خاصيت پاي مرغ براي پوست

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :


مهر ام, خواص پروتئین ها, خواص مواد غذایی 0 نظرات
51

پای مرغ سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی برای حیات انسان ها است. به همین دلیل به افرادی که مشکلاتی مانند پوکی استخوان، نرمی استخوان یا راشیتیسم، خمیدگی ناشی از کمبود کلسیم، شکستگی استخوان، روماتیسم و به طور کلی تغییرات در ساختمان استخوان ها و همچنین اختلالات عملکرد عضلانی ناشی از کمبود ویتامین D و کلسیم دارند را می توان با استفاده از خواص پای مرغ و فواید درمانی آن درمان کرد.

پزشکان و محققان برای تغذیه سالم و همچنین زندگی سالم مرغ را که سرشار از پروتئین است معرفی کرده اند. از تمام اجزای مرغ می توان به عنوان مصرف خوراکی استفاده کرد. مثلا تخم مرغ که شناخته ترین و بارزترین محصول مرغ است را می توان نام برد که سرشار از امگا 3 می باشد و برای سلامتی و حیات مفید و الزامی است.

طبق تحقیقاتی که توسط گروه علوم دامی دانشگاه ملی چونگ سینگ در تایوان بر روی خواص پای مرغ صورت گرفته است، نشان داده شد که پای مرغ سرشار از کلاژن است. همانطور که می دانید کلاژن ماده ای بسیار مغذی و فوق العاده برای جوان سازی پوست است. بسیاری از پزشکان تغذیه و همچنین جراحان اورتوپدی در بسیاری از درمان های پزشکی استفاده از عصاره پای مرغ را در انواع سوپ ها به بیماران خود توصیه می کنند.

دوره مقدماتی php

یکی از فواید و خواص پای مرغ کمک به درمان افسردگی می باشد. خوردن پای مرغ بدون آن که پوست آن را بکنیم برای درمان اضطراب و افسردگی بسیار موثر و مفید است. خوردن پای مرغ برای درمان افسردگی بر خلاف انواع دارو های شیمیایی، درمانی طبیعی و بدون عوارض جانبی است. برای این منظور پای مرغ را خوب بشویید و زردی روی آن را به خوبی تمیز نمایید. پوست آن را نکنید و فقط ناخن های آن را بکشید، زیرا دارای خواصی برای درمان افسردگی است. پاها را روی آتش کباب کنید و میل نمایید. این ماده غذایی را چندین بار مصرف کنید و پس از حدود یک هفته شاهد تاثیرات جادویی آن در روحیه خود باشید.

طبق تحقیقاتی که توسط دانشمندان پزشکی بر روی پای مرغ صورت گرفته است، متوجه شده اند. که 4 نوع پروتئین در پای مرغ وجود دارد، که این ویتامین ها نقش مهمی در کنترل فشار خون دارند. در یک تحقیق علمی که در مجله مواد غذایی و تیم کشاورزی در آمریکا منتشر شد، این را بیان کردند که طبق آزمایشاتی که با خوراندن پروتئین کلاژن استخراج شده از پای مرغ به موش های آزمایشگاهی در طی یک دوره چهار هفته ای صورت گرفته است، دریافتند که فشار خون آن ها به طور خارق العاده ای کاهش یافته بود.

یکی دیگر از فواید پای مرغ حفظ سلامتی و جوانی پوست می باشد. ترکیبات کلاژن و الاستین مسئول حفظ جوان سازی پوست در بدن هستند و هر چه این مواد با ارزش با استفاده از مواد غذایی بیشتر به بدن وارد شود پوست ما جوان و جوان تر خواهد ماند. کلاژن برای کاهش نشانه های چین و چروک، کاهش پف چشم و نشانه های مختلف دیگر پوستی موثر و مفید است. همچنین از دیگر خواص پای مرغ برای پوست موجب از بین رفتن خشکی پوست و رطوبت دهی به پوست می باشد.

برای رهایی از اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش دمنوش به لیمو را امتحان کنید!

بادی اسکالپتر و  YOU Laser

شما می توانید از دو طریق تعیین وقت اینترنتی و تماس با شماره تلفن های کلینیک تعیین وقت نمایید

ما برتــرین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین مطــــرح زیبــایی و لاغـری را بر طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان گـرد هــم آورده ایم.

تیم ما متشکل از بیش از 100 نیروی حرفه ای آموزش دیده برای خدمت بیماران عزیز می باشد.

مهارت پزشکان و تیم درمانی ما نتایج موثر مورد نظر مشتریان مارا رقم میزند.

دریافت گواهیــنامه کیـفـیت از کمـپانی های LPG فرانسـه، GP ایتــالیا، SORZ سوییس ، BRERRA ایتالیا، CYNOSURE امریکا، QUANA ایتالیا، SCION امریکا، DEKA ایتالیا، MEDIZIN SYSEM آلمان و … تاییدی بر این ادعاست.

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو


بعد از یک دوره استفاده از دستگاه شاک ویو در قسمت ران، میزان سلولیت خیلی کمتر شده و شکل پوست پرتقالی آن کاملاً از بین رفته است. از کلینیک ایرانیان بابت زحمات پرسنل خصوصاً خانم دکتر معالجم بسیار ممنونم.


پس از انجام عمل کاشت مو در کلینیک ایرانیان چهره ام تغییر زیادی کرده و احساس جوانی ام دوباره بازگشته است. از خدمات کلینیک بسیار راضی هستم و کمال تشکر را دارم.


من مدتی است که از خدمات جوانسازی کلینیک ایرانیان استفاده می کنم و تا به حال آر اف اسکارلت، مزوتراپی و میکرودرم را امتحان کرده ام، از نظر اطرافیان و کسانی که بعد از مدت ها من را دیده اند متوجه تغییرات مثبت روی پوست خودم شده ام و نتیجه کار برایم رضایت بخش بوده.


من به مدت 6 ماه است از رژیم غذایی و پکیج های غذای رژیمی کلینیک ایرانیان استفاده می کنم و از وزن 4 کیلو به وزن 68 کیلو رسیده ام. بسیار خوشحالم و اعتماد به نفسم را دوباره به دست آورده ام.
از زحمات مشاو تغذیه خود و از برخورد خوب پرسنل کلینیک کمال تشکر را دارم.


داشتن شکم بزرگ و اضافه وزن همیشه یکی از مشکلات من بوده، تا به حال چندین بار رژیم گرفته و جواب دلخواه را نگرفته بودم اما با کمک کلینیک ایرانیان و راهنمایی های خانم دکتر و انجام کویتیشن و مزوتراپی به همراه رژیم غذایی و تغییر روش زندگی توانستم وزنم را کم کنم و به سایزم از 54 به 48 کاهش پیدا کرد.


انجام لیفت با نخ برای صورتم تغییر بزرگی در زندگی ام بود و حس جوانی و شادابی پوستم را به من برگرداند. به همه خانم ها توصیه می کنم قدر خودشان را بدانند و به زیبایی و اعتماد به نفس خودشان اهمیت بیشتری بدهند. از کلینیک ایرانیان متشکرم .


من چندین بار در کلینیک های مختلف بوتاکس انجام داده بودم ولی نتیجه برایم رضایت بخش نبود، با انجام این کار در کلینیک ایرانیان و استفاده از بهترین داروها و مهارت پزشکان متخصص این کلینیک تفاوت را کاملاً متوجه شدم و به دوستان و آشنایان خودم هم استفاده از خدمات کلینیک را توصیه می کنم.


من مدت ها بود تصمیم به کاشت ابرو داشتم و در این زمینه تحقیقات زیادی کرده بودم و از بدشکل شدن و یا ریزش مجدد موهای ابرو واهمه داشتم،با این حال سال گذشته در کلینیک کاشت ابرو انجام دادم و در حال حاضر از نتیجه کار بسیار راضی ام و به دیگران هم انجام این کار را در کلینیک ایرانیان توصیه می کنم.


من دو دوره از دستگاه ال پی جی استفاده کردم و کاهش سایز زیادی در قسمت شکم و پهلو و بازوها داشتم، به نظر من مزیت این روش به نسبت روش های دیگر این است که کاملاً بی خطر بوده و حس خوشایندی را هنگام ماساژ با دستگاه ایجاد می کند و در ضمن در یک جلسه روی تمام قسمت های بدن کار می شود.


بنده در کلینیک ایرانیان اقدام به تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک پیشانی کردم و از نتیجه آن بسیار راضی بوده و از زحمات پرسنل کلینیک تشکر می کنم.

برای دریافت آخرین اخبار و رویدادهای خاص آدرس خود را وارد کنید

© Iranian Luxury Beauty Cilinic

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *