جگر وز در تهران

دوره مقدماتی php
جگر وز در تهران
جگر وز در تهران

به گزارش بزنيم بيرون ، جگروز بي شک از آن دسته غذاهايي است که با يک بار خوردنش، بارها و بارها هوس مي کنيد مجددا به سراغش برويد. اگر مي خواهيد يک جگروز خوش طعم را در پايتخت نوش جان کنيد ما به شما مي گوييم کجا بايد برويد. اما قبل از آن بهتر است بدانيد جگروز دقيقا چيست؟

درواقع جگر شسته و خورد شده اي است که نمک زده و روي آن را با يک پرده نازک چربي به نام «وز» مي پوشانند و به سيخ مي گيرند. وز يعني همان پرده نازکي که روي ديافراگم گوسفند را مي پوشاند، به هنگام کباب شدن جگر روي آتش سرخ شده و چربي آن با طعم جگر مخلوط مي شود که درنهايت مزه دلچسبي به جگر مي دهد. البته مي تواند جگرها را به سيخ گرفت و در نهايت روي همه جگرهاي درون يک سيخ، پرده وز را کشيد که درنهايت هردو نحوه تهيه، در کيفيت غذا تاثيري ندارد. ضمنا توصيه ما اين است که جگروز را با ليمو ترش نوش جان کنيد تا لذت بيشتري ببريد.


از کجا بخريم؟

حضور کباب زن ها و جگرکي هايي که کرد زبان هستند، اين روزها به کيفيت اين غذاي لذيذ در پايتخت افزوده است. شما هم اگر به دنبال جگروز خوش طعم هستيد بايد بدانيد جگرکي هايي که لرها يا کردها آن را اداره مي کنند، حتما مکان مناسبي براي تهيه اين غذاي پرکالري است، اما از اين ويژگي که بگذريم، در اين گزارش چند جگرکي را به شما معرفي مي کنيم که براي خوردن جگرپيچ يا جگربند يا همان جگروز مي توانيد به آنجا برويد.


 

جگر وز در تهران

دوره مقدماتی php


جگرکي رفقا

يکي از جگرکي هايي که جگروز با کيفيت به شما مي دهد، جگرکي رفقاست. البته بال ترش وتند، قارچ، پنير کبايب، شاهپسند يا همان کباب چنجه و… هم در منو آن قرار دارد که براي تنوع در انتخاب دست تان را باز مي گذارد.

آدرس: فلکه دوم صادقيه، خيابان آيت الله کاشاني، حدفاصل خيابان شهيد پژوهنده(شاهين) و جنت آباد، دست مقابل، پلاک 526


 


جگرکي کاج


شهرک راه آهن، بلوار امير کبير، بلوار کاج


 


جگرکي نان داغ جگر داغ نمونه

صادقيه، 20متري سازمان آب، جنب تالار رويال، پلاک 187

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

در خبرنامه ی “بزنیم بیرون” عضو شوید تا آخرین اخبار و اطلاعات سایت ، تخفیف ها ، برنامه ها و … به ایمیل شما ارسال شود:

همه حقوق این پورتال متعلق به “بزنیم بیرون” هست ولی با ذکر منبع و با خیال راحت می تونید از مطالب ما استفاده کنید

“بزنیم بیرون” در وب سایت ساماندهی به ثبت رسیده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایرانه


جگرِ کبابی یکی از محبوب ترین غذاها در تمام نقاط ایران است و جگروُز که نوعی از جگر کبابی است نیز از غذاهای پرطرفدار در استان های ایلام و لرستان به شمار می رود. مشابه این غذا در نقاطی از دنیا نظیر آفریقای جنوبی نیز وجود دارد که با طعم و سبکی متفاوت طبخ می ‌شود.

جگروز در واقع تکه های جگری است که با نمک مزه دار شده و لایه ای نازک از چربی (این لایه از چربی در شکم گوسفند نیز به دور جگر پیچیده شده است) که به آن وُز گفته می ‌شود، دور آن پیچانده شده، به سیخ کشیده شده و روی زغال با حرارت ملایم کباب می شود. گاه جگرها را ابتدا کباب کرده و بعد از نیم پز شدن از روی حرارت برداشته و وز را دور آن می ‌پیچند و دوباره روی حرارت می‌ گذارند. بدین ترتیب وُز کم کم آب شده و جذب جگر می شود و به سبب ماهیت چرب آن، تکه ‌های جگر پس از کباب شدن طعم و عطری فوق العاده‌ به خود می‌ گیرند. پس از پخت جگروز، لیموترش‌ روی جگرها می ‌چکانند و آن را گرم، همراه با نان یا برنج،گوجه فرنگی و مخلفاتی نظیر ریحان، فلفل و دوغ سرو می کنند.

امتیاز دهید


3.6
از

18

جگر یا کبد گوسفند یا گاو یکی از لذیذ ترین گوشت ها برای تهیه کباب است که خوردن-به اندازه-  آن به دلیل داشتن آهن و ویتامین ب موجود در آن بسیار توصیه می شه به خصوص به کسانی که دچار فقر آهن و کم خونی هستن. روش های طبخ جگر متعدد است و هرکس با توجه به ذایقه اش می تونه نوعی از اون  رو تهیه کنه و از خوردنش لذت ببره. مثلا تهیه جغور بغور، پاته جگر، کباب جگر و … . یکی از بهترین راه های پخت جگر کباب کردن آن روی زغال است که عطر بی نظیری به این گوشت می ده که روش تهیه بسیار ساده ای هم داره. این کباب خوشمزه را در استان لرستان به این صورت درست می کنند که پس از پیچیدن جگر در لایه ای نازک از چربی  روی آتش قرار می دهند و کباب می کنند که طعم خاص تری می گیرد و به آن جگروز می گویند.

جگروز از ترکیب جگر با وُز تهیه می شه. شاید تا به حال اسم وز را نشنیده باشید و با دیدن این کلمه این سوال برایتان ایجاد شود که وز چیست؟

وز در واقع چربی نازک و پرده مانندی است که شکمبه یا سیرابی گاو و گوسفند را در بر گرفته  و  از این چربی نازک برای تهیه جگروز یا جگر کفن پیچ  می توان استفاده کرد.

جگر وز در تهران

 

 

با توجه به پر طرفدار بودن این کباب خوشمزه امروز و در ادامه این نوشته مراحل تهیه جگروز سنتی را می خوانیم که امیدوارم از درست کردن و خوردنش لذت ببرید اما پبش از هر چیز شاید لازم باشه بدونیدکه استفاده بیش از حد جگر می تونه آسیب زننده باشه برای مثال مصرف جگر به بانوان باردار توصیه نمی شه چون جگر ممکن است هنگام پختن به خوبی مغز پخت نشود و در این صورت ممکنه به جنین آسیب برسونه. همینطور مصرف بیش از حد آن آن به آقایان توصیه نمی شه چرا که اصولا آقایون به فقر آهن دچار نیستند و در صورتی که مداوم جگر مصرف کنند مقدار زیادی آهن در بافت های بدن ذخیره می شه و این می تونه به سایر اندام ها آسیب برسونه. پس در مصرف جگر حد تعادل را نگه دارید تا باعث اذیت نشه.

 

 

1. جگر را به خوبی بشویید و چربی و و بخش های اضافی آن را  با چاقوی تیز از روی آن جدا کنید.

2. پس از شستن جگر را در صافی یا سبد قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.

3. وز را هم پس از شستن از جایی آویزان کنید تا آب آن به صورت یکنواخت گرفته شود (وز باید کاملا خشک باشد.)

4. جگر را به اندازه دلخواه برش بزنید و به سیخ بکشید.

5.وز را با توجه یه سایز سیخ برش بزنید و روی سطح کار به خوبی پهن کنید و روی آن مقداری نمک و در صورت تمایل فلفل بپاشید.

6. هر سیخ جگر  را روی تکه ای از وز قرار دهید و آن را به خوبی در وز بپیچید و بعد بر روی آتش با حرارت ملایم  کباب کنید(دقت کنید آتش زبانه نداشته باشد چرا که در این صورت جگر به سرعت می سوزد و سفت می شود)

 

 

– برای تهیه جگر کفن پیچ می توان چربی دور شکمبه یا سیرابی را به بخش ها کوچک تقسیم کرد و در وسط هر برش از وز یک تکه جگر فرار داد و بعد جگر های بقچه پیچ را به سیخ کشید و کباب کرد.

-اگر دوست دارید می توان هنگام با سیخ کشیدن جگر یعنی به صورت یکی در میان یک تکه فلفل دلمه ای یا پیاز قرار دهید تا کباب خوش عطر و طعمی داشته باشید.

-وز را می توان از قصابی ها تهیه کرد.

 

دیدگاه

نام (ضروری)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

جگر وز در تهران

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: «جگرکی»‌ها یکی دیگر از جذاب‌ترین انتخاب‌های ایرانیان برای یک میان وعده در طول روز است. غذایی خوشمزه و لذیذ شامل دل، جگر، قلوه، روده و سایر جزئیات خوشمزه گوسفند و بعضاً گوساله که روی آتش زغال کباب شده اند و در کنار سبزیجات خوشمزه و نوشیدنی‌هایی مثل دوغ میتوانند عصر خوبی برای شما رقم بزنند.

تنوع و روش‌های ترکیب این مواد اولیه و هنر طبخ و کباب کردن آن در کنار کیفیت و تازگی مواد مورد استفاده، جگرکی‌های خوب را از باقی رقبا جدا کرده است و باعث شده همیشه مقابل تعدادی اندک از این جگرکی‌ها در پایتخت صف‌هایی طولانی باشد و باقی عزیزان در حال مگس پراندن باشند! ما در این مطلب به معرفی بهترین و با کیفیت‌ترین جگرکی‌های تهران (بر اساس آرای مردم) خواهیم پرداخت، پس اگر از علاقه‌مندان به این غذای لذیذ هستید با ما همراه باشید.

۱. جگرکی بهارنارنج

بهترین و معروف‌ترین جگرکی غرب تهران، بدون شک “بهار نارنج” واقع در محله اکباتان است و خیلی‌ها بهار نارنج را بهترین جگرکی تهران میدانند. «کوهان» ویژه‌ترین نام در منوی بهار نارنج است که با سفارش یک سیخ از آن بدون شک جزو طرفداران این غذای لذیذ خواهید شد.

جگر وز در تهران

نان‌های بهار نارنج همیشه داغ است و خلاقیتی که در ترکیب دل و جگر و قلوه و روش طبخ آن‌ها دارد (شکاری، دوش کباب و …) بهار نارنج را انتخابی هیجان انگیز برای همه کرده است. پس اگر از عاشقان دل و جگر هستید بدون امتحانِ بهار نارنج دیگر چنین ادعایی نداشته باشید!

آدرس: اکباتان، فاز یک خیابان اصلی، خیابان عظیمی، روبروی ساختمان شاهین ۱۰، پلاک ۱۷،

۲. جگرکی ۱۱۰

این جگرکی یک مغازه‌ی کوچک در محله‌ی یوسف‌آباد است. با یخچال کوچک که همه نوع جگر و کباب داخلش هست. این جگرکی جایی است که اگر یک سیخ جگر سفارش بدهید یک ورقه‌ی نازک براتون کباب نمی‌کنه بلکه یک سیخ درست‌وحسابی تحویلتان می‌دهد.

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، بین خیابان ۲۷ و ۲۹، روبروی سینما گلریز، پلاک ۲۴۳،

۳. جگرکی گل‌ها

پیشنهاد بعدی ما به شما جگرکی گل‌ها در تهرانسر است. خوبی این جگرکی این است که دیزی هم سرو می‌کند و اگر دسته‌جمعی به آن‌جا بروید می‌توانید بنا به سلیقهتان سفارش بدهید. نان داغ و ماست کوزه‌ای هم از جاذبه‌های دیگر این جگرکی محسوب می‌شود.

آدرس: تهرانسر، بلوار گلها، روبروی کلانتری، جنب بانک مهر اقتصاد، پلاک ۳۲۰

۴. جگرکی توچال

محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین جگرکی تهران واقع در خیابان دولت (شهید کلاهدوز) که از اول صبح تا پاسی از شب در حال خدمت رسانی و سیخ زدن است! برای این که سعادت خوردن چند سیخ دل و جگر فوق العاده خوشمزه در توچال را داشته باشید باید ویژگی “صبر” حود را در آن روز همراه داشته باشید وگرنه کلافه خواهید شد. چون فضای توچال نسبتاً کوچک است میتوانید غذای خود را در سینی دریافت کنید و در فضای مقابل جگرکی و یا در داخل خودرو نوش جان کنید (و سپس سینی را پس بدهید!).

دوغ لیوانی دست ساز توچال هم طعمی منحصر به فرد و خوب دارد که به هیچ عنوان نباید فراموش شود. قیمت‌های کاملاً منطقی در قبال کیفیتی که دریافت خواهید کرد در محبوب شدن توچال نقش اساسی داشته است. خوئک و سردل هم حتماً در انتخاب هایتان در توچال باشد.

جگر وز در تهران

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بعد از چهارراه اختیاریه، پلاک ۸۷،

۵. جگرکی شبزدگان

تنها جگرکی تهران که کارش آنقدر خوب بود و گرفت، شعبه دوم خود را هم افتتاح کرد، با همان کیفیت و خوشمزگی. شبزدگان پاتوق آدم معروف ها، هنرمندان و ورزشکاران است و همین باعث شده خود به خود به یک جگرکی لوکس و معروف تبدیل شود. شعبه قیطریه شبزدگان معروف‌تر و نامی از شعبه سعادت آباد است، ولی از لحاظ کیفیت و خوشمزگی هر دو در یک سطح و «عالی» هستند.

شبزدگان هم در اوقاتی از روز خیلی شلوغ می‌شود، ولی مشکل کمبود فضای توچال را ندارد و پرسنلی مودب و حرفه‌ای در هر شرایطی آماده پذیرایی از شما هستند. دوغ و ترشی و بال کبابی، در کنار نان تازه و سبزیجات خوشمزه خدمات شبزدگان را زبانزد کرده است. پس اگر مسیرتان به بلوار اندرزگو خورد و هوس یک دل و جگر خوش مزه کردید، شبزگان را فراموش نکنید. شاید بخت با شما یار بود و هنرمند مورد علاقه تان را هم در میز بغلی خود زیارت کردید!

  • آدرس شرکت سینا کلون
  • آدرس شعبه قیطریه: اندرزگو، نبش اشکستان پورجنوبی، پلاک ۸۴

    آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه چهارم

    ۶. جگرکی رفقا

    این جگرکی همانطور که از اسمش مشخص است، می‌تواند پاتوق خوبی برای دورهمی‌های دوستانه باشد. یکی از امتیازات این جگرکی، دوغ مخصوص و منحصربه‌فردش است که همه را به آنجا می‌کشاند. تنوع در منو و مزه‌ی پنیر‌های کبابی‌اش هم از دیگر جاذبه‌هایش است.

    آدرس: تهران، جنت آباد، بلوار آیت الله کاشانی، بین شاهین و جنت آباد پلاک۵۲۶

    ۷. جگرکی لاله

    جگر وز در تهران

    از نقاط قوت این جگرکی، وجود یک نانوایی بربری کنار آن است. شما می‌توانید هرچیزی که سفارش می‌دهید را با نان بربری داغ و تازه از تنور درآمده میل کنید.

    آدرس: خیابان کارگر شمالی.بالاتر از چهار راه کشاورز . داخل کوچه میر

    ۸. جگرکی دادمان

    یکی دیگر جگرکی‌های محبوب و کاردرست غرب تهران جگرکی دادمان است که نامش را از بلواری که در آن واقع شده گرفته است. کیفیت خوب و تازگی غذا‌های دادمان در کنار نان داغی که در کنار سیخ‌ها سرو میکند دادمان را جزو بهترین‌های تهران قرار داده است. اما بیشترین امتیازی که دادمان نسبت به رقبای خود دارد، فضای باز و دلنشین اش است که در نوع خود خاص و متفاوت است.

    دادمان فضایی مدرن و طراحی داخلی نوینی دارد و نسبت به باقی جگرکی‌ها یک جگرکی لوکس بشمار می‌آید که میتواند برای یک میهمان رودرباستی دار که از قضا دل و جگر دوست دارد، گزینه خوبی باشد. نگران جای پارک و شلوغی هم نباشید، در دامان هر چقدر که بخواهید فضا هست.

    آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان به سمت غرب، نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره)

    ۹. جگرکی‌های میدان بهمن

    این بار به معرفی یک رستوران خاصی نمی پردازیم، بلکه مجموعه جگرکی های میدان بهمن (کشتارگاه) نهمین پیشنهاد ما به شما هستند! میدان بهمن در جنوب تهران بهترین محله تهران برای عاشقان دل و جگر و قلوه است. میدانی پر از جگرکی های خوب و کاربلد که همگی به تازگیِ مواد اولیه و خوشمزگی غذاهایشان شهره هستند.

    دلیل اصلی این کیفیت بالا نزدیکی این میدان به کشتارگاه مرکزی تهران است که دل و جگر دست اول و تازه را در اختیار این عزیزان قرار میدهد. پس اگر عاشق دل و جگر هستید به میدان بهمن سر بزنید، پشیمان نخواهید شد.

    منبع: foursquare

    برای ورود یا ثبت نام شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

    کلمه عبور خود را وارد نمایید.

    لطفا برای تکمیل ثبت نام کد ارسال شده به تلفن همراهتان را وارد نمایید.ارسال مجدد کد

    لطفا یکی از آدرس های خود را جهت سفارش غذا انتخاب کنید

    جگر وز در تهران

    به نام خدا

    سلام به مامی فودی های عزیز … و گرامی …

    جگر و کبد گوسفند یکی بهترین گوشت ها است که می توان با آن ها خوراک های خوشمزه و کباب های لذیذی درست کرد.

    جگر و کبد گوسفند به دلیل داشتن ویتامین ب و آهن فراوان از طرف کارشناسان تغذیه بسیار سفارش شده به خصوص برای افرادی که دچار بیماری فقر آهن شدید هستند خیلی مفید است.

    اما چگونگی طبخ و تهیه خوراک جگر و کبد گوسفند بسیار متعدد و متنوع هست که هر کس بنا به سلیقه و ذائقه شخصی خودش می تواند از خوردن این خوراک ها لذت ببرد.

    یکی از راحت ترین و لذیذ ترین خوراکی که می توان با جگر و کبد گوسفند درست کرد کباب کردن آن روی ذغال داغ هست که عطر بی نظیری دارد و راه و روش تهیه کردن آن هم بسیار آسان است.

    در استان لرستان جگر گوسفند را بعد از شستن و خرد کردن در سیخ کباب فرو می برند و بعد یک لایه نازکی از چربی را دور سیخ جگر ها می پیچند و بعد روی ذغال داغ کباب می کنند که بسیار خوشمزه و مقوی هست و طعم خاصی دارد که به آن جگروز می گویند.

    شاید بپرسید جگروز یعنی چه؟

    جگروز از ترکیب دو کلمه جگر و وز درست شده که جگر کاملا مشخص است که چیست ولی وز به یک پرده و لایه بسیار نازکی از چربی است که از شکمبه و سیرابی گاو و گوسفند گرفته می شود این جگروز را برای تهیه خوراک های خوشمزه ای مثل جگروز لرستانی استفاده می کنند.

    با توجه به این که  تهیه کباب جگروز سنتی  بسیار پر طرف دار بوده و همه از خوردنش لذت می برند لازم هست که بگوییم مصرف آن در مواردی مضر هست مثلا برای آقایان که اکثر کمبود آهن ندارند مصرف مدام و روزانه توصیه نمی شود زیرا که ذخیره بیش از اندازه آهن در بدن می تواند به بعضی از بافت های بدن آسیب برساند.

    و هم چنین مصرف این کباب برای مادرانی که باردار هستند مناسب نیست چون گاهی اوقات ممکن است این کباب جگروز مغز پخت نشود در نتیجه برای جنین خطر ساز شود.

     ابتدا جگر را تمیز شسته و قسمت های اضافی و چربی آن را با چاقوی تیزی  جدا کنید.

    جگر گوسفند را بعد از اینکه تمیز شستید در داخل آبکش مناسبی بگذارید تا آب آن کاملا گرفته شود.

    وز  (لایه چربی نازک)  را هم خیلی تمیز بشویید و از جایی آویزان کنید تا کاملا وز خشک شود.

    جگر شسته شده را در اندازه های کوچک خرد کرده و به سیخ بکشید.

    حال وز را روی سطح تمیزی پهن کرده و به اندازه سیخ جگر با قیچی آشپز خانه برش بزنید و مقداری نمک و فلفل روی وز بپاشید.

    حال وز را روی سیخ جگر قرار دهید و به دور سیخ جگر بپیچید.

     

    جگر سیخ شده را روی حرارت ملایم ذغال داغ قرار دهیم و باد بزنید دقت کنید که ذغال آتش زبانه نداشته باشد زیرا جگر ها را می سوزاند و به سرعت سفت می شوند.

    سیخ ها زود به زود بچرخانید تا حرارت کاملا از همه طرف به جگر ها اثر کند و مغز پخت شوند.

    بعد از اینکه جگر ها کاملا مغز پخت و کباب شدند سیخ را لای نان تازه محکم بکشید تا جگر ها از سیخ جدا شوند بعد با سبزیجات معطر و سالاد دلخواه میل کنید.

    نوش … جان …

    جگر وز در تهران

    چند نکته:

    روش دیگری برای طبخ جگر و کبد گوسفند وجود دارد در این روش پیاز را خرد کرده و در درون تابه همراه روغن مایع تفت می دهیم بعد از اینکه از خامی درآمد و نرم شد جگر و کبد گوسفند را که شسته و خرد کرده ایم را اضافه می کنیم و هم می زنیم. بعد مقداری نمک و فلفل و زرد چوبه اضافه کرده و هم می زنیم بعد از اینکه جگر ها تغییر رنگ دادند و سرخ شدند داخل ظرف سرو ریخته و با سبزی خوردن و خیار و گوجه فرنگی خرد شده میل کنید. (جگر و کبد بافتی سبک و نرم دارد 10 الی 15 دقیقه روی حرارت با شعله متوسط بماند زود پخته می شود).

    دستور آشپزی بلدی بنویسی؟؟ میخوای از دستور آشپزی نویسی، پول در بیاری؟؟

    ** اگر همین غذا یا هر غذای دیگه ایی رو خواستین سفارش بدین، روی لینک های زیر کلیک کنین **

    لرستان غذاهای خوشمزه ی اینطوری زیاد داره ولی متاسفانه زیاد شناخته شده نیستند😔😔

    عالی

    ممنون

  • بهترين قصه ها براي كودكان
  • خوبه

    عالی

    ممنون

    دهنم اب افتاد

    جگر وز در تهران

    خوب بود ممنون.

    برای دریافت رایگان کتاب “غذاهای چربی سوز و غذاهای چربی ساز” در تلگرام، شماره موبایل خود را وارد نمایید.

    جگر را یه به صورت نواری بلند و یا به صورت تکه ای برش بزنید و به سیخ بکشید و روی آـتش کباب کنید.

    بعد از اینکه جگر نیمه پخت شد آن را از روی حرارت بردارید و به آن کمی نمک بزنید و وز را دور آن بپیچانید و دوباره جگر را روی حرارت آتش قرار دهید تا به آرامی و در اثر گرما وز آب شود.

    ( وز به دلیل نازکی و چربی که دارد موقعه آب شدن ، طعم فوق العاده ای به جگر میدهد)

    گوجه ها را هم به سیخ بکشید و با جگر کباب شده به همراه نان یا پلو سرو کنید.

    جگر وز در تهران

    – اگر جگر را به صورت نوار بلندی درآورده اید، وز را هم به همان صورت روی جگر بپیچانید. 

    اگر هم به صورت تکه تکه درآورده اید وز را هم به صورت تکه تکه روی جگر بپیچانید.

    جگروز جزو غذای محلی – لرستان میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 15دقیقه میباشد . جگروز را می توانید در وعده نهار – شام – سرو کنید . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .

    جگر وز در تهران
    جگر وز در تهران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *