خواص خوردن اسپرم

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی


بازگشت به
سایت


 

 

 

متاسفانه صفحه مورد
نظر در سایت یافت نشد ،

دوره مقدماتی php


 

ممکن است نشانی آن
تغییر کرده باشد شما میتوانید عنوان مدنظر را از طریق قسمت ذیل در
لیست محتویات سایت جستجو کنید

 

 



 


 


جستوی  پیشرفته  مطلب مدنظر :



 

 

 

 


تماس با ما : 

روابط عمومی و پشتیبانی پایگاه
اطلاع رسانی تنظیم خانواده


تلفن:0311-7810980  
ایمیل: info@tanzimekhanevadeh.ir

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

 

ورود و مطالعه این بخش توسط افراد زیر 18 سال یا مجرد ممنوع می باشد.

 

محققان و پژوهشگران علوم بهداشتی همواره بر آن بوده اند تا کلیه عوامل موثر بر افسردگی را کشف وبا ارائه راهکارهای درمانی موثر آرامش و شادی رابه زندگی افراد بازگردانند.

 

تاثیر مایع منی بر زنان از انجایی که قرباینان افسردگی را بیشتر زنان تشکیل داده اند یکی از حوزه های پژوهشی در درمان افسردگی بررسی رابطه بین مایع انزال مرد و کیفیت حالات خلقی زنان در هنگام انجام رابطه قرار گرفته است.

 

به اعتقاد برخی از محققان زنانی که در هنگام انجام رابطه جنسی امکان دریافت مایع منی را در بدن خود بطور مستقیم و بدون کاندوم داشته اند کمتر علائم افسردگی از خود نشان داده اند لذا میتوان استنباط کرد جذب مایع منی در بدن زن پیامدهای مثبت روحی خلقی میتوانسته ایجاد کرده باشد.

 

منظور از  مایع منی توده آبکی شیری رنگی است که از غدد و بخش های ارگان جنسی ترشح و در هنگام انزال از مجرای ادار مرد خارج میگردد .

 

 

برخی ترکیبات مایع منی  شامل:

تستسترون ، استروژن ، پرولاکتین ، هورمونهای تحریک کننده فولیکول  و .. میباشند که بسیاری از انها قابل جذب در بدن زن هستند ( بنزیگر ۱۹۸۳ ) که  از میان آنها تستسترون و استروژن قابل جذب درواژن  زن هستند ( ریگ ، ۱۹۷۷) و گفته شده تستسترونی که در واژن ریخته میشود سریعتر از تستسترون بر سطح پوست جذب میگردد ( وستر ۱۹۸۰)  به منظور بررسی رابطه بین  مایع منی  و افسردگی ، تیم تحقیقاتی دانشگاه نیویورک در آلبانی  از ۲۹۳ دانشجوی دخترداوطلت دعوت به عمل اورد تا مورد آزمایش قرار گیرند .

 

از این جامعه آماری سوالاتی در مورد تعداد دفعات رابطه جنسی ، نوع رابطه ، استفاده یا عدم استفاده از کاندوم ، آخرین انجام رابطه جنسی ، پرسیده شده و متعاقباً تست افسردگی  بک از انها  به عمل امد.

نتایج تحقیق نشان داد دخترانی که برای انجام رابطه جنسی از کاندوم استفاده کرده بودند بیشن از افرادی که بدون کاندوم مبادرت به سکس داشتند علائم افسردگی از خود نشاند میدادند

 

از سویی احتمال انجام رفتارهایی چون خود خودکشی نیز در دخترانی که سکس بدون کاندوم داشتند کمتر از دخترانی که با کاندوم سکس داشتند گزارش شده بود.

 

نتیجه دیگر این تحقیق نشان داد دخترانی که بدون کاندوم سکس داشتند بطور متوسط دو برابر دسته ای که از کاندوم برای سکس استفاده میکرند سکس می داشتند.

 

نظر ناظران این تحقیق بر این است که اگر چه شاید رابطه قطعی بین وجود مایع منی در واژن و بهره وری از پیامدهای شیمیایی آن در بدن جهت مقابله یا کاهش افسردگی نتوان تصور کرد و عوامل دیگری در کنار این عامل دست اندر کار یا مداخله گر میتوانند باشند لیکن  نتایج خود این تحقیق نیز قابل تامل میتواند باشد.

 

واضح است  که تنها علت کم بودن افسردگی در زنانی که سکس بدون کاندوم دارند الزاماً تاثیرات مایع منی در بدن انها شاید نباشد و سایر فاکتورهای مداخله گر در این راستا باید مورد بررسی قرار گیرند.

 

لذا تحقیقات بیشتری در ایندست در حال انجامند تا با امکان کنترل سایر عوامل مداخله گر، به قطعیت تاثیر مایع منی در بالابردن حالات خلقی زن بتوان ایمان آورد.

 

از سویی نباید خطرات انتقال بیماری های مقاربتی را در فرایند انجام رابطه جنسی بدون کاندوم از نظر دور داشت علی الخصوص درانجام روابط جنسی با شریک جدید که از سلامت زندگی جنسی  هنوز اطمینان حاصل نگردیده است.

 

انجام رابطه جنسی بدون کاندوم میتواند پیامدهای منفی بیش از نتایج مثبت ببار آورد. مضافاً به اینکه گفته شده حضور مایع انزال در واژن برای زنانی که زمینه سرطان رحم دارند تحریک زا و مشکل آفرین میتواند قلمداد گردد.

 

تاثیر منی در کاهش تهوع

اندر فوائد ورود مایع منی مرد در بدن زن بد نیست اشاره ای نیز بر خاصیت ضد تهوع گونه گی اسپرم برای  زنان حامله  داشته باشیم .

علت تهوع در زنان مقابله طبیعی بدن زن با شرایط بیگانه و  درهنگام وجود وحضور ماده خارجی و تصور عفونت از آن داشتن  است. 

لذا در هنگام بارداری به دلیل  ورود اسپرم به داخل بدن ،  حالت دفاعی در بدن شکل پذیرفته و باانجام عمل تهوع سعی در دفع یا رفع مینماید .

 

 برای برخی درمانگران این تصور بوجود امد که شاید بتوان این بار با اضافه کردن همانچیزی که بدن با آن به  مقابله پرداخته ، میزان  و سطح مقاومت بدن نسبت به انرا  بالا برده علائم تهوع را در این دسته از زنان کاهش داد.

 

بنابر این ، این دسته از محققین پیشنهاد کرده اند که با انجام سکس دهانی و وارد کردن اسپرم مرد به بدن شاید بتوان به این امر فائق آمد.

 

نکته قابل ذکر اینکه هر اسپرمی کارکرد مشابه در بدن زن حامله ایفا نمیکند و حتماً بایستی اسپرمی مردی وارد بدن زن گردد که زن از او حامله بوده و مشابهت اسپرمی مهیا باشد.

 

 

مطالب مرتبط

 

مایعی که در هنگام انزال از آلت خارج می شود شامل اسپرم ، ترشحات کیسه منی و ترشحات پروستات هست .اسپرمها در بیضه تولید شده و از طریق لوله ای ( واز دفران) به کیسه منی منتقل می شود .

در هنگام انزال اسپرمها به همراه ترشحات کیسه منی ( حاوی مقدار فراوانی فروکتوز ، اسید سیتریک و مقادیری مواد دیگر ) و پروستات ( یون سیترات ، کلسیم ، فسفات و آنزیمی لخته کننده ) از آلت تناسلی مردانه خارج می شود . پس در نهایت مایعی که خارج می شود که ۱۰% آن اسپرم ، ۶۰% آن ترشحات کیسه منی و ۳۰% آن ترشحات پروستات است.

در مورد خاصیت خوراکی منی ، با توجه به توضیحات بالا به نظر من خاصیت تغذیه ای خاصی ندارد چرا که در تغذیه روزانه این مواد به مقادیر بسیار بیشتر به بدن می رسد . در مورد ایجاد مشکل ، در صورتی که فرد دچار بیماریهای منتلقه از راه جنسی باشد ، مایع منی آلوده بوده و باعث مشکل خواهد شد .

تماس دهان با نواحی تناسلی مرد و یا زن احتمال ایجاد بیماریها رو زیاد میکنه. مرد و یا زنی که این عفونتها زیر در بدنش فعال می شود

چون خیلی از اونها در بدن شریک جنسی هستند اما بی علامت هستند و ممکنه وقتی وارد بدن کسی بشن که از رابطه جنسی دهانی استفاده کرده.. تازه فعال بشن.البته با این جور رابطه جنسی , احتمال اینکه زخمی ایجاد بشه و خون اون زخم وارد دهان شریک جنسی بشه بالا هست.

خیلی از زوجین این سوال برایشان پیش آمده است که آیا آب منی در حین رابطه جنسی خوردنش برای بدن مضر است یا خیر؟

از نظر پزشکی بیشتر میکروب و باکتری و بیماری ها درون این مایع پیدا می شود و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به بیماری ها را به طرف مقابل انتقال خواهد داد و خوردن مایع منی می تواند منجر به انتقال بیماری گردد.

در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد خوردن مایع منی توصیه پزشکی و شرعی نخواهد داشت.

در رابطه جنسی اگر مایع منی فردی که دچار بیماری باشد حتما به همسرتان منتقل خواهد شد پس بهتر است مایع منی را نخوردید و احتیاط نمایید شاید فردی که دچار بیماری می باشد خودش هم از بیماری خود خبر نداشته باشد پس بهتر است مایع منی خورده نشود .

مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد ( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد. همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد که اگر اسپرم و منی وی را بخورید شما هم سریعا دچار خواهید شد.

پروتئین‌های درون منی مضر است و می‌تواند واکنش آلرژیک و حساسیت ایجاد نماید و با درد، خارش، سوزش و تورم همراه باشد و بر خلاف انچه تصور می شود منی را تحت هیچ عنوان روی صورت و بدن نباید ریخت چون که ممکن است باغث عفونت لثه و ایجاد زخم و حساسیت در بدن مقابل شود.


خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع اسلام منی از نجاسات است و خوردن نجاست حرام کامل خواهد بودخوردن منی ضرر دارد.

شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داده اند. از این روایت مشخص می شود که رابطه جنسی دهانی مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.


طبق فتوای آیه الله خامنه ای

قبل از خروج مني مايعي از الت تناسلي مرد خارج ميشود كه نجس نمي باشد ايا خوردن ان اشكال دارد ؟


خوردن آن اشکال دارد.

رابطه جنسي از طريق دهان(اورال)چه حكمي دارد؟(اگر بدون خوردن مايع مني باشد)


طبق فتواي آيه الله سيستاني

اورال رابطه جنسی يا همان رابطه جنسی دهاني به شرط اين كه مايع هايي كه از آلت تناسلي خارج مي شوند بلعيده نشود بلااشكال است .

بارداري با خوردن مني اصلا وجود ندارد و امکان چنین موضوعی به کلی رد می شود و حاملگی فقط بر اثر ریختن مایع منی و اسپرم بر داخل واژن امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که اسپرم های مردانه باخل واژن ریخته شود و با تخمک های رنانه برخورد نماید ایجاد خواهد شد.



بیشتر بخوانید :


کدام آب مرد باعث حاملگی می شود ؟


آیا می دانید مردها چند نوع آب دارند؟


چگونه باردار شویم؟ (2)

کاربر گرامی چنانچه در مورد خوردن آب منی سوالی داشتید. در پائین همین صفحه در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


تهیه و گردآوری مجله دلگرم


جهان باورصاد




person_pin Created by YouProject.xyz

یعنی چی عجب کثافت کاری هایی اصلا حالم بهم خورد

دوستانی که اطلاع ندارن خواهشا الکی اظهار نظر نفرمایند این صدای اول آخر کلیپ لوگوی این برنامه هست کاملا انحصاری و کسی که به هر عنوان در برنامه ای ازش استفاده کنه مورد پیگرد قانونی قرار میگیره?????در خاتمه بگوز تا دنیا به روت بخنده????????


ایدی اینستاتون چیه


هر کی اسپرم افغانستاتی میخواد بگه


اه. حال بهم زن????


تشکر




طلا

خاک تو سرت با این ویدیو بجای این چرندیات فکر نزدیک شدن به خدا باشید نه‌ این حرفها همچی فقط سکس نیستش

Athlete Takhti عزيز ميون بري چيزي واسه رسيدن به خدا داري ياد داداش هم بده! خوب مرد حسابي! بيشعور!!! تو از كجا مي دوني خدا به ما نزديك نيست؟؟؟ همين ناداني امثال تو هست كه نظم دنيا و مملكت رو بهم ريخته! خدا به همه بنده هاش نزديكه ابله!


خانم دکتر بیا بکونمت


خیلی درد داره؟


mahsa چی درد داره

حالااومده راهنمایی کنه هی حالا چرت وپرت بگین.باباایرانی جماعت جنبه نداره.این بنده خداهم بی اطلاعه.وگرنه عمرااینرامیگفت.جنبه نداری یانگاه نکن.نگاهم کردی اراجیف تحویل نده والا


کییی گوزیددددد


کی گوزید


قهبه اغزوا سوخومبا دنیا سیکن اغزوا

من از طرفداران پر و پاقرص خوردن اسپرم هستم واقعا حرف نداره و عالیست…


Mj Ef بخور پس


حالا باید حتما بخوریدیش


megan vese poost khoobe pas bekeshin biron o bepashin ro sorat !!


عالی


هنوز جاهای زیادی هست ک ناگفته ماند

واقعا برای ماها که سطح معلوماتمون کمه خیلی این اطلاعاتی ک خانم دکتر دادن مفید هست چون سکس یکی از موضوعات مهم تو زندگی زناشویی هست پس باید خیلی بهش توجه بشه !!!!!تشکر


جالب بود


صدای گوز چرا دختر جان خودت زدی???????

من فراسنه هستم شهری پاریس دختر یا خانمی اگر دوستی خواست اینجا پیام بزاره حلبته مقیم فراسنه باشه

سلام سهیل۲۷ سالمه تهرانمدنبال یه خانمم برا دوستی سنشم مهم نیست09368552865

کیرم دهنت کوس جنده پُر از پوروتئینِ جنده خانم اگه خاصیت نداشت که مردها بعده از دست دادن مایه یه منی به فاک نمی‌رفتند جنده ها همتون جنده آید دکترایه جنده چند بار از کون دادی ها…..


iraj Turaj day


Xxx

خانوم دکتر ازتون بعیده بخدا خدا شفاتون بده امین


گوه خوری نکن


دوستان عزيز ممنون از كامنت هاى شما عزيزان لطفا نظرات و پيشنهادات خود را […]

از مجموعه گفتگوهای شنودگان با دکتر فرهنگ هلاکویی در برنامه رازها و نیازها […]


http://fb.com/BadansaziTV فیس بوک کانال ما
فقط یک کانال یوتیوبی و […]


چطور الت جنسي مردا ها خورد كه بدتون نياد


Nerf battles are AMAZING on the water!
Special Thanks to Nerf […]


Check out the official trailer for #WhatMenWant, starring Taraji […]


• NEW RUG MERCH ► https://rugwear.com/
THIS EXPERIMENT WAS […]


Thank you EA for sponsoring this video. Look out for me in […]


We’re back! On August 20th! Until then, here’s a sample of what […]


► Listen LIVE: http://power1051fm.com/
► Facebook: […]

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *