امتداد  را خطوط خنده می گویند . روغن خراطين میتواند به سریع ترین حالت ممکن خطوط خنده را از بین ببرد و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را به ارمغان آورد .

 

از این روغن میتوان به عنوان فرم دهنده به بافت هایی که عموما در کنار لب ها ایجاد میشوند و علت آن بالا رفتن سن میباشد استفاده نمود . علاوه بر لب ها با افزایش سن ، سینه ها نیز فرم افتاده به خود میگیرند ، با این محصول میتوان افتادگی این بافت ها را مدت زیادی به تعویق انداخت .

 

بسیاری از افراد گمان می کنند که این روغن فقط برای حجم دهندگی استفاده می گردد . هماهنطور که در بالا گفته شد این روغن میتواند جوش ها و آکنه ها را درمان کند ، این مساله برای لک های صورت نیز صادق است. ترکیبات ویتامین E و کلاژن سازی بالای این روغن میتواند لک های صورت و رد جوش های برجای مانده را نیز در کمتر از ۳ ماه حذف کند .

 

خواص روغن خراطین

این خواص زمانی میتواند بطور کامل مشهود باشد که یک روغن خالص را در اختیار داشته باشید .
هنگام خرید روغن خراطین اصل توجه به اصل بودن محصول امری اجتناب ناپذیر است.

 

 

اگر از دسته ورزشکاران هستید حتما این قسمت را مطالعه کنید .

این روغن تنها روغنی است که میتوان از آن به عنوان عضله ساز نام برد . خوشبختانه با معرفی خراطین اصل و استفاده از آن ، دیگر نیازی به استفاده از مکمل های ورزشی که آثاره مخربی بر روی کبد و سیستم گوارشی دارند نخواهد بود .

 

روغن زالو یا خراطین دارای ترکیبات و خواص اعجاب انگیز می باشند بطوریکه این ترکیبات تاثیر مستقیم بر روی بزرگ نمودن اندام های مختلف دارد . الانتئین موجود در روغن زالو و خراطین  عنصر اصلی و کلیدی جهت حجم گرفتن اندام های بدن است .

روغن خراطین اصل موجود در فروشگاه رویکا دارای تکنولوژی بدون پایه می باشد. این امر بدان معناست که روغن زالو و خراطین رویکا ۱۰۰% خالص و دارای الانتئین طبیعی فوق العاده بالا میباشد . همچنین عاری از هرگونه روغن هایی مانند زیتون ، کنجد یا کرچک و..  است.

 

تشخیص روغن خراطین اصل

 

 

 

بالغ بر ۷۵ ٪ از افرادی که قصد دارند از این روغن استفاده کنند ترس بازگشت به حالت اولیه را دارند .
اما باید گفت استفاده از روغن خراطین اصل بازگشت پذیر نیست.

در واقع ارائه  زمان مشخص با توجه به شرایط بدنی متفاوت هرکس امکان پذیر نیست اما اگر بخواهیم بطور میانگین زمان نتیجه گیری را بیان کنیم ،

در صورت خرید روغن خراطین اصل ۹۶ درصد الانتئین و استفاده درست ، بموقع آن ، در  حدودا ۳۰ تا ۴۰ روز درمان تکمیل می گردد .

شما می توانید بین هفته اول و دوم شروع و آثار را در اندام خود ببینید . .

به هیچ وجه . هیچ دلیل علمی مبنی بر استفاده از حوله گرم وجود ندارد .
ملاک فقط جذب کامل این روغن است و استفاده از حوله و راهکار های من درآوردی بجز هدر دادن وقت هیچ تاثیری نخواهد داشت .

در حقیقت روغن خراطين رویکا حاصل روغن گیری یک کرم  است که در طبیعت بصورت طبیعی و زنده موجود است .
در این ترکیب هیچگونه ماده شیمیایی یافت نمیشود همچنین این روغن در آزمایشگاه مورد آزمایش محققان قرار گرفته است .
شما نیز میتوانید با انجام آزمایش طیف IR  هم به خلوص و هم به طبیعی بودن محصول پی ببرید .

باید بگوییم که کارشناسان ما در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما خواهند بود .

به جهت عدم داشتن عوارض شما میتوانید برای تمامی اندام این روغن را استفاده کنید. اما برخی اندام در صورت استفاده تاثیری از روغن خراطين را دریافت نمی کنند.
مانند ( مچ دست و انگشتان ، بیضه ها در مردان  )

فروشگاه رویکا این روغن رویکا را برای هیچ فروشگاهی ارسال نکرده و نخواهد نمود . به جهت حفظ خلوص بصورت مستقیم به دست مشتری خواهد رساند .
بدین ترتیب سفارش روغن فقط از طریق همین سایت و یا بصورت تلفنی با پشتیبانان رویکا امکان پذیر خواهد بود .

 

روغن خراطين اصل دارای رنگی تیره با غلظت بسیار زیاد می باشد. در هنگام خرید روغن خراطین اصل دقت شود علاوه بر غلظت بالا ،  پس از تکان دادن ظرف رنگ آن قهوه ای سوخته باشد. دقت نمایید که در صورت تمایل به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی میتوانید مقاله ما را بطور کامل مطالعه نمایید .

 

به زودی شاهد قرار دادن نتایح آزمایشات از آزمایشگاه های معتبر کشورمان و مقایسه سایر روغن های مختلف با روغن های فروشگاه ما خواهید بود .

 

رنگ تیره این خراطین نشان دهنده غلطت ، خلوص و نتیجه روغن گیری بدون پایه میباشد
( رنگ طبیعی روغن خراطین اصل بدون مواد افزودنی )

 

مهمترین ویژگی اصل بودن روغن خراطين ، دارا بودن دٌرد خراطین ( تکه های ریز کرم ایزینفتیدا ) در محتویات روغن می باشد.‌ فروشگاه رویکا تضمین می کند روغن ارسالی دارای رنگی تیره ، تکنولوژی بدون پایه و دارای دٌرد های کرم ایزینفتیدا باشد .

تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای آن میباشد که در تهیه روغن مورد نظر ، از هیچ روغنی به عنوان بستر ساز ساخت روغن استفاده نشده است. در نظر داشته باشید هنگام تهیه روغن خراطین اصل ، استفاده از روغن های بستر ساز مانند کنجد ، شاهدانه ، آفتابگردان و … باعث ایجاد ناخالصی فراوان میگردد .

 

متاسفانه اکثر فروشگاه ها و عطاری ها از پودر خشک کرم ” تاگرم” ( که در باغچه ها فراوان است ) اقدام به ترکیب روغن کنجد‌ به عنوان روغن پایه  و این پودر می نمایند . در این صورت میزان الانتئین این روغن صفر درصد میباشد .

با جرات میگوییم هرکس بتواند ۱۵ میلی لیتر روغن خراطين فروشگاه رویکا را با درصد خلوص ۹۹.۶٪ تولید کند مبلغ ۱۰ میلیون تومان از ما هدیه دریافت کند .

 

روغن خراطين اصل (  کرم ایزینفتیدا ) دارای  ترکیبات حجم دهنده می باشد.

 

اکثر روغن های موجود در بازار دارای روغن پایه برای ساخت بستر روغنی میباشند که بشدت از خلوص و خواص روغن خراطین اصل میکاهد . این کار علاوه بر کاهش کیفیت و میزان خالص بودن به پوست نیز صدمه میزند. روغن خراطین اصل رویکا تنها روغنی است که بدون پایه و ۱۰۰% خالص ارائه می شود . همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

پس از خرید روغن خراطین اصل توجه به زمان مصرف امر مهم و ضروری است. هر بسته روغن خراطیِن اصل باید ظرف مدت ۱ ماه استفاده شود. بهترین زمان استفاده از روغن ، شب قبل از خواب و هر ۲۴ ساعت ۱ بار می باشد.

 

هر ۳۰ میلی گرم روغن باید در دوره ۱ ماهه استفاده شود و در طی ۳ هفته اول تاثیر خود را نمایان نماید. برای ماندگاری اثر روغن نیز باید ۳ دوره کامل مصرف شود تا اثرات پایدار بمانند .

 

در هنگام استفاده از روغن خراطین اصل موضع باید ماساژ ببیند. انواع ماساژ ها برای خانم ها و آقایان متفاوت است . شما میتوانید با مراجعه به بخش مجلات رویکا  و موضوع مرتبط با روغن خراطين ؛ بطور کامل درباره آنها بخوانید .

 

 

هر عضو از اندام ها روش استفاده مربوط به خود را دارد به عنوان مثال لب ها باید قبل از ماساژ بصورت ضربه ای آرام ماساژ داده شوند.
در قسمت مقالات انواع ماساژ ها با روغن خراطین را به تفضیل برای شما شرح میدهیم .

 

 

قبل از خرید روغن خراطین حتما باید برخی نکات درباره این محصول را بدانید . دقت کنید در صورتی که این روغن دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد . در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت . بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد ! در این صورت است که شما از خواص روغن خراطین نیز بهره ای نخواهید برد .

 

اگر نامی از روغن خراطین اصل تاکنون نشنیده اید باید بگوییم این روغن تاریخچه ای طولانی و درازی دارد. در بسیاری از کتب ایرانی و شرقی از این روغن به عنوان روغن معجزه گر حجم دهنده نام برده شده است .

یکی از دانشمندان بزرگ علم طب سنتی این سینا میباشد .

 

” کرمی را یافتم دارای بدنه ای اسفنجی که خواصی همچون روغن زالو را دارا می باشد .”

“حکیم آن زمان راجب کرم ایزینفتیدا یا همان کرم مورد استفاده در روغن خراطین نیز سخن به میان آورد  ”

” کرم ایزینفتیدا با روغن زالو متفاوت است  اما خواص مشابه همچون حجم دهندگی را دارا می باشند.”

 ” همانطور مناسب برای حجم دهندگی و با همان مقدار تاثیر همچون روغن زالو .”

 

دانشمندانی دیگر نیز همچون حکیم ارزانی و حکیم طهرانی در کتاب های خود از این روغن شگفت آور سخن به میان آورده اند.

 

طب نوین در رابطه با  حجم دادن به اندام های بدن چاره ای جز عمل جراحی در اختیار قرار نمی دهد. عمل افزایش حجم علاوه بر هزینه ی مالی خطرات باور نکردنی از لحاظ سلامتی را به دنبال دارد. بدین گونه است که در حال حاضر افرادی که میخواهند در کوتاه مدت تاثیرات بدون عوارض را بدست آوردند به سراغ این روغن می آیند.

روغن گیری بدون پایه برای دانه های روغنی به طریقی دیگر انجام خواهد شد . ابتدا میبایست برای هر ۳۰ گرم روغن حدود ۱ کیلو گرم کرم ایزنفتیدا ( Eisenia Foetida ) تهیه نمود . سپس کرم ها را درون ظرفی ریخته و به اندازه  ۱.۵ کیلوگرم آب به آنها اضافه میکنیم . درب آنرا بسته و راه تنفس فرار میدهیم .

سپس در محیطی با دمای ۲۵ الی ۳۰ درجه به مدت ۴۵ روز نگهداری میکنیم تا آب بخار شده ولی کرم ها رطوبت را به خود جذب کرده و ورم کرده باشند . پس بطور کامل نباید خشک شده باشد .

پس از آنکه بطور کامل رطوبت را به خود جذب نمودند در ظرفی موسوم به ظرف بادرنجان ریخته میشوند ( ظرف بادرنجان یک ظرف مخصوص جهت روغن گیری بدون پایه از انواع و اقسام کرم ها میباشد ) سپس به مدت ۴۵ دقیقه ظرف بادرنجان که همانند Oven قرار میگیرد .

فرایند روغن گیری را انجام داده و در نهایت روغن را از صافی رد میکند . پس از این فرایند روغن گیری در صورتی که کرم ایزنفتیدا هندی نوع II باشد . روغن حاصل شده شما بنا به آزمایشات دارای ۹۶٪ الانتين خالص خواهد بود.

متاسفانه در کشور عمدتا افراد از کرم خشک شده ایزنفتیدا که در داخل کشور با قیمت ارزان به فروش میرود استفاده میکنند . همانطور که میدانید کرم خشک شده هیچ جنبه درمانی ندارد و الانتين خود را از دست داده است .

به همین جهت است که علاوه بر بی رنگ بودن روغن بوی خراطین را نیز نمیدهند .

 

روغن مورد نظر رویکا از کرم های شکم خالی تهیه می گردد .

دقت نمایید که کرم های شکم پر فقط وزن کرم را زیاد میکنند و خواص درمانی و حجم دهندگی را می کاهند.

 

علاوه بر موارد بالا عمل های این چنینی تا سقف ۲۰ هزار دلار ممکن است خسارت بر روی دست بگذارد . طب سنتی در قبال این قبیل از مسایل راهکار های بی ضرر و گیاهی و راحتی را در اختیار مصرف کننده می گذارد. طب سنتی نیز از گذشته و تا کنون بهترین راهکار برای افزایش حجم را استفاده و خرید روغن خراطین اصل نام برده است.

تاثیر  ترکیب جوز هندی در روند حجم دهندگی بسیار زیاد است ( در حد ۱.۵ برابر ) . اگر تمایل دارید  تاثیر دهی روغن خراطين به حداکثر ممکن خود برسد از جوز هندی در آن استفاده نمایید .

جوز هندی در کنار خواص روغن خراطین میتواند گردش خون را به میزان چندین برابر افزایش دهد .

 

نکته ۱ : رویکا به جهت ضمانت خلوص امکان ارائه روغن خراطين ترکیب شده با جوز هندی را ندارد اما شما میتوانید پس از دریافت آنرا با جوز هندی ترکیب کنید . همچنین میتوانید محصول ترکیب شده با جوز هندی سفارش دهید . ( تماس بگیرید )

نکته ۲ : در نظر داشته باشید تعریق زیاد میتواند باعث کند شدن روند حجم دهی شود .به همین سبب نیز بسیاری از افراد میگویند این روغن نیز همانند سایر مکمل های درمانی بهتر است در فصل سرما مانند زمستان و پاییز  استفاده گردد .

نکته ۳: توجه نمایید اگر میخواهید از این محصول بیشترین بهره را در دوره حجم دهندگی بگیرید تعریق خود را کم نمایید . این بدان معنی نیست که ورزش نکنید ! ورزش کنید اما آب نیز زیاد مصرف کنید ( بطور متوسط ۸ تا ۹ لیوان ) . اگر شما در دوره حجم دهندگی با بهره گیری از خواص روغن خراطین هستید باید از تعریق زیاد اجتناب نمایید .

 

 

 

 

 

روغن خراطين اصل فروشگاه رویکا بدون روغن پایه می باشد. یعنی در ترکیبات ابتدایی ساخت روغن ، از هیچگونه روغن اضافه ای در این روغن خراطين  استفاده نشده است. روغن های که با استفاده از روغن پایه و بستر ساز ساخته میشود ، متاسفانه با سوء استفاده و کم فروشی متقلبان همراه است . میتوان با اطمینان خدمت شما عرض نمود که این محصول موجود در رویکا رقیبی نخواهد داشت . به همین سبب ما با افتخار و اطمینان می گوییم معتبر ترین سامانه فروشگاهی تولید روغن هستیم .

 

هنگام خرید روغن خراطین اصل باید به هولوگرام اورجینال دقت شود زیرا نشانه ی اعتبار کالاست . میتوان گفت مهمترین بخش روغن خراطين اصل ، خرید روغن خراطین اصل است. زیرا با یک خرید نادرست میشود  از خواص روغن خراطین بی بهره ماند . خواص روغن خراطین تنها به اصل بودن و بدون پایه بودن محصول وابسته است.

 

امیدواریم با یک انتخاب و خرید عاقلانه سلامت و زیبایی خود را بیمه کنید.

با توجه به آزمایشات گرفته شده و تاییدیه های موجود این روغن توانست بیشترین میزان الانتیین و مقدار خالص کرم ایزینفتیدا را در خود دارا باشد. با توجه به نظر سنجی در آپارات نیز روغن خراطين رویکا توانسته است بیشترین میزان رضایت را نسیب خود کند.  همینطور با منحصر بودن  خواص روغن خراطیِن اصل رویکا توانست رتبه ۱ محصول ممتاز از سامانه فروشگاهی محصولات ارگانیک بدست بیاورد.

 

ما به خریداران محصول این ضمانت را می دهیم که پس از خرید روغن خراطین اصل  در صورتی که خواص روغن خراطین اصل برای خریدار آشکار نشد یا حتی خریدار به هردلیلی درخواست به استرداد وجه و پس گیری مرسوله را نمود بر طبق قوانین و مقررات فروشگاه رویکا مبلغ بدون هیچ کم و کاستی عودت داده خواهد شد .

 

 

همچنین  شما می توانید در تمام طول مدت استفاده پس از خرید روغن خراطین اصل ، از خدمات و مشاوره با متخصصان رویکا مطلع شوید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید به پشتیبانی رویکا تماس بگیرید.

 

 

برای راحتی کار هموطنان عزیز فروشگاه رویکا از ۳ طریق درگاه خرید روغن خراطین اصل را برایتان باز کرده است.

 

از بالای همین صفحه گزینه سبد خرید را انتخاب نموده و خرید روغن خراطین خود را کامل نمایید.

 

تماس با پشتیانان فروشگاه رویکا و ثبت سفارش

 

 

پشتیبانی و سفارشات رویکا

 


۰۲۱۲۸۴۲۳۳

۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

 

 

 

 

 

 

 کانال ما در تلگرام :

royka_ir

صفحه ما در اینستاگرام :

 royka_ir

 

 

 

برای سفارش پرداخت در محل می توانید با پشتیبانان تماس بگیرید و اطلاعاتتان را درج کنید .‌

یا از قسمت سبد خرید شهر و استان خود را انتخاب کنید .

سپس به صورت خودکار سفارش پرداخت در محل برایتان باز می شود.

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی محصول  :

۲۵ خرداد ۹۸

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Rating
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
Very Poor



ممنونم به دستم رسید ، این روغن فوق العاده است

سلام خدمت مدریت فروشگاه رویکا ،
بنده از این روغن استفاده کردم و طی ۳ ماه تقریبا جواب گرفتم ، ( با اینکه در حد انتطارم نبود ) ولی فکر نمیکردم جواب بده ، که داد

من این محصول را سفارش دادم کی میرسه ؟

شماره محصول را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود .

این روغن خراطین رو من استفاده کردم و واقعا راضی بودم ولی تموم شده

در بعضی فروشگاه ها با قیمت ۶۳۰۰۰ تومان وجود دارد اما سلامت و کارایی محصول توسط فروشگاه رویکا تایید نمیشود . این روغن توسط فروشگاه رویکا عرضه میگردد و دارای تاییدیه سلامت میباشد .
کارایی آن نیز ۱۰۰٪ تضمین گردیده است .

با تشکر

روغن خراطین واقعا تاثیر گذاره

بسیار ممنونیم که تجارب خود را با ما به اشتراک میگذارید .

اینا همه الکی هستن

روغن خراطین ، روغن زالو

این روغن ها به نظرم اگر اصلش توی بازار موجود باشه اثرش از هزار تا حجم دهنده های صنعتی بیشتره ، من سفارش دادم امیدوارم همونطور که فکر میکنم یک روغن خراطین اصل باشه

آقا الان سفارش بدیم این روغن خراطین رو کی میرسه دستمون ؟
این روغن کوچک بودن حجم آلت آقایان هم تاثیر میزاره ؟
برای بزرگ کردن سینه خانم ها چطور ؟

خیلی خوبه اما متاسفانه من هرچی به همسرم میگم از این روغن خراطین استفاده کن یا برو تو بازار روغن خراطین اصل بگرد پیدا کن تو کتش نمیره

مگر مشكل همسر شما چيه؟؟

واقعا تاثیر گذاشت ها این خراتین تون

این روغن خراطین ها و حجم دهنده ها رو میشه به عنوان چاق کننده صورت یا حجم دهنده باسن ازشون استفاده کرد ؟

کاربرد اصلیش واسه چاق کنندگی صورته ملت ؛ملت میمالن به دودولشون

واااااای این روغن برای من که داره معجزه میکنه

من که هرچیزی به این وامونده میمالم تاثیر نداره ، مطمئنم اینم تاثیر نمیکنه

آقا دمتون گرم بقران

این روغن که شما فرستادید رو چطوریه که یک وبسایت دیگه داره میده ۷۹ هزار تومان ؟؟ اصلی و تقلبی داره ؟

صد در صد محصول اونها هم کیفیتش عالیه . قیمتش بالاست حتما هزینه های زیادی رو دارن متحمل میشون . والا قطعا روجا فقط با یک برند تولید میشه و همه جا هم ضمانت بازگشت داره. شماره ثبت ۴۰۰۷۱ ، پروانه ساخت :۱۹۲۹ همشون یکیه .

با سلام ابتدا مکان خود را ( شهر و استان ) مشخص کنید ، گزینه پرداخت در محل فعال میشود

سلام، اگه با پست بفرستید چ، روی بسته محتوایش نوشته؟
نمی‌خوام کسی بدونه توش چیه؟

سلام ما روی محصول برچسب میزنیم و مینویسیم فقط توسط خریدار نهایی باز شود

ببخشید هربار بعد ازمصرف یعنی اگه روزی دوبار یا همون یکبار استفاده بشه مثلا بری افزایش حجم سینه باید شسته هم.بشه؟و اگه شسته نشه چی؟بوی بدی نداره ؟

سلام . نه نیازی به شستن نیست . شما چند قطره از روغن رو روی محل ۱۰ دقیقه طبق دستور ذکر شده ماساژ میدید بعد از ماساژ پماد زالو رو استفاده میکنید . نه بوی خاصی ندارد

بگی نگی داره یه اتفاقاتی میوفته :)))))

خداوکیلی شایعه ای بیش نیست درسته ؟

پیش داوری نکنیم . ما اگر شک داشتیم ضمانت بازگشت کالا حتی در صورت عدم رضایت قرار نمیدادیم .

سلام . من خیلی دنبال افرایش حجم گونه هام بدون عمل جراحی بودم الان بعد از مصرف خراطین علاوه بر برجستگی گونه کشیدگی کاملا محسوس در صورتم احساس میکنم

من اصلا بع این چیزها سنتی اعتقاد ندارم

ادمین روغن خراطین رسید . یک زنگ به من بزن به من بزن ۱۸ اذر سفارش دادم محمدجواد عباسی ، راهنمایی میخوام

۱ دونه دیگه هم واسه کریم زاد بفرست

چقدر زیاد توضیح دادید حوصله آدم سر میره

با سلام من تازه این بسته را تحویل گرفته ام نحوه استفاده از روغن و طرز مالش روغن پماد را بفرمایید . لطفا ارشاد فرمائید

با سلام و احترام با شماره ۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰ تماس بگیرید ، بطور کامل شما رو راهنمایی خواهند کرد .

من تا حالا ۲ تا از این سفارش دادم ۲ ماه استفاده میکنم احتمال داره الان این حجمی که گرفته دوباره برگرده به رو اول ؟ اگر دیگه نزنم ؟ شما برگشت پذیری رو هم تضمین کردید دیگه نه ؟

داخل مطالب توضیح داده شده است که حجم حاصل شده از بین نخواهد رفت .

امیر جان من دوره سوممه دارم استفاده میکنم .
اگر سهل انگاری کنی جواب نمیگیری .
ولی اگر واقعا طبق همین دستور العمل بری جلو شک نکن نتیجشو خواهی دید.

مرسوله شما همون روز ، ساعت اداری ارسال میشه و طبق گفته پست ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری با پست پیشتاز و ۳ تا ۵ روز کاری با پست سفارشی به دست شما خواهد رسید .

ببخشید من روغن خراطین از جایی گرفتم ولی رنگش سرخه ،این مشکلی داره؟؟استفاده نکنم؟

با سلام و احترام
نمیتونیم ندیده و بدون آزمایش تعیین ماده افکتور بگوییم مشکلی دارد یا خیر .
ملاک اعتماد شما به شخص فروشنده خواهد بود .

سلام، وقتتون بخير
ميخواستم بدونم اين روغن براي گودي و تيرگي زير چشم هم موثره؟؟؟؟؟

با سلام .
باید علت اصلی گودی و کبودی زیر چشم مشخص شود.
در صورتی که علت آن کم خوابی و کم خونی فقر آهن نباشد ، میتواند گودی را بطور کامل برطرف کند

سلام
این روغن خراطین علاوه بر رشد آلت تناسلی زود انزالی هم برطرف میکنه؟

سلام ، تا حد اندک بله ولی اگر با جنسینگ مصرف شود تاثیر زیادی خواهد داشت .
در صورت تمایل میتوانید کپسول جنسینگ را نیز به سفارش خود اضافه نمایید ( سفارش تلفنی )

سلام داداش خیلی خووووب بوووود. من ۱۵ روزه دارم استفاده میکنم بزرگ شده دمتووون ۱سانت فکنم بزرگ شده و کلفت ترم شده دمتووون

سلام ممنون منم استفاده کردم یه ده روزیه داره اتفاقاتی میفته فقط یه سوال نوک … …. هم لازمه مالیده بشه روغن وپماد؟؟؟

با سلام و احترام .
بله

لطفا دسته این تارگتی ها رو رو کنید ، جواب نمیدن

اگر امکان داره در مورد برند های دیگه صحبت نکنیم .

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم این روغن برای حجیم کردن ساق پا یا دست هم کاربرد داره؟

تمام قسمت های بدن که عضله دارد یا بافت اسفنجی

بی نظیره.فوق العاده ازش راضیم

سلام چیزی ندارید که بزرگ رو کوچیک کنه دیگه بیش از حدم بزرگ باشه عذاب اوره ممنون

نه متاسفانه

دوره مصرف برای تمامی اندام ۳ بار میباشد .

برای ناحیه تناسلی اول روغن زده بشه و ماساژ داده بشه و بعد پماد رو بمالیم ؟

با سلام و احترام .
در توضیحات بالا بطور کامل توضیح داده شده .
در صورت سوال بیشتر با شماره فوق تماس بگیرید .

سلام
ببخشید برا حجیم کردن بازوها ی دست هم تاثیر داره؟! مدت تاثیر و مقدار تاثیرش به اندازه مدت و مقدار آلت هشت؟

با سلام بله تاثیر دارد .

سلام، استفاده از این روغن روی اندام باعث افزایش حجم عضله اون قسمت میشه یا تولید چربی میکنه؟؟؟
لطفا این موضوع رو حتما توضیح بدین
ممنون

با سلام و احترام ، خیر تولید چربی نمیکند .

با سلام و احترام
اینجانب حدود ۴۵ روز پیش دو بسته خریداری ودر حال استفاده میباشم
و تعغیراتی در شرف وقوع میباشد ایا با اتمام روغنها برای افزایش بیشتر
خرید کنم یا خیر ودر صورت پاسخ مثبت چند بسته

سلام دمتون گرم، با اینکه اصلا هیچ اعتقادی نداشتم استفاده کردم و جواب داد.واقعا واسه آلت من معجزه کرد.بعد از دو ماه استفاده واقعا جواب داد.

ایا بعد از استفاده روغن موقعی ک میخواهیم پماد را استفاده کنیم نیاز است تا دوباره موضع را ماساژ دهیم تا گردن خون بیشتر شود و بعد پماد را استفاده کنیم؟

با سلام و احترام.
خیر

من میگویم چرته و نمیخرم هه هه

به طریقی ماساژ داده که روغن بطور کامل جذب گردد

سلام من که خیلی نتیجه گرفتم کاملا برجستگی لبم رو احساس میکنم .خداخیرتون بده

با سلام
واقعا ازتون ممنونم اعتماد به نفسم دوباره برگشته

سلام،خداقوت
برای آلت حتما باید درحالت نعوض استفاده شود؟

لذوما نیازی نیست که در این حالت باشد و شما در حالت نرمال نیز میتوانید از آن استفاده کنید

من ۱۲ سال سن دارم و ۷سانت الت دارم ایا عادی است یا باید روغن خراطین استفاده کنم

فرایند بلوغ شما به اتمام نرسیده ، صبور باشید.

با سلام
بعد از استفاده از روغن و پماد باید محل گرم نگه داشته شود ؟
اینکه در بعضی از راهنمایی ها گفته شده پارچه خنک گذاشته شود غلط است؟
و اینکه طبق بعضی از گفته ها در بعضی از راهنمایی ها
گفته شده تا چند ساعت نباید لباس پوشید یا برخوردی با لباس نداشته باشد.. این صحیح است ؟

با سلام و احترام .
متاسفانه ما نمیتوانیم مطالب سایت های متفرقه را تایید یا تکذیب کنیم .
ولی داخل مطالب کامل توضیح داده شده است .
درصورت هرگونه سوال با پشتیبانی رویکا تماس بگیرید .

سلام واقعا ممنونم اولین محصول اینترنتی بود که واقعی بود مرسی

اگر ما کامنت بزاریم اینجا میزارید ؟
مثلا بگم حال نمیکنم با هیچکدونمتون

سلام.
شما لطف دارید

تا وقتی که عملا جواب نگرفتم باورم نمیشد .محصولات شما بی نظیره

افزایش سایز بستگی به پراپرتیس های پوست شما دارد .
بله دائمی است

بعد از برجستگی ناحیه مورد نظر بامصرف این روعن ایا امکان بازگشت به حالت اولیه وجود دارد ؟

خیر

چند سانت تقریبا به سایز الت اضافه میشه از نظر طول و حجم؟ اگه مرتب طبق دستوراستفاده بشه …این افزایش سایز در طی مصرف چند ماه به حداکثر خودش میرسد؟

با سلام و احترام .
بسته به درم و اپیدرم هرکس اندازه ها متفاوت است .
پس از اتمام دوره به حداکثر میزان خود میرسد

سایتهای دیگه‌که گفتن قبل از استفاده از خراطین پوست موضع رو ماساژ بدید تا سه دقیقه تا پوست قرمز شود سپس از خراطین استفاده شود منبع علمی ندارد و لازم نیست ولی سئوالم اینه‌میشهوبجای ماساژ موضع مورد نظر از سشوار برای گرم کردن موضع استفاده کرد؟

خیر نیاز نیست

سلام . ممنونم از پکیج زیبا وهدیه عالی شما

با سلام و احترام .
امیدوارم همیشه راضی باشید از ما .
موفق و موید باشید.

بهترین گزینه برای رفع چروک های صورت .اینو من واقعا بهش رسیدم

ارتون ممنونم به دستم رسید

سلام. من در دوران ۱۶ تا ۱۹ سالگی سایز الت ۱۸ تا ۲۰ و با حجم معقول داشتم. بعد از مسئله روحی ای که برام پیش امد و ۲۰ کیلو کم کردم التم بزور به ۱۵ میرسه. الان وضعیت جسمانیم به حالت قبل و بهتر از گذشته برگشته. اما التم همچنان کوچک مانده. الان ۲۳ سالمه و چشم ندارم التمو ببینم. هر وقت میبینم میگم تف تو این شانس.
به نظر شما به حالت قبلی میرسه؟

روغن خراطین تاثیرش خوب بوده ولی بوش قابل تحمل نیست

با سلام و احترام تماس بگیرید با شماره :
۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

ممنونم .خیلی راضیم

اونایی که میگن الکیه که هیچی
ولی اونایی که مرددن و شبهه تو ذهنشونه باید بگم که خیلی
عالیه من تاثیرشو تو دو هفته کمتر دیدم
قبلش خیلی کرم و قرص میخوردم برا چاقی صورتم
ولی این عالیه
تغییرات رو کمتر از دوهفته میتونید با چشم ببینید

سلام.من روغن خراطین مصرف کردم ونتیجه گرفتم،امامی خوام بدونم الان ک روغن تموم شده ومن ب نتیجه ای ک می خواستم رسیدم این نتیجه پایداره یادوباره بعد مدتی ب حالت اولش برمی گرده اندامم؟

سلام برای سرد بودن میلی جنسی خانوم ها هم کارآیی داره؟

با سلام – خیر ارتباطی نداره

سلام.من زیر چشمم پوستش یکم نازک شده طوریکه رگهای زیر چشمم که قبلا معلوم نبود الان دیده میشه. آیا این روغن رو زیر چشمم هم میتونم بزنم و مفید هست یا نه؟ممکنه ضرر داشته باشه؟

با سلام و خسته نباشید . این روغن عوارض خاصی رو به دنبال ندارد اما برای بافت زیر چشم مدت زمان جواب دهی بیشتری نسبت به سایر اندام خواهد داشت . موفق باشید .

ایا برای چین و چروک جزیی در ناحیه تناسلی خانم ها هم خوبه؟؟

با سلام . تمامی مناطقی از بدن که دارای بافت اسفنجی هستش

سلام
الوعده وفا
گفته بودم میام نتیجه را میگم.
من وقتی ب نتیجه رسیدم با اینکه هنوز نصفی دیگه از روغن مونده.من واسه چاقی صورت سفارش دادم.هم تپل شده صورتم هم رنگ پوستم روشن شده.اینو از نظراتی ک
بقیه دادن و خودم برآورد کردم متوجه شدم.واقعا تاثیر داشت ممنونم ک تقلبی در کارتون نبود.اجرتون با خدا

سلام – ممنونم – امیدوارم بتونیم باز هم برای شما ثمر بخش ظاهر شیم .

برای بزرگ کردن لب هم استفاده میشه؟

بله به توضیحات بالا مراجعه شود

باسلام من روغن رو از سایت شماخریداری کردم واقعا معجزه کرده و بزرگ شده

سلام – با اینکه ما این فروشگاه رو نمی شناسیم اما :
هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم .
ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم .

سلام این روغن خراطینی که میگین واسه افزایش سایز شدن ناحیه تناسلی خانم هام میشه استفاده کردددد ؟؟؟؟؟؟!!!

یه سوال ایا این روغن خراطین رو ترمیم جای سوختگی و گودی کم صورت تاتیر داره?

برای ترمیم جای سوختگی خیر زیرا این روغن خاصیت حجم دهندگی را دارد نه ترمیم کنندگی

سلام.موقع ارسال محصول روی بسته چیزی از خود محصول نوشته یا ثبت میشه؟

بسته محرمانه ارسال خواهد شد

با سلام سفارش فقط بصورت آنلاین و یا تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ امکان پذیر است

سلام من الان سفارش دادم کی ب دستم میرسه؟

پرداخت آنلاین ۲۴ الی ۴۸ ساعت
پرداخت درب منزل ۳ الی ۵ روز

آیا در آلمان نمایندگی دارید؟

با سلام خیر اما با پشتیبانی تماس بگیرید برای شما ارسال میشود.

سلام من در شرایطی هستم که نمیتونم هر روز استفاده کنم.یک روز در میان میتونم استفاده کنم.آیا باز هم تاثیری میزاره؟یا بعد اینکه شرایطم اوکی شد محصولو خریداری کنم؟

با سلام و احترام – محصول باید طبق دستور استفاده گردد

در توضیحات قید گردیده است

با سلام ، شما میتوانید این روغن رو برای تمام مواردی که در بالا ذکر شد استفاده کنید

با سلام . سفارش شما ثبت گردیده و ارسال شده است .

سلام.ایا خراطین درمانگری برای عدم نعوذ بیماران دیابتی هست یا نه؟

خیر ارتباطی ندارد

در بالای همین صفحه درج شده است

سلام من این روغن رو تهیه کردم ممنونم ۳ هفته است استفاده کردم نزدیک به ۲ سانتی متر افزایش طول داشتم ، خدا بدهد برکت

سلام

چه میزان میشه روی افزایش حجم حساب کرد ؟

با سلام و احترام . بستگی به میزان کلاژن سازی پوست هرکس متفاوت است

سلام من عادت دارم ابروهام رو میدم بالا و یا اخم میکنم دخترم و ۲۴ سالمه. این روغن برای پیشانی هم خوبه؟ممنون میشم جواب بدید

با سلام و خسته نباشید. در صورتی که از این روغن برای از بین بردن چین و چروک استفاده میکنید ، بله میتونید روش حساب کنید

با سلام و احترام حدالکثر هر ۳ میلی با ۲ عدد پودر جوز هندی مخلوط می گردد

ممنونم بهترین روغنی بود که تا حالا برای حجم دهی استفاده کردم

من از روغن زالو تعریف زیاد شنیده بودم اما اینبار روغن خراطين مارو گرفت

اقا روش استفاده روغن خراطین رو باید از کی بپرسم

هم میتوانید از قسمت مقالات بخوانید و هم میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام – چطوری میشه خرید کرد ؟

هم میتونید از طریق سایت سفارش بدید هم میتونید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

بابت محصولتون ممنونم اثر گذار بوده این اثر تا همیشه ماندگاره ؟

با سلام و احترام اثر گذاری این محصول دائمی است

با سلام و احترام . برای هر ۳۰ میلی لیتر یک عدد جوز هندی پودر شده کفایت میکند .

با سلام و احترام – در قسمت مقالات بنویسید روش استفاده از روغن خراطین برای صورت

فکر میکنم تنها سایت در حوزه فروش روغن هستید که تمام جوانب رو توضیح میدید

با سلام و احترام – سفارش شما ۹ ساعت پیش ثبت گردیده است . با این حال ارسال شده و فردا به دست شما خواهد رسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با فروشگاه تماس بگیرید

جالب بود ممنونم ، ولی سوالی که واسه من پیش اومده اینه که روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

بطور کامل در بالا توضیح داده شده و حتی مقاله ای در این خصوص درج گردیده است

سلام‌ کارشناس محترم لطفا جواب بدید باتشکر ?
روغن خراطین فروشگاهتون تا چند سایز میتونه روی بزرگ کردن باسن تاثیرگذار باشه ؟ باتوجه به این که من ورزش بدنسازی انجام‌ میدم برای حجم گرفتن باسن و ران ، میخواستم بدونم اگربه همراه ورزش ازاین روغن هم استفاده کنم چقد تاثیرگذاره ؟ چنددوره باید استفاده کنم ؟

با سلام و احترام – هیچ متخصصی نمیتواند بطور قطعی به شما بگوید چه اندازه تغییر سایز خواهید داشت ، حتی پزشکی که برای حجم دادن از ژل و پروتز استفاده میکند نمیتواند سایز نهایی را دقیقا پیش بینی کند ، بستگی به میزان کلاژن سازی بدن شما خواهد داشت . در مقاله بالا بطور کامل برای استفاده ورزشکاران توضیح داده شده است . برای دریافت پاسخ کامل سوالات میتوانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ تماس بگیرید .

با سلام و احترام بله

با عرض سلام و خسته نباشید!
لطف نموده بفرماید که آیا ارسال روغن مذکور به اروپا امکان پذیر است و چگونه می توان از بانک ها خارجی پول آنرابه حساب شما واریز نمود؟
ممنون شما

با سلام و خسته نباشید بله امکان پذیر است با پشتیبانان ما در ارتباط باشید

نکروز آواسکولار سر استخوان ران که در اثر نارسایی خون به وجود میاد,آیا با ماساژ این روغن در محل لگن,خونرسانی به آن نقطه بهبود پیدا میکند

با سلام و احترام . بافت‌مردگی یا بی‌خونی یا آواسکولار نکروز زمانی به وجود می آید که خون رسانی به سبب عاملی قطع شده است . این روغن زمانی میتواند خون رسانی را افزایش دهد که خون در بافت به مقدار ناچیز در جریان باشد نه اینکه بطور کلی قطع شده باشد .

ایادرسته که میگن اگرباجوزهندی مخلوط بشه تاثیرش دوچندان میشه؟؟؟

با سلام و احترام بله

با سلام برای افراد باردار استفاده میشه ؟

بله

فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

05137238070 – 021284233

info[@]royka[.]ir

پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

خواص روغن خراطین برای خط خنده
خواص روغن خراطین برای خط خنده
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *