خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

دوره مقدماتی php
خدایا چیکار کنم به عشقم برسم
خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

“مادرانه” عنوان طرحی است که زوجین عزیزی که در دوره بیست و یکم و بیست و دوم ازدواج دانشجویی حضور داشته اند در صورتی که حداکثر تا یک سال پس از تشرف به مشهد مقدس صاحب فرزند شوند با ثبت نام در طرح تشویقی مادرانه می توانند ضمن استفاده از آموزش های مجازی مهارتهای فرزند پروری جوایز ارزنده نیز دریافت نمایند


سؤال :

لطفا اگه امکانش هست سریع پاسخ بدین ممنون میشم از لطفتون .
سلام و عرض ادب خدمت شما .دختری هستم ۲۳ ساله ،احساساتی و شاعر و پایبند به اصول و قواعد و دوستدار خانواده .احترام به خانواده برام خیلی مهمه .ادم انعطاف پذیری هستم و سریع با شرایط خودم رو وقف می دم .روحیه حساسی دارم و دلم نمی خواد هیچ کس از دستم ناراحت بشه همیشه تا جایی که در توانم باشه اگر کسی ازم کمک بخواد کمکش می کنم اما نمی دونم چه گناهی مرتکب شدم یا تقاص چه چیزیو دارم پس می دم .بر سر دوراهی قرار گرفتم .دو سال پیش از طریق فیس بوک یه پسر هندی مداح برای من فرند ریکوست فرستاد .برام عجیب بود که هند گاو پرست هم شیعه داشته باشه .من قبولش کردم .اون به زبان انگلیسی حرف می زد بعد از یک هفته صحبت با هم ازم خواستگاری کرد .منم گفتم باید خانوادمو در جریان بذارم .هم زمان با ایشون دو نفر دیگه هم از من خواستگاری کردن که پدرم با یکیشون موافق بودن اما من هندی رو دوست داشتم به خاطر همین با پدرم مخالفت کردم .وقتی پدرم متوجه شدن که من هندی رو می خوام به طرز ناباورانه ایی انگار دشمن من شده بودن .پدری که من حتی وقتی از سر کار میومدن پشت پاهاشونو با اب و صابون می شستم و با حوله خشک می کردم و با قربون صدقه باهاشون رفتارمی کردم این بار دیگه به من می گفتن باید همین الان بکشمت قبرتم تو حیاط بکنم چالت کنم . به فاطمه زهرا (س) قسم تا قبل از این پسر من با هیچ پسری در ارتباط نبودم .اما جوری شد که پدرم من رو طرد کردن منم روز به روز وابستگیم به اون پسر بیشتر میشد .می گفتم حالا که دیگه بابام منو نمی خواد و منو می خواد از شناسنامش حذف کنه پس بهتر با کسی باشم که عاشقمه .گذشت و گذشت تا عید امسال پسره از هند اومد ایران با یک مترجم که حاج اقایی از قم بودن و ایشون هم اصالاتا هندی ، ولی بابام تهدید کرد که می دمش به پلیس یا می کشمش .من از طرز همون روز سه بار استفراغ کردم و با اینکه یک هفته تا پریودیم بود ولی با یه سرفه به شدت لباس زیرم خیلی عذر می خوام خونی شد .حتی گوشی منو گرفت که بهش خبر ندم که می خواد زنگ بزنه پلیس .خلاصه برادم راضیشون کرد که به عنوان خواستگار قبولش کنیم یک ساعت بشینه بعد بره پی کارش .منم از ترس شب خواستگاری گفتم هرچی بابام بگه .ایشون هم با هزار و یک شرط سنگین ردشون کردن .تا شش ماه بی خبر از هم اما دوباره با هم در ارتباطیم .اما به قران فقط از حال هم با خبریم و همه ی شعونات رو به خدا امام زمان حفظ می کنیم هردو به این پایبندیم .ما همدیگرو خیلی دوست داریم .تمام اخلاق و رفتار هم رو می دونیم حتی عصبانیت حتی علاقه ها و چیز هایی که ازش متنفریم، همه چیز .ایشون می خوان که من براشون صبر کنم خودمم به هیچ عنوان دلم نمی خواد ازش جدا بشم چون واقعا اولین کسی هستن که اینقدر میفهممش و اونم منو می فهمه .من شرایط مالیشو می دونم متوسطه .تحصیلاتش مثل خودم رادیولوژی و اعتقاداتش مثل خودم .حتی قیافش هم عادیه ولی رفتارش برام مهمه .من امتحان کردم چند وقت ازش دور بودم اما انگار تمام دنیام نابود شده بود الان چه کار کنم که هم احترام خانوادم حفظ بشه هم بتونم با کسی که باورش دارم و دوستش دارم ازدواج کنم .

جواب :

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

سلام غیر ازاینکه شیعه هست چیز دیگه ای ازش نگفتین تا بتونم بگم مناسب ازدواج شما هست یا نه ولی ظواهر میگن این ازدواج شدنی نیس اگرم بشه ازدواج ایده آلی نیس چه خانوادتون راضی بشن یا نه

دوره مقدماتی php

email kjabaryan@yahoo.com

کلید واژه ها:

بهمن ۲۲, ۱۳۸۹

38,335 نمایش

اجتماعی, داستان, عکس

برچسب ها:ازدواج, پرسش, پسر, رابطه, روانشناسی, شکست, طنز, عشق


۱۸۳دیدگاه

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

حدود یک سال و نیم پیش دوتا پست توی سایت قبلی نوشته بودم که قضیه اش از این قرار بود که تو یه انجمن روانشناسی ، کاربرا مشکلاتشون رو مطرح می کردن و بقیه راهنماییشون. یه قسمتش ، بخش روابط دختر و پسر بود که من رو این قسمت انگشت گذاشتم و سوالات کاربرا رو به شیوه ی هزل جواب دادم. خوندن دوباره اش خالی از لطف نیست فقط یه مقدار شاید بعضی جاها بی ادب شده باشم! ببخشید دیگه.

———————————————————————-

۱- آقا دستم تو دامنتون ، من یه مدتیه که با یه پسری بودم و اولش ازش خوشم نمی اومد اما الان میاد . زیادم میاد طوریکه دیگه جا نداره و داره سرریز می کنه ! آخ ریخت ! اما مشکل اینه که بهش یه چند تا دروغ گفتم و حالا میترسم گندش دربیاد ! به نظر شما چیکار کنم ؟

من : خب چه دروغایی گفتی ؟

اون : مثلن گفتم که خیلی دوسش دارم ! یا گفتم خیلی باحالی ! دمت گرم ، مخلصیم ! از این حرفا . درحالیکه هیچ احساسی نسبت بهش نداشتم. یکی دیگه اینکه گفتم من هیچ وقت بهت دروغ نمیگم . تو رو خدا کمک کنین ! تو رو من تو رو نرو تو رو من تو رو خدا نرو من تو رو دوست دارمش !!!!

من : خودتونو کنترل کنین ! راه حلش اینه . شما اصلن بهش نگین که قبلن دوسش نداشتین ! نه اون می فهمه که قبلن دوسش نداشتین نه اینکه می فهمه اون موقع بهش دروغ می گفتین !

اون : راست میگین ؟ خیلی ممنون دستتون درد نکنه ، خیلی تشکر !

لینک این سوال

۲- آقا دستم تو تومّونتون !! من از بچگی خیلی دختر داییمو دوست داشتم و الانم دارم و اونم داره ! همه چیزمون هم مثله همدیگه اس ، فرهنگ ، اعتقادات ، مذهب و کلا همه چی. خیلی هم با هم تفاهم داریم. فقط چون دور از هم هستیم هی واسه هم دلمون تنگ میشه و مجبوریم با تلفن صحبت کنیم. اما چون خونواده هامون خبر ندارن مجبوریم با موبایل با هم حرف بزنیم که خیلی پولش میاد . شما بگین من چیکار کنم که به عقشم برسم !

من : شما چند سالتونه ؟

اون : ۲۰ سال با اختلاف دو ماه من بزرگترم.

من : خوبه. منم بیست سالمه ولی با اختلاف دو ماه کوچیکترم!

اون : از کی ؟

من : از شما دیگه ! پس از کی ؟ عجب خری هستیا ! هرچی دلت خواست اتهام زدی بعد میگی نزدم ؟ خب . راهش اینه. شما میری به پدر مادرت خبر میدی و با هم میرین خواستگاری. قرار مدار میذارین و چند سال دیگه مزدوج میشین.

اون : آقا اجازه ! پس هزینه ی موبایل چی ؟

من : بیاه ! ( درحال اشاره به یکی از انگشتان دست !!)

لینک این سوال

۳- ببخشید گلاب به روتون ، من از یه پسر مذهبی خوشم اومده و خیلی گرفتارش شدم تا دسته !! قلبونه جیگلش بلم عجه منه ! ( ترجمه : قربون جیگرش برم عشقه منه ) ولی گفته که اصلن قصد رفاقت و دوستی نداره و من خیلی دلم میخوادش ! به دوستم گفتم بره بهش بگه ولی میگه فقط جواب داد : جــــــــــــــــــــــــــون !! میشه یه راهی بذارین زیر پام که بهش برسم ؟

من : ببینین ! منم یه پسره نسبتن مذهبی هستم ولی اصلن به کسی نمیگم جــــــــــــــــون ! خب قطعا اون پسره اهل مذهب و این حرفا نبوده و اهل ریاس. حتمن اسمش هم بهرامه که بهش میگن احمد ! و شبا هم تو خواب محتلم میشه !!(منظور فیلم چارچنگولیه که اون موقع تو بورس بوده) اگه هم بخواین باهاش دوست بشین ، اون شما رو برای یه چیز دیگه میخواد !

اون : خب اکشال نداره ، واسه یه چیز دیگه بخواد !

من : اِ ؟ خب پس مشکلی نیست ، شما اونو به من معرفی کنین تا با دستای خودم مروج فساد بشم ! استغفرالله !

لینک این سوال

۴- آقا دستم تو ……. ! میخوام با خواستگارم درباره مسائل جنـ *ی صحبت کنم ! چه سوالایی میشه پرسید که جوابای خوب و دندون شکنی بگیرم ؟!

من : استفرالله ، خدایا توبه ! خدایا منو ببخش ، خدایا از گناهانم درگذر ! خب بیا برات بنویسمشون!!!

لینک این سوال

۵- ببخشید من دانشجوام و یه چند وقت پیش از یه دختری خیلی خوشم اومد. قضیه اینطوری بود که یه روز دم در دانشگاه دیدمش که تنها سوار اتوبوس شد و رفت. منم خیلی دلم واسش سوخت . با خودم فکر کردم اون باید خیلی تنها باشه و من باید مراقبش باشم.

من : خب نباید اینطوری فکر کنی. منم هر روز تنها میرم دانشگاه.

– : آخه اون دختره

من : چه فرقی می کنه. تازه اون داره با اتوبوس میره با تاکسی نمیره که یه دفه بدزدنش ببرنش جاده خاکی. هرچند که تو جامعه ی امروز ما مردا و پسراشم جرأت نمی کنن سوار مسافرکش شخصی بشن.

– : ولی من یه احساسی دارم که میگه باید مراقبش باشی.

من : نه عزیز من ، این فکرو از سرت بیرون کن ، لازم نیست کسی مواظب کسی باشه.

– : اما من میخوام از اون محافظت کنم

من : هیچ رقمه کوتاه نمیای ؟

– : نه من میخوام مواظبش باشم.

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

من : خیلی خب گمشو برو مواظب اون هرزه خانوم باش. مرتیکه ی ولدالزنای احمق !

لینک این سوال

۶- آقا عرضم به خدمتتون که من سپیده و الان سی ساله هستم و چند سال پیش با یکی از همکارانم روابطی پیدا کردم و خیلی به یکدیگر علاقه مند گشته ایم و شیدا . اما بعد از مدتی بنده به خارج از کشور رفتم برای ادامه تحصیل و فقط از طریق ایمیل با این آقا در تماس بودم. بعد از بازگشت از فرنگ کمی با هم صمیمی تر شدیم و یک مقدار در یکدیگر فرو رفتیم. البته زیاد نرفتیم کم فرو رفتیم.

من : ببخشید میون کلومتون این اتفاق کجا افتاد ؟

– : تو خونمون. البته فقط سه بار . چون دیگر خانه مان خالی نبود. بعد از این اتفاقات او مرا دعوت کرد به خانه اش اما من نپذیرفتم. او باز هم اصرار کرد و من هم انکار. حالا آمده ام خدمت شما ببینم که آیا من بروم یا نروم ؟

من : خونش کجاست ؟

– : جردن

من : ممد ! بپر ……. ( ادیتش کردم )

لینک این سوال

۷- یه خانم : سلام آقای دکتر ! یک پسری هست که الان ۲۶ سالشه و تو دوران دانشجویی و موقعی که ۲۰ ساله بوده از یه دختری خوشش میاد. ولی نمیره باهاش صحبت کنه و اون دختره هم با یه پسره دیگه تو دانشگاه دوست بوده. بعدش فقط این دوتا نگاه عاشقانه به هم داشتن تا اینکه سال آخر پسره میره به دختره میگه که خیلی عاشقشه ولی دختره میگه که تا یه سال دیگه قراره با دوست پسرش ازدواج کنه. این پسره هم شکست عشقی می خوره و الان خیلی نسبت به دخترا بدبینه و میگه دخترا عشق ندارن. چه حرف مسخره ای مگه نه ؟ هه هه ها ها ( خنده ی وحشتناک )

من : خب الان میخواد چیکار کنه

– : هیچی ، چیکار کنیم که فراموش کنه قضیه رو ، و هم دیدش نسبت به دخترا عوض بشه.

من : خب چه احمقی بوده یارو ، دختره کجاشو بو می کرده بفهمه این بابا دوسش داره.

– : نمی دونم . کجاشو ؟

من : بینم ، اصلا شما چیکاره حسنی ؟

– : من ؟ من همینجوری

من : خب شما که هستین به این ماهی با شما دوست بشه.

– : اگه میشه اینو مکتوب بفرمایین که من برم بهش بدم.

من : پاشو … پاشو برو که اینجا دفتر ازدواج و طلاق نیستش که. البته در یه صورت اینجا دفتر ازدواج و طلاق میشه.

– : درچه صورتی ؟

من : من خوش تیپم ؟

لینک این سوال

۸- آقا حامد من وقتی ۲۱ سالم بود به یکی از دخترای هم دانشگاهیم علاقه پیدا کردم . اولش تو انجمن کامپیوتر با هم آشنا و کم کم با هم صمیمی شدیم. اردیبهشت امسال دیگه خیلی عاشقش شدم و گفتم که میخوام دوست دخترم بشه اما اون گفت این کار تعهد داره و اون اصلا از تعهد و قید و بند خوشش نمیاد. خیلی دختره شیطون و احساساتیه و با هم کلی بیرون رفتیم چقدر مسافرت رفتیم چقدر اومد خونمون چقدر شبا پیش هم رو تختم خوابیدیم. خلاصه خیلی دوسش دارم و میخوام که باهام دوست بشه.

من : گمشو گورتو گم کن پوفیوز الدنگ ! مردک لا ابالی هر غلطی خواستی کردی حالا میگی با هم دوست شیم ؟

لینک این سوال

🙂

[پاسخ]

ساناز پاسخ در تاريخ مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۳ ۱۹:۱۱:

لال شدی حمید

[پاسخ]

مرضیه پاسخ در تاريخ آذر ۷ام, ۱۳۹۵ ۱۶:۴۱:

ممنون که مایه نشاط ماروفراهم می آورید

[پاسخ]

عالی بود

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۷ام, ۱۳۹۶ ۲۳:۳۶:

الکی بود

[پاسخ]

سو فیا پاسخ در تاريخ فروردین ۹ام, ۱۳۹۸ ۰۲:۳۹:

دیوونه

[پاسخ]

حنانه پاسخ در تاريخ خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴:

واقعا

[پاسخ]

این …… شعرا چیه از خودت دراوردی توهم ,برو نمایش نامه نویسی بخون به یه جایی میرسی از این الافی هم درمیای

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ دی ۱۳ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۵۱:

چی میگی آخه؟

[پاسخ]

زهرا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۳۹:

فوضولی اقا حامد
😡 😡 😡

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۵ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷:

توروخدا دعام کنین….دارم دیوونه میشم…چرا من عشقم هیچ راهی نداره؟؟؟؟؟ چرا من اینجوریمممم تاوان کدوم گناهمهههههههههههههه اخه مگ من چیکار کردم ک باید همچین دردی بکشممممم چرا من نفهمیدم عاشقش شدم یکی بهم بگهههه چرا من عاشقش شدم….خدایا توردو جون هرکی دوست داری کمکم کننن بخداااا خسته شدم….از این بلا تکلیفیو ترس خسته شدم….چرا هبچکی نمیتونه ب دادم برسه؟؟؟؟؟ چی میشه چی میسه اگ میتونستم…ولش کن…..خیلی احساسمو پاک نگه داشتم….دنیا ارزششو نداشت….رسم دنیا اینه؟؟؟؟؟ ک با کسیکه دوست نداری ازدواج کنی و اونیکه دوسش داری فقژ و فقط نگاش کنی عینننن لال هاااافقط نگاه؟؟؟؟ خسته شدم از بس نگاش کردم…از هرچی بترسین سرتون میاد….من از هرچی ترسیدم سرم اومد کاش شجاع تر بودم…نه درمورد اعترافم من گفتم ولی هیچی نشنیدم خیلی عادیه واسش…من میخواستم دعا کنم خدا کاری کنه ک فراموشش کنم ولی دلم نمیزاره…اصن من واقعا دوسش دارم؟؟؟ ینی چی این گریم؟؟؟ اصن چرا باید گریه کنم؟ چرا همش باید بهش فکر کنم چرا باید همش تصور کنم پیشمه و باهاش حرف بزنم؟؟؟؟ من دیوونم؟…من کارم شده کل دنیارو سرزنش کردن…به همه چیز دنیا بد میگم…من تو همه چیم خوبم فقط از لحاظ احساسیم شکستم…دعام کنین بهش برسم من نمیتونم بدون اون…میشه ینی میشه؟؟ چرا هیچکس هیچی نمیگه…

[پاسخ]

سحر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۵ام, ۱۳۹۶ ۱۷:۳۹:

عزیزم۰دردمنم مثل خودت ولی باید صبر داشته باشی

نیلوفر پاسخ در تاريخ آذر ۱ام, ۱۳۹۶ ۱۷:۴۷:

عزیزم درکت میکنم خیلی سخته?

فاط پاسخ در تاريخ آذر ۱۶ام, ۱۳۹۶ ۰۲:۰۳:

الهی بمیرم?
هیچوقت یادم نمیره
واست دعا میکنم فراموشش کنی

ناشناس پاسخ در تاريخ بهمن ۲ام, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۶:

میخوام به عشقم برسم چکارکنم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ بهمن ۳ام, ۱۳۹۵ ۰۶:۳۶:

سلام دوست من عاشق یه پسری هست اونپسر قبلن بهش ابراز علاقه کرده اما دوستم به هر دلیلی بوده هیچی نگفته بعد حالا این پسره هر کاری میکنه که دوستمو اذیت کنه حالا این پسره هم رفته با یه دختر که دوسش نداره نامزدکرده فقط بخاطر اینکه ذوستم بعش ابراز علاقه کنه ولی دوستم میگه نه دوسش داره من مطمئنم در حالی که اصلا اینطور نیست میشه بگین این دو تا لجبازرو ک دارن زندگیشونو نابود میکنن چطور به هم برسونم ؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

مرضیه پاسخ در تاريخ فروردین ۳۱ام, ۱۳۹۷ ۱۶:۵۲:

دوست دارم عشقم برگرده دوستش دارمش

[پاسخ]

F پاسخ در تاريخ خرداد ۹ام, ۱۳۹۸ ۲۱:۰۸:

با اینکه یه کارایی انجام داده که نشون میده آدم بدیه ولی من دارم از اینکه مال من نیست دق میکنم چند بار هم تصمیم به خودکشی گرفتم ولی نشد تو رو خدااا براااام دعا کنید

[پاسخ]

من عاشق یکی شدم قبلاباهم رابطه داشتیم اما به دلایلی ازهم جدا شدیم چکارکنم که بهش برسم کمکم کنید

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ بهمن ۵ام, ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶:

از من می پرسی؟ من خودم خدای نرسیدنم.

[پاسخ]

زهرا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۳۸:

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۳۰ام, ۱۳۹۵ ۱۷:۱۳:

شمارشو داری زنگ بزن بگو بهش اگه نداری یا بمیر یا اینگه برو فقط بگرددنبالش دنیا جایه گذراست

الی پاسخ در تاريخ بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۶ ۱۴:۱۸:

سلام خوبی

[پاسخ]

[پاسخ]

[پاسخ]

عال

[پاسخ]

من فک میکردم با خوندن مطالب شما یه راه حلی پیدا میشه واسم همه خوشن واسه خودشون دلم گرفته هیچکسم نیست که به دادم برسه.برای اولین بار تو زندگیم به یکی دل بستم اون وقتی رفت دانشگاه بعد ۳سال دوستی همه چیزو فراموش کرد.هنوز تو شکم باورم نمیشه

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ مرداد ۵ام, ۱۳۹۲ ۰۳:۲۸:

خب مطلب شوخی بود برای اینکه مشکل فراموش بشه دیگه

[پاسخ]

زینب جون منو تو دقیقا” برعکس همیم من دوست دارم که عشقم فراموشم کنه ولی میگه نه.آخه به هر دری زدیم نتونستیم خونونده هامون راضی کنیم.توروخدا واسم دعا کنید…….

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ آبان ۱۲ام, ۱۳۹۳ ۱۷:۵۴:

تو عاشق نیستی

[پاسخ]

مسخرس

[پاسخ]

من عشقمو خیلی دوست دارم اونم همین طور اما من گزشتم یکم بده میترسم جیکار کنم

[پاسخ]

… پاسخ در تاريخ مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۶ ۰۰:۵۳:

منم مثه توام.ولی بهش گفتم گزشترو قانعشم کردم ک اون موقع نادون بودم و اعتمادشو جلب کردم

[پاسخ]

سلام مسخره من فک کردم ی راه حل داری

[پاسخ]

خیلی باحال بود

[پاسخ]

خیلی بدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

[پاسخ]

من تاحالا جرات نکردم ب کسی شماره بدم دوست دارم عشقم خودش بیاد ن این که ب ر خانوم شقایق۰۹۳۶۴۹۴۳۶

[پاسخ]

سلام من تو دانشگاه براثر یک جرو بحث که دیگران برای من یک پسر درست کرده بودن از همدیگه خوشمون اومد و فهمیدیم اون حرفارو به دروغ به اسم ما زدن من اهل دوستی با هیچ پسری نبودم کم کم دوست داشتن به وجود آومد و قرار ازدواج گذاشتیم تا گناه نکنیم و کم کم عاشق شدیم خانواده ها گفتن نه. ولی من در حال داغون شدنم چون اون برای اینکه کلا نباشه رفت جنگ تنهام گذاشت یک روز سحر بهم پیامک داد حلالی گرفت منم از اون روز سر سجاده گریه میکنم.چون باتمام وجودم دوستش دارم.

[پاسخ]

سلام منم عاشق یه پسر ببخشید ولی بس*جی شدم از شب قدر این اتفاق افتاد خیلی نگلم می کنه مثل فیلم عشق ممنوع نگام می کنه می ترسم بهش بگم ترخدا یه داهی جلوی پام بذارید ممنون

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۳ ۲۱:۵۸:

برو بگو بهش.
حالا این شوخی بود یا جدی؟

[پاسخ]

سلام دوستان بجه ها من عاشق یه نفرم پسره هم خودش منو دوست داره ولی خانواده من راضی نمیشن چیکار کنم تا راضی بشن؟
طور خدا کمکم کنید خانواده هم بخاطر این موضوع میخوام از شهرمون بریم یه شهر دیگه زندگی کنیم لطفا کمکم کنید

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۳ ۱۵:۰۸:

ما چه کمکی می تونیم بکنیم آخه؟ به پسره بگو خانواده اتو راضی کنه.

[پاسخ]

دلم میخواد خودکشی کنم دیگه نمیتونم بدون عشقم زندگی کنم حامد دختر نیستی و بفهمی من چی میگم

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ آبان ۱۲ام, ۱۳۹۳ ۱۷:۵۰:

با پسره فرار کن

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ بهمن ۳ام, ۱۳۹۵ ۰۶:۳۹:

واااااااااا

[پاسخ]

سلام ریحانه هستم برام دعا کنین به عشقم برسم دی بیش تر از این طاقت دوریشو نرارن

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ آبان ۱۲ام, ۱۳۹۳ ۱۷:۵۳:

انشالله با توکل به خدا

[پاسخ]

پخخخخخخخخخخخخخخ ، تا لب مرز جدایی رفتم ولی بازم قراره به هم برسیم اراده میخواد هیچ کاری نشد نداره

[پاسخ]

عشق دروغی بیش نیست .به هرکی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو جیگرم

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ دی ۱۰ام, ۱۳۹۳ ۰۲:۲۰:

تیریپ مسعود کیمیایی دیگه

[پاسخ]

سلام من چندوقتیه بای پسردوست شدم.خیلی مورداعتماده.میخوادباهام ازدواج کنه ولی من هنوز۱۷ سالمه.مامانمم میگه اگه رابططون به چندسالم کشیده شدعب نداره ولی ازدواج نه!خواهششششششش میکنم بهم بگیدچیکارکنم؟ لطفابه وبلاگم بیاییدواونجا جوابموبدید خواهش میکنم ازتون.لطفا.

[پاسخ]

هدیه پاسخ در تاريخ بهمن ۹ام, ۱۳۹۳ ۲۱:۳۳:

سعیدجان بنظرم بروبهش بگو.یاقبول میکنه یانه بالاخره بهترازاین بلاتکلیفیه.

[پاسخ]

من حدود ۴ساله عاشقه ی دختری شدم اما نمیتونم حرفامو بگم اصن وقتی میبینمش کله بدنم میلرزه

[پاسخ]

عاغا من عاشق یکی از همکلاسیام شدم خیلی وقته هر چی باخودم کلنجار میرم نمیتونم بهش بگم…راستش اعتماد ب نفس ندارم…میترسم دماغ سوخته بشم…وقتی میبینمش دلم هری میریزه سلامم نمیتونم بهش بکنم چ برسه ب ابراز علاقه!!!چیکار کنم ب نظرتون با کفتر براش نامه بفرستم؟!!!!

[پاسخ]

خفه

[پاسخ]

التماستون میکنم کمکم کنید میخوام
باعشقم ازدواج کنم
توروخدابگید من چیکار کنم پیش کی برم

[پاسخ]

فرشيد پاسخ در تاريخ آذر ۹ام, ۱۳۹۴ ۰۸:۰۸:

بورو باهاش ازدواج کن

[پاسخ]

شما حامد چی هستین؟میتونم فامیلیتونو بدونم؟ ؟؟

[پاسخ]

من چهار ساله با یه پسره دوستم همدیگرو خیلی دوست داریم ولی من بهش شک دارم بخاطر برنامه های مجازی لاین و اینچیزا همش باهم دعوا میکنیم بهش میگم لاین داشته باش ولی دختر اد نکن تنها دختر من باشم اونم اینکار میگه کرده ولی باز بهش شک دارم این شکا اعصاب برام نداشته خواهشا کمکم کنید خانواده ها هم درجریان دوستیمون از اول بودن البته به جز پدرا ممنون میشم اگه کمکم کنید

[پاسخ]

امیرمحمد پاسخ در تاريخ بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۴ ۰۲:۰۷:

سلام

[پاسخ]

[پاسخ]

اگه دوسش داری دیگه شکت چیه

[پاسخ]

عالیه عزیزم

[پاسخ]

باز خوبه شماها عاشقید وعشقتونم میدونه یااگ نمیدونه کلا باهم نیستین من عاشق پسر عمومم ۶ ماهم باهم بودیم الان یک ساله بی دلیل ولم کرده هروقت میبینمش دنیاواسم جهنمه ن میتونم گریه کنم ن بخندم

[پاسخ]

خیلی اُسکُل تشریف دارید…….
فک کنم زده بالا

[پاسخ]

حالا دس دس ددس دس من میخوام با عشقم دربرم عاقبتش

[پاسخ]

سلام , خسته نباشین , من , دختری بودم که تا حالا با پسری قرار نگذاشته , اما بعد از مدتی یکی از هم کلاسی هام که متوجه شدم از من خوشش امده , و شروع کرده به من نزدیک شدن, من هیجان زده بودم اولین تجربه من , علاقه بهش زیاد شد , و وقتی بهم پیشنهاد داد قبول کردم اما یه سری , نکته ها رو گفت مثلا اینکه تو دانشگاه کسی نفهمه و منم به هیچ کسی نگم , خورده سخت بود منم کمی ناراحت شدم , ولی گفتم که قبول اما اون گفت دوست اجتماعی باشیم بهتر , درصورتی که من بی نهایت دوسش دارم , سر کلاس وقتی با بقیه پسرا میخندم ناراحت میشه و سعی میکنه لج منو در بیار , اون فک میکنه دوست م از این ماجرا با خبر , اخلاق ش با من سرد شد , من خیلی,دوسش دارم چیکار کنم که دوبتره برگرده واقعا دوسش دارم اولین عشق منه , لطفا کمک م کنید.

[پاسخ]

سلام من عاشق پسری هستم ولی اون نمیدونه که دوسش دارم کمک کنید چطور بهش بگم؟

[پاسخ]

الی پاسخ در تاريخ خرداد ۵ام, ۱۳۹۵ ۱۵:۴۶:

سلام
اول ببین ازت خوشش میاد یانه
اگ خوشش بیاد غیرمستقیم بهش بگو اگرم نیاد باید فراموشش کنی و نباید هیچ موقعه مطتقیم بهش بگی ک دوسش داری
امیدوارم همه ب عشقشون برسن اخه خودمم همین درد و دارم و عاشق یکی از دانشجوهای دانشگاهمون شدم خیلی دوسش دارم اما حس اونو نمیدونم.

[پاسخ]

سلام بچها من تازه عضو سایتتون شدم اجازه هست‏?‏‏?‏

[پاسخ]

دوستان این سایت الانم برقراره‏?آقایکی نیست ج منوبده‏?‏‏?‏‏!‏

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۵ ۱۵:۱۴:

بله سایت که برقراره. منتها طول می کشه کسی بیاد جواب بده

[پاسخ]

شانس ماست…

[پاسخ]

چقدخوب میشد بچها بیان اینجاحرف بزنن؛ من خیلی تنهام

[پاسخ]

سلام ببخشید واسه عضو سایت شدن؛نام کاربری ورمزعبور چیه‏?‏

[پاسخ]

منم

@غریبه</a

[پاسخ]

خواستم از همین تریبون اعلام بفرمایم خعلی باهالی کلی خندیدم ب راهکارهای مزخرفت با تچکر

[پاسخ]

سلام من عاشق یکی شدم که خیلییی ازم دوره من خییلی دوسش دارم یک جورایی جونمم واسش میدم راستش من عاشق سردار ازمونم تو رو خدا بگین چیکار کنم فراموشش کنم داره دیوونم میکنه هر شب میاد به خوابم زندگی ندارم از دستش شمارشو دارم پیامم بهش دادم ولی بلاکم کرد

[پاسخ]

فاطی پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۵ ۲۲:۰۶:

صدف چند سالته؟

[پاسخ]

سلام
اقا من عاشق یه نَفَر هسم که یکی از اقواممون هستش و حدود ٧ ساله میشناسمش و من خیلی عاشقشم ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه و نمیدونم چطوری بهش بگم که دوست دارم که بهش بر نخوره لطفا کمکم کنید??

[پاسخ]

MH پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶:

تاوقتی که مطمئن نشدی بهش نگو عشق خیلی دردسر داره,سه ساله پاسوزهمین عشقم با اینکه خیلی همو دوس داریم ولی…

[پاسخ]

من عاشق پسری شدم که منو نمیشناسه ولی من باید حتما با هاش ازدواج کنم اگه این کارو نکنم می میرم یکی بگه چیکار کنم

[پاسخ]

منم از یکی خوشم میاد چکار کنم بهش برسسسسسسم

[پاسخ]

سلام من عاشق پسر داییم بودم یا شاید باید بگم هستم اما مهر ماه۹۳وقتی داشت میومد دنبالم که بریم تفریح با اتومبیل تصادف کرد و مرد من تا ۶ماه بعد مرگ عشقم توی فارابی همدان بستری بودم فقط خواستم بگم خوش بحالتون که هنوزم بفکر این هستید که به عشقتون برسید ممنون که به حرفام گوش کردید یا حق

[پاسخ]

سلام من الان ۳ سال و نیمه ک عاشق یه دخترم ، خیلی خیلی می خوامش ، چند بارم به خودش گفتم اما اون منو نمی خواد، البته این باعث نمیشه من ولش کنم خودشم میدونه، می خواستم بدونم میتونید کمکم کنید ک چی کنم ؟!چون واقعا خسته شدم از این همه انتظار…

[پاسخ]

سلام من عاشقه ی پسره شدمه من دیوونشم همسایم هستش میخوام ی کاری منم جلو توجو کنم ک بهم نگاه کنه باید چکار کنم بهش برسم

[پاسخ]

سلام خسته نباشید.من عاشق ی پسری شدم خیلی ام دوستش دارم.چکارکنم برسم بهش؟؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنین.

[پاسخ]

عطیه پاسخ در تاريخ تیر ۱۳ام, ۱۳۹۵ ۰۱:۱۲:

شما که نباید بهش برسی عزیزم
سعی کن دخترونگیتو حفظ کنی جلوش
پسرا دنبال دست نیافتنی ها هستن گلم

[پاسخ]

سلام من از پارسال تا حالا عاشق یه پسره شدم خیلی دوسش دارم وقتی یه جایی میبیمش قلبم همینجور میزنه نمیدونم دوسم داره یا نه سنم هم کم هست ۱۲سالمه بخاطر همین هم نمیتونم عشق مو باهاش در میدون بزارم تو رو خدا کمکم کنین

[پاسخ]

طناز سسسس پاسخ در تاريخ تیر ۱۴ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳:

واس عاشق شدن خیلی بچه ای

[پاسخ]

فاطی پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۵۱:

باهاش قرار بذار …بعدش بهش بگو دوست دارم …اهان یادت نره ها ابنباتم براش بخر …اوه اوه یادم رفت امبولانسم خبر کن چون احتمال مرگ براثر خنده زیاد وجود داره عشقت ۱۰۰در۱۰۰ میترکه

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۵ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۲۷:

برین عمتونو مسخره کنین منم بچه بودم عاشق شدم….بعدشم بچه نیس نوجوونه…عزیزم اگ دوستش داری میتونم بگم هیچ راهی نداری…عشق خیلی سخته اگ قوی نباشی میشکنتت مث من ک شکستم…صدای شکستم تو مغزم صوت میکشید ولی اون نفهمید…هیچوقت نمی خواستم عاشق بشم بدون اینکه متوجه بشم هروقت میدیدمش ضربان قلبم شدید میشد خنده ب لبم نمیومد جز اینکت ب اون فکر میکردث الانم دوستش دارم ده ساله بهش اعتراف کردم ولی اون بهم هیچی نگفت و خیلی عادی رد شد از حرفم من ب این امیدم ی روز جوابمو بده مامانم بهم میگ ولش کنم چون زندگیم میپاشه ولی من نمیتونم میشه واسم دعا کنی؟؟؟ من خیلی دوستش دارم از همون بچگی ک عاشقش شدم و بقیه فهمیدن بهم گفتن واسه خاطر سنته و نوجوونی و دوسال دیگ یادت میره ده ساله گذشته احساس میکنم اون موقع راحت تر از الان میشد فراموشش کرد الان عشقم خیلی شدیدتر شده این حرفامو با گریه دارم تایپ میکنم اگ غلط داشتم ببخشید البته خسلی سعی کذدم ک اشتباه ننویسم…من از دنیا میترسم…نکنه اون با کس دیگ….

[پاسخ]

سلام.کسی ب عشثش نمیرسه همیشه یکطرفه بوده…من روراست بودم ولی شکست نصیبم شد الان تو این زمونه همه دختر پولدار و تیپ میخوان نه دختری ک اهل زندگی باشه و بساز و هنرمند….

[پاسخ]

عطیه پاسخ در تاريخ تیر ۱۳ام, ۱۳۹۵ ۰۱:۱۷:

با قسمت آخرحرفت موافق هستم تاحدودی
یه چیزی میگم به عنوان یه دوست: تو این جامعه ی الان اگه روراست باشی همه میخوان سوارت بشن پس سعی کن همیشه هم احساساتتو راحت بروز ندی
بذار جزء کشف نشدنی ها باشی عزیز

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۱۴ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۴۰:

ن همچی چیزی نیسن عزیزم اینجوری تو میگی نیس

[پاسخ]

سلام خیلی حالم بده عاشق یه نفرهستم که الان نیستش دیگه هیچوقت نمیبینمش

[پاسخ]

خدا کنه همه به عشقشون برسن

[پاسخ]

@صدف
ببینم شماره سرداور به من هم میدی خواهش میکنم صدف جون اگه بدی واسه جوابمون داد بهش میگم که عاشقشی

[پاسخ]

سلام بچه ها ازشما ها میخوام هر کی شماره سردار آزمون اداره به من بده
خواهش میکنم هر چه زود تر باشه بهتر کار واجب دارم

[پاسخ]

جوووون من یکی بگه این عشق یعنی چی؟هااااان؟یکی عاشق سردار آزمونه که حتی باهاش یه برخوردم نداشته یکی ۱۲سالشه میگه عاشقم .و…….به نظر من اصن عشقی باقی نمونده فقط یه مشت هوسه وبس

[پاسخ]

hossein پاسخ در تاريخ مهر ۲۱ام, ۱۳۹۵ ۰۳:۱۸:

اره آدما عاشق کسایی میشن که نمیشناسنشون میدونی چرا چون شناختی از اون آدم ندارن به خاطر همین عاشقش میشن شاید اگه اون آدم رو بشناسن عاشقش نشن هه

[پاسخ]

hossein پاسخ در تاريخ مهر ۲۱ام, ۱۳۹۵ ۰۳:۲۲:

من خودم عاشق کسی شدم که حتی نمیدونم صداش چه شکلیه شاید قیافشم یادم نباشه ولی عاشقشم و به این عشق زندگی میکنم که عاشقش باشم

[پاسخ]

فاطی پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۳۵:

شوخیه قشنگی بود…..تو که قیافش یادت نیس پس عاشق چیش شدی؟
حتما یه بار دیدیش ازش خوشت اومده
اهای جونا خوش اومدن باعشق فرق داره.عشق لیلی و مجنون میخواد نه یه مشت بچه ۱۲ یا ۱۵ ساله

ناشناس پاسخ در تاريخ بهمن ۳ام, ۱۳۹۵ ۰۶:۴۷:

منم

ولسه منم دعا کنین…خیلی داغونم

[پاسخ]

من یکی رو دوست دارم اون هم دوسم داره ولی مادرش رضایت نمیده باید چی کار کنیم چون من سه سال ازش بزرگترم

[پاسخ]

من عاشق پسر عموم هستم اونم وقای فهمید بهم گفت ک دوسم داره ولی بعد ی مدت بی دلیل گذاشت و رفت .خیلی خیلی دوسش دارم .چی کار کنم؟؟؟

[پاسخ]

فرشته پاسخ در تاريخ آذر ۲۴ام, ۱۳۹۵ ۰۲:۳۹:

بشین گریه کن?? بهترین راهه ولله دختره چش سفید خخ خب نمیگفتی مگ نمیدونی پسرا عاشق غروردخترن

[پاسخ]

بدترین درد اینکه ندونی اونم نسبت به تو احساسی داره یا نه

[پاسخ]

فاطی پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۴۷:

اتفاقا خیلیم خوبه …چون نه شرایط واسه دوس شدنو گند کشیدن به ابروتو داری (چون پسرا به وعده ازدواج با دخترا دوس میشن بعدم بهشون میگن هرزه)البته ببخشیدا اینفدر واضح میگم حالا اگه یه درصدم دوستت داشت خودش میاد خاستگاریت

[پاسخ]

سلام من عشقمامتحانم کرد اما خیانت نکردم بهش.میگ خیانت کردی?دیگ دوسم نداره.چیکار کنم.برگرده

[پاسخ]

فاطی پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۴۲:

کسی که اشکتو دربیار عاشق نیست بلکه عاشق یه حامی میشه واسه ادم…بدشم یه پسر هیچ وقت با دختری که دوستش بوده ازدوج نمیکنه اونم به دلیل عدم اعتماد …..

[پاسخ]

مبینا پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۹:۳۳:

مگه چی گفتی که میگه خیانت کردی

[پاسخ]

سلام من عاشق عشقمم خونوادش بخاطردوریه راه نمیزارن بهم برسیم لطفا نظربدین

[پاسخ]

سلام بچه هامنم عاشق یه نفرم خیلی دوسش دارم دعاکنیدبهم برسیم
کسی اینجانیس جواب بدین دا
بچه هاچرانمیریدفال بگیرید

[پاسخ]

Shiva پاسخ در تاريخ آبان ۲ام, ۱۳۹۵ ۰۹:۴۵:

خداشاهده ما ازشمابدتریم

[پاسخ]

roya پاسخ در تاريخ آذر ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱۵:۲۹:

بدرد نمیخوره

[پاسخ]

سارا پاسخ در تاريخ فروردین ۹ام, ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲:

چراهرچی که گفته بودشد

[پاسخ]

سلام عشقولیا عاشقتونم یعنی عاشق رمان خنده دارم خیلی باحالین مخصوصا اون دختر خنگول که ازبی شوهری گف اشکالی نداره واس یه چیز دیگه منو بخاد خخ اوهوم منم عشق واقعی ازخدامیخام فقط همین نه چرتوپرت که همه دارن

[پاسخ]

یه دلشکسته ی تنها پاسخ در تاريخ دی ۸ام, ۱۳۹۵ ۰۶:۲۶:

شاید این چیزا واسه شما چرت وپرت باشه چون تاحالا عاشق نشدی بفهمی چ دردی داره!اگه یروز جای یکی ازاینا بودی اونوقت اینقد ساده این حرفو نمیزدی من نمیدونم کیا عشقشون واقعیه کیا هوس..ولی همینکه اومدن اینجا اعتراف کردن یعنی دوسش دارن،اگه شمام۴سال ازبهترین روزای زندگیتونو پای عشقتون میزاشتین اینجوری نمیگفتید اگه هنوز تموم زجرای که تواون ۴سال کشیدید کابوس شبت بود اینجوری راحت نمیگفتی چرت وپرت،متاسفانه خونواده های عزیز اونجای که بچشون داره خودشو بدبخت میکنه باید سخت گیری کنن نمیکنن ولی به محض اینکه میفهمن بچشون یه نفرو واقعا دوست داره وباسخت گیری های بیجاشون عشق این دوتا بیشتر شده اونوقت بجا اینکه خوشبختشون کنن بدبختشون میکنن…هی توروخدا دست رو دلم نزار اگه بخام بگم تا آخرعمرم تموم نمیشه …الانساعت۶و۲۴دقیقه صبحه من دانشجوم مثلاپاشدم درس بخونم ولی اینقد تو فکراونم توفکر درس نیستم

[پاسخ]

یلدا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹:

سلام. انقدر قشنگ حرف زدی که،به حرفات گریه کردم. با تمام وجودم درکت میکنم. ایشالا خوشبخت بشی.

[پاسخ]

سلام،من ۱۹ سالمه و از ۱۶ سالگی تا بحال عاشق دخترخالمم و خیلی میخوامش،خالم ب خاطر مسائل خانوادگی گفته ک من دختر ب فامیل نمیدم،من چیکار کنم ک عاشق دخترش شدم چ گناهی دارم،حاضرم براش جونمم بدم بخدا،بیشتراز ۲ساله شب و روزم شده گریه مثه امشب ک الان ساعت ۲:۲۶دقیقه نصف شب،بقران ب جون خودش ک از همه برام عزیزتره اگه بدونم ک نمیتونم خوشبختتش کنم کنار میکشم،من فقط خوشبختیشو میخوام حتی بدون خودم،امیدوارم بهش برسم و خوشبختش کنم،نوشته هاتون باحال بود

[پاسخ]

رژین پاسخ در تاريخ دی ۸ام, ۱۳۹۵ ۰۱:۳۷:

سلام آقاهادی منم وضعیتم مثل شماست یا شاید بهتره بگم بدتر از شما?آخه من ۴ساله دوسش دارم وخونوادم نزاشتن باکسی که میدونستم خوشبختم میکنه ازدواج کنم،عشق منم حاضره جونشو برام بده ولی چ فایده ولی خونوادم نمیزارن??عشقا یا واقعی نیستن و طرف خودش کنار میکشه یا اگه واقعی باشه یه سدبزرگ جلوشه،هی روزگار…..

[پاسخ]

هادی ادریسی پاسخ در تاريخ دی ۸ام, ۱۳۹۵ ۲۲:۲۱:

بله درست میگی رژین جان
شاید ی روزی من نباشم ولی ی آهنگایی ی تیکه کلامایی ی کارای ی عکسایی میسوزونه دل بعضیارو،مطمعنم اونقداهم بد نبودم?

[پاسخ]

سلام.من با یکی سه سال دوس بودم اولش دوسش نداشتم فک میکردم مث همه پسرای دیگه پسته ولی وقتی فهمیدم خیلی دوسم داره از کارای خودم پشیمون شدم اول بهش خیانت کردم بعد هم خیلی اذیتش کردم اما الان پشیمونم الان میفهمم چقدر بهش علاقه دارم چقدر دوسش دارم ولی الان بینموم داغونه میگه یه بلایی به سرت میارم که بدونی چقدر دوست داشتم تا بدونی بی تو روزم شب نمیشد… برام دعا کنین.الان که فکرش رو میکنم میبینم بدون اون نمیتونم

[پاسخ]

هادی ادریسی پاسخ در تاريخ دی ۳ام, ۱۳۹۵ ۲۱:۲۰:

سلام،امشب بدجور دلم گرفته،جوری ک نتونستم برم خونه نمیدونم از دوریش چیکار کنم خیلی دلتنگشم بخدا قسم خیییییلی?اومدم خونه دوسم اما هرکاری میکنم باز دلتنگشم لای خنده هام گریم میگیره کاش فقط مال من بود و به خودم حسودی میکردم،از خدا میخوام اگه واقعا عاشقشم و میتونم خوشبختش کنم بهش برسم وگرنه نمیخوام هیچ جور عذاب بدم،امیدوارم همه عاشقا ب عشقشون برسن و خوشبخت شن

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ بهمن ۳۰ام, ۱۳۹۵ ۱۳:۰۶:

سلام من عاشق یه پسری شدم که تو شهر خودم نیس مال ی جای دیگست تو اینستا باهم اشنا شدیم ی ماه باهم دوست بودیم بعدا کات شد من نمیتونم بدون اون زندگی کنم خیلییییی دوسش دارم ولی منو نمیفهمه میگه در حد ی دوست معمولی دوست دارم من باید چیکار کنم که بهش برسم چیکار کنم لطفا کمکم کنید اون شیرازه من رشت

[پاسخ]

خدایا…..
دربرابر تمام سنگدلی هایی که درحقم شد سکوتت حرف قشنگی نبود…!!!

[پاسخ]

چرا اینجا هیشکی نیست اه حال آدم گرفته میشه??

[پاسخ]

سلام
من عاشق یکی هستم که ۸سال اختلاف سنی داریم البته اون مهم نیست ولی کلی فاصله بینمون هست خونه ما ایلام هستش و خونه اون تهران پدرم با اون حرف زد و گفت که جنازه دخترمم دستت نمیدم ولی ما همو ول نکردیم سه ساله با هم هستیم و فعلا همو از نزدیک ندیدم اون میگه که باید خونتون تهران باشه که من بتونم بیام خواستگاریت واقعا ما شرایطشو نداریم که بریم تهران الکی الکی نمیدونم چیکار کنم میشه کموم کنید مرسی

[پاسخ]

رژین پاسخ در تاريخ دی ۲۵ام, ۱۳۹۵ ۱۴:۳۶:

سلام مبینا خانم شما ایلامی هستید؟

[پاسخ]

خدایا این روزا ک تموم شد میلم میزنم رو شونت میگم؛جنبه رو حال کردی
امروز آخرین جمعه این سال قبل ولنتاینه،خوشبحال همه کسایی ک عشقشون پیششونه یا ب روایطی کل دنیا تو مشتشونه،خیلی خوشحالم ک عاشق کسی شدم ک حداقل میتونم سالی چن بار ببینمش همین برام کافیه ک خوشحال باشه و بخنده،کاش منم از بودنش مطمئن بودم کاش پیشم اما فقط ی عکس و ی شال ازش دآرم و هرشبم رو باهاشون سر میکنم?،امیدوارم بهش برسم و خوشبختش کنم،از همینطور جا میگم؛عشقم پیشاپیش ولنتاین مبارک دوست دارم عزیز❤
میگن هرکی برا اولین بار بره پیش امام رضا هرچی بخواد بهش میده،منم کل دعاهام مستجاب شده فقط مونده یکی ک اونم اول میخوام برم قم بعد مستقیم برم امام رضا بگم بهش آقا اومدم بزرگترین آرزوم رو بت بگم،بگم ک اگه واقعا عاشقشم و لایقشم عشقم رو بم بده مطمئنم ک دس رد ب سینم نمیزنه،خیلی وقته دلم امام رضا میخواد اما تا ب این سن نرفتم زیارتش،اگه خدا بخواد و خودش بطلبه تا یکی دو هفته‌ ی آینده میرم پابوسش حاجتمم میگیرم و برمیگردم،فقط از امام رضا عشقمو میخوام فقط هم بخاطر عشقم و امامم این سفر رو میرم،امیدوارم هرکسی حاجت خیر داره هرچه زودتر برآورده شه-آمین
امیدوارم عاشق بشین،
ن بخاطر لذت بوسه ها و هم آغوشی
بخاطر تمرکز ذهن روی ی نفر عاشق شین
بخدا وفاداری خیلی لذت داره،خیلی دوست دارم بیمعرفت?
برگردیم ب زمان های قدیم
ب ما تکنولوژی نیامده جانم…
برایت نامه مینویسم!
از مبدا معلوم
به مقصد نامعلوم
عزیز جانم سلام
کلام را کوتاه میکنم
ملالی نیست جز دلتنگی های هرشب
و مرور تمام خاطراتی که ای کاش
از ذهنت پاک نشده باشد،
همین…
دلتنگ توووو من?

[پاسخ]

عاطفه پاسخ در تاريخ فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۶ ۲۲:۵۲:

ایشالا به هم برسید برای ما هم دعا کنید

[پاسخ]

من وهمسرم همدیگه رو خیلی دوست داریم من هرگز طاقت یه شب بدون اون بودنو نداشتم ولی پدر بی پولی بسوزه توزندگی به جایی رسیدیم که واسه یه لقمه نون رفت یه شهر دیگه کارکنه دلم گرفته دوسش دارم چون غیرت داره نمیذاره من برم سر کار عاشقمه امسال کادوی ولنتاینمو زودتر داد ومن امسال ولنتاین فقط صداشو شنیدم برامون دعا کنید

[پاسخ]

هادی ادریسی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۶ ۲۳:۰۱:

امیدوارم هرسال ولنتاین و هرلحظه زندگیتون کنار هم باشین?
عشق صیدیست ک اگر تیرت ب خطا هم برود لذتش تا ب ابد کنج دلت خواهد ماند،اینو دوس عزیزم هادی همیشه تکرار میکنه منم تا ب ابد ب پای عشقم میمونم حتی اگه ی درصد هم منو نخواد،مهم نیس اگر عشقم دوسم نداشته،من ب اندازه ی جفتمون دوسش دارم?

[پاسخ]

سلام من چند وقتیه ک با ی پسر هستم اصلا دوسش نداشتم ولی الان واسش میمیرم،میخوایم نامزد شیم،ولی من راجب گذشتم بهش دروغ گفتم،حالا وحشت دارم از اینک بره تحقیق و یچیزی راجبم بشنوه باید چیکار کنم؟

[پاسخ]

عاطفه پاسخ در تاريخ فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۶ ۲۲:۴۰:

بدبخت داغ دلت

[پاسخ]

سلام منو پسر عمم چهارساله همو خیلی دوس داریم ولی اون بیکاره ۲سال رفت بهیاری خوند هرچی پول بودکرد تو حلقومشون بدبخت رفت زیر قرض مدرکم بهش نمیدن،میخاستم ببینم کسی از دوستان این دوره رو رفته؟اصلا اطلاعی راجب مدارکش دارن؟

[پاسخ]

میبینم که خیلی عاشقین هاخخخ

[پاسخ]

سلام من عاشقم احساس میکنم عشقم داره بهم دروغ میگه نمیدونم چیکار کنم نه میتونم باهاش زندگی کنم نه میتونم تنهاش بزارم دارم دیوونه میشممممم تورو خدا کمکم کنید خیییییلییییی دوسش دارممممم

[پاسخ]

وااااای عاشقی بد دردیه هخیشکی گرفتارش نشه

[پاسخ]

سلام .یعنی میشه من به عشقم برسم.یعنی میشه این جدای تموم بشه .ای خدا خسته شدم دیه .چه کنم خدااااااااااا

[پاسخ]

سلام منم با یکی دوستم ۱۵ یال ازم بزرگتره من واقعا عاشقشم اما نمیدونم چیکار کنم ک زود تر بیاد خواستگاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمکم میکنید؟

[پاسخ]

سلام، من عاشق دختری شدم توی تلگرام ۲ ساله، اما اون منو دوست نداره اصلا نمیتونم بهش فکر نکنم هیچ دختری مثل اون منو اینجوری درگیر خودش نکرده خیلی مهربونو سنگینه اون اهل مازندرانه و من خوزستان دزفول دیگ دارم دیوونه میشم هرچی از خدا کمک خواستم جوابمو نداد ولی همش سر نماز دعاش میکنم خیلی دلم گرفته دیگ ناامیدم چن بار دست خودمو با نوک قیچی خط خطی کردم برا همتون دعا میکنم

[پاسخ]

سلام. من ۷ ساله با یه نفر دوستم. ما خیلی همدیگرو دوس داریم خیلی بیش از حد. دیگه توی این ۷ سال همدیگرو خوب میشناسم. هیچ دروغی،دعوایی بینمون نیس. فقط مشگل خونواده منه. که راضی نمیشن ازدواج کنیم. چون سطح خونواده اونا پایین تره.
حالا مشگل اینه که چندبار خونوادم فهمیدن که من باهاش ارتباط دارم و هربار الکی گفتم دیکه تموم کردم یا دیگه تموم میکنم تا بهم گیر ندن.اما دیروز بابام گفت که باز باهاش ارتباط داری و میگن باهاش رفتی بستنی خوردی.
خب اخه شهرمون تقریبا کوچیکه ادما زود میفهمم. اما من توی این ۷ سال یکبار هم باهاش کافی شاپ و رستوران و اونجور جاها نرفتم. همیشه احتیاط کردم.
بچه ها دعا میکنم که به خواسته تون برسین.خواهش میکنم شما هم برا من دعا کنید. اول ابن که میخوام ثابت کنم دروغ میگن. چون بابام خیلی عصبانی هس میترسم ازش. دوم اینکه هرچند سال بگذره مهم نیس. مهم اینه که بهش برسم.

[پاسخ]

ازیتا پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹:

سلام میشه راهنماییم کنی؟

[پاسخ]

خیلی بده یکیو بخوای که میدونی دیگه قرار نیست ببینیش.. یکی که ۱۰سال از خودت بزرگتره و حتی کوچکتزین حسی هم بهت نداره..خیلی بدع شبا بخاطرش با گریه صبح بشه و اون روحشم خبر نداشته باشه..
خیلی بدع تنها چیزی ک ازش واست میمونه چند تا عکس و وویس باشه.. خیلی بده هر دقیقه پروفایلشو چک کنی ولی اون…… هـــی

[پاسخ]

سلام
خوبید بچه ها؟بخدا خیلی حالم بده از بدم بدتر.نمیدونم چرا ب قول خودش شوخی شوخی جدی جدی شد….من اول دوسش نداشتم بعد ب دلم نشست همه چی خراب شد.بچه ها توروخدا کمکم کنید.بگید چیکارکنممن قبلا ی نفرو دوس داشتم اونم اولا دوسم داشت ولی بعدش دیگه نخواست و زد زیر همه چی…چندسال پیش …..خیلی بم زخم زد….خیییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللی بقران…از همه پسرا بدم میومد و از زندگی خسته خیلی خسته.دیگه واقعا پذیرفتم که منو گذاشت کنار.بعداز چندسال صمیمی ترین دوستم با ی پسر اشنا میشه که پسره دوسش داشت ولی دوستم بعداز ی مدت و بنا به اتفاقایی با پسرعمه همین پسره دوست میشه و اون پسر اولو ول میکنه.ای پسر دومیه اسمش شاهرخه.از اونجایی که من و دوستم باهم خیلی صمیمی بودیم بعضی وقتا با رضا کنفرانس میگرفت سه تایی باهم حرف میزدیم.ساعتها باهم حرف میزدیم ولی بقران من اصلا همچین فکری به ذهنم خطور نمیکرد که رضا بعداز ی مدت به من بگه خیلی وقته عاشقت شدم ولی نشد بهت بگم.قبلش ی جورایی شمارمو از دوسم گرفت و بم میزنگید منم فک میکردم بخاطر دوستمه و اصلا فکر بد نمیکردم چون خودم واقعا منظوری نداشتم.منم از پسرا متنفر بودم و توبه کرده بودم.. اس دادناش و زنگ زدناش شروع شد.گذشت و گذشت….دوستمم خبر نداشت که رضا به من گفته میخوامت.منم ساعتها بخاطر دوستم گریه میکردم و ب رضا میگفتم نمیتونم باهات باشم ولی ایقد رو مخم کار کرد تا خودشو تو دلم جاکرد.بش گفتم باید بیای بامامانم حرف بزنی.قبول کرد اومد باش حرف زد مامانمم بخاطر پسرعموی خودش که منو میخواست و نمیخواست من بش جواب منفی بدم گف دخترم نامزد داره ولی من به رضا گفتم که الکی میگه.من پسرعمو مامانو دوس ندارم.بعداز چن وقت عموی مامانم میان خواستگاری بابام اینا جواب مثبت دادن خودشون.ولی من نمیخواستم.همه چیو به رضا گفتم.ولی گفتم نگران نباش من جوابم منفیه.داغون شد شکست خورد شب و روز گریه میکرد.گف من طلقت دوریتو ی لحظه ندارم.میخوام بیام خواستگاری اجیت.اول شوخی بود ولی بعدش جدی شد.اومد به مامانم گف اشتباه شده و من اون دخترتونو میخوام مامانم گف اشکال نداره اینو بهت میدیم.اومد با اجیم تلفنی رابطه برقرار کرد. اولا فک میکردم خوبه ازش دور نمیشم دیگه ولی هرچی گذشت بدتر شدم.الان با اجیم رابطه داره و بعضی وقتا مثل الان میگه دلم از اجیت سیاه شده چون اجیم ی هفته رفت مسافرت و نتونس زیاد بهش اس و زنگ بزنه.قراره تاعید بیان خواستگاری.من موندم و ی دنیا غمممممممممممممممممم.توروخدا بگید چیکارکنم.
منظورم از رضا شاهرخه…
وااااااااااااااااای بچه ها کجایید بخدا داغونم یکی جوابمو بده تورو خدا حالمو درک کنیید
هرکی راهنماییم کنه تا اخر عمر دعاش میکنم
ج بدید تو روخدا….
چراهیشکی ج نمیده مگه سایت برقرار نیست؟

[پاسخ]

سلام من ۲ سال پیش میرفتم کلاس زبان از یکی از پسرا خوشم اومد خیلی دوستش داشتم الان هم دارم بعد ۱ سال یکی از دوستام که با اون پسره فامیل بود به من گفت که اونم دوست داره یعنی هیچ کس از عشق من خبر دار نبود از اقوام خودمون هم هست ولی خیلی دور هر موقع که میبینمش اصلا نمی تونم حرف بزنم کل دست و پاهام میلرزد تاحالا اصلا روم نشده که بهش سلام هم کنم حالا من موندم دوستم به من راست گفته یا نه . یک روز دوستم به من گفت که یه دوس دختر داره اینم نمی دونم راست میگفت یا می خواست لج منو در بیاره حالا منم موندم به عشقم چی بگم آخه خیلی دوسش دارم هر شب میاد به خوابم همیشه قبل خواب به اون فکر میکنم نمی دونم اون واقعا دوستم داره یا نه تو رو بگید چی کار کنم??????????????

[پاسخ]

زهرا خانوم شما بگو من چیکارکنم؟

[پاسخ]

ازتون خواهش میکنم برای منم دعا کنین به کسی که دوسش دارم اونم منو دوسته داره بهش برسم

[پاسخ]

سلام
من‌ سه سلاله بایه پسری دوستم باهم حرف میزنیم امانمیتونم ببینمش فقط مادرامون میدونن قضیه مارو هیشکی کمکمون نمیکنه خانواده من راضی نیستن نمیدونم چیکارکنم خیلی خسته شدم دیگه توان ندارم
پسرخیلی خوبیه شغلشم خوبه دندون سازه
وضعیت مالیشونم معمولیه اما خانوادم همچنان مخالفن
همدیگرو خیلی دوس داریم دعاکنین دیگه امسال به هم برسیم

[پاسخ]

مونا خانوم میشه متن منو بخونید و ی راهی بذارید جلو پام خواهش میکنم

[پاسخ]

سلام اسمش سارا هستش خیلی دختر عجیبیه مثلا قیافه اصلا براش مهم نیست پول هم براش اهمیتی نداره تا الان با هر پسری تو مجازی دوست شده از لحاض قیافه واقعا صفرن نمیدونم چرا خدا این دختر مغرور رو سر راهم گذاشته عکسایی که میزاره رو پروفایل یه نصف از صورتش هستش با روسری خیلی سنگینه و مهربون دیگه از این همه انتظار خسته شدم خیلی عصبی و گوشه گیر شدم؛اصلا مهمونی نمیرم، ۸ ماهه تو هیچ عروسی نرفتم قیافم زیادم بد نیست تو هر گروهی که میرم دخترا میان پیویم ولی برام مهم نیست جوابشونو نمیدم اونام بلاک میکنن، تموم فکرم فقط ساراست الان چیکار میکنه به کی پز میده؟)):

[پاسخ]

برام دعاکنید تورابخدا
تورابخدا برام دعا کنید حالم بد دارم می میرم

[پاسخ]

سلام من پسرعموی بابام رو دوست دارم خیلی جاها میبینمش اونم بهم نگا میکنه ولی انگاری هیچ حسی بم نداره دختریم نیسم ک بتونم برم بهش بگم دوستت دارم میترسم پسم بزنه و هم خانوادم این اجازه رؤ بهم نمیده…
چیکار کنم ک دلبسته من بشه؟!

[پاسخ]

Cheqad chert bood heyfe on chn mini k vase in gozashtm Mskhreerrr

[پاسخ]

سلام من عاشق یه دخترم که خانواده اش فقیرن خانواده منم پولدار نیستن متوسطن من و دختره قسم خوردیم که تا پای مرگ کنارهم باشیم دختره پنج سال از من بزرگ تره من اگه بهش نرسم خودمو میکشم چون اون قدر عاشقشم الان خانواده من نا راضی ان خانواده دختره هم همین جور نمیدونم چکارکنم بهش برسم اگرم بادختره فرار کنیم هردومونو میکشن داستان ماشده شاهزاده و دختر گدا بخدا خیلی دارم عذاب میکشم گاهی میخوام خودمو بکشم بعد ب خودم میگم این نامردیه درحق عشقم اخه شما بگین این انصافه اخه خدا چرا اخرعشقو جدایی داده یامرگ من نباید طعم عشقو بچشم من نباید عاشق باشم من باید برده خانوادم باشم این چه رسمیه خدا دیگه توان ندارم تنها کسم پدرم بود که مرد حالا مادرم بقیه اعضای خانوادم شدن بلای جونم کاش دنیا با ادماش نابود میشد

[پاسخ]

اه اه ازعشق نگین که کلا حالم بهم میخوره من تاحالابه کسی عاشق نشده بودم یه بارشدم الانم خیانت خوردم حالم ازهرچی عشقه بهم میخوره
عشق یعنی مادروپدر
عزیزم کسی که وجودش باوجودم پیوندخرده قلبش باقلب من میزنه…..نفسم به امیداون میادبالاوبایاداون شبامیخوابموبایادش صبحاازخواب بلندمیشم……..عشق من هم خوشگله هم زیباست هم مهربون وخوش برخورد…..خدای بزرگ زیبایی رادوست داردوخدازیباییش روروحش روداخل عشق من گذاشته ومن دوسش دارم گرچه جایی درقلبش ندارم ویه نفردیگه رودوس داره..
احسنتم

[پاسخ]

من عشقمو دوست دارم ولی خجالت میکشم که بهش بگم دوستت دارم واسه ازدواج میخامت

[پاسخ]

سمیرا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲ام, ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳:

چرا خجالت نداره که بهش بگو که دوسش داری

[پاسخ]

سلام تو خدا برام دعا کنید دوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم چیکار کنم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲:

زیاددوروبرش بپلک بزارعاشقت شه……..

[پاسخ]

یه دخترعاشق پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹:

انشالله بهش میرسی توهم دعاکن من به عشقم برسم

[پاسخ]

سلام چندروزه قراره عشقم بامادرش حرف بزنه که بیاین خواستگاری البته الان نه بعدا ولی مادرش میگه نه ولی من خیلی دوسش دارم هرشب گریه میکنم اگه مادرش راضی نشدچکارکنم چون اگه راضی نشد بایدجدابشیم عشقم گفته تاچندروز بهش فرصت بدم ببینم چی میشه توروخدادعاکنید مادرش راضی بشه مابه هم برسیم
برام دعاکنید
التماس دعااولین عشقمه توروخدادعاکنید

[پاسخ]

ماعده پاسخ در تاريخ تیر ۴ام, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲:

توهم دعا کن منم ب عشقم برسم آخ من ازواج کردم اون نه تورخدا دعاکنید

[پاسخ]

نادیا پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۹۷ ۲۳:۵۸:

ایشاالله به هم برسید واسه منم دعا کن بد جور عاشقم♾

[پاسخ]

نادیا پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۹۷ ۰۰:۰۰:

من عاشق یکی هستم ولی با یک جدائی تلخ مواجه شدیم که نه به خواسته من بود نه به خواسته اون توروخدا دعا کنید به هم برسیم من شبا خواب ندارم?

[پاسخ]

فاطمه پاسخ در تاريخ فروردین ۹ام, ۱۳۹۸ ۰۳:۰۱:

عشقم من همین ارزو رو دارم بهت دعا میکنم که بهم برسید

[پاسخ]

من یکی رو میخام اونم‌منو میخاد نمیتونیم بهم بگیم چکارکنیم؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۲۲ام, ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳:

من ام این مشکل را دارم

[پاسخ]

من ۱۷سالمه عاشق یه دختریم که ک اونم ۱۷سالشه ک خیلی عاشقشم اونم ولی سنمون خیلی کمه چیکارکنم ک بهش برسم

[پاسخ]

اژدها کمکم کنین دارم میمیرم انقدر ک جون کندم به عشقم برسم ازتون میخوام کمکم کنین

[پاسخ]

سلام سه ساله که من و عشقم همو میخوایم چند بار،خواستگاری کردیم اما پدرش میگه استخاره کردم بد اومده و الان ۵ ماهه نذاشته عشقمو ببینم بلکه همو فراموش کنیم اما دید فایده نداره و همو میخوایم حالا گوشیه عشقمو ازش گرفته تورو قران برامون دعا کنین????

[پاسخ]

سلام من ۴ ساله که عاشق یه بازیگر کره ای شدم تا اون حد که به دنبال یادگیری زبان کره ای رفتم و تا حدودی هم یاد گرفتم میخوام وقتی از سربازی برگشت برم به کره بنظرتون میتونم به دستش بیارم؟؟ واقعا همه جوره دوستش دارم و یه حس زودگذر نبوده ۴ ساله که این احساسو نگه داشتم و تا همیشه هم نگهش میدارم…!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۲۸ام, ۱۳۹۷ ۱۸:۱۳:

اره حتما ب دست میاری برو دست لز تلاش نکش خواستن توانستن است

[پاسخ]

من ۱۲سالمه وخیلی عاشقم اونم من ودوست داره اما او۲۱سالشه چیکار کنیم

[پاسخ]

سو فیا پاسخ در تاريخ فروردین ۹ام, ۱۳۹۸ ۰۲:۳۳:

عزیز جان فکونمیکنی خیلی ازت بز رگتره اما تا جایی که میدونم عشق نه سنو سال میشناسه نه قیافه خدا بهددادت برسه☺?

[پاسخ]

عسل پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۸ ۱۵:۳۴:

نرگس جان برات دعا میکنم که بهش برسی منم ۱۳سالمه عاشقه پسره ۲۰ ساله شدم نمیدونم چیکار کنیم که بهشون برسیم

[پاسخ]

خیلی دوسش دارم ولی اون نمیدومم چیکار کنم
کمکم کنید

[پاسخ]

سلام دوستان من ی دختری را دوست دارم که حدود ۱۴و یا ۱۵سالشه اونو خیلی میخوامش نمیتونم بگم اونم منو میخواد چون از احساساتش خبر ندارم ولی طبق رفتار هایی ‌که منو می بینه و انجام میده میتونم‌ حدس بزنم که اونم دلش با منه حالا موندم چجوری بهش برسم که حرف دلم بگم چون با باباش میره بیرون و با باباش هم به خونه بر میگرده اصلا تنها جاری نمیره

[پاسخ]

سلام ببخشید لطفا جواب بدید من پانزده سالمه کلاس پنجم که بودم عاشق شدم اونم نه از این عشقای بچه گانه یا شهوتی هیچ کدوم اولین باریه که عاشق شدم و میدونم عشقم? پاکه ولی بهش نمیتونم بگم چیکار کنم البته در نظر بگیرین که با هم به طور اشکارا نمیتونیم حرف بزنیم چون با مامانش این ور اون ور میره خانوادشونم پولداره منم اگه خدا بخواد ایندم از طرق تحصیل تضمینه فقط میخوام اونم برام تضمین بشه هر شب به خاطرش گریه میکنم لطفا کمکم کنید

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۷ام, ۱۳۹۸ ۰۵:۲۸:

محل نزار من اینجوری بودم

[پاسخ]

سلام
من قبلا با یه ÷سره دوست شدم خیلی ام دوسش دارم بعد یک ماه دوستم که واسطه ی دوستیمون شد اونو ازم گرفتش منم خیلی ناراحت شدم حتی تا مرگم ÷یش رفتم
ولی الانم در حد داداش خواهری با هم حرف میزنیم دوست دارم برگرده نمیدونم چی کار کنم

[پاسخ]

منم یکی و دوس دارم ولی نمیدونم اون من و میخاد یانه نمیتونم بهش بگم ولی همش درگیرشم… من چیکارکنم

[پاسخ]

محمد مهدی پاسخ در تاريخ فروردین ۱ام, ۱۳۹۸ ۰۲:۱۱:

سلام من عاشق دختری شدم همیشه ام بهش فکر میکنم چیکار کنم بهش برسم

[پاسخ]

من پسر خاله ام را دوست داشتم هروقت میخوام بهش بگم نمی تونم بدام دعا کنید

[پاسخ]

بچه ها برام دعا کنید تروخدا خیلی داغونم ۶ ساله باهم بودیم ولی ب هیچ عنوان نمیدنم ب عشقم الانم خاستگارم اومد با شرایط عالی خانوادم راضیم ولی من نمیتونم داغون میشم نبینمش الانم فهمیدم ک ی مریضی گرفته نمی تونم ت این شرایط ولش کنم خیلی ت فشارم بخدا دعا کنید بمیرم

[پاسخ]

سلام من از یک پسر خوشم میاد ولی آن پسر فقط عکس العمل نشان میدهد و مرا نگاه میکند من باید چی کار کنم و میخواهم که به من پیشنهاد دهد

[پاسخ]

سلام من از یه نفر خوشم میاد و فکر میکنم که او هم احساسی نسبت به من دارد ولی او به من پیشنهاد نمیده من باید چی کار کنم که او بفهمه که من دوسش دارم الان مادرش بیمایه واو در مغازه مادرش کار میکنه و مغازه مادرش در کنار خانه ماست میشه من برم بهش بگم که دوسش دارم ولی غرورم به من اجازه نمیده ومن به خاطر این موضوع نمی تونم درس بخوانم حالا باید چی کارکنم

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

ساخت استخر

دیجیتال مارکتینگ

سئو

فارسی شده توسط همیار وردپرس



سلام
میخواستم بدونم اگه از خدا چیزی رو در خواست کنی و اون در خواست خیر باشه از خدا بخوای که به هدفت برسی باید چیکار کنی
حتی اگه رسیدن به عشق زمینی باشه
چون من دیگه تنها راهی که برام مونده به هدفمو عشقم برسم خداست
فقط تورو خدا قسمت و بهونه نکنین
من میخوام دست به دامن خدا و ائمه بشم که منو به عشقم برسوننو ازدواج کنم
چون بدجوری عاشقمو نمیخوای کاری جز رضای خدا باشه
پس من باید چیکار کنم و چه دعاهای قرآنی بکنم که صدر صد دعام مستجاب بشه و به خواستم که ازدواج با کسیه که دوسش دارم برسم
ممنون میشم جواب بدین

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه عزيز و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

انسان‌ فردي‌ را كه‌ مي‌طلبد‌ و با ندا از او كاري‌ مي‌خواهد، اين‌ عمل‌ اگر همراه‌ با شرايط‌ صحيح‌ آن‌ انجام‌ شود، عكس‌ العمل‌ فرد مقابل‌ امري‌ طبيعي‌ خواهد بود.
خدا ديده‌ نمي‌شود، اما دعا را براي‌ انسان‌ وضع‌ كرد كه‌ با انجام‌ آن‌ نداي‌ بنده‌اش‌ را بشنود و به‌ ياريش‌ بشتابد. خداوند مي‌فرمايد: “مرا بخوانيد تا (دعاي‌) شما را بپذيرم‌”.(1)
“و چون‌ بندگان‌ من‌ از دور و نزديك‌ من‌ از تو پرسند، بدانند كه‌: من‌ به آن‌ها نزديك‌ خواهم‌ بود و هر كه‌ مرا بخواند، دعاي‌ او را اجابت‌ مي‌كنم‌”.(2)
حكمت‌ دعا آن‌ است‌ كه‌ فيض‌ و لطف‌ الهي‌ نسبت‌ به‌ بنده اش‌ قطع‌ نشود، گويا نوعي‌ بده‌ و بستان‌ عرفاني‌ و معنوي‌ وجود دارد كه‌ ريسمان‌ اتصال‌ آن‌، دعا است‌.
فلسفه‌ و حكمت‌ دعا، احساس‌ فقر و نياز مندي‌ و اعتراف‌ به نداري‌ و نا چيزي‌ انسان‌ در مقابل‌ پروردگار است‌. جسم‌ انسان‌ براي‌ سلامتي‌ و زنده‌ ماندن‌ به‌ غذا و امكانات‌ مادي‌ وابسته‌ است‌، و روح‌ انسان‌ براي‌ گذشتن‌ از حجاب‌هاي‌ دنيوي‌ و نيالودگي‌ به‌ شهوات دنيوي‌، محتاج‌ دعا و ارتباط‌ معنوي‌ با خدا است‌.
خواهر محترم! دعا براي فراهم شدن زمينه ازدواج با همسري شايسته، از كارهاي مستحب و مورد تشويق خداوند است، چرا كه پيش از اقدامات شخصي و تصميم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردي، به خداوند روي آورده، از او خيرخواهي كرده و از او هدايت جسته ايد.
در روايات متعدد حضرات ائمه(ع) ما را به دعا كردن و نماز خواندن براي دست يافتن به ازدواجي موفق توصيه كرده اند.كافي است با حسن اعتماد و قلب پاك به درگاه الهي روي آوريد و دعا كنيد.(3) امام صادق(ع) مي فرمايند: ادْعُ‏، وَ لَاتَقُلْ‏: إِنَ‏ الْأَمْرَ قَدْ فُرِغَ مِنْهُ؛ إِنَّ عِنْدَ اللَّهِ- عَزَّ وَ جَلَّ- مَنْزِلَةً لَاتُنَالُ إِلَّا بِمَسْأَلَة؛(4) دعا كن و نگو امور مقدر شده و دعا اثر ندارد. نزد خدا جايگاهي است كه جز با دعا و درخواست كردن نمي توان به آن دست پيدا كرد.
اما چگونه‌ است‌ كه‌ بسياري‌ خدا را مي‌خوانند و در طلب‌ و دعا هستند، ولي‌ اجابت‌ را نمي‌يابند و گاهي‌ دچار افسردگي‌ و نا اميدي‌ مي‌شوند؟ در جواب بايد بگوييم:
1- بسياري‌ از دعاها اصولاً دعا نيستند؛ يعني‌ بنده‌ چيزي‌ از خدا مي‌خواهد كه‌ به‌ ضررش‌ است‌ و خود نمي‌داند و خداوند در اين‌ موقع‌ صلاح‌ بنده‌ را در نظر مي‌گيرد. پس‌ نمي‌توان‌ منتظر پاسخ‌ و اجابت‌ بود.
2- شرايط‌ اجابت‌ را ندارند.
3- وقت‌ اجابت‌ آن‌ فرا نرسيده‌ و بندۀ خدا به‌ گمان‌ آن‌ كه‌ زمان‌ از دست‌ مي‌رود، به‌ اصرار روي‌ آورده‌، و يا اگر دعايي‌ به‌ اجابت‌ نمي‌رسد، به‌ خاطر مصلحتي‌ است‌ كه‌ خداوند عالَم‌ اگاه‌ است‌، اما دعاي‌ بنده‌اش‌ را رها و بيهوده‌ نمي‌گذارد و آن‌ را به‌ نحو شايسته‌ اي‌ در دنيا و يا آخرت‌ جبران‌ مي‌كند، به‌ شرط‌ آن‌ كه‌ بنده‌اش‌ در مقام‌ تسليم‌ و رضا باشد و به‌ هرچه‌ او مصلحت‌ ديد قانع‌ شود. گاهي‌ خداوند چيزي‌ بهتر از آن‌ كه‌ خود انسان‌ مي‌خواهد، به‌ او مي‌دهد گاهي‌ خداوند خواسته‌ بنده‌ را به‌ تأخير مي‌اندازد و تا بنده‌ با خداوند بيشتر ارتباط‌ داشته‌ باشد و اين‌ از هر پاداشي بالاتر است‌ و لطف‌ خاص‌ خدا به‌ بنده‌ است‌، چون‌ انسان‌ پس‌ از بر آورده‌ شدن حاجت‌ دو باره‌ خدا را فراموش‌ مي‌كند.
حاصل سخن اينكه:
– بعضي دعاها به خاطر رعايت مصلحت خود دعا كننده روا نمي شود. چون انسان به همه وجوه يك عمل احاطه علمي ندارد و اي بسا اموري را مي خواهد كه به ضرر او هستند، و وقتي امري كه به صلاحمان نيست، خدا چگونه مي تواند به صلاحمان كند؟! جواب تكراري، به جوابي گويند كه خلاف واقعيت خارجي باشد. حكمت و مصلحت صادر شده از خداي متعال، نسخه هاي أصلي براي مشكلات اين چنيني است. قرآن كريم در اين مورد مي فرمايد: “وَ يَدْعُ الْانسَانُ بِالشرَّ دُعَاءَهُ بِالخْير وَ كاَنَ الْانسَانُ عجولًا.”(5) انسان (بر اثر شتابزدگي)، بديها را طلب مي‏كند آن گونه كه نيكيها را مي‏طلبد و انسان، هميشه عجول بوده است! و نيز مي فرمايد:” وَ عَسيَ أَن تَكْرَهُواْ شَيْا وَ هُوَ خَيرْ لَّكُمْ وَ عَسيَ أَن تُحِبُّوا شَيْا وَ هُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ”.(6) چه بسا چيزي را خوش نداشته باشيد، حال آن كه خيرِ شما در آن است. و يا چيزي را دوست داشته باشيد، حال آنكه شرِّ شما در آن است. و خدا مي‏داند و شما نمي‏دانيد.
– گرچه در واقع أمر، خداي متعال طبق حكمت و مهرباني كه نسبت به بندگان خود دارد، آنچه خير و صلاح انسان باشد را به او عطا مي كند. ولي خود خداي متعال دستور داده تا با دعاهايي كه در درگاهش مي كنيم، بهانه اي براي ارتباط و همنشيني با او را داشته باشيم. گرچه در زمينۀ دعا و راز و نياز، آدابي مطرح شده است؛ ولي همۀ اين أمور بهانه اي براي برقراري و همنشيني با خداي متعال است.
– شما به درگاه الهي دعا كنيد؛ زيرا در اين زمينه ما مأمور به وظيفه ايم و با اعتمادي كه به خداي متعال داريم، نتيجه را به او واگذار مي كنيم؛ شايد ازدواج با اين شخص صلاح شما نباشد. با نگاهي به أطراف خود، متوجه خواهيد شد كه چقدر عاشق و معشوق ها بودند كه با گذشت فقط چند ماه از زندگي شان، نسبت به همديگر نفرت دارند. عجولانه پيش نرويد و با بزرگترها مشورت كنيد.
براي اطلاعات بيشتر به شمارۀ (09640) تماس بگيريد و يا از كتاب هاي زير استفاده كنيد:
1. دعا شناسي، محمد سبحاني نيا، نشر هستي نما، قم. 2. پرورش در پرتو نيايش، حسنعلي نوري ها، نشر تفكر، قم.
پي نوشت ها:
1.‌ مؤمن‌ (40)، آية‌ 60.
2. بقره‌ (2)، آية‌ 186.
3. مراجعه شود: محمدسبحاني نيا، دعاشناسي(پرسش ها و پاسخ ها5)، تهران: انتشارات هستي نما.
4.كليني، كافي، ج4، ص298؛ (چ -دارالحديث) چاپ اول، قم، 1429 ق.
5. يوسف(12)، آيه 86.
6. اسراء (17)، آيه 11.
موفق و موید باشید

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

 پس نقش دعا و صدقه و …. در زندگی انسان کجاست؟ مگر خود خداوند نمی فرماید مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را

مگر روایت نداریم صدقه رفع بلاست اینگونه که شما می فرمایید همه باید دست روی دست بگذارند و بمیرند

دخترم خدا ان شاء الله هر چی مصلحتت است برایت مقدر کند خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

با مادرتان صریح حرف دلتان را بزنید واگرنه یک عمر پشیمان خواهید شد ، اگر با مادرتان الان سر زندگی و تصمیم به این مهمی نتوانید حرف بزنید فردا وارد زندگی با هر کس بشوید دچار مشکل خواهید شد در نهایت ادب بروید در آغوش مادرتان و ببوسیدش و به او تصمیم خود را بگویید 

خدايا سپاسگزارم به عشقم رسيدم ،چندسال پيش داداشم كمدش رو نياز نداشت
دادش بمن .

روي كمدش عكسي بود كه نميدونستم كيه اگه عكس رو از كمد ميكندم رنگ
كمدخراب ميشد بهش دست نزدم هر وقت ناراحت بودم يا تنها بودم همه درده
دلامو به اون عكس ميگفتم بعدا فهميدم عكس ديويد بكهام بود.

حدودا 3 سال پيش با
پسري كه هم كلاسم بود اشنا شدم شايد باور نكنيد بخدا خيلي خيلي به بكهام
شبيه همه اينو ميگن وقتي فوتبال بازي ميكنه دوستاش به شوخي شماره لباس
بكهام ميدن بپوشه جالب اينجاست من از فوتبال خوشم نمياد حتي نميدونستم اون
عكس روي كمدم كي بود بعدافهميدم كيه .

دوست پسرم منو واقعا ميپرستيد ولي هر
وقت حرف ازدواج ميزدم عقب ميكشيد . اين موضوع منو داغون ميكرد وقتي هم ميگفتم
خب بيا جدا بشيم ميگفت نميتونم از من نخواه واقعا گيج بودم به شدت بهم
وابسته شديم، و اگه جدا ميشدم ميمردم چون مرده ايده الم بود ،اون زمان با
راز اشنا نبودم ولي به عشقم ايمان داشتم روزي توي دفتر خاطراتم نوشتم خدايا
چيكار كنم به عشقم امين برسم همون روزباكتاب راز اشنا شدم ناخواسته كتاب
راز رو از نمايشگاه كتاب خريدم بخدا اصلا اسمشم به گوشم نخورده بودولي دستم بطرفش رفت وخريدمش

وقتي خوندمش اشك
ريختم چون اولين قدمو خدا نشونم داد وايمانم بيشتر شد،شروع كردم تصويرسازي
ولي چون ناوارد بودم وقتي ايمانم بيشتر ميشد از عشقم دوباره ميپرسيدم ما
باهم ازدواج ميكنيم يا نه وقتي ميگفت نه دوباره نا اميد ميشدم .خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

به خودم گفتم
برا چند هفته ازش جدا ميشم تا روي هدفم تمر كز كنم وفتي ازش جدا ميشدم
احساس دلتنگي ميكردم و ميرفتم طرفش سعي ميكردم لا بلا كلماتش بفهمم نشونه
اي از تمريناتم هست كه ببينم به نتيجه رسيدم يانه اگه نبود باز سر خورده
ميشدم ،يادمه شبي تا سحر گريه وناله ميكردم وقتي سحر شدگفتم قبل از سحر
تاريكي بود دوباره عزمم رو جزم كردم اولين گامم اين بودكه هرروز به خودم
بگم ايمانم قوي قوي قوي واقعا موثر بودشك وترديدم كم شد،گام دوم را هم
برداشتم و لباس خواستگاري تهيه كردم ،پشت ويترين طلا فروشي حلقه نامزدي
نگاه ميكردم ،وبلاگي با قالب عروس و داماد ساختم عكسامونو كنار هم گذاشتشم
ميگفتم امين با افتخار منو به خونوادش معرفي ميكند .

توي فيلم عشق وجزا ياسمين
انگشتر مورد علاقه منودستش كرده بود هر وقت فيلمو ميديم به ياسمين ميگفتم
ياسمين حلقه نامزدي من تو دست تو چيكار ميكنه باورم شده بود اون مال منه .

توي
گام بعدي خواسته ام رو رها كردم ،دوباره اشتببببببباه كردم به امين گفتم
من ميخواهم آيندم باتو باشه تا گفت نه نميشه سرش داد زدم گفتم چرا اخه چه
مشكلي دارم گفت بهناز تو مشكلي نداري من مشكل دارم باور كن من آرزوم هست با
تو ازدواچ كنم ولي نميتونم نميتونم نميتونم هرچه ازش خواستم نگفت مشكلش
چي بودگفت بهناز مشكلم حل نميشه نميخوام تو به پاي من بسوزي گفتم ايمان
دارم عشقم حلش ميكنه

خنديدگفت اگه حل شد خونوادهامون هم قبول نكنن ميام
ميدزدمت وقههههههههههه زد .من شكست خوردم فكر كردم بازيم داده من 3سال كه
باهاش بودم چرا بازيم داد نا اميدي بطرف خودكشي،بفكرم زد شايد راست گفته
باشه قسمش دادم نه واقعا راست گفته بود مشكلي بود .

باز از راز كمك خواستم
خودمو ديدم امين ميگه بهناز مشكلم حل شده بامن ازدواج ميكني، تايه شب زنگ
زد با گريه گفت بهناز فقط بگو چطوري اينكارو كردي گريه ميكرد .داد ميزد مشكلم
حل شده وقتي ديد عشقم واقعي هست خودش گفت افتخار ميدي با خونواده خدمت
برسيم، الان همون انگشتر پشت ويترين دستمه ، من سختي زيادي كشيدم 3سال برا
عشقم تلاش كردم وحقمو از زندگي گرفتم راستي مشكل عشقم بيماريش بود،ههههههه
امروز بمن گفت جادوگر كاري كن هم قدبشيم تو كه جادوگري بلدي منم گفتم البته
فكرشوانداخت توسرمي، شك به دل راه نديد اگه من شك نميكردم زودتربه عشقم
ميرسيدم .

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند: ((عشقم رفته میخوام برگرده میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ ایا عشقم برمیگرده  چه دعایی کنم که عشقم برگرده  فال برگشتن عشق  میخوام برگرده  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  میخوام عشقم برگرده  عشقم رفت چیکار کنم برگرده  فال برمیگرده یا نه من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ چگونه فردی را عاشق خود کنیم عاشق شدم چيكار كنم چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ چگونه کسي را که دوست داريم فراموش کنيم دعای رسیدن به معشوق سریع دعا براي راضي كردن شخص دعا براي عاشق كردن مرد از راه دور عشقم رفت چیکار کنم برگرده دعاهایی که رد خور ندارد دعا عشقم برگرده چه دعایی بخونم که به عشقم برسم دعايي براي عاشق كردن)) تیم سربرگ تازه بصورت تخصصی در زمنیه روابط احساسی فعالیت دارد.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکارکنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعترازشما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند. برگردوندن عشق با غریزه هر کاری کردن غیر ممکنه این کار زمانی اتفاق می افته که شما بر اساس شش اصول و مرحله روانشناسی بازگشت عمل کنید تا رابطه قبلی خودتون را به بهترین شکل برگردونید و حفظ کنید. در ادامه با کار هایی که نباید کرد آشناتون می کنم.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام میکند، در اینترنت ویا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکارکنم عشقم برگرده هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمی کنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش میکنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام می دید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد و به ندرت پیام ها را جواب می دهد کارهایش راتوضیح نمی دهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمی کند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد بنفس نمیشود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا می کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن. حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر می گیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ، (چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است) می باشد دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید. وقتی شما مهارت ارتباطی داشته باشید وقتی نیاز های ناخودآگاه عشقتون رو بدونید میتونید هرکسی را تا حد دیوانه وار عاشق کنید!

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره ای که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند. (هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید. (اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید. (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح  کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام میگیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت میگیرد صورت میگیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

اکثر مراجعه کنندگان بنده فقط یک چیز را می خواهند یک سوال را مدام تکرار می کنند آیا عشقم برمیگرده عشقم رفته میخوام برگرده چیکار کنم؟!

باید این رو بدونید وقتی که عشقتان شما رو ترک کرده برای این کار دلیل داشته و دیگه از ادامه ی این رابطه منصرف شده پس برای اینکه بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید و عشقتان رو برگردانید باید دست از انجام دادن یکسری کار ها بردارید و برای موفقیت خودتون از تکنیک هایی استفاده کنید که علمی هستن.

برای مرحله اول باید دست از انجام دادن ۵ اشتباه خطرناک بردارید.

اینکه شما غریزی عمل کنید تا به هر قیمتی شده عشقتان را بازگردانید بی نتیجه خواهد بود و فقط فاصله ایجاد شده را بیشتر می کنید.

برای مرحله دوم باید بصورت کامل قطع ارتباط کنید تا احساس منفی و تنش های بوجو آمده از بین بره.

برای بازگشت عشقتون دعا کردن یا فال برگشت فایده ای نداره، چون اگر این چیز ها واقعیت داشت و تاثیر گذار بود هر شخصی می توانست هر فردی را بدست آورد و این غیر ممکن است، تنها راه اینکه بتونید کسی رو بخودتون جذب کنید افزایش تاثیر گذاری روی اون فرد و یادگیری مهارت های ارتباطی است، دیگران با توجه به رفتار شما عاشق میشن شما باید تکنیک های رو که برای جذب یک شخص استفاده میشه رو آموزش ببینید.

برای بازگشت به رابطه میتونید مقاله ۵ مرحله ساده برای بازگشت به رابطه رو مطالعه کنید

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

دلایل شکست عشقی

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

عالیه ولی برای جوونها من یه درخواستی دارم که امیدوارم کمکم کنی من خانم معلولم مانند بقیه شکر خدا زندگیمو میکنم التبه ازنظر جسمی مشگل دارم اعتمادبه نفس دارم ولی بعضی وقتها ادمهای پیدا میشن که اعتمادم ازدست بدمواین باعث رنجش من میشه میخوام ببینم چطور میتوانم اعتمادبه نفس قوی کنم وجلوی همچین ادمهای عوام خودمو محکم نگهدارم میشه راهنمای کنی شماره من۰۹۱۲۸۰۵۹۸۷۹لطفا ازطریق واتس.. ممنون

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من عشقم رفته میخوام برگرده

چگونه عشق خود را برگردانیم؟ عشقم رفته میخوام برگرده آیا واقعا پسری که رفته برمیگردهخدایا چیکار کنم به عشقم برسم

سلام. با پسری دوست بودم بعد هفت سال منو ترک کرد و گفت دیگه نمیخواد ازدواج کنیم.اگه میتونید کمکم کنید

در پاسخ به Asal سلام عرض شد دوست عزیز. یکی از اشتباهات بزرگی که باعث میشه یک رابطه دچار مشکل شود این است که مدت زمان رابطه دوستی بیش از ۶ ماه شود. هر رابطه ای حداقل بعد از ماه سوم به سمت هدف دار شدن پیش برود وقتی این اتفاق نمی افتد و مدت زمان رابطه به یک سال چند سال میرسد باعث بروز مشکلی به نام یکنواختی میشود بصورتی که طرفین برای یک دیگر عادی میشوند و دیگر جذابیت سابق خود را ندارند و جذابیت رابطه تبدیل به یک احساس عادی تبدیل میشود. یک کوه را تصور کنید هر کوهنوردی به شددت علاقه دارد که به این کوه صعود کند ولی وقتی به هدف خود رسید دیگر این کوه آن جذابیت را ندارد. روابط هم دقیقا به همین شکل است وقتی مدت زمان رابطه زیاد میشود وقتی دو طرف تمام احساسات و اتفاقات را تجربه میکنند از جذابیت رابطه کم میشود و دیگر شخص هیجانی برای ادامه رابطه یا هدف دار شدن رابطه ندارد. اگر راجب مراحل بازگشت به رابطه سوال دارید می تونید به بخش پشتیبانی در تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید چون تعداد سوالات زیاده سرعت پاسخگویی کمی کنده اما تیپ پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته مشغول پاسخگویی هستند. ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

ممنون از زحماتتون دکتر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

راهنمایی…

در پاسخ به فرهاد سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ ب…

در پاسخ به محبت سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به…

سلام جناب آفای حسین پور.بنده پیغامم را دو بار نوشتم اما ثبت…

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خود…

09129305020

Publisher

 برگرفته از مجموعه نرم افزار صدباب جلب معشوق

سلام دوستان عزیز:

این دعایی که در این بخش قرار میدهم  هر کس که دارای دو حالات زیر باشد در او اثر قوی و فوق العاده ای دارد.هدف من نه تبلیغ دین است نه امر به معروف.این مطلب از کتاب  مخزن تعویذات استخراج کردم.

کسانی که  ۱- نماز را در هر سه وعده از شبانه روز میخوانند و نمازشان قضا نمیشود.خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

۲- حجاب را رعایت میکنند.

اگر کسانی که این دو حالت فوق را انجام میدهند هم خودشان میتوانند این دعا را بنویسند و هم در آنها اثر فوق العاده ای دارد.(خواهشا کسانی هم که از این پست اعتراض دارند در قسمت نظرات چیزی ننویسند چون مطلب از کتاب مخزن تعویذات استخراج شده و برای من  و دوستانم بارها تجربه شده است.)

 

برای رسیدن به معشوق خویش بنویسد سوره «فاتح الکتاب» و «اخلاص» و «فلق» و «ناس»

و بنویسد این آیات زیرا و بعد این تعویض را نزد خود نگه دارد.

وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا

أَمْتًا«طه/۱۰۷-۱۰۵»  یُسَبِّحُونَ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ لَا یَفْتُرُونَ«انبیاء /۲۰» وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ

شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا«اسراء / ۸۲» وَلَمَّا جَاء مُوسَى لِمِیقَاتِنَا

وَکَلَّمَهُ رَبُّهُ قَالَ رَبِّ أَرِنِی أَنظُرْ إِلَیْکَ قَالَ لَن تَرَانِی وَلَکِنِ انظُرْ إِلَى الْجَبَلِ فَإِنِ اسْتَقَرَّ مَکَانَهُ

فَسَوْفَ تَرَانِی فَلَمَّا تَجَلَّى رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَکًّا وَخَرَّ موسَى صَعِقًا فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ سُبْحَانَکَ تُبْتُ

إِلَیْکَ وَأَنَاْ أَوَّلُ الْمُؤْمِنِینَ «اعراف /۱۴۳»  مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیَانِ بَیْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا یَبْغِیَانِ«الرحمن /

۲۰ و ۱۹» فَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنِ اضْرِب بِّعَصَاکَ الْبَحْرَ فَانفَلَقَ فَکَانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ

الْعَظِیمِ«شعراء / ۶۳» وَهُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَجَعَلَ بَیْنَهُمَا

بَرْزَخًا وَحِجْرًا مَّحْجُورًا«فرقان /۵۴» وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ وَقَدْ خَابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْمًا«طه /

۱۱۱» وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ

اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا«طلاق / ۳»

سپس دعای زیر را بنویسید:


قاعده:

قبل از نوشتن وضو بگیرید

بهترین زمان نوشتن اولین پنج شنبه یا جمعه ماه قمری( که قوی ترین زمان برای نوشتن دعای محبت می باشد)

و غیر از آن روزهای یک شنبه سه شنبه پنج شنبه و جمعه از اول تا ۱۷ ماه قمری

رو به قبله بنشینید و قبل از نوشتن ۱۱ بار ایه الکرسی بخوانید و در ما بین عینین«یشفع – عنده»محبت کسی را قصد نماید.در واقع وقتی به یشفع عنده رسیدید  در ما بین دو «ع» محبت آن شخص را در نظر مجسم کنید.در واقع هر بار که ایه الکرسی را میخوانید این عمل را انجام دهید.

سپس ابتدا قلم را در دست بگیرید و بعد کاغذ را که کاغذ را روی زانوی پای راست بگذارید و  شروع به نوشتن کنید.

در حین نوشتن دهان خود را شیرین کنید.

و در حین نوشتن دائما ذکر «یا ودود» را تکرار کنید.

بهترین مرکب و کاغذ هم کاغذ زرد و  آب زعفران است.

همچنین میتوانید آموزش کامل آداب دعا نویسی را از لینک زیر دریافت نمایید

 

ذکات این عمل:

شکم هفت فقیر را باید سیر کنید

تا سه روز روزی دو رکعت نماز حاجت بخونید

.

قبلی

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم

ساعات ۱ الی ۱۵ ماه جمادی الثانی سال ۱۴۳۴ هجری قمری

بعدی

احکام نجومی درس اول

ختم چهل و یک روزه جهت گشایش در امورات مالی و زندگی

نسخه ای جهت شفای بیماری(هر درد و مرضی)

علائم و نشانه های طلسم و جادو

ثبت نام فوری سنگ شرف شمس در روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

سلام استاد خواستگارم ک در همه زمینه ها موافق بودیم با هم و قرار ب اومدنشون برای مراسمات بود خبری ازش نیست میخوام ک برگرده. خواهشا کمکم کنید

ب تلگرام خط ۰۹۱۱۵۱۰۸۱۲۲ پیام بدین

سلام من کسی رو دوست دارم اونم دوستم داره ولی خانواده مخالفن چیکار کنم بعد احساس میکنم بختم رو بستن میشه کمکم کنید

یه ایمیل بزنید تا مشکلتونو حل کنم

سلام من اقا پسری رو دوست دارم ولی نمیدونم که ایشون منو دوست دارن یا ن میخواستم بدونم شما میتونید پیش بینی کنید من در اینده با ایشون ازدواج میکنم یا خیر

فرم بررسی پر کنید تا بررسی بشه

سلام
خیلی گرفتارم پسری رو دوست دارم اونم منو دوست داره ولی خانواده ها راضی ب ازدواج ما نمیشن سایتتونو تازه پیدا کردم میشه ی راهی بدین مهر من بیوفته دل خوانوادش یا مهر اون بیدفته دل خانوادم بیاد خاستگاری باید پدرش بهش اجازه بده حواهش میکنم کمکم کنین

فرم بررسی پر کنید

سلام من فرم پر کردم فرستادم اما جوابی به ایمیل یا شمارم نیامده!

بزودی جواب داده میشه

سلام عزیز چرا سوال منو جواب نمیدین من کسیو دوست دارم اما آشنا نیس تو نمدونم حسش ب من چیه میخوام عاشقم بشه و با هم ازدواج کنیم باید چکار کنم لدفا راهنماییم کنید

چون محرم نیستین نمیشه کاری کرد

باسلام ۳۱سالمه ۵ساله با ی مردی هستم که خیلی عاشق همیم با زنش ۷ساله مشکل داره و چون زن به زن کردن نمیتونه براحی طلاقش بده الان ۷ساله جدا از هم میخابن و حتی هفته ای یکی دوبار همونمیبینن بعلت مشغله کاری .ما بهم علاقه زیادی داریم و جداشدن ازهم برای هردومون غیر ممکنه منتظریم زنش جدا بشه ومابهم برسیم میشه شما بگید باید چکارکنم؟؟؟؟

سلام خسته نباشید استاد من ۲۲سالمه چندین ساله که به یکی ازاقوام علاقه مندم ولی نمیدونم که ایشون هم منو دوست داره یا نه ایشون ۲۹سالشه وهنوز ازدواج نکرده یعنی زیر بار ازدواج نمیره و بهونه میاره درحالی که موفعیت خوبی داره.
خواهر کوچکترش ازدواج کرده منم همه ی خواهر وبرادرام ازدواج کردن خاستگارم که برام میاد رد میکنم به خاطر علاقم به ایشون
از طرفی دوس دارم ازدواج کنم و از طرفی هم نمیدونم حس ایشون نسبت به من چیه
باید چیکار کنم

فرم بررسی پر کنید
http://citar.ir/formbaresee/

باسلام
استاد عزیز
من۶ساله پسر داییمو دوست دارم خیلی دلم میخواد بهش برسم
امسال بهش گفتم چه حسی بهش دارم
اونم بدش نمیاد ازم بهم احترام میزاره ازمم خوشش میاد
ولی میگه آینده ای نداریم باهم
حق تصیم باخودش نیس هرکیو که خانواده اش بخوان و میگیرن براش
تنها مشکلم اینه که اونا وضع مالیشون خیلی خوبه ولی ما متوسط هستیم
تفاهم زوجین هم گرفتم گفت بهم میرسین و اولاد زیادی میارین
میشه کمکم کنین چیکار کنم بیان خاستگاریم
خیلی دوسش دارم ?

فرم بررسی پر کنید. ولی باید در نظر داشته باشی خود شخص راضی نیست

فرمو پر کردم
اگه خانواده اش راضی باشن خودش راضیه
میگم منو دوست داره ولی بستگی داره خانواده اش کیو بخوان
چیکار کنم بهم برسیم

منتظر جواب باشید

نمشه کسی دعا رو برات بنویسه
سوره های که اول گفتید باید بخونیم

میشه کسی براتون بنویسه

سلام واسه محبوبیت و دوست داشتن دوستان و اقوام چ کار باید کنم

محبت جمیع خلایق می تونه تاثیرگذار باشه

اگه اسم پدرشم بدونم بازم نمیشه کاری کرد خواهشا جواب بدین.ممنون

خیر

ببخشی من پول فرم رو ندارم بنظرتون میتونم دعای رسیدن به معشقوق و بنویسم خواهشا کمکم کنین.اسم مادرشم نمیدونم یعنی نمیشه واسه من کاری کرد .تو رو خدا به راهی واسه من پیدا کنین

اسم مادرش رو باید بدونی

سلام حاج آقا من ۳۰سالمه دوساله با یکی دوستم البته خواهرم و خانواده اون اطلاع دارن.قرار بود باهم ازدواج کنیم.الان زده زیر قولش ۳ماه که رفته ما همدیگرو خیلی دوست داشتیم.الان میخام برگرده نمیدونم چیکار کنم.ببخشی با اینکه ظاهر خوبی دارم ولی خواستگار ندارم تو رو خدا شما یه راهی رو به من پیشنهاد بدین

http://4soq.ir/onlinemoaine# برای مشکلات فرم بررسی پر کنید

ببخشین چه ساعتهایى براى نوشتن دعاى محبت خوبه؟ساعت مشترى خوبه؟ممنونم

بله

سلام؛۱٫اینو بنویسیم میتونیم دعاى تسخیر رو بخونیم یا زمان بدیم؟منظورم اون تسخیر یا مالک سخر لى هست.
۲٫دعاى محبت زلیخا که گفتین بعد از هر نماز سه بار بخونیم اللهم انه لیس فى السماوات دورات… رو میشه همیشه خوند؟تداخلى با دعاهاى محبت و تسخیر نداره؟ممنونم ازتون

فقط از یه نوع استفاده کنید

سلام؛حاج آقا من حواسم به تغییر ساعتها نبود توى ساعت مریخ دیروز دعا رو نوشتم؛الان باید چى کار کنم؟اگر نحس حساب میشه بندازم آب روان.

با طلش کن

توى آب روان بندازم باطل مى شه حاج آقا؟

بله

سلام من عاشق پسرعموم هستم ولی اون منو دوست نداره چ دعایی بخونم تا عاشقم بشه یا راضی بشه بیاد خاستگاریم‌؟

خب اون شما رو دوست نداره نمیشه کاری کرد

باید برای ۴۱ دانه فلفل سیاع برای هر کدومش ۴ بار سوره ی قریش رو بخونی وقتی براشون خوندی اونا رو توی اتیش بندازی

دیوونت میشه و بعدش باید از توی اتیش برداریش تا هلاک نشه

سلام وعرض ادب وخسته نباشید.استاد من مشکلی دارم که بدجوری کمرمو خوردشده وهیچ کاری نمیتونم بکنم.۱٫من بختم باز نیست میخام ازدواج کنم.ووضع مالیمون متوسطه پدرم کارمند بانک هستش من هنوز ازدواج نکردم برای هرکی که میرم خواستگاریش یه لشکر میوفتن روم ودورش میکنن ازم.چند وقت پیش عاشق یه دختری بودم اونم عاشقم بود هرکاری که کردیم مابهم برسیم نشد کمرم برید بخدا یه عده ای اون دختررو میخان برایکی دیگه که ازفامیلشون هست میخان بدنش ودادنش واینقد ازمن بد گویی کردن که دختره دیگه ازم بدش میاد خداییش گناه من چیه من که صاف وراستگو ووفادار بودم براش اینقد تو مخش حرف زدن که دختره باورش شد حرفایی رو که میگن الان ازدواج کرده فقط اون شمارمو داره دلش میخاد بامن حرف بزنه میدونم ولی نمیزارنش توروخدا بگو چکار کنم من خیلی دوستش دارم بخدا این دخترو من بزرگش کردم وقتی که کوچیک بود کسی تحویلش نمیگرفت تادیدن بزرگ شد وقد کشید ازم گرفتنش دادنش به یکی دیگه گناه من چیه اخه خدا عشقی که پاکه چرا اینطور باید بشه توان چیو دارم میدم توروخدا ممنون میشم جوابم بدید وراهنماییم کنید پیشم برگرده…یاحق

برای مشکلاتتون فرم بررسی پر کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

ببخشید فرم برررسی کجا هست پر کنم؟

http://4soq.ir/onlinemoaine#

من مشکلم اینه ک همه راضین ب ازدواجم با کسی ک دوسش دارم غیر از مادرم و میدونم مادرم رو پدرمم تاثیر میزاره ولی پدرم میگه نه من تو ب کسی میدم ک وسش داری ۶سال از رابطمون با اون اقا میگزره البته خانواده درجریانن یه رابطه دوستی قبل ازدواج ما شدید همو دوست داریم ولی هیحکس از خانوادم درکم نمیکنن من ١٩سالمه و اون اقا٢۴ساله از نطر مالی متوسطه و مغازه لنت فروشی داره کمک نیاز دارم واقعا تحمل نداریم بی هم دیگه لطفا بگین چه دعایی بنویسم ک مادرم نتونن حرفی بزنن و راضی بشن و مابهم باخوشی بریم واینکه سره مهریه کوتاه بیاد مهریه ١٣٧٧عندالمطالبه گفتن ولی پسر میگه٧٧٧کمکک کنید

برای مشکلاتتون باید فرم بررسی پر کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

سلام وضو حتما باید گرفته شه ؟اخه خانم ها به خاطره عادت باید چه کنن؟

در حین عادت نباید انجام بدید!

سلام خسته نباشید فرم از کجا باید تهیه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

http://4soq.ir/onlinemoaine#

ممنون میشم پاسخ به ایمیلم ارسال بشه

سلام من ۳۸ ساله هستم وکارمند بیش از ۳۰خواستگار داشتم ولی جور نشده که ازدواج کنم واقعیتش اینه که من ۱۹ سال پیش با شنیدن صدای دوست برادم که اومده بود در خونه ما وبا یکبار دیدن اون عاشق شدم ولی من اون و خیلی کم میبینم سالی دو بار اما بد جور بهش وابسته شدم و تمام زندگیم شده فکر اون طوری که چند مدت پیش شمارش و پیدا کردم البته تو گوشی شوهر خواهرم وبارها خواستم بهش زنگ بزنم وبگم که اون دوست دارم ولی جرات نکردم البته بگم ایشون هم کارمند هستند ویکسال از من بزرگتر وهنوز ازدواج نکردن.وایشون از علاقه من هیچ اطلاعی ندارند از شما در خواست کمک دارم شاید باور نکنید برای رسیدن بهش نذر روزه کردم وروزه گرفتم وچندین بار چهله نشستم وهر دعایی که بوده خوندم ولی اتفاقی نیفتاد البته چون با شوهر خواهرم همکار بودن بهشون گفتم که من اون دوست دارم بهش منو پیشنهاد بده ولی ایشون گفتن مناسب شما نیست اخلاق خاصی داره وقبول نکرد که به ایشون بگه حالا از شما درخواست کمک دارم بگید چگونه میتونم بهش برسم ممنون

برای مشکلاتتون فرم برریس پر کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

سلام من ۲۱ ساله هستم ، از ۱۶ سالگی عروس خاله پدرم منو واسه پسرش میخواست و بعد از نه گفتن ما گفت من خواب دیدم عروس من میشه و غیر پسر من با کسی خوشبخت نمیشه ، از اون موقع تا حالا ، خواستگارام به شدت کم شده و هر مورد خوبی هم که میاد راضی هستن و معلومه می خوان ولی وقتی میرن دیگه زنگ نمی زنن
خواستگار آخریمو که دو ماه پیش اومد من به شدت دوست داشتم ، خواستم ببینم راهی هست که بهش برسم ؟

برای مشکلاتتون فرم بررسی پر کنیدhttp://4soq.ir/onlinemoaine#

سلام و خسته نباشید. من دختری ۳۳ ساله هستم که دو ساله با آقایی آشنا شدم ایشون ۴۱ سالشه و یه ازدواج ناموفق داشته. با وجودی که خیلی به هم علاقه داریم ولی چون یه بار طلاق گرفته الان خیلی حساسه روی ازدواج دوباره و سختگیره. چندین بار به من گفته کاش میشد ما تا همیشه کنار هم باشیم یا تو زن من باشی . یه بارم گفت اگه من بیام خواستگاریت جوابت چیه که من جواب دادم هر وقت بیای جوابمو میگم. میخواستم بپرسم من باید چه سوره ای رو بخونم یا چه دعایی که اون دلش نرم بشه و بتونه تصمیم بگیره؟ مرسی

خب اگر قراره بیاد اجازه بیدید بیاد

سلام دوسال پیش باپسری اشنا شدم وعاشقش شدم اونم عاشق من بود ویبار دومورد من بخانوادش گفته ولی بنا بدلایلی ۸ماه پیش ازهم جدا شدیم ودیگر برنگشت من خیلی عاشقشم ودلم میخواد بهم برگرده وبیاد خواستگاریم میشه بگید چکارکتم ؟؟؟؟؟

برای این مورد باید فرم پر کنید تا بررسی بشه منتها اولش در نرم افزار بررسی تفاهم زوجین رو امتحان کنید اگر طالعتون نخونه نمیشه کاری کرد

سلام استاد
اگه اسم مادر طرف رو ندونی هیچکاری نمیشه کرد؟

گزینه هاتون خیلی خیلی کم میشه

فرم کجاست؟

http://citar.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%ad-%d9%88-%d8%ac%d8%b3%d9%85/

با سلام من به یه نفر علاقه مندم همون چیزیه که همیشه میخواستم ۴ ماهه که اون اقا رو میشناسمش و میخوام اونم منو دوست داشته باشه و با من ازدواج کنه میشه کمکم کنید… ?

این کار که شما از ما میخاید از دعانویس جنی بر میاد

سلام من مدتیه به یکی از اشناهای نسبتا دور علاقه مندم و خیلی دوسش دارم همون چیزیه که همیشه میخواستم نمیدونم چکار کنم ازین دخترایی ام نیستم که برم بهش بگم میشه یکاری کنید اونم به من علاقه مند بشه؟ واسه همیشه؟

اگر نام خودش و مادرش رو میدونی و تفاهم زوجینتون هم خوبه از قسمت ادعیه و اذکار سایت استفاده کن

بله میدونم میشه بیشتر راهنمایی کنید؟ ادعیه و ازکار کدوم قسمتش؟

در همین سایت سمت راست منوی ادعیه و اذکار رو بزنید یا در قسمت سرچ یه کلمه از مطلبتون رو بنویسید ببینید در سایت چیزی با اون عنوان هست

با سلام. برای ازدواج سریع با شخص مورد نظرو بستن او که به هیچ کس حتی نگاه هم نکند باید چیکار کنم. محبت قوی

دعای مرجانه باید بگیرید البته اگر همه چیز اوکی باشه

دعای مرجانه چی هست از کجا باید بگیرم

دعای مرجانه هست و برای محبت بین زن و شوهر نوشته میشه https://telegram.me/team_inapplyبرای سفارش به این قسمت پیام بدید

سلام آخه اون که شوهرم نشده هنوز.

سلام
من ۴ سال با پسری اشنا هستم.ک ه شدت عاشقشم
اونم میگه ک خیلی دوستم داره اما با دلایل مسخره ای میگه ک نمیتونیم باهم ازدواج کنیم.و مطمئنم ک کسی دیگه رو هم برای ازدواج در نظر نداره.
خاسگار زیاد دارم ولی دلم پیش این اقا بدجوری گیره و نمیتونم حتی یک دقیقه بهش فکر نکنم
من ب خاطر شرایطم باید حتما با این اقا ازدواج کنم و اینقدددددر عاشقشم ک خوشبختش میکنم.میخوام ک هم بیشتر دوست داشته باشه هم بیاد خاسگاریم

لطف کن فرم پر کنید . دل بستگی های قبل از ازدواج خیلی وقت ها دردسر بزرگی مخصوصا برای خانم هاست
http://4soq.ir/onlinemoaine#

سلام استاد پسری را فقط یکبار دیدم هم از لحاظ ظاهر و هم شخصیتی دقیقا همان چیزیبود که همیشه از خدا میخواستم و دیگر او را ندیدم به زور نمیتوانم از خدا او را بخواهم چون با یکبار حرف زدن نمیتوان تشخیص داد میخواهم راهنمایی کنید چیکار کنم تا دوباره دیدار صورت گیرد و باب اشنایی باز شود به شدت مهرش به دلم افتاده

اسم مادرش رو ندونی هیچی

اگر طالع مطلوب آب باشه و طالع خودم آتش میتونم دعای محبت و برگشت بنویسم ؟ انجام میشه؟

آب آتش رو خاموش می کنه حالا دیگه خودتون میدونید

سلام استاد, من س سال هست ک با اقا پسری دوست هستم, در اوایل قصدشون ازدواج بود,, اما بخاطر شک هایی ک من کردم پشیمون شدن از ازدواج بامن و گفتن من بددل و شکاک هستم,, من دیگه دختر نیستم و میخوام باایشون ازدواج کنم ,ایشون خیلی دوستم دارن و فقط بخاطر بددلی هام نمیخوان دیگه,, میشه ی دعایی بدید ک راضی بشه چون هم همدیگه رو دوست داریم و هم دیگه دختر نیستم ک باکسی دیگه ازدواج کنم,, اگر میشه راهنماییم کنید استاد ,خدا خیرتون بده

فرم پر کنید و مشکل رو بنویسید

سلام استاد منو یه پسری سه سال همو میخوایم چند بارهم اومدن خواستگاریم خانوادم راضی نمیشن خیلی همو دوست داریم چیکار کنیم

فرم پر کنید مشکلتون رو کامل بیان کنید
http://4soq.ir/onlinemoaine

سلام استاد خسته نباشید…شدیدا عاشق دختری هستم و در حال حاضر شرایط خواستگاری رفتن ندارم و اونم منو میخاد و خانوادش میخان به زور ب پسر عموش بدنش …چیکار باید کنم توروخدا زود کمکم کنید . باید دعای بسته شدن بخت رو انجام بدم کمکم کنید مرسی…به ایمیلم ارسال کنید استاد مرسی…

چی شد استاد من خیلی عجله دارم تورو خدا زودتر کمکم کنید.

بابت چی توضیح بدین لطفا

استاد من و دختری رو دوست دارم و ایشون هم منو دوست داره …اما من شرایط خاستگاری رفتن ندارم و ب زور میخان به پسر عموش بدنش شما بگین من چیکار کنم.

سلام ما بخت بندی انجام نمیدیم.

استاد من این دعارو باز کردم و چهار قل خوندم و باطلش کردم ولی چند روز بعدش طرفم خیلی باهام سرد شد. جمعه دوم ماه قمری بود که دوباره نوشتمش ولی طرفم هنوز سرده نمیدونم کارم درسته یا نه خیلی سردرگمم در ضمن ۲۹ سالمه و خیلی دلم میخواد سریع ازدواج کنم و طرفمم همه شرایط و داره فقط جلو نمیاد. عضو نرم افزار متاسافتم شدم و خیلی کاراشم انجام دادم اما ازدواج نمیکنم خیلی ناراحتم

سلام پیشنهاد میشه فرم سایت رو پر کنید
http://4soq.ir/onlinemoaine

با سلام طبق دستور که داده شده عمل کنید

سلام استاد ببخشید دوباره مزاحمتون شدم، من یکی از دعاهارو( برگشت) باز کردم و شستم و ابی که دعارو شستم توشو ریختم بیرون پای درخت. مشکلی نداره؟ اخه دسترسی به جوی تمیز یا رودخونه نداشتم که بندازم اونجا. اگه اشکالی نداره که اون یکی دعاروهم ( دعای محبت)ک فرمودین باز کنم رو هم به همین طریق انجام بدم؟
استاد میشه محبت کنید جواب بدین.

با سلام
طبق برای نتیجه گیری دستور عمل شود

با سلام طبق دستور کار عمل کنید

سلام استاد عزیز. من این دعارو نوشتم. تا کی باید همراه خودم نگهش دارم؟؟ ۳ ماه پیش نوشتمش

با سلام
تا زمانیکه به مطلوب خودتون برسید

۵ ساله با یک پسری هستم قصدمون ازدواجه دو سال از من کوچکتره
هم دیگه رو خیلی میخواییم و ستاره هامون جفته ولی مادر این پسر به دلیل حرفای دخترشون که قصد خراب کردن من را داشته ناراضین
تو رو خدا کمکم کنین زود جواب بگیرم
خیلی میخوامش اونم منو میخواد و خیلی در زمینه روانشناسی مطالعه داریم ک به مشکل نخوریم در آینده
فقط میخوام خانواده اش قلبن راضی بشن
کمکم کنید

سلام دوست عزیز.شما نرم افزار متا پرو را در گوشی خود نصب کنید و در بخش خدمات میژه بخش فرم آنلاین جسم و روح را پر کنید و در بخش توضیحات هم مشخصات طرف را قید و کاملا موضوع را توضیح دهید تا اساتید بررسی کنند و به شما جواب را اراده دهند
برای دریافت نرم فزار به سایت http://meta-pro.ir بروید و رایگان دانلود کنید

سلام استاد گرامی.
استاد عزیز من سه تا سوال داشتم:
۱_ من دو ماه قبل برای شخصی ک سه ماه هست باهم در ارتباط نیستیم دعای محبت و دعای برگشت گرفتم،که بمن گفتن دعای محبت رو همراه خودم داشته باشم و دعای برگشت رو در باغچه ای چال کنم. اما حالا بعد از دوماه هیچ اثری ندیدم،میخواستم راهنماییم بفرمایید که آیا دعای محبت رو باز کنم همونطور که فرمودین تو اب روان بندازم؟ یا فرقی هم نداره اگرم باشه همرام؟
۲_ امکان داره این دعای برگشت و دعای محبتی که گرفتم برعکس عمل کرده باشه؟
۳_ احتمال زیاد دعای برگشتی که گرفتم و چال کردم تا الان کاغذش از بین رفته باشه، اگر دعای برگشت برعکس عمل کرده باشه چیکار میتونم بکنم؟

ببخشید استاد سوالام طولانی شد،ممنون میشم جواب بدین.

۱ – سلام دعا و باز کنید و همچنین از داخل باغچه هم دعا رو در بیارید و همه رو در اب روان قرار بدید
۲ – امکانش هست بستگی داره چه شخصی و در چه زمانی نوشته باشه
۳ – شما دعای یس را روز جمعه بخوانید به هر مبین که رسیدی نیت کن تا طرفت بیاد پیشت و بعد دو رکعت نماز برای حضرت علی بخون و ۴ هزار تومان ذکات بیرون بده.هر وقت اومد یک مرغ بکش و بیرون به مستمند بده

سلام استاد خسته نباشید من تا حالا خواستکارای زیادی داشتم که همه رو رد کردم الان پسر یکی از فامیلامونو بهش علاقه دارم که اونم بی علاقه نیست بهم ولی پا پیش نمیذاره وارتباط خاصی باهم نداریم تنها کسی هست که برای آینده بهش فکر میکنم چیکار کنم بهش برسم?لطفا کمکم کنید

دوست عزیزم در بخش آنلاین نرم افزار متا پرو در قسمت فرم آنلاین جسم و روح مشخصات خودتونو قید کنیدو در بخش توضیحات همه نطلب را توضیح دهید تا خوب بررسی و راهکار به سما ارائه شود
برای دانلود نرم افزار به سایت http://meta-pro.ir بروید.و نرم افزار را دانلود کنید

سلام استاد،وقتتون بخیر.
استاد میخواستم بپرسم طالع ابجدی که محاسبه میکنید شما برای اینکه ببینید دو نفر با هم تفاهم دارم یا نه، مثل بقیه ی سایتا محاسبه میشه؟ یعنی اسم هردوطرف بعلاوه اسم مادرهاسون رو به ابجد در میارن و تقسیم بر …
چون میخواستم ببینم اگه اونجوریه که منو شخص مقابلم باهم تفاهم نداریم.چون محاسبه کردم. اگه روشی که اکثر سایتها گذاشتن صحیح نیست و به روش دیگری محاسبه میکنید ک من مزاحمتون بشم و فرم تفاهم زوجین رو پر کنم؟

استاد سلام.استاد یه اقا پسری بودن و هنوزم هستن که به قصد خیر اومدن جلو و آشنا شدیم حتی بارها خودشونم گفتن که من ازین اشنایی راضیم و حرفایی زدن که خب بسی جای امیدواری داشت و خیلی خیلی این رابطه رو میخواستن ک به ازدواج ختم بشه اما الان کاملا ورق برگشته و میگن که من میخوام به اهدافم برسم و اینده ی مشخصی ندارم.ایشون بشدت خیلی زیاد ادم منطقیی هستن و هرگز اجازه نمیدن احساساتشون منطقشونو درگیر کنه و اصولا احساساتشونو زیر پا میذارن بخاطر منطق.میخواستم از محضرتون بپرسم راهی برای برگشت ایشون و رسیدن بهم وجود داره؟ستاره ها مون جفت بودن طبق نرم افزار متا
ممنونم از کمکتون

با سلام
ممنون از پاسخ شما در ادامه پاسخ شما استاد گرامی
جسارتا اگر این دعای رسیدن به معشوق رو بنویسم و انجام بدم کار ساز نخواهد بود؟
تشکر

میتونید انجامش بدید دوست من

سلام خسته نباشید..ببخشید در قسمت دعای دست نویس باید بنویسیم فلان ابن فلان یا فارسی باید بنویسیم …مرسی ممنون متشکر راستی باید همشونو روی یک کاغذ بنویسیم ؟؟ مرسی به ایمیلم ارسال کنید …

سلام دوست عزیز به ایمیلتون پاسخ دادم

سلام ..شما نگفتید که باید اسم هارو عربی (فلان ابن فلانه ) یا فارسی بنویسم ؟؟؟؟؟بعد کسی که دوشرط رو نداشته باشه چی؟؟؟میشه خودم ۲روز نماز بخونم بعد دعارو بنویسم؟؟مرسی

سلام بله میتونید به فارسی بنویسید
نماز و نوشتن دعا رو هم میتونید خودتون انجام بدین

با سلام من حدود یک سال و نیم است که عاشق پسری از از اقوام دور شدم و بعلت حیا و شرم نمی توانم این مساله را بازگو کنم و در طول این یکسال خانواده پسر از نزدیک ترین اقوام من خواستگاری می کنند و اینخود باعث عذاب و زجر من است و واقعا نمی دانم چه کنم لطفا کمکم کمنید.
با تشکر

سلام دوست عزیز بهترین راه حل صحبت با اون شخصه چون از دل شما خبری نداره یا اگر حتی تو فامیل دیدنش این نسخه رو انجام بدین
http://citar.ir/%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d8%aa/

سلام
ببخشید من چند ماهی هست عاشق دختری شدم که همش فکرو زکرم اون شده و خوانوادش راضی نیستن باید چیکار کنم لطفا جواب بدین

سلام میتونین از این نسخه استفاده کنین
http://citar.ir/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%a9%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%ae%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d9%82%d8%a8%d9%88%d9%84/

سلام
من ۴ ساله با یک پسری دوست هستم به هم دیگه علاقه داریم ولی مادرش ناراضیه
پیش یک عالم رفتم و اسم هامون رو دادم کفت بهم دیگه میخوریم
الان من باید چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی کنید

سلام
میتونی از این نسخه استفاده کنی لینکشو برات میفرستم

http://citar.ir/%d8%b0%da%a9%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%ac%d9%85%db%8c%d8%b9-%d8%ae%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%82/

سلام استاد میشه شما زحمت کشیدن دعای رسیدن به معشوق رو انجام بدین. خواهش میکنم ازتون. هم به دلیل رعایت آداب و اصول هم ابزار دردست. اگه ممکنه تا من مشخصاتم رو براتون ایمیل بزنم یا تلگرام بفرستم. شما رو به قرآن هر کاری ازتون برمیاد برامون انجام بدین

متاسفانه من این دعاها رو انجام نمیدم دوست عزیز

سلام من بخش بررسی اسم رو انجام دادم دو شب پیش هنوز جوابش برام نیومده

سلام با این آدرس تلگرام چک کنید
https://telegram.me/team_inapply

سلام من دختری ۲۸ساله هستم بیشتر از دوسال بایه پسری رایطه دارم ،پدرم غایبه،خارج کشوره،به صورت پنهاانی صیغه محضری خوندیم،خیلی بهش علاقه مند شدم ولی بهم میگه با یه نفر آشنا شم ازدواج میکنم اگه خواستی باهام بعدش باهام بمون به صورت مخفی؟ بهم میگه بهم علاقه منده ولی میخواد بایکی دیگه ازدواج کنه، آیا دعایی هست که من بهش برسم ،؟

سلام
اول اینکه دوست عزیز خواهر عزیزم برای همچین پسری که حتی با گذشت دو سال رابطه با شما هنوز حاضر نیست که با شما ازدواج کنه ارزشه حتی دوستی هم نداره ولی اگر باز مصر هستین از نرم افزار زیر که لینکشو میفرستم استفاده کنید

http://inapply94.com/downloads/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%86%d8%b2%d8%af-%d8%ac%d9%85%db%8c%d8%b9-%d8%ae%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%82-%d9%81%d9%88%d9%82-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%a7%d8%af%d9%87/

با سلام خدمت استاد بزرگوار
من ۵ سال پیش از پسری که دوستش داشتم جدا شدم ودر همان سال پیش یه دعانویسی رفتم که برام کلی دعا داد که بختم باز شه و پسره برگرده ولی من اون دعا رو تقریبا ۲۰روز بعد انجام دادم حتی کلی دعا بود. یکی از دعاها سوزاندن کتف گوسفند با یه دعایی بود متاسفعانه همشو انجام دادم. ولی اصلا هیچی درست نشد برعکس حتی خواستگارام همه بسر نگرفت یعنی به مرحله اخر نرسید.تورو خدا استاد دستم به دامانت لطفا کمکم کنید خیلی خسته شدم. ایا بختم با اون دعاها بدتر بسته شده؟

سلام دوست من هر دعایی که انجام میدین احتمال سنگینی وجود داره و من به شما پیشنهاد میکنم که از نرم افزار بصیرت استفاده کنین

سلام. من یه پسر ١٨ ساله ام یه چند وقتی میشه که عاشق یه دختر شدم و فقط یه بار دیدمش. من شمارشو دارم ولی جرءت نمیکنم بهش بگم. لطفا راهنمایی کنید دارم نابود میشم

سلام . استاد آذر تا ۳ هفته دیگر پاسخگوی ایمیل نیستند رفتن مسافرت .
شما می تونید فرم زیر رو پر کنید تا کارشناسان ما بررسی های لازم رو انجام بدن
بهترین حالت اینه که شما فرم لینک زیر را انجام بدید و با جواب به ۷۰ سوال فرم دقیقا مشخص میشه مشکل شما از کجاست تا بتونیم نسخه دقیق مطابق با مشکلتون به شما ارائه بدیم
• بررسی که در این فرم انجام میشود عبارتند از

• بررسی نام تمام اعضای خانواده از جمله شما همسرتان برادر خواهر پدر و مادر
• بررسی سلامت شما با همسرتان
• بررسی تفاهم شما با همسرتان
• بررسی نام شما از نظر مالی
• بررسی نام شما از نظر سطح علمی
• بررسی وجود سحر یا عدم سحر در شما
• بررسی وجود همزاد یا عدم همزاد
• بررسی تسخیر روح در بدنتان تا چه میزان
• بررسی اینکه ایا تحت تاثیر چشم زخم قرار گرفتید یا نه
• دریافت ذکرهای مخصوص هم نام شما جهت گرفتن حاجت و کارگشایی
• دادن نسخه و راهنمایی کامل در صورت وجود مشکلات فوقم
http://4soq.ir/onlinemoaine

میشه تو ایمیلم پیام بزارین کارتون دارن کمکم کنید توروخدا
خیلی مشکل دارم

ایمیل خدمتتون دادم

میشه تو ایمیلم پیام بزارین کارتون دارن کمکم کنید توروخدا

ایمیل دادم بهتون

میشه تو ایمیل من کمکم کنید-

سلام
ستاره هامون جفته فقط یچیزی بگید سریعتر عمل کنه
ممنون

سلام عمل زیر رو انجام بدید
http://citar.ir/%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b4%d9%88%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%b2/

سلام ۴ ساله که به قصد خیر و ازدواج با پسری آشنا شدم که منو از مادرم خواستگاری کرد ولی انگار یهو طوفان اومد و همه چی عکس شد گفت نمیشه من نمتونم خوشبختت کنم و هزار و یک رقم بهونه آورد.من دیوونه وار عاشقشم نگید ولش کن یا صبر کن یا تحمل چون نمیتونم آدم عاشق عقل و هوشش شو از دست میده به تنها چیزی که فکر میکنم خودکشیه تو را خدا نصیحتم نکنید که چرا این کارو میکنی اگه خودتونم جای من بودید همین کارو میکردید .مثل لیوانی که از آب سرریز شده منم دیگه ظرفیتم پر شده به خدا غیر از خوبی هیچ کار دیگه ای در حقش نکردم حتی خودشم میگه خیلی خوبی ولی انگار جادوش کردن خانوادش خیلی اهل این برنامه هان نمیدونم خدا میدونه ولی من فقط خواستم بگم اگه با موکل یا جن یا ملک یا هر روشی که خود شما استاد بزرگوار میدونید کاری کنید که دوباره عاشقم شه و با هم ازداواج کنیم و ی نفرو از مرگ نجات بدبد به خدا دوست ندارم خودکشی کنم ولی دست خودم نیست نمیتونم بدون اون تحمل کنم.امروز تولد امام رضاست قسمتون میدم به امام رضا و امام حسین که اگه میتونید کاری برام انجام بدید بگید والا مجبور میشم خودمو بکشم .مطمینم که شما میتونید با دعا موکل یا هر چیز دیگه کمکم کنید پس دریغ نکنید چون من اوضام خیلی وخیم تر از اونیه که فکرشو کنید هرچی قرص آرام بخش چه گیاهی چه شمیایی میخورم خوب نمیشم تنها امیدم بعد خدا شما استادید که وسیله خدایید برای امثال من.ممنون فراوان که وقت گذاشتید برای خوندن مطلب طولانی من.و تا آخر عمرم دعاتون میکنم که کاری برام انجام بدید.

با سلام شما قبل از هر اقدامی اول باید میزان تفاهم هر دوتونو از سایت http://4soq.ir/onlinemeta حساب کنید اگه میزان تفاهمتون خوب بود بهم اطلاع بدید
در این قسمت روی بررسی تفاهم زوجین کلیک کنید

سلام.خسته نباشید.ببخشید یه سوال:برای بررسی طالع خودمون و فرد مورد نظر و اینکه ببینیم آیا تفاهم داریم یا نه باید از جدول ابجد کبیر استفاده کنیم یا ابجد صغیر؟؟؟ من به کتابی درباره ی علوم غریبه دارم اونجا نوشته باید از ابجد صغیر استفاده کنم اما در سایت های مختلف نوشته باید از ابجد کبیر استفاده کنم برای همین تو شک افتادم.اگر جوتب بدید ممنون میشم

سلام از ابجد کبیر . و شما میتونید به صورا آنلاین هم از این امکانات استفاده مکنید
http://4soq.ir/onlinemeta

سلام استاد من یکی از اقوامم که چند سالی از من کوچکتره عاشقم شده من اوایل بهش علاقه ای نداشتم اونقدر اصرار کرد و باهام حرف زد که الان منم عاشقش شدم بررسی تفاهم زوجین انجام دادم ستارمون هم جفت دراومده و خیلی خوب بود متاسفانه مدتی که با من قهر کرده رفته من برای اینکه از من کوچکتر بود مدام به خودم می گفتم این اشتباهه اما از وقتی که دیدم ستاره مون جفت شده امیدوار شدم می کنم اما می ترسم فردای روز ازدواج کنیم و پشیمون بشم من دوستش دارم اما نمی دونم باید چی کار باید بکنم حالا هم که اون قهر کرده رفته من نمی تونم بهش فکر نکنم روز و شب دارم بهش فکر شما راهنمایی کنید چی کار کنم
من ۶ سال از این آقا پسر بزرگترم

لینک زیر را مطالعه بفرمایید
http://citar.ir/%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B4%D9%88%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%B8/

پسری عاشق من شد شدید طوری که ما یک بار همدیگر رو بیشتر ندیدیم اون میخواست بیاد خواستگاری و چون میگفت من نمیتونم

سلام شما قبل از هر عملی به سایت ۴soq.ir/onlinemeta کلیک کنید و در بخش بررسی تفاهم زوجین کلیک کنید و نام خودتونو و اون اقا را بررسی کنید و بعد نتیجه رو بهم اعلام کنید

سلام من یه بارم ازتون پرسیدم اگه با یک نفر در ارتباط باشی ولی اون فردو ندیده باشی دیگه هم نتونی ببینی باید چیکار کنم بتونم ببینمش ؟؟

یعنی چی در ارتباط باشی ولی فردو ندیده باشی.؟؟منظورتون درتباط مجازیه؟ اگه نام و نام مادرشو داری میشه احضار از دور زد

با سلام استاد میخاستم بدونم نوشتن این‌دعا که گفتید در چه موقعی از ساعات نوشته‌شه مثلا ظهر‌یا صبح وسوال دوم اینکه اون سوره های فلق وفاتحه الکتاب ،،،،رو هم باید باخودمون باشه یعنی همه اون‌ سورها به علاوه ایه ها واون دعا رو روی یک برگه بنویسیم وباخودمون باشه..لطفادر این مورد یه توضیح کامل بدید ممنونم.

مشتری یا شمس بهترین زمان نوشتن اولین پنج شنبه یا جمعه ماه قمری( که قوی ترین زمان برای نوشتن دعای محبت می باشد)

و غیر از آن روزهای یک شنبه سه شنبه پنج شنبه و جمعه از اول تا ۱۷ ماه قمری

سلام استاد . منم منظورم دعاهای خودم هس ک برام خودم مشکل ایجاد کرد.استاد خیلی ممنون از راهنمایتون.براتون دعا میکنم امیدوارم مشکل منم حل بشه.باسپاس

سلام استاد عزیر. من پنج سال هست که یک نفر رو دوست دارم اونم منو خیلی دوست داره ولی از ازدواج می ترسه. این دعایی که نوشتین جواب می ده

سلام لطفا این صفحه رو مطالعه کنید
http://citar.ir/%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B4%D9%88%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%B8/

سلام اسناد نماز روزهاتون قبول باشه.استاد ازتون ممنومم ک بی صبرانه جواب سوالتمون رو میدین انشالا اجرتون با خدا. استاد منظورتو ن ک فرمودین دعاهای جنی هس استاد من واقیتش از همچین دعاهای میترسم حالا خیلی پشیمون شدم رفتم سراغ دعانویس همه چی بهم خورد نتیجه برعکس شد من خیلی بدشانسم..استاد ببخشید ک سوال میکنم استاد با این دعاها برا خودم مشکل ایجاد نکنم جنها باعث ازارو اذیتم شن؟؟!استاد بعدش از وقت دعاها حدود بیس روز ینا میگذره من میتونم دعای ک داده خونمون و لباسم بزارم خودم لای صفش باز کنم باطل شه اخه میگن دعا باز کنی نگا کنی باطل میشه ؟!

اولا که دعاهایی که داری مشکل ساز شده برات نه این نسخه های قرانی که بهت دادم
شما تمام دعا ها رو باز کنید و یه خط روش بکشید و توی اب روان قرار بدید در حین انداختن سوره حمد و توحید بخونید

سلام استاد عزیز.ازتون خواهش میکنم ی راه حل ساده ی برام بگید ک من چیکار کنم مث قبل شه برگرده. ایا مشکل از دعانویس بوده یا من ساعات دعارو خوب انجام ندادم؟؟؟ایا میشه من دعارو بردارم اثر نکنه استاد ی دعا داده بود لباس خودم همرا موم نگه دارم یکیشم پنجشنبه بسوزونم و یکشنبه ده برگم نوشته بود هروز بسوزونم چن جمله باخودم تکرار کنم ک بیاد منو بگیره یکیشم گف خونتون نگه دار.استاد بعد چهل روز اثرش میره ک اون پسر برگرده.استاد عاجزانه ازتون خاهش میکنم ی راه حل ساده برام بگید همه چی مث قبل پیش بره برگرده تو رو خدا .با سپاس

سلام اول اینکه خونتو و خودتو کمی سنگین کردی این کارهای که گفتی دعاهای حنی هست که کار درستی نکردی
شما اول باید یه پاکسازی منزل و یه رفع سنگینی برای خودت انجام بدی اول این کارهایی که میمو انجام بده بعد بهم اطلاع بده
http://citar.ir/%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D9%87-%D9%86/

سلام خدمت استاد عزیز و گرامی.استاد من حدود پانزده روزه مشکل برخوردم برا کسی ک میخاستم رفتم دعانویس دعا گرفتم خاستگارم بیاد محبتش ب من بیشتر بشه ولی بخدا همه چی برعکس شده قبله دعا رابطش در حد متوسط با من بود ولی از وقتی اون دعا هارو انجام دادم کلن رابطش طرز برخوردش ۱۸۰درجه فرق کرده سرد سرد شد حالام کلن قیدمو چن روزه زده.استاد لطف بفرمایید بگید حالا من چیکار کنم ؟؟؟ ایا بخاطر دعاها بود؟؟ اخه من نمیخاستم . اینطور بشه استاد راه حلی برام بگید بخدا دارم داغوون میشممم

سلام. شما حتما دعا ها رو در ساعت خودش انجام ندادید
این صفحه رو هم مطالعه فرمایید
http://citar.ir/%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B4%D9%88%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%B8/

سلام استاد این دعای رسیدن به معشوق را من در نیمه شب چهارشنبه نوشتم اث عکس نزاره یه موقه؟؟؟

حالا چرا نیمه شب مگه روزو ازتون گرفتن؟

سلام استاد.درچه صورت ممکنه تعویذی برعکس عمل کنه؟البته غیراینکه در زمان قمردرعقرب نوشته شده باشه. دوم اینکه تعویذی که بازعفرون نوشتم خیسیش بعضی از کلمات رو نامفهوم کرد.ایا در عمل کردنش تأثیری ایجاد میکنه؟ممنونم ازشما

بله در عمل تاثیرشو داره. در صورتی که در ساعاتی غیر از ساعات مخصوص اون دعا نوشته بشه. که یا برعکس عمل میکنه یا بی تاثیره

عرض سلام و خسته نباشید. استاد زکات تعویذی که در این صفحه اومده چقدره؟ آیابرای خواندن سوره یاسین بر بادام هم باید ساعات نحسی که در نرم افزار گفتین رعایت کرد؟ مثلا امروز ۱۲ تا ۱ ساعت مشتری هستش و شما فرموده بودین در این ساعت انجام بشه، اما در مورد تعویذات این موقع از روز برای تعویذات نهی شده.ممنونم

ذکاتشو در پایین پست قرار دادم
بله باید رعایت کنید

سلام خدمت استاد گرامی.آیا میشه شما زحمت نوشتن دعا یا تعویذ را برای من بکشید؟من خودم نمیتونم بنویسم

سلام متاسفانه نمینویسم.

سلام استاد خسته نباشی.استاد راهی هست برای اینکه عشقم زودتر از دو سال دیگه بیاد خواستگاریم؟؟؟.نمیدونم چیکار کنم.خسته شدم.لطفا کمکم کنید.نمیتونم دو سال منتظرش بمونم چون زیاده و تحمل دوریش برام سخته.ما برای همیم.لطفا بگید راهی هست که بشه زودتر بیاد خواستگاریم؟؟؟من نمیتونم اون کتابارو تهیه کنم اگه میشه برام بگید که چه کاری انجام بدم تا زودتر بیاد خواستگاری.لطفا کمکم کنید

سلام شما نیازی به تهیه کتاب ندارید چون جواب نمیگیرید
اول به قسمت http://4soq.ir/onlinemeta بروید و در بخش بررسی تفاهو زوجین ببینید ایا با هم سازگاری دارید یا نه عاقبتتون چی میشه و بعد اگه تفاهم داشتید از دو نرم افزار استفاده کنید یک نرم افزار محاسلاتی متا سافت تا ببینید طالعش چیه و دوم اینکه در حین انجام دعا ساعت دقیقشو از همین نرم افزار استفاده کنی.
http://ganjinetalaee.com/downloads/category/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

دوم اینکه از نرم افزار صد باب محبت استفاده کن
http://ganjinetalaee.com/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88/

بعد از اینکه در نرم افزار متا سافت دیدی طالعش چیه .طبق همون طالع در نرم افزار محبت از همان دعاهایی که مربوط به همان طالع هست استفاده کن

ببخشید مزاحمتون شدم من یکی از آشناهامون مثل شما استادن و برام با حروف ابجد گرفتن گفتن باهم تفاهم دارید ولی متاسفانه چون آشنای دورمون هستن بهم غیر حضوری دعا نمیده و منم نمیتونم برم پیششون این نرم افزار هایی که گفتین رو هم نمیتونم دانلود کنم….ببخشید….میشه بهم بگید چیکار کنم که زودتر بیاد خواستگاریم و زودتر بهم برسیم؟؟؟دیگه خسته شدم از اینهمه دوری و سختی لطفا کمکم کنید و بگید چیکار کنم تا زودتر از دو سال دیگه بیاد خواستگاریم و امسال بیاد…ببخشید مزاحمتون شدم

سلام. وقتتون به خیر خانم اگه مطمئن هستید که با هم سازگاری دارید.
پس حال باید ببینید که عنصر مطلوبتون چیه و طبق عنصر باید دعای اونو براش انجام بدید
این دو تا نرم افزار برای شماست که هم عنصر مطلوبتونو بهتون محاسبه میکنه میگگه و هم دعاهای مخصوص اونو هم در نرم افزار میتونید با اداب و اموزش کامل انجام دهید
http://ganjinetalaee.com/downloads/mafatihjanan/
http://ganjinetalaee.com/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88/

سلام استاد
من دختری هستم ۲۶ ساله که با آقایی قصد ازدواج دارم ایشون از دوستان چندین ساله ی من هستند ،بعد از مدتها بالاخره شرایط به صورتی شد که برای آشنای با خانواده ها چند روز پیش بعد از یک سال و نیم که مادرم از این موضوع باخبر شد به منزل ما اومدن اما از روز اومدنشون مادر من مدام به دنبال بهانه ای تا این وصلت صورت نگیره و واقعا هم دلایلشون از روی احساسات و بی منطقیه و مدام دنبال نکته ای هستن که این وصلت رو به کل بهم بزنن، میخواستم ازتون درخواست کنم تا کمک کنید به لطف و رحمت خداوند زبان مادر من برای ایرادهای بی منطق و متعصبانه شون بسته بشه و به لطف خدا این ازدواج صورت بگیره چون تنها مشکل ما با تاسف فراوان مادر من هست و ما واقعا آجز شدیم
از لطفتون بی دریغ سپاسگذارم استاد .

سلام قبل از هر چیزی در قسمت لینک زیر بررسی تفاهم زوجین رو ببینید که ایا به درد هم میخورید یا نه بعد از نرم افزار زبان بند استفاده کنید
http://4soq.ir/onlinemeta

http://ganjinetalaee.com/downloads/184/

سلام استاد راستش حدود ۲ سالیه که پسرخالمو دوست دارم و اونم ۵ سالیه که دوسم داره و ۱ سالی میشه که ازم خواستگاری کرده و منم جواب مثبت دادم راستش مادرشون یعنی خالم کاملا در جریانه قضیه ما هستن و از ازدواج ما هم راضی هستن و منو دوست دارن و البته پدرشون هم همینطور اما خانواده من نه،مادرم به شدت متنفره و دلیلایی هم که برام میاره اصلا منطقی نیست،پسرخالم پسر خیلی خوبیه ولی مادرم چون ازش خوشش نمیاد اونو بد میدونه در صورتیکه همه فامیل به پاکیش ایمان دارن خانواده من در جریان قضیه ما نیستن میخواستم بدونم دعایی هست که باعث مهر و محبت زیاد بین خانوادم و خانواده خالم بشه؟؟؟بویژه بین پسرخالم و مادرم،
دعای دیگه هم میخواستم اینکه پسرخالم گفته باید دو سال صبر کنم تا خدمتش تموم بشه و بیاد خواستگاریم لطفا بگید دعایی برای این هست که زودتر بیاد خواستگاریم؟؟؟
خواهش میکنم کمکم کنید

سلام قبل از اینکه تصمیم بگیری اول بررسی تفاهم زوجین رو در لینک زیر محاسبه کن ببین به درد هم میخورید یا نه.. اگه با هم تفاهم دراید از نرم افزار صد باب محبت استفاده کن
http://4soq.ir/onlinemeta

میشه بگین کاغذ زردو چجوری میشه تهیه کرد

در نرم افزار صد باب ها کاملا طرز تهیه کاغذ زرد رو توضیح دادم میتونین لین زیر رو مطالعه و یا دانلود کنید
http://ganjinetalaee.com/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D9%81%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF/

برای خرید کاغذ زرد هم به لوازم التحریریها برید و بگید که کاغذ زرد a4 لازم دارید

سلام استاد خسته نباشین من پسری رو ۳ساله که خیلی دوس دارم شدیدا یعنی شب و روزمه اصلا نمیتونم بجز کس دیگه ای رو ببینم اونم منو دوس داره و خانوادشم درجریانه و خانوادشم منو دوس دارن و گفتن که میان خواستگاری ولی هربار یه چیزی پیش پا میفته و نمیشه پیش استادی رفتم و گفتن که بخت من بسته نیس و جادو ندارم اما کارهام اصلا جلو نمیره از طرفی هم دایی ایشون مثل شما استاد هستن من نمیخوام خبر داربشن که من سلام استاد خسته نباشین من پسری رو ۳ساله که خیلی دوس دارم شدیدا یعنی شب و روزمه اصلا نمیتونم بجز کس دیگه ای رو ببینم اونم منو دوس داره و خانوادشم درجریانه و خانوادشم منو دوس دارن و گفتن که میان خواستگاری ولی هربار یه چیزی پیش پا میفته و نمیشه پیش استادی رفتم و گفتن که بخت من بسته نیس و جادو ندارم اما کارهام اصلا جلو نمیره از طرفی هم دایی ایشون مثل شما استاد هستن من نمیخوام خبر داربشن که من این دعارو نوشتم چیکار کنم ایا مطلع میشن؟؟این دعارو نوشتم چیکار کنم ایا مطلع میشن؟؟

اگه مکل داشته باشه بله متوجه میشه
در ضمن برای از بین رفتن سنگینیت لینک زیر رو مطالعه کن و انجام بده
http://citar.ir/%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D9%87-%D9%86/

سلام مرسی پس اول هرایه ها بسم الله نمیخاد چون تو نوشته های شمااول هرایه بسم الله نیس وفقط پشت سرهم نوشتید

با سلام
من میخوام کسی که دوستش دارم،دیوانه و مجنون من بشه چکار باید انجام بدم،قصدم ازدواجه دلم میخواد کسی که دوستش دارم تا آخر باهام باشه.شما دعایی نمیتونید برام پیدا کنید؟که ۱۰۰ درصد جواب بده.

بله از مجموع های ۱۰۰ باب به طور کامل به غیر از احضار انسان استفاده نمایید

سلام میشه فامیلی تون رو بگید من فکر کنم شما رو میشناسم
خیلی دوست دارم فامیل تون رو بدونم

سلام استاد بعداز نوشتن حمد اخلاص فلق ناس اول هرایه هاهم بسم الله الرحمن الرحیم بنویسم یا لازوم نیست وفقط ایه ها پشت سرهم باشه ونوشته شود؟؟؟؟

طبق قوائد

با سلام. من ۷ سال عاشق مردی متأهل بودم. بعد از مدتی او به دلیل مشکلاتی که با همسرش داشت تصمیم به جدایی گرفتند و در لحظه ازدواج با من همسرش لج کرد و از او جدا نشد. ما از هم دور شدیم. ولی من هنوز او را دوست دارم. آیا این دعا به من کمک میکند تا من هم به عشقم برسم.

پیشنهاد من این است که خود را جای زنش بگذارید ببینید که او این کار درست است یا خیر این را بدانید که احتمال موفقیت شمادر این زندگی ۲۰ درصد است پس عمر خود را به فنا ندهید از رک بودنم پشیمان نیستم ولی از شما معضرت می خواهم که بی پرده راز را به شما می گویم بهتر است بیش از این عمرتان را به فنا ندهید برای خود از ۱۰۰ باب باطل سحر و ۱۰۰ باب اسرار الوجود و بعد از آن از ۱۰۰ باب بخت گشایی اسفتاده کنید مطمعن باشید آینده تان روشن خواهد بود نماز اول وقت طهارت و حق الناس را به یاد داشته باشید

ولی اون آقا به من گفته فقط به خداو اون فکر کنم بهم گفته دوستم داره و علاقه منده..منو خیلی به خودش وابسته کرد و خواسته که منتظرش باشم. خودم هم سرکردانم.

ابتدا از ۱۰۰ باب باطل سحر برای هر دویتان و بعداز ۱۰۰ باب احضار که تا عصر در سایت قرار می گیرد استفاده کنید انشا الله مطلوب حاصل می شود

انسان تو زندگی نباید هیچوقت خودش را جای کسی دیگه بذاره. در ضمن اون آقا به من گفته همیشه به یاد خدا و اون باشم و خواسته که منتظرش باشم ولی من هنوز سرگردانم..

بله درسته حرف شما ولی خوب به این نکته اشاره نکرده بودن در ضمن پس مشورت گرفتین واسه چی ؟؟؟
پس با این حال بهترین کار اینه که از ۱۰۰ باب احضار که تا عصر در سایت قرار می گیرد استفاده کند و بعد از آمدنش از مجموعه ۱۰۰ باب محبت اسفتاده کنید البته قبل از همه این ها از ۱۰۰ باب باطل سحر هم برای خود و هم برای او استفاده کنید

ببخشید من بین عینین را متوجه نمیشوم
بعد روز خواندن دعا ساعت خاصی رو نمیخواد؟

با سلام وخسته نباشید
استاد قبلا هم سوال کرده بودم ولی جوابمو ندید. میخواستم سریع راهی بهم نشان دهید چون حالم خیلی بده. من به آقایی علاقه دارم ولی طی یک سری مسایل زندگیمون از هم جدا شد و همدیگرو گم کردیم هیچ راه تماسی هم نداریم. و اینکه من نام مادر ایشان را نمیدانم. میخواستم بدونم با این شرایط من باید از کدوم یک از دعاها استفاده کنم تا دوباره همدیگه رو پیدا کنیم و محبت ایشون نسبت بمن برگرده. با تشکر

با عرض سلام و وقت به خیر ممکنه بفزمایید برای باطل کردن طلسم از راه دور چه کاری میتونم انجام بدم؟چون هر دعایی میخونم اثر نداره میگن که طلسم دارم.ممنون میشم کمکم کنید.با تشکر فراوان

اگه برای خودتونه چرا می خواین از راه دور استفاده نمنایید از مجموعه ۱۰۰ باب باطل سحر استفاده نمایید

ممنون از الطاف بیکرانتون,فقط در مورد اون چندتا فى که در پایان نوشته شده یه توضیح بدین باید چیکار کنیم
همین جور بنویسیم وامضاى خودمون رو پاش بزنیم!؟

بله هر چی ک در این تعویض هست باید نوشته شود موکل روز جمعه را ۳ بار صدابزن بخور روز جمعه مستکی است موکل رااینگونه صدابزن اسمش ملک ابیض است وکنیه اون ابوالحسن زوبعه میباشد اینگونه صدابزن یاابیض یا عنیاییل مرا در نوشتن ای تعویض یاری فرما ۳ بار تکرار کن ن با صدای بلند ارام یا در دل خودموفق باشی

امضای استاد ک پایین دعاهست رابزن ن خودت را

سلام,ممنون از الطاف بى نهایتتون
میخواستم بپرسم این چندتا فى که آخرش نوشتین چیه باید بنویسیمش
اگه ممکنه معنى دعا رو هم بنویسید,آدم تا معنى دعا رو ندونه که فایده نداره

در این بخش تنها به سوالهای مربوط به مجموعه نرم افزار های ۱۰۰ باب پاسخ داده میشود

با سلام

من به دختری شدیدا عشق و علاقه دارم و مظمئنم که این دختر هم علاقه ای هر چند هم که خیلی کم باشه نسبت به من داره ولی باهاش که صحبت کردم میگه کلا به هیچ پسری علاقه نداره و …

چطور میتونم با این دعا ، کاری کنم که علاقه و محبت من توی دلش قرار بگیره ؟

خوب توضیح داده شده است البته بهتر است قبلش از باطل سحر برای هر دویتان استفاده نمایید تا اگر بسته هستید طلسماتتان باطل شود البته برای باطل سحر از راده دور کتابی عراقی را ماه پیش مطالعه کردم که طلسمی مجرب برای باطل سحر از راه دور در آین یافتم البته به آزمایش گذاشتم بسیار بسیار مجرب بود آنرا در ۱۰۰ باب بخت گشا آورده ام.

استاد خیلی ممنونم از لطفتون

آیا بجای نام مادر دختر ، میتونم کلمه ی “حوا” رو بنویسم ؟
چون نمیدانم نام مادرش چیست …

خیر

با سلام , قبل از هرجی از شما بابت سایت عالی وراهنماییتون تشکر میکنم.چند سالی میشه با اقا پسری قرار ازدواج گذاشتیم اما بدلیل مخالفت خانواده بشدت مشغول کار کردن شده وحرفی از ازدواج نمیزنه.در حال حاضر شرایط روحی بسیار بدی دارم ازتون خواهش میکنم دعایی به من معرفی کنید که باعث بشه سریع به خواستگاری بیاد و وصلت انجام بشه تا اخر عمر دعا گوتون خواهم بود.لطفا سریع جوابمو بدین ممنونم

با سلام. زندگی عشق عجب زندگیست زنده چو عاشق نبود زنده نیست . در هیچ کاری عجله ننمایید البته در کار نیک حاجت هیچ استخاره نیست اگر واقعا فکر می کنید انتخابتان درست است و می توانید خوش بخت شوید از آنجایی که مطالب همان طور که در گذشته توضیح دادم مانند زنجیر به هم وابسته اند بهتر است مجموعه های ۱۰۰ باب را از سایت تهیه نمایید و بعد از مطالعه دقیق از تعویذات مناسب استفاده نمایید انشا الله مطلوب حاصل می شود بخش سوال و جوابها را به درستی مطلاعه نمایید البته به شما هم مانند دیگر کاربران پیشنهاد می کنیم مجموعه مدیریت زندگی را هم از سایت تهیه نمایند که بسیار کاربردی است

سلام
اگه میشه جواب سوالم بدید چون حالم اصلا خوب نیست.
من دوروز میشه دعای رسیدن به معشوق ونوشتم،اما از وقتی این دعا رو نوشتم ،حال خودم بدتر شده،خودم بی تاب شدم وهمش گریه میکنم،انگار این دعابمن اثر کرده ،چون طرف مقابلم هیچ تغییری نکرده،
اگه میشه من وراهنماییی کنید
خواهشا

توجه نمایید باید قبل از آن از مجموعه ۱۰۰ باب باطل سحر استفاده می گردید که طلسمتان باطل شود و بعد از دعا های دیگر نردبان را باید پله پله طی کرد پس توجه فرمایید قبل از انجام هر دعایی بهتر است یا درست تر بگویم باید از باطل سحر اسفتاده نمایید

سلام.. من متوجه نمیشم.. باید اون سوره هایی که نام برده رو بنویسیم؟ مثل اخلاص و حمد و…؟ یا اون سوره هایی رو که نوشته؟ یا اون متن دست نویس رو؟
بعد اینارو هرروز باید بنویسم و بعدش آیت الکرسی بخونم؟ میشه قشنگ توضیح بدید خیلی برام مهمه.

فکر نکنم نا مفهوم باشه این متن مشا اولین نفری هستین که این مشکل را دارید خیلی روشن است توضیحات بدون استرس موفق باشید

عزیزم تمام سورهای ذکر شده رامینویسی وبعدایه هایی ک استاد گذاشته مینویسی وبعد اون ایه ای که اللهم انی اسئلک رو بنویس باتمام قواعدش وهمر استاد موفق باشی بخور روز جمه یادت نره

فقط برای یک روز بنویس و همرا خود نکه دار

موکل روز جمعه راصدابزن دعای رغع نحسی بخوان ذکر یاحفیظ یا حافظ…. بخوان وب خود وچهار طرف فوت کن

با سلام کاربرد گرامی لطفا در پاسخ هایی که لطف می کنید و میدهید بگویید برای کدام مخاطب است تا گمراه نشوند

باطل السحر رو از کجا بیارم

تو سایت مجموع ای هست به نام ۱۰۰ باب باطل السحر اون رودانلود کنید به امیدالله مطلوب حاصل می شود

سلام باطل السحرو ازکجا پیداکنم؟؟و بعد ازکجا باید فهمید سحری بوده یانه واگه بوده ازکجا باید فهمید باطل شده که شروع به نوشتن تعویذات کرد؟؟
و منظور از جوهر سیاه یعنی همون خودکار مشکی هم میشه دیگه چون جوهر سیاه داره آره؟؟؟

برای تهیه باطل السحر مجموعه ۱۰۰ باب باطل السحر را از سایت دانلود نمایید ابتدا شروط و سوال و جوابها را مطالعه نمایید و بعد تعویذات را انجام دهید بعد از باطل سحر می تواندی تعویذات دیگر را انجام دهید موفق باشید منظور از جوهر سیاه همان روان نویس مشکی است نه خودکار

سلام منو دوستم دو ستاله با هم در ارتباطیم امسال تصمیم گرفتیم دیگه ازدواج کنیم که خانواده ها مخالفن این دعای رسیدن به معشوق برای ماهم کار سازه اگه نه چه دعایی فایده داره
کمکم کنید خیلی ممنون

بهتره اول از باطل السحر استفاده کنید که اگه طلسمی دارین که جلوی استجابت دعاتون رو میگیره باطل بشه و بعد از تعویذات ۱۰۰باب محبت استفاده کنید البته اول آموزش و توضیحات را در ۱۰۰ باب محبت به درستی مطالعه کنید و توجه کندی د راستفاده از ۱۰۰ باب باطل السحر شروط و سوالات را مطالعه کنید . موفق باشید

سلام منو دوستم دوساله باهم هستیم امسال میخواستیم با هم ازدواحج کنیم که خانواده ها نمیزارن این دعا رسیدن به معشوق برای ماهم کار ساز هیت؟
کمکم کنید خواهش میکنم

اول باطل سحر برای خودت انجام بده بعد این دعا را بنویس موفق باشی

سلام
میخواستم دعای رسیدن به معشوق وبنویسم،شما گفتید بهترین زمان اولین جمعه ماه قمری،جمعه ۴ مهر میشه ۱ ذی الحجه میخواستم تو این روز دعا روبنویسم اما تقویم ونگاه کردم متوجه شدم ۱ ذی الحجه قمر در برج عقرب،درست میگم؟میخواستم راهنماییم کنید خواهشا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وچه ساعتی از روز برای نوشتن دعای رسیدن به معشوق مناسبه؟؟

طبق آموزش و توضیحات عمل کنید
البته اگر در نوشتن دعا نتیجه نمی گیرید شاید خودتان یا مطلوبتان طلسم باشد بهتر است اول از باطل السحر استفاده کنید تا طلسمات باطل شود و تعدویذات جواب دهد موفق باشید

این اخرش ک چند تا فی نوشته شده دقیقن باید ۵ تا فی نوشت?
و اینکه اون کلمات اخرش و ت: حمید اذر اونم بنویسیم?
میشه با خودکار مشکی و برگه ممولی نوشت?

دقیقا طبق توضیحات

سلام
۳۰سال سن دارم وخواستگارهای زیادی برام اومده اما هیچکدومشون به نتیجه نرسیدوطوری که بی دلیل فرار می کنن.حتی موردی بود که در حد عقد رسید اما بهم خورد.
هرجا میرم برام سرکتاب باز می کنن میگن همزاد داری.اعمال زیادی هم انجام دادم اما همه شون بی نتیجه بود.
در یه جمله بگم خواستگار میاد اما نمیشه…
خسته شدم
اگه میشه راهنماییم کنید
باتشکر

به شمنا نوید مید هم تا ماه آیند مجموعه بخت گشا را تهیه و برای دانلود در دسترس قرار می دهیم ولی تا آن زمان روزانه ایت الکرسی و نماز حاجات را ترک نکنید.( فرزند هنر باش نه فرزند پدر فرزند هنر زنده کند نام پدر ) همواره به فکر فراگیری هنر برای خود باشید چرا که انسان با هنر انسان شود.

درود, نوشتن (یا بدوح) صداکردن موکلین روز و دعای رفع نحسی لازمه؟

در مورد بدوح قبلا یه پست جداگانه توضیح دادم بخش آموزش
دعای رفع نحسی برای احتیاط است.موکلین روز را صدا کنید در امر نوشتن تعویذ شما را یاری میدهند

برا ی نوشتن همین دعای رسیدن به معشوق؟

جواب سوال اولم و ندادید پرسیدم جمعه چهارم مهر روز اول ذی الحجه روز مناسبی برای نوشتن دعا هست؟؟؟وچه ساعتی از روز دعا رو بنویسیم؟؟؟

منظورم از یه کاغذ دیگه این بود اگه همه سوره ها تو یه که کاغذ جا نشد پشت همون کاغذ ادامه رو بنویسیم ؟؟؟یا تو یه کاغذ دیگه ادامه رو بنویسیم؟؟؟

لطفا همه سوالا مو جواب بدید

خدمتتون عرض کردم روز مناسب برای نوشتن چه دعایی – و در کاغذ دیگه ای بنویسید

سلام
میخواستم بپرسم روز جمعه چهارم مهر (۱۳۹۳/۷/۴ )میشه روز اول ذی الحجه روز مناسبی برای نوشتن این دعا؟؟؟وچه ساعتی بهترین زمانه؟؟؟

ویه سوال دیگه ام اینکه قطعا همه این سوره ها تو یه کاغذ جا نمیشه پشت ورو بنویسیم اشکالی نداره یا باید ادامه رو تو یه کاغذ دیگه بنویسم ؟؟؟
ممنون میشه ام اگه سوالام وجواب بدید چون من خیلی مشکل دارم.

چه دعایی؟؟؟ در کاغذ دیگه بنویسید

با سلام
میخواستم بپرسم منظور از نگه داشتن دعا نزد خودمون چیه؟یعنی دعا رو به لباسمون آویزان کنیم ؟تا چه مدت؟
لطفا جواب بدید باتشکر

بزارینش تو یه باکس پارچه ای یا چرمی و همراه خودتون داشته باشین مثل گردنبند یه با لباستون بدوزین

درود, اگر طالع مطلوب بادی هست باید رو به شمال باشه ؟ و همه ی اصول مشترکی که در ۱۰۰باب محبت بود رعایت شود؟باسپاس

دقیقا طبق توضیحات

با سلام
اگه کسی اسم شناسنامه ای متفاوت از اسمی که صداش می زنن باشه کدوم اسم رو بنویسم
با تشکر

اسمی که صدا زده میشود

ببخشید این قسمتو اشتباه گفتم اسمی که تو شناسنامه هست درسته

ببخشید اگه کسى اسم کوچیکش رو تغییرداده باشه, واسم قبلیش تو شناسنامه مادرش باشه کدومش رو باید بنویسه,اون اسمى که تو شناسنامه خودشه یا اسمى که تو شناسنامه مادرش داره؟ممنون

اگه اسمی که عوض کرده به همون اسم صداش میزنن از او استفاده کنه

یعنی اول شروع هر سوره بسم الله هم بنویسیم یا اصلا بسم الله رو نباید نوشت ؟؟؟

حتما بنویسید

تمام دعاهارو بدون هیج فاصله ای پشت سرهم بنویسیم؟سورهها و دعاهارو؟

بله پشت سر هم

سلام..میخواستم بپرسم اگه زعفران نشد با خودکار عادی هم میشه نوشت؟ …متشکر

یا آب زعفران یا با جوهر مشکی

سلام
می خواستم بدونم معنی این ستاره و حروف چیه و ایا نوشتن این جور طلسم ها از نظر شرعی اشکال نداره ?
ایا طلسم یک نوع سحر محسوب می شه یا خیر ?

امضای پایانی هر تعویض است که در آن نام ۵ اسم اعظم آورده شده.اگر در امر حلال باشه نه در غیر اینصورت این کار صحیح نیست.


تصویر امنیتی
*

شفا درمانیسرکتاب با قرآن

دریافت ذکر سالیانهدریافت ذکر ماهانه

ازآخرین اخبار و پیشنهادات ما مطلع شوید…

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.


تصویر امنیتی
*

بازیابی کلمه عبور.

کلمه عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خدایا چیکار کنم به عشقم برسم
خدایا چیکار کنم به عشقم برسم
0

دوره مقدماتی php

یک دیدگاه برای “خدایا چیکار کنم به عشقم برسم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *