خواص دارويي عنبر نسارا

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

عنبر نسارابا شنیدن این اسم پرطمطراق، انسان ناخودآگاه، یک داروی خوش رنگ و بو را در ذهن خود مجسّم می کند؛ امّا در واقع، عنبر نسارا، پشگل الاغ مادّه(به گویش محلّی ماچه الاغ) است.

 

در کتب داروسازی طبّ قدیم، خواصّ دارویی انواع مدفوع و ادرار انسان و حیوانات مختلف شرح داده شده است. جالب آنجاست که این آثار درمانی به طور مکرّر تجربه شده است و در بسیاری موارد گره گشای درمان بیماری هایی بوده اند که در حالت عادّی درمان آنها بسیار سخت است. برای مثال با مراجعه به یادداشت های مرحوم فقید، دکتر عبدالله احمدیه-که خدایش رحمت کناد- موارد متعدّدی را می توان یافت که دردهای شدید مفصلی و روماتیسمی را با ضماد سرگین گاو درمان نموده اند.

 

البتّه در کتب طبّی قدیم، حتّی آثار استفاده خوراکی! از این داروها هم ذکر شده است امّا  از آنجا که استفاده خوراکی آنها در فقه ما حرام شمرده شده است – به استثنای ادرار شتر که با رعایت شرایط و از نظر بعضی فقها، قابل شرب است – ترجیح می دهم از این موارد عبور کنم و به سایر خواص عنبر نسارا بپردازم.۱- دود دادن عنبر نسارا در محیط های بسته مثل فضای خانه، مانند اسفند اثر میکروب کشی قوی دارد و انجام گاهگاهی این کار به ویژه در فصول سرد، تاثیر قابل توجّهی در کاهش موارد بروز بیماری هایی مثل سرماخوردگی دارد؛ به ویژه اگر یکی از اعضای خانواده سرما خورده باشد می توان با این کار از افزایش بار ویروس در فضای محلّ زندگی کاست.۲- استنشاق دود عنبر نسارا یکی از راه های مناسب برای درمان سینوزیت های مزمن و حاد و سرماخوردگی است. این کار در درمان سردردهای کهنه نیز موثّر است. برای این کار، عنبرنسارا را در یک اسفند دود کن ریخته روی شعله کم قرار داده دود متصاعد شده را استنشاق کنید.۳- گرفتن مواضعی از بدن که دچار خارش است روی دود عنبر نسارا، یکی از روش های بسیار موثّر در کاهش انواع خارش هاست. همچنین این کار، برای درمان تاول ها و زخم های ترشّح دار نیز اثر مناسبی دارد. این روش یکی از بهترین روش های درمانی اگزما هم هست. همچنین این کار تاثیر بسیار خوبی در ترمیم سریع انواع زخم ها به ویژه زخم های سوختگی دارد.۴- ضماد کردن مخلوط عنبر نسارا و سرکه روی پیشانی در درمان خون دماغ مفید است. ۵- به روش های ذیل می توان از عنبر نسارا برای کمک به درمان صرع استفاده کرد:۵-۱- استنشاق عصاره خشک آن با سرکه.۵-۲- استفاده از آب عنبر نسارای تازه به عنوان قطره بینی.۶- پاشیدن پودر عنبر نسارای خشک بر روی انواع زخم های تازه، علاوه بر کمک به بهبودی آنها، خونریزی آنها را نیز متوقّف می کند. 7- دود دادن عنبرنسارا براي كاهش خونريزي و كوتاه كردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت هاي واژينال مفید است. روش استفاده به این شرح است:  براي اين كار 2 الي 3 عدد عنبر نسا را همراه با خاكشي و اسپند، روي كمي ذغال انداخته و گلدان سفالي كه ته آن سوراخ داشته باشد را روي آن برگردانيد، كه در اين صورت مانند دودكش مي شود، لباس زير خود را درآورده و دامن بلندي بپوشيد و به حالت نيم خيز روي آن بایستيد. البته این کار بدون خاکشی و اسپند هم موثر است. اگر هم حوصله ندارید می توانید بدون این تشریفات خاص درمان را انجام دهید. برای این کار کمی عنبرنسارا را روی اسفنددودکن روی شعله کم قرار داده بگذارید دودش به واژن بخورد.اين كار را 2 روز قبل از زمان پريود، 2 روز در زمان پريود و 2 روز بعد از پريود انجام دهيد. 8- به همان شیوه فوق الذّکر، دود عنبرنسارا در درمان و و کاهش عوارض بواسیر هم بسیار موثر است.منبع:shiateb.com

دکتر محمد جواد اسلامی پور

باشنیدن این اسم پرطمطراق انسان ناخوداگاه یک داروی خوش رنگ و بو را در ذهن خود مجسم می کند اما در واقع عنبر نسارا پشگل الاغ ماده ( به گویش محلی ماچه الاغ) است.در کتب داروسازی طب قدیم خواص دارویی زیادی برای عنبر نسارا شرح داده شده است جالب آنجاست که این آثار درمانی به طور مکرر تجربه شده است ودر بسیاری موارد گره گشای درمان بیماریهایی بوده اند که در حالت عادی درمان آنها بسیار سخت است.

خواص عنبر نسارا:

1- دود کردن عنبر نسارا در محیط های بسته مثل فضای خانه مانند اسفند اثر میکروب کشی قوی دارد و انجام گاهگاهی این کار به ویژه در فصول سرد تاثیر قابل توجهی در کاهش موارد بروز بیماریهایی مثل سرما خوردگی دارد بویژه اگر یکی از اعضا خانواده سرما خورده باشد

2-استنشاق دود عنبر نسارا یکی از راههای مناسب برای درمان سینوزیتهای مزمن و حاد و سرما خوردگی است. این کار در درمان سر دردهای کهنه نیز موثر است. برای این کار عنبر نسارارا در یک اسفند دود کن ریخته روی شعله کم قرار داده و دود متصاعد شده را استنشاق کنید.

3- گرفتن مواضعی از بدن که دچار خارش است روی دود عنبر نسارا یکی از روشهای بسیار موثر در کاهش انوع خارش هاست همچنین این کار برای درمان تاولها و زخمهای ترشح دار نیز اثر مناسبی دارد. و یکی از بهترین روشهای درمان اکزما هم هست همچنین این کار تاثیر بسیار خوبی در ترمیم سریع انواع زخمها به ویژه زخمهای سوختگی دارد.

4- ضماد کردن مخلوط عنبر نسارا و سرکه روی پیشانی در درمان خون دماغ مفید است.

5- به روشهای ذیل می توان از عنبرنسارا برای کمک به درمان صرع استفاده کرد .

6- پاشیدن پود عنبر نسارای خشک بر روی انواع زخمهای تازه علاوه بر کمک به بهبودی آنها خونریزی آنها را متوقف می کند.

7- دود کردن عنبر نسارا برای کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت های واژینال مفید است. روش استفاده به این شرح است:

برای این کار 2 الی 3 عدد عنبر نسارا همراه با خاکشی و اسفند روی کمی زغال ریخته و گلدان سفالی که ته آن سوراخ داشته باشد را روی آن برگردانید که در این صورت مانند دودکش می شود لباس زیر خود را در آورده و دامن بلندی بپوشید و به حالت نیم خیز روی آن بایستید(البته این کار بدون خاکشی و اسپند هم موثر است و یا کمی عنبر نسارا را روی اسفند دود کن روی شعله کم قرار داده بگذارید دودش به واژن بخورد.) این کار را 2 روز قبل از زمان پریود 2 روز در زمان پریود و 2 روز بعد از پریود انجام دهید.

8- به همان شیوه فوق الذکر دود عنبر نسارا در درمان و کاهش عوارض بواسیر هم بسیار موثر است.

9- برای تقویت حنجره و تارهای صوتی دود عنبر نسارا کاربرد دارد که باید آن را داخل حنجره تان بخور دهید

10- برخی معتقدند که دود عنبر نسارا فرآیند زایمان طبیعی را آسان می کند

 

نکات مهم در استفاده از عنبر نسارا:

خوردن عنبرنسارا ممنوع است و می تواند برای سلامتی مضر باشد.

در ضمن مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مقاله ای با عنوان تاثیر دودهای طبی بر برخی عوامل عفونت زای بیمارستانی به این نتیجه رسیدند که با توجه به یافته های پژوهشی و اثرات ضد میکروبی دودسرگین بر روی میکروبهای بسیار مقاومی مانند استا استافیلوکوک اورئوس و سودوموناس آئروژینوزا لزوم انجام تحقیقات وسیع تر در مورد مواد موثره خواص دود سرگین مطرح می گردد همچنین در یک آزمایش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجزای عنبرنسارا با استفاده از روش کروماتوگرافی و با استفاده از دستگاه Gc- ms از یکدیگر جدا شدند. این اجزا شامل هگزان – استیک اسید- آکونیتین- بتاکاروتن- دی میتل آمین بوده است که عمدتا شامل خواص آنتی اکسیدانی آنتی باکتریال ضد قارچ و ضد التهابی هستند.

اینجانب دکتر محمد جواد اسلامی پور در سال 1374 از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده ام.در رشته طب سنتی به تحصیلات خود حدود 5 سال زیر نظر استاد خیراندیش مباحث مختلف طب سنتی را آموزش دیده و از سال 84 تاکنون با اجازه استاد به درمان بیماران به روش طب سنتی پرداخته ام.تاکنون بیش از 11 هزار بیمار با سابقه پزشکی مکتوب (پرونده پزشکی ) در این مرکز درمانی (درمانگاه ابوفاضل) تحت مداوا با طب سنتی قرار گرفته اند. امیدوارم مطالبی که در این سایت در دسترس شما قرار می گیرد مفید بوده باشد

افراد سوداوی مزاج دارای پوست خشک بوده باید پوست خود را با روغن زیتون یا روغن کنجد چرب کنند.10 الی 15 دقیقه پیاده روی بعد از شام برایشان مفید است.چند

خصوصیات جسمی افراد دموی مزاج : افراد دموی مزاج درشت اندام بوده ، دارای پوستی سرخ و سفید و مو های پر پشت هستند. نبض پر و قوی دارند .

با توجه به تاثیر بسیار خوب و موثر رواج مجدد طب سنتی و اسلامی در میان مردم و درمان بسیاری از بیماری ها و نقش بسیار موثر و رواجع این طب در ارتقاع سطح سلامت جامعه بدون نیاز به مصرف و ترویج محصولات وارداتی صنعتی همچون انواع تقویت کننده ها و داروها بر آن شدیم که با بازگوکردن سخنان معصومین و حکیمان این سرزمین هرچند قدمی کوچک برداشته باشیم

در سلامت ۷ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲ نظر 273,680 بازدید

خواص درمانی بی نظیر عنبر نسارا ، درمان میگرن با سرگین الاغ ماده!

با شنیدن این اسم پرطمطراق، انسان ناخودآگاه، یک داروی خوش رنگ و بو را در ذهن خود مجسم می کند؛ اما در واقع، عنبر نسارا، پشگل الاغ ماده (به گویش محلی ماچه الاغ) است.

در کتب داروسازی طب قدیم، خواص دارویی انواع مدفوع حیوانات مختلف شرح داده شده است. جالب آنجاست که این آثار درمانی به طور مکرر تجربه شده است و در بسیاری موارد گره گشای درمان بیماری هایی بوده اند که در حالت عادی درمان آنها بسیار سخت است.

برای مثال با مراجعه به یادداشت های مرحوم فقید، دکتر عبدالله احمدیه موارد متعددی را می توان یافت که دردهای شدید مفصلی و روماتیسمی را با ضماد سرگین گاو درمان نموده اند. البته در کتب طبی قدیم، حتی آثار استفاده خوراکی! از این داروها هم ذکر شده است اما  از آنجا که استفاده خوراکی آنها در فقه ما حرام شمرده شده است – به استثنای ادرار شتر که با رعایت شرایط و از نظر بعضی فقها، قابل شرب است – ترجیح می دهم از این موارد عبور کنم و به سایر خواص عنبر نسارا بپردازم.

۱- دود دادن عنبر نسارا در محیط های بسته مثل فضای خانه، مانند اسفند اثر میکروب کشی قوی دارد و انجام گاهگاهی این کار به ویژه در فصول سرد، تاثیر قابل توجهی در کاهش موارد بروز بیماری هایی مثل سرماخوردگی دارد؛ به ویژه اگر یکی از اعضای خانواده سرما خورده باشد می توان با این کار از افزایش بار ویروس در فضای محل زندگی کاست.

۲- استنشاق دود عنبر نسارا یکی از راه های مناسب برای درمان سینوزیت های مزمن و حاد و سرماخوردگی است. این کار در درمان سردردهای کهنه نیز موثر است. برای این کار، عنبر نسارا را در یک اسفند دود کن ریخته روی شعله کم قرار داده دود متصاعد شده را استنشاق کنید.

۳- گرفتن مواضعی از بدن که دچار خارش است روی دود عنبر نسارا، یکی از روش های بسیار موثر در کاهش انواع خارش هاست. همچنین این کار، برای درمان تاول ها و زخم های ترشح دار نیز اثر مناسبی دارد. این روش یکی از بهترین روش های درمانی اگزما هم هست. همچنین این کار تاثیر بسیار خوبی در ترمیم سریع انواع زخم ها به ویژه زخم های سوختگی دارد.

۴- ضماد کردن مخلوط عنبر نسارا و سرکه روی پیشانی در درمان خون دماغ مفید است.

۵- به روش های ذیل می توان از عنبر نسارا برای کمک به درمان صرع استفاده کرد:

۶- پاشیدن پودر عنبر نسارای خشک بر روی انواع زخم های تازه، علاوه بر کمک به بهبودی آنها، خونریزی آنها را نیز متوقف می کند.

۷- دود دادن عنبرنسارا برای کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت های واژینال مفید است. روش استفاده به این شرح است:

برای این کار ۲ الی ۳ عدد عنبر نسا را همراه با خاکشی و اسپند، روی کمی ذغال انداخته و گلدان سفالی که ته آن سوراخ داشته باشد را روی آن برگردانید، که در این صورت مانند دودکش می شود، لباس زیر خود را درآورده و دامن بلندی بپوشید و به حالت نیم خیز روی آن بایستید. البته این کار بدون خاکشی و اسپند هم موثر است. اگر هم حوصله ندارید می توانید بدون این تشریفات خاص درمان را انجام دهید. برای این کار کمی عنبرنسارا را روی اسفنددودکن روی شعله کم قرار داده بگذارید دودش به واژن بخورد. این کار را ۲ روز قبل از زمان پریود، ۲ روز در زمان پریود و ۲ روز بعد از پریود انجام دهید.

۸- به همان شیوه فوق الذکر، دود عنبر نسارا در درمان و و کاهش عوارض بواسیر هم بسیار موثر است.

عنبر نسا : عنبر نسا همان مدفوع الاغ می باشد که دود آن برای کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره پریود و درمان انواعی از عفونت های واژینال مورد استفاده قرار می گیرد و باید بیمار دود عنبر نسا را داخل مجاری واژن خود بخور دهد.

طرز استفاده ار عنبر نسا: برای این کار ۲ الی ۳ عدد عنبر نسا را همراه با خاک شیر و اسپند، روی کمی ذغال انداخته و گلدان سفالی که ته آن سوراخ داشته باشد را روی آن برگردانید، که در این صورت مانند دودکش می شود، لباس زیر خود را درآورده و دامن بلندی بپوشید و به حالت نیم خیز روی آن بیاستید. این کار را ۲ روز قبل از زمان پریود، ۲ روز در زمان پریود و ۲ روز بعد از پریود انجام دهید.

ضمناً برای تقویت حنجره و تارهای صوتی نیز دود عنبر نسا کاربرد دارد که باید آن را داخل حنجره تان بخور بدهید.

عنبر نسا سرگین الاغ ماده ای است که در بهار جمع آوری می شود.

ابن سینا دود عنبر نسا برای کاهش طول دوره ی قاعدگی و کم کردن خونریزی های ماهیانه در زنان تجویز می کرده است!

شواهد نشان می دهد که دود گیاهان نه تنها در ایران، بلکه در حدود ۵۰ کشور دیگر دنیا کاربرد دارد و بسیار رایج است!

در یک آزمایش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجزای عنبر نساء با استفاده از روش کروماتوگرافی و با استفاده از دستگاه GC-MS از یکدیگر جدا شدند.

این اجزا شامل هگزان، استیک اسید، آکونیتین، بتا کاروتن، دی متیل آمین بوده است که عمدتا شامل خواص آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد التهابی هستند.

برخی از این اجزا نیز در درمان نورالرژی، روماتیسم، خونریزی های مویرگی و خارجی و اختلالات پوستی استفاده می شوند!

در یک آزمایش درون کشتگاهی از دود عنبر نسا به عنوان یک دهانشویه استفاده شد.

نتایج نشان دهنده وجود خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی دود عنبر نسا بود که موجب مهار رشد میکروب ها و باکتری های استرپتوکوکوس موتانس، استرپتوکوک سالیواریوس و استرپتوکوک گشت.

یعنی عنبر نساء دقیقا مانند دهانشویه کلرهگزیدین در برابر باکتری های موجود در دهان عمل کرده بود.

دهانشویه ی CHX دارای فعالیت ضد باکتری قوی در برابر میکروارگانیسم مختلف دهان است اما عوارض جانبی جدی نیز به همراه دارد.

بنابراین می توانید از دود عنبرنساء برای پیشگیری از پوسیدگی و بیماری های پریودنتال استفاده نمایید.

دود عنبر نساء همچنین موجب افزایش فعالیت نوتروفیل های خون و مبارزه بیشتر در برابر میکروب ها می شود.

آزمایشات نشان میدهد که بخور دود عنبر نسا به مدت حداقل ۶ ثانیه به طور قابل توجهی از رشد باکتری ها جلوگیری به عمل می آورد.

این یکی از آزمایشاتی است که بر روی دود عنبر نساء انجام شده و مسلما نیازمند انجام آزمایشات دقیق تر و تکمیلی است.

دود عنبر نساء یکی از بهترین درمان های سینوزیت های مزمن، سرما خوردگی، عفونت های واژینال و درمان انواع زخم های عفونی و غیر عفونی است.

همچنین برخی معتقدند که دود عنبر نساء فرآیند زایمان طبیعی را آسان تر خواهد کرد!

تجربه نشان می دهد که استفاده از دود عنبرنسا هیچ عوارض جانبی خاصی برای بدن ندارد.

۱۴ خرداد ۱۳۹۷

۱۴ خرداد ۱۳۹۷

۱۲ خرداد ۱۳۹۷

من ۳ ماهه سرما خوردگیم خوب نمیشد چرک و عفونت از گلو تا گوشمو اذیت میکرد هر دکتری رفتم تو این مدت دارو و آمپول نمونده بود مصرف کرده بودم بالاخره مادر بزرگم پشکل الاغ بهم داد گفت دود کن دودشو چند بار استنشاق کن چند ساعت فقط خندیدم مسخره کردم ولی با اصرار یه بار امتحان کردم سه ساعت نگذشته بود خارش گلو و گوشم برطرف شد الان چند روزیه دودشو استنشاق میکنم واقعا معجزه کرده از تاثیرش خیلی ذوق کردم خدارو شکر میکنم پشکل الاغشم درمانه هر کی شک داره ۱ بار امتحان کنه ضرر نمیکنه

سلام،به نظرتون برای عفونت ادراری موثره؟؟؟

منم استفاده کردم جواب داده

اره عالیه

اون مصرفش یجور دیگست ولی موثره

سلام من یک هفته دارو های سرماخوردگی میخوردم عفونت بالا میاوردم گلوم داشت میترکید.

تا امشب خاهرم گفت عنبر نسا بگیر دود کن دودشو استشمام کن منم کردم بخدا نیم‌ساعت نمیشه خوب شدم

دوستان باور کنید این یک معجزه است.منم سرماخوروکی شدیدی گرفته بودم شب دودشو با شوخی و هیچ باوری استنشاق کردم.صب ک بلند شدم دیدم خوب شدم گلوم هم کاملا خوب شده.امتحان کنید ضرر نداره.

من ۱ ساله آبریزش بینی دارم انواع دکتر متخصص رفتم فقط دارو به خوردم دادن دیگه هیچ دارویی اثر نداره هنوز یه خورده بهتر نشدم دیگه دارم از زندگی خسته میشم اصلا نمیتونم با کسی صحبت کنم آبریزش بینیم قطع نمیشه فردا میخوام عنبر نسا امتحان کنم تورو خدا برام دعا کنید اگر جواب نداد کلا نا امید میشم.

من دو ماه سینوزیتم عفونت داشت خلط زرد و خون داشتم یعنی افتضاح بود وضعم روزی یه خشاب چرک خشک کن میخوردم ولی یبار دود کردم نیم ساعت نشد هرچی عفونت سی نوسی بود از بین رفت اصلا انگار نه انگار

تنفس عمیق دود عنبر نسا ? باعث بروز خلط شدید ی در حنجره و ریه ی من شدش و بعد یک هفته خلط هایی با طعم دود عنبر نسا ? باعث سرفه های پشت هم و بدون توقف و شدید شدش و به دکتر های زیادی رفتم و فهمیدم برونشیت مزمن و آسم خفیف و آرژی سرمایی گرفتم و دوسال هستش که دارم از سرفه هایم رنج میبرم و با اینکه پیش بهترین دکتر ها رفتم و چند میلیون خرج دکتر و دارو هایم کردم درمان نشدم و تنها چیزی که باعث ? تسکین موقت ? سرفه هایم میشود قرص ایروکاست و یک سری عرقیات گیاهی سنتی یک دکتر گیاهی هستش و هنوز هم بابت تنفس عمیق اون موقع و حبس اون دود پشیمونم? نتیجه اخلاقی = استعمال خارجی اش رو امتحان نکردم ولی اطرافیانم جواب گرفتن ولی برای حبس کردن دود و استعمال داخلی اصلا و به هیچ وجه پیشنهادش نمیکنم

حتما اون مال الاغ نر بوده چون اگه مال نر باشه برعکس عمل میکنه

من برای عفونت واژینال استفاده کردم واقعا عالی بود و خوب شدم

آدرس شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

document.getElementById(comment).setAttribute( id, e388a3a45bbcbca26eb233f7c6ee4241 );document.getElementById(b4b980ccd1).setAttribute( id, comment );

نام *

*

var clickyab_native = clickyab_native || [];
clickyab_native[‘count’] = 4;
clickyab_native[‘corners’] = round;
clickyab_native[‘title’] = مطالب از سراسر وب;
clickyab_native[‘horizontal’] = ;
clickyab_native[‘fontSize’] = 13;
clickyab_native[‘fontFamily’] = ;
clickyab_native[‘position’] = top;
clickyab_native[‘domain’] = saten.ir;
clickyab_native[‘id’] = 5391416126836;
clickyab_native[‘orientation’] = vertical;
clickyab_native[‘selector’] = na_qOYdRQ;

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten

۱۳۹۵-۰۹-۱۷ درمان, مواد غذایی و دارویی

بسم الله الرحمن الرحیم

جواب: پشکل الاغ ماده

به این پشکل، عنبرنسا یا ماچه الاغ یا موچولاغ هم گفته میشه

وزن سبکی داشته و به شکل مستطیل است.

مهمترین اثرش درمان عفونت هاست.

هر نوعی از عفونت مثل گوش یا زخم یا عفونت زنان

و ضد عفونی کننده و درمان زخم های چرکی یا چرک زخم ها هم هست.

این ماده باید خشک شده باشد.

برای درمان عفونت واژن یا عفونت رحم باید دو سه عدد بر روی ذغال قرار داده و سپس یک گلدان سفالی ته سوراخ را برعکس کرده و روی ذغال قرار داد.

حالا خانم باید بدون لباس زیر بر روی گلدان نشسته تا دود آن وارد واژن و رحم شود.

برای درمان عفونت های زنانگی بسیار عالیست.

در کمتر از یک هفته نتیجه داده و عفونت از بین خواهد رفت.

برای عفونت گوش باید دود را با قیف یا کاغذ لوله شده وارد گوش کرد.

برای عفونت یا چرک گلو و سینوزیت هم باید دود را به گلو و مغز رساند.

به همین سادگی

همچنین قرار دادن زخم ها در معرض دود عنبرنسا همین نتیجه رو داره

و میتوان پودر یا کوبیده آن را چند مرحله روی زخم پاشید تا زود خوب شده و عفونت نکند.

 

همچنین برای درمان قطعی و کامل عفونت خانم ها یک نسخه صوتی آماده کرده ام که می توانید مشاهده کنید.

عنبرنسا را از عطاری ها تهیه کن

محسن موذنی

منبع: iranmezaj.ir/?p=4207

 

برچسبعفونت عنبرنسارا

۱۳۹۶-۱۱-۲۰

۱۳۹۶-۰۸-۲۹

۱۳۹۶-۰۸-۰۹

بسم الله الرحمن الرحیم در این قسمت با ادامه نکاتی آشنا می شوید که برای

نتیجه خوبی گرفتیم ازش.میگن بهتره که عنبر نسارا خر نر نباشه باید ماده باشه برای عفونت دست برادرم استفاده کردیم عالی بود

واقعا عالیه

دیشب استفاده کردم بدک نبود

خاهرشوهرم عفونت شدید دندون داشت درحدی ک ب زیر چشماش رسیده بودو زرد شده بود دوبار از عنبرنسا استفاده کرد کاملا عفونتش خالی شد

بوش کل خونه رو برنمیداره؟ما تو مجتمعیم ابرومونو نبره?

پیشنهاد می کنم در فضای باز دود کنید

منم توی آپارتمان هستم وقتی دود کردم خیلی دود گیر میکنه توی خونه ازون به بعد روی پشت بام دود میکنم

بو دود میده

من از استرس صورتم پر از جوش شده بودسه شب استفاده کردم فقط دو سه جوش رو صورتم مونده.عالیه.عالی. حتما استفاده کنید.ضمنا اصلا بوی بدی هم نداره.مثل بوی آتیشه ولی کمی تند تر.عالیه.

عالیه استفاده کردم .برای عفونت رحم

ببخشید آخه تو مجتمع چجوری استفاده کردید داخل چی گذاشتین ویکم توضیح بدید

عرضه عنبر نسارا۰۹۱۵۵۳۳۱۶۳۳

میتونید به خاطر اینکه دود داخل فضای خونه پخش نشه عنبر نسا را روی یک فویل گذاشته و بر روی سنگ دستشویی بزارید فن دستشویی رو بزنید و بدون لباس بر روی سنگ دستشویی بنشینید اینطوری بو خونه رو ور نمیداره دستشویی هم ضد عفونی میشه

عالی بود

سلام ،شنیدم باید حتما متعلق به الاغ ماده درفصل بهار باشه ،اگر متعلق به فصول دیگه باشه خاصیت نداره؟؟؟

سلام هر زمانی نیاز شد، تهیه و استفاده کنید. به فکر جزییات نباشید

نه باو من زدم جواب داد از وقتی مصرف میکنم وزنم پاین اومده خدارو شکر همه با هم دود می کنیم وضع مالی مونم بهتر شده دیگعه نیازی به تن تاک نداریم ?????

سلام ببخشید چکار کردبن که وزنتون پایین اومده

سلام میخواستم ..بدونم واسه درمان سینوزیت چه مدت باید مصرف کنم واینکه باید حتما تازه باشه یافرقی نمیکنه

سلام خدا قوت برای درمان ابتدا باید عوامل ایجاد آن را برطرف کنید. عنبرنسا به تنهایی درمان نمیکند.

سلام خسته نباشید من عفونت رحم دارم بد زخم هم دارم باید تا کى انبر نسا استفاده کنم

سلام خدا قوت اول باید عوامل ایجاد بیماری را برطرف کرد که در یک آموزش صوتی توضیح داده ایم. عنبرنسارا برای ۱۴ روز موقتا مفید است.

نام

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *