خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

دوره مقدماتی php
خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه
خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

همانطور که شما هم مانند بسیاری از پدرها و مادرها در حال حاضر، تصمیم گرفته اید که برای ایجاد شادی در زندگی خود، نوزاد کوچکی را به جمع خانواده اضافه کنید، می توانید برای باردار شدن یک جنین دختر هم به دنبال انجام اقدامات موثر و طبیعی باشید. مهم ترین این اقدامات عبارتند از:

به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که بهترین راه برای دستیابی به روز دقیق تخمک گذاری، رسم کردن نمودار تاریخ قاعدگی با دقت زیاد است. تحقیقات بسیاری از پزشکان متخصص زنان و زایمان نشان می دهد که زمان تخمک گذاری از روز 14 سیکل قاعدگی هر زنی آغاز می شود. از آن جایی که برای بسیاری از زنان، این چرخه بین 21 الی 35 روز طول می کشد، از این رو، بهترین راه برای پیش بینی دقیق زمان تخمک گذاری رسم کردن نمودار چرخه قاعدگی یا پریود خواهد بود. برخی از راه های علمی دیگری هم برای پیگیری زمان تخمک گذاری که میتوانید در 5 روش تعیین روز دقیق تخمک گذاری به طور کامل با آنها آشنا شوید، چک کردن قوام مخاط دهانه رحم و یادداشت نمودن دمای پایه بدن به طور روزانه هم یکی دیگر از این روش هاست، در نهایت، زن و شوهر می توانند با داشتن آگاهی کافی از روز دقیق تخمک گذاری در بدن خود، جنسیت جنین آینده خود را تعیین نموده و شانس خود را برای داشتن یک دختر بچه افزایش دهند.

به یاد داشته باشید از آن جایی که تخمک زنان بسیار قوی تر از اسپرم مردان است، به همین دلیل تخمک زنان می تواند در رحم برای مدت زمان طولانی تری زنده بماند و زمان کافی برای انجام عمل لقاح را داشته باشد. به همین دلایل، داشتن رابطه جنسی چند روز قبل از زمان تخمک گذاری در بدن زنان، به اسپرم کمک می کند تا با شنا کردن آهسته خود را به تخمک رسانده و آن را در لوله های فالوپ بارور کند. به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که برای دختر شدن جنین، رابطه جنسی باید چند روز قبل از تخمک گذاری او انجام شود و سپس، حدود 2 تا 3 روز (یعنی در زمان تخمک گذاری بدن مادر) متوقف گردد. از آن جایی که تخمک زن می تواند در مهبل (واژن) برای چند روز زنده بماند، در زمان تخمک گذاری بدن مادر نیز انعطاف پذیر بوده و برای ملاقات اسپرم و تخمک بسیار آماده خواهد بود.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

دوره مقدماتی php

جنین دختر دوست دارد در محیط اسیدی واژن مادرش زندگی کند. از این رو، به عنوان یک خانم مطمئن شوید که در هنگام رابطه جنسی، اسپرم نفوذ کمتری در رحم شما نموده و نزدیک به ورودی واژنتان باقی مانده است. این حالت، اسپرم دخترانه به مناطق کم عمیق تری از بدن شما نفوذ کرده و شانس بیشتری برای زنده ماندن و رسیدن به تخمک خواهد داشت.

برای داشتن یک جنین دختر، نیازی نیست که در هنگام رابطه جنسی به اوج لذت جنسی برسید. در واقع، می توان ادعا کرد که رسیدن به اوج لذت جنسی، محیط واژن زنان را قلیایی کرده و اسپرم دختر را که از این محیط متنفر است، به سادگی از بین خواهد برد.

به یاد داشته باشید که اگر محیط واژن زنی اسیدی تر باشد، به زنده ماندن اسپرم دختر کمک زیادی می کند. برای ایجاد این حالت، شما هم به عنوان زنی که مشتاق داشتن فرزند دختری هستید، نیاز به حفظ تعادل pH بدن خود از طریق اصلاح رژیم غذایی روزانه دارید. در این دوره حساس از زندگی، شما باید به مصرف کم سدیم، پتاسیم و کافئین اکتفا کنید، زیرا این عناصر به طور طبیعی در قلیایی شدن محیط واژن یک زن موثرند. علاوه بر این موراد، به یاد داشته باشید که بهتر است برای ایجاد حالت قلیایی در بدن خود، مصرف کلسیم و منیزیم را به مقدار زیادی افزایش دهید. مصرف برخی از مواد غذایی که در رژیم غذایی روزانه می توانند سبب قلیایی شدن محیط واژن زنان شوند، عبارتند از: پنیر، لوبیا سبز، انواع توت ها، مرغ، برنج و تخم مرغ.در نهایت، به خاطر داشته باشید شما به عنوان زنی که تمایل به داشتن فرزند دختر دارید، به مصرف بیشتر غذاهای اسیدی نیازمند هستید، چون محیط اسیدی مطلوب برای زنده ماندن اسپرم دخترانه بسیار موثر است. بنابراین، شما می توانید موادی مانند شکلات، سرکه، نوشابه و مرکبات را در منوی رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. همچنین، از مصرف غذاهای قلیایی در این دوره اجتناب کنید.در نهایت، افرادی که تمایل دارند تا صاحب فرزند دختری شوند، باید مصرف کم نمک را در رژیم غذایی خود، آن هم برای مدت طولانی حفظ کنند. این حالت شانس مادران را در داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد. اجتناب از خوردن غذاهای شور مانند پنیر آبی، مواد غذایی فرآوری شده و گوشت نمک سود شده برای این افراد توصیه اکید می شود. 5 + 1 ماده غذایی برای دختردار شدن را حتما بخوانید.

این روش، راه حل محبوب دیگری است که کمک می کند تا تصورات زن و شوهرهای جوان برای داشتن فرزند دختر به طور طبیعی به حقیقت بپیوندد. با توجه به نظریه های علمی، کروموزوم Y که تعیین کننده جنین پسر است، حرکت سریع تری نسبت به کروموزوم های X که عامل به وجود آورنده جنین دختر هستند، دارد.بر اساس روش Shettles، زوج های مشتاق برای داشتن فرزند دختر باید رابطه جنسی منظمی را با پایان یافتن دوره ماهانه خود، تا سه روز قبل از آغاز تخمک گذاری در بدن مادر داشته باشند.

محققان بعد از انجام تحقیقات فراوانی، به این نتیجه رسیده اند که اسپرم به وجود آورنده دختر نسبت به اسپرم به وجود آورنده پسر، تحمل زیادی به درجه حرارت و گرمای بالا دارند. بنابراین، هنگامی که مردی قبل از انجام رابطه جنسی از دوش آب گرم استفاده کند، این حالت برای زنده ماندن اسپرم های دخترانه در بدن او کمک زیادی کرده و شانس دختر شدن فرزند او را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که بهتر است بعد از این اتفاق، برای مدت چند روز آینده دمای اسپرم های مردان کاهش داده شود.

چی بخورم تا جنینم دختر بشه ؟ را حتما بخوانید.

امروزه، دانشمندان نتیجه گیری کرده اند افرادی که خواهان فرزند دختر هستند، می توانند به منظور به وجود آوردن محیط اسیدی در واژن خود از طریق روش دوش واژینالی اقدام کنند. در واقع، این مادران می توانند از روش دوش واژینالی، درست پس از انجام فعالیت های جنسی استفاده کنند. به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به خاطر داشته باشید که برای بهتر عمل کردن روش دوش واژینالی، شما می توانید یک بخش سرکه را با چهار بخش آب، خوب مخلوط کرده و پس از انجام عمل مقاربت با همسرتان، مهبل (واژن) خود را با این مخلوط سرکه و آب شستشو دهید. به محض این که محلول آب اسیدی در تماس با مخاط واژن شما قرار می گیرد، میزان سطح PH واژن شما را افزایش داده و اسپرم های به وجود آورنده پسر از بین می برد. همچنین، استفاده از این روش باعث می شود که محیط واژن شما، به منطقه مطلوبی برای زندگی اسپرم های به وجود آورنده دختر تبدیل شود.

اگر دانستن روش های پسر شدن جنین برایتان جالب است حتما 8 راهکار برای پسردار شدن مادر باردار را بخوانید.

سلام وقت بخیر
ممنون از اطلاعات مفیدتون
دوش واژینال به چه صورت باید انجام بشه؟
آیا ریختن اسید به داخل رحم ضرر نداره؟
و این که چه دوش هایی برای دختردار شدن تاثیر داره؟
پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

سلام
دوش واژینال یه وسیله کوچیک هست که میتونین از داروخانه ها بگیرین و ترکیب 4 قاشق سرکه و نیم لیتر آب گرم رو توش بریزین و ازش استفاده کنین، اگر به تعداد محدود استفاده کنین ضرری نداره .

سلام مریم هستم ۱۲روزه از پریدم عقب زده بیبی چک کردم مثبت بود یعنی درسته آخه حالت تهوع وگرسنگی شدید دارم

سلام
خوب شما بارداری دیگه عزیزم.

هر روز هم لبنیات و پرتقال و لیمو میخورم یعنی میشه دختردار شم؟

حداقل سه ماه قبل بارداری هردو والدین باید رژیم رو رعایت کنند.

سلام خسته نباشید من یه پسر ۴ ساله دارم. ۱۰ روزه نزدیکی داشتم به مدت ۳ شب پشت هم قبل نزدیکی تو آب و سرکه نشستم و بعدش هم‌همینطور به مدت ۳ شب.تو بدنم علائمایی دارم‌مثل زیر شکمم نبض میزنه یا شکمم بزرگ‌شده ۹ روز به پریودیم مونده آیا ممکنه باردار باشم؟

سلام
شما که تجربه بارداری دارین باید بهتر بدونین که تا پریودتون عقب نیفته نمیشه گفت باردارین و برای بزرگ شدن شکم ونبض زدن خیلی زوده.

سلام من چرخه قاعدگیم ۳۲ روزه هست واز کیت تخمک گذاری استفاده کردم فقط خط بالای قرمز رنگ شد و ۱۵ روز از قاعدگیم گذشته نزدیکی کردم دوست دارم بچم پسر باشه به نظر تون به نتیجه میرسم یا نه؟؟

سلام
حتما از بی بی چک استفاده کنید احتمالا باردارید.

سلام من چرخه قاعدگیم ۳۲ روزه هست از کیت تخمک گذاری هم استفاده کردم فقط خط بالایی قرمز رنگ شده ولی۱۵ روز بعد از پریودم نزدیکی کردم و دوست دارم فرزندم پسر باشه به نظر تون به نتیجه میرسم یانه

سلام مجدد نمک برای هردو ما بد است یا فقط مادر .خرما وتخمه آفتاب گردون وگردو چی؟

این مورد برای مادر هست باید رعایت بشه.

سلام من پریود نامنظم دارم چه جوری زمان تخمک گذاری رو تشخیص بدم در ضمن من دو پسر دارم که درست ۷یا۸ روز پریودم تموم شده بود اقدام کردیم اما پسر شد لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنونم

سلام .؟۳۱ ساله هفته ششم بارداری هستم میخوام بچه دختر باشه دوتا پسر دارم راهنماییم کنید

سلام
عزیزم الان دیگه دیره برای انتخاب جنسیت چون جنسیت جنین شما تعیین شده

سلام من 26سالمه یه فرزند پسر دارم و الانقصد باردای دومم و دارم مامانم میخواستم بدونم من که هر ماه یکم پریود میشم چه جوری روز تخمکگذاری رو تشخیص بدم ممنون

سلام
روز تخمک گذاری معمولا چهارده روز قبل از پریود هست

سلام.هستی ام 30ساله هفته دوم بارداری.پسر10ساله دارم دوس دارم بچم دخترباشه بايدچشم کارهایی انجام بدم

سلام
اقدامات رو باید قبل از بارداری انجام میدادین الان جنسیت جنینتون تعیین شده.

سلام من الان دو شب از نزدیکیم میگذره می خواستم بدانم برای تغیر جنسیت فرصت دارم

سلام
نه عزیزم قبل از اقدام باید یه کارایی میکردی

سلام من ۶ ماهه عروسی کردم.۳۲سالمه
۳ماهه رژیم دختر دار شدن رعایت کردم.تست پاپ اسمیر دادم نرمال بود.الان میخام باردار بشم .دکترم سونو نوشته که ۱۳ باید برم..ویکیراینکه بمن قرص متفورمین داده یکی بعد ناهار با یه لیوان شربت بخورم.وامپول ب کمپلکس .ب۶…

سلام من ۶ ماهه عروسی کردم.۳۲سالمه
۳ماهه رژیم دختر دار شدن رعایت کردم.تست پاپ اسمیر دادم نرمال بود.الان میخام باردار بشم .دکترم سونو نوشته که ۱۳ باید برم..ویکیراینکه بمن قرص متفورمین داده یکی بعد ناهار با یه لیوان شربت بخورم.وامپول ب کمپلکس .ب۶ ب۱۲ داده که منودهمسرم بزنیم..من از اولین روز پریودم باید بزنم.استرس دارم مشکلی پیس نیاد واسم.

سلام خدمت مامانم من ۳۴ سالمه و۲۶ پریود میشم چه زمانی باید نزدیکی داشته باشم تا بچم دختر بشه و تازه یک ماهه که ایودیم رو در آوردم و شما گفتین که سه یا ۶ماه قبل میشه راهنمایی کنید ممنونم

سلام
برای دختردار شدن زوجین باید سه تا شش ماه قبل غذاهای با طبع سرد بخورن بیشتر و اینکه درست روز تخمک گذاری نزدیکی نداشته باشن

در ضمن من آمریکا زندگی میکنم،راههای دیگری هم هست که بتونم اینجا اقدام کنم؟ ممنون

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

سلام،من یازده ساله که ازدواج کردم و الان تصمیم به بچه دار شدن کردیم،و دختر هم دوست داریم،تو مطلب بالا ذکر شده بود که مایع منی هرچه نزدیکتر به دهنه واژن ریخته بشه بهتره برای دختر شدن، به اضافه دوش آب گرم برای مرد و نزدیکی ۳ روز از قبل از تخمک…

سلام،من یازده ساله که ازدواج کردم و الان تصمیم به بچه دار شدن کردیم،و دختر هم دوست داریم،تو مطلب بالا ذکر شده بود که مایع منی هرچه نزدیکتر به دهنه واژن ریخته بشه بهتره برای دختر شدن، به اضافه دوش آب گرم برای مرد و نزدیکی ۳ روز از قبل از تخمک گذاری،ینی این کارها انجام بشه فرزند دختره؟

سلام
خوردن مواد غذایی که طبع سرد دارند سه ماه قبل از اقدام به بارداری توسط والدین میتونه شانس دختردار شدن رو افزایش بده و خوردن مواد غذایی با طبع گرم شانس پسردار شدن رو افزایش میده.

سلام من دختر میخوام باید چیکار کنم؟ ۱۴سالمه. الان نامزدی هستم مرد هستم .

سلام
برای دختردار شدن هم پدر هم مادر حداقل سه ماه قبل از اقدام باید از خوردن مواد غذایی گرم مزاج خودداری کنند و بیشتر سردمزاج بخورند.

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم حتما نیازه 6 ماه برای تعیین حنسیت پیش دکتر زنان برم ؟؟نمیشه زمان کمتری باشه ؟
ایا در طول این دوره داروی خاصی باید مصرف کنم ؟

سلام
نیاز نیست شش ماه برین، سه تا شش ماه قبل یه بار میرین برای دادن آزمایش های قبل بارداری، سه ماه قبل اقدام هر دو قرص اسیدفولیک مصرف کنید.

سلام به مامانم ،خسته نباشید ،من 34سالمه و 3تا پسر دارم ،میخواستم برای دختر دختر بودن جنین اقدام کنم که متوجه شدم 1ماهه که باردارم ،میشه کاری کرد برای تغییر جنسیت یا نه؟؟؟

سلام
نه متاسفانه جنسیت جنین شما الان مشخص شده

سلام خسته گباشید مامانم میخواستم بپرسم من الان 13 ساله از دستگاه استفاده میکنم و2 تا پسر دارم میخواستم الان یه دختر هم داشته باشم ایامیشه یا نه لطفا راهنمایی کنید و34 سالمه ممنونم خیلی دوستدارم یه دختر داشته با شم ولی نمیدونم اینا واقعی هستن یا…

سلام خسته گباشید مامانم میخواستم بپرسم من الان 13 ساله از دستگاه استفاده میکنم و2 تا پسر دارم میخواستم الان یه دختر هم داشته باشم ایامیشه یا نه لطفا راهنمایی کنید و34 سالمه ممنونم خیلی دوستدارم یه دختر داشته با شم ولی نمیدونم اینا واقعی هستن یا واز اول هم میگم هر چی خدا بخواد وزیر نطر خودش باشه مرسی مامانم

سلام
ممنون عزیزم
همه موارد گفته شده درصد بارداری دختر و پسر رو افزایش میدن و هیچ کدوم صد در صد نیست، در طب سنتی برای دختردار شدن توصیه میشه شش ماه قبل از اقدام پدر و مادر از خوردن مواد غذایی گرم مزاج خودداری کنند و بیشتر از لبنیات و مواد غذایی…

سلام
ممنون عزیزم
همه موارد گفته شده درصد بارداری دختر و پسر رو افزایش میدن و هیچ کدوم صد در صد نیست، در طب سنتی برای دختردار شدن توصیه میشه شش ماه قبل از اقدام پدر و مادر از خوردن مواد غذایی گرم مزاج خودداری کنند و بیشتر از لبنیات و مواد غذایی سرد مزاج استفاده شود.

سلام مامانم خسته نباشید.خیلی مطالب اموزنده ای دارید
من صاحب فزند پسرهستم که الان 10سالشه میخوام اقدام به بچه ی دوم کنم ولی خیلی دوست دارم که دختر باشه ولی استرس زیادی دارم

سلام
ممنون
شما از سه ماه قبل باید لبنیلت بخورید، هنگام نزدیکی هم موارد گفته شده رو رعایت کنید، انشاالله که صاحب دختر میشید.

سلام. ممنون از اطلاعات و راهنمایی خوبتون. میخاستم بدونم دقیقا استفاده از محلول سرکه کی باید استفاده بشه و نسبت آب و سرکه چقدر باشه. آخه خیلی جاها گفته میشه قبل از نزدیکی و حدودا 8 ساعت قبلش و به نسبت مساوی استفاده بشه و حداقل 4 یا 5 بار این کار…

سلام. ممنون از اطلاعات و راهنمایی خوبتون. میخاستم بدونم دقیقا استفاده از محلول سرکه کی باید استفاده بشه و نسبت آب و سرکه چقدر باشه. آخه خیلی جاها گفته میشه قبل از نزدیکی و حدودا 8 ساعت قبلش و به نسبت مساوی استفاده بشه و حداقل 4 یا 5 بار این کار را باید انجام داد برای همون نزدیکی. ولی اینجا دیدم کخ گفتین بعد از نزدیکی و به نسبت 1 به چهار؟ لطفا راهنمایی کنید که کدوم عملی تره. بسیار یپاسگزارم.

سلام
استفاده از این روش ها توصیه هاییه که هیچ کئوم صددرصد نیست ولی به احتمال زیاد جواب میده، برای دختردار شدن سه ماه قبل بارداری لبنیات زیاد مصرف بشه، استفاده از سرکه هم قبل و هم بعد از نزدیکی توصیه شده، قبل از نزدیکی آب و سرکه به نسبت مساوی قاطی…

سلام
استفاده از این روش ها توصیه هاییه که هیچ کئوم صددرصد نیست ولی به احتمال زیاد جواب میده، برای دختردار شدن سه ماه قبل بارداری لبنیات زیاد مصرف بشه، استفاده از سرکه هم قبل و هم بعد از نزدیکی توصیه شده، قبل از نزدیکی آب و سرکه به نسبت مساوی قاطی بشن و با سرنگ 4-5 بار داخل واژن ریخته بشه و بعد از بارداری هم طبق مواردی که در بالا ذکر شده، انشاالله که جنین دختر خواهد بود

سلام خسته نباشید من پسر میخوام چکاربااید بکنم میشه جواب بدید مرسی اگر جواب بدید

سلام عزیزم این مطلب رو بخون کمکت میکنه
//mamanam.com/700
و اینو هم یادت باشه همه چیز صد در ص نیشت و اینها فقط شانس پسردار شدن رو بیشتر میکنه.
شاد باشی

سلام خسته نباشید , من یک پسر دارم به سن 4 ساله و به تازگی میخوایم اقدام به بارداری دوم کنیم و دوست دارم فرزند دومم دختر بشه تنها مشکلی که دارم تیروئیده سوالم اینه که آیا من که قرص تیروئید مصرف میکنم بر روی تعیین جنسیت اثر میذاره و نکنه من دوباره…

سلام خسته نباشید , من یک پسر دارم به سن 4 ساله و به تازگی میخوایم اقدام به بارداری دوم کنیم و دوست دارم فرزند دومم دختر بشه تنها مشکلی که دارم تیروئیده سوالم اینه که آیا من که قرص تیروئید مصرف میکنم بر روی تعیین جنسیت اثر میذاره و نکنه من دوباره پسر دار بشم؟؟

سلام عزیزم , نخیر تیروئید نقشی در در تعیین جنسیت نداره شما میتونین مطالب این مقاله رو به درستی انجام بدین تا ان شاالله فرزند دومتون دختر بشه

با سلام و تشکر از سایت عالیتون, بنده 30 سالمه و فرزند دختر رو خیلی دوست دارم و الان در هفته دوازدهم بارداری هستم ولی جنسیت جنینم هنوز مشخص نشده سوالم اینه که بهترین زمان برای تعیین جنسیت چه هفته ای بارداری است؟

سلا عزیزم , بهترین زمان برای تعیین جنسیت بارداری از 16 هفتگی کاملا مشخص میشه البته این رو هم متذکر بشم که گاها به دلیل قرارگیری جنین در رحم مادر میتونه تعیین جنسیت یکمی تاخیر داشته باشه .

 گوگل پلاس  |  فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ |  اینستاگرام  |  الکسا  |  کانال تلگرام

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

امتحان کنید! در این‌ بخش از دلگرم می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

تقویم تولد چینی را دنبال کنید در حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند. بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.

اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید. این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا ۷۰۰ سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما ۲۵ سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید. طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا ۹۹ درصد درست عمل می‌کند.

رژیم غذایی دخترانه بگیرید تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند. مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید. تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

موقعیت شما در رابطه جنسی گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد. او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.

تنظیم درست زمان بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند. بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند.

عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.۵٫ رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد. حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.

مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل (واژن) آن ها را برای زنده مانده اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد.طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد.از طرفی دیگر، شما هم مانند بسیاری از مادران باردار دیگر، برای جلوگیری از بالا رفتن قند خون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی، بهتر است مصرف میوه های شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.

مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر

دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. از آن جایی که حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند.همچنین، به دلیل این که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابراین قرار دادن آن ها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه های حبوبات در شکل های مختلف، از بروز ناراحتی های گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان جلوگیری می کند.

همانطور که می دانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.به دلیل این که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند.

اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند، توصیه می شود که به جای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جایگزین آن کنند.

مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر

از آن جایی که مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب به شما می روند، به همین دلیل همه مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند. در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد.

بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، از آن جایی که ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابراین زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آن را از منوی غذایی خود حذف کنند.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای اینکه ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. به دلیل این که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده را به نفع بقای سلول های اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.همچنین، شما می توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد.

تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها

بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف آن ها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب می نماید.با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب می کنند، اجتناب کنند تصور می شود که مصرف آجیل به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، از آن جایی که انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابراین مصرف آن ها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد.اما فراموش نکنید به دلیل این که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آن ها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آن ها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

به دلیل این که توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابراین مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد.همچنین، از آن جایی که توفو یک منبع غنی از کلسیم می باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می باشد.

به دلیل این که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین های K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به طور طبیعی افزایش خواهد داد.یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که می تواند سطح قند خون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه می کنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.

مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش آن ها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشد کرده و زنده خواهد مانداما به عنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک می کند تا از افزایش قند خون و چاقی مفرط در بدنتان جلوگیری شود.به دلیل این که همه شکلات ها سرشار از قند هستند، پس می توانند سطح قند خون فرد مصرف کننده را به شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

بدون مقاربت بچه‌دار شوید اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود ۶۰ میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند. اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

منبع:بیتوته

——————————————————————————————-

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 20 در 10 پست

تشکرشده 1,600 در 571 پست

تشکرشده 2,907 در 636 پست

تشکرشده 20 در 10 پست

تشکرشده 2,907 در 636 پست

تشکرشده 160 در 70 پست

تشکرشده 409 در 163 پست

تشکرشده 1,604 در 532 پست

تشکرشده 257 در 108 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
· بروز رسانی شده ۱۳۹۰/۰۵/۲۹

ساده ترین روش تعیین جنسیت جنین پیروی از رژیمهای غذایی خاص است. با توجه به شرایط کنونی جامعه و‌اینکه هر خانواده‌ای ۱ یا ۲ فرزند میخواهد و علاقه دارند که تعادل جنس برقرار باشد استفاده از روشهای تعیین جنسیت اشکالی ندارد و روشهای مختلفی برای تعیین جنسیت فرزندان وجود دارد که ساده‌ترین ‌این روشها، توجه به تغذیه است. در ‌این روش زن بایستی از ۳ ماه قبل از یک رژیم غذایی خاصی پیروی کند و اگر دوست دارد که صاحب پسر شود باید مصرف سدیم و پتاسیم خود را افزایش دهد یعنی بیشتر غذاهایی مثل خرما، هل، زعفران، گوشت قرمز، اسفناج، هویج، پرتقال، ویتامین C مصرف کند و مصرف کلسیم و منیزیم شامل غذاهایی مثل شلغم، کلم، ترشی، شیر و ماست است را کاهش دهد.

اثر ‌این رژیمهای غذایی به‌این دلیل است که درPH واژن تاثیر داشته و محیط واژن را تغییر میدهد، یعنی غذاهایی که شامل سدیم و پتاسیم است باعث میشوند که واژن قلیایی شود و حرکت اسپرم  Y در واژن تسریع شود ولی غذاهایی که دارای کلسیم و منیزیم باشند موجب اسیدی شدن PH واژن شده و اسپرم Y را از بین میبرند.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

روش دیگر، تعیین زمان تخمک گذاری و لقاح است که توسط پزشک با سونوگرافی و تزریق آمپول hcg زمان تخمک گذاری و لقاح تعیین میشود و اگر در زمان تخمک گذاری نزدیکی صورت گیرد شانس پسر بودن جنین بیشتر میشود چرا که حرکت اسپرم Y سریع تر است ولی اگر زناشویی قبل از تخمک گذاری انجام شود ممکن است اسپرمهای Y از بین رفته و اسپرم X زنده باشد و در نتیجه جنین دختر میشود که‌این روش هم یک روش تجربی است.

شرایط روحی مادر هم تاثیر بسزایی در تعیین جنسیت دارد و اگر مادر در شرایط روحی خوبی بسر برد شانس پسر بودن جنین بیشتر است.

اگر PH واژن مادر قلیایی باشد چنانچه با جوش شیرین شستشو شود شانس پسر بودن جنین بیشتر و چنانچه با سرکه رقیق شده شستشو شود ممکن است جنین دختر شود که البته ‌این روش تجربی است و ثابت شده نیست.

از جمله روشهای علمی برای تعیین جنسیت جنین روش IUI است که در آزمایشگاههای مراکز ناباروری انجام می‌شود و روشی غیرتهاجمی، کم هزینه و بدون عارضه ولی شانس رسیدن به جنس مورد نظر آن در حدود ۸۰ درصد است. روش فلوستیومتری یا نشان دار کردن اسپرم از دیگر روشهای تعیین جنسیت جنین است که در ‌این روش احتمال بروز عارضه برای جنین وجود دارد و تنها در حیوانات امتحان شده است.

روش «آی وی اف» و روش «پی جی دی» از دیگر روشهای تعیین جنسیت جنین بوده که در‌ این روش برای زن تحریک تخمک گذاری صورت میگیرد و سپس «آی وی اف» انجام میشود و روشی پرهزینه بوده و شانس حاملگی در آن کم است و ممکن است زن حامله نشود اما در صورت حاملگی رسیدن به جنسیت جنین مورد نظر ۱۰۰ درصد است. سه روش اخیر ذکر شده روشهای علمی هستند.

سپاس از دکتر مینا قدیری عضو مرکز ناباروری اصفهان

زیبــا شــو دات کام

برچسب‌ها انتخاب جنس فرزند قبل از بارداریبارداربارداریپسر یا دخترتعیین جنسیتتعیین جنسیت جنینجنسیت جنینروش IUIلقاح


۱۳۹۱/۰۶/۰۹

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
· Last modified ۱۳۹۱/۰۹/۱۹


۱۳۹۰/۰۵/۰۶

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
· Last modified ۱۳۹۰/۰۵/۲۹


۱۳۹۰/۰۵/۲۹

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۵/۲۹

راهنماییم کنید فرزند پسر میخوام چکارکنم

[پاسخ]

سلام فرزنداولم دختر هسته هفت سالشه خودمم هشت ساله ازدواج کردم قبل دخترم کیست تخمدان داشتم الان فرزند پسر میخوام تیرویید دارم پرید نمیشم باید قرص الدی یا امپول استفاده کنم تا پرید شم راهنماییم کنید ممنون.

[پاسخ]

منم میخام فرزنداولم دخترباشه چیکاکنم؟هنوباردارنیسم ینی هنواقدام نکردم

[پاسخ]

سلام دوستان اگر میخوای باردار شوی چن تا چیز را باید رعایت کنیداگر بخوای میتونم کمکت کنم

[پاسخ]

سلام،،من ۲۱سالمه،،اگه بخوام فرزندم دختر بشه باید چیکار کنم؟؟لطفاا راهنماییم کنین؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

Samaneh پاسخ در تاريخ بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۵ ۰۳:۳۲:

Cvb

[پاسخ]

سلام .من ۳ ساله ازدواج کردم .و یک ساله که میخوام حامله بشم ولی موفق نمیشم.دکتر هم
رفتم هیچ مشکلی ندارم.باید چی کار کنم؟

[پاسخ]

سلام ایا ادرار خانومی که پسر باردار غلیایی هست یا اسیدی

[پاسخ]

سلام من دیروز تو ۱۶هفتگی سونو دادم گفتن دختر ازمایش ادرار و جوش شیرین انجام دادم هیچ واکنشی نشون نداد یعنی ممکنه سونو اشتباه کرده باشه لطفا نظر بدید

[پاسخ]

salam man 32 saleh hastam va do dokhtar daram ,9sal pesh loleh samt ghap man bar asar kortag az ben rafteh va alan yek loleh rahemi daram ,aya man ba yek loleh pesar dar myshavam.dostanam mygoyand man hargez pesar dar nmyshavam ghon loleh samt ghap brayeh pesar hast va loleh samt rast brayeh dokhtar,lotfana agaham koned

[پاسخ]

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

پس چرا دکترا تجویزش می کنن؟

[پاسخ]

salan aya azmayeshii baye taeene mizan sediom va potasom badan va moghayeseye mizane anha ba kalsiom va manyaziom vojood darad?
ba tashakor

[پاسخ]

meerci az tamame rahnamaitoun beesiiiyar amozandast ye soal ham dashtam lotfan begin ke baraye ye khanome 40 sale ke bache avalesh ham 7/5 donya omadeh va do bar ham khodesh khaste bachash seght beshe va alan dar in sen bardari zarar dareh ya na meerci va sepasgozaram az pasokhetoun

[پاسخ]

سلام من دو ساله ازدواج کردم وخیلی دوست دلرم فرزند اولم پسر باشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم ۲۰ساله هستم

[پاسخ]

باسلام من یه فرزند پسر جهار ماهه به وسیله قرص سقط کرم .خواهش میکنم بهم بگین آیا بعدا برای باداری مشکلی پیش میاد؟

[پاسخ]

سلام من ٢ دختر دارم میخام پسر دار بشم یکى إز دوستام إز ایران دارو سفارش داد میخام استفاده بکنم شما فکر میکنید

[پاسخ]

من و شوهرم دوست داریم که دوقلو داشته باشیم چکار کنیم لطفا جواب بدین…؟

[پاسخ]

ba salam v khaste nabashid kheili mamnon baraye saite khobeton vaghe’an mofid bod

[پاسخ]

من در مدت بارداری شلغم بسیار مصرف می کردم اما فرزندم دختر شد

[پاسخ]

الی پاسخ در تاريخ اسفند ۲ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶:

خوب شلغم سرشار از کلسیم و منیزیم عزیزم

[پاسخ]

باسلام طبق جدیدترین یافته ها میگن که جوش شیرین باعث کشتن نطفه میشه و اگر هم تشکیل بشه ناقص و یا درنهایت دیگه جنین ضعیفی تشکیل میشه گفتم که محض اطلاع بدونید.

[پاسخ]

rojan پاسخ در تاريخ مرداد ۷ام, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴:

Faghat ba joshe shiriin beshoor aziitaam ba ab beshoor nazar b notfe bere

[پاسخ]

سلام ممنون از مطالب جالبتون یه سوال داشتم آیا کسی از این روش استفاده کرده و موفقیت امیز بود هرکی امتحان کرده جوابمو بده

[پاسخ]

ba salam va khaste nabshi ma mekhiym bari bar dovom bache dar shim va pesar mekhim meshe bagin shab chandom bayd nazdgi konim ba tashakor

[پاسخ]

ندا پاسخ در تاريخ بهمن ۵ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۳۴:

باسلام من یک فرزند ۴ ساله دارم تصمیم دارم مجدد باردار شوم. جلوگیریم قرص ال د ی بوده.چند ماه چند ماه طول می کشه باردار شوم.الان یکی دو ماه می شه جلوگیری نمی کنم.لطفا راهنماییم کنید.

[پاسخ]

Salam man mikhastam raje be hamelegi va savar shodane havapeyma beporsam.aya zane hamele mitune safare havayi y Saate dashte bashe? Ta che mahi az bardari?

[پاسخ]

۳۵سال دارم میخوام صاحب دختر شم چکار کنم

[پاسخ]

۳۵سالم میخوام

[پاسخ]

زهرا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۴ ۲۲:۲۴:

سلام
ممنون از سایت شما
من ۳۶سالمه دوست دادم دختر داشته باشم ۲پسر دارم وسومی می خوام دختر بشه لطفا راهنمای کنید

[پاسخ]

سلام من خیلی از سایتتون ممنونم خیلی استفاده کردم
لطفا” بفرمایید اگه بخوام دوقلو پسر و دختر بشه چیکار کنیم
ممنون مرسی

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۷:

آی وی اف

[پاسخ]

سلام
این نوع رژیم غذایی مرد هم باید رعایت کنه یا فقط خانم ها ؟
مثلا فرزند پسر کافی زن سدیم مصرف کنه یا مرد هم باید ….
چند درصد امکان دارد تعیین جنسیت درست باشه؟
ممنون

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۸:

خانم رعایت کنه چون باعث قلیاییی یا اسیدی شدن محیط واژن میشه

[پاسخ]

سلام دوست عزیز
طبق گفته شما یک شب در میان مقاربت داشتم ولی الان دیگه ۵ ماهه که اقدام به بارداری کردم که متاسفانه صورت نگرفته!
درضمن از تغذیه های مناسب بارداری نیز طبق مطالب سایتتون استفاده می کنم.ولی قائدگی نامنظمی داشتم کمی دردهای زیر شکمی و برای حل مشکل قائدگی دکتر هم معاینه کرده هم آزمایش خون نوشته واسه هورمونهام که هنوز جوابشو نگرفتم در معاینه داخلی مشکلی نداشتم و چون تصمیم به بارداری داشتم هیچ دارویی مصرف نکردم نمی دانم چه اندازه باید صبر کنم چون شما گفته بودید هنوز زوده که نگران شم ولی این ماه دیگه می شه ۶ ماه آیا مشکل از اختلالات قائدگی می باشد؟
غیرازمسئله استرس و کنترل آن راه حل یا راه درمانی خاصی که توسط دارو یا غیره باشد سراغ دارید؟
من چند بار مطلبم رو در جای مربوط به زنان و زایمان هم بیان کردم و منتظر جواب شما می باشم! -(
پاینده و شاد باشید همیشه

[پاسخ]

ba salam mamnun az javab va lotfe nazaretun. vali inja ghabele zekre ke agar bekhaim mohite vazhan ro asidi ya ghaliaie konim bayad az dushe vazhan estefadeh beshe ta mohiteh dakhel ba on shosteh beshe vagar na neshastan nemitoneh dakhel ro taghier bedeh man shenidam bayad khob shosteh beshe be hamin khater ham porsidam khatari dare ya na mamnun misham javabamo bedid.

[پاسخ]

ba salam va khasteh nabashid matalebetun jaleb va khondani bod mersi az rahnamaihatun man ke estefadeh kardam. faghat mishe begid aya shostane vazhan ba in mahlolha masalan joshe shirin vaghean khatari nadare va kasani in karo kardan va etefaghe badi barashon nauftadeh man dar ye siti khnondam ke mohite ziyad ghaliyaie baese seght janin ya naghes mishe va mitarsam in karo anjam bedam. montazereh javabe shoma hastam mamnun.

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ بهمن ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۵:۳۸:

سلام دوست عزیز نه مشکلی پیش نمیاد قرار نیست که شما هرشب واژن را قلیایی یا اسیدی کنید همون شبی که مقاربت انجام میشه قبلش توی یک تشت آب را با مقداری مواد مورد نظرتون(سرکه یا جوش شیرین) ترکیب کنید و چند دقیقه ای را توی تشت بشینید این محیطها کمک میکنه به جذب یا دفع x یا Y و البته به صورت صد در صد هم جواب نمیده ولی به هر حال میتواند تاثیرگزار هم باشد چون در محیط مثلا قلیایی x فعالیت نمیکنه و ترکیب xy خواهد شد-موفق و تندرست باشید

[پاسخ]

با تشکر از مطلب جالبتون
ولی تو این مطلب فقط گفتین چه جوری پسرداربشیم؛و چه تغذیه ای واسه پسردار شدن داشته باشیم؛ولی میشه بگین تغذیه واسه دختردارشدن چیه؟
یعنی اگه اینارو نخوریم دخترمیشه؟
ملسی

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ دی ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۰۴:

سلام-ممنون از لطف شما-ببینید (۴۴xx) با شه واسه دختر شدن کمک میکنه که میتونید محیط واژن را اسیدی کنید یعنی محلول آّب و سرکه بشینید یا بشورید واژن را-و از لحاظ تغذیه ای هم بیشتر کلسیم و منیزیم که شامل غذاهایی مثل شلغم، کلم، ترشی، شیر و ماست است را افزایش دهید-توی متن هم ذکر شده موارد تغذیه ای برای دختر شدن-موفق و تندرست باشید

[پاسخ]

RAIKA پاسخ در تاريخ دی ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۶:۵۰:

مرسی از سایت فوق العاده زیباتون
و مرسی بخاطر راهنماییتون

[پاسخ]

در بدترین روزها امیدوار باش زیرا زیباترین بارانها از سیاه ترین ابرهاست.تقدیم به سایت بسیار مفیدو به روزتون

[پاسخ]

سلام خانم ملیکای عزیز
آیا مصرف قرص cilest قبل از بارداری جهت اختلال در قائدگی و خونریزی زیاد باعث ایجاد مشکل در بارداری می کند؟
و آیا این قرص جهت جلوگیری از بارداری نیز می باشد؟
باز هم تشکر

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۳۲:

سلام.خیر مشکلی ایجاد نمیکنه – بله روش ضد بارداری است.شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

شما که میگید مطلبتون تجربیه هروقت ۱۰۰% مطمئن شدید چاب کنید لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

من قصد دارم بچه دارشم و میخوام حتما دختر بشه.مطالبتون کمکم کرد.ممنون

[پاسخ]

marde hesaby begu chejuri pesar dar shavim na chejuri tayine jensiat konim pesar age nakhaim bayad kia bebinim

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶:

شما مطمئنید که متن را مطالعه کردید؟!!!

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2019. حق کپی رایت محفوظ است

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

امتحان کنید! در این‌ بخش از دلگرم می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

تقویم تولد چینی را دنبال کنید در حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند. بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.

اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید. این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا ۷۰۰ سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما ۲۵ سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید. طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا ۹۹ درصد درست عمل می‌کند.

رژیم غذایی دخترانه بگیرید تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند. مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید. تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

موقعیت شما در رابطه جنسی گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد. او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.

تنظیم درست زمان بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند. بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند.

عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.۵٫ رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد. حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.

مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل (واژن) آن ها را برای زنده مانده اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد.طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد.از طرفی دیگر، شما هم مانند بسیاری از مادران باردار دیگر، برای جلوگیری از بالا رفتن قند خون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی، بهتر است مصرف میوه های شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.

مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر

دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. از آن جایی که حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند.همچنین، به دلیل این که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابراین قرار دادن آن ها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه های حبوبات در شکل های مختلف، از بروز ناراحتی های گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان جلوگیری می کند.

همانطور که می دانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.به دلیل این که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند.

اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند، توصیه می شود که به جای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جایگزین آن کنند.

مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر

از آن جایی که مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب به شما می روند، به همین دلیل همه مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند. در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد.

بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، از آن جایی که ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابراین زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آن را از منوی غذایی خود حذف کنند.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای اینکه ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. به دلیل این که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده را به نفع بقای سلول های اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.همچنین، شما می توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد.

تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها

بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف آن ها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب می نماید.با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب می کنند، اجتناب کنند تصور می شود که مصرف آجیل به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، از آن جایی که انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابراین مصرف آن ها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد.اما فراموش نکنید به دلیل این که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آن ها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آن ها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

به دلیل این که توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابراین مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد.همچنین، از آن جایی که توفو یک منبع غنی از کلسیم می باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می باشد.

به دلیل این که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین های K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به طور طبیعی افزایش خواهد داد.یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که می تواند سطح قند خون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه می کنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.

مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش آن ها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشد کرده و زنده خواهد مانداما به عنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک می کند تا از افزایش قند خون و چاقی مفرط در بدنتان جلوگیری شود.به دلیل این که همه شکلات ها سرشار از قند هستند، پس می توانند سطح قند خون فرد مصرف کننده را به شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

بدون مقاربت بچه‌دار شوید اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود ۶۰ میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند. اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

منبع:بیتوته

——————————————————————————————-

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

شما می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

امتحان کنید! در این‌ بخش از دلگرم می‌توانید به طور طبیعی و با روش‌های خانگی مثل تغییر رژیم غذایی از روی تقویم چینی با روش دختر دار شدن آشنا شوید.

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

تقویم تولد چینی را دنبال کنید در حالی که برخی معتقدند که ما واقعا نمی‌توانیم روی جنسیت کودک خود تاثیر بگذاریم، تعداد زیادی نظرات جالب (و گاهی خنده‌دار) وجود دارد که به ما در چگونگی داشتن فرزندی دختر یاری می رسانند. بعضی از پدر مادرها ادعا می‌کنند که با دنبال کردن روش‌هایی خاص چون موقعیت در رابطه جنسی یا حتی مقاربه‌‌‌ای برنامه‌ریزی شده و رمانتیک، برخلاف آنچه مقاربه «بدون برنامه قبلی» می‌نامند، صاحب دختر شدند. اگرچه پزشکان از چنین روش‌هایی به عنوان افسانه‌هایی قدیمی یاد می‌کنند، بسیاری از منتقدان روابط جنسی به شدت با آن مخالف‌اند.

اگر شما به دنبال فرزندی دختر هستید و برای آن دست به هر کاری می‌زنید، این روش‌ها را که تعدادی از خانواده‌ها، منجم‌ها و حتی تعداد کمی از پزشکان به آن اعتقاد دارند، امتحان کنید. این تقویم معروف تعیین جنسیت قبل از آن‌که به روی اینترنت قرار گیرد و از آن به مقدار زیادی کپی شود، در میان زنان مرسوم بوده است. ظاهرا ۷۰۰ سال قبل در چین به علت سادگی در استفاده از آن با تقویم غیر ماهی یا گریگوری از آن استفاده می‌شد. بر اساس این تقویم، جنسیت کودک از طریق سن مادر و ماه بارداری او مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما ۲۵ سال دارید و می‌خواهید صاحب دختری شوید باید مطابق تقویم تولد چینی سعی کنید در ماه ژانویه، اپریل، می و جولای باردار شوید. طرفداران این تقویم می‌گویند این تقویم تا ۹۹ درصد درست عمل می‌کند.

رژیم غذایی دخترانه بگیرید تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید. آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند. مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف کنید. تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

موقعیت شما در رابطه جنسی گروه دیگری معتقد‌ند که موقعیت شما در رابطه می‌تواند احتمال دختردار شدن‌تان را بالا ببرد. طبق نظر دکتر لاندرام شتلس، نویسنده کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نفوذی سطحی در طول مقاربت احتمال دختردار شدن را افزایش می‌دهد. او توضیح می‌دهد که مهبل زن در قسمت ورودی آن اسیدی‌تر است و بعضی از شواهد نشان می‌دهد که اسپرم مردانه در محیط اسیدی به خوبی انتقال نمی‌یابد. بنابراین اگر تمایل به فرزندی دختر دارید نفوذی سطحی را پیش گیرید.

تنظیم درست زمان بر اساس روش شتلس، زمان حاملگی مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت کودک شماست. در کنار دیگر کارشناسان پزشکی شتلس نیز معتقد است که اسپرم y (مردانه) زودتر از اسپرمx (زنانه) شناور می‌شود. اگرچه اسپرم زنانه به طور معمول عکس‌العمل بیشتری نسبت به اسپرم مردانه از خود نشان می‌دهد و بیشتر در دستگاه تناسلی می‌ماند. بر اساس این نظریه، احتمال شما برای دختردار شدن زمانی بیشتر می‌شود که هر روز تا دو یا چهار روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه داشته باشید سپس برای یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و چند روز بعد از آن از این کار خودداری کنید. در این صورت در زمان تخمک‌گذاری تمام اسپرم‌های مردانه می‌میرند و تنها اسپرم‌های زنانه را برای بارور شدن نگه می‌دارند.

عکس آن اگر شما در زمان تخمک‌گذاری با همسرتان رابطه داشته باشید، اسپرم‌های مردانه (که سریع‌تر شناور می‌شوند) بر اسپرم‌های زنانه برتری می‌یابند. این بدان معنی است که شما باید از دوره تخمک‌گذاری خود آگاه باشید و مشاهده‌‌ای دقیق از تقویم داشته باشید یا از تست تخمک‌گذاری برای تعیین دقیق زمان آن استفاده کنید.۵٫ رابطه‌ای عاشقانه داشته باشید نظریه دیگری وجود دارد که معتقد است اسپرم زنانه گرما را ترجیح می‌دهد یا حداقل تحمل می‌کند. اگر شما هدف‌تان فرزندی دختر است، از همسر خود بخواهید حمام آب گرمی قبل از مقاربت بگیرد. حتی اگر این روش به نتیجه برسد یا نه، در اجرای آن زیاده‌روی نکنید. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای افزایش میزان باروری مردها را در محیطی سرد نگهدارید. گرفتن حمام داغ به صورت مداوم یا حتی کوتاه اما بیش از حد ممکن در دراز مدت اثراتی منفی خواهد داشت.

مصرف توت به منظور افزایش شانس دختر بودن جنین

به یاد داشته باشید که مصرف انواع مختلفی از توت ها و میوه ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و زالزالک کمک می کند تا تخمک زنان به یک نوزاد دختر تبدیل شود، چون مصرف این نوع میوه ها به تنظیم pH واژن زنان کمک زیادی کرده و شرایط محیط مهبل (واژن) آن ها را برای زنده مانده اسپرم های به وجود آورنده پسر سخت خواهد کرد.طبق نظریه کارشناسان کم کردن مقدار کالری محیط بدن با مصرف این نوع میوه ها، برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب بوده و شانس فرد را برای داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد.از طرفی دیگر، شما هم مانند بسیاری از مادران باردار دیگر، برای جلوگیری از بالا رفتن قند خون و خطر ابتلا به دیابت مخصوص دوران حاملگی، بهتر است مصرف میوه های شیرین را در دوران قبل و بعد از آغاز دوران بارداری خود کاهش دهید. فراموش نکنید که مصرف انواع توت ها که مقدار بالایی از قند کنسرو شده را دارند، برای بدن تمام افراد ناسالم و مضر هستند.

مصرف بیشتر غلات سبوس دار برای تعیین جنسیت جنین دختر

دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

در همین ابتدا، به یاد داشته باشید مصرف انواع مختلفی از حبوبات مانند لوبیا، سویا، عدس، لوبیا قرمز و لوبیا سیاه و سفید برای زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن یک نوزاد دختر هستند، کمک زیادی خواهد کرد. از آن جایی که حبوبات حاوی درصد بالایی از منیزیم و فیبر هیتند، برای دختر شدن جنین موجود در رحم زنان بسیار حیاتی می باشند.همچنین، به دلیل این که حبوبات حاوی مقدار کمی چربی هستند، بنابراین قرار دادن آن ها در رژیم غذایی زنانی که در حال تلاش برای بارداری یک نوزاد دختر هستند، ترجیح داده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مصرف دانه های حبوبات در شکل های مختلف، از بروز ناراحتی های گوارشی، نفخ و گاز در دوران بارداری زنان جلوگیری می کند.

همانطور که می دانید شیر یک منبع غنی از کلسیم است و باید در رژیم غذایی همه افراد و در هر رده سنی، مخصوصا در رژیم غذایی زنانی که مایل به داشتن فرزند دختر در آینده هستند، قرار داده شود. در واقع، می-توان ادعا کرد که این افراد نیاز دارند تا مصرف شیر روزانه خود را حداقل سه ماه قبل از زمان لقاح، به میزان قابل توجهی افزایش دهند.به دلیل این که شیر دارای PH حدود 6.5 و حاوی اسید لاکتیک فراوان است، در ساخت محیط اسیدی واژن زنان بسیار موثر بوده و آن را برای زنده ماندن اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می کند.

اما فراموش نکنید که نوشیدن بیش از 750 میلی لیتر شیر در هر روز می تواند منجر به افزایش اسید معده در زنان شده و مشکلاتی مانند ریفلاکس معده و زخم معده را برای فرد مصرف کننده به وجود آورد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات گوارشی، شما باید مطمئن شوید که میزان مصرف مقدار شیر روزانه توسط متخصص تغذیه محاسبه شود. برای زنانی که خواهان نوزاد دختر هستند و نوشیدن شیر زیاد در بدن آن ها مشکلاتی را ایجاد می کند، توصیه می شود که به جای نوشیدن سه فنجان شیر در روز، ماست طبیعی را جایگزین آن کنند.

مصرف ماهی قزل آلا کنسرو شده و بارداری جنین دختر

از آن جایی که مواد غذایی کنسرو شده مانند ماهی قزل آلا، منابع غنی از پروتئین، ویتامین D و اسیدهای چرب به شما می روند، به همین دلیل همه مواد لازم برای تبدیل نمودن محیط واژن زنان به یک محیط اسیدی را دارا هستند. در واقع، مصرف این نوع مواد غذایی، محیط واژن زنان به را برای زنده ماندن طولانی تر اسپرم به وجود آورنده دختر مطلوب می سازد.

بر خلاف کنسرو ماهی آزاد، از آن جایی که ماهی قزل آلای دودی حاوی مقادیر بالاتری از نمک است، بنابراین زنان در حال تلاش برای باردار شدن باید آن را از منوی غذایی خود حذف کنند.به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید برای اینکه ماهی آزاد کنسرو شده طعم جالبی داشته باشد، شما می توانید هنگام گرم کردن و خوردن، پنیر تکه تکه شده را بر روی آن بریزید. به دلیل این که خود پنیر هم یک منبع غنی از کلسیم است، محیط بدن فرد مصر کننده را به نفع بقای سلول های اسپرم به وجود آورنده دختر تغییر خواهد داد.همچنین، شما می توانید برای افزایش حالت اسیدی بدن خود در سالادهای روزانه خود از تخم مرغ، کنسرو ماهی آزاد، سبزیجات برگ سبز، لیمو، سرکه و آوکادو هم استفاده کنید. همه مواد تشکیل دهنده این سالاد، شرایط را در بدن فرد مصرف کننده برای دختر شدن جنین افزایش خواهند داد.

تعیین جنسیت جنین با مصرف آجیل و تخمه ها

بعضی از تخمه ها و آجیل ها سرشار از منیزیم و کلسیم بوده و مصرف آن ها توسط زنان، محیط مهبل را برای بقای کروموزوم X که عامل به وجود آورنده نوزاد دختر است مطلوب می نماید.با این حال، افرادی که خواهان نوزاد دختر در آینده هستند، باید از خوردن دانه کدو تنبل، شاه بلوط و بادام که محیط را برای بقای کروموزوم Y که عامل به وجود آورنده پسر است، مناسب می کنند، اجتناب کنند تصور می شود که مصرف آجیل به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کلسیم و منیزیم برای دختر شدن جنین مورد نیاز است. همچنین، از آن جایی که انواع آجیل ها حاوی اسیدهای چرب اولئیک می باشند، بنابراین مصرف آن ها محیط واژن زنان را اسیدی ترکرده و برای زنده ماندن اسپرم دختر مناسب خواهد کرد.اما فراموش نکنید به دلیل این که انواع آجیل ها و تخمه ها بسیار غنی از کالری هستند، باید در مصرف آن ها حد اعتدال را نگه داشت و به اندازه نیاز روزانه خورد، چون مصرف زیاد آن ها مشکلاتی مانند اضافه وزن و بالا رفتن چربی ها را در بدن فرد مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

به دلیل این که توفو حاوی مواد معدنی حیاتی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، مس و روی است، بنابراین مصرف این ماده غذایی در حفظ سلامت دستگاه تناسلی زنان کمک زیادی خواهد کرد.همچنین، از آن جایی که توفو یک منبع غنی از کلسیم می باشد، باعث تقویت شانس فرد مصرف کننده در داشتن نوزاد دختر خواهد شد. اما، به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که نیاز روزانه هر زن در حال تلاش برای باردار شدن، صد گرم توفو می باشد.

به دلیل این که انجیر حاوی اسید کلروژنیک و ویتامین های K، A، B و E است، مصرف آن محیط واژن زنان را اسیدی تر کرده و در نتیجه، شانس دختر شدن جنین را به طور طبیعی افزایش خواهد داد.یادتان باشد مصرف انجیر در تنظیم سطح pH خون زنان نیز بسیار مفید است. تنها اشکال خوردن مقادیر بالاتری از انجیر این است که می تواند سطح قند خون مصرف کننده را بالا ببرد. از این رو، پزشکان تغذیه توصیه می کنند که تمام افراد، این ماده غذایی را در حد اعتدال استفاده کنند.

مصرف شکلات توسط زنانی که در حال تلاش برای باردار شدن هستند، کمک می کند تا سطح اسیدیته محیط واژن و دستگاه گوارش آن ها افزایش یابد. در نتیجه، محیط بدن این زنان را برای زنده ماندن کروموزوم به وجود آورنده دختر مطلوب خواهد کرد، چون در محیط اسیدی واژن، جنین دختر خوب رشد کرده و زنده خواهد مانداما به عنوان خانمی که قصد به دینیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که بیشتر از شکلات تیره استفاده کنید، چون مصرف آن کمک می کند تا از افزایش قند خون و چاقی مفرط در بدنتان جلوگیری شود.به دلیل این که همه شکلات ها سرشار از قند هستند، پس می توانند سطح قند خون فرد مصرف کننده را به شدت افزایش دهند. از این رو، همیشه سعی کنید که در مصرف تمام شکلات ها حد اعتدال را نگه دارید.

بدون مقاربت بچه‌دار شوید اگر شما از دختردار شدن ناامید شده‌اید، می‌توانید حدود ۶۰ میلیون تومن یا بیشتر را برای تضمین ایجاد دو کروموزوم xx هزینه کنید. در لقاح خارج رحمی که هزینه زیادی برای آن باید پرداخت، بعد از این‌که تخمک‌ها را از مادر و اسپرم‌ها را از پدر خارج کردند جنینی زنده در آزمایشگاه به‌وجود می‌آورند. جنین می‌تواند آزمایش‌های دی ان ای را قبل از عمل لقاح برای تشخیص این‌که کروموزوم ‌‌xx یا xy دارد را انجام دهد. بسیاری از مردم این روش را بسیار غیر اخلاقی و غیر طبیعی می‌دانند و بعضی از بیمارستان‌ها نیز تنها برای آگاهی از نقص‌های ارثی چنین آزمایشاتی را انجام می‌دهند. اگر پرداخت این مقدار پول و انجام چنین روش‌های پزشکی دشوار بخشی از برنامه شما نیست، می‌توانید جنسیت کودک خود را با پذیرفتن آن تضمین کنید یا به بخت، اعتقادات و به دانش سطحی‌تان از علم برای کودک رویاهایتان ایمان داشته باشید یا بخواهید گریپ فروت دیگری بخورید!

منبع:بیتوته

——————————————————————————————-

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

هر چه سن پدر بالاتر برود، احتمال تولد فرزند دختر افزایش می‌یابد، و البته به همان میزان هم خطر سقط جنین یا تولد کودک دچار اختلال ژنتیکی افزایش می‌یابد.

مجید جویا: فقط این زنان نیستند که باید نگران تیک‌تاک ساعت تناسلی خود باشند. به نظر می‌رسد که کیفیت اسپرم مردان هم بعد از سن 35 سالگی رو به زوال می‌گذارد. چنین به نظر می‌رسد که هر چه سن پدر بیشتر باشد، نسبت اسپرمی که کروموزوم جنسی X را حمل می‌کند، به اسپرم حاوی کروموزوم جنسی Y بالاتر می‌رود، به این معنی که بابا‌های پیرتر ، احتمال دختر شدن بچه‌شان بیشتر است.

جفت کروموزوم جنسی مردان به صورت XY و جفت کروموزوم‌های جنسی زنان به صورت XX است و این بحث که آیا کمیت و یا کیفیت اسپرم مردان با افزایش سن افت می‌کند یا خیر، همیشه جنجال‌برانگیز بوده است. یک متخصص باروری در دانشگاه شفیلد انگلستان به نام آلن پیسی، می‌گوید: «با این وجود، شواهد همه‌گیرشناختی نسبتا قانع کننده‌ای وجود دارد که بچه دار شدن برای مردان پیرتر، کار سخت‌تری است (فارغ از این که سن مادر چقدر باشد) و با افزایش سن مردان، خطر سقط جنین در همسر آنها افزایش می‌یابد». همچنین خطر این که مردان پیرتر، صاحب فرزندانی با اختلالات ژنتیکی شوند، اندکی بیش‌تر از دیگران است.

برای بررسی این مدعا، برونتی استون در «آزمایشگاه‌های فن‌آوری تناسلی» در لوس آنجلس و همکارانش، نمونه‌های اسپرم بیش از 5081 مرد در سنین بین 16 و 72 سال را تحلیل کردند. آنها متوجه یک زوال در کمیت و کیفیت اسپرم مردان بعد از سن 35 سالگی شدند. در برخی از مطالعات قبلی، چنین ادعا شده بود که این کاهش تا سن 50 سالگی شروع نمی‌شود.

پیسی می‌گوید: «خواه 35 سال و خواه 40 سال، پیغام این تحقیق و دیگر مقالات این است که آن مردان باید از تغییرات وابسته به سن خود در سیستم تناسلی خود اگاه باشند و اگر دوست دارند که روزی پدر شوند، نباید دست روی دست بگذارند».

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه

این تحقیق همچنین کاهشی را در نسبت اسپرم‌های حامل Y به X در مردان بالای 55 سال نشان داده است، هرچند علت آن روشن نیست!

53271

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه
خدایا چیکار کنم بچم دختر بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *